Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 302

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.6.13 21:09:40

Juu, eikö kukaan muu??

Re: Sinkkujen topic 302

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 21:12:00

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1307440&t=1307440

Tuo edellinen...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 21:14:49

En jaksanu ja näköjään linkkikin tuli jo. Mut tota mutakakku villitystä en ole koskaan tajunnut. Ihan liian makeeta mun mielestä. Mä melkein aina vähennän makeutta leivoksista, että niistä tulee sopivampia mun makuuni. Niin kuin mokkapaloista sitä kuorrutetta, kun taas toiset vetää sitä pelkkää kuorrutettakin. Ihme sokerihiiriä. :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   1.6.13 21:16:32

Mullekki mutakakku liian makee. Mutta joku täälä puhui hiljattain raparperimarenkitortusta ja semmoinen resepti pitää kyllä varmaan googletella ja kokeilla. :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 21:19:12

Jaa-a, mutakakku pysyy nähtävästi mysteerinä..

Vai onks se akkojen, sori "naisten" slangia johonkin? :D

Päivämäärä:   1.6.13 21:20:07

Ärsy, et sitte kattonu sitä linkkii, ku joku leipuri laitto..?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 21:21:23

Mutakakku on ihanaa vanilijajäätelön kanssa :) ja voisin tehä mokkapalat nelinkertasella kuorruteella :D

Jokupoku, mä ainakin tein marenkiraparperipiirakan yks päivä :) mut on kyl joku muu voinu kans tehä

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   1.6.13 21:22:13

Nyt on kakku uunissa. Eipä siihen juuri muuta tule kuin suklaata, voita, sokeria ja munia. Näön vuoksi vähän jauhoja. Laitoin väliin jäisiä vadelmia, sää nähä miten toimii. Ja joo, makeaa on. En tykkää kekseistä tai pullista juurikaan, mutta kakut on hyviä. Sitä se vuosi Baijerissa teettää. Onneks oon pohjalaista läpipaskoa sukua.

Ja kakun sijainti on Pohjois-Pohjanmaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 21:22:14

Mä tykkään tehdä rahkapiirakoita. Tohon sopii vaikka mitkä marjat ja epähedelmät.

https://www.dropbox.com/s/9h6kq6gkgw9qxmy/Piirakka.jpg

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   1.6.13 21:23:58

äR, mutakakku on semmonen puoliraaka makea suklaakakku, joka ihanasti tinttaantuu suuhun kiinni ;) .

Ja ei tee mieli, ei, ei ,ei vaikka kuinka herkkuja luettelette, ensiviikolla pitää saada kymppijuhlat ja niitä ei tule jos nyt hairahtuu herkuttelemaan!

Päivämäärä:   1.6.13 21:25:19

min, olikos se joku tämmöinen, jonka teit? :
<http://www.maku.fi/resepti/raparperi-marenkitorttu#axzz2UzTl5ZOR>

Päivämäärä:   1.6.13 21:29:27

Mutakakku on kyl pienenä annoksena jäätelön kanssa taivaallista:)!!!
Mut enempää ei kyllä uppoo kuin yksi pieni pala!
Suklaata, suklaata ja suklaata....
Toi hevosmies muuten jäi nyt taakse, siihen ei voi luottaa millin vertaa näköjään....
Tuli sekin just ilmi.
Kaverin kautta...
Et sit vaan maailmalle uusiin tuuliin:)!!
Eikä kyllä harmita pätkääkään;)!!! Siis todella!!!
Luottamus on aika tärkee asia, jos ei sitä ole, ei mulle ainakaan ole mitään muutakaan!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 21:30:43

http://aijaa.com/tDa0LK kuvaki löyty viel :)

P-pohjanmaa on liian kaukana :( voisko joku satakunnan tai varsinais-suomen alueel tehä mutakakun?

Jokupoku, epäilen koska hain piirakan reseptin äitin reseptivihosta ja tuunailin sitä viel ite. Ja marengin tein ihan mututuntumalla

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.6.13 21:33:15

Nyt onkin monenlaista piirakkaa ja torttua kuvissa.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 21:36:43

M: Totta, mut ei ollu yhtään suolaista piirakkaa. Nekin on tosi hyviä silloin joskus kun oon saanut maistaa.

piste: Jaa siinä kävi sitten kuitenkin noin. No mutta hyvä jos ei toi sitten kuitenkaan jää kaivelemaan ja pystyt noin hyvin jatkamaan eteenpäin.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.6.13 21:39:26

Min....satakunnasta voisi löytyä ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.6.13 21:48:12

Piste ei se hevosmies voi tässä parin viikon aikana totaalisesti vaihtaa suuntaa ja jättää muita kuvioitaan, vaikka olisi ihastunut. Ja kiukuttelee ehkä siksi. Mutta anna sille vielä hieman aikaa, koska vaikutti noin yleisesti lupaavalta tapaukselta. Anna sen kasvaa hyvään suhteeseen ja poikkeuksellisen sopivan ihmisen seuraan. Ota projektiksi.

Voi luoja kun aurinko on yhä korkealla.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 21:50:34

M, jaa jaa :p niin ooks sä kans ala-satakunnast vai muistanko/luulenko väärin?

Päivämäärä:   1.6.13 21:51:01

Tuo edellinen piirakka, jonka ohjeet kerroin edellisessä topassa, se oli vain ja ainoastaan suolainen.

En ole muistanut avata suomi24:ä, tuli suolaisesta mieleen.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.6.13 21:53:14

Min, unohdinki sanoo siitä sun omasta kuvasta että olitpa nätti! Hieno mekko:)

Minski, siis sehän se just on idea että sillon kun herkutellaan niin kunnolla sen kerran, mikään ei ärsytä niin paljo jos ostaa jonku leivoksen tai pullan tai vaikka mokkapalan jostain ja se ei ookaan tuore tai siin ei ole muuta ku pohjaa, ei kunnolla täytteitä!

Mul oli tänään sitte "karkkipäivä", hain kaupasta ingmann creamyn brysselin kinuskikeksi vaimikäsenyt oli, en oo viel maistanu semmosta. Mut safkaks hain sitte eräästä hyvintunnetusta ravitsemusliikkeestä semmosta pikaruokaa :p En oo aikoihin syöny ja tarvii kyl sanoo että riitti sit taas hetkeks, ei toi vaan oo kauheen hyvää. Ihan vieraantunu kun on aikamoinen ruokaremontti tullu tehtyä. Nautin nykyään ihan erilaisista safkoista paljon enemmän, tuoreista ja terveellisistä! Mikä on kyl hyvä :) Jätski kyllä uppois mutta kuri se nyt on ollu ja tuottanu tulosta ja on helppoa joten jatkuu sit taas. Kuhan mahtuu ni mässäilen tänää tota jätskiä ja siel se loppu varmaan odottelee kiltisti sit ens viikonloppua.

