Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 298

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 23:07:41

Kai mä sit teen vaihteeksi uuden. :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1293242&t=1293242

Re: Sinkkujen topic 298

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 23:09:05

minski, joo toivottavasti olisin timmissä kunnossa.. viimestään ensi kesänä sitten. :b

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   29.5.13 23:09:50

No vitsi, tein jo, olishan pitäny arvata, onneks tarkistin ennen postausta :)

Nöffi :D Näkyy olevan hullun pokkaa ;) Itellä joskus saatto ollaki mut ehkei ihan noin paljo....

Päivämäärä:   29.5.13 23:10:44

pisteviiva, sama :D Ei täks kesäks enää kerkee... Mut parempi ku se joulukinkku, seki kelpaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 23:13:51

äR: No niin mä tässä kanssa kattelin, että täällähän juoksentelee naiset ihan miten sattuu. Pitääks täällä muka alkaa käymään useamminkin, että alkaa porukka valvomaan ja saadaan homma kuriin taas. :D

pisteviiva: Heh, niin se perinteinen "ensi kesäksi kuntoon". :p Mä tossa mietin, että jos ottais sellasen puolen vuoden projektin, kun kesäkuu on alkamassa. Tekis eväät töihinkin, niin ei tuu turhia lipsuttua ja säästyis vähän rahaakin. Noh, ainakin täällä tuntuu intoa olevan, kun laihduttaminen ja liikunta pyörii edelleen keskusteluissa. =)

Mission: Perhana mulle on alkaneet jo kuittailemaan, että oon liian hoikka, vaikka melkein ylipainon puolelle menee. Ihme tyyppejä, mutta kai sitä vois alkaa lihottamaan taas. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 23:14:10

missi, ens kesä on oikeen loistava tavote, oon kutistunut nyt viime kesästä reilut 10kg, joten jos kutistun vielä toiset mokamat ja hommaan niitä lihaksia, niin kyllä sitten kelpaa keikistellä rannalla bikineissä.. ;b

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   29.5.13 23:14:53

Mulla hajoo pää, kun en pääse lenkille enkä muutenkaan juuri liikkumaan. Polvi operoitiin ja se perhana ei vielä tykkää oikein mistään. Tänään tein vatsalihaksia, punnerruksia ja dippejä, ettei ihan koko nainen löystyisi. Mutta kun tuo perhanan polvi turpoilee, jos se saa liikaa liikettä, ei oikein pysty kuin vähän kävelemään vielä. Juosta en saa ennen kuin kuuden viikon päästä. Argh! Hiihtää sais, mutta on vähän huonot hiihtokelit. Ostin rullaluistimet, jos niillä pääsis vähän aikaisemmin jo lenkille.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 23:18:06

hei himoliikkujat mites olis tälläinen? ehkä nopea tahti, mutta kai sillä jotain ylimääräistä sais pois?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 23:19:25

minski, se on se perinteinen, mutta mä oon sentään realisti, kun en vielä tänä kesänä lupaa olla kunnossa. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 23:21:56

Joo-o, no mutta tohina on selkeesti päällä, kun aina täällä puhutaan liikunnasta. :p

Mut ei auta, kyllä se on mentävä tästä taas nukkumaan. Hyvää yötä itse kullekin säädylle. o/

Päivämäärä:   29.5.13 23:24:15

Minski, mähän sanoin sulle että älä nyt laihduta, kato nyt kuin kävi :D Äkkiä takas entisiin mittoihin :p

Tai jos sul on hirvee hinku laihduttaa ni voisko jotenki tehä niin että laihduta musta nää loput ylimääräset etänä pois :D "Loput", ikäänku täs ei viel ois hommaa ihan tarpeeks...

pisteviiva, onpa sullaki loistava saavutus! Wautsi :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 23:26:35

Toisaalta on hyvä et kaikki koneet toimii täällä töissä mut on tää pahuksen tylsää istuu paikoillaan ja vaan valvoo et kaikki pysyy toiminnas... tulee piiiiiiitkä ja tyyyyyyylsä yö.... no mut jos koht pääsis tauol

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 23:29:29

missi, kiitoksia. hitaasti, mutta varmasti ja pysyypä ne kilot sitten poissakin. (:

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.5.13 23:32:42

Hih hih, Min on päässyt (joutunut) liukuhihnateollisuuden uhriksi ilmiselvästi :D

Pitkää pinnaa ja aivot sinne pukuhuoneen narikkaan.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 23:40:59

mä en kestäis hetkeekään minkään koneen vahtijana. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 23:42:41

äR, niin oonki mut pakko jotain töitä nyt on tehdä et pystyy elämään (...bilettämään...) taas syksyn, talven ja kevään. Mul on nyt vaan koko työpaikan tylsin kohta hoidettavana ja mun kiva työkaverikaan ei ol tänään töissä.... tuplasten tylsää siis

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   29.5.13 23:53:26

Noniin, kotona ollaan. Väsyttää jo kamalasti, joten nyt on lähdettävä unten maille. Pakko oli kurkistaa vielä talliin, vauvakin oli nukkumassa <3 Hyvät yöt yökyöpeleille!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   29.5.13 23:57:53

Kato, minski, moro :)
Mulla on sellanen kutina ettei rost kerkee kun se on australiassa kattomassa kenguruita http://aijaa.com/5I3r9W ja siitä se lentää uuteen seelantiin tsekkaamaan lammasfarmin http://aijaa.com/66U1Dz :D :D

tai sit se on nukahtanu kirjastoon tai tuupertunut lenkkipolulle :)

