Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 290

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.5.13 18:33:33

Jos mää sitten avaan tän, pitää viellä lähtee pihahommiin, misä muut äijät on,?

Re: Sinkkujen topsu 290

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 18:35:40

Täällä. No ei vaineskaan kuten meillä päin sanotaan... ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.5.13 18:38:05

Voi kun olisikin muita pihahommia kuin ruukkuyrttien kastelu parvekkeella.

Tuli kotoinen Kessu mieleen, kun puolilappalainen suomi24:stä tarjosi eilen numeroaan.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 18:39:51

Suomi sai maalin :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.5.13 18:46:55

VOI VTTU!!! :D:D

En ois uskonu! Yhtäkkiä alkoivat pelaamaan! WAU!

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 18:48:20

Toisenkin!! \o/ Uskomatonta!!!!

Päivämäärä:   19.5.13 18:49:02

Nyt yks vielä! Suomi, Suomi, Suomi, Suomi!

Päivämäärä:   19.5.13 19:01:42

Hui kamala. Nyt meni jännäks. En uskalla kattoo!

Päivämäärä:   19.5.13 19:28:01

Noni. Se siitä skeidasta tällä kertaa. Ehkä jonain muuna vuonna voitetaan jotain jos viittitään pelata kuudestakymmenestä minuutista vähän enempi ku 10min.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 19:28:07

Voi itku... :,(

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 19:31:39

Äjjiäkö täällä ollaan vailla? Tulin reissusta. Piti heti grillata ja nyt ois maha täynnä. Ja hemmetti, mun piti käydä tänään vielä lenkillä! Damn!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   19.5.13 19:32:52

Me skipattiin koko peli ja lähdettin tenavien kanssa rantaan ;) . Ihana aurinkoinen ilta ja hieno hiekkaranta, ihan vain meidän käytössä kun koko kylä oli aivan autio ja kuollut, linee kaikki telkun ääressä. Hyvinhän Suomen pojat taisteli, se että pronssipelissä vetivät varsinaisella ajalla tasan USA:n kanssa on niin hieno saavutus että! Ja tuollaisella nuorella ja kokemattomalla joukkueella! Hyvä !

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   19.5.13 19:43:05

Sinne meni pronssikin paskakaivoon :D

Ja päivee vaan.

Päivämäärä:   19.5.13 19:43:17

Voi jääkiekkoa. Nyt kannatan Sveitsiä niin paljon kuin kannattaa voi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.5.13 20:29:16

Helou:)!!
Viettelin hevosellisen päivän hevosmiehen kanssa ja toistaiseksi vaikuttaa VARSIN hyvältä;)!!!
Niin hyvältä, etten usko todeksi!!!
Potkikaa mua, eihän voi olla totta!!! Eihän voi....?
Vai voiko????

Päivämäärä:   19.5.13 20:41:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Linkittyikö tuo edellinen?

Päivämäärä:   19.5.13 20:48:01

Linkittyi. Mutta lisätietoja! Mitä tehty ja millainen se oikein on? Tänne nettitodellisuuteen saa vääntää rautalangasta.

Päivämäärä:   19.5.13 21:05:32

Voih kurnau:)!!!!!
Ihana se on!!!
Käsittelee hevosia, siis oreja, tosiiiiiii hienosti ja ratsastaa hyviiiiiiin!!!
Ja ei minkäänlaista kammoa junnuakaan kohtaan, joka tietty osaa möyrytä tammoille nuoruuden innolla ja kahtakin jalkaa voi mennä tähän vuodenaikaan pätkän matkaa. Agressiivinen se ei ole, mut tyttöjen perään näyttää veri vetävän, kun kaikki tammat on kiimassa, tietty hevosihmiset täälläkin tietävät, mitä se tarkoittaa....;).
Tunnen itseni aivan kuningattareksi; mua huomioidaan, silitellään huomaamatta, halataan ja pusutellaan nätisti ja vaihvihkaa ja sanotaan, että olen ihana ja upee hevoshullu nainen:)!
No itse on kyllä vastaava miespuoleinen!!
Olin satavarma, et kun junnun kanssa joutuu juttuun, ei tuu mitään, nyt olen satavarma, että tulee juttuun kaikissa tilanteissa:)!!! Jopa selästä!!
Mä nään varmasti unta. Tämä ei ole totta. Ei voi näin mennä. Ei ole tuollaisia miehiä. Eikä noin hyvännäköisiä ja hyvärunkoisia.
Herättäkää mut!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   19.5.13 21:12:18

Pisteelle onnea ja toivotaan, että tuo uni kestää pitkään.

Me juteltiin, eikä nyt vielä kirvestä kaivoon heitetty. Sanoin, että herran täytyy hoitaa se oma pääty kuntoon ihan itse, minä en voi siihen vaikuttaa juurikaan, mutta ymmärrän, että tarvitsee hiukan aikaa huokaista ja etsiä elämäniloaan takaisin. Ans kattoo ny sitten.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.5.13 21:31:45

Täällä vaan kateellisena kuunnellaa pisteen touhuja... Kauheasti onnea sulle! =D

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.5.13 21:48:56

harrastatteko kaveripanoja vai elättekö sinkkuna selibaatissa? ite vuoden sinkkuna ja seksittömyys alkaa ahdistaa..

