Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 296

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 00:13:13

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1283480&t=1283480
Onko jo kohta aamu...?

Elä Kotkan poikii ujostele. Kuvia kehiin jos noin lupaillaan :) Niin täällä muutkin ovat joutuneet tekemään :P

Re: Sinkkujen topic 296

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 00:16:18

kotkan poikii, nimenomaan. itsensäpaljastaiset on pidetty, eli kuviakuvia! :b

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.5.13 00:18:17

Noh jos se keskiyön pimee voima syö miun ja muiden viestisisällöt niin älkää olko huolissanne, tavalliseen tyyliin miun rustaama sisältö on liirumlaarumia ja huttua.. ei kukaan köyhdy mitään :D

Päivämäärä:   28.5.13 00:22:42

Damn, minä kun jo kuvittelin äRsyn valinneen juuri tämän päivän raottaakseen sanaisen arkkunsa kantta ja paljastaakseen sielunsa syvimmät solmukohdat. Ei sit. :P

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.5.13 00:25:58

Mäkin aattelin että äR on kirjottanut vähintään novellin :D Sen keran, sitten se ei ees ilmesty :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 00:25:58

mä olen onneks oppinu copypasteen mun liirumlaarumit :D ne voi olla tärkeitäkin jupinoita seuran haun kannalta!

ai ei oo vai? ;b

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.5.13 00:26:30

Mut kävin mie päivällä yhen heppatytön tykönä... heh heh.

Päivämäärä:   28.5.13 00:38:50

"Heh heh"? ;) Lirkuttelitko?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 00:40:52

kotkalainen katosi, kun ruvettiin kuvia ruinaamaan. :c

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.5.13 00:47:37

Lirkuttelin ja lirkuttelin, tiedä häntä... Miunkin lirkuttelut on sitä ja tätä.

En kylläkään ollu treffeillä, enkä ees kaffeella, olin vaan asiakkaana..
tukka vaan vähän siinä lyheni :D

Ei tartte teidän yöunianne menettää sen takia :D

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   28.5.13 00:50:46

En kadonnut, mitenhän niitä kuvia nyt tänne sit postailisin. Tässä atk:ssa en ookkaa sitte enää niin kätevä :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 00:53:32

kotka, lataa aijaa.com:n ja sitten osoite tänne (:

Päivämäärä:   28.5.13 00:54:34

...tai sitten se on tunnollinen ja kunnollinen eikä valvo arkena aamuun asti, kuten eräät. Sun täytynee pisteviiva ny sit rohkeana likkana (ja lähempänä asuvana) käydä kurkkaamassa minkälainen kotkanpoika siellä luuraa. Aikamoinen sherlokki saa kyllä olla, jotta annetuilla tiedoilla selvittää tarkemmat koordinaatit. Eiköhän kätevä emäntä tästäkin haasteesta selviä :P

Ai, sieltä se jo tulikin. No kotkanpoika, sulla on satavarmasti koneella räpsyjä ittestäs, yes? Jos ei ole, sulla on kännykässä kamera ja sähköposti, yes?

Päivämäärä:   28.5.13 00:58:07

http://aijaa.com/zXSF8i

Päivämäärä:   28.5.13 01:00:14

Semmonen, enempää ei kyllä heru :D Nyt pitäs sitte tulla jo jotain tännekkin päin ;)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.5.13 01:01:18

Hakaset linkin molemmin puolin niin alkaa rokkaamaan.. < ja >

Päivämäärä:   28.5.13 01:05:01

Eiks toi muka näy? Mulla ainaki toimii toi linkki jos sen "maalaa" ja avaa...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:05:19

ruoste, mutta mä en ollutkaan kauheen kätevä.. vai etevä emäntä. :b

kotka, oli kyllä aika ujo paljastus! :D

Päivämäärä:   28.5.13 01:07:47

No mutta siinä kuvassa näkyy, ehkä että on komea :D Ja kätevä...

Päivämäärä:   28.5.13 01:08:35

Nokkelimmat ehkä hoksasi, että huumoriakin löytyy ;)

Päivämäärä:   28.5.13 01:12:09

äRsy tahtoo opettaa :) Mainiosti toimii copy+paste-tekniikka, kuva näkyy ja kylläpä muuten valitsit hyvän kuvan. Siin o raamit kohdallaan ja osaa se kuvassa oleva kotkanpoikakin poseerata ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:15:47

kätevyyden voi huomata, mutta onhan se nyt liian ujo kuva kertomaan komeudesta. :b

tai sitten mulle ei taas kelpaa mikään.. oli pahaa ruokaa, Niinan ori oli liian pieni ja nyt on kuvakin liian ujo. :D

Päivämäärä:   28.5.13 01:16:21

Joo, en kyllä tiennyt tuolloin että minusta otetaan kuvaa. Mutta ajattelin, että kuva voisi olla tänne sopiva. No mites täällä toimii vuorovaikutus hevos ihmisten kanssa? Onko teillä joku inbox tms?

Päivämäärä:   28.5.13 01:17:42

No millasen kuvan arvon neidit sitten haluaisivat? :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:19:11

no selkeän naamakuvan tietty! :D

me vuorovaikutetaan pelkästään täällä, paria poikkeusta lukuunottamatta. :b

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.5.13 01:21:01

Tahtoo opettaa.. pyh, miehän vaan jäänmurtajana ja luotsina sahaan eestaas.. suollan huttua ja asiattomuuksia sillointällöin sinne väliin :D

Päivämäärä:   28.5.13 01:24:50

http://aijaa.com/3kp1vq

No tuossa, tuo on kyllä vanha kuva. En nyt tähän hätään keksinyt muutakaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 01:26:24

pisteviiva, älä ole ronkeli, tuossa kuvassahan näkyy kaikki herran parhaat puolet: etu- ja takapuoli. Mitä sää vielä haluat? :D

Kotkanpoika, ei ole sellaista viestittelymahdollisuutta, joudut raukka laittamaan sähköpostia niille helluille, joille tahdot kertoa salaisuuksia. Nekin yhteystiedot vain vilahtelevat täällä, kas näin! (^)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 01:28:01

Kato ny pisteviiva, ei se valehdellut... :) Komia on.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:31:41

mä haluan kaiken tietenkin. (;

okei, ei meitä huijattu, on se komia. (:

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 01:35:13

Tässä ketjussa muuten ei taida tällä hetkellä pyöriä ihanaisia sinkkunaisia ihan Kotkan kulmilta, mutta mulla on sellainen kutina, että niitä alkaa kohta pörrätä... :P

Öitä tyypit, on unitreenin aika. Haukottelusta ei meinaa tulla loppua ja sanat menevät jo keskenään sekaisin. Sov gott.

