Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkulan 300

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 08:36:35

Tässä sitten juhlaketju

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1300618&t=1300618

Re: Sinkkulan 300

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 08:38:16

Edellisessä kyseltiin jos fb-ryhmää, perustin sellaisen Hötönetin sinkulat ... suljettu ryhmä, kaikki näkee ryhmän ja jäsenet, mutta julkaisut vain jäsenet. Käsittääkseni kuka tahansa voi pyytää jäsenyyttä

Re: Sinkkujen topic 300

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.5.13 08:41:27

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1300618&t=1300618
Sinkkujen topic 300 - suuri juhlanumero. Nyt kaikki nettitreffit puolella vaivalla; kaksi yhden hinnalla!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 08:42:25

Onko sen tarkoitus olla galleria, vai mitenkä aattelit sen toimivan asiaa edistävänä? Katso edellisen topan viesti 101.

Ja nyt kun on tämä 30000 keskustelu käynnissä, niin toivoisin nyt ainakin 3 paria tutustuvan täällä tässä ja nyt, kun ois niin kesäinen viikonloppukin ja kaikkea :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 08:45:17

Ei galleria, mahdollista muuttaa salaiseksi, jolloin vain ryhmän jäsenet näkevät toisensa, mutta sillloin liittyminen on paljon hankalampaa ...

Tuo on vain yksi vaihtoehto, toki jos on karussa puolisolta, niin voi olla hankalaa selittää ryhmän näkyminen listassa ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 08:46:25

Webbi ei saa muuttaa otsikko eri muotoon. Syynä se, että ne käviät, jotka eivät roiku kokoajan täällä eivät voi löytää uutta topicia haulla, jos se on tippunut jonnekkin. Eikä muutoinkaan osaa sitä noin etsiä. Käytettävyys kunniaan, se on mun lempilapsi ;) Tuo tullessas, vie mennessäs :)

Re: Sinkkula 300

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.5.13 08:47:43

Ensinnäkin kaikki sinkut eivät ole fb:ssä ja valtaosa tahtoo myös pysytellä nimettöminä, vaikka henkilöllisyys täällä muutamalle paljastuisikin. Ihan kiva idea kuitenkin. Aika reippaastihan kuvia on täälläkin jaettu :)

Huomenta muuten. Onpa suloinen aamu, tyyni ja rauhallinen. Yö oli lyhyt, päivästä tulee pitkä. Kahvi on vahvaa, mutta mieli heikko - jäätelöä tekee heti aamusta mieli. On niitä kai haitallisempiakin mielitekoja...

Kyllä meillä on ollut täällä talven aikana kaaaauheasti asiaa. Mukamas. 300 puski päälle huimaa vauhtia, ihan niin kuin tämän kesän useat kolmekymppisetkin - iik! Mihin mustaan aukkoon kaikki aika ja energia oikein katoaa?

Kyllä muuten nousee pulssi kun herää itikan ininään eikä saa siltä rauhaa. Peiton alle ei voi piiloutua, sillä silloin tulee kuuma, ja koko ajan pitäisi olla pyörimässä ja vaihtamassa paikkaa ettei ötö pääse tikkaamaan. Melkein tekisi mieli antaa sen penteleen syödä itsensä kylläiseksi, mutta ei se hiton kutinakaan unen laatua paranna. Pirun mini-ilmavoimat.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 08:48:12

lähinnä siellä näkee mistä päin kukakin on ja niitä valokuvia, ettei tarvi ladata ympäri nettiin ... ja silti jutustelun voi hoitaa täällä ja fb-sivulla vaikka kertoa nimimerkkinsä tänne ....

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 09:03:22

Ruoste on sitten näppärä ja kätevä emäntä ;) Sää kyllä saisit piirakallas mut vaikka pikkupuita tekemään :) Eikö ne etelän miehet ymmärrä hyvän päälle? Mää ymmärrän ja siksi lähenki nyt syömään jätskiä ulos riippukeinuun :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 09:13:38

No muutin ryhmän salaiseksi, joten se on nyt hyllyllä ... jos kiinnostusta löytyy niin salaisena se ryhmä eides näy kenellekään, mutta jäseneksi pääsee vain jäsenen fb-kaveri

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   31.5.13 09:23:40

Hähää, mää söinkin jo aamujädet parin kahvikupposen kera :)
Voi jestas ku hienopäivä tulossa, ei paljon taas viittis töissä ahertaa... Mut kai se on pakko edes vähän aikaa koittaa olla...
Ja eieieiei mitään naamakirja juttuja, en liity viäläkään, enenenen :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 09:26:55

ihme mamoilua, ei uskalleta naamakirjaan eikä treffeille ...

mitään ei saa jos ei uskalla ...

Mutta nyt kevään viimeinen vesijuoksu

Lähettäjä[b]Nettioffari[/b] 
Päivämäärä:   31.5.13 09:30:25

[testi]
Miten nimmari nyt näkyy?
[/testi]

Hörhökekkin sinne loggaa hörhönallen vaan, jojojojo :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   31.5.13 09:38:52

Huomentaa... huoh! Vätystäää. Ei auta, se on rankka päivä tänään, pakko jaksaa. Pitää varmaan vetästä päikkärit tänään, sit jaksaa taas yön kukkua :p

Vai seesteinen :D Varmaan siks ku oli niin myöhään otettu ni eihän tääl töissä enää kiirettä ollu, illan seesteisyysaika lämähtäny päälle :P

Mites se kotkanpoju, vieläkö se meili kelpaa paljastelunkin jälkeen? Työpäivänä ei tänään ainakaa ehi ku satunnaista liirumlaarumia hötönettiin vailla aivoja, mut jos vaikka illalla laittasin... Ehkä ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.5.13 09:39:05

Päivää taloon taasen =)

Mut siihen fb-sinkkuryhmään jo liitettiin vaikken nyt enää niin kovin sinkuksi itseäni tunnekkaan =)
Et taidan kyl erota siitä ryhmästä... =)

Viikonloppua odottelen innolla kun ja jos vaikka pääsis taas treffaamaan ulkomaille suuntautuneelta työmatkalta palannutta ukkelia ;)
Ei se pelkkä puhelin aina riitä - kyl sitä pitää päästä koskettamaan kans toista aina välillä :P