Nyt pakko mennä nukkumaan, ehkä lisää kuvia joskus joltain... öitä

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.5.13 23:58:02

Min, onneks on ht.net olemassa :D

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   30.5.13 00:04:15

No Kotkahan olisi tietenkin optimi ratkaisu :D Mutta sitä asiaa on varmaan aikaa miettiä siinä vaiheessa, kun ollaan saman katon alle muuttamassa että mihin. Mutta jos nyt löytyy joku niin mun maailmaa rokkaava mimmi, niin kai määkin voin taipua :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 00:14:56

äR, sanopa muuta :D ja nyt mä oon toimettomana seuraavat kaks tuntii... erikivaa! Juon teetä ja syön kismettiä. Ois pitäny ottaa kirja mukaan.

Tos tuli muuten äskön käytäväl joku nuorimies "siviilivaatteissa" vastaan ja paita oli auki. Hänel tuli vähän kiiru napittaa paita kiinni :D

Päivämäärä:   30.5.13 00:17:17

Nonni, rakit viety, sauna odottais :D Jos jaksais piipahtaa viel ku keran lämmitinki...

Nii, kaikihan varmaan tykkäis asua siellä missä on ne omat tärkeet jutut lähellä. Pahus, ei oikein oo näkyny varteenotettavia naapureita joita vois alkaa lirkutella :D

Tulis lottovoitto ni vois olla monta kotia, voisin ostaa jonku mökin jostain hornan tuutista, vaikka lapista. Tai Australiasta :p Ulkomaille ois kiva muuttaa...

Päivämäärä:   30.5.13 00:19:35

No missäs Mission asustelee?

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 00:28:10

Min, teollisuuskävelyhän on ihan he*vetin hyvä ajanviete, työkaluja tai jotai asiaankuuluvaa vermettä mukaan ja sit vaan tonttia ristiinrastiin.. oppi tuntemaan sakkia ja on jotain puuhaa joutoajaksi :D

Päivämäärä:   30.5.13 00:28:51

Mä asuin just saunassa :D Ei vaan PK-seudulta olen. Kehä III ei ole kaukana.

Mutta haluisin asua vaikkaaaa.... Sveitsissä :D Upeita maisemia ja vitsi miten makeita niittyjä vuorten laaksoissa joissa vois samoilla koirien ja hevosten kanssa... Hevonen vaan puuttuu kun ovat niin kalliita, koiratkin on tekeytyneet kalliiksi lähiaikoina niin ei ole nyt ihan semosta pikkurahaa taskunpohjalla jolla ostais talon, Suomesta saati Sveitsistä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 00:32:15

mä haluaisin muuttaa enklantiin. tai oikeestaan suomen rajojen sisäpuolella joku uuskin paikka kävis, alan kyllästyä tähän kylään.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 00:37:13

äR, no juu, mähän otan ruuvimeisselit ja vasarat yms föliin ja lähen kierrokselle, hyvä ku ees tiiän miten päin noit käytetään :D mun mielestäni tääl ei kyl pitäis ol muut porukkaa ku toi työryhmä mihin mä kuulun. Pesuporukka saattaa ol jossain päin halleja ja pakkases voi ol joitain poikia töissä mut mul on vähän turhan kevyet vaatteet et sinne menisin :)

No hei hienoo! Sain just tiedon et mun työpisteelläni hajos taas yks laite... toivottavast en nyt ol sit koko yötä toimettoman...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 00:44:38

Mikäs se pisteviivan kylä on mikä sit niin kyllästyttää?

Päivämäärä:   30.5.13 00:45:34

Joo no pk-seudulla ei oo kyllä meikäläisellä varaa taloihin. Mutta kyllä meinasin ihan yksikseni tänne Kotkan suunnalle talon rakentaa jos ei toistapuolta löydy sitä ennen. Lopullinen se viimeinen talo jonka sitten joskus itsellen rakentaa saisi olla hieman syrjässä. Ainakin niin että naapuriin on se 100m väliä. Luonnonkeskellä, mutta palvelut lähellä :)

Päivämäärä:   30.5.13 00:54:15

http://www.riemurasia.net/kuva/Em%C3%A4nn%C3%A4n-Paikka/3525

Että olkaahan tytöt nopeita ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 00:56:19

är, hämeenlinna. kaikki tuntee toisensa ja mitään et saa tehdä rauhassa. -.-

Päivämäärä:   30.5.13 00:58:12

No niinhän se just pitäs ollaki, omaan rauhaan ja luontoa mutta ehdottomasti ei mihinkään aivan hornaan, pitää päästä myös siedettävästi kaupunkiin. Semmosta mäkin oon haaveillu, jos joskus elämässä ois mahis... Tänään kyllä totesin että puolensa on myös kaupunkiasumisessa, käytiin luonnossa keskellä kaupunkia eli Helsingin keskuspuistossa reippailemassa, on se vaan mukava kun on kivoja polkuja joita tallailla :) Miinuspuolena ihan törkee ryysis, vähä sai käyttää hoksottimiaan et pääs pikkasen rauhallisemmille poluille.

