Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 284

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 23:35:50

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1216941&t=1216941
Ai saakeli, mikä säpinä täällä käy! Ihan sihisee ja säkenöi ;)

Re: Sinkkujen topic 284

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.5.13 23:41:24

joo, toistaiseksi huonoksi on todettu hämeenlinnan valikoima, ainakin omasta ikähaarukasta.. :D

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   12.5.13 23:42:50

Sun kannattaa Niina rekisteröidä sun nimimerkki jos se vaan on vielä vapaana. Silloin ainakin tunnistaa milloin olet varmasti itse kirjoittanut jonnekin.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.5.13 23:44:42

Ruoste, ohan se joo uskottava :D Tavalliset kuolevaiset joutuu sitä juoksemista tosiaan kantapäiden kautta käymään, pitkään ja hartaasti... Etenkin kun ite en koskaan ole ollut aerobista tyyppiä, en edes hoikkana lapsena, aina ollut vaikeeta kaikki kestävyys ja aerobinen. Sen sijaan voimaa ja lihasta on tullut helposti. Samoin läskiä :p

On kyllä säpinää ja sutinaa ihan älyttömästi! Melkein enemmän nyt ihmisillä on sutinaa sinkkulassa kun ei ole...

Luontouutisia täältäkin lisää, nähtiin iltakävelyllä sorsapesue :) Olivat niiiiin sulosia pikkupalleroita! Vähemmän sulosta oli kun äippä niitä hätisti turvaan ja yritti karkottaa raiskaria kimpustaan... Taisi kuitenkin ahdistelija viimein uskoa eikä pikkustenkaan kimppuun käynyt. Oli kyllä pesue vähän hädissään jonkin aikaa, toivottavasti pääsivät turvaan.

Meidän koristekirsikkapuu (tai mikä lie) oli lähtiessä täynä punalehtien alkuja, nyt on jo kukat nupulla! Huomenna se kukkii ja parin päivän päästä lakastuu. On se vaan niin kaunis, vaaleanpunaiset kukat ja viininpunaiset lehdet... Ei vielä, ei vielä!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.5.13 23:46:21

En mie viitsi tätä rekisteröidä. Oon muutenkin ajatellu, että pitäs tää vaihtaa. Ei välttämättä ole kovin hyvää mainosta sille tulevalle firmalle kirjoitella tämmösiin topicceihin ja ylipäätään tälle foorumille omalla nimellä :/

Voisinko siirtää unta huomisaamusta tähän hetkeen? Nyt ei nukuta yhtään, mutta voin vaikka vannoa, että huomenna aamulla, kun puhelin herättää klo 7.00, väsyttää ihan kamalasti ja lupaan taas itselleni mennä jatkossa aikaisemmin nukkumaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 23:53:35

Oih, koristekirsikka on mun lemppareita, juuri sellainen tyttöjen kevätunelmapuu, täynnä vaaleanpunaista höttöä... Ja öttiäisiä - yäk! Maa muuttaa muotoaan ja väriään ihan älyttömän nopeasti kun se saa vähän vettä ja lämpöä. Näin tänään niin ihanan vihreitä heppalaitumia, että teki melkein itsekin mieli hyökätä sinne pureskelemaan lehtivihreää :)

Päivämäärä:   12.5.13 23:55:47

Jos väittivät talven viipyneen pitkään niin toisaalta kevät tuli äkkiä, on melkein täys kesä jo. Se mun vihaama vaihe kevättä jäi tänä vuonna kiitettävän lyhyeks :)

Niina, oliks sulla vai joku päälle kolmekymppinen sinkku tyrkyllä HML:ssä? Eihän toi nyt hirveeeeen kaukan ois... ;)

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   12.5.13 23:58:49

Ne on muuten toisinaan hirmu kesyjä noi sorsanpoikaset, miekin joskus grillimakkaraa syötin ihan kädestä niille. Vähän kakistelivat alkuun kun oli vielä makkara kuumaa :D

Ja se oli muutamalle kaupunkilaislikalle suuri ihmetys koko ruokinta :O

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 23:59:49

Niin just Niina, ei saa pantata :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.5.13 00:03:58

joo mäkin tahdon kuulla! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 00:13:56

Eivät tajua varoa isoja pahoja äRsyjä, pienet reppanat sorsanpoikaset... EI saa syöttää tipuille makkaraa >:|

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   13.5.13 00:19:38

syöhän sorsat muutenkin mitä sattuu, ei ne makkarasta sen kummemmin kärsi.. päinvastoin

Päivämäärä:   13.5.13 00:20:45

Makkaraa sorsille :D No, eipä se leipä ja pullakaan niiden ruokaa oikeasti pitäis olla... Kesyjä ne kyllä on :)

Miten kello on jo näin paljon? Mä oisin halunnu lukee viel kirjaa mut Kostokin on kesken... Ihan epistä et vuorokaudes on liian vähä tunteja...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.5.13 00:21:30

lihansyöjä sorsat :D

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   13.5.13 06:14:47

Eilinen pitkä päivä selätetty. Tänään oiski koulutuspvä, ehkä nukahan kesken päivän ku niin huonot unet oli yöllä. Kuulin muuten eilen, että yksi tuttu sairastanut vakavasti, ei mitään tehtävissä. Joten muistetaampa nauttia elämästä, ei valiteta ja stressata pienistä asioista, koskaan ei tiiä mitä elämä tuo tullessaan.

Nettioffari: vai että pitäis raottaa lisää ;) tänään törmäillään juoksulenkillä?

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   13.5.13 08:53:59

Huomenta sinkkulaan! Täällähän sitä säpinää riittää, en ihan pysy perässäkään kuinka monta paria näin pienessä ajassa. Sitä se kevätaurinko teettää ;)

Jälleen mukava aamulenkki, tänään taas neiti lähti seuraksi.

Loppuaamu onkin mennyt riidellessä nuorten herrojen kanssa.... Ylös ja eteenpäin tästä matka. Mukavaa maanantaita sinkuille.

Päivämäärä:   13.5.13 09:48:27

Huomenta!

Mun täytyy kysyä lupa, ennen kuin uskallan sitä Hämeenlinnan sinkkumiestä täällä mainostaa. Taidankin laittaa heti viestiä!

Päivämäärä:   13.5.13 11:19:06

Huomenta. Voisko joku tulla ottaa multa ton kirjan pois? En tajuu miten aika menee niin nopeesti, "ihan vähä luen vaa, vartin", ja yhtäkkiä kello on kolme yöllä... Vähä väsyttäis :D No, kaipa se tästä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 12:11:09

Mä voin Mission vaihtaa. Mulla ois sängyn vieressä vino pino kirjoja, jotka saavat haukottelemaan jo vartin lukemisen jälkeen. Jos pystyisit kahlaamaan ne lkuukaudessa ja referoimaan mulle ne tärkeimmät kohdat, olisit mun hero :) Eli eipäs valiteta siellä!

