Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 274

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.13 20:59:23

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

No eikö kukaan....?

Re: Sinkkujen topic 274

Päivämäärä:   2.5.13 21:02:20

No jos ei, niin sit jatkan.
Moppe, kauneus on katsojan silmässä, tottakai treffaat tuollaisen miehen!!
Nuo sanat miehen suusta tarkoittaa sitä sisäistä ja ulkoista kauneutta yhdessä ja molempia on HARVALLA:)!!!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   2.5.13 21:04:52

Ööh.. noh, siinä vähän lässähti. Nettitreffi kyseessä ja eipä varmaan kovinkaan paljoa tuosta sisäisestä kauneudesta voi vielä tietää ;).

Kessu: ei ehtinyt korkata, kun piti käydä hiljentämässä iltamekkalaa tuolla yläkerrassa. Enskerralla sit.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   2.5.13 21:08:19

Moi pauke, pitkästä aikaa :) Mä oon kanssa metsästäny loisteputkilamppua vessaan, eipä löydy oikeen pitusta ja mallista. Miksei ne myy niitä enää? Ihan älytöntä.. Pitää varmaan soittaa isännöitsijälle että tulee vaihtamaan lampun. Väittävät että noi kalustoon kuuluvat keittiön ja vessan lamput kuuluis niille muutenkin, mut enpä ole moisen takia ikinä viittiny vaivata... Kohta on vissiin pakko.

Vitsit mä oon puhki! Shoppailin pari tuntia jalat muussina, enkä todellakaan löytäny mitä oisin halunnu, huomiseks siis rytkyä. Rahaa kuitenkin meni muutamaan alessa olevaan kesäpaitaan, mut ei niistä nyt ole huomisen varustukseen :( Sitten lenkitin koirat, nyt pitäs olla menossa jo koht salille, aikasin nukkuu, ja värjää tukkakin. Joku täs yhtälössä ei nyt taas täsmää sit niinku yhtään :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 21:09:06

Hui helkuta mää oon koht ollut sinkkuna 4 vuotta, jotenkin vaan tähän olotilaan on jo tottunut, täytyy varmaan perustaa erakkojen topsu.:D

Päivämäärä:   2.5.13 21:13:40

KESSU, heh!
Aika pitkälti sinkkuus on ok, mut kyllä se kaipuu sullekin jossakin vaiheessa iskee naisen viereen muutenkin kuin silloin tällöin:)! Siitä olen satavarma!
Välillä jo selviä oireita havaittavissa:D!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   2.5.13 21:15:19

Koko illan katsellut Marinski-teatterin esitystä ylen teemalta, mitään käännöksiä ei ole, eli pitää tietää biisit ja esiintyjät.

Vanhin lapsi kanssa sanoi muutama viikko sitten, että 'äiti et ole paksu'. Nyt parhaillaan on elämänsä ensimmäisissä yöbileissä, kateeksi käy.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 21:16:54

Mulla olisi Missi sulle semmoonen pikku leidimallinen pokasaha ja kevyt kirves.:) Jos haluut, toi pusikko ei karkaa mihinkään ja ja ylimääräset kropasta lähtee. Iltapalaksi pari porkkanaa ja protstu jugurttia.:)

Päivämäärä:   2.5.13 21:18:44

Niin ja tahdon erakkojen topsuun. Tehdään vaihtokauppa, Kessu tulee sinkkumiittiin (kuten myös piste), ja kirjoitan sitten yksinäni erakkotopaa täältä ikuisuuteen.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.5.13 21:20:57

Ai jos 4 vuoden sinkkuilusta joutuu erakkojen topsuun, niin mihin kategoriaan kuuluu 30-v sinkkuna ollut...? :p

Täällä alkaa olla ohjeistukset valmiina ja mukaan lähtevät tavarat selvillä :) Vielä pitäs paketoida tuo kummipojan synttärilahja valmiiksi ja tunkea se johonkin laukkuun, ettei vaan unohdu kotiin; sehän se vasta katastrofi olis :o

piste -> eikö sitä satulaa saa postitse lähetettyä, vai onko se sitten niin kallista? Täytyykö tuollaisesta lahjastakin maksaa alvit ja tullit maahan tuodessa?

Päivämäärä:   2.5.13 21:21:36

Mission, älä mee KESSUn savottaan...:)!!
Porkkanat ja proteiinijugurtti ei hirveen houkuttelevalta kuullosta....:).

Päivämäärä:   2.5.13 21:21:47

Kessu :D:D Vai pitäs sitä pusikkoa raivata :p

Mä oon ollu sinkku koht viis vuotta, repikää siitä :p Kyllä se aika menee nopeesti...

Päivämäärä:   2.5.13 21:26:13

Lasketaanko suhteessa yksin olo myös sinkkuudeksi, sitten johdan koko porukkaa kirkkaasti.