Itellä on noita whippettejä joiden on tarkotus olla ratajuoksijoita, siks ois hyvä että ajomatkan päässä olis Hki, Tre, Turku tai Hyvinkää. Niin tai Oulukin tietty ois vaihtoehto, vähä kyl jo kaukana... Noissa kaupungeis ainoastaan on radat et pääsee treenaamaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 01:00:32

Yövuoro ilmoittautuu :) Jahas, Minski tuli ja meni, hei vaan heiluvilles *vilkuti*

Tänään on nautittu jäätelöä sekä pizzaa ja nähty kaikenlaisia ötököitä, pussaavia villisikoja(?), blondeja supikoiria ja haisunäätiä, letkeitä laamoja ja aivan ihania minilampaita sekä miniponeja... Animal babies <3 Niin ja humalaisia suomalasnaisia ja iiisoja veneitä, lämpimiä rantakalliota ja linnanraunioita, joissa kiipeillessäni tunsin olevani aito prinsessa :) Syreenitkin on nyt nuuskuteltu ja omenankukat näyttivät olevan juuri nyt komeimmillaan. Tämä olisi parasta loma-aikaa - ei liian kuuma, ei ötököitä, ei lapsiperheitä eikä turistiruuhkia. Mikä parasta, muutokset luonnossa tuntuvat kesän alkumetreillä uudelta ja ihmeelliseltä. Tuttu mäntymetsän ja nurmikon tuoksu yhdistettynä merituuleen ja lämpimän hiekan tuntuun varpaissa... Pieniä onnen hippusia, pulssinnostattajia ja hyvän olon aiheuttajia :) Lisää, please!

Oi, Sveitsiin muuttaisin minäkin, heti ja kyselemättä.

Päivämäärä:   30.5.13 01:00:55

Haha :D Tos oli kyl toi ikähaarukka vähä huono, ei oikein pysty venyy enää tolle välille ;)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 01:01:00

Ootkos pisteviiva ihan paljasjalakasia vai jostain muualta kenties?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 01:03:32

är, koko ikä menty täällä hämeessä...

Päivämäärä:   30.5.13 01:04:17

No kohtahan tossa on valmis uusi motari Kotkasta Helsinkiin ;) Noin tunnisaa ajaa sitte varmaan keskustasta keskustaan. Itse olen asunut 2vtta pk seudulla. Liian hektistä, maalla on lepposaa :D Mutta tosiaan ei kyllä liian kauas sivistyksestä ole itselläkään lähteä. Kiva paikka missä itse viihtyy, haaveena ns kesämökki ja kämppä samassa. Ja että voi harrastaa monenlaista rauhassa.

Päivämäärä:   30.5.13 01:06:29

ruoste se on taas ollu humputtelemassa, herrain seurassa vissiin :p

Mäki muuten näin eläinvauvoja, vähäkarvanen lehmänlapsi ja ihan törkeen karvanen lehmänlapsi :) Ne karvalehmät on kyl päheitä... Ois voinu näkyä enempiki mut oli sen verta ryysis että ajelin vaa ohi varovasti ja menin hiljasemmille poluille... hyttysten syötäväks ;)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 01:11:03

Pviiva, sithän sie et hyvästä tiiäkkään, vapautta on kuunnella metsän huminoita ja tuijotella kallliolta kuutamoa.. sitä tiällä karjalassa on ;D

pohjois-karjalassa, Suomessa.. ja Karjalassa tuolla toisella puolen.

Päivämäärä:   30.5.13 01:14:50

No harrastaako se kotkanpoika sitte sitä offroadia kans? Ethän sä voi omaa ympäristöä sentään pistää paskaks ;) Etenkään ku hommaat sinne jonku hevosnaisen ja pari hevosta ni se karjasee heti ku oot myllänny sen maastolenkit ruvelle :D

äR, karjala kuulostaa kauniilta :) Suomessa on kyl paljon hienoja paikkoja, ja jos totta puhutaan ni tää kerrostalolähiö EI ole yks niistä :D

Päivämäärä:   30.5.13 01:24:25

Kyllä offailen sitä touhua ei vaan Suomessa saa ajella ihan missä vaan, muuten tulee sanomista ;) Eihän sitä nyt omaa pihaakaan viitsi myllätä. Pitäisi saada kaikelle harrastekalustolle hieman isompi talli kuin nykyisessä kämpässä on. Vaatii huolenpitoa tuo kalusto, niin on se vaan mukava kun on oma kunnon talli pihassa. Eikä kummosta tallia saa mihinkään postimerkin kokoiselle tontillekkaan. Siinähän sitten samalla pykäilisi jonkun hevos suojankin. Tai jos sattuisi löytymään joku vanha maatila missä olisi jo navetta valmiiksi ;)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 01:27:52

Kerrostalot, voi p*rkele! Mitäs tässä on tullu oltua..11 vuotta!

Enkä vieläkään ole tottunut tai viihtynyt! Mie haluun pois! Nyt tai heti, jonnekkin muualle..

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 01:28:38

missi puhuu asiaa.. kerrostalolähiö ei ole kaunis. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 01:33:23

Humputi humputi ;) Mission, missä siellä kaapunnissa oli niitä karvalehmiä? Just puhuttiin niistä tänään, tahtoisin käydä taas sellaisia kurkkimassa :)

Karjalakin on vielä suurimmilta osin kokematta. äR, mikä on kotiseudussasi hienointa, mistä löytyy paras näköalapaikka, missä paras uimaranta ja missä parhaat pizzat? :)

Tässä maassa kyllä upeita paikkoja riittää. Kun olin pentu, pyörimme koko perheen voimin autolla ympäri suomenmaata, mutta eihän se silloin kiinnostanut, Kanarialle olisi pitänyt päästä. Nyt on hirveä hinku kaikkialle, näkemään, kuulemaan ja tuntemaan kaikki komeimmat kotimaan kolkat.