Päivämäärä:   31.5.13 10:22:15

Eieieiei... Kertokaas mulle miten se elämä on ihanaa ja mullistuu muutenkin jos liittyy facebookkiin? Mää voin olla sosiaalinen ilman mediaakin ja mennä vaikka torille kaffel ja tavata ihmisiä ihan elävänä :D
mistäs webbi tietää ettei treffata? Kullissien takanahan voi käydä hirvee sutina :) mutta siitä ei vaan kerrota... :)

Päivämäärä:   31.5.13 10:44:55

Hörhö, niihän sä luulet, te ette vaan oo kertovinanne vaikka kuitenki kerrotte :p

Ei siellä facessa oo mitään ihmeellistä, ei tartte liityä. Ihan turha sirkus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.5.13 10:49:44

En mäkään ole kokenut jääneeni mistään paitsi, vaikka en facebookissa olekaan.
Aivan turha saitti!

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   31.5.13 11:02:13

Outo tuo kommentti, että suhteessa sitoutuminen puuttuu jos ei ole yhteiset rahat. Kuka ihme haluaa yhteisen pankkitilin jonkun kuukauden tuntemisen jälkeen!!?

Tää pohjoisen likka on ainakin tuossa mielessä hyyyviin hitaasti lämpiävä, muuten ei niinkään :) Oma tupa, oma lupa - koskee myös rahankäyttöä.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   31.5.13 11:05:41

Juhlaketjuun juhlimaan!

Täältä fb:lle jyrkkä ei. Noin ylipäätään ei ole tarvetta paljastella itsestäni enempää kuin tulen täällä kertoneeksi.

Koitin avata pisteviivan kuvan kahteenkin kertaan, mutta se kaataa netin.

Ai niin Iina on jo ehtinyt pariutua.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   31.5.13 11:07:28

Minen kans faceen liity. Eikä se ole uskaltamisen puutetta, jos ei jotain halua tehdä...

Piisku, Joo haluskohan joku suoraan toisen siivelle, kun noin ahnehtii, tienais itte!

Päivämäärä:   31.5.13 11:10:34

Semmonen ihminen joka hirveesti miettii rahoja ei oo mua varten. Ne pitäs mennä aika yhteisellä, helpolla sopimuksella nuo jutut, puoli-itsekseen. Saitureita ja jokaisen euron kyttääjiä en kestä yhtään. Hyvässä parisuhteessa nuo menee mun mielestä luonnostaan niinkuin on mennäkseen.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.5.13 11:11:54

kurnau: en mä nyt sanoisi että pariutunut, mutta ei enää ihan vapaalla jalalla kulkevakaan :D

Siinä on semmonen hiuksenhieno raja ;)

Päivämäärä:   31.5.13 11:21:25

Oon Mission ihan samaa mieltä. Kommenttini koski tuota pisteen matkaan annettua kommenttia siitä, että rahat pitäisi olla joka tapauksessa yhteiset. Se on vähän eri asia pidemmässä suhteessa tai jos asutaan yhdessä.

En mä kyllä silti osais antaa jonkun toisen maksaa vaikka mun hevosen kuluja niistä yhteisistä rahoista. Ehkä sitten jos olis lapsia ja sillä miehellä joku yhtä kallis harrastus :D

Päivämäärä:   31.5.13 11:32:21

Mission kirjoitti rahajutusta hyvin. Tosin pisteen miesystävän tapauksessa ei voida yhtään tietää, oliko rahanmeno ongelma, vai aivan muu. Jos miehellä on omia hevosia, on varmaan tuttua, että hevosiin menee rahaa. Ehkä pikemminkin pisteen poissaolo harmittaa, mutta 6 vk menee kuitenkin nopeasti, hujahtamalla. Vaikka jätettäisiin optio tapailla muita, ei oikea suhde tuommoiseen kaadu.

Ehkä kokeilee, mitä kiukuttelemalla saa aikaiseksi, ja minkä verran voi määräillä. Kestosinkut ovat hankalia.:)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 11:54:29

Jos muutama päivä on tapailtu, niin ei ole mitään asiaa arvostella toisen rahankäyttöä ja harrastuksia. Varsinkaan, kun ne ovat nuin terveellä pohjalla. Siis itse tienaa elantonsa ja hevosurheilee tavoitteellisesti. Itsehän kehui nimenomaan että se on ihanaa, kun nainen on noin heppahullu. Ajankäyttö kyllä muakin jo häiritsisi :) Siksi kun itse tuskin oisin niin paljoa tallilla... Mutta muutama viikko poissa ei maailmaa todellakaan tai suhdetta ylipäätään kaataa. Älä anna periksi. Mikään ei ole ehdoton, paitsi kuoleman ja verot.

Sitten pihalle grillaamaan, kohta pitäisi lähtä töihinkin. Kuka tykkää maissista? Minä tykkään ja sitä myös on kohta tuleman :)

Mulla on huomenna aamusta vapaata, kuka lähtee mun kans aamukahville?

Päivämäärä:   31.5.13 12:07:59

Ja mun kommentti tarkoitti sitä triplapisteen puuttumista pisteen mies- ja raha asioihin :) ..sekavaa...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 12:15:08

Kyllä te naiset osaatte aina sekoittaa ihan selvät asiat ;D

Päivämäärä:   31.5.13 12:15:48

Milloin on nettioffarin "aamusta"? Kysyy iltavirkku.

Sen nimimerkin saa muuten paksunnetuksi kun on kirjautunut sisälle (rekisteröityneellä nimmarilla).

Aattelinkin muuten, että ruoste on jostain sieltä Siuntion kulmilta kun tunnut paljon siellä päin liikkuvan. Kiva kuulla, että seutu on mukavaa. Pari tuttua asuu siellä, siksi olen ylipäänsä koko paikkaan kiinnittänyt huomiota.

Päivämäärä:   31.5.13 12:21:17

Joo mäkin kyllä enimmäkseen otin siihen triplapisteen höpinään kantaa, kuulosti alunalkaenkin oudolta ja meni kyllä ihan kankkulankaivo-osastolle.

