Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 283

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   12.5.13 01:21:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1214948&t=1214948

Miunko se pitää kaikki hoitaa? ;)

Re: Sinkkujen topic 283

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   12.5.13 01:23:05

No tokihan! Vaikka harvoin sinkkulassa miehet yhtään mitään tekee.... :DD

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.5.13 01:23:47

No siun, ku meikä hoiti varmaan kolme edellistä :D

Katon jotain aika huonoa scifiä ceemorelta, pitäis kyllä koirat vielä pikapissattaa ja mennä nukkumaan pikkuhiljaa... Jos nyt hetken viel notkuu.

Päivämäärä:   12.5.13 01:25:49

Joo sinkkulan miehet on ollu aika aikaansaamattomia ;) Paitsi yksi, täytyy ihan nostaa hattua....

Päivämäärä:   12.5.13 01:26:09

No mie voin olla sinkkulan talonmies... tai no en kuitenkaan :D

Päivämäärä:   12.5.13 01:27:57

Kyllä sulla Ärtsy aika raskas taakka olis siinä hommassa :D

Päivämäärä:   12.5.13 01:30:10

Onnea pestiin :D

Nyt munkin on aika mennä nukkumaan, hyvää yötä talonmiehet ja naiset (:

Päivämäärä:   12.5.13 01:32:09

Mie teidän tupakintumpit kerään pois, ja pikku oksennukset.. sepeliä kans voin vähän rivauttaa liukkaille ;)

Päivämäärä:   12.5.13 01:34:29

Öitä paukkeelle :)

äR, kuulostaa aika epäkiitolliselta hommalta :D

Päivämäärä:   12.5.13 01:36:04

äR, no onneksi ainakin minulla on oksennuskammo ja pidän kaiken sisälläni viimeiseen asti, jos se yhtään helpottaa urakkaasi ;)

Päivämäärä:   12.5.13 01:37:19

No mutta eiks HT.net:n kaitseminen ois aika kutsumus? Voisinko mie päästä vaik moderaattoriks?

Se ois aika cool!

Päivämäärä:   12.5.13 01:42:01

Veikkaisin kyllä jotenkin että hötönetin modena ei olis yhtään coolia :D

Nyt mäkin lähden kyllä nukkumaan, öitä vaan :)

Päivämäärä:   12.5.13 01:46:34

Eipä vissiin ois modena cool, bannaisin teidät kaikki ketkä ei juttele heposista...

No joo. Eipä kai te mitään kaitsijaa tarvii, osaatte ihan keskenäään.

Hyvii öitä kaikki nukkumaan menijät!

Lähettäjä: Jykä 
Päivämäärä:   12.5.13 01:51:54

Jokos täällä kaikki on mennyt nukkumaan? itse tulin äsken kaverin luota kotia. Ai jösses mikä sumu oli. Ei nähnyt kolmea metriä pidemmälle.

Kerrottakoon sen verran että asustelen Kerimäellä. Joensuuhun n.120km. Eli ajomatkan päässä :D

Kait se pitänee koht lähteä itekin nukkumaan...

Päivämäärä:   12.5.13 02:03:11

Polkupyörällä Jykä polkasee ihan helposti Niinan luo huomisillaksi.. raktorilla nopeemminkin.. lossin kautta ;)

Päivämäärä:   12.5.13 02:13:23

Polkupyörä löytyy, Traktori löytyy, Autolla ihan tietä pitkin varmaan nopeiten. :)

Päivämäärä:   12.5.13 02:32:41

Mut kannattaa Jykä:n varoo tätä sinkkulan myllyy, se jauhaa ne jyvät akanoista :D

Heh heh..

Päivämäärä:   12.5.13 02:45:00

Eikun mylly pyörimään :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.5.13 04:26:07

En osaa nukkua, aurinko nouseskelee oudosta suunnasta jostakin Kasarmitorin tienoilta. Vai pyrstötähti?

Nauroin Missionin auton kamalaa tulevaisuutta ja paukkeen "kanafarmari on kaikkien kaveri" -biisiä.

Muna tarjouksia ja muuta seuraa täällä on näemmä tarjolla vain sen verran, että jos joku kiinnostuu, tarjoaja vetäytyy kiireesti. Pätee myös minskiin.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   12.5.13 07:42:21

Huomenta! Täälä sitä ootellaa peitto korvis, että keittiöstä kuuluva kolina generoi kakun valmiiks. Hyvää äitienpäivää kaikille ja muistakaaha niitä omiaki äitejänne ja mummojanne! :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   12.5.13 08:38:53

Huomenta! Äitienpäivän kunniaksi hymy korvasta korvaan! Ihaa aamu ja joku tirppa käy auringonnoustessa tuossa meidän parvekkeella mökyämässä kunnon serenaadin. Tähän aamuun se sopi kuin nenä päähän! Hyvää äitienpäivää kaikille sinkkujen äideille, niin lapsellisille kuin lapsettomien!

Päivämäärä:   12.5.13 08:53:41

"Ihaa aamu" ei nyt siis kuitenkaan vaan Ihana aamu!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.5.13 09:25:47

Huomenta kaikille:)!
Hyvää Äitienpäivää kaikille Äideille:)!!

Päivämäärä:   12.5.13 10:08:09

äR, kuka nyt akanoita ottaa, jos jyviäkin on saatavilla;)???

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.5.13 10:10:01

Huomenta sinkkulaan ja hyvää mutsien päivää vaan. :p Täälläkin on torppa kuosissa, niin kelpaa porukoiden tulla kahvittelemaan ja turisemaan. Minski saa tänään syödä ihan luvan kanssa kakkua. =)

kurnau:Muna tarjouksia ja muuta seuraa täällä on näemmä tarjolla vain sen verran, että jos joku kiinnostuu, tarjoaja vetäytyy kiireesti. Pätee myös minskiin.

Tähän täytyy huomauttaa, että mä en ole kyllä munaani täällä tarjoillut, vaan nimenomaan moneen otteeseen sanonut, että pidän nyt taukoa treffaamisesta ja suhteista. Jos siitä huolimatta sitten jatketaan, niin miten muuten kuin huumorilla ja kiusoitteluna noi jutut voi ottaa, kun olen mielestäni ilmaissut itseni aika moneen kertaan selkeästi. Kyllä mä toimin silloin kun jotain lupaan tai annan oikeasti ymmärtää, että olen halukas treffailemaan. Koskaan en ole treffejä kenenkään kanssa perunut tai edes joutunut siirtämään. Niin ja munaakin saa kyllä sitten varmasti tarpeeksi isompaankin nälkään, jos treffit menee hyvin.

