Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 301

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.13 22:44:40

Sit tässä...murheellisten pisteiden maassa....

Re: Sinkkujen topic 301

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.5.13 22:53:37

Mutta kyllä aurinko huomennakin paistaa.

Päivämäärä:   31.5.13 22:56:09

Mä olen ollut mukana jo silloin aivan ekassa topassa:).
Silloin Iina ja Kessu treffas, Susah etsi omaansa...jne.
Siitä on juu kauan aikaa....

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   31.5.13 23:03:19

Mie en enää edes muista, milloin mie tulin mukaan, varmaan viime syksynä/alkutalvesta? Vai olinkohan vielä silloinkaan..? Ei pysty muistamaan :/

Mulla kun nyt on tämä atk-buumi meneillään, niin osaisko joku suositella halvan hintaluokan värilasertulostinta, joka olis vielä käytössäkin edullinen?

Päivämäärä:   31.5.13 23:08:47

M, huomenna voi olla ukkonen eli ei paista välttämättä....
Mikäs tää M muuten olikaan miehiään?
Ei ainakaan mikään hevosmieskö.....????

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   31.5.13 23:13:57

Iltaa, sinne vaan sitä postia rohkeasti kaikki kiinnostuneet :D Ei kai tänne tultu turhaan turisemaan. Kiva kun on kesä, paljon on puuhaa ja harrastuksia mistä nauttia :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.5.13 23:20:01

kukkuu! :)
Äsken tossa kaupungilla ku seisoin liikennevaloissa niin suojatiellä meni kivannäkönen tyttö ja vilkutti ja hymyili mulle :) Onkohan tää nyt sellasta lehtijulkisuuden kiroa :) Uskaltaakohan enää lähtee kotoa mihinkään? ei varmaan :)
Ja joku ihmetteli et onks maasturihörhö ja hörhönalle sama, inside tietoa, on se :D
Mutta jos mä nyt sitten olen vaan paksunalle tai jotain... :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.5.13 23:21:02

Paista vaikka sataakin... juu en omista hevosia.

Päivämäärä:   31.5.13 23:22:54

Ja linkitetäänpäs muuten se edellinen tähän: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1303521&t=1303521

Oi vitsit, tässä mun uudessa läppärissä on kiva näppis! Nyt olis kiva kirjotella, kun vaan keksis, että mitä kirjottas :p

Päivämäärä:   31.5.13 23:23:18

Mä olen sinkku ja taidan sellaisena pysyä!!!!
Helpompaa elämää, kaikin puolin:)!!
Ei jaksa enää vääntää.....hevosista.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   31.5.13 23:26:39

Jaa että sillee pääs käymään. Vähä väsähti tossa ja aatelin puol tuntii lepuuttaa, kello soimaan, ni heräsin sitte vast nyt, kaks ja puol tuntii nukkunu mut torkuttanu koko ajan :D Enkä mitää älynny, aattelin vaa että "joo ihan just". Ois vissii vähä väsy ja rankka päivä töissä :D No mitäs siitä, myöhään tais sit tänää mennä nukkumaanmeno, eli aikaseen :p

Koiril ois kuulemma asiaa, saavat kyl nyt odottaa että vähä ees saan jonku aivotoiminnan käyntiin.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.5.13 23:26:45

Onhan sinkku elämässä puolensa. Miksi hevosista pitää vääntää.
Niina kirjoita mukavia juttuja :)

Päivämäärä:   31.5.13 23:31:07

Ahaa:)!!!
Niina, laitas M:lle postii;)!!

Päivämäärä:   31.5.13 23:37:22

Mukavat jutut olis kyllä paikallaan, kun mullahan piti olla ne positiivisuusviikot. Aika kiltistihän mie oon nyt ollu, vaikka alku oli kyllä tosi hankalaa. Nyt ei oo oikeestaan muuta valittamisen aihetta kuin ötökät, itikat, polttiaiset ja sanoinko jo ötökät, itikat ja polttiaiset? :p Ihme, että hevosilla on vielä suunnilleen kaikki jouhet ja karvat tallessa; mie tulisin ihan hulluksi tuollasen ötökkämäärän keskellä. Ne syö vauvaakin >:/ Ja sittenhän oli se sählinki tämän läppärin kanssa, ja kauheat pelkotilat sen oman tulevan firman tiimoilta. Ja ja ja ja.... Siis ei paljo mitään =D Pelkkää mukavaa vaan :)

Mutta mukavaa on se, että mua alkaa vähän jo väsyttää, ja mie saan mennä nukkumaan just sillon kun huvittaa. Niin on ihan positiivista, että alkaa nukuttaa jo ennen puolta yötä, koska aamulla on herättävä normisti seittemältä. Mutta mielellään sinne tallille lompsii, kun siellä odottaa ihana vauva <3 Ja on ne isommatkin ihan kivoja ;)

Päivämäärä:   31.5.13 23:45:28

Niina, tallille on täälläkin aivan ihanaa aamusta mennä, vaikka noi täysihoitotallissa asuukin!!
Silti usein menen ja aamuhörinät on parasta:)!
Mun murut ja ihanat pojat!!
Kyl noi on pehmoja palloja, kun äiskä eli mä pihalle vien, jos joku muu, niiden pitää esittää, ah, niin mahtavaa ja korskeeta poikaa, väliin kahdella jalalla et siitä kyllä kuulee tähän vuodenaikaan päivittäin...tammat on umpikiimassa ja nehän sit tuoksuu..... ja pojat sit seisoo....kahdella jalalla vähintään...;)!!!