Mut hei, ei lauantai-illan voittanutta, pari jaksoo superia ja jätskii, nam! <3

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.6.13 21:57:33

Et luule väärin. Joten sielläpä oleilen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 21:59:17

Mission: No joo niin varmaan, mutta mulle se riisuttu versio on just tollasta. Sit se normaali on semmosta överi makeeta josta tulee vaan paha olo. Mut hei, tollee voi syödä enemmän herkkuja ilman että turpoo. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 22:00:06

M, okei :)

Kiitos Missi ja muut kivoista sanoista :)

Nyt --> minä --> saunaan!!

Päivämäärä:   1.6.13 22:01:50

kurnau, tänään sattui ja tapahtui kaikenlaista sellaista, mikä nyt teki tästä virityksestä ritsan;).
Valitettavasti:)!!!
Tosin mua ei jäänyt kaihertaan mikään muu, kuin kaverin kysely, et milloin se nyt tulee hakemaan sitä ja tätä, kun ei kuulu eikä näy......
Ja päivällä piti jo käydä paikalla.
Ja mulle ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.
Joten olkoon!!
Ja huom!!!!, mä tiedän asian ja sen, mitä sovittiin ja lupasi.
Ei vaan mennyt niin.
Toki jotakin on voinut sattua, mut se selvinnee kyllä. Ja siihen mä en ensimmäisenä usko.....

Päivämäärä:   1.6.13 22:04:42

Minski, eiköhän se pohjaki oo ihan tarpeeks turvottavaa :D Mutta mä en kyl voi, oon nipinnapin oppinu tän kohtuuden, ja sen pitää olla hyvin kurinalanen, jos alan napsii enemmän herkkuja niin sokerihimo,tai sit se rasvasen ruuan himo, jää päälle. Paljo vaikeempi vastustaa. Mut en mä valita, tää on hyvä näin :) Ja ihan helpooakin :)

Päivämäärä:   1.6.13 22:04:51

Erimielisyyksien selvittelytilanteissa toisen vastaamattomuus onki muuten tosi vastenmielinen temppu. Sanois edes sitten että haluaa aikaa olla rauhassa ja miettiä tms...

Päivämäärä:   1.6.13 22:11:23

Missi, jossain oli sellainen suolaisen piirakan karppiversio ohje, missä ei ollu pohjaa ollenkaa. Se oli kyllä hyvää kans :)

Päivämäärä:   1.6.13 22:13:13

Juu, jokupoku:)!
Mähän en tuollaista katsele:)!!
Mun puolesta menee vaikka kuuhun, aivan sama.
Mulla on muutakin tekemistä, kuin nolata itseni ystävälleni.
Just laittoi viestin, et menee nukkumaan eikä venaa enää, kun aamulla lähtee kisoihin.
Et silleen....

Päivämäärä:   1.6.13 22:19:41

Jokupoku on kyllä oikeassa, varsinkin suhteen alku koettelee naista tai miestä niin, että hiljaisuus on kiduttavaa. Tulee varmaan jostakin kivikaudelta koko ajatusmalli, jos joku ei palannut leiriin illaksi, sille oli sattunut jotakin, eikä se tullut enää ikinä.

Silti en näin myöhemmässä aikuisiässä olisi kovin ehdoton, voihan sitä olla pari hankalampaa päivää, jolloin mikään rakkauselämä ei ole etusijalla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 22:26:01

Mission: No joo onhan sekin kyllä ja aina parempihan se laihiksen kannalta on, jos pystyy olemaan kokonaan ilman. Mä pystyn aika hyvin pysyttelemään kohtuudessa, niin toi ei oo niin vaarallista jos joskus ottaa vähän jotain hyvää. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 22:35:54

Ja täällä taas

Mä kävin torstaina pitkästä aikaa vaa'alla mut ei ollu näköjään paino noussu vaikka peppu on levinny... mut nyt on paha alkaa mitään laihista harrastamaan ku... ööm... no... herkut nyt vaan on hyviä... mut ens viikolla alotan taas lenkkeilyn niin ei haittaa muutama raparperipiirakka :)

Päivämäärä:   1.6.13 22:41:01

No mulla onnistuu nykyään kuri ja kohtuus, molemmat, mutta se ei että vois joka päivä syödä vähän koska sitte menee joka päivä paljon :D

Mut hei, mitä muuta voi tehdä kun alkaa toka superi, ku hakee santsikupin jätskii? Sehän on ihan pakko :) mmmm... <3

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   1.6.13 22:42:01

heiputihei :)
mä tein mutakakkua eilen. laitoin päälle tomusokerilla makeutettua kreikkajugurttia ja espanjalaisia mansikoita. olipas hirmusen hyvää ja raikasta. nam.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   1.6.13 22:56:26

Iltoja kaikille ihanaisille naisille :)

Olipas kuuma päivä. ja monta tuntia istua EI ilmastoidussa autossa.

Saunassa päivän hiet pesty pois ja nyt sit grillaamaan kun on niin nätti tyyni ilma.

Niin ja kaupassa näin viel yhden tänne palstalle kirjoittelevan nätin naisen ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 22:57:10

Mission: Jep jep, pysy vaan ruodussa, niin voit sitten juhannuksena laitella niitä biksukuviakin ruosteen kanssa. x)

Mut mä painun koisimaan. Öitä vaan kaikille o/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 22:59:27

Mä meinasin nukahtaa keinutuoliin joten parempi vaan mennä nukkumaan. Huomenna vois leipoa muffinsseja. Tai jotain. Mutta nyt hyvää yötä :)

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   1.6.13 23:00:31

Mutakakku on ihan parasta! Ja nimenomaan mahdollisimman tummasta suklaasta tehtynä ja vaniljajäätelön kanssa. Naminami.

Kivoja koiria ja nättejä tyttöjä (tai naisia, sori:D).