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 21:54:19

Kyssäri, kaalimato?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   19.5.13 22:01:34

Voi piste, ihanaa! :)

Mullakin on treffit takana, oli taas kiva nähdä mut hirveen ristiriitaset tunteet kuitenki! :D No, huomena täytyy tsekata se toinen. Molemmat on ihan hirveen erilaisia-kuitenkin vaikuttavat tosi mukavilta. Hämmentävää!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.5.13 22:11:40

Iltaa vaan :) huomenna on aamuvuoro niin ei kauaa voi enää kukkua hereil.

Jaettu ilo on suurempi ilo, eiks niin? Täällä odotellaan perheenlisäystä syksyksi kun pikkusisko saa vauvan :) ja tämä tuleva täti on aivan täpinöissään ja tästä tää mun vauvakuumeeni tuskin helpottaa :D nyt voin alkaa hillumaan ihan hyvällä syyllä lelukaupoissa ja kattella vauvojen vaatteita, jes!! Aattelin huomenna treenata tätiyttäni ja tehä raparperipiirakan ja leipoo pullia :)

Päivämäärä:   19.5.13 23:06:02

No varmaan sen seitsemännen kerran mies soitti just tälle päivälle...eikä se nyt kovin montaa tuntia ehtinyt himassaan olla....:).
Voitteko te kuvitella, et mun hevoshulluus on miehen mielestä IHANAA!!!!!!????
Pitäiskö seisoa päällään vaiko jaloillaan;)!!????
Siis voiko olla niin, että tähän ikään ei ole tullut muuta kuin pettymyksiä miesrintamalla ja nyt, kun en enää mitään ollut etsimässä ja just tein suunnitelmat tulevalle vuodelle, kaikki meneekin uusiksi?
Juhannuksesta alkaen....maailmalle mennään, mut haluaa mukaan....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.5.13 23:18:38

voihän nenä, sveitsi ei voitakkaan.. kai.

missi, ei niitä kyllä treffeiksi voi sanoa, kun mä olin töissä, mutta olihan jännää. :D en olis uskonu, että tapaan joskus jonkun ht.netti tutun ja varsinkaan miespuoleisen. :D ja se ens viikon reffiseura on siis ihan joku muu. :b

?, harrastan kaveripanoja. :b

Päivämäärä:   19.5.13 23:22:24

Voi ei, Sveitsi :( Onpa paska viikonloppu, ei tuu mitään, onneks lätkä loppuu...

piste, eikö sillä miehellä ole itsellä hevosia? Miten muistan että oli? Toivottavasti tosiaan kestää, kuulostaa täydelliseltä sulle :)

pisteviiva, miten voi olla rehveillä ja töissä samaan aikaan?

Kaveripanoja? No juu ei, ehkä joskus teininä...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.5.13 23:28:10

missi, ei ne ollu reffit :D mehän oltiin sattumalta samalla paikkakunnalla ja mua tultiin moikkaamaan. :b

yyh, mä oon siis teini :D mut onhan kaveripano paljon turvallisempi, kun joku randomi baarista raahattu :D

Päivämäärä:   19.5.13 23:29:36

Miten elämä voi olla niin yllättävä????
Mitähän mä olen tehnyt nyt viimeinkin oikeen???
Kysyin, kuulemma olemalla hevoshullu, koirahullu, ihana, avoin, hauska ja kaunis.....ja mä olen kyllä niin pippuria ja suolaa, olin tänäänkin:)!!
Tosin saattoi vähän lorahtaa siirappiakin sekaan;)......Tai saattoi mennä kyl iltapäivällä jo vähän enemmänkin kuin loraus....:)!!
Ei, en leiju, härällä on jalat maassa, mut nyt kyllä kevyet, kevyemmät kuin koskaan......kurassa tarpominen on ainakin hetkeksi ohi.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   19.5.13 23:40:46

No joo, sinne se meni kultakin paskakaivoon..mut nyt pitää uskoo että sveitsissäkin osataan vähän pelata kiekkookin :O

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.5.13 23:41:54

voi ei. sveitsin pojat on niin surullisen näkösiä :c mutta luulis sen hopeekin edes vähän lämmittävän, kun muutama vuosi aikaa niillä tosta edellisestä mm-mitallista.

vaikka ei koskaan haluis kultaa ruotsille (eikä venäjälle ja usalle), niin kyllä silti hymyilyttää kattoo toisten riemua.

mä oon ristiriitanen :D

Päivämäärä:   19.5.13 23:42:59

pisteviiva, joku fuckbuddy onkin asia erikseen mutta en mä ala mitään kymmenen-kakskyt vuotta kavereina olleita panemaan :D Kasku ei vielä sukulaisia, hyh... Nehän on mun veljiä, hyvät miespuoliset kaverit, ei niitä nyt herranen aika sentään ruveta panemaan :D

Harmittaa niin paljo Sveitsin puolesta :( Niin uskomattoman urotyön tehneet että olis kyllä tarvinnu sen kullan...

