Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 271

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.13 21:54:16

Ja jatkuu...
En linkitä, koisaan sohvalla:).

Re: Sinkkujen topic 271

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   28.4.13 21:59:17

Onnistuisikohan edellisen linkitys
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1154784&t=1154784

Päivämäärä:   28.4.13 22:00:19

Mä lähden suihkuun ja nukkumaan.
Kauniita unia sinkuille:)!!

Päivämäärä:   28.4.13 22:06:20

Kauniita unia piste!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   28.4.13 22:49:44

Kylläpävtäällä on hiljaisia oltu. Koo sennulassa alle 4000 postia? Silloin julmana talvena, kun täällä aloin paheksuntaa herättään niitä oli pari tonnia enemi... Kai se kevät on saanut tn ihmiskunnan heräämään taas uuteen eloon :-) Ja tuo pöljä hymiö tulee sitten tästä padista, kun kaivoin tän vaihteeksi esille tuolta romukasan joukosta. Pitäähän sitä pojilla leluja olla....J tehän tiedättekin, että pojan ja miehen erotta vain lelun hinta :-) Oikeesti se syy tän käyttöön on siinä, että annoin tän eilen pojalle synttärilahjaksi, mutta se jäi nyt mulle käyttöön :-) Sitä kiinnosti enempi tietokonepeli, jota se oli kauan jo ruinannut :-) Sitä se takoo taas piiiitkään:-D

Mitäs tänne kuuluu? Kysytään nyt, kuunnellan aamulla, meen nukkuun, väsy on. J aamulla "reippaana" velvollisuuksien pariin :-)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.4.13 23:04:09

Tääl on kuule juteltu vakavista aiheista, sukupuolirooleista, ja ihan pitkän kaavan kautta näköjään. Pullantuoksuisia isäntiä ja rasvanäppisiä emäntiä. Nettioffarille hyviä unia ja tehokasta maanantaiaamua :)

Mä en vieläkään jaksa keskittyä aiheisiin kunnolla, vaikka läppäri nyt korvaakin kännyn ja eilisillan aiheet elokuvat+musiikki ehdottomasti kuuluvat lempijuttujeni top kymppiin (ehkä jopa top 5), just pääsin tien päältä sohvalle ja tahdon vain re-la-ta, nostaa jalat ylös, syödä ja juoda jotain ja hymyillä hölmösti. Höö :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   28.4.13 23:04:53

No piti vielä käydä lurkkiin tuota entistä topaa, kyllä kurnau sanoi taas hyvin :-) Vaan onhan niitä halpoja pullikin saatavana missä vaan, mihin sitä naista tarttee? ;-) Sillonki, ku aletaan oikeen panemaan, niin naiset on vaan tiellä.Ja homostelu se vasta onki miesten hommaa! :-D

No tulipa sanottua, nyt mää meen pakastelokeron kautta, jossa lukee "jtskit, herkut" peseen hampaat ja sinne peiton alle :-)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.4.13 23:08:35

Iltoja...joko täällä kaikki unille menos..

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   28.4.13 23:24:24

Mä just tulin kanssa vilkaisemaan, niin aika paljon on hiljentynyt. Itse valitettavasti yökyöpeli..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.4.13 23:30:16

Ite kans hieman yökyöpeli mut tosin lähiaikoina vähemmäl jääny täällä olo ja jokseenkin tänää voi olla et aikasemmin unille tulee yrutetttyy mennä mut katsoo moihn aikaa sitä jaksaa

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.4.13 23:32:13

Ei täällä nukuta, järjen juoksu on korkeintaan tältä päivältä jo loppunut mutta suu ja sormet jatkavat siitä huolimatta :) Mites teitin viikonloput, tuliko naatiskeltua? @:lla ainakin taisi lipsahtaa viihteen puolelle... :P

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.4.13 23:32:29

Haha, mä oonkin missanut hyvät väännöt :) Toi hevosjuttu on semmonen mitä ei kyllä oikein pysty selittämään ihmiselle joka ei sitä jotenkin omakohtaisesti ymmärrä. Hevosihminen kokee uusia kokemuksia ja arkea rikkovia asioita niissä hevosissa, ei sitä pysty selittämään ellei ole kokenut. Vakka kantensa valitsee, ja jokainen sellaisen kumppanin jolla on mahdollisimman hyvin itselleen sopivat arvot ja elämäntavat. Ei se lopulta ole sen kummallisempaa. Jos elämäntapahevosihmiseltä pyytää joustamista, se on vähän sama kuin pyytäisi sylivauvan äidiltä joustavuutta jättää se lapsi välillä rauhaan ja lähteä reissuun. Yhtä mahdotonta, vaikka asiat ovat tyystin erilaiset.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.4.13 23:32:34

Minunki piti mennä ajoissa nukkumaan. Mutta sitten erehdyin vain vähän vilkaisemaan löytyiskö tuolta enkkulan loimikaupasta muutakin, kuin vain pojille uudet palttoot. Taitaishan sieltä löytyä :p Ehkä pitää hetkinen vielä seurata tuota tuttavan tamman valvontakameraa, siellä just pötkötellään; eiku se just näköjään piehtaroi ja nousi ylös. Omassa tammakamerassakin häntä viuhuu, varmaan vauva potkii =D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.4.13 23:35:50

Juu kyl tuo hieman kosteesti meni viikonloppuna mut kohtuudella..ei nyt viel kyl unest tietoakaan vaik ajois vois unille mennä et jaksais huomen jotain touhutakkin ja sit oottelen viel viestii eräält tallilt jos menis vaik ajankuluks sinne auttaa joku päivä..pääsis paremmin kii sit tallitöiden saloihinkin....

