Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 285

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 21:09:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1220669&t=1220669
Sinkkula piste com, siellä niitä unelmiesi nettideittejä on. TJEU.

Re: Sinkkujen topic 285

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.5.13 21:15:47

kurnau; yritellään;)!!! Siis ansaita....

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.5.13 21:21:37

No pisteellä se on ainakin lähellä! Siis onnen ansainta (ansaitahan se pitää), jos joku ei lukenut edellistä sinkkutopaa loppuun.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.5.13 21:26:39

Iltoo, pitää hieman Missiä kiusata, ihan possuhyvää toi Wilhelmin chili/sulatejuustolerssi, hiillosta jäi senverran jos kolmannen viellä jaksaisi.:)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   14.5.13 21:29:15

Iltoja.

Jännä peli menossa. huh. Suomi voittaa :)

Niina. En mie ainakaan sun kuvasta huomannu mitään hävettävää. :)
Nätti nuori nainen :)

Kuva kuvasta niin tässäpä mun kuva... http://aijaa.com/Vpwiz4

Pitkään piti ehtii kuvaa minkä voi julkaista. Kamerat ei tykkää musta :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   14.5.13 21:33:33

Tää nettideittailija haluaisi tietää et mikä siinä sit on niin noloa? ;)
Haluaisin ja toivoisin kyllä että se mies löytyis ihan livenä ilman mitään apuvälineitä, mutta kun ei kerta niin liiku tuolla missä törmäisi niin pakko se on koittaa näinkin O.o

Ihan hirveen kiireistä ollut. Huhh. Ja tää nälkä ei lähde millään, kohta vuorokauden ollut koko ajan nälkä! En ole silti onneksi sortunut syömään liikoja, vaan ihan sopivia annoksia. Mistä tää nälänhätä tulee?

Päivämäärä:   14.5.13 21:36:29

Noin yleisesti ajattelen, ettei kuvan perusteella voi kauheasti päätellä kenestäkään mitään. Niin ja onneksi tuli digikamera-aika, että kaikki punasilmäiset ja pöhöt otokset voi heti deletoida.

Sellainen havainto, että Niinassa ja Jykässä on olevinaan jotakin samaa, se on hyvä merkki. Onnellissa pariskunnissa on aina samoja elementtejä, vähän niin kuin koirassa ja omistajassa.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   14.5.13 21:36:32

No ehe ehe tuomari, sul on peni vehe! Ei todellakaan ollu potkittu se maali, mitä ihmeen puusilmiä noi taas on...

Niina, vaatteet kuuluu ostaa oikeeta kokoa, vaik olis hoikkakin, kyllä niitä ihopoimuja saa tursoilemaan liian pienissä vaatteissa :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 21:41:18

"No kai kenestä tahansa saa vaikka mitä huonoilla vaatevalinnoilla. Kannattaako sellaisia vaatteita edes kaapissaan pitää, jos ne saavat kuvitellutkin makkarat tursuamaan. Kirppareilta saa kuitenkin pienellä vaivalla ja rahalla sopiviakin."
Word. Tässäpä muuten meikäläisenkin mietteet tältä päivältä. Päätin jo aamulla tehdä tänään vaateinventaarion. Kaapin kutistamat rytkyt panen kiertoon, snadisti ahistavat piiloon ja framille jää ainoastaan sellaisia vaatteita, jotka oikeasti istuvat, näyttävät hyv... siis siedettävältä päällä ja joita myös todennäköisesti tulen lähiaikoina käyttämään. Elämä, aamut varsinkin, helpottuu huomattavasti kun joka päivä ei tarvitse käydä samaa "tuo, ei tämä, sittenkin nämä, ei mahdu, melkein, ihan jees mutta sittenkin huppari"-keskustelua itsensä kanssa. Brrr. Tavoitefarkut ja -koltut ovat asia erikseen, muutoin epäsopivia vaatteita ei kannata kaapissa pitää. Ne muistuttavat vain siitä, että olet niihin väärän mallinen.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   14.5.13 21:43:38

Mielestäni nettideittailu on oikeastaan ihan mukava tapa tutustua ihmisiin. Siinä on kuitenkin molemmilla sama ajatus takana, käydä tutustumassa uuteen ihmiseen ja molemmilla on selvää mitä tilanteessa haetaan. Ihan mukavia ja asiallisia miehiä olen tavannut nettideiteillä ja jos ei ole tykätty niin on sitten suoraan sanottu että ei taida toimia.
Ei niitä deittejä niin mahdottoman montaa tule käytyä läpi, alkuun kirjoitellaan ja katsellaan ja vastaillaan niille parhaimmankuuloisille. Sitten nopeasti treffataan ja kyllä liki aina ensitreffeillä selviää halutaanko nähdä toisenkin kerran. Pitää vain lähteä avoimin mielin eikä ottaa itselleenkään kovia paineita siitä "kelpaako" vai ei.

Matsi on aika risainen. Täytyy lähteä piipahtamaan ulkona koissun kanssa ennenkuin viimeinen erä alkaa.

Päivämäärä:   14.5.13 21:45:51

[URL] http://aijaa.com/Vpwiz4[/URL]

Et tässä siis Jykä.....

Päivämäärä:   14.5.13 21:51:17

Heh, meni toi ruosteen aloituslause ensin ohi....nyt sattui silmään....
Tyyliin etuovi.com-siellä se koti on....;)!
Just joo......sinkkulassahan se;)!

Päivämäärä:   14.5.13 21:55:36

Vastapäiseen taloon on muuttanut jotain virolaisia nuoria tyttöjä. Kuuntelevat jotain ihan käsittämättömän paskaa teknoa kaiket illat. En ees tiedä mikä kyseisen alalajin nimi on, mutta käytännössä täysin monotonista kolmen soundin tuuttausta vailla mitään jippoa missään kohtaa. Onneks ite kuulen sitä vaan tossa pihalla, säälin niiden naapureita! Pitävät partsin ovea auki ja kuuluu ihan selvästi tänne asti, koko muussa talossa visusti kaikki luukut kiinni, ihan varmasti kuuluu ympäristöön jos erehtyy luukun avaamaan. Ei voi kuin kiitellä jotain tahoa etteivät ole mun naapurissa....

Pelissä vois tapahtua jotain pikkuhiljaa, kyllähän toi Latvia nyt pitäs pystyä rökittämään!

Päivämäärä:   14.5.13 21:58:42

Moppe kirjoitti todella osuvasti nettideittailun idean ja peruskäytännön. Samalla mielellä tuolla liikutaan ja halutaan tavata ihmisiä, ja kirjoittelun perusteella on turha liikaa unelmoida. Mutta vähän kädet pystyssä olen irl:n kanssa, missään ei kyllä tapaa miehiä. Homoparikin lopetti zumban ja siirtyi aiemmalle tunnille, siellä ne rakastuneina juovat samasta vesipullosta ja kantavat toistensa steppilautoja tunnin jälkeen.

Enkä itse aio vaihtaa zumbaa mihinkään miesten lajiin (miesten lajilla tarkoitan jotakin rallia tai metsästystä, en homojen arvostamaa bodytuntia), joten tilanne ei muutu parempaan.

ruoste niin sama homma täällä, hyvin voisi myydä puolet vaatteista pois, jos löytäisi järkevän kirppiksen. Ei jaksaisi kuitenkaan jäädä roudaamisen ja hintalappujen kirjoittelun jälkeen taas melko nollille.

Päivämäärä:   14.5.13 22:04:15

Olen muuten ihan järkyttynyt siitä tiedosta että Muumilaakson Mörkö on nainen?! Siis nainen!??? :O
Olen aina pitänyt sitä miespuolisena!

Päivämäärä:   14.5.13 22:06:23

pauke mikä mörkö, haisuli? Kuulostaa uskomattomalta.

Päivämäärä:   14.5.13 22:07:36

Häh???? Ei se minunkaan mielestäni voi olla nainen! Ei, ei ,ei! Mörkö on mörkö, ihan sukupuoleton tyyppi!

