Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 282

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.5.13 17:39:06

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1212243&t=1212243

No minäkö sitten taas?

Ehkä erätauolla kerkii ;)

Ruosteelle vähän kade!

kurnau, joo Niina ja Jykähän vois tavata, naitetaan ne toisilleen :D

Re: Sinkkujen topic 282

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.5.13 17:50:50

Niinalle jo tiedetään, mitä haetaan, kun kriteereinä on maalaismaisema ja itä. Mutta esim. Missionista en suoraan sanoen muista, missä asuu, ja missä haluaisi asua.

Jos asumisella edes on niin väliä.

Päivämäärä:   11.5.13 17:51:07

Noniin, johan se menikin pari erää hyvin se homma, viimesen erän voi sitten rähmiä ihan miten sattuu...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.5.13 17:51:36

No nyt ei hyvä....

Päivämäärä:   11.5.13 17:53:52

Mä asun pk-seudulla ja voisin asua kyllä vähän tästä böndemmälläkin, ihan hornan tuuttiin en kyllä halua... Mua nyt ei niin välttämättä kiinnitä tänne muu kuin työ, tietysti perhe ja kaverit on kaikki täällä eli mieluusti jos Suomessa pitää asua niin tommonen tunnin ajomatka vois olla ehkä se raja. Mutta mä oon kuitenkin sinänsä aika avoin vaikka idealle muuttaa sinne Uuteen-Seelantiin lammasfarmariks :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.5.13 17:57:43

Munaa tarjolla!!

Päivämäärä:   11.5.13 17:59:29

Uusi-Seelanti käy vain kun siellä filmataan Sormusten Herraa, ja Aragorn vilahtelee. Tunnin ajomatka on hyvä raja.

Päivämäärä:   11.5.13 18:01:45

Yes! Jokohan toi paletti pysyis kasassa loppuun asti...

Aragorn, mmmm.... :)

Päivämäärä:   11.5.13 18:03:06

Nonni!! Hyvä Suomi!!

Lähettäjä: Jykä 
Päivämäärä:   11.5.13 18:10:07

Hyvää päivää kaikille :)

Eilen kirjoittelin eka kertaa tänne ja jo ollaan naittamassa :D
Mikäs sen mukavempaa :)

Mistäs päin Niina olet? Itse olen itä-suomesta ja maaseudulla asustelen :)

Kohta kaverin luo saunomaa ja kattelemaan jotain leffaa :)

Mukavaa iltaa kaikkille.

-Jykä-

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   11.5.13 18:13:33

uuu! mä jo ehdin huolestua, että suomi häviää itävallalle, mutta onneks oli turhaa se huolestuminen. (:

Päivämäärä:   11.5.13 18:15:17

Ai nannaaaaa !!!! :D:D:D

Jykällekin mukavaa iltaa :)

Näin tän matsin piti mennäkin, asiaa!

Päivämäärä:   11.5.13 18:17:23

Ai niin munaa, tarjous voimassa.:)

Jykästä myös tietoa! Niina on hieno ja tarvitsee hyvän tyypin.

Päivämäärä:   11.5.13 18:27:00

Pisteviiva miten suomi voisi hävitä itävallalle? Paitsi mäkihypyssä kyllä.:(

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   11.5.13 18:27:50

Noinhan sen itävallan pitikin kaatua, eihän ne mitään lätkänpeluusta oo ennenkään tajunneet :D

Moro vaan sinkkulaan.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   11.5.13 18:29:50

kurnau, no mutta hävishän venäjäkin ranskalle. :D tää on sitä hokia, mitä vaan voi sattua ja tapahtua :b

Lähettäjä: ????? 
Päivämäärä:   11.5.13 18:36:20

Missäpäin se .. ois tarjomassa sitä munaa? ;o)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.5.13 18:38:37

Voi hyvän tähen, että tuli äsken vettä! Tästä meni yli oikein kunnon ukkoskuuro, ikkunat helisi ja sähköt kävi poikki. Piti käydä tarkistamassa, kestikö kavioeläimet tallessa. Siellähän ne yrittivät kellua kaiken sen liejun keskellä. Toivoa sopii, että edes joku paikka ehtis kuivua kunnolla ennen kuin se varsa syntyy. Ilmoitin muuten tänään pojat varsanäyttelyyn :)

Mikäs tyyppi tämä mulle naitettava Jykä oikein on miehiään? Uusi tulokas, vai vanhaa kaartia? Mutta siis idästä..? Paljonko on ikää? Mie olen täällä Joensuun vaikutuspiirissä. Eikä mun ole aivan pakko idässä asua, maaseutu muuallakin käy; toinen mun suosikkialue olis Forssa/ Tammela/ Ypäjä/ Jokioinen. Mutta hankalapa on ajatellakaan tutustumista jossain yhtään kauempana asuviin, kun minä en täältä juuri koskaan pääse yhtään mihinkään Joensuuta kauemmas. Tai oon mie kyllä kovasti menossa ensi kuussa koskenlaskuun Ruunaalle, hui :o

Päivämäärä:   11.5.13 18:39:47

Jykästä faktoja?