Re: Sinkkujen topic 300

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.5.13 12:33:01

"ihme mamoilua, ei uskalleta naamakirjaan eikä treffeille"
Höpsis pöpsis Webbi :) Johan se on pariin kertaan todettu (vaan ei todistettu...), että treffeille on päästy/jouduttu. Turha kuitenkaan istua kädet ristissä odottamassa, että sähköposti täyttyy lirkutteluviesteistä heti kun osoitteensa on paljastanut - vähän täytyy itse kunkin nähdä vaivaa sen eteen, että saa jonkun hurmattua.

Naamakirjaryhmiin taas ei huvita liittyä, koska en välittäisi tulla yhdistetyksi ht.netiin. Tämä on salainen paheeni ;) Näin kasvottomana (tai siis nimettömänä) on sitäpaitsi helpompi jauhaa jaskaa.

Hörhö, Nöffi taisi tarkoittaa nimimerkkisi rekisteröimistä. Nöffin täytyy muuten itsekin tehdä se, muuten et lihavoidu, lälläslää.

"Semmonen ihminen joka hirveesti miettii rahoja ei oo mua varten. Ne pitäs mennä aika yhteisellä, helpolla sopimuksella nuo jutut, puoli-itsekseen."
Aaaamen, Mission. Kavereiden kanssa vähän sama juttu, tarjottujen kahvien tai leffalippujen hintoja ei lasketa, vuoroin vieraissa ja sen mukaan, miten kukin on töissä/opiskelee/työttömänä jne.

Yhteisestä taloudesta ei ole kokemusta, mutta käytettäväksihän ne rahat on tarkoitettu :) En minäkään pitäisi ajatuksesta, että joku muu rahoittaisi harrastukseni enkä itsekään kovin innokkaasti syytäisi vähiä rahojani toisen romuihin tai reissuihin. Kun astellaan avioliittoon, on tilanne jo vähän erilainen. Silloin puolisoilla on jo toisiaan kohtaan lakiin perustuva elatusvelvollisuus ja "yhteiseen talouteen" osallistutaan oman kykvyn mukaan, mutta kalliit harrastukset ym. ovat edelleen tapaus- ja parisuhdekohtaisesti päätettäviä asioita. Jos mulla olisi hirrrmuisen isot tulot ja töitä hakeva mieheni himoitsisi moottoripyörää, tottahan toki minä sille sellaisen ostaisin. Ostaisin sellaisen helevetin ruman, josta vieraat naiset eivät innostuisi, ja jolla ei pääse kovin lujaa, jotta se mies säilyisi ehjänä ;)

Nöffi, kyllä mää myönnän olevani kätevä ja näppärä emäntä, mutta kai mussa silti jotain vikaa, kun en ole etelän miehille kelvannut. :P Liekö kuitenkin suurin onkelma yhtälössä se, että kauppatavara pölyttyy kirjaston hyllyllä vuodesta toiseen eikä kukaan ole sieltä tällaista jo vähän vanhentunutta painosta tajunnut etsiä. Nyt tarttis varmaan vähän tuunata kansia ja laittaa se tavara esille. Ei nyt ihan myynti-ikkunaan, mutta jonnekin jämäkappaleiden ja harvinaisuuksien osastolle.

Niin, ja mulla olisi periaatteessa vapaa viikonloppu edessä mutta en mä vieläkään ihan sinne asti kahvittelemaan aja. Viekää nyt joku toi Nöffi terassille, mä tahdon kuulla onko se yhtä hävytön ja estoton livenä :)

Vieläkin sellainen fiilis, että jotain on unohtunut.

Päivämäärä:   31.5.13 12:35:26

Olitko Mission sä nähnyt Skinsin? Joskus pisti silmään kommentti ja en silloin ehtinyt kommentoida. Uudella tuotantokaudella mukana on Cassie, Effie ja Cook. Jee! Terveisin kolmekymppinen teinisarjojen fani.

Kivasti nuo Skinsin tyypit on mukana GOT:ssakin. Äkkiä laskettuna kolme sieltä on ihan näkyvissä rooleissa.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   31.5.13 12:36:27

Olikos täällä atk-experttejä paikalla? Oon tässä aamun yrittänyt ihmetellä tuota uutta tietokonetta. Oli se saanut yön aikana prosessinsa loppuun, ja aamusella aloitettiin siis ihan alusta. Se oli enkkulan kielinen :o Piti ensin asentaa F-secure, että uskalsi ruveta etsimään netistä suomenkielisiä tekstejä siihen. Pari ohjelmaa latasin myös.

Sitten sattui silmääni, että eihän tuolla ole tuota kiintolevytilaa ollenkaan niin paljoa kuin pitäisi. Piti olla 500Gb ja on vaan noilla kahdella jaetulla levyllä yhteensä vajaa 300Gb. Prosessorinkin piti mainoslehtisen (siis sen perusteella mie tuon ostin) mukaan olla Intel Pentium 2020M, mutta se onkin nyt Intel Celeron CPU 1000M. MUTTA. Muistia piti olla vain 4Gb, mutta sitä näyttäisi olevan kuitenkin 6Gb. Niin mietin nyt tässä, että valitanko vai en...? Muuten tuntuu kyllä oikein sopivalta mun näpeille, ja ulkonäkökin on kiva.

Mie en kyllä facebookista luovu. Kun asuu täällä jumalanseläntakana, missä ei juuri ihmisiä tapaa, niin kyllä tuo naamakirja on oikea henkireikä mulle! Täällä oikeassa elämässä on suunnilleen ne kolme kaveria, joiden kanssa nähdään harvakseltaan. Kaikki muut on siellä netissä sitten. Ja kuitenkin noiden live-kavereidenkin kanssa meillä on useampi kilometri välimatkaa, eikä aina nähdä livenä edes joka kuukausi, niin kyllä vaan facebook on mulle must. Saattaisinpa tuntea itseni aika yksinäiseksi ilman sitä.

Niin ja hyvää huomenta vaan kaikille!