Mä luulen kyllä, että ihminen sopeutuu/oppii viihtymään melkeinpä missä tahansa, jos koti on mieluinen ja siinä kodissa on mieluinen sisältö, siis se armas kumppani ja perhe. Minä luulin pitkään olevani ikuisesti sidottu Uudenmaan kulmiin, mutta vähän väliä tulee muissa maisemissa pörrätessä sellainen fiilis, että täälläkin voisi olla onnellinen. Vähitellen olen tajunnut, ettei se elämänlaatu ole paikasta riippuvainen, vaan ne juuret voi istuttaa muuallekin ja se elämän muu sisältö on tärkeintä. Siksi en olekaan vielä löytänyt maisemaa, johon tahtoisin jäädä; ensin pitäisi löytää hyvä syy jäädä paikoilleen. "Maalla" kasvaneena (10-15km marketteihin ja kouluun, 40km Helsinkiin) arvostaisin myös sitä omaa rauhaa. Naapuri on hyvä olla huutoetäisyydellä, mutta palveluiden perässä jaksaa ajellakin. Sijaintia tärkeämpi meikäläiselle olisi ympäröivä luonto; sen on oltava kaunis ja talon asukkiensa näköinen. Unelmieni talossa on torni ja monta epäkäytännöllistä tasoa. Pihalla kasvaa omenapuita ja terassille paistaa ilta-aurinko. Niin ja vettä lähellä. Kai sitä haaveilla saa... :)

Helsingin keskustassa en välttäisi asua, vaikka siellä onkin kiva viettää aikaa. Lauttasaaresta tykkäsin hirmuisesti. Se oli todella rauhallinen ja kylämäisen turvalliselta tuntuva paikka. Turkukin on mukava kaupunki, mutta täällä ei ole sistä sisältöä. Seuraavaksi tahtoisin kokeilla Tamperetta tai Porvoota, josko siellä lähtisi elämä käyntiin....?

Päivämäärä:   30.5.13 01:33:27

Ihan hyvä vaan ettei joka paikkaa saa myllätä, aika kuluttavaa hommaa ympäristölle toi... Vanhat navetat ei kaikki enää nykyään kelpaa talleiks, Eu-säädökset nääs... Vaikka oikeesti semmoset vanhat kivinavetat on tosi hyviä talleja monesti, kesälläkin viileitä hevosille :) Ja kun rakentaa oman ni saa muuten semmosen joka on just eikä melkein, eikä mikää jonkun vanha homepommi jota kuitenkin "rempataan" ikuisesti että se pysyy ees kasassa eikä oo oikeesti ikinä valmis :D

Är, mä oon ikäni asunu näissä muurahaisten betonilaatikoissa, ei näihin totu koskaan. Ei näissä mitenkään viihdy. Mieli kaipaa kyllä ihan muualle.

Pakko nukkua, taas meni aivan liian myöhään tää pelleily :D Huomenna saa sit haukotella töissä... Hyvää yötä sinkut ja kinkut :)

Päivämäärä:   30.5.13 01:36:22

2 vuotta nuoruus vuosia riitti apinakopissa :D Sitte oli pakko siirtyä rivariin. Nyt ois jo aika tosiaan siihe omakotitaloon. Tänään vois yrittää hieman aikasemmin nukkumaan, niin ehkä hyvä luovuttaa nyt. Meni jo liian aamuun nytkin. Hyvää yötä.

Päivämäärä:   30.5.13 01:37:51

Ai ruosteelle vielä, veit jalat suustani :) Ja porvoo on ollu itelläki mielessä joskus, eikä varsinaisesti ihan kadonnutkaan sieltä, vois olla bueno.

Karvalehmiä on Haltialan tilalla, tiedätkö? Siellä me käydään usein lenkillä :) Tänään oli hitsisti prätkiä siel, jotku kokoontumiset niillä, sit lapsiperheitä possujen kimpussa, terassilla auringonpalvojia ja urheilijoita ja pyöräilijöitä. Tajusin taas että olin väärään aikaan siellä, pitäs mennä vast kympiltä ni rauhottus meininki :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 01:41:28

Öitä Mission!

Minäkään en muuten koskaan totu siihen, että seinän takana on aina joku toinen ihminen eikä ulos voi mennä vilvoittelemaan vaikka kalsarisillaan just silloin kun huvittaa. Lisäksi kerrostaloasunnossa on aivan liian vähän tilaa, käytävä loppuu kesken ja seinät kaatuvat päälle. Toisaalta isoissa talossa yksin ollessani minua vähän karmii. Puistossa on hyvä olla ja joen- tai merenrannassa kulkee henki, mutta muuten a-his-taa... Lisäksi äänimaailma täällä on ihan väärä. Keskustan ääniin tottuu kyllä, mutta silti on ikävä pimeän metsän pelottavia (!) ääniä. Maaseutu kesäyönä on kuin eri planeetalta kaupungin hämärään verrattuna. Ei pieni ihminen kolmea kaistaa ja kymmeniä liikennevaloja tarvitse, hiekkatie riittää :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 01:47:30

No mie olen joitain kesiä pyörinyt ympäri tätä maata, ja sitä ennen tuolla itänaapurissa. Kaikissa paikoissa joissa oon käynyt on ollu jotain uutta, jopa mielenkiintoistakin.. pikkukyliä isoja kyliä, kaikkee jännää..