Venäjä häviää ranskalle, pitäisikö siitäkin olla jokin mielipide? Vai saako sanoa, että ihan sama.:)

Päivämäärä:   11.5.13 18:41:16

Niina, Jykä tulla pölähti eilen kun olit kidnapattu, katopa tuolta edellisestä topasta, (vai täytettiinkö eilen kaks?) siellä on pieni esittelykin :)

Päivämäärä:   11.5.13 18:42:10

Lähettäjä: Jykä
Päivämäärä: 11.5.13 00:40:20

Täl paikkakunnalla on talleja vissiin toistakymmentä. Työpaikan välillä on 3 hevostilaa. Luulis että tältäkin seudulta olis sinkkuhevostyttöjä vapaana. Vai pitäiskö sanoo naisia? Itsellä ikää kuitenkin tulee elokuussa 31 täyteen.

Mitäs sitä osais itsestä kertoa. Tämmöinen eläinrakas mukava huumorintajuinen rehellinen savolainen :) Ripaus tomantiikkaakin löytyy ;) Hevoset on kyl pikkuisen kiinnostanut ajan saatossa. EIKÄ tarvii ajatella pervossa mielessä :D :D Tuttuja ei silleen ole hevospiireissä että oisin ollut hevosten kanssa tekemissä. Tien päällä kyl hevosia tulee väisteltyä harva se päivä.

Jospa se joskus ois oma pieni tila missä ois tilaa vaik hevosellekin jota sitten yhdessä hoidetaan sen mukavan naisen kanssa :)
-Jykä-

Etsi toiminnon käyttö on pop ;)

Päivämäärä:   11.5.13 18:43:35

Meni myös ohi Jykän esittely, en ollut kidnapattu, mutta irl teen muutakin kuin luen sinkkulaa.

Jykä vaikuttaa hyvältä, copypaste esittelytekstistä!

Päivämäärä:   11.5.13 19:38:43

Joopa joo, sanoivat rengit päissään... :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.5.13 19:57:14

Mikäs toi kyssäririvi on naisiaan???
Ei tää mikään vonkula ole:)!!!!

Päivämäärä:   11.5.13 20:21:26

Jykä kertoo enemmän itsestään!!!
Niinalle ei huonoa sulhoa kelpuuteta:)!!!!
..vaan tarjoilee munaa, tilitäs nyt, missä varressa se muna makaa;)???
Offari on niin mahdoton, et kyllä sille nainen tekis tosi hyvää, mä en jaksa sitä enää:D:D:D:D!!!!

Päivämäärä:   11.5.13 20:24:50

Mä ny vaan poikkesin kyseleen tolta .. et missäpäin sitä munaa ois tarjolla kun mulle kelpais nytten, mut se on näköjään normi mies ---> antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa ;)

En mä mitään vakituista ukkoa kaipaa, ni en viitti si tänne joukonjatkoks liittyä :)

Päivämäärä:   11.5.13 20:25:49

No mut jospa toi tuplapiste onkin hirmuison kanalan pitäjä ja ihan k*sessa tuotannon kanssa.. yrittää tyrkyttää ylituotantoa teille :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   11.5.13 20:30:26

Päivä alkaa olemaan pulkassa. Rauhallista on ollut. Kerrankin :) Kohta koittaa päivän kohokohta, kun pääsee oikomaan saunan lämpöön :) aah Aamusauna se vasta ihanaa tekeekin. Tykkääkö muutkin juoda aamukahvin saunassa?

Päivämäärä:   11.5.13 20:32:13

äR, mulla kävi sama mielessä, .. on varmaan niin hirvee ylitarjonta aamumunista ja kaikista munista, et se tyrkyttää niitä tänne, kun on huomannut, et me syödään niitä paljon;).
Missionkin useita päivässä. Täälläkin menee viikonloppuaamuisin pekonin kera ainakin yksi per aamu. Jos espamjalaisen munakkaan teen, menee useempi samalla kertaa:).
Ja Minskikin vetelee ihan useempia kappaleita;).....

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   11.5.13 20:40:04

Kyllä mullakin munia kuluu,et jos niitä jostain saa ilmaseks niin olen kiinnostunu;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.5.13 20:43:28

Hmm tänään ois paikallises baaris joku esiintyjä... vois men kuumtelemaan ja kattoon millane meno siel on. Pääsis nyt vaan eka saunaan ja laittautumaan sen jälkee

Päivämäärä:   11.5.13 20:45:31

Jes, munat kelpaa aina!