Päivämäärä:   12.5.13 11:07:18

Olinpahan tohkeissani muna tarjouksesta, kun sinkkulassa meno on ollut pitkään pikemminkin henkevää.:) Ja ymmärrän minskin treffitauon, kun itselläkin on ollut vastaava kausi.

Jos minski kuitenkin keskeyttää taukonsa, kannattaa muistaa, että sinkkulassa olisi varteenotettavia vaihtoehtoja.:) Mutta keskitytään nyt sitten Niinaan ja Jykään.

Päivämäärä:   12.5.13 11:35:25

No mä olen nyt sit tainnut törmätä ihan varteenotettavaan vaihtoehtoon...;).
Mielenkiintoista......

Päivämäärä:   12.5.13 11:48:18

Myös pisteen sutinat kiinnostavat. Ripeästi vain tekemään asiaa naapuritallille, jos hevosmies ei osaa tehdä aloitetta.

Ja esim. Iinalla oli treffit, eipä sieltäkään ole mielestäni tullut tilannepäivitystä. Rakastuneet & onnelliset, ei saa tyystin hylätä sinkkulaa.

Päivämäärä:   12.5.13 11:54:38

Juu, treffit on sovittu, tosin hevosellisissa merkeissä edelleen...:).
Mä ehdotin ja se sopi. Mut tällä kertaa kuvio on toisenlainen, ei siis tallilla ohimennen turinaa...vaan ihan sovitusti tavataan:).
Mä en kyl usko vielä mihinkään, mut mistäpä sitä koskaan tietää. Elämä on vaan niin yllättävä käänteissään...ja näköjään hemmetin nopee!!!!!

Päivämäärä:   12.5.13 12:01:18

Joko Jykä ajeli Niinalle kahville?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   12.5.13 12:47:03

kurnau: oli ekat ja tokatkin treffit jo ja jatkoa seuraa kyllä viikon kuluttua ;)

Mitäpä sitä pitäs sit muuta kertoa. Ekoilla treffeillä kumpikaan ei pelästynyt ja juossut karkuun, niin toiset treffit olikin sitten vähän erilaiset :D

Ekan kerran joku toinen ihminen saa mut onnelliseksi vain sillä et on olemassa =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.5.13 13:03:51

Kukkaset haettu ja kakku leivottu :) hyvää äitienpäivää tänne myös!

Meni vähän myöhäseks eilen. Bändi alotti vast puol yhdelt ja olin kotona ennen kolmee. Oli siel muutamii tuttui. Voi ol et saan lenkkiseuraa nyt kesäl

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   12.5.13 13:14:30

Ja niin - ei tää nyt niin helpolla ja auvoisella tavalla ole edennyt, vaan on sitä vedetty herneitä nenään puolin ja toisin tässä jo, mutta aina on kuitenkin palattu keskustelemaan asiat halki =)

Päivämäärä:   12.5.13 14:10:58

*Haukotus*

Luin aikalailla aamun puolelle kirjaa, tolleen siin käy, ei pitäs ostaa kirjoja... Vast heräsin. Onneks äidillä menoa aamupuoli, perinteinen iltareissu vast porukoille sitten.

Minski kultaseni, itseasiassa sä oot kyl parissakin yhteydessä lähiaikoina maininnut että hevostallinetti saa jäädä vähemmälle ja kesä on ovella ja alat keskittymään oikeeseen elämään ja parinvalintaan. Sitten kun tarjotaan noutaa sieltä mökkiytymästä niin pommisuojaan käypi viuhahdus ja jotain "eeeei ku emmä siis tietenkään vielä mitään treffaile ku siis ehkä about kohta vasta ehkä" :D:D Pien kuutti raukka, en mä kiusaa sua enää, oo vaa täällä jutustelemassa ihan rauhassa :D:D Ei saa toista ahdistella, raasu...

Päivämäärä:   12.5.13 14:16:40

Mission, samanlaisiahan nää miehet on täällä melkein kaikki:)!

Päivämäärä:   12.5.13 14:20:32

piste, niihän ne taitaa olla ;D

Mun faija on muuten semmonen kans, mutsi aina jokus kertoo kuin vähällä on ollu että meitä ei olis broidin kaa olemassa. Faija ku piti melkein väkisin kiskoa luolastaan ja tehä siitä poikaystävä :D Mutta toisaalta, mitä noi nyt on ollu sitte jotain lähemmäs 40v kimpassa ja erittäin ällöttävänkin onnellisesti...

Päivämäärä:   12.5.13 14:23:54

Tollaset pitkät, elämänkestävät avioliitot on nykyaikana aarteita!!!
Ei törmää enää pariskuntiin, jotka olisivat olleet kymmentä vuotta yhdessä. Erotaan niin heppaisin perustein tai siinä vaiheessa, kun mennään naimisiin, kuvitellaan, et se juhla jatkuu läpi elämän.....ja ei se niin menekkään.

Päivämäärä:   12.5.13 14:50:14

Kaikki tuollainen kuin valtsu, Tirli ja Iina antavat toivoa, ja nyt pistettäkin jo viedään.

Mission tiivisti loistavasti minskin treffipolitiikan.:)

Päivämäärä:   12.5.13 14:53:36

No ei nyt vielä nuolaista;)!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.5.13 14:55:51

Huomenta!

Idässä paistaa aurinko, kerrankin =D Käytiin koiran kanssa sen kunniaksi pidempi aamulenkki, ja heppakin pääsi liikkeelle yli viikon tauon jälkeen. Niin, ja täällä on kyllä tänään ollut rakkautta ilmassa. Mutta ei valitettavasti mulla, vaan uljaalla ratsulla. Ratsastin kaverin luokse jättämään jäähyväiset sen hepalle, joka on menossa teuraaksi lähiaikoina. Tuo kaverin heppa on saman ikäinen kuin mun uljas ratsu, ja varsoina reissasivat samoilla kyydeillä monta kertaa, mm. Vermoon valtakunnalliseen varsanäyttelyynkin.