Piti sanoa, että Mission näyttää hirveän tutulta. Olenkohan nähnyt täällä kuvan ennenkin vai mitä hä? Pitää varmaan laittaa oma kuva, niin voi katsoa näytänkö mä :)

Päivämäärä:   1.6.13 23:02:32

Hehheh, biksukuvia, niiiiiin varmaan :p

Tosi yökyöpeli ei kyl ees kykene tämmösiin aikoihin nukkumaan, viel viikonloppuna, mikä sä minski oot, joku sekasikiö? :D Kesäyö parhaimmillaan, vasta alulla, ja nukkumaan. Outoa. Hyvää yötä sitte vaan;)

Tekis mieli juoksemaan, puol tuntia superia ei taida riittää mässäilyn päälle lepoa, tuskin pystyn, höh. No, menee tää lötköillessäkin ilta ;)

Päivämäärä:   1.6.13 23:04:34

Mä taidan kanssa kömpiä nukkuun kun aivoissa ei enää paljoo tapahdu, öitä!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.6.13 23:05:55

Öitä

Päivämäärä:   1.6.13 23:10:32

Mulan, oon laittanu aikasemminkin kyllä yhen eri kuvan, oli vähän hämysempi versio. Paa omas ni katotaan tunnenko :D

Öitä Jokupokullekin :)

Päivämäärä:   1.6.13 23:12:48

Öitä sinkuille! Tunnin jo nukahdin sohvalle, mutta koira piti vielä lenkittää niin nyt pääsee virallisesti nukkumaan. Ja niin, minin kuva oli hyvän näköinen, samoiten mekko!

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   1.6.13 23:18:38

Ai Jykä, törmäsitkö sie toiseenki tänne kirjottelevaan samalla reissulla? ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.6.13 23:24:25

Jee, lisää paljasteluja suoritettu =D Älkääkä linkitelkö tuommosia herkkusyöminkejä, mulla lipsuu nyt taas ja pahasti. Tai siis eihän mulla oo itsekuri kunnolla pitäny missään vaiheessa... Ja kun samaan aikaan ei viitsi enää edes hölkätä, niin kohta on varmaan kaikki lopputalven aikana erotetut kilot tienattu takaisin korkojen kera :/ Kuuma tulee jo kävellessä, niin miten siinä nyt enää hölkkäämään pystyis!?! Ja mun jalat kaipaa alleen lunta; ei luonnistu sulalla jalkakäytävällä juokseminen ollenkaan :o On ällöttävä löllykkä olo, mutta silti vaan mätän lisää mässyä naamaan. Miksi ihmeessä!?!

Nyt pitäs päin vastoin olla loppukiri menossa kesää ja rantakuntoa kohti, kun ensi viikonloppuna on se "miniloma" Ruunaankoskilla koskenlaskun ja maaseutunuorten kera. Ja oon taas saanu osakseni vittuilua mun uimattomuudesta. Niin olis ihan kiva kyllä, jos se rantakunto vaan jostain tulla tupsahtais, niin vois sitten mennä taas uimaan yli vuosikymmenen tauon jälkeen :) Mutta joo, toiveajattelua. No tulis edes se lottovoitto sitten :p

Oli muuten hieno se pisteen linkittämä heppavideo! Mielettömän upeaa menoa, kiva olis opetella noin hienoja juttuja itsekin! (Hallitut) liukupysähdykset on aina niin näyttäviä, samoin ne äkilliset suunnanvaihdokset.

Päivämäärä:   1.6.13 23:55:06

Noh.. Laitetaan sitten. Iik :)

Tässä kuva ensin mun vauvasta <3
http://aijaa.com/8KzuXG

Ja sitten se oma kuva..
http://aijaa.com/wbI5AO
Terkut tutuille :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   1.6.13 23:59:39

missioni hei, te lupasitte ruosteen kanssa laittaa niitä biksukuvia juhanuksen paikkeilla, vai miten se oli :) ei tuollasia lupauksia voi/saa unohtaa ;)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.6.13 00:01:37

Mulan, oot superkaunis!

Päivämäärä:   2.6.13 00:08:26

Oivoi Mulanin vauvelia! :) Koirasta päätelleen ollaan saatettu nähdä, ehkä Domissa, hyvinkäällä, tampereella tai peräti mikkelissä? Mulla on whippettejä 2kpl. Sua en varsinaisesti tunnistanut ainakaan tuosta. Oliko farkku vai cirneco?

Hörhö, en kyllä muista että olis lausuttu maagisia taikasanoja "mä lupaan", mutta jos on niin toki voin ottaa bikineistä kuvan, en muista luvanneeni nimenomaisesti kokovartalokuvaa itestäni pelkissä biksuissa :D

Niina, noita kausia on mullakin, stressi on ainaki yks syy... Mut sitte ku saa taas niskalenkin kurista ja tulee jotain tulosta niin se kyl tsemppaa :)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   2.6.13 00:18:31

IRL. Juu en jutellut muiden kanssa :D

Jahas nyt on grillailtu ja koht makomaan. Kauniita unia kaikille.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   2.6.13 00:19:13

Missionilla valikoiva muisti... :) ihan varmasti lupasitte sixpäkki pikini kuvia laittaa... ja nyt ei puhuta niistä kaljatörppöjutuista :D
Minskii!!! auta! missi ei taho muistaa!!! :D :D

mulankin on nätti, min on nätti, ja täällä ne vaan itteään kaikki soimaa :) ja mitä niina on kuviaan laitellu, niin ei siihen rantakuntoon taida muuta tarvita kun uikkareiden vaihdon :)

Päivämäärä:   2.6.13 00:30:09

Kaipa se biksukuvien levittely vaatis ensin bikinikuntoon pääsemistä ;) Eli ei pelkoa :D

Niina vois kyl tosiaan joutuu :p

Päivämäärä:   2.6.13 00:39:11

Voi kiitos ... :)

No niin, Domissa todennäköisesti joskus törmätty Missionin kanssa. Muissa paikoissa en ole käynytkään. Käytkö ulkoiluaikoina siellä usein? Katselin, että 13.6. alkaa taas keskiviikkoulkoilut.
Ja cirneco tämä mun vaavi :) Ei tosin niin vaavi enää.

Pitikin nukkua päikkärit tänään.. Nyt sitten valvotaan. Huomenna kisoja katsomaan ja vuokrahevosta hoitamaan sen jälkeen. Onneksi ei sentään ihan heti aamusta.

Menikö täältä kaikki jo nukkumaan?

Päivämäärä:   2.6.13 00:48:56

Pöh mitään nukkumaan, vasta koirat kävi iltapissalla :)

Käydään vaan kisoissa ja ratatreeneissä, ekan kanssa kävin pentuaikana vähän ulkoiluaikoinakin mutta siitä on jo neljä vuotta.

Lähettäjäpiip 
Päivämäärä:   2.6.13 00:51:51

Uusi sinkku ilmottautuu :D Ei täällä sattuis pyörii alle 35vuotiaita sinkku miehiä Vihdistä tai lähettyviltä?

Päivämäärä:   2.6.13 01:02:29

Mä en tuon kanssa kisaa. Muutaman kerran käyty rataharjoituksissa vain. Siis niissä aloittelijoille suunnatuissa. Tämä mun vähän arka, niin en ole viitsinyt edes lähteä kokeilemaan muiden kanssa juoksemista. Rakastaa juosta, mutta yksin :)

Pitäisiköhän tässä vielä joku leffa katsoa..