Kuka perustaisi erakkotopan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 21:26:27

Piste, oot oikessa, mää kuulostelen ja haistelen ilmaa, tuli vuosien takaa niin paljon paskaakäteen, ehkä siksi olen varovainen. Sitä Hyvinkäätä en voi varmaksi luvata, tiedät itse tilanteen mistä puhelimessa puhuttiin..:)

Päivämäärä:   2.5.13 21:28:20

Aina toi Niina tulee ja voittaa sinkkukisan :p

Aina tol Kessulle on "olosuhteita" :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 21:31:53

Jos hernesoppa ja näkkäriä, senjälkeen kun työ on tehty hyvin.:) Onko Riksu ainut sinkuista, kuka on käynyt intin.?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.5.13 21:34:52

Jos nyt kesäl on sinkkulamiitti niin mä voisin ehkä kans tul mukaan :)

On kyl kivaa ol vanhempien luon pitkäst aikaa. Ja äiti on hyvin onnellinen et sai muksunsa kotiin :D maanantain alkaa työt

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 21:35:48

Missi, jäkäti jäkäti, me tiedetään Pisteen kanssa sellaista, mitä sää et tiedä, ei kovin mielyttävä tieto tule olemaan mulle. Mut tiedossa jo.:)

Päivämäärä:   2.5.13 21:37:08

Miten ei ole yllätys, ettei Kessu lupaa jotakin varmaksi.

Intti, meneeköhän sinne omat pojat aikanaan. Aika varmasti itse en.

Päivämäärä:   2.5.13 21:38:06

No nyt kyl protestoin, KESSU LUPASIT tulla!!!!!!
Ja ihan puhelimessa!!!!
Mä kyllä vedän herneen nenään ja syvälle, jos et tule!!!!!
Niina, ei se kallista ole, mut ehyenä perilletulo on hyvin kyseenalaista...
Sinkkumiittiin mä tulen, jos sellainen siis todella järjestyy!!

Päivämäärä:   2.5.13 21:39:02

Lasketaanko yhteen ennen ja jälkeen avioliiton, sitten mulla on 32 vuotta sinkkuutta plakkarissa. Mutta en minä erakoitumaan nyt jouda!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 21:39:37

Piste, mää soitan.:)

Päivämäärä:   2.5.13 21:41:50

Täällä on ollut Moppe 2 avioliittoa, ja sitten mm. tuo viimeinen exä. Erakkotopassa ei tule olemaan yksinäisempää.

Päivämäärä:   2.5.13 21:45:07

Voi v... pakko ois mennä salille.. Mä en jaksais! Pakottakaa mut, en voi treenaa kankkusessa ni menee maanantaille muuten :(

Päivämäärä:   2.5.13 21:47:45

Mission jos tähän aikaan käyt salilla, mitä tapahtuu unirytmille? Tietty jos iltatyö... Muutoin ei enää.

Päivämäärä:   2.5.13 21:50:28

Jos nyt meen salille ni oisin nukkumassa yheltä, herätys ois kai seiskalta... Eiks se muka riitä? :p Duunia pikkasen ylitöistä lyhentäen 6-7h, koirat lenkille, ittensä kuntoon, koirat hoitoon ja baanalle. Nukkumaan sit aamukuudelta. Ei paha? :D

Ois vissiin järkevämpää vaan tehä iltapalaa ja painuu nukkuu tunnin päästä :/

Päivämäärä:   2.5.13 21:58:26

Tein Mission joskus kauan sitten samaa, kävin juoksemassa iltayöstä myöhään, kun muutoin ei muka ehtinyt. Mutta oikeasti elimistö tarvitsee raskaamman liikunnan jälkeen 2-4 tuntia palautumista ennen unta. Varsinkin jos ei tahdo, että aamulla olisi iso väsy.

Kerran voi tehdä mitä vain milloin vain, pitkällä kaavalla pitää vähän harkita.

Päivämäärä:   2.5.13 22:02:59

On vaan valmiiks jo ihan puhki... Mut siellähän sitä piristyis ;) Huominen vaan hirvittää ku sit väsyttää pahasti.

Taidan silti mennä, vedän pikaversion, jalkapäivä, pelkät isot perusliikkeet äkkiä isoilla painoilla. Lähtee shoppailukolotus ainaki jaloista liikenteeseen :D

Päivämäärä:   2.5.13 22:34:22

Kävin suihkussa jo nyt, helposti venytän keskiyöhön.

Toivomuksia sinkkumiitin ajankohdalle?

Päivämäärä:   2.5.13 22:38:00

KESSU on mies paikallaan, sori!!
Mä en muistanut, kun ajattelen yleensä vaan positiivisesti ja kuoharin kanssa vielä positiivisemmin....:)!
Ei ajatella nyt sellaisia, mitä ei vielä elämässä ole, jos on tullakseen, niin sit tulee. Ei niille mitään voi.
Mut ihana mies toi KESSU on:)!
Sentään selvittää asiat, jos on päässyt unohtumaan, mitä on puhuttu.
Tollasista miehistä mä tykkään;)!!!

Päivämäärä:   2.5.13 22:51:12

Mulle sopii sellainen vkonloppu, kun ei ole kisoja, ei sada ja on lämmintä:).
Siis kesäkuun alkupuoli.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 22:51:32

Jos kaunis Piste laittaisi sievän päänsä jo punkkaan.:)

Päivämäärä:   2.5.13 22:54:13

Mä oon lomalla, ei oo vielä pakko:)!
No, kyl mä kohta meen nukkumaan, huomen on treenipäivä heti aamupäivästä.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   2.5.13 23:03:27

No niin, vappu meni että heilahti. Mullakin oli aattona ihan hauskaa ja seuraavana päivänä olinkin muuttoapuna 11 tuntia. Tänään huhkin koulujuttuja koko päivän. Huh!

