Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 269

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.13 21:50:00

[URL[http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1145933&t=1145933[/URL]

Heh....;)!!!

Re: Sinkkujen topic 269

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   26.4.13 21:51:55

Ei se nyt ihan onnistunu... Autetaanpas vähäsen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1145933&t=1145933

Päivämäärä:   26.4.13 21:53:31

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Piti siis linkittää tämä eikä sinkkujen edellistä topiikkia....;)...
Jokohan mä olen kuoharii tarpeeksi kipannut loman alkuun.....;)????

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   26.4.13 21:54:54

Mie en kyl pysy teijän vauhissa millään. Kamala (ihana) viikko ollu töissä ja viime yö meni painajaisia katellessa. Pikkusen siis puhti pois.

http://www.youtube.com/watch?v=ZrB6WqCi5_U

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   26.4.13 21:55:36

Mukana taas. Takana niin hankala päivä, ettei viitsi selostaa. Ex ei ole ollut the päivän pääharmi.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   26.4.13 21:56:30

Oikein meni voitto Voffelissa :) Toi Ela on kyl jotenki tosi symppis, aina sil pitää olla toi haba esillä mutta muuten se vaikuttaa kyl kumman hyvältä tyypiltä :) Harmi et ohjelma loppu ku ei nää enää Elaa, eikä sitä erittäin kuumaa pörröpäätä siellä Kalifan seurana bäkkäri-osastolla...

Huomen ois työpäivä, tänään olis tarkotus viel käydä kunnon lenkillä. En tiiä jaksaako, pitäs nukkuaki joskus :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 21:56:34

Niin siis Piste mitä.?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 22:02:20

ILTAA!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 22:04:18

Tänään vedän kalsarikänät ja poppi soimaan.:)

http://www.youtube.com/watch?v=iyJEytBlp1I

Päivämäärä:   26.4.13 22:04:20

Taitaa mennä niin, että jos on läskin määrä vakio, niin samoin on sitten vitutuksen ja alakulonkin määrä vakio :/ Het kun mulla menee paremmin, niin jollain muulla menee huonommin, ei kiva. Sori vaan kurnau :( Ja saattaa ne ruosteelta(?) kadonneet kilotkin löytyä huomenaamuna mun kropasta, sen verran tuli noita lettuja ahmittua. Mutta ne oli niiiiiiin hyviä :)

Mulla on täällä varsakamera auki; tuttavan tammalla on vahatipat, jännää! Pitäs viikonlopun aikana viritellä omakin kamera toimintaan, vaikka ei meillä varmaan tapahdu vielä muutamaan viikkoon. Tänään kyllä tulee täyteen jo 330vrk :o

Päivämäärä:   26.4.13 22:08:38

Niin siis Kessu vähän toimintaa joskus.

Ja me muut ajelehditaan omalla painollaan. Ollut kamala päivä.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   26.4.13 22:09:14

Ehdottomasti meni oikeaan osoitteesen VoF:n voitto. Ja Elan hymyä pitäisi katsoa aina jos masentaa, sellainen hehtaarihymy suorastaan pakottaa hymyilemään itsekin. Emilia oli myös mielestäni ihan oikea kakkonen!

Juu ei täällä Lohjallakaan vielä satanut, päästiin koiran kanssa kuivana takaisin sisälle.

Hämmentävän vilkas netti-ilta, täällä seurannut kahta keskustelua, yksi facessa ja kolme suomi24:ssa 8), ihan ei meinaa kaikissa pysyä mukana.

Päivämäärä:   26.4.13 22:10:44

Mä saan ne karkuteille lähtevät kilot kyllä, söin tänään munkin, karkumatka vappuun :p Vaikka niin vannoin taas... Tarttis saada toi vaaka yhteityöhön ni heti ku siel on joku kliffa tulos ni meikä skarppaa entisestään.

Alko sen sijaan on jäähyllä, ollu jo pitkän aikaa enkä kaipaa sitä yhtään. Kylmänä tota ois jääkaapissakin mut ei kiinnosta. Sen sijaan viikon kuluttua on tiedossa pippalointia joten sillon sit tietysti pitkän kaavan mukaan ja vedän perseet olalle ;) Harmittaa vaan siinäkin se ruuan mättäminen seuraavana päivänä ja parin-kolmen päivän treenivaje, vanhalla noi darrat pitää siitä kyllä huolen...

Lähettäjä: *_* 
Päivämäärä:   26.4.13 22:13:59

Mie sain aloitettua työmatkapyörilyn ja koirienkin kanssa alettiin harjottelemaan yhteispyöräilyä. Vaakakin on ollu kaveri viime aikoina ja aattelin et jos saan rikki -8kg ennen tiistaita niin ostan kyl pullon valkkaria. Ois ihan yksinäinen vappu eessä mut eipä tuo juuri haittaa, vielä ainakaan.

Päivämäärä:   26.4.13 22:15:22

http://www.youtube.com/watch?v=KNZH-emeh

Mä käännän kajarit kaakkoon myös, mut nyt näin herkistellen;)...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 22:16:45

Kurnau ne huonot tunteet pitää ravistaa päältä pois ja mennä eteenpäin.:) Moppe on aika liki minua, mää olen asunut Lohjalla 28 vuotta.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 22:20:27

Juu piti ensin toisen kamun kans lähtee liiiriiiii no se pääs töistä parkyt minsaa sit ei jassa ennäää ajaa noo onneks eräs pelastava enkeli joka kysy tartteenks seuraa ja kuskia no tulee sit hakee reiska puolen tunnin päästä ja määränpää tuntematon....hieman vitutus ilta joten sokka irti joutessaan jos vähäsen ottais

Päivämäärä:   26.4.13 22:22:47

Siinä mää sut kyllä voitan, täällä olen ollut 36 vuotta. Tein parin vuoden syrjähypyn Leppäkorpeen exän kotitaloon, mutta kova koti-ikävä pakotti takaisin pikapikaa.

