Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 268

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 21:48:11

Jaaha, vanhus sitten taas.:)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1141520&t=1141520

Re: Sinkkujen topsu 268

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.13 21:50:45

Antaa ton mun tippua:).
Vanhan linkityskin meni pieleen...
Mut edelleen olen sitä mieltä, ettei täydellistä kantta vakkaan ole olemassakaan.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   25.4.13 21:52:57

Molemmat kelpaavat.:)

Tuossa olen samaa mieltä piste, että täydellistä kantta ei ole. Mutta miten epäsopiva sitten käy...?

Päivämäärä:   25.4.13 21:55:33

kurnau, sitä pitää sovitella, jos muuten on otollisen oloinen ja sopivan kokoinen kansi;).....
Täydellisesti sopivan kannesta saa vaan vähän hiomalla:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 21:56:31

Kurnau, tottakai tykkään Pisteestä ja kovin, numero yksi, eipä muita ole.:) Mut jos mulle tulee työkeikkaa, olen siten vuoden pois Suomesta. Ei oikeen suhteelle hyvä asia.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.4.13 21:57:35

Iltaa sinkkula :)

Huomenna ois kaks tenttiä ja se ois sit periaattees niinku siinä. Ens kuussa on kyl pääsykoe et ei tää lukeminen tähän lopu. Mut huomenna mä alotan vapun juhlimisen :D ens viikolla täytyis varmaan vaihtaa maisemat ton satakuntaan

Mut mitäs tänne kuuluu? Mitään maata mullistavaa? Tai hyviä juoruja?

Juoruilust puheenollen, mä tapasin viime viikol yhen söpön pojan :) mut eipä siin sen ihmeellisempää, viestii ollaan laitettu.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.4.13 21:58:42

Miepä repäsin, ja ilmoitin pojat match showhun :o Eli ainakin yksi reissu tiedossa toukokuulle, ja taitaa muuten se varsanäyttelykin sattua samalle kuulle; eli kaks reissua jo. Ja JOS pääsen sinne "etelään" käymään, niin sehän tekis jo kolme reissua, aika hurjaa :) Pitää varmaan alkaa pikkuhiljaa muistuttelemaan pojille mieleen narun päässä esiintymistä. Kiltisti ne menee tallista aitaukseen ja takaisin, mutta voi olla, että ravin esittämistä pitää ainakin treenata. Tuolla toisella on niin hieno ravi, että se pitäs kyllä saada kunnolla esiin. Viime vuonna se repäs sekä varsanäyttelystä että valtakunnallisesta ravista ysin (eikä edes näyttäny parastaan!), niin vähintään samaan tähdätään kyllä tänäkin vuonna. Ja nyt mie oon vielä treenannu itekkin sitä juoksemista, ettei ihan heti oo kieli vyön alla, kun kaks metriä joutuu hölkkäämään. Suurin odotuksin näyttelykesään siis!

Päivämäärä:   25.4.13 22:00:27

Missä söpöjä poikia min tapaa?

Päivämäärä:   25.4.13 22:01:41

Aha:)!
KESSU, ootko tosissas;)?
Näin niinkuin julkisesti?
No, mähän olen kova reissaamaan;)....mua ei mitkään vuoden työkomennukset hidasta, lentokoneet on keksitty ja ne pysyy nykyisin aika hyvin myös ilmassa...:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.4.13 22:06:49

Kurnau, opiskelijabileissä :D lisäks kannattaa istahtaa istuinpaikkojen puutteen vuoksi viereiselle pöydälle jonka ääressä on poikia. Kyllähän ne aika äkkii alkavat jututtaa

Päivämäärä:   25.4.13 22:08:17

Onhan siitä ollut juttua, että Kessusta saattaa tulla ameriikan serkku. Mutta voi sitä silti tutustua ihmisiin, meidän iässä yksi vuosi menee jo äkkiä. Eikä kaikki kaadu siihen, jos ei koko ajan saa olla kylki kyljessä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 22:10:29

No kyl Piste, sie oot heppanainen viimesen päälle.:) Missä ne seuraavat kisat on.? Alaska taitaa kutsua minua, kera vihreen kortin.:)

Päivämäärä:   25.4.13 22:13:33

Opiskelijabileet. Jos on jokin kaihoa ja kaipausta kuvaava hymiö, tähän kohtaan sopisi niitä pari tusinaa.