Vai miitti, uskaltaiskohan sitä? Täällä on vissiin ollut hulinaa ja vilskettä, taas uusi topa.

Päivämäärä:   2.5.13 23:04:35

Koirat haluu vielä ulos, joten mennään ja sen jälkeen nukkumaan:)!
Kauniita unia kaikille:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 23:12:23

Öitä Piste.:) Hassua sanoa niin, vaikka tiedän leidin oikean nimeen.:) Ny vipinää sinkkuleidit virsuihin ja ukkoa etsimään.:)

Päivämäärä:   2.5.13 23:14:44

Hyviä öitä sinkkulaan. Ihanaisen tohtori kukan jälkeen näkee kauniita unia :) (areenasta juuri katsoin missaamani jakson).

Päivämäärä:   2.5.13 23:39:50

No joko ne nukkuu? Mä vasta tulin salilta :D Päättivät mokomat vielä pitää sen nykyään auki 24/7 joten yökyöpelillä on entistä öisemmät treenit... Kroppa kyllä kiittää että päätin mennä, ihana fiilis :) Huomenna ei varmaan, veikkaan että väsyttää :D Jos yrittäis reippaasti tehä iltatoimet ja sitte nukkumaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.5.13 23:45:53

o/ Jou.

Minäkin voisin oppia tykkäämään salillakäymisestä jos sen saisi tehdä rauhassa yöaikaan :) Mnjääh. Sen sijaan saan kai tyytyä luuhaamaan tallilla yömyöhään. Onneksi ei tarvitse selitellä kenellekään, miksi aina menee niin myöhään ja miksi eteisessä taas haisee eläin (ja miksi kahvimaito taas on loppu... prkl).

Päivämäärä:   2.5.13 23:52:30

Tallillakin on ihana luuhata myöhään :) Vielä mä muistan kyllä... Kai se tarvii jossain kohtaa taas hepostenkin kanssa pelleillä. Ei vaan tullu otettua tallikoiraversioita että siin on yks ongelma ensin ratkastava :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.5.13 00:17:06

Ehtiihän noita harrastaa :) Ei se kivaa ole, jos joka ilta menee myöhään, mutta aina olen tyytyväinen lähtiessäni tallista. Vaikka ilta olisi ollut kökkö ja ratsastus syystä tai toisesta ei olisi sujunut, löytyy tallista aina joku hyväntuulinen höntti, jonka turvalle voi muiskauttaa suukon lähtiessä ja rapsuttaa hetken leuan alta. Ihania otuksia ovat, ne velmuimmatkin. Niillä fiilareilla sitten jaksaa kotiin asti. Mieluumminhan siellä tallilla kuitenkin luuhaa kuin sohvalla röhnöttää :)

Nuo pikkuhippiäisiet rajoittavat kyllä vähän tuotakin harrastusta, kun molemmille eläinlajeille pitäisi uhrata töiden jälkeen useampi tunti. Töistä se aika kai sitten on nipistettävä :P

Työ... yäk! Kohta sinnekin on mentävä. Öitä :)

Päivämäärä:   3.5.13 07:14:35

Huomenta! Jälleen kaunis aamu, toivottavasti ei rupea tuulemaan! Erheydyin aamutuimaan lukaisemaan muita topiikkeja... ei kyllä kannattaisi. Pääsenpäs tänään seinää maalaamaan ;) .

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 07:35:30

Huomenta, hippasen on paikat kipiät, taisi eilen tulla riehuttua liikaa. Tulee hienopäivä ja ei tuulekkaan, hyvä maalausilma.:)

Päivämäärä:   3.5.13 07:48:40

:) Kyseessä sisäseinä niin ei kelillä niin väliä. Mutta seinän jälkeen taas pihahommin, aurinkoinen keli on kyllä mahtava juttu!

Päivämäärä:   3.5.13 08:08:35

Huomenta:)!
Sää on kuin morsian:)!
Tulee upee hevostelupäivä!

Päivämäärä:   3.5.13 10:33:45

Huo...ooooh...menta :) *haukotus*. Kyllä tän väsymyksen korvaa mukavasti täysin murjotun tuntuinen kroppa, ah se ihana fiilis kun on todella tehnyt töitä kaikilla lihaksilla ja mielikuva siitä kuinka läski kärsii, vääntelehtii tuskissaan, ja palaa, lihaksen nauraessa vieressä elinvoimaisena ja lämmössä paistatellen... :D

Oukei, levottomuus alkaa siis jo, illalla ulkoilemaan, jee! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.5.13 10:44:45

Pomo pomo, piste kiusaa! Tosi reilua, että jotkut joutuvat homehtumaan konttorilla kun toiset pääsevät nauttimaan loistokeleistä... Onneksi tänään on sellainen päivä, että työaikaa voi vähän nipistää (molemmista päistä). Aamukahvit auringossa ja iltapäiväteet tallin pihalla, ou jee :)

Huomenta! Simmut niin täynnä unihiekkaa, että numerot ja kirjaimet menevät näytöllä sekaisin. Jääkaappiin on jostain ilmestynyt vadelmakermakakku. Onneksi "unohdin" aamiaisen, pötsiin mahtuu kyllä pienenpieni palanen. Pienenpienenpieni palanen...