Päivämäärä:   14.5.13 22:08:24

Linkitä Jykä nyt jo viimein se oikea kuva....ja toimiva linkki;)!!!
Katsotaan, onko susta Niinalle mieheksi;)!!!!
Voi kiesus, mullakin olisi hirvee määrä täysin käyttämättömiä vaatteita, noita hetken mielijohteita, joista pitäisi päästä eroon.
Oisko joku sinkkukirppari mitään??
Missä järjestetään ja milloin??
Kampanjalla" stana viimein vaaatekaapit tyhjiksi"...
En jaksa noita turhia jatkuvasti käännellä muiden tieltä!!!

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   14.5.13 22:08:30

Ei kulje sinivalkoinen peli ei.. nihkeetä.

Moro vaan sinkkulan kinkuille, ja kukoille :D

Päivämäärä:   14.5.13 22:13:37

Äääähh... miten toi on edes mahdollista, siis Latvia tasoitti!

Päivämäärä:   14.5.13 22:13:54

Ei vttu. Kannattiko nukkua koko erä? Kannattiko? Tami sano että asiat on tosi hyvin, ei mitään hätää. Eikö? Halooooooo...

Päivämäärä:   14.5.13 22:18:01

Itsellä on paljon

a) vanhoja vaatteita, jotka ovat olleet joskus kalliita ja hyviä, ja odottavat yhä vain oikeaa aikaa ja paikkaa. Koska tosiaan ehkä 1/20 kohdalla käy niin, että 10 vuoden päästä aktivoidun, että tuossahan on hyvä vaate, mitään ei voi varmuuden vuoksi heittää pois, jos se sattuisi olemaan juuri 1/20

tai

b) sovittamatta ostettuja muutaman euron kirpparilöytöjä, joilla on hyvä merkki tai kiinnostava väri, mutta eivät istu kroppaan tai omaan tyyliin, ja se jokin puuttuu. Näihinkin pätee 1/20-sääntö

tai

c) projekteja, joista on tarkoitus tuunata jotakin, tästä olikin täällä juttua. Kun tulisi vain inspiraatio ommella (jos vaikka netti kaatuisi moneksi päiväksi).

Järkevä ihminen hankkiutuisi eroon.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   14.5.13 22:21:17

Ukot laatikkoon vaan, puolin toisin :O

Päivämäärä:   14.5.13 22:21:49

Voi juma mitä sähellystä! Onko tuo edes sama joukkue joka pelasi nuo pari loistavaa peliä?

Päivämäärä:   14.5.13 22:23:39

Aivan käsittämätöntä touhua... Miks täytyy rupee nukkumaan kesken kaiken ja lopputulos on sit tota Mertsin sanoin "kiharaa". Jessus...

Nälkäkin on hirmuinen mutku ei ehi duunaa safkaa, ja vihasena pitää kattoo toi jakoaikaki sit :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   14.5.13 22:25:16

Kyl se edellinen toimi itellä kun kopioi sen osoite kenttään. Mut kokeillaas uudestaan.

http://aijaa.com/Vpwiz4

Päivämäärä:   14.5.13 22:30:05

YES!!!!

Päivämäärä:   14.5.13 22:30:22

Lätkä menee nyt ihan päin veetä leijonilla!!!
Mikä mättää??? Missä??
Mörkö EI OLE nainen!!!!! Ei ole! Eikä mies! Mörkö on mörkö! Ja niillä ei ole todellakaan mitään sukupuolta!
Muumilaakson mörkö on aina ollut ja tulee aina olemaan vaan mörkö!!!

Päivämäärä:   14.5.13 22:33:16

Noh päättyihän se sittenkin hyvin!

Nyt voi lähteä nukkumaan, huh! Hyvää yötä sinkkulaan!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   14.5.13 22:35:04

miten onni pitää ansaita?

projekti. tutulta kuulostaa. projektia on mulla koti pullollaan. ja motivaatiovaatteita. sitkuvaatteita. raaskimusnegamusvaatteita.
tulossahan on siivouspöivä toukokuussa. josko menis pihalle myymään ylimääräisiä?

pituus. ei saa olla liian pitkä. kun ei ole liian pitkä niin on ihana pussailla seisaaltaan. ei mene niskat nurin. mutta tarpeeksi jykevä ja jäntevä, niin että se tuntuu kosketuksessa ja koskettaessa. niin mies....optimaalisen pituuden mies...senhän tietää sitten kun sitä syliä kokeilee...

miten sitä sais itteensä potkittua perseelle? että alkais se tarakka kaventumaan...
sulattaako aurinko ylijäämää??

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.5.13 22:41:05

Voih ei, en mie vieläkään innostunu Jykästä :( Tulee ihan kiittämätön olo; mutta ei vaan nappaa. Siusta tulee kuvan perusteella mieleen mun äidin pomo (vaikka se onkin varmaan 20v vanhempi); sellainen kauhea @!#$ narsisti :( Olen tosi pahoillani, mutta mulla ei nyt kyllä kolahtanut ollenkaan :(

Päivämäärä:   14.5.13 22:43:40

:D Mä en kyllä voi ku nauraa tolle Niinan suorapuheisuudelle :D

Ooksä Niina kännissä? :D repskops... :p

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   14.5.13 22:47:20

Sama reaktio :D

Kyllä sitä pitää livenä tavata, että voi sanoa kolahtaisko vai ei, ja aina sekään ei kertavilkaisulla ratkea :)

Päivämäärä:   14.5.13 22:48:36

Mä meen nukkumaan, hyvää yötä sinkkulaan:)!
Niina, tuolla menolla olet vanhapiika ikäsi!! Ketään ei tuomita tapaamatta!!!
Kuville se ja sama!!! Livenä sen näkee, miten kemiat pelaa.

Päivämäärä:   14.5.13 22:49:02

Mission -> emmä tiiä; ehkäpä se viime perjantaina vaivoin alas saatu lasillinen Fresitaa nousi nyt päähän :p

Oikeesti ei tuon kirjoittaminen ollu yhtään hauskaa. Kauheissa tunnontuskissa täällä melkein vääntelehdin. Kun oon viimeset 15 vuotta valittanu, että kukaan ei minusta kiinnostu, niin sitten kun EHKÄ olis joku, joka olis EHKÄ mahdollisesti voinut kiinnostua, niin sitten minua ei kiinnosta. Voin vaikka vannoa, että mulla on nyt vaikeampi olo kuin tekstin vastaanottajalla :/

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   14.5.13 22:49:58

Vai onks toi suorapuheisuus tapana tuollapäin valtakuntaa... Tulee mieleen veljen vaimo, joka laukoo asioita samaan tapaan ja on samalta suuntaa kotosin :)

Päivämäärä:   14.5.13 22:55:02

Niina teilaa itsensä ja toiset heti kättelyssä varmuuden vuoksi.

no. olikin toinen projekti-ihminen. Täällä on projektina ostaa niin iso asunto, että vaateprojekteille olisi oma kaappi tai vaatehuone (nykyisillä asuntojen neliöhinnoilla olisi järkevämpää kiikuttaa projektit ompelijalle kuin säilyttää mitään turhaa missään).

Päivämäärä:   14.5.13 22:56:28

Mua naurattaa vieläkin :D Voin vaan kuvitella Niinan jossain sokkotreffeillä ku se kahvijonossa jo sanoo vääntelehtien: "kuule, ei otetakaan mitään, kyllä mä lähden nyt kotiin, susta tulee mieleen mun mutsin narsku pomo, anteeks, hei hei" :D

Päivämäärä:   14.5.13 22:58:41

Kyllä kurnau mullaki on suunnitelmis ompeluksille (ja muille askarruksille) yks ylimääräinen huone. Se talo vaan vielä ostamatta...

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   14.5.13 22:58:54

Sanattomaks vetää :D

Eihän se ole mikään pakko innostua... Eikä tartte olla sen takia pahoillaan.

Mut nyt öitä sinkkulaan..

Päivämäärä:   14.5.13 23:06:52

Öitä Jykälle!

Päivämäärä:   14.5.13 23:10:58

No Jykä on kanssa ollut urhe ja laittanut oman kuvansa peliin. Noin sitä pitää, ja rohkea rokan syö, ja ehkä jo oikea ihminen kuvasta kiinnostuu. Tai tekstistä. Jos se ei ollut tänään Niina, se voi olla joku muu, ja joskus toiste jopa Niinakin.

