Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 288

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 18:54:09

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1240365&t=1240365

Tilannekatsaus: kuinka moni ON hommannut heilan helluntaiksi?

Re: Sinkkujen topic 288

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 19:01:38

Lätkästressi on ohi, voidaanko nyt keskittyä jännittämään euroviisuja? Kenen luokse järkätään kisakatsomo? :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:01:56

Havainto, M 35, villi ja vatun vapaa :) Muuta?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.5.13 19:02:12

Jos virtuaalipuuhastelu ruoste lasketaan, en ole levännyt laakereillani. Kuka väittää, että heilan muka pitäisi olla irl?

Ehkä tämä on viimeinen vapaa kesä.:)

Offarille ja Havainnolle hyviä kahvihetkiä turhia odottelematta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 19:04:03

^ Understödes!

Lähettäjä: Havainto 
Päivämäärä:   18.5.13 19:08:42

Nettio, Siis naapurikaupungista?
Taidan syödä jäätelön... Pitääkö tänä iltana vielä hävitä euromiisuissa?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:10:18

Ruoste, nääh, täällä tulee tyhmät kotivideot. Naama on ottanut jo tarpeeksi aurinkoa, taidan pysyä loppuillan kotona. Aamulla on taas aikainen nousu. Oli kyllä eilenkin hikinen päivä, vaikka tänään se vasta lämmintä onkin ollut. Lähettiin rinsessojen kanssa kylille sillä hienolla ajoneuvoyhdistelmällä ja lupasin niille, että käydään 10 eri leikkikentällä. Niin sitten tehtiin. Kotiin tullessa oli jo hieman kiire, kun piti nestetankkausta harrastaa siinä välillä ja alkoi olemaan jo paineita :D Polvet meinaa olla hieman kipeinä. Ei ole tottunut vielä tuollaiseen määrään liikuntaa kerralla. Tuli taas parissä päivässä ihan kiitettävä määrä. Pitäs varmaan laittaa mittari tuohonkin yhdistelmään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 19:12:33

Kurnau, koska kaikki muukin tuntuu onnistuvan nykyään virtuaalimaailmassa, kai se helluntaiheilakin voi olla internetin ihme. Minäkin taidan hankkia sellaisen. Löytyykö vapaaehtoisia? Irl-versiolle ei taitaisi olla aikaakaan, ellei se tulisi kylmiltään aveciksi iltapäivän grillikekkereihin tai avuksi iltatalliin.

Merelle neitosen mieli.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:15:52

Tarkka havainto :) Jossain niistä kaupungeista. On mulla ranchi siinä lähempänäkin, mutta nyt asun täällä rantakaupungissa. Hyvä idea, määkin korkkasin turkinpippurijätskin :)

Mää toivon, että se Suomen renkutus katoaisi bittiavaruuteen, eikä löytäisi koskaan takaisin... Kohta sama minkä kanava töissäkin vaihtaa, niin ei mikään auta. Hyh, sama, kuin broileri joulunaikaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 19:16:18

No hiisi, ei se mies lähdekään kahvittelemaan, kunhan uhkaili.

Aika päheä kulkupeli Nöffi, on se kumma jos ei tuolla naista saa ;)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.5.13 19:17:56

Eeeeihän se lätkä siihen loppunu, seuraavaks ohjelmassa on jännittää kuka tulee huomenna rökittämään meidät pronssiottelussa ;) Matsi alkaa kasilta, tarttis kai noi rakit viedä nyt ulos....

Mä aattelin ottaa sen jonon juhannukseks, joten helluntaiheilaa ei nyt oo.

Päivämäärä:   18.5.13 19:17:57

No älä sitten paljasta...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:19:07

Ruoste, Merelle onkin kaunis vene :) Mullakin on ollut lähes samanlainen ;) Sen isosisko Storfidra.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 19:21:36

Ei tässä ole akkoja kerennyt kattelemaan, on puuhastelua ollut niin paljon. Tämän illan kyl popottelen himassa ihan raaahassa.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.5.13 19:22:50

Onneksi broileria ei syödä Jouluna:)!!!
Nyt kyllä menee, grillistä, eikä ole edes yhtään hassumpaa, oikeestaan hyvää, tosi hyvää siis.....
Miten voi olla niiiiiiiin ihanat omat hepat:)!!!
Niiiiiin ihana päivä takana niiden kanssa:).
En mä tiedä, haluunko edes hevosmiestä, niin kivasti menee ilmankin!
No, jos nyt katsoisi, onko miehestä mihinkään.....

