Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 289

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 22:07:26

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1246040&t=1246040
Nyt ei ehdi lirkutella. Viisut. Kakkosella. Nyt. Suomi neljäntenä. Kohta.

Re: Sinkkujen topic 289

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 22:10:34

Romania on mun suosikki :D Irlannin viikinki ei iskenyt muhun vaikka pitkä tukka on muuten kyllä kiva. Ranskatar vetää aika kivasti kans.

Offari, sorry, mutta ens lauantaina mä oon jo lupautunut lapsenvahdiks :) Yleensä on pärjätty ilman piiskaa ellet sitten muhun aatellu sitä käyttää :D :D

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 22:13:11

Jos sen Suomen esityksen vielä katsois. Muuten nämä etukäteen sovitut äänestyskisat ei kovinkaan paljoa innosta...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.5.13 22:13:50

No mäkin käänsin kakkoselle nyt ku lätkä loppu mut... Ehkä sit ees sen Kristan kattelen, et tietää mistä puhutaan mut lätkälöpinöitä kyl mieluummin kattosin :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   18.5.13 22:20:14

Hahhah, voi väärinymmärrettyä Missionia :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 22:20:30

"Yleensä" ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.5.13 22:25:26

kurnau: tilannekatsaus =)

Pohdimme "suhteen" tilaa ja toimivuutta ja mitä kumpikin haluaa :D

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 22:25:45

Oho, lasten kanssa kyllä aina juu!!

Päivämäärä:   18.5.13 22:25:56

Siis minusta tuo Suomen esitys on tosi hyvä, paljon parempi mitä on edellisinä vuosina ollut. Ihanan iloinen :)
Romanialla on aina ollut hyviä, en ole vielä kuullutkaan tän vuotista veisua.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   18.5.13 22:28:45

España vois mun puolesta voittaa!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.5.13 22:28:58

Paineliks kaikki ny vahtaamaan jotain veisuja?!

Mulla soinu koko illan omat veisut =)

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 22:29:55

Lordi oli paljon parempi.

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 22:30:28

Romanian tän vuoden viisu on kyllä kisan oudoin veto ja siks kai niin mieleenjäävä :)

Päivämäärä:   18.5.13 22:31:25

Joo, Lordia on vaikee pistää paremmaks kun se oli niin erilainen esitys :) Mut siitäkin on jo 5-6 vuotta?:o Sen jälkeen kaikki on ollut tosi nössöjä esityksiä.. :D

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 22:31:43

Saa joitain palovammoja reisiin tästä läppäristä...

Päivämäärä:   18.5.13 22:31:46

Hah, mun mielestä toi renkutus oli ihan kauhee :D Nyt vasta näin sen kokonaisuudessaan, ja se ding dong kyllä aika hyvin kruunas ton :p

No, euroviisut on mulle aina ollu aikamoista tuskaa, inhoon kaikkea iskelmää ja nää viisut on ehkä hirveintä lajia musaa mitä onkaan :D Paitsi Lordi oli melkein hyvä ja sillon varmaan katoin ainoon kerran ikinä ne kisat ihan kokonaan.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 22:34:03

Sheebaa on kun ne maat jotka sponsaavat noita kinkereitä saavat sovitusti suurimman osan äänistä kuitenkin.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 22:42:35

Havainto käy siellä kuumana :D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   18.5.13 22:44:45

Olettepas olleet ahkeria tänään. Tekstiä on niin paljon ettei ehdi lukeakaan.

Tilannekatsaukseen: en oikein tiedä heilan tilannetta. Nettiprofiilit on kyllä poistettu mutta ihastus funtsii ja minä epäröin ;)

Upea ilta merenrannalla. Yksikseni sain nököttää omalla kallionkielekkeelläni ja katsella Viron puolelta saapuvaa ukkosmyrskyä. Otin mukaan vain neljä matoa, ihan jotta pääsisin nautiskelemaan illasta rauhassa..... Kalat olivat eri mieltä ja liki hyppäsivät merestä syliin ;) . Pienimmät potkiskelin takaisin mutta pakkohan nuo säynävät ja lahnat oli pitää.

Nyt viisuja kuuntelen ... Aika perinteiseltä kuulostaa. Enpä usko että huomaisin eroa vaikka tuonne laitettaisiin soimaan 10 vuotta vanhat kappaleet.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 22:44:53

Miten niin?

Päivämäärä:   18.5.13 22:48:00

Jyssen viisut on paremmat!

Moppe, vähän kade. Miksei mul oo merenrantaa vieressä... :(

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.5.13 22:48:09

Yllättyykö kukaan, jos sanon aika varmasti olevani kohta tämän topikin vakiokävijöitä? Ei taida olla nämä amorin metkut mua varten...

