Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 297

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 00:19:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1288585&t=1288585
Tosimiehet ja -naiset hippasilla :) Ähäkutti, kiinni et saa!

Re: Sinkkujen topic 297

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   29.5.13 00:21:04

Toistan. Biiig mistake :p

Siis tosimieshän just pussaakin! Hmh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 00:23:14

Heihei hei hei hei hei. Meille puhutaan. Ja pitää piruvie pussatakin.

Huge!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 00:24:45

Moon ihan rikki. Mission, siinä se piilevä vika sit olikin D:

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   29.5.13 00:25:43

No tuota äskeistä sutkautustani netissä kutsutaan trolliksi :D Eikös se nyt osoita jo jotain miehen huumorintajusta jos uskaltaa lähteä tämmöiseen naisten valtakuntaan itsestään lätisemään.
Itse otan ainakin huumorilla ja lungisti. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Hauskaahan tämä on toivonmukaan kaikkien osapuolten mielestä. Sehän on vaan todella plussaa jos joku jonkun näin löytää :)

Päivämäärä:   29.5.13 00:27:22

Toisaalta, kyllähän semmonen kieltämättä on ihan kliffa ajatus kun tosimies tulee jostain puuhailuistaan kesällä vähän muka likasena, urahtaa pari kertaa ja nappaa naisensa kuistilta olkapäille ja vie luolaansa.... Mitään kyselemättä ja sillee :p

Mutta se ei vaan valitettavasti kestä. Kertakäyttöstä. Tai ehkä muutama kerta menee mutta viimestään talveks hommattava kainalo....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 00:28:46

Huh, mä jo säikähdin. Oltais muuten varmaan siedätyshoidon nimissä pussattu sut karkuun täältä :*

Päivämäärä:   29.5.13 00:30:06

Kato, ruoste, se rupes jo kouluttamaan meitä, tosimies ;)

Hyvä poika, kannattaa pitää kiinni siitä huumorintajusta nimittäin täällä löylytetään kyllä :D

Hei, kotkalainen, tärkein kysymys: Ootko yökyöpeli vai aamuvirkku?
*keeping my fingers crossed*

Päivämäärä:   29.5.13 00:33:13

Tosimies ottaa vastuun sanoistaan ja teoistaan. Välillä ottaa minkä haluaa, mutta välillä salaa varmaan löytyy se pehmeämpikin puoli ;)

Päivämäärä:   29.5.13 00:39:01

Salapehmo! Oliks se semmonen luuranko :p

Mä oon ainakin ihan täyspehmo, ja hei, Twilight-ilta joten pehmoilun määrä on viisinkertainen normaaliin.

Päivämäärä:   29.5.13 00:44:16

Vähän kyllä yökyöpeli. Varsinkin näin lomalla tuppaa illat venymään."salapehmo..." Äääh ja nyt jo rupes ne luurankojen verhot rakoamaan :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 00:44:52

^Oho, nyt se tajus mistä naruista täällä kannattaa vetää :)

*yö yö yö yö!*

Mission, ai niinku tällai?
<http://www.youtube.com/watch?v=jqv06fFhntA&feature=player_detailpage#t=34s> Ummrh. Hrum. Muhun ei ihan luolamiesmeininki tee vaikutusta, mutta urahtelu... ehkä :P

Hörhö, ihan näköinen! "Jee mutaa kivaa kivaa!" Laavun paikka näyttää vähän kiikkerältä. Otas vatupassi esiin, oisko vähemmän kalteva pohja parempi (=turvallisempi)?

Päivämäärä:   29.5.13 00:52:01

Hahaa, loistopätkä hyvä leffa muuten. Tom Hardy on kyllä äijä, tykkään itse näyttelijästä :) Itsehän harrastelen paljon elokuvien katselua myös. Aivan laidasta laitaan. Mikäs sen mukavampaa, kun laittaa joku kiva elokuva pyörimään ja kaunistus pehmoiseen kainaloon ottaa ;)

Päivämäärä:   29.5.13 00:54:04

Mitä ihmettä, onks meillä kohta taas yöjengi koossa :D Yökyöpelit on parhaita ;)

Lomallakin vielä, epistä.. Onpa aikasin loma, vai onko myöhemmin vielä lisää tiedossa?

Vaikee ois kyllä kuvitella eloa niin että toinen on illanvirkku ja toinen aamuihminen.

Ja mä kyl taas kuolen huomenna töihin tätä menoa, ihan raato ollu pari päivää jo... Tänää piti mennä heti ihmissusien jälkee nukkuu mut täähän taas venyy näemmä.

Ruoste, tarttis vissii toiki leffa kattoo. Katoin muuten viikonloppuna "warm bodies", oli ihan sikahyvä! Suosittelen, tykkäät varmasti :)

Päivämäärä:   29.5.13 01:05:22

Joo tää on mun talviloma ;) Kesä on vaan ihmisen parasta aikaa, eli pakko panostaa siihen. Talvella voi paiskia sitten hommia. Heinä-elokuussa on 4viikkoa vielä.

http://www.youtube.com/watch?v=YifJ85wTwkU

Tuosta naisille leffa vinkki jos joku ei ole nähnyt. Meet Joe Black
Erittäin hyvät näyttelijät ja hieno tarina. Yksi omista leffa suosikeista.

Päivämäärä:   29.5.13 01:14:54

Nääh, syksy on parasta aikaa ja talviki tosi jees, menee toi kesäkin ;)

Siis mitä? No totta kai Pittin lähes kaikki on katottu :p Jopa toi, vaikka on kyllä ehkä vähän... ööö... huono :D Mut en voi olla tykkäämättä siitä huolimatta.

Leffoja tykkään iteki kattoo, välillä vaan on ihan pihalla kaikista uusista mutta nyt pitäs nähä kyl se Tomppaleffa, Oblivion. Ja kesällä tulee Brad Pitt siinä jossain uudessa zombileffassa! Ihan pakko mennä tsiigaa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 01:23:23

Ei muuten onnistu aamu- ja iltavirkun yhteiselo, ei voi onnistua. Jotain hyvää sellaisestakin liitosta voi syntyä, esim.:
"Terry Pratchett gets up early in the mornings, Neil Gaiman early in the afternoons. This book (Good Omens) was created in the four or five hours every day when both of them were awake".

Toisaalta, jos suhde on sellainen, että puoliskot sietävät katsella toisiaan vain muutaman tunnin kerrallaan, erilaiset päivärytmit voivat olla liiton pelastus.

Onko siinä Warm Bodiesissa joku ihku? Se siis seuraavaksi. Suosittelen ehdottomasti edelleen tota Lawlessia. Kotkis voi näköjään vahvistaa :) Ton Pittileffan lisään myös katsottavien listaan (siis se sitten-joskus-lista), ihan mieskauneuden ja ysärifiiliksen takia. :P

Töllö on muuten nykyään melkoinen turhake (paitsi kun sieltä tulee House), mutta leffojen katsominen kuuluu kyllä ehdottomasti top kymppiin lempiasioiden listalla. Sen ohi menevät kuitenkin ainakin syöminen ja nukkuminen, ratsastaminen ja mitähän muuta. Nauraminen nyt ainakin. Hurjan kivaa se silti on, niin leffateatterissa kuin kotisoffallakin.