Mutta kuten moni jo nopeampana laittoi, kyllä se livetapaamien vasta ratkaisee. Ja hyväkään livetapaaminen ei ole pitkän liiton tae.

Joskus voi olla puolin ja toisin mahtava kohtaaminen, perhoset vatsassa, mutta siihen se joistakin syistä jää.

Itsellä ovat tärkeät jutut kehittyneet aika nopeasti.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 23:16:53

Asdfgvbhnjk... Kääk. Nyt jo vähän naurattaa, kiitos Missionin mielikuvan, äsken melkein itketti. Minä näen sieluni silmin Niinan selaamassa mieskatalogia funtsien "ei kolahda, ei kolahda, ei kolahda... kolahtaa! Eiku hetkonen, tykkää tenniksestä, seuramatkoista ja matelijosita, ei kolahdakaan..." :D (Otathan tämän huumorilla, nainen!)

Aika kauan saa venata kolahdusta jos et viitsi edes tutustua ihmisiin. Varovainen ja epävarma ihminen ei "salamarakastu" kun "se oikea" sattuu kohdalle, sitä on ihan turha odottaa. Kolahtaminen tapahtuu harvoin heti alkumetreillä ja vaikka tapahtuisikin, se voi muuttua yhtä nopeasti lopahtamiseksi. Tyyppi voi kolahtaa vasta toisen, kolmannen tapaamiskerran jälkeen, kun ihminen on tullut tutuksi. Parempi niin, niin tulee ehkä vähän vähemmän pettymyksiä.

pauke, ei nettideittailussa mitään noloa olekaan. Se itsensä paljastaminen ventovieraille sen sijaan... Se tuntuu hieman nololta tai ainakin kiusalliselta :P

Jos Mörkö olisi syntynyt tällä vuosituhannella, se olisi sukupuolineutraalisti hen, eikä han tai hon. Tavallaan se kyllä kuvastaa hahmona hyvin tunnekylmäksi muuttunutta, kroonisista PMS-vaivoista kärsivää naista ;)

Päivämäärä:   14.5.13 23:18:18

Öitä Jykälle, ja pojot itsepaljastelusta :)

Ite en kanssa luota kuviin yhtään, ei ne kerro oikeestaan mitään. Saa olla jo melkonen kuvakimara että yhtään saa edes siitä ulkonäöstä oikeanlaista kuvaa.

Sitä suuremmalla syyllä nettitreffailu hirvittää ajatuksena...

Päivämäärä:   14.5.13 23:18:23

projekti-ihminen :)
huithapeli mukavuudenhaluinen visuaalinen haaveilija-idealisti oon minä. päässä on sata ihanaa ideaa vaan moniko niistä toteutuu? ehkä ne oottaa omaa aikaansa ja ajattelen kuitenkin niin että ne suunnitelmat, ideat ja haaveet on kuitenkin hyviä juttuja just tähän hetkeen...kaiken ei ookaan aina tarkoitus toteutua ja sille mikä toteutuu, on oma aikansa. mutta sellainen taiteilijan luomisshuone olis aika cool :) ehkä senkin aika joskus tulee...mitään taloa minä en nyt kuitenkaan ole ostamassa...

"Niina teilaa itsensä ja toiset heti kättelyssä varmuuden vuoksi."

tota mäkin heti ajattelin. aika luonnollista toimia alitajuisesti noin...voisko taustalla olla hylätyks tulemisen pelko...silloin mieli valmiiks dissaa kaikki mahdollisuudet... tai sit oikeesti ei vaan ole valmis...tai oikeesti vaan ei nappaa. ei siinä sen kummempaa. jos ei tunnu hyvältä nii ei tarvii tehdä mitään. eikä se loukkaa ketään.

Päivämäärä:   14.5.13 23:22:35

Mulle vois ihan hyvin käydä oikeassa elämässä noin, miten Mission kuvaili :/ Jos mulla on jostakin asiasta hyvin vahva mielipide, niin en mie silloin sitä piilottele. Vaikka ehkä pitäisi. Mutta olisihan se ehkä ollut aika outoa, jos olisin vaan jatkanut tänne kirjoittelua kommentoimatta tuota ko. asiaa mitenkään...?

Taisin muuten saada luvan mainostaa sitä Hämeenlinnan sinkkumiestä; tai ainakaan se ei suoraan kieltänyt. Niin eikös se ole silloin sama kuin olisi antanut luvan...? Mun täytyy vaan vielä hioa sitä tekstiä :p

Päivämäärä:   14.5.13 23:26:53

Ja mä vuorostani repeilen ruosteen mörköanalyysille :D

Mulle tuli jostai kumman syystä mieleen Jykän kuvasta, et se osais tanssii sellasia perinteisiä, youknow, niitä lavatansseja :) Varmaa joku alitajunnas ynnäilee, että ois sopivan kokoinen mulle ;)

Päivämäärä:   14.5.13 23:30:16

ruoste :D Mä nauran kanssa tolle katalogille :D

Niina, se taitaa olla teillä sielläpäin vähä enemmän tapana? Ainakin Mikkeliläiset tuntuu välillä olevan just tommosia, jopa möläyttelijöitä välillä ;) Sehän on jo lähelle sinnepäin melkein matkan varrella :p

Päivämäärä:   14.5.13 23:31:02

"Lähettäjä: ruoste
Päivämäärä: 14.5.13 23:16:53

Asdfgvbhnjk... Kääk. Nyt jo vähän naurattaa, kiitos Missionin mielikuvan, äsken melkein itketti. Minä näen sieluni silmin Niinan selaamassa mieskatalogia funtsien "ei kolahda, ei kolahda, ei kolahda... kolahtaa! Eiku hetkonen, tykkää tenniksestä, seuramatkoista ja matelijosita, ei kolahdakaan...""

^ paitsi, että tykkään tenniksestä, seuramatkoista, ja jopa matelijat menee, viljakäärmeet nyt ainakin; isommat ei niinkään, eikä pienemmät, kuten kastemadot, iilimadot tai suolinkaiset =D =D =D

""Niina teilaa itsensä ja toiset heti kättelyssä varmuuden vuoksi."

tota mäkin heti ajattelin. aika luonnollista toimia alitajuisesti noin...voisko taustalla olla hylätyks tulemisen pelko...silloin mieli valmiiks dissaa kaikki mahdollisuudet... tai sit oikeesti ei vaan ole valmis...tai oikeesti vaan ei nappaa. ei siinä sen kummempaa. jos ei tunnu hyvältä nii ei tarvii tehdä mitään. eikä se loukkaa ketään."

^ no oonhan mie jo täällä moneen kertaan kertonut, että oon luonteeltani kauhea pelkuri :/ Jotta mie uskallan tehdä yhtään mitään yhtään minkään asian suhteen, niin mun täytyy olla siitä asiasta TOSI varma. Siks mie en tee melkein koskaan yhtään mitään :/

Päivämäärä:   14.5.13 23:41:05

itessäni oon tunnistanu tuota varman päälle pelaamisyritystä myös...mutta...voiko mikään ikinä koskaan olla varmaa? no ei. ei voi. rupee miettimään niina, että mikä saa sut olemaan "pelkuri"...siis jos sinua kiinnostaa syväanalysoida omaa itseäsi :) sieltä niitä vastauksia löytyy ja sit voi pikkuhiljaa oma toimintakin muuttua kun oivaltaa...voi oppia heittäytymään vaikka pelottaiskin...kaikki on mahdollista :)

Päivämäärä:   14.5.13 23:41:54

Mulle käy yhtenää nii että sanon jotai tyhmää yhen työkaverin (mun salaisen ihastuksen) seuras. Sitte taas toisen työkaverin, johon en ole rippuukaa ihastunu koskaa, nii sen kans jutellaa kaikenlaista rennosti ja leppoisasti, niinku vanha aviopari. :)

Päivämäärä:   14.5.13 23:43:49

Harjotella kannattaa aina :) Joka tilaisuus pitää käyttää ;)

Paraskin sanomaan... :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 23:58:20

Juu, neljäs nössö täällä moi o/ Välillä kokeilen kyllä siipiäni ja iskunkestävyyttäni ihan tarkistaakseni, että olen edelleen elossa. Muuten menee elämä hukkaan. Kiksejä saan kokeilemisesta, meni syteen tai saveen.

