Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 292

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 11:39:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1256418&t=1256418

Helpotetaan Kessun elämää ;)

Re: Sinkkujen topsu 292

Lähettäjä: TUUBI 
Päivämäärä:   22.5.13 11:42:34

Kannatan tätä, ihan vaan aloittajan nimimerkin osuvuuden nimissä :D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   22.5.13 11:42:35

Annetaan tuon minun aloittamani pudota!

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 11:43:43

Juu huomasin että, osui aika lailla samaanaikaan ;)

Päivämäärä:   22.5.13 11:47:43

Pullanpaistossa niin on aikaa roikkua netissä. Tulikin iso pullataikina, meinasi paisua yli astian :D .

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   22.5.13 11:49:34

Kumpi vain käy. Ja siis en tiedä Siitosorin sukupuolta, tuli vain viimeisistä jutuista mieleen, että voi olla nainenkin, ja silloin nimimerkin valinta osoittaisi huumonrintajua ja munaa.

Kannattaisiko muualta Suomesta olevat nettideitit unohtaa, vai pitäisikö toteuttaa Suuri Mieskierros?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   22.5.13 11:50:15

No pöh Niina, sano sille tammalle että nyt loppuu valvottaminen ja sekoilu ja ulos se varsuli sieltä niinku olis jo! :D Mä veikkaan että se syntyy ens aamuna tossa viiden aikaan.

Kävin InBody mittauksessa, argh, ihan karmeen näköstä :D Oon lihakseton läski ja sitä rataa. No, jospa ens vuonna olis jo eri näköstä touhua vaikka... Pitää nyt kuitenkin pitää mielessä että kuus kiloa joulusta on hyvä alku, ja matka ei suinkaan ole edes loppupuolella, kyl tää tästä :) Ei muuta ku reeniä reeniä, ruoskaa ja porkkanaksi porkkanaa.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 11:51:31

kurnau; kyllä minä mies olen, ainakin omasta mielestäni ... poika tuskin enää näillä vuosilla. Joidenkin mielestä kyllä vanha ukko. Mutta itse pidän itseäni miehenä.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 11:52:22

vai eikö miehillä voi olla huumorintajua ???? :O

Päivämäärä:   22.5.13 11:54:55

kurnau: Kyllänän tuollainen läpiSuomen koeajelu voisi olla hauskaakin ;D ! Joskus ajattelen että kaukosuhde voisi olla se paras suhde, harvoin tavataan ja loppuaika meilaillaan. Eipä tarvitsisi toisen kiukunpuuskia katsella.

Mission: tsemppiä. Minulla on projektissa tavoitteena saada jouluksi paino normaaliksi nykyisen ylipainon sijaan. Tammikuussa projekti alkoi ja nyt -8 kg. 10 vähintään pitäisi vielä pudottaa.

Päivämäärä:   22.5.13 11:56:16

Miten tuo Mission mitataan? Miten voit olla muka lihakseton läski, kun säännöllisesti treenaat, mitä me muut vielä huonokuntoisemmat sitten ollaan?

Anteeksi Sitosori, että uskoni miesten olemassaoloon saati sinkkulassa käymiseen vähenee päivä päivältä. Mikä oli muuten orin ikä tai jokin ikähaarukka?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   22.5.13 11:56:21

Päivää. Se Niina ei sitten vieläkään posahtanut. Mee sinne vaan telkkariin, voit ainakin vanhana sitten sanoa, että ainakin on KUNNOLLA yritetty, jos ei sitten nappaakkaan :) Tai jos oletkin vanhana mummona, niin on siinä tarinaa kerrottavaksi... Ja hei, mäkin lupaan sitten katsoa joka jakson, sun juttuja kyllä kuuntelee niin mielellään :) Kerrotko vielä jotain anatomian luentoja mulle. Jooko, tulee taas piiitkä ilta töissä. Tai no, käyn mää reeneissä siinä välissä, ettei ihan niin tylsä, kuin eilen oli.

Lähteekö zas kirittään mua viikonloppuna? Tullaan porukalla Nallikariin 3 päiväksi ;) Mää oon siellä 2 rinsessan ja uljaan ritarin kanssa :) Miekat eivät ole nyt tanassa, että uskaltaa lähestyä :D Sunnuntaina vois käydä pienen verryttelylenkinkin laukkaamassa...

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 11:58:26

kurnau, 50-60 ... henkinen ikä taitaa olla noin puolet oikeasta ;)

Päivämäärä:   22.5.13 12:14:02

Eli Siitosori on itse 50+, vai tykkää puumista?

Ole nyt vielä pitkä, komea, asu pk-seudulla. Tykkäät naisista jotka tykkää mukahyödyttömästä kirjoittamisesta, ja leikkii kaikkein mieluiten prinsessaa ja arkktitehtiä, ja toivoo, että joku vielä suutelisi pyörryksiin. Niin ja ymmärrät, miksi ukkonen on parempi sää kuin tylsä kirkas.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 12:17:08

En ole komea, enkä asu pk-seudulla ja tykkään kaikista naisista jotka hymyilevät tai nauravat, millään muulla ei ole väliä. Ja minusta ukkonen on paljon parempi kuin tylsä kirkas ja siihen on selityksenä, että tietää yleensä helppoja töitä ;)

Päivämäärä:   22.5.13 12:29:48

kurnau, mä vaan kuvittelen treenavani, kyl se oikee treenaus on jotain ihan muuta :D Mutta fakta on se, kun oon laihtunut joulusta se 6kg, niin kyllä tuokin tyyppi joka noita mittauksia otti, sanoi että aika kovaa sais treenata ettei samalla sitä lihastakin lähtis. Naisella vielä vaikeampaa. Mitä ite kattelin tossa niin heikkoa lihasmassaa sai melkein kaikki naiset, noi hoikat ja urheilullisemmatkin, mutta sitten noiden nuorien kohdalla, parikymppisillä oli parempi. Mut hei, kaikki arvot oli kuitenkin hitusen paremmat kuin viimeks, ja aerobinen kunto oli pykälän parempi myös. Onneks tuota mittausta ei tehty tossa talvella, ois ollu rutkasti huonompi tulos. Näkeepähän ainakin mitä tarvii parantaa, vaikka sen tietää kyllä hyvin niin kyllä tuo mustaa valkosella varmaan patistaa taas treenaamaankin enemmän. Ruokapuoli alkaakin ola kondiksessa ihan hyvin.

