Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 276

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 09:07:17

Juu Piste pärräytä. ku oot kohilla.:)

Re: Sinkkujen topsu 276

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 09:12:43

Onks traillu persuksessa, kisamatka? Meinaan vaan vettä hevosille.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.13 09:28:10

Mä piipahdan:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 09:34:00

On kyl eilisestä viellä höyryjä päällä, en autonrattiin ihan heti lähde. Ja mulla ei oo tarjottavaa, mutakun kahvia.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   5.5.13 09:39:04

Oho! Ihan oikeastiko piste ja Kessu treffaa tänään!?! Jo on korkea aikakin..

Mie olisin kerrankin saanu nukkua pitkään, mutta ei onnistu. Kun on viimeiset monta vuotta heränny viimeistään seittemältä, niin ei näköjään onnistu tapojen muuttaminen ihan hetkessä; heräsin kaheksalta. Ja talon väki nukkuu vieläkin :o Kotona olisin jo koiran kanssa aamulenkillä. Voi, mitenkähän se pärjää? Onkohan sillä kova ikävä? Mulla ainakin on :/ Ja heppoja myös.

Satuitteko muuten lukemaan tuolta toisesta topicista sitä artikkeli rakastumisesta -juttua? Mie oon ihan selvästi sekoitus siitä itseriittoisesta ja pelokkaasta. En osaa puhelumeen kopioida niitä pätkiä, mutta olipa taas osuvat kuvaukset.

Haaveilin pääseväni tänään Tuusulan kirpparille, kun en eilen ehtinyt mun suosikki-city Vorssan kirppareille ollenkaan, kun siellä satulaseppien kinkereissä meni niin pitkään. Mutta saa nyt nähdä, että mihin aikaan talon väki jaksaa herätä. Iltapäivällä olis sitten ne kummipojan synttärit Keravalla. Ja jos oikein ymmärsin, niin huomenna lähdetään jo kotiin.

Päivämäärä:   5.5.13 09:40:56

Mä en tarvii edes kahvia, kunhan nyt piipahdan pikaiseen:).
Nyt tallille.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 09:41:00

Ny jännittää ja TOSI kovin, voihan viulu sentään.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 09:46:11

Leidi kyl grillaa makkaran roviolla, ennenkun jatkaa matkaa.:)

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   5.5.13 09:58:07

Huomenta, pisti silmään, että Niinahan on ihan meidän nurkilla :) Tuusulassa on kiva se Femma-tori ja Järvenpäässäkin on pari isompaa itsepalvelukirpparia... Keravalla ei ole oikein mitään Femmatorin muutettua sieltä pois.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.5.13 10:02:08

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1181332&t=1181332

Aamukahvi pitkän kaavan mukaan. Tooosi pitkän, ei ole mikään kiire ulos, ei sitten niin mikään kiire. Lihaksissa täälläkin parin päivän ahkeroinnin tuntua. Pari päivää olen myös väistellyt estottomasti yskivien, flunssaisten ihmisen räkäohjuksia (prkl, thank you for sharing!). Vielä ei ole kipiä kuin pää, mutta eiköhän tästä saada tautikin aikaiseksi. Tänään täytyy siis syödä hyvin, jotta jaksaa ;)

Onnittelut Syvämietteelle operaatio nukkasihdin saattamisesta päätökseen sekä tietenkin siitä, että sait ottaa lähikontaktia tähtäimessä olleeseen kaveriin! :)

Kessu, imuri laulamaan, ja ehdithän sä tässä välissä jotain leipoakin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 10:10:51

Ruoste, mikä vitun imurui.:) Koskaan en ole leiponut ja en leivo.:)
)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.5.13 10:21:47

Hooooveri hur hur hurr! Jos ei pää kestä meteliä, ota harja ja rikkalapio käteen ja puhaltele isoimmat villakoirat piiloon. Pitäähän siellä siistiä olla kun piste tulee tekemään tupatarkastuksen :) Et leivo? Et edes unelmiesi naiselle? Kamooon, kyllä sä nyt yhden pannarin jaksat vääntää.

Päivämäärä:   5.5.13 10:22:37

Kiitti vinkeistä, 5.nainen! En tiedä mitä kirpparia sisko tarkoitti, mutta jos oikein ymmärsin, niin olis ollut siinä Puuilon lähellä. Meidän piti käydä ostamassa uljaalle ratsulle uudet kengät, mutta putiikki olikin jo mennyt kiinni. Niin samalla sitten mainitsi, että siinä lähellä on joku kiva kirppari. Ei kyllä taideta sinne ehtiä, kun nuori pari nukkuu yhä :o Mie jo tylsistyn täällä odottelemaan niitten heräämistä. En ilkeä mennä yksiksenikään tuonne olohuoneeseen ja keittiöön kolistelemaan, ja ulos en uskalla lähteä, kun eksyisin kuitenkin. Joten telkkaria ja nettiä sitten vaan täällä "omassa" huoneessa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 10:24:28

Ruoste juu, mua jännittää niin kovin, pökäle kohta pöksyssä.:D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.5.13 10:43:09

Piste toimii oikein!