Mikään ei ole varmaa, tositosivarmaa fiilistä ei ole eikä tule elämässä, ainakaan ihmissuhdeasioissa ikinä, mutta jossain vaiheessa on kokeiltava onneaan. Sama juttu kesän ekalla uintireissulla; vesi on vilpoista, varpaita nipistelee ja tuulikin vähän puhaltaa, vilu alkaa tulla. Voit joko kökkiä laiturin päässä koko päivän tai painua koppiin ja todeta, että persiilleen meni, huomenna uusi yritys, TAI sitten voit hypätä (t/kiivetä) veteen. Toteat sitten joko, että huaAAAh ..ttu tää on kylmää! tai että heeei, kun tähän tottuu, tää onkin oikeastaan ihan kivaa. Et voi tietää etukäteen. Toiset vaativat kuitenkin enemmän rohkaisua ja meittimisaikaa, mutta fobiaksi ei kannata antaa terveen pelon muuttua.

"Paraskin sanomaan n:o 2" ;P

Päivämäärä:   14.5.13 23:58:30

Mä suljen koneen nyt ja yritän rämpiä nukkuu, kuhan kirja ei vaan pitäis taas hereillä väkisin pitkään... Öitä!

Päivämäärä:   15.5.13 00:12:12

Kieltämättä. Aika moniin mun tekemisiin tai tekemättä jättämisiin vaikuttaa "lapsuuden traumat". Ja nuokin on näin jälkikäteen ajateltuna ihan typeriä pikkujuttuja; sellaisia, joita voi olla ihan kenen tahansa elämässä, ilman, että siitä mitään kriisejä kehitellään. Mutta silti niillä on tainnut olla mun kohdalla aika kauankantoiset seuraukset...? Ehkä mie vaan olen niin herkkis...

Ala-asteella paras kaveri jätti. Sen jälkeen mulla ei ole ikinä ollut parasta kaveria. Melkein samaan syssyyn kuoli vielä 3/4 isovanhemmista vuoden sisään. Kolmannella luokalla me jouduttiin pitämään enkun tunnilla esitystä ylempiluokkalaisille, ja siellä yksi poika nauroi mulle, kun en osannut; sen jälkeen en uskaltanut enää edes yrittää :/ Yläasteikäisenä melkein sama toistui musiikkiopistossa, ja kohta en uskaltanut laulaa enää sielläkään pakollisilla teoriatunneilla muiden kuullessa niitä nuotteja, joten mut potkittiin pois koko puljusta. Niin ikään yläasteella mut potkittiin pois kaveriporukoista, koska mulla oli väärä suhtautuminen alkoholiin. Muut siis halusivat juoda ja minä en, enkä myöskään pitänyt siitä, kun muut joivat. Nämä kaikki samaan aikaan murrosiän kanssa + kotona työttömäksi joutunut äiti, jolta oli omanarvontunto ja itseluottamus viety tyystin. Siinäpä sitä kasvun mallia teinille. Kaikki jätti, kenellekään ei kelvannut, aina oli vääränlainen tai tykkäsi vääristä asioista :/ Mun henkireikä taisi olla jo silloin hevoset... Ehkä niistä on senkin takia tullut mulle NIIN tärkeitä.

Anteeksi avautuminen. Aamulla tämänkin kirjoittaminen jo todennäköisesti kaduttaa, kun muistaa, että kaikkea ei ehkä kannattaisi kertoa netissä... Nyt on kuitenkin pakko yrittää mennä nukkumaan, öitä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.5.13 00:19:52

"Mulle tuli jostai kumman syystä mieleen Jykän kuvasta, et se osais tanssii sellasia perinteisiä, youknow, niitä lavatansseja"
Totta Jokupoku, asussa on rivi- ja lavatanssifiilistä :) Oih, sekin kausi alkaa iiihan kohta!! Jykä,, osaathan tanssia? :D

"Mulle käy yhtenää nii että sanon jotai tyhmää yhen työkaverin (mun salaisen ihastuksen) seuras."
Mikä siinä onkin, että fiksut naiset muuttuvat ihan velliaivoiksi ihQn tyypin läheisyydessa ja tietenkin juuri silloin, kun olisi mahdollisuus tehdä vaikutus ihmiseen sekä esitellä säkenöivää älyään ja verratonta huumorintajuaan? Mullakin on tapana puhua hölmöjä ja laukoa tyhmyyksiä väärissä tilantessa, saanko syyttää siitä savolaisia juuriani? :P

MInäkin taidan yrittää mennä aikaisin nukkumaan tänään. Olisi tarkoitus kokeilla aamulenkkeilyä huomenna kun tänään en jaksanut ja huomenna en ehdi. Ostin ihan juoksupaidankin eilen, tämä innostus ei nyt saa laantua. Pari viikkoa olisi aikaa ilmoittautua elokuun lopun HKI midnight runiin, lähdetäänkö porukalla? :)

Nati nati kaikille!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.5.13 06:44:11

Huomenta sinkkula!

Heräsin vähän aikasemmin ku tarkotus oli mut jospa en kuitenkaan nukkuis sit töissä.

Päivän horo: "Viihdyt varsin hyvin erään ihmisen seurassa, ilmassa tuntuu olevan jopa romantiikkaa. Ajatuksesi ovat keskittyneet häneen, sinun kannattaa selvitellä hieman tunteitasi." Ai jaa.... kuka toi henkilö on? Mä mietein koko eilisen illan suomen jääkiekkojoukkueen pelaajia mut tuskin kukaan nyt niistä ainakaan :D

Päivämäärä:   15.5.13 08:03:05

Huomenta sinkkulaan:)!
Nyt Niinan on aika selättää menneisyyden varjot ja astua aurinkoon!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.5.13 09:23:08

Niinasta tulee mieleen, että hän on tallentanut kaikki ikävät muistot huolellisesti kovalevylle, unohtanut hyvät muistot ja rakentanut omakuvansa sille pohjalle. Valtava itsekritiikki, ja epäonnistumisen pelko ovat vieneet tyystin kaiken kyvyn heittäytyä. Mitäs jos opettelisit psyykkaamaan itseäsi niin, että epäonnistuminen opettaa enemmän kuin onnistuminen koskaan? Katsele ympärillesi: näetkö vain täydellisiä ihmisiä, jotka eivät koskaan epäonnistu? Et näe. Jos olet rehellinen itsellesi, näet monta itseäsi rumempaa naista, joilla on kuitenkin ihmissuhde ja ystäviä, eikö totta? Näet ihmisiä, jotka eivät osaa kaikkea ja silti tekevät niitäkin asioita, mitä eivät yhtään osaa, ihan hyvällä fiiliksellä vieläpä. Jos ajatusmaailma on lukkiutunut noin negatiiviseksi, suosittelisin ihan oikeasti terapiaa. Ei elämän ole pakko olla sarja epäonnistumisia, kun ihan oikeasti siihen miten sen kokee vaikuttaa ainoastaan oma asenne. Ne, jotka kokevat onnistuvansa usein, epäonnistuvat ihan yhtä usein kuin nekin, jotka kokevat epäonnistuvansa usein. He vain asennoituvat asioihin eri tavalla.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.5.13 09:37:47

Jos harrastaisin kiroilemista niin nyt tulis pitkä lista painokelvottomia sanoja... ei menny tän päivän lenkki niin ku piti. 25 minuuttii meni hyvin mut sen jälkeen alko vasemmas polves tuntuu kipua. Sit meni viis minuuttii vähän niin ja näin ja sen jälkeen kävelin loppumatkan kotiin hammasta purren...... mun pitäis viel koiratki lenkittää tänään ennen ku meen töihin.... voisko joku kiroilla mun puolesta....?

Päivämäärä:   15.5.13 09:39:17

Aamupäivää.

Jokupokun visio luomishuoneesta on houkutteleva. Tosin jos pitämällä pitää olla johonkin tiettyyn aikaan luova, menen ihan lukkoon, ideat ovat kuitenkin spontaaneja. No toteutus sitten jää, jos määrätietoisuus puuttuu.

