Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Wapputopic 273

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.13 23:15:37

Eikö muut...???

Re: Sinkkujen Wapputopic 273

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.4.13 23:22:48

Seitsemän kertaa seitsemän kohta. Ja haalari on kaunis vaate.:)

Sielussa yksinäisyys ja ikävä, mutta miten se kuuluisi valpurin yöhön. Neidot tanssivat piirissä mäellä.

Päivämäärä:   30.4.13 23:25:17

http://www.youtube.com/watch?v=GQ1W4C1ut

Wappubiisi....;)!!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   30.4.13 23:29:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1164286&t=1164286

Oliks kurnaun ikävä vaan yleisikävä vai johonkin kohdistunutta?

Mä oon vieläkin vaan tyytyväinen että tolle koiralle ei sit vissiin käynyt kuinkaan eilisessä kolarissa puun kanssa, tyydyn tänään näihin karvasiin rakkaisiin ilomielin enkä tarvi muuta :) Leikittiin ja riehuttiin äskenkin oma "vappurieha" täällä :p

Päivämäärä:   30.4.13 23:30:45

kurnau, meillä on molemmilla haalarit nakattu naulakkoon ja sun suunta ois parhaiten tonne länteen...;)!!!
Kimpsut ja kampsut kainaloon ja sinne:)!
Sen nyt arvaa, et tytöt tanssii piirileikkiä tähän aikaan...jos ei siis miestä vielä kainalosta löydy;).

Päivämäärä:   30.4.13 23:36:41

On se kurnaun ikävä vähän kohdistunutta.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.4.13 23:39:47

Saako randomsinkku tulla vappuilemaan tänne kun ei seuralaista ole :-( Vertaistukibileet tms

Päivämäärä:   30.4.13 23:40:17

Just olin linkittämässä vanhaa, mut Mission selväpäisenä ehti ensin:)!
kurnaun ikävä on kohdistettua, mä tiedän sen!
Mut sitä en tiedä, miksei kurnau mene, elä ja tule onnelliseksi.
Kun ei tää kivikolhoosi sitä onnea anna....useimmille.

Päivämäärä:   30.4.13 23:53:13

Hienoo ettei Missionin koirulille sattunut pahemmin!!!
Noi on aina ikäviä, kun näkee vasta seuraavana päivänä, miten kipeitä ne on.
Mihin meidän miehet katos?
Mä meen nukkumaan ihan just, wanhan wappuviinat on juotu ja huomen on tallipäivä koirien kera....
Sit kun emäntä jaksaa lähtee....
Taju kankaalla ne tuossa sohvalla nytkin koisaa, mä varmaan rääkkään niitä jatkuvalla hiiripäivystyksellä tallilla....
No joo, tuskin...
Kaikille sinkuille Hauskaa Wappua ja kun unten maille könyätte, hyvää yötä ja kauniita unia:)!!!!

Päivämäärä:   1.5.13 00:03:00

Onnea tarvitsen, itsekäs ajatus. Mutta istun vain tässä aidalla. Ulkona kunnon bileet haalaripukuisilla ja teineillä.

Päivämäärä:   1.5.13 00:04:28

Jessus että osaa olla rasittava joskus tuo nuorempi rakkine, nyt sillä on "asiaa". Tietty kellonaika ja naps vaan niin elämä on pelkkää kuolemaa jos ei heti nyt lähdetä iltalenkille ja syödä, kello on jo niiiiiiin paljon! Riutukoon nyt vielä hetken, en jaksa, tuntuu että just heräsin :p

Öitä nukkumaan menneille :)

Päivämäärä:   1.5.13 00:17:19

En kehtaa sanoa, että unimasa ei kutsu.

Päivämäärä:   1.5.13 00:32:33

No ei kyllä väsytä, ja kai se on ulos lähdettävä kun toi yks näköjään meillä päättää asioista ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 00:39:03

Ooooo Paloma...
http://www.youtube.com/watch?v=kvHiflzabHg
Ikävään auttaa joko suora toiminta tai harhautus, eli muut mietteet, ei juuri muu.

Rapsutuksia Missin vintiölle, jarrut kuntoon seuraavaa rallia varten niin ei tarvitse kaksjalkaisten murehtia tälleistä toipumista. Ei se voi kovin kipiä enää olla jos jaksaa kellon lailla muistuttaa nyt olevan iltalenkin aika :)

Hiisi, ei tuo pinkki näköjään juomalla lopu. Hukkaan menee, mutta ei kai kannata yrittää yli oman sietokyvyn sitä tuhota.

Hhhuoh. Sellainen kumma kutina, että huomenna vtuttaa. Kaamea hiilaripöhö tulossa, tunnen sen jo nyt. Ei auta kitistä ja murehtia itseaiheutettua ketutusta, kärsittävä on. Jos sinne lenkille kuitenkin lähtis piknikin sijaan :P

Päivämäärä:   1.5.13 00:48:20

Joo ei se ole kipeeltä näyttänytkään ja kävelee hyvin, ollaan jarruja kyl lepuutettu mutta huomenna varmaan päästän irti kyllä, tosin varmaan tonne vähän puuttomammalle alueelle ensialkuun :p

Just meinasin lähteä ulos kun oli rauhassa ja hiljaa hetken, ehti ensin ja alkoi rutisemaan, uus koulutusjakso siis :D Minähän en juokse ton pillin mukaan ja oon nukkunut monta tuntia päikkäreitä joten kyllä mä jaksan odottaa että on rauhallinen ja voidaan lähteä ;)

Ei saa ruoste laittaa tommosia biisejä, mä oon jo päättänyt että tänään en kaipaa mitään (paitsi lisempää ois pitäny olla herkkuja) enkä haluu ajatella mitään kaihoisia asioita :D

Hiilaripöhö on takuuvarma huomiseks, ei mitään uutta tässä pariin päivään... Josko huomenna liikkuis ahkerasti ja söis järkevästi ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 00:58:53

Lisää kaihoa, kaipausta ja unimusiikkia sitä kaipaaville
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=MqoANESQ4cQ&NR=1
Pirteämpää ei irtoa, sorry :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 01:11:26

Okei, jotain vähän... "pirteämpää". Melkein ainakin. <3
http://www.youtube.com/watch?v=AOBs8dU4Pb8
Sweet dreams :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   1.5.13 01:20:09

vieläks tääl hereil.........tää sinkku kuuutamolla ja vitutus aika sata nolla

Päivämäärä:   1.5.13 01:51:10

Mä oon kyllä hereillä ja just tulin vast lenkiltäkin. Mut en kyl varmaan jaksa enää koneella ku käydä vaan, katon telkkarii ja väsään iltapalaa :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   1.5.13 08:17:30

Huomenta ja kaunista vappuaamua sinkuille!