Niina kyllä nuorenparin voi jo ajaa ylös.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 10:48:05

Piste ala tulla jo.:D Saan halata

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   5.5.13 11:05:12

Kessu, pisteet sulle...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.5.13 11:15:21

Joko ne vihdoinkin tapaa toisensa :D

Pääsiköhän se Uki kotiinsa eilen vai eksyikö liikenneympyrässä väärään suuntaan? =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.5.13 11:43:27

Ollanpa täällä optimistisia! Parivaljakon viestittelyä seuranneet odottavat nenä näyttöön liimattuna raporttia iltapäivän tapahtumista. Löytääkö piste perille vai "katoaako" Kessun kännykkä kriittisellä hetkellä? Saako piste kahvia ja pullaa? Ehtiikö mies siivota vai hyppäätkö hän hooverin selkään ja huristaa hädissään sinne, missä pippuri kasvaa? Pysykää kanavalla, tarina jatkuu lounastauon jälkeen!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 11:50:36

Mää oon ihan hermona, jos en kelppaakkaan Pistelle, sukeltaa peiton alle piiloon.:D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   5.5.13 11:52:21

Kessun ja pisteet stoori on koukuttanu minutki niin että nyt pitää taas jatkuvasti kurkkia teidän juttuja. :D

ruoste; *reps*

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.5.13 12:00:30

Raportoikaa sitten miten tapaaminen meni. :) Täällä koko sinkkula odottaa kiinnostuneena.

Niina: Mikäs se sellainen artikkeli on? Kuulostaa kivalta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.5.13 12:56:03

Päivää..työntäyteläinen viikonloppu takana ja tänää hieman levätään ja tehdään kevyempii hommii ja huomen aloitellaan sit rahan ansaitseminen....pitkästä aikaa..paljon on kesällä kotonakin hommia kuhan vaan sit kerkee tehdä...noo talkooo väkeä pyydetään ja tullaan tarviiii

Päivämäärä:   5.5.13 13:07:20

Jee, mie pääsin käymäån kirpparilla :D Siellä oli ahdistavan paljon ihmisiä. Koiralle löyty Hurtan huomioliivi, mutta itelle en löytäny mitään. Tai löysin kyllä, mutta tyylitajuisempi siskoni haukkui ne kengät ihan pystyyn, joten jäivät sitten ostamatta. Nyt sen pitää vielä laittaa lounasta siipalleen, ennen kuin me päästään lähtemään sinne synttäreille. Se kyllä passaa tuota TODELLA paljon.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 13:16:48

@, voisin tulla jelppimään, on vaan tota etäisyyttä aika paljon.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.5.13 13:31:08

Niin sitä taitaapi olla aikas lajinsa verran...jos täällä suunnalla porukka seikkailee teretulemast kesäl käy..sauna lämpeää,grilli kuumana,yms....ainahan kimpas on kivempi jotain pientä tai vaikka isompaakin touhuta...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.5.13 13:58:03

@ moro! Edelleen kaipailen niitä arkistosi parhaimpia Koliotoksia nähtäväksi :) Kävipä tossa mielessä, että siellä vois piipahtaa kesäkuussa jos jostain välistä vielä löytyy vapaa viikonloppu. Siellä olisi hyvä tiristellä viimeisiä talven rasvoja joko jalan tai pyörällä kulkien ja samalla tietenkin maisemia ihaillen. :P

Kesällä ei välimatkoilla ole niin väliä, jos seura on hyvää ja kulkupeli on luotettava. Sopivassa mielentilassa sitä lähtee vaikka vain yhdeksi päiväksi toiselle puolella maata, vaikka talvella parinkin tunnin matka tuntuu kamalan raskaalta ja hankalalta reissulta. Autolla kulkeminen on kivaa, jos aikataulussa on tilaa pysähdyksille ja matkan varrella vaihtuvien maisemien ihailuun. Odotan innolla tulevaa kesää, sillä minähän on prkl päättänyt toteuttavani tänä kesänä monta viime vuosina idean asteelle jäänyttä suunnitelmaa. Kaverit eivät vaan vielä tiedä, että saavat luvan lähteä matkaan, halusivat tai eivät ;P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 15:02:58

No Piste käpäsi kylässä, vautsi mikä leidi.:)))

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.5.13 15:17:18

Kessu!! Näittekste viimein! Wau :):):)

Täällä alkaa elämä voittaa. En jaksa mitään kyl tehdä mut olo alkaa olla ihan bueno, huomenna varmaan pääsee taas urheilemaan, paljon kivempaa ku ryyppääminen! :)

Päivämäärä:   5.5.13 15:35:33

Minski tuus käymään sinkkulassa, luin se sun topikin enkä viitti alottaa kakkososaa siitä turhaan. Huhuu Minski! :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   5.5.13 16:44:29

Jee, hyvä piste ja kessu! :)

Kuulkaas enemmän urheilleet ihmiset, onkohan täys mahdottomuus osallistua (ja selviytyä) puolimaratonista neljän kuukauden treenillä?