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   28.4.13 23:36:04

Kyllähän sitä tuli vähän kaverin luona iltaa istuessa. Kivaa oli! Muuten rauhallista menoa..

Päivämäärä:   28.4.13 23:38:15

Mä olin reipas ja siivosin tänään :) Viel ois toi partsi ja piha, viimeistään vappuna laitan neki kuntoon. Muutenhan tää viikonloppu vilahti aika pikana kun eilenkin työpäivä...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.4.13 23:38:53

Mie eilen viel kaveri pariskunnan luo menin illalla kun kutsu tuli ja sit käytiin viel paikallises juottolas stripparii kattoo..hohhoijjaa millaisii ne oli sitähän ite kans vois alalle lähtee jos taso on sellaine

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.4.13 23:40:40

Mäkin tulin vaan sanomaan, että hyvää yötä kaikille. o/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 00:05:00

iltapalaa hieman .. on kyl hyvii tuoreet karjalanpiirakat päälle hieman metukkaa ja juustoa............

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.4.13 00:12:07

Nati nati Minski ja muut äkkilädön suorittaneet tai sitä suunnitelevat :)

Jaa että strippariksi? Järjestetäänköhän kansalaisopistossa strippauskursseja? Jos ei järjestetä, pitäisi järkätä. Ehdottomasti. Ryhdy sie @ alalle, kai siitä paremmat rahat ku tallihommista ja peukkujen pyörittelystä maksetaan. En lupaa tulla katsomaan mutta kannustan täältä käsin :)

Mission, miten musta tuntuu, että sä siivoat koko ajan? Onko teillä aina puts & plank? Ehkä poden itse huonoa omaatuntoa aiheesta ja kiinnitän siksi huomiota noihin siivouspäivityksiin. Joo, niin se taitaa olla. "Akkojen hommista" siivoaminen on ehkä lempihommaani, sillä mikäs sen mukavampaa ja tärkeämpää kuin kämpän kuuraaminen lattiasta kattoon silloin, kun pitäisi tehdä jotain muuta tylsää, mutta tärkeää. Ei sitä kyllä arvaisi kun katsoo kämppää sunnuntai-iltana... Joku käy täällä sotkemassa mun poissaollessani, ihan varmasti. Joku, jolla on pitkä tukka ja jatkuva sulkasato.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 00:14:53

No eilisen tason mukaan kyl vois ite kans alalla olla..siis ei voi tosi olla ees et millaisii alalla on mut no kai sille alalle kelpaa hyvät ja huonot ku uskaltaa vaan riisuuntuu yms...mut ei ehkä oo mun ala...enemmpppääää vaik pyörittelen peukaloita tai teen ilmaistyötä jossain kun alan munasillee hyppii yötä myöten baariloissa :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 00:23:22

Hei sinkkula, onko kukaan enää hereillä? :)

Mitäs tänne kuuluu? Mä olin pelaamassa bingoa mut mitään en voittanu...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 00:27:41

ainakin yks täällä viel hereillä ja taustalla.......vai bingoa..netiskö vai ihan bingo hallis :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 00:36:52

Moi @ :) baaribingoa olin pelaamassa. Viimeks voitin drinkkilipun mut nyt ei ollu yhtään tuuria matkassa. Aika paljon tääl kyl on porukkaa liikentees vaik on sunnuntai

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 00:38:01

okei...joskus laival pari vuotta sit kamujen kans käytiin bingossa ja nuorempana oli hyvääkin tuuria bingos joskus..hyvää ajanvietettä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 00:43:42

Juu, hauskaa ajanvietettä tää kyl on. Huomenna ei ol mitään ihmeellist tekemist niin mikäs tässä istuskellessa :) kouluu ei enää ole tällä keväällä ja ens viikolla must tulee taas satakuntalainen kesän ajaks

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 00:47:22

Okei muuttoko ens viikol sit kesä ajaks edes....no jotain ajanvietettä aina immeisel pitää olla....ei itel sillee pakollist aamu herätyst mut jos kuitenkin sut ajois yrittäis sit nousta jotain touhuu ja sit tuleekin vappu ja sillee....mut jospa tässä kattelis telkkua rauhas jonkin aikaa ja palloilis samalla vaik täällä ht:ssä

Päivämäärä:   29.4.13 00:49:15

Hahhah ruoste, oli tos nytkin vissiin kolme viikkoa siivoustaukoa ;) Mutta toisaalta, mä en juurikaan päivitä mihinkään sitä että koira söi kaukosäätimen, kännykän, tietokoneen, viiskyt johtoa, neljä paria kenkiä ja sitä ja tätä. Oon tajunnu pitää kaiken roinan poissa ulottuvilta, ei mulla oo varaa ostella kokoajan uutta ;) Vaikka kyllähän nuokin on jotain tuunanneet, enimmäkseen pentuna kuitenkin. Tykkään kyllä kun on siistiä :) Ja yhden hengen yksiön siivous ei paljo tuntia kauempaa vie, tosin sitte joulu- tai muita hepulikohtaussuursiivoja saatan tuhertaa jo useemmankin tunnin, mut niitä on sit maks kerran vuodessa :p

min ja @, hoitaisittekste ton yövuoron vaikka sit bingoillen ku tääkin alkais jo valumaan nukkumaan :) Öitä :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 00:52:59

Mä oon viel vapun kklandiassa mut sit torstaina tai perjantaina hyppään junaan :)

Hei missi, kattotaan nyt kuinka kauan pysyn hereil. Aattelin kyl et meen viel johonki toiseen baariin mut hyvää yötä sulle :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 00:54:03

:D katsellaan mihkä asti ollaan valveil :D yritän ainakin jonkin aikaa linjoilla viel olla.....jospa se unikin sielt alkais tulee

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 01:15:33

mut öitä tais muutkin jo painua :D palaamme aamulla

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 01:18:09

No mä jään pitää vahtia :) öitä @

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 01:26:19

Viel jos katsois tuon las vegasin loppuun ja sit sänkyy vasta...kellokin juossu kivasti jo mut eipä mitn haittooo.....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 01:40:57

Mä oon kuuntelees karaokea :) aika paljon muitaki opiskelijoit paikal

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 01:46:36

Okei asuks sie sit solussa tai jossain sit ? mitäs opiskelet ja mis päin?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 01:48:28

Ei ku yksiös asustan. Kuopios opiskelen ympäristötiedettä :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 01:50:38

Okei..yksinks vai?sieltäkös kotoisin sit?ite tässä joensuun lähel asustelen........

