Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 278

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.13 22:41:59

Mä meen nukkumaan, karkaa muuten taas aijatukset....;).
Kauniita unia:)!

Re: Sinkkujen topic 278

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.5.13 22:46:37

Kauniita unia piste ja muut nukkumaan karanneet!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   6.5.13 22:53:43

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1193811&t=1193811

Toi oma laji on muuten siitä kiva elukkalaji että se ei vie kaikkea aikaa, tottakai hieman vie mutta ei älyttömän paljon, siihen voi tulla mukaan ihan suoraan kunhan vähä viittii kuunnella ohjeita, mut ei vaadi jonkun uuden urheilutaidon opettelemista. Se on koko perheen harrastus ja siihen mahtuu kisoihinkin ihan täysinäisenä jäsenenä mukaan. Ja yleensä miehet tykkää siitä, koiraformulaa, treenaaminen kiinnostaa niitä ja vauhtilaji viehättää. Harrastava väki on tavallisia ihmisiä, laidasta laitaan, nuoria, vanhoja, perheitä, vauvoja mukana, miehiä, naisia, pariskuntia jne. Eli tavallaan on toivoa joskus löytää kumppani joka innostuis, monesti tohon lajiin innostuu jo jos on eläinrakas, ja tulee vähän kattelemaan, purasee yllättävällä tavalla kun vähän hiffaa mistä kyse :) Kuitenkaan se ei vaadi kumppanilta kovin suuria, itellä menee sama aika ku keneltä tahansa koiranomistajalta, eli normaali lenkitys, hoito jne. Treenit kerran viikossa, joskus pääsee nopeestikin. Kisoja muutamat kesällä, riippuu ihmisestä, itellä varmaan kymmenet kisat ihan maksimi. Eli aikaa ei mee paljon. Normaali kumppanin huomioiminen käsittää mielestäni sen että kerran vuoteen kun olen kuumeessa viitsii viedä koirat ulos pari päivää, eli tunti päivässä kyllä riittää kun ite kuitenkin treenaan ne muutan hyvin. Nii ja tottakai noista täytyy tykätä, ei voi olla kotona semmosta ihmistä joka ei pidä laumanjäsenistä...

Ongelmahan useemmin on vaan se että kaikki koiranomistajat leimataan ihan pimeiks, koirat menee aina kaiken edelle jne. (Tottakai niiden terveys ja hyvinvointi on aina prio 1, ne kun ei ite kipitä lekuriin tosta, eikä silti tarkota että mitään muuta ei ikinä voi huomioida) ja se että rajottaahan tää, en mä ala kokoajan ramppaamaan jossain niin että koirat saa jatkuvasti pärjätä keskenään. Mut siis sikäli hyvä harrastus että koiramieliselle miehelle ihan mainio harrastus kaupan päälle :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 22:54:13

toi on muuten totta, että pitäis sit molemmilla olla jokin ykkösjuttu ja parisuhde sitten kakkosena.. senköhän takia mun suhteet ei kestä, kun hevonen ollu viimeset 10 vuotta se ykkösmies? tosin nythän sitä ongelmaa ei toistaiseks ole, kun poni lähti ikivihreille ja ollaan hetki ilman, mutta jos sitten taas syksyllä uus poni..

mulla on siis koko kesä aikaa koukuttaa joku mies ja sit kertoo, että oon muuten heppatyttö. :D

Lähettäjä: .- 
Päivämäärä:   6.5.13 22:58:11

Koukuta mut,.-.

Päivämäärä:   6.5.13 23:04:45

Mä kun voitan lotossa ni sit on paha, ois noita heppoja ja koiria ja sillee, mihinkäs se mies mahtuis, miespihattoon? :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 23:05:03

.-, eihän se nyt enää onnistu, kun kerroin jo olevani heppatyttö :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 23:08:57

missi, voit ottaa sitten sinne pihattoon vieraitakin.. täyshoitoon? ;D

Päivämäärä:   6.5.13 23:15:48

Joo sen Quatroxin piti duunaa se miespihatto mutta livisti jonnekin... liekö kokeillut sitä käytännössä eikä haluukaan jakaa :D Pitäs jonku varmaan perustaa, mulla olis kerrostaloasunnon alimman kerroksen piha, noin kaks ja puol neliöö, siihen jos alkajaisiks pyydystäis muutaman, kesyttäis tossa kesällä niitä pikkuhiljaa ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 23:19:12

kuulostaa ihan suunnitelmalta (;

Päivämäärä:   6.5.13 23:24:48

Wow mitä suunnitelmia ;)

Hyvää yötä sinkuille, meikä painuu koisaamaan!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   6.5.13 23:25:35

Eihän kahen ja puolen neliön pihattoon mahdu ku yks hyvä, max kaks jos oikeen tunkee :)
Onks siellä jotain virikkeitä, esim. jotain päriseviä vehkeitä ettei ne vallan hullaannu ja pysyvät aisoissa?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 23:30:00

ei kai ne miehet nyt niin paljon tilaa tarvi? :D

no mutta öitä, mäkin suuntaan peiton alle, jos huomenna ois tää flunssa jo voiton puolella..

Päivämäärä:   6.5.13 23:52:38

Hörhö, niille hommataan niin paljo vuokraajia ettei ne jaksa mitään muuta ku nukkua siinä pihalla, kaiken muun ajan ovat aktiviteeteissa muualla ;)

Mut nyt mäkin meen nukkumaan, öitä!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.5.13 23:58:41

Puolen yön paljastuksia. Tänään ihastuin. Oltiin uimassa ja tytöllä oli tatuoitu Mikki Hiiri nilkkaan :) Se oli sellainen laihaläski, kuin te täällä ihmisiä arvioitte... Kyllä täällä on monenlaista oppinut, kaikesta en tiiä olisko hyvääkään, mutta kuitenkin.