Päivämäärä:   28.5.13 01:35:28

Ruosteen osoite kyllä näkyy, muiden ei. Mitenhän tän nyt sitte hoitais. Oisko taas joku hyvä sivu tms missä voisi ihmisten kanssa keskustella? :D Erittäin epäkätevä atk hommissa...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:40:44

öitä ruosteelle. (:

suurimmalla osalla onkin osoitteet jemmassa, ei niitä niin vaan jaella. :b
tätä kautta onnistuu tuo jutustelu ihan mukavasti, sitten niitä osoitteita kehiin, jos menee enemmän kahden keskiseksi. (:

Päivämäärä:   28.5.13 01:42:52

Ei sen muuten tarvitse Kotkan kulmilta välttämättä olla. Rovaniemelle tietysti on täältä hieman matkaa, mutta tärkeintä on tulla toista puoleenväliin vastaan. Vai miten se meni?

Päivämäärä:   28.5.13 01:50:31

Nyt on kyllä pakko luovuttaa ja käydä nukkumaan, vaikka loma onkin. Hyvää yötä :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:50:33

tosiaan ei taida ketään kotkasta olla, mutta täältä etelästä kyllä taidetaan suurinosa olla kuitenkin. (:

Päivämäärä:   28.5.13 01:52:01

No sitä ei koskaan tiedä mitä vieraalta kylältä saattaa löytyä ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 01:56:26

niin, se ruoho tais olla vihreempää aidan toisella puolella.. ;b
mutta öitä (:

ehkäpä mäkin luovutan, etten pöpötä taas yksinäni :D

Päivämäärä:   28.5.13 01:57:28

Jatketaan vaikka huomenissa, öitä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 08:09:54

mä olin vähän niinku vika ja nyt mä oon eka. :D missä muut on? O_o

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   28.5.13 08:33:18

Huomenta! Tulipas nukuttua pitkään, vasta kahdeksalta kömpi viimeiset hereille! Lupaavan kesäinen aamu, rantaan oli kaislikkoon uinut sininen ämpäri, jota funtsailin käydä pelastamassa.

Täällähän on illalla ollut ihan silmänruokaa, korjaktaa nyt nuoret ihmeessä tuo Kotkan poika parempaan talteen ennekuin ilmaantuu kilpailua :D !

Pitäisiköhän tänään pureutua tuohon pyykkivuoreen, joka odottaa pääsevänsä vaatekaappiin?

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   28.5.13 08:51:39

Huomenta sinkkulan aamuun ...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.5.13 08:55:02

tehdäänköhän mun alakerrassa muuttoa.. kuulostaa ihan siltä.
kohta koiran kanssa aamulenkki ja sitten töitä kohden, pyörällä!
jos mua ei näy illalla, oon kuollut katuojaan tai jääny rekan alle.. -.-

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   28.5.13 09:11:58

Hauskaa huomenta. Ei niin hyvää, kuin eilen, mutta kuitenkin. Taisin saaha jonkin nolo-viruksen tivolista. Ei pitäs syödä tuommoisissa paikoissa mitään :/ Eikö olekkin neljältä sopiva aika herätä pesemään pyykkiä? Kuka mut tulis pusuttamaan mun oloni paremmaksi?

Onko pisteviiva tiineenä? Onko polttoja? Mitä muuttoa siellä suunnitellaan? ;)

Tuo keskiyö härötti munkin novellin, mutta annoin sen sitten olla. Otin vain kantaa tuohon asiaan, joka on eläimyyttä vastaan :/ jaiks!

Päivämäärä:   28.5.13 09:14:58

Virtuaalipusu ja hali Nettioffarille ;) ! Yritähän jaksaa! Viikonloppuna olin oman katraani kanssa neljä tuntia tivolilssa mutta kukaan ei saanut vatsavaivoja matkaansa.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   28.5.13 09:21:43

Huomentaaa!!!
Vähän venähti eiliset päikkärit... Puol ysilt heräsin, kattelin bondin ja takasin nukkumaan :) ny ei väsytä yhtään :D
mää pääsin oikeen kuvan kanssa tän päivän lehteen :) olenks mä ny sellanen julkkis? Voiks osallistuu viidakon tähtösiin? :D :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.5.13 10:37:52

Huomenta murut!

Hyvät paljastelut, Kotkan poikii! Ja hittolainen, kuule Nettioffari, mun yks kaveri opiskelee Oulussa lääkäriksi, pitäskin järjestää se hoitamaan sua, sekin on heppatyttöjä ;)

Täällä on taas niin ihanan kesäinen ja lämmin aamu. Ötökätkin on sen huomanneet ja ilmestyneet paikalle oikein urakalla; tapoin jo liudan paarmoja from hevosten "private areas"... Koira lenkitetty, vauva ulkoilutettu, ja nyt oon taas Roland Garrosissa, ja pitäs jatkaa sitä tulevan firman hinnaston tekemistä, ja alkaa miettiä mihin ne nettisivut pykäsee pystyyn. Ja yritän miettiä edelleen sitäkin, että minkälaisen läppärin mie sitten ostan mun firmalle, halpa vai hyvä? Voi olla, että tässä vaiheessa on tyydyttävä siihen halpaan, ja ostetaan se hyvä sitten myöhemmin, jos rahavarat antaa myöten.

Päivämäärä:   28.5.13 11:01:47

Huomenta!

