Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 294

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.5.13 20:45:04

niin, oinas ei ole mun miehen merkki...:).
En tulisi toimeen ikinä!

Re: Sinkkujen topic 294

Päivämäärä:   24.5.13 20:46:59

Sori, en linkitä, mä olen terassilla ny ja pysyn, niin kauan kun aurinko paistaa...:)!!

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   24.5.13 20:47:26

onko niina yhä sinkku

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.5.13 20:49:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1267679&t=1267679

Päivämäärä:   24.5.13 20:53:32

Jaa, kuka n kyselee????

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.5.13 20:56:45

Moppe itsellä on ollut yksi oinas, siinä pitää vain ymmärtää, ettei se merkki halua kuulla kaikkea mahdollista herkistelyä, ja paikallaan junnata ei saa (no ei toki kaksonen sitä).

Yksi lapsista on kaksonen, on kaikki ominaisuudet, mutta kartalla sitten vahva kaurispaino, ja sekin näkyy.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   24.5.13 21:26:53

Jaaha, sehän on perjantai-ilta.. onks huima meno?

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   24.5.13 21:29:16

Mä haluaisin lähtä Lappiin vaeltaan! Kuka lähtee oppaaksi?

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   24.5.13 21:33:47

Prkl.. pakko varmaan "suojata" tää nicci, kun alakaa olla aika monessa topassa R ja nyt oli tuolla jo ärsykin :D

Päivämäärä:   24.5.13 21:41:15

Aurinko paistaa täällä vielä korkealta. Ei kai siitä mitään haittaa ole jos nikkinsä suojaa, itse ajattelin kohta vaihtaa, jos vielä keksin uuden.

Ihana olo kun lätrännyt suihkussa ja kaikilla mahdollisilla tuotteilla.

En ole zas ikinä käynyt Lapissa. Uutisista kuulin, että ei-saamelainen opas ei sitten saa käyttää saamalaisten kansallispukuja.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   24.5.13 21:51:29

Öö, meinaako zas mennä ihan noin niinkuin jalakapelissä mennä vaeltamaan?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 21:54:40

Zas, millon ;) Onko täällä paljonkin pohjosen alueen sinkuloita? Me ollaan Nallikarissa muutama päivä lomailemassa, tuuttako leikkiin meijän kans?

Tuolla pihalla kuuluu kauhiaa huutoa... Voi pimpiä ja vaikka mitä muutaki pimpiä huudellaan. Varmaan joku kisa, kuka saa äänensä kuulumaan toisten yli "selvimmin".

Kurnauskisu, yhden mansikkasiiderin join ja nyt salmaria. Pitäskö ottaa vielä konjakki ihan varmuuden vuoksi?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   24.5.13 21:58:32

Oho, kuka mua kyselee!?!

Mie olen rakastunut <3 Mun rakas tykkää halittelusta, rapsutuksista ja pussailusta. Sillä on neljä pitkää jalkaa, ihanan pehmeä turkki, pieni samettiturpa, pörrötukka ja räpsysilmät. Luonne on utelias ja rohkea ja se hirnuu ja hörisee ihanasti. Se on aivan ihana <3 Pitäiskö vielä laittaa enemmän sydämiä? No pitäis tietenkin <3 <3 <3

Nyt olis illan ohjelmistossa poliisiopistoa. Ja ehkä vielä vähän mokkapaloja :p

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 22:01:16

Kurnau taitaa olla aika kaksmielinen. Nyt se puhuu jostain, saa melaa tai jotain ja aijemmin " Vaikka siellä olisi vielä sopimatonta nousumerkkiä, kuun asentoa ja pahat neliöt."

Eiku hienoa nousumerkkiä, suun asentoa ja ihanaa kolmiota :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   24.5.13 22:03:11

:) Niinan rakkaus kuulostaa (ja näyttää) varsin komialle tapaukselle! Ja uskoisimpa että me muutkin naiset ollaan ihan ihastuttu häneen ja voitaisiin lähteä kilpasille! Onneksi ollaan kaukana niin Niina saa pitää rakkaansa ihan itsellään.

zas, lähtisin mielelläni, mutta tuo vaellusseura on vielä niin nuorta ettei päivämatkan pituus varmaan yli 3 km olisi ;)! Juuri tänään juteltiin esikoisen kanssa että lähdetään lappiin heti kun nuorimmainen jaksaa kävellä vähän pitempiä matkoja.

Päivämäärä:   24.5.13 22:05:13

Jalakapelillä tietenki :) Yllästä korkeemmalla ei oo tullu käytyä ja tostakin reissusta on jo monta vuotta aikaa, eikä siellä tosiaankaan vaellettu :D jos Nettioffarille passaa elokuussa, ku oon lomalla, niin ois bueno. Ja Nallikarissa teinit pilettää niin eipä ihme jos mekkalaa kuuluu.

Kurnaulle mukavaa synttäripäivää :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 22:12:45

Elokuussa mullakin ois kesäloma, mutta sillon taijetaan vaeltaa ensimmäiseksi Muumilaaksoon :) Pitäskö mun vähä paljastella?

Päivämäärä:   24.5.13 22:21:03

Kylläpä taas on upea ilta ulkona. Järvellä peilityyni, aurinko laskee ja taivaan ja järvenpinnan värit vaaleanpunaista, oranssia ja sinistä. Takaisintulomatkalla katselin kuuta, en meinannut saada silmiäni siitä käännettyä. Nousemassa metsänreunassa, valtavan suuri kiekko (täysikuu?) pyöreänä ja pulleana kuin raskaana olevan naisen vatsa. Ja se tuoksu, kesäyön kostea ja salaperäinen tuoksu. Hmmm....

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   24.5.13 22:22:17

Onnee synttärisanksreille ja valmistuneille! :)
Offari, rohkeesti vaan..