Mopelle myös onnea saavutuksista ja tsemppiä projektiin, vielä me nää läskit rökitetään :D

Olin muuten nyt enää 100g ylipainon puolella, tosin oma vaaka on jo pitkään näyttänyt kilon vähemmän eli eiköhän tuo "virallinenkin" tulos käänny siihen normaalipainoon ihan just, kun oma vaaka kert on jo sitä mieltä ;)

Ihan kympillä en edes tuohon usko, paljain jaloin seisotaan semmosessa hökötyksessä kahvat kädessä ja siinä se muka sitä jotenkin mittaa. Kuulostaa ihan totaaliselta huuhaalta ja ehkä tohon voi suhtauta korkeimmillaan suuntaa antavana....

Päivämäärä:   22.5.13 12:34:16

Mission: eiköhän se ole tärkeintä että arvot on paremmat kuin viimeksi. Ja varmasti paljon paremmat kuin silloin kun aloitti! Käsittääkseni kaikkien naisten rasvaprosentti on yleensä "huonompi". Meillä kun on luonnostaan tuota rasvaa ympärillä enemmän.

Siitosori voisi kertoa myös vähän sijaintia ;) , ei- pk-seutu on aika laaja käsite!

Päivämäärä:   22.5.13 13:10:06

Joo hyvä että Missionin arvot parantuneet, ja Mopelle myös tsemppiä projektiin. Ikuinen taisteluhan se on itsekullekin.

Itellä on aika vähän kriteereitä, mutta listaanpa vielä kerran:

- pitäisi olla sen näköinen, että on kiva katsoa. En aina tykkää omasta peilikuvastakaan eikä tarvi olla mikään täydellinen, mutta olisi hyvä, jos toisen naama ei lisäisi ahdistusta.

- pitäisi olla paljon juteltavaa. Ei koko ajan, muttei esim. pitkällä jomatkalla ei menisi monta sataa kilometriä puhumatta mitään.

- pitäisi olla luonnonstaan: hellyyttä, läheisyyttä, kemiaa, seksiä .Ja luonteva olla.

- oma toleranssi itseäni tyhmempiä kohtaan (näitä varmaan aika harvassa) on heikko, haluaisin katsoa miestä mieluummin ylöspäin.

- on selvää, että tässä iässä jokaisella on omaa elämää, lapsia, eläimiä, eksiä, anoppeja, ja niiden kanssa pitää elää. Ei saisi syyllistää, jos toisella esim. ruma ilkeä kissa tai juoppo äiti.

- pitäisi voida puhua raha-asioista, ei olisi oletusarvo, että toinen hoitaa kaiken (vaikka ehkä pystyykin hoitamaan).

Mitä kriteerejä teillä muilla on?

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   22.5.13 13:36:18

Kurnaun erittäin hyviin kriteereihin mä lisäisin sen, että pitää osata olla myös hiljaa yhdessä. Vaikka olisi paljon juteltavaakin, ei silti ahdistaisi, jos pitkällä automatkalla oltaisiin välillä kauankin hiljaa. Ja pitää olla tilaa itselle. Että vaikka oltaisiin paljon yhdessä, tuntuisi, että saan olla oma itseni, eikä tarvitse esittää jotain muuta tai yrittää koko ajan kauheasti.

Nykyinen suhde sisältää kaikki nämä kriteerit. Toivon, että se saa jatkua vielä pitkään.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   22.5.13 13:53:53

Meille syntyi tunti sitten ruunikko orivarsa :) Eka vaihe kunnialla suoritettu siis. Nyt vaan odotellaan, että lapsi nousis syömään, pissais ja kakkais ja emältä tulis ne jälkeiset. Sitten minä huokaisen helpotuksesta :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.5.13 13:55:24

Mun kriteerit miehelle: rakastais ja hyväksyis mut tämmöisenä kuin olen =)

Kävin panemas siementä vakoon - katotaan mimmonen sato saadaan ;)

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   22.5.13 14:00:29

Onnea Niinalle varsulista :)

Nettioffari, meinaat siis tulla juokseen Terwamaratonille? Juoksetko puolikkaan vai kokonaisen? Jos satun reitin varrelle niin toki sua kannustan, mut miten sut tunnistaa sieltä ihmispaljoudesta? :)

Kurnaulla erittäin hyviä kriteereitä.

Päivämäärä:   22.5.13 14:06:10

Niinalle onnea pikkuruunikosta!!! Minkä värinen siitä tulee isona?