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   2.6.13 01:04:58

Nättejä tyttöjä paljastellu, hyvä tytöt :)
Meikäläinen lentäny taas koko päivän ja nauttinut talvilomasta. Ihan ok kelit talvilomalla... Harmi kun kohta joutuu taas sorvin ääreen, onneksi on kesälomat vielä pitämättä.

Päivämäärä:   2.6.13 01:33:36

Juu, ei voi ilmoista kyllä nyt valittaa! :)

Tule uni tule..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.6.13 01:39:03

Hello piip, ja teretulemast sinkkulaan vonkalejahtiin. Täällä ei tietääkseni vakituisesti pyöri miehiä tuolta seudulta (paitsi Kessu, joka ei kuitenkaan mahdu tuohon ikähaarukkaan), mutta noista taustailijoista ja satunnaisesti selaavista ei tiedetä, ja niitähän on ainakin tsiljoona.

Kaverikin löytyi. Oli ollut nukkumassa, eikä jaksanutkaan lähteä mihinkään. Olisipa jaksanut edes ilmoittaa, ettei tänään huvitakaan, kun kerran itse kutsui. Vietin sitten laatuaikaa Mammutin kanssa ja sain nautiskella ilta-auringosta tyhjällä kentällä. Fiilis on tästä huolimatta vielä vähän tällainen. <-Tässä tämän kerran paljastelut. Yritän muistaa poistaa kuvan aamuun mennessä, jotta kovin moni herkkäsieluinen ei ehtisi syyttää huonosta mausta. Tulipahan vaan mieleen tämä räpsy Nöffin "onko pokkaa"-otoksesta (ei ole pokkaa, mutta asennetta löytyy tarpeen vaatiessa. Keskenkasvuista sellaista ainakin.).

Tallin naapurissa taisi olla pihatalkoot, ohi kävellessämme näimme hikisiä, paidattomia nuoria miehiä. Heppaa kiinnostivat enemmän pikkukoirat ja polvenkorkuinen ruoho, kun taas kuski yritti vaivihtaa kurkkia aurinkolasiensa takaa, minkänäköistä sakkia naapuriin oli kerääntynyt ja oliko niillä perheautot vai sporttimallit.

min oli tuoreessa kuvassa ihan erinäköinen kuin aiemmassa, freesi ja sievä nuori neiti :) Mulankin on kaunis nuori nainen ja koiransa todella söpis :) Mopen koissukin oli muuten oikein halittavan näköinen.

Kuri ja kohtuus, herkkuja vain vähän kerrallaan... Just joo! Suun kiinni liimaaminen taitaa olla tällä hetkellä ainoa keino saada joku roti tähän hommaan. Voidaanko se maalilinja siirtää juhannuksesta vaikka... Ööö... Tokaan adventtisunnuntaihin?

Päivämäärä:   2.6.13 06:04:51

Huomenta:)!!!!
Se on niinkuin kisapäivän aamu, tallille suunta seiskalta.
Sää näyttää hyvältä ja toivottavasti hyvänä pysyykin!
Kisaseuralaisesta ei ole vieläkään kuulunut mitään...joten mennään sit ilman sitä.
Mielenkiintoisia nuo miehet, aivan niinkuin maa olisi niellyt...mitään ei kuulu.

Päivämäärä:   2.6.13 07:29:18

Huomenta! Mulan, vau! Ruoste, ihana kuva, huomattava parannus Hörhönallen otokseen :) ! Ja näkeehän tuostakin että nätti nainen olet!

Ihana, lämmin aamukävely! Oikeastaan ihan ihmeellisen kuumaa ja lämmintä keliä näin kesäkuun alussa!

Piste, sympatiat! Kummallinen tyyppi jos ei sovitusta huolimatta ilmaannu paikalle! Ei kuulosta oikein aikuiselta! Onnea kisoihin!

Teretulemast piip!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   2.6.13 07:35:45

Hauskaa huomenta :) Tällä taas paljasteltua... Tuo Mopen koira on kyllä semmonen, että oikeen kutsuu nukkuun kainaloon :D Cirnecosta en ole koskaan vielä kuullutkaan, farkuksi tuota heti luulin, mutta korvat näytti jotenki kummalliselta. Jotenki kummalliselta emäntäki näytti ;) Rusty, kyllä asennetakin löytyy monastikki, vanhemmuuttaan oppinut hillitsemään ihtiään jo aika hyvin. Ei vihti provosoitua ilimanaikusista, mutta liikenteessä tuo sormi tuntuu joskus olevan herkässä... Mulla on nuita kuvia aikalailla, joissa on pelleilemässä kaikenlaisissa paikoissa. Pitäskö laittaa lisää? Kaikkia ei kyllä vihti julkisesti eikä ihan yksityisestikkään paljastella :p Mutta aika spontaani mää oon ja pokkaa löytyy tarvittaessa. Mää oon enempi semmonen, joka tekee eikä höpötä tekevänsä...

Piste, nyt on mieskin äänessä :) KUULUUKO?

Mulla on hellan vieressä oottamassa tummaa oikeen hyvää suklaata, että tulis jonnekkin käytettyä. Ostin sen itelle jouluksi 2011... Pakko kai se on kokeilla tuota mutakakkua, kun sitä kaikki hehkuttaa. Ensin vaan pitää käydä ostaan jokin matala kakkuvuoka, jonka vihtii uuniin laittaa. Ehkä olen joskus vahingossa syönyt mutakakkua, mieleen ei heti tule. Mutku sitä on täällä jokapuolella hehkutettu, niin pakkohan siihen on tutustua. Piisku vois opettaa :) Ja Ruosteella ei kyllä kovin kiihkoiltavan paljon ole sitä vararavintoa, vaikka niin väittelee. Taitaa olla tytön tavoitteet vahän samat, kuin mulla, että joka gramma saa lähtä. Mulla vaan on se yks tavoite ja senkin takia tämä hullutus. Taijan sitten alkaa pitämään huolenkin, että tässä nämä on ja näin pysyykin. Kunnes alkaa taas kunnolla ukottuun :)

Päivämäärä:   2.6.13 07:52:18

Huomenta Nettioffari! Juu, koissu on kiva kainalossa talvella kun lämpötila laskee alle -20 Celsiuksen.... muutoin läkähtyy!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.6.13 08:05:49

Huomenta sunnuntaiseen aamuun

LähettäjäM 
Päivämäärä:   2.6.13 09:01:22

Huomenta

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 09:20:45

Mission: Heh, no joo tietenkin kokovartalo kuvia biksuissa. Ei miehet tollasia lupauksia unohda. Taisit jo vähän toivoa, että mä olisin lähtenyt menemään ja unohtanut koko asian, mutta mähän tulin tietenkin hyvissä ajoin piikkipaikalle ja kato nyt kun hörhönallekin muistaa ihan selvästi ton. Että eipäs yhtään yritetä luistaa, vai menikö pupu pöksyyn. ;D

