Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 291

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:04:21

Pitääkö minun vanhuksen taas aloittaa.:D

Re: Sinkkujen topsu 291

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:06:53

Morjes Uki.:) Mihis Minski on hävinnyt, en kyl pahemmin ole hötönettiä seurannut.?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   20.5.13 20:08:14

Hyvä Kessu sunkin on tehdä alotteita:) Vanhuudesta puheen ollen mun alkoi polvi taas vihoittelemaan oikein kunnolla. Kävely ja keventäminen vihloo astmisesta en tiedä kun en oo kokeillu:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.5.13 20:08:29

Kessu, nyt sitä väkästä toisen eteen, linkitä edellinen ihan itse! You can do it :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   20.5.13 20:11:25

Et sie Kessu voi olla vanhus, kun en minäkään ole. Sentään samalla vuosikymmenellä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:16:58

Nuorison pitäisi aloittaa nämä.:D Uki no voihan persus, se on sitten päiväkirurgiaan, lekuri nappaa ne kierukan rämmäleet polvesta pois.

Lähettäjä: Siitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 20:17:41

Ai tämä on meidän vanhusten ketju ... hmmmm...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:20:21

No Moppe eika me sentäs ihan nuoriakaan olla, just parhaassa iässä.:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:25:46

Uki: sun pitää sit testata kestääkö se astumista ;)

Kyl maalla on mukavaa - ajattelin hommata tänä kesänä rajattoman rusketuksen itelleni :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:34:09

Sie Iina voisit jokuilta mersulla pöräyttää kahvelle ja ottaa taimia samalla, mää hukun niihin.:D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.5.13 20:37:36

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1250744&t=1250744

I sure make a mean salad! Semmosta sekametelihuttua että mietin jo että tuliko siitä ees syötävää, mutta olikin ihan törkeeeen hyvää :)

Mun lempparipuu on muuten hopeapaju. On niin kaunis että huhhuh. Mutta yksinään ei sekään olis ku tylsä, vihreen keskellä se hopean loisto on sen sijaan ihan mieletön :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:37:41

Kessu kuule se ois sun huki poiketa kylässä :D

Tosin saattaisinhan mä 1.6. pysähtyä siinä kun oon ohikulkumatkalla =)

Päivämäärä:   20.5.13 20:40:13

Mie olin ihan hetki sitten nuori... hmm... nyt kun muistelen niin olisikohan siitä se parikymmentä vuotta ;D .

Mitäs taimia Kessulla on yllinkyllin? Me varattiin vanhimman pojan kanssa kaupungin vuokrapalsta ja pitäisi ruveta perunaa ja porkkanaa kasvattamaan. Ainoana ongelmana vielä että pitäisi löytää missä se meidän palsta täällä oikein on ;D.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:40:33

Ai, niin olikin sori.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   20.5.13 20:50:32

Vielähän tässä ehtisi tilukset ennen kesää hommata. Miestäkin ehtisi vaihtaa monta kertaa, mutta kun on sinkkuus iskenyt päähän, tuskin tulee otettua ensimmäistäkään.

Mutta suoraan sanoen olen istunut jumalattoman kauan aidalla, ja huomenna on isojen kauppojen (vrt. isot koot) kanssa rock'n roll.

En uskalla lukea horoskooppiani.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:51:53

Moppe, avomaakurkkuan taimia about 80 ja lisää nousee ja kesäkurpitsaa samanverran,jäävuorisalattia, hillosipuleita,tomattia,naurista,ruohosipulia..... ja tietty pottua.:)

Päivämäärä:   20.5.13 20:53:45

Kessu montako tainta vaihda laivapulloon?

Päivämäärä:   20.5.13 20:54:51

Siis vaihdat. Johan tässä katoaa kirjoitustaito puutarhahuumassa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 20:59:41

Kurnau kuule saat ihan ilmaiseksi.:)

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   20.5.13 21:02:34

Hehehee :D Tää myyrä tykkää tästä porukasta :)

Jykä, en kyllä osaa sanoa millon oltais viimeks ihan kasvotusten nähty niin, että oltais juteltukin. On siitä vissiin ainakin vuosi, ellei kaksikin.

Päivämäärä:   20.5.13 21:06:38

No ei nyt ilmaiseksi.:) Haen kesäkuun puolella taimet pois.