Nukkumisesta puheen ollen... Tosinainen tarvitsee tosipaljon unta jottei aamulla peilistä tuijottaisi kärttypeikko. Öitä tyypit :)

Päivämäärä:   29.5.13 01:25:14

Nainen joka tykkää zombileffoista, harvinaista :) No itsellä nuo harrastukset on parhaimmillaan kesällä + lämmintä siksi ehkä kesällä vaan on niin kivaa. Mikäs syksystä ja talvesta tekee niin hyvän? ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 01:32:29

Jaa et mun täytyis iskuvaihde laittaa pääl? Jos ei nyt kuitenkaa, en ees tiiä onko toi sinkku

Päivämäärä:   29.5.13 01:37:35

ruoste, ei ole ketään ihkua siinä. Katoitko sarjaa Skins? Brittiversiota? Siitä yks jannu on se pääosazombi. Mutta on hyvä, hauska, pikkasen jännä jossain kohtaa melkein, ja romanttinenkin, oli ehkä vähän erilainen leffa vähään aikaan. Sit suht hyvä oli scifileffa The Host, katottava, romantiikannälkään etenkin.

Kotkan poitsu, mä tykkään kaikesta, ihan se romanttinen komedia perusmuodossaan vähä tökkii, länkkärit saattaa vähä unettaa, muuten melkein kaikkea voi kattoo. Mutta lemppareita on kyllä varmaan kaikenlaiset trillerit, kauhu, jännitys, ja fantasia. Ja tottakai yks parhaista sarjoista on Walking Dead, heti siinä Game of Thronesin ja Supernaturalin rinnalla:) On muitakin, telkka on kaveri ja kaikkee ei kerkee kattoo... Talvisin tulee ehkä töllättyy enemmän.

Syksyistä tykkään jos ne on kuivia, loppukesä, pimenee, tuulee, värikkäät lehdet, yön jälkeen kuuraa... Ah, ihania ulkoilukelejä! Helteet on vähä nuuduttavia, koiratkin ihan puhki ja vaikee liikuttaa. Mutta kesäöistä tykkään kyllä :)

Harmi vaan että ne yöt tarvii enimmäkseen nukkua, nyt menny jo aivan liian myöhään ja huomen väsyttää urakalla. Pakko mennä, hyvää yötä!

Päivämäärä:   29.5.13 01:47:21

No jos minusta on kyse, niin olen kyllä sinkku :D Tiedä millaisiin miehiin olette törmänneet, mutta minä olen rehti Suomalainen mies. Aika pöllö pitäisi olla että tämmöiselle foorumille lähtee ihan naisia vedättämään. Siinän saa suuret määrät vihanaisia. Mutta en minä sitä sen enempää todistelemaan. Miehen sanaa pitää voida luottaa. Mikkihiiret on sitten erikseen, mutta ne tosinainen erottaa ;)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   29.5.13 05:47:22

Huomenta Sinkkulaan

Kyllä minä ainakin pussaan ja puhun. välillä tuntuu että puhun ihan liikaakiin

Aikas kehnosti naiset täällä tosiaan viestejä lähettelee, ei ole postilaatikko täyttynyt. ja eniten ihmettelen ettei ole oltu enempää uteliaita ;)

Ja on HTnetissä aikoinaan ollut pareja jotka ovat löytäneet toisensa täällä, tiedä sitten miten onko suhteet kestäneet.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   29.5.13 06:12:09

tarttis nyt kyllä jonkun luolamiesotteen vartalolleen :) heti aamutuimaan. kyllä pehmo ja luolamies on mahdollista samassa paketissa tiedän...ja semmoinen sen olla pitää...nää onkin eloistavia asioita haaveksia työn lomassa...
huomenta vaan :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.5.13 06:21:07

Huomenta, kahvia turpaan et hieman heräilis. Tänään pitäisi lähteä yhren kinkun kanssa järvenrannalle saunomaan, uijui mitäköhän siitäkin seuraa.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 06:37:24

Olipa ihanaa mennä saunaan työvuoron jälkeen, mutta nyt nukkumaan :) huomenta vaan kaikille aamuvirkuille ja myöhemmin heräileville

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 07:13:17

Huomenta min :) EIkö vaan olekkin aamusauna ihan parhautta! Olikos se sun työkaveris mukana??? :p Ootko sää jossain labrahommissa, vai mitä ihmettä ja missä ihmeessä sää öisinkin töitä teet?

Ne nuo nuoret likkaset vaan on sellaisia yökyöpeleitä, kyllä nekin vielä normaalirytmiin oppii, kunhan pääsevät siitä sinkkuiluvaiheesta. Niin se on mullekkin käynyt... Sitten kun pitää töihin mennä 7 joka aamu, niin kyllä se ois hyvä nukkua yöllä kunnolla, niin jaksaa olla pirteänä ja tuotteliaana. Kyllä muakin harmitti, kun lasteni äiti sillon mun luona asui ja kahteli yöllä sängyssä Conania ja vaikka se äänettömällä oli, niin sänky hytkyi, kun sen piti nauraa sen jutuille. Koita siinä sitten nukkua :/ Mutta kouluaikaan kyllä ei ennen puolta yötä tarvinut kuvitellakkaan nukahtavansa.

Nyt jo toivoo nukahtavansa 10 uutisten jälkeen. Elämä on päivällä. Netissä roikkuminen ei ole elämä. Sorry...

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   29.5.13 07:38:16

Kessulle vastaus: palvikinkkua.

Ja huomenta van sinkkulaan! Kyllähän sitä iltavirkku ja aamuvirkku jotenkin yhdessä voi elää. Meilläkin exän kanssa elämä oli leppoisaa kun exä teki yövuoroa ja minä päivää, nukuttiin sentään samassa sängyssä vaikka toinen päivällä ja toinen yöllä ;D.

Juu, ei ole, ei, Nettioffari. Mutta ihan hauskaahan se näitä yöllisiä säpinöitä on kuitenkin lueskella.

Ehkä me suomalaiset ollaan aika ujoja loppujenlopuksi laittamaan sähköpostia nettituttavalle.

Tänään luvassa työhaastattelu. Nyt kun on jo liki kaksi kuukautta taas täällä kotona oleskellut, osaakohan sitä enää edes naamaa laittaa ja siistiä vaatetta päälle? Ja käyttäytyäkin pitäisi... nyt kun on vähän metsäläistynyt.. (Mistä tulikin mieleen nuo luolamiesjutut, on muuten tosi seksikästä kun mies urahtelee ja sitä kuuntelee siitä rinnanpäältä, kuulostaa pieneltä maanjäristykseltä). Ai niin, siis työhaastatteluun!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   29.5.13 10:02:24

Onpas tänne tullut paljon juttua yöllä :o Pitkästä aikaa!