Maanantaita kaikille! Mereltä nousee jotain synkän harmaata, mutta ei haittaa, sisätiloissa on aina mekkokeli :)

Päivämäärä:   13.5.13 12:36:41

Mulla kävi täällä vieraita. Ne oli ihan sikoja :o Kaveri poikkesi siis matkan varrella, kun oli käynyt hakemassa itselleen uusia kesäpossuja. Ihania otuksia; tulevia joulukinkkuja :/

Lähden kohta toisen kaverin luokse; lupasin mennä kuvaamaan sitä mun tamman eilistä ihastusta; sen teurastamoaika olikin aikaistunut :'(

Päivämäärä:   13.5.13 12:39:13

ruoste, ei käy. Mä luen ehkä kirjan vuodessa, maksimissaan, ja heti ku vastaan tulee yhtään tylsä tai huono kirja niin lukeminen loppuu siihen taas pitkäksi aikaa... Oonkin useimmiten mieluummiin tyytynyt vanhoihin takuuvarmoihin ;)

Niina, voi että, possut olis niin ihania! Tosin en kyllä varmaan kykenis niitä kinkuiks mitenkään enää laittamaan kun olisin kiintynyt...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.5.13 12:58:24

Kukkasia sinkkulaan :) ja pallon kans leikkivä koira http://aijaa.com/TFPY3y

Työvuoro alkaa tunnin pääst. Viel kerkee juomaan teetä ja soittamaan pianoa :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.5.13 14:11:06

Ruoste lähettää mulle pari kirjaa telepatialennättimellä ja äkkiä! Pitäs saaha vähän nukkua, on ollut niin väsy päivä. Mulla oli töissä oppilas ja sillä ois huomenna jo näytön paikka, kun me muut mennään virkistyspäiville :) Saas nähä virkistyykö siellä, vai nuutuuko entisestään. Ois vielä yö töissä ja aamulla 9,30 hierojalle aika ja reissuun lähtään, kun sieltä pääsee... Huokaus. Oma valinta, kyllä mää jaksan :) Haukottelen, nuokun ja jaksan...

Zas, kohta nähdään, koitan nyt käväistä tajunnan kankaalla ja sitten kaupunkiin kaverin uutta venettä katsastaan ja takaisin. Semmoset 20 km pitäs pyrähtää.

Sorsia on kiva syötellä Ainolan puistossa. Se sitten piristää mieltä niin vietävästi, että! Yks ihana muisto joidenkin vuosien takaa sielä on, kun yksi saksalainen nainen kyykisteli rannalla über tiukoissa farkuissa niin, että rekkamiehen hymy loisti kirkkaana :D Jos ois ollut markka taskussa, niin oisin lyönyt pajatsoon :D Tai ois voinut kyllä vetäistä luottokortilla siitä lukijasta :D buahahaha

Ai niin, jos tällä on hentoja valkoisia sisaria, niin mulle tilaukseen yksi lasinen sorsa ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.5.13 15:10:30

No köllähettiinpäs vähän :) Joku pitää kauheeta pauketta tuolla. Kuka se on? Onko joku tilannut jonkun ukkosen tänne? No ni, nyt tulee vettä alas asti :/ Vaan ompa hapahkorppu hyvvää :) Ottasko muutkin? Suolakurkulla? Mää teen niitä vielä pienen pinon ja lähden vasta tunnin-parin päästä sinne loikkimaan monotoniseen..

Päivämäärä:   13.5.13 15:42:28

Mulla on tullu joku juoksuvimma, niin vannoin ja vakuutin että tänään salille, mutta mieli tekis kuitenkin mieluummin "juoksemaan", eli lyllertämään niitä parinsadan metrin pätkiä verenmaku suussa :D

Toisaalta, eipä siitä ainakaan tarvi huonoa omatuntoa potea kun yhtä hyvät tehot varmaan molemmissa touhuissa, tärkeintä kai on tehä jotain mikä kiinnostaa? Kyl se saliki taas sit kiinnostaa, varmaan parempi pitää hetki taukoa jos nyt ei napeksi. Juostaan sitte! Risoilla jaloilla voi sit mennä salilleki kuitenkin ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.5.13 16:11:22

Missilläkin on tullut juoksuaika ;) Siellä vaan mouruaa :P Ai, tunnetko säkin Napen? Nappe ei ookkaan siitä mulle kertonutkaan mitään... Täällä tulee vettä ja äskön ukkostikin...

Päivämäärä:   13.5.13 16:13:41

Joo juoksuaika :D

Nappe on kyl vähän ihme ailahtelevainen tyyppi, siltä ei viitti rupee kyselee mitään ku rupee liian helposti tosi negatiiviseks. Parempi olla hiljaa vaan ja ruveta napeksimaan itekseen ;)

Päivämäärä:   13.5.13 18:56:15

Onko kaikki lähteny jonnekin treffeille, kun ei sinkkulassa oo ketään kotona!?! :o

Mie olin reipas ja siivosin mun varustehuoneen. Luuttusin lattiat ja järjestelin tavarat paikoilleen. Putsasin jopa rehujen säilytyskipot ja pyyhin likatahrat seinistä. Nyt on niin siistiä, ettei sinne voi enää paskasaappailla mennäkään =D

Mulla on taas juoksuaika mennyt selvästi ohi. Talvella jaksoin hölkätä paljon paremmin, ja tuli myös useammin käytyä hölkkäämässä. Nyt tulee aina niin kauhean kuuma, ja jalkakäytävät tuntuu tosi kovilta, kun ei ole enää lunta päällä. En tiedä johtuuko siitä, mutta mulla alkaa nykyään koskemaan lonkkaan kun yritän hölkätä. Tänäänkin tyydyin vain kävelemään aamulla koiran kanssa, ja iltapäivälenkistä luistin kokonaan. On kyllä aika huono omatunto, kun on taas tullut liikuttua aivan liian vähän. Syömingit sen sijaan maistuu melkeinpä vieläkin paremmin kuin aikoihin :/

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   13.5.13 19:03:57

Joko se Nettioffari kerkes sinne lenkille? Mä vasta oisin lähössä :/ ja 20 kilsaa mä en kyl jaksa..

Mulla meinaa olla vähän samaa vaivaa ku Niinalla. Tykkään juosta talvisin enemmän ku on lunta ja pehmeempi alusta jalalle. Vaikka nytki juoksen hiekkatiellä niin silti meinaa ainakin alussa jalat vihotella. Ei kiva.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 19:08:16

Täälläkin on tänään lenkkipäivä :) Jospa jopa Ruissaloon, alkaa nääs toi joenvarsi vähän jo tökkiä, ainakin ruuhka-aikaan. Samat naamat tulevat joka ilta vastaan (tai pahempaa: menevät ohi!) ja aina mun täytyy yrittää näyttää siltä, etten ole kuolemassa hapenpuutteeseen.

Hölkkääminen on kyllä vähän yksinäistä touhua. Mulla ei ainakaan ole tällä hetkellä sopivaa lenkkeilykaveria - yksi toipilaana, toinen liian hyvässä kunnossa, kolmannella on puolta lyhyemmät jalat ja mun makuun turhan hidas askellus. Koira olisi kyllä parasta lenkkiseuraa, se pysyy aina vauhdissa mukana eikä sen suusta tarvitse pelätä niitä helevetin ärsyttäviä "jaksaa jaksaa!"-huudahduksia. Pari kertaa on tehnyt mieli lätkäistä ohimennen jotain tuntematonta kanssakulkijaa olalle ja huutaa "HIPPA!", jotta hommaan tulisi vähän haastetta. Viimeksi käppäilin pätkän yhden miehekkeen perässä. Sillä ei tuntunut olevan mikään kiire (vaikka oli supersporttisen näköinen), joten päätin hetken huilittuani pinkaista sen ohi ja juosta maantielle asti, sillä olisi ollut noloa juosta heti ohi ja joutua hetikohta pysähtymään happea haukkomaan. Siirryin käyntiin (heh...) vasta kun kaikki ohittamani käppäilijät eivät enää olleet näköetäisyydellä. Perhana, sieltä se jätkä tuli OIKOPOLKUA pellon läpi ja hölkkäsi reippaasti ohi, katsoi pitkään ohi mennessään. Aistin heti, että tässä on nyt kisa meneillään ja minähän en hitto vie sitä kisaa häviä. Kundi meni sillan alta, minä päätin ihan kettuillakseni mennä lyhyempää reittiä ja otin taas katsekontaktin kun olin tyypin kohdalla. Teki mieli vilkuttaa sille ja huikata "ota kiinni jos saat". Sitten pinkaisin taas juoksuun, juoksin ja juoksin ja juoksin kunnes viimein uskalsin katsoa taaksepäin. Huomasin siinä vaiheessa, että ...ttu, se tyyppi taisikin kääntä vasemmalle risteyksestä. Kävelin (klenkkasin) koko matkan kotiin.