Sitten sinkkuasiaa: onko teillä paljon ystäviä, jotka rypevät eroissaan, ja joille ihmissuhteen loppuminen on maailman napa. Miten kohteliaasti kerrotte, että muilla on suurempia ongelmia, ja evvk.

Päivämäärä:   20.5.13 21:10:27

kurnau, ei niille voi semmosta sanoa. Nehän KUALEE semmoseen. Ei kuule auta muu ku keksiä joku oma murhe johon vedota ja pahoitella että on niin huono ystävä mutta kun on vaan kertakaikkiaan niin masentunut ettei osaa auttaa. Sitten luuri kii ja baanalle ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 21:10:36

Ei ne ihan taimena taida enää kesäkuun lopulla olla, jotain muuta.:)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   20.5.13 21:10:59

Aivokoppa yrittää raksuttaa mutta ei tule ketään mieleen..

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.5.13 21:13:43

Kukkuu! Kyllä meillä varmaan tapahtuu ensi yönä jotain :o Jännittää kovasti, mutta samalla odotan kyllä tosi innoissani, ja tiedän, että niin odottaa moni muukin...

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   20.5.13 21:15:39

Älä Jykä mieti liikaa, voi aivot nyrjähtää ;)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   20.5.13 21:17:51

Varmaan niinkin voi käydä. Lisää vihjeitä :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 21:19:04

Ei täälläpäin mitään tapahdu, jos lähtis suihkuun munapyykille.:)

Päivämäärä:   20.5.13 21:19:53

;) Onnea Niinalle perheenlisäykseen!! Mahtaa tosiaankin jännittää paljon.

Kurnau: Eipä sitä auta kuin joko kärsiä ja kuunnella tai sitten keksiä syy lähteä pois/lopettaa keskustelu. Itse liukenin vauhdilla juuri oman eroni jälkeen kun toinen kaveri alkoi vuodattaa omasta onnettomasta liitostaan... olin vain vähän väsynyt ja piti päästä nukkumaan ;) . Ollaan vieläkin puheväleissä.

Pitäisiköhän ottaa huomenna itseään niskasta kiinni ja käydä Monkolasta (kaupungintalo) kysymässä missä se meidän palsta oikein on. Siinähän olisi syy vielä vähän lykätä sitä pakollista siivousta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.5.13 21:21:56

kurnau. "Xx, olet ihana ja tärkeä, mutta nyt jmlt lakkaat märehtimästä ja jatkat elämääsi. Yhtään väheksymättä tunteitasi huomautan, että minulla on omiakin murheita eikä energiani tällä hetkellä riitä meidän molempien ongelmien käsittelyyn."
Esimerkiksi.

Bondi tuli taloon. Lösähdin sen kaveriksi sohvalle, lenkkarit jalassa, nuttura tiukalla. Jos sitä mainostauolla kävisi puistossa polkaisemassa pikaisen rappusetin ja palaisi nauttimaan laatuseurasta.

Mieluiten istuisin tällä hetkellä hiljaisessa metsässä, nuotion äärellä tai rannalla haistelemassa maailman tuulia mutta minkäs teet, sohva on selkärankaa vahvempi ja kaava vapaa-ajan menojen suhteen kovin kankea. Hrmph, huokaisee hän tyytymättömyyttä huokuen. Niska on pirun liukas.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 21:23:06

Moppe, kysy Hakalahden Markkua tai sitten mää soitan Markulle.;)

Päivämäärä:   20.5.13 21:27:39

Juuh .. :) Eiköhän tuo selviä.

Päivämäärä:   20.5.13 21:33:46

Iski kans laiskotus! Piti mennä salille, en oo kahteen viikkoon käyny, ei huvita. No jos juoksemaan, ei huvita sekään. Pyykkiä piti pestä, en viitti. Plääh. Ärsyttää olla näin laiska :( Dieetti sentään onneks pitää, eiks se oo jo puol voittoa?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   20.5.13 21:34:22

Moppe menet esim.lauantaina pellon reunaan ja huudat et onko täällä sinkku miehiä ja jos käsiä nousee niin varaat palstan jonkun sellaisen vierestä.