Olipas hyvää huomenta kun heti ensimmäisenä löytyy tommosia kotkan komistuksia ruudun täydeltä ;) Ikähän oli melkeen passeli, kotka ei oo hirveen kaukana ja sillee... hmmm... :p
Mut sit tarttis saada lisäinfoo, onko lapsia, eläimiä, luurankoja kaapissa, ja sitä rataa :D

Niina, lisää vauvakuvia! Varsan elämää osa kolme ei oo viel tullu, paas tulee ;)

Päivämäärä:   28.5.13 11:19:11

Ei ole lapsia, eikä luurankojakaan. Järki päässä ja jalat maassa. Eläimiä ei ole, koiran olen aina halunnut mutta en sitäkään ole yksin viitsinyt hommata. Vakituisissa töissä olen ollut pitkään. Eli ns "omillaan toimeentuleva" :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   28.5.13 11:22:55

Ihana Niina :) Teeppäs se! Omalääkäriä Minä tarttenkin :) Ja kyllä multakin hoitoa tarvittaessa saa :)

Kyllä läppäreitä saa hyviäkin halvalla. Ite ostin aikoinaan(8v) tämän Fujitsu-Siemensin alle 500€ ja edelleen siinä paukut riittää nykypäivän tarpeisiin. Näyttö on 17", muistia oli riittävästi ja kaikki muutkin ominaisuudet kohdillaan. Sun pitää kysyä neuvoa asinatuntijalta, mikä kone ois sun tarpeisiin sopiva ja sitten niillä spekseillä sitä kahteleen ja kokemnuksia kyseleen. Acer ei minkään laatutavaran maineessa ole minun silmissä... Aina niissä on jossain säästetty.

Lämmin on täälläkin, mutta ei tarkene ulos vaikka siellä onkin 25 :/ Untuvapeiton alla sohvalla kärsiä... Onneksi on eilistä ripettä jäljellä, tartte kuin lämmittää nuille ruokaa. Enempää ei paljon jaksa.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   28.5.13 11:26:55

Kiva silmänruokaa. Kotkan poika oli komea, hörhö voisi muuten myös linkittää kehtikuvansa. Molemmat ovat tietysti liian nuoria itselleni, joten ei silllä... Mutta ihan vain markkinointivinkiksi. Kuvilla tuolla suomi24:ssäkin tunnutaan pitkälti menevän.

Itseruskettavan aineen tulos on vähän kirjava, mutta kaikki väri on vitivalkoista parempaa.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   28.5.13 11:33:02

Ai minä kun luulin että siellä pärjää puhumalla eli kirjoittamalla ;)

No en kyllä usko että kuva asiaa auttaa, päinvastoin parempi meikäläisen vain puhua :D

Päivämäärä:   28.5.13 11:40:57

Nettioffari -> Fujitsua mie itse asiass ajattelinkin yhtenä vaihtoehtona; mulla oli semmonen silloin Hevosopistolla työkoneena ja tykkäsin kovasti. Toinen vaihtoehto olis sitten Samsunki, kun niistä kanssa tykkään. Ja eilen oli lehdessä tarjouksessa joku Toshiba; siinä houkuttelis se kolmen vuoden takuu. Mutta katotan, mitä on saatavilla sitten joskus, kun pääsee kaupunkiin asti niitä koneita katselemaan.

Tää on nyt vähän harmi sun kannalta, mutta se mun kaveri on lähdössä kesäkuuksi harjoitteluun pois Oulusta :/ Ja heinä-elokuun on ilmeisesti täällä Idässä niin ikään harjoittelussa. Mutta sun pitää sitten ens syksynä lähteä bongaamaan sitä Äimäraution suunnalta, takuuvarmasti pyörii siellä joka päivä! Se on kyllä kiva tyyppi, mun uljas ratsukin oli sillä melkein vuoden siellä Oulussa koulutettavana...

Päivämäärä:   28.5.13 11:41:00

Kyllä puhumallakin s24:ssä pääsee pitkälle, mutta ainahan kuva on plussaa. Miinukseksi kuva muodostuu vain jos se on liian vanha, kuten vanhassa lastenlaulussa: "valetta on mainos, Kalle oppi sen, vanhentunut painos, oli kirjanen " :D :D .

Päivämäärä:   28.5.13 11:49:33

Nyt on luotu uusi sähköposti tähän tarkoitukseen. Sinne voi kiinnostuneet laitella viestiä. Sieltä paljastuu taas yksi kuva lisää ;)

kotkanpoikii79@gmail.com

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   28.5.13 11:52:25

No offaria ehtii hoitaa toukokuun aikana vielä pari päivää ja minua voisi hoitaa sitten täällä idässä heinäkuusta :D

No puhumalla kun on päässyt alkuun niin, ei kuvaa ole tainut pelästyä kuin yksi ainoa ... tai sitten oli joku tuttu ...

Päivämäärä:   28.5.13 12:17:42

Nyt hitsailemaan omaa autoa, ettei katkea koko auto jos tulevaisuudessa sillä kiskotaan vaikka hevoskärryä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 12:24:24

Jou. Päivän ikävimmät eli laskujen maksut ja lekurikäynnit suoritettu, loppupäivän saankin sitten viettää vaikka puistossa istuskellen jos siltä tuntuu, kunhan kirja tai kaksi on mukana. Hevoskastanja tiputtelee tuulessa maahan valkoista höttöä, melkein kuin lunta sataisi. Talvesta on enää hämäriä muistikuvia. Nyt eletään tätä päivää, kesää, kuin viimeistä päivää. Toivottavasti näitä kuitenkin tulee vielä monenmonta lisää, lämpimän lempeitä ja kiireettömiä, puolivapaita ja vähän hitaita. :)

Jellona: "Joudut pohtimaan uudestaan elämääsi, se ei mene nyt suunnitelmiesi mukaan. Ensinnäkin, unohda hölmöily, toiseksi, tee niinkuin sydämesi sanoo, pidä siitä kiinni."
Hrmph. Meneekö se muka koskaan suunnitelmien mukaisesti...?