Niin ilmeisesti nämä sitten muistivat toisensa vuosien takaa, ja mun tamma rakastui ihan täysin. Ei olis suostunut lähtemään pois ilmeisesti nuoruusajan ihastuksensa luota (joka nykyään on kaiken lisäksi ruuna). Se vaan kävi jullittamaan ja poukkuroimaan, hyppi penkalle, heitti persettä, jumitti, eikä olis suostunut kulkemaan enää kotiin päin ollenkaan :o Pakko oli mennä melkein koko kotimatka ravia, kun käynnissä alkoi taas temppuilu. Koko matkan (4km) se huusi sen ruunan perään, reppana. Ja minä kylmäsydäminen vaan pakotin sen kulkemaan sinne suuntaan minne minä halusin, vaikka toinen olis halunnut jäädä sinne heilastelemaan :/

Päivämäärä:   12.5.13 15:05:24

Niina tuo on tosirakkautta, vaikka yhdelle on luvassa giljotiini ja toiselle luostari.:)

Piste ainahan virityksissä ja suhteissakin pitää olla skeptinen, ja kuten itse sanoit, 10 v. suhde on olevinaan pitkä, vaikka voisivathan nuo olla elinikäisiä.

Tietysti jos elinikä loppuu lyhyeen (niin kuin Niinan kaverin ruunalla), sitten on jopa helpompi perästä huudella, että rakkaus kesti eliniän. Nykyään ihmiset elävät vanhoiksi, eivätkä vanhusten suhteet ole sen onnellisempia, omat vanhempanikin miettivät taas kerran eroa.

Päivämäärä:   12.5.13 15:05:59

Voih, Niina!! Rakkautta kertalaakista;)!!!
Olet kyllä sydämetön emäntä, kun et antanut tamman jäädä heilastelemaan rakkautensa kanssa:)!!!
Ei se ole kumma, jos kiukutteli kotimatkan:)!!!

Päivämäärä:   12.5.13 15:09:57

Juu, mä olen skeptinen, jäänyt tavaksi:).
Niin monta kertaa olen tullut tilanteeseen, et hevoset tai mies.
Hevoset ei lähde.

Päivämäärä:   12.5.13 15:23:29

Jäi kiinnostamaan, onko pisteen hevosmies saman lajin ihmisiä. Mutta ymmärrän, jos netissä ei ei huvita aivan kaikkea kertoa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 15:38:19

Hyvää äitienpäivää kaikille sinkkuäideille ja tasapuolisuuden vuoksi myös äidiksi pyrkiville sekä muille keinoemoille ;)

On teillä ollut vauhti päällä. Vauhtia ja jännittäviä tilanteita ;)

Vai sellaista ihahaa jälleenkohtaamista Niinalla on ollut :) On nuo elukat kyllä uskomattoman älykkäitä tappauksia... Voi hyvinkin ihmisiin niitä verrata. Kaikenlaisia luonteenpiirteitäkin :D On kateutta ja kiintymystä, johtajuutta ja nöyryyttä...

Zas, raotas hieman lisää ;) Tekkee mieli kurkkia...

Päivämäärä:   12.5.13 15:43:07

Voi Niinan uljasta ratsua, toivotonta rakkautta :(

Nähtiin lenkillä lumikko! Ensin katoin että pienen pieni orava juoksee parkkipaikan poikki, sitten huomasin että iso tuuhea häntä puuttuu ja suussa on kuollut myyrä tai hiiri. Olipa hauskan näkönen pikku peto :) Joskus ennenkin nähnyt kyllä moisen vilahtavan tien yli, mutten ikinä noin läheltä. Koirat meni ihan sekasin, hirveä huuto ja kiskominen, se olis ollut ihn pakko saada aamiaiseksi :D

Telkkarissa olis Bruce... Leffa vaan on huono, ei taida jaksaa kattoa edes Brucen takia... Pfeifferistä en oo myöskään ikinä tykänny yhtään...

Päivämäärä:   12.5.13 15:44:44

Juu, kurnau, en kaikkea kerro täällä.
Ratsastava on, ei siis mikään ravimies. Ihan miehen iässä...harvinaisuus, sanoisinko, et suoranainan löytö;)!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.5.13 15:45:22

No nyt vois ol päiväunet paikallaan... luin et missi ois lumiukon nähny... myyrä tai hiiri suus...

Päivämäärä:   12.5.13 15:46:24

Ja just olin päättänyt, et minkäänlaista ei tule....ei edes viritysyritystä.
Miten tää nyt näin meni?????

Päivämäärä:   12.5.13 15:49:01

Lumiukolla myyrä suussa, tulee min mieleen kauhuleffa.

Päivämäärä:   12.5.13 15:54:08

Hyvää äitienpäivää sinkkulan äideille! :)

Tää taitaa ollakin toinen kerta elämässäni kun en käy äiskälle henkkohtasesti viemässä onnitteluita. Ekalla kerralla olin espanjassa lomailemassa, ja nyt asun niin kauakana. Posti vei kuitenkin pienen paketin kortin kera onnittelut perille, ja soitin vielä tänään.
On mulla vaan maailman ihanimmat äiti ja iskä! :) Nytkin kerroin äitille kuinka joudun varmaan jättämään parin viikon päästä veljen valmistujaiset väliin huonon rahatilanteen vuoksi (matkat maksaa 140e junalla), ja äiti selitti et ei se nyt siitä jää kiinni, ja heti kuului taustalta iskän ääni "kyllä me tyttö kotiin maksetaan että saadaan koko perhe koolle" :D Voi ihanat.

Testasin tänään Bodyviven! Voi jestas, mistä tätä hikee oikein riittää :D Päälle sit vielä infrapunasauna. Läskit, mä aion voittaa teidät tän kuun aikana! (puhuin siis omilleni ;) )

Päivämäärä:   12.5.13 16:22:06

pauke -> vinkkinä, että kannattaa tsekata myös matkahuollon tarjoushintaiset kyydit; miehän löysin sitä kautta suorastaan edullisen kyydin silloin Helsinkiin!

Tuolla se uljas ratsu muuten huutaa yhä rakkautensa perään :o Osa päiväheinistäkin on vielä syömättä :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 16:24:50

Jou. Hipiäni on edelleen pehmeä kuin vauvan poski ja tuoksuni suklainen. Olo on himppasen heikko kolmen tunnin saunomisen ja myöhäisillan viininlipittämisen jäljiltä, mieli samoin. Tekee mieli syödä pullaa ja halia.