Päivän horo: "Eräs ihminen on ihastunut sinuun enemmän kuin haluaisi edes myöntää. Voisit nostaa kissan pöydälle, jos sinulla on samankaltaisia tunteita häntä kohtaan." ^ noniin, kuka tunnustaa!?!

Mie oon täällä ihan kahden vaiheilla, että hakisinko sitä työpaikkaa vai en. Kun sitten JOS vaikka sattuisin saamaan sen (mikä on kyllä epätodennäköistä, kun se opettajan pätevyys puuttuu), niin sitten olisi pakko muuttaa ja oikeasti hukata nuo hevoset johonkin. Vanhalle tammalle se tietäisi tappotuomiota, mikä kuulostaa kyllä aika raa'alta, kun se on taas niin pirteä ja hyvässä kunnossa, ja onhan se mun eka oma hevonen. Toisen pojista voisin ottaa mukaan, ja toivon mukaan toiselle pojista löytyisi uusi omistaja ja uljaalle ratsulle ylläpitokoti.

Pelottaa kyllä tuo ajatuskin hevosten "hukkaamisesta". Mitä, jos niitä ei hoidetakaan hyvin? Mitä, jos niitä kohdellaan huonosti? Pakotetaan töihin epäsopivilla varusteilla, ja sitten hakataan, kun hevonen protestoi..?

Sitäkin mietin, että nyt kun otan sen starttirahan, niin sitten JOS saisinkin työpaikan, niin starttirahahan loppuisi sen siliän tien, eikä sitä voi sitten enää myöhemmin saada uudelleen. Niin nyt olisi mahdollisuus kokeilla tuon starttirahan turvin jopa vuoden ajan, että lähteekö se oma firma menestymään :/ Toisaalta voihan sitä firmaa yrittää pyörittää samalla, kun on töissä muualla, mutta paljonko siihen ehtii ja jaksaa sitten siinä samalla panostaa? Ja sitten jos/kun palkkatyöt milloin loppuu (tuo työkin olisi määräaikainen), niin oman firman takia ei voi saada työttömyyskorvausta, joten siinä vaiheessa sen firman pitäisi jo menestyä niin hyvin, että se elättää; starttirahaa kun ei enää siinä vaiheessa voi saada :/

Nää on kyllä ihan liian vaikeita asioita mun pääkopalle. Voisko joku katsoa sieltä kristallipallosta, että mitä mun pitää tehdä!?! Lottovoitto helpottaisi elämää nyt aika mukavasti. Sitten ostaisin sen oman pienen heppatilan ja perustaisin sen oman firman, enkä varmasti vähentäisi hevosiakaan, päinvastoin, laittaisin uljaalle ratsulle siemenet sisään :p

Mopelle onnea työhaastatteluun!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.5.13 10:14:33

Niina, mä tunnustan...;)!!!
Toi on munkin horo ja kai tässä pitää nyt todella tehdä jotakin ja lopettaa tää ihmettely ja kiemurtelu..........
Muahan puhutellaankin jo rakkaaksi:).

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 10:38:15

Niina, määkin tunnutstan :D Taitaa aika monikin sun juttujas lueskeleva tykätä susta aikas paljo! Kyllä sulla on erittäin hyvät mahollisuudet siihen työpaikkaan. Palkka vaan on hieman alle, kun se opettajapätevyys puuttuu. Mitä teetkin, niin kyllä kaikki aina järjestyy :)

Sullahan ois siinä vähän niinkuin kaks kärpästä yhdellä lätkäisyllä, jos sää opetat niitä satulajuttuja ja samalla firmaa pyörität. Voit teettää niitä hommia hyväksi kahtomillas oppilailla niinkuin oppilastyönä ja itse valvot laatua ;)

Ja Moppelle peukkua :)

Mää piän vielä huomisen saikkua. Olo on jo aivan aurinkoinen :D Ihanaa.

Mää sitten pesin ensimmäisen untuvapeiton, siitä tuli ihan vauvapeiton kokonen... Ohjeessa sanotaan; rumpukuivaus 4 tuntia. Minkä ohjelaman mää uskallan laittaa, ettei tuo pilalle mene? Tänään onkin sitten suursiivouspäivä.

Päivämäärä:   29.5.13 10:47:18

Krooh pyyh... Väsyttääää...

Nöffi, mitäs sä sekoilet, paljonkos sulla olikaan sitä ikää? Nuoret likkaset :D

Mut joustava työaika kato, se pelastaa jonkun verran ;)

Ooon kyllä yrittäny joskus kääntää mun rytmiä ihan tosissaan, ei se mihinkään käänny. Oon joskus tehny työvuoroa 05-13, enkä silti nuku ennen puoltayötä. Päikkäri sitte duunin jälkeen. Mut olishan se hyvä edes puolilta öin olla ne valot veks, siihen vois yrittää pyrkiä... Viikonloppusin vaan mokaan sen aina koska valvon kolmeen, ainaki! :D

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   29.5.13 10:49:31

menee myöhään nukkumaan ja aikaisin herää niin sehän se kaikkein parasta ... ehtiihän sitä sitten haudassa huilaamaan

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 10:53:22

Missi hei, oon mää sua vanhempi ;) En tiedä onko sulla miten kokemusta parisuhteesta, mutta mies vois ottaa sustakin sen turhan puhtin pois ;) Ja onhan se mukava toisen ihanan kanssa köllötellä muutenkin :) Sää tarvit oikeeta ihmiskontaktia, niin ei tarvi viettää nettielämää, sillon se rytmikin "normalisoituu". Mää nyt sinne nykäsen luo kokeileen miten käy ;)

Kyllä täältä teiltä saa aina niin paljon sisältöä elämään, niinkuin siitä yhdestä yhdyssana-topasta.... Niinkuin tämäkin :D Todellakin!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 10:59:23

Palvikinkkua... Haha :D Mopelle peukkuja!

Huomentapäivää! Hyi hitto, erehdyin eilen ostamaan torilta säkillisen (ihan pienen) "brittiläistä fudgea" (made in Germany) ja valitsin tietenkin uusia, eksottisia makuja. Yäh, olisi kannattanut pysytellä niissä tutuissa. Sitruunaraehässäkkä, vadelmakookosklimppi, plääh! Death by white chocolate ja rommirusina, namm...

Leo: "Ihmettelet erään käytöstä, voisit unohtaa koko tyypin. Rakkaus kantaa ilman häntäkin, kunhan osaat katsoa oikeaan suuntaan. Yritä pitää asiat tarkasti käsissäsi."
Tällä hetkellä tuntuu, että silmät katselevat kumpikin omaan suuntaansa ja välillä ristiin. Saas nähdä, mitä tästä tulee. Kovasti yritän kuikuilla suuntaan ja toiseen, jotta oikea suunta löytyisi. Tällä hetkellä suunta taitaa olla kirjasto, kunnes aurinko tulee esiin.