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:24:09

TUleeko Havainto tänne kahville? Ne maistuukin hyvälle riippumatossa :) Se taitaa olla siinä ylempänä, tää mun luola ;) Kaloja siinä joessa ei paljon ole...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.5.13 19:27:39

Olipas surkee peli... toivottavast viisut ois viihdyttävät eikä suomi jäis viimetteeks.

Mä oon nyt mökillä, tosin yksin tällä kertaa ku toi "kesäheila" sai kesäflunssan. No on nyt ainakin aikaa lukee pääsykokeeseen. Torstaina pitäis sit lähtee seikkailemaan auton kans turkuun, kauhistuttaa jo etukäteen :D

Päivämäärä:   18.5.13 19:28:51

Minä en juo kahvia. Toisekseen olen juonut pari kaljaa peliä katsellessa. Onhan tuossa, vastakin sain pari haukea. ;)

Päivämäärä:   18.5.13 19:30:48

Offari on kyllä niiiiiiin naisenkipee, että:)!!!!
Terve piirre nuoressa miehessä;)!!!
Niin pitää ollakin!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 19:31:41

Muurikalla just paisteltiin lättysiä, vadelmahilloa ja kermavaahtoa päälle, ny o ähky.:D

Päivämäärä:   18.5.13 19:32:19

Hah :D Kuinka moni teistä muuten ovat nähneet toisensa oikeasti?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 19:35:18

Havainto, ken tietää, niin kertokoon.:)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   18.5.13 19:38:36

Havainto ja Nöffi ovat siis aika naapureita minun kotikaupungista katsottuna :) Nykyään siis pääkaupunkiseudulla, kotoisin olen sieltä ylempätä.

Voi miten nuhjuinen on mun oloni ollut tän päivän, huhhuh :D Luomet painaa edelleen kilon vaikka olenkin ottanut päikkäreitä pitkin päivää. Myös nälkä on koko ajan vaikka olen syönyt pitsaakin vähän väliä :D Maanantaina taas reipastustaan.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:38:36

Olihan täällä paljastajaisten iltamat joskus. Pitäskö munkin vilauttaa :D Mutta jotkin on tavanneet ihan naamatustenkin ;) Enkä mäkään muuten juo kahvia. Tai hyvin hyvin harvoin. Aamukahvi on hyvää aamusaunassa ja tänään tuolla helteellä piti kuppi juoda, kun aurinko houkutteli pihalle :) Tee onkin ihan parhautta. Ja kaakao :)

Mitäs muuta Havainnosta pitäisi tietää? Muuta mainitsemisen arvoista? Millaista miestä sää haet ja mihin sää sitä miestä tarttet?

Päivämäärä:   18.5.13 19:42:13

Ainiin ja ei ole heilaa helluntaiksi :/ Jotain virityksiä on netin kautta ja uudet treffit sovittu uuden jepen kanssa, mutta en mää niitä heiloiks laske.

No, eipä ole ainakaan myöskään aidsia adventtina!

Päivämäärä:   18.5.13 19:42:32

Nettio, Kovastihan sinä kyselet vaikket itsestäs juuri mitään kerro :)
Ei ole juuri mitään muuta mainitsemisen arvoista ja en minä oikeasti miestä mihinkään tarvi :P Kah, siellähän näkyy Taivaan tulet uusintana tv:stä.

Päivämäärä:   18.5.13 19:43:34

Olen tavannut livenä muutaman miehen sinkkulasta.

Päivämäärä:   18.5.13 19:45:23

No nyt on tääläkin pääskysiä! Mulla on ranskalainen parveke ja ovi on auki, aika vaarallisen läheltä syöksähtävät, eiköhän joku pölähdä vielä tänne sisällekin :D Sitä odotellessa.... O.o

Päivämäärä:   18.5.13 19:47:39

Netti pätki välillä.