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 14:14:58

Niinalle onnea varsasta ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.5.13 14:19:49

Kriteerejä/toivomuksia olisi varmasti satakunta, jos jaksaisi listata, mutta tässä muutama minuutissa mieleen tullut.
- Itsevarma, muttei koppava, kohtelias ja huomaavainen, muttei lipevä, aito
- luonnon kauneutta ja monimuotoisuutta arvostava, viihtyy niin kaupungissa kuin maallakin
- itsestää huolta pitävä, liikunnallinen, mutta laiskottelustakin on osattava nauttia
- positiivinen ja reipas, ei kuitenkaan hyperaktiivinen ikiliikkuja
- ei tarvitse missiä rinnalleen eikä kuole häpeästä, vaikka käsipuolessa kulkisikin kuutena päivänä seitsemästä homssu hippiäinen
- osaa tulkita mitä yritän sanoa, kun olen liian väsynyt muodostamaan järkeviä lauseita, jaksaa kuunnella juttujani ja osaa itsekin puhua; ei aina vastaa "enmätiedä"
- ymmärtää mieleni liikkeet ja tietää mistä minut on tehty, mutta pitää minusta silti

Kurnaun on ensin katkaistava napanuora tuttuun ratikkalinjaan, ennen kuin voi lähteä Suurelle Mieskierrokselle onnea etsimään. Minä taas olen vapaa lähtemään ja ehkä pitäisikin lähteä haalean vaaleanpunaisella rättisitikalla kiertelemään maailma etsien maisemaa, johon sopisin edes puoliksi. (Kalle Aholan biisi.) Saa sen reitin varrella miehiäkin olla. Kesäksi on suunnitteilla ainakin Suuri Rantakierros (Porkkala - Hanko - Yyteri - Kalajoki... Hailuoto? Affenanmaa?) sekä mahdollisesti Pieni Mökkirundi sisämaassa. Noilla reissuilla on lähinnä tarkoitus nauttia auringosta, rantahiekasta ja ystävistä, mutta kai aurinkolasien takaa voi vaivihkaa bongailla muutakin kuin Pingviinejä.

Terveisiä Tammisaaresta ja pienistä sievistä kylistä sen ympäristöstä. Matkan aikana löysin montakin maisemaa, jossa voisin viettää muutaman vuoden (mitä tehden, sitä en keksinyt), tai kesät ainakin. Fiskarsin seppämestari tiesi kertoa, että kylään tarvittaisiin autokorjaamo. Sitäkään taitoa minulla ei ole, mutta minusta tulisi loistava toimistotäti jos joku päättäisi sinne sellaisen perustaa. Fiskarsissa muuten tapahtuu lauantaina. Jos sää on kohdillaan, taidan minä ainakin lähteä uusintakierrokselle.

Tsemppitaputuksia Niinan tammalle. Hyvää kannattaa odottaa :) Miten mukavaa, että kaverisi ilmoittivat sinut Maajusseihin. Nyt meidän ei tarvitse ;) Ei kai siihen omia tiluksia tarvita, eikös siellä ole ollut aiemminkin tarjolla yh sh, jolla oli pari heppaa.

Päivämäärä:   22.5.13 14:20:00

Ja siis noiden värien kanssa kokemusta, että ruunikosta tulee kimo, mustasta tulee kimo, kaikesta tulee kimo. Paitsi pikkurautiaasta musta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.5.13 14:37:51

Ai niin, terkkujen kohdalle piti lisätä tämä kännyräpsy http://aijaa.com/SKvFA0 ja todeta, että tässäkin ruhossa on todistettavasti jotain lihaksia, ja niistä melkein jokainen on tänään kipiä hampaat irvessä ja raivolla eilisaamuna vedetyn HICT:n jäljiltä. Taidan pysytellä lenkkeilyssä toistaiseksi. :P Onneksi minun ei tarvitse käydä läpi kiusallista koostumusanalyysiä. Näppituntuma kertoo kyllä, että läskiä on enemmän kuin lihasta, ja väärissä paikoissa tietenkin. Se on jo ihan tarpeeksi murskaava arvio.

Heppavauvat ovat ihania <3 Kohta kuvia?

Päivämäärä:   22.5.13 15:14:29

Kiitokset!

Nyt se osaa jo käydä tissillä :) Mutta hankalaa oli/on, kun se on niin iso ja äiti on niin matala; ei meinannut millään älytä, että omaa päätä on laskettava alas. Kovasti se vieläkin touhuaa tuolla tissien suunnalla. Äiskä alkoi jo hermostumaan avustajiin ja rupes tarjoomaan nyrpeetä naamaa ja hyvä ettei hammasta; niin katellaan nyt hetkinen telkkarin kautta sitten. Paisti että pitäs käydä antamassa toinen annos oksitosiiniä kohta, kun ei ne jälkeiset taaskaan tunnu irtoovan.

Tässä eka kuva: http://aijaa.com/YZfvm7

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   22.5.13 15:35:07

Voi, onnea Niinalle varsasta!! :)

Mitä mitä, mennyt nyt jotain ohi, onko sut ilmoitettu maajusseihin? :)

Päivämäärä:   22.5.13 15:45:57

Kaveri oli lähettanyt hakemuksen mun nimellä. Mutta en todellakaan ole sinne menossa :o Mahtais olla paljon kysyntää työttömällä peräkamaritytöllä. Jolla ei oo edes sitä omaa tilaa, eikä oo kyllä sellaista tulossa perinnöksikään... Ja olispa niitä sulhasehdokkaita sitten tosi kätevä täällä kotona pyöritellä, ne ylimääräset sitten vois varmaan hengeilla täällä meidän vanhusten kanssa sillon kun olisin jonkun kanssa privaattitreffeillä!?! Ja tännekö se mun valitsema sitten muuttais asumaan, äitin ja isin viereinen huonehan tuossa kyllä olis vielä vapaana, että tokihan se siihen mahtuis. Mutta ehkä ei kuitenkaan. Jätetään väliin ainakin niin kauan, että löydän/ saan hankittua sen oman paikan jostain...

Päivämäärä:   22.5.13 15:52:58

Oivoi <3 Onnea varsuliinista! Tekeekö se sun tammuli pelkkiä oreja? :D Toivottavasti kaikki sujuu hyvin :) Lisää kuveja! Millon pääsee ulos?