Mission, täälläkin alkottomana oltu jo pitkään ja taitaa jatkua vapun yli. Eikä muutenkaan niin maistu, mitä nyt silloin tällöin hyvässä seurassa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 22:36:33

No yksin popittelen, jakoa.:)

http://www.youtube.com/watch?v=4KOpepmI7r8

Päivämäärä:   26.4.13 22:36:54

Niina, jos oisin siellä ja varsomiskamera siinä näkösällä, en nukkuisi varmaan hetkeekään:)!!
Mua jänskättäisi tamman varsominen niin paljon!!!!
Olisi tosi upeeta olla paikalla, kun pikkuinen syntyy!
No, ne on niitä elämän unelmia....
Joskus vielä pitää liisata tamma omasta orista ja se tamma jää varsomaan meille!
Yksi unelma olisi sit saavutettu!!!!!

Päivämäärä:   26.4.13 22:46:53

piste -> tervetuloa sitten vaan kyläilemään kolmen-neljän viikon päästä; silloin oletettavasti meillä tapahtuu. Viimeksi nähtiin molempien poikien syntymät suorana lähetyksenä olohuoneen kisakatsomosta =D

Tuo tuttavan tamma näkyy netin kautta http://tinyurl.com/cxcgx25

Päivämäärä:   26.4.13 22:47:48

http://www.youtube.com/watch?v=iZRA-Dwv8

Mä popitan myös, mut countrya....

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   26.4.13 22:50:09

Mie löysin tämmösen biisin ja soi nyt varmaan kymmenettä kertaa...
http://www.youtube.com/watch?v=_AZAzNyiCVc

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 22:51:44

Eikös sulla Piste molemmat ole oripoikia.:) Orin pitää olla ihan huippu kärjessä, et voipi laskuttaa siitoksesta.

Päivämäärä:   26.4.13 23:06:05

http://www.youtube.com/watch?v=rxIfKpsem

Ruutulippua....
Mä haluan nukkumaan:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 23:17:04

Piste kaunis leidi menee nukkumaan.:) Kyl jo joutais punkanpohjalle.

Päivämäärä:   26.4.13 23:42:31

Yö ylenee taivas lähenee. Ja kiva on olla sinnku, mitä sitten ettei koti kutsu, paikka toisten joukossa vain. Kun on luvattu ja annettu ihmisistä parhaat jotenkin muuten vaan, en tiedä miksi ne minulle annetaan.

Tyytyisi saamaansa.

Pikkuisen pakko parantaaa. Still Showtime.

Lähettäjä: suski 
Päivämäärä:   26.4.13 23:45:36

suski is back, johan siitä taitaa ollaki yli puoli vuotta et on tänne kirjoitellu murmeleissa silloin :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   26.4.13 23:53:57

Kisu Mirri kurnaulla ne on vaan aina niin lennokkaat ajatukset ja lausahdukset :-) Ja tykkää nappia :-)

Kävin täällä viuhahahahtan, lähen nukkuun, väsy...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 23:57:56

Iltaa. Buena Vista Social Club ja jotain kylmää. Jälkkäriksi varmaan vähän lisää sitä jotain kylmää. Pyykki pyörii vielä hetken ja sitten onkin emännän aika siirtyä pyörimään lakanoissa.

Näin tänään kismetin ja fazerinan rakkauden hedelmän. Sanoin sille "no moro, kismeriina! Törmäillään taas joskus, nyt ei malta natustella". Olin olevinani kovinkin vahva ja julma. En kertonut sille, että olin juuri salaa nautiskellut fasupalaa toimistokommuunin keittiössä.

Toimistokuukkeli laukoi tänään vahingossa kohteliaisuuden, tai sellaisena minäå sen ainakin otin. Ohikulkiessaan se huikkasi: "ootsä valkaissu hampaas?" johon minä kiitokseksi, että "häh?". Kuukkeli korjasi heti sanomalla "joo en mä niin tarkkaan kattonu, ei mitään", mutta se oli liian myöhäistä, minä olin jo ehtinyt ohikiitävän hetken ajan olla vähän iloinen.

Kuulin tänään myös my super ex horse:n kuulumisia. Se on ollut vähän tuhma, mutta 99 % ajasta kiltti ja ihana. Se on hengissä, voi hyvin ja sen uudet ihmiset arvostavat ja rakastavat sitä. Se tekee minut hyvin onnelliseksi.

Tired, but happy. Uusi ennätys: elohiiri molemmissa silmissä JA ylähuulessa. Vänkää.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 09:33:06

Huomenta, Suski moikka.:) Mitäs naapurikylään kuuluu? Ihan kun olisi pikku kohmelo jäännyt eilisillasta päälle.

Päivämäärä:   27.4.13 09:52:45

Huomenta, ei ole häävi olo täälläkään.....
No, eipä täs kiirettä ole, tallille sit iltapäivällä.
Näyttäis siltä, et alkaa satamaan.
Ois saanu paistaa...

Päivämäärä:   27.4.13 10:07:17

Onpas mukavan kylmää ja harmaata, aivan sopiva keli viettää töissä :p
Jos vaan jaksais jotain tehdäkin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 10:12:47

Missille työn iloa.:) Mikäs olisi päivän menyy, jotain suolasta, vaikka kalaa. Ei viellä uskalla rattiin tartua, vasta illemmalla.:)

Päivämäärä:   27.4.13 10:25:16

Kala kuullostaa kyl hyvälle!
Vihreetä uutta tankoparsaa ja hollandesekastiketta lisänä...
Itku! Tulee nälkä....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 11:16:10

Parsa on just parasta herkkua, siitä saa potkua päivään.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   27.4.13 11:43:58

mites eilinen meni porukalla......

Päivämäärä:   27.4.13 12:36:53

Wroom, wroom; hulvatonta lauantaipäivää sinkkuloille http://www.nrj.fi/hehe/kissa-ajaa-haipuvussa-roomballa?fb =D =D =D

Nyt on valvontakamera viritelty paikoilleen; tamman vahtiminen voi alkaa. Nyt kun seurailee sen illan ja yön touhuja normaalioloissa, niin todennäköisemmin huomaa sitten, kun jotain alkaa oikeasti tapahtua. Koiran kanssa käytiin aamulenkillä, ja seuraavaksi vuorossa pikkupoikien näyttelytreenit :) Ja lottovoittajakin olen! Eilinen eurojackpotti on vielä tarkistamatta, mutta jostain vanhasta lottolapusta löytyi neljä oikein =D

Päivämäärä:   27.4.13 12:53:26

Eikä! Vähä sulonen toi pieni piipittävä joka seuraa tota kajahtanutta kissaa! :D

En oo viel kattonu ees et onko mitään veikkausvoittoja, ja täällä vaan märkänen ylitöissä, ehkä turhaan :p

Päivämäärä:   27.4.13 14:30:19

Heeeeiiii, tulkaa päästämään mut kotiin täältä! :D

Ei tahtois enää...