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 01:54:35

Yksin joo, oon viel turhan traumatisoitunu soluasumisest :) mä muistelinki et oot jostain joensuun likelt. En ol savolainen vaan ihan tuolt lounais-suomest

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 01:56:20

jep...ite joensuulainen alunperin mut sit muutin puol välis ikää noin 40kilsa päähän..tästä kuopioo satakunta kilsaa on...silloin tällöin tulee käytyyy sielkin kaupungissa...ite asustelen yksin omas talos...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 02:00:47

Oma talo ois kyl kiva, ei must oikeen kaupunkilaiseks ol vaiks on täs omat etunsa ku asuu keskustas. Eikä must oikeen savolaist saa millään :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 02:02:07

Jep..on tää mukavaa sillee ei naapuri äänet häirihe kyl...no ei minustakaan savolaista sais tekemälkään kyl savolaiset on vähä kieroa sakkia ja oma kansansa..onneks ei savossa ite asu :D miten pitkää sit viel on opiskeluita jäljellä

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 02:09:34

Nyt ois ainaki viel vuosi et saan kandin tehtyä ja jos pääsen helsinkiin niin sit lähen vuoden pääst sin tai sit jään tekee maisterii tän kuopioon. Melko auki on viel suunnitelmat, ulkomaillekki ois toisaalta kiva lähtee

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 02:11:06

Okei...hyvä et jotkut jaksaa opiskel harmittaa ku enempää ei tullu ite opiskeltua silloin ja nyt ei sit oikein mahdollisuuksii oo opiskelee lähtee enää

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 02:15:07

Koskaan ei ol liian myöhäst opiskel :)

Mä täs mietein et pitäiskö kävel mäkkiin hakee ruokaa

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 02:16:46

voi vitsi miekin haluisin mäkki safkaa...mut aika pitkä matka hakee on lähtee...niin ei sillee liian myöhäst oo mut rahallisesti ei kannattavaa oo nyt oikein lähtee ja sillee vaikea täl hetkel elämän tilanteen takia ei oikein onnistu..mut kiinnostais kyl..
onks sul mäkkärii kui pitkä matka sit.........

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 02:18:52

Kävelen menee ehkä noin vartti yhteen suuntaan. Tai 20 minuuttii. Toisaalta voin pyöräillä osan matkaa

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 02:20:35

no ei pitkä matka :D mul menis kävellen jokunen tunti :D jokseenkin meni väsymys ohitte ja kamun piti soitel kun tulee suomeen takas mut ei tuosta mitn kuulunu..liekkö viel rajan takana...puhelimes ois aikaa kulunu hyvin höpötelles sen kans

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 02:41:12

No nyt mäkillä :) ei menny kauaa pyörän kans

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 02:42:18

:D no ei menny sit pitkää..mie jo meinasin luovuttaa..kun ei sinust mitn kuulunu...mitäs tilasit sit??mie kans oisin halunnu kyl.......

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 02:59:40

Ja nyt kämpällä :) mcfeastin kasvispihvillä ja isot ranskalaiset lähti mukaan

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 03:01:36

Okei..en oo koskaan kasvispihvil tilannu kyl ite..mut vois kopaista sitäkin..eiks sua yhtään sit nukuta?mie rupesin viel toista ohjelmaa kattoo ja sit kirjoitan kamulle sähköpostia.............

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   29.4.13 03:04:47

ollaampas täällä myöhään hereillä =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 03:04:58

Eipä oikeestaan viel nukuta. Otin päikkärit tos päiväl ja heräsin yhdeksan mais illal :) mut pakko koittaa nukkuu ku saan syötyy tän ruuan pois

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 03:06:08

Niiin kai se ois ees koitettava..tais kamu jäähä rajan taakke yöks kun ei mitn kuulu ei näy..jospa se sit huomen soittelis.........ja tosin ihan vähä alkaa suuta venytyttää jo

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 03:07:48

Taidankin painua unten maille joten kauniita unia sinnekkin päin...palaamme huomen sit.......

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 03:09:27

Onks sul kuinka pitkä matka rajal? Mä en oo ees koskaan käyny venäjän puolel mut kai sitä joskus täytyy uskaltaa, en vaan osaa yytään venäjää nii vähä arveluttaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.4.13 03:34:02

Kai mä koitan nyt nukkua, hyvää yötä :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 06:51:27

Ja hyvvää huomenta :) Toiset menee nukkuun samalla, kun otiset herää...