Elämä ei ole netissä, mutta sitä voi toki piristää roikkumalla osan vapaa-ajan tylsistä hetkistä internetin ihmeellisessä maailmassa (tai kesken kurjan työpäivän ;)). Eiköhän jokainen meistä jättäisi täällä pyörimiset väliin, jos juuri sillä hetkellä olisi jotain kiinnostavampaa tekemistä. Jos ei ole, mitä pahaa on esim. heppaforumilla elävien ihmisten kanssa juttelusta? Kyllä se yksin sohvalla torkkumisen ja myöhäisillan laatuohjelmien tuijottamisen voittaa.

Minä en enää pidä hirveästi puhelimessa juoruilusta, josta syystä en tahdo iltaisin lörpötellä kavereiden kanssa luuri korvassa. Jos päivän aikana ei myöskään ole mahdollisuutta nähdä niitä oikean elämän kavereita ja kontakteja näiden omien kuvioiden, harrastusten, perheen ja kiireiden takia, on tämä paikka minusta ihan kelpo korvike - tavallaan sosiaalista toimintaa tämäkin. Täällä on aina joku :) Minulla ei ainakaan kestä pää montaa päivää olla yksin omien ajatusteni kanssa, muita ihmisiä on pakko nähdä ja tahdon kuulla muiden juttuja. Niin, ja onhan tämä myös kanava, jonka kautta on mahdollista oikeasti tutustua uusiin ihmisiin.

Ja hei, tää on sitä nykyaikaa; kaikki on netissä, myös se elämä ;)

Päivämäärä:   29.5.13 11:07:04

Nöffi, on kokemusta parisuhteista, suurin osa miehistä on ollu yökyöpeleitä itsekin :D Mutta se on toki totta että jos kotona on joku kelle jutella niin eipä sitä tarvii netissä olla juttelemassa. Mutta kun ei ole, niin meneehän se näinkin. Telkkariohjelmia voi kattoa samalla, samoin puuhailla muita askareita. Joskus taas vaan voi jämähtää sohvalle ja näpytellä sormensa kipeiksi :p

Sitäpaitsi, monillakos treffeillä nöffi on käyny täältä sinkkulasta hommattuna? Nih, taisin voittaa :p

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   29.5.13 11:14:35

No monetko Missionilla on?

Minulla ei ole yhtään täältä sinkkulasta, mutta sennupalstalta kylläkin muutama

Päivämäärä:   29.5.13 11:17:10

Orhi, no YHEN olen tavannut :D:D Muutaman kerran. Mutta se taitaa olla yks enempi ku nöffillä ;)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   29.5.13 11:22:17

Mission, uskallatko lähettää sähköpostia, en viitsi kertoa enempää, etten paljastu.

Päivämäärä:   29.5.13 12:31:20

No hui, kuka tommoseen meiliosotteeseen uskaltaa laittaa yhtään mitään :D Orhi tais olla vähän eri ikäryhmää ja jossain kaukana sijaintikin?

Päivämäärä:   29.5.13 12:53:37

Oon mäkin muutaman sinkkulan sällin treffannut...silloin sinkkuna;).
Ja myös sennupalstalaisia.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 13:21:37

Voe vallaton, otin muutaman tunnin päikkärit :) Ompa mukavaa olla nyt ihan niinkuin vallan toimettomana. Se suursiivous vaan hieman kärsii :D Noo, onhan huominenkin aikaa ja pesukone/kuivausrumpu laulaa koko ajan itsekseen. Taidan mennä riippumattoon jatkaan köllöttelyä ja pistää robotti-imurin siksi aikaa myös töihin ;)

Päivämäärä:   29.5.13 13:27:24

Nöffi, vaihdetaan, tuu sä töihin mä tuun lötköttelee :p

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   29.5.13 13:47:49

Ei uskaltanut viestiä laittaa ;)

No eihän ikä ole kuin numeroita ja etäisyys vain kilometrejä :P

Tosiaankaan yhtään sinkkulaista en ole trefannuut, palstalaisia kyllä, taidan ottaa ruuvinvääntimen kouraan ja käydä kiinnittämässä muutaman kuistin laudan tai ehkä myöhemmin, samalla kun lämmittää saunan

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 14:14:29

huomenta. mäkin oon semmonen yökyöpeli, että. onneks teen vuorotyötä ja keskellä viikkoakin on vapaata. (: vuorotyö sopii mulle.

polkasin sitten eilen töihin ja takaisin, 32km tuli yhteensä. en ole eläissäni polkenut niin paljoa saman päivän aikana, mutta hengissä selvittiin, fiilis oli mahtava ja näin seuraavana päivänä voin todeta, että kyllä sieltä jaloista jotain poweria löytyy, kun ei ole edes kipeät.. toisin kuin takapuoli. :D

määkin on yhden sinkkulaisen tavannu! :b

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 14:29:49

Huomenta *hauuuukooootuuuuus*

Nettioffari, aamusauna pääsis varmaan enemmän oikeuksiinsa ku sin menis sen jälkeen ku on heränny. Toi ei nyt kauheesti iltavuoroviikon saunasta poikennu ku oli kiire nukkumaan :) ja ei ollu työkaveri mukan saunomas. Mä oon nyt kesätöissä elintarvikealalla ja ihan vaan tuotannossa :)

Lähettäjä: nettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 14:44:33

Min, aamusauna hyvin nukutun yön jälkeen ja vallankin juhlitun yön jälkeen tekee gutaa. Ja vielä parempaa, jos hyvää kahvia siinä samalla hörppää. Mää en kyllä juurikaan koskaan juo kahvia, mutta joskus vaan tekee mieli. Hyvässä seurasaa vallankin .

Kuivaapas pyykit hujauksessa täällä pihalla, kun aurinko porottaa ja tuulenvire käy :-) Ja kyllä taas on padi käytössä, kun tulee noita typeriä hymiöitä... :-\

Päivämäärä:   29.5.13 14:47:16

Tui, tui, päivän pakollinen: http://aijaa.com/yWBaxA Vauhti on niin kova, ettei kamerakaan ehdi enää mukaan :p

Joko Mopen haastattelu oli? Miten meni?

Riippumatto on kyllä kiva! Mullakin on semmonen, jossain kaapin perukoilla hyvässä tallessa. Ulkona sitä ei voi kesäisin pitää, kun siinä ei voi kuitenkaan olla, koska täällähän ei voi muutenkaan olla kesäisin ulkona noiden ötököiden takia :/ Monet kerrat on mietitty Mosquito Magnetin hankkimista, mutta onhan se aika tyyris masiina. Saattaa toki olla, että olis näillä seuduilla ihan hintanta väärti...?