Nöffi, what? Aamulla saunaan? Okei... Ei toimis kyllä meikäläisellä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 20:45:58

Hyvää iltaa o/

Heh, joo tänäänkin meni kaks munaa taas aamupalaksi. :D Kävin heittämässä kesän ensimmäisen pyörälenkin tossa. Ihan kevyttä tahtia vaan vaivaiset 11km, mutta yllättävän mukavaa tahtia sain pidettyä yllä, vaikka pysyttelin ihan maltillisilla sykkeillä pääsääntöisesti. :)

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   11.5.13 20:47:00

Nettioffari: Oliopa hyvinki :D Tämmönen tavallinen tallaaja, ikää kertynyt 35 v. Tykkään eläimistä, nauramisesta, kavereista, liikunnasta, hyvästä ruuasta, keväästä, mökkielämästä ja eritoten tietenki niistä hevosista. Siinä jotain pientä :) Mikäs mies sää oot?

Kävin juoksemassa iltapäivällä ja ihmettelin, ettei muita lenkkeilijöitä juurikaan ollut ja sit tajusin et sehän on se Suomen peli menossa.. No, saipahan rauhassa hölkkäillä :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.5.13 20:47:04

Niin ja mä löysin s24:stä tyypin jol on samanlaisii koirii ku mul on :D laitoin viestiä

Päivämäärä:   11.5.13 20:50:56

Joten .. tänne kaikki ylijäämämunat:)!!!!!
Me otetaan ne halulla vastaan!!!
Ja mitään sukupuolirasitteita ei ole, kelpaa sekä naisille et miehille;)!!!

Päivämäärä:   11.5.13 20:57:59

.. kannattaa vähentää niitä munijoita:)!!!!
Hirveen stressin kerää, jos on liikaa munaa tarjolla:)!!!!

Päivämäärä:   11.5.13 21:01:17

Nonni, se ois loputkin kämpästä sitte siivottu, saa tulla kylään :D Minski vetää tännepäin seuraavaks vähä reippaamman fillarilenkin ku nyt jo noin hyvin harjoteltu ;)

Vähä välipalaa, lenkki, sali, kauppa... Huh, ja hiki tuli jo valmiiks :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   11.5.13 21:07:30

Zas, mää oon vieläkin töissä, niin siksi en tullut vastaan ;) Mutta huomenna aamusta taas mennään ja törmäillään? 35 on täälläkin mittarissa ja niistä hepoisista ei paljoa kokemusta vielä ole saanut... Ihtiäni en ehkä ihan tavalliseksi tallaajaksi luokittelis... Moniko laittas risan mikroaaltouunin postilaatikoksi? Onko muillakin v8 lohko kukkapurkkina? Kellä on monsteri "kauppakassina"? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 21:07:45

Mission: Haha, vai niin. En oo kyllä yleensä tavannut vetää yli 50km lenkkejä ja tällä kunnolla mulla menis varmaan tohonkin matkaan jo ikä ja terveys. :D Nyt taitaa minski mönkiä suihkuun, kun alkaa jälkilämmät jo olemaan ohi. :p

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.5.13 21:07:51

????? itä-suomessa ois tarjolla..:D

Päivämäärä:   11.5.13 21:10:21

Minski, autolla puolimatkaan ja fillarilla loput ;)

Ai vitsit mä pelottelen tuon kohta hornan tuuttiin täältä :D

Mites ois taikaruista paahdettuna tonnikalalla? Jeps, se käy.

Päivämäärä:   11.5.13 21:13:22

.. oot sitten liian kaukana :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.5.13 21:15:22

Iltoja...mitäs tänne ja pääskö se niina duunii ja minnes?ite oottelen pyykkikone et pesis loppuu ja sit painun unille..pitkä päivä takana.....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 21:17:13

Mission: Hah, no joo ei musta olis varmaan paljon jäljellä tonkaan jälkeen, jos jotenkin perille asti pääsisin. :D Mitähän se missi nyt oikein pelottelee. =)

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   11.5.13 21:21:27

Tänään ei nähnyt peliä, kun oli sedän 50-v. synttärit. Sinne ne jäi juhlimaan, kun mä lähdin kotiin potemaan. Flunssaa pukkaa :/ Ei olisi kiva tulla nyt kunnolla kipeäksi, kun juuri aloittanut uudessa duunissa.. Vinkkejä miten tästä nyt pääsisi eroon ennenkuin se alkaakaan?? :)

Päivämäärä:   11.5.13 21:22:46

Päivää @, täällä ollu kans pyykkipäivä, unille kylläkin vasta joskus pitkälle huomisen puolella... ;)

Minski, mul on farkku, jos tuun kato hakee sut ja fillarin tosta jostain Mäntsälän takaa, tai mikä ois siel lahden suunnal hyvä huoltis pysähtyä? Hyvä plääni? Ens lauantaihan varmaan käy mainiosti eiks niin, hellettä lupaavat virallisesti eli on kesä eli toi sun nysvääminen loppuu.

