Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 293

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   23.5.13 07:58:56

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1263530&t=1263530

Nämähän vauhdilla täyttyvät .. ;)

Re: Sinkkujen topsu 293

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.5.13 08:33:28

Selvisin hengissä Turkuun ja koht alkaa pääsykoe. Sen jälkeen pitäis viel selvitä hengissä pois täältä, vähän jännää toi kaupungis autolla ajaminen...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   23.5.13 09:43:20

Käys min herättämässä se ruosteinen cityguide samalla ku siellä oot :)
Työnnät kingisjäden postiluukusta niin herääminen on taattu :)
Aika söpö tuo niinan heppavauva, saaks iso mies sanoa söpö? Saa ku ei kerrota kenellekkään :D
mites muu maailma? Täällä ainakin sataa tihuttaa... Ja muuutenki aika töttöröö olo, unimasa unohti mut kokonaan eilen, väsyttää ihan törkeesti...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.5.13 11:01:10

Huh, oli sitä univelkaa, ja kun se älyttämän hottis mies sano eilen että nukkuminen on tärkeempää ku treeni, piti siis nukkua vähä pidempään kun koira tärväs sen aikasin nukkumaanmenon. Näin untakin siitä hottiksesta, plääh, epistä heilutella tommosta nenän edessä ja "lälläslää, etpäs saakaan" :D

Se ois sit iltahugi näköjään. Ei varmaan haittaa ku keli on tommonen.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.5.13 12:33:31

äää.. mun piti mennä pyörällä töihin, mutta tottahan toki siellä sitten sataa. ei siinä, jos kotiin tullessa kastuu, mutta töissä on ikävää olla uitettuna ja just, kun on ollut kipeenäkin. :/

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.5.13 13:18:55

Ei ollu tammalla kuumetta aamulla, joten me lähdettiin poikien kanssa varsanäyttelyyn. Esittämiset meni miten meni, toinen sai tällä kerralla vaan lll+ ja toinen sai puhtaan kakkosen ja oli samalla koko näyttelyn paras sh ja paras ratsuvarsa :) Nyt ollaan kotimatkalla ja tänään on tarkoitus käyttää pikkulapsi ulkona ekaa kertaa =D Toivotaan vaan, ettei äiskällä oo vieläkään kuume noussu; kävin kyllä varoilta hakemassa sille klinikalta sulfaa.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   23.5.13 13:26:36

Nettioffari, täytyypä sit tiirailla punaista paitaa ja punavalkosia lenkkareita. Takuuvarmasti tunnistaisin, jos jättäsit housut pois kuten piste ehotti ;) tai sit voisit kirjottaa nimimerkkis sinne paidan selkämykseen. Mut luulen, että et oo ainut joka siellä vinkuu ja läähättää :D

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   23.5.13 14:40:27

Huomenta Sinkkulaan.

Ajeltu sadan kilsan päähän lekuriin ja takaisin.

Kyllähän täällä on hiljaista, luulisi nyt sadepäivänä löytyvän aikaa istua koneella ;)

Päivämäärä:   23.5.13 14:43:50

On kiire töissä, ei ehi surffaa...

Niina, sitte meille ulkoilukuvia varsulista :) Kumpi oli pojista parempi, ruunikko vai rautias?

Päivämäärä:   23.5.13 14:43:59

Ei ku tämmösenä päivänä nukutaan... jos vain on aikaa olla kotona. Neiti nukkuu näköjään koko viikon edestä päivätorkkuja, miekin torkahin hetkeksi.

Päivämäärä:   23.5.13 15:02:15

Oho, netistä löyty jo kuvia tämän päivän näyttelyistä: toinen: http://tinyurl.com/pxjtxcb ja toinen: http://tinyurl.com/q3lz8xk Kuten ehkä ruusukkeista voi päätellä, niin rautias oli taas parempi :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.5.13 15:10:01

Kivaa tuommoinen pieni sade.

Sitten päivän valivali: itseltäni puuttuu kyky täyttää mitään lomakkeita. Varsinkin sellaisten kanssa, joihin pitäisi metsästää liitteitä ja kaikkea epäselkeää, iskee paniikki ja v*tutus. Kaikille muille lappujen täyttö tuntuu olevan yksinkertaista ja helppoa. Jos vielä joskus aloitan jonkin suhteen, miehen täytyy olla hyvä täyttämään kaavakkeita (kai minullakin jokin kriteeri saa olla).

Niinalle taas onnitteluita, näyttelyn paras sh!

Mission voi kun edes näkisi hottiksen. Olen ollut koko päivän likkeellä keskustassa, täytyyhän niitä siellä periaatteessa olla, ehkä olen tullut immuuniksi.

Päivämäärä:   23.5.13 15:31:52

Niina, poikien suitset on varmaan sun omatekemät? Tilaan heti ku voitan lotossa jotta mulla on turpa johon ripustaa ne :p

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 15:36:14

Ruoste, et sää oikiasti taija paljoa sokeria syödä, jos sua ei väsytä. Sokerihan nimenomaan väsyttää. Kerran(siis tosi harvoin) ostin kilon irtokarkkeja. Vedin niistä puolet sitten illalla telkkarin/netin ääressä ja kylläpäs tuli uni [li]makeasti[/li] ;)

Zas, nyt on tukka taas leikattu. Se ompi ollut aika pitkään lyhyt irokeesi, eikä poikkeusta tullut nytkään. aattelin vaan tuossa, että kun naama on jo vähän ruskettunut ja pää on sitten muuten valkonen, niin pitäskö nuo ajaa loputkin pois..??? Mää oon hirmu säästeliäs, 20 vuotta on nyt oma tukka ite ajeltu ja itsekkäästi jätetty kannattamatta kansantaloutta. Veroja tosin en ole juurikaan kiertänyt :)

Meillä on ihana keli :) Ja sitä jatkukoon pitkään. Kesälomaan on vielä liikaa aikaa ja se kestääkin sitten liian vähän aikaa. Eli elokuussa vasta :/ Ensimmäiset meillä töissä jäi jo.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 15:40:36

Dääm, koulutus mennyt ihan hukkaan... Li oli tietysti listing, emmää enään osaa näköjään puhua html:ääkään :( Ennen sitä osasi kymmeniä kieliä ja enään ei oikeen Suomeakaan :(

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 15:41:28

Toimineekohan tuo enään bodylanguagekaan?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 15:54:29

Viivaakos tämäkään?

Päivämäärä:   23.5.13 16:29:48

Nettioffari, kaikki pois vaan :) kalju on aina kalju ;) Mää kävin tässä yks päivä rikastuttamassa kampaamon tätiä isohkolla summalla, et kyllä miehet saa olla tyytyväisiä kun noin helpolla pääsevät.

