Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 299

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   30.5.13 16:20:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1300506&t=1297780

Kohta on 300 täynnä. Sen kunniaksi voisi Kotkis ja Missi ruveta ketjun ensimmäiseksi viralliseksi pariksi!

Re: Sinkkujen topic 299

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   30.5.13 16:23:16

Voi arvatkaa, minä näin aamulenkillä mäyrän! :D En oo koskaan ennen nähnyt!

Käveltiin polkua eteenpäin ja mutkassa taidettiin kaikki hätkähtää, sekä mäyrä, että minä ja koira. Mäyrä sukelsi pusikkoon, koira nuuhki ilmaa, muuttui varautuneeksi ja murisi matalasti :D

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   30.5.13 16:35:18

Nyt niitä kuvia ja specsejä naisista myös tänne tai s-postiin. Pitäähän se meidän miestenkin tietää kenekä kanssa on tekemisissä, ennekuin ruvetaan häitä suunnittelemaan :D

Päivämäärä:   30.5.13 16:36:14

Jaaha ompa nättikeli. Jospa ottas ton moottoripyörän alle ja lähtis vähän tuulettumaan :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 16:53:26

Onko se Moppella ja kurnaulla ollut hieman tällaiset suunnitelmat: http://www.riemurasia.net/kuva/Neuvo/64738 ?

Keli on kyllä aivan upee! Tänään pitäis käydä juokseen Cooperi, mutta taidan jättää väliin. Sen kyllä voi juosta ihan millon huvittaa, pistää Sports Trackerin vaan pelittään... Laskin tuossa, että se mun puolikaskin on mennyt vaan 2000m cooper aikaan, että varmaan saisi paljonkin nopeampaa vetää. Jos pyrkii tuntiin 40 min, niin silloin se on jo 2540m aika. Että paljon saa enempi töitä kyllä jo tehä! Ei muutaku reeniä horo reeniä! Eiku täh!?

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   30.5.13 16:58:19

Mä juoksin viime kesänä cooperin 2340, mikä on kuulemma yli 40-v naiselle erinomainen tulos. Tarkoitus oli rikkoa tänä kesänä 2500, mutta taitaa jäädä tän polven takia. :( Mutta kyllä mä vielä juoksen...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   30.5.13 17:03:29

Tsiisus, kauheen vaativia te ootte :p

Kuvia, mistäs mä nyt kuviks sitte muutun...

Tuli uus puhelin, hermo menee ku ei osaa käyttää. Menee viikonloppu opetellessa.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 17:04:50

Joo, ei näy naisten kuvia, vaikka itse ovat vaatimassa ;)

laita vaikka rippikuva, jos ei muuta löydy ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 17:14:19

No on minusta joskus saatu onnistuneitakin kuvia, tässä yksi Webbi

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   30.5.13 17:46:33

Terveiset Rantakentältä noin parin tuhannen ihmisen ja miljoonien hyttysten seasta. Ei paista aurinko, joten pitänee auringon ottamisen sijaan keskittyä pelin seuraamiseen :)

Otin myös ekan (tai oikeestaan jo tokan) askeleen kohti omaa yritystä; kävin ostamassa tulevalle firmalle oman läppärin, nyt tuli Fujitsu, halpismalli vaan, mutta toivottavasti pelittää :)

Ja kappas, nyt se arskakin tuli esiin =D

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   30.5.13 17:53:31

Juu en suosittele Offarille cooperia tässä helteessä, pökerryt vielä sinne kylänraitille!

Mä olen niin kalpea, että aivan hohdan valkoisena tuolla ulkona. Aurinkolasit tarvii kun mut kohtaa, olen niin häikäisevä, mutta vähän vääristä syistä :D

Hevostelussa on se ongelma, että yläkroppa ruskettuu ja jalat on kuin kalkkilaivan kapteenilla. En osaa ratkaista tätä ongelmaa kun en oikein tunne tuota purkkipuolta. Vaihtarina ollessa espanjalaiset ja italialaiset luuli mua aina sairaaksi kun olin niin "kalpea" ja silloinhan olin ruskettuneempi kuin koskaan!! Hah.

Ikää 31 ja pian espoolainen. Tämä tiedoksi uusille. Haaveissa olisi asua maaseudulla Siuntion, Inkoon kulmilla tai jossain niillä main, siellä on ihanat maisemat ja paljon hevostalleja!

Päivämäärä:   30.5.13 17:54:14

No hitto, leikin uudel puhelimalla ja räppäsin toimistokuvan väsyneestä möröstä :p Pahus vaan että kun latasin sen aijaahan niin oli potkassu mut ulos enkä huomannu, joten siel se on ikuisesti, kiva. No, elämä on. Tos ny yks sitte uteliaille ja niille jotka on paljastellu vast edellisen paljastelun jälkee, ei tarvi sit taas pariin kk vinkua :p

http://aijaa.com/ymQyQL

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   30.5.13 17:56:33

Vau, oletpa kaunis!