Niin ja ollu vähän raskas kevät tässä, että kai sitä senkin puolesta väsyttää melko aikaseen välillä. Tälläkin viikolla tein 50h töitä ja sit oon tässä keväällä opiskellut töiden ohella, että sain insinöörin paperit nyt kouraan. Sehän mua on tässä koneella pitänyt töiden jälkeen aika tehokkaasti, kun kirjottelin lopputyötä ja viimeisiä harkkatöitä. Niin ja luin ah niin ihanaa ruotsia, joka oli kunnon tervan juontia. Onneks ei tarvi mahdollisesti enää koskaan lukea sitäkään, jos en sitten saa jotain aivovauriota ja lähde jossain vaiheessa vielä jatkamaan opintoja.

ruoste: Hah, no ehdinpäs minäkin nähdä sun asennekuvan, vaikka meninkin vähän aikasemmin nukkumaan. Mistähän kummasta säkin muka meinaat laihduttaa, kun noin timmi kroppa on jo nyt. Niinallakin ihan sama homma, että kuinka hoikaksi te oikein meinaatte vetää, jos tosta vielä pitää muka laihduttaa. :D

piip: Tervetuloa vaan. Onhan täällä muutamia tossa kolmen kympin korvilla olevia miekkosia, mutta ei taida ihan siinä nurkan takana olla.

Mulan: Jaa katos uusia paljastelijoita. Sinäkin niin kaunis, että pistää kyllä mietityttämään, et onks teillä kaikilla joku kaulin piilossa pöytälaatikossa, että sen voi sitten kaivaa esiin kun joku pahaa aavistamaton mies on käynyt kauniiseen pyydykseen. Luulis tollasilla neiti kesäheinillä olevan niin, että kunhan vaan vähän nenäänsä näyttää torpan ulkopuolella, niin kosijoita hyökkää perään aika vauhdilla.

Tyypillinen sinkkulan neiti kesäheinän p
MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE MINE
MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN MINUN

Päivämäärä:   2.6.13 09:31:17

huomenia aurinkoparvekkeelta :)
ruosteen asennekuva aivan valloittavan ihana!
saa ja pitää olla pikkuisen höpsö :)
himottelen ajatusta aurinkoisesta vesijuoksusta ja mietin miten tuon vedessä lonksuvan polven tukisin tai sitoisin...ei ole teippiä...hmm...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.6.13 09:37:12

Niin onhan tämä muuttunut vuosien aikana, aikasemmin riitti että ilmestyy mies niin heppatytöt juoksivat perässä ... ja nyt se on toisin päin, niin ne vuodet vierivät ... minähän itse en ole yhtään vanhenutunut vuosien varrella ;)

Mutta olisiko ideaa että tehtäisiin yksi ketju jossa sekä uudet että vanhat hieman esittelisivät itseään ja mistä päin ovat sekä kertoisivat mitä etsivät jos etsivät ...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.6.13 09:38:53

Minusta myös ruosteen asennekuva oli erinomainen ja hauska ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   2.6.13 09:44:26

M_R on toisinaan laittanut listan, jossa moiset ominaisuudet käyvät ilmi. Ja sitten syömään :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 09:52:50

Webbi: Ai niinkös se onkin, että riittää kunhan on nuori mies, niin juoksevat perässä. :D

Tässähän näitä vähän on, mutta ei toi oikein ole enää ajan tasalla. Tietysti nythän tota vois uudetkin päivitellä, jos tuntuu siltä, että haluaa listautua. :p

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 22v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.6.13 10:03:20

tai onko naisista sitten tullut paljon passiivisempia, ei ole viestejä pukannut, ei ollenkaan kuten aikoinaan nuorempana ;)

mutta täydennän omat tietoni, tuohon listaan ikänestoriksi

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 22v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60: [Webbi 52v - Etelä-savo, Päijät-Häme]
61->:

Yhteensä: 7

Päivämäärä:   2.6.13 10:25:20

Hyvin se uni sittenkin tuli, oli hyvä yö.

Nettioffari: Cirnecot ovat vähän samannäköisiä, kun farkut, mutta pienempiä. Ymmärrän kyllä samannäköisyyden muiden ihmisten silmissä, vaikka meidän cirnecoiden omistajien mielestä farkut ovat ihan erinäköisiä ja päinvastoin :D
Mikä meissä kummallista on? :DD

M_R: Heh, ei löydy kaulinta ei :P Paistinpannuja löytyy muutama tosin :DD
Johtuisikohan sitten siitä?

Se on vaan valitettava tosiasia, että mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän tulee kriteereitä. Ja niistä tärkein on KEMIA. Jos ei natsaa, niin ei natsaa. Ja sitten vielä, kun sattuu tykästymään niihin, kenellä ei ole kemiaa sun suuntaan.. Mission accomplished!

Aika ihanan lämmin päivä tuolla. Mä en vaan vieläkään usko, että nyt on kesä!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.6.13 10:34:52

En tiedä, tai no on yksi vaatimus tullut lisää vuosien varrella.

Minulla on aina ollut tiukat kriteeri naiselle:
1. Naisen pitää hymyillä ja hmyn pitää näkyä myös silmissä
2. naisen pitää huolia minut

ja uutena:
3. naisen pitää hyväksyä minu lapset.

Tuossa kemioiden kohtaamisessa olen samaa mieltä, mutta ilman tapaamistahan sitä ei voi tietää kohtaako kemiat. Tosin netissä tutustuminen on paljon parempi kuin baaritiskillä ... sieltä ei yleensä ole tarttunut kovin hyviä vaihtoehtoja mukaan. netin kautta kuitenkin on jo jotain kipinää kun tavataan

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.6.13 10:50:31

Huomenta

Tota listaa vois päivittää mun osaltani sen verran et ottaa ton p-savon pois :)

Nyt täytyy men kahvittaa vieraita

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 10:52:21

Mulan: No riippuu varmaan aika pitkälti siitä, että käytätkö niitä paistinpannuja ruoan laittoon, vai miehen koulutukseen. :D

Mä en oo kyllä huomannut mitään ihmeempiä muutoksia kriteereissä, vaikka sitä toki vähän paremmin tietääkin millaista sopii odottaa ja mikä on normaalia suhteessa. Ehkä miehet pyörii jonkinlaisessa luupissa noiden kriteerien suhteen. :p

"Etsitään tyttöystävää
No niinpä niin.

Kun olin 14, halusin että minulla olisi tyttöystävä.