Päivämäärä:   25.4.13 22:22:41

Niin oonkin, mä ratsastan Alaskassa sit harmaakarhuilla...mulle ne ei uskalla alkaa ryppyileen;)!
Mä kaivelen lasson ja siinä on;)!
Voih min, tulee mieleen omat opiskeluajat:).
Viimeiset tentit ja sit lomille lomps tai oikeammin kesätöihin tienaamaan hepoille heiniä talveksi....
Opiskeluaika oli mukavaa aikaa, hirveestä tentteihin pänttäämisestä huolimatta!
Ja ihanan pitkät kesälomat! Ei nykyisin enää moisia vietellä, kuus viikkoa on jo aivan ruhtinaallinen kesäloma!
Ja sen mä lomaa pidän. Ehkä paris osassa treenien vuoksi tänä kesänä, mut pidän kuitenkin kaikki kuusi ansaittua viikkoa. Siitä en tingi, vaikka pomo päällään seisoisi!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 22:24:59

Lasketaanko jalat ristissä lattialla läppärin ylle kumartuneena istuminen venyttelyksi? Rakas treenipäiväkirja, tänään olen tehnyt paljon ja syönyt vähän. Huomenna sattuu ja väsyttää, mutta se on vasta huomenna se.

Nettioffarista olisin luullut, että se puhuu naisen pyörryksiin parissa minuutissa, tai ainakin saa sen korvat kuumottamaan. Hassua, miten hankalaa se voi olla. Siis arkisessa tilanteessa kontaktin ottaminen, flirttailu jopa. En ole vieläkään keksinyt mitään sanottavaa villapaitapojalle. Täysin tuntemattomien ohikulkijoiden kanssa saatan kylä heittää läpyskää ja jäädä juttelemaan HeVi-osastolla, mutta jos pitäisi vaikutus tehdä... Ei onnistu. Sormi menee suuhun ja jalat solmuun. Hyi apua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 22:27:36

pisteen edellinen kirjoitus ei kuulostanut lainkaan tutulta. Opiskelu ei ole kivaa! Pänttääminen ei ole kivaa! Kesälomaa EI OLE! :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.4.13 22:29:54

min: Joo toi on kyllä kiva tunne, vaikkei vedäkään vertoja sille tunteelle, kun 12kk jälkeen kävelee viimeistä kertaa intin porteista ulos. Ja sulla on sutinaakin. Selkeesti tulossa hyvä kesä. Good for you. :)

Mä kävin tossa mökillä ja tuli vihdoin vaihdettua kesärenkaat. Mut jaahas, täälläpä on näköjään mukavia juttuja ollut. Ehkä mä sitten menen tästä vaan tonne sänkyyn lepäilemään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 22:30:35

Juu parit ohjelmat nauhalta...ja sit unille..jos se aikaa viel ois teijän riesana

Päivämäärä:   25.4.13 22:31:12

Mulla ei tainnu mennä opiskeluaikakaan ihan perinteisin menoin. Vaikka suurimman osan aikaa asuin kaikenlaisissa asuntoloissa, niin jotenkin mie olin aina se ulkopuolinen. Ei mua raahattu mukaan mihinkään bileisiin, ja enhän mie nyt omin avuinkaan voinu semmosiin lähteä, kun ei oltu varta vasten kutsuttu. Ja varmasti se teki kanssa paljon, kun mulle ei nuo viinakset maistuneet silloinkaan, ja kuten oon ehkä täälläkin moneen otteeseen maininnut, niin mie pelkään humalaisia. Mutta esim. Mustialankin aikoina, niin olin kyllä mukana joka ikisissä iltamissa (kerran kuussa) ja monissa muissakin jutuissa, joita tuossa paikassa kyllä riittää; mutta häivyin aina paikalta siinä vaiheessa, kun porukat alko olemaan päissään. Jos olis uskaltanu itsekin juoda, niin olishan se voinut olla tuokin aika kovin erilaista... Mutta samanlainen nyhverö olin jo silloin; en uskaltanut. Ehkä vielä joskus. Tai sitten ei. En tiedä vielä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 22:32:59