Päivämäärä:   19.5.13 23:47:15

Mission, on sillä omiakin hevosia.
Mut oli tänään mun ja mun hevosten kanssa.
Onnistuneesti olikin!!!
Jos pojat tykkää ja viihtyy, saman tekee emäntäkin:)!!!
Varmaan sama juttu, kun jollakin on lapsia ja niiden kanssa menee hyvin.
Täällä pelitti aivan sataa!!!
Pojat pysyi ruodussa ja käyttäytyivät alun "testauksen" jälkeen hyvin. Toki piti ensin miehellä olla munaa sanoa, ettei täällä hypitä silmille:).
Ja selväksi tuli!!! Kuin unelmat käyttäytyivät alun testauksen jälkeen!!
Antaisin milloin vaan kummankin tuon miehen käsiteltäviksi!!!
Upeeta katseltavaa! Ja pojat vaan "olivat". Ei ne kyllä todellakaan "ole", jos ei tiedä, miten niiden kanssa pitää olla:).
Ihana mies;)!!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   19.5.13 23:48:26

missi, juu ei missään tapauksessa semmosten kanssa mitään sänkypuuhia! :D puhun lähinnä tosiaan semmosesta fuckbuddysta :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 06:14:50

Huomenta, Piste go go.:)))

Päivämäärä:   20.5.13 07:29:33

Huomenta:)!
Juu, en mä ole ajatellutkaan päästää moista miestä käsistäni enää ihan vähällä:)!!!!
Tänään taas tallille yhdessä...ja huomenna jajajaja....toivottavasti aina:)!!!
No, se nyt tässä nähdään, miten käy...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 07:38:19

Toivotaan hyvää Pisteelle, hitto mul on sutinaa jo liian monen naisen kanssa, pitää varmaan kaivautua johonkin koloon piiloon.:D

Päivämäärä:   20.5.13 07:50:19

Sutinat on hyvästä, piiloon meno pahasta...kukaan ei ketään kolosta osaa etsiä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 08:14:54

Nimenomaan, ei osaa etsiä.:D No hevosmies saa aina tussua, mut ne jälkipyykit on asia erikseen.

Päivämäärä:   20.5.13 08:20:57

Huomenta! Sinkkulassahan on vauhdikas aamu ;) ! Kessu, täytyy osata vähän nyplätä niin pysyy langat käsissä vaikka niitä useampi olisikin samaan aikaan ;) .

Taasen ihana kesäaamu, aikalailla kosteutta ilmassa! Tänään meinasin vielä käydä mattopyykillä, täytyy tosin hankkia suopaa jostain lisää!

Mukavaa maanantaita Sinkuille!

Päivämäärä:   20.5.13 08:23:30

Se riippuu hevosmiehestä, saako vaiko ei.
Ei se aina ole niin varmaa....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 08:27:01

No joo osaan kyl nyplätä tiettyjä paikkoja.:) Jos lähtis Härkäjoelle ongelle, sais kissa muutaman särjen kupuunsa.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 08:44:08

Sie Piste ypäröit suuntaan jos toiseen, elä hötkyile, kattele rauhassa.:) Soitat sitten jos tulee pahamieli.

Päivämäärä:   20.5.13 09:22:12

No hyvältähän pisteen hevosmies kuulostaa, ja osaa arvostaa hevosnaista! Ja jos kivan ihmisen tapaa, siinä on turha miettiä, onko suhde nyt varmasti ikuinen, parempi nauttia siitä, mitä on vihdoinkin löytänyt. Tuo äskeinen koskee vähän Tirliäkin.

Ja paukkeelle ja Kessulle kivoja treffejä! Joo ja ei kavereita kyllä Mission ja pisteviiva panna. Ehkä se paneminen on tosi nuorelle prosessina niin jännä, että se kiinnostaa sellaisenkin kanssa, josta välittää vain kaverina? Itse ei jaksaisi.

Päivämäärä:   20.5.13 09:25:07

Huomenta!

Mun positiivisuusviikot eivät nyt ala kauhean hyvissä merkeissä... Polttiaiset on jo ilmestyneet tänne, ja heppoja kutittaa; pelottaa, että tuolle yhdelle tulee se kesäkutka :/ No, lähiviikkoina se varmasti selviää, että tuleeko vaiko ei. Toivomme, että ei.

Ja mun polvi kipeytyi ja siinä on turvotusta/nestettä. Muistanette, että kerroin tässä joku viikko sitten kaatuneeni. Polvi oli silloin kipeä vähän aikaa, ja on senkin jälkeen ollut tosi kipeä silloin, kun siihen kolahtaa joku. Muuten ei tunnu normaalia kummemmalta, eikä ole ollut kipeä liikkuessakaan. Nyt on. Onneks ei paljoa, toivottavasti paranee torstaihin mennessä, kun meillä olis silloin ne poikien varsanäyttelyt.

Ja arvatkaahan mitä!?! Meillä taidetaan viettää ensi yönä vihdoin ja viimein niitä varsavalvojaisia =D =D =D

Päivän horo lupaa vauhtia elämään :) "Joudut painamaan kytkintä, sillä pitää vaihtaa vaihdetta. Jokin asia tuo sinulle lisää vauhtia elämääsi, et voi oikein välttää sitäkään. Yritä pysyä mukana liikkeessä." Vauhtihan on tietysti ihan hyvä asia, kunhan se vaan on itsellä hallinnassa, ettei lähde niin sanotusti lapasesta. Vaikka eipä sillä, saattashan sellainenkin kokemus olla ihan opettavainen edes kerran elämässä =D

Eikö vaan ollukkin paljon positiivisempi viesti, kun käytin enemmän =D ja :) -hymiöitä kuin >:/ ja :( -hymiöitä...? :p