Päivämäärä:   5.5.13 16:58:25

min, riippuu varmaan lähtökunnosta... Täysin liikkumaton rapakunto, no, aika omistautunut hankkeelleen varmaan tarttis olla, ja hitosti tuuria matkassa ettei riko itteensä ;) Mut jos on jotain pohjalla ja juoksemiseen muutenkin lahjoja ja hyvät edellytykset niin oikeenlaisella treenillä, ehkä.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   5.5.13 17:22:27

Huh, täällähän on tapahtunut *kehitystä* ! Piste ja Kessu treffanneet <3.

Itse palellutin itseni tuolla pihalla liki myrskytuulessa ja nyt olen värjötellyt peitonalla ja yrittänyt vähän lämmitellä. Homaa jäi vielä reilusti huomiselle, mutta ehkä tämä vielä tästä voitoksi muuttuu.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.5.13 17:35:37

Jee, hyvä että Piste ja Kessu viimein näkivät! :)

Minäkin kävin tänään treffeillä, eivät olleet ainoat tässä parin viikon sisään. Yhteistä niillä silti oli, että ei siitä mitään tule :F eka tyyppi ei ollut kiinnostava kuin kaverimielessä, mutta hän tykästyi kyllä minuun. Ja tää toinen taasen oli mun mielestä tosi kivan oloinen, mut siitä näki ettei tainnut kolahtaa samalla lailla. Huohh, taidan luopua koko typerästä nettitreffailusta.

Päivämäärä:   5.5.13 17:56:58

Pauke ;) aina ei mene ihan yhteen maut. Minulla on nettitreffailu vähän tauolla, on vaikea järkätä treffejä kun kolme lasta on vailla hoitajaa :D. Mutta aika erikoisia sitä välillä tapaa, olisin iloinen jos edes silleen puolittain natsais.

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   5.5.13 17:59:59

Missi, mua vähän kans epäilyttää tää mun nilkka mut mut... voishan tässä treenailla ja toinen vaihtoehto vois ol kympin lenkki jos tuntuu silt et toi puolikas on täys mahdottomuus

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 18:27:41

Piste on kyl niin kaunis nainen, et oksat pois.:) Se on kai sitten minun vuoro seuraavaksi mennä, nään ne Pisteen poitsut.:) Sen nuoremman selkään en kyl nouse.

Päivämäärä:   5.5.13 18:31:26

Suuret aploodit pisteen ja Kessun treffeille! =D

Päivämäärä:   5.5.13 18:36:44

min, eihän treeni koskaan hukkaan mee! Kannattaa aina yrittää, siihen kymppiin varmasti onnistuukin, ja jos on hyvin menny siihen ni sitte uutta tavotetta siitä puolikkasta vähän myöhemmälle :)

pauke, ai kamala, ahdistaa ajatuskin ventovieraiden treffailuista nopeella tahdilla :D Mulle riittäis varmaan yhteen tutustuminen maks kerran kuussa, sitten vois mahdollisesti latautua seuraavaan yritykseen :D

Ei voi muuta sanoa kuin että uskomatonta että se päivä koitti viimein, ja hyvä että koitti, hienoa piste ja Kessu :)

Päivämäärä:   5.5.13 18:39:07

Mission, mä alan niin paatumaan että sama ottaa liukuhihnameiningillä kaikki pettymykset vaan vastaan :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.5.13 18:43:02

Hieman ny jäitä pyttyyn, mua kiinostaa Piste ihan Kympillä, mut jos ihan rauhassa vaan edetään.:)

Päivämäärä:   5.5.13 19:04:29

Treffeilystä: kannattanee lähteä aika matalilla odotuksilla ;) . Pari viimeistä kumpikin ekatreffeillä vuodatti katkeruutensa kun exä kynii elarit.... ei ehkä ihan paras tapa mielestäni aloittaa, mutta nauroin vasta treffien jälkeen.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   5.5.13 19:11:18

Iltaa! Selvisin kuin selvisinkin reissustani (en eksyny) mut illalla väsytti niin ettei saunan jälkeen muuta kuin unta kupoliin. Yhdet sinkkukahvit noopesti hörppättiin ja kauppoja hierottiin (trikookangas ei ole Sepen kestävää;). Onnea KESSUlle ja Pisteelle toivottavasti onnistaa ny kun vihdoin pääsivät alkuun:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.5.13 20:10:35

Mä haluun kans treffailemaan :)

Voi ol et nyt innostun vähän enemmän täst treenaamisest ku on joku konkreettinen tavote. Täytyy nyt kuitenki ottaa muutama viikko viel iisisti kunnes saan pääsykokeen pois alta. Sitten voi juosta niin paljon ku kerkee :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.5.13 20:11:20

Uki: aika uskomatonta et sheltti saa sen rikki kun ei siihen ole kyennyt sakemannitkaan ;)

Päivämäärä:   5.5.13 20:25:59

Ootteko missikisoissa? Kuka voittaa?