Hieno suoritus pisteviivalta! Miekin joskus "hurjassa" nuoruudessani jouduin pakon edess pyöräilemään. Opiskelin silloin Ypäjällä, ja viikonlopuksi piti päästä siskon luokse Forssaan, koska Ypäjällä oli niin tylsää silloin. Bussilippu maksoi yhteen suuntaan yli 7e, joten minähän sitten pyöräilin, Jokioisten kautta matkaa tuli yhteen suuntaan n. 22km Kyllähän se meni, kun ei ollut isoja mäkiä matkalla, ja kuitenkin suht. hyvät tiet. Mutta tuli kyllä monta kertaa Vaulammintiellä mietittyä, että miksi siitäkään tiestä ei voitu tehdä suoraa...

Nyt pitäs keksiä jotain murua rinnan alle, ja sitten parin tunnin päästä nokka kohti Joensuuta ja mun ex-tulevan-työpaikan kokousta; siis sinne, mihin hain sitä työpaikkaa silloin, mutta eivät minua valinneet... Kuulemani mukaan tiedossa kalapaliikkia siitä uudesta valitusta toiminnanjohtajasta; ilmeisesti tulee melkein yhtä kalliiksi kuin nykyinenkin, vaikka uudella on työaika paljon pienempi kuin nykyisellä. Mielenkiintoista! Olisivat vaan ottaneet minut siihen, niin olisivat päässeet halvemmalla :p

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   29.5.13 15:27:13

voi mikä ihana velikulta niinan varsa <3
sulkkunen kesävauva!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 16:12:02

Niina, oon oikeesti tosi yllättynyt miten kepeästi se matka taittui vaikka vasta tuuli oli töihin mennessä inhottava.

yritänkin nyt pitää tavoitteena, että ainakin kerran viikkoon menisin pyörällä, säästää bensakuluissa ja tulee mukavasti liikuntaakin. (: (jos takamus antaa periksi)

Päivämäärä:   29.5.13 16:39:36

Päivää vaan kaikille.
Meikäläinen on hoidellu asioita ja remonttia kokopäivä. Pitää nyt vauhdilla hoitaa asiat altapois, että ehtii kohta sitten seeurustelemaan oikeen tosissaan ;)
Pohjoisessa on kuulemma sanonta, että kiimaisen kilometrit ovat lyhyitä ;)
Itsellä on ollut parinvuoden suhde jonka välimatka oli 250km. Ei se ainakaan minua haitannut. Ihmisistä ja asenteesta kiinni. Voihan sitä ensin tutustua vaikka pidemmälläkin asuvaan ja katsoa sitten yhdessä tulevaisuuteen.

Päivämäärä:   29.5.13 16:59:23

Huh! Olipas mukava työhaastattelu. Lyhyt ja ytimekäs, ja haastattelija vielä kehui että hyvän kuvan annoin itsestäni :) . Jään odottelemaan kiinnostuksella jatkoa, viikonlopulla tai alkuviikosta lupailtiin lisätietoa.

Aurinko tuli esiin, sain pojan fillarin kuntoon ja rannassakin ehdittiin käydä koiran ja lasten kanssa kahlailemassa. Tarhan kevätjuhla illalla ja samaan aikaan jalkapallokoulun eka kerta, joten onneksi sisko tuli apuun ettei tarvitse repeytyä kahteen paikkaan samaan aikaan !

Ihana varsa!

Kotkan poikii! Tosiaankin tosi sanonta ;) , oma ihastus on just nyt pohjoisessa.... muutama sata kilometriä välimatkaa!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.5.13 19:26:00

Kappas vaan, taas se on päivä illassa.. ja rehellisesti sanottuna ei mitään hyödyllistä tullu taaskaan tehtyä.

Mut haittaaks se? Ei.

Mukavaahan se on pyöriä kaupungissa ja tiirailla vaik tipuja :D

Kuis muilla?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 19:41:10

Niina Tässä sulle Tältä meidän Havainnolta tuon vinkin pongasin :) Tässä vielä kuvitettuna moinen kapistus. Elikkäs Mission, oon mää melkein jo täältä treffannut, eli melkein tasoissa ollaan ;) Ei vaan kukaan ole vielä uskaltautunut vastaanottaan kutsua tai esittänyt sellaista... :p Niin, mitä työtä sää teet? Aattelin vaan sen vaihdoksen kans, että jos sää tulisit tänne loikomaan ja mää tulisin sinne pakertaan...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 19:42:32

ja se kuvan toinen osa...

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   29.5.13 19:46:56

Saunomassa juuri ja tauolla, kai sitä takaisin löylyihin ja syötävä kohta kiuasmakkaraa koiran kanssa.

Juuri soitin tyttärelle, syntymäpäiväsankarille.

Mutta takaisin löylyihin

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 19:48:26

Yleensäkkin sääskistä pääsee eroon, kun karsii puustoa ympäriltä ja sitten se seisova vesi kuhisee niitä poikasia... Ja toisella kotimaisella kun laittaa hakusanaksi "mosquito trap bottle", niin alkaa kuviakin aiheesta löytymään.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   29.5.13 20:13:07

Minä kyllä pyytäisin Nettioffarin kesätreffeille, sen verran vaikuttaa mukavalle kaverille :) Mutta tällä hetkellä on oman terveyden kanssa vähän häikkää niin ei energiat ja intressit riitä deittailuun.

Ihania kesäpäiviä ollu :) toivottavasti näitä tulee paljon lisää!

Päivämäärä:   29.5.13 20:55:14

Noni! Reilu puolentoista tunnin lenkki tehty, kävellen ja juosten, ja veikkaanpa että koirat muuttuu huonekaluiks loppuillaks :p

Sitte sorruin kyllä kotimatkalla hakee mäkkäristä päärynäpirtelön, (mentii siis autolla lenkkipaikalle ni ei tarvinnu asfalttia kulkea yhtään) mut hei, sehän on palautusjuoma, eiks nii :p Ei hätää, mahtuu kyllä kaloreihin, kohta väsään katkarapumunakkaan ja sit jää silti viel vähä tilaa syödä jos haluun, en kyl varmaa haluu...

Kotkanpoika, nostan hattua jos pariki vuotta kestäny noinki pitkää välimatkaa... Ehkä se ei ollu sit se oikee kun et kerran riutunu ikävästä :p Mä en kyllä kestäis noin kauaa... Vuoden sitä varmaan jaksaa, oon jaksanutkin.

Nöffi, ei puhuta niistä hommista enää ku oon jo vapaalla :D Tylsiä töitä, yök.

Hei, pullukat alkaa, se pitää kattoo!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.5.13 21:02:55

Tulen kaapista omalla nimimerkilläni ja pyydän anteeksi kaikilta jotka ovat pahoitaneet mielensä Siitosori nimerkin lausunnoista. Tuli vaan sellainen tunne että tässä ollaan siitosorina, kaksi sarjaa lapsia tehty heppatyttöjen kanssa ... että etsinko seuraavan parikymppisen ja teen kolmannen sarjan vai tulenko järkiini ja etsin seuraavaksi aikuisen naisen jolla ei ole tulossa kolmenkympinkriisi

Valitettavasti seitsemän vuoden kirous iski, viikko ennen kuin kahdeksan vuotta tuli täyteen. 1,5 kuukautta sitten suhde loppui ja pari viikkoa sitten lopullisesti.