Vene on kirosana, ja jos tuolla suomi24tarjonnassakin joku laittaa harrastukseksi veneilyn, aika äkkiä poistun seuraavaan profiiliin. Tappelisi mieluummin nakkikioskilla, siihenkään saa menemään niin paljoa aikaa ja rahaa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:47:55

Pitäskö mun arpoa sulle lottonumerot? ;) Voit voittaa ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 19:48:08

No jos otetaan hötönetin mukaan, olen tavannun ja tunnen yli 20:ntä.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:50:35

Kurnauskisu, ei veneilyyn niin paljoa sentään tarvitse rahaa laittaa. Juurikaan pakollisia menoja ei ole. Ja varsinkin, kun harrastaa tätä purjehtimista, niin polttoaineisiinkaan ei montaa euroa mene. Ja jos se ei elämäntapa ole, niin ei sinne tarvitse aikaakaan laittaa. Rentouttava ja mukava harrastus se on.

Päivämäärä:   18.5.13 19:50:36

Eikä ole tärpännyt?

Päivämäärä:   18.5.13 19:52:54

Nöffi, mulle saat arpoa lottonumerot :D mielellään pian, kohta mennee aika umpeen!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 19:55:02

Pauke, sää oot vähän syrjässä, niin taijampa säästellä ne numerot ;) Eikä sillä voittorivillä ole takuuta ennen, kuin arpa on tarkistettu ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:04:17

Havainto, sun pitäs virittää siimas ja ripustaa rysäs tänne oikealle joelle. Tää mun joki on vähän koholla, sitä ei ole pyhitetty kaloilla ;)

Päivämäärä:   18.5.13 20:05:03

Havainto, ei ole täältä tärpännyt....
Katsotaan, josko muualta tärppää, jos jaksaa....
Punnitsin noita sinkkuuden hyviä ja huonoja puolia, huonoiksi jäi siivoominen, kokkaaminen, pyykkäys, hartiahieronta ja naiminen.....jos ei siis miestä ole.
Hyviä puolia onkin sitten hirvee lista!
Et ei ihme, että emmin.....

Päivämäärä:   18.5.13 20:05:31

Nöffi!! Tuo oli kieroa! :D numerot, hetiiiiii!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.5.13 20:07:47

Iltoja, pitkä aika ei nähdä...

Hetki vierähtänyt siitä kun oon viimmeksi tänne kerenny jotain läppää heittämään, oon mää kyl aina silloin tällön lukassu teittin jutta (Suomeks siis stalkannu teittiä :D ).

Mikäs täällä on noin niin kuin muuten meininki? Mulla meinannu olla pikkanen hoppu tässä, on ollu kaikkee mukavaa ja sit vastapainoks jotain ei niin mukavakin puuhaa/juttua/häppeninkiä.

Täällä joku huuteli dikkailevansa nurtsinleikkuusta, ei voi ymmärtää miten joku voi dikkailla siitä :D Mä tossa tänään jouduin (joku vois sanoa, että sain) aloittaa taas ton ah niin mukavan joka kesäisen pakkopullan, jota nurmikonleikkuuksikin kutsutaan. Kyllähän toi varmaan ihan kivaa puuhaa olis, jos ei sitä tarttis joka viikko tehä tai ois ees se ajettavaleikkuri. Eli en siis paa hanttiin jos joku haluu tulla leikkaamaan ton lopun nurtsin (oli siis laiska enkä jaksanut leikata kerralla kaikkea :P )

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 20:15:06

Hmm, siinä saa kyllä ukkokin mennä peräsuoli pitkänä, jos meinaa Pisteen kelkassa pysyä mukana.;) On se vaan sellanen mimmi.:)

Päivämäärä:   18.5.13 20:17:29

Jysse en ole koskaan leikannut nurmikkoa, mulla on ollut sitä varten jopa perusleikkuri ja päältäajettava, mutta aina itse työhön on kiilannut janoinen renki.

Offari saa purjehtimisen kuulostamaan vaarattomalta. Mutta koko ajan maksetaan venepaikkaa, ja käytännössä aina ajetaan moottorilla. Sitten on purjehdustilaisuudet Välimerellä, puolitututun miljonäärin vene Cannesissa, lentoliput maksaa, hotellit maksaa, ja määränpäässä eli veneessä on yleensä tylsää. Shoppaus venesatamakaupungeissa on ylihintaista ja nuivaa.