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 22:24:31

No näin :)

Päivämäärä:   24.5.13 22:25:55

Oli, Moppe mä haluun olla Sä! Mä kaipaan niin kovasti vesistön ääreen...

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   24.5.13 22:26:48

niina, olen vain seuraillut kirjoituksiasi (en ole miespuolinen)

Päivämäärä:   24.5.13 22:28:45

Pöh, mun Lumia ei aukase paljasteluja..

Päivämäärä:   24.5.13 22:29:08

Jokupoku, vaihdetaanko päiväksi? ;D Ehkä raaskisin olla erossa tuosta katraasta päivänverran, hih!

Päivämäärä:   24.5.13 22:33:09

Joooo, on mullaki kolme, kaks vaan on jo isoja... Et kyl päivän pärjää aina :)

Päivämäärä:   24.5.13 22:34:27

n -> ai täällä sinkkulassako? Vai muualla? Tässä kohdassa lienee hyvä huomauttaa, että kaikki, mitä Niina-nimimerkillä HT-netissä kirjoitellaan EI todellakaan ole mun tekstiä. Yritin joskus itse etsiä jotain topiccia, johon muistin kommentoineeni, niin löytyi nimimerkin perusteella kauhean määrä sellaisia postauksia, joita minä en ollut tod ollut kirjoittanut; suurimmasta osasta en ollut edes kajonnut koko ketjuihin...

Päivämäärä:   24.5.13 22:39:04

Vai kaksimielinen Offari, kaksosmies sitä tod. näköisimmin on.

Mulla oli joskus stalkereita, lankapuhelimella soitti 'tuntematonta ihailijaa' ja ikkuna taakse kiipesi kurkistelijaa. Voi luoja.

Päivämäärä:   24.5.13 22:42:15

Jokupoku :) Myönnettäköön että näin meri-ihmisenä ei tule aina ihan tarpeeksi arvostettua tuota vieressä olevaa järveä. Aina on kova kiire merelle ja meren ääreen, mutta tällaisina iltoina sitä pysähtyy ihailemaan silkkaa luonnon kauneutta, ei niin väliä onko lätäkkö vai aava.

Päivämäärä:   24.5.13 22:46:40

Käyn kanssa monena päivänä meren rannassa, on se välillä kauniskin. Kiitän ettei ole venettä, ei exänexän venefirman konkurssiin vienyttä yritystä, ei välttämättä koko rantakasviston tuoksua. Vaikka merileväsalaattia joskun ostankin.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 22:47:34

Ahaha, kurnau on siis niin hottis ja haluttu, että sitä koitetaan tavoitella jo epätoivoisestikin :D Vielä vähä stalkkereille :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   24.5.13 22:54:04

No täällähän vilkasta :) Syvämietteelle ja kurnaulle onnittelut :)

Niina, voi että, miksi menit rakastumaan? Kun joudut kuitenkin eron äärelle :( :p

Mä en noihin horoihin usko, liirumlaarum. Tunnen kaksi naispuolista samana päivänä syntynyttä, ja ollaan muuten oikein kattava otanta täysin vastakohtaisia ihmistyyppejä. Toki kaikki syntyneet eri vuosina ja vuosikymmeninäkin.

Kävin hakemaan kuolleelle pihalleni jotain elvytystä, en oo jaksanut tehä mitään ja kun raha oli kortilla niin tuli sovellettua, saa nähä herääkö henkiin noilla eväillä... Huomen jos jaksais puuhailla. Sitten kattelin töllöä ja iski väsy ja nukuin vähä, nyt oon ihan tööt. Tarkotus oli mennä juoksemaan tänään vielä, saas nähä jääkö aikeeks. Tekis mieli vaan herkkuja :D

Päivämäärä:   24.5.13 22:58:37

Voi kurnau, kuulostaa siltä että et ole ihan meri-ihminen. Minä hankkisin veneen jos vain pystyisin. Tai onhan minulla vielä puolet 8 metrisestä retkiveneestä, mutta eipä sitä veten ole saatu pariin vuoteen... Erossa jää kokonaan exälle. Mutta sen päätöksen tein että tänä kesänä lähden kanootin kanssa tuohon Inkoon edustalle. Lähden todennäköisesti ihan yksin, teltta ja makuupussi mukana.

Päivämäärä:   24.5.13 23:00:12

Mission -> no kun tää kolahti niin kovin, että nyt on vaan annettava mennä! Suren sitten, kun on se eron aika. Mutta siihen asti rakastan täysillä =D

Päivämäärä:   24.5.13 23:10:50

Joo eipä noi horoskoopit oikein vakavasti otettavia ole, mut kiva niitä on välillä lukea. Vähän sama fiilis kuin lotossa, ehkä mulle luvataan jotain kivaa.

Ohoh, offari vilauttaa stalkkereille! Kai tolla naamalla nyt naisia löytyy? ;)

Päivämäärä:   24.5.13 23:13:07

Ainiin, tosiaan Nettioffarille pisteet itsensäpaljastelusta! :)

Päivämäärä:   24.5.13 23:17:22

Stalkereita ei ole toisaalta hetkeen näkynyt. Ja avasin merileväpurkin, on erilaista kuin tomaatti tai kurkku.

Silti en yhä tahdo olla missään suhteessa (ja omistussuhteet hrr) mihinkään veneesen. Tukholman risteiy kelpaa ehkä vielä joskus.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 23:19:32

Karkuun tuntuu kaikki juoksevan, mutta mää oon peräänantamaton. Reenaan ja saan ne vielä kiinni ;) Ootappa vaan! Niin ja onneksi olkoon Syvämiete. Sää oot nyt sitten puolivalmiste :)

Päivämäärä:   24.5.13 23:24:26

Nettioffarihan ihan hurjaksi rupesi ;) .

Mie pääsin sinkkulikkana eroon omista stalkkereistani (paikallinen itsensäpaljastaja, joka kävi *** ikkunantakana) hankkimalla koiran. Ei tarvinnut kuin kerran mennä koiran niskakarvat pystyssä muristen kohti niin luovutti. Ei tainnut olla sitä aitoa ja oikeaa rakkautta ;) .