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   30.5.13 17:58:51

Ja tuo Länsi-Uusimaa on haaveissa lähinnä sen takia, että mun työt on pk-seudulla, muuten asuisin Lapissa :D Ehkä joskus.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 18:02:55

Jaa, jos tuo oli mörökuva niin millaiset on sitten ne poseerauskuvat ;) Kaunis

ettei pidä sitten vinkua lisää, tämä tätä niin heppatyttömäistä ;)

Päivämäärä:   30.5.13 18:13:52

Oi kiitos kiltit :) Nyt tää mörkö hipsii kaupan kautta kotiin ja koirien kans ulos. Nälkäki ois...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   30.5.13 18:25:49

moppe: kyllähän mää olen joo aikamoinen rapapeikko :D :D mutta on mulla myös hetkeni ja on jopa ihan puhtaat vaatteetkin päällä :D
Ja olenhan mää paljastellut ennenkin, joku naamakuva oli ja sit se munasillaan rappukäytävässä, vai oliks se joku muu... :)

onhan missioni nätti, joku vois photoshoppailla kotkiksen ja missin kuvat yhteen, että nähdään miltä ne näyttää, niinku together...
:D

Mä laitan ruosteen kuvan ku ei se itte kumminkaan kehtaa http://aijaa.com/h4zJ11 toivottavasti se ei suutu ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.5.13 18:35:35

Missi on kaunis ja webbistä oli myös hyviä kuvia.

Yhä 40+-miehet puuttuvat sinkkulasta tyystin.

Offari ehkä tuo meni markka-aikana, drinkin hintaa pitäisi jo nostaa. Voi kun jostakin saisikin 3 markan paukkuja, sehän on 50 senttiä, ilmaista viinaa.

Päivämäärä:   30.5.13 19:11:28

Vau Missi :) !

Juu Offari, ei meilläkään ex koskaan noin halvalla päässyt /pääse ;) .

Pääsin seuraamaan varsin onnistunutta sirkusesitystä: akrobaatit, jumppaavat ponit, leijona, elefantit ja tanssitaituri sekä ihanat moniääniset lauluesitykset kruunasivat illan :). Ja huomenna suvivirttä kuuntelemaan!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   30.5.13 19:39:35

Kaunis Mission, edelleen! :) Mäki kannatan photoshoppausta Kotkiksen kans ;)

Ruoste onkin aika tynnyrivartalo!

Päivämäärä:   30.5.13 19:42:00

kurnau: eikös Kessu käy tuohon ikähaarukkaan. Ja Webbi? Ruosteen kuva vähän naurattaa!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.5.13 20:16:04

Noniin, mä palaan sinkuksi....
Pitkät erot ei kuulu kuulemma hevosmiehen elämään ja nyt on vaan niin, että mä lähden, kun siihen on tilaisuus kerrankin elämässä....itkettää, veetuttaa, harmittaa ja vaikka mitä!
Mulla on kerrankin hevonen, joka päässee pitkälle, pidemmälle kuin hemmetin harva, mä en jätä sitä kokemusta välistä, mistä olen ikäni haaveillut!! Tehnyt sen eteen töitä jumaliste ikäni ja joka päivä, raatanut selkä märkänä rahan eteen, et saan toteuttaa unelmani ja nyt joku tulee ja sanoo, et en voi lähteä niin kauas ja niin pitkäksi aikaa!!!!
Itkun paikka!!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 20:23:05

Hehe, Rustyhippi on taas puita halaamassa :p Riippukoivultakaan ei saa oksaakaan taittaa, vaan autas armias, jos joku muu liikkuvainen tulee eteen roikutteleen, niin sakset ompi ojossa.... Hui!

Onko Missin silmät hirveet? Ei vihreet? Ootko sää jokin kunnantäti?

Miten zas voi? Mikä sulla on hätänä ja pipinä? Auttasko hellä puhallus ja hoito? Vai helahoito? Onko huollot suoritettu ajallaan? Onko huollot suorittanut asiansa osaava ammattilainen?

Kävin tänään kaupassa hakemassa uuden patruunan soodakoneeseen. Aulassa myi tyttö viimeisiä pulliaan mulle halvalla ja mää tietysti ostin, kun niin monta päivää on tehnyt mieli. Siis pullaa :) No mua jäi heti sillä paikalla harmittaan, kun sieltä lähdin ja tuli mieleen, että ois pitänyt vaan katsoa sitä tyttöä silmiin ja sanoa; että mää keitän kaakaut, tuo sinä pullat ;) Ja sitten kun ajelin se toisen kaupan ohi, jossa oli se vetävä myyjä, niin aattelin käydä siellä joku päivä shoppaileen... Kahtelen ympärille siinä ja kun se tulee kysyyn, että mitäs ny olis vailla, nii sanon sitte siihen, että jotain semmosta hyvännäköstä ja tuntusta... Kahtelen sitte ympärilleni vaan ja sitten sitä likkaa ja sanon, että siinähän se, sää näyttäsit tosi hyvältä mun kanalosa ;)