Yöllä on halla käynyt puraisemassa ja poikkeuksellisesti sain seuraa aamukävelylle. Käytiin ihastelemassa järveä, josta eilen lähti jäät ja kuuntelemassa lokkien aamukonserttia. Mein koissu päätti että on aika heittää talviturkki ja käväisi kastelemassa itsensä (great, sohvalle ei nyt ole asiaa!). Seuralaisella oli paljon asiaa ja löysi paljon aarteita, pari etanaa ja kiviä ;) . Eipä paljon paremmin voisi vappuaamu lähteä käyntiin!

Hienoa kuulla Mission että koiralle ei käynyt pahemmin!

Päivämäärä:   1.5.13 08:45:04

Huomenta ja aurinkoista Vappua:)!
Päässä pienen pientä kolotusta, hillitysti onneksi!
Hoituu buranalla ja olemalla vaan:).
Sää on kyllä aivan huippuhieno!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.5.13 10:03:37

Aamupäiviä, ei ole pää pipi.:) Oli kiva kattella muitten sähläämistä ja koheltamista selvinpäin.:D Sää on kyl upea ja nokka vuotaa ku sulhapojan mulkku, leppä vissiin jo kukkii.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.5.13 10:46:34

Huomenta ja hauskaa työläisten juhlaa kaikille =)

Kessu: kukkii se ainaki Vantaalla jo :)

Ilta menikin sitten pikkusen pitkäks ensin netissä juttelemalla ja sit kun alko oleen oikeesti asiaa, ni piti puhua puhelimessa :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.5.13 11:12:37

Vappua kaikille ! ! !
:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 11:27:22

Vapp vapp :)

Täällä vielä sänygn pohjalla odotellaan, että myrskytuulis nostaisi ylös ja kissa keittäis kahvit. Taitaa odottelu venähtää vähän pitkäksi. Tähän hommaan tarvitaan nyt vähän enemmän kuin pelkkää tahdonvoimaa. Hiiii... opp o hoppa.

Huomenta ja hedaritonta päivää kaikille :)

PS. Mikäs sua @ yöllä niin risoi?

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   1.5.13 11:36:54

Ja hauskaa vappupäivää tännekin, long time no see :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.5.13 11:42:29

Mä tarjoon virtuaalikahvit Ruosteelle, niin pääset sängystä ylös :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   1.5.13 11:44:03

Huomenta...kävin pikaisesti paikallises juottolas tuopilla...olkapää niin kipeä et ei tullu eilisestä mitäään ja samaa mieltä tänäänkin tuntuis olkopää olevan...nyt pitänee ottaa burana kuuri kuhan saa niitä pillereita ensin....

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.5.13 11:45:49

Kerrottako mulle, mikä tässä hieman kalahtaa ja kolahtaa omaankin nilkkaan? http://www.kansanuutiset.fi/mielipiteet/lukijoilta/2988279/perustulo-ylos-vappuna

Päivämäärä:   1.5.13 11:52:09

Hauskaa vappua.

Väkeä lappaa tuosta ohi Kaivopuistoon. Oikeastaan harmitta, että tuli annettua jonkin muuton yhteydessä haalarit pois, ja lakkikin on muualla.

Päivämäärä:   1.5.13 12:17:58

Ei kyllä täälläkään mitään tietoa, missä nuo ovat:).
Ei ole tullut käytettyä sit opiskeluaikojen kumpaakaan...
Lakkia ei viitti tallille laittaa päähän ja sil ne Vaput on tähän saakka menneet ja menee nyt tääkin.
Eli hevosteleen lähtee tämä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 13:24:23

Riksu moro! Kuis pörisee?

Mitähän Nettioffari oikeastaan tahtoo tietää - mitä mieltä olemme koko perustulomallista vai jostain tietystä kohdasta? Jo tiivistelmän ykköskohdassa on jotain, mihin tarttua. Jos olisin suurituloinen osaisin tietenki aavistaa, että lopussa on jotain, mikä nostaa verenpaineen huippulukemiin. Onneksi ei ole sellaisia murheita ;)

Noffi vei meidät 90-luvulle. Pyöritään ny siellä sit, mutta tehdään se tyylillä. Ei noi humpat jaksa niin innostaa :P
http://www.youtube.com/watch?v=r8S5A5QG4Ow

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.5.13 14:03:03

Huh mikä vappuaatto, onneks seuraavaan on vuos aikaa...

Mä vähän aikaistin suunnitelmiani ja istun nyt junassa kohti lounais-suomeen :) maanantaina alkaakin sitten kesätyöt

Päivämäärä:   1.5.13 14:05:30

Ysärimusaa <3 Tota sitten olis meikälläkin tyrkyttää, mut en jaksa, pitää syödä. Ysärillähän se kaikki paras musiikki tehtiin:)

Hyvää vappua vaan :) Kaunis ilma ja koirat melkein delas ku oli niin kova helle :D Pitikö riehua niin paljo jos ei oo tottunut kuumuuteen...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   1.5.13 14:26:16

vappuja :)
rauhaisaa oleilua täällä...lueskelua ja syöpöttelyä aurinkoparvekkeella...ehkä illan mittaan voisi käväistä ihmisten ilmoilla :) möly ja känniset ihmiset vaan ei kiinnosta...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   1.5.13 14:53:12

Tuollaiset kansalaispalkka-ajatukset on hyvinkin vaarallisia. Kaunis ajatus solidaarisessa maailmassa, mutta kun se on niin väärin. Se houkuttaa ihmiset syrjäytymään ja jäämään pois töistä, kun yhteiskunta pitää huolta. Saa rallatella menemään ja nauttia kaikista yhteiskunnan eduista, mitä ei ole ansainnut. Siis ei itse ole valmis tekemään yhtikäs mitään koko rakenteen eteen. Tunnen näitä ihmisiä.. Yhdelle tytönhupakollekkin sossun tätit on sanoneet, että ehdottomasti pitää hakea toimeentulotukea, kun sitä jää joka vuosi niin paljon jakamatta! Sillä kun on lapsikin, niin se elää loisteliaampaa ja huolettomampaa elämää, kuin esmes minä. Kun haki sossusta sitten tukipaketin, niin kävi samointein ostaan lapselleenkin 500€ padin... Eikä aikomustakaan mennä kesätöihin, sanoi sen suoraan sossulle, kun tämä sitä kysyi.