Mutta nyt tämä tyttö suuntaa kohti höyhensaaria. Hyvää yötä Sinkuille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.5.13 23:26:55

Kippis kurnaulle ja Nöffille, Syvämietteen kunniaksi otan palasen vadelmatorttua. Jonkin muun jutun kunniaksi klöntin appelsiinisuklaajäätelöä (:P¨) kurnaulle vilä erikseen onnittelut. Vanhenemisessa ei enää aikoihin ole ollut mitään juhlimisen aihetta. Sen sijaan on ihan reilua taputtaa itseään selkään kerran vuodessa ja kilistää sille, että on selvinnyt taas vuoden hengissä, on muutamaa kokemusta rikkaampi ja taas vähän viisaampi. *tapu tapu*

Nöffin lemmenluolassa taitaa olla ihan villin lännen meininki. Onnea skaboihin. Kyllä tuolla virneellä ja onnennumerolla pärjää :)

Olen vihdoinkin löytänyt itselleni sopivan lenkkikaverin, lähes täydellisen. Tamma osoittautui loistavaksi jänikseksi narun päässä muutamasta huilipäivästä huolimatta. Juuri sopivan reipas, ei tarvitse huutaa "jaxaa jaxaa" eikä roikkua narussa, ei ohita, ei kiemurtele, ei nakkele niskojaan. Se on vihdoin oppinut käytöstavat, kenties jopa löytänyt liikunnan riemun. Ainakin kadonnut yliastunta löytyi iltalenkillä, korkojen kanssa. Tykkään.

Moppe, kerro lisää iltasatuja :) Ihanat iltalenkkimaisemat sinulla.

Minä olen tähän asti kuvitellut olevani täysin järvi-ihminen, mutta meressä on sitä jotakin. Sen tuoksu, äänet ja meri-ilman tuntu iholla ovat joka kesä pitkän tauon jälkeen valtavan ihania. Uin mieluiten lämpimässä, kirkkaassa järvivedessä mutta merelle on silti päästävä helteisenä vapaapäivänä. Meri on kiehtova elemetti ja tuntuu aina vähän vaaralliselta ja vieraalta, vaikka olenkin koko ikäni asunut rannikkokunnissa. Haaveilen kesästä saaristossa tai rantakaupungissa...

Päivämäärä:   24.5.13 23:32:17

Mä olen kiivennyt Kilimanzsarolle....
Et toi Ylläs ei tunnu kyllä miltään. Toki lasketeltu siel on paljonkin, mut ei mitään korkeushuippua koettu.
Niinalla on aivan järkyn rankka luopuminen edessä:)!!!
En raskisi antaa kyllä tuota honkkelikonkkelia yhtään kenellekkään:)!!
Aivan ihana ja itsepäinen hevosenalku:)!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 23:33:11

Good Night Sinkkula :) Nyt pitää koittaa rauhoittua kaikesta tuosta taustamelusta ja alkavasta piristymisestä huolimatta. Tulpat korviin ja toivoa parasta. Olkaamme aamulla reippaina puuroa keittämässä :)

Päivämäärä:   24.5.13 23:39:55

Hyvät paljastelut Nettioffari :) tsemppiä huomiseen koitokseen!

Nukkumaan on mentävä, että kykenee huomenna töihin. Öitä :)

Päivämäärä:   24.5.13 23:46:39

"Sen sijaan on ihan reilua taputtaa itseään selkään kerran vuodessa ja kilistää sille, että on selvinnyt taas vuoden hengissä, on muutamaa kokemusta rikkaampi ja taas vähän viisaampi. *tapu tapu*"

Näin se on, tästä on pakko pitää! Aina voi palkita itseään siitä, että on taas selvinnyt yhdestä vuodesta. Juhlaa arkeen vai miten se oli...

Hyvää yötä! Taidan itsekin laittaa koneen kiinni.

Päivämäärä:   24.5.13 23:47:55

Offarilla kyl aika mageet stetsonit;)!!!!
Houkutteleva valaistus ja muutenkin mukava makkari;)!!!!!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   25.5.13 00:09:03

Katos perkule, sehän on jo lauantain puolella.. näinköhän pitäis mennä illalla tuonne naapurimaan puolelle..

Päivämäärä:   25.5.13 00:20:36

Oho, ärtsy lihavoitui :)

Laiskamato ryömii vast iltaulkoilulle, eipä taida jaksaa enää juosta :p

LähettäjääR 
Päivämäärä:   25.5.13 00:23:20

äRtsoppa lihavoitui.. muuten vielä joku n*ssii tänkin nicin :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.5.13 00:24:28

Kah, äRsy, olet lihavoitunut sitten viime näkemän :P Oma nimi, vau, miltä nyt tuntuu? Mitäs ajattelit tällä kertaa tuoda sieltä? Pari kartsaa röökiä ja jonkun ihanaisen Irinan?

Viisaat menivät nukkumaan jo eilen. Hölmöläiset vasta huomenna. Eli ihan just.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.5.13 00:26:02

Ai kato, Missionilla oli ihan sama ajoitus mutta väänsi vitsinsä aiemmin. Olet paitsi hölmö, myös hävyttömän hidas. Pakko kai mennä nukkumaan ja yrittää huomenna uudelleen. Nati nati :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.5.13 00:26:58

Eikä! OleN paitsi hidas.... Sori Mission :D

Päivämäärä:   25.5.13 00:29:50

En mä edes lukenut tota niinku siinä lukee vaan niinku oli tarkotettu :D

Öitä vaan, nyt meen ulos, sit varmaa piristyn niin ettei tarvi unesta haaveillakaan...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   25.5.13 00:34:19

Aika mahtavaa, ikuisesti HT.net-kirjoissa pysyvänä..