Päivämäärä:   20.5.13 21:37:14

:D Nyt just ei ole tarvetta sinkkumiehille, tosin voisivat tietysti heikkoa naisihmistä auttaa vedenkantamisessa ja maanmuokkaamisessa, heh!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 21:42:53

Missillä laiskaolo, mulle on lättysiä kermavaahdolla tullu jokasuunnalta, pitää jo nostaa kädet pystyyn,ei enää kiitos.:D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.5.13 21:51:15

KAZAM! BANG! ja POW! hörhäke is in da house! :D
Mitäs tänne? muutaku että ruohoo on aidan molemmilla puolilla... :)
Onkohan elämää internetin ulkopuolella? no EI oo :) mun hieno uusi läppätietska minkä mää ostin varmaan joku 5 vuotta sitten imutti itteensä jonkun matoviirusjutun... totaalijumiin koko roska, toivottavasti mun ATKguru saa ajettua moisen iljetyksen pois, ei ny kokoajan viittis olla uutta konetta ostamassa :) Tällä aatamin aikasella koneella joka klikkaus kestää aina 5 minuuttia...
Meitin työmaan pihapuussa on pulunpesä, vai onks se kyyhkynen? koko päivän kuulunut sellanen kujerrus ja huhuilu, mitään pikkupiipitystä ei vielä kuulu, mut sieltähän vois sit hakee oman lemmikkipulun :)
Hyvää aikaa ainakin seurata pulujen touhuja kun taas tuntuu että työmaalle vois vaikka muuttaa asumaan... No kesälomaa odotellessa :) Huomenna olis sentään vapaailta, jotain kivaa täytyy keksiä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 22:08:12

Meil on tommosia vehkeitä tallilla, ei aika ihan aina riitä kaikkeen höpinään.:)

http://www.youtube.com/watch?v=-ydFoTqfpwE

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.5.13 22:21:58

Niina elelee jännittäviä hetkiä! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Minulla taitaa olla reikä hampaassa, vihloo niin s*tanan paljon aina kun juo kylmää vettä. :(

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.5.13 22:29:06

Noniin, hevoset liikutettu ja hoidettu.
Julmettu nälkä ja väsytys!!!
Kesäloma, tuu jo:)!!!
Onneksi ei mee kauaa kun alkaa ja sit sitä muuten kestää;)!!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 22:29:09

Pauke, ai saakeli, otan osaa, mulla oli just joulunalla hirvee hammassärky.:(

Päivämäärä:   20.5.13 22:38:06

Pauke, toivottavasti hellittää. Yksi kotikonsti turruttaa vihlonta/kipu on purskutella vahvalla alkoholilla (toki saa myös niellä ;) hermo turraksi.

Hyvää yötä Sinkkulaan, tämä kömpii halimaan tyynyään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 22:39:30

Mää taidan jo kammeta maate, Piste on niin virkun olonen, saa päivystää,öitä:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   20.5.13 22:59:56

iltoja sinkuille!
alle kuukausi kesälomaan! ja se on ensimmäinen kesäloma pitkään aikaan. (:

mites teillä on noita lomia? jos meidän grillibileet saatais aikaiseksi? :D

Päivämäärä:   20.5.13 23:06:35

Mä en ole virkku, vaan nyt torkku:)!
Kauniita unia sinkkulaan:)!!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   20.5.13 23:43:46

Bondi loppuu kohta, jos sitten tulis tämä tyyppi vielä käymään :)
http://hikipedia.info/wiki/Nukkumatti
Täst koneest ei muuten aikuisten oikeesti löydy niitä väkäsiä, kaikkia nappeja painoin ja samaan aikaan :D Öitä kukkujille :)

Päivämäärä:   21.5.13 00:09:58

Kävinpä sittenkin vielä yöjuoksulla. En kovin paljoa juossu, vähän kuitenkin ja muuten kunnollista kävelyä, hiki nyt ainakin on melkoinen et kai jotain hyötyy oli.

Jos sit hetki kirjaa ja nukkumaan. Jos uni tulee... Öitä :)

Päivämäärä:   21.5.13 00:30:28

Joko kaikki simahti? Mie yritin äsken vähän taas torkkua, kun tuo tamma vielä syö heiniä niin rauhallisena. Nyt pitäs kestää yö hereillä kaiken varalta.

Päivämäärä:   21.5.13 04:57:51

Miten Niina on jaksanut valvoa?