Päivämäärä:   31.5.13 12:41:03

piisku, uudella kaudella? Mä luulin että se loppu jo aikaa sitten koko Skins... Oon kyllä kattonu kaikki mitä on näytetty, nimenomaan ainoaa, alkuperäistä brittiversiota. Jenkkiversiosta katoin varmaan noin 15min ekaa jaksoa ja joo kiitos ei. Mä tykkään kanssa joistain teinisarjoista, etenkin Skins ja sitten toitoitoi... Vampyyripäiväkirjat :p Mutta ne ihan perinteiset jenkkiteinikset ei enää uppoa, varsinkaan nää uudemmat, jonkun ikivanhan melrose placen vois melkein kattoaki joskus... ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 12:42:30

Piisku, se on ennen puolta päivää. Tuon rekisteröinin tiesinkin jo, aattelin vaan kokeilla tuota kikkaa, kun mun vaan pitää kokeilla kaikenlaista :)

Iltapäivällä ois juoksutreenitkin, tarttee varmaan ottaa vaihtokamppeet mukaan :) Täällä on nyt 27 ja lupaa nousta 30 asteeseen... Huh hellettä! Mopolla meen, niin saa tuuletusta hieman tuolla matkalla. Autossa oon jättänyt joka ikkunaa raolleen, jos sillä joutus liikkumaan. Huomenna aattelin hakea maaleja, niin kai sillä joutuu liikkuun, tai oikeestaan olihan mulla se polkupyöräyhdistelmäkin :) Ostan nyt vasta puunsuojaa ja valkoista nuihin pieluksiin ja katon verhouksiin, se pääväri on vieläkin auki... Saa vapaasti ehdottaa hyviä väriehdotuksia ihan mallikuvan kanssa.

Päivämäärä:   31.5.13 12:43:58

Eih, katoinki nyt että Skinsin viimesin kausi minkä oon nähny on vitonen, on viel kutonen ja seiska! Eikai kutosta oo näytetty suomessa viel? Skins...♥

Päivämäärä:   31.5.13 12:45:13

Juu, brittiversio, en edes tiennyt, että siitä on tehty jenkkiversiokin. Tää uusi kausi alkaa heinäkuussa. Ihanaa :D

Ainoa jenkkiversio, josta oon tykännyt on Office ja sekin muuttui hyväksi vasta kun se oli hyvän matkaa ylittänyt brittiversion kausien määrässä. Onhan Dwight Schrute nyt aivan mahtava hahmo.

Tän hetken lempparisarja on GOTin ohella Parks and Recreation. Newsroom on kans mahtava, uutta kautta odotellessa.

En muuten oikeasti katso hirveästi telkkaria vaikka toisin voisi tän perusteella luulla. Sarjoja kyllä, mutta sopivissa paloissa sopivaan aikaan.

Päivämäärä:   31.5.13 12:55:23

Teinpä muuten tällä uudella koneella sen netin nopeustestin. Wlanin kautta latausnopeus 85,58 mbit/s ja lähetysnopeus 91,84 mbit/s =D Kyllä nyt kelpaa =D =D

Päivämäärä:   31.5.13 12:56:54

Ai nöffi tarkotti sitä, ei maalainen tuollasia taas ihan heti tajuu :D
enks mää muka ole jo tarpeeks pullee :D
mä tiedän mitä rusty on unohtanu :)
Sen piti lähtee sen yhden tooosi ihanan ja söpön pojan kanssa hankoon biitsille ja eväsretkelle.... ;)

Eipä täällä kauheesti ole facebook faneja... Eikä kukaan vielä kertonu miksi pitäis liittyä?

Päivämäärä:   31.5.13 12:59:07

Mä katon paljo telkkaria kyllä. Se on jotenki semmonen stressinpoistotapa. Ne, mistä kuolen jos jää jakso näkemättä, on GoT, Supernatural ja Walking Dead. Lisäks tärkeitä on mm. Kosto, House ja Greyn Anatomia. Katon mä muutakin, kesän must-juttu on jenkkien Suurin Pudottaja! Joka alkaa taas ens viikolla:) Pelottaa, mulla on joku vamma sen kanssa, sillon pitää aina mässäillä jotain hyvää ku kattoo sitä, outoa. Tänä kesänä ei saa lipua samaan... Jollain muulla tais olla sama vamma, ruoste?

Leffoja katon aika vähän normikanavilta, Canalilta bongaan niitä. Lisäks kun Suoeria ei voi odotella kun tulee valovuoden jäljessä suomentahti niin kaveri tuo mulle superit ajantasalla, ja heittelee aina jotain uusia hyviä leffoja kylkiäisenä :)

Noiki on kuitenki sellasii että osa karsiutuu kyllä aina aika automaattisesti jos esimerkiks alkaa seurustelemaan tai käymään tallilla. Ensinnä mainitut kolme on ehkä ne joista en luovu kirveelläkään. Kolme niitä varmaan aina on sellasii kautta aikojen että pakko kattoo, joku muu korvaa sitte jos joku loppuu.

Mut säästän kyllä roimasti aikaa sillä että en kato koskaan mitään suorana vaan aina boksilta, ei mulla ole aikaa enää mainoksille sentään :D

Päivämäärä:   31.5.13 13:01:20

Mie katon kanssa aina suurimman pudottajan :) Täytyy kyllä nostaa hattua niille kilpailijoille, ne tekee oikeasti jotain asian eteen ja saa huikeita tuloksia palkinnoksi. Itse en pääse edes muutamasta kilosta eroon. Koska herkut on niin hyviä, blaah, taidanpa ottaa vähän suklaata :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 13:05:33

Niina, jos prosessoriteho ja kiintolevy on selkeästi alle luvatun, niin ei sitä keskumuistin määrä korvaa ... maksoitko saman hinnan mikä on mainoksessa ja mistä ostit

Päivämäärä:   31.5.13 13:07:53

No ehkä mäkin sitten katon paljon sarjoja kun melkein kaikki Missionin suosikit on munkin suosikkeja!! Heh. Uutena myös Ykköseltä tuleva Lain viitta, ihana brittiläinen lakisarja.

