Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 277

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.5.13 18:13:25

Eikö tosiaan kukaan??
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1193270&t=1186642

Re: Sinkkujen topsu 277

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 18:54:58

On kyl hiljast tääl ny. Mä tulin just lenkilt :)

Mä mietiskelin täs et pitäisköhän mun laittaa tol tyypil (jonka kans mul oli pient juttuu viime kesän) jotain viestii...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   6.5.13 19:07:04

Onneks mä löysin täältä komeen, hyvinpukeutuvan miehen ettei mun tarvi sen ulkonäköö alkaa muokkaamaan ;)

Mä olen se joka joutuu vaatekaupoille :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.13 19:37:48

Iina, menee se niinkin päin:)!
Ja kiva, jos löytyi hyvä mies;)!!!!
Ukiko?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   6.5.13 19:44:36

. : ei ole Uki =)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 19:49:40

hei mäkin oon taas täällä! :D kiirettä pitäny ja nyt sairaslomalla kaameen flunssan takia.. :c

onneks mun maanantaita piristi heti aamusta joku viestillä.. :b

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   6.5.13 19:56:01

Meinasin jo kysyä miniltä, että onko meillä tänään juoksupäivä. Ilmeisesti on, joten kai se on pakko lähteä taas testaamaan kinttujen kantokykyä kauppareissun jälkeen.

Perhanan talkkari pisti vahingon kiertämään ja lahjoitti mulle konvehtilaatikon, niitä on kuulemma kertynyt (ja kiloja kans). Olisin juossut karkuun jos olisin tajunnut mitä miehellä oli mielessä. Ei herkkuja tähän talouteen! Olin juuri täyttänyt jääkaapin rehuilla ja superfoodilla :(

Iina, täältä? En usko, ei onnistu, todista :D Onnea :)

Päivämäärä:   6.5.13 20:01:28

No en mäkään kyllä heti usko, et täältä joku aivan huippumies löytyisi, joka osaa pukeutua ja on vielä joku hyvännäköinenkin ihan itsenäisesti, ilman mitään muokkausta!!!!
En usko!!!!
Kuka, Iina????

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 20:02:31

Hopihopi sitten ruoste, seuraava juoksupäivä (mulla) on keskiviikkona :D

Uskaltaako Iina paljastaa kuka on tämä henkilö? :) ja hurjasti onnea!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   6.5.13 20:05:00

Tänään ei juosta eikä reenata vaan tankataan :p Ruokaa ja jätskii ja kerranki hötönetti vähemmällä ja naamakirja enemmällä ja sitte lätkää :) Huomen sitte rankasua kehiin :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 20:06:47

hei mä voin hyvin uskoa iinaa, mukavan miehen mäkin oon täältä löytänyt, ainakin ensivaikutelman perusteella, ei siis olla tavattu vielä, mutta suunnitelmissa olis parin viikon päästä. :b

Päivämäärä:   6.5.13 20:09:32

Ai miten ja mistä te täältä olette noi miehet löytäneet????
Eihän niitä ole kun muutama kipale koko foorumilla!!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.5.13 20:10:08

Mie olen kotona, ihanaa <3 Koiraa haliteltu oikein urakalla, ja hepatkin kävin tarkastamassa. Kaikki on jo ihan itikoiden syömiä (ja kovin likaisia), ja uljaalta ratsulta oli irronnut sarkooma kyljestä :o Paikat on kuivuneet aika hyvin, kohta uskaltaa varmaan miettiä jo hevosten pesemistä, kun ei ole enää niin kuraisia kaikki paikat.

Päivämäärä:   6.5.13 20:10:39

Ja vielä itsestään huolta pitäviä miehiä!!!
En aivan heti usko!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 20:14:58

mulla on vasta ennakkokäsitys tyypistä.. :D ei sitä vielä tiedä onko siitä mihinkään :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   6.5.13 20:24:11

On täällä hyviä miehiä, pitäisi vain nähdä ihmisiä livenä. Nyt ei jaksa ajatella miehiä, ehkä voi puida toisten suhteita.

Korpeaa se suu sivu mennyt yrityskurssi, ja siksi, etteivät saaneet kiinni puhelimella, oli niillä 150 hakijaa ja 30 pääsee, mutta kun listalla jo olin. Huomenna reklamoimaan, mutta mitä se auttaa. Ehkä elämä yrittäjänä olisi ollut niin kauheaa, että luoja säästi siltä.