Päivämäärä:   18.5.13 22:52:02

Heeei, mitä ihmettä Tirli? Justhan kaikki oli hyvin? Ei käy tommonen! Jonku pitää päästä täältä pois...

Päivämäärä:   18.5.13 22:52:37

Tirli, voi ei!! :( Siltäkö näyttää? :(

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 22:53:28

Reisiä kuumottaa :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.5.13 22:59:30

Niin. Mutta kun ei ne asiat vaan mene niin. Mun kaverit jo vitsailee, että ne vois tehdä hinnaston mulle siitä mitä maksaa kuinkakin pahan eron kokeneen miehen ymmärtäminen. Kaikenhan pitäisi olla ihan ok, mutta sen vaan nyt näkee, että toisella ei ole sellaisia tunteita mukana. Mulla on siitä kokemusta ja mä tiedän. Ei voi mitään. Musta tykätään, mutta muhun ei rakastuta.

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 23:04:07

Kurja juttu, Tirli.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 23:04:47

Offis, joo vois nakata koneen nurkkaan ja lähteä nukkumaan.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 23:07:30

Nuo euromiisukappaleet on kyllä ihan oma lajinsa. Tehdään ihan tätä kilpailua varten. Ei tuollaista musiikkia oikeasti kukaan kuuntele jos tuota voi musiikiksi sanoa.

Päivämäärä:   18.5.13 23:08:35

Tirli :(

Toi Romanian heppu on sopraano? :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 23:09:16

Ihana! Vaihoin neloselle ja siinä oli juuri se kohtaus, jossa Jack Nicholson sanoo Helen Huntille, "että sinun vuoksesi tahdon olla parempi ihminen" :)

Hyvää illanjatkoa, mäkin lähden nukkuun :)

Tirli, tuo on kurjaa. Ei passaa sekaantua sellaiseen, jolla asiat on kesken... Btdt.

Päivämäärä:   18.5.13 23:10:24

Tirli :( Kaikkein inhottavinta toi on jos siihen uhraa paljon aikaa ja tunteita itse. Onpa kurja juttu :(

Jessus tota äskeistä viisuloilotusta, aika karmeeta...

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 23:10:30

Nettioffari, se on liikuttava leffa <3

Kyllä Romanian mies on kova!!!

Päivämäärä:   18.5.13 23:10:54

Voi kurjuus Tirli :( niin sääli, niin sääli...

Vau, tuo Romanian laulaja.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 23:12:52

Onpa Bonnieta leikattu... No joo, hyvää yötä! ^.~

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 23:14:46

Ollaan pauke varmaan samasta kaupungista kotoisin mikäli tulkitsin aiemmat koordinaattisi oikein. Keski-Pohjanmaalta. Tuli vaan mieleen enkä muistanut aiemmin kommentoida tässä viisuhuumassa :)

Päivämäärä:   18.5.13 23:18:13

Aijjaa piisku! :) Minä olen aika pienestä kaupungista, luulen että saatat tarkoittaa sitä vähän isompaa? Naapureita nekin kyllä ovat.

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 23:19:23

Ai, no tarkotan juu sitä vähän isompaa samoilla kulmilla. Mäki oon asunut jo kymmenisin vuotta pk-seudulla ennen tätä P-P -reissua ja takas oon tulossa näillä näkymin tänä kesänä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   18.5.13 23:22:31

No, mä katson vielä. Mutta ennusmerkit on tutut...

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 23:26:46

Islanti kuulostaa niin kauniilta.

Päivämäärä:   18.5.13 23:50:04

No joko kaikki nukkuu? Katotaan nyt näitä viisuja prkele! :D Norjan biisihän oli hyvä. Ja Tanskankin ihan ok. Ajerbaizanin lasikoppibiisi oli kanssa ihan jees.

Vai alanks mä vaan tottua tähän kauheuteen? :D

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 23:53:44

Sä alat murtua, Mission!!!

Mä en viitsinyt spämmätä yksin tätä ketjua viisukommenteillani, mutta onneks en oo enää ainoa.

Päivämäärä:   18.5.13 23:58:37

Mä en jaksanu enää paria vikaa kattoa, vaikka vannoin tos yhes kohtaa et katon nyt kaikki ku näin pitkälle nähty :D No osa meni aikalailla ohi tossa muutenki... Pitää kattoo viel joku kooste ni oon leikisti nähny kaikki biisit ;)

Islannin tukkajumala ei vieläkään sykähdyttäny..