Ainiin, joku ihmeen vimma käski vaa'alle aamulla ja se mysteerikilo oli taas poissa :) Sen kunniakshan saa tänää syödä kaikkee shittiä eiks niin? :D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   27.4.13 14:36:54

Painapaina missioni :) jaksaajaksaa!

Vähän sama täällä, mut mun työnteko on tänään ollut lähinnä kahvinjuontia :) työpaikalla sentään ni kai se lasketaan :)
Eikä tääl ketään muita ole niin melkosen rauhallinen tahti :D

Päivämäärä:   27.4.13 14:46:44

Joo sama täällä, eipä tarvi hötkyillä yhtään ja häärätä sataa asiaa kerralla ni meneehän tää. Ja siitä hyvästä kuitenki sit pitkä viikonloppu parin viikon kuluttua ni kyl sitä jaksaa :)

Pitäs kyl olla duunissa aina tämmöstä, loppuis toi stressiki ku seinään...

Päivämäärä:   27.4.13 15:11:28

Mulle taitaa tulla nyt stoppi tähän liikkumiseen. Otin äsken osumaa soratiehen, ja nyt on toinen reisi turvoksissa ja kipee :/ Treenattiin poikien kanssa ravin esittämistä; eka meni tosi hyvin, ja tokakin meni muuten oikein hienosti, mutta yhdessä vaiheessa vaan säikähti(?) yht'äkkiä jotain (ehkä lössökohtaa tiessä!?!) ja väisti tietenkin lapa edellä juuri sinne mun suuntaan, jolloin lensin nurin :o Ei onneks käyny pahemmin, ja vielä jatkettiin juoksemista uudemman kerran tuonkin jälkeen. Mutta sen verran hellänä on nyt kinttu, että ehkä parempi vaan uppoutua sohvalle pariksi päiväksi :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.4.13 15:25:23

Terrrkkuja Tampesterista. Arska paistaa, ja sekös ärsyttää, sillä olin varautunut pilviseen keliin ja rillit ovat jossain jemmassa. Lenkkaritkin taisivat jäädä kotiin, joten tänään on kai tyydyttävä siristelyyn terassilla. Hitsi ;)

Päivämäärä:   27.4.13 16:09:07

Noniin, mä höyrytin tankoparsaa, pikakokkasin hollandesekastiketta ja grillasin lohta:)!
Iski himo niihin, niin oli aivan pakko saada! Mikä siinä on, et kun tankoparsa tulee kauppoihin, sitä pitää saada??
Tallillakin käyty.
Leppoisaa lauantaita vietellen ja kyl mä nyt aion kylmää oluttakin kipata, vaikka olis kuin synti;)!
Niina, sulla on jännät ajat edessä:)!
Varsominen on aina upee juttu!!
Harmi tuo reisi, voi olla huomenna kipee......
Mission saa sit vietellä pitkän viikonlopun, niin teen mäkin:)!

Päivämäärä:   27.4.13 16:17:41

Arska alottelee täälläkin, on siis aika suoritua kaupan kautta kotiin:) Hyvästi duunipenkki, nähdään kohta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 17:24:33

Pöh, Saukkolassa sataa vettä, pari tölkkiä kaljaa on viellä kaapissa, jos ne kippais illemmalla nasuun.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 17:33:00

Uih, mää tulen Pisteelle syömään.:))) Pitää viellä kauppoja hieroa, näin la. iltana, äh.

Päivämäärä:   27.4.13 17:48:17

Täällä tuli arska uudelleen esiin. Ollut mukava päivä, lastenriehaa, ponitalutusta ja tapailin kahvin merkeissä yhtä miespuolista.. tosin jouduin lähtemään tulipalokiireellä hakemaan tenavat siten exältä kesken tapaamisen... Mutta hyvällä mielellä kohti uusia vastoinkäymisiä.

Meillä syödään pizzaa, itse tehty (7 lk oppikirjan mukaan) pizzapohja ja paaaljon juustoa. Oli paljon apua leipomisessa.... ja nuorin päätti syödä oman osansa jo taikinana.

Päivämäärä:   27.4.13 17:56:00

Voih kun mä söin kaikki:)!
Jos olisin tienny, et KESSUkin tykkää, oisin tehny enemmän;)!
No, seuraavalla kerralla sit!
Sitäpaitsi KESSUn vuoro opettaa mulle kalan savustusta. En ole kyl siinä mikään virtuoosi, paremminkin noviisi......
Et jos mä voisin tulla opettelemaan sitä;)?

Päivämäärä:   27.4.13 17:58:53

Mistä Moppe löytyi deitti?

Vielä ehdit Kessu kyllä pisteelle syömään.

Niinalle parenemista!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 18:17:47

Se on Piste helppoa, kun heinän teko.:) Muutama koivu kaataa tosta takapihalta, ihan luvan kera. Saa kesäksi grillipuita, kaasugrilli on nopia käytää, mut se nuotion romantiikka siitä puuttuu.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 19:00:01

Morjensta sinkkulaan. o/ Jaahas, täällä on eväshetki meneillään. Mä meinasin syödä purkillisen rahkaa vielä ja sit on tän päivän sapuskat syöty. Huvitti kyllä kun tuolla oli taannoin ketju niistä lidlin kovista sammakkokarkeista, mitkä on mun lemppareita. Että ilmeisesti se vähä mitä karkkeja syön on sitten sattumalta aika suosittua muidenkin karkkikaapissa. :p

Päivämäärä:   27.4.13 19:09:41

Nonni! Koirat on sit ainaki treenannu tänään :D Jumankauta ne juoksi ja juoksi, ihan päättömiä... Ei muuten tarvi tänään muuta niitten kans tehä, huonekaluja varmaan koko illan :) Tol varvasvammasel pari varvasta lisää näyttäs olevan vaan taas klesana, yritän olla ajattelematta asiaa kun ei nyt kiinnostais murehtia taas. Saisinkohan ne kylmättyä jotenkin niin ettei tarvi kattoa ja ajatella koko asiaa :p