Päivämäärä:   5.5.13 20:52:12

Täällä Kid Sing, en ole edes huomannut että tänään tulee missitkin. Kid Singissä vähän huvittaa joidenkin tyttöjen "tähti-maneerit".

Päivämäärä:   5.5.13 21:12:00

Kerkesin katsoa just kruunajaiset. Missi oli ihan ok, se Lotta Hintsa. Tosin samapa tuo minulle on että kuka voittaa :D

Siis ehkä sittenkin on toivoa tän päiväsen tyypin suhteen... ;)

Päivämäärä:   5.5.13 21:18:55

Peukut paukkeelle :) !

Päivämäärä:   5.5.13 21:25:35

Kertokaapa sitten tänne miten tapailut ja romanssit etenee. Kiva kuulla et monella on kevättä ilmassa...

Päivämäärä:   5.5.13 21:33:55

Oi, ihanaa kuulla, Pauke! Täällä peukut pystyssä, jos kerran oli sinunkin mielestä mielenkiintoinen tyyppi! :) Kiva, että edes muutamalla sinkkulan jäsenellä on kevätromanssinpoikasta ilmassa =D

Päivämäärä:   5.5.13 21:36:40

Helou sinkkulaan:)!
Kiitos, KESSU! Mut pelkkä ulkokuorihan ei merkkaa vielä mitään.
Juu, kiirettä ei ole.
Kessulla loppuu noi viikonloppuhuvit baareillen lyhyeen ja tukka lähtee.
Imurointi on opeteltava ja kahvinkeitto;)!
Tukku satkuja mukaan ja sit mennäänkin vaateostoksille.
Ja voila!
Sieltä kuoriutuu uljas urho:)!

Päivämäärä:   5.5.13 21:40:28

Piste :DD

Ja thänks! En mä kyllä liikoja elättele, eikä tästä kyllä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule jos nyt siis tulee yhtään mitään, mut mut kyllähän tää aina piristää!:) Katsotaan nyt, vai haluaako herra vain huvikseen rupatella. En kuitenkaan halua alkaa kärttämään "no, sano nyt!"-mielellä, eiköhän se pian selviä...

Lähettäjä: kiki 
Päivämäärä:   5.5.13 21:45:43

Niin pelkkä ulkokuorihan ei vielä merkkaa mitään, paitsi lyhyemmät hiukset ja uudet vaatteet.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   5.5.13 22:06:00

No onpas täälä sinkkulas kivan keväistä säpinää :)

Päivämäärä:   5.5.13 22:06:26

Älä nyt kättelyssä Kessua pelota piste ;), pitäähän meillä muilla sinkuilla olla edes jotain jännättävää!

Ajattelin just että kummallista miten mies voi olla ihana vaikka ei tosiaan olisi ulkoisesti mitenkään suosikki. Telkusta tuli juttua lastenklinikan infektio-osaston sulkemisesta ja haastateltiin Eero-tohtoria, joka on siis myös meidän keskimmäisen pojan sydänlääkäri. Siinä sitten on kertakaikkiaan ihana mies <3! Pehmeä ääni ja ihanan rauhallinen käytös, poika jo ihan pienenä aina rauhoittui kun Eero-tohtori tutki. Nuorempien ja hätäisten kanssa saattoi huutaa vaikka tunnin ennen tutkimuksiin suostumista.

Päivämäärä:   5.5.13 22:13:11

Pointti onkin se, et mun kanssa joutuu myös edustamaan ihan työkuvioiden puolesta ja silloin on miehen, joka mun mukaan lähtee, oltava viimeisen päälle.
Niin olen itsekin.
Joten kiki, älä sä sekaannu sellaiseen, mistä et mitään tiedä.

Päivämäärä:   5.5.13 22:22:50

Ihan normisettiä, naisethan ne miehet muutenkin pukee :D

Mut toihan kuulostaa hyvältä että on jo suunniteltu edustusreissuille mukaan, toivoa mahdolliselle romanssille siis lienee ;)

Hyvä pauke, onnea vaan sutinasta :) Kyllä se aina piristää vähintään, ei mitään menetettävää siis :)

Päivämäärä:   5.5.13 22:27:53

Hihihh, sain ehdotuksen uudesta tapaamisestakin ^^ Tanssein jo voitontanssin olkkarin lattialla, koiran ihmetellessä vieressä :D

Päivämäärä:   5.5.13 22:33:08

Niinpä, Mission:)!
Naisethan ne miehet pukee ja muutenkin muokkaa.
Pirttihirmu on monelle miehelle loppupeleissä se oikea vaihtoehto.
Se vaan pitää miehen ensin itse hyväksyä, et elämä voi muuttua, positiivisella tavalla.....fiksu mies oivaltaa, tyhmä ei.