No Pisteellä on tosi ASENNETTA, kunnon hevosleidi.:) Soitellaan, ny vanhus laittaa luut makamaan.:) No tykkään sinusta Piste tosi kovin.:) Tuliko asia nyt selväksi kaikille.?

Päivämäärä:   25.4.13 22:33:23

Oho, kadonnut kuutti on löytänyt tiensä kotiin =D Tervetuloa! Eiköhän taas ala topicit täyttyä vähän eri malliin...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 22:35:56

mitenhän sua niina sais vähä rohkaistuu asioissa.......hmm....vaikealt tuntuu

Päivämäärä:   25.4.13 22:37:46

kurnau, voi niitä opiskelijabileaikoja:)!!!!
Ihanaa aikaa ihmisen elämässä, elämäni hirveimmät kännitkin vedin silloin ja voi sitä olotilaa...se ei unohdu koskaan:)!
Ja kaikki muut muistot:)!
Voi kiesus, oltiin kaikki kauniita ja rohkeita;)!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 22:39:17

Joo miekin opiskelu aikoja oikein mietin riemulla.. :D :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.4.13 22:39:30

Opiskelu on kyl kivaa, varsinki sillon ku saa ite päättää mitä opiskelee ja kuinka kiireeseen tahtiin :) ja voi bilettää sillon ku haluaa, tai on rahaa. Mut joo, vaikka toi on söpö poika niin emmä ala nyt mitään etäsuhdetta kehittää. Tai sitten viikossa saa tapahtua jotain aivan ihmeellistä.

Mä meen täst nukkumaan, hyvää yötä kaikille :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 22:41:11

öitä min..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 22:42:15

Hyvää yötä Min.:) Mää meen kans.

Päivämäärä:   25.4.13 22:47:49

@ -> niin tuntuu vaikeelta. Mulla pitäs olla joku henkilökohtainen eteenpäin tönijä ja rohkaisija matkassa koko ajan, kun vaikka miten kovasti haluaisin mennä joskus joihinkin uusiin tilanteisiin tai osallistua johonkin juttuun, niin mulla loppuu aina rohkeus kesken, ja huomaan tekeväni niinkuin aina ennenkin = luikin karkuun. Nyt sentään olen tiedostanut tuon asian, niin EHKÄ siihen JOSKUS saa jotain muutosta aikaiseksi; toivottavasti.

Päivämäärä:   25.4.13 22:48:25

Ainiin, ja hyvät yöt kaikille uupuneille!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 22:49:49

niin--toivon mukaan ja sit pitäis ensi askel ottaa ja yrittää jollain tapaa tutustuu henkilöihiin...tiedän joksenkin tunteen kun itse kans hieman ujo lähestyy henkilöitä,mut yhteinen juttu esim jonkun kans jos on niin kyl se siitä lähtee......

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   25.4.13 22:53:09

Moon niin hyvilläni KESSUN puolesta :) Olisi hieno kokemus lähtä greenaileen.

Rusty, Sun ei tartte, kuin olla nainen. Haroa kädellä tukkaa ja paljastaa ranteita ja kiemurrella... Mutta mites äijillä? Mun sosiaaliset kontaktit on rajoittuneet viimeaikoina hieman. Lähinnä ollut töissä ja vapaat lasten kanssa. Pariin vuoteen ei ole ollutkaan semmosia omia aikoja, että ois voinu tehdä jotain juttuja, jota on joskus haaveillut tavoittelevansa. Mutta juoksuahan voi reenata millon vaan ja miten vaan ;) Eikä sitä viimevuonnakaan ole baarissa tullut käytyä, kuin pari kertaa...