Kun olin 16, minulla oli tyttöystävä, mutta suhteestamme puuttui jotain. Halusin tyttöystävän joka olisi intohimoinen, kiihkeä.

Ollessani 20 minulla oli kiihkeä tyttöystävä, mutta hän oli aivan liian tunteellinen. Kaiken oli oltava suurta draamaa ja usein hän uhkaili minua itsemurhalla. Halusin suhteen jossa olisi tasapainoisuutta ja turvallisuutta.

Kun olin 25, löysin tasapainoisen tyttöystävän, mutta hän oli tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki oli ennalta arvattavissa. Halusin jännittävämmän tyttöystävän.

30-vuotiaana löysin jännittävän tyttöystävän. Hän petti minua jatkuvasti, eikä suostunut vakiintumaan tai ajattelemaan tulevaisuutta. Halusin tyttöystävän jolla olisi elämässä tavoitteita.

35-vuotiaana löysin tytön jolla oli tavoitteita, hän oli älykäs ja eteenpäin pyrkivä. Menimme naimisiin, erosimme ja hän vei koko omaisuuteni.

Nyt kun olen vanhempi ja viisaampi, etsin tyttöystävää jolla on isot tissit."

Entäs sitten naisten versio. =)

"Millaisen miehen haluan?
Tarkistetut listat eri ikäisille naisille

*Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (22 v.)*

1. Komea
2. Viehättävä
3. Varakas
4. Huomaavainen kuuntelija
5. Fiksu
6. Hyväkuntoinen
7. Pukeutuu tyylikkäästi
8. Arvot kohdallaan
9. Yllättää iloisesti
10. Mielikuvituksekas, romanttinen rakastaja

*Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (32 v.)*

1. Hyvännäköinen (mieluiten hiuksia päässä)
2. Pitää minulle ovea auki
3. On tarpeeksi rahaa hyvään illalliseen
4. Kuuntelee enemmän kuin puhuu
5. Nauraa vitseilleni
6. Kantaa ruokakaupan kassit kotiin
7. Omistaa ainakin yhden solmion
8. Arvostaa hyvää kotona tehtyä ruokaa
9. Muistaa syntymä- ja vuosipäivät
10. Romanttinen ainakin kerran viikossa

*Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (42 v.)*

1. Ei liian ruma (kalju OK)
2. Ei lähde ajamaan ennen kuin olen auton sisällä
3. Työskentelee säännöllisesti – törsää silloin tällöin ulkonasyömiseen
4. Nyökkäilee suunnilleen oikeissa kohdissa, kun puhun hänelle
5. Yleensä muistaa kertomiensa vitsien juonen
6. Riittävän hyvässä kunnossa että jaksaa siirrellä huonekaluja
7. Käyttää paitaa joka peittää hänen mahansa
8. Osaa olla ostamatta shampanjaa kierrekorkillisissa pulloissa
9. Muistaa laskea vessan istuimen
10. Ajaa partansa useimpina viikonloppuina

*Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (52 v.)*

1. Ajelee korva- ja nenäkarvat
2. Ei röyhtäile eikä raavi itseään julkisesti
3. Ei lainaa rahaa liian usein
4. Ei nukahda kun kerron hänelle tärkeitä asioita
5. Ei kerro samaa vitsiä liian usein
6. Riittävän hyvässä kunnossa päästäkseen sohvalta ylös viikonloppuisin
7. Yleensä käyttää saman parin sukkia ja puhtaita alusvaatteita
8. Arvostaa hyvää einesateriaa
9. Muistaa nimesi tarvittaessa
10. Ajaa partansa edes joinakin viikonloppuina

*Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (62 v.)*

1. Ei säikäytä pikkulapsia
2. Muistaa, missä wc on
3. Ylläpito ei vaadi liikaa rahaa
4. Kuorsaa vain kevyesti nukkuessaan
5. Yleensä muistaa, miksi nauraa
6. Riittävän hyvässä kunnossa seisoakseen omin avuin
7. Useimmiten käyttää vaatteita
8. Pitää pehmeistä ruuista
9. Muistaa, mihin jätti hampaansa
10. Muistaa, että on viikonloppu

*Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (72 v.)*

1. Hengittää
2. Käy wc:ssä"

Päivämäärä:   2.6.13 11:37:39

Kukkuu! Mie en saanu yöllä kunnolla nukuttua, kun murehdin vaan noita hevosia :/ Pelkään, että tuolle yhdelle on puhkeamassa/puhjennut kesäihottuma >:/ Tilanne ei näytä vielä kauhean pahalta, mutta aloitan kuitenkin vähän tarkemman hoitamisen, ja tilasin jo irlannista sille kestävän ötökkäloimen. Ja tää on just se, joka pitäisi vielä saada myytyä. Joten taisipa jäädä myymättä >:/ Ja jos muistellaan, miten kävi kaverin kesäihottumaiselle hevoselle tässä muutama viikko sitten; meni teuraaksi tuon taudin takia, niin eipä paljoa naurata tällä hetkellä...

Mulla on aamu mennyt taas näitä yritysjuttuja miettiessä. Omat nettisivut pitäisi pykästä pystyyn pikavauhtia, ja varata se oma domain sitä varten, kunhan on ensin firman virallinen nimi selvillä. Alkuviikosta pitäs yrittää rekisteröityä kaupparekisteriin, niin sittenhän se nimikin olis "lukkoon lyöty". Kattelin jo noita domaineja mun suunnittelemalle nimelle, niin jotkut palvelut näyttää vapaata .com ja .net -loppuisille, ja jotkut taas näyttää niille varattua, että ota niistä nyt selvä. Meillä kuuluis tähän valokuituunkin kotisivutilaa, mutta tuon firman kautta ei taida olla saatavana mitään valmiita sivupohjia, joihin vois ite rakentaa ne sivut, ja mie kun en osaa alusta asti sellaisia tehdä ilman jatkuvaa kädestä pitäen -opastusta, niin ehkä on kuitenkin parempi ottaa tuo koko paketti (domain, nettisivukone ja kotisivutila) jonkun palveluntarjoajan kautta. Tätä mie nyt katselin ykkösvaihtoehtona, miltäs tämä teistä näyttää...? https://www.hostingpalvelu.fi/ Toisina vaihtoehtoina katselin kotisivukonetta ja nettihotellia, mutta ne oli kalliimpia.

Päivämäärä:   2.6.13 11:38:27

Ainiin, ja mie oon siirtyny jo uudelle vuosikymmenelle, joten tuo Minskin lista sisältää minunkin osalta vanhentunutta tietoa :p

Päivämäärä:   2.6.13 11:43:25

M_R: No siinähän ne mun kriteerit tulikin :DD Nyt mennään iässä 32 v., vaikka oma ikä ei ihan vielä siinä ole.