Keli on kohillaan, tuulee vaan aikalailla. Kelepaa alottaa vapaat :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   23.5.13 17:13:31

Orhi: joko sitä sun luomuyritystäs saa kohta mainostaa julkisesti? ;)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   23.5.13 17:15:32

No mikä ettei, laadi kunnon mainosteksti

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   23.5.13 17:17:32

Täytyy kehitellä jotain nasevaa :D

Päivämäärä:   23.5.13 17:20:48

Minkä alan yritys Orhilla on?

En saanut Niinan enkä Offarin linkkejä oikein toimimaan, enää en edes yritä. Tosin sitten noissa kampausjutuissa on vaikea kommentoida mitään ilman kuvaa.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   23.5.13 17:32:53

Höh - mä kuulemma olen ton Orhin firman markkinointivastaava, et mun kai sit pitää kehitellä joku hyvä mainos sille :D

Tosin en mä ole vielä kuullut et paljonko mulle maksetaan moisesta hommasta, et kannattaako alkaa markkinointivastaavaks... :D

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   23.5.13 17:34:21

Maksu luomuna ...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   23.5.13 17:36:36

Aika huono tarjous mun mielestä :D

Päivämäärä:   23.5.13 17:36:58

Jos Orhi maksaa luonnossa.:)

Kauniissa ja rohkeissa on taas joulu. Tahtoo kanssa joulun. Heti!

Ylihuomenna olisi muistaakseni Siivouspäivä, täytyykö tosiaan roudata turhat (?) tavarat tuonne kadulle myyntiin. Joulu ja lahjojen saaminen olisi paljon parempi idea.

Päivämäärä:   23.5.13 18:17:34

Huh! vali, vali, vali, vali..... Ja siinäpä se, tämä iltapäivä!

Ja sitten innolla kohti uusia haasteita ;) Pakko siivota vihdoin huomenna, viikonloppuna tulee vieraita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.5.13 18:43:08

Niinan ekan kuvan sain auki. Olette hyvännäköinen pari rautiaan kanssa:)!!!
Onko Hiina sullakin cowboymagic ja säämiskä käytössä?
Mä kuulen kiillosta naljailuja, ettei nuo mun pojat kiillä yhtään....on tapana puunata aina viimeisen päälle, niin kyl ne niin kiiltää, ettei peiliä tarvi itsensä peilaamiseen:).
No, ei varmaankaan olisi pakko, mut ihana katella omia kiiltäviä hevosia:)!

Päivämäärä:   23.5.13 18:55:07

No höh, tässä on se toinen kuva uudelleen, josko nyt näkyisi tämäkin. Ja tää olis näistä se, joka olis varmaan pakko jossakin vaiheessa myydä :/ http://tinyurl.com/o2ob7sx

Ei oo säämiskää, ja nuohan oli nytkin pölyisiä kuin mitkä, kun ei ehditty niitä kunnolla puunata. Voin kyllä tunnustaa tässä kohtaa käyttäneeni vilppiä, eli harjan- ja hännänselvitysainetta myös muuhun kroppaan; ei tartu lika silloin niin hyvin. Normaalisti en käytä kuin häntään ja harjaan. Hyvät eväät ja säännöllinen harjaus, niin sillä ne saa kiiltämään :)

Vieläkin on vähän väsy, mutta kylläpä oli ihana nukkua vime yönä :) Koisasin sikeästi vielä aamuseittemältä, kun herätys pärähti kännykästä päälle. Tavoitteena ottaa sama uusiksi huomenaamulla ;) Ja nyt tekis kauheasti mieli mokkapaloja. Mutta en jaksa paistaa, joten on ehkä tyydyttävä jäätelöön :p Jos aina olis tämmösiä päiviä, niin positiivisuusviikot olis ihan helppo nakki =D Kattokaa nyt miten paljon onnellisia hymiöitä =D =D =D

Päivämäärä:   23.5.13 19:03:14

Juu, meilläkin on käytössä hyvät eväät, puunaus ja peseminen. Mulla on kyl säämiskäharja, joten lienee osasyy tuohon peilin kiiltävään karvaan....

Päivämäärä:   23.5.13 19:05:03

Me ei oo noita pesty, kun ei oo pesupaikaa. Talvella voi joskus lumipestä ja kesällä peseytyvät itse sateessa :) Tuommosen säämiskäharjan vois kyllä hankkia, kun tuo savipöly on niin pientä ja ärsyttävää, ettei se tunnu lähtevän millään ilveellä.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 19:05:21

Zas, otetaan vaan kaikki pois ;)

Kurnauskisu, ei se ollut tarkoitus auetakkaan, kokeilin vain nuita tageja... Muistelin sen olevan li=line, mutta olikin u=underline... Li olikin list... Jos linkittää tahtoo, niin siinä käytettävä url=uniform resource locator.. On musta tullut reppana.

Tiiättäkö mitä tarkoittaa sanonta; "there are only 10 type of people in the world: those, who understand binary and those, who dont."

Päivämäärä:   23.5.13 19:20:46

Aivan yhtä hieno on tää toinenkin poikasi:)!!!
Mikäs tuollaisia sällejä on kasvattaa, runko kohdillaan ja ilmeisesti luonnekin, molemmilla:)!!!Toi ruunikko on kyllä väriltään mua miellyttävämpi, noi rautiaat on niin tavallisia. Värinsä puolesta.

Päivämäärä:   23.5.13 20:02:47

No offari on helppo tunnistaa, jos jättää kaikki pois:).
Sitä taas ei tiedä, kuinka pitkälle se ehtii juosta, ennenkuin korjataan talteen, joko naisten- tai sit virkavallan toimesta....

Päivämäärä:   23.5.13 20:54:19

Hetken mietin Offarin binääriviisautta, mutta aukesipas.

Itsellä on muuten ollut totaalinen huonon itsetunnon päivä. Jumpastakin vilkuilin salille, että kukaan ei kiinnosta yhtään, oli lihasta tai mikä ihonväri tahansa. Sitten on tasapainon vuoksi sellainen olo, ettei itsekään kelpaisi kenellekään.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   23.5.13 22:02:33

kurnau; jokaiselle löytyy joku ja jokainen kelpaa jollekin ...

kaikkein tärkeintä on että tulee toimeen. Jos on tunnetta, niin jokaisesta löytyy ainakin kymmen kaunista kohdetta ... kauneus on katsojan silmissä. Ja jos ei ole tunnetta niin löytää niitä rumia piirteitä.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   23.5.13 22:02:36

Missäs kaikki luuhaa? Synkistelemässäkö? Kurnau, ihan varmaa kelpaisit ja varmaan aika monelle :) koitas piristyy ja hymyile hiukan ees!

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   23.5.13 22:05:11

Mä olen synkistelemässä. Eikä syynä ole tänään kelpaaminen tai kelpaamattomuus.

Tajusin muuten ton binäärijutun heti. Vähänkö olin fiksu...

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   23.5.13 22:06:28

Älkää synkistelkö, en minäkään enää ;)

Katsokaa elämää avoimin silmin ja aurinkoisin mielin ...