Taidan mennä kattomaan jos näkyis noita nykyajan madmaxeja kannaksella..

Tuon toki Irinan ja Tatyanankin mukana jos on kyytiin tulossa :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   25.5.13 00:49:57

http://ladoga-trophy.ru/en/trofirejd_ladoga_2013/

Tätä mie tarkoitin..

Päivämäärä:   25.5.13 08:36:56

Huomenta! Kaunis keväinen aamu ja aamukävelyllä nuori neiti mukana huristelemassa potkumopolla. Voisiko aamu enää paremmin alkaa? Tiedossa poliisilaitoksen huutokauppaa ja ehkä iltapäivällä tivolia, eli silkkaa huvittelua koko päivä!

Iloista lauantaita Sinkuille!

Päivämäärä:   25.5.13 09:18:07

Huomenta:)!
Offari näyttää ihan mieheltä;).
Nuorelta sellaiselta.

Päivämäärä:   25.5.13 09:44:39

God morgon! Matkalla kohti itää. Mie kyllä ajattelin pysytellä tämän maan rajojen sisäpuolella. Iltapäivällä tiedossa aidanrakennusta; tehdään sellainen aitaus, missä uskaltaa vauvaakin pitää, kun nythän sitä on ulkoilutettu vaan tuossa isommille tehdyssä vihreääntotutteluaitauksessa, niin se meinaa hujahtaa aina langan ali väärälle puolelle :/

On muuten vekkuli kaveri tuo vauva. Syöttelin aamulla äiskälle lääkkeitä, niin poika tuli pussailemaan, ja olis halunnut leikkiä, hyvä ettei kiivennyt syliin. Ja virtaa oli niin paljon, että meinasi pukitella päin. Tästä voi tulla aika riiviö, kun ei ole omaa leikkikaveria, mutta rajoja ja rakkautta kyllä löytyy sitten ihmisten toimesta. On pakko löytyä. Ja mietiskelin eilen illalla toisen isomman pojan kutreja pestessäni, että onpa niistäkin kasvanut aika fiksuja ja kilttejä nuoria poikia :)

Päivämäärä:   25.5.13 10:09:17

Kyllä siitä hieno poika tulee:)!
Pienenä pitää riehua ja hakea rajoja, tietää sit kun kasvaa, miten pitää käyttäytyä.
Orit on siitä ihania, että ne oppii ykeensä kerrasta ja samaa ei tarvi sataa kertaa toistaa.
Kun käytöstavat on opittu, ori on kuuliainen ja hieno kaveri, sen hienompaa hevosta ei voi olla!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.5.13 10:42:14

Aurinko, aurinko lettuja paistaa... Uni maistui mansikalta, ja sitä oli paljon tarjolla :) Taisi tulla yhdeksän tuntia täyteen. Vautsi, nyt kyllä jaksaa :) Tarjolla olisi tänään käsityöläiskylän keväthäppeninkiä, siivouspäivää sekä kouluratsastuksen SM-skaboja. Niin ja pyykkäystä, lenkkeilyä ja hevostelua. Tietenkin tekisi eniten mieli lähteä pyöräilemään, koska/mutta/vaikka pyörä lojuu autotallin perällä paksun pölykerroksen alla.

Niinalle piti vielä eilen sanoa, että siinä turpiksessa on sulla mahdollinen hittituote, jos saadaan sille näkyvyyttä. Mä olen ainakin hehkuttanut sitä yksilukkoista mallia heppakamuilleni. Meksikolainen oli ainakin vielä muutama vuosi sitten muotiverme ja on kai edelleen suosittu esteratsastajien keskuudessa. Yllättävän hankalalta näyttäisi olevan sopivan mallin löytäminen, kun kaakkien päät eivät ole yhdestä muotista ja turpiksen remmien pituus on valmistajasta riippuvainen - se alempi lukko tuntuu aina osuvan ikävään paikkaan tai sitten sitä ei saa kiristettyä tarpeeksi. Remonttiturpis on toinen verme, joka on valitettavan usein hevoselle epäsopiva. Voisikohan siihen kehitellä pull back-tyyppisen kiinnitysmekanismin...? Tuotekehittely ja mainonta, siinä sun tulevan yrityksesi menestyksen avaimet :) Niin ja koristeompeleet ja tingelitangelit, varusteurheilijat rrrrakastavat koristeompeleita!

Päivämäärä:   25.5.13 10:59:07

Niina monet tosiaan ottavat varsalle toisen kaveriksi sitten kun ne ovat vähän isompia, ehkä siitä olisi vähän tuloakin. Ja ainahan on sitten orilaitumet.

Jos tosiaan on tarkoitus mennä tuonne siivouspäivään pariksi tunniksi seisoskelemaan, pitää pian lähteä.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.5.13 14:40:31

Kouluratsastuksen SM-kilapiluissa käyty ja kyllä mä siel semmosen ruosteen näkösen naisen näin ;)

Ei toi kouluratsastus oo mun laji - siitä puuttuu vauhtia ja vaarallisia tilanteita =)

Oi niitä aikoja kun pyöri Niinisalon metsikössä kenttäkisoissa ja seurana oli herrat Lahtinen, Kuusi ja Kanto :D
+ muutama muu mies joiden nimet nyt on jonnekkin muistin syövereihin kadonneet :P

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   25.5.13 15:13:15

Iina: Kyl kouluratsastuksesakkin on vaarallisia tilanteita;) Varsinkin ku mää ite kokeilen sitä:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.5.13 16:23:03

No Uki sää et vissiin kisaakkaan SM-tasolla ;)

Päivämäärä:   25.5.13 16:27:27

Iina: En vielä mut ehtiihän tässä:)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.5.13 16:35:29

Uki: tavotteita pitää olla aina :D

Päivämäärä:   25.5.13 17:24:26

Tulipahan kokeiltu turha juttu eli seistyä päivä myyjänä tuolla siivouspäivä-kirppiksellä. Tuotto jäi alle 10 euroon, osan tavaroista roudasin takaisin kellarikomeroon, osan viskasin roskiin, ja jotakin kannoin vielä tunnollisesti kierrätykseen.