Niina useimmilla meillä on tuollaisia kokemuksia, ja vaikkei tämä mikään kisa ole, sanoisin, että esim. itselläni on kyllä pahempia. Mutta pistekös tuolla jo totesikin, että vanhaksipiaaksi sitä jää, jos ei ota itseään niskasta kiinni ja pakota välillä ihmissten ilmoille. Ketä pelottaa enemmän nettideittailu ja ketä lavatanssit, tuommoisista jutuista on isoin todennäköisyys löytää kumppani.

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   15.5.13 09:57:06

Lähtisin innosti kiljuen lavatansseihin!! Olen ollutkin ja hauskaa on ollut. En todellakaan ole kaksinen tanssija, mutta tanssin silti :)

Tiedän Niina, miten vaikeaa on ajatella toisin. Olen itse käynyt sen polun ja vieläkin sorrun aika ajoin negatiivisuuteen. Olen kuitenkin päättänyt nähdä enemmän valoisia asioita ympärilläni kuin synkkiä. Jokainen ilmoille päästetty ajatus tai tunne tulee moninkertaisena takaisin, positiiviset ja negatiiviset myös. Eikä se ole helppoa ja ammattiapua saattaapi tarvita, mutta meillä on vain tämä yksi elämä, joten kannattaa yrittää :)

Päivämäärä:   15.5.13 10:12:43

Olen Tirlin kanssa ehdottomasti samaa mieltä!
Jos ei muuten menneisyyden varjoista pääse irti, kannattaa ehdottomasti tukeutua ammattilaisen apuun.
Meillä on, niinkuin kurnau jo sanoi, vain yksi ja ainoa ainutlaatuinen elämä, sekin luvattoman lyhyt, sitä ei kannata missään nimessä viettää käpertyen menneisyyden varjoihin!
Aurinkoon ja elämään, pois varjosta, Niina:)!

Päivämäärä:   15.5.13 10:26:30

Niinalle tsemppiä! Toki näin etelä-Suomalaisittain tunnut aika töksäyttävältä, itse olisin ehkä laittanut Jykän sähköpostiin nuo kommentit ;) .

Toisaalta uskon kyllä että kyllä se sinulle se aika jossain vaiheessa tulee kun katsot peiliin ja toteat että yksinäisyys ja läheisyyden kaipuu on kovempi kuin sosiaalisten tilanteiden pelko. Minulle ainakin tuli! Ja noihin tilanteisiin ei opi kuin harjoittelemalla, vieläkin itseni joudun aina ja ikuisesti psyykkaamaan uudelleen että valitsen sen toisen vaihtoehdon kuin turvallisen. On sitten kyseessä nettideitille lähtö (jolloin mielelläni kääriytyisin omaan sänkyyni peiton alle, yksin) tai työhaastatteluun meno.

Tänään näin aamulenkillä kolme kurkea lentämässä kohti länttä! Ihanaa aikaa tämä kevät tässä järven kupeessa, niin paljon lintuja käy hetken piipahtamassa ennen matkansa jatkamista kohti pohjoista.

Päivämäärä:   15.5.13 11:08:38

uskallanko mie enää kirjottaa tänne mitään, etten loukkaa muitakin...? Ette usko, mitkä tunnontuskat mulla on eilisen jälkeen :/ Tuli taas semmonen olo, että tuommoisen käytöksen jälkeen mun sietääkin olla vanhapiika koko loppuikäni. Eihän mulle tullut edes mieleen, että ehkä tosiaan nuo asiat olisi voinut kertoa sähköpostitse eikä kaiken kansan nähden; ja myös hienovaraisemmin. Toisaalta mulla ei ole ollenkaan sellaista anonyymia sähköpostia, joten henkilöllisyys olisi sitten selvinnyt siinä samalla. Saahan sen kyllä nytkin helposti selville pienellä salapoliisityöllä, jos ei joku vielä mun koko nimeä muista. Selvittäköön ken tahtoo, jos tahtoo.

Ette ole suinkaan ensimmäiset, jotka ovat mulle jotain terapiaa ehdottaneet. Mutta minun mielestä on tärkeämpää jättää nekin ajat sellaisille, jotka niitä oikeasti tarvitsee! Minä en todellakaan suunnittele mitään pommi-iskuja tai ampumavälikohtauksia, enkä ajatellut itseänikään satuttaa... Ja oonhan mie jo tosi paljon rohkaistunut, reipastunut, ja muuttunut positiivisempaan suuntaan, jos vertaa vaikka muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen tai edes viime vuoteen, jolloin oli ne susiruma ja rumilus yms -topicit! Että suunta on todellakin eteenpäin! Mutta välillä pakki hirttää päälle.

Senkin asian tiedostan, että saatan hyvinkin olla koko loppuelämäni yksin; ei olisi mitenkään ainutlaatuista meidän suvussa... Välillä se on mulle ihan OK, mutta toki välillä tulee se tunne, että olis kyllä kiva kokeilla sitä toistakin vaihtoehtoa. Mutta ei todellakaan hinnalla millä hyvänsä eikä kenen kanssa tahansa. En ole oikeastaan koskaan saanut läheisyyttä toisilta ihmisiltä, en pienenä enkä isona, joten en sillä lailla osaa edes kaivata sitä; en tiedä, mistä olen jäänyt paitsi. Mie halailen ja pussailen noita elukoita sitten. Sanon edelleen, että jos ei sellaista ihmistä löydy, jonka kanssa mieltymykset kohtaa niin toisen luonteen, ulkonäön kuin elämäntapojenkin suhteen, niin sitten olen yksin niinkuin tähänkin asti, ei siinä sen kummempaa. En ole koskaan tuntenut tarvetta olla jonkun kanssa vaan siksi, että pitäisi olla jonkun kanssa, enkä voisi esim. kuvitellakaan ryhtyväni mihinkään yhden illan juttuihin vain saadakseni uusia kokemuksia.

Päivämäärä:   15.5.13 11:10:16

Huomenta!

min, taitaa olla aika pitää vähän breikkiä juoksusta ja antaa muutama päivä kunnolla lepoa ja palautumista väliin, sitten se muuten jatkuukin ihan uudella sykkeellä... Iteki aattelin et jos tänään vähä taas pyrähtelis, välilevyhermo ilmottelee sääressä välillä mutta screw that, meen hiekalle, hajotkoon jos on hajotakseen.

Meillä on joka kesä kahesti viikossa latotanssit tossa kilsan päässä, musa kuuluu meille asti, koskaan en oo käyny... :D Koirien kans oon menny ohi ja pällistelly. En mä yksin viitti niin vieraalle maaperälle, jonkun kanssa vois joskus mennäkin, vaik en osaakaan pätkääkään tanssia mut luulis että siellä oppii ;)

Joo onhan se totta että Niinan pitää vaan kaivaa itelleen vähä asennetta ja ite muuttaa elämänsä suuntaa ja uskaltaa enemmän ja väheksyä vähemmän. Mut hei! Niinahan on sitä kyllä jo paljon tehnytkin! Älkääs nyt unohtako lähtökohtaa, jossain kohtaa oli likka paljon enemmän maassa ulkonäkö- ja uskalluspaineidensa kanssa, hyvinhän sitä työtä on jo tehty :) Vähän tulee välillä takapakkia mutta se on normaalia. Eiku eteenpäin vaan sano mummo lumessa! :)

Päivämäärä:   15.5.13 11:16:40

Niina kerkiskin samaan aikaan kirjotella, ja tosiaan, älä nyt suotta suomi itteäs, ens kerralla varmaan osaat sanoa yhtä suoraan mutta unohtaa sen narskupomon siitä vaan :D Hyvin sä sieltä nouset, pikkuhiljaa, ja kun tulee tommonen takapakkihetki että ensin esitellään ittensä jonain mahamakkarana ja sitten töksäytellään paniikissa vähä outoja, ni ei muutaku toteamaan että se oli nyt sitte taas hetkeen viimenen itsensäväheksymiskohtaus ja taas eteenpäin, niinku oot onnistunutkin sieltä kiipeemään:) Kyllä mä ainakin oon huomannut että oot tehny töitä ittes kanssa ja tsemppiä vaan yhä. Eikä kenenkään tarvii saati kannata pariutua kenen tahansa kanssa, mutta melkein ketä tahansa kannattaa käydä tapaamassa sillä se on hyvää harjotusta ja siinä oppii ite että minkälaista sitä oikeesti etsiikään, mitä ei haluu ja mitä haluu.