Ruoste, sä oot testaillu nyt sitä 7min-hiittiä? Onks ollu mimmonen?

Mä kysyin siltä Inbodytyypiltä kaikenlaista, (kun oli niin törkeen namu että huhhuh..) ja kysyin esim että auttaako aerobinen lihaskatoon, no ei, pahentaa... Ja kysyin noista esim 7-min pikasydeemeistä onko niissä oikeesti tehoa niin se sano että on. Eli just jos mieluummin kävelee tai juoksee tai jotain, eikä tykkää salilla käydä, niin joku omalla painolla tai kahvakuulilla tehty lyhytkin lihasjumppa sen lenkin päälle jos viitsii tehdä niin auttaa huomattavasti siihen lihaskuntoon ja vähentää lihaskatoa. Eli vois ihan tosissaan itekin harkita ohjelmaan tommosta, kiltisti sinne salille pari kertaa vikossa ja juoksulenkin päälle tommonen pari kertaa läpi ni ehkä noi munkin lukemat alkas olla parempia.

Sanoi myös että se ikuinen dinosaurusten jankuttama "rasvanpoltto ja lihasten kasvatus yhtäaikaa on mahdotonta" on jo aikaa sitten todistettu moneen otteeseen ettei pidä paikkaansa, mutta dinosaurukset elättää tätä virheajatusta maailman tappiin asti ja pitää siitä kiinni kynsin hampain.

Nii ja parikin lihaskuntotreeniä viikossa kohentaa lihaskuntoa huomattavasti. Eli ite meen kyl hakee sen yksjakosen saliohjelman jossain kohtaa ni voin suosiolla käydä sen kahesti vaan ku ei tunnu enempää ehtivän.

Nii ja nukkuminen on tärkeempää ku treenaaminen! Väitti hän. Terveisiä perseestä tämmöselle yökyöpelille :(

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.5.13 16:02:41

Kyl toi Siitosori ihan miehen näkönen on kuvan perustella... ;D

Päivämäärä:   22.5.13 16:51:17

Huh, johan tuli likan 3 v synttäritkin "kärsittyä". Kiusallista kiusallisempi tilaisuus, jossa oli läsnä exän äiti, umpikännissä oleva exä, exän uusi tyttöystävä, lapset, siskoni ja minä.....Ei tarvinne enempää selittää?

Taas osaa arvostaa oman kodin rauhaa ja loukkaamattomuutta! Taidanpa lähteä saunaa lämmittämään!

Päivämäärä:   22.5.13 17:18:01

Iina on kyllä sairaan nopee. Mistä se siitosorinkin kuvan jo ehti? Melkein tekis Iinalta mieli vähän kysyä sen miesehdokkaan tarkempia koordinaatteja, onkohan sama, mitä mä epäilen, jos on offari.

Niinalle paljon paljon onnea varsulista!

Päivämäärä:   22.5.13 17:22:54

Niin ja Niinalle onnea varsasta!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.5.13 17:22:56

Tirli: nopeet syö hitaat ja sähköpostia laulamaan vaan ni katsotaan asiaa ;)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 17:33:49

Nii nopeille vastataan heti ja hitaat joutuu odottamaan pitkäääääääääään ;)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 17:34:46

Voihan niitä arvauksia laittaa sähköpostilla, kerron sitten osuiko arvaus oikeaan vai väärään ;)

Päivämäärä:   22.5.13 17:37:14

No eikun mä vaan tota Iinan nopeutta ihmettelin. Mä notkun täällä ajankulukseni saikulla, en mä laske itseäni nyt tässä kohtaa kumminkaan sinkuksi. Tuli vaan notkuttua täällä niin paljon yhteen aikaan ja mihin sitä tavoistaan pääsisi.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.5.13 17:41:08

Tirli: :D

Selitän sähköpostiin kunhan ennätän - ny Tampereelle ;)

Päivämäärä:   22.5.13 19:39:55

Täällä ei vieläkään oo ne saamarin jälkeiset irronneet >:/ Että anteeksi nyt vaan, mutta ei nää mun positiivisuusviikot nyt oikein ota tuulta alleen... Päivystävä laittoi kanyylin kautta tipalla oksitosiinia suoneen, mutta ei ainakaan vielä ollu tehonnu riittävästi. Jätti mun laitettavaksi vielä kipulääkettä ja penkkua. Ja lisää oksitosiinia. Voi toivottavasti ne nyt siitä lähtis, ettei tarvitse kutsua tuota enää uudestaan, sittenhän ne pitäis käsin kopeloida irti ja se tarkoittaisi sitten kohtuhuuhtelua vähintään seuraavana päivänä... Eli sitten jouduttais jättämään poikien näyttely väliin. Se vois toisaalta olla ihan järkevää muutenkin, kun en oo vielä ehtiny niitä kavioitakaan trimmata tai puunata poikia muutenkaan.

Mutta se vauva on ihana <3 Hirveästi se on jo kakkaa tehnyt, ja nyt se hiffas sen imemisenkin oikein kunnolla :) Vielä kun nähtäs sen pissaavan oikeasta paikasta...