Päivämäärä:   31.5.13 23:53:44

Oho, kolmipisteellähän raju tarina. Mutta en kyllä tiedä miksi tuosta pitäisi ketään syyttää, sinisilmäisyyttä, itseään, eihän tuollaiseen kukaan voi mitenkään varautua ennalta tai tehdä asialle mitään. Pahinta mitä voi tehdä on itse jäädä kyyniseksi elämää kohtaan.

Niina, kyllä susta jotenkin sen kaiken palon seasta ihan ilmiselvästi paistaa semmonen innostus tota sun firmaa kohtaan, se on hyvä juttu :) Eihän siitä mitään tulis jos ei olis intohimoa siihen. Ja varsulista viikonloppuna sitte meille taas kuvaa tai videoo!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   1.6.13 00:06:52

Jahas sitten maate kun kaik muutkin.

Päivämäärä:   1.6.13 00:14:29

Pöh mitään nukkumaan, vastahan tässä oon lähössä iltalenkille :D Kunhan haukottelultani kykenen, ei noi päikkärit ainakaan piristäny kyllä yhtään...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 00:19:50

Ai joko juhlanumero meni täyteen..? No jatketaan sitten täällä

Mä löysin hameen, katotaan jos tekin näätte sen sitten huomenna :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.6.13 00:38:00

Oh... dear... Väsyttää niin, etten jaksa muodostaa... kokonaisia, junou, lauseita. Muutama tunti unta ja takaisin satulaan. Suihkun ja jääkaapin kautta.

...:llä karu kertomus ed. topan lopussa. Tämä laji on pahimmillaan pettymystä toisensa jälkeen, suuria menetyksiä, murhetta ja surua, mutta se antaa myös paljon ja onnistumisen tunteet kannustavat jatkamaan - niin ratsastuksessa kuin elämässäkin. Joskus käy ikävästi ja ihminen murtuu. Kurja ajatus, että haaveiden rakentaminen (ja toisen haaveissaan tukeminen) olisi jotenkin vaarallista ja tuomittavaa. Ihmisen on saatava haaveilla ja tavoitella tähtiä taivaalta, jotta tässä elämässä olisi jotain elämisen arvoista. Silläkin riskillä, etteivät kuviot suju suunnitelmien mukaisesti, tai tulee kunnolla turpiin.

"Ei kai tänne tultu turhaan turisemaan"
Häh, eikö?? :P

Päivämäärä:   1.6.13 00:44:14

... tarina on jotenkin hemmetin ontuva....
Ei vaan mun miehentekeleet tai vanhemmat ole koskaan syyttäneet ketään muuta vahingoista kuin mua.
Tää on omavalintaista, ei muiden syytä.
Ja tää tuoreinkaan ei kyllä vastaa mistään vahingoista.
Ja sitäpaitsi mä rakastan keltaista leskee ja parii muuta hyvää, joten ei ne puutu siihenkään...kukaan!!!!
Mikä tossa olikaan pointti???
Mä en siitä saanut kiinni....saiko joku???
Ja me ollaan juteltu tänään tuntikausia tän hevosmiehen kanssa, se vaan rakastaa ja pelkää, et jään muille maille ja se menettää mut.
Ei menetä, tulee käymään pari viikkoa lomallaan ja syksyllä olen jo takas kotomaassa:).
Ehkä tää tästä....;)!
Katellaan.....
Kyl mä finskin otan ennen kuin muunmaalaisen:)!!!
Se nyt on selvä!!!!
Ja toi nyt on muutenkin finskiksi ihan huippusälli!!!
Kaikin puolin.....;).....myös vieres......

Päivämäärä:   1.6.13 00:59:25

Jotenkin toi .... tarina ei mua vakuuta...
Joku tossa haisee....pahalle!!!!
Ja nimenomaan ... puolelta.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 01:46:57

Oh my god, mie olin kapakassa.. just ja just pääsin sisään..perkeleen poket päästi vähäks aikaa sisään :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 01:51:46

No heittihän ne miut pihalle, yllättäen.. :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 01:57:53

Haittaakose? Ei kai?

Päivämäärä:   1.6.13 02:02:19

No ei haittaa :D Et kai juonu liikaa? Huomen on tukka kipee ;)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 02:09:14

Ei muuten oo tukka kipee,ainakaan miulla...

Johannyt on karaokepeoplella tukanjuuret tulessa huomenna ;D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.6.13 02:32:24

Eihän tuo minulta ole pois vaikka haisisi pahalle.

Kuhan ilmaisin että haaveet on joskus parhaita haaveina ja kaikkien psyyke ei kestä niiden hajoamista. Ajatuksena se haave on vielä todellinen mutta jos niitä alkaa toteuttamaan pitää olla valmis niiden murskautumiseen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 05:55:43

Huomenta, kattele ny Piste alkuun ihan rauhassa ja "haistele tuulia".:) Täytyy het aamusta lähteä hortonomin hommiin.:D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.6.13 08:10:42

Huomenta, kesäflunssa pukkaa päälle, kurkku tosi kipeä ja hikoillut koko yön

Jos ei sauna, terva ja viina auta, niin on kuolemaksi.