Poliisisarjat on kans parhaita, The Wire <3

Mä en aiemmin kattonut näin paljon telkkaria, mutta mun viimeisin poikaystävä katsoi ja sen kanssa tuli sit tavaksi seurata aina jotakin sarjaa yhessä. Sillä tiellä ollaan :D Aiemmin mulla ei ollut edes telkkaria!

Mulle Facebook on hyvä tiedotuskanava koira- ja heppajutuissa. Siellä on tosi paljon sellaisia harrastuksista tuttuja tyyppejä, jotka käy samoissa kokeissa yms. Muuten olisin kyllä aika pihalla esim. mun noutajan sisarusten kuulumisista. Siis koemenestyksestä ja pentueista sun muusta.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.5.13 13:11:09

Onks nalle ny paksu...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   31.5.13 13:14:09

Oli se :) jee!
Aika rauhallista muuten töissä, akkukin loppuu kohta telefoonista ku on tullu vähän surffailtuu :D

Päivämäärä:   31.5.13 13:14:36

Sain mie 15e alennusta :p Mulla on erikseen 1Tb ulkoinen kiintolevy, joten sinällään tuo tila varmaan riittäisi ihan ok tuohon koneeseen...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 13:47:53

tuo 15 euroa on aika vähän noista puutteista ...

Päivämäärä:   31.5.13 14:03:02

Nalle on hieno paksu!

Päivämäärä:   31.5.13 14:17:44

Ja siis nämä tietokoneen puutteet verrattuna siihen lehdessä mainostettuun eivät käyneet ilmi kaupantekohetkellä, tai jos kävivät, niin meni ainakin minulta ihan ohi. Mutta tämän tietokoneen näppis on ihana, just mulle sopiva :) Niin täytyy nyt vielä vähän mietiskellä, että valittaakko vaiko ei :/ Kuitenkin siellä liikkeessä on uudestaan käytävä, kun ei saatu tämän alkuperäistä virtajohtoa mukaan, oli kadonnut, niin lupasivat etsiä sellaisen jostain.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   31.5.13 14:40:51

Hörhö on pamahtanut paksuksi :D ;D juhlan kunniaksi!

Niina: kananttaa ainakin kinua lisäalennusta kun ei ole sitä mitä luvattiiin.

FB on kyllä käytössä, mutta en näe että se olisi mitenkään elämää mullistava juttu ollut. Lähinnä saa kiinni muutaman ystävän, joille aiemmin olisi soittanut...

Brittisarjoista numero uno on Dr Who! Jota ihanaiset esittävät arkisin koko kesän ;) ! Muuta en olekaan töllöstä nyt katsellut ja tuokin menee puolet ajasta ohi. Käväisin nuo jo keväällä katsomassa netistä, niin ei ole väliksi vaikka suomennettua versiota ei ehtisi katsoa.

Raha-asiat on toisaalta ihan se ja sama suhteessa, mutta pidemmän päälle jos toinen ei korttaan kanna yhteiseen kekoon, alkaa se kaikertaa itse suhdetta.

Ihana lämmin päivä, iltapäivällä voisi kaivaa teltan esiin ja lähteä retkelle, joten tämä tuutti vaikenee viikonlopuksi ;) . Olkaahan kiltisti ja topiikin kunniaksi pariutukaa! :D (Mission ja Kotkan Poika & Ruoste ja Hörhönalle, ketkä ilmoittautuu kolmanneksi pariksi?)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 14:41:53

Minä kyllä lähtisin puhumaan jostain sadan euron hintaerosta tuollaisilla muutoksilla ...

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   31.5.13 15:26:20

Ootta te mahottomia kirjottelijoita :) ei millään pysy perässä ku satunnaisesti tätä lukee. Fb:stä kommentoin sen verran, et piän yhteyttä kaukaisimpiin kavereihin sitä kautta ja näkeehän sieltä näppärästi kavereiden kuulumisia, mutta viime aikoina sinne on ilmaantunut paljon turhanpäiväsiä mainoksia yms sälää mitkä häiritsee käyttöä. Tuskinpa oon kuitenkaan siitä luopumassa :)

Nettioffari, kyllä täällä ihan hyvin jaksellaan, kiitos vaan kysymystä :) tuli vaan aika puskan takaa tää tilanne ja heinäkuussa ollaan viisaampia. Siihen asti toivotaan, et kaikki on väärää hälytystä :) hellä puhallus ja hoito auttaa aina :)

Huomenna pitäis lähtä kokeilemaan työntekoa tässä helteessä.. Urheilemaan ei oo paljoo viittiny lähtä tällä kelillä, joten täälläkin on panostettu jäätelön syöntiin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.5.13 15:41:39

Niina ei ole tainnut itse tingata kaupassa ollenkaan, kyllä sitä alennusta olisi useampi kymppi herunut esittelykoneesta heti alkuun ja lisää kannattaa pyytää, jos kone ei ole sitä mitä piti.

Tinkaaminen on muuten taitolaji, minä en osaa sitä ollenkaan. Maksan kiltisti mitä köyhä käsityöläinen tai mahtimyyjä keksii pyytää :P En myöskään osaa hinnoitella itseäni, enkä periä velkoja (tämä pitäisi kyllä oppia), kaiken myymänikin hukkaan ulosheittohintaan. Heppakin lähti romppeiden hinnalla vaikka siitä olisi tonneja vielä maksettu :D Sen kohdalla tosin sanonta "hyvä koti on hintaa tärkeämpi" oli ihan totisinta totta.

Britit tekevät pirun hyviä sarjoja. Ihan sama onko ohjelma teineille, hipstereille vai kalkkiksille suunnattu, niihin jää koukkuun. Siksi en katsokaan niitä :P Oottakaahan, kun saan hommattua sen jo joululahjaksi itselleni lupaamani isomman töllön... Sitten en muuta teekään kuin istun sohvan vieressä lattialla ja tuijotan laatusarjoja. Siis sitten joskus viiden vuoden kuluttua kuin saan aikaiseksi marssia Giganttiin (eli kun alati huononeva näköni ei enää erota ruudulla näkyviä hahmoja).