Moppe: "...korjaktaa nyt nuoret ihmeessä tuo Kotkan poika parempaan talteen ennekuin ilmaantuu kilpailua :D"
Jos näin käy, voimme aina vedota siihen, että me nähtiin se ensin!

Voi voi pientä Nöffiä. *pai pai* Ei taida pusuttelemalla tauti parantua, korkeintaan siirtyy hoivaajaan. En lähtis :P Sinkkulasta saat kuitenkin roppakaupalla sympatiaa ja jaxuhaleja.

On se huonokin kuva parempi kuin ei kuvaa ollenkaan, siis esimerkiksi s24:ssä. Fiiliskuva tai tilanneotoskin käy mainiosti jos ei pärstäräpsyä tahdo esille laittaa tai ei tahdo löytää hyvää, tuoretta kuvaa itsestää. Harrastuskuvakin kertoo ihmisestä paljon. Kuva saattaa kertoa ihmisen mieltymyksistä, tyylistä ja elämästä enemmän kuin mitä itse esittelytekstiin saadaan mahtumaan. Esimerkiksi tuo kotkanpojan kuva kertoo ainakin, että mies viihtyy luonnossa ja ulkona, on kätevä käsistään eikä ole mikään kynäniska, kovin metsittynytkään ei voi olla koska tukka on siististi leikattu. Jos sillä vielä olisi päällään bändipaita, joka kertoisi vähän musamausta, olisi otos esittelykuvana aika pöörfekt :)

Puhumalla ne daamit silti puolelleen voitetaan ;)

Päivämäärä:   28.5.13 12:32:13

Jaahas, syntymävuosi oli siis kohillaan, pitääkö tässä jonain päivänä yrittää ottaa itestään joku kuva, taas :D

Kyl täältä muuten ajaa puoltoista tuntia Kotkaan...

Eilen yritin räpsiä pellolla koirista kuvia, olivat niin hienon näkösiä ja kun pelto aivan täynnä voikukkaa. No helpommin sanottu ku tehty, tottakai ne veti hullut spurtit heti kättelyssä ja kännykälle tallenty enimmäkseen häntiä, sitten laidunsivat heinää kuin kaksi pientä minilehmää joten tarjolla oli taas pelkkää häntäpuolta :D Mikä siinäkin oikein on että koirista tulee kesällä lehmiä tai lampaita ja pitää sitä ruohoa syödä, ihan älytöntä :p

Kattelin eilen lähellä olevan ratsastuskoulun hintoja, 34egee irtotunti. Aika tyyristä. Mutta tekis mieli hevosen selkään, ja pitäs varmaan käydä ottaa pikku perstuntuma ensin muutaman kerran ja sitten vasta kokeilla kattoa vuokramarkkinoita, ei kehtaa kylmiltään istahtaa kahen ja puolen vuoden jälkeen jonku vieraan "on se ihan kiltti"-konin kyytiin, sieltähän kierhtää alas heti ku ei oo tottunu yhtään taas :D

Päivämäärä:   28.5.13 12:34:44

ruoste, Kotkanpoika kun ei ole suostunut julkisesti kertomaan mitä vikaa siinä on (pakkohan on olla) :D niin varmaan se bändipaita olis sitte vähintään väärää mallia :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 12:50:49

"...ettei katkea koko auto jos tulevaisuudessa sillä kiskotaan vaikka hevoskärryä ;)"
Asenne on kyllä tällä nuorella miehellä kunnossa :D

Niin just Mission, siinähän se vika varmaan onkin, kuuntelee kuitenkin pelkkää Hevisaurusta ja Frööbelin Palikoita, or worse: NRJ:tä ja ysäridiskoa :P Iiik!

Voikukista puheen ollen, tässä eilisen pörräysreissun maisemia:
http://aijaa.com/DLAvlo J
os en tietäisi minkälainen pörinä ja surina tuolla pellolla käy, tekisi mieleni kirmata kukkulata toiselle ilosta pomppien ja auringon energiaa ammentaen. Oih ja voih, tätä alkukesän värimaailmaa :) Tylsältä tuntuva ykköstiekin vaikuttaa paljon viehättävämmältä ja sen kuluttaminen vähemmän puuduttavalta, kun kaistojen väli on kukista keltaisenaan. On siellä toki nyt niitä hikisiä, keltaliivisiä asfalttimiehiäkin... :P

Päivämäärä:   28.5.13 13:39:53

ööö...mikä vika on NRJ:ssä? Miekin kuuntelen sitä :p

Hittolainen, kun olis taas melkein kiinnostava työpaikka haussa, mutta tietenkin se on sellaisella alueella, että ei maantieteellisesti vois vähempää kiinnostaa. Tai no ehkä joku länsirannikko tai lappi kiinnostais vielä vähemmän kuin tuo... Kiuruvedelle haetaan valjastyönopettajaa; pitäsköhän hakea, vai pitäskö nyt vaan katsoa, lähteekö se firma menemään yhtään mitenkään...? Starttirahan turvin sitä vois sen puoli vuotta tai jopa vuoden tässä katsella ja ihmetellä. En ole kyllä muodollisesti pätevä tuota Hinkulan paikkaa ajatellen, kun puuttuu ne opettajan paperit, mutta varustepuolen mä handlaan kyllä ;) Sitten olis taas se ongelma, että mihinkä hevoset? Ottaisko joku ne kaikki ylläpitoon....? Ai eikö? No olisko ketään maajusseja Kiuruvedeltä päin, jolla olis room for a pony (tai siis neljähän niitä on, tai viis) ja joka olis vailla emäntää...? Paitsi, että en mie kyllä tuonne seudulle haluais mitenkään myötämöiseen jäädä, että ehkä jätetään kuitenkin ne maatilalliset väliin, kun ne ei sitten voi kuitenkaan sieltä pois muuttaa :/

Miks, miks, miks tämäkin paikka ei voinut olla vaikka tuossa Kiteellä? Tai edes Joensuussa!?! Tai Ypäjäkin olis parempi kuin tuo Hinkula. Pari kertaa olen siellä käynyt, eikä kyllä paikkana säväyttänyt ei sitten yhtään :/ Ja minä en sentään ole liian hyvälle täällä omalla käpykylässä tottunut, että siitä ei todellakaan ollut kyse...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.5.13 13:57:34

Huomenta. Tai päivää.