IL:n horo on näemmä vielä aamu-unilla, IS sen sijaan lupaa jellonalle tällaista:
"Kevätsiivous myös omassa päässäsi tekisi sinulle hyvää. Sinua on lastattu niin paljon kaikella ikävällä, että nyt on aika tomuttaa ja tuulettaa kunnolla."
Oh yes. Pääkopan tuuletus olisi todellakin paikallaan, oh yess. Koska lähdetään? ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.5.13 10:47:48

Huomenia o/

Täällä ollaan huuli rullalla, kun puudutuspiikki vaikuttaa edelleen. Kävin siis hammaslääkärissä ja paikkasivat hampaan. Onneks mua nyt ei kammoksuta noi ollenkaan ja puuduttivatkin niin hyvin, että meinasin nukahtaa siinä peukaloita pyöritellessäni. Vielä kun noi alemmat viisurit sais pois.

Päivämäärä:   3.5.13 10:52:48

Puudutuksen varjopuolet :D Munki pitäs kyllä mennä hammaslääkäriin... En mäkään sitä pelkää, puudutuksen kyllä vaadin kun kerran huijattiin ettei muka satu eikä tarvii ja sattu sit ihan älyttömästi! Mut eipä kammoa oo jääny, viisuritkin on kaikki neljä revitty irti. Ainoo mikä on nihkeetä ni noi leuat ei oikein oo ihan priimat, ne menee lukkoon kun pitää pitää kauan auki ja alkaa sattumaan ja ne pitää väkisin sit rusauttaa kiinni ja se sattuu :/

Ruoste, no tänään tietenkin, pimpelipom, viihtelleeeee :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.5.13 10:52:59

Mission, oletpa positiivinen :) Mun kropassani tuntuu (nyt ja yleensä) siltä, että se läski nauraa makeasti kun vieressä viruu tuskissaan surkastunut lihas, joka joutuu nykykunnossaan hetken huhkittuaan huilimaan viikon :P

Päivämäärä:   3.5.13 10:56:45

No ei kai :D Mulla on vasta nyt oikein huolella kipee koko yläkroppa toissapäiväsestä, ja jalat puolestaan vasta vähän ilmottelee rääkistä pienellä kolotuksella, huomenna vasta nekin umpiromuna. Mut täs tuleekin muutama vapaa kyllä, tänään ei ehdi, huomen ei voi ja sunnuntainakaan ei ehdi. Mut sitten mennään taas, nyt ei oo mitään aukioloaikojakaan pidättelemässä niin vaikka yöllä sitten :p Nukkuminen on homojen hommaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.5.13 10:58:56

Hahaha, teillä on sitten mahtavia noi kuntoilu jutut. :D Muistakaa sitten kesällä ottaa ne biksukuvat, mitä ainakin missioni joskus lupaili, että kesäkuntoa esitellään sitten juhannuksena. *motivoi lisää* =)

Päivämäärä:   3.5.13 11:03:16

Mitenniin mahtavia, et kai sä naura meille :p
Vai biksukuvia... pitää valmiiks kattoa joku hyvä netistä tai opetella käyttää photoshoppia :D:D

Mut se on ihanaa ku on lihakset kipeet :) On! Tulee hyvälle tuulelle :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.5.13 11:28:09

Heh, no onhan toi nyt aika koomista, jos teidän kropissa läskit nauraa jo tuskissaan surkastuneille lihaksillekin. :D Mut eipä siinä, kiva että alkaa löytymään intoa treeniin ja saa lihakset kyytiä. Niin ja sensuroimattomia kuvia tietenkin. Eiks täällä aina sitä luonnonkauneutta peräänkuuluteta. =)

Päivämäärä:   3.5.13 11:31:50

Hmh, kyllä mulla on toisinpäin, läski palaa kirkuen ja kuoliaaksi kituen ;) Mut tota kuitenkin ois vielä, vähä tarvii jättääkin, pehmusteita, mut joutaa sitä viel kiduttaa.

Eipä tullu otettua muuten ennen-kuvia. Ois varmaan pitäny.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.5.13 11:59:00

Okei no hyvä niin, vaikka läskit sitten huutaakin tuskissaan. =) Enpä muuten mäkään ottanut mitään ennen kuvia, mut meinasin et jos tossa kesällä kävis kehonkoostumusmittauksessa ja sit kattois mitä saa vuodessa aikaan.

Päivämäärä:   3.5.13 12:10:26

Noniin, en saanu töitä. Ne otti siihen taas ravi-ihmisen, yllätys, yllätys... Eli työttömyys jatkuu :(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.5.13 12:39:56

"Eipä tullu otettua muuten ennen-kuvia. Ois varmaan pitäny"
En Mission susta tiedä, mutta mun verkkokalvoilleni kuva huippulukemat saavuttaneesta pöhöruhosta on syöpynyt ikuisiksi ajoiksi, mä en tarvitse valokuvia muistuttamaan tästä olotilasta. Toisaalta, kuvan rituaalinomainen polttaminen juhannuskokossa voisi ehkä edesauttaa pahojen läskihenkien poissapysymistä. Hmm....