Päivämäärä:   19.5.13 00:03:04

Mie oon vielä kanssa hereillä! Muokkaan edelleen kuvia sinne mun tuleville nettisivuille. Isossa telkkarissa pyörii euroviisut ja pikkutelkkarissa tamma-tv :)

Päivämäärä:   19.5.13 00:04:21

Islannista en erityisemmin pitänyt, Tanska ihan ok, Kreikka omituinen... ja sit taisin nukahtaa sohvalle.

Päivämäärä:   19.5.13 00:05:49

Noni, koosteen perusteella kyl toi Norja on mun lemppari.

Lähettäjä: ..., 
Päivämäärä:   19.5.13 00:16:43

Voi ei, Tirli. Siihenkö suuntaan piti mennä :/

Mission. Alat tottua ;)

Norjalla ja Tanskalla hyvät biisit. Myös Islanti, ylläri pylläri, saisi ääneni jos äänestäisin. Yllättävän hienoja biisejä ja hyviä ääniä tänä vuonna. Jaksan uskoa ding dongiin, tänä vuonna ei jäädä häntäpäähän. Maltalla yksi tulevan kesän hittirenkutuksista. Virolla tänäkin vuonna kaunis kappale ja taitava laulaja, mutta väärä kieli. Hollannin Anouk toimii. Romania... Noh, Romania voi voittaa. Ruotsin biisi todella vaikea ja pienoinen pettymys oli odotettavissa. Hieno biisi silti ja kestää radiosoittoa kevyen musiikin kanavilla. Kreikan biisiä en tajua vieläkään.

Unohdin keskiyön kirouksen, mutta välimuisti pelasti tälläkin kertaa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.5.13 00:17:33

Eikä! Tämäkin piti kokea :D *nolo*

Päivämäärä:   19.5.13 00:31:20

Mä oon niin väsynyt et tuijotan lasittunein silmin telkkaria, osaamatta sanoo mielipiteitä oikein mistään. Jälkikäteen en enää muista et mikä maa ja minkälainen laulu. Ois varmaan nukkumaanmenoaika :DD

Päivämäärä:   19.5.13 00:32:39

Hahah ruoste, sitä on muualla käyty! Mullekin teki keskiyö tepposet :o mutta muistin onneksi vaihtaa nimimerkin ;)

Päivämäärä:   19.5.13 00:34:17

Joo Ruoste, mullakin on kyllä kausia että parempi pitää tää vaan visusti täällä, joten joskus voi lipsua puskis kehiin :D Mut nyt en taas ookaan jaksanu ku viimeks tein noi, etenkin kun olin pölliny puskaks jonku jatkuvasti käytössä olevan... Mut aina välil iskee sensuuri kun tajuaa taas kotkottaneensa tänne kaiken ni jos ei sit ihan joka muussakin topassa esiintyis. Kohta voi muuten suoraan laittaa tohon oman nimensä :D

Päivämäärä:   19.5.13 00:48:12

Kyl toi Suomi taitaa ding dongeinensa pysyä aikalailla siellä missä arvasinkin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.5.13 01:17:34

En käy vieraissa enää koskaan, lupaan :P

No voi ding dong damn. Hittolainen, ei uponnut viisukansaan Kristan eurorenkutus. Lähretäänkö Tanskaan ensi keväänä? Kivat niille ja öitä teille :)

Päivämäärä:   19.5.13 01:18:57

Voivoi, mä jotenkin kuvittelin et Suomi menestyis paljon paremmin :D Mulla on aina niin positiivinen käsitys kaikesta.

Pitää takoa sillon ku rauta on kuumaa, mulla on huomena ne toiset treffit sen yhden kanssa jonka kans nähtiin pari viikkoa sitten, ja maananaina on yhden toisen tyypin kaa ekat treffit... :D Mitähän soppaa minä täälä keittelen??

Päivämäärä:   19.5.13 01:22:09

Ding dong vaan :D Ei pöllömpi voittaja, ihan suht ok. Norja ois sanu voittaa.

paukkeellahan se hutunkeittoa on menossa :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   19.5.13 03:30:47

Jokos täällä kaikki on nukkumassa?

baarissa tuli käytyä.. Joo ei oo baarit enää minuu varten, Ehkä jossain kylän baarissa voi käydä kattoon jotain mutta ison ison kylän baarit ei nappaa enää.

Niin ja jos sattuis se mukava kauniimpi osapuoli lötymään jostain niin eipä sitä tartteis enää sit baareissa käydä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.5.13 04:29:42

Varhaista huomenta:)!
Se on KESSU kylläkin niin, et mä olen jo ratsastanut täyttä päätä silloin kun sä olet vasta syntynyt:).
Sä olet poikanen muhun verrattuna:).

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 07:06:21

Hyvää huomenta :) Piste onkin ollut aikaisin liikenteessä. Vai onko se sulla vielä myöhäistä... Vähän jurppi, kun heräs jo puol tuntii ennen kelloa :/ Pitäs varmaan alkaa jo se ilmastointikone hommaan.