Päivämäärä:   29.4.13 08:05:34

Huomenta! Aamukävely suoritettu, suorastaan lämmintä tänään!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 08:30:16

Heh, ei ole paljoa otisia vielä herännyt aamutuuriin ja minä olen jo lähdössä lounaalle ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.4.13 09:09:31

Yaaawn. Huomenta! Maaaanantai, viikonpäivistä vaarallisin on täällä taas. Mutta ei haittaa yhtään! Olo on kevyt ja reipas (kävin kurillani vaa'alla tänäänkin ja mitä ihmettä, onkohan siitä paaki loppumassa? Kiloja vaan rapisee, pili pili pom...) ja tänään aion saada paaaaaljon aikaan. Kahvimaitokin oli päässyt loppumaan mutta sekään ei haitannut, hahaha hihihi hohoho hehe :)

Onhan teilläkin taivas vielä kirkas? Puhalletaanko yhdessä sadepilvet huitsinnevadaan? Toisaalta, jos huomenna on ältsin mältsin kylmää ja märkää ja ankeaa, ei tasan tee mieli rellestää illasta aamuun (ei kai kukaan meistä sitä muutenkaan harrasta, paitsi ehkä pieni ja virkeä haalaripimumme min) ja pari aivosolua säästyy! Paitsi jos koko glada vappen tulee vietettyä sisätiloissa munkkia mutustaen, ei hyvä sekään...

Päivämäärä:   29.4.13 09:56:01

On täälläkin herätty jo monta tuntia sitten. Mutta ei olis ehkä kannattanu :/ Tuli taas todettua, että urheilu ON vaarallista. Jos toissapäivänä könysin rähmälläni soratiellä hevosen takia, niin tänään kävi sama koiran kanssa. Mie en kestä kohta enää ollenkaan jaloillani :o Juostiin - tai siis hölkättiin - jalkakäytävällä kotiin päin, kun yht'äkkiä koira vaan puikkas mun eteen, yritin sitä siinä väistää ja tasapaino meni. Muutaman askeleen verran yritin pysyä pystyssä, mutta se oli jotenkin ihan fysiikan lakien vastaista, joten nurinhan siinä mentiin. Siis minä menin. Onneksi ehdin osaksi nurmikon puolelle, niin ei sattunut niin pahasti, mutta toinen kämmen on kyllä silti vähän hellänä. Ja niinkun mun piti mennä tänään vielä ratsastamaan. Mutta jos sama linja jatkuu, niin miehän saan vielä itseni sairaalakuntoon ennen sitä huomista työhaastattelua :/ Ehkä olis vaan parempi uppoutua sohvalle. Mutta vaaka oli eri mieltä, ja vielä on kaikki vappumunkitkin syömättä, joten liikunta olis enemmän kuin tarpeellista.

Päivän horoskooppikin sopii tähän päivään paremmin kuin hyvin: "Touhusi on hieman erikoista, mutta onneksi sinua rakastetaan. Älä silti tuudittaudu omaan erikoisasemaasi, sillä jonkun kulmakarvat ovat alkaneet mutristua kummasti."

Mutta minua rakastetaan!!! Kuka!?! Missä!?!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 10:07:00

Huomenta..suhteellisen vähillä unilla aloitetaan uusi viikko mut no päiväunet on keksitty...
min---rajal tästä reilu sata kilsaa ja käyn ite kans tosiaan viikottain siel...pyörähtää yleensä kamujen kans..yhden kerran tainu yötä olla siel...onhan se vähä sillee jäljessä meidän vuosilukuja rakennukset yms

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 10:12:07

Spara vatten, bara snapsen ;) Kaveri meinas tulla vapuksi kyllään ja tuoda uuden morsianehdokkaansakkin sinne. Laitoin tilaukseen yhden samanlaisen, jos sillä ois sopivia kavereita, mutta jouduin kuulemma ottaan jonotusnumeron :) Useempia kuulemma tilauksessa :) Ei haittaa, lähen iltapäivästä pururatoja testaan, miltä ne nyt näyttää ja tuntuu. jospa siellä tulis vaikka joku kettutyttö vastaan ;)

Syömässä käytiin. Nyt on taas kiva lämmin olo :) Poronkäsistyskeittoa ja hyvvää salaatti ahmittu. Oli jotain siemeniäkin tarjolla. Semmosia vihreitä melonin siemenen kokoisia. Mitähän ne lie? Nyt on sisus täynnä siemeniä :) Ostin kaupasta auringonkukan siemeniä. Niissä on 55% rasvaa ja 22% proteiiniä. Kyllä linnut niillä jaksaa ja kyllä vaan jaksaa ne kasvitkin tuolla ravinnolla kasvella reippaina!

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   29.4.13 10:24:23

Oisko kurpitsan siemeniä?

Mä oon lähössä Lappia kohti kesärenkailla ja kuulemma räntää pitäis tulla... Hmm.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 12:04:25

Kyllä se siitä, kun nätisti ajelet :)

Sitten niitä naisten mietteitä: http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/car-1288559939810.html

Ja miesten..: http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/car-1288559940050.html

Päivämäärä:   29.4.13 12:16:48

=D =D =D Hyvät sarjakuvat =D =D =D

Minä vieläkin mietiskelen, että uskallanko lähteä ratsastamaan, vai käykö niin, ettei kahta ilman kolmatta... :/ Nyt ei passais pahasti satuttaa, että selviytyy huomenna sinne työhaastatteluun.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.4.13 12:33:23

Haah! Kuule Nettioffari, kyllä ne himot riivaavat naisiakin ja meillä taitaa (=raakaa yleistystä) olla huonompi itsekuri ja paineensietokykykin. Ei oo kivaa.

Eilisestä keskustelusta jäi osasia kummittelemaan mieleen. Ihailen juuri nyt reippaiden miesten työtä - minua ei haittaa ollenkaan, että ammattilaiset vaihtavat renkaat puolestani. Olisin lisäksi ihan mielelläni tällä hetkellä pullantuoksuinen emäntä, tykkäisin häärätä keittiössä ja tehdä asioita, jotka saavat niin minut kuin jonkun muunkin iloiseksi. Pyyhittyjä pölyjä ei ehkä huomata (eikä arvosteta) mutta pullan tuoksun nyt tunnistaa aina ja kukapa ei tuoreen leipomuksen tuoksusta tykkäisi?