Täällä vaikea nukkua, kun aurinko paistaa sisään. Pitäisi kuitenkin. Ei huvita. Otanpa puolikkaan nukahtamislääkettä ja lonkeron.

Päivämäärä:   21.5.13 05:19:02

Hyvin oon jaksanut valvoa, mutta näköjään olisin ihan yhtä hyvin voinut olla nukkumassakin; tamma päätti kuitenkin pantata >:/ No, pitää nukkua sitten päivällä, että jaksaa taas ensi yönä valvoa. Tuttavan tamma sentään varsoi tänä yönä :)

Päivämäärä:   21.5.13 07:39:29

Huomenta! Aamulenkit lenkitetty ja silkkiuikun pesintää seurattu aamusella.
Harmi että Niinan yövalvominen meni hukkaan.

Päivämäärä:   21.5.13 07:46:53

En kyllä ymmärrä, miksi se päätti pantata, kun ihan selvästi oli tuloillaan. Maitoa oli tiputellut yön aikana kintuilleen. Täällä on kyllä aika kylmä tuuli, ja jätettiin tallin ovi normaaliin tapaan auki; ehkä se häiritsi. Toivotaan parempaa menestystä ensi yönä ja laitetaan ovi kiinni, jos se olisi avain onneen! Hepat on nyt ulkoistettu päivän ajaksi, ja mie yritän nyt saada vähän nukuttua. Hyvää yötä! Vai kuuluuko mun toivottaa hyvää päivää..?

Päivämäärä:   21.5.13 08:09:01

Huomenta:)!
Ei siihen Niina tarvi kuin jotakin pientä häiriötä, toi ovi on saattanut riittää hyvinkin syyksi, et tamma panttaa. Ne on niin herkkähipiäisiä juuri ennen varsomista, et mikä tahansa pienikin poikkeus saa ne varuilleen.
Kaverin tamman naapurikarsinan ruuna jätettiin yöksi ulos kaverinsa kanssa, muita hevosia oli kyllä sisällä yön. Tamma vaan pyöri hermostuksissaan ja maito valui. Kun ruuna otettiin seuraavaksi yöksi sisälle, tamma varsoi jo iltayöstä.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   21.5.13 09:39:06

Hyvää huomenta :) Ja hyvää yötä Niinalle :D Eikö ne hepat varso päiväsaikaan ollenkaan? :O

Onkö Hörhöllä aito ameriikan Itronix? Ei kyllä windowsin on-screen näppäimistöstäkään väkäsiä löytynyt... Hmm, no tuossa ois sulle ne väkäset: http://www.tedmontgomery.com/tutorial/altchrc.html
Eli alt+60 ja alt+62 :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   21.5.13 10:42:32

huomenta! kerrankin mä oon täällä jo aamusta. :D tai siis melkein aamusta, mutta onhan tässä käyty jo koiran kanssa lenkillä ja paikallisen terassilla limulla. (:

en kyllä ymmärrä niitä ihmisiä, jotka jonottaa kuppilaan jo ennen avaamista ja hirvee känni päälle. millä rahalla, kun työttömiä ne kuitenkin on..?

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   21.5.13 12:09:59

Nöffi: se on tuollanen panasonicin toughbookki...
On se kumma että siitä voi ajaa autolla ylitse, mut ei oo väkäsiä :D
Joskos ne noilla ohjeilla tulis väkäset piilostansa :)
Ei taida pulunpentuja tulla meitin työmaa puluille, tuossa kattelin kun varis kyttäs räystäällä niin kauan että molemmat emopulut lähti veks, ja samantien se hyökkäs sinne puun kätköihin, ja hetken päästä nokka limassa pois...
Hieno keli ainakin täällä päin, mieluummin sitä jois terassilla limpparia ku kökkis töissä :)

Päivämäärä:   21.5.13 14:11:00

Laitoin sitten asunnon myyntiin, vaikkei ole mitään varmaa päätöstä uudesta.

Ehkä sinkkuuden veemäisin piirre ei ole mikään halipula, vaan se, että on tämmöisten isojen asioiden kanssa aina yksin.

Tunne kuin raviveikkaajalla, joka on panostanut elämänsä vääriin hevosiin.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   21.5.13 16:33:47

Pisteviiva, se ompi se elämäntapa. Kyllä sitä harrastuksiinsa aina sen rahan löytää...