Ah ihana kiva kun on hyviä harrastuksia.

Päivämäärä:   18.5.13 20:21:19

Moro Jysse :) Kivaa ku muistat meitäki! Eikai tänne ihmeempiä, osalla on säpinää ja osalla sitten taasen ei ole :D

Nurmikon leikkaaminen on aina ollut ärsyttävää. Meillä on ollut ihan valtava piha jota on saanut leikata lykättävällä leikkurilla, nykyisin on kyllä ajettava mut en minä siitäkään tykkää.
Rivarikämppäni takapiha oli kiva leikata koska alue ei ollut mikään iso. Mut kyllä se aina oli hyyyvin pitkää ruohoo ennenku sain aikaiseks sen leikata ;) mut sit kun homman alotti, niin kivaa se oli!

Hitsi, täälähän meinaa jyristä. Uskallankohan pitää töllöä auki ja katsoa euroviisuja... O.o

Lähettäjä: min.tuu 
Päivämäärä:   18.5.13 20:23:19

Uutena henkilönä hiukan kyselisin miten tää sinkkujen topic oikein toimii? :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:23:20

Jysse, kyllä se ruohonleikkuukin on ihan lystiä ajettavalla leikkurilla, jos ei oo pahemmin paarmoja ja sääskiä kaverina.

Sinkuloille niistä mun harrasteista vaikka vois sanua, että ens viikonloppuna nää hullut numeroidaan ja päästetään irti. Sitten olis tälläista. Ja sitten tuo purjehdus, jota en tee hampaat irvessä, vaan nautiskellen. Muutenkin olen enempi nautiskelija tyyppinen ihiminen :) Kotimaata ompi kiva reissata ristiin rastiin ja ulkomaillakin vois joskus pyörähdellä. Biljardia tykkään tökkiä omalla salilla. Mulla on hyvä keppi, Tarkkailija saa tulla kokeileen, miten hyvin se liukuu ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   18.5.13 20:23:38

Huomenta! En oo tainnu vielä tänään kirjottaa tänne mitään, vaikka oon käyny kyllä jo monta kertaa lukemassa muiden juttuja; hirveesti ootte saanu tekstiä aikaseks :o

Mulla on menny edelleen päivä gimpin kanssa leikkiessä; nyt on vaan ongelmana, että saako niitä mitenkään muutettua enää jpg-muotoon, kun gimp tallentaa ne johonkin omaan muotoonsa muokkauksen jälkeen...?

Pojat pääsi tänään ekaa kertaa tänä kesänä vihreälle. Tässä pari kuvaa: http://aijaa.com/up977m ja http://aijaa.com/G8whYd Parhaat rallit nähtiin vasta sen jälkeen, kun joutuivat pois vihreältä.

Mie toivon näkeväni tänäaamuna vahatipat, mutta eipä näkyny vielä. Olis ollut niin kätevää valvoa sitä varsomista samalla, kun euroviisujen takia tulee kuitenkin kukuttua vaikka mihin asti. Mutta ei sitten. Tamma vaan panttaa; mutta ehkä se on ihan hyvä, kun taitaa olla niin, että mitä pidempään kypsyttää, niin sitä parempaa tulee :p

Jostain syystä mua ei yhtään harmita Suomen joutuminen pronssipeliin. Minä en uskonut niiden pääsevän edes tänne asti! Kuten päävalmentajakin taisi todeta, niin puulaakijoukkueella mitalipeleihin, se ei ole huonosti se.

Niin ja ei ole helluntaiheilaa täälläkään, yllätys, yllätys...

Lähettäjä: Keeper 
Päivämäärä:   18.5.13 20:26:47

ei ole.... :)

Päivämäärä:   18.5.13 20:26:52

Juu....
Mun mies nyt ei mitään lepopäivää nää, kun en itsekään.
Hevoset pitävät siitä huolen!

Päivämäärä:   18.5.13 20:26:59

. Niinpä! :D Täytyisi olla aika ihmeellinen että asiat muuttais...
Offari, en ymmärrä sun vihjeistä vattuakaan. Joki kuin joki...