Ruokaa tarttis kyl väsätä. Tänään piti olla salipäiväkin mut kyl tos toi duunipäivä veti vähä mehut, tekis mieli olla tää ainoo vapaailta, tai siis loput siitä, vaan sohvalla... Jos tekis illalla jonkunlaisen kotitreenin, vatsat tuleen ni kelpaiskohan se tälle päivää ;)

Sammakkokarkkeja.. lidliin en mee ikinä, täysin turha laitos, ja kovia karkkejakin syön erittäin harvoin ja vielä harvemmin ne sykähdyttää. Joskus sata vuotta sitte oli kyl hyvii sammakkokarkkeja ihan irtolaareissa, kiskoilla. Nii ja ne pehmosammakot on muuten tosi hyviä mitä candylandin kojuissa on:)

Päivämäärä:   27.4.13 19:20:27

Noniin, KESSU:)!
Mä tulen sit kalan savustusoppiin ja tuon sen savustettavan mukana:).
Toi oikee notski kyllä hehkuttaa enempi kuin kaasugrilli....;)!
Jos siis puillakin voi savustaa....
Niinku sanoin, mä en ole mikään savustusexpertti:)!

Päivämäärä:   27.4.13 19:23:10

Kivan kuuloset eväät pisteellä! Mie en oo ikinä maistellu tankoparsaa. Kaverin koiralla oli kerran ummetusta, ja eläinlääkäri kehotti syöttämään sille parsaa. Se oli semmosta säilykeversioo ja haisi ihan kamalalle, jotenkin ei oo tehny sen jälkeen enää edes mieli maistella.. Ja se muuten toimi sille koiralle; toki annettiin parafiiniakin kaveriksi.

ruosteelle kivaa terassi-iltaa! Toivottavasti arska paistaa vieläkin; täällä rupes jo tulemaan vettä :/

Jokos työläis-sinkut pääs vapaalle?

Ja oho, Minski :o Mitäs oot puuhaillut?

Mie nukuin pitkästä aikaa oikein kunnon päikkärit, oli ihanaa :) Se ei ollu kovin kivaa, kun herätessäni yritin nousta ylös vähän turhan reuhakkaasti, ja invaliidikinttua vihlas oikein kunnolla; olin jo ehtinyt unohtaa koko vamman. Se onkin oikeestaan polven yläosa ja reiden alaosa, mihin eniten koskee. Mutta paikallaan ollessa ei onneks tunnu missään :)

Mulla pyörii täällä American Idol taas, on vähän parempi taso, kuin kotimaan vastaavissa! Illalla vuorossa Amazing Race. Mikshän siitä ei oo tehty Suomi-versioo?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 19:26:05

No niin kuola jo valuu, ykköseltä tulee hanhiohjelma, parit hanhet pannuun.:D Piste kosteeta leppäpurua savustus lotjan pohjalle.:)

Päivämäärä:   27.4.13 19:27:58

Mie kyllä käyn Lidlissä aina kaupungissa käydessä, ja sillon Forssassa asuessa meidän lähin kauppa oli Lidl, joten oltiin kyllä kanta-asiakkaita.

Miekään en kauheasti välitä kovista karkeista, kun niitä syödessä hajoo ikenet :( Mutta poikkeus vahvistaa säännön; Dracula-pillerit on ihania!

Päivämäärä:   27.4.13 19:30:07

Happamat autot eli sursockrade bilar on myös hyviä. Irtokarkeista hapan naru on myös ok. Mutta nuo menevät lähinnä salmiakin puutteessa, eikä ole turkinpippurin voittanutta.

Aurinko paistaa parvekkeen ovesta epämiellyttävän kuumana.

Päivän erikoisherkku ollut merileväsalaatti suoraan venäjänkielisestä säilykepurkista.

Päivämäärä:   27.4.13 19:30:42

Suomalaiseen Amazing Raceen olisikin ihan pakko ilmoittautua, vaikka sitten kadulta reväistyn parin kanssa :)

Kurnau: missäpä sitä neljäkymppinen äiti-ihminen (joka ei käy kapakissa) muualla tapaisi ihmisiä kuin netissä. Ihmeekseni tuo miesihminen pisti vielä viestiä että voisi toisenkin kerran tavata :) .

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 19:31:33

Niina: No moikka. :) Päikkäreiltä mäkin tossa hetki sitten nousin ja en mä tässä nyt oo mitään ihmeellistä tehnyt. Täällä höpötellyt vähän ja katellut telkkaria. Sitä samaa huttua kuin aina ennenkin. :p Tänään tulis matrix telkkarista. Pitäisköhän katella se pitkästä aikaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.4.13 19:35:52

Karkkia!! :P Salmiakkia, slurrurps. Onneksi kaupat ovat kiinni. Söin jo nälkääni yhden sukelipatukan päivällä (ja ehkä yhden jäden jälkkäriksi, ihan vaivihkaa ja vahingossa) ja siitähän se himo sitten lähti. Oijoijoi...

Tää kaupunki on nyt nähty, kaupat koluttu läpi ja sukulaisia viihdytetty. Osasin kyllä odottaa niitä iänikuisia vakiokysymyksiä: "Mites opiskelut?" Öhh. "Työt?" Öhh. "Pyöritkö vielä siellä talleilla, eikö ala kyllästyttää?" Öhh. Eipä noissa vielä mitään, tämä on se tylsin: "Koskas tuot sulhasen näytille?" Öhhhhh. Tässä vaiheessa kaasujalkaa alkaa kuumottaa. Joko pitäisi taas vaihtaa maisemaa? Mihin lähdetään? :)

Päivämäärä:   27.4.13 19:37:29

Juu, vois kyllä kuolata savustettua lohta.....:)!!!
KESSU, millon savustetaan??
Mä tarvin ohjeet kädestä pitäen ja sun virka on neuvoo!!!
Niina, Lidl on tuplahevosomistajan kantakauppa;)!!
Sitäpaitsi sieltä saa aivan ihania ilmakuivattuja kinkkuja aivan ihanaa salamia, priimaa lohta ilman ruotoja, niistä ruodoista en tykkää! ja kaikkee muutakin hyvää tosi edullisesti!!
Mun ei ole tarvinnut ainakaan vielä alkaa kaurapuurolinjalle;). Siitä kiitos ton ketjun!!!!
Ihanaa ja hyvää ruokaa halvalla;)!!! Herkkupeppu kun olen, paitsi makeet ei kuulu ruokavalioon.
Joo, MAINOS.....:)!!!