Olisi eilen pitänyt sitten ottaa tervaa, kun saunan jälkeen otin minttukaakaon ja silti taut iski

Päivämäärä:   1.6.13 08:44:20

Huomenta:)!
Juu, Kessu, niin mä teen!!
Mitä noihin unelmiin ja haaveisiin tulee, en ole eilisen teeren poika niiden suhteen.
Mulla on terve pää, rautainen tahto ja hyvä itsetunto.
Unelmat toteutuu tai ei, aivan kiinni siitä, ollaanko me hevosen kanssa riittävän hyviä, pysyykö se terveenä, pysynkö mä terveenä jne....noin sata muuta asiaa matkassa mukana, mut YKSIKÄÄN mies tai muukaan kaksijalkainen ei ole mun unelman tiellä. Siitä mä pidän aivan varmasti huolen.
Ei siis ole aikomustakaan luopua unelmasta miehen vuoksi! Ei nyt eikä koskaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 09:00:45

Saakeli Saukkolassa ainakin vettä rupes tiputtelemaan. Webbi valkosipulia nassuun, niin lähtee pöpöt ja naiset ympäriltä.:D Piste on kyl aika kova mimmi ja taustalla oleville äijille tiedoksi, TOSI hyvännäköinen nainen.:)))

Päivämäärä:   1.6.13 09:14:04

"Kesä on julistettu avatuksi ainakin sinun elämässäsi. Löydät aivan uusia tuulia elämääsi, voit olla tyytyväinen. Kaipaat erästä ihmistä, jonka rakkauden olet menettänyt." ---- vai niin... Semmosta tälle päivälle.

"Kuhan ilmaisin että haaveet on joskus parhaita haaveina ja kaikkien psyyke ei kestä niiden hajoamista. Ajatuksena se haave on vielä todellinen mutta jos niitä alkaa toteuttamaan pitää olla valmis niiden murskautumiseen."

^ Juuri tämä ajattelumalli leimaa mun elämää tosi paljon! Pelkään vaan aina, että kaikki epäonnistuu, joten en uskalla edes yrittää saavuttaa mitään :/ Ja hyvin olen kyllä siinä onnistunut; voin käsi sydämellä sanoa, että olen varmaan tämän maan kokemattomin kolmekymppinen ihan missä vaan asiassa, enkä ole elämässäni saavuttanut yhtään mitään. Mie en ole mikään vahva ihminen, vaan pikemminkin heikko, ja kaiken lisäksi mulla on se huono itsetunto, joka ei välttämättä kauheasti pettymyksiä kestä. Ehkä siksikin se oman yrityksen perustaminen pelottaa niin kamalasti. Onnistuessaanhan se olis ihan huippujuttu, saisin tehdä oikeasti unelmatyötä, mutta toisessa vaakakupissa on sitten kaiken menettäminen; oma maine, rahat, hevoset. Mutta nyt siitä omasta yrityksestä on siis tulossa totta; ja se on mun rohkein teko ikinä. Toivottavasti joku on sitten keräilemässä palasia talteen, jos/kun se epäonnistuu.

Tosi hienoa kuulla, ettei se pisteen juttu nyt ollutkaan vielä ihan loppuun käsitelty :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.6.13 09:38:27

Minkäs sivujen horoja neitit lukee ... vai valitaako aina paras mikä itselle sopii ;)

Päivämäärä:   1.6.13 09:40:29

Iltalehti taitaa tarjota sinkkulan "viralliset" horot...?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.6.13 09:43:58

http://www.youtube.com/watch?v=5UWRypqz5-o

Tänään tämmösis fiiliksis ;)

Kunhan tenava tulee viimestä kertaa peruskoulusta ja tehdään pari pikku juttua, ni sit autoon kamat ja nokka kohti Pirkanmaata taas =)
ja sitten voikin olla treffien paikka ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.6.13 09:47:15

No mitäs me härät ... ;)

"Kesä on julistettu avatuksi ainakin sinun elämässäsi. Löydät aivan uusia tuulia elämääsi, voit olla tyytyväinen. Kaipaat erästä ihmistä, jonka rakkauden olet menettänyt."

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 10:02:16

"Se rakkaus hakee viellä itseään, mutta voipi olla lähellä".:) Iinalla muutto tohinat menossa, etkai sää likkaa viellä lemppaa pihalle.?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.6.13 10:04:07

Kessu: kyl se tahtoo ihan ite lähtee eri osotteeseen :D

Kunhan ny sille varmistuu opiskelupaikka, ni sit vähä isommalla rytinällä muutetaan =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 10:12:18

Huomenia vaan :)

Onhan tää ketju ilmeisesti jotain puoltoista vuotta ollut. Mä tulin tänne foorumeille joskus alkutalvesta ja melkein heti sen jälkeen tänne. Silloin muistaakseni oli jo puhetta, että täällä oltais vuos kirjoteltu ja silloin oltiin jossain vasta vähän vajaa sadannessa ketjussa. Sen jälkeenhän tää vilkaistui aika paljon ja monesti meni päivässä kolmekin ketjua täyteen.

Tollasta lupailaan mulle. Ei toi nyt oikein tunnu osuvalta. :p

"KAKSOSET 21.5.-20.6. Ihmeellinen tilanne kaiken kaikkiaan. Olet onnellinen, mutta et voi olla varma, jatkuuko se loputtoman pitkään. Yritä kääntää hänen mielensä sinun kannallesi."

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 10:38:30

Toiset horoskoopit laittaa miut vesimiehiin ja toiset kaloihin ota näistä sitten selvää :D

"Jonkun kateellisuus harmittaa sinua, mutta et voi sille oikeastaan mitään. Tietenkin voit nostaa kissan pöydälle ja jutella asiasta, hänellä ei ole kunnon syytä."