Tässä on muuten vielä puoltoista kuukautta aikaa treenata posetusta, kun vielä jostain löytyy taitava kuvaaja (joku sellainen optisia illuusioita harrastava) ja hommaan sopivat objektiivit (sellaiset vähän vääristävät ja lempeän utuiset), saadaan kyllä julkaisukelpoista biksumatskua aikaiseksi ;)

Kurja juttu Niina. Keskityhän nyt sitten siihen alkuperäiseen pläniin, eli yritykseen :)

Päivämäärä:   3.5.13 12:41:31

Niina, seuraavalla kerralla on sun vuoro:)!
Ei vaivuta synkkyyteen moisesta!
Ei se ainoa paikka ole.
Katsele muualtakin, silloinhan voi muuttaa toiselle paikkakunnalle, jos töitä saa.
Sit ei ole enää rahasta kiinni.

Päivämäärä:   3.5.13 12:45:23

piste -> sie nyt unohdat, että mulla on neljä hevosta täällä riippakivenä. Ei taida mun rahkeet riittää sellaiseen työpaikkaan, mistä sais niin hyvää palkkaa, että sillä muuttas neljän hevosen kanssa toiselle paikkakunnalle...

Kai se on sitä yrittämistä sitten yritettävä. Pelottaa vaan ihan sikana!

Päivämäärä:   3.5.13 12:52:11

Niin, sun pitäisi harventaa eli myydä osa.
Yrittäjyys on rankka homma ja paljon pitäisi saada asiakkaita, et lyö leiville.
En ihan heti yrittäjäksi ryhtyisi, vaatii paljon panostusta ja kokoajan pelko siitä, onko töitä vaiko ei. Ennakkoverot on maksettava joka tapauksessa, olipa tulot mitkä hyvänsä. Ja muut juoksevat kulut.
Joten mieti ja pähkäile huolella.

Päivämäärä:   3.5.13 12:56:49

Kenetkäs piste myisit? Pikkupojat on yhteysomistuksessa siskon kanssa, mummotamma on jo sen ikäinen, että sitä ei voi enää myydä eteenpäin (25-v), joten jäljelle jää oikeastaan tuo ainut tällä hetkellä käyttöikänen, mun uljas ratsu :/

Päivämäärä:   3.5.13 13:15:09

Pidät mummon ja uljaan ratsusi.
Siskolle pojat.
Mummo ei varmaan kovin montaa vuotta enää ilonasi ole.
Itse tein saman ratkaisun, harvensin jengin viidestä kahteen.
Päivääkään en ole katunut!
Nyt on mahdollista panostaa kahteen aivan satasella, vaikka rahaa ei muuhun jääkään. Mut en kaipaa muuta.
Saan reissata hevosten "siivellä" niin paljon kun haluan.
Ainoa asia, mikä harmittaa, on se, ettei sopivan edullista kesäpaikkaa ole löytynyt, mihin tuon katraan kanssa pääsisi kesiksi, pois kaupungista.
Mut jospa sekin vielä joskus...:).

Päivämäärä:   3.5.13 14:34:35

ruoste, kyllä mullakin juu on se kuva verkkokalvolla. Ja eilen kun kävin vähän shoppaamassa, se sovituskoppiangsti oli helpottanut! Tosteisn vaan että jep työtä on kyllä rutosti jäljellä, mutta edistystä on näkyvissä selvästi! Jäi kerrankin ihan positiivinen fiilis, siitäkin huolimatta ettei kroppa ole siinä kunnossa missä sen haluaisin olevan. Salillain katselin että valashan on kyllä vähän laihtunut, ei oo enää sen näkönen kun olis raskaana, ihan tavallinen pullukka vaan :D Ja noille reisille ja takapuolelle on todellakin tapahtunut aika paljonkin, käsivarretkin näyttää paremmilta. Kyllä se tuo lisämotivaatiota, ja krapulalauantain jälkeen ote kiristyy taas!

Niina, harmi se työpaikka :( Sit ei kai auta muu kuin sitä yrittämistä vaan kehiin, eli yrittäjyyttä :) Rupeepas tekemään vinttikoiramallia pantoja pehmonahkavuorauksella ja pehmopyörönahkahihnoja ni mäki tilaan sitte sulta :)

Päivämäärä:   3.5.13 17:13:18

Voi Niina, haastattelukin on parempi kuin ei mitään. No kesä tulee, eikä hätäisiä päätöksiä tarvita. Etsitään sulle varakas mies, sitten on sama, onko 2 vai 4 hepoa.

Täällä on urheilupäivä, olin opastuksessa tutustumassa kuntosalilaitteisiin, ja nyt olisi vielä jumppa.

Päivämäärä:   3.5.13 18:29:35

Tsemppiä Niina. Uutta yritystä vain kehiin!

Päivä on ollut varsin upea ja seinistäkin tuli oikein hienot! Itsellä on sellainen "kyllähän mä osaan" olo ;) .

Kyllä sitä tulee peilattua vaikka painoa ei minulla ole pudonnut kuin vasta 5 kg. Mutta vatsalihastreenin ansiosta on tuosta vyötäröltä pienentynyt tuo pelastusrengas ja ihan ilolla sitä katselee.

Olen nyt rempan aikana jättänyt vielä iltajumpan väliin, yleensä olen ollut illalla niin väsynyt että lähinnä kaadun sänkyyn. Mutta jos nyt viikonloppuna aloittelisi taas hikitreeniä niin ehkä kehtaisi kesällä sortseissa ja topissa kulkea.