Pitäisikö mennä paljain jaloin vaeltamaan Santiago de Compostelan tie tai mikä tahansa soratienpätkä, että epäonni ja vastoinkäymiset loppuisivat?

Päivämäärä:   6.5.13 20:25:10

Pitäiskö tässä nyt sitten ruveta laskemaan yks plus yks...? Ketä ei ole näkynyt täällä pitkään aikaan; Jysse...? MiksEi...?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 20:27:06

Niina, no mutta jos on ollu muita kiireitä? :D

Päivämäärä:   6.5.13 20:31:29

Jysse ja kuka muu....???

Niina, bingo, sä oot nopee ja hyviiiiiin hoksaavainen, ketä muita puuttuu????

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   6.5.13 20:35:35

No tuota... ei ny uskalla kaikkee viel paljastaa, mutta toi kävi kääntymässä täällä silleen pikaseen... :D

Jos mulla ei ole koskaan ennen sukat pyöriny jaloissa, niin nyt ne pyörähti ;)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   6.5.13 20:38:01

Tätä pariutumisten runsautta ku täältä lueskelee, nii tulee samaan tapaan hyvälle tuulelle, kuin katsellessa ulkona krookuksia, sinililjoja, valko- ja sinivuokkoja, ynnä muita. Ihkua :)

Päivämäärä:   6.5.13 20:38:09

Iina, se on Uki. Älä yritä:)!!!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 20:39:01

pitäskö tässä huolestua, ettei iina samasta tyypistä puhuta? :D

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   6.5.13 20:40:00

Johan sitä kertaalleen arvuuteltiin ;)

Minä muuten tarkoitin ihan sitä, että tätä kautta ei millään ilveellä voi syntyä mitään oikeata suhdetta, johan se on ajatuksena täysin perverssi ja ihan mahdoton kollektiivisen asennevamman, mökkiytymisen ja erakoitumisen takia, mutta hianoo jos näin on Iinan keississä päässyt tapahtumaan. Salamahan ei kuulemma koskaan iske samaan paikkaan kahdesti, paskempi juttu meille muille :D Sinkkulan hunksit ovat hyviä juuri sellaisena kuin ovat - minäkin taitaisin ihan itse joutua vaateostoksille jos joku seuraansa kelpuuttaisi. :P

Päivämäärä:   6.5.13 20:41:30

Nyt menee jännittäväksi. Itse Iinan kerrottava, oliko se Uki vai muu.

Ja muut veikkaukset... Itselläkin pari ajolähtöä, joihin panostaisin vain näin satunnaisena lukijana.

Päivämäärä:   6.5.13 20:41:47

Jysse on muuten kadonnut ihan täysin, toivottavasti hyvien merkkien vuoksi :)

Vaan onpa tuo Minskikin nykyään niin vaisu, ehkä pisteviiva onkin sitä pidätellyt muissa tekemisissä ;)

Iinan vierailijaa en osaa arvella yhtään, en muista niitä jotka on pikavisiitillä piipahtaneet, muistan vaan että sellaisia oli kyllä jossain kohtaa.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   6.5.13 20:42:13

No ei Uki asu Pirkanmaalla mun tietääkseni, että sikäli ei sovi kuvioon... :D

Joo - näin pidetään hulluja jännityksessä ;)

Päivämäärä:   6.5.13 20:44:54

Niin, Miksei...
Menkääpä sit arvon leidit vaateostoksille:)!!!
Hyvältä näyttävä nainen on aina parempi vaatteita ja huoliteltua ulkonäköä myöten kuin homssuinen!!!
Aivan sama pätee miehiin.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 20:46:16

missäs se Jysse asusteli? :b

en mä ketään ole pitänyt muussa kiireessä.. :D tänä aamuna vasta piiitkän ajan jälkeen kuului tuosta tyypistä ja kyselikin, että oonko mä täällä vieraillut, kun hän ei ole.. :b

Päivämäärä:   6.5.13 20:47:14

piste, menisin, jos olis rahaa... Oikeesti välillä ahdistaa ettei ole vaatteita, enemmän ku joku mahamakkara jopa. Mut nyt on vaikee shoppailla mitään kun on tärkeämpiä rahareikiä hoidettava ensin. Onneks sentään olen laihtunut että kaapista saattaa kohtapuoliin löytyä "melkein uutta"... Ellei tän päivän tankkaus jää päälle :D

Päivämäärä:   6.5.13 20:47:42

Jännitys tiivistyy.