Ripaus sieltä, toinen täältä, eli aiheiden summausta menneeltä vuorokaudelta: Tytöt miettivät täällä eilen välimatkoja. Tuntiko teille on maksimi? Eihän siinä ajassa pääse edes Hyvinkäälle. :P Entäs jos se unelmien uros asuisikin vaikka Hämeenlinnassa? Eikö natsaisi?

Kyllähän sitä asuisi melkeinpä missä vain, kunhan elämässä olisi sisältöä (=perhe? loistoduuni?). Mulla on paha tapa unohtua haaveilemaan nättejä teitä ajellessani (ja niitähän tässä maassa riittää...) ja monessakin paikassa on tullut sellainen fiilis, että täällä voisin olla onnellinen, tuolla tahtoisin asua, tämä talo näyttää kodilta. Helpompaa olisi yrittää rakentaa onni sinne missä jo asuu, mutta toisaalta ihan kiva, että asenne mahdollista paikanvaihdosta kohtaan on positiivinen. Kaikki käy ja kaikkialle tekisi mieli lähteä. Tiedänhän minä, mikä tästä tämänhetkisestä elämästä puuttuu, mutku hitto vie en suostu sitä edes itselleni myöntämään... :P Mökötetään sitten toistaiseksi täällä, saakeli soikoon.

Voi Niinan tammaa, se riutuu rakkaudesta ihan niin kuin me muutkin...:] Minä tiedän yhden parivaljakon, ruunan ja tamman siis, jotka rakastuivat toisiinsa yhden kisareissun aikana niin, ettei niitä voinut sen jälkeen antaa nähdä toisiaan kisoissa. Ei meinannut tulla radoista mitään kun tyypit keskittyivät enemmän toisilleen huuteluun kuin lähestyviin esteisiin.

Jykä! Tämä on tärkeä tieto: oletko jellona vai neitsyt??

Ai niin; ihanaista päivää kaikille äityleille :)

Päivämäärä:   12.5.13 16:36:30

Ruoste, sulla onkin ollu melkonen hemmottelupäivä eilen :)

Se välimatka oli siis vaan pohdintaa siitä että mihin tästä mieluiten muuttais näin äkkiseltään, tunnin matka tänne perheen ja ystävien luo olis se kivuttomin eikä vaatis juuri harkintaa. Se taas, missä joku potentiaalinen prinssi olisi sijainniltaan vois olla kyllä vähän joustavampi käsite. Jos joku vaikka asuisi parin tunnin matkan päässä, silloinhan varmaan olis mahdollista kuvitella yhteisen kodin löytyvän lopulta puolimatkasta esimerkiks. Ja kyllä tästä vois kauaskin muuttaa, etäsuhde sensijaan jonnekin ihan hornan tuuttiin vois olla vähän vaikea...

Työkuviot tuokin oman haastavan lisänsä sitten...

Päivämäärä:   12.5.13 16:50:48

Hyvää pohdintaa ruoste ja Mission, varsinkin kun hämeenlinna ja riihimäki melkein vilahtavat junan ikkunasta jo hyvinkään (kävin eilen!) jälkeen, ja isoin työ on saada itsensä liikkeelle.

Juuri nyt pitäisi pakata itselleen vaihtovaatteet, ja pitkän kaavan mukaan se menee niin, että sovitan koko vaatevaraston. Muttei kyllä nyt.

Juuri kaapitin kaikki kevätvaatteet, vein kolme kuutiometriä talvivaatteita varastoon, siellä betonikattokin jo notkuu.

Joskus olisin jopa jaksanut, että prinssi asuu prahassa tai dublinissa, mutta nyt järkevämpiä matkoja kiitos.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 16:55:48

Ai jaha jaha, yhdistelin kiireessä kommenttien sisällön (Miss-ionin ja kurnaun pähkäily +Niinan pohdinta siitä, missä muualla voisi asua) ja vein sitten vahingossa keskustelun etäsuhteiden suuntaan. Pari tuntia voisi olla tällaiselle semierakolle ihan soppeli välimatka (ainakin alkuun), viikonloppujen merkitys nousisi ihan uudelle levelille :)

Joo, oli varsinainen hemmotteluilta. Suklaa on muuten ihanaa myös noin utvärtes nautittuna. Nyt tiedän mitä tehdä dieetin vaarantaville tuliaissuklaille; sulatan ja hieron hipiään. Eipähän tule morkkista seuraavana päivänä! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.5.13 17:03:52

Mission:"Minski kultaseni, itseasiassa sä oot kyl parissakin yhteydessä lähiaikoina maininnut että hevostallinetti saa jäädä vähemmälle ja kesä on ovella ja alat keskittymään oikeeseen elämään ja parinvalintaan. Sitten kun tarjotaan noutaa sieltä mökkiytymästä niin pommisuojaan käypi viuhahdus ja jotain "eeeei ku emmä siis tietenkään vielä mitään treffaile ku siis ehkä about kohta vasta ehkä" :D:D Pien kuutti raukka, en mä kiusaa sua enää, oo vaa täällä jutustelemassa ihan rauhassa :D:D Ei saa toista ahdistella, raasu..."

Niinhän mä olen sanonut, että ht.net jää vähän vähemmälle ja alan keskittymään enemmän elämään netin ulkopuolella. Lähinnä siis treenaamiseen ja muuten kesästä nauttimiseen. Joo sekin aika on lähempänä, kun on taas aika treffailla, mutta sen aika ei kuitenkaan ole vielä. Enkä ole kyllä niin sanonut, että nyt olisin taas etsimässä seuraa. On mua jonkin verran pyydelty treffeille ja kaikille olen sanonut ihan samaa, että olen nyt tauolla ja otan aikaa itselleni.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   12.5.13 17:32:10

Ruoste: oletkos varma ettei tule morkkis siitä kun on hyvät suklaat sitten menny hukkaan ? Pidä nyt sitten ainakin jonkinsortin nuolijaiset sitten kun rupeet sitä suklaatipatukkaa ittees hieromaan, vapaaehtoisia putsailijoita varmaan löytyy... :D :D
Ei kai tunnin matka nyt ole vielä mitään, eiköhän sitten kun se kolahdus tulee niin voi matkustaa lähes minne vaan... Ainakin itsestä huomas joskus kun kolahti niin kyllä siinä kaikki muu unohtuu :) nykyään sitä ei uskalla mitään ku hirvee pelko että näpeille tulee ja v1tuiks menee, kai sitä pitäis uskaltaa olla kauniimpi ja rohkeempi :D