Tälle iltaa on katottu pulp fiction ja nyt death proof. Silkkaa Tarantinoa siis :) Ei voinu jättää hyvää iltaa kesken :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.5.13 00:21:10

Miespihatossa on leluja joka lähtöön, mutta vain aamupäivisin, jotta maltatte lähteä joskus hommiin sieltä.

Nettioffarin ohjelma bongattu, mutta pyh ja pah, sepä ei olekaan enää nähtävissä, ellei tule joskus uusintana. Höh. Kuules, eiku äkkiä hakkaamaan Minni omaan nilkkaan ja mars takaisin halliin stalkkauskierrokselle ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   7.5.13 00:51:10

MMmmmhh, no ma otan neuvostas muorin ja koitan onneani :) Oisin muutenkin koittanut, mutta se katos pian tulomme jälkeen. Niin ja käyn siihen aikaan, että se jokin ois siellä vaikka töitten jälkeen. Mää kun arvostan semmosta asennetta elämään, että se ite kustanettaankin... Ite kyllä nyt saatan siellä ollakkin ihan ufo aikoinakin... Eli en kai oo sitä materiaalia? No mutta kyllä sen oikeestaan aika äkkiä huomaa sen etuvarpaan asennosta, mihin siitä ihmisestä on :) eiks? :=

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   7.5.13 01:08:48

No en kyllä luottaisi siihen mittariin, se kun ei osaa ajatella ja arvioida tilannetta huomista pidemmälle. Hyvä merkki se kuitenkin on jos edes joku mittari värähtää. Noin se asenne muuttuu innottomasta innokkaaksi kun vähän pääsee uimapukuisia naisia tiirailemaan ;) Tästä se lähtee, kesä ja kummat tunteet :P

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   7.5.13 04:30:45

Huomenta =)

Jos ei puhelin piipitä yöllä tekstareita, niin sit piipittää koira ulos... että nuku tässä sitten :D

piste: mä olin tohon aikaan jo nukkumassa joten vastaan vasta nyt, että ei ole kukaan vielä ton miehen nimimerkkiä tääl arvuutteluissa maininnut =D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   7.5.13 07:07:13

HUOHmenta!
Voi kökkö että osaa väsyttää... Kolmen aikaan vielä vaan pyörii sängyssä...
Tää päivä vaatii melkosen paljon kahvia ja ehkä pienenpienen pullapalasen lähteäkseen käyntiin :D

Päivämäärä:   7.5.13 07:32:47

Huomenta! Ihana aamu! Aamukävely koiran ja pienen seuralaisen kanssa. Kyllä se aurinko vain paistaa kirkkaammin kun on seuraa, jolla on oma sisäinen aurinkonsa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.5.13 09:07:42

Jep jep jep huomenta huomenta! Tänään on selkeästi minaripäivä ja kesäkolttujen esiinkaivamispäivä, melko varmasti myös kirpparipäivä. Kesä tuloo :)

Tällaiseen tormäsin; kukkahoroskooppi. Moon Kurjenkello (9.8. – 4.9.):
Huomiotaherättävä, erikoislaatuinen, luokseen kutsuva, ihastusta osakseen saava. Siinä laatusanoja, jotka kuvaavat kurjenkello-persoonaa. Kurjenkelloa et löydä joka mutkasta, mutta tavatessasi tiedät, että seura tulee miellyttämään. Kasvina kurjenkello pitää valoisista rinnelehdoista, samoin kurjenkello-ihminen rakastaa niin asumisessaan kuin koko elämänsä linjoissa valoa, ilmavuutta, tilaa ja vapautta; periaatteella antaa kaikkien kukkien kukkia! Kurjenkello haluaa, ja myös sopii, kukoistamaan samassa “kimpussa” mitä erilaisimpien kedonkukkien kera. Kurjenkello nostaa jopa metrisen vartensa muiden kellojen yläpuolelle ja tarkkailee maailmaa ennakkoluulottomin, ennennäkemätöntä ja parempaa etsivin katsein; mikään uusi ei ole niin erikoista, etteikö sitä kannattaisi kokeilla… Vaikeudet on tehty voitettaviksi. Kurjenkello elää täysillä aurinkoista päivää, syksy tulee myrskyineen, mutta ei kannata murehtia! Kurjenkellolle sopiikin vierelleen vankkavartisempi ja maanläheisempi kukka tukemaan, joka ei koko ajan kurkottele maailman tuuliin. Kurjenkello voi suotuisien myötätuulien puhallellessa suurine “kalkattavine” kelloineen joskus unohtaa vierellään kasvavat kissan- ja variksenkellot, joten perusteellisesti rauhoittuen, tutkistelevaan itsetarkkailuun kannattaa uhrata aikaa."

Ja hei, saattekos te kesällä oman Cokispullon? Minä saan :) :)
http://tinyurl.com/dx5sbsa

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   7.5.13 09:35:18

"Voikukka 7.6. – 10.7.

Voimakastahtoinen voikukka jakaa kanssaihmiset kahteen leiriin; voikukkapersoonaa joko rakastetaan tai inhotaan. Huomaamattomaksi tai harmittomaksi häntä ei sano kukaan. Komea, kirkkaana loistava voikukka on kernaasti keskipisteenä, missä ikinä onkin. Ja voikukkahan on: yhtenä hetkenä hän valloittaa muilta tilaa täällä, seuraavassa hetkessä huomio kiinnittyy voikukkaan toisaalla. Seinäruusuksi voikukka ei alistu, vaikka moni kernaasti syrjäyttäisi yksinvaltiaan elkeillään vihamiehiä keräävän voikukan. Loistonsa alla voikukallakin on heikot kohtansa. Sisimmässään hän pahoittaa mielensä herkästi, mutta nostaa päänsä kohti aurinkoa sitkeytensä avulla. Sitkeys on samaan aikaan sekä vahvuus että heikkous: voikukkaihmisen on tiedostettava, että moni tulkitsee sitkeyden ylimielisyydeksi. Pienelle ystäväpiirilleen voikukka on luotettava lähimmäinen. Siinä missä voikukkakasviin voi turvautua niin nälässä, janossa kuin moninaisessa vaivassakin, on voikukkaihminenkin valmis antamaan kaikkensa auttaakseen ystäviään. Voikukan elämänkumppaniksi ei sovi toinen voikukka: suhde toimii kuumana viha-rakkaus -suhteena, mutta pidemmän päälle tilasta parrasvaloissa tulee liian suuri taistelu. Voikukan rinnalle voi jäädä vain huumorintajuinen ja sopeutuvainen elämänkumppani."