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   20.5.13 10:33:45

Kurnau: Kiitos, on tässä tähän asti nautittukin. Mä olen vaan ehkä vähän väsynyt siihen, että muhun aina ihastutaan, mutta kun se alkuinnostus menee ohi, musta tykätään kyllä, minussa ei ole mitään vikaa, mutta niitä isompia tunteita ei vaan sitten tule. Kai mä olen niin tasainen ja tylsä. Kun ei se pidemmän päälle ole kivaa, vaikka kuinka nauttisi siitä alkuihastuksesta ja uudesta ihmisestä, että ne jutut ei kestä. No, katsotaan nyt rauhassa, meneekö tämäkin sitä samaa tuttua kaavaa, vai onko kyseessä tosiaan joku miehen oma burnout-reaktio. Syitä sellaiseen sillä on kyllä riittämiin ja mä sitten vaan saan kärsiä siinä ohessa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 11:58:12

Epäröit, piti sanomani, meinaako se sataa vai ei. Piti läppäri ottaa takapihalle huutamaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 12:20:05

Ja ihme kun kukaan ukko ei ole Pisteen koukkuun jäännyt kiinni, äijänä voi sanoa, leidi on niin kaunis ettei sanat enää riitä.:)

Päivämäärä:   20.5.13 12:24:14

Tirli ehkä on aika normaaliakin, että alkuihastuksen jälkeen tulee suvantovaihe. Itse en edes jaksaisi mitään suuria teinitunteita, mustasukkaisuutta ja muuta.

Itsekin olen miettinyt juuri samaa, pitäisikö odottaa koko ajan elämää suurempia tunteita, vai valitako hieman järjelläkin joku, jonka kanssa on hyvä olla. No yksin olen pähkäilyideni kanssa.:)

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   20.5.13 12:28:02

kurnau: No mä ehkä arvostaisinkin sitä tasaista ja turvallista. mutta jos mies ei halua mun kanssani olla noilla perusteilla, niin en mä sitä väkisin pitääkään voi.

Päivämäärä:   20.5.13 12:40:35

Positiivisuusviikot eikun vaan jatkuu.. Muistattekos, kun iloitsin täällä joskus, että mun tosi pitkään välityksessä ollut isomman hintaluokan satula oli mennyt vihdoin ja viimein kaupaksi...? Se oli huhtikuun alussa, ja eilen sitten laskuja maksaessani katselin tilitapahtumia, niin eihän ne rahat siitä satulasta olleet tulleet vieläkään :o Laitoin valitysfirmalle kyselyn asiasta ja sieltä tuli sitten vastaus, että asiakas ei ole vieläkään maksanut sitä, ja häntä on asian tiimoilta uhkailtu jo poliisilla ja saatava siirtyy kohta perintään :o Great... No, ehkäpä ne rahat sieltä vielä joskus tulee mullekin asti :)

Päivämäärä:   20.5.13 13:03:05

Kiitos, KESSU:)!
Niin tuo hevosmieskin puhuttelee prinsessaksi;). Olen kuulemma säihkyvä kaunotar:D:D!!
Mut mun pointti on se, etten ota ketään muuta, kuin hevosmiehen. Koukuttaa vois miehiä niin paljon kun haluaisi, mutta mua ei kiinnosta asetelma mies tai hevoset, mä haluan sellaisen miehen, jolle kelpaa koko tää "paketti".
Ne teini-iän miesten kaadot on olleet ohitse jo kymmeniä vuosia sitten.
Katella saa, mut harvat ja valitut koskea;)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 13:10:20

Mää olen jo yksin ollut nelisen vuotta, ainostaan hevosnaiset kelpaa tänne suuntaan.:)

Päivämäärä:   20.5.13 13:13:58

Niinan positiivisuusviikot saivat vähän vaikean lähdön. Toivottavasti rahat kuitenkin tulevat!

Ei sitä enää tässä iässä oikein jaksa mitään frends with benefits- järjestelyitä. Jos ei toisessa ole sitä mitä haluaa suhteelta niin ei oikein koko vehtaamisessa ole järkeä. Onneksi on luoja luonut naiselle kaksi tervettä kättä pahan päivän varalle ;) .

Matot pesty, talvivaatteet siirretty kaappiin ja talviurheiluvälineet viety ulkovarastoon. Mitäs sitten, taitaa olla aika lopettaa siivoamisen väistely ja tarttua härkää sarvista... viimeistään huomenna ;D.

Päivämäärä:   20.5.13 13:19:44

Kylläpä vähän väsyttäis, piti tulla ajoissa töihin mutta kaipa sitä sitten ajoissa kotiin pääsemisen kunniaks mahtuu ohjelmaan vaikka päikkärit...

Voi vitsi, vähä jännää Niinan puolesta! Muista sitte että kuvia vaaditaan heti :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.5.13 14:57:33

Taivas on sininen ja.. Vihreä. Jumaleissön, sisäpihan hevoskastanja on kasvattanut viikonlopun aikana niin komian lehdistön, että tähän kämppään paistaa aurinko seuraavan kerran joskus syksyllä. Noh, eipähän tule kesällä kuuma.

