Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  sinkkujen topic 287

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   17.5.13 12:03:43

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1234703&t=1234703

pöpötänkö mä yksin täällä? :D

Re: Sinkkujen topic 287

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.5.13 12:24:18

Hävyttömyyksiä aamusta iltaan, tänään aiheena mm. maitorauhaset... ;)

Mä olin jo luomassa Sinkkujen topic kakskasiysiä, oops...

Re: sinkkujen topic 287

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   17.5.13 13:02:25

Toivottavasti mä en täällä enää notku, kun se on 626 :D

Mitä hävyttömyyksiä? Täällähän taitaa olla suurin osa naaraita ja niillähän sitä häpyä riittää...??? Mutta nyt lähtään kartsalle pärtsään :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.5.13 13:31:30

Eih, Niina, ihan loistava toi tissijuttu :D Vähä nauroin täällä :D

ruoste, ei sytytä kyl toi islannin tukkajumala, en tiiä miks. Tää on taas näitä mitä Minski ei tajuu ollenkaan, miten voi melkein samannäköset olla niin et yks on bueno ja toinen ei :D

Sen sijaan meinasin hurahtaa ehkä tohon HICT:iin, seittemässä minuutissa kesäkuntoon! :p Mietin josko tommosen viittis vetää pari kertaa läpi aina lenkkipäivänä lenkin jälkeen...

Pitäs uus puhelin hommaa, Lumia 520 ei oo ilmestyny, oiskohan toi 620 hyvä... Se ois ainaki pieni...

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   17.5.13 14:42:05

Missioni: puhelin ja nokia ei sovi samaan lauseeseen... :D ne mustat jutut mitkä tulee jalkaan oli joskus nokialla ihan hyviä... :D
täällä tuli vettä äsken aivan törkeesti, kesä tulee, 25 lämmintä ja vettä sataa, JEE! :D

Päivämäärä:   17.5.13 15:37:12

Höpsis, mä tilaan ton Lumia 620 :) Pinkkinä :p Pitää kyl varmaan käydä ite ostaa siihen myös mustat kuoret, sit ku pinkki alkaa oksettaa... Toi oli kuulemma voittanu jonku testin noissa pienemmissä älypuhelimissa, ja firmahan ton maksaa. Niitä kalliita taas ei maksa, en mä haluu laittaa rahaa semmoseen.. Toi mahtuu justjust vielä mun käteen, mikä on se tärkein ominaisuus mitä kaipaan. Ei viittis mitää taulutelkkaria raahata mukana ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.5.13 17:09:39

Hyviä juttuja ollut sinkkulassa taas.

Tein sen profiilin, työläs työ, ja suomi 24 mennyt huonompaan suuntaan sitten viime syksyn. Vanhat tunnuksetkin olivat jo unohtuneet, jouduin tekemään uudet.

Omilla hakuehdoillani löytyi vain muutama, ja kuvallisista voi heti sanoa, että 'kiitti ei mulle', teen tässä kanssa niinat. Kuvattomilla on vielä toivoa.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   17.5.13 17:35:28

Kiirettä pittää, tänään työkavereiden kanssa ulos! Oon jo täydet tällingit päällä ja odotan että kello lyö kuusi niin mars matkaan! :)

Päivämäärä:   17.5.13 17:43:44

No kivat sitte paukkeelle! Se on näköjään toi ikä mikä jämäyttää muut sinkut kotiin :p

kurnau, mäkin selasin huvikseen kuvat läpi 24:stä, vähän samoilla fiilareilla. Joitain aukasin kuitenki sit mutta kun en oo rekannu itteeni sinne ni eipä siinä montaa lausetta nää. Ja tuli taas fiilari että tää ei vaa oo mun juttu, en mä osaa näitä seuloa eikä nää jotenkin yhtään kolise...

Niinalle piti kommentoida se hml:äinen, kuulosti vähä... kiltiltä :D Kuva ois kiva ;) (Siis mäkö just sanoin ettei kuvilla tee mitään;)) Mut maajussit vähä vieroksututtaa koska a) ne haluu aina lapsia, b) seuruselet koko suvun kanssa, c) ne ne vasta naimisissa sen hommansa kanssa onki, pahemmin ku elukoiden omistajat...

Kirsikkapuun kukat on kauniita, mutta se tosiaan sen pari päivää sitte taas kesti se lysti, kauniita ne teälehdet on toki tuolla karulla pihamaallakin mutta oisivat saaneet pysyä puussa vielä hetken...

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   17.5.13 17:59:28

Omituinen päivä takana. Lapset on olleet suurimman osan päivää isällään, onneksi nuorimmainen tuli nyt iltasella tänne minun luokseni, olinkin jo höpertymässä ihan kokonaan.

Onnea kurnaulle nettideittailuun ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   17.5.13 18:26:23

odottelen kaveria töistä ja sitten tyttöjen ilta. (:

mullapa onkin ehkä ens viikolla reffit :b

Päivämäärä:   17.5.13 18:49:06

Kiitos tsemppauksista.

suomi24:n etusivulla joku julistaa parhaillaan, että 'jos ei heilaa helluntaina - niin jonoa juhannuksena'. Onko se helluntai muuten jo nyt tänä vkl? Joka vuosi keväällä sama epämääräisten pyhien suma.