Päivämäärä:   27.4.13 19:37:58

Lidlistä ei saa kaikkea kerralla ja monta kertaa oon kävelly tyhjin käsin ulos, siks en viitti mennä sinne.

Mulla on tossa taustalla Kidsing. Mulla. Mulla! :D Tarttis vissii vaihtaa kohta kanavaa... Tän vuoden jenkki-idolsia en enää viittiny kattoo. Kaikki muut oon kattonu, mut kun Simon ei enää oo siinä ja kaikinpuolin jotenki menny maku siihen, ei viitti enää. Jenkki x-factorya silti seuraan kun siin sit taas on Simon :)

Matrix taitaa mennä kyl nauhalle, olis muutama sarja kattomatta ja haluis ne tsekkailla pois, matrixin vois vaikka säästää ja kattoa joku kerta ihan rauhasssa ajan kanssa:)

Päivämäärä:   27.4.13 19:39:56

No niin epäuskoiset, kuunnelkaa Moppea, netti on hyvä, ja siellä sinkut tapaavat toisiaan.

Harvan leffan kannalta minski nuo uusintakierrokset ovat edukseen. Jostakin syystä Sinkkuelämä-sarjan jaksot ovat ainoita, joita pystyn katsomaan uusintoina:/

Päivämäärä:   27.4.13 19:47:00

Matrixin voi katsoa vaikka kuinka usein... Johan se on suorastaan kulttileffa. Ja siinä on Keanu Reeves ;)

Juuh- kyllä netissä tapaa kunhan ei vain ole turhan ronkeli ja uskaltautuu tapaamaan myös niitä...omituisempia... tapauksia. Hih.

Päivämäärä:   27.4.13 19:47:40

Mission -> kyllähän toi Keith Urban nyt yhden Simonin korvaa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.4.13 19:51:20

Suomalainen Amazing Race ei onnistu yhdestä yksinkertaisesta syystä: €. Korkeintaan joku kotimaan versio, jossa kohteet ovat maan rajojen sisäpuolella ja osallistujat kustantavat itse koko lystin (ja tarjoavat tuotantoryhmällekin sumpit etappien välillä), olisi toteutettavissa. Palkinnoksi saisivat ehkä viikon lillutteluloman Nokian Edenissä. Lähtisittekö? :P

Hieno homma, että Mopen deitille jäi hyvä maku suuhun, vaikka tapaaminen päättyikin äkillisesti(?) - toivottavasti jäi Mopellekin! Uusintakierros, kuinka jännittävää :)

Minski, normisettiä. Olisin jopa vähän huolissani jos joku meistä tekisi jotain muuta lauantai-iltana kuin pötköttelisi kotisohvalla ja rasitaisi aivojaan hötönetissä. :)

Arska katosi taas jonnekin, joten terassi-istuskelu vaihtui puolentoista tunnin kevyeen lenkkiin järvimaisemissa. Tuli bongailtua pieniä sieviä omakotitaloja uinuvassa esikaupungissa. Ottaisin ton, ja ton, ja ton tai ton...

Päivämäärä:   27.4.13 19:57:04

Niina, Keith on kyllä aika hottis, mutta Simon on niin ihanan ilkee! <3

Ruoste, arska tuli meille kylään nytte :) Aika vaihtelevaa keliä ollu, välil hiton kylmä ja kova tuuli ja synkkää, sit taas paistetta ja lämmintä.

Tossa Amazing Racessa oot kyl oikeessa :D Johan toi selviytyjät on ihan läppä, jenkeissä voittaa miljoonan ja tääl viiskyt tonttuu :D:D Olis nyt ees satanen, johan toi on ihan vitsi...

Päivämäärä:   27.4.13 19:58:12

No en mäkään osannut oikeen ostaa mitään alkuun sieltä, kunhan katselin, kun tallikaverit sitä niin hehkutti.
Mut pikkuhiljaa Cittari vaihtui Lidliin ja en kyl ole tuota tallikavereiden psyykkausta Lidliin katunut päivääkään:)!
Tosin käyn kyllä orjallisesti myös Cittarissa....
Mihin sitä tavoistaan pääsis:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 19:58:49

kurnau: Mä katon moniakin leffoja aina jonkun tauon jälkeen uudestaan. Parhaimpia olen katsonut kymmeniä kertoja. Ne on vaan niin hyviä, että aina joskus sitä innostuu uudestaan, vaikka muistaa vuorosanatkin jo ulkoa. Matrixit olen käynyt katsomassa ihan leffateatterissa asti ja ne on todellakin sellasia klassikoita, että jokaisen pitäisi nähdä ne. :)

Moppe: Nonni, sieltä löytyi yksi fani lisää. :p Oli noi etenkin silloin teknisestikin niin hienoja, kun se ensimmäinen tuli. On mulla kyllä noi kaikki dvd-boksillakin, että voisin tietysti pistää ton jo nyt pyörimään.

ruoste: Juuh, sitähän se. Vaikka mä kyllä koodaan tässä samalla, että sikäli teen vähän jotain muutakin kuin rasitan aivojani täällä. =)

Päivämäärä:   27.4.13 19:59:14

Noh voisihan sitä reissata kotimaassakin, tosin halvalla :) . Ja Edenissäkin oli ihan kivaa.