Päivämäärä:   3.5.13 18:42:50

kurnau, mistä niitä varakkaita miehiä löytyy:)??
Mulle kun kelpais ihan normi, joka ei ole persaukinen, muttei tarvi olla rikas.
Kunhan nyt osansa kekoon kantais, enkä tarkoita hevosia vaan normi elämää kuluineen.
Paitsi sen kesäpaikan vois tietty hommata:)! Mä voin sit maksella omaa osuuttani hyödyntämällä monia suhteita sinne ja tänne ja hoitaa monenlaiset hankinnat ilmaiseksi. Tähän ikään on jo noita suhteita erinäisiin kamantoimittajiin ihan työn puolesta aivan hirveesti.

Päivämäärä:   3.5.13 18:47:41

Nyt pisti pisteen kommentti nauramaan :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 18:59:06

Vihtu mää oon ihan puhki, kokopäivä naapurinleidin kanssa tehty pihahommia kimpassa, on kyl jälkeä tullut.:) Ja pitäisi viellä mennä iltasella parille lasilliselle, mihinköhän sekin sitten johtaa, hmm....:D

Päivämäärä:   3.5.13 19:06:55

Moppe, heh!!
Ei nyt niin välitöntä tarvetta ole, hyvin täs menee ilmankin:).
Mut jos jotain kriteereitä miehelle pitää olla...
Noita rikkaita miehiä on todella vähemmistö, joten normiin on tyytyminen, jos miehen haluaa:).
Ja mulle riittää aivan normi, ku mua ei tarvi elättää kenenkään. Syöty on tähänkin saakka ja hepatkin on saaneet heinänsä;). Ja ei se ainakaan huonommaksi muutu enää näillä kymmenillä:). Paremminkin paranee....

Päivämäärä:   3.5.13 19:16:29

No, KESSU, tästähän on jo puhuttu;)....
Millä mies pitää kroppansa kunnossa "niiltä" osin;)........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 19:29:07

No en mää kokopäivää panemassa oo ollut, kauheita harhaluuloja minusta, et olisin oikeen lääninpukki.:D Jos väsäis ton bitsan uuniin asti ja palaisi sitten astialle.:)

Päivämäärä:   3.5.13 19:36:01

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Siinäpä pizzanpaistomusiikkia;).
Ei kai kukaan ole väittänytkään, et olisit mikään valtakunnallinen pumppaamo;)???!
En ihan heti usko.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   3.5.13 19:43:12

Puutarha- ja pihahommia ja pumppaamista taitaa täällä olla meneillään.. :D

Päivää vaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 19:51:33

Jos nainen pyllistelee kireissä trikoissa vasten, yritä siinä sitten kattella tähtiä keskellä päivää.

Päivämäärä:   3.5.13 19:54:32

Kessun pihahommat tuntuu olleen paaaaljon mielenkiintoisempia kuin minun ;) .

Päivämäärä:   3.5.13 19:58:19

Tästä linja-autosta puuttuu ravintolavaunu. Haluaisin jäätelöä. Tai suklaata. Tai edes karkkia tai muuta mässyä. Suuntima tällä hetkellä Lappeenranta. Vähän oon yrittäny nukkua, mutta penkki on kova, ja kulkuväline rämisee, kolisee, nitisee ja natisee. Ja täällä vetää. Eikä kyydissä ole ainuttakaan nuorta, komeaa ja mukavaa sinkkumiestä. Pelkkiä mummoja. Paitsi että just tuli 3kpl teinipoikia; pitäiskö ruveta puumaksi...? :p Ehkä ei kuitenkaan.

Ja hevosten myyntiin palatakseni, niin johan täällä sitä Toivoa tarjottelin, ostakaa pois! Onnia en myy, se on mulle suvullisesti niin tärkeä. Ennemmin lähtee uljas ratsu kuin Onni.

Päivämäärä:   3.5.13 20:00:11

Niinpä:)!!
Tähtiä harvemmin näkyy päivällä;)......jos ei nyt tosi tälliä päähänsä saa:).
KESSU tais saada tällin:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 20:01:25

Hieman huono aika myydä mitään, ainakaan voitolla.

Päivämäärä:   3.5.13 20:14:05

Niina, laita ne myytävät ihan tonne suomenhevossivuille, sieltä löytyy niille oikeat ostajat.
Mä tiedän kyllä, miten vaikeeta omista on luopua, mutta elämä joskus on!!
Laitoin yhden hautaan, kun ikää oli ja alkoi olla enemmän huonoja kuin hyviä päiviä.
Se oli mielestäni hyvä teko. Yksi meni ylläpitoon toisen kaveriksi.
Kolme jäi, joista yksi meni yllättäen ähkyyn, se itkettää vieläkin.
Nyt on enää kaksi.
Ne riittää mulle. Ei enempää eikä vähempää. Sopiva määrä.

Päivämäärä:   3.5.13 20:16:37

Tääki kökkii bussissa :) Siideri on hyvää ja kiva mennä ulos! Ainoo mikä harmittaa on toi lätkämatsi ku missaan sen :( No, onneks niitä kyl viel riittää... Seuraako joku? Paljo peli?