Ruoste, mentäskö Tanskaan jo tänä kesänä? Mää tahon! Legolandiaa! Mopolla ois tarkoitus käydä pyörähtään eteläisemmällä Euroalueella, vaan taitaa taaskin jäädä tältä vuodelta väliin. Huokaus, kiva se on haaveillakkin :) On melkeen, kuin ois siellä jo käynyt :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.5.13 07:07:59

Huomenta, Piste heh hee, vai niin.:) Olipas huonoa viinaa eilen, kun ei edes krapulaa tullut.

Päivämäärä:   19.5.13 08:35:27

Huomenta! Historiaa tapahtunut tänä aamuna, nukuin jopa kahdeksaan! Zombina aamukävely ja nyt ihmettelemään helluntaipäivän antia ;) .

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.5.13 09:12:40

Mitähän se helluntaipäivän anti voisi olla?

Tekisi mieli jonnekin luontoon, sellaiseen paikkaan, jossa koko ajan ei tulisi ihmisiä vastaan. Mutta eipä taida olla toivoakaan.

Päivämäärä:   19.5.13 09:21:50

Piti kysymäni, johtiko Iinan ja kumppanikandidaatin suhdepohdinta mihinkään.

Tirlin ei ehkä kannata heittää vielä hanskoja kehään, paitsi jos olet uudelle kumppanille jo 'ihan sama'. Mutta muutoin aikuisella ihmisellä on omat menonsa, ja on paljon sellaisia, joiden elämä ei pyöri suhteilun ympärillä. Ja teilläkin kun tuota etäisyyttä on, suhdeaika pitää varaamalla varata, eikä kaikki ole menetetty, vaikka yhteisajan tarpeesta olisi eri näkemys.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 10:04:33

Kai sitä ihmisten ilmoille pitää lähteä. Kunhan ensin töistä selviää :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.5.13 10:19:47

kurnau: kehityskeskustelu on vielä auki tiettyjen asioiden kohdalta.

Asian tiimoilta laitoin miehelle sähköpostia ja kerroin omia ajatuksiani asioista - katsotaan vastaako postiin vai ei vai puhutaanko tiistaina sit naamatusten lisää asioiden tilasta =)

Mennään päivä kerrallaan ja katsellaan - kiire ei ole kummallakaan =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.5.13 10:35:44

Kauhia sirkutus pihalla. Olkaa hiljaa, päätä särkee. o.¤

Oijoijoi, piti kai olla pystyssä ja liikenteessä jo pari tuntia sitten. Jospa ne kaakkiloiset tänään liikuttaisivat itsensä ihan itsekseen.

Nöffi, täytyykö mun hankkia oma mopo ja opetella ajamaan vai saanko tulla bussilla perässä? En ole minäkään käynyt Legolandiassa. En tosin ole koskaan käynyt Särkänniemessäkään (oikeasti!) ja sinne on astetta helpompi reissata, lähdetäänkö sittenkin vain Tampereelle? :P

Auh.

Piu pau pauke se ihmissuhdesoppaa keittelee. Varo, ettei kiehu yli ;)

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   19.5.13 10:48:49

Jykä, toivon kovasti, että löytäisit oman puoliskosi. Kehottaisin kuitenkin hieman varomaan juurikin niitä hevosnaisia... Toisaalta kyllähän siitäkin porukasta niitä suht järkeviä helmiä löytyy :)

Jos tosiaan hevosnaisen haluat ni takuuvarma keino sellasen pyydystämiseen on olemassa (älä ota vakavasti - sisältää sarkastista veetuilua hevosväelle): rakenna talli, eikä aikaakaan kun joku hevosesta haaveileva tai hevosensa omaan pihaan haluava naisihminen kiinnostuu. "Build a field and they will come." Toisaalta en suosittele tuota konstia käyttämään, sillä sen naisen pitää kiinnostua sinusta, eikä sun tarjoamista mahdollisuuksista, jotta juttu vois kestää. Ole omaittes vaan ja kyllä se siitä :)

Olette muuten yllättävän hilpeetä ja positiivista porukkaa ht-netin mittakaavassa ;p

Tämän sanottuani pyydän anteeksi ja katoan sumuun palaamatta koskaan ;)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   19.5.13 10:51:58

Huomentapäivää ja hyvää helluntaita kaikille:)

Ei oo sitten herran aikaan tullut kuikittua tänne sinkkulaan. Työ-ja opiskelukiireet sekä ihana keväinen luonto ja moninaiset mielenkiintoiset projektit ovat kiitettävästi saaneet minut pysymään pois netin paheellisesta ympäristöstä.