No en niin kovasti jännää, oli ihan ok mutta juttu jäi vähän kesken niin katotaan loppuun asti joskus toiste.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 20:02:09

No Piste olisiko seuraava viikonloppu mitään.? Puhelimen päässä olen kokoajan.:)

Päivämäärä:   27.4.13 20:10:42

piste, voishan sitä tietysti itekin taas yrittää sitä liiteriä... Markit on outoja ja valikoima vähäistä, jotkut kokeilut ollu ihan suoraan roskiin heitettäviä joskus ni vähän on huono maku jääny siitä. Pikkasen huonossa paikkaa vaan, oon niin tottunu ajamaan cittariin kätevästi ni harvemmin viittii lidliin. Tosin lidlin vieressä ois kyl subway, nams :)

Minski, mä oon kans kattonu leffois matrixit, ja niit kyl voi hyvin katellakin uudestaan :) Sit mul on yks semmonen minkä oon kattonu ehkä tuhat miljoonaa kertaa, Viimeinen Mohikaani! Ai että, pitääki kaivella se taas esille :)

Kessu se taas virittelee verkkoja, muista sit sanoa "mä lupaan" ;)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   27.4.13 20:13:58

Hyvä et jollakulla on sutinaa. Olispa mullakin! Aurinko saa selkeesti hormonit hyrräämään, kauheeta. :/

Se mun kahvitteluseura on hyvin vaikeasti tulkittava, mikä on itsessään erikoista. Kahvilla oli silloin kivaa ja pientä flirttiä oli, mut nyt ei olla oltu missään yhteyksissä. Ens viikolla tosin luultavasti satutaan samaan seurueeseen, joten silloin vois kehitellä jotain silmäpeliä.

Kiva et Minskikin on palannut! Matrix on kyllä niin vaikuttava kuin vaan voi olla. Se menee nauhalle täälläkin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 20:16:02

Missi mää en lupaa mitään.:) Hyvinkää jo sovittu, jos on aikaa, niin sinne pölähdän.:) Se herppes on jo taiteltu pakettiin ja pois.:)

Päivämäärä:   27.4.13 20:19:28

Mission, viimeinen mohikaani on ihan syötävän ihana. Tosin kirjana minun ensirakkauteni, ja elokuvaversio on vähän muunneltua totuutta.

Päivämäärä:   27.4.13 20:20:11

Mulla menee Matrix ja semmoset "hienot ja omituiset" elokuvat kyllä ihan yli hilseen. Mutta sitten taas semmoset hömppäleffat, kuten Poliisiopistot ja Uunot oon kattonu miljoonaan kertaan. Riemukupla Monte Carlossa, Notting Hill, Blondin kosto ja Vääpeli Körmyt on kans nähty monta monta kertaa. Muistaakos heppasinkut enää elokuvaa Hevonen liituraidassa?

Mun pitäs lähteä kohta noukkimaan pesulla olleet hevoset sisätiloihin yöksi. Loppuillan aikana voi seurata Amazing Racen ohella myös tuota tamma-tv:tä sitten =D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   27.4.13 20:22:31

Mission: joo, sekin on ihana. Daniel Day Lewisia kaavailtiin ensin Aragornin osaan, mutta sit kuitenkin Viggo sai roolin. Ehkä heissä on jotain samaa?

Päivämäärä:   27.4.13 20:26:34

Kilautan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 20:37:11

Mission: Joo kyllä noita aina joskus katsoo uudemmankin kerran, tosin dvd:tä sais monikavavaisen äänenkin tohon. Ei kyllä vaan viitsi enää tähän aikaa katsoa niiden kanssa tota. :D Niin ja viimeisessä mohikaanissa on kyllä mahtava soundtrack.

http://www.youtube.com/watch?v=K1ryJDVuZ

Malttakaa kuunnella 40s kohdalle.
http://www.youtube.com/watch?v=C2FCmfKmf

Syvämiete: Heh, miks aina kaikki sanoo et oon palannu. Enhän mä oo ollut kun kai pari päivää poissa. :D Toi on muuten hassua kun ihmiset sanoo vieläkin nauhalle pistämisestä, vaikka vhs on jo kuollut ja kuopattu. :p

Päivämäärä:   27.4.13 20:48:13

Niina, en ymmärrä yhtään, must noi just on semmosia että hikiseen voi kerran kattoo :D

Eih! Minski! Oliko pakko tehä toi... Huoh... Toi soundtracki on ihan mieletön, mulla aina oikein kourasee jostain vatsanpohjasta heti kun kuulen ton musan... Se kohtaus on ihan tajuton jotenkin, en tiedä miks mutta mulla se on yks kaikkien aikojen vaikuttavimmista elokuvakohtauksista ikinä. Pesee kaikenmaailman titanicitkin sata-nolla. Kun ne juoksee sitä vuorenrinnettä ylös, se kun se pahis ensimmäistä kertaa säälii ja yrittää saada sen blondin tulemaan luokseen, ne katseet, se ratkaisu.... Ämpärillinen kyyneleitä ei ehkä riitä mihinkään tota kattoessa :D

Mulla on jossain muuten todellla hyvä tranceversio tosta, sitä on toki lainattu moneen mutta se minkä joskus metsästin on ihan älyttömän hyvä, pitäs kaivaa jostain esille se...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 20:59:37

Täytyis varmaan kattoa toi viimeinen mohikaani joku päivä uudestaan, kun en nyt muista ihan noin tarkkaan enää noita kohtauksia. Tuli vaan heti mieleen toi kuinka upea soundtrack siinä on. Muutenkin joissain leffoissa on niin eeppinen soundtrack, että se nostattaa koko elokuvan jotenkin uudelle tasolle. Parhaista raidoista menee iho ihan kananlihalle.

Hans Zimmer on kyllä yks parhaita säveltäjiä. Esim. toi sen Inceptionin Time oli ihan mielettömän hyvä.
http://tinyurl.com/bqf267c

Tai Gladiaattorin Now We Are Free
http://www.youtube.com/watch?v=bOOOfK_he

Päivämäärä:   27.4.13 21:02:36

Kiitos Minority_Report! Vietin juuri ihanan 8 minuuttisen :) Huoh! Nuo kun kuuntelee niin sen jälkeen jää sellainen ihan tyhjä olo hetkeksi. (Nämä siis Last of the Mohicans). Ja on tullut vetisteltyä monesti tuon loppukohtauksen parissa.

Päivämäärä:   27.4.13 21:11:11

Siis todellakin! Zimmer on ihan velho :) Niin monta kertaa oon leffoissakin istunut sillein ihan patsaana, hengittämättä imemässä vaan jotain upeeta kohtausta ja etenkin sitä musiikkia (mitä musiikilla voikaan tehdä...), ei oo voinu ees vetistellä kun se häiritsis sitä kun pitää jokainen sekunti sitä fiilistä imeä itteensä... Sitte leffan loppuessaeiku bongailemaan, oliko Zimmeri, no olihan se ;) Mä oon joskus etinyt netistäkin et ei vaan olis myynnissä jotain sen cd-levyä jossa olis sen säveltämiä leffamusiikkeja. No eipä oo näkyny... Leffamusa on ihan loistavaa! Elfman tekee mysteeristä vielä mysteerisempää, mutta kyllä toi Zimmer on noiden suurien tunteiden täydellinen kurko.