Päivämäärä:   5.5.13 22:35:22

Pauke :)

Meillä on mennyt kyllä ihan väärinpäin tuo miehen pukeminen, minun exäni pukeutui aina paljon tyylikkäämmin kuin minä. Siitä arvasinkin että 40 -kriisi iski kun vaihtoi kauluspaidat ja suorat housut farkkuihin ja huppareihin, hih.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.5.13 22:36:43

Kylläpäs täällä on nyt säpinää, hienoa pauke! :D

Huomenna on eka työpäivä, melko rento fiilis toistaseks.

Päivämäärä:   5.5.13 22:41:33

Koko päivän olen miettinyt, että miten pisteen ja KESSU:n treffit sujuivat (oman elämän puutetta ehkä), ja vasta nyt ehdin nettiin.

Tarvitseeko nykyään mitään edustusmiestä tai -naista mihinkään, parempi ottaa sellainen, joka pärjää hevosten ja vaikka heinänteon kanssa.:) Vaatteet ja tukka on aika helppo uusia.

Tsemppiä paukkeelle. Ja Moppe samaa mieltä, tuollaisia aivan helmiä tapaa joskus kummallisissa yhteyksissä. Yleensä ne vain eivät ole vapaita, vaan päin vastoin: ihana ja tasapainoinen ihminen elää pitkässä, hyvässä parisuhteessa.:(

Sinkkulaivasta tulee viimeinen osa.

Päivämäärä:   5.5.13 22:43:33

No sehän on ihan miehen oma valinta, mitä elämältään haluaa.
Mun mukana kuitenkin joutuu kaikenlaisiin tilanteisiin ja paikkoihin, mä haluan, et mies on niissä täysillä mukana.
Jokainen valitsee sen mukaan, mitä elämältään haluaa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   5.5.13 22:51:16

Min, tuossa sulle: http://www.terwamaraton.fi/index.php?2 Eli kyllä kerkee vallan mainiosti puolikkaalle siinä ajassa. Mulla se ois nyt kolmen viikon päästä ja sitten kokonainen siinä syksyllä. Enkä paljoa ole treenaillut. Ja muista maltilla edetä, muuten tulee vaan takapakkia. Mitkään lukemiset ei kyllä sulla ole nyt tekosyynä. Kun sää liikut, niin pääskin pelaa paremmin ja siinä monotonisessa ravissa voit jäsennellä niitä tietojas. Pistät vaikka luennot soimaan ipottiin ;)

Pauke, kyllä sietä(täältä) netistä hyvää löytyy. Mulla nyt on semmonen kausi vaan, ettei nappaa oikein yhtään. Monta kivaa viime keväänä olikin ja yhtä kun tapasin, niin sille tielle jäinkin... Vietin elämäni onnellisimman kesän, mutta kun se ei sitten vaan ollut sitä, mitä elämältäni tahdon, niin sepäs sitten jäi... Se ei tartte olla isokaan vika, kun se on päässä...

Mutta niitä kivoja, hyviä juttuja. Mulla on kauhee reissukuume! Vaihoin vaunuun kesärenkaat ja huomenna lähtään retkelle! Hoplopin kautta kylpylään ja ollaan merenrannalla jossain yötä. :) Aijjai. Grillailtukkin on, olo on ihan pöhöttynyt, mutta se johtuu siitä pitsasta, joka piti vetäistä...

Päivämäärä:   5.5.13 22:54:57

Olen vähän epäileväinen, että löytääkö mistään miestä, joka natsaa 100-prosenttisesti joka tilanteessa. En sitten tiedä, mistä ominaisuuksista pitäisi joustaa.

Mutta sen myönnän, että kun itsessä on paljon puutteita, voi niitä toisessakin olla.

Komppaan Missionia, yhdetkin treffit uuden ihmisen kanssa olisivat liian kauhea ajatus.

Päivämäärä:   5.5.13 22:55:08

kurnau, tarvin mä sitä urosta rinnalle jos sellainen on, aina silloin tällöin ihan edustamaankin:).
Olen lopen kyllästynyt olemaan nois jutuissa aina se sinkku!! Eniten veetuttaa tunne, et olen jotakin metsästettävää riistaa aamuyön kännisten äijien kaitsijana. Se nyt on tullut konkreettisesti koettua sen sata kertaa....
Mieluusti vien mukana oman uroksen ja saan sit olla rauhassa.
Ja juu, kyl tallikamat vaihtuu päälle heti, kun työt on ohi:)!!!
Se on selvä!!!