Oli muuten ihan kamala yö töissä... yks laite lakkas toimimast mun työpisteelläni ja toinen laite kiukutteli minkä kerkes joten mun ois pitäny jakautuu oikeestaan kolmeen osaan... mut onneks mul on ihana työkaveri, oikeen herrasmies! Oli koko yön auttamas mua aina ku omilta töiltään kerkes ja välillä jätti omia hommiaan myöhemmäks et mä pääsin tauolle. Ja kävi ostamassa mul karkkia. Huolehti myös et mä pääsin syömään vaikka hänel oli niin kiire ettei lopulta kerinny ite mennä syömään... sitä vaan että <3

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   28.5.13 14:05:16

Kaffet ja toscapullaa!
No en linkitä lehtijulkkishörhökuvaa... Ja ihan sen takia kun näytti olevan vaan tuossa paperiversiossa :D voin mää siitä suttususen kännykuvan ottaa :)
Ja hei tyttäret, ei kotkanpojassa voi mitään vikaa olla koska kaikki urospuoleisethan on täydellisiä... :D :D

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   28.5.13 16:06:56

Jaahas taidan olla vähän niinkuin terminaalivaiheen kesäleski tai jotain sellaista ...

rouva lähti auton ja lasten kanssa kotiseudulleen, joten minähän erakoidun täällä, saunon ja kalastan, seurana koiravanhus.

Hieman kyllä haikea olo, koska tytöllä oni huomenna synttärit ja olisin ihan mielelläni viettänyt edes osan päivästä niitä lasten kanssa .... no kävin ostamassa tytölle eilen virvelin joten mennään sitten kalaan kun tulevat

Päivämäärä:   28.5.13 16:17:01

Orhi voisi kanssa tehdä tuommoisen aijaa-linkin kuvastansa, näkisi, millainen mies on keskustelussa mukana.

Kyllä Niina paikkoja hakea kannattaa, jos yhtään kiinnostaa. Vaativalta pestiltä muuten kuulostaa mielestäni. Kai tuonne pari hevostakin saisi mukaan, ei mikään pk-seutu ole, loput ylläpitoon. ja eikös yksi ole myynnissäkin.

Useimmat Suomen pienet taajamat vaikuttavat tylsiltä ja ovat noin läpi ajellen susirumia laatikkomarketteineen. Kai ne tutut ihmiset ja kiinnostavat tekemiset muodostavat paikan asuttavuuden. No jos jostakin tulee valmiiksi kylmiä väreitä, se ei toki ole hyvä.

Hgin keskusta on ollut eilen ja tänään oikein pakokaasuisen tukala. Sitten muutaman korttelin etäisyydellä merituuli puhaltaa kylmänä ja kiskoo ponihännän pystyyn. Kaisaniemen puisto tuoksui kyllä eilen oikealta luonnolta vilkkaalle autokadulle asti, mutta siitä taisin jo edelliseen topaan kirjoitella.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   28.5.13 16:23:43

Kyllä Hörhelö johonkin realitysarjaan tuksun kanssa vielä pääsee :)

Ruosteelle ja kurnaulle tiedoksi, mä näin ihan paljasvartaloisia tietyöläisiä eilen... Oli siinä ihailtavaa aivan joka makuun ;)

Niina, tuohan nyt ei haittaa, jos se pitää paikkansa, että hyvää kannattaa odottaa :) Siis sitä sun kaverias... Ei mulla mihinkään kiire oo, kyllähän tätä untuvapeittoakin puristelee :D

Päivämäärä:   28.5.13 16:24:44

Just tommoseen peltoo ruoste tyrkkäsin eilen koirat, olivat vähä vihreen kellertäviä etenkin varpaista sen rymyämisen jälkeen itekin :D

Niina, eihän siinä NRJ:ssä varsinaiseti mitään vikaa ole (yök), mutta voipi olla että toi musamaku sais olla kumminkin miellellään vähän rokimpi potentiaalisella kumppaniehdokkaalla... Se vaan on semmonen juttu että jos musamaku on ihan toisesta maailmasta ku oma, on tyyppikkin yleensä ihan toisesta maailmasta. Sillä on merkitystä. Täysin sama ei tietenkään tarvii olla mutta tarpeeks läheltä pitää liipata ja olla jotain yhteistä. Ei sitä ny muuten kestä :D

min, mitäsmitäs, et kai oo taas ihastumassa? :D Kuulostipa oikeen mukavalta työparilta tuommoinen:)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   28.5.13 16:26:24

En kai minä mitään aijaata ... sähköpostitse olen vastannut kysyjille oikean nimimerkkini ja voin tarvittaessa laittaa jopa kuvankin, jos vielä sen jälkeen joku haluaa ;)

Päivämäärä:   28.5.13 16:39:13

Musamaku on heviin päin. Ei mikään örinä iske, mutta semmonen hyvän kuulonen. Riippuu tilanteesta ja mielialasta. Osaan kyllä tarvittaessa pukeutuakkin. Ihan omanlaisen miehekkään tyylin omaava yksilö. Luonteeltani olen sellainen ns tosimies. Naismaku on sellainen, että suloinen ja nätti ois kiva. En tykkää mistään "barbeista". Laittauta saa tietty, mutta elämä ei voi olla sellasta pelkästään ulkonäkökeskeistä pintaliitoa. Itsellä on hoksottimet kunnossa, niin saisi sillä toisellakin osapuolella olla jotain ajatuksia päässä :)

Päivämäärä:   28.5.13 16:50:24

Ja uusi sähköposti mihin saa laittaa postia:

kotkan_poikii@hushmail.com

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.5.13 17:00:43

Missi, enpä tiiä vaikka tuo tosi mukava tyyppi onkin :) pari kertaa hän on kyllä meinannut mul munkkikahvit tarjota ku oon auttanu häntä töissä (krhm... koska en tienny tarkalleen mitkä kaikki oli mun hommia niin tein lähes kolmen ihmisen hommat päivän päätteeks...)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   28.5.13 19:21:24