Ystäviin sekaantumisesta ei tule kuin murhetta ja päänsärkyä. Eiköhän jokaisen tuttavapiiristä löydy joku avulias aatu, joka tarjoutuisi jeesaamaan kaveria hädässä jos tajuaisi tilanteen, mutta ei kannata. Tässä ?:lle vertaistukea: kaikkeen tottuu, sanoi pässi, kun päätä leikattiin. Sorry :P

Piste on kuin onkin löytänyt unelmiensa hevosmiehen :) Onko hän ainoa lapsi vai löytyisikö perheestä ihmemiehiä meille muillekin? ;)

Niina, saadaanko livekuvaa? :)

Päivämäärä:   20.5.13 15:12:53

Niina tuossa käy helposti niiin, että päivystää monta vrk, ja kun 15 min selän kääntää, siellä se varsa onkin.

Huono uutinen on, että perinnän kautta ei ole helppo saada mitään, mutta hyväkuntoinen varsa on paljon parempi hyvä uutinen (käynyt itse tänään hysteerisenä huutamassa ja itkemässä kelassa, miten voi olla noin mahdoton paikka, mutta varsavalvojaiset on loppupelissä pahempi).

Kessulle mikään kelpaa.

Eikä ystäväpiirin avulias aatu itsellekään, vaikka vaihtoehdot ovat todella avoinna muuten.

Päivämäärä:   20.5.13 15:14:25

Heh, kurnau!
On sillä sisaruksia:).
Sitä en tiedä, ovatko yhtä hyväluontoisia kuin tää tapaus.
Lehmänhermot miehellä ainakin on!
Ja aivan lyömätön huumorintaju1

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 15:19:04

En tiedä noista hevosnaisista, pitäisikö välillä etsiä jo muitakin kuin hevosnaisia. Alkavat jossain vaiheessa pihtaamaan, vaikka aluksi ovat hyvinkin innokkaita. Ja muutenkin muuttuvat pirullisiksi loppuvaiheessa, saavat täällä kaiken mahdollisen tuen miesten lyömiseen.

Tai sitten pitää otta useampi hevosnainen eikä tyytyä vain yhteen.

Hyvä siitosori tarjolla, vain luomusiitokseen. Jos kaipaat hyvää isää lapsille, romanttista ja hellää miestä, niin yksi vapautunut edellisen heppatytön hampaista.

Päivämäärä:   20.5.13 15:23:35

Siitosorin alkusanat olivat niin" vaikuttavat", et tuo viimeinen kappale menetti merkityksensä...

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 15:28:20

Taisi kalahtaa kalikka pisteen nilkkaan ;)

Oikeasti jos katsotaan miten täällä palstalla neuvotaan naisia erotilanteissa, niin kyllä siinä miehet oikeasti on helisemässä.

Päivämäärä:   20.5.13 15:29:05

'Miesten lyöminen' jne., tältä palstalta löydät varmasti samanmielisiä. Mutta et sinkkutopasta.

Päivämäärä:   20.5.13 15:29:37

Huh, Siitosori, olisikos syytä käydä markkinoinnin luennolla ;) .

Tässä nettideittailussa olen todennut että suomalainen mies on umpirehellinen, kaikki negatiivinen pitää vuodattaa heti ensimmäisillä treffeillä. Onhan se ihan herttaista ja jopa kunnioitettavaa mutta markkinointia kyllä haittaa pahasti. :D

Päivämäärä:   20.5.13 15:29:39

Siitosorin sähköpostiosoitekin oli... tuota... jätetään väliin :D

Täytyykin muistaa ettiä seuraava miesehdokas sanoilla "pihtaatko heti alkumetrien jälkeen vai ajattelitko täyttää velvollisuutesi koko suhteen ajan nuhteettomasti" ;)

Päivämäärä:   20.5.13 15:32:28

Mun on vaikee kyllä ottaa kantaa pihtaamiseen ja pirullisuuteen, kun ei ole omakohtaista kokemusta kummastakaan....noin niinkuin suhteessa.
Mennyt etupäässä niin, et ollaan nähty aikaisemmissa suhteissa joskus kerran, pari viikossa pikaisesti.
Mä olen tallilla illat ja kisareissuilla viikonloput, joten jos sitä pihtaamiseksi voi sanoa, niin sit se on sitä...

Päivämäärä:   20.5.13 15:34:59

kurnau -> niinhän siinä voi käydä. Jotenkin oon kyllä nyt tosi rennolla asenteella liikenteessä; viimeks stressasin paljon enemmän. Sillon heräsin monen viikon ajan parin tunnin välein öisin kameraa vahtaamaan, aloitin muistaakseni jo pari viikkoa ennen laskettua aikaa, ja molemmat tammathan veti sitten melkein kolme viikkoa yli. Ja päivät yritin lukea yliopiston valintakokeeseen. Silloin kyllä väsytti.

Nyt ei varso kuin tämä vanhempi tamma. Sillä on joka kerta homma edennyt samalla proseduurilla; kaikki varsat syntyneet vuorokausilla 350-358, ja joka kerta se on tehnyt vahatipat ja varsonut seuraavana yönä. Toivottavasti menee niin nytkin, niin ei tarvitse monta yötä valvoa. Ja nyt on siis vrk 354... Yritin just soitella kaverille, josko saisin hakea siltä jo sitä oksitosiinia valmiiksi, kun tuolla tammalla jää aina jälkeiset; ja ell ei suostunut omaa putelia mulle antamaan :/ Onneks on lähettyvillä noita lehmätilallisia, joilla on aina oksitosiinia jemmassa, niin vois ainakin yrittää välttyä soittelemasta keskellä yötä päivystävää eläinlääkäriä jostain sadan kilometrin päästä...