Hei mäkin saan oman colapullon! Pitää varmaan ostaa ihan huvikseen kesällä tommonen.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   7.5.13 09:38:06

Taas mua syrjitään ja ilman pulloa jää :( No muutenkin tuo onkin syrjivää taas kerran, tyttöille tullee enempi pulloja ku pojille.. No sitä tuo horokin on mieltä, ettei mua huomatakkaan..:

Pieni ja herkkä vanamo elää huomaamattomana ja vaatimattomana omaa salaista elämäänsä syrjässä valtateistä ja kiireestä. Kiireisiltä pintaliitäjiltä vanamo jää kokonaan huomaamatta, mutta rauhallinen kulkija ja asioihin paneutuva osaa katsoa sinne missä hiljaiset aarteet ovat. Vanamon kauneus ja herkkyys löytää yleensä ymmärtäjänsä ja ihailijansa. Nykymaailmassa vanamon ominaisuudet eivät ole arvostuksen huipulla, joten syrjäytymisen ja erakoitumisen vaara vaanii. Riuhtaisu mukaan elämän hälyyn silloin tällöin tekisi hyvää, harjoitusmielessä. Vaikka vanamo vaikuttaa lähes avuttomalta, hän uurastaa sitkeästi ja etenee sopivassa ympäristössä ja oikealla alalla lopulta hyvinkin pitkälle. Hiljainen uurastus ei aina saa ansaitsemaansa arvostusta ja huomiota. Vanamo voisi opetella edes vähän itsekehua, vaikka se hänelle onkin vastenmieleistä. Hälyä ja tekniikan pauketta vanamo ei kestä, hän nauttii metsän ja luonnon rauhasta, valitsee tarkkaan seuransa ja viihtyy omissa oloissaan. Rakkaudessa ja ihmissuhteissa vanamolla on harvoin ongelmia. Hän välttää konflikteja ja osaa sopeutua, rönsyillä, jopa luikertaa – eikä koskaan jyrää toisia. Vaara onkin, että joku jyrää hänet, tai ainakin yrittää. Tällaisesta tilanteestakin vanamo yleensä selviää, ei taistellen, vaan hiljaa muualle siirtyen. Hän ei tarvitse muita ihmisiä niin kipeästi, että maksaisi suhteesta minkä hinnan tahansa.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   7.5.13 09:47:33

Onko teiltä muuten kysytty työhaastattelussa elämäntilanteesta? Tyyliin "kerro elämäntilanteestasi?"

Multa kysyttiin ekaa kertaa, ikinä ennen ei ole kysytty. Mitä olette vastanneet ja mitä työnantaja haluaa kuulla? Tossakin oli kuitenkin käyty jo läpi mun opiskelu- ja työhistoria, harrastukset yms. ja tulevaisuuden uratavoitteet sekä keskusteltu työstä johon hain (kesätyö). Jotenkin toi kysymys tuntui tosi oudolta ja itseasiassa en tainnut edes vastata siihen, kun kysymys oli kaksiosainen ja vastasin siihen ekaan osaan. Haastattelija ei vissiin oikein edes saa kysyä tarkemmin tai on itse ongelmissa, toi on vielä niin avoin et työnhakija voi itse kertoa jotain, jos haluaa.

Musta toi kysymys on jotenkin asiaton. Mulle tulee siitä ensin mieleen a) raskautumisen mahdollisuus b)seksuaalinen suuntautuminen c) kotona olevat lapset.

Lapsista ja aviomiehestä on varmaan luontevaa puhua työnhakutilanteessa, jos sellaisia on, mutta muuten nää asiat ei musta kuulu työnantajalle. En osannut odottaa tuollaista kysymystä. Mitä siihen kuuluu vastata?

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   7.5.13 09:55:27

Syvämiete, kerro yleisesti vaan, että "elämäsi kunnossa olet, harrastelet aktiivisesti hyvässä seurassa ja elämä hymyilee. Pyrin elämässäni eteenpäin.." :) Alles klar.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   7.5.13 09:55:40

Ruoste, olipas meillä samat ajatukset tänä aamuna! Mun kaveri oli myös linkittänyt tuon kukkahoroskoopin facebookiin, ja mie ajattelin linkittää sen tänne. Mutta ehditkin ensin :)

Mie oon sama kuin nettioffari, eli vanamo. Ja kyllä taas sopii minuun kuin nyrkki silmään! En viitsi sitä tähän uudestaan enää laittaa, kun löytyy jo tuosta ylempää.

Täällä olis tänään ohjelmassa ratsastusta, kengitystä, ja poikien puunausta ja näyttelytreeniä. Olipa kivaa tehdä tallihommia "pitkästä aikaa". Koiran kanssa käytiin aamulenkillä ja yritin vähän juostakin, mutta jostakin syystä toiseen lonkkaan koski vähäsen, niin tyydyin sitten kävelemään suurimman osan matkasta.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   7.5.13 10:03:05

Minä päivänä Niina on syntynyt? Kohta sullkin on synttärit :)

Päivämäärä:   7.5.13 10:50:28

Niin taas syrjitään... Ei ollu hörhäkecolaa... Ei kyllä mikään ihme kun on ihmislasta nimellä paiskattu :D
kukkakooppikin oli ohdake, "piikikäs ja pelottava" PYH!
Nii, ja aina vaan väsyttää, taitaa olla töitten jälkeen päikkäreitten paikka, se on ainakin kivaa :)

Päivämäärä:   7.5.13 11:03:08

Peukut pystyssä syvämiete. Ehkä tuo kysmys liittyy kesätyössä siihen että onko kovakin bilevaihe menossa. Eli jos vaikka sanoo olevansa villi ja vapaa sinkku niin pelkona on krapula-aamut töissä tai pitkään nukutut???