Voin kertoa että menee paremmin kuin hyvin tällä hetkellä. Olenkohan ees ansainnut tätä kaikkea iloa itelleni. Kaikki kuumeet, mistä keväällä haaveilin, ovat toteutuneet. No, se starttihevosen ostaminen on vielä vaiheessa, mutta sillä ei niin kiire ole. Räpsysilmäinen vasikkakin ammuskelee omassa karsinassaan tyytyväisenä.

Semmoisia. Hyvää kevättä. Eikös se niin mennyt että "jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä." Taitaa siis meikäläisellä olla ihan mukava kesä tulossa:)

Päivämäärä:   19.5.13 10:55:29

Iina hyvä noin, kunhan ette analysoi uutta suhdetta puhki heti alkumetreillä.

Täytyy varmaan lähteä merenrantaan kävelemään tuhannen muun kanssa. Oikeasti tahtoisin etsimään korvasieniä, niitä oli jo torillakin. Pitää lohdutukseksi käydä Kaivarin Kanuunassa.

Päivämäärä:   19.5.13 11:02:27

IRL voi kyllä pysyä täällä, jos viihtyy. Eikä tarvitse olla sinkku.:)

Jos nainen on houkuteltavissa tallilla ja hevosaitauksella, millähän sitten mies? Pitäisikö rakentaa autotalli rasvamontulla, vai olisiko varmempaa ostaa jääkaappi täyteen tukevaa ruokaa ja olutta?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 11:18:28

Sisko kurnau laitaa vaan nätin mekon päälle ja lähtee sinne ihmisten ilmoille hymyilemään säkeenöivästi ;) Varmasti hymyhuuletkin suukon saavat.

Kyllä kesä saa pään kääntymään, kun kartsalla päristelee... Huokaus, syvä huokaus :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.5.13 11:25:50

No niin, ny o hernerivit jo tehty, potut maassa, avomaankurkun ituja kälppärissä jo about 80 ja kesäkurpitsaa tulee samanverran, paljon muuta, loppuu tilukset kesken, pitää mennä jo kaupunginmaille.:D Hullut hortonomit heimolantieltä, Heinonen ja Huttunen.:D

Päivämäärä:   19.5.13 11:34:18

Tahtoo kanssa hernemaan kuten Kessu.

Offari hyvä huomio, kaapissa olisi mekkojakin. En edes kunnolla muista, millaisia.

Pikku suukko on sitten rantautunut rakastuneiden & onnellisten puolelle, onnittelut!

Päivämäärä:   19.5.13 11:43:46

Muakin vähän hirvittää mitä tästä tulee, ensin on pitkän aikaa ettei mitään, ja sit yhtäkkiä kaks tosi kiinnostavaa persoonaa lähestyy :/ miksei se tasapaino voi säilyä?!
Mut pakkohan se on ottaa selvää et kumpi kolahtaa enemmän, eikö niin?

Päivämäärä:   19.5.13 11:49:53

Missä pauke tavannut nuo kaksi? Olinkin muistavinani, että paukkeella oli säpinää.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 12:17:37

Nyt voin tehdä tunnustuksen. En ole enään änkyrä. Nyt mulla on fb.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 12:54:59

Jaahas ja kaikki ovat selvinneet eilisestä jos siinä mitään selviämistä olikaan. Enemmän tulee oltua tuolla FB:ssa, tosin senkin voisi lopettaa kesäksi ja tehdä jotain hyödyllistä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.5.13 13:19:06

Tervetuloa tälle vuosisadalle, Nöffi :) Sanovat, että jos et ole FB:ssä, et ole olemassa. Kohta sinut yritetään täällä käännyttää takaisin sillä jotkut ovat sitä mieltä, että some, etenkin facebook, on saattanasta. :P

pikku suukko, ihanaa kevättä sinullekin. Onnen hippusia, miten kivaa :)

Mekkoinventaario suoritettu. Kaikki vanhat rievut mahtuvat, mutta peilissä on edelleen jotain vikaa. Aivan sama, tänään on polvienpaljasteluilma. Väriä räpsyihin ja kohta nokka kohti Suburbiaa. Iltapäivä on pyhitetty syömiselle, nauramiselle, kuulumisten vaihtamiselle ja kavereiden jälkikasvun ihastelemiselle. Kunhan alun pakollisista "mites opiskelut?" ja "entäs miesrintamalla?"-kysymyksistä on selvitty, on luvassa mukavia hetkiä sekalaisessa seurassa. Harmi, että näitä kekkereitä nykyään ehditään järjestää vain pari kertaa vuodessa. Sekin on vähän ikävää, että ne nykyään sijoittuvat lähes poikkeuksetta sunnuntai-iltapäiviin kun ennen saatoimme viettää kokonaisen lauantain toistemme seurassa. Ravintolaillalliset ja drinkkilistat ovat muuttuneet salaattilounaiksi rivarin terassilla. Aikansa kutakin.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.5.13 13:45:50

kurnau: ei me analysoida puhki tätä :D

On oikeastaan kyse siitä että siirretäänkö tää vakavaksi vai ei vai mennäänkö tällä tasolla vielä - että mitä tunteita on pelissä molemmin puolin ja riittääkö ne jatkoa ajatellen =)