Kamalan vakavaa tuo juoksuharjoittelu :)

Päivämäärä:   13.5.13 19:27:18

:D Ruosteen lenkkikisailu sai nauramaan.

Päivämäärä:   13.5.13 19:36:10

Tääl ny sit sataa. Päästiin testaa koirien uusia sadetakkeja, mut taitaa toi varsinainen lenkkeily jäädä väliin. Sali ois hyvä, mut ahmin just täytetyn patongin, saas nähä sammunko kohta sohvalle :D

Koristekirsikkapuu päätti tosiaan kukkia tänään ja nyt se reppana on ihan märkä. Kohta noi kauniit kukat on terälehtinä mun partsilla...

Nauratti Minskinkaipaustopikki, tuli mieleen et pitäskö tehä samat, mennä johkin täysin miestenfoorumille "Moi, mä oon Mission, mä tykkään seksistä" :D:D Kaipaiskohan joku sitte muakin :p "Voitteks opettaa mulle jotain autoista?" :D
Sil ei kyllä kohta muuten huumori riitä enää... ;) Hyihyi mua, ilkee Mission :p

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.5.13 19:46:56

Ruoste! Ens kerralla sanot sille, että ota kiinni, niin saat :D Mullakin oli vähän kisaa. Juostiin ristiin yhden nuoren tytön kanssa. Mä siis menin pitempää reittiä. Se käänty samalle tielle ennen mua ja juoksin sen kiinni. Vähän sekin säikähti, kun mun varjo saavutti sen... Selvästi vauhti nooousi heti :D Piti pidentää askelta ja vetää varovasti ohi sopivan turvaetäisyyden päästä, ettei se kuse housuun... Oltiin vähän syrjäisemmällä tienpätkällä sillon. Mutta joo, tuo on pakko tehä tässä joku kerta! HIPPA! ! ! :D 17 km tuli mittariin tänään. Saa riittää. Niin zas, mä kävin jo... Ois paiskattu kättä vastaantullessa, tai tiiä vaikka tulikki. Jos olit 2 muun tytön(naisen) kanssa yhteislenkillä. huomasin siinä niitten ohi mentyä, että mulla oli takki auennut alas asti... Siinä oli tytöille alastonta, hikistä miehen torsoa tarjolla ;)

Vyöhön saa porata taas pari uutta reikää. Muutama viikko sitten piti porata kans ne pari, kun ei pysynyt housut jalassa...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.5.13 20:22:54

Täällä näkyy olevan enemmän ja vähemmän jonkunlaista juoksuaikaa harrasteena lähes kaikilla;)!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 20:46:28

Joo Mission, tehdään pieni spurtti miesten puolelle. :D Offipalstaa ei kannata kokeilla, ne tyypit tietävät jo karun totuuden. Pakkiksen puolella on jo hirveesti naisia (mutta toisaalta siellä pyörii todistettavast minskejä, hmmm...), nii mihkäs sitten mennään? Johki nuorten jyväjemmarien palstalle? "Rusty ja Missi täällä heeei! Toinen meistä tuoksuu pullalle ja toinen tihkuu feromojena. Uskallatko arvata kumpi on kumpi vai otatko molemmat? ;)"

"Ens kerralla sanot sille, että ota kiinni, niin saat"
Hah! :D Nettioffari, kiitos vinkistä, tuo toisikin ihan uuden ulottuvuuden lajiin ja lisää saletisti lenkkeilyintoa! Not. Huonostihan siinä kävisi, kaikki karauttaisivat kauhuissaan vastakkaiseen suuntaan :P

Olisi kannattanut lupea päivän horo ajoissa. Jellona: "Rajoita rahantuhlaustasi. Yritä olla shoppaamatta, vaikka se tuntuisikin vaikealta. Saat paljon enemmän aikaiseksi tulevaisuudessa, kun pidät nyt pintasi".
Oooops. Terkkuja Seppälästä :P Toisaalta kävin töissä vaikkei pitänyt, joten eiköhän se talous ole edelleen balanssissa. Ja nyt mulla on kaksi nallepipoa, jotka tekevät mut hyvin iloiseksi tänään - viis tulevaisuudesta! :)

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   13.5.13 20:47:17

Juoksijat, muistakaa tarkistaa housujenne haarat :D Voi elämä taas tätä ht-nettiä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 20:51:01

Joo-o, hirveen hirveestipä hyvinkin. Varokaa hirviä, niitä on hirveÄsti liikenteessä... Ja vitsit, feromojena? Onks se joku muotinimi? Ehkä feromojena.

Ei hitto!! Fe-ro-mo-NE-ja!! Ottakaa tää kirotushärö pois :P

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.5.13 20:53:50

Mää en tiiä passaako tätä täällä tehdä, mutta teen sen siitäkin huolimatta. No sittenpäs nähdään sataako kiviä :/
Tervetuloa Qstockiin!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 20:54:10

Kiitti piisku muistutuksesta! Täytyykin muistaa venytellä ja vanutella hissukseen, etteivät pelihousut repeä ja jonkun hooteesennun reppanamiehen mielenterveys järky :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.5.13 21:05:14

Vai on ollut minskinkaipaustopa.:)

Komppaan päivän teemaa, tuli otettua muutama juoksuaskelkin tänään.

Muutoin alkuperäiset suunnitelmat peruuntuivat ja kävin sitten katsomassa yhden aika kiinnostavan talon. Siinä olikin paljon hyvää, muttei mitään 'kuulun tänne' -fiilistä kyllä tullut. Päin vastoin aloin miettiä, että olisiko isohko talo edes sinkun kannalta kiva. Olisi polttopuiden hankkimista, lumitöitä, tiekokouksissa riitelemistä... Olisi auton kanssa naimisissa. Olisi sähkö- ja puusauna, eikä ketään, joka välittää saunomisesta. Olisi puitteet hienolle puutarhalle, mutta kaikki pitäisi tehdä yksin tai syytää seteliä naapurin maajussille.

Ehkä toisaan mieluummin senkin ajan maleksin Stockalla lehteilemässä uutta Tatleria tai vertailemassa käsilaukkuja. Pioneerihenkeni on nollissa, ja maaseudulla asumisesta ainoastaan kauheita kokemuksia.

Päivämäärä:   13.5.13 21:08:00

kurnau: okt:sta rivitaloon muuttaneena sanoisin ettei ole ikävä kevään pihan ruopsutusta, talvella lumitöitä ja vähintään kerran vuodessa suoritettavaa viemärinaukaisua kun jokin lelu tms. tukki, yleensä tietenkin silloin kun oli metri lunta päällä. Mukavaa kun huoltoyhtiö hoitaa putket tarvittaessa ja pihaa on n. alle neliö hoidettavana.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   13.5.13 21:18:13

Oottepa te ahkeria lenkkeilijöitä! Mä kannatan tota hippailua! Viihdettä lenkkipoluille.