Tännekään ei istu kiltti mies, Hämeenlinna voisi muuten olla kiva kaupunki, ja siellä pystyisi käymään Hgissä töissä, jos löytäisi osaetätyön. Parempi epämääräinen työjärjestely kuin sitten vastaavasti taas avoin etä-laastarisuhde tms.

Mutta itselle siis saisi olla lähempänä 40 v. tai 40+.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.5.13 19:00:54

Voi kurnau, tää olis lähempänä 40... Mutta kiltti. Joten onnea sinne nettimarkkinoille, toivottavasti sieltä löytyy sitten joku tuhma ;)

Mikä kumma siinä muuten on, ettei me kiltit kelvata kenellekään? Miehet ei halua kilttiä naista ja naiset ei halua kilttiä miestä..? :o

Päivämäärä:   17.5.13 19:07:06

Kyllä minulle kiltti mies kelpaisi! Hml on vain ihan vähän liian kaukana ja en minä nuoremmalle miehelle löydä käyttöä, ne kun yleensä haluavat lapsia ja minun kanssani ei enää onnistu.

Ihastus on onneksi hieman rauhoittunut, ehkä ne keväthormoonit alkaa rauhoittua :) , voipi taas asennoitua iki-sinkuksi.

Päivämäärä:   17.5.13 19:12:46

pisteviiva, eiks sul pitäny olla tänä viikonloppuna ne rehvit?

Niina, siis kyllä mulle kelpaa kiltti mies, mut toi sun esittely kuulosti että on ylikiltti eli onkohan vähä jo liianki tossu :D Mut maajussit haluu lapsia joten ei. Tai siis ei oo mun järkeä ruveta ees alottelemaan mitään semmosen kans joka tietää ihan varmasti haluavansa niitä lapsia.

Päivämäärä:   17.5.13 20:27:16

Laajensin hakuehtoja. Mission totta, profiilien selaaminen on hidasta. Pari ihan kivaakin kuvallista on tullut vastaan, tosin ovat kaukana Hgistä. Kuvattomista voi aina toiveajatella vaikka mitä - tapaamiseen asti.

Saa olla pilkettä silmäkulmassa ja vaikka tupakka suussa (vaikken tupakan hajusta tykkää). Liian kiltin laulaisin suohon, ja mitään tatuointeja tai kirjoitusvirheitä en liialti katsele.

Päivämäärä:   17.5.13 20:54:10

Niin ja kaikesta tästä kuvanegatiivisuudesta huolimatta kuvan laittaminen on hyvä, koska tuolla ei millään jaksa monta sivua kuvattomia selata. Sitten pitää ainakin olla jokin poikkeuksellinen nimimerkki (esim. katsoin, kuka on 'puakki', muttei sekään ollut mikään pv).

En sitten tidä, pitävätkö kuvallisista kaikki muutamista samoista. Pelkään kyllä, että niin se menee.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.5.13 21:12:42

kurnau, sieltä ei hevosmiestä löydä, vaikka ois kuinka puokki;).
Mut se nyt ei sulla varmaan mikään kriteeri olekaan.
Hämeenlinna on ihan ok matkan päässä Helsingistä, varsinkin kun voi ajella motaria koko matkan.
Mut alle nelikymppinen on mulle liian nuori, mulle pitää olla kuitenkin jo miehen iäs. Sen ikäiset jo tietää, mitä elämä on ja mikä nainen on...;)!

Päivämäärä:   17.5.13 21:25:48

Ei tarvitse olla hevosmies, eikä siinäkään ole selkeää rajaa, jollekin maaseudun miehelle traikulla ajaminen, aitojen teko ja ell:n jahtaaminen on pässinlihaa, vaikkei hevosmies olisi.

Ja vaikkei Koffin parivaljakkko edes köpöttelisi kadulla ohi tai hevosta missään näkyisi, miehellä voisi olla hieman horsemanshipiä, vaikka käyttämätöntä sellaista.

Termistä pässinliha tuli muuten mieleen Lahtisen Olli, RIP ja todella kevyet mullat.

Päivämäärä:   17.5.13 21:36:40

Tuosta voitaneen päätellä, et kurnau stadilaisenakin potee jonkuntasoista hevoshulluutta;).
Eli ehkä vähän sellainen hevosvirittynyt vois olla hakusallako....?
Heti vinkkaan, kun tiedän, et tuolla mun treffiseuralaisella on hevoskavereita ja sinkkuja, jos on sellaista soppelia ainesta;) eli fiksua ja ilman kirjoitusvirheitä;).
Se nyt selvinnee ajan myötä, mikä toi mun tuttavuus on miehiään, vaikuttaa kyllä luvattoman hyvältä, joten olen valmis ottamaan hatkat...kun en moiseen usko! Ainakaan tältä istumalta. Huippuhevosmiehiä vaan ei ole eikä tule!!!!!
Mut no, katellaan nyt tovi.......