Kukaan ei sure ilman syytä p*rsuksilleen mennyttä yrittäjäkurssiani, kaikki vain miettivät, keitä miessinkkuja Pirkanmaalla nyt oli. Tulee mieleen ainoastaan Spessu.

Päivämäärä:   6.5.13 20:49:05

kurnau sori, mun on pitäny jo kahesti lähettää sulle lohdutushali, ekan kerran työt tuli häiriköimään ja nyt nää miehet sitte :D Kurjaa että tollein meni se mönkään :(

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   6.5.13 20:50:31

Kun te nyt siel mietitte päänne puhki et kuka se vois olla, niin älkää ny niitä "alaikäisiä" ajatelko ;)
Mä olen sentäs jo yli 4-kymppinen :D

Ja taatusti paljastamme kuka sai ja kenet JOS tästä nyt jotain oikeesti aikaan saadaan. Ollut mutkia matkassa tapaamisen suhteen, joten ei oikeen kunnolla olla edes treffeille päästy, vaikka onkin yhteyttä pidetty pidemmän aikaa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   6.5.13 20:50:42

Eka erä pelattu jos iltapalaks monivilja puuroa,voisilmä ja puolukkahilloa..........

Päivämäärä:   6.5.13 20:52:59

kurnau, voimahali:)!!!
Sä et ollut sit yrittämiseen sopivaa ainesta, sulla on aivan jotakin muuta annettavaa tälle maalle;)!!!
Ja paljon!!!
Nyt uusi suunta ja unohda koko yrittäjyys:)!!!
Jooko????

Päivämäärä:   6.5.13 20:54:40

Iina me arvailtiin noita junnumpia pisteviivalle ;)

Nyt en kyllä muista ton ikästä vierailijaa ees... Oli vissiin aika pikavisiitti. Ei sillä et oisin ihan KAIKKI nää topat lukenu tässä muutaman kuukauden aikana (enpä) tai ollu ihan jokaikinen päivä täällä (enpä, hiton nolife...) mut harvoin niitä nelikymppisiä piipahtelee, johan toi piste ois ne syöny elävältä :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:01:13

no sittenhän se on ollu spessu iinan vieraana :D

ehkä mäkin paljastelen lisää sit, jos jotain tapahtuu. parin viikon päästä tosiaan ollaan samalla paikkakunnalla, joten suunnitelmissa olis nähdä. (: muutenhan meillä on tota välimatkaa jonkun verran..

kurnaulle hali täältäkin!

Päivämäärä:   6.5.13 21:02:53

Missäspäin se pisteviiva oikein asustaakaan?

Päivämäärä:   6.5.13 21:03:32

Tsemppiä kurnau! Ja uutta yritystä peliin, eiköhän noita kursseja toistenki järjestetä?

Tämähän on jännittävää ;) Ihan kuin hullunkuriset perheet, kellä mikäkin kortti ja katsotaan ketkä loppupeleissä on parit.

Päivä on ollut pitkä ja monivaiheinen, nyt täytyy keskittyä peliin .

Päivämäärä:   6.5.13 21:03:50

Sen täytyy olla Jaan.

Päivämäärä:   6.5.13 21:04:58

Kiitos haleista.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   6.5.13 21:05:33

Ei ole kyl Spessukaan :D

Offipalstalta se poikkes täällä, ettei ole ht-netin vakiokamaa =)

Päivämäärä:   6.5.13 21:05:49

Oisko se ollut se Bangla tai sit Spessu tai betamax, ne on kaikki pirkanmaalta ja ihan miehen iässä Iinalle...tai sit se R tai joku muu aakkonen....???
Käryää......;)!!!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:06:18

hämeenlinnassa (:

Päivämäärä:   6.5.13 21:07:43

R taitaa olla idästä? Ja M olis kai satakunnasta... vai menikö ne väärinpäin? Mutta nehän on meidän vakiokamaa melkein, käyvät aina lauseen silloin ja toisen tällöin lausumassa :) Ikää en muista... Oisko molemmat alkaneet silti kolmosella, ehkä...