Kävin joogassa oli taas kyllä tehokasta. Mun istumatyöläisen alaselkä tokenee aina niillä eteentaivutuksilla.

Lääpin tänään naapurin söpöä koiranpentua. Se oli iiihana!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 21:21:26

kurnau: oma tupa on oma tupa. Jos omaa rauhaa arvostaa, on omakotitalo pihoineen ihan ykkönen. Kun naapuri on huutoetäisyydellä, muttei pysty ilman kiikareita erottamaan mitä pyykkilagoillasi roikkuu, on piha tarpeeksi iso ja välimatka naapuritaloon sopiva. Yhtiömuotoisessa asumisessa on tosin ehdottomasti hyvät puolensa, apu on tuolloin aina puhelinsoiton päässä. Niinhän se on maallakin, jos tuntee oikeat ihmiset (täytyy tuntea), mutta kaupungissa hätäavun soittamisen takia ei tarvitse pyhänäkään potea tunnontuskia, vaikka "hätä" olisi vain tukkeutunut viemäri tai täyttynyt paskakaivo. Onnelliseen liittoon auton kanssa tarvitaan vain tukku kahisevaa ja luotettava korjaaja. Talo vaatii vähän enemmän. Omakotitalo vaatii sitoutumista ja teettää paljon työtä, kuten parisuhdekin. Pihamies on kätevä apu. Pihamies mahtuu isoon taloon paremmin kuin kerrostalohuoneistoon.

Joko päätettiin mille foorumille lähdetään? Lähdetäänkö sinne lenkille ensin? Minäkin tahdon nähdä hikisen torson. Peilissä, en polulla. Menisin nenilleni, jos sellainen juoksisi vastaan.

Päivämäärä:   13.5.13 21:34:48

Ööööhhh.... Nukuin vähän, mut vaan 20min. Lenkille... Emmätiiä. Jos kokeilis tuleeko romanovin mansikoista by ingmann creamy vähä virtaa sinne lenkille :p

Päivämäärä:   13.5.13 21:43:32

Mie täällä mietiskelen, että kumpi olisi oikea valinta mun tulevan firman tarpeisiin, läppäri vai tabletti...? Vai pitääkö ostaa molemmat...? Läppärin puolelle olen kallistumassa, kun kuitenkin pitää niin paljon kirjoittaa ja käsitellä kuvia. Mutta tabletissakin olis puolensa, kätevä pitää mukana ja akku kestää paaaaljon pidempään kuin läppärissä.

Millähän mie taas saisin sen lenkki-innostuksen tarttumaan minuunkin? Välillä oli jo niin hyvä tatsi päällä, mutta nyt vaan lipsuu ja lipsuu..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 21:45:24

Ei sinne masuun Mission mahdu kun siellä on vielä se subi! Saat sitä jälkkäriks, nyt lähdetään! Et ois muuten ostanut sitä jädeä jos et ole aikaisemmin maistanut, ne ovat kaikki törkyhyviä... Etenkin laku mutta ETENKIN se mudcake. :P´´´ Jos et nyt lähde kiusin sua loppuillan hehkuttamalla mitä kaikkea reipasta olen tehnyt ja miten terveellisesti olen syönyt. Hähää!

Kyllä tekisi jooga tällekin rangalle niin hyvää. Mutku... Ei jaksa ;) Rutina vaan kuuluu, kun kylkeä kääntää. Varpaista olen ehkä kerran elämässäni saanut kiinni suorin jaloin ja pää kiertyy max 45 astetta :P Ehkä vielä joskus...

Päivämäärä:   13.5.13 21:45:57

En mäkään ihan vähällä maalle omakotitaloon muuttaisi.
Mut sen sijaan mummonmökkiin kesiksi mielelläni! Tietty kera hevosten ja koirien. Ja tallikissan.
Talvet ollaan maneesitallilla ja tämä tungettuna rivariin, en sitä lumenkolausta ja muuta jaksaisi millään talvella!!!
Kesä olisi kyllä aivan ihanaa viettää maalla!
Siis se maksimissaan toukokuun alusta syyskuun loppuun. Enempää NOUP!!
Onneksi mä en käytä mitään juoksuhousuja, ihan on niihin muunlaiset täytteet;)!
Mun narttukoiralla oli joskus....
Juu, on taas topiikki perustettu juoksuhousuille!!!

Päivämäärä:   13.5.13 21:46:16

Iki ihana pieni suklaapuoti illan viihdykkeenä ja teidän lenkkeilyintonne innottamana kiipesin piitkästä aikaa kuntopyörän selkään. Nyt on ihanan hikinen ja rento olo ja voin lähteä jäähdyttelemään järvelle ;) .

Päivämäärä:   13.5.13 21:48:56

Totta ruoste, mutta kerrostaloasumisessa ja isossa kaupungissa on sellainen henkinen rauha, jota pienemmissä paikoissa tai edes lähiöissä ei vain ole. Tiedät naapureista ehkä nimen, ja siinä kaikki.

Tuossa päivän talossa olisi ollut piharakennus, johon voisi ottaa pihamiehen. En välttämättä tahdo pihamiehiä vaativaa pihaa. Pihamies on useimmiten joko ylilaskuttava pk-yrittäjä, joka käy hyvä kun traktorilla pihassa kääntymässä. Tai sitten korttinsa juonut pihassa vetelehtivä pummi, joka pitää itseään perheenjäsenenenä, jolle pitäisi koko ajan kustantaa makkarat ja tupakat.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.5.13 21:50:13

Iltaa kaikille.

Ai että oli melkein mahtava maanatai. Työmaalle kun meni niin kukaan ei tiedä taas yhtään mistään mitään mitä pitäis tehdä. Kaikki ihan sekaisin. Pääsi sitä jopa puolenpäivän aikaan tekemään jo jotain.

Kotia kun pääsi niin alkoikin satamaan vettä. :(

Onneks saunassa käynti rentouttaa :)

Päivämäärä:   13.5.13 21:58:09

Kurnau, älä sekaannu mihinkään pihamiehiin:)!!!
Pysyt talvet kaupungissa ja jos kesät sit jossain maalla?
Mitään pihamiesriesaa ei kandee ottaa, kesällä ei moista edes tarvi!!!!

Päivämäärä:   13.5.13 21:58:12

Iltaa Jykällekin :) Jokos ne sähköpostit laulaa Niinan kanssa? *En oo utelias yyyhtään* :D

ruoste, eiku mahtu ne romanovit. Vanhoja tuttuja ne. Se uus, creme brulee on ihan törrrkeen hyvää kans, slurps! Mut jos noin hyvin tsempataan niin ootapas, venyttelen vähä ja haukottelen ja ihan kohta hilpasen, otan vaa romanovit mukaan, toivottavasti ne ei haluu kyydistä sitte kesken kaiken pois ;)

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   13.5.13 22:08:27

Juliette Binoche on <3

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.5.13 22:09:27

Ei oo Niina viel laitellu postia. Sitä odotellessa :) Hmm olikos jossain aikasemmassa ketjussa jotain kuvia missä oli Niina kuvissa?

Päivämäärä:   13.5.13 22:12:54

Ei ollu ku se oliki sen sisko. Joskus miljoona vuotta sitten oli itsensäpaljastajaiset mutta ne kuvat on varmaan aikalailla kuollu ja kuopattu.