Vähän tältä tuntunut tämä päivä. Ei oo kivvaa. 38.5 kuumetta, voisko tämä ollakkin ruokamyrkytystä, vai mitä? Tytöille ei kyllä ole mitään tullut. Mää söin eilen nakkisämpylän, tytöt vaan ranut. Aika pahoja oli ne ranutkin :/ Aika paha on täällä hajukin, se taidan olla minä :/ Yritän kohta käydä suihkussa, olkaahan kiltisti sillä aikaa :)

Min, et tietenkään karkaa tuollaisista sosiaalisista tilanteista! Ottaa tarjouksen vastaan ja katsoo, mitä herrasmiehellä on mielessä :)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   28.5.13 19:32:43

mitäs täällä tapahtuu? joko kesä on sutkahtanu sieluun ja sydämeen? neljä viikkoa lomaan!!

Päivämäärä:   28.5.13 19:41:20

Nyt se on tehty. Kirjoitin Toivosta myynti-ilmoituksen ja lähetin sen julkaistavaksi myyntisivustolle :'( Sitten pitäs vielä kokeilla kepillä jäätä, että löytyiskö uljaalle ratsulle ylläpitokotia :'( Mie täällä melkein itkua väännän asian johdosta :'( Miun rakkaat!

Päivämäärä:   28.5.13 19:50:52

Osanottoni Niina, varmasti luopuminen on kovaa! Min:n työkaveri kuulostaa lupaavalta ;) .

Huomenna pitäisi lähteä Motonettiin ostamaan pyörän osia. Renkaanvaihtotalkoot edessä, pojan ja oma pyörä pitäisi laittaa kuntoon. Yleensä sieltä sitten kaikenlaista mukaan tarttuu... karttuu työkaluvarastokin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 20:06:47

Voi kyllä no., kesä on vahvasti iholla, silmissä, korvissa ja nenässä. Millään ei malttaisi olla sisätiloissa. Muutama tunti hukattu puistossa hedelmiä ja mansikoita mutustaen ja niitä näitä rupatellen. Seuraavaksi kai vielä pitkälle ja hitaalle lenkille, ei malta kököttää yksin mökissä. Puistot ovat täynnä nauravia kaveriporukoita ja sylikkäin istuvia pariskuntia, jäätelökioskeille on jonoa ja vesi liplattaa kutsuvasti. Kesä on täällä :) Lomailetko yhteen putkeen? Mitäpä sulle kuuluu?

Ei lomaa tänäkään kesänä :) Kokonaisia viikkoja ainakaan. Viikonloppuja aion pidentää, mutta enpä minä osaisi useampaa hellepäivää nurtsilla makoillakaan, ilmastoidussa toimistossa on ihan mukava olla. Täytyy kuitenkin oppia heräämään ja menemään töihin vähän aikaisemmin, jotta sieltä pääsee ihmisten aikoihin poiskin ja ehtii nauttia kesäisistä iltapäivistä. Ja jäätelöstä!!

Niina, Mission sen jo sanoikin: "...eihän siinä NRJ:ssä varsinaiseti mitään vikaa ole (yök), mutta voipi olla että toi musamaku sais olla kumminkin miellellään vähän rokimpi..."
Itse en kestä kuunnella hittokanavia hetkeä kauempaa. Kukin kuuntelee juuri sitä mitä huvittaa ja mistä tykkää, mutta esim. pelkkiä lista- ja diskohittejä kuuntelevan miehen musamaku olisi minusta kauhistus.

Uuu äkkiä lenkille, ei siis sittenkään pitkälle ja hitaalle vaan pikaiselle pyrähdykselle, kohta olkkariin tulee taas kimaltelevia vampyyripoikia ja ihanaisia ihmissusimiehiä. Grrrr ;) <3

Päivämäärä:   28.5.13 20:34:06

No kotkanpoikanen, mikäs se sellanen tosimies sitte mahtaa olla :D Kaks sähköpostiakin piti tehdä, tulviko se gmail jo täyteen? :p

min, iske kiinni vaan, pitäähän sun!

Niina, onpa surullista... Peukut pystyyn että löytyy hyvät paikat niille :)

ruoste, miks et kertonu että en oo nähny P.S. I Love You:ta? Siis oikeesti, gerardbutleri ja jeffreydeanmorgani samassa. Kiitti vaan! Piti se nyt sitte tossa kuolata ja itkeskellä alkajaisiks... Sitte vampyyrejä ja ihmissusia! Koirat on tänään vapaalla, mut ite olin kyl aatellu mennä juoksee. Hetkinen, enpä ehkä kyl meekään.... Mut en haluu kattoo mainoksia ni vois Twilightin kyl alottaa vähä jäljessäkin nauhalta.... Hmmm... urheilua vai löhöilyä, onpa taas päätettävä vaikeita :p Oon kyl löysäilly liian pitkään ja se alkaa näkyä, vaa'alle en uskalla... Mut jos tänää viel vapis ja huomen selkäranka kaapista? Hyvä plääni, koirakin mönki just syliin, ei mahda mitään :D

Päivämäärä:   28.5.13 21:03:05

Eiks teidän pitäis nyt olla riemunne kukkuloilla, kun kuinka monta kertaa täälläkin on kehotettu mua vähentämään noita hevosia..? Otin viimein neuvosta vaarin ja tein asialle jotain. Tammavanhukselle en sentään vielä viimeistä piikkiä ole tilannut...

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   28.5.13 21:19:11

Niina! Ei se kai noin mene.. Jos ilkeilläkseen joku neuvois, nii sit kai oliskin onnensa kukkuloilla! Mä kyllä luulen et myötätunto on sinkkulan tunnetila asiaan!

Päivämäärä:   28.5.13 21:33:13

Mä en olis Niina oikeastaan edes uskonut. Enkä oo yhtään onnellinen luopumisesta. Mutta ehkä joskus on pakko tehdä jotain raastavaakin. Kai. En varmaa ite olis kyenny... Tai olenhan mä kaks omaa myynyt ja joutunu luopumaan monesta henkisesti omasta. Ei se oo kivaa.