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   15.5.13 11:39:25

Tsemppiä Niinalle :) Ei tietenkään tarvitse ottaa "ketä tahansa", mutta ihmisiin voi ja kannattaa aina tutustua, saattaa tavata vaikka kuinka hienoja tyyppejä!

Päivämäärä:   15.5.13 11:52:20

Niin, se ulkonäön tuijottaminen ei ole se pointti, loppujen lopuksi, kun oikean ihmisen tapaa, ulkonäöllä ei ole suurtakaan merkitystä, kaikki muut asiat menevät kyllä ulkonäön edelle.

Päivämäärä:   15.5.13 13:29:30

Tiiättekö, todistaakseni itselleni ja muille, että mie oikeesti yritän muuttua ja mennä eteenpäin, rupesin miettimään, mitä kaikkea mie oikeastaan olen tänä vuonna jo tehnyt, sellaista, mitä en ehkä vielä vuosi sitten olisi voinut kuvitellakaan tekeväni:

- kävin kampaajalla ekaa kertaa elämässäni
- otin facebookiin profiilikuvan omasta naamastani; itse asiassa useitakin!
- kävin ekaa kertaa elämässäni baarissa, ja vielä ihan perjantai-iltana
- olen ostanut uusia vaatteita ja hiustenlaittomömmöjä
- olen opetellut laittamaan ripsiväriä
- olen maistellut alkoholia. Pahaa oli, eikä kyllä tee mieli maistella uudelleen, mutta kokeiltu on!
- ilmoittauduin mukaan sinne maaseutunuorten koskenlaskuun, vaikka tiedän, ettei siellä ole mukana kuin yksi tuttu ihminen
- olen yrittänyt laihduttaa, ja ekaa kertaa elämässäni olen saanutkin muutaman kilon pois
- olen alkanut harrastaa liikuntaa edes vähäsen; tai oikeastaan tämän aloitin kyllä jo viime vuoden kevätpuolella, mutta mielestäni kuuluu tähän listaan

Joillekin muille nämä voivat kuulostaa ihan mitättömiltä pikkuasioilta, mutta mulle ne eivät sitä todellakaan ole!

Lähettäjä: sivusta seuraaja 
Päivämäärä:   15.5.13 13:29:54

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 15.5.13 11:52:20

Niin, se ulkonäön tuijottaminen ei ole se pointti, loppujen lopuksi, kun oikean ihmisen tapaa, ulkonäöllä ei ole suurtakaan merkitystä, kaikki muut asiat menevät kyllä ulkonäön edelle.

Tässä on hyvin kiteytettynä kaikki tarpeellinen =)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   15.5.13 13:38:39

Päivää tännekkin...Joko lämpenee?

Päivämäärä:   15.5.13 14:24:25

Mission olen kyllä ajatellut, ettei latotansseja osaa noin vain luonnostaan. Jokin kurssi pitäisi käydä, tai olla edes kaveri, joka näyttäisi askeleet.

Muutenkaan en oikein tiedä, sopisinko tuollaisiin kukkamekkobileisiin, missä kuulemma on vieläpä kova kilpailu vähistä miehistä.

Niina kyllä meillä muillakin noita samoja synkkiä hetkiä on. Viimeksi tänään inhosin sovituskopissa mahaani, joka onkin mennyt pilalle, ja joka pömpöttää heti, jos ei jaksa koko ajan käydä jossakin ikävystyttävässä pilateksessa. Jos haluaisin näyttää läskiseltä, ei tarvitsisi muuta kuin käyttää matalavyötäröisiä housuja.

Kyllä ulkonäöllä jonkin verran merkitystä on, mutta itselleni on yhä epäselvää, miten paljon. Taisin kirjoittaakin, ettei komea ulkomuoto huonoa luonnetta korvaa. Netissä on tullut kyllä vastaan sellaisia, ettei kuvan perusteella halua tavata, oikeastaan valtaosa on sellaisia, jos kuva on näkösällä.:/

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   15.5.13 14:47:58

"Joku juttu sopii sinulle paremmin kuin hyvin. Tiedät sen oikean laidan, joten siihen kannattaa panostaa. Erään ihmisen ihastuminen on melkoisen voimakasta."

Tässä päivän horoskooppi. Menee niin vikaan kuin vaan voi! Illallinen oli mukava ja just kun ajattelin antaa keväthormonien viedä niin tyyppi perääntyy ja toteaa ettei hän tahdo. Hän ei kuulemma etsi parisuhdetta ja minä en ole hänestä sellainen jonka kanssa harrastetaan yhden yön suhteita, kun mun vieressä on niin hyvä olla. Niin ja kuulemma mä näytän niin nuorelta (ikäeroa 4-5v). Häh??

Tiedän et kyseinen mies lähti ulkomaille kuukaudeksi yksin vaeltamaan edellisen eronsa jälkeen, vissiin oli paha paikka. Muutenkin siitä on aistittavissa aikamoiset suojamuurit. Varmaan välillä nähdään, mutta muuten tämä tais olla tässä. Hieno ihminen, älykäs, rehellinen ja lämmin. Ehkä seuraavaksi vois toivoa törmäävänsä samanlaiseen, mut sellaiseen joka ihastuis muhun kunnolla.

Täällä on nyt ollut pettymyksistä puhetta. Niitä kohtaa kaikki. Välillä jatkuvalla syötöllä. Jääräpäisellä sitkeydellä vaan eteenpäin. Elämä jää tosiaan elämättä, jos aina varmistelee ja himmailee. Joskus pitää vaan hypätä.

Päivämäärä:   15.5.13 14:57:20

Vanhemmissa sinkuissa on jonkin verran yksinäisiä susia, joista ei oikein loppupelissä parisuhteisiin ole. Kun on oppinut elämään yksin, ja erotkin ovat tehneet kyyniseksi, kynnys ihastua ja sitoutua kasvaa. Tuossa ei Syvämiete ole oikein mitään tehtävissä. Voihan tyyppi tulla parin vuoden päästä toisiin ajatuksiin, mutta turha siihen on enempää energiaa tuhlata.

Päivämäärä:   15.5.13 15:03:14

kurnau, siellä latotansseissa on ihan tavallisia tansseja kans, kaikenmaailman vakiot, naistenhaut, sekameininkiä, diskohumppaa ja mitä lie. Oon meinaan bongannut illan ohjelmalappuja seiniltä muun muassa käydessäni kesäteatterissa samassa ladossa:) Kai joku alkeellinen valssinhömppä ehkä menis nipin napin :D Tai sit ei...

Syvämiete, olipa harmi juttu :(

Päivämäärä:   15.5.13 15:10:35

Joo en ajatellutkaan tähän enää energiaa pistää, jos ei nyt kolahda niin ei kyllä myöhemminkään. Onneksi on kaikkea kivaa tiedossa kesällä, niin voi nauttia tapahtumista ja muusta.

On kyllä hirveä ero siinä, et ei vaan natsaa jonkun kanssa, jota on vähän tapaillut ja siinä kun eroaa oikeasta pidemmästä suhteesta. Ekassa tapauksessa fiiilis on hetken "ai jaa, no harmi" ja tokassa taas suru ja kyyneleet on leimaava elementti pitkänkin aikaa.

Päivämäärä:   15.5.13 16:18:44

"Unohdat jonkun tärkeän asian, mutta ehdit sen korjaamaan. Se on tosi tärkeä asia, joten ehkäpä saat sen korjattua. Taloudellinen tilanteesi on melko hyvä. "

Hirveen kiva unohtaa jotain tolleen :( Tuleeko tänään lätkämatsi? Ei tuu, no sit ei kyl pitäs olla mitään tärkeetä unohdettu :p

Oispa kiva jos veikkaus ois tuonu mulle jonkunlaisen taloudellisen tilanteen, yleensä tota nollasaldoa ei voi mikskään tilanteeks ees kutsua :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   15.5.13 16:57:46

päiviä sinkkuloille!

mä pääsen tänään salille!! flunssa on selätetty!