Mutta peukut pystyyn, että kaikki menee tällä kerralla hyvin; varsa syntyy terveenä ja elävänä (yksi kuollutkin meille on männävuosina syntynyt), putkistot toimii (viimeksi oli aika haasteellista saada ne vetämään...), jälkeiset tulee kokonaisina, ajallaan ja ihan itse, ja vielä sekin, että tamma selviytyy urakasta kunnialla ja elossa :)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 15:38:04

Moppe, mutta kun antaa huonon kuvan aluksi, niin ei tarvitse niin paljon parantaa, kun tulee tunne että paranee koko ajan ;)

Ja myönnän että Sinkkuketjussa en ole pahemmin vielä käynyt monivuotisesta palstan seuraamisesta huolimatta ;)

Lähinnä alkulause oli ajatuksia KESSUn ajatuksiin että vain hevosnaiset kelpaa. Minä olen hieman alkanut miettimään että olisiko syytä välillä kokeilla yhteiselämään muidenkin kuin hevostyttöjen kanssa.

Päivämäärä:   20.5.13 15:38:21

Kuis orhi noin katkeraa vuodattaa?

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 15:40:59

Kunhan pähkäilen, että onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen vai hevostyttöjen laitumella ;)

Päivämäärä:   20.5.13 15:43:25

Niina hyvä tuommoinen lehmänaapurien verkosto. Itselle joskus vastaavassa tilanteessa tullut ell kuskilla, kun itseltään olisi mennyt muuten illansuussa kortti.

Tuohon verrattuna kelan kanssa riitely mitätöntä. Tsemppiä sinne. Saa olla negatiivinenkin, muttei ilman isoa syytä kovin.

Päivämäärä:   20.5.13 15:44:57

Sillä se selviää, kun käyt katsomassa, kummalla puolen aitaa on vihreempää;)!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.5.13 15:49:13

Kurnau, tuo kuulosti nyt ihan siltä kun mulla ja kessulla ois treffit! :D nööööyyyyyyyyy

Päivämäärä:   20.5.13 15:51:51

Eiköhän ruoho ole yhtä vihreää molemmilla puolilla, hyvät ja huonot puolensa kullakin.

Tuo Siitosorin taktiikka voipi olla ihan toimivakin, mutta vain jos löytyy todella rohkea nainen, joka uskaltaa lähteä tarpomaan piikkitiheikön läpi. :)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 15:52:49

Niinhän minä käynkin ... mutta kun se käyminen ei anna sitä oikeaa kuvaa, mitä elämä on sen viiden tai kymmenen vuoden päästä ... tai kahdenkymmenen.

En ole tässä vaiheessa edes asettamassa kovinkaan tiukkoja vaatimuksia onko hevosnainen tai ei, blondi tai ei, nuori tai vanha, hoikka vai muodokas ...

Kunhan pähkäilen ja oikeasti kävi huvittamaan että aika moni hevosnainen veti hernettä nekkuliin, ihan pelkästään pähkäilystä ;)

Päivämäärä:   20.5.13 15:52:59

Ei voi välttyä ajatukselta, että Siitosori olisi Spessun opetuslapsi. Muutoin rajanveto hevostyttöjen ja muiden kanssa ei ole noin tarkkaa.

Ja jos jollekulle on yhä epäselvää, tämä meidän armas sinkkula ei ole ensisijaisesti deittailemiseksi, vaan samanhenkistä vertaistukea ja muuten hyviä kommentteja etsitään. Ja on löydettykin.

Päivämäärä:   20.5.13 15:54:41

Tiukkoina vaatimuksina on siis vain tiukka antamisessa pysyminen ;)

Päivämäärä:   20.5.13 15:58:51

pauke tuli jo selväksi, että Kessu vetäytyi jo koloon ja ongelle, ei tuommoista kukaan sinkku luule. Ja pauke olisi noin 100 v. liian nuori Kessulle.

Siitosori siis haluaisi lapset jonkun kanssa. Aika iso asia.

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 16:00:17

No ei ehkä sen antaminenkaan vaan se että kaadetaan paska niskaan että "en olisi halunnut, mutta..." ei pidä sitten olla jos ei halua.

Ja en ole Spessun opetuslapsi. Olen kyllä yksi palstan vakimiesjäsenistä, mutta en omalla tunnuksellani, koska tilanne on sen verran tuore, joten käsittelen vielä itsekin.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   20.5.13 16:05:34

Iltapäivää tännekin :)

Kesä on tullut, jee! Nyt kun tulisi vielä kesäloma niin avot. Sitä odotellessa.

Onko sinkkulan naiset käyttäneet Lumenen uutuustuotetta cc color correctingiä? Tänään bongasin moisen kaupan tuotteen hyllystä, paljon lupaa mutta liekö kokeilun arvoinen. Laittakaa kokemuksia, jos sellasia löytyy :)

LähettäjäSiitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 16:05:49

kurnau, voin kyllä luvata että olen oikeasti hyvä isä lapsilleni. Nyt lähden juuri hakemaan lapsia, että äitinsä saa rakentaa uraa ja harrastaa ;)

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   20.5.13 16:07:05

Oho , en osaa näköjään enää lausetta muodostaa..siis bongasin moisen tuotteen kaupan hyllystä :D

Päivämäärä:   20.5.13 16:13:47

Tiedän tuotteen zas, Lumenella on cc:lle kaksi sävyäkin. Ei ole tehnyt kokeillessakaan suurta vaikutusta, eikä perinteisen meikkivoiteen tai bb:n suhteen mitään uutta. Mutta jos on itselle sopiva tuote, eipä kauheasti maksa.