Eipä tainnut olla ainuttakaan juoksijaa siellä Cooperilla. Muutenkin vähänlaisesti oli osanottajia koko hienossa tapahtumassa. Se oli yhden paikallisseuran joku iso juhla ja siellä juoksivat rahaa hyvään tarkoitukseen, vissiin muutama oli sponsorin saanutkin. Totesin tilanteen ja lähdin pois. Tuttu toimittaja oli siellä juttua tekemässä, sen kanssa paskaa jauhettiin siitä, kun oltiin nuoria :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 20:28:21

Älähänny piste. Rauhotu ja rauhota. Onhan se puhelinseksi keksitty ja aikaa p*rk*l* kyllä vielä löytyy. Yksi kesä nyt ei voi nuin kovaa olla? Sulla on sun juttu just nyt ja sen kyllä luulis ymmärtävän, jos jotain muutakin haluaa. Hyvvää kannattaa oottaakkin ja jos pakkottaa, niin käyttää mielikuvitusta ja nettihuvitusta :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.5.13 20:33:50

Ai katos missionihan se kauniin kuvan pisti. Ja niin söpökin vielä. Kyllä nyt on sinkkulan miehetkin perässä, kun väsyneet mörkökuvatkin on tollasia. :p

Päivämäärä:   30.5.13 20:35:10

Piste tottakai viet hevosta eteenpäin, ei se hevosmies sillä aikaa mihinkään katoa, vaikka nyt panikoisi.

Totta joo, että Kessu olisi oikeassa ikähaarukassa. On vain vähän nopea käänteissään jo netissä, itse en jaksa hirveästi säätää.

Päivämäärä:   30.5.13 20:41:47

Piste nuku asian yli yö ja keskustele huomenna uudelleen, vähemmällä kiihkolla ;) . Kyllä se hevosmies odottaa jos on oikea.

Nettioffari :D :D voin kuvitella tilanteen :D :D

Meet vaan kurnau joku päivä niitä taimia hakemaan ja tsekkaamaan kaverin, ei kai sitä niin kauheasti tarvitse säätää. Ellei sitten Kessu sitä kinkkua ottanut kainaloon pysyvämmäksi ;).

Päivämäärä:   30.5.13 20:45:43

Offari, jos kanta on ehdoton EI, niin se on!!!!!
Miksi nuo hevoset on mulle niin elämä?
Miten mä pääsisin niistä eroon??????
Juu, vastaus on selvä, en mitenkään!!!!!
Hemmetti, mä teen aivan hirveesti töitä, et saan unelmani toteutettua ja kun kerron siitä, niin mut nuijitaan maanrakoon ja todetaan, ettei se käy!!!!!!
Mun elämän unelma, joka nyt kerrankin voisi toteutua!!!
Pilllitän kun joku veetun kaatosade!!!!!

Päivämäärä:   30.5.13 20:50:28

No hitsit, kiitosta nyt vaan kohteliaisuuksista kaikille :) Tota etukameraa on mun mielest vaikee käyttää kun en tosiaan hirveesti harrasta niitä "töröhuulibilekuvafeisbuukkiin" -otoksia. Pari(kyt) ;) tuli räppästyä ja hirveimmät pois, kuvakulma oli tossa ehkä vahingossa suht tuotuisa ni kelvannee... Mun mielestä kaksulotteisuus suoraan edestä ei oikein pue mua :D

Nöffi, ei oo vihreet ku siniset tai siniharmaat, suvussa kyl kulkee häivähdys vihreetä niin tietyssä valossa voi ihan pikkasen siihen kyllä taittaa mutta enimmäksen ei. Kunnantäti? Wtf? Näytänksmä sellaselta :D En oo, enkä hirveesti uskokaan kunnalle työskenteleväni varmaankaan ikinä...

Piste, hurmaat sen nyt vaan niin pahasti ennen lähtöä, ei se voi muuta ku kiltisti odotella. Ja kyllä nyt herranen aika muutaman kuukauden odottaa iso mies, eikai se nyt mikään pikkuvauva oo? Oottaa se, usko pois.

Olipa hyvä lenkki ja taas kaks koirannäköstä huonekalua talossa, ei paljo tirehtööriä varmaan tänään häiritä. Toinen löys kuivinueen mutaojan lietteineen, veti turbohepulit ees taas, olipa kiva suihku, rakki haisi ihan kuolemalle ja sai vaahdottaa kolmesti ennenku sieltä löyty joku koirantapanen alta :D Onneks hienohelma ei semmoseen rupee, se pyörii vaan raadoissa jo löytää ;)

Päivämäärä:   30.5.13 20:52:49

veri sori miljoonasta typosta, hyi mua...

Päivämäärä:   30.5.13 20:53:21

Tässäpä minunkin kuvani kun en ole aiemmin paljastellut :) http://aijaa.com/cbelRN

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   30.5.13 21:08:24

Kauheeta, mun tuli pisteen ihastuksesta nyt just sellaset kylmät väreet... Ensi mies hurmaa kaikki ja vie jalat alta, on maailman ihmeellisin ja rakastavin ja ihan epätodellisen ihana löytö... Sitte alkaa komentelu... Eikaat se vaan ole narsku..? Hui, sanokaa, ettei...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 21:08:53

Huomenta. Tai päivää. Eiku iltaa...?