Tänään olisi juuri tytön 7-vuotissynttärit, olen hieman alakuloinen, koska äitinsä vei lapset kotiseudulleen eilen ja minä en saanut viettä edes hetkeä tytön synttäreitä. Meillä on myös kolmevuotias poika.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   29.5.13 21:09:18

Kalliiksikin tollanen lasten teko tulee, kun sulla webbi on jo noin paljo elätettävii... Että ehkä se suhde ilman uusia lapsia vois olla kokeilemisen arvoinen :)

Päivämäärä:   29.5.13 21:09:25

Arvatkaa missä!?! Kaljaterassilla Joensuussa :o Mulla on tosin vaan smurffilimsaa, mutta kyytiläiset nautiskelee vahvempia aineita :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.5.13 21:12:30

Jokupoku: kun minä tykkään sekä lapsista että niiden tekemisestä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 21:13:24

Morjensta sinkkulaan o/

Täällä sitä vaan kohti kolmatta sataa porhalletaan ja vauhti päällä. Vähän tullut tehtyä pitkää viikkoa ja kaikenlaista rästihommaa, niin kylläpä on aika hujahtanut nopeasti. Sehän on kohta jo kesäkuu ja lomat lähestyy kovaa vauhtia. Mulla on lomiakin mukavasti pitämättä, niin tässähän on tiedossa melkein 3kk lomaa. Vissiin liian kivaa töissä, kun ei kerkii edes lomia pitämään. :D

Mut mitäs tänne kuuluu? Joko on kaikilla kesäheilat kainalossa, kun helluntaikin oli ja meni jo. :p

Päivämäärä:   29.5.13 21:15:52

No ota sellanen pakettratkaisu, jossa lisälapset valmiina naisella ja oot sit vaan tekevinäs ahkeraan ;)

Päivämäärä:   29.5.13 21:16:22

Minski! Ohoh :) Moikka, ja mitääääh, koko kesä sitte lomaa??? Ihan hitsin epistä!

Ei me otettu helluntaiks heiloja kun sitten on jono juhannuksena :p

Webbi, sun pitää ettii joku semmonen ku minä, ei haluu lapsia ollenkaan ;) Tai sitte semmonen versio joka ei ite haluu mut viitsii katsoa niitä sun lapsia kuitenkin kintuissa pyörimässä :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.5.13 21:16:42

Tuo voisi olla harkinnan arvoinen ...

Päivämäärä:   29.5.13 21:18:26

Jos totta puhutaan, sulla voi Webbi olla tiukkaa löytää aikuista naista noilla aikuisen naisen vuosilla varustettuna, ne kun eivät yleensä enää jaksa ihan noin nuorta jälkikasvua miehelläkään... kun omat on jo lähes aikuisia ja elämä jälleen edessä. Mulla ei ole kokemusta eikä tule, mut kaverit ovat kertoneet....
Ei niitä mukuloita kandee joka muijan kanssa tehdä, ehkäisykin on jo vanha ja keksitty juttu...;).
Oma vikas, jos tuntuu olo siitosoriilta.
Kumi päälle, pelittää se silläkin:)!!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.5.13 21:20:32

piste hyviä geenejä kannattaa kylvää ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 21:21:25

Mission: Moro :) No joo melkeinpä noin, kun viimevuonna pidin sitä edellisen vuoden lomia pois ja nyt on melkein kahden vuoden lomat käytössä ja mulla ei mene lauantaita edes tossa. Varmaan joku 2,5kk lomaa jos pitäis kaikki putkeen, mut jos vähän jättäis talvellekin. :D

Jaa teillä on sellanen suunnitelma. Mitäs te sitten sille jonolle oikein meinaatte tehdä, kun tollee sulhoja varaatte käyttöönne? Joko on miespihatto pystyssä vai. =)

Päivämäärä:   29.5.13 21:21:54

Webbi-orhi ;) Hah, arvasinpas :) . Vähän tuollaista tarinaa arvelinkin olevan nimimerkin takana.

Niiina, go girl go! Ja voi sitä lasiin muutakin ottaa kuin muumilimpparia, siis jos vain itse haluaa!

Mission: sä annat mulle huonoja vaikutteita! Rupesi armottomasti tekemään mieli jotain herkkua.

Toisen pojan viimeiset tarhajuhlat tuli vietettyä, siirtyy esikouluun toiseen paikkaan. Isänsä ei ollut läsnä, isää ei juuri nyt kiinnosta lasten "pienet" asiat, koska isällä on tyttöystävän kanssa riitaa!!! Aaarghhh!!!! (Ja tästä sitten ei enempää) . Juhlissa oli kuitenkin ihan hauskaa ja molemmat nuoremmat lapset nauttivat kun pääsivät esiintymään omissa esityksissään.
Jostain syystä minua väsyttää aivan tajuttomasti, täytyy kohta ottaa koissu ja kävellä järvenrantaan, jos sitä sitten vähän piristyisi.

Päivämäärä:   29.5.13 21:27:08

Moppe, älä välitä... Mun eksä ei ollu koskaan missää lasten joulu- tai kevätjuhlissa, ynnä muissakaan mukana :( Mä ja lapset oltiin perhe ja mies eli ihan omaa elämäänsä.

Päivämäärä:   29.5.13 21:29:33

Moppe -> no mie tilasinkin seuraavaks jätskin :p Vaikka kylmä on jo valmiiks.. Mie oon kuskina, niin pitäydyn vaan näihin.

Minski moi, tervetuloa kotiin!

Päivämäärä:   29.5.13 21:29:46

Mitäs sulle Minski muuten kuuluu? (ei pysty puhumaan niistä järkyostä lomista enää ku iskee kade:p) Luultiin että katosit kokonaan, arvelin että meni hermo kun ahdistelin, sitte pääteltiin että sulla on heila, mutta mä kyllä jossain kohtaa jo vähän huolestuin että ei kai oo mitään ikävää käyny... Ei tollein ilmottamatta saa olla pois :p

No niistä sulhoista tietysti valkataan paras, hyvähän se on jos tulevat kaikki kerralla jonoon näytille ;) Vähän niinku työhaastatteluun :D Miespihattoa oltiin kyl laittamassa hätäratkasuna tohon mun pikkupikkupihalle, sopuisia tarttis olla kun on tosiaan pieni, mutta nyt mä oon kylväny siihen nurtsin ni ei sitä voikaan talloa.

Moppe, herkut pitää ansaita, ei noin vaan vedetä pirtelöö, eka jalat niin hapoille ettei meinaa kyykkyyn päästä :D Huomen muuten sattuu...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.5.13 21:30:35

No meillä taas minä käytin lapset neuvolassa ja lääkärissä ja puheterapiassa ja vien hoitoon 95% ... ja hoidan jälkeen katson lapsia että yksi saa ottaa päiväunet rankan työpäivän jälkeen ja lähteä lenkille, etttä paino putoaisi ...