Onko väärin haluta olla naisellinen ja huolehtivainen kodin hengetär? Kiehahtaako feministi jos leivon sitä pullaa itselleni...?

Päivämäärä:   29.4.13 12:39:41

Siis ruoste, itelleen saa tietysti leipoa, kuhan et käytä essua ;)

Mä mietin että pitäiskä ihan vappunakin kiltisti jättää munkit ja simat väliin, jatkais laihista vaan...

Päivämäärä:   29.4.13 13:02:47

Helou!
Sehän on ihan jokaisen oma aikataulu ja työ, mikä määrittää sen, kuinka kodin hengetär ehtii olemaan;).
Mulla on työ, johon suhtaudun uranaisen vakavuudella ja lisäksi elämäntapana hevoset ja koiratkin, ne menee tosin siinä sivussa, joten mulla ei ole aikaa tuoksua pullalle ja olla kodin hengetär.
Mä istun keinutuolissa sitten vielä wanhempana kuin nyt, muistellen hymyssä suin kaikkea kokemaani ja tekemääni hevosten kanssa. Ne kun on se mun elämän suuri intohimo! Suorastaan palo:)!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 13:15:31

Miison jättää ne simat väliin, Ruoste saakin olla Simoissa :D
Saat käyttää essua, jos tahot, se onkin kaunis näky, naisella essu :) Ja on oikein ja jopa suotavaa naiselle olla naisellinen. Kyllä siitä tämä enemmistö edelleen tykkää ja välittää. Kerran tapailin naista, joka tais olla mua miehekkäämpi... Ja ainakin kylmempi, ei sen kainaloon saanut mennä nukkuun ja aamulla piti varoa, ettei vaan sitä herätä :/ Ei ollut kivaa... Mutta jotain kivaa siinäkin oli :)

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   29.4.13 13:32:29

Nooh, feminismi ja naisellisuus eivät ole toistensa vastakohtia. Eikä keittiössä häärääminen tietenkään automaattisesti naisellista. Mäkin hääräisin mieluusti keittiössä, mutta yhdelle on vaan niin tylsää kokata. Pakkanen pursuaa ruokia. Leipoakin tykkään, mutta kuten todettu, käskystä harvemmin kukaan innostuu kodinhengettäreksi. Voisin kyllä kohta ottaakin jonkun vähän komentelemaan, vaihtelu virkistää :D

Päivämäärä:   29.4.13 13:33:05

Heh, ei naisellisuus ole kiinni essusta tai pullanleipomisesta;)!
Ihan nainen mäkin olen ja vieläpä hyvinkin naisellinen.....:)!

Päivämäärä:   29.4.13 13:38:50

Eikä! Vähä epistä miks ruoste saa juoda simaa ja mä en :( Tosi reilua hei nöffi!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.4.13 13:42:10

ruoste: Tossahan sä just kiteytit hyvin mun eilisen pointtini, joka siis oli nimenomaan toi, että jotkut naiset oikeasti tykkää olla välillä noita pullantuoksuisia emäntiä ja ilahduttaa sillä miestäänkin. Ei siinä ole mitään väärää tai ihmeellistä josta pitäisi oppia pois, vaikkei sitä kaikki ymmärräkään, kun se tuntuu itselle niin mahdottomalta ajatukselta. Eikä se tee miehestäkään vanhanaikaista sovinistia, jos arvostaa tuollaista piirrettä naisessaan ja ehkä jopa toivoo, että naisystävässä olisi aina välillä noitakin piirteitä. Tietysti ne pitää lähteä naisesta itsestään ja suhteessa olla sitten sitä vastavuoroisuuttakin.

Kyllä mäkin olen tehnyt monesti aamupalan naiselle, jos hän menee vaikka suihkuun ja minä keittiöön tai tiedän, että hänellä on kiire töihin tms. Siinä samallahan se menee kuin oman aamupalan tekeminenkin ja olenpa jopa kerran törmännyt naiseenkin, joka tykkäsi melkein joka aamu tehdä minulle aamupalan, kun oli aamuisin virkeämpi ja totesi saman, että siinä sivussahan se menee kun omankin tekee. Mielestäni erittäin hyvä ja mukava tapa huomioida toinen.

Tai kukapa ei arvostaisi naista, joka osaa laittaa hyvää ruokaa. Tuostakin olen joskus saanut erityisesti nauttia, kun nainen oli ammatiltaan kokki ja teki aina taivaallista ruokaa. Tämä siitäkin huolimatta, ettei kuulemma jaksanut kotona enää kokkailla mitään ihmeellistä, kun oli duunissa kokkaillut pitkin päivää. Erittäin arvostettava piirre naisessa, jonka kyllä huomioin sitten muutoin, kun ei minua päästetty juurikaan keittiöön.

Leivon myös aina välillä ja kehtaan sitten syöttää noita naisellekin. Hyvin ovat tuntuneet uppoavan, vaikkei mitään mokkapaloja tai rahkapiirakkaa ihmeellisempää olekaan.