Päivämäärä:   17.5.13 21:55:24

Hyvä kysymys pisteeltä jälleen. Ne hevosmiehet, jotka ovat hevosten kanssa parhaimpia, sähläävät kyllä naisasioissaan.

Itse en hevosmiestä tosiaan kaipaa vaikkei hevonen toki pahasta ole. Ehkä toivon rinnalle älykästä pirulaista, josta sanan voima ei ajelisi kättelyssä yli.

Päivämäärä:   17.5.13 22:06:49

Niinpä, kurnau, sama ajatus täällä, mutta höystettynä tuolla hevosmiesaineksella...eli voidaan melkein sanoa, ettei löydy vieläkään....:).
No, nyt se nähdään tän viikonlopun aikana, löydänkö mä sen sanallisen pirulasen, joka ei ihan heti kavahda tätä sanallista antia;).....
Mielenkiintoista....:)!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.5.13 22:24:30

kurnau: tunsitko Ollin hyvinkin?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.5.13 22:26:08

Kiinnostaa kyllä vähän kuulla, mistä piste hevosmiehensä löysi? Kun en ole teidän juttuja kovin ahkerasti seurannut viime aikoina.

Päivämäärä:   17.5.13 23:20:31

Tirli, se nyt vaan sattui vastaan.
En todellakaan osannut odottaa mitään enkä edes ajatella mitään.
Vaikee sanoa, siinä se vaan oli, ei hetkauttanut alkuun mihinkään suuntaan, kun olin jo päättänyt, et olen yksin eläimineni.
Miehen oma aktiivisuus kyllä on avainsana!!!
Mä en ollut se aktiivinen osapuoli:)!
Paremminkin se" ei oo, eikä tuu"- nainen.
No, se nyt nähdään, tuliko vaiko ei. Ja ajan kanssa. Mulla ei ole kiire!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.5.13 23:37:10

No sehän on sitten hyvin sama tilanne kuin mulla. Paitsi, että tämä hetkautti heti. Mutta ajan kanssa katsotaan, mitä tulee. Kiire ei ole, eikä tulosvastuuta.

Päivämäärä:   17.5.13 23:52:44

No, mulle ei voi vaan tulla mitään hevosmiestä kohdalle.
Ei nyt eikä koskaan.
Olen edelleen hyvin skeptinen.
Liian paljon on pettymyksiä takana, ei enää jaksa uskoa.
Me nyt porskutellaan hevosten ja koirien kanssa, on lisäksi vielä koiraihminenkin, en usko mitään!!!!
En vaan enää usko.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   18.5.13 02:57:28

Hevosmiehiä täällä vaan kaipaillaan... :D

Päivämäärä:   18.5.13 04:58:13

Örrrrr, yli vuorokausi hereillä ja olo alkaa oleen sen mukanen! Ehkä nukkumaaan? Röööörrrrrr.

Lähettäjä: IRL 
Päivämäärä:   18.5.13 06:03:21

Jykän joskus livenä tavanneena täytyy kyllä sanoa, että tuo kuva ei tee miehelle alkuunkaan oikeutta.

Päivämäärä:   18.5.13 07:54:22

Huomenta Sinkkulaan! Taas aamukävelyt käyty ja keli on taas mukavan kesäisen harmaa ;) . Ajattelin pari mattoa tänään pestä, jos ehtisi tänä vuonna hoitamaan koko urakan ennen juhannusta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 09:17:50

Morgen. Eilen tuuli heilutteli kovin lupaavasti tuoreita koivunlehtiä (mikä ihana ääni!) ja taivas oli tumma, mutta tuliko sitä kesäsadetta? Ei tullut :( Kenttä on kuin Kalahari, mutta pölisevämpi. Maneesiin en mene ellei ole ihan pakko. Onneksi metsäteillä ei täälläpäin tarvitse pelätä hurjia ravihevosia :P Mammutti ei varmaan pistä pahakseen jos vien sen ristipistotreenien sijaan aamulenkille metsään.

Hor hor: "Sinun kannattaa miettiä tarkasti tulevaa kesää. Anna asioille tilaa, sillä ainoastaan siten voit muuttaa elämääsi. Jonkun tunteet ovat voimakkaammat kuin voisit kuvitella."
Eihän tässä ole muuta ajateltukaan. Muuta kuin kesää siis.

Se on huomenna, se hemmetin helluntai. Minä olen aina sanonut, että jos ei heilaa hellutaina, niin ei sit.

"Mikä kumma siinä muuten on, ettei me kiltit kelvata kenellekään? Miehet ei halua kilttiä naista ja naiset ei halua kilttiä miestä..?"
Kuka on väittänyt, ettei kiltti nainen kelpaa? Mulle on ainakin uskoteltu, että niiden tuhmien tyttöjen kanssa leikitään, mutta kiltit viedään vihille ;)

Päivämäärä:   18.5.13 09:26:29

Huomenta. Väsyttää kauheasti, vaikka menin aikaisin nukkumaan.