Päivämäärä:   23.5.13 22:08:04

Sinkkula on hiljainen, suomi24:n viestipuoli ei toimi (no ei ole väliksikään). Pian alan kai kirjoitella vangeille, mistä niiden osoitteita saa. Onko muilla enemmän säpinää?

Miten pisteen hevosmies, päivitystä!

Niinan ruunikkosuokki oli hieno, aika vähän olen nähnyt tuota väriä.

Orhi ja J-poku, kiitos tsemppauksesta, kun jumalten keinu ei tällä hetkellä ainakaan ylätasossa tunnu keikkuvan.

Päivämäärä:   23.5.13 22:12:25

Näköjään synkistelyn määrä on vakio sinkkulassa...? Nyt kun mulla on hyvä päivä, niin kaikilla muilla mättää senkin edestä, niinkö? Höh, ei oo kivaa. Mutta mie kyllä aion nautiskella omasta hyvästä päivästäni ihan toden teolla :) Seuraan vähän aikaa vielä tuota varsa-tv:tä ja sitten menen ajoissa nukkumaan. Yritän mennä. Katsotaan mitä tulee. Huomenna sitten takaisin normaaliin; se olis perjantai ja siivouspäivä. Ja jumalaton pyykkivuori odottaa myös. Ja uljas ratsukin on jäänyt ihan paitsioon, niin silläkin pitäisi päästä pitkästä aikaa liikkeelle. Ja koirakin on jäänyt viime päivinä ihan liian vähälle lenkitykselle.

Päivämäärä:   23.5.13 22:14:02

Mä haluisin kans nyt lukee pisteen hehkutuksia! On se nii hienoa! Ja ny ois sopiva fiilis ihkuttaa kaikkee makeeta :)

Päivämäärä:   23.5.13 22:18:40

Mulla on löysäilypäivä. Vissiin löysäilyviikko vaikka piti olla tsemppiviikko. Mulle tulee näköjään tasasesti näitä, pitää ruveta kattomaan liittyykö kiertoon jotenkin... Tuntuu että yksi viikko kuussa on semmonen ettei huvita pätkääkään rehkiä. Koirat vein kuitenkin piiiitkälle lenkille, oli kiva käpsytellä ihan rauhassa :)

Kerkii sitä rehkiäkin. Kaapissa vaan kummittelee fazerin omenapiirakka ja vanilijajätski, ostin viikonlopuks... Tänään ei kyl saa semmost syödä mutta on siellä muutakin herkkua, lähikaupan edustalla oli taas loimulohimyynti, suoraan siitä loimutushökötyksestä, söin sitä jo aika paljon, oli kallista ja supernamia! :)

Päivämäärä:   23.5.13 22:21:47

Saa siis muutkin hehkuttaa kuin piste.

Vai ovatko uudet suhteet vain sitä, että ollaan vuosi kaksi täpinöissä ja varpaillaan, spekuloidaan sopivasti eroa, juodaan taas lisää viiniä, ja keskustellaan millainen ideaalisuhteen pitää olla. Ja sitten lässähtääkin jo arki.

Päivämäärä:   23.5.13 22:31:37

Ei, kurnau, ku ei ne vaan kerkee tänne nii raportoimaan, ku päät on pyörällä ;)

Päivämäärä:   23.5.13 22:36:06

Binääriviisaus aukes täälläkin;)!
No, jos nyt viime päivien puhelutulvaa, tekstareiden määrää ja livenä koettujen halausten, silittelyjen ja pusuttelujen määrää pitäisi jollakin asteikolla kuvata, niin sanotaanko, et enemmän kuin koskaan kenenkään muun kanssa tähän mennessä yhdessäkään pitkässä suhteessa koko aikana. Ja juu, me ollaan tapailtu täs nyt parisen viikkoa.....et kyllä tuo mies jotakin maailmanennätystä nyt tavoittelee;).
Huoh!! En tiennyt, että olen niiiiin ihana ja aurinkoinen, virtaa mussa toki on ollut aina ja varmaan tulee olemaan, hautaan saakka:).
Mut että siis mies jaksaa olla niin hevoshullu ja niin hulluna muhun, et sanoo, et ei aio luopua tästä naisesta koskaan.
Epäilen, et se on jotenkin nyt kyllä seonnut...juu, sanoin kyllä, et ootko nyt aivan järjissäsi, vakuutti olevansa, ihan työkykyinenkin jopa.....
Täytynee nyt tunnustaa, et kyllä mullakin kolahti, ekalla tapaamisella, mut en niin vaan sille asiaa myönnä:).
Liikaa pettymyksiä takana, niistä on oppinut varovaiseksi.
Aivan rehellisesti sanottuna, en ikikuuna päivänä olisi osannut edes ajatella, että noin ihanaan mieheen voin törmätä, enkä suostu uskomaan sitä vieläkään.
Tuli tänään mieleen ne horon sanat sille päivää kun tavattiin ekan kerran: iapaat ihmisen, jonkalaista et ole tiennyt olevan olemassakaan, et edes ole osannut unelmoida....
Olisikohan se nyt mun vuoro löytää se oikea....???

Päivämäärä:   23.5.13 22:39:32

Kyllä piste se nyt on sun vuoro :) uskomattoman ihanaa!!

Päivämäärä:   23.5.13 22:43:11

Voi että, kun tuo pisteen juttu kuulostaa niin ihanalta! Nyt tais todellakin olla sun vuoro. Nauti, nauti, nauti! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.5.13 22:57:26

Moi. Tai siis 01101101 01101111 01101001.

Hiki. Nälkä. Reipas tyttö. Paljon jäätelöä. Lakukastiketta kans. Ainakin puolet eilisen karkeista poltettu. Loput saavat kyytiä huomenna.

Jos piste pitää enemmän ruunikosta, voin minä tasapuolisuuden nimissä tykätä enemmän Niinan rautiaasta. Sillä on ihana tukka :) Molemmat ovat hienoja nuoria miehiä. Silmien edessä vilahtaa päivän aikana niin monta tusinaruunikkoa, ettei ruunikko suokki säväytä, vaikka se suokilla harvinaisempi väri onkin. Paitsi jos sillä on tosikomee letti.