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   19.5.13 14:01:39

Nettioffari, naispuolinenhan minä, alkuvuodesta kirjottelin täällä enempiki mutta sitte jäi lähinnä seurailuun sattuneista syistä. :) Sillon noiduin täällä moneen kertaan kun kaikki muut on etelämmästä.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   19.5.13 14:08:48

ei oo heilaa mutta haaveilen :) ihana olis kuherrella kesä mökillä tai merellä...
mekkoinventaario on täälläkin suunnitteilla...viime kesänä niitä oli parisenkymmentä..jokunen ehkä pääsee jatkoon :)

Päivämäärä:   19.5.13 14:18:10

Kurnau, no netistähän nuo. Mistäs muualtakaan minä löytäisin ;)

Käytiin ihana parin tunnin lenkki ihanassa ilmassa kaverin kanssa, sortsit ja toppi päällä ja hyvin tarkeni! :) ihanaa kesä! <3 ja tänään treffit <3 Tää on elämää ^^

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   19.5.13 14:35:58

Höh, H sitten löyti unelmiensa rinssin ja pussas sen sammakoksi? Ei kannata tuskastella ja olla kateellinen siitä, että nuo muut on etelän lämmössä, vihtotaan me vaan täällä pohjolassa sääskien kanssa :)

Lähekkö H sokkoreffeille? Ihan niinku tuosta vaan. Mää hyppään nyt mopon selkään ja tuun illalla takasin. Aluksi suuntaan tuonne itään ja kattoo sitten mihin sieltä. Muutama kaveri ainakin kiertää, tai jos sulle passaa, niin kierränki ne kaukaa ;)

Päivämäärä:   19.5.13 15:18:26

Helou!

Idässä on harrastettu tänään mökkeilyä lyhyessä mittakaavassa. Vielä oli möksä paikoillaan, mutta näytti kyllä kovin rumalta ja kulahtaneelta siinä naapurimökin vieressä, kun sen omistajat ovat laittaneet möksänsä oikein hienoon kuntoon sisältä, ulkoa sekä pihalta. Meillä on siinä vieressä sitten viidakkoa muistuttava pöheikkö (tosin suomalaisin kasvilajikkein..) ja sen äärellä onnettoman oloinen lautahökkeli. Tarttis varmaan tehdä jotain, ettei mökkireppana ala tuntea samanlaista alemmuuskompleksia kuin omistajaperheensä, tai ainakin osa siitä :/

Matkalla mökille näkyi mm. tällaista: http://aijaa.com/6oHZMw, varmaan sillä oli siis pesä tuossa. Ja tällä onnekkaalla näytti olevan myös oma heila helluntaina: http://aijaa.com/HaTeTy Niin ja suuren suuret onnittelut myös kaikille sinkkuloille, jotka ovat onnistuneet sen oman helluntaiheilan löytämään! Tai edes sitä sutinaa...

Mulla ei muuten löydy kaapista yhden ainutta kesämekkoa :o Kaksi juhlamekkoa mulla on, mutta eipä niitäkään tule koskaan pidettyä, kun ei ole juhliakaan. Toista en oo pitänyt kertaakaan (kirpparilöytö) ja toisen ostin tuttavan häihin pari vuotta sitten, ja sitä olen myös todistetutsi pitänyt päälläni sen yhden päivän. Mulla ei jotenkin anna tuo itseluottamus periksi pukeutua mekkoon. Alla pitäisi ainakin olla joku muotoileva kureliivi, joka ulottuisi polvista kaulaan saakka. Ja kuumahan sellaisessa tulisi... Mutta taisin tuossa joskus menneinä aikoina asettaa tavoitteeksi pukeutua edes yhtenä päivänä tulevana kesänä hameeseen. Ja se tavoite pitää yhä. Hameitakin olen kirpparilta ostanut, mutta eipä ole tullut pidettyä niitäkään; jotenkin miellän tuonkin asian niin, että ne on tarkoitettu oikeille naisille eikä tämmöisille tallitollukoille. Älkääkä nyt käsittäkö väärin, ei ole huono päivä, eikä ole tarkoitus mollata itseäni taas suohon; mulla vaan on ehkä vähän omituinen huumorintaju välillä. Siihen sisältyy paljon sarkasmia ja itseironiaa, ja jos ei sitä ymmärrä, niin sitten saa varmasti mun jutuista aivan vääränlaisen kuvan :p

Päivämäärä:   19.5.13 15:42:20

No en siirtynyt vielä mekkoihin minäkään, pitkän voisi laittaa, lyhyemmän kanssa olisi pakko laittaa itseruskettavaa hyvissä ajoin. Eipä nuo jalat ole aikoihin väriä saaneet. Mutta housut oli ok valinta, merenrannassa puhalsi kylmä tuuli. Kanuunassa taas kyllä oli tappavan kuuma (ja kallista).