M_R, mä en kyllä saanut oikeen mitään irti siitä tunteesta, kun lähti intistä. En kerrassaan mitään! Muut lähti bilettää ja oisin niiiii-in halunnut mukaan, mutta heti seuraavana päivänä klo 6 oli mentävä jo töihin. Mut oli jo oikein kutsuttu sinne ja ne niin ootti. No mä olin silloin jo hyvä työssäni :) Oikeasti, mä tienasin silloin -97 saman, mitä nyt hieman myöhemmin ja kouluja käyneempänä...

Päivämäärä:   25.4.13 22:58:08

Tääkin menee masan viereen.
Huomenna alkaa viikon loma, lomille lomps ja Vappua vastaanottamaan:)....
Kauniita unia sinkuille:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 23:04:21

Heippa Minski! Älä meeee... Suakin on kaivattu :)

Anna lisää vinkkejä, Nettioffari :) Toi tosin kuulostaa vähän sellaiselta sosiaaliselta lahnailulta, mikä ei kyllä meikäläiselle sovi En ole äänekäs tyyppi, vaan ujo, mutta tollanen kikattelu ja ripsien räpsyttely ei kyllä luonnistu ollenkaan. Pakko saada porisemalla tunnelma vapautumaan, nauru helpottaa. Kiemurtelu, seriously? :D

Ai mites äijillä? No sen äijän ei tarvitse kuin pohjustaa lähestyminen pitkällä katseella (ei tuijotuskella) ja itsevarmalla (ei muikealla) hymynpoikasella. Sen jälkeen on oikeastaan ihan sama mitä sanoo :) Kunhan ei hävyttömäksi rupea. Niin, ja pitää tuoksua hyvältä jos meinaa lähietäisyydellä tehdä naiseen vaikutuksen.

Ei juma, kyllä jonkun pitäisi perustaa flirttikoulu, muuten kuolemme sukupuuttoon.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   25.4.13 23:05:47

PÖÖÖ! :)
Nyt se alko, ryhtiliike, kolme tuntia sai hyvin kulumaan iltalenkillä, multa ja ruoho haisee, purot solisee, lorisee vähän jokapuolella http://aijaa.com/pTR0aW se on KEVÄT ny !!!! matka ei hirveen pitkä ollut mutku sitä kateltavaa oli olevinaan niin paljon, ja tulihan niitä uusia töppösiä sisäänajettua, on se näköjään kun kengät maksaa oikeesti rahaa, niin niillähän pystyy kävelemään silleen ettei jalat ole aivan rikki lenkin jälkeen :)

Täällähän oli vähän aikaa sitten juttua miten maalla on mukavaa ja jollain näky ikkunasta siwan kyltti :)
No mulla näkyy suunnilleen tuollaista, http://aijaa.com/gtSUz8 hienon näköstä kun kuu nousee, melko kehno kännykuva...
mutta kumminkin lähestulkoon kaupungissa kun täällä on asvalttitie ja katuvalo http://aijaa.com/expGzw
:D

Päivämäärä:   25.4.13 23:10:50

Jaa, onko hörhö pössyttelijä?

Päivämäärä:   25.4.13 23:11:59

Kessun kanssa mikään ei ole varmaa, ei edes ameriikkoihin lähtö.:)

Nyhveröitä ne on Niina muutkin ihmiset, ja hieman pelottaa tutustua uusiin, ja siinä kieltämättä pari lasia on saattanut joskus auttaakin. Opiskeluaikana saattoi jopa juoda koko iltana vain yhden oluen, mutta siinähän se piristi kuin plasebo.

Mutta pelottaa miehiäkin, ja alkuillastahan ottaa kontaktia vain se kaikkein ylisosiaalisin lääppijä, jota ei pidäkään ottaa liian tosissaan.