Päivämäärä:   6.5.13 21:10:20

No mut pisteviiva eihän toi oo paha välimatka :) Eiku siis enhän mä tiedäkään missä se toinen osapuoli asuu... ;)

Päivämäärä:   6.5.13 21:10:23

Iina, se on *!!!

Päivämäärä:   6.5.13 21:11:15

kurnau -> minkä alan yrittäjyyttä olit miettinyt? Miehän kävin kanssa tuollaisen yrittäjyysvalmennuskurssin ja sen jälkeen vielä sen myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu -kurssin. Se hyvä puoli täällä syrjässä asumisella tietysti on, että täällä noille kursseille pääsee yleensä melkein kaikki hakijat. Typerästi kyllä tekivät kohdallasi, ja valitusta laittaisin minäkin menemään! Jos eivät ota sua tuolle kurssille "ylimääräiseksi", niin toivottavasti pääset sitten heti seuraavalle kurssille; täällä noita pyörii ainakin melkolailla jatkuvalla syötöllä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.5.13 21:11:55

Minä muistan tuon ikäisen viuhahtajan ;) Muutamaan otteeseen taisi käydä täällä piipahtamassa. Samapa tuo, kertoo ken tahtoo mitä tahtoo ja milloin tahtoo. Täytyyhän ikisinkuille kuitenkin vähän väliä käydä lällättelemässä, että hähhähää, täälläpä onkin sutinaa ja teillä ei :D

kurnau, voi kurjuus. Palaute on kyllä nyt paikallaan. Ken tietää, vaikka lisäpaikka löytyisikin.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:11:55

Missi, nii! :D eiköhän noita vanhoja topsuja selaamalla selviä kuka mun kohdalla vois olla kyseessä.. :D

Päivämäärä:   6.5.13 21:12:19

Offarit ovat toki ihania, mutta kirjoittelun perusteella on jäänyt vähän ohueksi, kuka on mitä, ja mistä. Nettioffari ja MiksEi jotenkin ovat muodostuneet persoonoiksi.

Päivämäärä:   6.5.13 21:16:45

pisteviiva, kyllä mä sen tiedän, ei ollu vaikee arvaus. Tai siis oletan niin... Mutta sä et ookaan vanhoja topsuja selaillut niin tuota... :D

Päivämäärä:   6.5.13 21:17:07

En edes halua lisäpaikkaa. Pitäkööt syvän kurssinsa. Kuten Karpo sketsissä sanoi Etelä- ja Pohjois-Koreasta, aivan sama.

Aivan sama.

Asia loppuunkäsitelty, ja yrittäjyys. Jos Niinalla vielä on intoa sukeltelemaan henkiselle kuolleellemerelle, tsemppaan.

Päivämäärä:   6.5.13 21:20:53

Noniin, Iina, se oli *??

Päivämäärä:   6.5.13 21:21:10

No tulihan se sieltä... maaali :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:21:17

uuuuh! suomi teki maalin! :D

missi, mitä mä oon missannu? :D

Päivämäärä:   6.5.13 21:25:44

Ja 2-0 ! Yes, hyvä Suomi, heräshän ne pelaamaan...

pisteviiva, oliks tää se sama joka arvattiin sillon viimeks jo? Mä oon sen tavannutkin sittemmin muutaman kerran..

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:28:56

missi, se kenen kanssa eksyin jutustelemaan toisaalta. ollaan varmaan samassa tyypissä.. miksi se kuulosti siltä, että sen kanssa ei kannata treffata? :D

Päivämäärä:   6.5.13 21:29:57

pisteviiva kyl ilmoitti, ettei mies ole täällä käynyt....Jysse ja Miksei on, ja usein. paitsi ei ihan lähiaikoina.
Iinan treffaajan mä arvasin jo, varmaan oikein:)!!!

Päivämäärä:   6.5.13 21:33:59

Ai mikä kuulosti, minä vai? En missään nimessä, ehdottomasti kannattaa treffata, hyvä tyyppi :) Saadaan kolmiodraama aikaan :p Ei vaiskaan, status on meikällä sinkku (no ei fasessa ku en sinne mitään päivitä vaan elämässä) ja niin kauan saa kaikki treffailla aivan vapaasti puolin ja toisin. Ja tosiaan jos puhutaan nyt ihan suoraan MiksEistä niin on ihan ehdottomasti tapaamisen arvonen tyyppi, oikein mukava :)

Päivämäärä:   6.5.13 21:39:07

MiksEistä oli kiva kuva. Nuorempien heiniä. Jospa Iina olisi bongannut jonkun kiinnostavan ikisinkun.