Päivämäärä:   29.4.13 13:49:38

Just, Minski, sulla on siis salainen suunnitelma syöttää jokaiselle naiselle hyvät kurvit mokkapaloilla ;)

Ite en juurikaan syö aamiaista, joku jugurtti uppoo nipinnapin, ajatuskin vaikka leivästä lähinnä etoo. Sit onki äkkiä hirvee nälkä ja parempi suosiolla mennä töihin vähä myöhempään (ja tietty herätä myös) et lounas olis nopeemmin :D

Mä en kyllä valitettavasti uppois kenenkään edes salaisiin haaveisiin pullantuoksuisesta kodinhengettärestä, toi ruuanlaitto ja leipomisosasto on vähän...ööö.. jääny paitsioon :D Pitänee itelle pokata joku kokki vissiin ;)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 13:58:34

Ai Mission vaan suunnitteli olevansa kiltti ;)

Ja naisille piristystä siihen itsensä hu

Täälläkin ilmeisesti toimii nuo normi tagit?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.4.13 14:03:26

Mission: Haha, ai sä näit noin hyvin mun lävitseni. Joo kurvejahan mä tolla tietenkin yritän kasvatella. =) Muistelen vieläkin lämmöllä suhdetta, jossa menimme yhdessä poimimaan mustikoita talveksi pakkaseen ja tein sitten niistä mustikka-rahkapiirakkaa, jota nainen ei voinut vastustaa. Vein aina välillä sitä mukanani naisen luokse ja syötiin hyvät jälkkärit ruoan tai päiväkahvien jälkeen. Niin ja mun luonahan oli melkein aina jotain tollasta herkkua pakkasessa odottelemassa. :D Vien jopa välillä työpaikkani kahvipyötään naisille pientä purtavaa kahvin kanssa ja sitäkös nämä etenkin aluksi ihmettelivät, että ihanko itse olin leiponut ja mitenkäs se tyttöystävä. :p

Mut kattele vaan niitä kokkeja sillä silmällä, niin ainakin tuo muonapuoli on suhteessa sitten mallillaan. :D

Päivämäärä:   29.4.13 14:05:34

Nöffi mä vasta suunnittelin, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ;) Eli jos syön sit kuitenkin munkin vappuna ni oonki syöny vaan puoli munkkia!

Tos artikkelissa hyökkäs heti jotain ihan älyttömän typerää silmille:

" Nimittäin jos koirani kuolee ahmittuaan suklaalevyn, se ei ole argumentti suklaata vastaan vaan tarkoittaa, että suklaata ei pidä jättää tyhmien koirien ulottuville.

Anteeksi, koiranomistajat, tyhmyys ei ole koirassa negatiivinen vaan yksinomaan hellyttävä ominaisuus, kuten kaikki muutkin koiran ominaisuudet. "

Öööh, tais olla vähän tyhmä ehkä toi kirjottaja, koirahan ei totisesti ole tyhmä jos se syö suklaata... Huoh... Se siitä ;)

Päivämäärä:   29.4.13 14:11:43

Ootsä Minski semmonen herkkuperse vissiin :D

Mustikkapiirakka on mun ihan ehdotonta lempparii, ja omenapiirakka toinen :) Tarttis kyllä vissiin joku kerta opetella tekemään ite, sais semmosta mis on kunnolla niitä täytteitä eikä vaan kuiva piirakka jossa pikkunen kerros sitä mustikkaa/omenaa...

En mä jaksa niitä kokkeja metsästää, taitavat olla nykyään muotia semmoset ja jonotuslapun sais vissiin ottaa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.4.13 14:27:28

Heh, no mut hei täytyyhän sitä tankata kunnolla energiaa, että on sitten jotain mitä poltella yhdessä. ;D

Mut se olis aika ruveta hommiin taas. o/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 15:05:41

Pieni hengähdys tauko puun pinoamiselta...sit jatkuu taas ja sen jälkeen vois ohkasempia puita vähäsen keräillä viel ja pätkiä jos jaksanee sit enää..aikas kova tuuli ulkona...lienee sadetta tietää sit........

Päivämäärä:   29.4.13 15:32:09

Tsiisus mikä päivä täällä töissä, hei hulinaa :D On se hätähätähätä ku on vappuvappuvappu ja kaikilla hirvee härdelli, oivoi. No meneepä ainaki aika nopeesti, välillä tarvii nollata vaan vähä päätä ku ei meinaa langat pysyy käsissä :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.4.13 16:33:35

Huhuhuu, katsastus - vielä pesulakäyntiäkin jännittävämpi kokemus. Ruostetta on, juu kiitos tiedän, mutta eipähän kuulemma ole ainoa rotunsa edustaja samassa ikäluokassa, jota autoakne vaivaa pahasti.

Kävin shoppailemassa = etsimässä sievää pitsiessua piikalookini kruunaajaksi mutta ah ja voih, täytyy tyytyä olemassa olevaan. Essu on must :)

Päivämäärä:   29.4.13 16:59:26

Niin mites se horoskooppi sanoikaan aamulla; joku rakastaa mua..? Ja sitten vielä kyselin, että kuka ja missä? Sekin selvis nyt, kun sain AYI:n kautta tällaisen runon:

"Beautiful Lady
A beautiful lady with eyes on fire,
That sparkle and laugh, that can smile and cry,
I love your eyes so clear and true.
Beautiful lady I adore you.
A twinkling look that bubbles bright,
With a heart to care, and a heart to love,
With hands to hold, and hands to help,
Beautiful lady there to give.
Beautiful lady,
a smile so bright,
So warm and gentle, so soft. A delight.
A voice so clear,
That calms and soothes, a voice that wipes all fears.
Beautiful lady,
I'll give to you, my thoughts, my prayers, my hopes,
I offer you my heart, my strength.
My love is yours for ever.
Beautiful lady,
I love you as you are.
Beautiful."

Aika söpöä <3

Päivämäärä:   29.4.13 18:00:52

Kyllä minä taidan sitten kääntyä tuonne naiselliselle puolelle kun joka päivä teen ruokaa, useinmiten ihan alusta asti, ja kaipa se syötävää on kun on tähän asti kelvannut. Ja nostan aamupalankin noitten lapsusten nenän eteen, saisi siinä se kumppanikin kaurapuuron jos vain suostuu aamupalan syömään. Kahvit keitin exälle aina, vaikka itse en kahvia edes juo ja voikkarit tein iltasella...