Enimmäkseen paistinpannuja käytetään ruoan laittoon, mutta jos mun ruoka on sitten pahaa? :P

Päivämäärä:   2.6.13 11:48:07

No missäs min asustelee jos ei pohjois-savossa? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 12:22:48

No päivitelkäähän itse rohkeasti tohon listaan omia tietojanne, jos tuntuu siltä, että haluja on ja että tollasta pienimuotoista tietokantaa halutaan ylläpitää sinkkulasta. :)

Niina: Joo kyllä noi kannattaa kaikki ostaa, niin tulee sitten asialliset sivutkin. Sekin luo firmalle uskottavuutta, kun ne ei ole sellaset puolivalmiit joita tehdään jossain yläasteen atk-tunneilla. :p

Mulan: Heh, no toi ruoanlaitto taito olis kyllä aika iso plussa kenessä tahansa, mutta ei se nyt kuitenkaan niin kriittinen ole, jos kuitenkin muuten on paketti kohdallaan. ;p Et ehkä ton verran voidaan katsoa läpi sormien, kun ei toi oikein enää tahdo istua modernien naisten cv:hen ja jotkut kokee tuollaiset odotukset naisten kokkaustaitoja kohtaan sovinistisina muinaisjäänteinä. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.6.13 12:34:31

Kotkan poikii, satakunnassa asun (taas vaihteeks) tällä hetkellä

Päivämäärä:   2.6.13 12:48:50

Huomenta. Ei meinaa päästä sängystä ylös. Unetkin oli levottomia. Sadetta on luvannu nyt melkein joka päivälle viime maanantaista lähtien, ja pisaraakaan ei oo tullu. Ihan turha edes kattoa yhtäkään säätiedotusta kun ne eivät oo pitäneet paikkaansa oikeestaan yhenkään päivn osalta pariin kuukauteen. On meteorologien osaaminen loppu vai koneet jäässä? No hyvä että kastelin eilen yöllä nurtsin oikein rankalla kädellä, hiljasta on ton sateen kanssa. En vaan millään viittis nousta ja lähteä tonne helteeseen, voihan plääh... No ainaki niskakipu on osin talttunu ja osin siirtyny toiselle puolelle, sen verran rajun nappiarsenaalin eilen siihen kyllä latasinkin.

Eiks joku vois vaan tuoda mulle jätskiä sänkyyn? :D

Päivämäärä:   2.6.13 13:09:41

Uskaltaaks min laittaa mulle postia? ;)

Päivämäärä:   2.6.13 13:21:57

Kotkis, onks monta jo? :D:D

Ainii piti viel sanoa, ruosteen huijaus nyt oli aika arvattavissa, oon vähä arvellutkin että ainoo kellä jotain pudotettavaa on oon minä ;) Ainaki tästä "treenijengistä" joka eniten vinkuu, minä, Niina, pauke, ruoste...

Nii ja Minski, ne biksukuvat, voi hitsi. Voihan olla että niitä kyllä on tarjolla. Mut... näyttely taitaa kuitenki olla täällä pk-seudulla, voi harmi sentään, ethän sä sitte niitä nää :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.6.13 13:50:56

Okei Mission, tuon jätksin sänkyysi ... jos tuo tiikeri jätski vain kelpaa ...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 14:01:34

Mission: Ainakin unohdit mut tosta podottavien listalta. :p Mut mikäs ihmeen näyttely se siellä vaan järjestetään. Kyllähän noi aijaa kuvat on ennenkin myös tänne asti näkyny. En muista kyllä tollasta pientä pränttiä mistään lukeneeni, että ei nyt oikein mene läpi tollaset lisäpykälät. =)

Päivämäärä:   2.6.13 14:39:11

Minski, sul on ollu ihan omat pudotussydeemit, ku me ollaan tyttöjen kaa monta kertaa lyöty kättäpäälle millon mistäkin treeniviikosta jne, sä et oo ikinä ilmotellu osallistuvas :D

Nii ja ehkä sut voi jonain kertana unohtaakin kun säkin aina välillä unohdat meidät.... ;)

Mut niihin kuviin oli kyllä varmasti ehtona se että niitä tulee jos biksukuntoon pääsee. Tosin meinasin kyllä laittaa kohta ehkä biksut ja häipyä lojumaan jonnekin lähinurtsille, mutta hötönetin kriteerit onki vähä kovemmat :D

Jessus tota hellettä, mittari näyttää 30, ihan liian kuuma, yäk! Koiria käy niin sääliks, ne kertakaikkiaan delaa tonne. Etenki toi toinen... Raasut :( Sais tulla viileempää että pääsis niitäki ulkoiluttamaan. Tai pääsenhän, ja meenhän mä öisin sit, mutta kyllä se tekee meikälle sitte nukkumisesta aika haasteellista...

Päivämäärä:   2.6.13 14:46:32

Sitä en kyllä paljasta kuka on mulle jo postia laittanut. Jääköön se minun ja niiden laittaneiden väliseksi asiaksi ;)

Päivämäärä:   2.6.13 14:48:48

So boring, kyllä täällä on ennen aina paljasteltu ;) No en sitte paljasta, eiku...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 14:50:22

Oonhan mäkin välillä höpötelly omista treeneistäni, mut en mä ny kaikkea viitti jauhaa, kun ei varmaan useimpia kuitenkaan kiinnosta. Mut että oonhan mäkin sillee ollut noissa mukana, vaikka ehkä vähän erilaiset tavoitteet onkin. Mut etkös säkin oo jo laihtunut lähemmäs kymmenen kiloa, niin eiks se ala jo riittämään. Vai mihin biksu fitness kisaan sä oikein meinaat. :D

Mä kävin kaupassa ja olihan siellä aika painostava ilma. Hyvin korostu toi vielä kun käveli ilmastoidusta kaupasta ulos. Mut oli pakko mennä, kun munat loppu kesken, enkä olis muuten saanu tehtyä rahkapiirakkaa, mikä nyt on onnellisesti uunissa. Kohta kahvia tulemaan ja mutustelemaan. :)

Päivämäärä:   2.6.13 14:54:57

Seittemän kiloa. Mut en viitti ees kertoa kuin hirveetä katottavaa se Inbody mittaus oli... Sanotaanko nyt vaikka niin että rasvaprosentti oli reippaahko :D Kyllä mulla on vakaa aikomus tiputtaa vielä viitisen kiloa. Ja aikomus olis hommata lihasta tilalle mut sali vähä tökkii, kiinnostaa enemmän toi juoksu nytte...