Päivämäärä:   23.5.13 23:06:18

Uskomattomalta tuntuu, mut päivä päivältä mies muuttuu vaan paremmaksi, mä olen tällä menolla pian mennyttä sinkkunaista...;)!!!
Ja just ehdin päättää, et miestä ei tule mun elämään enää, en jaksa....
Kaikki suunnitelmatkin ehdin lyödä lukkoon ja nyt kaikki pitää miettiä uusiksi....mut kyllä tämä sen arvoista on, et mä vien tuon miehen mukanani maailmalle silloin, kun sille loman puolesta sopii ja aikataulut rukataan niin, et saan sen mukaan:).
On mulla jalat vielä maassa, härkänä hyvinkin, mut sanotaanko, et askel on keventynyt ja hymyilen niinkuin joku hymiö;).....kokoajan ja aivan valikon varmasti;)!!!!!
Klik!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 23:30:10

Rusty nyt puhuu kummia. Tai mää en vaan ymmärrä sua. 109 111 105? Vai 7171945? O.o n kyllä niin väsynyt, että nyt ei kannata paljoa haastellakkaan... Ois pitänyt päikkärit ottaa, muttei siitä tullut mitään, kun join kaverilla kupin kahvia. Ison kupin kahvia :P Jos nyt kotiin pääsis, niin untuvapeitto liihottelis mut aika nopeesti höyhensaarille. :) Oih, kohta päässee, vielä 6 tuntia :) ja mulla on puolen tunnin päästä synttärit :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 23:33:43

Jos ei ite tietäs, niin luulisin ihtiäni humalaiseksi. Silmät on punaiset ja puhekkin kuulostaa humalaisen sammaltavalta. Liikkeetkin on kuin hidastetusta leffasta... Semmonen on väsynyt nöffi -.-

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.5.13 23:36:28

Yeah baby, talk nörtti to me ;) Sää et Nöffi vaan ymmärrä, ku oot vanha ja väsyny :P Mihinkäs aikaan synttärisankarille pitäisi tuoda aamu-/päiväkaffet sänkyyn? Hyvää syntymäpäivää näin parikyt minsaa etukäteen (oon saletisti eka!)!

Päivämäärä:   23.5.13 23:36:35

Offarille synttärionnittelut:)!!!
Dadaa!!! Oot taas vuoden vanhempi ja ikälopumpi:)!!!

Päivämäärä:   23.5.13 23:36:47

Pisteen hehkutus on kuin toisesta maailmasta, eikä se sikäli anna tavallisille kuolevaisille toivoa, vaikka kiva lukea.

Ruoste noin ylipäätään pidän kanssa rautiaista, lv-ravuriruunikot saisi jotenkin jalostaa erivärisiksi.

Mitenkä Offari viettää synttäreitä?

Päivämäärä:   23.5.13 23:38:50

Syndejä Nöffille! :)

Krooh... väsyttää täälläkin... vaan on hommaa vielä tehtävänä, huoh...

Päivämäärä:   23.5.13 23:47:24

Öitä sinkkulaan:)!!
Te löydätte joka ikinen oman ihanan puoliskonne, ennemmin tai myöhemmin:)!
Vinkki: viisasta jättää väliin ne ihan "kivat"...se oikee tulee kyllä, jos sille antaa mahdollisuuden tulla. Sen" ihan kivan" kanssa ei kannata aikaansa hukata;)!!!
Yksi elämä, sitä ei saa heittää sioille eikä harakoille...ne eivät ole sen arvoisia:).
Mä olen rakastumassa....ensimmäistä kertaa elämässäni:).

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 23:47:31

Tässä teille tytöt: http://www.iltalehti.fi/nainen/2013052317057775_na.shtml

Huomenna (siis aamulla) kun kotiin meen, niin nukun pitkään. Sitetn isken iltapäivällä vaunun perään ja lähden hakeen muksuja ja lähtään reissuun :) Aamulla taijan syyä nallepuuroa, jos sillä irtois paremmat aamu-unet ;)

Eikä hättäillä, vielä 8 min

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.5.13 23:47:44

pelle miljoona bongattu! (okei se esiinty mun paikallisen naapurissa)

mä koin jotain järkyttävää tänään. tulin töistä, otin koiran ja lähdettiin lenkille. mitä näänkään, kun tullaan koiran kanssa takaisin pihaan.. se mun fuckbuddy nököttää meidän rapun edessä ja mä jäin siis kiinni, että missä asun. :D
ei se siis sentään mun takia siinä ollut, mutta vaan mulle voi silti käydä näin. :D

Niinalle onnea poikien menestyksestä! ja Nöffille synttärionnet! jajaja pisteelle onnea upean miehen löytämisestä! jajajaja.. oliks vielä joku muu? :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 23:53:23

Hyvä piste, niin se pitääkin mennä. Se ihan kiva kun ei mullekkaan riitä. Viime kesänä olin umpirakastunut, mutta se ihminen ei ollut sitä, mitä elämältä tahdon. Ehkä typerää niin ajatella, mutta näin vain meni. Parisuhde on yhteisyritys, mutta kaikkea se ei kestä. Mulle ne oli liiat ongelmat ja häiriöt siinä yksilössä :/ Oli vielä pirun teräväkin tyttö ja niin hyvältä tuntui.. Snif :(

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   23.5.13 23:56:48

Kiitos teille :) Nyt on se päivä. Mää oon syntyny 10.10, eli vielä sinne on matkaa muutama tunti, mutta sama on päivä :) Jos sitä näinkin pedanti laskija sen verran jo tässä iässä olis likiarvoinen :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 00:01:39

Kertokaas te mulle näin perjantain aamuöiseksi kunniaksi, mitä unelmia te ootta elämässänne toteuttaneet. Mitä unelmia vielä aijotta toteuttaa? Mitkä unelmat jää realistisesti unelmaksi?
http://www.iltalehti.fi/nainen/2013052317052761_na.shtml

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   24.5.13 00:18:10

Onnea Offari! Paljonko kolahti vuosia mittariin? :)

Ja onnea Niinalle näyttelyistä ja varsasta pitää laittaa enempi kuvia! ^^

Ja pisteen juttu kuulostaa aivan ihanalta, jee!

Mä kävin tänään kahvittelemassa sen mun maanantaisen treffiseuran kanssa ja vitsi, ilmassa on kyllä säääähhkööööööö ^^ Se vaikuttaa niin kivalta! Niin kivalta ja normaalilta et siinä on pakko olla jotain mätää? Sen on pakko tapailla muitakin, en mä mitenkään voi olla sille semmonen joka kolahtaa täysillä. En vain voi.
Mutta viihdyn hänen seurassaan mainiosti, ei ahdista yhtään ja halauksetkin ovat olleet pitkiä ja voimakkaita. Oijoi!
Silti kyllä kolkuttaa koko ajan päässä et älä nyt retkaha, älä nyt retkaha...putosin kovaa ja korkealta viime suhteessa, en halua enää samaa!

Päivämäärä:   24.5.13 00:23:39

Onnea Nettioffari! Ja uusi urakin urkenee yö-netin juontajana :D . Tuli mieleen tuosta sinun kysymyksestä sellaiset tv:n amerikkalaiset matalaääniset miesradiojuontajat, jotka silkinsuloisella äänellä puhuvat mikkiin ;D :D !

Omista toteutuneista unelmista isoin ja rakkain lienee lapset! Oli toki omakotitalo ja mieskin, mutta ne menivät nyt eron mukana, mutta ehkä semmoisia pienempiä unelmia nuo. Just nyt en oikeastaan unelmoi kuin tuosta ihastuksesta, vaikka vaikuttaa kovin kovin etäiseltä ja vaikealta, ehkäpä se on sellainen unelma, joka on vain hetken helpottamassa elämää :). Ehkäpä unelmissa on joskus vielä kohdata sellainen (aikuinen) ihminen, jonka kanssa todella synkkaisi ja tuntisi itsensä yhtä rakastetuksi kuin itse rakastaisi sitä toista.