Täälläkin muistettu äityliä ilahduttaa, syöty ja kahviteltu hyvin, ehkä turhan hyvin kun tuntuu että sohva ei enää lähde selästä irti :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 17:42:29

Mää kävin ostaan äitimummulle jonkin hienon kukan. Sitten jääkaappimagneetin, jossa lukee: "aina kun lapsia syntyy, syntyy myös mummuja" Ois pitänyt ottaa kuva siitä kukasta, kun ei nimeäkään muista... Aina äiti tai mummu on saanut jotain erilaista kivaa :) Ei ollut kotona, kun sen toimitin. Soitin perään onnittelut, empä kertonut, että ylläri oottaa kotona..

Kauhee makkaran nälkä oli. Ei ollutkaan Siwa auki ja ilman makkaroita jäi :( Eilenkin oisin töistä tullessa hakenut makkaraa ja grillaillut, mutta kun oli sillä kerralla lompsa jäänyt kotiin... Aina se jokin unohtuu sinne jonnekkin, kun kädestään laskee. Kyllä kabanossin maustetut on ihania grillattuna <3 Savupekoni ja chili :) Piti sitten grillailla vaan peruna slaisseja uunissa hyvin maustettuina ja uunitomaattia tabascolla kaverina :) Tänään olikin kaalta pannulla maissin ja porkkanan kera. Tulee ihan lihan putostila...

ps ja se kaali on edelleen kaalta.

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   12.5.13 17:50:20

Hyvä Nettioffari, se todellakin on kaalta!!!

Päivämäärä:   12.5.13 18:06:08

Älä ny Minski suutu ;)

Joo ei varmaan oo mitään kaalta, se on kaalia! Hmh. Mun kaali on aika kirjava, ja vähä kaikki muukin, piti rupee värjää tukkaa :D Tarkotushn oli alunpein et jos tosta vähitellen vähän vaalentais, pöh, saman melkein mustan siihen taas löin. Enkä kyllä kotikonstein viitti vaalentaakaan, kampaajatki tekee niitä vihreitä ja oransseja vaalennuksia et katotaan nyt oonko suosiolla tumma vaan lopun ikääni :p

Päivämäärä:   12.5.13 19:28:48

Iltaa vaan tännekin. Ja hyvää äitienpäivää.

Ruoste. Leijona olen horoskoopiltani :)

Niin ja mitä välimatkohin tulee niin onhan se mukavempi mitä lähempää se treffattava kumppani löytyy. Kokemusta löytyy. Reilun kolmen tunnin ajomatka on kyl jo hieman rasittaavaa että silloin ei ihan jokaviikonloppu tule treffattua.

Mutta jos ajatellaan että ajelisin joensuuhun niin se on vähän reilun tunnin matka. Riippuen mille puolelle joensuuta pitäisi kurvailla.

Nyt rillaamaan lihaa :) niin on nätti keli :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.5.13 19:34:34

Hyi, totaalinen virhe ottaa päikkärit sängyssä, meni vähän pitkäks. Toinen totaalinen virhe on syödä liikaa kakkua ja suklaata ja lähtee lenkille. No juoksin kuitenkin mökille haravoimaan. Vähän ihmetyttää et miten tääl voi ol näin paljon lehtiä vaikka syksyl haravoitiin...

Päivämäärä:   12.5.13 20:05:52

Niina, muuten hyvä mutta matka kestäisi linkalla melkein 10h ja olisi vain 10e halvempaa kuin juna :/
Lähtöajatkaan eivät täsmänneet sitten yhtään.

Minäpä aion pitkästä aikaa paistaa lättyjä, vaikka yhtä rullalla nuo röllykät silti on ;) Mutta ei se mittään. Tein niin pahaa ruokaa että jäi valtava nälkä ja lätyt on nyt oiva lääke siihen!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 21:02:32

Mistäs se Pauke on lähtöisin?? Onko sun oikea nimi Pauliina?

Päivämäärä:   12.5.13 21:10:46

pauke -> ok, ajattelin vaan ehdottaa. Olis mullakin tullut normihinnalla tuo bussimatka maksamaan yli 72e, mutta juuri tähän tiettyyn vuoroon sai ostettua tarjoushintaisen lipun 19e. Matka-aika oli tosin yli 7h, kun junalla olisi päässyt varmaan alle viiteen tuntiin, mutta hintaa oliskin tullut sitten pitkälti yli 60e. Ja lento olis ollut yli 330e. Valitsin bussin. Vaikka ei se kyllä mikään nautinto ollut se bussissa istuminen.

Minkälaista emäntää sie Jykä etsit?

Päivämäärä:   12.5.13 21:54:47

Millaista emäntää etsin? Hmm.

Mukavaa,rentoa, huumorintajuista, toimeliasta, ei mikään pikkuasioista valittaja.
Niin ja tietenkin eläinrakas :)

Vaikee silleen sanoa minkäläista etsii. Jokainen on omanlainen persoona. Jokaisessa meissä on omat hyvät ja huonot puolet.

Kyl varmaan ekan kerran tavatessa jonkilaista käsitystä saa toisesta.
Pelkän kirjoittelun välityksellä vaikea saada kunnon kokonaiskuvaa toisesta.

Minkäslaista miestä Niina etsit?
Niin ja miltä puolelta Joensuuta?