Tulipa illalla optimistisesti laitettua kaiken maailman lappalaisia tuonne suomi24:n suosikkilistalle. Pitääpä siivota lista.

En Tirli tuntenut Ollia kovinkaan hyvin, enkä aikoinaan osannut hänen hankkeitaan arvostaa, kun olin vasta hölmö teini.

Peseekö Moppe matot järvessä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   18.5.13 09:27:10

http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kiltin-perakammarin-pojan-ongelma.html kiltit miehet eivät kelpaa. Kiltit naiset kyllä saa passiivisenakin olemalla "hyviä tarjouksia" miehiltä.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   18.5.13 10:14:04

Huomenia tännekin.

Aamukahvit juotu ja sit töissä käymään. Sen jälkeen sit kaveria jeesaamaan keittiö rempassa. Menee viikonloput mukavasti tälleen :D

IRL:

"Jykän joskus livenä tavanneena täytyy kyllä sanoa, että tuo kuva ei tee miehelle alkuunkaan oikeutta."

Hmm uskallatko kertoa missä ollaan tavattu?

Päivämäärä:   18.5.13 11:34:11

Jykä: En uskalla ;D Onneks sinä olet rohkeampi ja olet täällä oma itsesi etkä vaan huutele tunnistamattoman pseudonyymin takaa :)

Päivämäärä:   18.5.13 11:43:19

Nonniii! Nyt on kesäinen olo. Pari omaa mattoa pesty ja kolme äidin mattoa!

Ei täällä saa mattoja järvessä pestä, käyn siis kaupungin matonpesupaikalla. Ihan kivaahan se on sielläkkin, on sen verran sopivalla korkeudella ettei tule selkä kipeäksi. Otan aina pari mattoa kerrallaan niin ei pääse leipiintymään hommaan!

Ja sitten grillaamaan :) !

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   18.5.13 12:08:20

Päivää! Ny sekin sitten alkoi...... Hevetin nurmikonleikkuu:( Selkeesti sinkkula hiljenee kun kesä on alkanu. Moppe mäkin suunnittelen matonpesua mut painepesurilla. Mereen liian pitkä matka (100m).

Päivämäärä:   18.5.13 12:14:37

Uki: Sillä minäkin ennen pesin, mutta äidin matot, joiden ikä alkaa olla yli 40 vuotta, eivät kestä vaan hajoavat alkutekijöihinsä :) .

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 12:32:18

On se helppoa elää, kun ei ole maton mattoa :D Tai onhan mulla tuo muovimatto lattiassa.

Ja päivää taloon, se tuli sitten kesä meille Pohojos-Pohojammaalaisillekki :) Ei ole pitkän talven jälkeen tällaiseen tottunut ja hiki senkus virtaa... Merellä näkyy vielä jäälauttoja, kai sitä ei vielä ihan mereen uskalla uimaan :)

Sitten ilmoista nautisekeleen :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.5.13 13:00:23

Terveisiä Pirkanmaalta =)

Pitäs vissiin treffailla tänään ton miehen kanssa vähän pidemmän kaavan mukaan, että katsellaan ja ihmetellään kuinka pitkään se tapaaminen sitten kestääkään ;o)

Päivämäärä:   18.5.13 13:23:54

Iina elää jännittäviä aikoja. Raporttia tänne sitten treffien jälkeen.

En kyllä muuten ruoste osaa sanoa, että olenko kiltti vai tuhma, vihille olen 'päässyt' kahteen otteeseen. Helluntain kunniaksi aion ahkeroida toisenkin illan suomi24:ssä, virtuaalimiehet voittavat irlit tänään 6-0.

Kaupungilla olisi ollut katukeittiöpäivät, mutten jaksanut kokeilla mitään marinoituja sammakonreisiä. Uffilla oli euron päivät, ja sieltä tuli taas kassillinen.

Päivämäärä:   18.5.13 13:27:50

Niin ja Offari mulle on opetettu, että pitää olla matot lattioissa. Olen joskus myös miettinyt, että miksi (jos ei ole vetoinen talo ja kylmä lattia), olisi ihan ok olla ilman mattoja.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   18.5.13 13:33:22

Kauheeta, onko Nettioffarikin näiltä nurkilta? Missä sinä olit sillon ku minä täällä enempi kirjottelin? :D

Päivämäärä:   18.5.13 13:58:20

Iltapäivää sinkkulaan:)!
Hevostelut hevosteltu heti aamutuimaan, nyt grilli lämpeneen ja kylmää olutta siemaileen....;)!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   18.5.13 14:04:02

IRL.