Päivämäärä:   6.5.13 21:41:18

Miksei on ihan hyvännäköinenkin nuori mies!!
Toki muuta en voi sällistä sanoo, kun et asialliset jutut sillä on olleet.
Mä jo veikkasin pisteviivalle sitä Pohjanmaan sälliä jostakin Kokkolan liepeiltä, mut on se niin kaukana....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:42:09

joo vähän lisää kolmiodraamaa mun elämään, just pääsin yhdestä kolmiodraamasta eroon.. sen takia mua ei ole näkynytkään.. :D

., tarkotin juu, että on siis käynyt täälä, mutta ei ihan lähiaikoina. :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.5.13 21:45:14

Jos kurnauskisua yrittäjyys kiinnostaa, niin anna mennä. Älä kadu tekemiäs valintoja ja jos alkaa siltä tuntua, niin aina voi palata työläiseksi :) Se yrittäjän vapaus on sellainen kiva ja kiehtova asia. Silloin ei tartte enään vapaa-aikoja ;) Voit ite valita oman tiesi. Eikä siihen kursseja tarvita, jos tahtoa on. Mutta kyllä niitä hyviä kursseja on... Voit kyllä käydä ihan maksullisenkin kurssin, niitä on vaikka mihin tarkoitukseen tarjolla ja vaikkas missä. Tai kunnalliselle nauvojalle :) Mars!

Mistä hiton pelistä ne höpöttää?

Päivämäärä:   6.5.13 21:45:15

Täällä joka toiselle jo Seinäjoki on deep etelä. Ja Joensuu on ainoa paikka asua, mutta kuusamolaiselle se ei kelpaa.

Itse suostun kerran viikossa matkustamaan raitiovaunulla toiseen kaupunginosaan. Saa olla myös yksi vaihto.

Päivämäärä:   6.5.13 21:45:21

No sit se on joko Miksei tai se offari jostakin Kokkolan liepeiltä...en nyt muista nimimerkkiä, muistaako joku??

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 21:45:46

Johtuuks tää nyt vaan kevääst et tääl on näin paljon säpinää? Missä mun säpinäni viipyy? :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.5.13 21:47:10

Munki pitäs talo maalata. Maaliksi aattelin Winhaa. Väri on vielä auki, mutta sävy pitää olla aika vaaleaa..

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:48:19

., joo kyllä se on miksei (:

min, ei kaikki säpinä oo aina hyvästä :D

Päivämäärä:   6.5.13 21:50:08

min -> vastahan sulla oli sitä säpinää! Jospa mentäs nyt järjestyksessä, että kaikki sais edes vähäsen... :p

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 21:52:45

mun säpinä on aina jotain dramaattista.. niinku just päättynyt juttu, minkä takia mua ei täällä näkynytkään.. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 21:55:30

Ei ku mä haluun jotain vakavempaa säpinää :)

Suomen peli on nyt vähä liian jännää...

Päivämäärä:   6.5.13 21:56:27

Nuoremmilla tota säpinää on enemmän vissii, muistaakseni, nii ja draamaakin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.5.13 21:58:21

Emt mistään peleistä. Täällä pelataan vain ihmissuhdepelejä. Jossain päin maailmaa välitetään lätkästä. Missä ohjelmassa Nettioffari vilautteli eilen?

min, siitäpä juuri. Valon lisääntyminen virkistää ja piristää, hormonit hyrhyrhyrräävät, ihmiset pörpörpörräävät enemmän kaupungilla... Säpsäpsäpinä pirpirpiristää :) Etkös sinä juuri lähtenyt jotain säpinänpuolikasta "karkuun" kotikonnuille?

Päivämäärä:   6.5.13 21:59:49

Perskuta, kävin väliajalla koiran kanssa ulkona ja jäin höpöttämään toisen ulkoiluttajan kanssa... Oli sillävälin päästäneet yhden maalin, grr!

Nettioffari se ulkomaaleja miettii... Maalaaminen onkin ihan kivaa hommaa, viimeviikolla sisäseiniä sutisin.