Pitäs tankata hiilareita, mutku ei tee mieli. Vetääkö sitten hampparia, vai makkarapottuja??? On mullakin ongelmat! Jos ottas molemmat, oisko se ratkasu?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   21.5.13 16:37:21

offari, ilmeisesti.. käytiin vielä tovi sitten uudestaan limpparilla ja samat naamat siellä naapurikuppilassa istuskeli.. O_o

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   21.5.13 19:18:25

Siitä Panasonikista on otettu kaikki turha rikkoutuva väkänen pois, niin siksi se kestää... Voi että nyt on töissä tylsää. Hyh, mieluummin jossain muualla. Ei se muuten, mutta kun ei oo tarpeeksi töitä :/

Päivämäärä:   21.5.13 19:32:52

Nonnii... nyt on palsta paikannettu, siemenet ostettu ja pari riviä porkkanaa istutettu. Savista peltoa, joten toiveet ei kovin korkealla, mutta eiköhän sillä saada muutamat taimet nousemaan kuitenkin ;) . Herrat maanviljelijät tosin kyllästyivät nopeasti kun ei se ollutkaan ihan vain sitä että siemenet viskotaan maahan, heh.

kurnau: rohkea päätös. Miten siellä teillä asuntokauppa käy? Täällä ei mene kaupaksi, ensimmäisellä näytöllä ei ollut edes yhtään katsojaa.

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   21.5.13 19:38:29

kurnau: niin minäkin laitoin. Torstaina tulee ekat katsojat. Tänne ei yleisiä näyttöjä tule.

Päivämäärä:   21.5.13 19:52:12

Täällä vaan tamma pihtaa. Ehdin aamupäivällä nukkua pari tuntia ja sitten kävin katsomassa tammaa, niin sillä maito tippui tisseistä, joten otin varoilta sen takaisin sisälle, että on helpompi vahtia. Sitten onkin mennyt taas tamma-tv:tä vahdatessa. Eikä mitään. Äsken yritin taas vähän nukkua, mutta ei siitä tullut mitään; väsyttää, muttei nukuta. Pakkohan sen on ensi yönä jakautua, onhan...?

Jossain välissä pitäs laittaa poikien kaviot ja puunata pojat muutenkin tiptop-kuntoon, kun torstaina olis niillä varsanäyttely. Toivottavasti tamma leviää viimeistään ennen sitä, että päästään hyvillä mielin lähtemään näytteille :)

Päivämäärä:   21.5.13 19:52:56

Mites Niinalla, tamma ei kuitenkaan varsonut päivällä, kun nukuit??
Osaa ne senkin tehdä....
Myin asuntoni eron myötä ja silloin päätin, et ei enää täältä uutta.
Mulla on mieli maalle ja sit kun sopiva paikka löytyy, sinne. Kesiksi.
Vuokrakämppä talvet kaupungissa ja hevoset maneesitallilla, puoli vuotta sit maalla omassa paikassa....
Ton unelman mä muuten toteutan:)!
Mihinkään omaan talliin en hevosia vie talveksi, jos ei nyt sit satu voittamaan lotosta tai löydy niin rikasta miestä, et se maneesin rakentaa tosta vaan ja mummonmökkikin muuttuu luxustaloksi....;).
Ja tietty se tallityöntekijä vielä kaiken päälle:).
Heh...

Päivämäärä:   21.5.13 20:19:05

Niina, ovet kiinni, kaikki niinkuin aina ennenkin ja ensi yönä se ihana mini syntyy!!
Hitto, varsat on ihania!!!!
Jos tamma noin paljon maitoo tiputtaa, ei se pysty panttaamaan enää kauaa.

Päivämäärä:   21.5.13 20:52:18

Piste melko tod. nä. pitäisit halvemmalla hepat kotona ja kävisit jossakin maneesissa vaikka 3 x vk treenaamassa, jos kerran oma traikkukin on. Laske vuokrat ja karsinapaikkojen kuukausimaksut, ja mieti mitä saisit samalla rahalla kapitalistina omassa tuvassa pollet pihassa.

Tirli, samassa veneessä. Moppe ei tuo kauppa tällä hetkellä missään loistavasti käy. Välittäjät yrittävät näyttää optimistista naamaa.