Paitsi että rahkapiirakka kuulostaa yllättävän hyvältä, kiitos vissiin eilisen mässäilyn, herkut uppois helpommin :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 14:59:57

Nonni, onhan siinä nyt jo sen verran, että varmaan on aika mukava muutos jo. Mullakin on nyt laihis jäänyt ja mietin tässä uutta ruokavaliota ja salitreenejä. Rahkapiirakasta mä teen tollasen vähän protskupitoisemman version ja laitan siihen kolme purkkia rahkaa ja pari munaa. Noista tulee hyvinkin joku 75g protskuja.

Vois itekin käydä tollasessa mittauksessa kattomassa mitä tuloksia se antaa, niin olis sitten hyvä verkkokki joskus vaikka vuodenvaihteessa alkutilanteeseen. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.6.13 15:07:36

Min on niin ujo ettei lait kenellekään mailia :p

Katoin äskön leffan. Se oli surkea... täytyis varmaan ruokaa laittaa kohta mut ramasee

Päivämäärä:   2.6.13 15:21:41

Ei kannata olla liian ujo ;) En mää pure, tai varotan ainaki ensin..

Päivämäärä:   2.6.13 15:37:03

Voi kuulkaa, äskeisestä ratsastuslenkistä viisastuneena voin kertoa, että kyllä niitä makkaroita löytyy edelleen. Ostin silloin etelänmatkalta uudet ratsastushousut, kokolapussa lukee 36, ja ne tuntui sovittaessa ihan hyvältä. Seuraava koko löpötti, ja sekös on ärsyttävää kesäkuumalla, jos jää jotain typeriä vekkejä sinne takapuolen ja satulan väliin. Siitä on nyt kuukausi aikaa, ja sen jälkeenhän on hölkkäily jäänyt käytännössä kokonaan pois ohjelmistosta ja kesäkausi on alkanut mm. jäätelön osalta, eli lihaksia häviää ja läskiä tulee tilalle. En sitten huomannut ottaa tätä seikkaa huomioon niitä ratsihousuja ostaessani... Ja nyt sitten mulla on kyllä muualta oikein hyvin istuvat pögät, litistää mahaakin oikein kivasti. Mutta se vyötärönauha on myös kokoa 36, ja nyt kun maha on selvästi taas paisunut, niin tarttis varmaan olla vähän reilumpi vyötärönauhakin... No, kyllähän tuommonen läski joustaa ja muotoutuu uusiin uomiinsa, lopputuloksena kapea vyötärö, ja hirveät makkarat sekä sen ylä- että alapuolella. Kävin melkein parin tunnin maastolenkillä, ja täytyy tunnustaa, että jossakin vaiheessa alkoi ahdistamaan niin, että oli pakko avata nappi :/

Tään mun "kesäksi kuntoon" -projektin kanssa on oikeestaan käyny just samalla tavalla kuin kaikille mun dieeteille aiemminkin. En oo ikinä asettanu mitään selkeitä tavoitteita, pyrkiny vaan pudottamaan kiloja ja vähentämään senttejä. Niin kauan, kun mulla on todella paska fiilis, niin linja pitää paremmin, mutta heti, jos/kun paino tippuu vähänkin, ja tulee parempi mieli, niin sitten repsahtaa. Siinä on käynyt niin ihan joka kerta. Miusta tuntuu, että; sillä varmasti tulis tuloksia tosi nopsaan. Mutta rakastan herkkuja liikaa, joten ehkä elellään tämäkin kesä näiden makkaroiden kanssa ja jatketaan valittamista ja timmimmästä olomuodosta haaveilua :p Mulle on ihan ok, vaikkei paino tippuis yhtään, mutta löllöt vois vaihtua lihaksi; rasvaprosentti huitelee vieläkin varmasti jossain 27 tietämillä...

Päivämäärä:   2.6.13 15:52:47

kakkusuille hyvä vinkki. kipon pohjalle murustettua kaurakeksiä tai jotain kakkua tai muuta herkkua. ei tartte ees paljon. sitten turkkaria tai rahkaa ja tuoreita mansikoita. maistuu kakulle ja on prrrroteiinia. nami nami. aika nami on tää keli myöskin. viltillä rannassa lueskellen ja loikoillen sunnuntai sujuu ihanaisesti <3 ihanaisempi vaan olis tehdä kaikki tää kaksin :)

Päivämäärä:   2.6.13 15:56:22

Minski, tossa muodossa saattas jopa meikäläiselle uppoo se rahka :D

Mulla on lihakset nii surkeessa jamassa että jotain tarttis tehdä. Keksis vaan jonku mihin riittäis aika, innostus ja rahat, ja olis tehokasta. Ehkä tohon saliinki vois vielä syttyä uudestaan, nyt on joka kerta voittanu lenkkipolku ku ollu hyviä ilmoja. Toisaalta jos nää helteet jatkuu ni pakenen kyllä varmaan mieluusti salille :D

Niina, jos sulle on jossain vaiheessa menny koko 36 joka nyt vähä kiristää ni kyl sä aika pienikokonen oot! Mul ei menis varmaan reiden puolivälistä ylemmäs :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.6.13 16:03:48

Ei noita kauppojen vaatekokoja kannata liikaa tuijottaa, ne vaihtelee niin paljon merkin ja valmistusmaan takia :) mul on italialainen xxl-ratsastustoppatakki ja just pärräsin perjantaina tuol kaupoilla sitä et sokokses ei ollu pienempii kokoja ku 34/S joka oli vähän liian iso.

Päivämäärä:   2.6.13 16:20:03

Mäkin siirryin pihalle grillaamaan nahkaa. Joku muu saa tehä sit uuden ku oon puhelimella..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.6.13 16:20:28

Mission: Saahan sitä kotonakin aika kattavan treenin jo ihan vaan käsipainoilla. Et osta jotkut sellaset tai sitten kahvakuula. Ainakin hyvään alkuun pääset noilla, eikä tarvi lähtee mihinkään.

Ja siis rahkahan on hyvää. No laitan mäkin useesti lusikallisen heraa siihen mukaan, mutta mainio proteiinien lähdehän se on. :)

Kotkan poikii: Onhan tossa minilläkin meili tyrkyllä, että siihen vaan viestiä, kun kerran kiinnostaa, niin pääsette privaan kuhertelemaan ;p

Niina: No peili kertoo paremmin ja mittanauha. Vaatteista nyt ei kannata hirveesti päätellä tai miettiä niitä kokoja. Ihan niin kuin vaakaakaan ei kannata tuijottaa, koska liikunta tuo helposti alussa lihastakin.

Päivämäärä:   2.6.13 16:30:49

Hyh rahka on pahaa, vaikka siihen laittas mitä ni se on vaan niin hapanta...

Mitenköhän täs lumias sais ton tekstinkorjauksen pois, todella rasittava...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.