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   22.5.13 19:43:21

Olipa tämä tipahtanut, piti ihan hakemalla hakea... Onko toi siitosorhikin jostain offauspalstalta tänne tullut? Mihin muualle tätä kävis linkittään... ;) Minä voisin alkaa kesäksi nettilakkoon. Jokohan se olisi hyvä hetki sellainen aloittaa kun saatiin tännekin lehdet puihin. Kai tätä voi jo kesänä pitää. :)

Päivämäärä:   22.5.13 19:44:29

Voi harmi Niina! (vaikka vauva onkin ihana ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.5.13 20:02:11

Niinalle hirmuisen paljon onnen pieniä potkuja:)!!!
Aivan ihania noi varsat on!!
Kaverille syntyi ihana pallero tovi sitten ja sitä hieron ja hinkkaan oikeen urakalla kun käyn siellä. Utelias ja rohkea varsa ja mikä inaha pötkylä punkero, jota pitää aina lautasilta rapsuttaa. Oikeen työntää peppunsa rapsutettavaksi ja sit hoitaa äitiään, kun mä raaputan sitä.
Tekis mieli ottaa se kainaloon ja tuoda himaan;)!!! Ponivarsa on.
En tiedä, miksei noi ihmisen lapset innosta, mut aivan kaikki eläinten lapset vetää tän naisen heikoksi, suorastaan lässyttäväksi ja pusuttelevaksi halijaksi....:)!
Eikä ole kiire silloin mihinkään, kun on joku eläinvauva hellittävänä.
Jos jotakin ihmisen vauvaa pitäis hoitaa, mulla ei ole aikaa....ja aina kiire tallille.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   22.5.13 20:25:55

Onnea äitille :)

Zas, mulla on punavalkoiset lenkkarit, vissiin punanen paita ja housuista en vielä tiiä ;) Ai nii, no se joka vinkuu, hinkuu ja läähättää :D Ja on nii komee, että sun polvet pettää :)

Päivämäärä:   22.5.13 20:27:13

Offari jättää sit housut kokonaan pois, niin aivan varmasti tunnistaa;)....

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   22.5.13 20:30:19

Oi, Niinalle paljo varsavauvaonnitteluita! :)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 20:48:03

En ole offari jos minua joku luulee.

Olen oikeasti Sennulan vakikauraa ...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.5.13 20:49:09

Havainto: Orhi on ht-netin vanhoja heppuja :D

Ainakin mä muistan sen nähneeni täällä jo 2002 vuoden aikoihin kun aloin itsekin ht-netis seikkailemaan :D

Päivämäärä:   22.5.13 20:51:10

Olikos orin tammaki sennulasta? Vai Virosta?

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   22.5.13 20:52:29

Aijaa...? :P

Päivämäärä:   22.5.13 20:59:26

Ahaa, nyt alkaa mullakin raksuttaa, kuka toi orhi on;).....

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 21:02:05

laittakaa sähköpostiin epäilyksenne, niin vahvistan sitten osuiko oikeaan

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   22.5.13 21:06:41

Päivän horo:
"Aika ei ole vihollisesi, vaan ystäväsi. Se antaa sinulle mahdollisuuden tututustua tiettyyn asiaan, jos mielenkiintosi herää. Ja sehän herää."

Mitähän tuokin nyt taas tarkoittaa? No mielenkiintoa kyllä riittää.. :D Välillä se sanoo, että oo varovainen rahan kanssa ja seuraavanan päivänä sanoo, että pistä rahaa palaan..??

Päivämäärä:   22.5.13 21:08:32

Tänne orhi on kyllä uusi tuttavuus, vaikka luulin olevani aika vakio kanssa täällä.

Niinan kanssa olen samaa mieltä, ei tuolta tv:stä tule mitään pareja, kunhan ihmiset käyvät häpäisemässä itsensä. Netti rulettaa!

Päivämäärä:   22.5.13 21:13:07

Ori pistää ny rohkeesti vaan vakinikkinsä :D tai sit se kerjää vaan huomioo...

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 21:16:50

No jos minä kerjään, niin jotain ihan muuta kuin huomiota ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.5.13 21:17:27

Oletkos sä Jokupoku itse tääl vakinikillä? ;)

Eiköhän jokainen saa esiintyä tääl kuinka haluaa ja jos sua niin kovin kiinnostaa kuka Orhi on ni nakkaa sille sähköpostia, eiköhän se sillä selviä sullekin kuten mullekin :D

Päivämäärä:   22.5.13 21:21:18

:) Kylläpäs Siitosori on tuonut sinkkulaan säpinää :D . Itse olen täällä pyörinyt vuodesta 2000 ja eipä silti kilise kellot kenestä on kyse. Mutta eikös jokainen saa olla täällä sinkkulassa ihan niin kuin haluaa kunhan sovinnossa rupatellaan?

Minä en jaksaisi nikkiä vaihdella, joten tällä samalla kirjoittelen. Tosin kertaalleen vaihdoin n. vuosi sitten erotessani, en halunnut exän turhaan stalkkaavan...

Päivämäärä:   22.5.13 21:23:32

On Jokupoku ollut pidempään vakinikki.

Mitä me nyt siis orhista tiedetään, 50+, harrastaa hevosia tai ainakin viihtyy hooteessä.

Jos orhi on jo esitellyt itsensä, se on sitten kadonnut viestien paljouteen. Vaikka olen aika tunnollinen ja koitan prkle lukea aina sinkkulan.

Päivämäärä:   22.5.13 21:23:38

Joo, Iina. Siks mä koitin orii rohkaista kun itelläkin ollu varmaa sen seitsemän nikkii, eiku enempiki, mut tämä nyt on vakituisin. :DEipä sen koommin kiinnosta...

Päivämäärä:   22.5.13 21:32:14

Mullakin on joku vamma että jos en oo käyny ni pakko lukea, ainakin silmäillä edelliset :D Ikään ku ikinä oisin käymättä täällä....

Toinen rakkipentele on kipee. Oli oksentanu matolle ja syöny ne sitte, ellei toinen niitä syöny, olisivat voineet kyllä nuolla puhtaaksikin sitte... Nyt se vaan nukkuu, ei kelvannu herkkunamit kaapista vaikka yleensä on tikkana paikalla ja melkein syö käden mukana kun sille antaa. Voi raasua.