Päivämäärä:   12.5.13 21:57:54

Jaha, täällä on selkeesti sutinaa ja se on upeeta:)!!!!
Jykä nyt vääntää auton renkaat treffeille Niinan luokse ja sillä saletti:)!!!!
Vähän kyllä arveluttaa itselläkin, et mitähän tästä nyt tulee vai tuleeko mitään....siis näistä omista treffeistä:).
Mä kun jo päätin, ettei enää ja sit pitäisi yhtäkkiä treffata.
No, mies on hevosmies, et jos se nyt vähän jelppis tätä viitsimystä lähtee treffeille.....
Ja junnu loistaa, me ollaan mahdollisesti SM- mittelöissä syksyllä.....:)! Jos kaikki menee hyvin....se nähdään!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 22:07:39

Mistäs saisi sydämen muotoisen kakkuvuoan? Aattelin semmosen hommata jo valmiiksi, jos tuosta Niinasta ja Jykästä pari saatas :) Sitten täälläkin ois aihetta juhlaan ;) Pitänee Ebayta alkaa huomenissa hakkaamaan, kun Suomessa löytyi äkkiseltään 25€ ja Wallmartissa 8$... Muutenkin tuollaiset kuviovuoat on kivoja. Pitäis hommata jokin piirakkavuokakin, vaikka taitaahan tuo kauukuvuoka käydä sellaiseenkin, mutta sen sais sitten tarjoillakkin siitä vuoastaan... Oisko se sitten Ikean reissu :) Vai käykö vaan kirppiksiä kierteleen silläkin silimällä *)

Päivämäärä:   12.5.13 22:18:37

Iltakävelyltä palailtu. Miten ilta voikin olla näin upea. Aurinko laskee, vielä sopivan lämmintä, lehteen puhjenneet pajut tuoksuvat vienon makealta järvenrannassa ja puussa ihan lähellä pikkulintu lauloi niin että näki kaulan lihasten liikkeen. Todella kovaääninen laulu, taisi houkutella morsiota samalle oksalle. Peilityyni järvi josta heijastui laskevan auringon värit. Kostea ilma, yökasteen tuoksu. Kyllä ihmiselo voi olla täydellistä, kertakaikkisen täydellistä hetkittäin.

Nettioffari: oliskohan Ikea oikea paikka?

Niinan ja Jykä, seuraan kiinnolla tulevia tapahtumia ;) .

Päivämäärä:   12.5.13 22:21:36

Mulla on sydämen mallinen kakkuvuoka, mut löytyy se hevosenkengän mallinenkin:)!!!
Sillä hevosenkengän mallisella on leivottu kaikki voittokakut ja muut tsemppijäädykkeet!!
Mä voin lainaa sitä tai molempia!!
Täähän nyt menee vallan mielenkiintoiseksi, Jykä:)!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 22:28:44

Sovittu, piste leipoo kakun, mää keitän kahvit :)

Päivämäärä:   12.5.13 22:30:20

Niin ja pisteen ja hevosmiehen edistystä myös!

Päivämäärä:   12.5.13 22:33:12

Höh, Nöffi, et säkään mitään tajuu. Menet tietenkin siihen lemppari huonekaluliikkeeseen ja heittäydyt tyhmäksi! "Eihän teillä sattumalta olis kakku- tai piirakkavuokia..." jne ;) Tikusta asiaa ;)

Äitienpäivät on sitte rankkoja, ois taas maha täys, pahasti... närästää... auttaskohan pakkasessa huhuileva jätski siihen :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 22:33:40

Piste ptruu, sähän päätit vain olla etsimättä sitä hevosmiestä. Siitä ei ollut mitään puhetta, mitä tapahtuu, jos vahingossa törmäät sellaiseen. ;) Älä mieti vaan anna palaa. Tiedät itsekin miten harvinaisia täysipäiset, vapaat (ja heterot) hevosmiehet ovat, älä ainakaan etukäteen päätä luopua tästä vonkaleesta! :)

Nettioffari, mulla on sydämenmuotoiset muffinsivuoat kaapissa ja vintissä taitaa olla <3-kakkuvuoka. Lupaan leipoa syränkaakun sinkkulan grillibileisiin jos N&J tai joku muu kirjainyhdistelmä täältä pääsee kesän aikana tekemään toisiinsa läheisempää tuttavuutta. Prismasta vois jopa löytyä jos nyt vältsysti oman tahdot saada.

Jykä:"Leijona olen horoskoopiltani"
No hienoo. Meidän jellonien kanssa tulevat kaikki toimeen. Jos ei tule, on vika siinä toisessa, eikö... ;) Jykällä hyvät kriteerit. Noihin raameihin luulisi monen daamin tässä maassa sopivan.

Päivämäärä:   12.5.13 22:37:59

Moppe, samaa ihastelin junnun kanssa maastolenkillä tänään illalla:).
Kuinka ihmeellistä ja ihanaa aikaa tämä kevät on!!!
Poika nyhti umpimetsässä heinää, kuusenoksia ja varpuja mun kuunnellessa lintuja. Uskomattomia soidinkutsuja ja elämän kuhinaa:)!! Mehiläinen ei antanut rauhaa, ehkä mä tuoksuin liikaa suihkusaippualle, kun se lähenteli niin innolla...
Upee maastoreissu, upee hevonen ja upee luonto!!!!
Sielu lepäsi, aivan sataa:)!!
Paluumatkalla lammesta lähti parvi joutsenia, taivas oli hetken täynnä kaakatusta ja valkoista pumpulia, pohjoiseen ne suuntasi, myöhäiset muuttajat.
Ihana kevät!!!!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 22:43:20

No omahan se olla pittää! Prismasta vois vielä tarttua se leipurikin matkaan ;) Netistä vaan sais niin paljon halvemmalla. Amazonissakin yli 25$ ostokset kuluitta kotiin. Sielläkin 9" vuoka 7-8$. Tämmöinen vaan on niin kätsä, lähtee ain Ja ne muffinssivuoat ois kans cool! Semmoinen keraaminen kerman saven tai muu kotimainen pitäis piirasvuoaksi olla. Ei tuu leivottua vaan, kun ei ole sitten syöjiä ja mähän en mitään halua hukkaan heittää, enkä pakastella, mukavampi syödä tuoreeltaan... Dilemma?

Päivämäärä:   12.5.13 22:43:56

Pisteellä taitaa olla aika lunki nuori hevonen :) Nuo Joutsenet pitää aikamoista mekkalaa lähtiessään lentoon!

Päivämäärä:   12.5.13 22:48:23

No offari, leivo silloin, kun sulla on lapset?
Luulis kelpaavan:)!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 22:49:46

Ai nii, töissä sattu aika ikävä tapaus tänään. Ja päivän kruunasi se, että kotiin tullessa housuntasku pullotti normaalia enempi... Oli jäänyt virkapuhelin taskuun. Pistin kiinni, niin saa nukkua rauhassa. Kohtahan mää sinne uudestaan lähdenkin :) Saa yöläiset nyt lainata jonkun muun luuria. Ja voi äiteinpäivä, mitkä jutut teillä heppasiskoilla täällä tallissa on :D Eikä kaikki voi olla edes provoa. Teitä vaan on täällä niin moneksi!