Päivämäärä:   5.5.13 22:59:32

Piste, nyt minua rupesi puistattamaan tuo aamuyön riistana olo ...hrrr . Eli eikun treenaamaan tuosta Kessusta sopiva edustusmies ;).

En minäkään kyllä sellaista täydellistä miestä haluaisi. Siinähän tuntisi jo hirmista alemmuudentunnetta lähtökohtaisesti. Sellainen sopivissa asioissa epätäydellinen sopii paremmin, itsekin kun olen vasta tällainen puolivalmis.

Päivämäärä:   5.5.13 23:02:42

Täydellistä miestä tai naista ei ole eikä tule, se on selvä, mut sen oman vakan kannen kyllä voi löytää ja se paranee hiomalla, molempiin suuntiin, jos halua kummallakin on:).
Se on sit kyllä ihan halukysymys, mihin on valmis ja mihin ei.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.5.13 23:04:09

Nettioffari, kiitos todella paljon tuosta linkistä! Täytyy kirjottaa ylös noi treeniohjeet :) jos vaan nilkka kestää niin enköhän mä syksyllä sitten juokse puolikkaan, tai ainakin kympin :) mihis sä oot menos juoksemaan?

Päivämäärä:   5.5.13 23:06:03

Toi on muuten totta, olit sitte missä vaan porukassa sinkkuna niin aamuyöllä on seura taattu :D Yleensä vieläpä ihan laatuseura (not) ;) Pahinta on jos siihen seuraan selkeästi yrittää liimantua joku työkaveri, tai ehkä lähinnä joku työtuttava, ei nuo oikeat kaverit sentään viitti idiooteiks heittäytyä..

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   5.5.13 23:10:43

Pisteellä on nyt niin viisaita sanoja :) Tuo on niiiin totta!

Päivämäärä:   5.5.13 23:11:51

Hyvää yötä sinkuille, tämä siirtyy untenmaille.

Päivämäärä:   5.5.13 23:14:56

Enemmän on firman pikkujouluja, missä kenelläkään ei kyllä ole kumppania. Ehkä harrastuspiireissä liikutaan kaksin.

Tulisikin vielä joskus valvottua aamuyöstä ja jouduttua karkoittamaan pari liimautujaa.:) Antaisi toivoa tulevasta.:)

Offari kurja juttu, että onni jäi yhteen kesään. Mutta vaikka nettideiteissä tulisi takapakkia, ei sopivia ihmisiä mistään muualtakaan sen helpommin löydä. Itselläkin deittikammo, mutta muuten vaihtoehdot ovat kuitenkin vähissä. Ei sitä missään kassajonossa tai kirpputorilla kukaan koskaan ketään realityssa tapaa.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   5.5.13 23:15:13

No Terwamaratonille nyt eka sen puolikkaan :) Sittenpä selviää, missä se kokonainen menee, ois Kempelemaraton ainakin ja Kärkimaraton ja ohan niitä tässä kulmilla. Ei viihti ihan ylläkselle astikkaan lähtä, saatikka Tukholmaan.

Siitä mää oon aika varma ja toiveikas ainaki, että tuon harrastuksen kautta se oikeakin vielä löytyy ;) Kyllä mää lähen vielä tanssikurseillekkin, työkaveri sinne patisteli. Siellä on paljon naisia ja vähän miehiä :) Ja mää kun oon aika hyvä laskemaan :) Muuten, mää taisin olla tänään telkkarissa ;)

Päivämäärä:   5.5.13 23:15:26

Niin, se nähdään, Moppe:)!

Päivämäärä:   5.5.13 23:20:24

Tuokin herra on sellaanen, että muutama vuosi sitte olisin varmaan skipannut koska hänkään ei ollut tokikaan täydellinen. Mutta sen verran on aivot kasvaneet että on vain pakko sulattaa jotku jutut jos muuten synkkaa :p ja varsinkin kun itselläkin on niitä vikoja ja puutteita.

Mutta nyt hyvää yötä ja kiitos tsempeistä ^^

Päivämäärä:   5.5.13 23:21:39

Mopelle öitä :) (pitäskö olla kuitenkin Moppelle...?)

kurnau, äläs nyt, mut on haettu kotioveltakin :D Ensin pokailtu tosta parvekkeelta ja sittn tuli soittamaan ovikelloa ;) Kehotin tulemaan selvinpäin uudestaan, ei sit vissiin uskaltanut, tai unohti missä asun :p

Mä oon ihan kade noille juoksusuunnitelmille, pitäsköhän itekin ruveta... Ois jotenkin kivaa jos pystyis juoksemaan!