Päivämäärä:   15.5.13 17:49:04

Päivää! Kas M, jos vaikka huomenna.. Joks Euras on pellot kylvetty? (vai missä Se olikaa)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.5.13 17:55:44

Ai onks tääl euralainenki? Mä asun siin iha vieres

Nyt ois neljä tuntii töit jäljel ja toi polvi sattuu vaan enemmän ja enemmän... eikä mul ol näköjään yhtään särkylääket mukan. Tekis mieli hakat päätä seinään. Mun pitäis huomen men torillekki kaverin kaa ja nyt en ol ees varma pystynkö kotiin polkemaan täält töist... vatuttaa....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.5.13 19:02:02

Mihin se päivä meni, näkikö kukaan...? Oops I did it again, toin kotiin kassillisen hameita ja mekkoja. Oli siellä käsilaukkukin. Hei, kassillinen kamaa kympillä, pakkohan ne oli pelastaa sieltä. Viikon teema on selkeästi ruutu ja väri harmaa. Seitsemän päivän saldo kuusi hametta, kolme ruututunikaa, pari mekkoa ja mitähän vielä. Pari paitaa ja farkkutakkia, kengät. Vaatehuoneen oven sulkemiseen tarvitaan jo väkivaltaa ja silti minulla ei ole mitään päällepantavaa. Onneksi kohta tulee pimeä ja on ihan sama miltä näyttää. :P

Aamulenkki venähti aamupäivälenkiksi ja pikainen pyrähdys muuttui kahden tunnin fiilistelyksi. Jalat painoivat tonnin, perse toisen mokoman, ja siksi pitikin kiusata niitä muutamalla ylimääräisellä kilometrillä. Eksyin satumetsään ja kävin haistelemassa cityhevosia. Uusi juoksupaita pelitti hyvin, mutta tuolle takareisien päällä roikkuvalle jumppapallolle täytyisi vielä kehittää joku korsetti.

No voi suti, Syvämiete. Ilmankos hän oli vähän hankala(?). Onneksi oli rehellinen eikä kokeillut siipiään, jos tiesi haluavansa vielä olla yksin.

Mission, minä lähden kaveriksi tansseihin :) Opettajia sieltä löytyy kyllä. Tanssipartnerin iän suhteen ei passaa olla kriittinen, mitä vanhempi, sitä parempi (taitavampi). En ole vuosiin päässyt lavatansseihin. Parina vuonna olen yrittänyt vihjailla, ruinata ja melkeinpä väkisin raahata kavereita mukaan, but no, olen villitykseni kanssa yksin. En minä kyllä osaa tanssia (svengaan kuin hirvi). Osa viehätyksessä piileekin siinä, että tansseissa joutuisi nielemään ylpeytensä ja antautua uuden kokemuksen vietäväksi. Mulla onkin just siihen touhuun passeli uusi hulmuhelmamekko kaapissa, kukka tukkaan ja menoks.

Niinalle ostamme (myöhästyneeksi) synttärilahjaksi päiväkirjan. Siihen voit rustata ajatuskesi ja tuntemuksesi silloin kun kurja olo valtaa mielen, samalla voit laatia toimintasuunnitelman paremman huomisen varalle. Kun jälkikäteen luet tarinoitasi näet selvemmin, mitkä murheet ovat aiheellisia ja mitä ei olisi kannattanut miettiä. Nauru ja häpeä on hyvä asia; jos joku eilisen suru tuntuu melkein nololta ja hupaisalta, voi sivun tuhota ja unohtaa samalla moiset turinat. Niitä tärkeimpiä tunteita taas kannattaa tutkia tarkemmin ja miettiä, miten niistä pääsisi pikkuhiljaa kehittämään parempaan suuntaan.

Hei me mennään taas :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   15.5.13 19:35:26

Min, pitäähän sitä aina olla särkylääkettä mukana. Mulla on aina lompakossa Aspirin zipp ja töissä kans. Ihan vaan siltä varalta, jos joku saa sydärin... Mää kun oon semmonen, että aina varautuu kaikkeen. Ei tuu sitten yllätyksiä. Eikä sitä saa juosta joka päivä! Muista pyhittää lepopäivä, eikös niin ole jo vuosituhansia opetettu.

Niina, mää suosittelen sulle, että käyt tapaamassa ihmisiä ihan vaan sen vuoksi, että tutustut. niihin. Tuo melontaleiri on hyvä, mutta semmosta deittailuoppia pitäs sulle saaha :) Murretaan ne muurit, kyllä sut vielä saahaan lämpeneen :)

Päivämäärä:   15.5.13 19:57:11

Olipas Ruosteella ollut pirteä päivä! Sit hei lavatanssifiiliksistä kuvia sinkkulaan! :D

Joo ei voi sanoa et yllätyksenä olis tullut. Oon joskus törmännyt pariin valehtelijaan, niin rehellisyys tuntuu aina kivalta.

Päivämäärä:   15.5.13 20:18:53

Minäkin lähden sinne lavatansseihin, hiphip! :)

Oon repinyt koiralta punkkeja urakalla irti. Punkkikarkoitus lähtee ihoon nyyyyt!

Kysyntä ja tarjonta ei kyllä koskaan kolahda vastakkaisen sukupuolen kanssa :/ Täytyy sopia uusia treffejä uusien ihmisten kanssa, minen luovuta!!

Päivämäärä:   15.5.13 20:22:11

No voi yhyren kerran:)!!!
Ei toi hevosmies nyt kyllä luovuttaa aio!!
Ihme sälli;)!
Luulis, et olisi lyönyt hanskat naulaan, kun suorasanaisesti ja rehellisesti kerroin, miten mun ajankäyttö menee yleensä ja et kiljuva nälkä hoituu kokkaamalla itse ja jos puhtaita vaatteita haluaa, niin pyykkikone pesee....ja imuri on kaveri;)!

Päivämäärä:   15.5.13 20:28:12

:) Kuulostaa hyvältä piste.

Minäkin lähtisin lavatansseihin. Koskaan en ole lavatansseissa ollut mutta voisi olla hauskaa käydä kokeilemassa.

Meidän koissusta nappailin kaksi punkkia tänään, täynee tehdä jotain.

Päivämäärä:   15.5.13 20:37:04

Ei kai hevosmiehelle voi mikään uutinen olla, miten hevosharrastajan aika jakautuu.

Offarin neuvo Niinalle on hyvä meille muillekin, jossakin vaiheessa täytyy aloittaa deittailu. Nettideittailu, kun lavatanssimusiikki lähinnä epäilyttää.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   15.5.13 20:48:01

Minäkin lähen lavatansseihin! :) Tanssia en osaa, mut ei se ainakaan ennen oo haitannu, kunhan viejä vain osaa.

Päivämäärä:   15.5.13 20:59:31

Juu, kurnau, ei ollut moksiskaan moisesta vuodatuksesta. Kuulemma normisettiä:).....
Siis onko tämä totta???
Nipistelkää mua, kaikki!!!!!
En ole tottunut moiseen!!!!!

Päivämäärä:   15.5.13 21:04:04

Onnea Piste! Se taitaa tosiaan ymmärtää arkesi päälle.

Deittailuja vaan kehiin sinkuille! Itse en ehkä rohkene nettideittailla. Kokeilin joskus ja oli kyllä niin neulan etsimistä heinäsuovasta.

Päivämäärä:   15.5.13 21:08:03

ruoste, mistä ihmeestä sä tota rytkyä oikein haalit? Kirppiksiltä? Järkkyä... Itellä ku ei tosiaan oikeesti oo mitään vaatteita, eikä vaan niin et mitkään ei kelpaa :D

No mut eksyin seppälään ja tuhlasin huntin, sillä sai kasan sukkia :D No okei sai sillä yhet kesähousut, shortsit ja kaks kesäneulettakin...

Sit tulin kotiin ja koirien kusetuksen jälkeen söin kaks jätskii ja vähä leipää ja viel tekis mieli ahmii jotain. Vddddduuuu! Piti laihduttaa! höh...

Päivämäärä:   15.5.13 21:16:12

Kävin myös uffilla tänään, ostin yhden hameen ja kaksi projektia. On taottava kun rauta on kuumaa, oli 3 euron päivä.