Rannassa oli ennakoidusti kansainvaellus, mutten kyllä bongannut yhtään kiinnostavaa miestä. En edes oikein tiedä, mitä katsella, jotenkin ulkonäön merkityskin on paljon pienempi kuin ennen.

Netissä on vähän sama ongelma, mitä hakuehtoja sinne laittaisi. Ja mikä on pienempi paha, on liian kaukaa, on liian nuori, on väärän näköinen, ei käy töissä? Tai entäs jos on muuten sopiva, mutta kemiat eivät toimi? Tai mies hakee jotakin kuuta taivaalta.

Jo tuo kuin Iinalla, että joutuisi pähkäilemään, onko tunteita, se olisi rasittavaa. Vaikka 100-prosenttisesti ymmärrän, ettei huvita heittäytyä johonkin, mistä ei oikein tiedä.

Tykkään Niinan huumorista, mutta mitäpä jos Niina sanoisi kokeeksi seuraavat 2 vk itsestään pelkkiä positiivisia asioita. Itselleen ja muille.

Päivämäärä:   19.5.13 15:50:53

"Build a field and they will come." :D:D Loistava!

Mä aikanaan meni faceen pitkän kinuamisen jälkeen mutta en omalla nimelläni, laitoin koirat sinne. Vaihdoin sen tuossa hetki sitten omalle nimelle ja hitto, niitä kaveipyyntöjä on kokoajan ja en oo kehdannu olla hyväksymättä moniakaan, ja nyt ärsyttää koko laitos. Ihan täynnä kaikkea turhaa paskaa ja sitä asiaa, johon ennen keskittyny, on vaikee löytää seasta. Ja hei, kavereita taitaa yhä olla vajaa viiskyt... Voi olla että jossain kohtaa käy raju harvennus.

Mekkoja, hameita, liirumlaarum. En oikeestaan juuri käytä. Epäkäytännöllisiä ja näytän lähinnä tanttatädiltä. Muutama hyvä on kyllä kaapissa ja niitä käytetään harkiten. Arkena tarkottaa sitä ettei juuri ikinä... Varmaan parhaiten viihtyisin jossain superkalliissa hyvännäkösissä hoikistavissa ureiluvermeissä, pitkät shortsit, toppi, lenkkarit. Pitää pystyä liikkumaan! Tosin oon kyllä myös farkkutyttö, farkut on parhaat housut mitä on olemassa... Farkkuhame on kyllä myös ihan jees. Mut hame kuumalla on ihan tuskaa ku reidet hikoo.

Ihana toi Niina löytämä joutsenpariskunta pesineen!

Päivämäärä:   19.5.13 16:02:19

Mission ei hame voi millään olla housuihin verrattuna kuuma.

Pitkä hame olisi Suomen ilmastossa paras, mutta huolestuttaa aina vähän, että onko se 'unprofessional'. Eli antaako itsestään vähän liiankin taiteellisen vaikutelman?

Sinisistä farkuista en innostu yhtään. Niiden pitäisi istua joka puolelta, eivätkä ne anna kenellekään anteeksi mitään.

Päivämäärä:   19.5.13 16:08:21

No mulla on jalat ja takapuoli ollu niitä hyviä kohtia, enää ne ei oo mutta makalla sinne taas, farkut on ollu hyvät frendit ;)

Häh, siis hame on paljo kuumempi, koska kun istut niin jalat on yhessä ja iho hikoo kun on vasten ihoa. Moista ilmiötä ei housujen kanssa ole.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.5.13 16:09:02

kurnau: tunteita on puolin ja toisin, mutta se riittääkö ne millaiseen suhteeseen on se pointti :)

Päivämäärä:   19.5.13 16:19:47

kurnau -> ai kaks viikkoa!?! Se on kyllä pitkä aika tuollaiseen "projektiin", mutta sopiihan mun yrittää :) Tulisko joku vahtimaan ja muistuttamaan asiasta...?

Päivämäärä:   19.5.13 16:28:25

Pelottaa... Leijonat on jo lämmittelemässä jäällä. Apuuvva.