Erheydyin lukemaan romaania iltasella ja tässä sitä vielä tönötetään, kirja toisessa kädessä ja julmetun väsyneenä. Mutta kaipa se on loppuun asti luettava.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.5.13 00:30:56

Yksi unelma mulla on ollut pienestä asti (kuten monella, monella muullakin pienellä heppatytöllä); oma hevonen. Sen haaveen toteutin vasta 23-vuotiaana. Seuraavaksi haaveilen ja kenties toteutankin haaveen (omasta) kodista, joka tuntuu kodilta (aika näyttää, onko se oleva kivilinnaosake vai pieni punainen tupa) sekä sellaisen työn löytämisestä, jonka tekemisestä nautin ja joka vielä vuosien kuluttua tuntuu mielekkäältä, tai ainakin siedettävältä. Sen sijaan tasapainon ja (perhe)onnen löytäminen jäänee tätä vauhtia unelmaksi.

Hevosta lukuun ottamatta mulla ei ole tainnut olla kovin konkreettisia unelmia. Tahtoisin kyllä päästä käymään maapallon toisella puolella, uida sinisessä laguunissa ja snorklata kristallinkirkkaassa vedessä, nähdä villihevosia ja leijonia, kirjoittaa kirjan, rakastua niin, ettei muulla ole väliä ja elää pitkän, ainutlaatuisen elämän. Vähään olen kuitenkin tyytyväinen, vaikkakin silti kroonisesti tyytymätön. En ole katkera siitä, etten juuri nyt voi matkustaa tai etten uskalla kokeilla onneani. En aseta itselleni mitään suuria tavoitteita elämää suurempien kokemusten tai mullistavien elämysten suhteen, joten en myöskään tule tuntemaan suunnatonta pettymystä, jos en koskaan pääsekään haistelemaan tuulta uusiseelantilaisella lammasfarmilla tai ihastelemaan auringonnousua Ayers Rockilla. Keep it simple, haaveilu on mukavaa mutta pienet haaveet ovat turvallisempia.

Hui, onpa aamu lähellä. Täytyy hipsiä täkin alle, nati nati :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 00:44:51

Hyvää yötä laiskurit ;)

Pauke, anna mennä, elä tunteella ja ole onnellinen siinä hetkessäs. Älä mieti tuommosia, mitä sulla on joskus ollut, kun mikään ei kuitenkaan ole koskaan sitä samaa. Mutta pidä jäitä hatussa tuon ihastukses kanssa, ettet ahdista sitä liikaa. Mullekkin on käynyt niin... Puoleen ja toiseen :/ Että nauti siitä olostasi, mutta tee se hieman salaa, näytä vain sopivasti ihastukses astees, että toinen tietää sun olevan kuitenkin vain siitä kiinnostunut.

This is dr. Fracier Crane. Good Night Sinkkula :)

Päivämäärä:   24.5.13 00:52:34

Hyvää yötä sinkkula!

Päivämäärä:   24.5.13 06:48:15

Huomenta. Olisi voinut nukkua vielä tunnin.

Päivämäärä:   24.5.13 07:51:39

Huomenta! Juu, olisi voinut nukkua vielä pidempään. Vanhin könysi hereille jo kuudelta mutta sitkeästi pidin silmät kiinni ja ynähtelin vastaukseksi melkein seitsemään asti.

Aamukävelyllä todettiin koiran kanssa että etanilla on selvästi kokoontumisajot tuossa meidän kävelytiellä. Reunassa on aivan valtavasti etanoita rivissä ja hitaammat ilmeisesti vielä keskellä tietä kiiruhtamassa kaverien luo.

Päivämäärä:   24.5.13 08:43:00

Huomenta:)!
Vai että unelmia....toteutettuja ovat matkat maailman ääriin, omat hevoset, unelma-ammattiini valmistuminen, hyvä duunipaikka...materiaa on tietty kertynyt, mut en laske sitä unelmaksi.
Niitä vielä unelmoitavia onkin useempi...menestyä huipputasolla hevosten kanssa, ihana mies ja ikuinen rakkaus siihen, maapaikka kesiksi, lottovoitto....näitä riittää:).

Päivämäärä:   24.5.13 10:09:32

Huomenta, huomenta! Hyvää synttäriä nettioffarille! Tänään on myös meidän toisen pojan synttärit, ja ylihuomenna on sitten toisen vuoro, ja siitä pari päivää eteenpäin, niin on molempien äitien synttärit peräkkäisinä päivinä :)

Pauke pyysi vauvan kuvia, saatte videon, jossa vauva ulkoilee ekaa kertaa =D http://tinyurl.com/oqw3rzu

Unelmia, onhan niitä. On niitä sellaisia, joita ei varmasti pysty ikinä toteuttamaan, ja sitten on niitä, jotka ovat jossain mahdollisuuksien rajoissa. Eläinlääkiksestä haaveilin pitkään, mutta jouduin toteamaan, että en ole riittävän fiksu sinne. Sitten toki se rakastuminen, oma mies ja ehkä jopa oma perhe olisi haaveissa, mutta tämän viimeisimmän osalta alkaa jo käydä vuodet vähiin pikkuhiljaa... Sitten niitä EHKÄ saavutettavissa olevia unelmia olisi se oma pieni hevostila, oma auto ja mielekäs työ; ehkä joku ulkomaanmatkakin joskus, valmismatka jonnekin turistirysään käy vallan mainiosti. Ja toki mie haaveilen ja unelmoin myös siitä, että voisin vastakin kasvattaa hienoja suomenratsuvarsoja, jotka niittäisivät "maailmalla" mainetta ja kunniaa. Ja se olis tosi hienoa, JOS se mun tuleva firma sais kunnolla nostetta alleen, niin että sillä oikeasti eläisi ja elättäisi nuo eläimet myös.

Mutta nyt back to reality. Siivoamaan >:/

Päivämäärä:   24.5.13 10:48:47

Voi ku söpöläinen tuo Niinan varsa :)

Nettioffarille mukavaa synttäripäivää!

Päivämäärä:   24.5.13 11:03:37

Huomenta. Väsytti ja vtutti, nyt vaan väsyttää kun eihän kukaan VOI olla huonolla tuulella katellessaan tommosta varsuliinia! <3 Niina, kyl mä oon sulle kade noista heppoloista ja varsaelämästä :)

pauke, hyvä että on sähköä, mitäs sitä menneitä murehtimaan, eteenpäin vaan rauhassa, jalat maassa ja pää pilvissä :)

Unelmista toteutettuna tai jollain lailla kokeiltuna on oma hevonen, kahdesti, oma koira, kaksi niitäkin, työ ulkomailla hevosten parissa (jäi vaan muutamaan viikkoon ku kävi pikku äksidentti ja sairaalan kautta kotiin) reppureissu Intiassa (meni enemmän löhölomaks Goalla mutta oltiin sentään useampi kuukausi), laskuvarjohyppykurssi, koiran kisamenestys...