Kissoja en kyl nostele pöydälle, tai mihinkään. Yäk! :D

"Ihmettelet tilannetta, sillä sinusta tuntuu siltä, että joku on livistämässä elämästäsi. Voit yrittää tehdä parhaasi, se kannattaakin, jos haluat pitää hänet."

Kuka livistää miun elämästä? Käsi ylös joka haluaa livistää..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 10:44:46

Ymmärrän Iina, olet vihtumainen äiti.:) Toinen likka saa tänään valkolakin ja vanhempi hevoslikka valmistui päihde/mielenterveyshoitajaksi, taitaa lompsa hieman keventyä tänään.:D

Päivämäärä:   1.6.13 10:51:59

Kiitos, Kessu:)!
Mä en ymmärrä tota härän horoa kyl yhtään....en kyl kaipaa ketään, jonka rakkauden olen menettänyt?!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.6.13 10:56:57

Kessu: en ehkä ihan vi*tumainen, mutta meil on melko erilaiset ruokailutottumukset yms. joten elämä helpottaa kun kumpikn saa syödä & ostaa mitä tahtoo, eikä tarvi kokoajan miettiä "käyks tää ny sulle jne" :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 11:17:35

Iina tiedän kyl, 20 vuotta perhehelvettiä takana. Ne horopaperit voi mun puolesta työntää sinne, minne ei aurigonvalo paista. Mää en ymmärrä kuinka jotkut voi edes lukea niitä, argh.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 11:21:30

Aurinko tuli esiin, läppäri kiinni ja heippa.:)

Päivämäärä:   1.6.13 11:58:33

Huomenta. Hajoo pää. Tai siis niska. Piti nukkua rauhas pitkään mutta tunnin oon täs melkein itku kurkussa ettiny asentoo jossa ei sattuis niskaan ihan sairaasti. Ei auta geelit eikä napit, lyön sinne ihan kohta puukon pystyyn jos vähä jeesais. Mä niin luulin viimein päässeeni tosta niskajumista, nyt se sit iski pahempana ku ikinä. Siistii. Testailen täs saman uutta kännykkää miten toimii nettisurffailu, yhtä urpohan tää on ku edellinenki, ei saa kappalejakoa. Mikähän vatun järki siinäki on? Jotkut asiat ne vaan tiukasti pysyy ysäreillä, muita päivitetään. Tarttua mennä vissii Nokialle töihin, niin on näköjää aika paljo inssejä siellä eikä yhtään tavista joka ihan kokeilis käyttää niiden tuotoksia...

Päivämäärä:   1.6.13 12:05:39

Ja joo, tosiaan tarviin normaaleiden typojeni lisäks vielä jotain autocorrectia :D Olis pitänyt mennä tänään töihin vissii kun näin huono aamu muutenki...

Kas, kappalejako löyty, vielä ku olis joku haju siitä millon toi haluaa toimia missäkin tarkoituksessa....

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 12:19:06

On muuten lämmin keli, jätsitöttöröökin kerkis sulaa kaupasta kävellessä.. prkl

varjossa näyttää +29,8c, huh!

Päivämäärä:   1.6.13 12:23:48

Aika lämmintä on juu; kiva keli kaikille valmistujaisjuhliaan viettäville!

Tää suuntaa nyt hetkiseksi mökille veden äärelle :) Koira saa heittää talviturkin :)

Päivämäärä:   1.6.13 12:25:48

Noni, mun negatiivinen aamu saa jäädä sit tähän. Avasin suosiolla läppärin. Kävinpä tossa sitte vaa'allakin. Nyt on -7kg joulusta!! :):)

Viedääs noi koirat ny sit ulos, ohan ne ollu kolmelta yöllä viimeks mut tarttee se aamulenkille lähtee ny.

Päivämäärä:   1.6.13 12:42:12

Horot on Kessu mukavaa ajanvietettä;).
On niissä toisinaan ihan osuviakin ennusteita....mähän voitin lotostaki, kun horo kehoitti pelaamaan:).

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 12:56:29

Hih hih.. horot on mukavaa ajanvietettä.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   1.6.13 13:22:51

Aurinkoista päivää...vähä kiireitä ollu töissä ja kotirintamalla niin ei oo kerenny täälläkään paljon maleksiii....kaveria odotellessa ajattelin kirjoitella jos linjoilla joitakin on näin aurinkoisena päivänä...ois hikoilua edessä muutamaks tunniks tuossa....tiedossa...

Päivämäärä:   1.6.13 13:42:29

Koirat on vähä sitä mieltä et liian kuuma... Tääl on varjossa jotain 26. Itelle keli kyl kelpas, siellä kuitenkin tuuli ihan kivasti ni ei ollu tukalaa :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.6.13 13:53:04

Koira on nukkunut koko aamun ... olisikohan jo lähdössä pihalle ...

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   1.6.13 14:32:12

Jykä, se Volvo on... punainen ;p Eiks ollu naisellinen vastaus? :D Saattaa hyvinki olla V40, en oo niin laittanu merkille mallia. Farmari.

J mainitsikin, että olit malttanu pysähtyä juttusille. En oo kattonu asiakseni sanoa, että sinnuun täällä törmäsin. Vastoin täkäläisten syvintä intohimoa, mie en tykkää juoruta.