Mutta Twilight <3 Voisin siirtyä kokonaan elämään uniin ja haavemaailmaan, lukea kirjoja, kattoa leffoja, haaveilla, nähdä unia... En kestä :D Raastavaa rakkautta, voi että kun haluisin tommosta itekin.

Kaikesta huolimatta tiedän kyllä olevani täysin kykeneväinen ihan normaaliinkin elämään ja normaaliin parisuhteeseen ja normaaleihin ihmisiin. Mutta ai että, tommonen oikein kunnon riutuminen ja älytön fantasiamaailma, kyllä se hivelee jotain superromantikkotyttötunnetta meikäläisessä, siinä on ihana velloa :)

Päivämäärä:   28.5.13 21:42:55

Niina :(

Mission: joskus sitä on tuollaista riutumisrakkautta pitänyt ah-niin romanttisena ;) . Nyt kun on vuoden sisään takana avioero ja miehen päihdeongelmat, ei oikein jaksa riutua :D . Haluaisin sellaisen -hyvin-helpon-rakkauden.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   28.5.13 21:53:18

Voi Niina, varmasti vaikeaa!
Ei täälä taatusti kukaan ole riemuissaan siitä, sympatiat ovat ihan sun puolellasi! Enkä mäkää ois ajatellut että oikeasti niistä voisit luopua. Mutta kuka tietää, ehkä tilalle tulee sitten uusia mahdollisuuksia?
Älä niistä ainakaan sen takia luovu että täälä oltaisiin saatu sut sen ajatuksen kannalle, tee just niinku sun sydän sanoo :) On helppoo huudella täältä näitä omia "minä myin ja katso loistavaa elämääni"-ohjeita, mutta eihän meistä kukaan tiedä sitä mitä sinä tunnet ja ajattelet!

Voi taivas kuulkaa, minä taidan olla ihastunut :) Ja mikä parasta, se taitaa olla vähän molemminpuoleista! Mutta kaikki on vielä niin hyyyvin hyyyvin varhaisessa vaiheessa, mikä tahansa voi mennä vielä pieleen kun paremmin tutustuu. Sehän voi juosta vaikka karkuun kun ekan kerran pesen meikit pois ;) siis jos edes niin pitkälle päästään :'D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   28.5.13 22:09:56

Hei mäkin katoin just Ps. I love you:n. Siinä sitä oli taas romantiikkaa. En mäkään välttämättä riuduttavasta rakkaudesta välittäis, mutta rakkaus kyllä kelpais... Vaikka onhan sitä sitten ainakin elänyt, jos riuduttavasti rakastaa. Vaikka raastava ei kuulosta ollenkaan niin pahalta. :D

Kesällä olis mahdollisesti matka tiedossa. Mun vakituinen koiranhoitaja on estynyt ja toista ei ole. Ihan vieraalle tai tumpelolle en haluis tota jättää. Tolla on ollut joskus eroahdistusta, lisäksi se on terävä ja muutenkin sillä on omat oikkunsa (ei jaa luita muiden kanssa, urokset on ok lenkkiseuraa, muttei sovi aina saman katon alle). Olis varmaan pakko valita sen välillä et jätän sen "amatöörille" ohjeiden kera tai koitan ettiä jonkin lomalaisen, joka ehtis olla ton kanssa.

Päivämäärä:   28.5.13 22:33:19

Paukkeelle peukkuja ihastumiseen :) .

Iltakävelyllä käyty ja taivas oli kertakaikkisen uskomaton. Tummat pilvet joiden reunat olivat laskevan auringon oranssiksi värjäämät. Paikoittain kuin liekeissä, paikoittain näytti siltä kuin valkyyriat olisivat susilla ratsastaneet ja niiden yllä Thor kuin koston jumalana. Ihan tuli hartiat vedettyä kyyryyn ja ilmassa sellainen odottava tunnelma, tuleeko alas koston salama vai rupeaako pasuunat soimaan ja maa tärisemään..

Joo-o, joskus tuota mielikuvitusta löytyy aikalailla liikaa omasta takaa :D.

Päivämäärä:   28.5.13 22:41:34

Kappas, kannatti lukea päivän horoskooppi vasta tässä vaiheessa :/ "Olet aivan väärillä jäljillä ja tiedät sen itsekin. Et saa takaisin asioita, jotka olet menettänyt erittäin oudolla tavalla. Katso eteenpäin, se on ainoa tie." No, ne ilmoitukset on nyt lähetetty julkaistavaksi. Katsotaan, löytyykö edes yhtään kiinnostuneita kumpaakaan kohtaan. Voihan olla, ettei niille löydy ottajia ja mun tilanne jatkuu ihan ennallaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.5.13 22:45:48

Niina, sä kuuntelet omaa järkeäsi ja omia tunteitasi.
Muut ei päätöksiisi saa vaikuttaa.
Mut elämä on, joskus on luovuttava jostakin, jotta voi saada muuta tilalle.
Valinnat pitää ihmisen tehdä yksin, se on rankkaa ja raskasta, mut se valintojen tekeminen palkitsee aikanaan ja omalla tavallaan.

Päivämäärä:   28.5.13 23:00:04

Mä taistelen itseni kanssa...antaako tunteiden viedä ja mennä, vaiko jarrutella ja riutua ikävässä....
Juu, milloin tää elämä olisi helppoa...tietääkö joku???