Niiiiiinaaaaa!!! Laita Jykälle postia! :)

Päivämäärä:   13.5.13 22:14:32

Ainii, et sä mitään kuvia ees tartte. Pakko mainostaa että rohkeimmat sinkut täällä on treffanneet ilman mitään kuviakaan, ihan tosta noin vaan, ja ihan naapureinakaan eivät asuneet ;) Päivä sinne tänne, mitä se on elämässä? Ei mitään :)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.5.13 22:18:02

Niin no äkkiäkös täältä päiväkaffelle hurauttaa joensuuhun. Maakuntamatkailua kun ajelee maisemareittejä :)

Päivämäärä:   13.5.13 22:20:40

noku mua rupes ujostuttamaan; en tiiä mitä kirjoittaisin :p

Mie oon semmonen reitevä, persevä ja mahava, mutta kuitenkin normaalipainoinen (= eli rasvakudosta ei oo enää riittäny tisseihin asti...). Mun sivuprofiili on ihan hirveä, mutta edestä päin olen nykyään välillä melkein siedettävän näköinen, kauheita pullaposkia lukuunottamatta. Ja silmät näyttää välillä kuvissa semmosilta kauheilta pieniltä tihrusilmiltä; enkä muuten osaa meikata ollenkaan. Mutta mulla on ihanat aika pitkät ruskeat hiukset, joista sais kyllä tosi hienot, jos vaan osais laittaa :)

Päivämäärä:   13.5.13 22:25:31

Älä vaan kuuntele tota Niinaa, tossa sen esittelyssä ei tainnut olla oikein mikään totta, paitsi toi normaalipainoisuus. Se ei osaa kehua itseään, vaan vähättelee suotta. Kaunis nuori nainen ja valloittava hymy, iloiset silmät ja lämmin persoona.

Päivämäärä:   13.5.13 22:25:38

Huh Niina! Nyt vähän karsit tuota itsekritiikkiä!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.5.13 22:27:30

Niina. Kuva kertooo enemmän kuin tuhat sanaa ;)

Itselläkin vähän liikaa itsekrittiikkiä niin en milellään tänne itsestäni suoraan mitään tuntomerkkejä viel anna. Ainakaan viellä... :D

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   13.5.13 22:30:15

Nyt tää suklaapuoti kyllä toimii. Kai se on pakko avata joulusta asti odotellut Geisha-laatikko. Onkohan ne edes syötäviä enää? Ei oo mun suosikkeja...

Olen nähnyt Niinasta kuvan Niinan heppakuvia katsellessa ja se ei vastaa Niinan omaa kuvausta. Näytät kauniilta ja lämpimältä ihmiseltä :)

Päivämäärä:   13.5.13 22:32:24

Pyh, yks kuva ei kerro mitään. Jos mä laittaisin mainoksen itestäni duunikulkukorttikuvani perusteella niin jokaikinen ihminen juoksis karkuun ja kovaa. Todistettavasti on sentään onneks käyny toisinkin muutaman kerran elämässä ;)

Joka sitten onkin ihan toinen juttu mutta miks jotkut valokuvaantuu säännönmukasesti niin älyttömän huonosti ja jotkut onnistuu aina, ihan epistä...

Niina on tosi lämmin ja sydämellinen tyyppi, jalat maassa ja silti positiivinen, vaatimaton, liian itsekriittinen mutta ei mikään valittaja silti. Aivan loistava tyyppi, sen kun joku älyää poimia itselleen niin tuskin luopuu enää...

Päivämäärä:   13.5.13 22:33:17

Niina ei perussettimies kestä tuollaisia heittoja, tosin en tiedä, onko Jykä perussettiä.

Itse tuijotan mietteliäänä pohjakuvaa (huom. lukijat ei tällä pohjanoteeraus vaan 2 krs talo). Onko nyt niin, että mietin montako miespihattoon mahtuisi, Missionillahan piti pihaton olla.

Nyt pitäisi katsoa ainakin 20 taloa vertailun vuoksi. Jos olisin välittäjä, vihaisin, jos oma numeroni ilmestyisi näytölle.

Päivämäärä:   13.5.13 22:37:15

Ja kauniit hiukset sillä on.

Katoin ton uusimman MOT:in missä käsiteltiin ihmiskauppaa, lahkolaisuutta ja hyväksikäyttöä. Ihan kamala, hirvittävää juttua. Siihen on siis sekaantunut suomalainen joogakoulu, millä on yhteydet Romaniaan ja Ranskaan pääkallon paikalle. Aivan sairasta menoa. Se koulu on ollut ennenkin otsikoissa saman asian takia. Joogan varjolla huijaavat ja manipuloivat nuoria naisia. Sen koulun oma mainontakin on ihan sairasta ja huhut on liikkuneet pitkään. Puhuvat siellä vissiin asiakkaille paskaa päin naamaa. Toikin ohjelman tyttöparka, ollut vaikutuksille alttiissa elämäntilanteessa ja joutunut sitten huijatuksi ja hyväksikäytetyksi.

Päivämäärä:   13.5.13 22:38:20

Tule Kurnau ja osta toi mein talo pois kuleksimasta. Sinne tosin joutuu sen pihaton laittamaan autotalliin, mutta muuten tonttia riittää ;) .

Tiedätkös Niina että minä olisi tuon saman kuvauksen voinut itsestäni kirjoittaa 10 vuotta sitten. Nyt kolmen lapsen jälkeen löytyy rinnat ja ihan liikaa takapuolta sekä painoa mutta muuten olen tyytyväisempi omakuvaan kuin ikinä. Kai se ikä tuo viisautta edes jossain asiassa!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.5.13 22:39:09

Eli siis varmasti tutustumisen arvoinen :)

Mie olen tämmöinen n.167cm öö vissiin 75kg. En oo pitkää aikaan käyny vaalla.

Pieni kumpu vatsan seutuvilla mut se lähtee tarvittaessa :D
Muuten ihan normivartalo.
Vihreet silmät, lyhyt vaaleenruskee/hiekka tukka.

Päivämäärä:   13.5.13 22:45:36

Jestas että Johnny Depp on komea :)

Päivämäärä:   13.5.13 22:46:43

Vihreet silmät, cool :) Niina alapa rustaamaan.

Vielä ehtii lenkille, tai ei ehtis mut pakko. Nukkua voi sit vaik ens viikonloppuna... Nyt meen, senkin laiskamato!

Päivämäärä:   13.5.13 22:47:31

Paitsi huokaan vielä että Deppi.... <3<3<3 :)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.5.13 22:48:14

Nyt nukkumaan ja reippaana uuteen päivään :D :D

Öitä vaan sinkkulaan :)

Päivämäärä:   13.5.13 22:57:03

Voi ei Jykä, ei mun unelmamies voi olla noin lyhyt!?! Eihän siitä mitään tule, jos ollaan melkein saman mittaisia; miten se muuten suojelee mua kaikilta mörköiltä..? :o Käytätkö korkkareita? :p

Päivämäärä:   13.5.13 22:57:26

Käy se noinkin, että yrittää kertoa itsestään vain huonoa.

Pysyn kannassani, ei pihamiestä, ehkä juuri pihattosellaiset. Vuodenajatkin niin vaikeita, etten tiedä, onko jokin ok talvella muttei kesällä.

Niin ja tänään ei ole terassipäivä koska on ma.