Päivämäärä:   11.5.13 21:26:45

Mulan, vedä C- vitamiinia kaksin käsin:)!!!
Niin mäkin teen. Ja on useinmiten selätetty tauti!!

Päivämäärä:   11.5.13 21:29:50

Mulan. Sinkkiä. Toimii tai ei, tutkimukset ei puolla eikä ole vastaan mutta kokemuksia tuntuu joillain olevan. C+sinkki onkin aika tavallinen yhdistelmä jo apteekissa.

Tärkein lääke on uni ja lepo. Syömistä ei pidä myöskään unohtaa jos on sitä sorttia et kipeenä ei maistu, kroppa tarvii kuitenkin sitä sapuskaa taudin nujertamiseen.

Päivämäärä:   11.5.13 21:29:58

Helou @, en saanu töitä; valitsivat siihen TAAS ravi-ihmisen :( Hevosjalostusliittoon hain, ja olis kyllä ollu niin mun mieleinen duunipaikka. Mutta ei sitten :/ Yritystä pystyyn sitten vaan, vaikka se niin kamalasti pelottaakin.

Olis kyllä juoksulenkit ja pyöräilyt taas tarpeen mullekin. Tässä on nyt viimenen viikko menny ihan överiks ja mahamakkarat tursottaa taas housun kauluksen yli. Eikä olokaan kyllä kovin häävi ole. Mutta silti tekis vaan vieläkin mieli niitä eilisiä herkkuja :p

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   11.5.13 21:42:30

Hiphei !
Onpas täällä taas toimintaa :) herkkukinkkua, munaa siellä täällä, suklaata sisällä ja päällä... :D

Mulla olikin tuon mun automobiilivanhuksen keväthuolto/siivouspäivä, siinä pesuainepurkin kyljessä ei näköjään turhaan lue että ei saa laittaa kuumalle pinnalle, arvatkaa uskoinko :) Nyt se on raukkaparka tuollanen vähän seepraraidallinen ku se pesuaine vähäsen paloi siihen kiinni... mahtokohan mennä maalaushommiks... ei kukaan hyvää maalaria tunne :) No on se siisti sisältä...

Kai se tänkin tartee lähtee pienelle iltalenkille että voi taas hyvällä omallatunnolla jotain syödä :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.5.13 21:44:00

Jep..jep..no jospa sit yritys toiminta alkais ees rullaa kunnolla..mitäs sie meinasit sit alkaa kaupustelee tai tarjoo yrityksen kun laitat pystyyn....pyykkikone jokseenkin jätti ohjelman kesken mut jatko kun sammutin virrat ja uudelleen laitoin pyörii...liekkö ukkkosta toistamiseen ilmassa

Päivämäärä:   11.5.13 21:44:08

Niinalla nyt ei mitään mahamakkaroita ole, se on fakta!!!
Mä voisin ottaa vähän edes!!
Ooon luvannut itselleni, et grillaan koko kesän, juon vinkkuu ja ratsastan enemmän kun pitäisi.
Jos noilla ei paino nouse, ei sit millään!!
Ja sitä lihasta täs haetaan, ei mitään läskiä. Lihas painaa enempi kuin läski, huom.!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 21:44:15

Mission: Ootpas sä tänään vauhdikkaalla päällä. =) Kato nyt piste mitä sä menit tekemään. Mission käy ihan kierroksilla, kun sä aloit niistä munista puhumaan. :D

Päivämäärä:   11.5.13 21:49:07

Minski, se on kato kesä nyt! Vaikka oonki ehdottomasti syksyihminen niin jotain energiaa aina hyppii sillon tällön tosta auringosta tähänkin lazy-assiin, sit vähä jää vauhti päälle ja sellast :p

Oon muuten vetässy tänää jo kolme munaa, ja nyt on mentävä lenkille et ehin viel salimatkal kauppaan hakee lisääää :D Olikohan alepa auki yhteentoista tänään... No, huoltis ainaki on.

Ala sä vaan Minski sillaikaa rasvaa sitä fillarias,mä katon jonku huoltiksen ens viikonlopulle valmiiks ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.5.13 21:50:35

Jaa täällä munia kaipaillaan ja painonpudotus puhuttaa ...

Minulla on tuo SaunaOlut-dieetti toiminut tosi hyvin, 23 kiloa vjaassa vuodessa ... viieaikoina 1-2 kiloa viikossa ...

Päivämäärä:   11.5.13 21:55:53

Mä olen kyllä sellainen, että pitää olla todella kipeä, ettei ruoka maistuisi. Valitettavasti ;D eli aina menee alas..
Apteekkiin siis tieni vie huomenna, ei tänään enää jaksa.

Vitsi, olisi varmaan ollut kiva paikka olla töissä, Niina. Mikä olisi ollut työn kuva, jos saa kysyä?