Päivämäärä:   28.5.13 23:02:55

Piste, elämä on helppoa vankilassa ja hullujenhuoneella, siellä on aina joku muu joka kertoo miten pitää tehdä ;) . Suosittelen että annat tunteiden viedä, ei tänne ole jarruttelemaan tultu! :D

Päivämäärä:   28.5.13 23:22:54

Joo ei oo tullunna postia vielä. Vissii onki heppatytöt ujoa porukkaa ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   28.5.13 23:32:06

Kotkan poika taitaakin olla hätästä sorttia :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.5.13 23:33:20

Emmää ny kehtaa töis alkaa ketään iskemään :D ja ei ol kyl ollu mitenkään ajatuksenakaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.5.13 23:40:19

No tuon olisimme voineet sulle Kotkanpoika kertoa jo alkumetreillä, mutta emme uskaltaneet :P *blush*

Mission, miten ihmeessä olet onnistunut välttelemään tuota elokuvaa??? P.S. I love you on takuuvarma kyynelkanavien avaaja, ihan buhuhuu ja ihihii ja awww ja niisk! :) Hommasin sen just omaksi Anttilan alelaarista ja kyllä se kirjakin täytyy saada. No worries muuten, mä olen tainnut tänäänkin liikkua kahden edestä. Ainakin hikoilin lenkillä kuin kaksi pientä sikaa :P Sä voit sitten huomenna ahertaa molempien puolesta, mä jumppasin puolivahingossa niin ahkerasti ettei ehkä pääse huomenna sängystä ylös.

Niina, hevosista luopuminen ei ole koskaan helppoa, kyllä me sen ymmärrämme. Noiden omien kasvattien kanssa täytyy kai ottaa sellainen asenne, että niistä on tulevaisuudessa iloa muillekin, ja siksi ne on tehty. Kaikkia ihania hevosia ei voi pitää itse, vaikka mieli tekisikin... Toivottavasti nuorelle löytyy hyvä koti ja rakastava uusi omistaja. Ylläpito on helpompi homma, silloin hevosen hyvinvointiin voi ainakin jossain määrin vaikuttaa ja sen saa aina takaisin, jos ja kun haluaa. Tsemppiä :)

piste, onpa vaikea valinta! ;) Kärsiä estoistaan vai nauttia elämästä ja tunteiden vuoristoradasta, hmmm.... Anna palaa, nainen :)

pauke kans; nauti, nauti, nauti ja naura!!!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   28.5.13 23:43:22

oho, hätäset on sormet täälläkin, piti mun muutakin löpistä mut se vaan lähti :)
Vähäsen kerkes tänään metsäilemäänkin, mukavaa puuhaa niinkuin aina, me like :) Mitäs raati on mieltä oliskos tuossa hyvä laavun paikka http://aijaa.com/fm2gOC sellanen olis vähän suunnitteilla, toivottavasti ei jää suunnitteluasteelle :)

Nöffi: mä en nyt ihan varma ole onko hörhö ja tuksu paratiisisaarella se seuraava iso tosiTV hitti... :D

and now ladies and gentlemen, especially for the ladies, hörhäke the local celebrity!!!!! http://aijaa.com/EX0nGv
toivottavasti on tarpeeks epäselvä ettei kukaan saa mitään selvää :D

Päivämäärä:   28.5.13 23:48:57

Pettymykset ne vaan kaivelee...siksi tässä jarrua poljetaan:)!
Mut nyt vois olla aika löysätä toi jarrupoljin;)!!!!
Kun tää vastakappale on ihan ihana hevosmies!!!
Se on noiden hevostenkin kanssa kyllä aivan virtuoosi!
Tää pää ei vaan meinaa uskoa todeksi.....

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   28.5.13 23:51:42

Piste: anna mennä! Ei parane jarrutella, kun tunteet on noin vahvat.

Niinalle tsemppiä... Kyllä se siitä, asioilla on tapana järjestyä. Eikä sitä lopullista päätöstä heti tarvitse tehdä.

min: joo joo, nyt reipas iskuvaihde päälle. Eihän sitä tiedä mitä tuosta vielä kehkeytyy ;).

Komean kotkalaisen kannattaa laittaa vielä muutama mainosviesti, ehkä täällä sitten rohjetaan. Vaikka aika hiljainen on sinkkula ollut muutenkin. Välillä vaan kulissien takana treffikutsut viuhuu.

Päivämäärä:   28.5.13 23:54:23

Niinalle sympatiat täältäkin, vaikka lopullinen päätös on siellä kyllä tekemättä, ja toisin kuin 'vankilassa tai hullujenhuoneella' sitä ei kukaan muu sanele.

Kotkan poika ei täällä mitään kuumia suhteita päivässä solmita, kun tiettävästi ei tämän palstan kautta ole solmittu vielä vuosien mittaan ainuttakaan.

Piste antaa palaa. Ja me loput jatketaan mielikuvitusmaailmoja ja nettiä, on sitten ihmisellä edes jotakin.

Päivämäärä:   29.5.13 00:07:57

En mä tiedä ruoste, jotenkin oon luullut kattoneeni sen, nyt sit tajusin ku se tuli et enpäs ookaan. No, asia korjattu :) Irkkuja, nams... :p

Ja vampyyrejä ja ihmissusia, voivoi, pitänee kai ostaa noi kirjat kun oon lukenu ne aikoinaan niin että lainasin kaverilta (what the h*ll was I thinking?) ja kyl pitäs päästä uudelle kierrokselle lukee ne. Kesälomaks voiski tilaa ne!

Kotkanpoikanen (jessus, toi on lyhennettävä kyllä...) ehkä me ollaan vähä pelkureita :D Et kai sä oo hätänen? Pitäähän sitä nyt vähä kato jutustella. Sullahan voi olla vaikka ihan paska huumorintaju ni voi unohtaa erheensä ja pysyä mörköluolassa joka sinkkutyttö, kotkia piilossa ;) (Etsimällä etsimässä niitä virheitä :p) Et muuten vastannu mikä semmonen tosimies sitte on?

Päivämäärä:   29.5.13 00:10:14

Tosimies ei turhia puhu eikä pussaa.

Päivämäärä:   29.5.13 00:15:40

Muistattekos tytöt Julia Robertsin Pretty Womanissa (no joo, kaikki muistaa tietenkin) se kohtaus kun menee kaikkien kassien kans takas siihen kauppaan missä kohdeltiin huonosti; "Big mistake. Huge".

Tuli vaan mieleen... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.5.13 00:18:21

Tosimies ei tuhise eikä vikise. Tosimies vie ja tuo ja urahtelee mennessään. Jotain tuollaista ehkä...? :P

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.