Päivämäärä:   1.5.13 16:20:38

Nettioffari ei sitten ole koskaan täytellyt työtöntyötönlappuja, tai perustanut yritystä.

Vain se ei mene niin, että yhteiskunta olisi kaikille aina tasapuolinen. No ei ole rakkauskaan, jote tähän on lähes totuttu.

Päivämäärä:   1.5.13 17:10:43

No tällaisena työtön- lappujen täyttelijänä en varsinaisesti kannata kansalaispalkka-ideaa. Mielestäni kommunismi on varsin tehokkaasti osoittanut että sellainen systeemi ei kannusta yritteliäisyyteen ja edistykseen.

Onpa ollut kaunis ja mukava vappupäivä! Lastenkylän avajaiset ja vanhemmilla pihatalkoot. Pikkaisen havittelisin vielä illalla piipahdusta merenrannalle kallioille ja uimaan ;) . Saas nähdä saanko houkuteltua nuo tenavat messiin!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   1.5.13 17:44:03

Heippa vaan, Ruoste! :)
Ei huraja yhtään sen paskemmin ku ennenkään, joten..:)

Mutta jatkakaa!! :)

Päivämäärä:   1.5.13 17:55:06

Heitin vähän talvea kellariin ja kesää tilalle, löyty ylläreitäkin kenkien muodossa. Ihme kyllä, varastoon tuskin mahtuu hiirikään eikä sieltä kyllä mitään pysty oikein etsimään eikä mitään enää mahdu... Ois vähän isommanlaatunen proggis siivota se, josko ehkä saattais semmoseen venyä kesälomalla ;)

Piha odottelee siivoomista mutta noi tuulenpuuskat ei taltu, ei huvittais mennä pölistelemään tonne, naapuritkin varmaan saa slaagin...

Päivämäärä:   1.5.13 19:51:13

Pietarinkadun kivijalkakaupassa oli ravintolatunnelma, poke ja jono ovella ja hinnat taivaissa.

En yhä näe vapussa mitään järkeä.

Päivämäärä:   1.5.13 20:04:54

Vappu alkaa sit olla tälle vuodelle juhlittu:).
Voitaneen siirtyä Juhannuksen ja kesäloman odotukseen...
Johonkin maalle tai mökille on Juhannuksena päästävä:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 20:40:20

Iltaa. Jussia odotellaan täälläkin saapuvaksi, Vappu on makuuni aivan liian pirteä. Ai niin, varasto, sellainenkin on.... tyhjänä talon kellarissa. Tykkään tavaroistani liikaa, mistään en tahtoisi luopua enkä piilottaa pimeään häkkikomeroon. Voin lainata Missionille pari neliötä säilytystilaa :)

Missä Moppe käyt pulikoimassa? Kommenttisi luettuani tajusin, että merenranta olisi ollut tälle päivälle täydellinen miljöö. Kevyt heikotus ja väsymys, silti auringon ja raittiin ilman tarve - valoterapia ja merituuli auringon lämmittämillä kallioilla nautittuna olisivat passanneet vappukohmelon parantajaksi vallan mainiosti.

Omena-kookos-rahkalettuja - ihan herkullisia, mutta silti oiva esimerkki siitä, että joskus kannattaa pysytellä hyväksi todetussa reseptissä. Kyytipojaksi venäläistä skumppaa, joka muistuttaa siitä, ettei pulloa kannata valita etiketin perusteella. Töllössä Chocolat, joka todistaa sen, että nälkä kasvaa Deppiä katsellessa.

:P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 21:00:23

Mä oon melkein nukkunu koko päivän. Vissiin oli nyt vaihteeksi se päivä, kun tulee kuitattua univelkoa pois. Ei kyllä ole erityisen virkeä olo ja johan tässä kohta on taas aika mennä nukkumaan. :p Vähän tylsä päivä muutenkin, vaikka menihän tää toisaalta nopeasti ainakin. =)

Päivämäärä:   1.5.13 21:03:54

Minä suuntaan täältä tuonne Inkoon suuntaan, valitettavasti vain en sitten saanut tenavia uskomaan että vappuna pitää käydä meressä, joten mentiin saunaan :O) Täytyy yrittää viikonloppuna uudelleen, josko saisin lapset isälleen niin voisin ihan itekseni lähteä.

Vappu on kyllä ollut sellaista mässäilyjuhlaa että! Perinteisillä eväillä, nakkeja ja ranskalaisia, nakkeja ja muussia ja burritoja. Munkkia ja tippaleipää jälkkäriksi. Täytynee seuraava kuukausi laihduttaa näitä pois. Onneksi ei vaaka tänään näyttänyt että olisi lisää tullut.

Päivämäärä:   1.5.13 21:05:03

kurnau, vappu on teekkareiden ja muiden haalareihin pukeutuvien juhla ja varmaan lasten.
Lienee punaliput kuitenkin jo vähemmistönä juhlimassa.
Muut vaan saa yhden palkallisen vapaan.

Päivämäärä:   1.5.13 21:12:24

Mulla mennyt kyllä koko Vappu tosi kevyellä ruualla.
Syödään kanaa on pätenyt satasella!!
Ja salaattia.
Yhtään munkkia ja tippaleipää en ole syönyt tai oikeeta simaa en ole juonut.
Kuohari lienee ainoa makee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 21:14:30

Mäkin jätin tiistaina viinakset kauppaan ja ostin vaan ihan normaalia ruokaa. No joo, vähän tuhosin tossa karkkipussia, mutta ei tollanen joku max 100g varmaan ole vielä paha. =)

Päivämäärä:   1.5.13 21:27:43

No tänne sais jokunen kilo tulla, mut kun ei ehdi niitä keräämään...
Kesäloma kun alkaa, niin sen lopussa muistutan taas kukkakeppiä:)!!

Päivämäärä:   1.5.13 21:30:20

Tahtoo mereen (en kyllä tee tämän mieliteon hyväksi mitään). Tahtoo Inkooseen asumaan. Siellä on taloja, joissa on tilaa.

Viinakset on kyllä tuotu kaupasta pois, hölmökö niitä kauppiaalle jättää. Baarikaaappi pullistelee, no ei tosin ole kuin siideriä ja olutta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 21:30:30

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota miten kilojen kerääminen on joillekin niin vaikeaa. Helpostihan sitä syö yli oman kulutuksen ja jos nyt ottaa tosta jonkun vuoden mittaisen projektin, niin ei tarvi edes mitenkään ahmia, kun kiloja kertyy vaikka kuinka paljon. Onko se ruokahalusta jotenkin kiinni, vai siitä ettei mahaan vaan mahdu tarpeeksi ruokaa?