Turussa en tosin oo koskaan käyny,tai joutunu kaymään.. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 02:00:43

En ole Mission tuolla käynyt, täytyy lisätä listaan :) Jo pelkästään Helsingin alueelta löytyy niin paljon kaikkea jännää ja näkemisen arvoista, ettei uskoisikaan. Tietämys kaupungista rajoittuu tällä hetkellä lähinnä keskustaan ja lähiöihin :P Porvoo on boheemi mutta silti tarpeeksi moderni kaupunki, sopivan lähellä maailman napaa Helsinkiä mutta silti omassa rauhassaan. Vanha kaupunki on aivan ihana.

äRsy, Turku on kaunis paikka ja kiva kesäkaupunki. Parasta tässä kaupungissa on kuitenkin se, että täältä pääsee nopeasti pois :D Tunnissa Lohjalle, puolessatoista stadiin (no melkein ainakin...) Ympäryskunnissa riittää myös nähtävää, saaristo on ihastuttava, jokia ja rantoja riittää ihailtavaksi. Kyllä täällä ihan mielellään pörrää. Luonto on lähellä ja väki on kovin kirjavaa.

Alkaa tök... tök.... tökkiä, josko sitä kohta nunnumaan? Jotain piti vielä unohtaa. Eiku siis muistaa.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 02:06:05

Onneks ei tarvii aamullakaan mennä minnekkään, jotenkkin tuntuu että miun kesäloma on juuri nyt.. eikai sitä sit myöhemmin ookkaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 02:30:32

Nyt on taas hetkeks aikaa mul tekemist mut edelleen kaikki toimii hyvin joten ei täs aut muu ku istuu ja ihmetel.

Kaupunki asuminen ei ol kyl kans mun juttuni... tääl maalla on paljon rauhallisempaa :) syksyllä täytyy taas muuttaa kalakukkolandiaan

Nii joo, onks tääl kukaan enää hereillä vai höpötänkö tyhjälle sinkkulalle?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 02:31:14

Sitten meitä on kaksi, jolla ei ole kiire mihinkään. Eka pystyssä keittää aamu(päivä)kahvit. äR, se on hieno asia, ettei kesälomaa ole ja töitä riittää - raha on rusketusta tärkeämpää :)

Öitä Karjalan karjut ja muu maailma, ny loppu huumori ja koneesta tehot.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 02:34:00

Nää muut on tainnu mennä jo nukkuun tai jonnekkin..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 02:37:17

Mä oon kuuteen saakka täällä :) voin laittaa sit aamuvirkuille kahvit ja teet valmiiks ennen ku meen ite nukkumaan, tosin sillä ehdolla et mun annetaan nukkuu rauhassa eikä möykätä liikaa :p

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 02:44:50

Tiäl on varmaan ainakin kuuteen asti varmaan aika rauhallista.. tiedä häntä.

Se äreä aamuvuoro sitten tulee ja ruotii kaikki ihan vereslihalle, 7:n jälkeen :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 02:47:27

Juu, tääl on koko viikon ollu rauhallista ku mä oon ollu paikalla, mistä lie johtuu :D

Viel ois 20 minuuttii paikallaan istumist ja sit vois mennä syömään. Ja ostaa toisen kismetin.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 02:56:01

joo-o, kyl mie muistan noi omatkin tehtaan yövuorot.. meillä kun ei toisen tehtaaan porukkaa oikeestaan näkynyt ollenkaan ja omalla puolella oli kaksi henkilöö yössä duunissa.. aika semmosta liirumlaarumia se oli :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 03:21:56

Jos on vaan kaks henkilöö töis niin saa toivoo et tulee sen toisen kans toimeen :D ois se kauheet ol mont tuntii heniilön kans joka ottais päähän... mut nyt ruokataukoja sitten... emmää tiiä... töitä...?

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 03:31:43

Eikun mie olin kato urakoitsijan konemies silloin, tehtaan omia oli kaks ja sit huoltomies vuorossa.. sit sen toisen puolen tehtaan täysi vuoro mitä ei koskaan oppinut tuntemaan eikä näkemään..

Graveyardshift kuitenkin :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 03:43:52

Jaa jaa :) meillä on täällä aika hyvin tää meidän oma osasto eristetty muista. Mut ens viikosta alkaen taidan harrastaa tota halleissa hortoilua enemmän ku yks kaveri tulee taas tänne kesätöihin, täytyy mennä juoruilemaan :D

Ulkona alkaa valkenemaan... ja koht enää kaks tuntii töit jäljel

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 03:51:40

Onks se nyt sitten että meidän Min tekee meidän äitien ruuat? :D

Vai sattuiko oikeeseen?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 04:02:28

Ei ihan menny oikeeseen yritykseen :) mut kannattaa suosia pakastealtaista löytyviä pahvikuorisia, neliskanttisia keittoja :p

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 04:10:17

voi olla ettei tänne korpeen tuollasia ees tuoda..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 04:14:48

Kyl mä uskoisin et niit joka kaupasta löytyy :) tai sit en ol ollu riittävän korvessa.