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   1.6.13 14:38:57

Päivää taloon, tää on uskomatonta miten nopeasti tänne kirjoitetaan.. Kun ajattelee, että kohta kirjoitan, ollaan jo uudessa aiheessa :)

Kiva nähdä kasvoja sanojen takana, mä en kyllä uskalla kuvaa laittaa :o

Kyllä se kesä nyt taisi tulla! Ihanaa. Ja vielä pitkä viikonloppu, otin maanantain vapaaksi, jei.

Millaisia koiria sinkuilta löytyy?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.6.13 16:05:19

Täällä myös yksi epäilevä tuomas, jolle ...:n juttu ei aivan uponnut. Kyllähän se sattuu valtavasti, kun menettää hevosen tai muun tärkeän eläimen tapaturman takia. Se ei kuitenkaan ole mikään puolison menetys, keskenmeno tai lapsen kuolema. Tasapainoinen ihminen pääsee siitä yli ilman mitään itsemurhayrityksiä, vaikka muutama päivä meneekin helposti vollatessa ja surressa.

Millekään kisamenestykselle ei kannata itsetuntoaan rakentaa, tottakai on kiva menestyä, mutta todella epävarmaahan kaikki kisaamiseen liittyvä on. Ja jos hevosalan ammattilainen kisaa nippa nappa kansallisella tasolla, ei voi puhua mistään kovasta kisaurasta.

Ja ammattilaisilla onkin 6-10 hevosta koko ajan treenissä, ja niistäkin on monesti valtaosa epäkunnossa. Sitten lisäksi moni lahjakas ratsastaja jää ikuisiksi ajoiksi pikkukisatasolle hyvän, ehjän hevosen puutteessa.

Ehkä jopa oli ...:lle parempi, että suhde loppui niin kuin loppui, ja nainen pääsi kuntoutukseen ja terapiaan, eikä seuraavan vastoinkäymisen takia tehnyt uutta yritystä. Puolison alkoholismi ja itsetuhoisuus on aika karmeaa seurustelukumppanille.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   1.6.13 16:46:47

Heipähei!
Onpa kuuma, ei tuolla ulkona voi oikeen mitään tehdä, läkähdys tulee heti :)
onkos jollekkin käyny kauppareissulla niin että se kärry varastetaan? :)
no mulle kävi :) lidlissä olin ja kierros melkein tehty, juusto unohtu ja jätin kärryn siihen ja menin juustopaketin hakemaan niin kaupan perältä palatessa ei mun ruokavankkuria missään! Ei auttanu ku alottaa kierros alusta.... Onhan se kätevää valmiiks keräilty kärry ottaa :) mut kyl mää ainakin vähän tahtoisin valkata mitä sitä ostaa :)
Ja 50 senttii meni hukkaan siinä kärrypantissa... :D

Lähettäjäzas 
Päivämäärä:   1.6.13 17:13:30

"Viikonlopun juhlaputki saattaa hieman rasittaa. Ainakin se rasittaa kukkaroasi. Nautit kuitenkin tunnelmasta, sillä kesäjuhlat ovat aina vailla vertaansa."

Mikähän juhlaputki? :D Normityöviikonloppu. Kesäjuhlista kyllä tykkään ja onneks on ees yhet häät tiedossa mihin pääsee elokuussa :) Mutta nyt kutsuu päikkärilandia :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   1.6.13 17:37:11

Nonii, madagascarkin loppu, http://www.youtube.com/watch?v=Lkjxahe_BTE :D
kokeiliskos taas ulkona olemista...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.6.13 17:51:52

Hmph. En ole muistaakseni vähään aikaan ruikuttanut, joten saanhan nyt vähän kitistä? Ensinnäkin nukuin aamulla pommiin ihan kunnolla. Ysin aikaan piti jo olla laittamassa ekaa heppaa kuntoon, heräsin kuitenkin vasta puoli kybältä. No eipä siinä mitään, lainalapsi Loppakoipi odotti tyytyväisenä tallissa ja oli sopivasti ehtinyt sulatella aamuheiniään. Avitin siinä hummien välissä kiireistä tallinpitäjää ja tokan hevosen jälkeen minullakin alkoi jo olla kiire. Kolmatta ei ollut tänään mikään pakko ratsastaa ja neljännenkin omistaja totesi, että mene vaan jos on kiire. Ei muuta ku jääkaapin kautta suihkuun ja laittamaan naamaa kaupunkikuntoon. Piti siis lähteä kaverin kanssa iltapäivällä/ alkuillasta kaupungille ja leffaan, mutta valitsemaanne ystävään ei juuri nyt saada yhteyttä. Ei vastaa, ei soita takaisin. Toivon tietenkin, ettei mitään ole sattunut, mutta todennäköisintä on, että puhelin on unohtunut sisälle ja tyyppi itse on uppoutunut pellon tai kukkapenkin kuopsutukseen.

Itsekin unohdan jatkuvasti puhelimen äänettömälle/tyynyn alle/autoon, mutta kyllä nyt edellisenä päivänä sovitut asiat pitäisi muistaa muistuttamattakin. Nyt on tukka kikkaralla ja naamakarvatkin suittu siedettävään kuntoon ja kesämekot kokeiltu läpi ja mitäs sitten? Taidan lähteä takaisin tallille hankkimaan turverusketuksen :( Mökötyttää.