Päivämäärä:   20.5.13 16:18:17

Mä en vaan jotenkin ole ikinä löytänyt Lumenelta mitään hyvää, kaikki tuotteet on jotenkin rakeisia tai halpoja tai kaikenkaikkiaan laaduttomia, veteliä, ryhdittömiä, eivät toimi. Vissiin vääränlainen iho, huulet ja ripset tai jotain. Joka kerta kun erehdyn jotain ostamaan ja kokeilemaan niin petyn, suurin osa lentää suoraan roskiin kun on niin huonoa kuraa. Mutta jollekinhan niiden tuotteiden on pakko sopia :)

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   20.5.13 16:38:55

No minua ei hevosmiehet sinällään kiinnosta. Ei siis kiinnosta jos kaikki rahat laitetaan hevosiin ja ei osata puhua mistään muusta kuin hevosista. Tietysti menestyvät ja hyvät hevoset on eri asia mutta mitkään iltaraviluuskat ja niiden hinkkaaminen ja niillä menestymisestä haaveilu... sitä ei kykene ymmärtämään.

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   20.5.13 16:48:25

Voi persaus. Ei täältä osaakaan täysin poissa pysyä, kun ootte niin hauskoja ;)

Mutta missä on Jykä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.5.13 17:02:45

Voi pientä Siitosoria. Kuten kurnau jo paljasti, et tule täältä sympatiaa kummempaa saamaan, mutta et taida kovin vakavissasi itseäsi myydäkään. Vai meinasit aitajuoksua alkaa harrastaa. Kerrohan sitten, kun saat selvitettyä minkälaista ruoho aidan toisella puolella on, olisiko sittenkin kannattanut pysytellä heppanaisissa vai jäätkö pysyvästi pimeälle puolelle.

Hei, unohdin ihan kertoa; mullakin oli eilen helluntaiheila! Herralla oli kirkkaat silmät ja pellavaiset kutrit, iloinen hymy ja valloittava nauru. Yhteistä kieltä meillä ei ollut, eikä siitä syystä juuri puheenaiheitakaan. Jaoimme kuitenkin selkeästi samat mieltymykset; nautimme molemmat paljain jaloin nurmikolla tepastelusta ja omenapuun varjossa vilvoittelusta. Pituutta hänellä oli vaahtosammuttimen verran ja ikää sekä kokemusta sen verran, että pysyi omin voimin tolpillaan. Vähän vihreä tyyppi siis, mutta oli jo nuorena keksinyt sen, että tytöt saa iloiseksi antamalla niille kukkia ja pitämällä niitä kädestä :)

Lumenen ripsarit ovat ihan hyviä. Ainakin se yksi, jonka nimeä en muista. Se on hyvä ja/koska/vaikka sen maksaa alle kympin. Valo- ja värikyniin (siis kajaleihin) olen joskus sortunut mutta muuten en enää käytä Lumenen meikkejä. ..tuttaa koko BB- ja CC-hypetys. Ne ovat sävytettyjä päivävoiteita ja meikkivoiteita, kerpele.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.5.13 17:11:12

Kakku on uunissa, vielä ois täl päiväl tiedos pullat ja raparperipiirakka, nam :) (..ja kaiketi myös jotain ruokaa..?)

Mä en ol vieläkään päässy lenkille. Oikeestaan on siin ja siin et pystyn kävelemään mut keskiviikkona on aika lääkärille. Pelottaa et millanen tuomio sielt tulee. Nyt alkaa vaan olemaan jo niin paljon jotain patoutunutta energiaa et tuntuu seinät kaatuvan päälle... mä tahon liikkumaan!

Päivämäärä:   20.5.13 17:26:12

Noniin, nyt on oksitosiinit jääkaapissa varattuna :) Täällä taitaa olla taas sellaiset puheenaiheet, joista mie en ymmärrä yhtään mitään: miehet ja meikit, joten taidan vetäytyä hetkeksi kauneusunille, että jaksan sitten yöllä kukkua varsavalvojaisten merkeissä. Paitsi min:in herkuista olisin ehkä osannut keskustella :p Harmi kun tuosta meidän kamerasta ei taida saada kuvaa nettiin; ei ainakaan ole tietokoneeseen sopivia liittimiä, olisitte sitten voineet valvoa mun kanssa =D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   20.5.13 17:29:11

Oikeasti hyvä isä haluaa oikeasti olla niiden lastensa kanssa, eikä vedä säälikerjäysmarttyyriroolia lastensa kustannuksella! Häpeisit iso mies!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   20.5.13 18:05:26

Lämmintä maanatai päivää vaan kaikille. Tääl itä-suomessa kyl tarkenee :)

IRL.