Horoskoopista: Tätä mää vähän pelkäsinkin :)

Leskenlehti 5.4. – 2.5.

Leskenlehti on vaatimaton ja itse asiassa varsin mitättömän näköinen kukka. Kuitenkin kaikki huomaavat sen. Samoin on leskenlehti-ihmisten laita, he säteilevät hyvää tuulta ja ilahduttavat läsnäolollaan muita. He tuntevat hyvin itsensä, hyväksyvät virheensä ja ovat siksi muiden mielestä välillä hätkähdyttävänkin avoimia kertoessaan itsestään. Leskenlehti ei pelkää olla seuran keskipisteenä ja on muutenkin mielellään esillä. Leskenlehti-ihmistä on helppo lähestyä ja hänestä saa nopeasti hyvän, luotettavan ystävän. Rönsyilevä ja utelias luonne esiintymishalun yhteydessä johtaa kuitenkin siihen, etteivät kaikki pidä leskenlehdestä. Siksi leskenlehti viihtyy parhaiten kaltaistensa joukossa. Lyhytjänteisyys ja pintapuolisuus ovat leskenlehdelle ominaisia piirteitä ja siksi hän nauttii töistä, joista tulee nopeasti valmista ja joiden tulokset näkyvät kunnolla. Kärsivällisyys on hyve, jota leskenlehden on opeteltava koko elämänsä. Leskenlehdellä on kaksi lähes kokonaan toisistaan poikkeavaa elämää. Alkuvaiheessa (kukkiessaan) se on sirkeä ja näkyvä. Aikuistuessaan leskenlehtipersoona tekee saman kuin nimikkokasvinsakin; vaihtaa luonnetta. Leskenlehti kasvattaa valtavat tummanvihreät lehdet. Leskenlehti-ihminen saattaa aloittaa aikuisiässä uudelleen opinnot, vaihtaa ammattia, muuttaa asumaan maalle tai muuten “vetäytyä” omien suojalehtiensä varjoon. Jos leskenlehti solmii avioliiton nuorena, toimii se parhaiten toisen leskenlehti-ihmisen kanssa. Yhdessä kasvaminen ja muuttuminen lujittaa liittoa vuosien mittaan.

Ei, ei tule colapulloa mulle! No pysyn sitten halpiscolassa ;) .

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.5.13 11:07:31

No mut hei hörhö, sulla on oma kylä, sellaista ei joka pojalla olekaan :D Ja joo, oot tooooosi pelottava :P Sä olet kyllä ennemminkin vanamo kuin ohdake. Noista lähinnä totuutta meikäläisen kohdalla on peltolemmikki. Nettioffari ei ole vanamo, se on kurjenkello tai suopursu. Niina on selkeä vanamo.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.5.13 11:08:22

Töissä. Lounastauko. Vajaa kolme tuntia jäljellä.

"Horsma 2.3. – 4.4.

Arkisen tuntuista horsmaa on helppo vähätellä, mutta harva tulee huomanneeksi, kuinka kaunis ja komea se omassa arkisuudessaan on. Hoksaamattomat saavat syyttää itseään, sillä he jäävät paljosta paitsi. Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa. Se pysyy pystyssä kovan vartensa avulla ja nostaa ylpeästi päätään. Horsma tunnetaan myös palokukan tai paloheinän nimellä. Nimet kuvaavat sen kasvupaikkoja, metsien palo- ja hakkuuaukeita, mutta nimitykset kertovat myös tulisesta luonteesta: hiljaisena pysytellyt horsma saattaa yht’äkkiä roihahtaa ja syttyä kukoistamaan sopivan tilaisuuden tullen. Pelkkä rentun ruusu? Ehkä, ehkä ei. Horsma saattaa itsekin syyllistyä näennäiseen vaatimattomuuteen ja itsensä vähättelyyn. Sen ei kuitenkaan pidä antaa hämätä. Horsma tietää arvonsa, tekee itse omat valintansa ja kantaa pystypäin valintojensa seuraukset muiden mielipiteistä piittaamatta. Saat kutsua horsmaa rentun ruusuksi. Mutta älä suutu, jos horsma ei ole mielipiteestäsi kiinnostunut."

Lähettäjä: plussa 
Päivämäärä:   7.5.13 11:29:54

Huomenta!

Hahhah, miten mä jotenkin arvasin tän :D:D

"Ohdake 7.1. – 3.2.

Piikikäs ja pelottava. Viljelijöiden kiroama kasvi, johon karjakaan ei koske. Ohdakkeella on hankalan kasvin maine ja vaikean ihmisen leimaa kantavat valitettavasti usein myös ohdaketyypit. Ventovieraiden on vaikea lähestyä itseään suojelevaa, sulkeutuneelta vaikuttavaa ohdaketta ja monet karttavat häntä tinkimättömyyden, suorapuheisuuden ja “piikikkyyden” vuoksi. Ohdakkeen tuntevat tietävät hänen kuitenkin olevan ahkera, tunnollinen ja usein jopa itsetuhoisen velvollisuudentuntoinen. Ohdake sopii hyvin tehtäviin, joissa vaaditaan itsenäisiä päätöksiä ja vastuunkantamista. Hän vaatii paljon itseltään ja muilta eikä aina tule toimeen ihmisten kanssa, joiden näkemykset poikkeavat hänen omistaan. Ohdake voi kuitenkin kouluttaa itsensä hyväksi kuuntelijaksi ja yhteistyöntekijäksi. Ohdakkeen yksityiselämä on yksityistä eikä hän päästä lähelleen kaikkia, ei edes halua miellyttää kaikkia. Läheistensä ja erityisesti oman perheensä vuoksi hän on kuitenkin valmis uhrautumaan."