Niinan mini syntyy varmaan jo iltayöstä.

Päivämäärä:   21.5.13 21:01:35

Niin ja äitini kommentti oli, ettei minua kiinnostakaan mikään muu kuin "työtön hampuusi".

No ei ole edes sitä hampuusia.

Päivämäärä:   21.5.13 21:10:20

kurnau, oon mä laskenut, mut kun duuni pitää välillä pitkää päivää pois kotoa, niin täysihoito on parempi vaihtoehto. Ja se, et niinä päivinä luottoratsastaja liikuttaa. Ja maksaakin siitä jopa, kuulemma ihan mielellään.
Tottahan se on, et tulis aivan järkyn paljon edullisemmaksi pitää kotona, mut lähtö maneesiin ja kaikki siihen menevä aika muualla käydessä tulee kalliimmaksi kuitenkin kun maneesitalli täysihoidolla maksavan "tuuraajan" kera.
Jos ei rahallisesti kalliimmaksi, niin ajallisesti kyllä!
Mun aika on töiden ohella rahaa, tarkoittaa sitä, et menen tallille, ehdin hyvin ratsastaa ja hoitaa hevoset, niiden omassa pihassa ollessa en ehtisi kuin tehdä tallihommat.
Noup, käyn siksi töissä, et voin pitää hevoset täysihoidossa ja elättää itseni ja muut karvakorvat.
Ja mulla on myös vapaa-aikaa, lähteä vaikka pidemmällekin reissulle kisatauolla:).
Kotitalli on mua varten vaan kesällä:).

Päivämäärä:   21.5.13 21:26:13

...twilight....suklaata....can't talk....eating....twilight....mmmmm.....

Päivämäärä:   21.5.13 21:27:56

Mission: ei se twilight mutta suklaa! Olen kade! Täytynee tyytyä porkkanaan.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   21.5.13 21:28:43

Se minkä mä tiedän kurnauta kiinnostaneen, ei ole kyllä työtön, eikä hampuusi. :)

Päivämäärä:   21.5.13 21:41:27

Jokupoku työtön hampuusi ei tosiaan ole itsellekään toivelistan kärjessä.

Päivämäärä:   21.5.13 21:50:35

Fazerina-kismetiä, olipa hyvää! Aikoihin en ookaan suklaata syöny... Nyt olis kyllä nälkä silti, tarvis jotain oikeeta ruokaa, meinasin munakkaan väsätä mutta kun....twilight! En ees tykkää tosta pattisonnista vai mikä se nyt oli (;)) mutta tommonen juro ja syvällinen vampyyri... voivoivoi... huoh...

Päivämäärä:   21.5.13 21:57:14

Ja siis itse tuskin kiinnostan ei-työttömiäkään hampuuseja. Sinkkupuolelle en tiedä, mitä markkinoisin, kiva luonne varmaan vitsi. Kuvakaan ei ole kiva, jos ei edes tiedä, missä otettu.

Hampuusit hoi. Täällä ei ole varaa olla ronkeli.

Päivämäärä:   21.5.13 22:01:39

kurnau: ei kai hampuuseissakaan niin suurta vikaa ole, riippuu tietysti mitä on etsimässä.
Tuo minun ihastus nyt ei varsinaisesti täytä täydellisen miehen raameja, mutta jotain siinä vain on että haluaisi tutustua paremmin. Ja niin, itsehän olen myös työtön (hamppusi?)

Päivämäärä:   21.5.13 22:01:42

Mikä on hampuusi?

Tylsä tuo tamma, se vaan syö :/

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   21.5.13 22:04:13

Pattisoneja ja hampuusejako tiäl kaipaillaan?

Mie en taida oikein olla kumpaakaan, vai oonko sittenkin? :D

Moro vaan.

Päivämäärä:   21.5.13 22:10:14

Voi hyvänen aika, mikä on hampuusi. Noin pääsääntöisesti kaikki miesystäväni. Miksi kukaan edes tekisi poikkeusta.

Päivämäärä:   21.5.13 22:17:53

Mulla on kyllä työ... Ja työpaikalla semmonen hottis, joka kaukana kaikista hampuuseista. No, eipä hätää, se onki varattu, joten kärvistelen vaan itekseni.