Päivämäärä:   1.5.13 21:37:45

Mä söin eilen munkin ja toissapäivänäkin :p

Mutta tänään sensijaan kuuri pitää. Tulin just ulkoiluttamasta koiria ja uusia adi-dasslereita, annoin niille ihan pikkusen jopa hölkkääkin. Näissä hyvissä lämmöissä kannattaakin huitasta sitte salille, johan se toinenkin munkki on saatava kulumaan! (Ai niin, ja eilen söin semmosen ison vanukkaankin...)
Ja iltapalaks sitte salaattia, kalorit jää 1700 ja kaks tuntii kunnollista liikuntaa, ei pöllömpi idea munkkirikoksen sovittamiseen ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 22:09:59

Missioni se vaan munkkeja mutustelee. :p Mut ihan hyvä tapa sovittaa herkuttelunsa. Mä en olekaan nyt taas laskeskellut kaloreita ja aika hyvin on paino tasaantunut. Punnertelutkin edistyy hyvin, kun on kaloreita koneessa. :p

Päivämäärä:   1.5.13 22:12:27

Kurnau: minustakin Inkoo on ihana paikka ja voisin siellä mielelläni asuakin. Ehkä sitten "eläkepäivinä".

Ei ole ylimääräisen kerääminen mitenkään vaikeaa. Normipainoisena oli sinkkuna helppo pysyä, työmatkat kulki pyörällä tai hiitämällä, koiran lenkitti kunnolla kolme kertaa päivässä ja ruokaa ei viitsinyt tehdä, joten eli oikestaan n. 4-5:llä voileivällä. Ja kun silloinkaan ei ohraliemi tai muut holilliset juomat maistuneet eikä kotona ikinä pitänyt mitään makeaa (pulla, karkkia, etc) niin ei ollut painonkaan kanssa mitään ongelmaa.
Sitten menin yhteen miehen kanssa: kolme lämmintä ateriaa päivässä, työmatka piteni niin sen kulki autolla, koirat irti omassa (isossa) pihassa, joten jäi pitkä lenkit ja kun ei ole itsekuria niin se että (tikkulaihalla) miehellä piti aina olla namia kotona vei viimeiseen perikatoon. Nyt eron jälkeen olen yrittänyt palata ruotuun miten vain pystyn ;), tosin nytkin tarvitsee kunnon ruoat laittaa lapsien vuoksi.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.5.13 22:14:40

Mulla on täällä taas mieliala heitellyt laidasta laitaan! Munkkeja ja muita herkkuja on maha täynnä; tänään oli mun kummin synttärit, ja tokihan minä siellä olin kahvipöydän antimia ahmimassa :p

Mulla oli nyt tulevalle viikonlopulle suunnitteilla "SE" odotettu etelänmatka, jonka piti pitää sisällään valjas- ja satulaseppien vuosikokous ja kummipojan synttärit. Nyt sitten illalla selvisi, ettei se nyt ihan niin näppärästi onnistukaan. Ne, joiden kyydissä mun piti etelään lähteä, menevätkin vasta lauantaina. Ja sehän ei käy päinsä, koska se kokous on jo lauantaina :o "Kuin raivo härkä" kuvasi ehkä mun olotilaa tämän kuultuani. Ehdin jo suutuksissani laittaa peruutuksen menemään sille kokouksen järjestäjälle, ja päätin jo, että en sitten lähde ensinkään >:/

Etsin netistä, olisiko löytynyt halpoja lentoja. No eipä löytynyt. Joensuu-Helsinki 338 euroa :o Ei kiitos. Junalla 63-68 euroa. Sitten löytyi mun onneksi Matkahuolto, jolla on näköjään nykyään myös tarjoushintaisia lippuja. Löytyi perjantaille kyyti, joka menee Helsinkiin hintaan 19 euroa (normaalihinta 72e ja risat!). Niin mie nyt sitten varasin lipun siihen. Aika jännittävää, en oo matkustanu reittibussillakaan varmaan kohta kymmeneen vuoteen :o

Tuon pitäisi olla pikavuoro, ja silti se puksuttaa Kiteeltä Helsinkiin 7h 15min :o Paljonkohan "ei-pikavuorolla" menisi!?! Toivottavasti sattuis nyt edes kivaa matkaseuraa, vaikka joku mukava, nuori ja komea sinkkumies :p Mutta saattaa olla, ettei tuohon aikaan kovin paljon kulkijoita enää ole, tää on perillä vasta vähän ennen puolta yötä :/ Ehtii muutaman tunnin käydä nukkumassa, ennen kuin pitää lähteä sinne Tammelaan sitten. Nyt on taas niin into päällä, kun tää asia selvis kuitenkin aika näppärästi :) Kiva päästä tapaamaan kollegoita ja tutustumaan samalla nahkatehdasmuseoon :) Ainiin, pitääkin laittaa nyt se peruutuksen peruutus menemään sinne kokouksen järjestäjälle...

Päivämäärä:   1.5.13 22:18:12

Helpommin sanottu kun tehty, Minski!
Tällä liikkumisella mun vatsa vaan ei vedä sellaista määrää, mikä jäis vararavinnoksi...
Et toi tunnin salitreeni ei kuluta sitä määrää koskaan, mitä muutama tunti tallilla ja suurin osa siitä ratsailla.

Päivämäärä:   1.5.13 22:27:25

Moppe juuri noin se menee, autoilu ja laiha mies on saatanasta. Ja piste oikeassa, jos on monta tuntia jotakin liikkumista, ei siinä kilot kerry. Missionille ja minskille hieman vaakamamboa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 22:33:51

piste: Niin no, jotain tyhjiä kaloreita vaan kun tarpeeksi pupeltais, niin kyllä mä luulen, että toi sultakin onnistuis. Mäkin syön helposti yhdeltä istumalta kunnon ruokaa yli 1000kcal ja vieläkin mahtuis. No noita mäkin juustohamppareita syön helposti jossain vartissa viis ja niissä on 1500kcal. Mikä on jo varmaan aikalailla sun koko päivän energiantarve. Kyllä säkin tollasen määrän varmaan saisit helposti mahtumaan päivässä, kun en mäkään ole mitenkään kova syömään.

Päivämäärä:   1.5.13 22:39:47

Hyvää yötä Sinkkulaan!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.5.13 22:48:11

XD Heeey mambo, mambo kaloriaano...