Eks sä aijo muuten ollenkaan nukkua? Vai ootko lomalla? :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 04:21:23

Eipä tuo oikein nukuta, loma voi olla juuri nyt.. kun ei sitten myöhemmin saata enää herua :D

Miulla on tuollanen vaikee suoriteala.. kuljetusala :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 04:25:15

Okei :) mut sehän on ihan hyvä pitää lomaa välillä. Mul taitaa ol seuraava loma jouluna... mut taidan ottaa omaalomaa ennen sitä. Tekis mieli lähtee reissuun mut voi ol etten malta ku vauvan pitäis syntyy syksyllä :)

Kuljetusala on erittäin vastuullinen ala :) kai ajat myös mahdollisimman ympäristöystävällisesti? :P

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 04:36:23

Tottakai rakastan ympäristöä, viimeksi työajokin polkimia tapaillut viime tostaina :D

Ei paljon oo tullut päästöjä. Co2 :0 HC: 0 Mitämuutavoimitatä: 0

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 04:40:50

Nyt oli pakko tarkastaa et mitä päivää nyt eletään :D hyvin saa tää yövuoro päivät sekasin...

Mä en ol ajanu rekalla neljään vuoteen... mut ehkä joskus tulevaisuudessa tosta C-kortista on jotain hyötyä :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   30.5.13 04:51:06

Kantsii ajella, kohta eu:n vaatimukset astuu voimaan ja ei voi sitten ajaa kuin omillaan..

Pätevyysstandardi on meillä ammattiliikenteen kuljettajilla kohta kyselyssä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 05:40:10

Kohta pääsee nukkumaan :) huomenta nyt vähän etukäteen herääville, aamuvuoro saa luvan nyt jatkaa tästä

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 05:52:46

Huomenta aamun ja taas heräsin kun innokkas naaras pyöri ympärillä

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 07:07:40

Ai verkolle on sääsket päässeet sisälle.

Hyvä Ruoste :) Sää oot hoksannu sen, että paras paikka asua on oman pään sisällä ja elää sitä omaa elämäänsä, eikä ole elävinään jonkun muun... Bigbrothereita...

Hyvää yötä min, koitetaan olla hiljaa. En laittanut pesukonettakaan päälle, ettet herää :)Tai oisin laittanutkin, mutten saa tuota petarinpäällistä sinne sopimaan millään opilla. Tarttee käyttää isommassa koneessa tai käydä kaupassa :) Ai nii, hyi sua, ei c-kortilla rekkaa saa ajella :p D:kää ei ole vielä tarpeeksi suuri ;) Vain nuppia sillä saa liikutella ;) Jos isojen vehkeiden kyytiä pitää saada, niin sun pitää kysyä apua meiltä äjjiltä :)

Lähettäjä: Minority_Report 
Päivämäärä:   30.5.13 07:12:04

Huomenta vaan o/

ruoste: Heh, joo minskin drive by oli eilen. Ehkä mä noita harrastan tällee välillä, kun täällä on niin hauska porukka. :) Mut nyt töihin ->

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.5.13 07:33:21

Nuijanukutusta....? Mä oon jo ollu tunnin "hereillä" keittiössä ku en saanu nukahdettuu.... no oon nyt saanu kudottuu ekan töppösen valmiiks ja nyt alotan toista

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 08:04:55

yyh.. mulla on hammaslääkäri. :c

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   30.5.13 08:26:31

Huomenta! Koira ulkoilutettu, lapset ruokittu ja kaiketi kohta puettukin. Voitonpuoella ollaan! Harmaa päivä, taitaa tulla sadetta.

Pisteviiva, tsemppiä hampilääkäriin.

Min, sitkeä sissi, vielä hereillä yövuoron jälkeen, huh! Silloin kun minä tein kolmivuoroa, tulin kotiin ja kaaduin sänkyyn, yleensä joku herätti sitten juuri ennen työvuoroa että ehti hampaat pestä ja lähteä duuniin takas.

Minä olen aikalailla juurtunut tänne järven ja meren väliin! Kaupunkiin en lähtisi vaikka siitä maksettaisiin ja ainoa syrjähyppyni Nummi-Pusulan maaseudulle aiheutti pikaisen paluun takaisin kotikonnuille! Noh, ehkä sitä voisi, joskus kun lapset ovat isompia, ajatella sijoittuvansa jonnekkin muuallepäin, mutta näillä kun on jo omat kaveripiirit niin kovin hevillä en seuraavaan 10-13 vuoteen täältä muuta. Kotimaan matkailu kyllä on ihan kivaa!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 09:40:04

Tässä ompi Missille :) Onnea etsintään! Käyhän kylässä siellä nykäsellä ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 11:28:28

selvisin hengissä hammaslääkäristä! yks murheenkryyni toi yks hammas. se on lohjennut multa junnuna ja sen jälkeen se on viidesti paikattu.. koskaan mitään reikää siinä ollut, kunhan vaan lohkeilee ja nyt hammastäti kysy, että saako laittaa metallipaikan ja olin ihan, että "siitä vaan.. mikä se muuten on?" :D
äiti sitten kerto, että se on vanhan tyylinen paikkausmenetelmä, joku alkaami hienommalta nimeltään ja se on kestävämpi.. tosin se on harmaa. -.-