Toi oli kyllä tosi kaunis toi Time, en muistanutkaan... Nyt on sit ihan "huokaus"-olotila, voi rähmä :D

Muuten joo tossa aikasemmin en muistanutkaan sanoo että mä oon jo luovuttanu, se on aina ollu et "nauhottaa" ja "nauhalle",ei siitä nyt mitenkään enää eroon pääse :D Se vaan on niin. Puhuukohan junnut yksinomaan tallentamisesta vai onkohan niiden vanhemmat kuitenki viel tartuttanu nauhottamisen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 21:13:44

Moppe: Kiitos itsellesi ja enhän mä tosiaan mikään minuutin mies ole. Kyllä multa ainakin ihanat 8min irtoaa. =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 21:19:13

Mission: Joo kyllä elokuvissa on mahtavia kappaleita. Noita pitäis vaan aina ottaa ylös kun kuulee ja koota joskus sellanen oikein kunnon soittolista. Noi kun on tollasta ambienttia kuitenkin monesti, niin tollaset olis loistavaa taustamusiikkia vaikka minkälaisiin tilanteisiin. Todellisia tunnelman virittäjiä ja just sellasta mitkä saa aikaan jotenkin rentoutuneen ja vapautuneen olon. Vielä kun noita sais monivakavaisena vaikka jollain dts-raidalla, niin ei että mikä nautinto.

Mäkin muuten puhun tosta nauhottamisesta usein, vaikka tallentaminen oliskin nykyaikaa. Eipä tolla nyt niin väliä oo, mutta välillä vaan tulee mieleen tosta kuinka vhs ajassa 80-luvulla tai sitä ennen syntyneet vielä elää. :D

Päivämäärä:   27.4.13 21:21:13

:D :D :D

Ja sit koiran kanssa ulos.

Päivämäärä:   27.4.13 21:29:31

On kyllä, todellisia tunnelmanvirittäjiä :) Ja mä tykkään Zimmeristä myös siks että se tekee sellasia mahtipontisia biisejä, se on ihan mun ykkösjuttu biiseissä muutenkin, semmonen joka uppoo oikein kunnolla ja vie mennessään. En ehkä niinkään oo minkään pikkusievän kepeyden tai hilpeyden ystävä musiikissa, toki toimii semmonenkin joskus mutta eniten vaikuttaa just tommonen suuruudenhulluus siinä musiikissa :)

Olis kiva joskus löytää ihan klassisen musiikin puoleltakin semmosta, pitäis alkaa opettelemaan niitä juttuja joskus, mikä tai kuka on se joka vetoaa, sieltä kun ihan varmasti löytyy mullekin lisää lemppareita.

Vhs oli bueno, aattele, sen pysty viemään korjattavakskin, eikä välttämättä ees joku hyvä leffa ees kärsiny vaikka vähä ois imassu nauhan sisään se soitin joskus :D Korjailepa jotain dvd-soitinta tai digiboksia, niin ja fairy on ainoo cd:n korjaaja, sekin usein turha toivo... Kai sitä pitäs siirtyä kokonaan niistäkin pois ;) Nykyaikaan... Nääh, just meinasin että tilaan pari levyä netistä ku ei näköjään kaupoissa myydä.

Päivämäärä:   27.4.13 21:32:28

Voi yhren kerran.....:D:D:D!!!!
En ole aikoihin nauranut itteeni niin kipeeksi kuin hetki sitten puhelimessa:)!!!
Hymyilystä on juu hyötyä, mut nauru pidentää ikää:)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 21:40:11

Mission: Joo just sellasesta mahtipontisuudesta mäkin tykkään ja yllättäen jotkut klassisen musiikin teoksetkin toimii just sen takia. Niin ja onhan niissä jotain sellasta aistikkuutta sekä kauniita melodioita. Mitähän mä nyt osaisin tähän väliin kaivella niistä. Nyt lyö tyhjää kun en ole hetken kuunnellut taas klassista.

Joo olihan se vhs aikanaan hieno keksintö ja vuosiahan se piti pintansa. Meillä vieläkin porukoilla hirveet kasat mun tallentamia elokuvia ja ties mitä. Siellä ne nyt kerää pölyä, kun ei vhs-nauhurikaan enää toimi. :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.4.13 21:45:51

Mulla on vieläkin maha kipiä Pisteen soitosta, tulihan naurettua, aika mimmi.:)

Päivämäärä:   27.4.13 21:48:40

Hyvä piste, nyt raahaat sen jätkän sitte ihmisten ilmoille ku noin hyvin synkkaa :D

Minski, tuli vielä mieleen jotain leffalegendaa joka ei oo Zimmeriä, tää on sulle kyl tuttu:
http://www.youtube.com/watch?v=0xGnn-gTJNs

Meillä oli hirveet pinot kans vhs:iä, Benji ja Lassie -leffat kovassa kulutuksessa ja Fragglit :) Sit ku yritti joskus jotain nauhottaa ja kasetti loppuki kesken ni hirvee kiire ettii vapaata tilaa ja kelaamaan nauhaa oikeeseen kohtaan, vitsi muistan mitä säätöä niiden kans :D Jotain tärkeempiä meillä jossain kohtaa siirrettiin dvd:lle turvaan, lienee ihan loistava kuvanlaatu :p

Päivämäärä:   27.4.13 21:52:14

Meillä on VHS ihan jokapäiväisessä käytössä vielä. Ihan ehdoton lasten leffoille. Kyllästyin jatkuvasti naarmuuntuviin CD:n ja kävin hakemassa kierrätyskeskuksesta eurolla videot ja 20 cnt maksaa leffat.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 22:00:08

Mission: Piti kyllä kuunnella ensin vähän aikaa tota, mut sit kun viulut lähti soimaan, niin alko avautumaan tuttuja mielleyhtymiä. En kyllä muistanut biisin tai leffan nimeä, mutta oon kuullut ton jokusen kerran aikaisemmin. :)

Mä oon monesti miettinyt, että kuinkahan noi vanhat kasetit vielä toimis, jos jostain hommais toimivan videonauhurin. Noh, ehkä joskus jos iskee nostalginen fiilis.