Tämän päivän teema jonka tahtiin oon hakannu päätäni seinään... "Ei yhdessä, ei erikseen. En tiedä mitä kanssas teen. Me vanhat virheet toistetaan, me nauhat loppuun kelataan ja aina samaan palataan." (Indica, Scarlett)

Täytyy töihin lähtee just koht.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   30.5.13 21:09:38

Oli nyt sitten toinen kerta vuoden sisään kun horoskoopit osuu kohdalleen. Tässä tälle päivälle:

"Sinun on turha äkäillä eräälle, vaikka hän aiheuttaisikin mielipahaa. Hän ei voi itselleen oikein mitään, sinun kannattaa katsoa hänen touhujaan läpi sormien."

Ketuttaa niin pahasti et hyvä etten syökse tulta. Jos mä jotain vihaan niin ihmisiä jotka ei osaa kelloa tai ole ymmärtäneet et vuorokaudessa on aina vain 24 tuntia. Miks joku haalii itelleen sata projektia ja lupaa siinä ohessa ehtiä tavata? Kävin tapaamassa ystävää, mut se juoksi edes takas eikä ollut sekuntiakaan läsnä ja tän päälle vielä skippas sovitun kaupunkihurvittelun? Erikseen olin vielä kysynyt et ehtiikö hän, niin ei, toiset lupaa vaikka oikeesti ei oo mitään mahiksia. No, ei se oo ikinä tuntenut kelloa, mutta nyt veti kyllä niin riman ali. Arrgh! Tehojumppa auttoi hivenen, mut vieläkin tekis mieli purra pää poikki joltain.

En tiiä uskallanko laittaa kuvaa... Tosin tällä menolla oon ainoa, joka ei laita.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   30.5.13 21:10:03

täälläs paljastellaam oikein urakalla :) hyvä tytöt!
yritättekö juhannusjonoa kasvattaa ;)

Päivämäärä:   30.5.13 21:15:38

No olisihan se Juhannusjono oikein mukava asia, mutta todennäköisempää on että jono huitelee omilla teillään ja me tenavien kanssa nukutaan kiltisti teltassa ja kuunnellaan meren kohinaa ;) .

Syvämietteen horo on ihan kuin minun tämänpäiväinen päiväni.
Minulle tosin horo kertoi seuraavaa : Sinun kannattaa haudata eräs asia menneisyyden pimentoon. Vaivaat sillä turhaan päätäsi, se on ollutta ja mennyttä. Löydät jonkin uuden asian tukemaan mielipidettäsi..
En kyllä nyt keksi mikä tämä asia olisi?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.5.13 21:16:28

Moi mitäs tänne taasen?

Päivämäärä:   30.5.13 21:18:58

Kas, M... Mitä ittelles? :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.5.13 21:20:43

Eipä ihmeempiä lomia odotellessa..

Päivämäärä:   30.5.13 21:21:46

Koskas lomas pidät?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.5.13 21:24:19

Pari viikkoa pitäisi odotella ..

Päivämäärä:   30.5.13 21:24:54

Moppe on kivan näköinen :)

Mullakin tuli vähän mieleen pisteen miehestä ettei vaan ois narskua siinä tujaus...

Onks jo ilta? Missä vaiheessa se aika taas hujahti...

Päivämäärä:   30.5.13 21:30:34

Kiitos Mission ;) Itse olen erityisen ihastunut noihin inkkariraitoihin ;D ;D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.5.13 21:34:14

Sehän kesti pitkään että narsistikortti kaivettiin esille.
Entä jos se ukko ajattelee sun menevän vaaleanpunaiset lasit päässä kohti utopista haavetta? Ja että menee vaan rahaa ja et tule ehjänä haavemaailmasta takaisin ja hänelle jää raskain työ eli tehdä sinusta haaveiden hajoamisen jälkeen ehjä

Päivämäärä:   30.5.13 21:39:43

Noniin, onhan se kiva nähdä että naisetkin uskaltaa paljastella ;) Taas on makuunista leffa haettuna ja kohta sen pariin.

Päivämäärä:   30.5.13 21:44:04

http://www.youtube.com/watch?v=AbxUQ0lYy

Sopii kuin PISTE iin päälle....
Ei mua tarvi kenenkään paikata, rikkoontuneiden haaveidenkaan jälkeen.
Olen tähänkin saakka tehnyt sen ihan itse, ei siihen vahva nainen miestä tarvitse!
Pettymyksiä tulee ja menee, niiden yli vaan kahlataan ja käännetään katse kohti seuraavaa haastetta:)!!!
Sitähän se elämä on!!!