:D:D

Jepjep... eikä tullu cokistakaan ;)

Päivämäärä:   7.5.13 11:31:50

Plääh, meitsi siis. En viitti ihan kaikkea rupatella joka paikkaan samalla nikillä ku tulee stalkkereita...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   7.5.13 12:17:55

Ei yksityiselämästä saisi pahemmin kysellä, ehkä tuommoinen ympäripyöreä tiedustelu ei ole vielä laittoman puolella.

Ymmärrän kyllä työnantajaakin, varsinkin jos työntekijän poissaoloja on vaikea paikata.

Tekikö Nettioffari muuten mitään ihastuksensa hyväksi, antoiko esim. numeron, vai tyytyikö vain ihailemaan?

Mission miespihatto kuulosti sen verran hyvältä, että voisin ilmoittautua vuokralaiskandidaatiksi. Hoitelisin kyllä mielellään vuokrattavaa sisätiloissa varsinkin huonoilla ilmoilla, vaikka ymmärrän pihatossa pitämisen edut.

Päivämäärä:   7.5.13 12:33:02

kurnau, meil on noit hotelleja lähistöllä aika paljon ;) Ihan kävelymatkan päässä, sinne vaan :D

Vitsit ettei meinaa lähteä käyntiin ollenkaan, tekiskö joku mun työt? Onneks enää tää ja huominen ja sit neljä päivää vapaata :)

Päivämäärä:   7.5.13 12:39:25

Hienoa! Pidän kyllä vuokrattavat huolella narussa, jos niitä pitää taluttaa jonnekin.

Päivämäärä:   7.5.13 13:02:20

Jaha, mä kuulun tuohon Vanamokaartiin...
Pihatto kuullostaa hyvälle, kai sieltä voi sit lassota sen miehen, mikä sattuu milloinkin kiinnostamaan?
Et ei ole mtään ikärasitteita tai muita;)?

Päivämäärä:   7.5.13 13:07:05

No ne on sitten kesyttämättömiä varmaankin osa, että kannattaa valita tarkoin, olis myös hyvä osata valita sellainen itselleen sopiva ettei tule turhia konflikteja heti kättelyssä. Kuitenkin toiminta on itsenäistä eikä ole ketään valvomassa niin kaikki probleemat pitää osata itse selvittää ;)

Päivämäärä:   7.5.13 13:09:11

Juu, mua ei haittaa, mitä villimpi, sen parempi;)!
Toi orien käsittely on hanskassa:)!!!

Päivämäärä:   7.5.13 13:20:12

Mistäs te meinasitte ne asukit pihattoon hommata? Houkutellaan villit luonnonmukaiset moottorinpärinällä ja oluen hajulla? Vai saako niitä ostaa joltain välittäjältä? :)

Päivämäärä:   7.5.13 13:22:55

Houkutteluun on tosiaan helpot keinot; olutta, makkaraa ja lätkä pyöriin screenille:).
Alkaa pihatto täyttyä vinhaa vauhtia....

Päivämäärä:   7.5.13 14:08:28

Entäs sitten jos päätänkin itse pitää jonkun sieltä, ei ole kyllä hirveän kiva kun ne muut oripojat yhä melskaa siinä pihalla, ottaako joku muuu sitten katraan hoidettavaksi? Parvekkeelle tai vaatehuoneeseen, veikkaan että pärjäävät verkkokellarissakin. Ihan irti pitkin pihoja en suosittele pitämään, osa varmasti sen verran villejä etteivät kyllä pysy maisemissa, riistavietti vie...

Päivämäärä:   7.5.13 14:39:27

Mulla on yksi tuttu, jolla on ollut sonninmullikoita pihatossa ja se on nyt tyhjä, joten varmaan saa sijoitettua sinne syksyyn saakka.
Siel on kuitenkin katos, et voivat olla vähän pidempäänkin yötäpäivää ulkoruokinnassa.
Ja ruokintakatoksessa on jokaiselle oma ruokakuppi, johon saa sidottua päästä kiinni, niin eivät rohmua toistensa eväitä.
Juoma-automaatteja on useempi, et kaikki kyllä juomaan pääsevät, ei jano pääse yllättämään.
Kuvikkeena turve, joten se vähän mietityttää...

Päivämäärä:   7.5.13 14:49:16

OOOH, turvetta... Offroutimiäs saadaan jo melkein pelkästään sillä nalkkiin :D

Päivämäärä:   7.5.13 14:54:49

Niii, ja ruokaa ja juomaa, SOLD!!

Päivämäärä:   7.5.13 14:57:15

No niin mä vähän ajattelin, se on vaan niin helekutan pölisevää ja sotkevaa, et ku siinä enempi pyöriskelee, ei kyllä erota, et kuka on kuka...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.5.13 15:25:42

Voi jumalnauta miten hieno ilma!!! Ihan pöörfekt, aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta, kevyt tuulenvire puhaltaa läpi kaupungin ja ilma on just sopivan lämmin - ei liian kuuma muttei kylmäkään, ulkona pärjää niin teepparilla kuin jakussa ja farkuissakin. Miksi, oi miksi ihmislapsen täytyy istua päivät sisätiloissa?!? Nyt on kyllä tyttö yhtä hymyä, niin isoa, ettei meinaa naama riittää. Limpparia! Linnunlaulua! Silmäniskuja ja hymyilyä ventovieraille! Kahvia joenrannassa, jäätelöä ja kikattelua kävelykadulla. Kevät kaupungissa on <3