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 11:52:09

Amalgaami :) Ennen syntymääsi sitä käytettiin ahkerasti mutta 80-luvulta alkaen (?) siitä on pyritty luopumaan paikkausaineena. Sen aiheuttamia terveyshaittoja pn epäilty ja tutkittu ahkerasti, mutta don't worry, et sä pisteviiva yhteen paikkaan kuole. Muutut korkeintaan radioaktiiviseksi ja piippaat jokaisessa metallinpaljastimessa ;D No ei kai. Kts. esim. tämä: http://yle.fi/uutiset/ehjaa_amalgaamipaikkaa_ei_tarvitse_valttamatta_vaihtaa/5413389

Jou. Eilisestä jäi käteen muutakin kuin hiilarihimo. Ostin sitten satamakojusta pienen ja sievän samettijakun (koska mulla on niitä vasta viisi eikä tämän väristä lainkaan). Pakkohan se oli, sillä se oli sikahalpa ja sekä seuralaisen, että myyjättären mielestä se oli just mun värinen (retrotapetinkirjava) ja sopii tosi hyvin (ihan pikkasen ahistaa), ei haittaa ollenkaan, ettei se mene kiinni, sillä eihän noita tarvitse edes pitää kiinni. Nyt mulla on siis kaapissa vielä yksi riepu, joka mahtuu melkein muttei koskaan tule sopimaan. Jee. Mutku se oli oikeasti sikahalpa, ja pitihän se ostaa pois tuulesta liehumasta, ettei sen tule vilu illalla...

Minski, paree harrastaa, tai haaremin daamit huolestuvat! Noin pitkä kesäloma edessä ja kaikkea, hymykuoppasi voivat saattaa sut vaikka minkälaiseen kiipeliin... :)

Tule tule pieni sade, älä tule iso sade.

Päivämäärä:   30.5.13 11:55:32

Päivää, aamuvirkut laittaneet tekstiä meikäläisen "yön" aikana :)
Jospa sitä tänään menisi salille, muuten koko äijä naruuntuu kohta. Monet täällä puhuu koirista. Itsekkin olen aina pitänyt koirista. Haluaisinkin oman koiran, mutta työn takia ei viitsi yksin koiraa ottaa. On niin pitkää työpäivää, että joutuisi koira oleman liian pitkään yksin. Mutta jos jonkun kanssa sitten yhdessä joskus.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 11:59:50

amalgaamihan se oli :D ei mulla tommoset sivistyssanat päässä pysy. :b
puudutuskin alkaa lakata eli saan kohta jo syödä.

mun piti imuroida, mutta tähän mä vaan taas jumahdin. :3

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   30.5.13 12:05:20

Hyvää huomenta helteisestä idästä! Tai en tiedä onko helle, mutta ihan riittävän lämmin kuitenkin.

Kamalan vaikeeta on yrittää miettiä tuota tulevan firman toimialaluetteloa. Kun nythän siihen kannattaa sitten laittaa kaikki mahdollinen, mitä voi ikinä kuvitellakaan tekevänsä, kun niiden tietojen muuttaminen tai lisääminen maksaa sitten myöhemmin. Tulee kyllä aika pitkä lista...

Onkos me jo saatu raportti eilisestä työhaastattelusta? Meni vähän pikaluvuksi eilisillan tarinat siellä terassilla.

Tänään olisi tiedossa auringonottoa Rantakentällä, pitkästä pitkästä aikaa, jeejeejeejeeeeee =D Nyt täytyy lähteä viemään vauva ulos :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.5.13 12:08:24

ooh, vähänkö ois hienoo olla radioaktiivinen :D tulisko samalla jotain supervoimia? :b

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 12:14:08

laita tosiaankin siihen toimialaan kaikki mahdollinen

Päivämäärä:   30.5.13 12:42:58

Nöffi? En tajunnu... Mäkikotkalla siis? :D Menee välillä vähä ohi noi jutut :p

Perhana, eilen juoksu kulki pitkän tauon jälkeen niiiiiin superhyvin, ja nyt on sitte ihan vammanen, kynsi painunu ihoon ja sattuu niin s....ta...siis sikana. Höh. No siis juoksu ja juoksu, sen 200metrii kerrallaan mitä jaksan lyllertää, mut aika monesti kuitenki puolentoistatunnin aikana ja koirilla loppu kunto ennen mua :D On kai sitte vaihdettava salitreeniin vähäks aikaa, jos vaan viittin, sitä kärsii tehä kipeellä varpaallakin.

Nii ja puol kiloo oli hävinny vaik oon löysäilly, lälläslää :D

Kotkapoju, mul onki noita vauhtikoirii, miesten lemppareita, heti ku miehet vaan ensin pääsee yli siitä olemuksesta ja näkee ekaa kertaa treenatut lihaskimppukoirat radalla ampumassa täysiä niin miehet muuten syttyy noihin aika hyvin ;) Koiraformulaa :p

Ainoo miinus että noi omat penteleet on halunnu olla vaa rikki lähiaikoina, tylsää... No ehkä loppukesästä pääsis vähä formulaa ajelee niillä taas, toivottavasti ainakin toisella.