Päivämäärä:   5.5.13 23:28:14

Juu, kyl se niin on, ettei kukaan ole täydellinen eikä tarvikaan olla, mut kyl sitä ainakin yrittää parhaansa, jos on tarpeeksi halua eli ihan suomeksi sanottuna riittävästi rakkautta.
No, sitähän nyt ei ole kuin kuvitelmissa ja toiveissa, äärettömän harvoin tosi elämässä:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.5.13 23:42:53

Nyt on kirjotettu kalenteriin päivittäiset juoksumäärät :) huomenna sitten eka "treenipäivä" mut nyt koitan nukkua etten nuku tuol aamuvuorossa töissä :) hyvää yötä!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   5.5.13 23:54:39

Min, ne lenkkarit sitten pitää opetella sitoon oikein. Tai ei tartte jos ei halua, eikä tule hiertymiä. Mulle opetettiin sitten, kun oli 4 rakkolaastarit...

Päivämäärä:   6.5.13 00:09:45

Kauniita unia sinkkulaan:)!!

Päivämäärä:   6.5.13 00:18:20

Tähän aikaan päivästä ilman sinkkulaa olisi aika yksinäistä... Kun ihminen on muutenkin yksin maailmassa. Syön puoli pakettia salmiakkia, enkä suostu unimasan suhteen mihinkään vedätyksiin.

Ja uuden ihmisen kanssa olisi tietysti hienoa, jos ensikohtaamisella tietäisi, sinkoilevatko salamat oikeanvärisinä oikeisiin suuntiin, mutta vuodenhan se ainakin ottaa ketään paremmin tuntea.

Päivämäärä:   6.5.13 00:32:20

Yhelle omalle samanikäiselle kaverille kävi just hetki sitten niitä kipinöitä ja salamoita ja perhosia jne. Tuli vaan mieleen siinä että turha yrittää itelleen vissiin uskotella että niin ei enää muka vois käydä vaan pitäis antaa enempi mahdollisuuksia...

Mutta nyt on mentävä antamaan mahdollisuus unimasalle :) Öitä :)

Päivämäärä:   6.5.13 00:36:35

Täällä vielä valvotaan. Yritin opetella katsomaan snookeria, ja tietokoneella pyörii tuttavan tamma-tv; aika hiljaiselta kyllä näyttää. Nyt täällä katsotaan jotain brittiläistä lentokentälle sijoittuvaa hupi/pilkanteko -sarjaa. Huomenna yritän oikeasti nukkua aamulla pitkään. Ehkä se onnistuu paremmin, jos vastaavasti valvoo myöhään..? Öitä kuitenkin kaikille jo uupuneille!

Päivämäärä:   6.5.13 00:47:30

Näin se Niina on, nukkuminen onnistuu, kun yöllä sitkeänä valvoo. Useimmiten ei-toivottava sykli.

Missionin ikäinen on salamoille vielä helppo kohde.

Päivämäärä:   6.5.13 06:19:28

Huomenta :) Nyt ei onneksi salamat sinkoile, vaan aurinko paistaa :D
Josta tulikin mieleen että kesän ekat ukkoskuurotkaan ei varmaan ole enää kaukana. En tykkää salamoista yhtään :/

Mutta päivä näyttää kerrassaan ihanalta! Kiireiseltä, mutta sään puolesta ihanalta :D

Päivämäärä:   6.5.13 06:54:35

Huomenta! Upea aamu, vaikka yöllä on hallaa ollutkin. Aurinko lämmitti jo mukavasti, tästä tulee hieno päivä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.5.13 08:31:33

Jos lupailette, niin uskottava se on, että tästä tulee hyvä päivä vaikka nyt vähän maanantailta tuntuukin. Yritetään :)

Huomenta!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.5.13 09:56:51

Huomenta, no juuh hieman oli sotkusta, kun oon pihalla tallustellut paljon, aina ei jaksa kenkiä riisua. Ja letti on taas hieman pitkä, pitää siiliksi ajaa, helkuta mikä krapula oli eilen.

Päivämäärä:   6.5.13 10:30:01

Huomenta. En nukkunu varmaan yhtään. No ehkä ihan vähän. Uni ei tullut, ja sitten kun se jotenkuten tuli niin heräilin kokoajan. Tänää sitte väsyttää...

Mä just ajattelin tossa yks päivä että jes, kohta tulee taas ukkosia! :) Mä niiin tykkään, ukkonen on just magee :)

Päivämäärä:   6.5.13 10:47:14

Joo ukkonen on paras sää!

Olisiko Kessu parturi mitään?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.5.13 10:47:41

Hellou! Reissusta palattu. Oli aivan mahtava loma. Hienointa oli, että mikään ei ahistanut, vaikka oltiin kymmenen päivää tiiviisti yhdessä. Ainakin jos multa kysytään, niin tämän toivon jatkuvan.

Päivämäärä:   6.5.13 11:01:18

Kivat Tirlille! Ja huomenta muillekin!