Päivämäärä:   21.5.13 22:19:26

http://fi.wiktionary.org/wiki/hampuusi

Päivämäärä:   21.5.13 22:33:40

Hei, hampuuseja sentään on olemassa, tää se vasta toivotonta on kun tarttis saada oma vampyyri tai ihmissusi... :p

Päivämäärä:   21.5.13 22:37:08

Mission, mä ymmärrän sua. :D yhtä tavoittamaton on toi mun ihannoima hottis.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   21.5.13 22:42:57

Mut on se varmaan arki tollasen vampyyrin kans vaikeeta, ei voi kokkailla mahtavia ruokia kun niissä on valkosipulia.. ja mites tälleen kesällä kun aurinko helottaa yötäpäivää melkein? Eiks ne kärtsäänny auringossa?

Ja ihmissudet paskoo ja kusee nurkkiin.. eikä tuu toimeen koiran kans :D

Päivämäärä:   21.5.13 22:45:03

Taidan siirtyä sänkyyn haaveilemaan suklaasta. Se on ainakin varmasti olemassa toisin kuin vampyyrit ja ihannemiehet.

Päivämäärä:   21.5.13 22:45:51

Ärtsy, ei aina saa olla noin realistinen... :D

Päivämäärä:   21.5.13 22:46:22

..... siis hyvää yötä sinkuille!

Päivämäärä:   21.5.13 22:55:06

Ärtsy, ei se mitään, eihän kukaan voi olla täydellinen? :D Kun ne on niiiiin coooooleja... <3

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   21.5.13 23:07:08

Jee, vapaailta töistä vietetty, sisälsi scissorcityä, merenrantaa, maaseutuidylliä, pizzaa ja olutta, oikoreittejä ja ennenkaikkea todellamukavaa seuraa ;)

Nyt pitäis sitten jaksaa painaa loppuviikko pitkää päivää, plääh! noh huomiseks on luvattu sadetta, jos ei niin paljon masentais kun joutuu sisätiloissa touhuumaan.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   21.5.13 23:08:14

Päivä mennyt kuin siivillä, kouluuntutustumista ja lsten kanss apuoli päivää leikkikentäälä, olisi ppitänyt joku hattuu ottaa itselle, sen verran aurinko paisteli ... nyt saunottu ja lapset nukkuu

Päivämäärä:   21.5.13 23:22:48

Taitaa noi siitosorin jälkeläiset sittenkin jotai sille merkitä, ku tuntuu tykkäävän niistä höpötellä, vaiks alku oliki vähä ontuva :)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   21.5.13 23:36:12

Ontuva Eriksson ...

lapset on minulle ne tärkeimmät asiat ... yksi saa itkukilareita ja lapset ihmeissään. yritän pitää arjen hanskassa vaikka välillä tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja lähteä itse johonkin korpeen yksinään ...

Päivämäärä:   21.5.13 23:45:40

Ori jaksa vielä! Vuodet menee äkkiä ja sitte kerkeet korpeen. Jos et enää lisää niitä myöhemmin hanki, niinku mä =D

Päivämäärä:   22.5.13 01:18:16

Täällä ei vieläkään mitään, mutta kovin on vaikean näköinen olo tamma-tv:ssä :/

Päivämäärä:   22.5.13 07:50:22

Huomenta sinkkulaan! Olipas mukava aamukävely (laiduntavan) koiran kanssa. Pysähteli jokaiselle ruohotuppaalle maistelemaan, taitaa olla massu sekaisin ressulla. Ilma kuitenkin tuoksui todella ihanan sateiselle, keväiselle ja kun tuometkin on puhjenneet kukkaan niin tuoksujen sekoitus oli sellainen että kuljin kuin koira eteenpäin, nuuskutellen.

Meidän poika kävi kouluun tutustumassa eskarin kanssa viimeviikolla, tosin kyseessä pieni koulu/eskari niin oli jo tutut opettajat ja tilat ennestään. Syksymmällä mennään keskimmäisen kanssa tutustumaan eskariin. Mukava lukea Siitosorilta myös positiivisia viestejä :) .

Uskomatonta, tänään tulee 3 vuotta täyteen tuon nuorimmaisen syntymästä. Aamulla muistelin hänen ensimmäistä syntymäpäiväänsä, vauhdikas aamu silloin, tänään ei tunnu heräävän läheskään samalla vauhdilla!