Päivämäärä:   30.5.13 21:58:27

..., mulla ei ole tapana valittaa mistään omista mokista ja toiseksi mun rahat on ihan kuule itse tienattuja, joiden käyttö ei kuulu tasan kenellekkään!!!! Mä teen niillä ihan mitä haluan.
Ja kolmanneksi, vaaleanpunaisia laseja ei tarvi enää näillä vuosilla pidellä silmillä, sen verran on kokemusta hevosista omassa lajissa, et tiedän, mikä on hyvä ja mikä huono....
Et aika surkee toi kommenttisi!!!!!!!

Päivämäärä:   30.5.13 22:23:13

Sitäpaitsi ajatteleeko joku mies, niinku kolmoispiste meinaa..? :D :D
-Kortti- osoittelu on jo aika kulunut... Mikäs tabu se semmoinen on mitä ei saa mainita?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 22:29:26

Moppe: hienot inkkariraidat ;) ja kaunis hymy

Jokupoku: kyllä mies voi ajatella noin, minä olen aina ollut akoinaan hevosten hankkimista vastaan, mutta olen sitten ollut myös se joka niistä on viimeisenä luopumassa, samoin koirat ... ja silti minun mielipiteelläni ei ole mitään vaikutusta vaan ne on aina hankittu, olin minä mitä mieltä tahansa. Minä olen vaan kiltisti vetänyt traikkua

Päivämäärä:   30.5.13 22:36:14

Webbi, kyllä mä sen kohdan siitä uskon, että se miehestä on vaan turhaa rahanmenoo. Mutta pisteelläkin on omat rahat, kuten sanoi! Ei niistä toinen voi nuukailla. Se on jo kovin epäkunnioittavaa toista kohtaan.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 22:36:45

Ihana tunne, kun väsyttää :) Tänäänkin oon herännyt jo 5 aikaan :/ Sitten onkin päivä mennyt enimmäkseen köllötellessä ja ihmetellessä. Nyt on kuitenkin nurmikko parturoitu, kun alkoi tuo helle hellittään. Huomenna lenkille, varmaan töiden jälkeen, jos nämä kelit jatkuu... Eli iltatuuria ois ohjelmistossa.

Missi, siitä mää pättelin, että oot kunnalla töissä, kun näytti tuo sun työtaakkas siellä niin massiiviselta ja nuista sälekaihtimista ja siitä sun erittäin liukuvasta työajasta. Tietäen virka-aikojen hienouden ja virkanaisten tavoitettavuuden :p Se on vaan sarmasmia, lempeää sellaista, ei vi77uilua. Mun huumori vaan on huonompaa, kuin sulla, tai siis parempaa :) :pd:

Pistä piste se mies ruotuun ja pikkurillis ympärille. Ole sille kova ja kylmä. Sano ehtosi ja odota miehen se hyväksyvänsä. Jos toisella on unelmia, niin parisuhteessa niitä tuetaan, ei murskata. Tai sitten on parempi pitää vaan pari suhdetta... Se on komproMissejä :)

Päivämäärä:   30.5.13 22:37:31

Mä en tohon "korttiin" ota kantaa, syystä et se mies nyt jäi taakse.
Mulle on aivan se ja sama, mä teen ja meen, jos se ei miehelle sovi, niin se ei sovi.
Tosi kurjaa, mut niin se vaan nyt menee!
ja mä olen silmät auki tuolla maailmalla, ei koskaan voi tietää, keneen törmää;)...
Ihanaa, itkeminen loppui ja tästä uuteen nousuun:)!!!
Mulla on teidät:)!!
Ihanaa!!!!

Päivämäärä:   30.5.13 22:40:44

Piste on sitkeä nainen! :) Niin sitä pitää... :)
Samaa sitkeyttä toivoisin lisää itsellenikin.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 22:46:19

Moppet-show onkin hämis ;)

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   30.5.13 22:48:15

Piste: tsemppiä! Mä täältä taustalta olen seurannut juttuja harvakseltaan ja välillä on käynyt mielessä vanha sanonta: jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti on sitä. Ei se kyllä tuossa kohtaa suhdetta ole tervettä alkaa toisen haaveita ja unelmia torppaamaan. Muutaman viikon tai kuukaudenkaan ero ei maailmaa kaada. Mutta jos kontrollointi alkaisi jo tuossa kohtaa, on ehkä vaan hyvä, että se tulee esille nyt. Tai sitten kyse on rakastuneen panikoinnista ja menettämisen pelosta. Oli miten hyvänsä. Ainoa oikea tapa on tehdä asioita, joita itse pitää tärkeinä. Tässä iässä on ihan turha kuvitella, että suhteessa kumpikaan voisi alkaa elämäänsä sopeuttaa toisen mukaan. Suhde kestää sen, että kummallakin on omat juttunsa, tai se ei kestä ollenkaan.

Päivämäärä:   30.5.13 22:50:12

Nettioffari, nauraako livenäki sun lähellä ihmiset enempi ko keskimäärin muualla ;)

Päivämäärä:   30.5.13 22:51:07

Koira ulkoilutettu ja tulipa kauniista kesäyöstä mieleen varsin klassinen suomalainen runo:

Kesäyö,
päättynyt on työ,
perhanan itikat mua syö ;D

Aika siirtyä höyhensaarille! Hyvää yötä sinkuille!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 22:53:32

Piste: todellakin tsemppiä

Jokupoku: Minun lähellä naiset vähintään hymyilee ja moni jopa nauraa :D

Päivämäärä:   30.5.13 22:57:54

Webbi, no lakkaa surkuttelu suhteista ensi, nii saatan uskookki tuon...