No minäpä söin sunkin munkit, ja sun ja sun ja sun. Huomenna taas, mañana mañana, lämmintä kättä ja jälkkäriksi hikeä.

Hummajumpassa on tosiaan se hyvä puoli, jos sitä tosissaan ja pitkän kaavan mukaan tekee, ettei ruoka ehdi tarttua luihin ennen kuin se on jo hikoiltu pois. Kesäisin etenkin. Annoskokoakin on rajoitettava, sillä täydellä pötsillä ei selässä heiluta. Päivätkin venyvät oheistouhuissa niin pitkiksi, ettei kotiin tultuaan jaksa mitään supermättöjä tehdä eikä syödä. Normiruoalla on hankala saada ylimääräisiä kaloreita mahtumaan massuun. Herkuilla saisi läskiä, mutta kun piste ei niistä piittaa, ei onnistu. Mulle ne sen sijaan maistuvat, ja tästä syystä en ihan ruipeloksi ole missään vaiheessa onnistunut kuihtumaan, vaikka tallihommissa ja hevosten selässä on parhaimmillaan mennyt 14h/pvä.

Onneksi ei ole sitä laihaa miestä, eikä muunkaan mallista, niin ei tarvitse murehtia toisten syömisiä ja pystellä tahdissa :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 22:54:55

Öitä Moppe o/

ruoste: Joo herkuilla ja roskaruoalla saa kyllä kaloreita nopeasti. Sitten jos syö terveellisesti, niin se on jo vähän haasteellisempaa. Mut ei nyt mitenkään kovin vaikeaa silloinkaan. Luulisi olevan ruokahalunkin ihan kohdallaan, jos tekee paljon raskaita hommia.

Päivämäärä:   1.5.13 23:18:08

Ei muuten tarvii huomenna ainakaan nostaa yhtään mitään, taitaa kädet olla hyytelöä :D Perjantaina piiiitkästä aikaa ryypiskelemään, toivottavasti jaksan nostella siiderilasia siihen mennessä! :o

kurnau, mitäs sä siellä oikein mamboilet :p

ruoste, mun oli pakko ottaa ryhtiliike jo tänään, täs on nyt vaan tää ja huominen ja sit ehin ehkä vähä hölkätä perjantaina ja sit se urheilu loppukin siihen muutamaks päiväks :D Samoin kaikki muukin terveellinen :/ Ei se mitään, joskushan on vaan pakko uhrautua ja kiskoa viinaa;) Kuinhan mun muuten käy, en oo tippaakaan ottanu sitte pääsiäisen, sillonkin kahtena iltana yhen saunasiiderin vaa, oisko koht kolme kk kun oon ulkollu viimeks... Hui :D

Minski, onks se sata jo punnerrettu? Sun tarvii varmaan lisätä siihen jotain uutta sitte, yhellä kädellä, tai joku reppariin :D

piste tarttis kylläkin varmasti lähemmäs 3000 kaloria jotta siihen tarttuis jotakin. Kyllähän peruskulutus on pienelläkin aika lähelle pariatonnia ja noissa tallihommissa kuluu helposti joku 700 per päivä. Ja sit viel jos on sitä tyyppiä ettei tosiaan tartu niin saa viel aikalailla kiskoa. En sinänsä ihmettele ettei helposti viitti ees syödä niin paljon. Varmaan yhtä rankkaa ku laihduttaminen :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 23:22:42

Ei oo vielä sata täynnä, enkä oo nyt hetkeen kokeillut maksimia, mut varmaan joku 70 vois mennä nyt. Niin ja en mä sitä meinannutkaan, että toi 1500kcal vielä tolla aktiivisuudella lihottais. Mut että jos yhdeltä istumalta saa helpostikin ton tai aika lähelle, niin eiköhän tohon saa aika hyvin vaikka puolet lisääkin, jos oikeasti aletaan syömään ja keräilemään vähän kiloja.

Päivämäärä:   1.5.13 23:29:56

Mä en oo ees uskaltanu muuten kokeilla että meniskö niitä punnerruksia yhtäkään. Jäi kokonaan kun toi niska meni. Varovasti oon tehny jotain tyttöjen punnerruksia vaan sillon tällön, ja salillakin jotain kevennettyjä, en oo ees kokeillut mitä menis oikeita. Enkä taida viel kokeillakaan, sen vois vaikka jättää ens talven projektiks. Jos alkais toi niska sietämään ihan ees tota salia pikkuhiljaa, tänään varmaan eka ihan todellinen rääkkäys yläkroppaan, jalkoja vaan tehny pitkään. Toivottavasti kestää. Ei se siis parantunu oo, vihottelee aina välillä mut ei niin pahasti ku sillon ku oli just menny.

70 kuulostaa kyllä ihan utopistiselta :D Jos sais seittemän joskus :p

Niin tosta syömisestä, mä upottaisin ton ihan helposti, ei olis mitään ongelmaa, etenki ku sais vieläpä syödä ihan luvan kanssa kaikkee shittiä :D Mutta ymmärrän et kaikki ei vaan ehi ja viitti. Tai yritän ymmärtää vaikka vaikee sitä on tajuta :D Mutta kun kuuntelee tota pisteen ruokavalioo niin se syö muutenkin niin terveellisesti eikä mitään tommosta mässäilyherkkua.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.5.13 23:38:24

Heh, kyllähän sä nyt yhden ainakin saat. :p Leukoja voi olla vähän vaikeampi vetää edes se yks. Niin ja oonhan mä joskus sen yli satakin saanut, että eipä toi 70 nyt niin paljoa vielä loppupeleissä ole. Niin ja joo terveellisestä ruoasta noiden syöminen on jo vähän haasteellisempaa, mut jos lihotetaan, niin kyllä sinne nyt noita herkkujakin voi pistää sekaan. Niistä saa kyllä nopeasti kaloreita. Pakkotoistolla ihan normi jampat on vetäneet 10 000 - 15 000kcal jossain 15h aikana. :D

Päivämäärä:   1.5.13 23:56:44

Joo kymppitonni kaloreita, jeps, nyt en enää yhtään ihmettele miks joillain naama kukkii aika ilosesti, kai se yrittää ihon läpi ulos :D

Ehkä mä yhen saan... Mutta leukoja en saa yhtään, tiedän sen kyllä, en ees kokeile. Tiedän missä voimissa mun pitää olla et saan vedettyä pari leukaa ja en tod ole.