Montakohan dieettiä menee nurin kun linkkailen tällaisia?
http://tinyurl.com/lapp9dp
Slurps! Tähänkin törmäsin FB:ssä. En ole vielä päättänyt, onko se hyvä vai huono juttu.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   31.5.13 15:57:15

Millon tää topicci on muuten perustettu? Ja onko täällä vielä alkuperäisiä kirjottelijoita mukana?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 16:08:30

Nyt muuten mansikkaleivosta mulle ja äkkiä :D Namia! Ruoste, mulla on vähän samaa vikaa. Paitsi tuon tinkauksen opin sillon Kiinassa. Siellä puutui siihen tuputukseen ja kun siihen puutuu ja hermostuu ja koittelee niiden hermoja, kun itse aloittavat, niin oppiipa tinkaan... Tiiäkkö muuten miksi autokauppiaat on yleensä niin pitkiä? No että ne yltää paremmin kuseen silmään... Silloin on hvät kaupat, kun itse on tyytyväinen. Saa jtoain hävitettyä, mistä haluaa eroon ja kun saa ostettua jotain, mitä haluaa. En lähde sitten analysoimaan jälkeenpäin paljonko olisi sopivasti, mulle se on se ja sama, jos siihen on varaa.

Päivän työt alkavat olemaan jo hyvällä mallilla. Tai ainakin paremmalla, kuin tänne tullessa. Nyt voikin siirtää osan huomiota muihin hommiin.

Päivämäärä:   31.5.13 16:16:13

:D pitkät autokauppiaat.. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.5.13 16:27:21

Vautsivau, sinkkulan juhlanumero meneillään :)

Mä oon shoppailemassa, täytyis mekko löytää huomisiin juhliin. Ei pitäis jättää viimetinkaan tällästä asiaa...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 16:43:26

Min, se on hyvä se viimetinka, ilman sitä jäisi todella moni asia tekemättä :)

Zas, mää luulen, että puolisen vuotta on ollut. Laskuopin mukaan :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.5.13 17:07:11

zas: tää sinkkula alko pyöriin n. vuosi sitten ja mä oon "alkuperäisiä" joka tääl käy kääntymässä silloin tällöin Kessun lisäks.

Alottajana toimi @ nimimerkki- joka kans on poikennut tääl aina välillä.

Mukana alkuun pyöri myös SuSah, sinkku, valtsu ja Riksu sekä muutama muukin joita en nyt kaikkia muista :)
Siitä on sitten vähitellen väki vaihtunut nykyiseen porukkaan =)

Päivämäärä:   31.5.13 18:40:45

Olen ollut myös mukana melko alusta, olikohan silloin käytössä toinen nikki. Ja ainakin joskus tämä sama topa meni otsikolla 'päiväni murmelina'. Tai sitten siellä oli vain paljon samoja kirjoittajia. Hirveää, ettei tuotakaan tarkemmin muista.

Mutta miten sitten olikin, yhtään vakipariskuntaa sinkkula ei ole tiettävästi tuottanut. Treffejä ja sutinaa on varmaan enemmän kuin mitä tääällä ääneen huudellaan.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.5.13 18:59:02

Olen ollut niin kauan mukana satunnaisena kirjoitteliana, etten itsekkään muista :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 18:59:22

Ja kyllä aikoinaan oli ihan deittiketjuja kauan kauan sitten, siellä oli jopa profiilit käyttäjille ;)

täytyykin joskus katsella onko profiilipohja tallella

Päivämäärä:   31.5.13 19:11:33

Mä muistasin, et sinkkula ja murmelit pyöri hetken samaan aikaan. Sit vähitellen väki siirtyi tänne. Alkuun oli myös semmonen nikki ku Mies täälä kans kirjoittelemas.. Senkös se Iina poimikin..?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   31.5.13 19:12:36

Hip hei! taas päivä lähempänä eläkettä:) Ukkosmyrskystäkin selvittiin,mää vähän pelkäsin mut jalo lemmikkini yritti pistää hanttiin. Eikös Iina se ollu niin et määkin liityin mukaan alle satasen topicheihin?

Päivämäärä:   31.5.13 19:15:12

Uki oli täälä jo ennen jouluu ainaski :)

Päivämäärä:   31.5.13 19:17:33

M ja susta varmaa vähiten kukaan tietää, ku pihtaat kertoa ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.5.13 19:23:39

Jokupoku: en mää Miestä kaapannu - sil oli yhden toisen kans vipinää =)

Kyl Ukikin aika aikasessa vaiheessa mukaan tuli, mut en kyl kaikkia muista todellakaan :D

M: tais olla ennen Ukia kuitenkin jos en vallan väärin muista =)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   31.5.13 19:35:15

Kolmattasataa vetelee sinkkulan palsta.. ohhoh!

Jaa-a, millonkas mie tänne jouduin? Oliks se jotain satakolkyttaimitäihmettäseolikaan, ei voi tietää.. mie oon aika nyybi :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 19:39:53

minä taisin tulla jotain 292 tai jotain ... eli tuore veteraani

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.5.13 19:45:25

Mulle voi laittaa viestiä privatisti, jos haluaa lisä informaatiota. Liikun myös muualla kuin kotonani..;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   31.5.13 19:49:20

hui. mä oon ollut mukana ennen kahtasataa, mutta en muista kuinka kauan.
onnea sinkkula!

hah. nauroin "onks nalle ny paksu.." :D

Päivämäärä:   31.5.13 19:59:42

En mä mitään pihtaa:) Kysyjille vastataan. Jokos sulla jokupoku on asiat lutviutunu? :)

Päivämäärä:   31.5.13 20:03:45

Uki, mä tarkoitin tota herra M, joka aina niin vähäsanainen. :) Mulle ei kuulu mitää uutta itelle :|

LähettäjääR 
Päivämäärä:   31.5.13 20:04:14

Niina, uus kone w8:lla?

Sit kun kyllästyt siihen aloitus-osion epämääräseen sekamelskaan kanstsii asetella siihen toi classic shell. Saa vähän järkee laatikkoleikkiin..