Päivämäärä:   29.5.13 21:37:38

Tuota Missionin pullukkavillitystä mä en vieläkään tajuu, nainen on kuin unelma ja stressaa kropastaan aivan turhaan!!!!!!
Lopeta jo, hyvä nainen:)!!!
Sä mikään pullukka ole, just sopiva;)!
Ja Webille, ei ne sun geenit muita miehiä kummempia ole.
Aivan samanlaista "antia" ku ihan joka sällillä.............
Mut juu, jokainen päättää siitä, mitä elämältään haluaa:).

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   29.5.13 21:40:02

Morjes tännekin välillä. Kuuluuko hyvää ja onko uusia kirjoittajia?

Mä taidan perua puheeni ainakin toistaiseksi, enkä edelleenkään ilmoittaudu joukkoon. On tuo mies kuitenkin vaan niin kulta, vaikka etäisyys välillä tuo haasteita.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 21:43:12

Niina: No moi moi, mut en kai mä nyt niin kauaa ole ollu pois täältä. :p

Mission: Ihan hyväähän mulle. Ei tässä ihmeitä. Kaikenlaista puuhastelua vaan, kun olen tehnyt muutamia juttuja pois mitkä on olleet pitkään roikkumassa. Nyt mulla on taas niin paljon aikaa, että ajattelin viikonloppuna rakentaa treeniohjelman, kunnon ruokavalion ja alkaa käymään salilla. Pyöräilykausikin on jo avattu. :)

Mut miks ihmeessä kaikki luulee, että mulla on menny hermo. :D Luin joskus jonkun ihan ketjunkin täällä tosta. En kai mä nyt mistään nettikirjoitteluista hermostu. Mulla on oikeassakin elämässä niin pitkä pinna, että mulle hermostutaan pikemminkin siitä, kun ei mua saa suuttumaan millään. =) Enkä mä nyt mielestäni mitenkään erityisen pitkään poissa ollu. Täällä on vaan niin tiuhaa tää tahti, et heti jos on päivän tai pari pois niin tuntuu kuin siitä olis ikuisuus. :p

Nii joo. Tolleehan se toimii hyvin et ukot jonoon vaan ja siitä valkkaamaan. Se on noita naisena olemisen etuja, kun voi vaan tollee valkkailla tarjokkaista. :D

Päivämäärä:   29.5.13 21:43:13

Mission: kiitos muistutuksesta :D . Tosin aattelin kymppijuhlia ensiviikolla pitää, silloin olisi kokonainen 10 kg pudonnut niin saa vähän herkutella.

Webbi: Onneksi pidät lapsista ja niiden tekemisestä ;) .

Ei minua henkilökohtaisesti häiritse poissaolo (tai sen syyt), vaan se että lapset kaipaavat isäänsä, joka ei nyt ehdi, halua ja edes pysty lapsien kanssa olemaan. Isä on kuitenkin aiemmin ollut paljonkin lasten kanssa.

Minority_Report, long time no see, welcome back!

Päivämäärä:   29.5.13 21:45:22

piste :D Mistäs sä tietäisit kun en oo yhtään kokovartalokuvaa tänne laittanu;) Mut sietää sitä nyt kurittaa ku kaks viikko lähinnä sohvaa kuluttanu... No oon mä toki kävelly kuten aina, mutta nyt lähti taas iso vaihde päälle ja safkat kuriin ja reeniä. Kattelen pullukkaohjelmaa nauhalta ja tekis mieli mennä viel salille ku noikin on salilla...

Tirli, hyvä! :D Et tuu jäädäkses, mut käy vierailulla silti :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 21:47:37

Tirli: Moro moro, pidähän sitten ukosta kiinni, kun kerran noin kultainen on. :)

Moppe: Nyt piti ihan tarkistaa kun kaikki morjenstaa, että eihän tosta ole kuin reilut pari viikkoa kun olen viimeksi tänne kirjotellu. No mutta kiva ettei ainakaan oo vielä parissa viikossa päässy unohtumaan, että moro vaan siihenkin suuntaan :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 21:47:49

No ohhoh, moi Minski! :)

Koht alkaa toiseks viimene yövuoro. Sitten on piiiitkä viikonloppu edessä. Tosin lauantaina pitää lähteä yo-juhliin, voi olla rankat pirskeet....

Päivämäärä:   29.5.13 21:49:22

Sä olit monta viikkoo Minski pois! Älä yritä ;) Ai sä näit sen topikin mikä oli tehty susta? Sehän poistettiinki aika nopeesti, liekö menny asiattomaks kun iso-S tuli sinne huutelee...

Ja voi sitä hermo mennä jos liikaa ahdistelee.... *puhdas kuin pulmunen* :p

Moppe, loistavaa! Onneks olkoon :) Mulla on edelleen vaa se kuus, mut onneks en niin paljo löysäilly et ois tullu lisää. Kymppijuhlat vois olla loman alussa, ois aika hyvä jos sen neljä sais viel, siihen olis puoltoista kk... Ei kyl ehkä onnistu, varsinkaan jos alan taas salil treenaa. Yritän silti!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 21:49:43

min: No huh huh sinnekin ja mitäs bilehile tietää? Näköjään ainakin seuraavat pirskeet jo tiedossa ja varmaan sitä seuraavatkin ja kohtahan se on juhannuskin ja ja... :D

Päivämäärä:   29.5.13 22:27:52

Hiljanen tunti ennen yöryysistä? :p

Mihis se kotkanpoikanenkin katos, eikö pitäny olla täällä seurustelemassa?

Huhuu, tulkaa takas, tai muuten meen saunaan ja katon töllöö, käy sekin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 22:29:51

Minski, mä mikään bilehile enää ole ku kaikki päivät menee töissä ja en ol ees (melkeen kertaakaan) ollu vihteellä :p mutta ihan kivasten menee, töitä ja vauvan odottelua :) lenkkeily on jääny ku polvi hajos mut nyt se alkaa olemaan siin kunnos et ens viikol vois lähtee kävelylenkil

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 22:33:47

min: Häh, mikäs vauva sulle on oikein tulossa? Tietty joku karvakorva, vai ootko sä pistäny noin paljon vauhtia asioihin. x)

Vai et oo viihteellä ollu. Varmaan hirveet vierotusoireet sitten. :D

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   29.5.13 22:34:48

Nyt on aika siirtyä höyhensaarille sinisiin uniin
Hyvä Yötä ja Kauniita Unia Kaikille Sinkkulaan

Päivämäärä:   29.5.13 22:36:27

Koira lenkitetty... Täällä on syreenit puhjenneet kukkaan! Tuoksua olisi voinut kauemminkin haistella.

Väsy ei kyllä lähtenyt mihinkään, joten vetäydyn neitsytkammion (:D :D) suojiin!

Kauniita unia sinkuille!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.5.13 22:38:54

Pikkusisko saa vauvan ja must tulee täti :)

Öitä Webbille

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.5.13 22:42:59

Jep.