Noh miinusnaiseuspisteitä tulee varmaan siitä että vaihdan itse autonrenkaani, käytän katsastuksessa ja korjaan esim. tukkeutuneet p*skaputket. Tänään vietinkin koko päivän tapetoimalla! Minä, joka en eläissäni ole mitään sellaista tehnyt, sain kokonaisen huoneen puolipaneloitua tapetilla :D. Ja huomenna olisi tarkoitus maalata viimeviiolla kitattu ja hiottu seinä. Ja vapun jälkeen pitänee purkaa pressutalli ja siivota pihat. Tämä työttömyys tuntuu käyvän ihan työstä :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 18:17:45

Missä Moppe sijaitsee? Taijat olla näppärä isäntä ;)

Päivämäärä:   29.4.13 18:35:29

Pahus... saisinko olla edes emäntä? Just tein tenaville kaurakeksejä joten melkein pullalle tuoksuu täällä ;)

Päivämäärä:   29.4.13 18:53:18

Mitä sijaintiin tulee http://www.youtube.com/watch?v=7ArEl8BsfaM&sns=fb

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   29.4.13 18:53:50

katsastus, ah,tuo niin ihana taiteenlaji :) läpäisikö ruosteen menopeli insinöörin syynin? Mä olen joskus saanu kaksisivuisen vikalistan, pikkuvikoja helppo korjata :) ei sentään kilpiä vieneet...
Ruosteen pitäis bongata jostain rautainenautoalanammattilainen joka parantaisi mobiiliparan autoaknen ja palkaksi vois antaa sitä tuoretta pullaa... :D

Nöffin kanssa vähän samanlaisia kokemuksia "aamuäreydestä" @!#$ lähestulkoon irti jos ennen aamukahvia menit jotain sanomaan saati koskemaan :(
No, kivaa oli aikansa vaikka aamut olikin vaikeita :) ja näpeillehän sieltä tuli aika vahvasti...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.4.13 20:28:47

Olen sitten katsonut liikaa Gordon Ramsayta, ei enää muista, että naisillakin on asiaa keittiöön.

Rehellisesti sanoen en kyllä pystyisi kuvittelemaan, että joku haluaisi minut seurustelukumppaniksi kokkitaitojen takia tai saadakseen ruokaa, kyllä se on sitten jokin muu (en edes jaksa miettiä mikä), joka vetäisi.

Oman makuaistini olen pilannut liialla chilin syönnillä, ja herkuttelussa vastapari olisi lähinnä eteläintialainen joogi. Lapsille teen aivan eri ruoat.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   29.4.13 20:37:56

Mä sain tänään kutsun työhaastatteluun! Kerrankin päivä paistaa risukasaan. Kerrankin mulle tapahtuu jotain kivaa. Olin jo alistunut kohtalooni, jossa koko kesä kuluu kaameassa hanttihommassa. Saa nyt nähdä miten käy... Oon nimittäin etsinyt kuumeisesti jotain harjottelupaikkaa, jotta saisin oman alan töitä.

Huomenna meinaan opiskella tehokkaasti aamupäivän ja sit onkin opiskelijarientojen aika.

Mut ihan hirveetä miten välillä on onnellinen olo ja joutuu oikein puremaan huulta, että ei virnistelis koko aikaa. Fiilis on hyvä mut ihmiset ehkä vähän kattoo miks joku hymyilee kävellessään tai bussissa istuessaan.

Päivämäärä:   29.4.13 20:54:57

kurnau, en tosiaan minäkään pätkääkään usko että kokkaustaitoni olsivat misssään määrin merkitykselliset :D Jos jollekulle olis, vähän veikkaan että senlaisen ihmisen kanssa olis jo isompiakin juttuja vähän eri linjoilla ja tuskin olisin kovin lätkässä :p Sitäpaitsi, voihan sitä vaikka opetella. Eihän toi nyt niin vaikeeta ole perus sapuskoja vääntää. Joskus oon ajatellut ostavani muutenkin jonkun kirjan, tai hakevani netistä reseptejä ja ohjeita, se nyt vaan on jäänyt kun ei niin suurta mielenkiintoa oo laittaa ees aikaa siihen yksinään itelleen kokkaamiseen. Kimpassa vois olla ihan hauskaakin, ainakin välillä ettei nyt mielenkiinto lopu siihen että joka ilta pakko tehä jotain ;) Mut hyvä mä oon ainakin syömään :D

Syvämiete, kiva että oli hyvä päivä ja sait kutsun haastatteluunkin :)

Mulla oli ihan armottoman rankka päivä töissä, sitten v-mäinen kauppareissu ja unohdin viedä pullotkin jotka nyt sit kököttää autossa. Sitten kävin koirien kaa ulkona ja reissu loppu lyhyeen, hetken kun olivat olleet irti niin pikkureppana törmäs puuhun lantio edellä ja tipahti siihen ja huus ku syötävä. Näytti aika pahalta ku ei meinannu päästä ees jaloilleen, aattelin jo hetken että se oli sit siinä, lantio tai selkäranka paskana tai reisiluu poikki ja koira lopetettava. Kun pääsin paikalle, se sentään jo seisoi, roikotti toista takajalkaa. Kattelin ja tutkiskelin sitä siinä hetken, ei tuntunut mitään semmosta et olis joku vääntyny irtipoikki tai sijoiltaan, sitten se jo varovasti kävelikin. Muutaman askeleen nilkutti vammasen näkösesti ja sitten oli ihan et takas riehumaan pitäs päästä. Ihan hyvin se käveli ite kotiin, saas nyt sitte nähdä kuin se tosta kehittyy. Varmaan illalla tai huomenna näkyy että onko jotain hajonnu. Toivottavasti ei ainakaan sen pahemmin. Voi tos nyt tietty olla joku kunnon lihasruhje tai repeämä mut se nyt on pientä sitte, kuhan ei delaa ja toipuu!