Laita sähköpostia? Ois kiva tietää kuka olet :)
En kerro sitä sit täällä. Pidetään se meidän välisenä. :)

Päivämäärä:   18.5.13 14:16:40

Missä on aurinko? :(

Ja matothan antavat just kodikkaan ilmeen taloon, voi kamala miten karua olisikaan jos ei olisi mattoja lattialla! :D

Elämä alkaa voittamaan, voi että olikin kiva ilta eilen :) Prinssejä ei löytynyt mutta monen monta eri tanssikaveria kyllä oli illan aikana. Kun yhteen kyllästyi niin vaelsin seuraavan luo. Voi elämä :D

Päivän horo: Jonkun tunteet ovat voimakkaammat kuin voit edes kuvitella. Yritä pitää omasi kurissa, sillä muuten voi säkenöidä oikein kunnolla. Tosin, sitä kai olet odottanutkin.

Hahhah, onko enää pahempaa soopaa luettu -.-

Päivämäärä:   18.5.13 14:35:55

No ni, kaikki kesän merkit on bongailtu jo aikaa sitten ja oonki ihmetelly että missäs viimeset viipyy. Lenkillä olin näkevinäni sellaisen mutta pitkän pähyilyn jälkeen totesin että ei vieläkään. Kunnes viimein alkoi kirkuminen, pääskyset oli paikalla :) Kesä on siis virallisesti täälläkin.

ruoste, meinasin eilen yölenkin jälkeen tulla ihastelemaan samaa, oli tuulista ja ah, miten ihana helinä kuului koivunlehdistä! Oi että, ääni jota oon kaivannut :)

Mattoja ei muuten kaipaa kun on tottunut ettei niitä ole. Terveisin kaks koiranpentua kasvattanut neljän vuoden sisään... Mutta sitten kun ne saa taas laittaa takasin lattioille niin on se kyllä ihanaa, kyllä matot pitää olla joka paikassa :)

Onneks kävin piiiitkän lenkin tossa herätessäni, kohta alkaa lätkä ja sit ei tarvi hetkeen hievahtaa.

Vaaka ei ollu mun kaveri tänään, lätkä loppuu huomenna joten maanantaina älytön ryhtiliike, olkoon vaan kesä mutta ne jätskit saa silti pysyä pakastealtaassa. Kilot saa luvan nyt alkaa ropista taas, hmh!

Päivämäärä:   18.5.13 14:48:40

Mulla ei ole kuin taljamattoja, muut ei tässä eläinperheessä menesty.
Minkäänlaisia muita mattoja ei voi pitää.

Päivämäärä:   18.5.13 14:49:00

Täälläkin alkaa Mission ma ryhtiliike. En tosin vielä ole päättänyt, millainen. Mutta jokin!

Lähettäjä: Havainto 
Päivämäärä:   18.5.13 14:51:48

Aukaistaan nyt tämäkin topsu kun tuntuu liikettä olevan näin lämpimänä ja aurinkoisena päivänä :) Eikö sitä olisi kiva olla terassilla vaikkapa? Itse tässä odottelen illan jääkiekkoa. Mitäs veikkaatte, tuleeko tiukka matsi? ;)

Päivämäärä:   18.5.13 14:54:17

Havainto ja IRL, uusille sinkuille olisi toivottavaa lyhyt esittely, eli sukupuoli, sijainti edes maakunnittain ja jotakin ikähaarukkaa.

Päivämäärä:   18.5.13 14:58:20

Aha, ok. Jokin etiketti tuli heti ohitettua ;) nainen ja 32v. sijainti on kalajokilaakso ja ja ja... harrastaa metsästystä, koiria, kalastusta ja raviurheilua mutta viimeisintä enää katsomon puolelta.

Päivämäärä:   18.5.13 14:59:17

Jykä, eipä mua täällä kukaan tunne, joten en pelkää muiden hötönettiläisten tunnistavan, vaikka sulle vinkin antaisinkin. Haluan vaan pysytellä nyt tämän mystiikan verhon takana :)

En muuten tienny, että oot kiinnostunu hevosista. Miks et ala käydä talleilla? Ihan vaikka vaan hevosia rapsuttelemassa jos ei ratsaille tai kärryille vielä rohkene. Siellä talleillahan ne saman kulmakunnan hevostytöt/-naiset luuhaa ;)

Päivämäärä:   18.5.13 15:17:26

IRL, täällä ei voi pysyä mystisen verhon takana.
Sijainti, ikä ja intressit, kiitos!!!!!!

Päivämäärä:   18.5.13 15:20:10

Koht ois lätkää, mua jännittää jo valmiiks :D Ai kamala...

Näin muuten unta ampiaisista. Eilen oliki ensimmäinen ampiaispäivä, sai juosta jo muutaman kerran karkuun. Mun heikko kohta, en nyt kilju sentään mutta vihaan niitä yli kaiken, ne pilaa koko kesän.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 15:26:09

H, mistäs se sinä sitten olet? Täältähän mää joo :) Mikä henkilö sinä muuten olet? Tyttö, poika ja jotain siltä väliltä? Havaintokin taitaa asustaa ihan tässä kulmilla... Ja ihan hyvän ikäinenkin ;)

Voi jee, vein rinsessat äitilleen. On se lämmin tuo mun kesäauto, reilu 30 sisällä lämmintä... Taijampa lähtä mopolla kylille tuulettuun. Mutta ensin pitää syödä reilu annos jätskiä :P

Päivämäärä:   18.5.13 15:33:36

Havainto ja H sama? Muutoin ihan vapaaehtoista, kertooko itsestään koordinaatteja, jos kuitenkin 40+ komea mies, sitten pitää kertoa tarkkaan.:)

Muutenkaan ei ole samantekevää, mitä itsestään kertoo. Kun tuolla suomi24:ssä on paljon "hei olen mies Uudeltamaalta..vapaa ,savuton,liikunnallinen,työtä tekevä,,minulle luonto tärkeä elementti,,", ja vähän tuollaista haeskelenkin, noin tylsää kuvaa ei pidä itsestään antaa heti kättelyssä. Lappalaiset juopotkin ovat kiinnostavampia.