Ja siis kirpparihinnoissa on valtavia eroja.

Niin ja kävin myös katsomassa havaijilaisen hieronnan demoa, siellä oli hierontapöydällä alaston mies. Aivan kumma näky.:)

Päivämäärä:   15.5.13 21:17:06

Lavatanssista innostuneet, tehkääpä Itä-Suomen turnee ja tulkaa tänne tanssiloihin! Meillä on tässä omassa kylässäkin tanssilava ihan muutaman kilometrin päässä, mutta eipä ole tullut ikinä käytyä siellä tanssien aikaan. Paitsi parkkipaikalla :p Itse tansseihin meneminen olis vieläkin ihan liian kaukana mun mukavuusalueelta. En mie osaa tanssia, eikä tällä hetkellä ole halua edes opetella. Musiikkia voisin käydä lavallakin kuuntelemassa, jos olisi hyvä esiintyjä.

Mulla on kyllä tämän tanssi-asiankin suhteen niin syvälle juurtunut ennakkoasenne kotoa opittuna. Iskä inhosi/inhoaa tanssimista, ja äiti taas tykkäisi kovastikin. Mutta mulla on ollut aina tarve olla enemmän iskälle mieliksi ja hakea sen hyväksyntää; joten minäkään en pidä tanssimisesta. En ole kyllä koskaan kokeillut. Mutta jos kokeilisin, niin en varmaan pitäisi. Eiku miten se nyt meni...? EHKÄ joskus kahdenkymmenen vuoden päästä sitten =D

Kyllä mie nykyään lähden aika mielelläni jonkun kaverin mukaan jonnekin, jos vaan pyydetään. Itse en ilkeä tuppautua, jos ei kysytä. Ja yksin ei tule koskaan lähdettyä, on kyytiongelmat ja muut. Paitsi että itse asiassa viime kesänä yritin useampaankin kertaan kysellä kavereita lähtemään mun kanssa katsomaan karaokea tuonne kylän juottolaan, mutta kukaan ei lähteny, ja enhän mie nyt yksinään voinu sinne lähteä :( Mutta jos on menevä kyyti ja edes joku tuttu henkisenä tukena matkassa mukana, niin mie lähen; edellyttäen, että elukat hoituu kotona! Sekin on edistystä :) Mutta kyllä mie silti poden huonoa omaatuntoa siitä, jos joku muu joutuu hoitamaan MUN hevoset, kun neiti itse vaan rilluttelee :/

Pisteen meininki kuulostaa nyt tosi hyvältä, toivottavasti jatkuu yhtä hyvissä merkeissä! =D

Hyi, punkkeja, yäk. Meilä ei ole vielä bongannut, mutta kaipa ne pitää kohta Bayvanticit taas laittaa koiraan. Sen sijaan meillä olisi sisäloisia; ei ole kyllä kivoja nekään. Laitoin eilen hevosista näytteet labraan, niin kahdella neljästä meni EPG yli sen raja-arvon, eli tarvii madottaa. Ei onneksi ollut mitään hurjia lukemia, olivat vaan hieman yli sen kahdensadan. Mutta kuitenkin. Ei taas pystyisi päältä päin arvioimaan, millä elukoilla niitä matoja on; isoimmat lukemat oli sillä, joka on nyt parhaassa karvassa.

Päivämäärä:   15.5.13 21:20:02

Mun on tehnyt tänään mieli suklaata (miten sattukin? :D), mut kaapissa ei oo. En jaksa mennä kauppaan.

Löysin muuten viime viikolla maailman ihanimmat korvikset. Oon jotenkin tosi tykästynyt punakultaan, se on vaan niin kaunista ja niin harvoin sitä näkee missään. Miksköhän?

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   15.5.13 21:39:05

Iltamat :)

Paljon on taas päivä aikana teksitä tullut :D

"Mulle tuli jostai kumman syystä mieleen Jykän kuvasta, et se osais tanssii sellasia perinteisiä, youknow, niitä lavatansseja"
Totta Jokupoku, asussa on rivi- ja lavatanssifiilistä :) Oih, sekin kausi alkaa iiihan kohta!! Jykä,, osaathan tanssia? :D

Tääl seudulla ei hirveesti ole lavatansseja. Ja jos on niin yksin tuskin tulee lähdettyä. Kavereita tuskin saa mukaan.

No tanssitaidot ei kummoiset ole. Mutta oishan se kiva lavatansseissa käydä. Oon niin semmoinen maalaisromantikko hienosti sanoen :)
Nykyään vaan ei enää semmoista maalaiselämää/romantiikka ole mitä on ollut aikoinaan.

Varmaan kaikki tekniikka ja kiire ja suurmaatalous on vienyt maalaiselämän mennessään. Harvemmin enää pääsee pikkupaaleja nostelemaan lavalle talkoo porukan kanssa.

Päivämäärä:   15.5.13 21:48:38

Jykä, usko tai älä, täällä vielä nostellaan paaleja porukalla ja syödään piknik heinäpellolla:)....
Haluisin itse osalliseksi moiseen, vielä kun on tarjolla moista ihanuutta!!!!

Päivämäärä:   15.5.13 21:53:47

No mutta heppatätsyistä varmaan vielä löytyy niitä pikkupaalien käyttäjiäkin ;) varmaan ois monelle mieluisa apu sellaset miehen käsivarret heittelemäs paaleja tallin vintille. Nam, silmänruokaa!

Päivämäärä:   15.5.13 22:12:05

Anteeksipyyntö Jykälle vieläkin :/ Tuota puolta itsestäni en välittäisi itsekään tuntea. Mutta olisinhan mie ihan liian hyvä ollakseni totta, jos ei minussa vikoja ja puutteita olisi =D

Miekin oon melkein joka kesä ollu paalinmätössä =D Se on ihan hauskaa pienessä mittakaavassa. Mutta sitten jos on liian vähän porukkaa tekemässä ja liian paljon paaleja, niin jotenkin siitä se hehkeys kyllä katoaa :/ Meidän hepat syö onneksi vaan traktorin munia, niin ei tarvii enää omillekin pikkupaaleja mätellä. Ei meillä olis kyllä säilytyspaikkaakaan pikkupaaleille.

Onkos kukaan muu koskaan seivästänyt heinää? Tuo mun vanha tamma oli entisessä elämässään tehnyt myös työhevosen hommia; sen kasvattaja oli mm. vedättänyt sillä niittokonetta. Sitä en muista, että kokeiltiinko sitä täälläkin (kun tuo mun tamma tuli ensin mun tuttaville, joilta sitten sen ostin), mutta loppupeleissä kuitenkin heinät niitettiin ihan traktorilla ja sitten vaan mätettiin seipäille kuivumaan :)

Ja kun nyt tässä nostalgisoimaan alettiin, niin mie muuten edelleen kärrään hevosille vedet maitokärryillä! Maitotonkkia en sentään käytä, vaan kevyempiä muovitynnyreitä. Nuo maitokärryt on kyllä ihan korvaamaton apu monessakin hommassa vieläkin.

Päivämäärä:   15.5.13 22:17:47

Juu, noi miehet heittelemässä paaleja vähissä vaatteissa on kyllä aivan heikottava näky helteellä;)!!!!
Fyysisen tekemisen myötä kasvaneet hauikset ja muukin kroppa on ihanaa katseltavaa...suorastaan kuolattavaa;)!!!!
Punttiveivaajat ei voita sitä ikinä!!!!!

Päivämäärä:   15.5.13 22:25:55

Kaupungissa asumisen varjopuoli: ei täällä tommosta silmänruokaa näe.

Kuulostaa kyllä oikein maalaisromantiikalta tuo heinänteko, mutta se helle ja pistelevät heinät ei ole kovin kivoja...

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   15.5.13 22:28:25

Niina. Anteeksi pyyntö hyväksytty. saat anteeksi :)

Maitokärryja enää harvemmin näkee missään. Katoava työväline taitaa olla sekin.
Mutta nukava kuulla että niitä on kuitenkin käytössä viellä :)

Voisihans se olla mukava päästä paalin mättöön mut sit jos tosiaan menee ihan urakka tahdiksi niin saattaa se hohto lopahtaa nopesti.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.