Unissani muuten rullaluistelin, olikohan se joku enne? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.5.13 00:01:03

Heh, no ei nyt ehkä joka päivä, mut noissa syömishaasteissa jotkut vetää ton verran. Että eiköhän tollanen pari kolme tonnia ole aika kakunpala, jos oikeasti aletaan syömään. :D

Mut mä painun nyt maate. Hyvää yötä o/

Päivämäärä:   2.5.13 00:20:36

Pitäis olla munki nukkumassa jo... Mutta katon viel pullukan boxilta, koneen kyl sammutan et oon yheltä nukkumassa :) Öitä!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   2.5.13 07:03:04

Huomenta suurin osa ilmeisesti selvinnyt vapusta..

Päivämäärä:   2.5.13 07:13:40

Huomenta! Taas on ollut pakkaspojalla hommia yöllä, ihan hyvä niin ehkä minäkin tästä vielä herään. Aamulla herätessä katsoi peilistä vastaan zombi, silmät turvonneet ja muutenkin tosi väsynyt ilme.... Zombiolokaan ei sanottavammin hellittänyt vaikka seurailtiin koiran kanssa lintujen aamupulikointia. Väsynä alkavaan päivään..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.5.13 08:23:55

Huomenta :)

Aurinko paistaa, teetä ja kaks aamu-unista koiraa. Ja lihakset jotka on eilisen matkalaukkujen raahaamisen jälilt hyvin jumissa. Oli pakko punnita et kuinka mont kiloo mä raahasin mukanani ja 38 kiloo näytti olevan. Vois kyl harkita keskustaan pyöräilyä jos joku pyörä on auki tuol pihal, ois toripäiväki :)

Päivämäärä:   2.5.13 09:00:06

Huomenta:)!
Netti tökki illalla, niin laitoin mokoman kiinni.
Minski, mä en ikikuuna päivänä pysty syömään mäkkärin juustohampurilaisia viittää putkeen!!
Jos kaksi menee, se on jo hyvin!!
Varmaan meillä on vähän erilaiset noi vatsalaukun koot ja niiden tilavuudet...niinkuin naisilla ja miehillä yleensä.
Mun annoskoko on alle puolet sun annoskoosta, ainakin!
Ja vaikka mättöruokaa söisinkin, niin "hukkaan" se menee, kun kuluu saman tien tallilla pois.
Talven aikana kertyy varmasti parhaiten, mut tää kevät-syksy on niin aktiivista hevosteluaikaa, et sekin mitä talvella tulis, lähtee tuolla välillä pois, vaikka yrittäisi kuinka sitä ylläpitää.
Ex sanoi, et olen yhtä lihasta kesän jälkeen, vaikka kuinka grillattiin ja herkuteltiin. Hän lihoi herkemmin, mä en. Tosin ei kyllä liikkunutkaan sitä määrää mitä mä. Kesäloma kun koittaa, lähden aamulla ja palaan illalla ja liikkeessä kokoajan, maassa ja selässä.
Sais se lomakin jo pikkuhiljaa tulla...kuusi viikkoa:)!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   2.5.13 09:16:29

Niina, netistä löytyy kimppakyytisivustoja, kokeiles joskus onneas niiden kautta. Joensuusta pääsee varmaan aika helposti ulos.. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.5.13 09:21:38

Mmmorgen. Veret seisauttava näky oli täälläkin peilissä vastassa, vappuzombi oli jäänyt kuvastimen vangiksi. Eiköhän siihen kahvilla ja letulla saada vähän eloa, ja väriä naamaan lenkillä ja haravanheiluttelulla. Säiden herrat ovat tänään suopeita, ei passaa homehtua sisätiloissa.

Jellona: "Haaveilet eräästä, mutta et taida häntä nyt saada. Ainakaan vielä. Vapun jälkeinen elämä tuntuu hieman tahmealta, se helpottaa kyllä iltapäivän mittaan.".
Hmh, ai hieman tahmealta?

Päivämäärä:   2.5.13 09:54:41

Huomenta. Mä rikoin jotain eilen salilla ja oikee käsi on ihan käyttökelvoton. Olkapäässä jotain puukkoa vääntää, ei paljo nouse käsi. Ei se mitään, siiderilasi nousee kyllä huomenna vasurillakin, no problem!

Liian vähä unta, väsyttttääää! Huoh...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.5.13 10:00:44

Auts, Mission. Sä et muistaakseni sitä lämmittelyä hirveästi harrastanut, kannattaisikohan...? :P Mulla ainakin on selkä, hartiat ja kädet niin tuhannet juntturassa, että rutisisivat rikki ekalla yrityksellä. Noh, se siiderituopin nostelu on sellaista mukavan rentouttavaa palautustreeniä. :)

Btw, pyysin eilen runoratsulta riimejä kohtalontovereille eli kaikille niille sinkkulan kinkuille, joiden näppeihin ei tänä(kään) vuonna vappuheilaa tarttunut:
"Lähettäjä: Mormoniponi
Päivämäärä: 1.5.13 21:47:16

Vappuheila karkuteillä

Mihinhän se oikein sitten katosi se nainen
Tapaamisesta jäi tyynylle vain vaalea haiven
Kyllä se tänne asunnolle tuli käymään yöllä
Mukaani sen sain ihan hirveällä työllä
Hetkinen nyt muistan se lähti tosiaan karkuun
Jostain syystä ensin alkoi kamalaan parkuun
Muistini palailee pätkittäin vain
Taisi hän pelästyä katkarapuain."

Päivämäärä:   2.5.13 10:04:55

No kyl mä tällä kertaa olin lämmitelly aika hyvinkin, olin kuitenkin tunnin hikilenkillä just ennen salia ja salillakin pyörittelin ja venyttelin ja lämmittelin pikkupainoilla. Kyl tää tais tulla silkasta ahneudesta... Muutenkin heikot noi olkalihakset ni sit yrittää pumpata ne kerralla isoiks apinanraivolla :D

Hauska toi runo, olis vaan tarvinnu viel tytöille oman ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.5.13 10:30:11

Huomenta!

Kiitti vinkistä Nettioffarille! Kyllä mie jotain facebookin kimppakyytiryhmiä katselinkin, mutta ei ainakaan niistä löytynyt sopivaa kyytiä sopivaan aikaan. Onneks löytyi tuo matkahuolto. Niina lähtee Helsinkiin, voitteko uskoa!?! Pois kotoa, ihan moneksi yöksi; hurjaa :o

"Raha ei nyt pysy näpeissäsi. Jokin suurempi ostos vie tilisi melkoisen kuiville. Rakkaus on suurempi juttu kuin haluaisit myöntää, erään läheisyys on ihanaa."