Vielä olis haaveena parempi taloudellinen tilanne jotta saisi kivemman paikan asua, mukavampi työ, sellainen joka alkuun olis mukava ja myöhemminkin siedettävä. Loppuelämän sielunkumppani&rakastaja olis myös kauheen kiva. Vielä joskus myös oma hevonen, taas.

Nii ja se lottovoitto.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   24.5.13 11:26:30

Jou. Se on täällä taas, ihan kohta, tuo kauan kaivattu viikonloppu. Mitä mielessä?

kerrohan kurnau konkarina ja paikallisena, mihin siivouspäivänä kannattaisi suunnata. Tällaiseen törmäsin:
http://tinyurl.com/pb3vhsd (Kuningaskuluttajan kirppis)
Rytkyt ja sisustustilpehöörit kiinnostavat kuitenkin eniten.

Rakas reenipäiväkirja. Onpa hyvä fiilis, siis fyysisesti (henkisesti vähän niin ja näin). Annoin noin 7 minuutin HICT:lle toisen mahdollisuuden, ja kolmannenkin, eikä lepopäivää ole ollut sitten viime viikon alun. Parin päivän mässäilykään ei ole aiheuttanut suurta takapakkia. Housut eivät ahdista, masu ei pömpötä eikä peilikuva vaihteeksi ällötä. Erävoitto! :) Töiden jälkeen taidan käydä kurkkimassa uusia lenkkareita ja illalla lähden jalan juoksulenkille toipilastamman kanssa. Kerrankin ei ole perjantaina kiire pöristä paikasta toiseen, on aikaa keskittyä yhteen hevoseen ja itseensä ja ja ja... vaikka teihin :)

Niina, olen saattanut kysyä tätä jo aiemmin, mutta sinäkö teit niitä yksisolkisia meksikolaisia turpiksia?

Päivämäärä:   24.5.13 11:43:32

Oih noita pieniä hämähäkinjalkaisia heppavauvoja; ihana pieni kirahvi Niinan videossa :) Ja äiti tomerana paimentaa... Aww!

Päivämäärä:   24.5.13 12:15:06

:D Niina! Kiitos kun tällainen ei -niin-paljoa hevosten kanssa tekemisissä olevakin saa seurata pienen varsan ensiaskeleita. Me poikien kanssa kaikki katseltiin hymyillen varsan ensimmäistä ulkoilua.

Päivämäärä:   24.5.13 12:49:37

ruoste, sähän oot sitte reenannu munkin puolesta ku mä en oo viittiny :D Eipä se tosin haittaa, vaaka on ollut silti suosiollinen, kohti seittemättä kiloa menossa, ei ihan vielä siellä mutta rajoilla jo pyörähdellään :) Ajattelin vähä et jos tänään alkais taas treenijakso ja sit en viitti käydäkään vaa'alla pitkään aikaan kun varmaan tulee nesteitäki taas alkuun niin katellaan tota "vaatemittaa" vaan, seki onneks ihan hyvässä jamassa :)

Piti kattoa uudestaan vielä varsavideo :)

Päivämäärä:   24.5.13 13:20:40

Tuosta huomisesta Siivouspäivästä on suoranainen stressi, ei tekisi mieli luopua mistään. Koitan kuitenkin löytää illan mittaan oman puhdistuksia tekevän sisäisen stalinini. Mitään myyntipöydäksi sopivaakaan ei toistaiseksi ole.

Kojuja ja pöytiä on joka puolella kaupunkia, ja varsinkin pihakirppikset ovat viehättäviä. Viime vuonna en tehnyt mitään elämää suurempia löytöjä, eikä kokeneelle kirppishaille sellaista ole tarjolla, mitä muualta ei saa.

Hinnat voivat olla aika kohtuulliset, varsinkin jos on taas huono ilma, ja myyjät palelevat tuulessa ja sateessa.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   24.5.13 13:23:24

Mnäkin osallistun viikonlopun siivouspäivään, siivoan kaikkein isoimman roskan ja häviän maisemista viikonlopuksi.

Hauskaa Viikonloppua Kaikille Sinkkulaisille

Päivämäärä:   24.5.13 13:54:16

Rattoisaa viikonloppua Orhille :)

kurnau, laita suosiolla kiertoon kaikki melkein, mutta ei ihan sopivat vaatteet. Niitä ei tule ikävä - ainakaan, jos tilalle löytää uusia aarteita. Ihanista tavaroista ja vaatteista luopumiseen tulee suhtautua siten, ettei ajattele hylkäävänsä niitä (tai haaveita niihin sopimisesta), vaan toteaa luovuttavansa ne hyvään kotiin, jossa niitä arvostetaan.

Vielä kun tietäisi missä ne parhaimmat pihat sijaitsevat. Taidan itsekin osallistua siivouspäivään hävittämällä vielä säkillisen kaapin kutistamia "ehkä myöhemmin kesällä"-vaatteita. Kaapissa on kohta enemmän satulahuopia kuin vähälle käytölle jääneitä farkkuja, hyvä hyvä. Kumpiakin on edelleen liikaa, vaikka ne, joilla on eniten käyttö- tai myyntiarvoa on jo hukattu.

Ilokseni huomasin marketin kassalla, että Coca-Colan nimikamppis on ulotettu cola zeroon. Äitimuorille löysin pullon (ei se siitä sisällöstä piittaa, mutta onpahan jumppatunnilla mammalauman tyylikkäin vesipullo) ja broidin nimi vilahti, Minskin nimikkopullokin oli tyrkyllä ("Vesa"), mutta oma nimi on edelleen bongaamatta. Höh ja pöh.

Päivämäärä:   24.5.13 14:01:45

Moppe -> eikös se niin mene, että jaettu ilo on moninkertainen..? =D Tuolla se nytkin tassua polkee tamma-tv:ssä ja välillä vetää rallia ympäri karsinaa. Tarkoitus on käyttää tänäänkin ulkona tuossa vähän illemmalla, niin pääsee kunnolla irrottelemaan :)

ruoste -> joo, oon mie niitäkin tehnyt. Tai siis onhan niissä kaksi solkea, kun pitää siinä niskahihnassakin olla solki, mutta siis turpaosa on yhdellä soljella ja renkaat puuttuu kokonaan. Tuo on kyllä siinä mielessä kätevä malli, että sitten siihen saa kätsysti vaihdettua sen "keskiosan", jos alkaa entinen malli tympiä :) Normimalliseenhan sitä ei saa vaihdettua ilman, että ratkoo jostain ompeleita auki.