Päivämäärä:   18.5.13 20:31:56

Jysse moi :) Onpa hetki vierähtänyt, karkuteillä sinkkulasta.

Mä leikkaisin nurtsia ihan mielelläni jos se nurtsi olis ikioma. Sen rääkin korvais kyllä ku kattelis koirien vauhtia nurmella...

Päivämäärä:   18.5.13 20:32:45

Ahaa taisin ymmärtää Offarin vihjeen!
Aika pahkuraista menoa siellä, vai onko?

Päivämäärä:   18.5.13 20:34:24

Offari on niiiiiin puutteessa, et auttakaa nyt joku sitä;)!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:39:20

Hihi, pauke on nurtsin kanssa taistellut sen verran, että sillä leikkaa :D

Päivämäärä:   18.5.13 20:40:04

Minusta toi offailu on maailman tyhmintä touhua. Luonnon pilaamista lähinnä.

Päivämäärä:   18.5.13 20:40:32

Offarin joki on varmaan Oulujoki....

Päivämäärä:   18.5.13 20:42:50

Ai niin, ruosteen tilannekatsaus: olen hommannut heilan huomiseksi......

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:43:29

min.tuu, aloita vaikkas kertomalla kuka, mitä, mistä, miksi. Eli ikää, sukupuolta, paikkakuntaa, niin tietää kahtella oikeaan suuntaan ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:44:27

Piste, Ruosteellekko?

Päivämäärä:   18.5.13 20:45:04

Ja sitten kuvia ;)

Päivämäärä:   18.5.13 20:46:22

Offarin sinnikkäille yrityksille ei voi ku nauraa, ihana! :DD Toivottavasti löydät oman heilasi!

Päivämäärä:   18.5.13 20:46:33

No ei, ihan itelle;).
En mä nyt muille heiloja hommaa, en jaksa jonoa Juhannuksena.....

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.5.13 20:47:00

Offari ei tosta kyllä enää oikeen osaa nauttia, vaikka ois se ajettavakin leikkuri...

Mission, niin se nurtsi on aina paljo vihreempää aidan toisella puolella. Uskalla melki väittää, et kyllä sullakin muuttuis ääni kellossa ensimmäisen kesän jälkeen, kun olet ulkoiluttanut pari tuntii sitä leikkuria pitkin pihaa ;)

Offari tavattu juoksemassa ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:49:17

Hmm, mitenkähän mää ootin Ruosteelta jotain kommentoitavaa tuosta kuvasta :D Pauke, jos sitä muiltakaan menee ottaan, niin voi tulla hankaluuksia...

Päivämäärä:   18.5.13 20:51:02

Okei:)
Eli mie oon 25-vuotias sinkku neitokainen Jyväskylästä päivää:) Harrastuksia lentopallo, lenkkeily ja yllätys yllätys hevostelu. Paljon naurava ja muutenkin iloinen ihminen:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.5.13 20:52:21

Mä en taid halut tietää ees mist Jysse ton videon on löytänyt :D

Päivämäärä:   18.5.13 20:53:55

Suurin osa täällä on siis naisia...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 20:54:21

Jysse, joo, Ruosteen perässä juoksin :) HIPPA! :D

Päivämäärä:   18.5.13 20:57:27

Jysse, mua ei haittai se pitkäks kasvanu nurde, leikkaisin sen sit ehkä joku kerran kuussa :D No ois mulla kyl päältä ajettava, ihan saletisti...

HYVÄ SVEITSI! On kyllä jotenki kuollu ollu toi matsi, tuliskohan jotain säpinää vihdoin...

Päivämäärä:   18.5.13 21:00:17

Mä en jaksa:)!!!!
Poikien piti olla kunnolla, ettei wanhus kuole nauruun;)!!!
Jysse, nyt loppuu.....!!!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 21:04:02

Mihis Minski on hävinnyt, kelasin topsuja hieman alaspäin.? Teitin pitää kohta muuttaa topsun nimi, johonkin suuntaan, mut mihin.:) Siihen en ota kantaa.:)

Päivämäärä:   18.5.13 21:05:36

Havainto, SUURIN osa on naisia.
Muutama munallinen on mukana, mut ei nekään tosissaan....
Kunhan nyt läppää heittävät;).