Kaupaksi meni karvalakki, kesämekko, huivi ja yllättäen melkein parhaiten naistenlehtiä. Muutoin vaatteet eivät liikkuneet, kirjat myöskään eivät, lasiesineistä pultsari osti 5 sentillä lasituikun. Muut myyjät valittivat myös kaupankäynnin hiljaisuutta,

Jos tuon olisi tietänyt, olisin tehnyt jotakin muuta ja hauskempaa turhaa. Niin ja kostoksi en käy pitkään aikaan kirppareilla.

Päivämäärä:   25.5.13 18:31:07

Huuhhuhhuhhuh... Nyt on raato! Kun ei toi piha halunnut herätä henkiin niin tartti tehä vähä hommia. Kitkin kaiken pois paitsi pensaat. Käänsin ja möyhensin kaiken maan niin syvältä kuin pienellä kuokalla jaksaa. Sotkin uutta multaa sekaan. Tamppasin. Laitoin lisää multaa. Vetäsin päällimmäiseks pöntöllisen substralia ja kastelin sen verran ettei lähe lentoon. Substralia on haettava vielä toinen purkki ihan selkeesti, oiskohan k-rauta huomen auki... Toivottavasti tolla konstilla tulee tulokseks nurmikkoa. Jumankauta et oli rankkaa!! Hiki vaan valu ja kirveli, yhä jälkihikoilen tässä sohvalla ja suihkuun ei kannata ees ihan vielä mennä. Jalat ei kanna enää, on kyykätty ne puhki.

Ei vissiin tarvi mennä salille tai juoksemaan tänään vaik oli suunniteltu, ei vaan jaksa enää :D Jos ees jaksais koirat kävelyttää vielä jossain kohtaa. Siivotakin piti, turha toivo. En ikinä enää vähättele yhtään jos joku sanoo kuntoilua kysyttäessä "pihatyöt", jumankauta et voiki olla rankkaa:D

Ja mun piha on noin kolme ja puol neliöö... Muutan omakotitaloon vasta kun on varaa palkata puutarhuri :D

Päivämäärä:   25.5.13 19:06:22

Meillä ei tavara vähentynyt tänään vaan lisääntyi. Huutokaupasta mukaan lähti kolme polkupyörää(yht 19 EUR), kaksi korua, työtuoli(ilmainen) ja kopiokone(1eur) ;) . Siis juuri niin hullu kokoelma tavaraa kuin vain voi olla.

Iltapäivällä vietettiin 4 tuntia tivolissa ja nyt on vähän väsy olo.... vaikka itse en niissä laitteissa ollut vaan seurasin lasten juoksemista laitteesta laitteeseen :D .

Hauskaa on kuitenkin pidetty koko rahalla! Hih!

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   25.5.13 19:38:09

Niin piti olla vpaapäivä tänään, ei ollut :/ ja vielä jatkuu... koko päivän hiki virrannu, tääl hallissa on varmaan sata astetta lämmintä :) no, omaan rauhalliseen tahtiin ni kyllähän tää menee.

Laitetaas vitsi piristykseks ettei ole niin synkkäämurheellistamasentavaa.

Kolme naista, yksi sinkku, yksi kihloissa ja yksi jo kauan aviossa ollut
tapasivat toisensa.
Yhdessä he päättivät keksiä jotain kivaa.
He päättivät kokeilla miten he saisivat miehen parhaiten vieteltyä: pukeutua
mustaan nahasta tehtyyn paljastavaan bodyyn, korkokenkiin ja meikata
... huolellisesti.
Naiset sopivat toteuttavansa suunnitelman illalla kun mies tulee kotiin.

Seuraavana päivänä he tapasivat toisensa uudelleen ja he vertailivat
kokemuksiaan.
Sinkku kertoi:
"Pukeuduin sovitulla tavalla ja kun poikaystävä tuli ovesta hän kiljahti
villisti ja rakastelimme heti neljästi suoraan eteisen lattialla ja ilta oli
muutenkin ihana."

Kihloissa oleva kertoi:
"Puin sen nahkaisen mustan bodyn ja korkokengät ja rajasin vielä silmät
saadakseni viettelevän katseen aikaiseksi.
Eteisessä odoteltuani tuli kylmä, joten laitoin sinikettuturkkini olkapäille
ja odottelin vielä miestäni.
Kun mies tuli kotiin hän riisui turkin nähdäkseen mitä minulla oli sen alla,
karjahti hurjasti ja suuteli minua joka paikasta. Sen jälkeen rakastelimme
makuuhuoneessa villisti kahteen kertaan."

Naimissa oleva kertoi:
"Puin sen upean uuden mustan nahkaisen paljastavan bodyn, laitoin ne ihanat
korkokengät ja meikkasin itseni huolella - näytin siis tosi hyvältä ja
seksikkäältä.
Kun mies tuli kotiin hän meni suoraan sohvalle makaamaan, otti kaukosäätimen
ja huusi:
- Kuules Batman, mitä meillä on ruokana tänään?

:D :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   25.5.13 20:27:29

Hauskaa iltäpäivää :) Alku hyvin, kaikki hyvin! Lähdin liian hitaasti, piti sitten lopussa kiriä senkin eestä :/ Sepe tuntui iskevän 3 km ennen maalia. Aika jotain pari tuntia. Pitää lähtä tarkisteleen tulospalvelusta :)

Piste, täällä ei sitten tule koskaan kylmä ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   25.5.13 21:18:28

Nii, joo ja kyllä mää joiltakin tytöiltä kohteliaasti pyysin anteeksi etuiluani :) 2.30 porukassa lähdin liikkeelle ja 2 tuntiin meni. Sai siinä sitten kiriä lopussa, kun tuntui vaan niin kulkevan :) Jos joku kymmenen meni mun ohi, niin satoja mää ohittelin. Kisapeli, joka keli...