Päivämäärä:   22.5.13 21:33:55

Ja älkääs ny siskokullat hätääntykö :) saa kait toki täälä olla millä nikillä milloinki kukaki lystää, en mä muuta tarkottanu... kunha vähän sanailin orille, joka itekki on nii sanovainen, ettei mun jutuista varmaa hätkähdä, eihän ;)

Päivämäärä:   22.5.13 21:36:22

Mission, eikaat se oo lenkillä haukannu mitää vaarallista?

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 21:36:39

En hätkähdä ja lupaan kertoa sähkööpostissa edellytyksellä että sitä ei kerrota palstalla ;)

Päivämäärä:   22.5.13 21:38:00

Mission :( . Meilläkin aamuisen laiduntamisen tuloksena oli vihreä lätäkkö olohuoneessa, onneksi kuitenkin ihan kunnossaolevan oloinen koissu on.

Päivämäärä:   22.5.13 21:38:34

Vihjailustako sitte ei sakoteta..?

Päivämäärä:   22.5.13 21:39:29

Oih ja voih!!!
Tää hevosmiestuttavuus vaan paranee päivä päivältä:)!
Tänään mä olin jo "rakas", ihan vahingossa siltä lipsahti, meni niin hämilleen karkauksestaan, et mun piti halata ja pusuttaa lohdutukseksi, kun ensin parahdin et "mitä sä sanoit, mikä mä olen?".
Se tunnusti, et rakkautta ensi silmäyksellä ja kysyi, voiko saada anteeksi lausumansa, mitä kuulemma tarkoitti todella....kun tuli näin nopeesti.
Voih elämä, tuliko mun elämään maailman ihanin mies vai feikki........???

Päivämäärä:   22.5.13 21:42:16

Tuntuu kyllä syövän kaiken tuolla, nappas jonku kananluunkin aamulla mutta ehdin saada sen pois. Näin kesän tullen ku tota safkaa on kaikki kaupunkialueet täynnä, millon mitäki leipää ja makkaraa missäkin... Voi se toki olla jotain sopimatonta syöny mutta ihan rauhallinen toi on, tuskin siis mitään myrkkyä. Pari päivää vetää paastolla omasta tahdostaan ja tokenee sitte. Ainaki toi on ihan tyypillinen käytös siltä, melkein joka kevät se yhen tommosen lievän mahataudin sairastaa ihan samalla kaavalla, varmaan kaivaa jotain ihanaa homeista mitälie tuolta maastosta...

Päivämäärä:   22.5.13 21:42:48

En tiedä, onko vakinikin pitämisestä edes mitään hyötyä. Itse en ole jaksanut vaihtaa nikkiä aikoihin.

Päivämäärä:   22.5.13 21:45:43

Ja näyttäisi kyllä siltä, että piste sen maailman ihanimman miehen löysi.

Päivämäärä:   22.5.13 21:52:18

Onks se toi sadekeli, ku vetää surullisen haikeeks, vaiks yleensä iloitsen toistenki onnellisuuksista...?

Päivämäärä:   22.5.13 21:56:04

Kylläpä kuulostaa täydelliseltä mieheltä pisteellä! Ihan hymyilyttää kun lukee :) ,

Onpa synkeä taivas. Koissun iltakävelyllä ei tänään tullut ihailtua luontoa tai mitään, tultiin vain kiiruulla takaisin sisään ettei kastuta.

Päivämäärä:   22.5.13 21:56:49

Oho, piste, kuulostaapa oikein kunnon prinsessa-prinssi -tarinalta! :) Tosi yvä jos tosta seuraa yhtä hyvää kuin alku lupailee :) Onnea vaan jatkoon!

Päivämäärä:   22.5.13 22:00:03

kurnau, toivottavasti:)!!!
Feikkiä en toivo.....
No, eiköhän se ajan kanssa selviä, mikä toi on miehiään;).....
Oli vaan niin spontaani ulostulo tuolla sanalla, et itsekin säikähdin...suorastaan hermostuin.

Päivämäärä:   22.5.13 22:05:50

Jipii, nyt on jälkeiset irti =D Puoli ysiltä lähtivät, eli johan nuo ehtivät aika kauan olla, kun varsa syntyi yhdeltä iltapäivällä. Nyt vaan toivotaan, ettei tammalle nouse kuume. Annoin kipulääkkeen suoneen ja sai penkkua myös. Sulfaa tuolla tohtorilla ei ollut; toivottavasti ei tarvitakkaan.

Nyt on kyllä aika väsy olo. Pitäs lähteä suihkuun, syömään ja nukkumaan, jos sitä enää osaa nukkuakaan kahden valvotun yön jälkeen. Ja nyt kun olis tamma-tv:ssäkin niin mielenkiintoista ohjelmaa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.5.13 22:07:10

Voi tytöt (ja orhi), kyllä elävissä kuvissa on ihanaa. Kävin siis katsomassa Gatsbyn. Hieno pätkä; oli säihkettä, kauniita naisia ja komeita miehiä, historiaa ja nykyaikaa, raha haisi ja viini virtasi (siis kankaalla), draamaa riitti ja palvia tunteita, musiikkikin oli mieletöntä, kuten Baz Luhrmannin elokuvissa yleensä. Tykkäsitkö leffoista Romeo + Juliet ja Moulin Rouge? Tykkäät tästäkin. Ehkä jopa enemmän, ja vaikket noista edellä mainituista piittaisikaan :)