Sulla on kai hörhö harvinaisen hyvä maku, kun korimallisi kelpaa muillekin :)

Päivämäärä:   1.6.13 18:04:34

Mie taas oon oleillu tänään ulkona jo niin paljon, että nyt aion vaan viilentyä sisällä. Paitsi, että pitää käydä tarkistamassa hevosilta vesikipot kohta, ja toki iltatalliin on mentävä muutaman tunnin päästä. Mutta mökkeily suoritettu, koira lenkitetty x2 :) Heppa on kyllä taas ratsastamatta, ja niin taitaa jäädäkin. Tiet on niin kovat ja kuivat, ettei kuitenkaan vois mennä mitään muuta kuin käyntiä, ja se on tuon hepan kanssa niiiiiiin tylsää, se lompsii hitaammin kuin kilpikonna. Tulis jo sitä sadetta, että vähän tiet pehmenis. Ja loppuis tuo pölyäminen.

Mulan kyseli, minkälaisia koiria sinkuilta löytyy. Mun lenkkikaveri on punainen irlanninsetteri, virallisesti mun äitin koira, mutta mie sitä enimmäkseen täällä lenkitän. Kylläpä muuten hauva tykkäs, kun sai pulikoida järvessä mökillä, heittelin sinne keppiä rannalta, ja se kävi hakemassa :)

Tuli mieleen tuosta hörhönallen kirjoituksesta, että olikohan se sun kärryn pöllinyt tyyppi jättänyt oman kärrynsä jonnekin, ja sitten epähuomiossa otti vaan jonkun valmiiks latjatun kärryn mikä sattui reitille, luullen sitä omakseen. Kiva ylläri, kun huomaa kotona, että onkin ostanut ihan väärät tavarat =D =D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.6.13 18:20:14

On se hyvä, ettei Hörhöllä sentäs jälkikasvua ole. Ois voinu harmittaa enempi, jos sekin ois mennyt siinä samalla...

Hirviä väsy, kyllä eilen meni aikaiseen. Zassilla hyvä idea, määkin otan pienet :)

Päivämäärä:   1.6.13 18:22:34

Nyt ruoste ilman petollista kaveria baanalle. Siellä tutustuu.

Täällä ei Mulan ole mitään koiraa. Hgin keskusta ja koirat on mielestäni huono yhtälö. Voisin maalla asuessa kelpuuttaa ulkovahdin, allerginen jonkin verran olen. Mutta sitten pitäisi jollakulla muullakin olla iso mielenkiinto koiriin. Itse olen enemmän kissaihminen, muttei kyllä ole kissaakaan.

Hörhönalle on tullut kaupassa joskus mieleen, että noin voi käydä. Entä jos henkilökunta luuli, että se on hylätty kärry? Mutta varmaan otti päähän kerätä kaikki uudestaan.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 18:27:10

Plaah.. mie oon pitkästyny tai miten se sitten hienommin sanotaankaan..

Nyt on kuitenkin jo kesäkuu, ja miun pitäis olla jo jossain muualla kuin tääl omalla paikkakunnalla :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 18:29:18

*aatana noit huttusia on paljon, kutajaa jokapuolelta, laittaa koht tuoreita koivunoksia palamaan lähtee itikat ja naapurit tykkää savusta.:D Piste, ne horot on ihan perseestä, kuka niitä viittii lukea.?

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   1.6.13 19:03:02

jos takaisin löylyihin, ja vihtomaan kunnolla

Päivämäärä:   1.6.13 19:12:49

En oo mikään helteen fani. Leffoja katellu :) Koirat pitää viedä lenkille nyt.

Jack Reacher oli hyvä! Jai Courtney... lääh...

Kyllä löysäks vetää toi keli. No, viikonloput on sitä varten et voi levätä ja ladata akkuja ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 19:17:49

Missi leidi, sitä varten se viikonloppu on, röhnöttää sohvalla ja töllätä jotain leffaa, mutustella jotain namia.:)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   1.6.13 19:20:44

Terveeks sinkkulaan! Palailtu savulta ja pahalta haisten telttareissulta :) , sauna lämpiämässä ja keskimmäinen poika oppi ajamaan fillaria ilman apupyöriä! Siis varsin mahtava lauantai-ehtoo :) .

Näitä sinkkuketjuja olen taustalta ajoittain seuraillut ja sillointällöin kommentoinut ihan alusta asti, vaikka silloin vielä avioliitossa, joten enemmänkin tämän hyvän hengen houkuttelemana. Tulee näistä sinkkujutuista mieleen ihan hötönetin alkuajat! Erilaisia deitti- , webille morsian yms ketjuja lueskellut aivan luvattoman pitkään... ensimmäisen kerran hötönettiin nenäni laitoin jo v. 2000, huh!

Minulta löytyy ihana seropi http://aijaa.com/W8vV1W, kahta noutajaa ja berninpaimenkoiraa.

... Surullinen tarina, päihde- ja mielenterveysongelmaiset tuppaa hankkimaan ongelmansa vaikka kivenraosta, että saisi syyn flipata, on ihan sama oliko kyseessä ratsastus, huippu-urheilu tai kynnen katkeaminen vääränä päivänä. Ikävää että sinä sait syyt niskaasi, mutta eikö se riitä että itse tiedät tehneesi tilanteessa parhaasi? Päihdeongelmainen kun on maailman itsekkäin ihminen, hän haluaa pään sekaisin oli seuraukset mitä tahansa ja kelle tahansa. Ja usein se puoliso siinä vieressä on sairastunut vahvuuteen, kestää mitä tahansa ja myöskin välittämättä siitä mitä se kestäminen aiheuttaa muille ympärillä oleville kunhan saa kantaa marttyyrin kruunua. Olen pahoillani jos kuulostaa pahalta ja kovalta, itse olen sekä isäni että puolisoni kanssa tarpeeksi pitkälle kulkenut tuota polkua. Jos haluat näin jälkikäteen apua ja vertaistukea itsellesi, käy lukemassa keskusteluja ja artikkeleita osoitteesta : <www.paihdelinkki.fi> .