Miun mielipide, ei aina oikea.. :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 20:04:20

Niinanannaniinanannaniinannannanaa Kuului radiosta ja tuli hyvä mieli :) Puolisen tuntia ja pääsee iltasaunaan ja sitten kotiin. Tulikin kutsu lähtä terassille, että sitä kai sitten onkin uhrauduttava :) Reipas polkupyörälenkki mulle aina kelpaakin, tulee vaan yöllä jo niin vilu, että kampetta pitää varata mukaan, kun sitä sisäistä villapaitaa ei kovin passaakkaan nauttia :) Pilikettä silimäsä mää lähen, mutta emmää flirttaile sielä tuntemattomille, säästetään nyt huomio teille :) Jos vaikka joskus lämpenettä ja jos sitä sitte että enää kylmeniskää ;) Kiäh!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 20:09:59

Saunasta löylynlyömänä ja saunanraittii... eikun raikkaana

LähettäjääR 
Päivämäärä:   31.5.13 20:11:39

Parasta ennen taitaa olla N.offarillakin kuuntelussa?

Päivämäärä:   31.5.13 20:17:19

Ysärijyystöä kuuntelee muutkin ja muistelee omaa "nuoruuttaan":)

Päivämäärä:   31.5.13 20:18:07

Joo, on Windows 8:lla. Kyllä tää jo jotenkin tästä alkaa luonnistua pikkuhiljaa :) Latasin jo netistä ilmaisen kirjanpito-ohjelmankin. Nyt pitäs vielä keksiä laskutusohjelma. Kattelin niitä "ilmaisia", niin suurimmassa osassa niistä on kuitenkin joku kuukausimaksu, tai maksu per lasku. Niin olen tällä hetkellä sitten päätymässä sellaiseen systeemiin, mikä maksaa kertarysäyksellä sen 200e, mutta siitä ei sitten sen jälkeen tule muita kuluja.

Mutta joo, kyllä miekin enemmän tykkään tuosta perinteisestä työpöytä-asettelusta, se mulla on nytkin tässä käytössä.

Ei vaan mua oo kutsuttu mihinkään perjantai-illaksi, muutan siis Uunon kanssa maalle =D

Sie taidat Nettioffari olla aika haaska mees =D Hyviä pyörimisiä sinne terdelle sit vaan! Pidä hauskaa ja ole kiltisti :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 20:23:45

No kyllä Niina tänne etelä-savoon voi tulla ... on täällä saunakin lämmin ... ja voi ne ohjelmatkin asentaa ohimennen ;)

Päivämäärä:   31.5.13 20:28:02

Noita nimimerkkejä Mies on monta, ja sitten on M ja Moppe, viimeksimainittu kiva nainen.

Nuorisossa on sitten min, minski, mission ja vastaavia. Offaripuolelta on jo mennyt ohi, ovatko hörhönalle ja maasturihörhö sama.

Saa hetkittäin olla tarkkana.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 20:33:08

Ylesuomi tuossa lukee, ei taida parasta enneniä siinä olla. Emmää sitä oikeen ees kuule, kun välillä oikeen keskittyy... Sama mitä taustamelua on, kuhan ei jotain turhanpäivästä kälätystä. Moon sitte muuten aina kiltisti, myös sillon, ku oon tuhma ;) Ne typeryydet on jääny sinne nuoruuteen, koiruuksia on kyllä kieltämättä mukava välillä miettiä. Niinku eilen sen tutun toimittajan kanssa. Se kerto ku joku siellä rapussa käy pimpotteleen, niin se oli jääny kytikseen ja sillon, ku ne pimpotti, niin vetäs vauhilla oven auki ja karjas :D Paskan haju vain jäi leijuun, kun teinit poistui paikalta :D Siinä sitten meinasin sille, että vetää paimenpojan siihen kelloon. Kyllä niiden sormi osuu siihen metalliosaankin, kun nappia vauhdilla painavat :) Ja sitten, kun kusee uunipellille ja pistää sen pakastimeen ja kun se on jäätynyt, niin laittaa sen levyn naapurin postiluukusta kostoksi sisään :P Ja paljon muita vanhoja juttuja, mitä on tullut tehtyä siinä muisteltiin :) Pojat on poikia ja tytöt tekee lisää :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.5.13 20:39:54

Morjens Webbi, herra henkissä.:) Eipä ole vähäänaikaan herrasta mitään kuulunut. Naapurinkaunottaren kanssa just grillattiin kimpassa, saas ny nährä mihin tää johtaa.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 20:41:59

Moi Kessu, sitä vanha joutuu vielä etsimään uutta ;)

Päivämäärä:   31.5.13 20:52:32

Onko Kessun kaunotar se mersulla ajeleva vanhaneiti? Vai mitä kaikkea naapurustosta löytyy?

Offari paimenpoika ovikellon nappiin, eipä ole tullut mieleen. Ja Webbi sellainen sanonta, että elämä on matka.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 20:58:22

kurnau ... en ole jäänyt mökkiin vollottamaan, matka jatkuu ;)

Yksi jättää, toinen ottaa ... jopa meikäläisen ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.5.13 21:03:48

Hih, kurnau kahtellaan ny ihan rauhassa.:) Webbi go go.:D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 21:04:09

Vanhoille
http://www.youtube.com/watch?v=FiRNU1F0FSo

ja nuoremmalle sukupolvelle
http://www.youtube.com/watch?v=zW2ZueaKHo8

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 21:10:19

Nyt on hyvä lähtä kartsalle pärtsään :) Ulkona on vielä +25, mutta eiköhän se yöllä laske sinne +15 paikkeille. Saunaraikkaana ja virtaa täynnä :) Daadirlandaa!

Päivämäärä:   31.5.13 21:16:30

Mitäs KESSU! oliko muutakin kuumana kun grilli?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.5.13 21:26:31

Moro Uki.:) Tuli jälkärinä lätyt, hillot ja kermavaahdot, mua pidetään hyvänä.:) Vittuako sitä kiertelemään, tänään joutuu panemaan.:D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   31.5.13 21:31:29

Puumerkki tähän hienoon kolmeensataan! :)

Mä liityin mukaan muistaakseni just joulun ja uudenvuoden välipäivinä. Topicin numeroa ei voi muistaa!