Päivämäärä:   13.5.13 23:03:56

Niin ja nyt Niina vakava sana: irl-miehessä on yleensä vähintään yksi puute. Voi olla lyhyys, uusperhe (pahempi), ei hoida raha-asioita (pahapaha), ei osaa keskustella (lähdön peruste). Tms., mutta täydellisessä maailmassa ei eletä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   13.5.13 23:09:52

heipä hei sinkkulaan! (:

Niina, jokos sait luvan mainostaa sitä hämeenlinnalaista? :b

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   13.5.13 23:20:42

Niina, sä et voi tietää, ennenkuin sinne kainaloos sovitat, että miten se sinne passaa ;) Mää oon kokeillut lyhempää ja pitempää ja paksumpaa ja hoikempaa... Se on ehkä enempi siitä ihmisestä kiinni, miten hyvä ja lämmin se sinne kainaloon on :) Ja jos toisen kans on hyvä olla, niin se antaa paljon muita asioita anteeksi :) Mutta sanoisin että mieluummin ei kovin paksu, että yltää käsi kunnolla ympäri, kun lusikassa köllii <3 Tai sitten pitää ehtiä se oikea asento :) Niin ja Niina, täällähän on opetettu jo, että joka miehen yhteen laskettu pituus on se 2 metriä ;)

Kurnau, mikä on irl-mies? Ja sitten, kun luulet olevasi siellä pohjalla, niin huomaat sen olevankin välipohja ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.5.13 23:22:31

o.O Hei nyt... :o

Nonni, moon siivonnut, käynyt täydentämässä ruokavarastot ja lenkkeillyt, kuka kokkaa?!? Ei ois paha nakki, kevyesti kun kiehauttais vihannekset ja heittäis kesoa päälle, se on siinä. Eikö? No kerpele.

Toi on Mission yksi tapa sulattaa herkut; ottaa ne lenkille mukaan :D Mä luotan kuitenkin hikoilun voimaan. Kintuissa sykkii ja nipistelee niin makiasti, selluliitti siellä sinkoilee pitkin seiniä shokissa. Täällä määrään MINÄ. Nih! Lähdetäänkö huomenna taas lenkille? :)

En saanut torsoa kunnolla hikeen. Se painaa liikaa ja pökkelökintut puutuvat sen alla. En tiedä vielä miltä se tuntuu, kun voi jatkaa juoksemista kilometri toisensa jälkeen. Aion kyllä selvittää sen :) Tänään oli kuitenkin ihan nastaa lenkkeillä. Askel oli raskaampi kuin viimeksi ja röörit viikonlopun jäljiltä, mutta hauskaa oli. En ihan muista miksi, mutta joku oli taas niin hauskaa, että. Onneksi ei ollut tungosta polulla, vain muutama hassu kalamies joutui todistamaan älyvapaata kikatustani. Nauratti vielä enemmän kun kaivoin hihastani räkärätiksi nappaamani palan runollista perspeippöriä, jossa luki:
"Mua vähän naurattaa
Tää on niin ihanaa!"
Niin on :)

Päivämäärä:   13.5.13 23:36:55

Ehkä Offari on oikeassa ja vain välipohja.:)

Vaikka suhteita ollut on, Niinan kanssa olen ihan samassa veneessä, että tänään on päivä nolla, ja jostakin pitää rakantaa aivan uutta. Tavallaan elämänkokemuksesta ei ole hyötyä.

Päivämäärä:   14.5.13 00:10:04

Mullakaan ei tullu kauheen hiki. Jossain kohtaa tuli mutta se kuivu. Eikä ekaks meinannu sujua ollenkaan mut sit lähti aika hyvin käyntiin. Nyt vähä vatsoja ja punnerruksia tässä, saa romanovit kyytiä... Huomen ei taida voida lenkille mennä, ei kestä jalat. Dilemmana lätkämatsi, ei ehi kyl salillekaan. Ehkä sittenki lenkki... No, pitää kattoo huomen sit.

Kananmunia tulella, muuta ei voi enää tänää syödä ku yhen egun, tais nimittäin kosahtaa päivän kalorit... nippanappa säädyssä lenkkeilyn kans ehkä. Huomiseks on onneks salaattitarpeet. Pitää syödä töissä fiksummin ni ei tarvii illalla sortua kaikenmaailman patonkeihin! Eipä kyl onneks tarvi kauppaankaan huomen mennä.

Niina, kyl mäkin aina olevinaan haluisin itteeni pidemmän, mut on ollu kyllä pari samanpitusta ja etenkin tää toinen niistä, ei kyllä tuntunu missään. Okei se oli riittävän skrode ettei tullu itelle valasfiilis, päinvastoin, ihan siro keijukainen olin... Mutta kyseinen mies oli muuten kyllä semmonen karhu että eipä ois tajunnu sen olevan samanpitunen, musta se oli vaan iso eikä huonolla tavalla ollenkaan :D Ei se pituus mitään kerro, ei semmosesta kukaan välitä kun sattuu napsahtamaan muu kohilleen :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.5.13 00:27:50

Hyvää yötä sinkkulaan, täällä alkaa jo hyytymään. Siis ei täällä, vaan siellä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 01:03:10

Naiset, kurnau ja piste, olette ymmärtäneet pihamiehen idean ihan väärin. Sellaisiakin pihamiehiä on, joita katselee mielellään kotonaan vuoden (ja vuorokauden) ympäri, siis sellaisia näppäriä ihanamiehiä. Kai sellaista voi pihatossa pitää, mutta pihamiehen tulisi kyllä viihtyä sisätiloissakin. Pihamies pitää tuvan lämpimänä kun emäntä piipahtaa käymään kaupugissa. Pihamies kolaa lumet, soittaa korjaajat ja suunnittelee tulevat remontit ihan pyytämättä.

Pituus on vain numeroita, eikö niinkin voi sanoa? Kainaloon sopiva on yleensä maksimissaan pari-kolkytkyt senttiä pidempi ja leveämpi, muuten menee hankalaksi ja venyttelyksi. Itse sitä toisaalta sujahtaa isoon kainaloon helposti :) Lyhyempi ja hintelämpi ei tietenkään saa olla, ou nou, Missionin mainitsemasta syystä; silloin saattaa daamille tulla valasfiilis. Ei käy :P

Nati nati sinkkula. Reipasta työyötä rääväsuulle :)

By the way, irl-mies on sellainen, joka puhuu ja pussaa myös netin ulkopuolella. Toiveajattelua. :P

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.5.13 04:32:23

Hyvää huomenta, kohta alkaapi olemaan jo aamusaunan aika :)

Päivämäärä:   14.5.13 06:43:46

Niina, älä takerru moisiin epäolennaisuuksiin:)!!!!!
Sillä pituudella ei ole niin mitään merkitystä, jos muuten kemiat natsaa!!
Mulla on ollut silloin nuorena naisena tasan saman pituinen mies kun itse olen.
Et tule kiinnittämään siihen mitään huomiota.
Sitä paitsi siinä samanpituisuudessa on paljon hyviä puolia;)!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.5.13 07:50:29

Huomenta, mitäs tänne? Kuppikahvia nassukkaan ja lähtee jatkaa puuhastelua.:)

Päivämäärä:   14.5.13 07:57:15

Huomenta! Taisi se kesä nyt ihan oikeasti tulla, jäi kevät melkein väliin :) ! Upea aamu, meidän aamukävelyrantaan on ilmaantunut p e l o t t a v a lautta. Tai ainakin koissun mielestä pelottava. Sitä piti katsella epäluuloisesti ja nostaa oikein selkäkarvat pystyyn ja pöhähtää sille. Kummallista kun ei tuo koissu ole ikinä pelännyt tai arkonut mitään.