Eksyin UFFin tasarahapäville. Uusien rytkyjen tarve on nyt aika lailla tyydytetty. Kotiintuomisiksi kymmenisen kiloa uusia rättejä, hameita ja takkeja. Vautsi. Vielä jostain muutama ihanainen kesämekko, ja se on siinä.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   7.5.13 16:13:47

Ah, kesämekko! :) Ihquu. Täällä on ollut kaamea tuuli koko päivän ja sadellutkin enempi ja vähempi. Mutta eipä ole hoplopissa haitannut :)

Kurnauskisu, kyllä joo mää annan sille vaikka semmosen ihanan pyöreän 8 numeron ;)

Meinaako Missi montakin uroota jaksaa hoijella? Entä jos sattuukin olemaan sellaisia paljon huomiota vaativia yksilöitä? Kuinka kauan jaksat sellaisten kanssa :D Jotkut yksilöt vaativat hoitoa aamuin, illoin ja siinä välissäkin ;) Tuo ehdotus lätkäscreenistä saattaa karkoittaa joitain yksilöitä, mutta varmaan sinne jokunen jääkin vielä :)

Päivämäärä:   7.5.13 16:24:41

Ruoste, epistä! Mäki tarttisin vaatteita... :/ Aika paljon...

Nöffi, ihan kepeesti menee alkuun muutama, rästit pois ;)

Päivämäärä:   7.5.13 16:26:33

No jos ei olut, makkara, turve ja lätkä viehätä, niin on keinot vähissä;)!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   7.5.13 17:13:09

Missi, mää vähän epäilen, ettet kestäis sitä. Jos ei ole treenannut aikoihin kovasti, niin voi loppua kunto kesken ja tulla paikat kipeiksi...

Piste, kyllä se luomuliha viehättää kaikkein eniten ;)

Päivämäärä:   7.5.13 20:14:25

Nettioffari -> 10. päivä.

Jos tänään olis eksynyt hevosenostaja pihaan, niin olisin saattanut uljaan ratsuni myydä; sen verran taas piti meitä pilkkanaan kengityksessä. Saakelin akka!! Toinen pojista sai myös manikyyrin ja pedikyyrin, ja toinen jäi vielä huomiselle. Pojat käytettiin heppakopissa, lastautuivat oikein hienosti talven tauon jälkeen. Pakko oli kokeilla onko unohtunut, kun meillä on se mätsäri ylihuomenna. Pitäs vielä tänäiltana pestä kurahännät niiltä, että kuivuvat huomiseksi selvittämistä varten. Pesupaikka olis nyt kätevä, mutta ämpäreilläkin pärjätään.

Tänään syötiin ekaa kertaa tänä keväänä grilliruokaa, kun on tämä nuoriparikin kylässä. Oli ihanaa, ja nyt tulee vielä jälkkäriksi juustomaitolettuja; nami :) Eli yhtä herkuttelua taas luvassa koko viikoksi =D Just kun muilla alkaa dieettikuri purra, niin mulla lipsuu ja pahasti.

Päivämäärä:   7.5.13 20:20:22

Meilläkin alkoi grillikausi tänään, ja ihan käytännöllisesti grillin kokoamisella. Upea päivä mutta taas osui kova kolea tuuli tähän meidän pihalle.. hrrr... Kateellisena luin Ruosteen leppeästä tuulenvireestä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.5.13 20:20:33

Jaha, olin sit nukahtanu sohval ku katoin telkkaria ja nyt on ihan tyhmä olo. Täytyis vähän venytellä viel täs illal ja lukee pääsykokeeseen. Perjantaina ois sit leivontapäivä, tulee taas vedettyä överit leivinuunituoreella happamalla leivällä :) täytyis kans suunnitel äitienpäivää

Voisko miespihattoon toivoa tietyn tyyppistä asukasta? Kirjottaa vaikka paperil et millasen haluis ja joku kävis sit sen pyydystämäs?

Nettioffari, mun lenkkareita ei voi muuten sitoa oikein... ei niis ol ku yks pari niit nauhan reikii ylhääl

Päivämäärä:   7.5.13 20:29:32

Muistan kerran, kun ell tuli varauksella, se on ori, kauhea vaarallinen ori, ja huomautin, että olehyvä lue hevon nimi, tamma. Ell rentoitui selvästi.

Exän ongelmat on vihdoinkin ratkaistu, jäljellä vain omat.:)

Päivämäärä:   7.5.13 20:33:36

Nöffi, mahdollista :D

Niina, mullakin on vähän lipsunut, aattelin että ostan kohta semmosen "pikkunälkä"-pehmolelun ja alan pieksemään sitä aina kun alkaa tehdä mieli herkkuja... Nytkin huitasin sitte kokonaisen täytepatongin naamariin vaikka niin vannoin ettei herkun herkkua eikä ylimäärästä kaloria muutamaan viikkoon syödä. Hmh.

Min, semmoset pitää kyl ite pyydystää, mä avaan vaan ton portin ja houkuttelen, potkin spurguimmat vaan ulos ja muut saa jäädä :D

kurnau, onko exällä jo oma majapaikka myös?

Päivämäärä:   7.5.13 20:36:31

kurnau: mitenkä tuo kuulostaa niin tutulta?

Päivämäärä:   7.5.13 20:40:09

Moppe pelkäävät ell:kin oreja. Missionin pihatosta ei tiedä, komea ell laittaa pään lopullisesti sekaisin.

Exällä on majapaikka! Juhlan paikka.

Päivämäärä:   7.5.13 20:42:22

No wau kurnau, hyvä että sait sen pois nurkista! :)

Päivämäärä:   7.5.13 20:45:11

hih, kurnau, viittasin lähinnä tuohon että exän ongelmat ratkaistu ja sitten vasta omien ongelmien kimppuun ;)

Päivämäärä:   7.5.13 20:48:36

Näin se Moppe ja Mission menee.