Päivämäärä:   30.5.13 22:59:20

Kiitos Jokupoku:)!
Mä olen taistellut läpi harmaan kiven ja nyt mulla viimein on se, mistä olen elämäni unelmoinut!
Se on tosin vaan ihan hevonen, mutta HYVÄ sellainen:)!!
Sinä päivänä, kun/jos unelmani saavutan, tiedän, ettei yksikään euro ole mennyt hukkaan eikä aika, jonka hevosiin olen laittanut.
Sinä päivänä toivon, että mulla on se ikioma mies, jolle saan sanoa kiitokseni ja näyttää, miten tärkeä ja rakas ihminen hän elämässäni on ollut:)...........

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 22:59:24

No en minä enää surkuttele ... ne oli vain pieniä heikkoja hetkiä ja enemmän liityivät lapsiin

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 22:59:58

Jokupoku, noku ei mun juttuja koskaan kukaan ymmärrä, vaikka ne mun mielestä onkin kuinkakin hauskojakin. Niitä ei vaan ymmärretä :/ Jotkut ymmärtää kyllä. Tänään on yhdellä tytöllä synttärit. Tapailin sitä muutaman kerran reilu vuos sitten. Silloin unohin ne synttärit, mutta pari päivää myöhässä onnittelin sitten. Tänään olinkin ajoissa liikkeellä ja laitoin sille tekstarilla onnittelut ennen kuutta :) Vastaus tuli sitten 10 aikohin ja selitti, että antoi itselleen lahjaksi herätyskellottoman aamun ja nyt on kauhee kiire sitten että saa kaiken tehtyä. Ei voinut vastustaa, piti laittaa sille sähköpostiin sitten tuollainen linkki: että käytti sitten hiljaista herätyskell

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 23:00:07

höhöö! mäkin taas, kun tekin! http://aijaa.com/F9uwff

huominen vielä, sitten kolme vapaata <3 ja enää kaaaaaksi viikkoa lomaan!
(paitsi lupasin kyllä mennä kesken loman tekeen paikalliseen yhden iltavuoron -.-)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   30.5.13 23:02:38

Joo, perhanan itikat mua syö! Ja polttiaiset! Ja mäkärät. Tai mäkärät keskittyy lähinnä onneks hevosiin, mutta säälittää kyllä niiden (siis hevosten) puolesta. Vaikkei meillä toivottavasti ole yhtäkään kesäihottumaista, niin kyllä vaan kaikki on vähän hinkuttaneet, enkä kyllä todellakaan ihmettele, kun noita ötököitä on nyt niin paljon. Ja taas muistelen kaiholla kesiä Ypäjällä, siellä ei ollut tähän verrattuna ötököitä oikeasti yhtään!

Voi piste, niinkö siinä nyt kävi..? Harmittaa sun puolesta; se sun juttu kuulosti jo niin ihanalta, oikein vaaleanpunaiselta unelmalta :/

Mie yritän täällä saada mun uutta läppäriä tulille. Se oli esittelykone, niin laitoin nyt menemään tehdasasetusten palautuksen. Mutta kylläpä etenee hitaasti! Tällä menolla se raksuttaa tuota aamuun asti... Se on jo tehny sitä vaikka kuinka kauan, ja nyt on vasta 5% käsitelty :o Haluaisin jo päästä opettelemaan sitä Windows kasia.

Hyviä paljasteluja täällä suoritettu, muuten! Lisää, lisää!

Päivämäärä:   30.5.13 23:03:25

Kyllä mä webbi tuonki puolen silti ymmärrän. Mäki tahtoisin joskus itkee rauhas kolme päivää putkeen, jos sais kaikki vanhat murheet pois. Mut perhana, ku eioo koskaa aikaa moiseen!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 23:04:59

Pisteviivahan on ihan kukkaistyttö :) Ei vaan ihan saa kuvasta selvää, onko pisteet ja viiva kohdillaan :D

Päivämäärä:   30.5.13 23:05:19

Tuo ex roikkuu sitkaästi.

Päivämäärä:   30.5.13 23:08:45

Hiljainen herätyslello, Hyiii :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 23:09:09

Pisteelle paljon tsemppiä, kyl omia unelmia pitää koittaa toteuttaa

Tän viikon viimenen työvuoro menossa, wuhuu!

Tääl on näköjään taas paljasteluja :) nyt osaa taas yhdistää nimet oikeisiin kasvoihin

Päivämäärä:   30.5.13 23:10:57

Kauniita unia:)!!!

Päivämäärä:   30.5.13 23:11:06

Kurnau, mites ny noin kävi taas ??