Päivämäärä:   25.4.13 23:20:01

Kurnauskis tietää aika hyvin totuuden :) Se tahtoo olla, että sitä antaa väärää signaalia silloin, kun sitä oikeaa pitäis eniten antaa. Niin mulle nyt kävi. Mutta ma luulen, että se hyvä juttu oli jo tapahtunut, tai sitten tää vaan on niin hyvä myyjä ja työssään ässä :) No molempi parempi, ihan miten vaan. Toivottavasti vielä nähdään jossain ja silloin olisi jutun juurta :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   25.4.13 23:21:25

Ugh! Täällähän on tarinoitu :) Yöt vaan nukkumaan menneille :) Minskikin manattiin esiin, vähä ku mainitsee "nimeltä" niin hetihän ne ilmestyy :D

Perhana, en saa salia enää omittua. Eilen oli kaks yökyöpeliä ja tänään oli seurana taas se fitness-mimmi, joka pölli kaikki mun laitteet kun tottakai sil oli kans jalkapäivä. Pöllin tärisyttimen sitte lopuks ihan vaa kostoks :D Vähä antisosiaalinen tyyppi, jotenkin raskasta semmonen...

Venyttely, no tohonhan mä sänkyyn oikasen sitte lopulta, eiks se oo vähänniinku venyttelyä? :p

Flirttikoulu, joo semmonen, oispa kiva kun osais itekin ni ei tarttis aina vaan luottaa siihen että joku mies ehkä joskus toivottavasti kehtaa alottaa... Tulikin oikeestaan aihetta liipaten tarinoitua tos kaverin kaa lenkillä tänään, et olis sitte päivän aihe vissiin naiset ja miehet ja kaikki vaikeudet niissä asioissa :D Duunikaverille sanoin että enhän mä mitään miestä voi saada ku näytän kokoajan siltä et oon raskaana (kiukuttelin siitä venkulakilosta) et eihän kukaa semmosta halua pokata ;) Oon kuulemma pimee... :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 23:21:58

Kyl on tuore reissumies kera kurkun,metukan,juuston maullaan ja kylkeen siihen punaviinimarja mehua...iltapalaks hieman..aamul pitäis sit kuuden jälkeen heräillä.......

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   25.4.13 23:24:01

Eiku mä olen nöffi sellanen PÖÖhöttäjä, mitä se sitten tarkottaakaan :)

Mää näin tänään aakkosasemalla ilmielävän tytön, mutta sillä oli aurinkolasit ni ei tiedä räpsytteliköhän se silmiä, ei siinä auttanu muu ku lipittää jäätelöä, mutista omiaan ja lähtee takasin töihin :D kyllä suomalainen mies on hieno eläin ja komee :D

Päivämäärä:   25.4.13 23:24:04

Mullakin nälkä... Piti vetästä vaan pirtelö mut maha huutaa kyllä ihan täysii. Oisko taikaruis tonnikalalla paikallaan.....

Päivämäärä:   25.4.13 23:36:51

Anna mennä vaan, Mission. Just luin tänään lehdestä, että treenin päälle pitää syödä, jotta paikat palautuu. Ja iltaisin pitää syödä tuhdimmin, jos aikoo aamulla liikkua (sähän viet sun koirat kuitenkin). Samaisessa jutussa pidettiin myös joka toinen päivä kokonaan vapaata treenistä, ja välillä tais olla kakskin vapaata putkeen. Eli eihän siinä oikeestasn treenata juuri millonkaan, syödään vaan; menee siis vähän niinku mulla välillä :p

Nyt oon kyllä ollu taas monta päivää aika kiltisti syömisten ja liikkumisten suhteen. Kuten joskus sanoin, niin mulla pitää linja helpommin sillon, kun mulla menee (henkisesti) huonommin. Sitten kun menee paremmin, niin alkaa aina lipsumaan.

Miekin taidan jo luovuttaa tältä illalta, en jaksa enää puhelimella naputtaa viestejä. ¡Buenas noches!

Päivämäärä:   25.4.13 23:38:47

Niin se unimasa niittää satoa tai sanotaanko suosii hävyttömästi joitakuita.

Missionin jutusta tuli mieleen, että juuri tänään analysoin, että salilla oikein pomppaa pintaan syvä sosiaalisten tilanteiden pelko. En kyllä tässä vaiheessa kevättä uskaltaisi mennä millekään uudelle tunnille. En tiedä miksi, on siellä muitakin tavallisia ihmisiä aina seassa, eikä missään tapauksessa ole suuria luuloja, että olisin fitness-ihmeitä parempi tai edes yhtä hyvä.