Päivämäärä:   12.5.13 22:52:02

Hyvää yötä sinkuille!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 22:53:12

Piste, olishan se kivaa ja joskus leivotaankin pellillinen pullia, mutta ei me niitä kaikkia jakseta syödä. Enkä mää muutenkaan nuille herkkuja vaan syötä. On edes täällä terveellistä ruokaa...

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   12.5.13 22:54:58

Heposten kanssa on ihana maastoilla kun pääsee niin lähelle eläimiä! Olen kerran ollut suokkivaarilla metsätiellä kun viereisellä pellolla seuraan liittyi kolme peuraa. Ei aiheuttanut hätää, perään olisi ratsu mielinyt :D

Mulla on pohkeet ihan jumissa siitä kahden päivän metsässä rämpimisestä. Harrastaakohan kukaan muu täällä vaellusta/suunnistamista/retkeilyä?

Päivämäärä:   12.5.13 22:56:43

Juu Moppe, se ei ole koskaan pelännyt mitään.
Sille on aivan se ja sama, mitä tapahtuu.
Tosin on säkitetty jo pikkuvarsasta lähtien.
Varmaan suuri vaikutus asioihin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 22:57:03

No kyllä on sulla Nöffi dilemma. Eiköhän sieltä prismasta löydy joku makee syöjäkin. Niinkin hyvin voi käydä, että bongaat sellaisen two-in-one-mallin, jossa on leipuri ja syöjä samassa :P Ai että, miten kiva sellainen olisi. Ajatella, töistä tullessas olisi höyryävä piirakka oottamassa ja ihanainen nainen sen kanssas jakamassa... Siinä kävis kyllä juoksijan kevennyskuurille köpelösti, jos joka päivä sitä käyttäisit. Mietihän tarkkaan ennen kuin nappaat sieltä kaupasta kokkikimulin kainaloosi.

Haluaako joku muuten vähän ylimääräisiä kaloreita? Taisin tänään tilata niitä reilusti yli oman tarpeeni. En oikeastaan ole aamumunan lisäksi syönyt mitään terveellistä, ja siltä myös tuntuu... Onneksi huomenna on maanantai, kärsimyspäivä ja uuden ajan alku. Taas.

Päivämäärä:   12.5.13 22:57:46

Joko täällä hääkakkuja paistellaan!?! :o Jäitä hattuun nyt, tyypit!

En mie oikein tiedä mitä etsin; jotain sellasta, mikä "kolahtaa" kerralla. Tai siis en minä etsi, odottelen vaan, että sellainen jostain tipahtaa eteeni... Mulla on huono itseluottamus ja itsetunto, ja olen välillä kauhea nynny ja nössykkä. Niin ainakaan mies ei saa olla samanlainen niiltä osin. Rautainen itsetunto ja itseluottamus tuo hurjasti plussapisteitä; jopa sellainen lievästi röyhkeyden puolelle menevä itsevarmuus. Mutta kuitenkaan mikään maailmannapa ei kiinnosta, eikä toisaalta mammanpoikakaan. Niinkun mulla olis varaa asetella ylipäätään minkäänlaisia kriteereitä, nimimerkillä ikisinkku/peräkamarityttö/vanhapiika :p

Tupakointi on ehdoton nounou, alkoholin käyttöä olen oppinut sietämään jonkun verran, mutta itse en käytä ollenkaan; ja kuten lienen täälläkin moneen kertaan jo maininnut, niin pelkään humalaisia. Perjantain jälkeen voin sanoa, että ei vaan maistu nuo viinakset, oli ne niin pahoja litkuja. Enkä muuten juo kahviakaan. Teetä menee silloin, kun olen kipeä tai kun mulla on kylmä. Mun juomat on vesi ja light cola; merkillä ei väliä.

Ei tarvii olla mikään hevosmies, mutta pitää ymmärtää, että jos heppa on kipeä, niin mies saa silloin etsiä ruokansa ihan itse, minä olen silloin tallilla. Tykkään siitä, että voin tuntea oloni turvalliseksi. Oikeastaan mun luonnetta kuvaa täydellisesti ne härän luonnehoroskoopit, ja menneellä viikolla tänne linkitetty kukkahoroskooppikin (vanamo) oli kyllä tosi osuva; että sieltä vaan lukemaan! Mitäs horot muuten sanoo härästä ja jellonasta...?

Niin ja Joensuun eteläpuolelta olen.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 22:57:47

Ai että tuota kadonneita pikkuhousunsuojia :D Te ootta hulvattomia. Siitä tulikin mieleen, mitä kaveri opetti mulle sillon "poikasena". Se kysy, että tiijäkkö millon pimppa on oikein otollaan? Mää siihen, että no kerros. No se sano mulle, että ookko nähny kun heppa hamuaa sokeria kädestä? :)

Hyvää yötä sinkkulaan munkin puolestani :*

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.5.13 22:58:31

Menin sit syömään vähän lisää kakkua vaik on tehny pahaa koko päivän :D no kyl se kakku on huomenna loppunu eikä ol "pakko" syödä.

Tän viikon juoksusaldo: 150 minuuttia ja 21,3 km. Wuhuu!

On kyl kiva ku tääl on nyt näin paljon säpinää :) ehdottomasti tilannepäivityksiä niin voi elää hengessä mukana :) mä en ol ihan varma oonko nyt tyytyväinen tohon omaan säpinääni, siin voi ol se lopputulos et syksyl oon ihan murtunu niin ku viime vuon

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   12.5.13 23:02:26

Ihanainen nainen piirakkaa jakamassa, ihan tässä alkaa kieli lippaseen :P

Piisku, kyllä vaan vaelletaan, suunnistellaan, retkeillään. Tsekkaaspas postis ;)

Ja nyt hampaan pesulle ja untenmaille, aamulla aikainen ylösnousemussssmus.

Päivämäärä:   12.5.13 23:02:42

piisku, mun entinen suokki lähtikin peurojen perään :) Ihan innoissaan oli nuori nelivuotias peuralaumasta, ja kun pyrähtivät karkuun niin täähän halus mukaan. Hetki piti siinä naurua nieleskellä kyydissä ja alkaa lempeesti ottamaan laukkaa alas että josko kuitenkin toiseen suuntaan :D Eikä pelännyt hirviäkään, uteliaana katteli niitäkin.