Keväästä kaikki sutina johtuu... Kevättä rinnassa ja hormoonit pinnassa.

Ja maaaali 3-1 , jeee, tuuletukset päälle.

Päivämäärä:   6.5.13 22:00:02

Ja siellä lepää!

Tossa sitä säpinää tarpeeks :) 3-1

Päivämäärä:   6.5.13 22:01:11

kurnau, mulla on samaa vikaa...
Ei kauas tallista, varsinkaan talvella:)!!!
Maneesi on ehdoton ja se on tos vieressä. Ja pojat ei sieltä lähde, joten mami pysyy näillä etelän reiteillä;)!!!
Kun noi kisakentätkin on vieres, olipa koto- tai ulkomaalla....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 22:01:21

hpk:n oma poika teki maalin! go vili <3

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 22:05:42

Ruoste, no joo mut mut... en jaks millään uskoo et siit ihmisest on mihinkään vakavaan. (Paitti jos kyseessä on urheilu...) laitoin viestiä ja kyl toi vastaili, epäilen vaan et kaivan nyt vaan verta sydämestäni

Päivämäärä:   6.5.13 22:07:51

Hienoo pisteviiva!!
Ja HIENOO Suomen Leijonat!!!!
Hitto tätä turpaan antoo on makeeta katsella:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jellonat on vauhdis, saapa nähdä, ne vie kullan vielä!!!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 22:07:52

min, luin justiin jostain, että urheilijoihin ei kannata sekaantua..?

Päivämäärä:   6.5.13 22:10:23

Joo ei kyl takuulla semmosiin täysin urheiluvammasiin kannata sekaantua. Ja vaik tykkään musiikista ni ei muuten muusikoihinkaan :D

Ja samaa vois tietty miehet sanoa helposti että hevosnaisiin ei kannata sekaantua ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 22:12:49

Pisteviiva, mä kans vähän luulen... tähän mennes oon "sekaantunu" jääkiekkoilijaan, tenniksenpelajaan, taekwondoa harrastavaan (...miten toi kirjotetaan...), jalkapalloilijaan ja tämä yks pelaa salibandya... ei hyvä :D

Päivämäärä:   6.5.13 22:14:00

Helevetti, mikä peli taas!!!!!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   6.5.13 22:14:23

Täällä ne vaan pelaa lätkä ja ihmissuhdearvuuttelupelejä, ja taas oli hörhökeparka jätetty kaikkien arvausten ulkopuolelle, nyyh... :D

En mä vaan ymmärrä miksi jääkiekkoa pitää pelata kesällä, eiks nyt pitäis jotain potkupalloa pelailla, jääkiekko on talvilaji, Ni!

Hienoja kelejä taas luvattu, vähän hatutti tänäänkin kattella ikkunasta ulos, ja nyhjätä sisällä... Mutta eiköhän tässä vielä ulos keritä ennen kuin sateet alkaa :)
Onkohan se nyt se kevätrinta ku ei meinaa uni tulla iltasin? kahden jälkeen viimeyönäkin silmät oli vaan auki... vähän meinaa aamulla väsyttää ku ennen seiskaa pitäis kumminkin olla liikkeellä...

Lähettäjä: Himourhelija 
Päivämäärä:   6.5.13 22:15:57

"Lähettäjä: pisteviiva
Päivämäärä: 6.5.13 22:07:52

min, luin justiin jostain, että urheilijoihin ei kannata sekaantua..?"

Mä (..) ainakin justiisa yhteen topaan kommentoin, ettei urheilijoihin kannata sekaantua :P Ainakaan ammattilaisiin tai edes puoliammattilaisiin :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.5.13 22:16:27

Tuossa on minille säpinää: http://www.youtube.com/watch?v=oGZ0cQ5cwQ8

Ruoste, jos sää et hokaa, niin saat olla iliman! :P

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.5.13 22:17:15

mikähän niissä urheilijoissa on vikana? mä en oo ikinä tapaillu yhtäkään urheilijaa, jos salilla kävijöitä ei lasketa... :D

Päivämäärä:   6.5.13 22:19:27

Kuulun joukkoon urheilijat urheiluhevosilla, muhun ei kannata sekaantua;)!!!
Voi hörhöriepu, silittelisin sua äidillisesti ja lohduttaisin, jos olisin lähempänä ja toi lätkä ei nyt koukuttaisi....