Päivämäärä:   29.4.13 21:18:05

Mä olen erittäin kokkausintoinen, mut en yksin jaksa itselle mitään ihmeellistä kyl kokata.
Chili on ihanaa ja kaikki sen lähisukulaiset!!
Kai mullakin toi makuaisti on piloilla, niin paljon käytän chiliä, jalopenoa ja kaikenlaisia tulisia mausteita.
Ei kaikkiin ruokiin, mut useimpiin, vähän ainakin.
Nyt kun olen lomalla, tein pitkän kaavan mukaan chili-kanakeittoa. Ja tota broileria nyt sit on...jos huomen tekis pizzaa tai tortilloja siitä ja ylihuomenna kiusausta....
Mä ostin pari pakettia broilerinkoipia ja rintapaloja ja paistoin ne uunissa miedolla lämmöllä ylikypsiksi.
Lihat irti luista ja nyt osa odottaa vielä jatkojalostusta.
Kanakeiton liemen keitin kaikista luista, varmaan ne pari tuntia kiehui.
Parempaa kanakeittoa ei tule, mut toi vaatii aikaa ja viitseliäisyyttä! On mun äidin aikainen resepti. Paljon koskenlaskijaa ja chiliä kohtuudella!!
Aivan ihanaa!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   29.4.13 21:33:41

Ruuanlaitto ei oo kyllä munkaan juttu, mutta leipominen on. Tykkään opetella uusien herkkujen valmistusta. Jostain syystä sama into ei koske kalojen, lihojen ja tofun valmistusta.

Voi ei Mission! Toivottavasti sun pikkureppana toipuu. Onneksi ei vissiin ollut vakavaa, kauheen kuulosta kylläkin tommonen. Jotkut eläimet on kyllä mahdottoman onnettomuusalttiita, joten jaan tuskasi...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.4.13 21:43:34

Jaksamista Missionin pikkureppanalle, ja Missionilla ollut hyviä kirjoituksia eri aikoihin.

Kävin tänään toisella salillla zumbassa ja powerpumpissa, ei ollut yhtään oikea fiiilis, ohjaajat olivat samat, mutta homot väärät. Kaipaan omaa postimerkinkokoista salia ja omaa homoparia. No nyt on kaikki kiinni monta päivää.

2 kunnon tuntia peräkkäin on liikaa, esim. pilates ja zumba vielä menisi. Ylirasittunut.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.4.13 21:46:03

Iltoja ,sen verta rankka päivä takana et unille mentävä palaillan huomen

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   29.4.13 21:46:21

Kyllä vaan itelle hyvän ruuan tekeminen on niin turhan tuntuista. Ja vaikka kuinka hyvää oiskin, niin alkaa se sama jo tympiin, jos isomman satsin tekee.. Paitsi jos on jotain keittoa, se on hyvää aina :)

Saako purnata? No purnaan kuitenkin. Meinas taas huuto päästä, kun kävin suihkussa. tissit on sitten kipiät! Taas lähti nahat nänneistä, kun kävin lenkillä... :( Ei muistanut teipata niitä. Eilen ois ollut teitpit, mutta ei päässyt ovea pitemmälle, kun tuli kyläilijä käymään.. Nyt kävin reilun 18 km vetäseen eikä tuntnunut missään :) Muutako nänneisä ja jalkapohjissa nuo kirotut adidaslerit, kelestna!!

Päivämäärä:   29.4.13 21:51:52

Toivottavasti Missionin koissulla ei kuitenkaan mitään vakavaa tapahtunut!

Käytiin oman koirun kanssa tuolla kaatosateessa iltapiipahduksella... grr, xtxw jne...

Sympatiat Nettioffarille, tunteet on joskus olleet samanlaiset kun on huonot liivit päällä lähtenyt aamulla liikkeelle.

Päivämäärä:   29.4.13 21:57:49

Mission, nuoriso on riskialtis vahingoille, toivottavasti kaikki on kunnossa ja teini huomasi, et vähän varovaisempi riehuminen on turvallisempaa...
Vähän samaa kuin tuossa mun vanhemmassa oli silloin junnuaikana, ei niin mitään järkeä riehumisessa ja haavereita tuli tuon tuostakin.
Mut nyt on viisastunut, vaikkei voi mitenkään laiskaksi liikkeissään vieläkään sanoa...:).

Päivämäärä:   29.4.13 22:06:44

Oli vähän raasuna toi pikkunen, aika vaisu ku tultiin kotiin ja nukku sitte vaan. Tosin myrkytin noi just tänään et se punkkimyrkkykin voi vähä väsyttää. Nyt se tossa nousi eikä siitä löydy mitään, kipeenä tuntuu olevan koko jalka mutta kävelee hyvin. Voi olla ollu onni myötä ja on mossauttanu sen niin tasasesti että varmaan sattuu pitkään mut ei pahempaa vauriota. Ois mulla kipulääkettäkin tuolla mutta mahavammaselle viitti ihan äkkiä antaa turhaa ja sit ei välttis näy jos on jotain. Jos odottelee huomiseen ja kattoo miten liikkuu ja onko johonki tullu selkee kipukohta ja sen jälkeen sit vetäsen sille jonkunlaisen kuurin.

Nöffi, muutaman kerran ku rikot ne tissit ni kummasti alkaa muistumaan se teippaus :D Kovia matkoja sä kyl juokset, mä juoksisin sen 18 metriä ehkä hyvänä päivänä ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.