Päivämäärä:   18.5.13 15:42:35

En ole pelkkä H. Savuton myös minä nykyään. Tupakka on hyi... ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 15:47:39

Oih! Mattojen pesu on lempipuuhaani aurinkoisena päivänä :) Pidän myös ruohonleikkuusta ja haravoinnista, lumityötkin ovat kivoja jos ei ole kiire. Jokohan mattolaiturilla tarkenee...?

Matot ovat oleellinen osa sisustusta siinä missä verhotkin. Kunnon nukkamatolla on sitä paitsi joskus jopa mukavampi röhnöttää kuin sohvalla. Mihin minä oikeastaan edes tarvitsen kahvi-, ruoka- tai tietokonepöytää? Okei, sohvaan voi nojailla mutta läppäri, kuppi ja lounaslautanen lojuvat tälläkin hetkellä matolla, kuten minäkin.

Onni on luotettava (luottavainen) hevonen. Mammutti oli aamulla käpertynyt karsinan nurkkaan piiloon niin pieneksi palloksi kuin yli 170-senttinen hevonen suinkin voi käpertyä. Ei auttanut, täti oli julma ja pakotti pienen hevoisen töihin - rapsuttelu- ja halipusituokion jälkeen tietenkin. Tyhjä kenttä, tyhjä pää. Ilman satulaa, ilman kiirettä, ilman turhaa stressiä. Edes kentän päädyssä kivenlohkareita kolisteleva kaivinkone ei häirinnyt ruunan keskittymistä. Se tietää, että jos selässä keikkuva kallisarvoinen lasti säilyy yhtenä kappaleena talliin asti, se saa porkkanaa. Ihana. Vähän blondi, mutta ihana.

Päivämäärä:   18.5.13 15:49:56

Kisakatsomo taas pystyyn! Suunnitelin matsin jälkeen lähteväni ongelle, saa sitten kaikessa rauhassa rauhoittua ;) . Saas nähdä pystynkö katsomaan loppuun asti jos jännittäväksi menee!

Päivämäärä:   18.5.13 15:52:00

Meillä on pakko olla matot kun tässä kämpässä on parketit. Ei mikään kovinkaan käytännöllinen juttu lapsi- ja koiraperheessä.

Päivämäärä:   18.5.13 15:53:41

Jep! Matsia seuraamaan. Taidan ottaa huurteisen seuraksi :)

Päivämäärä:   18.5.13 15:55:51

Mä en pysty kattoo... :D:D:D Pitääkö kurkkia sormien välistä? :p Hui...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 15:59:00

"Näin muuten unta ampiaisista. Eilen oliki ensimmäinen ampiaispäivä, sai juosta jo muutaman kerran karkuun. Mun heikko kohta, en nyt kilju sentään mutta vihaan niitä yli kaiken, ne pilaa koko kesän."
Argh, samoin. Kammoan, kammoan, kammoan niitä. Kimalaisia siedän,mutta ampparit ja mehiläiset, samoin kuin isot paarmat, saavat pulssin kiihtymään. Yleensä lamaannun surinan kuullessani ja siinä vaiheessa kun näen, onko kyseessä raidallinen öttiäinen vai ei, otan jalat alleni. Yäk, yäk, yäk. Paikallinen hunajantuottaja on juuri perustanut mehiläisten "lentotukikohdan" ratsastuskentän lähettyville. "#¤%&/, riittäisi noita pörriäisiä muutenkin :/

Päivämäärä:   18.5.13 15:59:20

Toinen koira karkas kauemmas nukkumaan heti ku kuuli Mertarannan äänen :D:D Ehdollistunut jo että kun Mertsi pölöttää ni mamma hihkuu ja sätkii ja pelästyttelee koiraparkoja :p

Päivämäärä:   18.5.13 16:00:28

Mission; ei uskalla katsoa mutta ei uskalla olla katsomatta... huuuuhh..

Päivämäärä:   18.5.13 16:06:58

Huh, Ruotsi on niin törkeen hyvä, pelottaa kattoa, maali on väistämätön kohta...

ruoste, kimalaiset ei tee mitään, ne käy kattoo ja lähtee pois, niistä en ees välitä yhtään. Mehiläisiä ei paljo näy, ne tekee duunia toisin ku kiusantekijä-ampparit jotka on työttömiä ja rikollisia... Mehiläisetki vaarattomia, ei niitä ihmiset kiinnosta, paitsi että tosiaan ovat vähä nihkeitä jos pesivät lähistöllä...