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   6.5.13 22:19:48

Tääläkin säpinä jatkuu :)

Mikse on haluttua kamaa selvästi ;)

Mutta siis hei, mitä kuka Kokkolan liepeiltä, multa mennyt ihan kokonaan ohi? :o

Päivämäärä:   6.5.13 22:21:03

Hörhö, ku me kaikki tiedetään ketä sä oot treffaillu ni siks ei arvuuteltu sua, sitäpaitsi et oo ollu tarpeeks kauan käymättä täällä et oisit sopinu kriteereihin ;)

Mä en kans viimeyönä saanu unta mut se tais olla vähä itseaiheutettua... Jos tänää yrittäs aikasin...

Lähettäjä: Himourheilija 
Päivämäärä:   6.5.13 22:25:21

Tämän mun tapaus ainakin luuli itsestään ihan liikoja :D Kun pelaa sm-tasolla on sitten sellainen mies, että oksat pois. Kaikki nääs tietää ja tuntee hänet :P Ei sillä makkarin puolella meni oikein kivasti, muuten ei natsannu. Mulla oli kyllä jonkin sortin ennakkoluulot urhelijoista ja ne piti täysin kyllä paikkansa

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   6.5.13 22:25:24

Joo, ei kannata urheilijoihin sekkaantua, meki Hörhö ollaan urheilijoita, moottoriurheilijoita.. ;) Ihan sm tasosia vielä :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 22:25:56

Nettioffari, wou! Kiitti tosta säpinästä :D täytyy tarkastaa lenkkarit

Päivämäärä:   6.5.13 22:26:35

Mullakin kauhea väsy. Mutta ens yöksi pääsee omaan sänkyyn, ihanaa! Eilenkin meni valvoessa sinne kahden nurkille; opettelin katsomaan nuorenparin kanssa snookeria, MM-finaali meneillään, ja itse asiassa se jatkuu nyt ja kohta taitaa olla ratkaisun hetket käsillä. En oo aiemmin älynny tuostakaan lajista yhtään mitään. Ja sitten en kuitenkaan saanu nukuttua aamulla kovinkaan pitkään. Huomenna varmasti nukuttais omassa sängyssä, mutta paluu arkeen koittaa, ja ohjelmassa on herätys talliin klo 7.00. Mutta ei harmita yhtään, kiva päästä tallihommiin, ja sen jälkeen koiran kanssa aamulenkille monen päivän tauon jälkeen :)

Päivämäärä:   6.5.13 22:28:54

Miksei nyt on fiksu sälli, mielellään kai joku nuori nainen sitä treffailee.
No en mäkään mistään himourheilijoista välitä, kunhan nyt pitää itsestään huolta ja on jonkunlaiset lihakset, et mun hevosten seläs pysyy:),
Sinne kun joutuu ihan pakosta joskus.

Päivämäärä:   6.5.13 22:29:24

Ai hitsi, mäkin oon muuten himourheilija, koiraurheilua, SM- ja PM-tasolla... :D

Lähettäjä: Himourheilija 
Päivämäärä:   6.5.13 22:31:22

Moottoriurheilu on asia erikseen, niistä on hyviä kokemuksia :)

Päivämäärä:   6.5.13 22:31:42

Jestas tota Tamin paitaa (8

Tulihan sentään Suomelle voitto. Oisko noiden urheilijoiden kanssa vähän silleen että aina jää lajille kakkoseksi?

Päivämäärä:   6.5.13 22:33:32

Heeh... ja mäkin oon osallistunut erämelonnan SM:n, eli melkein urheilija.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 22:37:13

Moppe, toi voi muuten olla totta. Jos on urheilijan kans niin sillon täytyis varmaan molemmilla olla joku ykkösjuttu jotta molemmille se parisuhde on kakkosena.

Mut mä sanon nyt hyvät yöt ja siirryn haaveilemaan ja uneksimaan kivasta säpinästä ja parisuhteesta :)

Päivämäärä:   6.5.13 22:39:22

No on se vähän silleen, ainakin noiden elävien kilpakumppaneiden kanssa...paitsi jos toinen suhteen puolikas on ihan yhtä himourheilija samassa lajissa:).
Sillon pääsee kotiin kokkaamaan ja saunomaan aivan samoilla mielihaluilla, ja joo, ei siel peiton allakaan palella tarvi;)!!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.