Päivämäärä:   3.5.13 20:20:57

Fin-Ger 0-0

Päivämäärä:   3.5.13 20:21:38

Mietin vaan tässä, että paranisko mun elämänlaatu oleellisesti, jos mie noista hevosista luopuisin? Suurin osa mun hyvistä muistoista liittyy nimenomaan noihin hevosiin :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 20:22:23

Jaa Neiti Piste meinaa,et mulla on vaan pillu mielessä. Kohteliaasti menen lasilliselle, kun on kutsuttu ja vaappuen tallustelen omalle ovelle.:)

Päivämäärä:   3.5.13 20:26:05

Mission, nää pelit on vielä alkusoittoa:).
Kunhan päästään itse asiaan, noita on pakko tsekata!!
Hauskaa iltaa viihteelle:)!
KESSUlle huonoo pyyntionnee;)!!!!

Päivämäärä:   3.5.13 20:30:36

Fin 1- Ger 0

Kontiola

Päivämäärä:   3.5.13 20:32:52

Tänks R! Niina, on sitä elämää ilman hevosiakin, erilaista vaan. Tai on jotain elämää jos ei mee hommaamaan koiria! :D Mutta ihminen on siitä outo kapistus että se kaipaa aina jotain ja ikinä ei oo kaikki hyvin. Mäkin kaipaan hevosia, mutta niitä on ollu kyllä paljon mun elämässä ja omiakin, erittäin rakkaita aarteita, tiedän silti etteivät ne sen enempää onnea tuo. Erilaista onnea vaan. Kyllä mä silti vielä joskus yhden ostan. Kokonaan ilman mitään elukoita en osaa olla, ja kyl noi koirat on mulle vielä rakkaampia kuitenkin kuin ykskään hevonen, vaikken olisi koskaan uskonut jos joku niin olis sanonut... Mutta ois sekin aika jyrkkä muutos ku yhtäkkiä kaikki laittasit uusiks ja muuttasit pois, hevoset pois jne. kyllä mäkin tossa kohtaa ensin sitä firmaa kokeilisin, sitte miettisin uudestaan:)

Päivämäärä:   3.5.13 20:36:21

Ai suomi rupes pelaa! Hyvä Kontiola! Stadi alla, kumitassu pysähtyy kohta, hauskaa iltaa mulle ja ihan mukavaa teille :D Adios:)

Päivämäärä:   3.5.13 20:37:11

Fin - Ger 2-0

Päivämäärä:   3.5.13 20:42:42

Niina, ET luovu kaikista!!!!
Mut sun pitää päästä elämäänkin, silloin on helpompaa kun ei ole montaa. Jos sä jäät sinne kökkimään lopuksi ikää, se mies on kyllä aika saavuttamattomissa!!
Elämä auki ja uutta tuulta purjeisiin NYT!! Olet jo sen ikäinen, että elää täytyy ja jo.
KESSU, en ole niin sanonut:)!!!
Mä ottaisin kymmenen lasillista, niin ei olis kellekkään mitään vaaraa;)....nukkuisin tyytyväisenä huomiseen päivään ilman sen suurempia mielihaluja;)....

Päivämäärä:   3.5.13 20:48:31

Korjaus, Fin 1-Ger 0 mentiin väliajalle, toinen maaliyritys ei mennyt ihan perille, jäi viivalle keikkumaan.

Olipas hyvä että pojat muistuttivat että saa taas viihdettä koko rahalla telkusta.

Hauskaa iltaa Kessulle ja Missionille, jotka pääsivät baanalle. Ja tsemppiä Niinalle istumiseen!

Päivämäärä:   3.5.13 20:53:22

No kyllä mä tiedän, et KESSU vaappuu omaan sänkyyn;).
Mission, lippu korkeelle ja tsekkaa anti;)!!!!!!!!!!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.5.13 20:54:02

Herranjestas sentään, Piste rauhotu jo. Jos naapurin kanssa muutamat lasilliset viiniä otan, onko se pahajuttu.??? Akameemisesti koulutettu filosofian maisteri, menee ne lasilliset keskustelun puolelle.:) Ja ny suihkuun.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   3.5.13 20:58:19

Olen ihan samaa mieltä mitä täälä on sanottukin, Niina. Elämä lipuu äkkiä ohi jos järjestää elämänsä "vain" hevosen mukaan. Siinä ei ole mitään pahaa jos haluaa viettää niiden kanssa elämän ja tykkää asua korvessa, mutta kirjoituksestasi on kuitenkin aistittavissa että olet aika turhautunut ja kaipaisit vähän muutakin, ja vähän vilkkaampaa ympäristöä.
Mä en tiedä kuinka fiksua on sanoa tätä täällä, mutta hevosia tulee ja hevosia menee, jasun täytyy myös muistaa elää sitä omaakin elämääsi. Jos hevoset ovat selkeästi rajotteena, kyllä minä harkitsisin joko hetkellistä luopumista tai osan myyntiä. Ei tee yhtään pahaa käydä tsekkaamassa muuallakin maailman menoa, sitten on hyvä palata takaisin jos on todennut ettei se ollutkaan sitä mitä halusi.