En ole eliittikumppanin jäsen, kuuntelin tv:tä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.5.13 20:48:37

Tuo on todella hyvä uutinen kurnau! :)

Missi, blah ja mä kun halusin päästä helpolla tässä jutussa :D no mut jos mä annan sen listan sul ja sä kattelet onks sin pihattoon eksyny mul soveltuvaa yksilöö?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   7.5.13 20:56:14

hei kaikille! täälläkin ollut oikeen mahtava ilma koko päivän ja harmittaa maailman eniten, että pääsen nauttimaan siitä ainoastaan toppapukeutuneena sen verran, että koira tekee tarpeensa. -.-

Päivämäärä:   7.5.13 21:02:24

En ole pihaton puolllella kovin kriittinen, kunhan soveltuisi normikäyttöön.

Ei ole kohtuuttoman ikävä JR:ää, eikä hän edes lue tätä.

Järki, tunne ja turhat roskakoriin. Onhan pihatto.

Päivämäärä:   7.5.13 21:07:16

Pihatossahan sit voisi oikein ajan kanssa katsella ja ihastella. Ensimmäisellä kertaa varmaan riittäisi ihan tuijottelu ;) .

Tiättekö että tulee ihan hirmuisen ikävä hehkulamppuja. Meillä on tuolla vessassa hehkulamppu ja peilistä katsoo aina vastaan ihan kivan näköinen nainen ja värityskin ihan hyvä. Tässä webbikameralla "kovassa valossa" taas ei....

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   7.5.13 21:27:40

Heipsan grillaajat, ynnä muut. Mäkin kokosin eilen grillin, pallogrillin siis. Makkarat pitää kärtsätä hiilillä :) vaiks pihvit paistelenki kaasugrillis.

Päivämäärä:   7.5.13 21:29:33

Juu, pallogrilli sen olla pitää, kaasugrilliä ei tuohon pläntille varmaan kunnolla edes mahtuisi.

Päivämäärä:   7.5.13 21:31:54

Meillä on ihan vaan nuotiopaikka pihalla; mutta hyvää tulee siinäkin, possua, maissia, halloumia, kesäkurpitsaa, ananasta...

Päivämäärä:   7.5.13 21:34:49

Pitääks ananasta sutii öljyllä grillates vai ei?

Päivämäärä:   7.5.13 21:45:27

No tietty offari kaikki pihaton asukit on luomulihaa samalla tavalla kuin nää niitä "hoitelevat" naisetkin:)!
Oon miettinyt, et pitäis hiiligrilli ostaa ton kaasugrillin kaveriksi, mut aina niin kiire ja nälkä, et kaasun helppous menee edelle.
Mä nyt olen himogrillaaja, koko kesä menee grillatessa, ei uuni ja sähköliesi innosta yhtään!!
Jonkunlainen hiiliversio pitää kyl ostaa. Siinä tulee kuulemma paremmat makkarat ja kalat kun kaasulla....?
Tiedä häntä, mut kokeilen!
Mulla on edelleen aivan ihanat hevoset:)!!!
Miten voi olla niin ihania hevosia!!
Ihanaa olla joillekkin number one:)!!!!

Päivämäärä:   7.5.13 21:59:25

Mä olen sutinut ananasta grillauskastikkeella.
Kyl se saa sellaista suolaista ja mausteista makua.
Amanas on ihanaa grillattuna!
Ja voih kesäkurpitsatikut pekonissa tai metwurstissa grillattuina!
Tai taatelit pekonissa!
Hitto, tulee aivan hirvee nälkä!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:02:42

Jokohan se olis jo päivä pulkassa ja kampee ittensä punkkaan.:) Siinä kaasugrillissä ei vaan oikeen ole tunnelmaa. No olen sie Piste itsekkin ihana.:)))

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:06:08

No just, Olet.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.5.13 22:10:27

Vähä ennen viit herätys joten mä hipsin täst nukkumaan, öitä :)

Päivämäärä:   7.5.13 22:11:38

Öitä min ja muutkin sinkut! Itsekin tässä lähdössä kohti höyhensaaria.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:12:01

Öitä Min.:)

Päivämäärä:   7.5.13 22:14:26

No niin oonkin;)!!
Miten mä voisin kamala ollakkaan, kun mulla on niin ihanat hevosetkin;)!!!!
Joko KESSUlla lähti hiukset?

Päivämäärä:   7.5.13 22:16:33

Kaasugrillis on vaa nii helppo säätää lämpö isolle, pienelle, suoraan, tai epäsuoraan grillaukseen... Ehkä sitte ku sillä opettelen ensi, nii uskaltaudun pihvii ja kanankoipia joskus hiiligrilliinki laittaa :D Alunperin oon kyl mieltäny grillailut miesten hommaks, mut oppii näköjää sitäki jos haluu :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:22:08

No ei, ku o ruusunpiikkejä pää täynnä, pitää ne kaapia ensiksi pois. Ei oikeen viellä uskalla laitta kuuppaa tyynyyn, pitää viel kamman kanssa hillua takapihalla.

Päivämäärä:   7.5.13 22:23:57

Helpompaa vedellä piikit irti, kun pää on kalju;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:28:41

Niin just, mulla on sormetkin niitä täynnä.

Päivämäärä:   7.5.13 22:28:44

Vetelikö joku nainen sua ruusupuskalla päin näköä, vai mistä ne piikit päähän tuli:)???