Moppe: Joo kyllähän ne varmaan just tollasessa käytössä on edelleen hyvät. Mä oon ite vaan sellanen hifistelijä kuvan- ja äänenlaadun kanssa, että en oikein sen takia enää voi katella vhs:ltä mitään.

Jaahas, kessulla ja pisteellä piirileikki jatkuu. Jokos te nyt ootte päässeet treffeille asti, vai mikä on homman nimi? :p

Päivämäärä:   27.4.13 22:05:45

No kun mä en ees oo varma oonko ikinä nähny kokonaan tota Unelmien Sielunmessua, oon ainaki nähny pätkiä mut toi kyl pitäs kattoo uudestaan.

Innostuin tosta Lux Aeternastakin niin että juutuupista etitään nyt Kronos Quartetia, törmäsin Jadesoturi-leffan outoihin soundeihin :D Siin ois kans leffa joka tarttis nähdä uudestaan, tykkäsin siitä. Mistä mä nyt en tykkäis missä on vakavamielisiä, puolialastomia sotureita... This is Sparta :D

Mä tykkäisin kyl kans vähä hifistellä kuvan ja äänen kanssa mut aina on voittanut elukat, nytkin jos on ylimääränen satku ni ei sil mitää kaiuttimia osteta vaan viedään koirat fyssarille :D Joskus sitte, kun rahat riittää ihan kaikkiin mun mielitekoihin... Never...

Päivämäärä:   27.4.13 22:08:45

Niin on mullakin pallea aivan hervoton:D:D:D!!!!
Ei sissus!!!!
Hekottelen vieläkin:)!!!
Meil on kyllä KESSUn kanssa aika hyvä tatsi;)!!!

Päivämäärä:   27.4.13 22:09:53

Meillä on kanssa kotona hirveä läjä videoita; varmaan lähemmäs 300kpl :o Ja vielä on parit toimivat videotkin, tosin ne uudemmat on tosi krantut nauhojen suhteen. Vaikka nekin on puolinopeusvideot, niin ne ei silti halua näyttää noilla vanhemmilla videoilla nauhoitettuja ohjelmia, jotka sitten taas näkyy niillä vanhoilla videoilla ihan hyvin vielä. Videoilla oliskin laatusarjoja nauhalla, löytyy Vain yksi elämä (Providence), Täyttä laukkaa, Lämminveriset, McLeodin tyttäret, ja hirveä liuta kaikenlaisia hevos- ja eläinohjelmia. Ja kirppareilta olen ostellut Disneyn klassikkoelokuvia. Tosi vähän noita kyllä tulee enää katsottua, kun nykyään tulee telkkarista koko ajan niin paljon kaikkea, että ei yksinkertaisesti ehdi. Etenkin nyt, kun tuon valokuidun kautta tuli taas lisää kanavia.

Ja nytkin meni Amazing Race melkein ohi, kun seurasin enemmän sitä viereistä telkkaria, tamma-tv:tä, vaikkei siellä vielä mitään tapahdukaan, se vaan syö iltaheiniään.

Päivämäärä:   27.4.13 22:17:23

Toi Niinan tamma- tv kiehtois muakin noin tuhat kertaa enemmän kuin mikään muu TV:)!!!!
Jos asuisin maalla, mun telkkari ois näkymä portailta tarhoihin ja talliin sen oman miehen kainalossa:).
Uutiset katsoisin ja ajankohtaiset ohjelmat ja muu menis sit ihan nauhotettuina leffoina....
En ole mikään tv- friikki.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.4.13 22:19:31

Mission: Joo noi on niitä juttuja mitä osuu välillä kohdalle ja pitäis napsia noita johonkin talteen. Ne taas mitä muistaa niin niillä on välillä mukava virkistää muistia. Mullakin on vähän päässyt vanhentumaan osa nyt laitteista ja pitäis päivitellä parempia. Ainakin kajarit pitäis vaihtaa parempiin 2-tie malleihin ja ostaa uus vahvistin.

Mulla on siis kunnon 5.1 kotiteatteri setti, missä on 3000W tehoa ja ton subbarin voi virittää vaikka 10Hz asti. Sopivasti kun seinät antaa vielä vahvistusta, niin toi soittaa ihan kevysti tollasia leffojen ja mahtipontisten musiikkikappaleiden alimpiakin taajuuksia puhtaasti niin että se tuntuu vaikka kropassa, jos kääntään kunnolla volaa. 115dB mittasin joskus kun kokeilin vähän, vaikka ei sellasia tietysti voi käyttää pitkäjaksoisesti, jos ei halua menettää kuuloaan. Harmi tietysti muutenkin, ettei tota voi käyttää täydellä potentiaalillaan, mutta on toikin hyvä, että on reserviä ja toistuu noi alimmatkin taajuudet puhtaasti. Saa monet leffat kuten vaikka noi matrixit tosta äänimaailmaansa ihan uuden ulottuvuuden. Maalla kun asuis ja olis oma leffahuone, niin olis aika kiva katella leffoja ja kuunnella musiikkia noilla. :)

Päivämäärä:   27.4.13 22:25:20

Voi tammakamera :D Nyt se jo sitä kyttää vaikka ei vielä ihan vissii tarttis. Mä haluisin koirakameran tänne kämppään, olis kiva nähä mitä nää puuhaa. Enimmäksenn nukkuu, mut ois kiva nähä semmonen pikakelausversio missä ne pötköttää, vaihtaa paikka, pötköttää jne :D

On sul kyl Minski pelit ja vehkeet! :D Joo siis oishan se ihan ehdoton semmonen lefahuone jos olis ihan oma talo. Ja kylhän noi soundit on tärkeet, leffoihinki menee sekä sen ison kankaat että niiden upeiden soundien takia :) Pitäs kyl itseasiassa käydäki vähä useemmin leffassa... Ei vaan saa aikaseks, vaik ihan hyvin vois käydä yksinki. Kivempi se vissii kaverin kans on mennä, tai en tiiä ku en oo ikinä käyny yksin :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.