Täällä siis kokemus puhuu, sinnittelin monta vuotta tuppukylässä ja syynä oli lähinnä hevonen, kun en olisi rahallisesti pystynyt sitä ottamaan mukaan isoihin kaupunkeihin, mutta en olisi hennonut myydäkään. Laitoin sen lopulta ylläpitoon ja muutin tänne suureen cityyn. Hevosenhan kuitenkin menehtyi ähkyyn aika pian uudessa paikassa :/
En ole siltikään katunut, on ollut huippua huomata miten hyvin pärjäänkin ihan vieraassa ympäristössä, olen tutustunut ihan huippuihin uusiin ihmisiin, ja uusi, vilkas kaupunki tarjoaa vaikka mitä kaikkea uutta, mistä kotikonnuilla voisi vain haaveilla! :) *Ugh, olen puhunut* ;)

Päivämäärä:   3.5.13 20:59:15

Koko päivän oen katsonut naisia kireissä trikoissa, ja ainoa ajatus, että tahtoisi katsella jotakin muuta. Ja että hyväkuntoisia on varsinkin nuorisossa, pitäisikö pystyä jotenkin merkittävästi nostamaan treenimääriä, jos haluaisi olla muuta kuin rapa+. Kuitenkin 3 ohjattua tuntia on olevinaan ajallisesti paljon, vaikka se olisi sitten puoliturhaa zumbaa (joka myös itselle tarpeeksi raskasta).

Niina ei kannata luopua mistään, ennen kuin kohtalo antaa jotakin parempaa vaihtariksi tilalle. Jos siis koko nykyinen elämä ei v*tuta, ja ei tee mieli panna kaikkea vaihtoon.

Piste juuri tuolla maaseudun syvyyksissä on rikkaita miehiä, kaupungissa joku on ne jo löytänyt. Mutta juuri omien nykyharrastuksien puitteissa vaihtoehdot ovat homo ja vielä homompi.

Odotamme mielenkiinnolla Kessun seuraavia vaiheita.

Päivämäärä:   3.5.13 21:14:18

Peli 1-1 damnnn..

Päivämäärä:   3.5.13 21:32:26

KESSU, mä olen ihan rauhallinen:).
Mikä ihme mut rauhattomaksi tekisi. Ei niin mikään.
Niina punnitsee oman elämänsä niinkuin parhaaksi näkee, mut suosittelen myös, että jotakin pitää tehdä, muuten valuu elämä hukkaan.
kurnau, pitää alkaa katsella maalle päin;)!
Sinnehän mieli on muutenkin aina keväästä syksyyn...
Noihin KESSUn seuraaviin vaiheisiin en osaa sanoo mitään.
Koskaan ei voi tietää, kuka tulee vastaan:)!!
Kaikille teille sitä parasta mahdollista vastaantulijaa toivon ihan koko sydämestäni:)!!!!!!

Päivämäärä:   3.5.13 21:32:48

Lähtikö muut katsomaan peliä? Väliajalle 2-1 Suomen johdossa.

Päivämäärä:   3.5.13 21:40:59

Mielenkiintoista nähdä, miten Leijonat jatkaa...
Pakko toi peli on kattoo!!

Päivämäärä:   3.5.13 21:41:20

Mun ongelma taitaa olla lähinnä se, että elämässä mättää kaikki muu, paitsi ne hevoset ja asuinpaikka. Se on ollut mulle selvää jo pitkään, että hevoset on mulle TODELLA tärkeitä, ja että tykkään asua maalla. Eikä tämä tarkoita sitä, että ne hevoset olis mun koko elämä nytkään. Ne on osa sitä, ja aikaa on myös muulle ihan joka päivä. Kaupungissakin tykkään käydä, mutta en tykkää olla siellä kovin pitkään. Eli kyllä mie tavallaan tykkään myn elämästä, se on tuttua ja turvallista. Välillä vaan (ja viime aikoina aika useinkin) oon tosiaan kaivannut siihen jotain muutakin. Lisää. En vähemmän.

Vielä kun löytyisi se mielekäs työ (mikä mahdollistaisi oman kodin ostamisen) ja mies, niin elämähän olis oikeastaan just mallillaan. JOS se oma firma sattuisi kannattamaan, niin siinähän toteutuisi samalla kertaa aika monta toivetta: voisi asua maalla ja pitää hevoset, ja olis vielä mielekäs työkin ;) Miestä sillä ei ehkä saa hankittua, mutta toisaalta vaikea mun on kuvitella löytäväni maalla viihtyvää ja hevosia sietävää miestä kaupungistakaan :/ Vaikka mistäpä sitä koskaan tietää.

Päivämäärä:   3.5.13 21:51:26

Niina, hevoset ovat mullekin TODELLA TÄRKEITÄ ja niitä ilman en aio elää.
Mutta se, et on se vapaus kuitenkin mennä ja tulla ja reisssata myös ilman hevosia, mahdollistaa paljon asioita...
Siksi yhtälö hevoset täysihoitotallilla ja mä voin tehdä periaatteessa mitä haluan, jos haluan, antaa mahdollisuuden oikeestaan vaikka ja mihin. Jos tarvitsee.
Silti mä en mitään ei hevosmiestä ota, vaikka ois tarjolla kuinka. Ne ei pidemmän päälle aiheuta kuin harmia ja mielipahaa....
Joten olen sit ilman.
Siis suhdetta...

Päivämäärä:   3.5.13 21:53:15

Uuh.. Saksa taas tasoitti.. jännää!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.