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 23:20:49

Pisteelle öitä

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 23:26:18

nöffi, kyllä ne pisteet ja viiva on kohillaan. :D toi on kyllä mun ainut kukkatatuointi, muut ei oikein tossa kuvassa näykkään. :b

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   30.5.13 23:26:36

Rakkaudessa pettyneille:
Love is not a victory march eli Hallelujah
http://www.youtube.com/watch?v=y8AWFf7EAc4

Rakastuneille:
LOTR <3
http://www.youtube.com/watch?v=8oAkS8Dcl54

Päivämäärä:   30.5.13 23:31:22

Voi mikä väsy iski, öitä!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 23:37:34

Öitä myös Jokupokulle ja kauniita unia

Päivämäärä:   30.5.13 23:51:56

Pisteviiva oli yhä nätti, muistinkin suurinpiirtein kasvot edellisestä, onkohan mun muisti kehittyny :D

Vietinki sitte illan puhelimessa... Vaikka piti olla meilaamassa vissiin kai :p Mutta näin tää nyt meni sittennii. Takki aika tyhjä. Ja pää. Kaikki sosiaalisuus viety. Ja ajoissa piti olla nukkumassa. Mut, jos kaveri tarttee ni se tarttee, ei siin katota sitte monelta ja kauanko. Jospa huomenna ehtis jossain kohtaa meilin ääreen. Nyt ois muuten nälkä... Ruokaa ja nukkumaan? Koirat pikapissalle? Hyvä plääni...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   31.5.13 00:10:01

kiitti missi (:

nyt mäkin painun maate. kolme tuntia aiemmin, kun muuten täällä viikolla. \,,/
öitä!

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   31.5.13 00:15:01

öitä myös minun puolestani kaikille yökyöpeleille

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   31.5.13 00:19:02

Heipähei te kaikki ihanat otukset :)
Nyt olis talviturkki karistettu, 17 oli lammikon vesi lämmintä... melkosen raikasta vielä mun makuun, ei siellä kauheen kauan viittiny polskia :D
Ja myöhäseen meni näköjään taas saunoessa, uidessa ja maggaraa rillatessa, ei tälleen tajua ajan kulua kun ei tuu edes pimeetä, aamulla väsyttää taas varmaan ihan sopivasti...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.5.13 00:47:56

Webbi on rutistettavan suloinen:) Mutta saako noin vanhoja kuvia käyttää itsensäpaljastajaisissa?

"Haaveissa olisi asua maaseudulla Siuntion, Inkoon kulmilla..."
piisku, loistovalinta :) T. entinen ja toiv. myös vielä joskus Siuntiolainen.

Mission, todella kauniin kuvan onnistuit räpsäisemään, tosas otoksessa on jotenkin seesteinen look ja fiilis - ei ikinä arvaisi, että olet töissä :D

Mopella hauska kuva hauskannäköisestä naisesta. Voi kun voiskin kulkea maailmalla valojuovat kasvoillaan. Kyl maar se valokynät ja korostusvärit voittaisi ja kaikki ajattelisivat, että onpa tuo valoista ihminen :)

Hörhö perhana, ny ne nauraa mulle, onks kiva häh? Kuva on sitä paitsi väärinpäin, näytän tavallista leveämmältä :P

"Riippukoivultakaan ei saa oksaakaan taittaa, vaan autas armias, jos joku muu liikkuvainen tulee eteen roikutteleen, niin sakset ompi ojossa"
Joo-o Nöffi, tänne jos tulee ja huonosti käyttäytyy, on se snip snip vaan! :P

pisteelle tsemppiä. Aika vaikeaksi yhtälö olisi kyllä mennyt, jos mies ei olisi lähtenyt kanssasi kesällä reissuun ja sinulla tuskin olisi treenien takia aikaa lennellä lomille kotimaahan. Harmittaa tietenkin kuitenkin. Aika näyttää, miltä tuntuu kun syksyllä palaat arkeen - jospa juttu luistaa ja lempi leiskuu vielä sittenkin...?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.5.13 01:13:34

Vähän kiirettä pitää nyt mut mieluummin näin ku et istun paikoillani tekemät mitään :)

Joko on koko sinkkula nukkumassa?

Päivämäärä:   31.5.13 01:40:54

min kuvaa ei ole nähty vielä. Vai oliko se jo jossain? :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.5.13 01:45:35

No tota noin... en tällä hetkellä koe mitään tarvetta laittaa kuvaani tänne... eikä nyt ol ees sellast kuvaa jonka viittisin laittaa

Päivämäärä:   31.5.13 02:02:43

Jep, nyt öitä :)

Päivämäärä:   31.5.13 02:34:44

Jos suhde on sillä tasolla että eritellään rahat omiksi tai toisen omaksi on siinä sitoutuminen sillä tasolla et sama antaakki itelleen lapikasta.
Ja olen mies ja kyllä olen joskus joutunut näin ajattelemaan ja korjailemaan

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.5.13 04:16:30

Hiljasta on mut joko alkais aamuvuorolaisista virkuimmat heräilemään?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 04:50:15