Tiiättekö, nyt kun en oo ehtiny liikkumaan / jaksanu/viitsiny liikkua, niin vaaka näytti tänäaamuna ihan ihmeellisiä lukemia :o Lienee lihakset alkaneet häipymään käytön puutteessa. Housutkin meinaa tippua päältä :o Täytynee korjata tilanne paistamalla tänään niitä mokkapaloja, kun en eilen enää illalla jaksanut...

Kävin äsken vähän köpsyttelemässä Pullasellani. Oli kivaa, vaikka se olikin aika laiskan oloinen. Laiskuutta voi kyllä selittää kengän ja säteen väliin tarttunut iso kivi, jonka hiffasin vasta, kun oltiin takaisin kotona :/ Toivottavasti ei nyt tule mitään verenpurkaumia kavioon siitä.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 14:06:32

Huomisen päivän asuste on vielä sittenkin hieman auki. En tiedä minkä paidan laittas ja mikä passais, jos alaosa ois pilikullinen.

Rusty, nyt se päiväkahvi mulle, kiitos :) väsyttää ihan törkeesti. 4 tuntia aamusta köllin ja oli noustava, kun rakit huutaa eikä uni kelpaa :( Äsken torkahin, niin eiköhän puhelin ilmoittanut olemassa olostaan. Huoh, taidan lähtä pehmikselle :) Ottaako muut? Mää tarjoan :)

Omia unelmia on ollut paljon, monet on toteutettu, osa rikottu ja vielä joitain saavutankin. Jos joskus pääsisi purjehtimaan Uuteen-seelantiin, niin siinä ehkä toteutumattomin toiveeni. Lentsikan mää vielä hommaan, eikä se kovin kaukana enään ole :) Ajan vielä Venäjän läpi Tiibetiin. Sinne on vielä aikaa, kunnes nuo jotkin asiat saadaan järjestettyä :) Ja se tärkein, reissu ja seikkailukumppanikin on työn alla.

Eli Good Morning Sinkkula!

Päivämäärä:   24.5.13 14:10:05

Pehmistä, joo!!! Mulle, mulle, mulle! Paljon! Onko päivänsankari saanut jo synttärilahjoja?

Päivämäärä:   24.5.13 14:37:30

Niina, mulla sama juttu, löysäilyviikko urheilun suhteen mutta dieetti (maltillinen) on pitänyt, ja vaaka hellii. Ei passaa urheilun aikaan mennäkään vaa'alle ;)

ruoste, onkohan vesa muuten tajunnut, ympäristöstään jotain, sen verran pitkä aika viimesestä vierailusta nimittäin :D Sille on joku vääntäny rautalangasta ehkä;) Tai se oikeesti sai tarpeeks ahdistelusta :D

Päivämäärä:   24.5.13 14:47:09

Offari, pilkulliseen alaosaan yksivärinen ja mahd. yksinkertainen yläosa.

Tytöt, siinä on päässyt käymään kuin Mission sanoi, vesa on tajunnut.:/

Pitäisikö kiertää lähikatujen roskalavat, jos siellä makailisi myyntipöytä? Pöllitäänköhän se yöllä? Iso-Roballa muuten näin roskalavallisen rakennusmateriaalia, mutta se on liian kaukana, eikä ole työkalujakaan.

ruoste kaikki puoliaarrevaatteeni on tungettu komeroon, kauheaa mennä avaamaan se, kun tavaraa on katosta lattiaan, ja oven saanut juuri ja juuri kiinni.

Oli myös tänään kivi kengässä, ymmärrän Niinan Pullasta, ettei siinä ole kiva liikkua.

Orhille mukavaa vkl, missä sitten laukkaileekaan.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   24.5.13 16:05:59

Unelmia... ehkä niitä joskus oli, ja osa niistä toteutumassakin, kunnes joku veti vaaleanpunaisestapilvilinnasta tulpan pois ja koko hökötys tuli rytisten maahan...
Nykyään enemmän sellasia pieniä ujoja haaveita :) kauheen mukavaa olis jos joku tulis ja sanois "hellitä vähän, tehdään jotain kivaa" tuntuu että tää on pelkkää töihin, nukkumaan, töihin, nukkumaan touhua nykyään... ei tietysti parane valittaa, sentään on niitä töitä mitä tehdä, ja aina saa haaveilla :)

Offarille onnee!!! vai osanotto? :) mä ainakin lopetin vanhenemisen 25 vuoden kohdalla, ihan jees kun joka vuos on kaksviissynttärit :D

Nyt tää lähtee lehtijuttumannekiiniksi, tai ainakin olemaan hengessä mukana, jännää!

Päivämäärä:   24.5.13 16:40:51

Löysin kadulta kauniin keltaisen kukkasen, jostakin pudonnut, laitoin maljakkoon. Heti sisään lensi mehiläinen, vain oko tuo nyt sitten ampiainen.

Mitkä asiat oikein menevät parhaiten kaupaksi? Olin äsken tutkimassa sitä Kanuunassa, ja tuloksena oli vain iso kassillinen tavaraa lisää. Piti kuitenkin ostaa, kun sieltäkin kerrankin löytää jotakin.

Päivämäärä:   24.5.13 18:35:48

http://www.youtube.com/watch?v=EK4DMw0yt

Pakko, aivan ihqu:)!!!!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.5.13 19:48:13

Heippa taas!

Mun pikkuloma oli täydellinen! Uinti- ja grillikausi on avattu!

Lisäksi oon nyt virallisesti valtiotieteiden kandidaatti. :)

Muuten mulla tuntuu tapojeni vastaisesti olevan kesto-pms. Välillä on hyvä mieli, seuraavassa hetkessä surettaa. Johtuu varmaan siitä kun viimeiseen vuoteen on mahtunut aika paljon luopumisia. Olin lisäksi ehtinyt unohtaa miltä toisen ihmisen läheisyys tuntuu, nyt sen muistaa aivan liian hyvin. Hemmetti.

Onnea Niina! Onnea synttärisankarillekin! Onnea rakastuneille! Olikohan vielä joku?

Hmm. haaveet. Minä haaveilen omasta hevosesta, matkustelusta, hyvästä työpaikasta ja tietenkin rakkaudesta.

Päivämäärä:   24.5.13 19:55:50

No, ehkä toi biisi siksi, et mä lähden pidemmäksi aikaa kauas pois....mut palaan, aivan varmasti:)!!!
Ja toivon, että saan tulla takas oman miehen syliin:)!!!! Siltä se nyt näyttää, jos vaan jaksaa mua odottaa....
Sillä se rakkaus punnitaan;)!!

Päivämäärä:   24.5.13 20:05:32

Syvämietteelle onnittelut:)!!
Kandi ei riitä, tää elämä tarvii maisterin, eikä taida riittää sekään;)....

Päivämäärä:   24.5.13 20:07:36

Totta, sitä joutuu jo Syvämiete muistelemaan, miltä läheisyys tuntuu.