Miten täällä menee? Kirppiksiä ja romppeita? Kuka tulin mulle inventoimaan??? Siinä oliskin monella tytöllä sormi suussa ja käsi poskella. Uskottako? Siis jos mää sanon, että mulla on ihan kaikkea...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.5.13 21:22:07

Ehtoot tänne :)

Tääl on käyty shoppailemassa vauvalle sitä ja tätä. Alotin myös kutomaan töppösiä, saa nähdä kehtaako niit sit käyttää :D

Mut kutsuttiin tänään myös saunomaan, alkaa olemaan taas joku outo perhosparvi vattas :)

Päivämäärä:   25.5.13 21:26:59

Ohoh, min. Varmaan kuumat oltavat sitten...

Offarille taputukset tuosta urakasta!

Olin tänään Maailma kylässä-festareilla, oli hauskaa. Sääkin oli hirmu lämmin. :)

Päivämäärä:   25.5.13 21:30:15

Nettioffarille onnea osallistumisesta ja ilmeisen hyvin sujuneesta juoksusta! Pitäisikö miniä onnitella myös? (Onko minulla mennyt jotain ihan ohi? ;) .

Ihana rauha ja vihdoin voi nostaa vähän jalkoja ylös. Vaikka hauska oli päivä niin luojan kiitos näitä tällaisia päiviä ei ole kuin pari kertaa vuoteen. Tenavat olivat ihania ja suurimmaksi osaksi suostuivat kaikki kulkemaan samaan suuntaan, vaikka vanhimmainen kävikin vähän omia "isojen"laitteitaankin. Enkä onnistunut edes hävittämään yhtään lasta reissussa.

Päivämäärä:   25.5.13 21:52:04

Puuh... Kävin sitte hakee vielä lisää heinänsiemeniä ja ravinnetta, nyt jos ei ilmesty nurmikkoa niin johan on! Kauppareissu, koirat käytetty riekkumassa, saako vähä levähtää? Hommat on kyllä pahasti kesken mut ei jaksa enää.

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   25.5.13 22:03:48

Eikös min odotellut siskon tms. vauvaa? Vai onko jotain tosiaan menny ohi ;D

Päivämäärä:   25.5.13 22:04:42

Niin ihana rauha, että netti valtaosan illasta tökkinyt. Kirjoitin pitkän ja ärhäkän tekstin muulijalostustopaan, katosi sekin. Ehkä vain hyvä.

Kirkonmiehen on sopivampaa ratsastaa eläimellä, joka ei lisäänny, näin muulien käyttö on jumalalle hyväksi. Näin Vatikaani ja keskiaika.

Itsellä ihan arkinen suomi24, tai olisi, jos netti toimisi. Ehkä tuolta sivustolta pidättäytyminen on myös hyväksi.

Päivämäärä:   25.5.13 22:07:42

Hörhönallen vitsin karulle realismille täällä hekottaa yksi naimisissa oleva nainen :D

Päivämäärä:   25.5.13 22:19:06

Nyt vasta hokasin tuon hörhön vitsin, nauroin :D

Päivän rankan hikoilun päätteksi huitasin puoli pussia suffeli puffeja. Arvasin että oli huono idea käydä kaupassa nälkäisenä... No, kyllä noi varmaan tuli kulutettua silti ;)

Pitääpä käydä kattomassa muulitopaa, tossa se on kummitellut mut en oo vielä avannut...

Päivämäärä:   25.5.13 22:24:01

No ja mä olen nauttinut taas tänään miehen seurasta ihan satasella:).
Tallilla hurahti koko päivä. Tuo sälli on niin ihana ja hauska, ettei huomaa edes ajankulua:)!!!
Toi jatkuva huomioiminen; kosketukset, pusuttaminen ohimennen kaulalle, niskaan, hiuksiin, poskelle, otsaan, nenään...ja joskus osuu huuliinkin, tuntuu jotenkin niin luontevasti mieheltä sujuvan, ettei niihin edes kiinnitä huomiota mitenkään häiritsevinä. Paremminkin luontevina. Hitto, mä alan näköjään pehmoilla:)!!!
Ja tallikaverit jo kyselee, et mistä mä olen tuollaisen löytänyt.....sanovat, et jotenkin käsittämättömän aidon tuntuinen mies, joka selvästi osoittaa, että välittää, mut tekee sen hienotunteisesti ja luontevasti ja muutkin paikallaolijat huomioiden.
Mä olen kyllä niin otettu, ettei täs tiedä, mitenpäin olisi:)!!!!!
Niin ja junnu esittää taas aivan huippusuorituksia:)!!!
Mun mussukka, hirveen kauheen paha ori kiimaisten tammojen keskellä maneesissa tekee töitä ja antaa tammojen ruikkia siellä täällä aivan rauhassa. Kun ollaan töis, niin sillon näköjään ollaan töis ja tammat saa ruikkia ihan keskenään...ei junnua vois töissä vähempää ne kiinnostaa.

Päivämäärä:   25.5.13 23:54:18

Luin just ton hörhön vitsin:D:D:D!!!!
Batman... osasiko tuo nainen meikata;)?????
Ja jos "allit" vielä lisäksi, oisin juossut miehenä karkuun.....

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   26.5.13 01:17:53

Huh huikaa mikä ilta :D Kävin paikallis "baaRi/huoltsikka" kuuntelemssa hyvää livemusiikkia. Sit Viel kylän oikeeseen "baariin". Mikä lie hiippibändi soitti. Eihän sitä jaksanu kuunnella. eikun kotia.

IRL. Miulla on pieni aavistus siitä kuka olet. Voisiko olla että tunnen miehesi pitkältä ajalta. ihan lapsuudesta asti. ? Meneekö liian helpoksi?