Mutta ne ampparit. Inhoan! Jalat alle, kauas ja kovaa...

Päivämäärä:   18.5.13 16:13:42

Iso-Roban k-kaupassa oli tänään ampiainen, se oli kiinnostunut aivan samoista asioista kuin itsekin.

suomi24 on hitaudessaan raivostuttava. Niin ja nyt on kiteytynyt, että jopa huonon voi ottaa, muttei tyhmää.

Päivämäärä:   18.5.13 16:15:47

Ei pysty kohta enää kattoo...

Päivämäärä:   18.5.13 16:16:37

Tätä on paljon kivempi katsoa, vaikka Ruotsi onkin mahdottoman hyvä. Kaksi hyvää joukkuetta ja peli on vauhdikasta ja mielenkiintoista.

Päivämäärä:   18.5.13 16:18:22

No ei kyl oo mielenkiintosta ku koko ajan vaan Suomen päädyssä pyöritään! Argh... Aika vaikee niitä maaleja ja tasotusta saada jos ei olla ku omalla alueella koko 20min...

Päivämäärä:   18.5.13 16:19:18

Olisi kyllä noloa hävitä tämä peli... Ei ruotsi nyt niin hyvä ole... :P

Päivämäärä:   18.5.13 16:19:30

Sanokaa jos realistisesti kannattaa avata tv. Muutoin keskityn taas suomi24:n tarjontaan.

Päivämäärä:   18.5.13 16:24:12

Ruotsilla on 8 maailmanmestaruutta ja Suomella 2. Eikä huonolta näytä nytkään niiden pelit.

Suomi tarvii kosolti onnea mukaan voittamaan tämmösiä...

Päivämäärä:   18.5.13 16:29:03

Neljä minuuttia yyveetä ja ei mitään. Mä en kestä kattoa tätä... Kakkoserä Suomella yleensä aina paska. Tää on hävitty jo...

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   18.5.13 16:35:50

Meneepä mielenkiintoiseksi taas :D

Ei saa olla niin mystinen :D En ois uskonu et joku mut tunnistaa täällä :D

Sanotaanko silleen et pientä kiinnostusta on hevosia kohtaan mut omaa hevosta tuskin ikinä hommaan. En mene kuitenkaan vannomaan.

Ja jos semmoinen mukava hevostyttö löytyy niin tottakai sit olen mukana ja auttamassa tallilla.

Mut se että menisin ihan kylmiltään talleille notkumaan niin tuskin ihan hyvällä kukaan katsoisi.

Kaverilla on hevosia pihassa. Muutenkin pitäis siel käydä kaverii moikkaamassa. Samallahan siin tutustuis hevosiin ja jos siellä näkyis mukavia sinkkutyttöjä :)

Päivämäärä:   18.5.13 16:36:15

Ei saa luovuttaa Mission! Kyllä tämä vielä tästä paranee :) !

Päivämäärä:   18.5.13 16:44:56

Mitalin syrjässä roikutaan kynsin hampain kiinni ;)

Päivämäärä:   18.5.13 16:47:42

Vaikee olla luovuttamatta ku leijonat on jo näköjään luovuttanu :p

Päivämäärä:   18.5.13 16:48:39

Jykä kirjoittaa monessa mielessä asiaa. Ja juuri noin, ettei mies voi mennä vieraalle tallille notkumaan, teinit ja täditkin on siinä vaiheessa hrrr. Tutun talille voi mennä ja tekevä mies on aina plussaa.

Ilmoittakaa jos mitalitoiveita.

Päivämäärä:   18.5.13 16:51:34

Miksei voi mennä vieraalle tallille notkumaan? Ratatalleille raveissa ainakin voi, aika monihan niin tekee ;)

Päivämäärä:   18.5.13 16:52:04

No ei oo kurnau mitään katottavaa vielä.

Oikeesti, Suomi ei osaa hyökätä. Miten muilla mailla on aina se maalintekijä paikalla, joku leijona tekee yksin duunit ja petaa paikan mut ketään ei ikinä ole paikalla! Hitto mitä räpellystä...

Päivämäärä:   18.5.13 16:59:24

Kyllä tallinpitäjä katsoo melko kieroon, jos joku aikuinen tulee tallille notkumaan. 30+mies voi mennä, jos tallinpitäjä on tuttu, ja siinä voi vielä auttaa traktorin kasaamisessa tai paimenpojan virittämisessä. Tai sitten pitää kysellä tallipaikkaa tai olla muuttamassa naapurustoon. Jos täysin vieras ei-hevosmies pälähtää paikalle ilman syytä, ajatellaan kieroa.