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   11.5.13 21:56:11

Teidän tahdissa on ihan mahdoton pysyä :)

Mä olin eilisen ja tämän päivän siskon kanssa patikoimassa Rokualla. Nukuttiin kodassa yö, ei onneksi mennyt pakkasen puolelle, mutta jotain plus kolmea varmaan oli yöllä. Koirat oli mukana, niille oli toppatakit ja oma makuupussi :D Taisivat silti aamuyöstä vähän täristä.

Tuolla Rokualla tuli vastaan pariskunta maastopyörillä. Tuli heti hirveä hinku maastopyöräilemään, mutta jos nyt ensin hommais jonkun perus maantiepyörän ensin.

Kohta nukkumaan.

Päivämäärä:   11.5.13 22:00:27

Öö, miksi mun puhelin laitto työnkuvan erikseen. Häiritsee :)

Päivämäärä:   11.5.13 22:02:51

No Minski, jos täällä munista puhutaan, kyl naiset villiintyy hetimiten:).....
En mäkään voi vastustaa aamumunia, on ne NIIN ihquja pekonin kanssa;).....
Tai useemman munan kokkelissa tai munakkaassa....
Ja Minski sit fillaroi johonkin ja Mission poimii kyytiin:)!!
Se on sillä saletti!!
Jaha, mikäs toi webbi onkaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 22:08:25

Mission: Sä oot kyllä riehakkaalla tuulella tänään. Mikähän pörriäinen suhun on päässyt puremaan, kun sieltä tollasta juttua lentää. :p Mulle riittää yleensä toi pari munaa, mut oon nyt alkanut paistelemaan noita aamuisin voikkareiden päälle ja on muuten jotenkin taas niin hyvää. :)

Mun täytyy varmaan kohta hiipiä tonne pommisuojaan turvaan, kun täällä noin päällekäyviä ollaan. :D

piste: Ja sinäkin siellä heti komppailemassa. Senkin munilla riehaannuttaja. Eihän täällä ole kohta lainkaan turvallista miehillä. =)

Päivämäärä:   11.5.13 22:11:22

Mulan -> nimike olis ollut toiminnanjohtaja, mutta työt olis ollu kuitenkin duunaritasoa; varsojen ja tuontihevosten tunnistaminen ja rekisteröinti, astutustietojen keräys ja tilastointi, varsanäyttelyiden järjestäminen, korttikurssien, koulutusten yms järjestäminen. Ja sen semmosta, aika paljon paperitöitä ja raviradan hommia myös; siks ne varmaan siihen taas sen ravi-ihmisen valitsivatkin. Mutta mun mielestä olis jo ollu korkea aika saada vähän uutta tuulta siihenkin instanssiin; nythän se palvelee pääasiassa ravipuolen väkeä; mutta on täällä meitä muitakin, eikä mullekaan ravipuoli aivan vierasta ole ja oon mie toimistotöitäkin tehny.. No, pääsin sentään haastatteluun, aika hyvin tällaiselta puskapelleltä :)

@ -> niitä varustehommia yritän alkaa tekemään, ja satuloita toppaamaan.

Päivämäärä:   11.5.13 22:16:08

Noh, Minski, munahulluus iskee naisiin näin keväisin;)....
Ihan normisettiä!
Näköjään iskee oreihinkin, oma yritti lähtee lapasesta tänään....mihinkäs muualle kuin tamman perään:).
Ruotuun palas, mut hetken otti emännän kanssa yhteen ja aika lailla...hitto, mä olen kova muija laittaan pojille kapuloita rattaisiin;)!!!!!
Kaikkee, mikä liikkuu, ei panna meillä!!!!!

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   11.5.13 22:18:47

Nettioffari, juu ei ehkä ihan yleinen oo mikro postilaatikkona :D Huomenna ei kerkee juoksemaan, ku meneepi töissä hela dagen.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.5.13 22:30:10

Minski vois jo ihan näin selvällä suomen kielellä tajuta että Mission on ihan selvästi kiinnostunut susta, eikä vain aina vastata takaisin ihmettelemällä kevättä ja munia ;) Sano ihan suoraan joo tai ei, niin se ois varmaan Missionillekin helpompaa ku tuo sun kiertely ja kaartelu ;)

**anteeksi, anteeksi, oli pakko sekaantua! :D en puutu ennään tän kummemmin!

Tänään on ollut kiva päivä. Olen tutustunut vähän enempi Helsingin keskustaan ja tiedän nyt jopa mistä löytyy Esplanadi ja Bulevardi :D Helpompi suunnistaa!
Sen lisäksi saleilua ja korkkasin vihdoinkin infrapunasaunan. On se jännä, sielä sitä vaan istutaan ja luetaan lehteä, ja soija vaan virtaa :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.5.13 22:31:42

Noni, mä lähen "bilettämään" :) hauskaa iltaa muillekin

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 22:32:17

Heh, niinhän se taitaa tehdä. Mua vaan alkoi nyt väsyttämään ton lenkin ja suihkun jälkeen sen verran lahjakkaasti, että mä taidan mennä jo sänkyyn. Illanjatkoja kaikille ja öitä. o/

Päivämäärä:   11.5.13 22:33:47

Ainiin, saiskos kuvaa mikrosta postilaatikkona? Kuulostaa niin erikoiselta, että tämä olis mielenkiintoista nähdä!