Päivämäärä:   26.5.13 08:10:53

Huomenta! Onpas lämmin ja tuulinen aamu. Vaikka taivaan peittää pilviverho, on kuitenkin K E S Ä! Mahtavaa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.5.13 09:13:38

Ärrä, pari mun kaveria on kans tuolla Ladogassa :) Huollossa tosin, mutta vielä ne kotimaan kisoissa kovastikkin pärjänneet herrasmiehet sinne itsekkin osaa ottavat :) Se taitaa tällä toisella olla ssitten ensivuosi, kun uhonnut, että vielä ennen, kuin täyttää 30 pitäisi siellä kilpailla.

Ja hyvää huomenta sinkkula :) Miten tyttösillä menee?

Päivämäärä:   26.5.13 09:44:46

Muahhahhaa :D Jykä, nyt siulla välähti! Ja meille saa tulla tutustumaan heppoihin. Valitettavasti täällä ei enää sinkkunaisia pyöri :/ Vuosi sitten jos olisit käyny, olis voinu olla toinen tilanne ;) Ootkos käyny siun työpaikan vastapäätä sijaitsevalla tallilla? Siel saattaisit törmätä nättiin blondiin.

Mikä miut paljasti?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.5.13 09:45:59

Huomenta :)

IRL, juu, pikkusiskon vauvaa odotellaan :) lokakuussa on laskettu aika

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   26.5.13 10:10:46

"On taaskin sunnuntai, haalarit jo nurkkaan jäädä sai ... laiskureita laulattaa..."

Huomenta, silmät kirkkaina sunnuntaiseen aamuun *_*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.5.13 10:30:51

Huomenta! Avonaisesta ikkunasta tulvii kesäisiä ääniä. Kahvi on kuumaa ja raparperimehu kylmää.

Eilen en ehtinyt katsomaan koulukiemuroita, joten Iina on nähnyt kaksoisolentoni (tai sitten vitsi meni multa tälläkin kertaa vähän ohi). Toivottavasti tämä tyyppi oli tooosi mukavan, fiksun ja filmaattisen näköinen nuori nainen ;) Tänään uusi yritys ehtiä Peuramaalle. Jostain pitäisi kyllä ensin saada nyhdettyä pari ekstratuntia tähän päivään, kolmen jälkeen pitäisi jo olla rapsuttelemassa omaa ratsuani mudasta puhtaaksi.

min, miten pääsykoe meni? Mikä fiilis? :)

Onpa Mission ollut reipas :) Mä olisin varmaan ensimmäisen neliön jälkeen marssinut puutarhaliikkeeseen ja tilannut nurmirullan... :P

Nöffin urakka kunnialla suoritettu, hianoo :) Onkos syksyllä seuraava vai innostuitko vallan kisaamisesta?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   26.5.13 10:32:54

No sitten se oli ruosteen kaksoisolento joka siel Peuramaalla hyppeli :D

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   26.5.13 11:04:57

laitetaan vielä linkki, koska nuoremmat eivät taida edes tietää tuollaisen suomen euroviisukappaletta olevankaan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=wKOJ8OLqv3Q

Taitaa viikonlopuksi sinkkula hiljentyä, kun kaikki ovat laitumilla, vai mistä että sama ketju j ties kuinka monetta päivää

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.5.13 11:12:19

Ruoste, jäi ihan hyvä fiilis kokeen jälkeen joten toivottavasti meni hyvin :) tänä vuonna tuohon paikkaan minne haen otetaan taas vaan 16 hakijaa mutta toivottavasti tänä vuonna tärppää. Jos ei niin ens vuonna taas uudestaan pääsykokeeseen :D

Päivämäärä:   26.5.13 11:37:49

Nukkumisesta ei ole hyötyä, olen väsyneempi kuin illalla.

Orhi täällä nuorison yökeskustelu on vähentynyt, kun minski katosi topasta.

Pisteen hevosmies jaksaa ihmetyttää, ei kai se ainakaan supisuomalainen ole, jos julkisesti suukottelee. Mutta siis hienoa, että tuommoisia löytyy, tai siis ainakin yksi on löytynyt.

Mission puutarhan kanssa taistelu kuulostaa kivalta liikunnalta, tosin voisin myös sortua ruosteen ruohomattoon.

minille tsemppiä pudotuspeliin. Ja penkkiurheilijoille hienoja koulukisoja!

Päivämäärä:   26.5.13 11:42:54

Huomenta!

Tämä nyt lienee koko viikonlopun horoskooppi, ja taisin saada sen "palkintoni" jo eilen: "Odotat innolla iltaa, sillä jotakin mukavaa tapahtuu. Päiväsi kulkee melkoisissa täpinöissä, olet jopa melko malttamaton. Rauhoitu vähän, kyllä se ilta viimein tulee." Se ei kyllä ollut ollenkaan mukavaa, vaan pikemminkin konkreettinen muistutus siitä, että ahneella on paskanen loppu... Kostautui se kauhea ylensyöminen, tuoreet sämpylät ja mokkapalat; tuli suorastaan fyysisesti paha olo. Nyt on onneksi jo parempi olo.

Meillä kävi eilen oikein urakalla varsankatsojia. Joukossa oli ihan odotettuja ja tervetulleitakin vieraita, ja sitten paikalle pölähti taas niitä samoja tyyppejä, jotka kävivät omatoimisesti isommalla porukalla silloin pari viikkoa sitten :/ Onneksi oltiin tällä kertaa itsekin kotona. Kieltämättä kävi taas mielessä, että mitä hittoa ne täällä taas tekee, nyt olivat vielä pakettiautolla liikkeellä :o Varustehuoneen oveen on nyt hommattu kunnon lukkosysteemit, ja pakkohan se on aina nykyään käydä lukitsemassa, kun ei ketään jää kotiin vahtimaan paikkoja...