Enpä olisi muualle ihmisten ilmoille tänään kehdannutkaan lähteä. Kävi nääs pieni kämmi eilen, kun kokeilin itseruskettavaa. Ihan pieni :P Uff. Namiähky. Mikään muu ei periaatteessa estäisi lähtemästä vielä lenkille, paitsi sohvan vetovoima. Paikkakin on jo sopivasti lämmennyt.

zas, tuo Nöffi taitaa olla sellainen tyyppi, että sen kyllä tunnistaa, oli sillä housut jalassa tai ei. ;)

Mission, joo kokeilin, mutta tais mennä reilusti yli 7min eli yli puol minsaa per liike (paitsi ne v..tumaiset tietenkin) kun tahdoin heti herättyäni saada hien pintaan ja tiristää sitä koko päivän tarpeiksi. Helevetin huono idea :P Mä päätin (taas) ruveta puuhailemaan kaikenlaista pientä lihaskunnon ylläpitämiseksi, surkastuvat tosiaan mokomat yllättävän nopeasti kun kroppaa ei enää käytä päivittäin. Onneksi kesällä riittää hyödyllistä hommaa, lapioimalla se lapa vahvistuu :)

Päivämäärä:   22.5.13 22:12:08

Laitetaan teillekin vielä yksi kuva illan ratoksi: http://aijaa.com/GSC0sW

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   22.5.13 22:15:08

Onnittelut Niinalle varsasta. Ihania noi eläinpienokaiset :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.5.13 22:15:40

Voi sydän ja siirappi, miten söpö pieni torkkuotus :)

Päivämäärä:   22.5.13 22:19:00

Ihana vauva sulla, Niina:)!!
Pieni kielikin näkyy, just tissiltä tultu ja pikku unoset syömisen välissä!
On noi niiiiiiin ihania:)!!!
Sulla on helppoo, kokenut tamma osaa hoitaa varsansa moitteetta, siihen ei tarvi puuttua.
Mee nukkumaan!! Olet unesi ansainnut!
Mami kyllä hoitaa vauvan!

Päivämäärä:   22.5.13 22:19:26

Ihana varsa !

Hyvää yötä sinkkulaan, otan mallia kuvasta ja käperryn omaan sänkyyn unille.

Päivämäärä:   22.5.13 22:19:29

Jaa, ruoste, toihan vois ollaki ihan kattomisen arvonen leffa. Vaik ois hirveesti muutakin... Trailerin soundtrack pysäytti, tajusin että se on piipahdettava cdon.comilla kun kaupoissa ei tota musiikkia nykypäivänä enää myydä. Tarttis meinaan ostaa tota Florence and The Machinea pari levyllistä, diggaan!

Pitänee sitä varmaan sitte kokeilla tota treeniäki, tänää ei jaksa, tummat suklaat ahmittu, hakisko toisenkin tikkarin, kuka jätti herkut kauppaan! :p

Oi Niina! Vitsi mä oon niin kade, niiiiiiin kade! Mikä ihana söpöliini, toinen nukkuu siinä nii, inaha <3 Ai että, tiiätkö, moni meistä muista vaan haaveilee tommosesta, kotona varsuleita...ikiomia... Ois se hienoo, ees kerran!

Päivämäärä:   22.5.13 22:20:32

Johanneksen kirkkoon ja Punavuoren palotorniin on jo silmä turtunut. Välittäjällä on avain, 15 vuottahan tässä tuli sivuhyppelyineen asuttua.

Isoin asia, mitä tulee ikävä, on Jacquelinen zumbatunnit. Kun mitään ei systemaattisesti treenaa, kai uudessa paikassa etsii uudet tunnit.

Zumba on nykyelämässäni ainut, mille en haluaisi toivottaa hastalavistaa.

Päivämäärä:   22.5.13 22:23:20

Ja Niina ihana kuva, ei oikeastaan tee mieli muuta kuin hoitaa kaikenlaisia vauvoja.

Päivämäärä:   22.5.13 22:27:07

Zumba... Se ainoa mitä välttelen ku ruttoa :D Mietin jos menis kahvakuulatunneille. Tarttis ostaa ainaki uudet pökät kyl salille... Edellisistä paistaa jo kohta läpi.

Päivämäärä:   22.5.13 22:29:34

Kyl mäkin vielä joskus liisaan tamman omalle orille.
Toi vauvaihanuus on pakko saada kokea!! Onhan se raskas vuosi kaikkineen, mutta sen arvoinen, jos kaikki menee hyvin:)!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.5.13 22:32:33

Tänään treenataan Mission sitä nukkumista, eiks ni :) Jos tältä sokerin syömiseltä saa unta, vireystaso tällä hetkellä aika korkea...
Ö.ö

kurnau, onneksesi zumba on jo keksitty muuallakin. Kelpaisiko ohjaajaksi ihan tavallinen Jaakko tai Janni? Onko uusi kotikunta jo päätetty?

Päivämäärä:   22.5.13 22:33:32

Zumba on jees, mut ei ole aikaa moiseen.

Päivämäärä:   22.5.13 22:34:20

ruoste, kyllä! Nukuinki jo päikkärit tossa kotiin tullessa ;) Jos sitä pääsis vaik joskus suht ajois silti viel nukkumaan. Nukkuminen oli tosiaan tärkeempää ku treeni, et sikäli laihtumisen kannalta... ;)

Päivämäärä:   22.5.13 22:40:32

ruoste jos saisi ohjaajaksi tuon pari sijaistuntia vetäneen kuubalaisen Jamesin. Ei taivu lajiin Jaakko tai Janni. Suomalaiset on kankeita.

Piste vauvaihanuus alkaa siitä, että toimitat tammasi oriasemalle, jonne DHL toimittaa toiv. oikeaan aikaan spermaa Euroopan toiselta puolelta.