Päivämäärä:   18.5.13 17:01:00

Eikä katso, ainakaan ravipiireissä. :)

Päivämäärä:   18.5.13 17:06:00

Ehkä yksityistallilla voidaan vähän ihmetellä mutta ratsastuskoululla tuskin niin kiinnitetään huomiota, siellähän voi vaikka vähän kysellä miten pääsee alkuun jos haluaa ja onko alkeiskursseja milloin ja saako tulla vielä uudestaan tutustumaan hevosiin tms. Ihan varmasti vastaanotto on ihan hyvä jos osoittaa olevansa kiinnostunut karvaooppeleista eikä ratsastajista. Mutta pokailupaikkahan se ei toki ventovieraille ole...

Suomi on ryhdistäytynyt mutta ei se auta jos ei tule maaleja.

Päivämäärä:   18.5.13 17:09:52

Tuntemani tallinpitäjät ovat loppujen lopuksi miettineet kovasti satunnaisia vieraita. Totta kai joku tulee aina katsomaan hevosia (eikä esim. teinien p*rseitä), ja isoilla ratsastuskouluilla käy paljon monenlaisia. Lapset voi viedä hevosia katsomaan minne vain, aikuinen joutuu jotenkin perustelemaan vierailunsa, aluehallintovirastosta päivää.:)

Päivämäärä:   18.5.13 17:12:08

Joo tää oli varmaan sitte tässä. Eipä varmaan tarvi enempää kattoa ja sunniteltu 12-tuntia lätkää tänä viikonloppuna oli varmaan sitten ihan kokonaiset 40min. No, jääpä aikaa muulle tekemiselle.

Päivämäärä:   18.5.13 17:22:28

"Suomi löi lisää painetta pakeille" "Tää oli ihan täysin Suomen erä" No hohhoijaa, liirumlaarum, se 60min on 60min, ihan sama joku paine, ja kolmasosaa pelistä ei voi johonkin "hyvään paineeseen" tuhlata.

Paskaa peliä ja that's it, himaan lähetään ja lätkä loppu siihen. Peli päättyy 5-0 tai 6-1 Ruotsille.

Päivämäärä:   18.5.13 17:29:03

Veetu jos Jellonat nyt menee häviimään!!!!
Ei käy!!

Päivämäärä:   18.5.13 17:36:00

Mission, et luovuta vielä!!!!
En mäkään!!!

Päivämäärä:   18.5.13 17:37:35

Pöh, laittelen pyykkejä ja tiskejä, ei tota rökitystä voi enää kattoa. Kyl se tossa taustalla on puoliks seurattavana mut en mä kykene sitä tos istuu ja kattoo, itku tulee :D

Päivämäärä:   18.5.13 17:43:18

Vielä ei itketä, lippu korkeella:)!!!!

Päivämäärä:   18.5.13 17:47:14

Ehkä huomiseen pronssimatsiin kykenee asennoitumaan mut tää on jo nähty. Suomen ikuisuusongelma, maaleja ei osaa kukaan tehdä. Jos ei jengissä ole tarpeeks maalintekijöitä eikä niitä ilmeisesti suomalaisessa lätkässä harjoitella ollenkaan tekemään niin vaikee se on voittaa mitään.

Päivämäärä:   18.5.13 17:49:26

Ilmaveiviä kehiin...

Päivämäärä:   18.5.13 17:52:03

Mission: :D vähän liian ankaraa! Onhan tuo Suomi ollut kuitenkin ihan hyvä, ajoittain. En minäkään tätä kestänyt katsoa vaan lähdin liikuttamaan koiran.

Kai se on tossa taustalla loppun asti auki mutta sitten en kyllä edes ajattele kiekkoa ;) .

Päivämäärä:   18.5.13 18:11:02

Harmi! Nyt lähden rantaan... pöh

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 18:22:23

Missäpäin Kalajokilaaksoa Havainto asustaa? Vieläkö ehtis tänään tulla iltakahville ;)
Mulla ois yks kaveri, joka harrastaa myöskin koiran kanssa metsästelyä ja eräjorma se onki aika kovasti. Minä en sellaiseen ole paneutunut, mutta makkaraa on luonnossa kiva käydä paistelemassa :)

So?

Päivämäärä:   18.5.13 18:25:57

Nettioffari, Ööö.. Pitäisikö minun ensin tietää sinusta jotain? :D Ehkei ihan vielä tänään kuitenkaan... Pitäisikö nyt sanoa paikkakunta... Kaupungissa jossa on lukkibaari minä asustan mutta paljon myös kotipaikkakunnallani tulee oltua toisessa vieskassa. Siinäpä vinkkejä... ;)

Päivämäärä:   18.5.13 18:50:23

Havainnon kotikonnut ovat siis Yli- ja Alavieska.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   18.5.13 18:52:34

Sää siis asuastat siinä Y-paikassa ja oot joskus oleskellut myös alemmassa? Mää oon täältä rannempaa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.5.13 18:53:18

Havainto, ei tuota Nöffiä tarvitse peljätä vaikka se vähän levoton välillä onkin, kata kaffet terassille :)

Päivämäärä:   18.5.13 18:53:38

Juu, ei tullut kultaa Leijonille....
No, hopee on häpee ja pronssi on aina voitto:)!!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.