Päivämäärä:   19.5.13 16:29:41

Mitä Iina itse oikein ajattelet kuviosta? Onko kynnyskysymys, että toinen on täysillä mukana, vai mikä mättää?

Niina negatiivisia ajatusmalleja ei tarvitse vahvistaa ainakaan omilla puheilla. Saa näyttää tänne sinkkulaankin, että näet itsessäsi (vaihteeksi) paljon hyvää. Tuo siis ei ole helppoa aina kenellekään.

Mission en ole tajunnut ajatella hameista noin. Mietin, että jalatkin saavat ilmaa, mutta että tulee herkemmin kylmä.

Päivämäärä:   19.5.13 16:39:47

kurnau, ehkä kaikilla ei reidet hikoile? Mulla hikoilee, silloin kun ovat kiinni toisissaan ja on kuuma. Siks varmaan hameet ei omasta mielestä ole mukavia lainkaan. Muistan kyllä hiertymävammatkin saaneeni, en tiedä oonko vaan niin lihava mutta hiki on hiertänyt reidet punaisille palovammoille hameen kanssa... Ei kiva.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.5.13 16:46:15

kurnau: ajattelen et tää tilanne on hyvä näin ja annan mielelläni aikaa toiselle ja samalla itselleni saadakseni varmuuden omista ajatuksistani =)

Esitin vain miehelle eilen yhden kysymyksen ja sen vastauksen perusteella kävimme asioita hiukan enemmän sit läpi kuin mitä ehkä olis ollut tarvis. Toisaalta hyvä et nyt asia on tapetilla, niin kummallakin on sitten tieto missä mennään je tulee vähemmän ylläreitä =)

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 16:49:14

Pronssi kotiin... pronssi kotiin...

Päivämäärä:   19.5.13 16:50:01

No oikei, mie yritän miettiä itsestäni hyviä puolia ja hyviä ominaisuuksia. Olen kätevä käsistäni ja hyvä valjastöissä. Sain silloin valjassepäksi valmistuessani stipendin parhaana valjasseppänä :) Hädän hetkellä mie olen luottoystävä, jonka apuun voi luottaa. Mulla on korkea työmoraali, ja olen töissäni tunnollinen ja ahkera; minusta saisi joku hyvän työntekijän. Tiedän paljon hevosista ja osaan käsitellä aika monenlaisia hevosia. Siitä olen tosi ylpeä tällä hetkellä, miten fiksuja noista pikkupojista on kasvanut. Ja mulla on kivat hiukset! Nyt ei tule enempää mieleen, mutta ehkäpä lista jatkuu seuraavan kahden viikon aikana :)

Päivämäärä:   19.5.13 16:52:49

Iina varmaan hyvä noin. Pitää vain muistaa, ettei miesten kanssa voi oikeasti puhua, sanovat lähes mitä vain, mutta vasta teoilla on painoarvoa.

Mission jos reidet hikoilevat, koko muu kroppa kyllä hikoilee näkyvämmin ja enemmän. Miksiköhän ihmiset käyttävät kuumalla hameiden lisäksi shortseja, ei suinkaan farkkuja.

Jos avaisi tunnollisena ihmisenä suomi24:n.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.5.13 16:54:56

kurnau: kun ton kanssa voi oikeasti puhua ;o)

Päivämäärä:   19.5.13 16:56:50

kurnau, ei mulla hikoo kuumalla koko kroppa, oikeestaan juuri mikään jos en tee mitään. Ureillessa toki. Mutta kyllä reidet hikoo kun niitä toisiaan vasten hautoo. Ei niissä reisissäkään siis hikoa kuin se alue joka toisissan on kiinni. Hameen kanssa pitäis siis kävellä tai seisoa kokoajan :D Talkki auttaa kyllä, mutta sitäkin tarttis olla mukana ja lisätä jos pitkään liikenteessä ja paljon istuu...

Ja näinhän tää näköjään menee tääkin, hyvä Suomi, hieno homma.

Päivämäärä:   19.5.13 17:19:48

Joo tää oli vissiin sitte tässä, voi rupee puuhailee muuta. Jos ens vuonna lopettais näiden matsien kattomisen, ei hermo kestä ku lopputulos on aina samaa paskaa, kerran viidessätoistavuodessa sitte jotain tulosta. Palataan aiheeseen vaikka 2025 :p

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   19.5.13 17:21:07

Hyvinhän Suomi on pelannut lukuun ottamatta näitä mitalipelejä ;)

Päivämäärä:   19.5.13 17:44:31

No joo, mutta taso on tietenkin ollut sekalainen. Kun taso kovenee, se Suomen taso näkyy, ei yllä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.