Horo zasin kanssa sama, mettään menee kun yhtään juhlaa ei nyt tänävuonna juhlita. Noiden pikkuistenkin isot juhlat vielä kaukana edessäpäin!

Päivämäärä:   1.6.13 19:24:13

Kessu, ei vaan oo mitään namia mutusteltavaks. Oon niin tiukassa kurissa ollu ja taas yks kiloki lähteny... Mut kyllä varmaan sen kunniaks on vielä tänään piipahdettava hakee vähä jätskii :p

Päivämäärä:   1.6.13 19:27:28

Mulla tuli mieleen tuosta ... unelmafantasioinnista lähinnä se, et jos ei hermot kestä sitä ettei kaikki menekään niinkuin on ajatellut ja tuleekin takkiin, pitää johonkin vähintään terapiaan sännätä, ettei tapa itseään.....
Tosi outoa ja vois sanoa että sairasta.
Täällä on normi terve pää, ja kaiken lisäksi vielä kovakin, mokoma:)!!
Mä en perusta elämää millekään unelmille, *elvetti selkärangasta mä revin joka julmetun euron tuon unelmani eteen!!!!
Ja jos se ei toteudu, niin sit ei toteudu. Sit mennään sillä, mitä on!!!
Jos ei ole mitään, niin voivoi ei ole. Erittäin yksinkertaista.

Päivämäärä:   1.6.13 19:34:29

Ihana tuo Mopen koira :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 19:43:28

Jopas teillä taas on jutut. Jos hieman sitä realiteettiä sinne pääkoppaan, eikä haaveilla jostain prinseistä, no naisten ajastusmaailma on aika myysteerinen.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   1.6.13 19:46:44

Juu, ei prinsseistä kannata haaveilla. Tuntuvat olevan aika .. hmmm... uskotonta sakkia. Vaikka Charles oli kyllä hyvin uskollinen rakastajattareelleen ;) ...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.6.13 19:47:36

Sauna olisi lämpimänä

Päivämäärä:   1.6.13 19:49:31

Uskon kanssa, että piste on sen verran pitkän linjan hevosihminen, että tietää unelmien joko toteutuvan tai sitten eivän. Toki hyvä menestyy jollakin aikavälillä, jos jaksaa taistella vastoinkäymisten kanssa aina vain.

Mutta sitten voi aivan pieni asia ratkaista jonkin ison arvomitalinkin.

Jostakin luin, että neilikka auttaisi hyttysiin. Ei pääse kokeilemaan, kun täällä 8. kerroksessa ei ole yhtään hyttystä.

Päivämäärä:   1.6.13 19:52:16

Ja Moppen kommentille aamen, mikään puuttuminen ei auta, jos toinen on pahassa jamassa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 19:55:07

Iltaa

Ihan liian rankkaa tämmönen juhliminen joten tässä yks erittäin väsynyt juhlija ja uus mekko http://aijaa.com/vP4yTq

Jospa koht pääsis saunaan. Ja sit vois huomenna harkita muuttoa mökille... mut sit vast huomenna... nyt pitäis ol viinipullo täs hollil mut ei ol, vois laittaa teetä

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.6.13 19:59:23

Saunasta ... minullakin lllut aikonaan paari berniä, mahtavia koiria, nyt tuolla vanha rotikkaneiti ... vanha ja raihnainen kuten isäntäsäkin

Päivämäärä:   1.6.13 20:03:00

Kessu, toi ... on mun ymmärtääkseni ihan kyl mies:)!!!
Mä olen varmaan enemmän äijä unelmineni kuin mitä moni mies;)!!!
Täällä kun noi realiteetit on hanskassa!
Mä kun en haihattele olemattoman perään, jos on potkua, voi mieli muuttua, mut ei silloinkaan haihatteluksi vaan ihan realiteettien mukaan mahdollisuuksiksi elää unelmaa todeksi....
Ihme nainen toi ...een ex!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 20:05:34

Siis oliko toi Minin omakuva? Jos muutaman lonkeron tissuttelisin.:) Tää on sinkuille just sopiva biisi.:)

http://www.youtube.com/watch?v=JfMJH_X5BtE

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 20:09:17

Min ja mekko todella nättinä.. ;D

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   1.6.13 20:12:57

Nättejä tyttöjä täällä.

Mulla on kaksi koiraa, spanieli ja noutaja. Iloinen parivaljakko. Tästä saisi siis kolme narttua yhdellä iskulla :D

Jee, tänään tulee Walk the Line telkkarista!!! (MTV3 klo 22.40.) Jos vaan jaksais valvoa sinne asti. Ulkoilmaelämä on vienyt kaikki voimat tai sitten se on tää koivuallergia. Auto on ihan keltainen.

Lainahevonen oli hyväntuulinen helteestä huolimatta. Pitää yrittää löytää toinen lainaeläin kun maisemat vaihtuu kuukauden päästä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.6.13 20:15:03

herkuttelen saunan jälkeen, pari viipaletta pullavaa kera vadelmahillon ja kipollinen tiikeri-jätskiä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 20:17:49

Jaa onks täällä vaihteeksi paljastelupäivät, kun min:kin niin kesäisen kuvan pisti. :) Mä en ainakaan nyt viitti ottaa kuvaa, kun oon suihkuun menossa. :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.6.13 20:24:58

Täällähän on nartut vallan vallattomina :) Toimiiko isku vyön alle, vai ryhmysauvalla otsaan ja raahaa tukasta luolaansa?