Mä oisin ihan kusessa tommosen leipovan miehen kanssa, (niitä muuten tuntuu olevan tää sinkkula ihan täys) hiukan saattasin ehkä lihoa.... Vois eksyä joku terveysruokakokki kanssa tänne, mä otan sen sitte heti :D Aasialaista, kevyttä ruokaa, siinä on resepti mun sydämeen ;)

Päivämäärä:   12.5.13 23:10:31

Unimasan viereen menee tää.
Vapaat on lusittu toistaiseksi ja arki alkaa:)!
Joten kauniita unia sinkkulaan:)!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.5.13 23:13:48

kaikki siirtyy jo untenmaille, kun mä vasta saavun paikalle.. :o

onks täällä hämeenlinnassa vai jotain kiinnostavia uroksia? en mä ole nähnyt.

Päivämäärä:   12.5.13 23:15:12

Hyviä unia vaan kaikille nukkumaan menneille :)

min, ihan oon kateellinen, miten tollee voi vaan päättää ruveta juoksentelemaan... Miksen mä? Höh. No, siks kai täs on tarkotus vähä sitä yrittää kuitenkin, pakko saada selätettyä semmonen mitä en osaa ;)

Päivämäärä:   12.5.13 23:15:13

pisteviiva -> mitä ikäluokkaa pitäs olla?

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   12.5.13 23:16:20

Voi teidän kanssanne :D

Niina. Jos on kiinnostusta niin laitappa tarkempia tietoja? Ikää jne.
Mielenkiintoni heräsi todella sinuu kohtaa :)

Mukava oli ilma tänään. Ja mukavan rauhallista oli grillata omassa grilli katoksessa :)

Nyt hyvät yöt kaikille. Aamulla pirteenä töihin :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.5.13 23:20:06

Niina, yli 25 mielellään (: eikä välttämättä hirveästi yli 30. :b

Päivämäärä:   12.5.13 23:24:43

Terve taas.

argh, silmiä kirvelee.. mie oon taas altistunu kissaeläimelle. yäk!

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   12.5.13 23:27:07

Nettioffarille vastattu :)

Suokit on kyllä ihan parhaita maastoheposia (miksei muutkin, mutta niistä ei kokemusta). Ihan kauhea hevoskuume koko ajan vaikka mulla ei ole nyt mitään mahiksia sellaista hommata kun en edes tiedä, missä asun syksyllä. Mut eiköhän asiat järjesty :)

Päivämäärä:   12.5.13 23:28:17

Nöffi, siis olen lähtöisin Keski-Pohjanmaalta, muutin Helsinkiin vasta tammikuussa. Mutta Pauliinaksi mua ei ristitty :D

Odottamaton ehodotus on sitten hyvä leffa (: Sandra Bullock on niin mun lempparinäyttelijä!

Mun säpinänpoikanen on kyl niin uskomaton tapaus että saa jäädä tähän. En jaksa koko ajan ootella et millon herra on linjoilla, unholaan semmonen. Jos sitä kiinnostaisi niin eiköhän se olisi enemmän yhteydessä, olen ollut lähes alusta asti se aktiivisempi -.- viddu.

Jes huomisesta tulee kiva ja jännä päivä! Meillä on koiran kanssa pieni testi ja jos me se läpäistään niin päästään sit vihdoinkin treenaileen :)

Päivämäärä:   12.5.13 23:29:02

No hitsi, täällähän aletaan parittelemaan ihan urakalla :D

Ärtsy, onko kissat ainoo vai muihinkin elukoihin samaa ongelmaa?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   12.5.13 23:31:59

mites sinkkulan sitten käy, jos kaikkien kesäromanssit jatkuu syksyllä? oletetaan tietty, että kaikilla on kesäromanssi :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.5.13 23:32:04

pisteviiva, en mäkään, vaikka mittailin HML:n katuja tänään melko ahkerasti :P Hämeenlinna nyt oli vain esimerkki (ja ilmeisen huono sellainen, jos kerran olet jo todennut sen lähteen ehtyneen), joka kuvasti minusta sellaista kipurajaa, joka helsinkikeskeisenkin sinkun tulisi uskaltaa ylittää. Junou, Hyvinkäätä kauempana, Tamperetta lähempänä.

Reipas pieni min :) Äläkä sitä säpinää stressaa. Voit joko pelata playerin kanssa ja lähteä leikkiin sillä asenteella, ettet anna itsesi loukkaantua tai sitten voit luottaa vaistoosi ja odottaa jotain uutta ja parempaa. Kyllä meressä kaloja riittää :)

Mission, nousee se juoksukunto yllättävän nopeasti kun hissukseen spurttailee kävelyn lomassa. Kohta vetelet pitkiä pätkiä kilpaa koiruleiden kanssa ;) Tollanen mini-min nyt pinkoo kymmenen kilsaa ihan lämmittelynä, lähtee vielä tuulen matkaan mokoma sporttimalli. :D Me normaalit kuolevaiset joudumme maistelemaan verta ja teippailemaan hajonneita kantapäitä ekat X viikkoa. Mäkin aloitin sadoista metreistä, en tod. kilometreistä...

Niin, ja mäkin voisin ottaa sellaisen salaatti- ja kasvisruokakokin tai sit sellaisen leipurimiehen, joka osaa tehdä suklaakakkua, jossa on nolla kaloria :) Löytyiskö?

Päivämäärä:   12.5.13 23:34:40

Ne on kai noi kissat mitkä minuu kutittaa, ei koirat eikä muutkaan tavanötökät. En kyllä tiiä noista villielukoista niinku hirvet, karhut ja semmoset.. niitä aika harvoin tulee paijailtua :D

Päivämäärä:   12.5.13 23:39:30

Voi ei, mun täytyy kohta vaihtaa nimimerkkiä, kun joku muu kirjoittelee mun nimellä noloihin topicceihin :o

pisteviiva -> ok, tää mun ehdotus on sitten auttamatta liian vanha sulle, höh :(

Jykä -> hui, nyt alko pelottaa :o Just vaihdoin vuosikymmentä perjantaina...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.