Päivämäärä:   18.5.13 21:07:50

. No sen olen jo huomannut kyllä.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 21:07:55

Tervetuloa min.tuu :) Sääkin varmaan mulle kelpaisit, mutta oot sinäkin hieman syrjässä :/ Ei muuten ole ylläri, että suurin osa täällä on naisia :)

Päivämäärä:   18.5.13 21:09:50

Ja miehet jotka täällä ovat eivät edes harrasta hevosia? :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.5.13 21:10:50

Täällä pyörivät miehet taitaa harrastaa enempi noit hevosvoimii ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 21:12:51

Harrastekisat oli tänään Kiikalassa.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.5.13 21:13:11

Vähän on näköjään villiä menoa nyt tääl :) mä mietein et pitäiskö vetästä bikinit pääl ja käyd koittaas onks vesi kylmää

Päivämäärä:   18.5.13 21:13:28

Kiitos :)

Nyt tää neito hyökkää Jyväskylän yöhön :)

Päivämäärä:   18.5.13 21:15:56

Onko noilla alleviivatuilla jokin säpo osoite tuossa kun tämä mun selain ei tiedä sellaisesta mittään.

Päivämäärä:   18.5.13 21:16:07

Havainto, osa porukasta, noista miehistä, tuli jokin aika sitten offipalstalta kun sinkkuketjumme linkitettiin sinne.

Kessu, Minski väittää et sillä on muka joku elämä netin ulkopuolella :p

Täällä jyrähteli! Jeee, tulispa ukkonen :)

Päivämäärä:   18.5.13 21:16:50

Ei ukkosta tänne kiitos, koira pelkää :(

Päivämäärä:   18.5.13 21:20:27

min, hullu...

havainto, se säpo näkyy kun siirät vaan osottimen siihen nimen päälle niin vasemmassa alareunassa pitäs näkyy mikä se ossa on.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 21:21:00

Havainto, jos klikkaat sen alleviivan kohdalla hiiren 2. nappia, niin mitä vaihtoehtoja se antaa? Ja heppatyttöjen perässähän tänne onkin tultu :) Sellaista ois tarkoitus harrastaa ;)

Päivämäärä:   18.5.13 21:21:07

Juu, ei näistä miehistä kukaan aktiivihevosharrastaja ole, useimmilla ei niin mitään tietämystä hevosista.
Et mitään hevosmiestä sä et täältä löydä.

Päivämäärä:   18.5.13 21:23:12

Ja jyrähtelee taas, tuletuletule ukkonen :)

Pitäsköhän syödä jotain. Salille piti mennä mut taas laiskottaa....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 21:23:45

-Hippa! :) Nettioffari video ei avaudu, saletisti jotain hävytöntä tai vähintään tuhmaa.

Ratkikikatus Jyssen videolle, ilmiselvä Nöffilauma kiekon päällä :D Moro moro sullekin. :) Minähän se paljastin pitäväni nursin trimmaamisesta ja jos olisit pamahtanut paikalle 1,5 kuoharilasillista sitten, olisin voinut tulla hoitamaan homman loppuun. Too bad :P Hyvällä kelillä se tosiaan on musta aika nastaa puuhaa, hyötyliikuntaa, jossa ruskettuu samalla. Hei, ihmiset maksavat siitä, että pääsevät kuntoilemaan raittiissa ulkoilmassa. Sun pitäisi perustaa pihallesi kuntoklubi!

Merellä jyrisee ja taivas tummuu, kohta tapahtuu jotain :) :) :)

PS. Voihan patti! ;P

Päivämäärä:   18.5.13 21:24:21

Pyydettyyn toimintoon ei ole liitetty sähköpostiohjelmaa...
En kyllä hevosmiestä ole vaillakaan, ei silti :D

Päivämäärä:   18.5.13 21:25:36

Mä lähden nyt vietteleen iltaa;)...tai...kultaa....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 21:31:32

Neiti Piste hieman pahallapäällä, mää talutin kopuja laitumelta, kun neiti viellä paskoi vappoihinsa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 21:31:36

Ne säpo-osoitteet voi kopioidakin siitä linkistä.