Minun pojat on ihme kyllä olleet vielä kilttejä pikkupoikia. Viime keväänä oli molemmilla sellainen aika, että piti raipan ja ketjunarun kanssa kuljetella vähän aikaa, mutta tänä vuonna ei oo kyllä ollu mitään viitteitäkään tuohon suuntaan, vaan kulkevat kotioloissa ihan kiltisti löysällä narulla tallista tarhaan ja takasin. Näyttelyssä toki oli ketjut ja piiskatkin käytössä, mutta aika kiltisti olivat sielläkin :) Nyt kyllä tammatkin on olleet vielä "talviunilla", tai siis toinenhan on tiine. Mutta en oo kyllä siltä toiseltakaan vielä kiimaa nähny; hammasta vaan tarjoaa pojille ohi kulkiessaan, tiukka täti! =D

Päivämäärä:   11.5.13 22:35:26

Kevätpör-pör-pörriäinennnn :D Ja aamulla meni paistetut munat taikruiksen päällä täälläkin, ihan törrrrkyhyvää :) Vakkariaamiainen viikonloppusin, pitää myös tosi hyvin nälkää sellanen setti:)

Pommisuoja ei kuule paljoo suojaa, sehän suojaa vaan pommeilta ja mä taidan olla mieluummin vaikka ohjus ;)

Paitsi että into salille lopahti tos lenkillä ihan täysin, ei huvita ei, ei sitte yhtään. Mitä sitte, lupasin että kun on neljän vapaa ni saan tehä pitkästä aikaa mitä huvittaa ja sit takas ruotuun :) Helppoa kun suunnittelee ja lupaa, tulee tehtyä paremmin niin ku sillein et "jos ehkä tänään näin ja huomen noin". Ei toimi, Mutta mua kyl saattas huvittaa tehä yöllä viel juoksulenkki, se niinku nytte kiinnostas... Ainii se kauppa! No viel ehtii..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.5.13 22:36:13

Jep..jep...no mikäs siinä...mie odottelen tässä et tuo v*tun kone nyt linkois ja pääsis vaik unten maille...tylsää on ...tyttökin viel valveilla...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.5.13 22:36:18

pauke: Mission vaan aina kiusaa mua vaikka ihan hyvin tietää, että pidän taukoa suhteilusta. :p Nyt on pakko mennä tai nukahdan tähän.

Päivämäärä:   11.5.13 22:39:23

Hahhah :D Pauke, se on oikein se :D Mutta ei hätää, mä olen ymmärtänyt asioiden oikean laidan aikaa sitten, ei se niin tyhmä ole tuo kumminkaan ku mitä yrittää antaa ymmärtää ;) On se sen ymmärtänyt ja vihjannut raasu kyllä että se vastaus on poliittisesti "mua väsyttää" :D Eli ei. Mitä jää jäljelle? No tarviihan sitä vähä kiusata silti ;)

Öitä vaan pelkurille pommisuojaan ;)

Ketäs sitte kiusataan? Ainii se kauppa... hitsi...

Päivämäärä:   11.5.13 22:41:58

Niin, nää itse kenenkin kiinnostavuudet on ihan omia valintoja:).
En mäkään aio ihan heti tota hevosmiestä treffata muuten kuin mitä nyt kaverin tallilla voi sattuu vastaan.
Ei mulla ole kiirettä, hyvin menee näinkin:)!!!
Tosin tavoitteena on kana munalla;).....

Päivämäärä:   11.5.13 22:45:16

Asija selvä ;)

Kurr kurrr, maha kurisee. Sovittelin tuossa bikineitä ja totesin että lisää treeniä ja syömälakko :/

Päivämäärä:   11.5.13 22:54:29

Niina, ei meilläkään ole tammat haitanneet, vaikka isolla tallilla ollaakin, mut tuo yksi "täti" ei älyä, että kiimaista tammaa nyt ei tarvii tuoda oriin nenän eteen ruikkimaan ja vinkumaan...
No, se sai tänään ripityksen, varmaan inhoaa mua yli kaiken, mut aivan se ja sama:)!!!
Täältä pesee, jos tarve vaatii:)!!!!!!

Päivämäärä:   11.5.13 22:56:30

Oho, täällähän käydään kuumana :) siis kevät kuumana.