Tässä vielä ilon aiheita tälle aamulle: http://tinyurl.com/oykokbs =D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.5.13 13:35:06

Voi, Niinan vauva kirmaa jo kuin varsa kevätlaitumilla :)

Ruoste, kyllä tämä oli välietappi, niitä asioita, jonka haluan elämässäni tehdä :) Nyt se on jo sitten melkein tehty, kun on hyvin suunniteltu ja puoliksi toteutettukkin. Jalat tuntuu jo omilta, pientä arkuutta enään :) Illalla jo pientä lenkkiä tekemään. Pojallakaan ei ole enään, kuin viikko koulua ja sitten alkaa loma. Me nautiskellaan tyttöjen kanssa vielä pari päivää vapaista. Retkeilyä kuulemma jatketaan, saas nähdä vaan minne täältä suunta sitä jatkamaan...

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   26.5.13 13:36:39

Huomenia tännekin. :D

IRL. Oikeestaan alusta asti ajattelin et se voisit olla sinä nimimerkin takaa.

Tosiaan siitä taitaa olla vuosi kun viimeksi nähty. Vaikka päivittäin ajan ohi.
Pitäis joskus malttaa pysähtyä teillä käymään.

Joo oon pari kertaa sen blondin nähny. Taitaa ajella viel bemarilla?

Päivämäärä:   26.5.13 13:52:39

Jykä:
Volvolla se ajeli vielä sillon ku meillä pyöri. En tiedä onko vaihtanu autoa.

Tuu ihmeessä käymään! J:n löytää näin kesäaikaan vaan pellolta, mut jos sekin malttais sen verran kotona kahvilla viivähtää, että kerkeisitte kuulumiset vaihtaa :)

Päivämäärä:   26.5.13 14:15:42

Oioioi tota riiviövauvaa! <3<3<3 Niina vaihdetaan, tuun teille viikoks tai pariks, tuu sä tänne :D

ruoste, mä viime viikolla katselin niitä nurmirullia :D On niin huono toi maa että joka kesä saan istuttaa nurmen uudestaan. Sen takia sitä nyt käänsin ja möyhensin ja lannotin ja uusin niin huolella että jos ei vaik ens kesänä tarvis ku paikata... Siirtonurmen kuljetus oli hiton kallista, vaikka noin pieneen plänttiin se ite nurmi ei paljon olis maksanu. Aika yllättävän kaukaa olis saanu lähteä hakemaankin. Nii, ja kaikissa kyllä mainittiin ne pohjatyöt että pitäs tehä, tohon se olis varmaan kuollu kumminkin, helpoin osuushan toi siementen levitys sit lopulta oli...

Yökyöpeli tu.i eilen hulluks, meni vähä yli kahteen kun jatkoin siivoiluja, keittiön ja vessan puunaus, pönttöön tuli hankittua uus istuin, vessaan valot, kaikkea "pientä" ;) Tänään jatkuu kyllä siivous vielä, ois tavote saada niin kasaan koko kesäsiivous että ois auto enää jäljellä ja muuten valmis :)

Mut eka joutuu vähä lojuu viel sohvalla... :p

Päivämäärä:   26.5.13 16:18:11

Vauhdikas vauveli! :)

Onpa Mission ahkera puutarhuri! Tuo puutarhan kuopsuttaminen on yksi niistä asioista, jotka on kivaa välillä mutta kovin paljon ylimääräistä siihen en viitsi panostaa.

Päivämäärä:   26.5.13 19:11:54

Hiljainen ilta, onkos kaikki sinkut baanalla?

Omaan iltaan ei sen kummempaa. Naureskellen luen kommentteja tuolla kammottavimmat tarjottavat-topiikissa ;) .

Päivämäärä:   26.5.13 19:17:29

Ihana toi vauva:)!!!!
Ja emä upeen näköinen noille vuosille:)!!!
Päihittää monet nuoremmat varsoneet tammat mennen tullen!
Näkee, et Niinan hevoset ovat kaikki viimeisen päälle hoidettuja!!
Sitä hevostenomistajissa arvostan ehdottomasti eniten!!
kurnau, kyl toi ihan puhdasverinen finski on, toi mun miesviritys.
Toivon vaan, et tästä tulee oikeesti se vuosisadan rakkaustarina;)!!
Mahdollisuuksia on........eiköhän tää kesä näytä, miten meille käy....

Päivämäärä:   26.5.13 19:17:42

Mää ainakin olen kotona (niinku aina) seuranani vain jalo ja uskollinen koirani:)

Päivämäärä:   26.5.13 19:19:44

Ikkunasta näkyy kadulla seisova naapuritaloyhtiön roskalava. Jokainen ohikulkija kurkkaa, mitä siellä on. Kaksi on kiivennyt tänään sinne sisään. Koko ajan tätä kirjoittaessakin ihmiset roikkuvat siinä laidoilla.

Haluaisin mieluummin puutarhanäkymän, onhan tässäkin näin ylhäältä sen verran vihreää, että alhaalla puiden latvat. Mutta se ei ole sama kuin oma ruusu- ja mansikkamaa.

Kaupungilla oli tänään ihan ok-näköisiä miehiä ja monta kivaa käsilaukkua (olen hankkinut viime aikoina 2 uutta, mutta niitä ei lasketa, koska ovat kirppiksiltä). Mutta ei mitään sykähdyttävää.

Taas roskalavalla roikutaan.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   26.5.13 19:20:13

Uki perkkele - äläpäs ota mallia eräästä nimeltämainitsemattomasta miehestä ja ala perumaan sovittuja asioita ;D

No joo - ehtiihän sitä koiraa kouluttaan muulloinkin :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   26.5.13 19:20:46

No eij! Kottiin tultiin vähä aikaa sitten. Kahtellaan Ice Age 2:sta. Jatkoa aamuiselle 1 ja sitten seuraa 3 ja 4 :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.