Huomenta

Mnä olen jo tunnin olut hereillä kun hyttyset pyörii ympärillä, entiedä onko yksi vai useampia

Päivämäärä:   31.5.13 05:05:58

No eihän tässä vielä nukkuun oo kerenny kun pitää painaa töitä

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.5.13 05:34:15

Huomenta Webbi, miten ois joku hyttystenkarkotin yöks et sais rauhas nukkuu? :)

Oi että, koht on vuoro loppu ja pääsee nukkumaan. Päiväl oiski sit tiedos käynti raision myllyssä :)

Mitä töitä ... tekee?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 06:51:13

Huomenta, aamusuihkunraikas aamuvuoro ilmoittautuu :) Tarjolla tänään herkullista pistaasipullaa ja lämmintä juomaa makunsa mukaan. Mää otan mansikkakaakauta :) Mitä saisi olla pojoisen heppatytöille? Etelässä nauttivat vain kahvia, että jaksavat yöt kukkua :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   31.5.13 07:36:16

Huomenta tännekkin taas välillä, piti tulla sanomaan pisteelle että et kyllä nyt heitä kirvestä kaivoon vaan kuulostele mitä tapahtuu, mieskin voi vielä mielensä muuttaa vaikka äkkipikaisuuksissaan ensimmäinen reaktio olikin että et mene.

Voi nettioffari, kahvia menee pohojosenki tytöille, kiitos. Miksi ihmeessä sinä et aukassu suutas sillon alkuvuodesta? Heti oisin sun kans lähteny tärskyille sillon.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 07:43:14

Höh, kai mää suuni silloin jo aukaisin? Ja kyllä, maito tuli klöntteinä pilaten herkkuhetkeni, kaakao vaihtui kahviin :) Oli hyvää sekin :)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   31.5.13 07:44:54

Olithan sinä äänessä silloin jo mutta et tunnustanu olevas täältä ylempää.

Päivämäärä:   31.5.13 08:01:47

Huomenta:)!
Kyl se nyt on taakse jäänyttä....
En halua kenellekkään pahaa mieltä mun menoista ja tekemisistä.
Parempi niin.
Ja kyllä mulla on oikeus käyttää omat rahani ihan mihin haluan, se on sitten eri asia, kun astutaan jonkun kanssa kimpassa, silloin asuminen ja eläminen maksetaan puoliksi. Omat menot itse. Ei tulisi mieleenkään maksattaaa niitä kenelläkään muulla!

Päivämäärä:   31.5.13 08:14:31

Huomenta! Puoliunessa suoritettu aamukävely hoidettu!

Kiitos Webbi ja Ruoste, Nettioffarin juttu meni perille vasta kun olin tytön viereen nukahtamassa, sitten kyllä naureskelinkin hetkisen. Miten niin pitkät piuhat? :D Oli kai vähän väsy olo.

Nyt kun saan vielä lapset kirkkokuntoon niin päivä on jo voiton puolella ;)!

Aurinkoista päivää sinkkuloille! Huomenna on jo kesäkuu!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 08:19:22

Kai se sitten on ohi mennyt :/ Sää taisi olla jostain ihan tästä mun läheltäki vielä... Kai mää muistakseni jotain vihjaisin asiasta.

Piste hei, et sinä kaakkeja laita heti lihoiksi, jos ne vikuroi. Sää teet niistä semmosen hevosen, kuin tahot. Sun pitää käyttää sitä tarmokkuutta ihmissuhteeseenkin, nekin vaatii osansa. Sen osan, mitä jää... Pyllistä sille unelmies urholle ja sano, että tämän kesän istuin nuiden päällä, sun vuoros on syksyllä. Tyydy kohtaloosi :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 08:21:59

;) Moppet-shows, she is the Spider Girl!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   31.5.13 08:26:38

miten olis suljettu ryhmä faceen? tai joku laittaa hötöprofiilin? vois jaella kuvia heposista ja muista siellä? ihan hullu idea?

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   31.5.13 08:28:46

se voisi olla hyvä perustanko vai perustaako joku toinen

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   31.5.13 08:33:49

No nyt on sitten fb-ryhmä hötönetin sinkulat ... suljettu, ryhmä ja jäsenet näkyy kaikille, mutta julkaisut vain jäsenille

Noita ryhmiä on viime aikoinan tullut perusteltua urakalla

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   31.5.13 08:39:00

Turhan suljettu, en kannata. Tänne kuitenkin tullaan tätä kautta, mitä kautta sinne sitten tullaan? Jos siellä keskustelu jatkuu, niin tämä topa kuivuu ja kuolee, silloin ei sinne tule lisää uutta verta ja sekin kuivuu ja kuolee, kunhan nämä vaki-ikisinkutkin löytävät elämäänsä uuden suunnan. Siis jyrkkä ei näillä perusteluilla. Ja lisäksi siellä varmaankin on niitä treffipalveluita vaikka mitenkäpäin ja onhan siellä vissiin joku fb systeemikin... En ole tutustunut aiheeseen ja sinnekkin kirjauduin reilu viikko sitten.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.