Mulla on jo tavarat pakattu. Kunhan nuorenparin toinenkin osapuoli suvaitsee herätä, niin lähdetään kotiin, ihanaa! :) On tämä miniloma ainakin vahvistanut sitä käsitystä, että maaseutu on enemmän mun paikka kuin edes tämän kokoinen kaupunki. Onhan täälläkin toki varmasti hyviä puolia; on palvelut lähellä, löytyy kauppoja ja aktiviteetteja vaikka muille jakaa. Mutta mie taidan silti arvostaa enemmän sitä, että ympärillä on kunnolla tilaa. Täällä on kaikki paikat täynnä taloja, autoja ja ihmisiä. Ja mua se alkaa näköjään aika pian ahdistaa :( Kaikilla on kiire, ja esim. siskokin vetää nykyään liikenteessä herneet nenään ihan pikkuasioista ja on mun mielestä aika aggressiivinen kuski nykyään, melkein pelottaa sen kyydissä :o Eilenkin oltiin kävelyllä, ja sitä ärsytti ihan suunnattomasti, kun jotkut kävelivät väärää puolta jalkakäytävää; meillä maalla ei ole mitään oikeaa ja väärää puolta, siellä saa kävellä just siinä kohtaa, missä haluaa. Sellaisesta vapaudesta minä tykkään :)

Päivämäärä:   6.5.13 11:23:34

Tirli täällä ahdistaisi, jos pitäisi lähteä lomalle sillä ajatuksella, että se on jonkinlaista koeaaikaa. Toisaalta sitten sietäisin unelmalomalla varmaan sellaistakin ihmistä, jota en arjessa jaksaisi.

On maaseudussakin Niina puolensa, ja Tuusula ei kyllä ole mikään maailman viehättävin paikka. Mutta on isoissa kaupeingeissa sitten omanlaisensa vapaus.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.5.13 12:48:11

kurnau: no ei sillä mielellä tietenkään, että koeaikaa. Mutta väkisinkin tällä elämänkokemuksella niitä omia tuntojaan aika tarkkaan kuulostelee. Ja kiinnittää huomiota erilaisiin asioihin. Tällä kertaa yksikään asia ei ollut negatiivinen ja se on hyvä.

Päivämäärä:   6.5.13 12:59:35

Tirli taisi löytää oman kantensa:).
Tosi ihanaa, että jollakin menee hyvin parisuhderintamalla:)!!

Päivämäärä:   6.5.13 13:25:31

Ihanaa Tirli :) Kiva kuulla kun jollain menee hyvin!

Niina, mä oon just tommonen :D Heti menee hermo kun ihmiset väkisin kävelee väärää puolta, tai keskellä, tai valtaavat koko tilan ja laahustavat, ärsyttää. Ja saisivat kuulla sadattelua jos se kuuluis vauhdissa autosta toiseen, kun kehtaavat tahallaan hidastella kaks kaistaa tukkoon, hermo menee heti :D

Päivämäärä:   6.5.13 14:12:14

Minulla on kaveri, jonka uusi mies lähti etelänmatkalla riidan päätteeksi yksin baariin. No tuli se sieltä baarista pois, ja ovat yhä naimisissa.:)

Olin menossa yrittäjäkurssille, soittelin, kun sieltä ei kuulunut mitään. Olinkin ollut haastateltavien listalla, mutta kuulemma pudonnut, kun ei oltu saatu puhelimella kiinni. Kumma, ei näy niiden numeroista yhtään soittoa. No ehkä luoja ei sitten tarkoittanut minusta yrittäjää.

Päivämäärä:   6.5.13 15:41:25

Vai on offari vilahtanut tv:ssä.

Onnea Tirlille ja muille Amorin suosikeille. :D

Olin tänään siellä työhaastattelussa. Olivat saaneet 70 hakemusta ja valinneet haastatteluun kolme ja minä olin yksi niistä kolmesta, aika hyvin. Vaikka ei se hopea näissä tilanteissa lämmitä. Mutta siis lähipäivinä kertovat kuka paikan saa. Jännää! Nuorempi haastattelija vaikutti siltä, että voisi minut palkatakin, mutta vanhempi oli nihkeämpi. Olin vähän hermostunut, mutta olin kerrankin valmistautunut hyvin ja onnistuin kerran vastaamaan vitsailuun. Huh!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.5.13 16:00:03

Päivää sinkkulaan :)

Eka työpäivä takana ja ihan kiva päivä oli. Aamua ja iltaa näyttäisi olevan mul mut ainaki myös yks yövuoro, jännää. Yhdelle tutulle laitoin viestiä et jos pääsis hevosia kattomaan pitkästä aikaa mut viel ei ol tullu vastausta... äiti vois tul jo kotiin, keitin kahviaki ja nyt tuijottelen ikkunast koirien kans et koska näkyy auto :)

Nettioffari, miten sidotaan lenkkarit oikein? :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.