^ Liittyykö nää kaks asiaa nyt jotenkin toisiinsa...? :p Mullahan on ollu se hevoskopinvaihtokuume jo pidemmän aikaa. Ja JOS sattuisin saamaan sen työn (mitä kyllä uskallan suuresti epäillä), niin sehän tarkoittaisi autokaupassa asiointia. Mutta eipä mennä nyt vielä asioiden edelle.

Voi kun saiskin tasattua vähän tätä ruokahalua ja mahan kokoa. Miulta joutais molemmista iso osa pisteelle. Mie pystyn mättämään ihan järjettömiä määriä ihan oikeaa ruokaa, ja vielä jälkkärit päälle. Muutaman kerran oon syöny niin paljon, että tulee paha olo; taisipa olla laivalla seisovassa pöydässä... Sen takia tää kuntokuuri/laihduttamisen yrittäminen onkin niin vaikeeta, kun maha ei tule oikeasti ikinä täyteen, ja aina vaan mahtuis lisää. Ja maistuis. Eikä mulla tarvii olla edes nälkä, että voin syödä jotain. Mutta yritän mie nyt sitten edes jollain tasolla pitää välillä järjen mukana tässä asiassa, ja etenkin vieraissa paikoissa voin olla vieraskorea ja sanoa olevani täynnä, vaikka en todellakaan sitä ole.

Mun pitäs nyt alkaa jo valmistella tuota reissuun lähtöä. Kirjoittaa ylös kaikki hevosten ruokinta- ja hoito-ohjeet, ja kaiken varalta kaikkien lähialueen hevosihmisten ja eläinlääkäreiden numerot, ohjeet siltä varalta, että se tamma alkaiskin varsoa silloin kun olen poissa jne jne jne. Ja pyykkiä pitää pestä ja tavaroita pakata. Tai edes miettiä, että mitä kaikkea viitsii ottaa mukaan raahattavaksi. Ihan kun olis pidemmällekin matkalle lähdössä :p

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   2.5.13 11:30:53

Joko se vappu meni? Uskaltaako jo tulla pois kolostansa :)
Mä olin koko eilisen päivän ulkona ja nyt naama punottaa aika huolella :) ei sais tottumatta tuolleen suinpäin sännätä ulos heti ku aurinko vähän paistaa :D
ja sain mää meitin vappurymyajoissa offroutipelinkin särki, varmaan hajos taas jotain ihanan kallista...
Tää on paha ku on vapaa keskellä viikkoa, tulee niinku kaks maanantaimassennuspäivää samalle viikolle :)
Onneks ruokapaikassa oli ihan sairaan hyvää kalapaistosta, taas jaksaa painaa :)

Päivämäärä:   2.5.13 11:43:58

Alkaisiko sinkkujen terassimiitti muuten olla ajankohtainen? Helsinkiä ehdottaisin paikaksi.

Tuo vappu oli turhan tuntuinen ja meni äkkiä. Mutta eikös näin toukokuussa muutakin turhakepyhää vielä pukkaa?

Päivämäärä:   2.5.13 11:51:21

kurnau, kyl sopii, kunhan vielä vähän toi sää lämpenee.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   2.5.13 11:52:22

Horo: Innostut jostakin uudesta, johonkin kesään liittyvästä jutusta. Ole tarkkana rahan ja omaisuutesi kanssa, sinun on helpompi menettää ne kuin saada lisää.

No @!#$! Määkö innostusin jostain uuvesta? Tuo jälkimmäinen taas on ihan utopiaa. Monesti nuo passaa niin pirun hyvin tilanteeseen, että ihan hirvittää. Tulee luettua muittenki horoja ja kyllä nekin vaan passaa kohilleen :)

Mää en ole herkutellut nyt ollenkaan. Ei ole edes nälkä. Eilen vedin rasvaa valuvan lihapiirakan naamaan, vaikka ei sillonkaan ollut edes nälkä. Kai sitä pitää välillä syödäkkin? Tänään oon vetänyt vain hieman raejuustoa, porkkanan ja auringonkukan siemeniä. Onko nuo siemenet sitten niin täyteläisiä, että niitä kupista napostelemalla ei nälkää edes tule??? Kokkeilkaapa sinkulat ja antakaa vastakaneettia.

Ps. Niina, ota rauhallisesti vaan, kyllä ne hommat hoituu siellä kotipuolessa...

Päivämäärä:   2.5.13 12:42:16

Pihahommia ja romahtaneen pressutallin purkamista tälle päivälle. Valitettavasti exä joka oli mukana hommissa tipahti tuossa ennen lounasta, veti tajuttomaksi (piiitkän ryyppyputken jälkeen "vain" yhdellä siiderillä liikkeessä) maahan (n. 5-10 min tajukankaalla). Kävin hänet hylkäämässä tk:n vastaanottoon etteivät vahingossakaan kotiuta minun vastuulleni. Saas nähdä miten tuosta etenee, jääkö katkolle vai lähteekö tänään uudelleen kentälle.

Iltaspäivästä pitäisi mennä takaisin hommiin, jäivät sen verran pahasti kesken. Tunnelma kaikesta entisestä huolimatta aika huolestunut ja matala.

Päivämäärä:   2.5.13 12:50:17

Osanottoni Moppe. Itsellä ollut vähän samaa problematiikkaa. Olen kuitenkin päättänyt, etten pui enää exän asioita netissä, talvella tuli jo aiheesta kirjoteltua, että vakionikit tietävät tilanteen. Mutta se on fakta, että mikään auttaminen, paapominen tai rahan lainaaminen ei auta.

Päivämäärä:   2.5.13 13:02:48

Kiits kurnau!
Ei ollut ensimmäinen kerta ja olen kyllä tuon paapomisen jättänyt jo aikaa sitten. En kuitenkaan lasteni isää sentään pihalle jätä makaamaan. ;)
Ei siinä tosiaan sen kummempaa, tämän asian kanssa on eletty ja erottu ja itse jatkan lasten kanssa eteenpäin. Sen olen luvannut että raitistumisessa autan, muuten en ja siinä olen pysynyt. Ei minulla ole mitään kovin pahaa sanottavaa exästä, exä nyt on juoppo ja alkoholismi on sairaus, rakkautta on ja löytyy häntä kohtaan mutta ei enää kuin aviomiehelle vaan kuin ystävälle, johon on joutunut ottamaan välimatkaa. Itse olen tuntojani purkanut päihdelinkin keskustelupalstalla ja saanutkin siellä oikein hyvää vertaistukea ja apua exäni sairauden ymmärtämiseen.