Montako vaihdetta nuissa matalissa japanilaisissa kääpiöiden autoissa on? Juu, siis katselen Fast&furiosta...

Taitas olla monen teistä lempipuuhaa tää, mitä mun pitäs nyt tehdä. Tankata kroppa viikossa täyteen hiilareita ;) Ja liikkua mahollisimman vähän :D

Ruoste, aukeaisko nyt? http://www.youtube.com/watch?v=XYJC7aL8GEI
Katseltava alkaa oikeestaan siinä 30 min jälkeen :)

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 21:34:22

Jaahas... nyt minullakin on säpo ;)

Päivämäärä:   18.5.13 21:35:02

Tsemppiä piste! :D

Mä näin jo kaks salamaakin! Kääks, ukkospelkuri esittäytyy.

Tuo video offari-laumasta oli kyllä hyvä! :D

Kävin heittämässä koiralle palloa tuossa pihalla, muuten hyvä mutta ei se perskules tuo sitä takaisin, kiitää vain tuhatta ja sataa pitkin maita ja mantuja tuola nurtsilla :D No, nyt on ainakin väsynyt koira.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.5.13 21:38:26

Ruoste, kyl se nurtsi löytyy tuolt viel huomenkin ;) Mää tarjoon koneen ja menovedet.

Ei tossa puuhassa kunto kyllä pääse kohomaan, hiki kyllä tulee...

Aika huonolta näyttää sen ukkosmyräkän kanssa, hetki sitten tuli vettä tyylillä, mutta ei sitä kauaa kestäny. Niin ja onhan se ukkonenkin paukahtanut parikertaa, mutta nyt näyttäs taivas selkeevän :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.5.13 21:43:30

Oli miten oli, suihkuun ja ämmä jahtiin, saa vehjettä kastettua.:D

Päivämäärä:   18.5.13 21:46:46

Yes! Hyvä Sveitsi! Toivottavasti voittaa huomenna myös Ruotsin :)

Se ois Suomi-Usa se pronssiottelu... Ohan tos viel toki minuutteja jälellä mut eiköhän se ollu tossa.

Päivämäärä:   18.5.13 21:50:43

Voi että repesin kun facessa eräs tuttuni kertoi tilapäivityksessään löytäneensä sh-ruunan. Sielä oli joku mies ihmetellyt, et "mitä ihmettä, sairaanhoitaja-ruuna?"
:DD Mikä mielikuva!

Ukkonen saattaaki helpottaa, uskallan avata telkkarin!:)

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   18.5.13 21:56:14

Wuhuu, viisut alkaa!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 21:57:51

Pauke. Säähän asut Hesassa? Sielläkin on varmaan sähkölinjat jo vedetty maan alle, niin ei pitäisi haitata, vaikka salamoisikin... Siitä on haittaa, jos iskee johonkin sähkölinjoihin.

LähettäjäHavainto 
Päivämäärä:   18.5.13 22:00:10

Mitä jos lähtis vaan nukkuun... :P

Lähettäjä: Keeper 
Päivämäärä:   18.5.13 22:00:37

euromiisut... :)

Päivämäärä:   18.5.13 22:00:47

Thänks Offari! :) Ja sen verran ukkonen rauhottuikin et uskalsin avata telkkarinkin.

Voi, kolmisen vuotta sitten mekin isän kanssa vedettiin kaapeleita maan alle, se oli aika kivaa hommaa!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 22:03:28

Mulla on pienoinen ongelma. Pitäs saaha penskoille amma ens launataina. Mummu otti päätti lähtä Turkkiin, sisko ois töissä ja yks kaveri lähtee kans perheineen turkkiin... Tuliskohan tuo pappa kahteleen nuita siksi aikaa, kun iskä on hulluttelemassa? Vai ottasko Piisku piiskan kanssa ne vastaan? :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   18.5.13 22:04:37

Nyt jos Suomi ottaa vielä viisuissakin Ruotsilta pleksiin niin ei kyllä kehtaa lähtee ens viikolla Ruottiin duunireissuun - sitä veetuilun määrää :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.