Tänään oli hyvä ja energisen oloinen jumppatunti, aivan kuin eri planeetalta verrattuna eilisen kanssa, joka tuntui ikävältä väännöltä. Nyt tuleekin taukoa, kun on paljon kaikkea muuta. Muttei kunto muutamassa päivässä katoa, vaan elää jotakin omaa elämäänsä.

Onnea kaikille, joilla on jokin hieno juttu. Mullakin on synttärit, tosin ainoa, joka on muistanut soittaa ja onnitella, on ollut ex. Kakuista kun en välitä, ostin itselleni kymmenvuosien mukaisesti siidereitä ja pienten lukujen määrän olutta. Äkkiä hupenevat, juomat ja vuodet.

Päivämäärä:   24.5.13 20:11:06

Ai millon sie oot piste lähdössä, et kai nyt vielä!?!

Syvämietteelle onnittelut kandin papereista!

Täällä on nyt mässätty siihen malliin, että kohta ei enää housut valu, kun maha pullahtaa entisiin mittoihinsa =D Tuoreita sämpylöitä ja mokkapaloja, naminaminaminami :)

Nyt takaisin epsanjanmatkalle Uunon kanssa!

Päivämäärä:   24.5.13 20:13:06

Hyvää synttäriä Kurnaullekin! Tehän voisitte pitää Nettioffarin kanssa sitten yhteisbileet =D

Päivämäärä:   24.5.13 20:16:05

kurnau, ONNITTELUT:)!!!!!
Et tietty vanhene, ainoastaan kypsyt ja kaunistut:)!!
Niin tein mäkin just!
Kuoharin korkkasin, kun olen ihan yksin hyvin menneen heppailtapäivän jälkeen.
En nyt tarvi miestä tähän iltaan, tää on mun oma leski-ilta, huomenna on sit miesilta;). Ja ylihuomenna.
Mä muuten popitan tänään, korvatulppia....;)!!!!

Päivämäärä:   24.5.13 20:16:47

Offari taitaa juhlia huomattavasti enemmän, mutta näin yhteisbileet Sinkkulassa on toki ok.

Päivämäärä:   24.5.13 20:18:17

Kiitos onnitteluista. Ei kai sitä päivässä paljoa vanhenekaan.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   24.5.13 20:29:48

Ihana Kurnauskisu :) Me ollaan samiksia. Sillon vuos sitten, kun olin mäkin 24:ssä, niin ainoita naisia, joka otti yhteyttä tai siis ainoa, joka laittoi flirttiä oli yksi tyttö, joka oliki syntynyt samana päivänä, kuin mä :D Uskomatonta. Kaikki ois ollu sen kanssa kohdillaan, oltiin niiiiiin samiksia, mutta sitten mää ehdin deitata tätä yhtä ja sille tiellä jäin. Aina teen sen saman virheen, että käy reffeillä ja muut jää... Pitäs vaan kokeilla ja tunnustella, miltä se tuntuu ja miten soppii..?? Pisitn sille viestiä joskus joulun aikaan ja kyselin kuulumisia, niin sillä oli joku kulkukoira siellä. Ilmeisesti se sama kulkukoira on vieläkin sen rankkurin luona, tai kai se selviää, pisitn sille onnitteluviestiä ja kysyin kuulumisia. Se kun sanoi olevansa se nainen, joka kantaa kotiinsa kaikki ne siipeensä saaneet, jotka sitten parannuttuaan lentävät pois...

Niina, oon mää saanut lahjoja ;)

Päivämäärä:   24.5.13 20:35:09

kurnaulle synttärionnittelut! Ja Syvämietteet onnittelut kandin papereista. Orhille hyvää viikonloppua. Tulikohan kaikki muistettua?

Mukava päivä, iltapäivästä pilviverhokin repesi ja aurinko tuli esiin. Hypättiin tenavien kanssa autoon ja suunnattiin rannalle, missä ihmeteltiin linnunmunaa, kerättiin kauniita kiilteleviä kiviä, kasteltiin varpaat meriveteen, hypittiin kivillä ja kiivettiin puuhun sekä tietenkin grillattiin makkaraa ! Oikein mukava ja rentouttava iltapäivä.

Kyllä minulla on unelmissa ollut joskus se oma hevonen, käytännössä ei vain ole mahdollista toteuttaa vielä pitkään aikaan. Jos nyt alkuun unelmoisi siitä että pääsisi edes silloin tällöin ratsastustunnille, mihin ei ole ollut asiaa viimeiseen kolmeen vuoteen.

Päivämäärä:   24.5.13 20:35:11

Ainut hyvä tämmöisessä päivässä, että on saanut ostaa monta päivää kaikkea turhaa.

Offari sama syntymäpäivä on ihana. Mutta jos rehellisiä ollaan, tämä meidän horoskooppimerkki ei ole kaikkein helpoin. Tekee ihmisistä tosiaan ihania, ja sitten suhdemielessä pikkuisen hankalia.

No joo, pahimmillaan "yksi on kauris ja toinen on härkä", ja kaikkin merkkien kanssa pystyy elämään. Vaikka siellä olisi vielä sopimatonta nousumerkkiä, kuun asentoa ja pahat neliöt.

Päivämäärä:   24.5.13 20:37:51

Niina, en vielä, loppukesästä tai alkusyksystä, se ja sama varmaan.
Toki hirvee ikävä tulee kaikkia, mut mä meen, koska se on unelma, jonka pystyin viimeinkin toteuttamaan.
Toivon, että joku odottaa mua takaisin katraineni:)!!
Jos ei, sit ei voi mitään.....

Päivämäärä:   24.5.13 20:38:39

kurnau, jos noihin horoskooppeihin uskoisi niin eipä tarvitsisi haaveilla tuosta ihastuksesta. Ollaan nimittäin molemmat oinaita ;) . Teillähän on offarin kanssa ihan hyvä merkki, sama kuin tuolla nuorimmaisella, joka nyt suurimmaksi osaksi on yhtä auringonpaistetta, "pikkaisen" vain löytyy omaa tahtoa ja luonnetta mausteeksi ;D.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.5.13 20:41:25

Kiitos onnitteluista. Vuoden päästä tähän aikaan pitäis olla maisteri.

Hyvää synttäriä Kurnau!

Offarin pitäis tosiaan tapailla hiljalleen montaa kiinnostavaa. Vaikka jos joku oikein iskee, niin vaikeahan se on muista kiinnostua, mikä yleensä on vaan hyvä juttu.

Kattelin Niinan heppojen kuvia, kyllä sitten on hienot pojat! En kyllä tiedä kumpi on komeampi. Ja tietty söpö varsa.

Täälläkin on mässätty niin paljon ettei tosikaan. Pitää yrittää ensi viikolla lopettaa tää, nytkin oon syönyt makeeta joka päivä. Olin kyllä kunnon jumpassa sentään. Horoskooppi lupas eilen jotain semmosta et satutan uudelleen vanhan kohdan, jonka luulin jo parantuneen. No, yllättäen kävi just niin. Hassua.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.