M_R:kin on ilmestynyt sinkkulaan takas. Moro.

Päivämäärä:   29.5.13 22:43:08

Öitä webbi ja moppe :) Täälläkin syreenit huumannu tuoksullaan tänään, just katoin hetki sitte että kohta, ihan kohta, ja tänään oli ensimmäinen tuoksupäivä :)

Pistin kuin pistinkin saunan viel tulille, jos veis koirat iltapissalle tos puolen tunnin kuluttua ja sit vois päästä saunan kautta pikkuhiljaa nukkuu... Ehkä :D Pyykit pitää kyl viel ripustaa ja tiskata...

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   29.5.13 22:50:30

Heippa Minski! Hyvähän se on olla välillä täältä pois. Nyt on kesä, niin ulkona on ihanampaa.

Kyllä Webbin kelpaa geenejään levittää, kun kerran on huolehtivainen vanhempi. Tosin jossain vaiheessa kannattaa lopetella, että ehtii kasvattaa jo olemassa olevia. Seuraavaksihan vois sellainen lapset jo tehnyt daami olla aika hyvä valinta. Voisitte sitten vaan lapsenlapsia kaitsea.

Mä olinkin vaihteeksi aikaansaapa ja laitoin talvisaappaat ja talvitakit varastoon. Oli ihana kaivaa kaikki sandaalit taas esiin.

Oon katellut Poliisit-sarjaa. Hauskaa viihdettä ja komeita usein aika komeita poliiseja. Ei sitä sarjaa varmaan kauaa viitti kattoa, mutta nyt ei oikein muutenkaan televisiosta tule mitään.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.5.13 22:53:16

Mä haistoin kans syreenit viime viikolla, voi että <3

Siis meillä täälä sen miehen kans lentelee viestit vähintään parin tunnin välein! Eikä edes ahdista, yhtään! Ja yleensä vielä se alottaa. Ja me ollaan nähty vasta kahdesti :o Tosin nyt se on reissusa ja välimatkaa on 500km tän loppuviikon.
Jaiks! :) Kai se on vaan nautittava niin kauan ku tätä kestää, vaikka koko ajan pidänkin pienenpienen varautuneisuuden. Vielähän voi paljastua vaikka mitä!

Minäki kävin viikko sitten työhaastattelussa. Sain paikan, mutta en kuitenkaan ottanut sitä vastaan. Ei vaikuttanut sittenkään kovin hyvältä, enkä halua mennä ojasta allikkoon. Onneksi noita paikkoja on tällä alalla runsaasti auki.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 22:53:41

Öitä nukkumaan menijöille. Kyllä se on kohta tästä itsekin mentävä, kun huomenna taas ylitöihin.

min: Ahaa, no sehän on sitten nuorena alottanu kakkatykkien kasvatuksen. :p Mut onneks olkoon.

äR: Moro moro ja sä oot näköjään lihavoitunut nimimerkkis kanssa. Ilmeisesti siis tullut jäädäkses ainakin siihen asti, että löytyy se parempi puolisko. =)

Mission: Jaa sulla on perinteiset iltapuuhat. Mut mitenkäs ihmeessä sinkkula näin aikaiseen jo hiljenee. Missä on yövuoro? Mitä teille on tapahtunu? Missä on ruoste? Eiks teistä oo valvomaan enää, kun mä oon pari päivää poissa. :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   29.5.13 22:53:59

salilla käyty ja päälle vielä 8km koiran kanssa. kaivokohan se eilinen pyöräily musta esiin jonkun himoliikkujan? ei haittais kyllä. :3

moi minski!! (:

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   29.5.13 22:55:22

Minski: kyllä mä parhaani yritän pitääkseni tuon miehen. En tosin voi miehen puolesta taas mennä sanomaan. Suhteeseen tarvitaan aina kuitenkin kaksi. Toivon toki parasta.

Päivämäärä:   29.5.13 22:59:33

Minski, kesä tuli, ei me enää viittitä kaikkia öitä tääl olla mut välil kyl ollaan, eilenki oltii :D Kesässähän parasta on yöt, niitä on joutunu sitte mieluummin ulkoilemaan ku olee täällä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 22:59:48

Syvämiete: Ai katos vaan, tännehän putkahtelee lisää tuttuja nimimerkkejä. Morjensta vaan ja joo kyllähän sitä tulee nyt enemmän ulkoiltua ja puuhasteltua kaikenlaista muutakin. :) Mulla on nyt paremmin aikaakin ja alkaa asiat järjestymään.

pisteviiva: Jaahas, sieltä hyökkäs toinen salihirmu paikalle. Täällähän on kohta kaikki viimosen päälle timmissä kunnossa. Moi moi :)

Tirli: Joo totta, aina se ei tietenkään oo omasta halusta kiinni. Tiedän kyllä tonkin tunteen, vaikka siitä jo onkin aikaa.

Päivämäärä:   29.5.13 23:01:06

No tottahan toki oli ikävä. Mutta kun asiaan suhtautuu niin osaa sopeutua :)
Kyllähän itse hieman odottelin, että siinä 2vuoden aikana olisi tapahtunut joku muutos. Toisella vaan oli koulut kesken jne. Kerkes sitte mennä poikki ennen kuin kerettiin pidemmälle. Mutta siitä on jo aikaa. Siitä vaan tuli semmonen hyvä kokemus itselle, ettei arista välimatkaakaan. Ei nyt ehkä enään sitä paria vuotta jaksaisi ihmetellä, mutta ei se este ole :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.5.13 23:03:46

Mission: Jaahas, että kesällä sitten vähän erilaiset aukioloajat. :D No joo ymmärrän, ei tässä itekään ihan samalla tavalla vedä kesät talvet. Ihmettelen kyllä, että eikö täältä oo "poistunu" oikein ketään, vaikka täähän on kaikkein vilkkainta aikaa. Kai täällä nyt jotain säpinää on.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.5.13 23:04:43

Tuli tuossa mieleen, että onko teillä pokkaa??? :D Joo, ei väsytä juurikaan. Sen kai takaa ne parin tunnin pääikkärit...

Päivämäärä:   29.5.13 23:05:01

Kotkanpoika, työt ja opiskelut on toki semmonen asia joka varmaan aika hyvin pitääkin sitte erossa joissain tapauksissa pitkäänkin. Ei sitä nyt ihan täysillä voi tietysti spontaaneinkaan hyökkiä päättömästi ympäriinsä ;) Mutta työt vois hyvin saada järkättyä vuodessa, toisin ku koulut, siks ehkä ite ajattelin tota about vuoden jonka varmaan ihan hyvin kestäis vielä.

Mut mitä tarkottaa että odottelit? Onko se niin että sä et Kotkasta liikahda vaan sinne tarvii sitte jonkun tulla jos on tullakseen :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.5.13 23:05:22

taitaa nämä sinkkulan naiset kaivata vähän paimenta, ne muuten hortoilee kuka missäkin.. kirjastoissa, saleilla ja lenkilläkin illat, ja yöt :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.