Päivämäärä:   30.5.13 12:49:37

Joo mun tädillä on ollu vinttikoiria ja noita whippettejä useampia. Että tiedän kyllä millasia ne on ja on tosiaan kivan näköstä kun niillä on tilaa missä juosta. Melko vauhtia painavat :)

Päivämäärä:   30.5.13 12:55:38

Oi vitsi, noille on siis hoitopaikkakin :D:D

Päivämäärä:   30.5.13 13:06:30

Joo hahaa, täti ois kyl varmaan mielissään :D Ei oo hetkeen sillä noita ollu. Nykyään sillä on leijonakoiria. Mutta asuu vaan hieman eri suunnalla. Laitas Mission mulle sähköpostia ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 13:08:01

Miision: ehkä tarkoitti jotain toista nykästä, kuin mäkikotkaa ... nykäset ovat sikiävää sukua, joten niitä kyllä löytyy

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   30.5.13 13:14:59

Ehei, kyllä se taisi tarkoittaa tota Kotkanpoikaa ;) Sitä mä en kyllä tajunnut, minkä etsintään Missille toivotettiin onnea. Mullakin tuppaa jutut välillä menemään ohi, eikä pelkästään Nöffin (vaikka ne ovat kyllä kryptisimmästä päästä). Sitä se kesää kohti blondiutuminen teettää...

Päivämäärä:   30.5.13 13:31:12

Nyt sinne salille --> Illemmalla ehtii sitten taas hetken notkua täällä. Aurinkoista päivän jatkoa :)

Päivämäärä:   30.5.13 13:36:53

No hui! Taasko sitä pitää heittäytä rohkeeks :D Jessus sentään, pitäs pyytää jotai varmaan räppäsee joku kuva itestään... Suutarin lapsella ei ole kenkiä, ja koska porukat on harrastanu valokuvausta aikoinaan niinkin tosissaan että tekivät sitä myös lisäduunina toiminimellä, niin luonnollisestikin jälkikasvulla ei sitten ole yhtään kuvia itsestään :D Ei edes niitä painokelvottomia koska ne tuhotaan heti :p

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   30.5.13 13:56:45

Missi, siinä oli sulle linkki, mutta modeerointi poisti viestin ja se tulikin yhtäkkiä takaisin ilman linkkiä, joka olikin tämä :P http://tinyurl.com/nrzsef3 Se linkki sisälsi s-sanan, niin varmaan siksi päätyi moderointiin, vaikkei mitään häjyä sisältänytkään :) Kokkeillaas nyt uudestaan vähä huijjaamalla...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   30.5.13 14:08:37

Kahvia ja toscapullaa, samaa pullaa ollut koko viikon, vähän kyllästyttää jo :)
Ruosteella on vissiin ollut joku todellinen muodin ammattilainen mukana :)
tai sitten myyjä on ollu toosi hyvä ylipuhumaan :)
Missioni hei! Laitas ny postia kotkapojulle, mieles tekee kuitenkin :)
Kyllä me sit porukalla autetaan jos sä et keksi mitään kirjotettavaa :D

Päivämäärä:   30.5.13 14:33:52

Nöffi, kyl sä oot kryptinen enkä tajunnu mihin toi litty, tai miten TUO liitty muhun mitenkään mutta nauroin kyllä kipeesti :D

Päivämäärä:   30.5.13 15:19:29

Minkäs ikäsiä naiset täällä muuten on? Kylläpä tuntu treeni rankalle 2vkn jälkeen. Hieman kipeenä ollu, niin ei ole viitsinyt lähteä rehkimään. Mutta kyllä tää tästä kohta taas lähtee :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.5.13 15:23:45

Webbi panee vai kuvansa näytille, täällä mitään mailikuvia kysellä, vaan keskustellaan. Kolmannen perheen perustamien on kyllä haaste.

Täällä on taas ampianen. Ja ex. Ampiainen on pökkyrässä ikkunalla, ex nukkuu.

Kiva että täällä on taas paljon paljon kommentoitu ja aktiivisia miehiäkin, erikseen en ala jokaisen juttuja kommentoimaan. Ja hienoa että Tirlillä juttu yhä kasassa. Piste voisi toki tilannepäivittää.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 15:27:12

Sitä on vuodessa paino tippunut 25 kiloa ja viimeiset viikot 1-2 kiloa viikossa, pari kiloa kun viikossa vielä lähtee niin olen seuraavana kesänä jo hyvässä kunnossa ...

Ja ihan pelkästään SaunaOlut -dieetillä, mitään turhia lenkkeilyjä

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   30.5.13 15:36:54

Täällähän tapahtuu :) Hienoa! Mission ja Kotkanpoika pistäkäähän töpinäksi!

Kotimaanmatkailua aamupäivällä, heitin exän Pusulaan äitinsä helmoihin, missä yrittää katkoa omatoimisesti. Kurnaulla näköjään vähän samantyyppisiä kuvioita ;) ... Kotimatkalla Saukkolan romu ja rompe-kaupan kautta kotosalle. Illalla kevätjuhlat eskarilaisen kanssa.

Offarin linkki oli hulvaton :) ... ja mä kade kirjoittajalle!

En muuten muista kommentoinko tuota Hörhön esiin marssia, mutta sielläkin näkyi ihan raamikkaan näköinen nuorimies, vaikkakin tosin rapainen. Näin kahden pienen rapapeikon äitinä melkein sydän jo sykähti ;) .

Niina, taisin kommentoida eilen haastattelua, mutta sen lopputuloshan on perinteinen: odotellaan!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.5.13 15:46:01

kurnau: kyllä tuolla webbi nimellä minun kuvani netistä löytyy, koska minähän olen webbi netistä ...

no vaikka viime syksyinen vaaliehdokassivuni löytyy, jossa pari kuvaa http://www.webbi.net/

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.