Pituus ei tosiaan ole kuin numeroita! Entinen oli viitisentoista senttiä pidempi kuin minä ja tämä nykyinen ihastus ei taida olla kuin pari senttiä pidempi. (Ja kun minä olen alle 160 cm niin kaipa sitä voi jo sanoa lyhyeksi?) Kuitenkin tämän ihastuksen halaus ja syli on ehdottomasti parempi kuin eksän, koska leveyttä ja rotevuutta riittää, tuntuu olo sylissä turvalliselta ja hyvältä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 09:53:38

No huamenta. Viimetingan verovärkkäykset vaativat kyllä vähän normiaamua enemmän kahvia. Äh...

Jellona saa tänään ihan luvan kanssa tunkea nokkansa muiden asioihin:
"Jonkun asiat tuntuvat omiltasi. Sinun kannattaa kiinnittää huomiota tämän ihmisen elämään, teillä tulee olemaan paljon yhteistä. Saatat löytää suuren rakkauden." Selevä.

Viikonlopuksi on luvattu jo sellaisia lämpötiloja, että taitaa olla pakko käydä dippaamassa varpaat järveen. Ei se vesi vielä uimalämpöistä ole (hrrr!), mutta jospa biksujen kokeilu toisi puhtia loppukiriin läskinkarkoituksessa. Keppiä ja porkkanaa, keppiä ja porkkanaa, sillä se lähtee!

Päivämäärä:   14.5.13 11:10:35

Huomenta!

Oli kyllä vähän asiaton tuo minun viimeinen kirjoitus eiliseltä, pyydän anteeksi! :( Se oli ensimmäinen kommentti, joka tuosta esittelystä tuli mieleen, ja olis kyllä voinut jäädä sanomattakin...

Ehkä just tuollaisten ajatusten takia mie tarvitsisin sellaisen "salamarakastumisen" tai "rakkautta ensisilmäyksellä" -tyyppisen jutun, että ei tulis mietittyä tuollaisia sinällään ihan turhia asioita. Mie oon sellainen pelkuri luonteeltani, että jarruttelen heti, jos ei joku kuulosta ihan täydelliseltä. Tai täydellinen nyt on ihan väärä sana tähän kohtaan, kyllä mie tiedän, ettei kukaan ole täydellinen. Mutta sanotaanko sitten, että mulle sopivalta. Ja kyllähän sama pätee toisinkin päin; en mie halua olla jollekin vaan "ihan ok", tai sellainen, joka otetaan vaan siksi, kun ei muuta saada. Mulle edellytyksenä on, että se toinen "kolahtaa" ja kunnolla jo ihan alusta asti.

Ja kieltämättä tällaisina hetkinä iskee taas kauhea epätoivo ja uskonpuute. Miksi kelpaisin kenellekään nyt, kun en ole aiemminkaan kelvannut? Muistanette varmaan, että mie en siis ole koskaan päässyt edes treffeille... Ja toisaalta pelottaa sellainenkin tilanne, että mitä JOS löytyy joku, joka oikeastikin kiinnostuu minusta, mutta minä en kiinnostukaan siitä!?! Mitäs sellaisessa tilanteessa tehdään? Että semmosta. Mie olen siis näissä asioissa ihan ala-asteen ekaluokkalaisen tasolla. Paitsi että nekin on nykyään varmaan minua kokeneempia :p

Mutta jos tässä nyt rohkeiksi aletaan, niin olisko kuva kuvasta ok? Löytyi minustakin sellainen kuva, missä ei mahamakkarat näy, kun ne on narun takana piilossa =D http://tinyurl.com/bt4mlhn

Päivän horoskooppi yrittää kyllä vihjailla, että pitäisi keskittyä johonkin ihan muuhun, ehkä johonkin tuttuun ja turvalliseen...? "Älä kanna menneisyyden taakkaa mukanasi, voit unohtaa sen tällä kertaa. Et ole parhaimmillasi tämä asian kanssa ollenkaan, joten yritä tehdä jotakin ihan muuta." Niinpä keskityin siihen minkä osaan ja kävin aamupäivällä noukkimassa kaverin karanneen hepan parempaan talteen, kun kaveri oli itse reissun päällä maakuntamme pohjoisemmissa osissa :)

Päivämäärä:   14.5.13 11:14:55

Huomenta:)

Kylläpä vaan väsyttää, toi juokseminen onkin näköjään ihan eri homma ku sali. Jos käyn salilla yöllä, ei mulla oo mitään ongelmaa nukahtaa tunnin päästä kunhan vaan saan luuni raahattua sänkyyn. Eilen ei tullu uni sitte millään, vaikka venyttelin jopa, niin jalkoja pakotti ja jomotti kauttaaltaan, ihan mössönä olivat. Eikä nukkumattia näkyny missään. Ja mä kun tykkäisin juosta nimenomaan yöllä...

Mikäs se alkuperänen diili olikaan ruoste, oliko se kaheksan kiloa juhannukseen mennessä? On vielä helpostikin mahdollinen, vähän kuria kyllä vaatii...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.5.13 11:54:46

Oliko se Mission niin? Paljonko on jäljellä? Paljonko mä lupasin? Nyt ollaan kilon-parin päässä viime kesän lukemista, muutaman vuoden takaiseen ihanteeseen on vielä kuuden kilon matka. Kokeilin just kaikki vanhat kesämekot läpi - kehtaa käyttää, jes!! Onneksi söin just pois viimeiset suklaat häiritsemästä, seuraavan kerran herkutellaankin vasta viikonloppuna! :P Huomenna leffanaposteltavaksi porkkanalastuja ja pahvinpalasia, muuta ei tipu. Taidat olla yhtä kärsimätön kuin meikäläinen ton juoksemisen suhteen jos jalat ovat mössöä; liian lujaa, liian pitkiä pätkiä ja tod.näk. liian kovalla pohjalla heti alkuun, koska on ihan pakko kokeilla rajoja ja repiä liikettä niin paljon kuin koneesta lähtee. Ei millään malttaisi hissutella ekoja viikkoja, ihan tylsää :D

Päivämäärä:   14.5.13 11:56:01

Mistä alikansiosta Niinan kuva löytyy? Hyviä eläinkuvia oli paljon. Ja vaikeita juttuja siis nuo tykästymisasiat ovat muillekin, et ole yksin noiden kysymysten kanssa.

Mm. ruoste oli yöllä kirjoittanut monenlaista painavaa asiaa. "By the way, irl-mies on sellainen, joka puhuu ja pussaa myös netin ulkopuolella. Toiveajattelua. :P" Juuri näin.

Päivämäärä:   14.5.13 12:45:15

Mulla ois siihen kaheksaan kiloon enää kaks jäljellä :) Kyllä mä sen poistan vielä jussiin mennessä. Tavoitteeseen sitten ainaki kolme vielä lisää, ne sit pikkuhiljaa kesän aikana. Jos ens jouluna oon 13kg kevyempi ku viime jouluna niin siinä on sitte stoppi, sitä vähemmäks ei tarvi kilojen tippua, se käy hyvin. Mutta toi 8-10kg lopputulema on kans ihan ok. En kyllä tajuu miksen oo aikasemmin saanu aikaseks poistella noita ylimääräsiä, ihan älytöntä, ei tää niin vaikeeta ole.