Päivämäärä:   1.6.13 20:29:42

Täällä netti viskaa nurin aijaa-linkeistä, en nähnyt minin kuvaa enkä Moppen koiriakaan, enkä enää edes yritä avata yhtään linkkiä. En vaikka minski laittaisi suihkukuvan.:)

Leivoin äsken jättipiirakan. Siinä on piirakkataikinan lisäksi fetaa, kuivattuja suppilovahveroita, olutmakkaraa, oranssia paprikaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, normaalitomaatteja, kesäkurpitsaa, sipulia, punasipulia ja seesamiöljyä, mausteena tuoretta ruohosipulia, basilikaa ja korianteria, paprikamaustetta, sitruuna + timjami-jauhetta, kuorrutuksena munaa, kermaa, smetanaa, italialaista juustoraastetta ja jauhettua merisuolaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 20:30:09

Juu minä ihan ite :)

Tääl on kaks coton de tulear poikaa pitämässä vahtia :) toinen tuli just kylvystä ja on harjattavana&föönättävänä :) tassukarvat leikattiin myös kesäkuosiin ettei kanna niin paljoa roskii sisäl

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.6.13 20:31:11

Ihana min, helminauha vielä puuttuu ;)

Päivämäärä:   1.6.13 20:31:29

Minski, arkajalka :p ;)

Nöffi, toimii ja toimii. Mut kivempi se ois tajuissaan... ;)

Rupes keliki olee enempi mun makuun nyt ku viileni vähän, kiva lenkki, tosin rauhallinen. Salipäivä piti olla mut juoksujalkaa vipattais, tosin saatan ihan pokkana vaihtaa vielä sohvailtaankin. Viikollahan kerkii rehkiä :p

Kauppaan kyl vissii pakko lähteä...

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   1.6.13 20:39:56

Juu, tykkään toiminnan miehistä :) Olen itse vaan niin ujo, että harvemmin sellaisiin törmään :D

Täällä on kovasti jyrissyt ja muka ukkosta ilmassa, mutta mitään ei vaan tuu. Ehkä sit maanantaina. Silloin pitäis lämpötilankin tippua tuonne kahteenkymppiin, vähän inhimillisempiin lukemiin. Täytynee mennä huomenna aamusta tallille, että välttää sen iltapäivän 28 asteen helteen. En silti valita! Tää on hauskaa.

Löysin kaapista voita. Meen leipomaan mutakakun! Kummasti sitä keksii tekemistä kun pitäis pari tenttikirjaa lukea.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 20:40:39

Sinä olet Piste aikuinennainen ja teet omat päätöksesi, asiasta kun asiasta.:) Min Vau.:)))

Päivämäärä:   1.6.13 20:43:25

kurnau, olen ikäni hevosten kanssa ollut tekemisissä ja aivan varmasti tiedän, onko jollakin mahdollisuuksia pidemmälle vaiko ei.
Nyt, ensimmäistä kertaa mulla on hevonen, joka on, jos kaikki menee putkeen, mitä tietysti toivon, niin *elvetin hyvä, et antaa takaisin ne taalat, mitä tähän hommaan on sijoitettu kymmeniä vuosia!!
Sanotaan, että hevosihmisen elämään mahtuu yksi huippuhyvä hevonen, mulla on se käsissä nyt.
Jos tää menee harakoille, harrastelen sit lopun ikääni ratsastusta.......tällä hetkellä en pelkästään harrastele, mulla on tavoite ja sen eteen ei enää harrastelu riitä........

LähettäjääR 
Päivämäärä:   1.6.13 20:45:37

Mikä h*lvetti on mutakakku? Kuulostaa aika houkutelevalta.. mut mikä se on?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.6.13 20:47:25

Mutakakku!? Missäs päin piisku asukaan? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.6.13 20:56:59

kurnau: Haha, jaa ettei suihkukuvakaan pistäis vauhtia. Auts :D

Mission: Jaa meinaat että ihan normisti vaan semmonen kuva tiskiin. Missäs ne naisten suihkukuvat sitten on, jos työ kerran niin rohkeita ootte. ;)

Päivämäärä:   1.6.13 21:01:27

http://www.darktube.org/watch/2012-aqha-

Tässä vähän kisatunnelmia....
Pitää vähän fiilistellä....
Omia ootellessa;)......

Lähettäjä: leipuri 
Päivämäärä:   1.6.13 21:01:27

http://tinyurl.com/mtpoaoq

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.6.13 21:02:42

Minski voisi porhaltaa sieltä Päijät-Hämeestä Hesaan, Missin kylkeen kiinni.:) Mää pistän ny maate, pitää neljältä heräillä.:)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.6.13 21:03:41

Hei, jippii, täälläkin on satanut. Ei ole ikkuna ihan hollilla, niin ei tule ulos kahteltua eikä tiedä keleistä. Välillä kelikameroita vilkuillut niin lämpö ainakin on laskenut. Kohta pääsee kotiin nukkuun ja aamulla 5 taas ylös ja takaisin sorvin ääreen :) Pitää varmaan käydä meressä uimassa sitten iltapäivällä... Intiaanikesä ♥ Ai nii, venekkin kaipais huomiota, pitäis purjeet viritellä. Kuka lähtee mukaan neitsytmatkalle? Takaisin tullessa onkin sitten entinen neitsyt :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.