Muuhun ei voi luottaa kuin zumbaan.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 23:39:05

niinalle kauniita unia....mie taijan kans poistuu pikku hiljaa sängyn puolelle...hetki telkkua ja sit aa--a..jaksaa aamulla nousta sit...plaaamme siis huomenna ....öitä kaikille.......

Päivämäärä:   25.4.13 23:41:08

hörhö, se oli varmaan siitä ruohon tuoksusta se pössyttelyjuttu ;)

Niina, kuulostaa tosi hyvältä! Joo, jos söis vaan ja lepäilis, ihan bueno :) No mietin kyl tos et huomen joutuu varmaan pitää salivapaan vaik meinasin aluks vetästä neljä päivää putkeen. Pitäsköhän käydä vähä hölkötikölköti huomen, la sali ja su vapaa... Öitä vaan :)

Päivämäärä:   25.4.13 23:45:57

Öitä @ :)

kurnau, kyl se nyt kumma on jos salilla on vain kaks naista, ei muita, mä en oo pelottava ja oon kuitenki läski et tuskin nyt tarvii ees tän typykän stressata. Mut moin saa repiä väkisin, ei voi yhtään kysyy niistä laitteista vaan ottaa vaan ja sitte varaa niin ettei väliinkään pääse, lähtiessäkin se moikka tuli niin vaikeesti sieltä mulkoillen et teki mieli sanoo et "ei oo pakko jos ei haluu" :D Nuorihan se on, mut hei kamoon...

En mäkään välttis rupee ite niin siel rupattelee mutta ihan hyvin voi muutaman lauseen vaihtaa. Semmonen rasittava lärpöttäminen johon oletetaan vastaukseks jotain "niin" -ähinää kesken sarjan on kyl tympeetä...

Lähettäjä: Kiakjo 
Päivämäärä:   25.4.13 23:56:46

hei sinkkula! Kertokaa toki minulleki miten sais nukuttua... Ei yhtää väsytä. Kuus tuntia herätykseen...

Päivämäärä:   26.4.13 00:04:23

Kiakjo, se riippuu lääkkeestä. Eli siitä, ookko mies, vai nainen. Niille on eri lääkkeet. Jos oot nainen, niin voin sanoa, että tuuppa tänne, panen sinut nukkumaan. So simply :)

Päivämäärä:   26.4.13 00:12:28

Kiakjo, nappivarastolla tulittamaan unimasaa, tai sitten suosiolla valvomista. Unimasa ei tunne mitään reilua peliä tai sääli aikaista herätystä.

Mission jumpissa on jotenkin helpompaa, kun siellä on selkeämmät säännöt, ja loppujen lopuksi selviää minimipuhumisella (onko noi kivat tossut? ei oo, menee juuri roskiin).

Olisiko siellä kuu.

Päivämäärä:   26.4.13 00:13:53

Niin, täällä on puhuttu jätskistä vaikka kuinka. Katoin sitten pakastimeen ja siellähän on vaikkas mitä herkkuja :) Nyt on turkinpippurijätskiä suussa :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 00:14:21

Joo ei tuu uni..sama oli uudelleen aukaista kone :D

Päivämäärä:   26.4.13 00:16:42

Nöffi, onko se sitä kotijäätelön turkinpippurijätskii? Oli aika hyvää, pitäsköhän seuraavaks hakea laatikollinen kun pimpelipompeliauto kurvaa paikalle :)

Päivämäärä:   26.4.13 00:20:43

Tuon mää ostin joskus cittarista. Muistaakseni... Oisko pari kuukauttasitten. Kesäsin mun pakastin pullisteleekin kesäistä herkkujätskiä :)

Päivämäärä:   26.4.13 00:28:39

Kesällä jätski on kyl ihan ykköstä :) Ei vaan millään viittis alottaa jätskikautta viel vähään aikaan, sit on baibai laihis... :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 00:39:01

Oih, jäätelöä :) <3 Vaaleanpunaisissa haaveissani minulla on pakastin, joka pursuaa jäätelöä! Unelmissani minulla tosin on myös sen verran selkärankaa, ett syön sitä maltillisesti (alle litran kerralla) ja tietenkin niin hyvä aineenvaihdunta, että voin hyvillä mielin syödä sitä sen vajaan litran päivässä. Kuumana kesäpäivänä. Mmm. Kuuman kesäkollin kanssa. Mmmm...