Päivämäärä:   22.5.13 22:42:13

On se kyllä aivan ihana :) Mutta se ei ole mun. Se on tilausvarsa mun kaverille Pohjanmaalle. Siitä on PAKKO raaskia luopua sitten syksyllä/talvella. Tää lapsi ei osaa mennä ollenkaan pitkälleen. Sen jälkeen kun se nousi ekaa kertaa seisomaan, se on vaan pojottanut pystyssä. Muutaman tunnin jälkeen me sitten kaadettiin se, ja tuo kuva on otettu silloin. Kerran me on nähty sen kaatuvan puolivahingossa pitkälleen, mutta muuten se on vaan ollut pystyssä. Välillä nuokkuu ja välillä spurttailee sen minkä mahtuu. Loistotyyppi =D

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 22:49:04

Jaahas kaikkiko täältä häviä nukkumaan, keskenkaiken ;)

Äitä väsyneille, pirteät jatkavat

Päivämäärä:   22.5.13 22:53:10

Kavioeläimelle pystyasento on kuulemma lepotila. Eli siis varsaa ei tarvitse kaataa.

Pirteitä joo.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   22.5.13 22:58:53

onnea Niinalle!
mä tulen yöllä sinne varsavarkaisiin (;

mulle kävi viime yönä tavallaan jotain samankaltaista kuin pisteelle, mies päästeli sammakoita suustaan. juurikin semmoinen aikaisemmin mainittu fuckbuddy päätti kertoa, että meidän pitäisi nähdä enemmän selvinpäin ja muissakin merkeissä...
tämä tyttö säikähti ja livahti ennätysvauhdilla kotiin. :D

Päivämäärä:   22.5.13 23:00:09

Haha, oliko niitä oikeita f-buddyjä oikeesti ees olemassa, aika yleinen tarina että jommallekummalle käy aina noin :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   22.5.13 23:22:44

ja mä, kun menin vielä luottamaan siihen, että toi on semmoinen ikisinkku ja sitä mikään muu kuin seksi kiinnosta. erehdyimpä. :D ja nyt en tiedä miten päin olis ja mitä tekis.. :b

Päivämäärä:   23.5.13 00:11:27

Voi apua... Toi mahavaivanen ilmotti et olis hätä, käytiin ulkona ja kun tulin sisään niin ihmettelin että miten hitossa täällä voi vieläkin haista oksennukselle, ihan vienosti mutta kuitenkin. Menin ku vihikoira ympäriinsä nenäillen jokaisen kolkan, ja löytyhän se syypää. Yhet oksut oli sitte ängetty kauniisti sohvanrakoon, sinne tyynyjen ja selkänojan väliin. Ei ne näkyny ulospäin ollenkaan, ja suurin osahan oli syöty. Nyt on sit kaks sohvatyynyä huljuteltu käsin, päällystät odottaa pesukoneessa huomista, Samoin pari koirien filttiä jotka myös uitettu oksussa, kaikki noi muut osat hinkkailtu pesuaineella, kämppä käyty läpi, suihkuteltu hajunpoistajat niihin mitä ei koneeseen saa tungettua mut on ruvelle jynssätty. Että aikasin nukkumaan, no enpä päässy :D

Ja mulla on oikeesti siisti ja puhdas koti, sieltä ei mitään ylläreitä todellakaan löydy, vaikka onkin koiria. Kaikki siivotaan aina, jos jotain ollu. Meinas räjähtää pää kun ihmettelin että tarviiko toi matto heittää roskiin vai miten se ei muka lähe se haju :D No nyt onneks kaikki hyvin ja prinsessa pääsee laittaa iltapalaa...

Onneks koira on sentään kunnossa, ulkona kiinnosti jo rusakot ihan hulluna ja nytkin olis kuulemma nälkä. Sen verran sairaalle haisi kyl ne oksut että jotain todellakin on syöny mitä ei ois pitäny.

Seuraavaks hommaan hevosen, sen paskat ei sentään piiloudu jemmaan kotiin vaan kulkee ihan rehellisesti hitusina autoon ja eteiseen :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.5.13 00:28:16

pisteviiva, sen siitä saa, juuri tuon takia niitä ei kannata harrastaa :P

Kivat iltapuuhat sulla Mission :D Olipa turre löytänyt hyvän jemman. Miksi ne ällötykset pitääkin piilottaa... Joo-o, heppojen hajun lähdettä ei tarvitse arvuutella, se döfis kulkee aina mukana.

Päivämäärä:   23.5.13 06:39:50

Ihanaa huomenta sinkkulaan:)!
Mä en pisteviiva karannut kotiin tuossa tilanteessa, miehen kaulaan kylläkin...;).
On se niin ihana, etten usko todeksi, ennenkuin ajan myötä näen, et se on oikeasti niin ihana, kuin mitä antaa ymmärtää.
Mun tämänhetkinen vanhempi on myös tamman vatsaan tilattu varsa. Sovittiin, et jos on ori, tulee mulle ja jos tamma, menee myyntiin.
Sen sain, mitä tilasin, aivan kertakaikkisen hienon oripojan!!

Päivämäärä:   23.5.13 07:41:26

Huomenta! Harmaa keli jatkuu... toivottavasti ei niin hirveästi tänään ripeksi niin voidaan olla ulkonakin ja jatkaa kasvimaaprojektia.

Nuoremmat jäi eilen kesälomalle tarhasta, joten oli oletettavissakin että sain myös kutsun työhaastatteluun. Saas nähdä päätyykö tässä ihmettelemään että mitä näiden tenavien kanssa sitten tehdään jos pitäisi kesällä töissä käydä ja tenavilla ei ole hoitopaikkaa.... Noh, murehditaan sitä sitten jos töihin pääsee ;)

Mukavaa päivää kaikille sinkuille!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.