Mitenniin muka kovaa ja liikaa ja kovalla, höh, kai veren pitää maistua suussa? Sitäpaitsi asfaltti rullaa kivasti ;) Koirat oli mukana, varvasvammanen älys juosta penkassa, junnu ei. Eihän ne paljon kovempaa edes juokse, mutta askellus muuttuu erilaiseks. Junnun olin ihan kuin näkevinäni olevan aavistuksen ep aamulla pari askelta... Eli asfaltille ei asiaa, varvasvammanen saa muutaman päivän lepoa, junnu tänään, ja seuraavaks sitte juoksua ni auton kautta hiekkateille. Junnullakin on viime syksyltä rasitusvamma olemassa, en saa kaivaa sitä nyt siltä esille. Ite saatan ehkä tänään silti käydä ja jättää hurtat himaan ;) Metsä alkaa kohta kuivua, mut siellä aattelin juosta barefoot-kengillä. Jossain kohtaa. Jos ei tänä kesän rasitusvammat vie lomalle ni se on ihme :D Niskakin tuli kipeeks, mun on pakko ostaa juoksuvyö, ei pysty juoksee remmit kädessä, etenkin kun toinen vähä vetää aina juostessa...

Päivämäärä:   14.5.13 15:01:21

kurnau -> mulla tuo linkki menee ainakin ihan suoraan oikeeseen kuvaan; myös puhelimella :o

Mulla on muuten maailman parhaat hevoset <3 Kävin ratsastamassa. Uljas ratsuni ei lähtenyt tarhassa, ei kärttyillyt satuloidessa, eikä jullikoinut kertaakaan koko lenkin aikana :o Se oli oikein kiltti, kuuliainen ja REIPAS, mikä on tälle yksilölle melkeinpä harvinaista! Eikä pelännyt edes ohi ajanutta jättiläistraktoria ja sen perässä ollutta kiviä viskovaa lanaushärveliä. Minun hieno Pulla <3

Päivämäärä:   14.5.13 15:26:15

Niina, mulla on kanssa maailman parhaat hevoset:)!!!
Me ollaan sit tasoissa:).
Oliko sinkkulan jengistä ketkä lähdössä kuninkuusraveihin?

Päivämäärä:   14.5.13 16:31:29

No nyt aukesi oikea kuva. Aivan normaalisolakkahan Niina on. Ja onpa muuten hieno hevonen.

Mutta vaikka olisi kiloja siis enemmänkin ollut, ei sinkkuus varmastikaan ole muutamasta kilosta kiinni, koska reippaasti ylipainoisillakin on parisuhteita. Enemmän se on siitä, että pitäisi vain liikkua ihmisten ilmoilla ja jaksaa olla avoin uusille tuttavuuksille. Ja ennen kaikkea nettideittailla.:)

Päivämäärä:   14.5.13 16:47:04

Ei vitsi mä en kyl ala mihkää nettideittailuun :D En varmaa, enenenenen! Jos nyt eidän sinkkulaan joku eksyy ni sit ehkä, mut varmaan en kahlaa noita treffipalstoja ja deittaile menee tukka putkella :p

Tänään lätkää, jee :)

Jalka vihottelee, epäilyttävästi siitä hermon kohdalta joka mulla huutaa välilevytyrästä... Pitäsköhän suosiolla olla tänään juoksentelematta mihkään, välipäivä, lätkää ja salaattia? :p Kuhan eka pääsi pois täältä konttorista, viel on yks palaveri käymättä, hiton jenkit ku elävät ihan väärää aikaa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.5.13 17:16:00

Morjesta pitkästä aikaa. En ilmoittaudu vahvuuteen, mutta poikkesin kertomaan, että ryydyn sairaslomaan jo leikkauspäivänä. Miten mä jaksan kolme viikkoa?

Niinalle pitäisi tehdä joku osalobotomia, millä saataisiin tuo yletön ja suorastaan harhainen itsekritiikki kuriin. Tuossa kuvassa EI ole reitevä ja persevä nainen, jolla on mahamakkaroita! Siinä on varsin sopusuhtaisen vartalon omaava naisihminen. Usko jo.

Toinen juttu on, että miehestä ei voi irrottaa jotain yksittäistä asiaa, jonka perusteella tyrmää sen. Eikä naisestakaan. Se on se kokonaisuus, johon kiinnittää huomiota ja johon ihastuu. Jos se kokonaispaketti on mieleinen, siinä voi olla moniakin pieniä asioita, jotka eivät mene johonkin ihannemies/nainen kategoriaan. Mutta kun se kauneus on katsojan silmässä, niin siitä kokonaispaketista tykkää, jos on tykätäkseen. Eikä se selviä muuten kuin tutustumalla.

Päivämäärä:   14.5.13 19:06:48

Niinahan nyt on hoikka nainen ja hyvännäköinen:)!!
Sehän on tiedetty jo kauan.
Sitä ei, mistä nainen kehittää itselleen moiset käsitykset itsestään. Sitä en varmaan koskaan tule käsittämään.
Tuskin muutkaan.

Päivämäärä:   14.5.13 19:23:39

Tirlille olen NIIN kade:)!!!
Kävisipä itsellä samanlainen onni!!!!
Ei vaiteskaan, Tirli:)!!!
Sä olet onnesi ansainnut aivan 1000%:sti!!! Sata on aivan liian lievä luku moiseen;)!!!!

Päivämäärä:   14.5.13 20:13:51

Höh, no en kai mie nyt tänne sellaisia mahamakkara-kuvia laita, jos muitakin on tarjolla :p Oikeilla vaatevalinnoilla saa aika hyvin peiteltyä, mutta niitä oikeanlaisia vaatteita mulla on valitettavan vähän :/ Sitten on niitä kuteita, joissa kaikki makkarat oikein tursuu, ei välttämättä joka paikasta yhtäaikaa, mutta aina vähintään jostain kohdasta. Ihan oikeasti; se ei ole mikään harhakuvitelma. Huonon itsetunnon ja negatiivisen kehonkuvan olen saanut ihan verenperintönä äidiltä; sillä on nuo asiat vielä heikommalla tolalla kuin minulla ikinä!

En kyllä miekään ala mihinkään nettideittailuun; siis sillä tasolla, että laittaisin itse jonkun ilmoituksen. Ihan liian noloa. Sinkkula käy hyvin, ja facen AYI:n kautta olen myös muutamia yhteydenottoja saanut. Mutta muuten mulla on taas sellainen olo, että "se oikea" tulee jos on tullakseen. Kohta alkaa muutenkin varmaan niin kovat kiireet (toivottavasti) sen oman tulevan firman kanssa, että eihän tässä ehtisi edes deittailemaan. Enkä kyllä osaiskaan, mutta välillä tuntuu silti siltä, että olishan sitä kiva joskus edes kokeilla...

piste -> mie ajattelin tulla kunkkareihin, jos vaan keksin jonkun kyydin jostain ja kotona on asiat sillä mallilla, että on mahdollisuus lähteä :)

Päivämäärä:   14.5.13 20:54:01

No kai kenestä tahansa saa vaikka mitä huonoilla vaatevalinnoilla. Kannattaako sellaisia vaatteita edes kaapissaan pitää, jos ne saavat kuvitellutkin makkarat tursuamaan. Kirppareilta saa kuitenkin pienellä vaivalla ja rahalla sopiviakin.

Päivämäärä:   14.5.13 21:01:32

Niin ja Tirli on tosiaan onnensa ansainnut. Mutta jos elämä olisi reilua, kyllä me muutkin sitä onnea ainakin vähän ansaitsisimme.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.