Niina, tänään on ihan pakko välillä käydä lukaisemassa että kuulee tuliko teille varsa viimeyönä!

Lähettäjä: Maamorsian 
Päivämäärä:   22.5.13 08:18:08

Heeellöy! Mahtuuko joukkoon tummaan? 2vkoa sitten lähti ukko ulkoruokintaan yhteisestä päätöksestä, ja tänne jäi kärvistelemään (juhlimaan, sellaisella Ruonansuu -äänellä lausuttuna) 37v lapsellinen (1kpl) frouva, kera heppojen ja muiden röhkivien ja haukkuvien ja kaakattavien ja maukuvien otusten. Pientila ja frouva bärse auki, sellaista normaalikauraa siis :)

Mulle on alkanut google tarjoilla masennukseen liittyviä mainoksia, olen tässä miettinyt että onko ne bonganneet mun haustani eron ja markkinoivat niitä sen tähden, vai siksi että hevosia on ollut tietty aika ja ne ovat laskeneet että tähän mennessä sen vain täytyy olla varaton ja kohtapuoliin myös masentunut :D

Päivämäärä:   22.5.13 10:26:44

Tervetuloa Maamorsian. Masentunut olen jollakin tasolla varmaan itsekin.

Ei ole Niinasta kuulunut vielä mitään.

Päivämäärä:   22.5.13 10:49:01

Tervetuloa Maamorsian!

Niinan kuulumisia odotellaan! Tosin jos on jo kaksi yötä valvonut niin taitaa Niina olla vielä untenmailla.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   22.5.13 10:52:58

Huomenta sinkkulaan ja aurinkoista päivää kaikille, paistoi tai ei ;)

Päivämäärä:   22.5.13 11:15:42

No ei tullu lasta eikä paskaa. Tai itse asiassa paskaa tuli kyllä, mutta lasta ei. Vieläkään >:/ Kovin oli vaikean näköistä tamman olo aika-ajoin, ja melkein kaikki varsomisen merkit oli nähtävissä: flehmen, kuopi, katseli vatsaansa, oli levoton, nosteli häntäänsä, pissi ja pasko usein, kiersi ympäri karsinaa. Makuullaan ei käynyt eikä piehtaroinut, eikä ole muutenkaan harrastanut noita enää moneen viime kuukauteen.

Laitoin aamulla vähäksi aikaa vihreään, niin se oli kuin mikäkin ori siellä: haisteli läpi kaikki paskakasat, kulki ylväästi kaula kaarella melkein juoksujalkaa ja huuteli muille hevosille. Ja tallin pihalla se taas esiintyi toiselle oripojista kiimaisena tammana, kusta ruikki vaan ja vinkui :o Ihan sekaisin mennyt koko elukka. Eli ensi yönä valvotaan taas, plaah. Mie olisin jo tykännyt nukkua, kun olis se varsanäyttelykin tosiaan huomenna. Mutta voi olla, että joudutaan nyt sitten jättämään se väliin. Pitää kuitenkin yrittää varoilta laittaa ne poikien kaviot kuntoon jossain välissä tänään.

Mutta tiiättekö, että päivät tuntuu paljon pidemmiltä, kun ei nuku öisin ollenkaan =D Yritin taas tänään aamulla saada nukuttua vähäsen, sohvalla tamma-tv auki tietenkin. Niin sitten ehkä just kun olin päässyt kunnon uneen, niin puhelin soi. Kaveri oli lähettänyt minusta hakemuksen maajussi-ohjelmaan :o Joo en todellakaan luvannut lähteä mukaan, menis vaan itse, sillä sentään on oma tila ja tilukset, toisin kuin mulla! Mutta ilmeisesti siis tuohon ohjelmaan pääsyn kriteereiksi riittäisi se, että omistaa hevosia ;)

Päivämäärä:   22.5.13 11:23:32

Ainakin Hgissä satanut.

Luulin muuten ensin, että Ori olisi ollut miespuolinen kirjoittelija.

Niin ja Jokupoku, ei riitä, että toinen ei ole hampuusi, tai kemiaakin olisi, suhteessa pitäisi olla paljon muutakin kohdallaan.

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   22.5.13 11:26:19

kurnau: mikä saa sinut ajattelemaan, että ori ei olisi miespuolinen kirjoittelija?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.