Voi jehna, me viesteillään iiihan jatkuvasti ja meillä (tai ainaki mulla x) ) on niiiin kivaa! En malta oottaa et hän tulee sieltä reissusta! Kyllä nää pilvilinnat tulee varmaa vielä rytinällä alas, mut fiilistellään nyt kerta vielä pystyy tunteen näin! ^^

Päivämäärä:   31.5.13 21:37:18

Kessu joutuu panemaan. Näin juhlatopan kunniaksi.

Ja vaikka siellä nyt vanhaneiti tahtoo panoa, Kessu on herrasmies ja suostuu.

Kyllä tästä vielä kesä tulee. Ja pauke fiilistelee.

Päivämäärä:   31.5.13 21:39:25

No KESSU ei kannata sitä kiertämään Jos joudut tänään "antautumaan". No miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä:) Onko kesäkumit hankittu?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.5.13 21:47:41

Uki: tarviikkos niitä itekkin kohta? vai kuis se sun tapailu siel turkkusex suunnal etenee..? :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 21:49:20

Jaa jaa, täällähän alkaa paljastua taustalla vaikka mitä ... vähän salamyhkäistä toimintaa ... keneltäs sitä piilotellaan ...

Päivämäärä:   31.5.13 21:55:48

Iina: No en mää ny tiärä;) Täytyy ny kattoo,paljaallahan se mut... no sen näkee sit:D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   31.5.13 21:57:32

Perjantai iltaa vaan kaikkille :)

Onpas täällä monta sivua taas täyteen. Paljon luettavaa että pysyy jotenkuten kärryillä :D

Hirmuista häslinkiä taas tää viikko ollut. Nurmikkokin pitäis leikata jo pika puoliin. Niin nätistist voikukka kukkii :D

No tällä alalla keväät on tämmösiä. Kiireitö kiireitä. Talvella sit pyöritellään peukaloita.

Vieläkös IRL seurailee tätä? Kävin tänään J:n juttusilla ku se oli pellolla :D
Niin ja lisää tietoja siit blonditytöstä. Oliks sil se v40 volvo?

Niin ja onnitelut 300 sivun johdosta sinkkulaan :) Viikon päästä jo 310?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 21:59:56

Kohtahan me saadaan tämä juhlatopikki loppuun ja kääntämään uusi sataluku alkuun

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   31.5.13 22:03:16

No ei muuta Uki ku anna palaa vaan ;D

ja ei täs Webbi mitää piilotella keltään ku näin julkisella foorumilla kerran asioista puhutaan :D

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   31.5.13 22:06:04

kyllä minä ainakin ihan mielelläni piilotan lihaa mekkoon :-)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.5.13 23:45:51

Ihan omasta elämästä tiedän että jos laput silmillä mennään voi lopputulos olla pahakin. Joskus nuorena poikana asuin ulkomailla ja olin kihloissa erään upean naisen kanssa.
Elämä hymyili ja itse kuljin töissä ja olin pois kotoa aina 5-14 vuorokauden jaksoja keikkaluontoisen työni vuoksi. Puolisoni oli ratsastuksen opettaja ja hänellä oli kaksi omaa hevosta. Kuitenkin hänen haaveensa oli päästä kansalliselle tasolle kilpailemaan ja hän hankki kaksi lupaavaa hevosta.

Hän alkoikin menestyä alemmilla tasoilla ja olimme tyytyväisiä. Hän oli omasta mielestäni iloisempi, vahvempi ja sinut oman itsensä kanssa.

Sitten alkoi alamäki hänen lupaavampi loukkasi harjoituksissa jalkansa niin pahoin että sitä piti leikata ja ennuste oli heikohko. Ei se eläin koskaan ja pitkän harkinnan jälkeen hevonen pistettiin vihreimmille laitumille.

Koitin lohduttaa puolisoani että jäihän sinulle toinen vielä millä kisata.
Hän alkoi minun poissa ollessa juomaan aika paljon viiniä. Palasin eräältä työmatkalta kahta päivää etuajassa löysin hänet sammuneena keittiöstä ja makuuhuoneessamme oli joitain outoja lääkkeitä. Puhuin tästä hänen selvittyä ja ne olivat rauhoittavia, unilääkkeitä ja masennuslääkkeitä.

Otin töistä vapaata ja vietin hänen kanssaan enemmän aikaa ja hän alkoi vaikuttamaan paljon energisemmältä ja eloisalta. Hän alkoi ottamaan oppilaita vastaan ja kaikki vaikutti hyvältä. Hänen päätös oli alkaa treenaamaan sitä jäljelle jäänyttä hevosta ja käski minun palata töihini.

Hän alkoi kisata jälleen ja menestyi jonkin verran ei niin hyvin kuin edellisellä ratsulla. Tämä omasi kuulema tahtoi kuumua liian herkästi eikä sen vuoksi ollut niin varma kisahevonen. Epäili sen ominaisuuden poistuvan tai ainakin vähenevän iän myötä. Elämä hymyili jälleen.

Olin töissä sain häneltä soiton että salama oli iskenyt joko tämän hevosen tarhaan tai lähelle kun tämä hevonen ja naapuri tarhalainen oli kateissa ja aitaa rikki. Myöhemmin sain soiton naapuriltani että tämä kisahevonen oli löytynyt lähistöltä loukkaantuneena ja puolisoni oli soittanut naapurin lopettamaan hevosen.

Hän ei vastannut puhelimeen joten lopulta otin lennon kotiin. Siellä odotti minua kamala näky. Hän oli ottanut ilmeisesti paljon lääkkeitä ja alkoholia sekaisin. Soitin ambulanssin ja minua neuvottiin oksetuttamaan häntä ja pitämään hengitystiet auki. Tämän jälkeen alkoi hengitys olla jo lähes olematonta koitin antaa tekohengitystä.. Tuloksena oli massiivinen aivovaurio jonka jälkeen hänen omaisten syyttävä sormi kääntyi minuun.

Ei olisi pitänyt kuulema tukea hänen haaveitaan enkä kuulema huolehtinut hänestä. Tämän vuoksi minut suljettiin hänen tyköä pois ja käytännössä savustettiin ulos maasta. Hänen isällään oli ulottuvat kädet ja sain alle viikko tapahtuman jälkeen potkut. Palasin Suomeen.

Että semmonen tapaus :/

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.