Mä painun myös nukkumaan, jotta saan tän flunssan selätettyä ja jaksaa äidille kokata huomenna. Öitä!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.5.13 22:59:08

Mites, joko se yyterin sinkkugrillibile tapahtuma lyötiin lukkoon? :)
Eikös nöffillä ollut asuntovaunu, ja toki itseltänikin moinen ihana tuote löytyy...
Rannalle grillaa, hyvää ruokaa ja juomaa ja varsinkin seuraa, illan päätteeksi koko sinkkukööri ahtautuu pariin kiimaliiteriin niin on se kumma jos ei jotain tapahdu... :D :D

Päivämäärä:   11.5.13 23:11:12

piste, ei kai niitä oikein voi ihan valitakaan? Kiinnostavuuksia? Mäkin olisin joskus elämässäni halunnut kovasti kiinnostua johonkuhun mutta kun ei vaan syttynyt, pöh. Että eipä kai ketään voi kiinnostuksen puutteesta syyttääkään, kai se tulee tai ei tuu :)

Enpäs sittenkään muuta böndelle, oli se kiva käydä kaupassa vartissa, vaikka nyt osan tietysti unohdinkin ostaa, munat sentään muistin ;) Salikin koko yön auki että jos tulee vielä hinku mennä niin sinne ajaa viis minuuttia...

Hörhö, toi rupes kuulostamaan jo aika pelottavalta reissulta :D Pläjäys sinkkuja, alkoholia, ja hiton ahtaat nukkumatilat. Jepjep :D

Päivämäärä:   11.5.13 23:17:40

No joo, onhan siellä nyt mökkejä ja hotellihuoneita, niin ei tarvii ahtautua niin tiukkaan....:)!!!!

Päivämäärä:   11.5.13 23:20:05

Apua, minen varmaan tohi lähteä sinne asti teidän kanssanne :DD koskaan käynytkään sielä päinkään, en koskaan :o

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   11.5.13 23:20:07

Joo aika hurjan kuuloset bileet tiedossa. Tosin noi M:t vois laittaa samaan koppiin. Tulis vipinää tohon yhteen hurmuriin, joka nyt himmailee. :D

Mä muuten mahduin mun koon 36 kesähousuihin. Oon hillonut niitä kaksi vuotta (vai kolme?) kaapissa ajatuksella "joskus ne ei kiristä". Nyt ne mahtuu! Kuntokuuri on selkeesti toiminut.

Teidän heppailut kuulostaa niin kivalta. Kauhee kaipuu talleilemaan on taas vaivannut, mut ei oo rahaa. Höh.

Päivämäärä:   11.5.13 23:25:17

Juu, tää "harrastus" ei ole halvimmasta päästä....mulla ei ole koskaan ylimääräistä rahaa!!!
Kaikki menee hevosiin.

Päivämäärä:   11.5.13 23:26:25

Nyt mä meen nukkumaan, öitä sinkkulaan:)!!!!

Päivämäärä:   11.5.13 23:28:44

pauke, en mäkään. Me voidaa nukkuu vaik mun farkussa turvassa ovet lukossa ;P

Syvämiete, onnea kuntokuurin onnistumisesta! Mullakin olis noita "ehkä joskus vielä" -housuja kaapissa parit, vielä ei kyl mee... Mut 36 on jo kyl pieni koko!

Ja sama täällä, hevosentuoksua ikävä, no money and certainly no honey either...

Päivämäärä:   11.5.13 23:32:40

No jos kerta teillä on omat karavaanitkin, niin tehän voitte tehdä niitä sinkkumiittejä vähän vaikka minne! Ajatte sitten sieltä Yyteristä tänne itään; meidän lähellä olis yks leirintäaluekin :) Se on se sama paikka, missä mie olin pari edellistä kesää töissä. Siellä kuvattiin viime kesänä yks osa sellaseen tv-sarjaankin, minkä pitäs tulla ulos joltain ylen kanavalta muistaakseni kesäkuun puolella.

Mie yritän nyt mennä kauneusunille, kun jäi ne kunnon päikkäritkin väliin ja jäi vähän univelkaa viime yön neljän tunnin unista. Öitä!

Päivämäärä:   11.5.13 23:38:04

Ainiin, unohtu vielä, että mie voin täältä lähettää hevoselämää kaipaaville enintä ikävää lievittämään melkein 700 euron edestä vakuutuslaskuja :p Rehukaupassakin on ensi viikolla piipahdettava. Taas. Mutta toisaalta tuon viime torstain ansiosta nuokin tuntuu jotenkin vähemmän inhottavilta; hienot hevoshetket on sen arvoisia <3

Päivämäärä:   11.5.13 23:42:17

Niina, ei tarvii lähettää, koirat hoitaa mulle noita laskuja kyllä :D

Öitä Niinalle ja pisteelle :)

Päivämäärä:   11.5.13 23:49:24

No yleensä mun koko onkin 38. Mä en muutenkaan ole varsinainen hikiliikkuja. Mut astangassa tuntee tekevänsäkin jotain ja on sillä selkeesti ollut kiinteyttävä vaikutus.