Tsemppiä myös sinulle kurnau, tämä vähän selvensi muutmia "kryptisiä" viittauksia!

Päivämäärä:   2.5.13 13:08:23

Hyvä että Niina reissu järjestyy :) Ja hyvähän se on tosiaan varuilta hoito-ohjeet jne olla, mutta kyllä me luotetaan ettei se varsa nyt putkahda sieltä vielä mihinkään ;)

Nöffi, no pitää syödä! Meinasitko siemenillä juoksennella ;)

Moppe ja kurnau, ei kyllä käy kateeks noiden eksien kanssa... :/ Ettekö vais laittaa ne johonkin olemaan keskenään, jättäisivät teidä rauhaan ja toilailisivat jossain onnettomien eksien hoitolassa mitä lystäävät :D

Päivämäärä:   2.5.13 13:15:49

Hih, kyllähän minä tuon hoitoon laittaisin, vaan kun tarvitaan se oma tahto. Hyvähän se vain olisi jos tuokin tuosta raitistuisi.

Ei me exän kanssa normaalisti ihan näin paljon olla tekemisissä, nyt vain on pakko että saadaan asunto myyntikuntoon. Välittäjä tulee maanantaina ottamaan myyntikuvat ja piha on kaatopaikka! Ja yläkerrassa remppasin alkuviikosta toisen makuuhuoneen ja exän piti hoitaa toisen pintaremontti mutta minullehan se jää... Eli tekemistä on ihan riittävästi kun näiden lisäksi pitää pestä koko kämppä katosta lattiaan vielä ennen näyttöjä.

Päivämäärä:   2.5.13 13:17:15

Sama Moppe täällä, en tahdo jättää lasten isää, enkä kyllä oikeastaan ketään muutakaan ulos makaamaan.

Itselle olisi kyllä helpompaa, että pääsisi noista kuvioista eteenpäin, kun olen kanssa jo henkisesti yli entisen. Mutta aika ihme tyyppi pitäisi olla, otta tämmöiseen edes haluaisi. Tuskin sellaisia on.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   2.5.13 13:21:18

Joo nyt vaput juhlittu ja sima pullon korkki kiinni laitettu mut alkoholiton simaan vuoro on nyt..ja sai soiton tänää ja maanantaina töihin ei tietoa pitkäkin rupi onko mut jotain ainakin

Päivämäärä:   2.5.13 14:20:24

Hemmetti, mulla on satulan Suomeensaantiongelma!
Lahjaksi saatu, mut Jenkkilästä se ei niin simppelisti kulkeudu tänne.
KESSU, sähän olit menossa, joku tulossa sieltä?
Tulisko mukana korvausta vastaan?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 17:33:45

Piste, brodi on just Italiassa ja Jessica lähtee vasta syksyllä Dallasiin.

Päivämäärä:   2.5.13 17:39:58

Eikö piste noissa lännenratsastusporukoissa olisi ketään matkustelevaa?

Vaikka ei aivan todennäköistä ole, että Kessu osallistuu Helsingin sinkkumiittiin, sekin on lähempänä kuin ameriikanserkuksi lähtö.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 17:47:12

Ja lähden varmaan itsekkin vasta syksyllä. Puisten pihakalusteiden maalaus on helppoa, ostin muutaman valkoisen sraypurkin, ei tarvinnut pensselin kanssa hillua.:D lähtee pusikkoon muutama koivu kaataa grillipuiksi, vinkusin isännöitsijältä luvan, tyhmä ei tajunnut et ne on kunnan puolella.:D Joopa joo, no ei mene minun piikkiin ainakaan.:)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   2.5.13 20:14:38

Iltaa pitkästä aikaa ^^

Olin pyörähtämässä kotikonnuilla ja kotiuduin eilen. Vappu meni riehakkaasti ja mulla oli merimiestytön asu, löysin illan aikana myös merikapteenin puvussa kulkevan miehen ja vietimme oikein hauskan illan hänen kanssaan :D Huipputyyppi. Ei vaihdettu kyllä numeroita, ei edes nimiä. Hitaat sentään tanssittiin, mutta mitäpä tuosta alkaa yrittämään kun matkaa on reilusti.

Olen kohta kaksi viikkoa metsästänyt 14w loisteputkilamppua, ei vain löydy. Kaupasta kauppaan, kaupunginosasta toiseen... toivotonta. Ollaan sitten suihkussa pimeydessä, prkl.

Päivämäärä:   2.5.13 20:16:38

No ei ole ainakaan tähän hätään menossa tai tulossa.
Mut kuulolla olen, josko joku olisi:).
Kiire ei ole, mut junnu kasvaa ulos kovaa vauhtia tänhetkisestä ja se ei enää kovin kauaa sille sovi.
Nuoret, niille jää kaikki kamat pieniksi kasvun myötä, sama ilmiö kuin lapsissa:).
Huokaus, kalliiksi tulee....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 20:26:08

Kurnau, Jessika on brodin kihlattu ja Marilyn serkku.:) Mitäs te taas miittailette, en ole koko topsua lukenut, oon hillunut tuolla pusikossa selkä märkänä, ny jääkylmä lonkero nassuun,aah.:)

Päivämäärä:   2.5.13 20:36:38

pauke : kokeile Bauhausia, luulisin nähneeni siellä 14 w loisteputken kun metsästin 120 cm pitkää tuonne meidän kämpille.

Arvatkaas mitä sinkut? Minua on kutsuttu tänään kauniiksi! Minua, joka olen 40 vuotiaaksi asti päässyt ilman että yksikään sielu tässä maailmassa olisi minua kauniiksi kehaissut.... Ihan menee tyttösellä pää sekaisin tässä :) . Tämä mies pitää ehdottomasti treffata!

Noh, sen verran vedän sanojani takaisin että tuo minun esikoispoikani kanssa katseltiin jonkin aikaa sitten luokkakuviiani ja hän hämmästyneenä tokaisi: "Äiti, sinähän olit lapsena nätti." :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 20:44:48

Moppe, ihmisessä se kauneus tulee sisältäpäin, luottamus, tosi rakkaus ja toisen huomioinen, elämän erikäänteissä ja nyt puhun kokemuksella.:)

Päivämäärä:   2.5.13 20:48:26

Kessu, toki toki :) , mutta saa sitä nainen olla vähän päästä pyörryksissään kun kerran elämässään saa ulkonäköönkin viittaavia kehuja :) .

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 20:50:45

No tottakai ja varmasti minäkin kehuisin sinun ulkonäköä, jos nähtäis.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.5.13 20:52:15

Moppe korkkaa seuraava.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.