Täällähän mie. Välillä lueskelen näitä juttuja. Ei kerkee kokoaikaa langoilla roikkumaan :D Tänne tosiaan jää koukkuun :)

Raotappas hieman sitä mystistä verhoa :D
Jotain pikkuvinkkiä niin on jotain ajateltavaa ja mietittävää :D

Päivämäärä:   20.5.13 18:30:34

Voihan tuomi! Kaikki lähiseudun tuomet on päättäneet kukkia yhtäaikaa, tuoksu alkoi olla jo aika hieno, pitää vissiin ryömiä tuomialueelle nuuskuttelemaan myös iltalenkillä kun sitte se tuoksu vasta mahtava onkin :) Päivällä oli kylmä mutta nyt tuolla malttoi maleksia, rauhassa ympäriinsä, ihastellen, ja koiratkin sai nuuskia jokaikisen korren matkalla, vierähtihän siinä.

Rakensivat uutta terassia aivan liian lähelle ja aivan liian mun koiralenkkipolulle! Voihan venäjä, ulkoluukkukin ja kaikki, näköjään on ruvettava ottaa rahaa ja henkkarit mukaan :D

Nyt väsyttäis kyllä...

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   20.5.13 19:28:28

Siitosorille käskivät aidan toiselta puolelta kertoa, että kyllä ne naiset pihtaa ja piruilee sielläkin. Mut älä luota mun sanaan, kokeile ihmeessä itse ja tule sitten kertomaan meille kumpi puoli on pahempi. Muista yhtä laaja otanta jos olet paljonki hevosnaisia harrastanu ;)

Eipä tässä passaa paljoa paljastella. Sen verran reiluuden nimissä kerron, että olen vakaasti varattu. Mitä ihmettä minä täällä sitten teen? Jotenki vaan eksyin ja yllättäen tunsinkin oloni kotoisaksi tässä porukassa. Liekö sitten tämäkin sitä aidan toiselle puolelle kurkkimista ja oman tilanteen reflektointia.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   20.5.13 19:37:28

Mystinen nainen :D

Milloin ollaan viimeksi nähty? Sen verran varmaan uskallat kertoa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.5.13 19:40:57

^Myyrä!!! A traitor in our midst! Herramunjee, sinkkulan portit kiinni.

Citykinkku lähtee myös nuuskuttelulenkille, än yy tee nyt. Thänk gaad matkan varrella ei ole jäätelöterdejä :P Niitä perinteisiä taas on useampi, mutta niihin onneksi turtuu. Paitsi noihin rannan viinikuppiloihin, jotka näyttävät iltahämärässä viltteineen ja valoköynnöksineen melkeinpä kodikkaan mukavilta ja syntisen houkuttelevilta.

Maalla oli tosiaan jo eilen aika huumaava tuoksu. Kevät...... :) :)

Päivämäärä:   20.5.13 19:41:05

Joo IRL saa reflektoida. Esim. pistettä jopa kannattaa reflektoida. Ja tuomi on Mission yksi suosikkkipuu.

Samaa mieltä ruosteen kanssa, bb ja cc on yhtä meikkivoidetta.

minille energianpurkua, jos ei tavalla, niin toisella.

Lähettäjä: Siitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 19:42:26

No pihtaa ne sielläkin ehkä, ei nekään ainakaan aluksi pihtaa ;D Tiedä sitten miten kävisin vuosien päästä.

Hernesato näyttää hyvältä ;)

Jokupokulle, kyllä, vietin aikaa juuri lasten kanssa ja huomenna menee koko päivä.

Päivämäärä:   20.5.13 19:51:23

Juuh, ei Niina ole paljon minullakaan kommentoitavaa noihin meikkivoiteisiin. Yksi ainoa on ja sitä säästeliäästi käytän työhaastatteluissa ja (harvoilla) treffeillä. Kun se loppuu niin menen sen kanssa kauppaa ja etsin samanlaisen ;) .

Täällä lehmukset aiheuttavat voimakkaan tuoksun. Ei edes mielestäni kovin hyvä mutta liittyy kevätjuhliin muistoissa.

Illasta harveni pilvetkin ja tuli kaunis ja lämmin ilta. Istuskeltiin omalla terassilla ja grillailtiin. Ilmeisesti meillä on jossain kimailais- tai ampiaispesä ja koissu metsästää niitä aina ihan hurjana.

Päivämäärä:   20.5.13 19:53:58

Mutta Siitosori, eikös se ole ihan mukavaa, lasten kanssa ajan viettäminen. Minulla on kolme alle kouluikäistä ja melkeinpä aina minun kanssani. Kieltämättä oli viikonloppuna hulppeata kun lapset olivat isällään ja pääsi lähtemään kalaan ihan itsekseen, mutta kylläpä heidät perusteellisesti halailin ja pusuttelin kun palasivat kotiin parin yön jälkeen. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.5.13 19:56:41

Vai niin, ehkä on parempi et pysyn sinkkuna, Piste voi sitten soitella, jos asiat ei mene ihan klaariin.:)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   20.5.13 19:57:31

Ehtoota täältäkin päin. Kesä tuli kohisten. (hyttyset,punkit ja sen sellaiset). Siitäkin huomaa et kesä on ovella kun "sutinaa" tuntuu olevan aika monella:)

Lähettäjä: Siitosori 
Päivämäärä:   20.5.13 19:58:28

Moppe, kaksi alle kouluikäistä ja kesä menee arkisin päivät niiden kanssa. Joten vain viikonloput varattu sinne aidan toiselle puolelle hyppimiselle ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.