Niina mä voin ottaa vaan ne hyvät hetket. Hörisevät turvat, jotka odottaa ruokaa, rauhalliset metsälenkit, laukkailut hiekkatiellä ja ne toimivat yhteistyön hetket.

Tohon karavaaniin mä osallistun vaan, jos Missionin autoon mahtuu lukkojen taakse. Muuten ei kyllä uskalla. Heh.

Päivämäärä:   11.5.13 23:52:55

Mulla on autossa myös koiraveräjä, lukittava. Siellä voi vaikka pälyillä koko illan menoa turvallisesti lukkokalterin takana luukku auki :D Jos sinne mahtuu kaks koiraa ni eiköhän pari sinkkuakin, takapenkille pari ja eteen pari :D Ollaan niin pieniäkin kaikki jo kesällä että hyvin mahtuu :p

Päivämäärä:   11.5.13 23:56:26

TAI sitten miehet lukitaan yöksi lapsilukon kera sinne Missionin autoon, niin me muut voimme turvallisesti nukkua vähän leveemminkin ;)

Päivämäärä:   12.5.13 00:03:05

pauke, hyvä idea. Mut mitäs sitte jos ne osat kääntyykin toisinpäin, ne miehet on vaarassa eikä me tytöt? Ja senhän saa tietysti aikaseks jo sillä et jos miehiä on vähemmän :D No, onhan neki turvassa siel mun autossa mut en kyl tajuu miten sen ajan sieltä enää himaan sen jälkeen ku siel on nukkunu kasa kännisiä miehiä... ikkunat auki koko matkan? :D

Päivämäärä:   12.5.13 00:11:21

Siinä ei kyllä enää kymmenen hajukuustakaan auttaisi :DD

Päivämäärä:   12.5.13 00:12:16

Tosiaankin, ketkä sinne koiraveräjän taakse pitäis laittaa? Luulen et miehet ehkä tarvitsis enemmän turvaa, ne on varmaan vähemmistönä kuitenkin.

Hyvää yötä!

Päivämäärä:   12.5.13 00:18:17

Sen koiraveräjän saa lukkoon vaan ulkopuolelta eli laitetaan vaan ne sinne, eivät nimittäin pääse karkuun ja meillähän ne avaimet on :D Mut ei kyllä auttas varmaan hajun puolesta enää muu ku tuikkaa tuleen ja laittaa lunariin koko bilikka :p

Öitä Syvämietteelle :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.5.13 00:20:07

Höh, ensin ne täällä kiusaa mut sit ei uskallakkaan :D ahdasta on teki miten vaan, ensiks, kaks äMmää valtaa sen toisen vaunun, ei millään mahdu kaikki muut toiseen... Toiseks, kaks äMmää+kaikki muut valtaa farkun, no olis mul nöffin kanssa tilaa... se olis vissiin sellanen härkävankkuri :D kolmanneks, ne juottaa uroot hirveeseen känniin, sulkee kaltereitten taa, ja pitää keskenään kivaa :D IHAN SIKAHYVÄT BILEET TULOSSA :D
Nii, ja tottakai Niina haetaan menomatkalla kyytiin, pieni itäkoukkaus tunnu missään :)

Päivämäärä:   12.5.13 00:26:40

No joo, saunottu kaverin luona ja takas omilla kämpillä...

Mikä miitti? Missä,milloin? Täh?

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.5.13 00:29:09

Pakkohan tää on laittaa että pääsee fiilikseen :D

http://www.youtube.com/watch?v=h-tBCGvc_FE

Päivämäärä:   12.5.13 00:33:48

Noh noh, samanlaisessa solikassa vuodesta -07 tullu kesät vieteltyä :D

Päivämäärä:   12.5.13 00:49:13

Noo sieltä vois sit yksitellen aina jonku miehen vapauttaa kun siltä alkaa tuntumaan ;)

Tuli tuosta biisistä mieleen, kun tiedän erään tapauksen joka luuli pitkään et laulussa lauletaan et "kanafarmari, kanafarmari, on kaikkien kaveri. Teiden kukko!" Omg me revettiin :DD

Päivämäärä:   12.5.13 00:53:24

No siis, ukot solikkaan ja akat primeraan,tai mondeoon, tai johonkin... ja sitten kohti hietsua..

Mieluiten jonkun festarin aikaan viel, esim. ilosaarirock.. :D

Päivämäärä:   12.5.13 01:04:41

Mie kävin taas pitkästä aikaa lähelläkään heposia, jotenkin osa niistä pelkäs minuu.. ja yks taas sit ei ollu mitään :O

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.