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.5.13 22:29:34

Ai niin joo, yks juttu vielä. Voitteko suositella jotain urheilujuomaa? Vaatimuksina ois et ei saa sisältää omenaa tai laktoosia. Ja kannattaako herkkävatsaisena totutella ensin tuollaisiin juomiin vaikka blandaamalla niitä veteen vai kuinka tujuja ne on?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:35:13

Mää olen 178cm pitkä ja ruusupensas 200cm, välillä tulee huti leikkaus ja joku oksanpätkä kaatuu päälle.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.5.13 22:35:29

Mmmmtällä hetkellä ei harmita ollenkaan, että lähdin lenkille. Twilightissa on juuri päästy söpöstelyvaiheeseen. Sweeeet :P Ei mulla muuta!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.5.13 22:37:04

Iltakessu ja maate, ku saa pahemmat piikit pois, öitä.:)

Päivämäärä:   7.5.13 22:46:57

Ruusut on ihania, mut niin piikkisiä;)....
Öitä kaikille nukkumaan meneville ja menneille!
Mäkin meen pikapuoleen.
Ja ihanuus, huomen alkaa neljän päivän vapaa!
Tää on yhtä lomaa.

Päivämäärä:   8.5.13 07:58:15

Huomenta! Nukkuuks kaikki vai nojailee pihaton aitaan ja ihailee näkymää... :)
Tänään pitäis olla melkein parikympii lämmintä, hyvältä näyttää ainakin täällä, lämmintä nyt jo eikä oikeen tuulekkaan :)
Eiliset päikkärit venähti aika pitkälle iltaan :) mut nyt jaksaa taas olla reipas ja rohkee :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.5.13 09:57:15

Hereillä ollaan, olo on raskas (söinkö liikaa illalla? unohdinko venytellä?) mutta kahvi antaa laiskalle toivoa. Löysin eilen kesämekonkin, sitä täytyy heti ulkoiluttaa. :) Totesin myös eilen, että lukeminen sujuu aivan yhtä hyvin (=huonosti) puistossa kuin levottomassa kirjastossakin. Piknikille siis!

Reipasta päivää sinkkuloille :)

Päivämäärä:   8.5.13 10:36:36

Väsyttää. Se on tän viikon sana. Eilen jäi saliki käymättä. Kyl vanha on vanha, kerran vähä juo alkoholia ni viikko menee palautumiseen... Onneks alkaa neljän päivän vapaa, ehkä sitte jaksaa ku tulee nukuttua hyvin :)

Päivämäärä:   8.5.13 10:41:57

Mission, täällä myös odotetaan neljän päivän vapaata:)!
En voi sanoa olevani väsynyt viime viikon loman jälkeen, mut kivalta tuntuu, et saa taas viettää neljä päivää tallilla ja grillailla siin välissä. Toivottavasti on lämpimät kelit:)!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.5.13 11:39:04

kivaa, kun hehkutatte neljän päivän vapaita.. mulla loppuu saikku huomenna ja sit seuraava vapaapäivä onkin vasta ens keskiviikkona.. :b

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   8.5.13 11:50:51

Piste, sun valintas on Weber! Siis pidättäydy kaasugrillissä, mutta sijoita Weberiin. Siinä on jokin kouru polttimoitten päällä, johon paistirasvat kerääntyy ja siinä kärisee antaen sen grillatun savuisen maun ja tunnelman. Ja jos pallogrillin hommaat, niin siinäkin Weber. Et varmasti kadu, vaikka hinta hirvittäisi. Näillä sentäs 25v takuu... Tori.fi löytää välillä käytettyjäkin inhimilliseen hintaan. Minä ostin O-grill:in. Sitä voi käyttää patruunoilla tai pullolla. Sellainen matkamalli, jonka voi ottaa mukaan veneeseen, vaunuun tai auton perälle. Kätsä vaikka aurinkorannalla kesällä ;) Tuossakin tahdoin Weberin, mutta tämä oli satasen Weberin 200 vastaan... Ja kyllin laadukas tämäkin.

Min, alle tunnin lenkit voi vetää juomattakin. Mulla on yleensä vaan vettä, vaikka pari tuntia juoksiskin. Siinä vielä glykoosivarastot riittää. Pitemmillä tulee jo vamaan seinä vastaan. En ole vielä kokkeillut... Pitemmillä matkoilla pitää sitten se tankkaus aloittaa hetimmiten. Ja juoda pieniä määriä 15 min. välein. Kannattaa totutella elimistö ensin laimealla urheilujuomalla. Jos on kovaa rääkkiä, niin se voi väkevöityä mahassa ja sitten pitää oksentaa. Kaikki juomat eivät sovi kaikille ja niihin kannattaa totuttautua. Kisan järjestäjiä on kuulemma moitittu siitä, että urheilujuomat ovat liian väkeviä..

Päivämäärä:   8.5.13 11:59:28

Kaasugrilli on Landman.
Siinä on polttimoiden alapuolella laatikko, johon laitetaan hiekkaa ja kaikki rasvat jää siihen.
Olen tykännyt.
Tosin ei syttynyt jostakin syystä...
No, varalla on sähkögrilli.
Pitää varmaan vaihtaa polttimot tuohon kaasugrilliin vai mistähän vois johtua, et ei leimahda?
Kipinää iskee kyl.
Joo, kaasua pitäisi olla, mut käyn varalta vaihtamassa pullon ja ostan uuden letkun siihen.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.5.13 12:39:06

koskas me järjestetään sinkkujen grillibileet? :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.5.13 12:40:13

Grillibileet?! Mä oon mukana :D

Päivämäärä:   8.5.13 12:54:54

Missähän moiset järjestetään?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   8.5.13 13:25:19

ne pitää järjestää jossain keskellä kaikkea, et kaikilla on sopiva etäisyys bileisiin. :b

Päivämäärä:   8.5.13 13:30:31

Keskellä kaikkea, eli keskellä ei mitään ;)

Päivämäärä:   8.5.13 14:23:58

Mie olisin ainakin keskellä ei mitään. Mutta taitaa olla vähän kaukana kaikille muille...? Oliko ketään Keski-Suomesta?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.