Minun jätskikauteni alkaa 1.1. ja päättyy 31.12 :D Kaikki käy. Turkipippurijäätelö en ole maistanut. Onko hyvää? Lakujäde on ihanaa, salmiakki myös, tervajäätelö nam nam ja hei, oletteko syöneet sisujäätelöä? Jäätelöautosta en ole vuosiin ostanut mitään. Pentuna kävin tietenkin, koska se oli olemassa (heaven on wheels!) ja se kävi meitin postilaatikolla. Nykyään nirsoilen - kallistahan se on... Plus että omassa lukaalissani ei edelleenkään ole pakastinta ja jos sijoittaisin ne muualle, ajattelisin niitä (hylättyjä jätskiveneraukkoja!) koko ajan :P Houli hell, tulipahan juuri mieleeni, että fb:ssä pyöri tovi takaperin vinkki, miten tehdään itse b&j-tyyppistä herkkujädeä. Oli kahta eri jäätelömakua, parin sortin keksejä, suklaata ja kastikkeita... Näistä tehtiin kuppiin syntisatsi, tikku pystyyn ja pakkaseen --> tadaa, herkkujäätelöä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 00:43:36

Löytyykö kenenkään muun kaapista jäätelökonetta? Sillähän pystyisi teoriassa tekemään melko terveellistäkin jädeä.

Lähettäjä: aicaramba 
Päivämäärä:   26.4.13 00:45:33

kurnau, minäkin olen enemmän jumppa-ihmisiä. Jotenkin mukavampi kun tietää mitä tekee, eikä voi tehdä väärin kun on valvovan silmän alla. Tosin nyt ajattelin hommata sen kahvakuulan.. Olisikohan 8 kilonen ok? Pitäisikö sitä palloa veivata puolituntia vai tunti? Jotain videoita youtubesta tai kirjastosta voisi katsella.

Kuulin muuten tälle keväälle ensimmäiset joutsenet tuossa hetki sitten :) Ihanaa!

Niin ja öitä nukkuville! Ei meinaa täälläkään tuo uni tulla..

Päivämäärä:   26.4.13 00:48:00

ruoste, jos mulla ois jädekone, oisin yhtä levee ku pitkä :p

Ei vaan nyt on mentävä unille, öitä :)

Päivämäärä:   26.4.13 00:51:09

FB, B&J, kuppiin syntisatsi. Puhutaanhan me täällä aina samoista asioista :)
Se turkinpippurijätski on just sitä turkinpippurista jätskiä. Sitä oikeeta ja tuo on sittarista. Tikku pystyyn vaan :) Ei ehtinyt kahtoa, mitä muuta siellä on, tuo hyppäs silmille. T. mesomorfi.

Täällä kahtellaan Sopranosia. Oisko 4 kausi menossa..

Päivämäärä:   26.4.13 00:54:13

Aicaramba, mää näin laulujoutsenia jokunen päivä sitten lainehtivalla pellolla tukko olkia suussaan kelluskelemassa :) Oli muuten vinkee näky :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 00:56:49

Öitä Missionille :)

Kun en ole hirveästi ryhmäliikuntaa harrastanut (juuri ollenkaan oikeastaan), en osaa kuvitella sitä sosiaalista painetta, minkä se luo. Eikö ryhmässä saa/kuulu jutella, jos meno on rempseää ja iloista? Enpä toisaalta itse haluaisi hirveästi keskustella henkeviä ventovieraiden kanssa kun hiki virtaa ja kainalo haisee. Pilateksessa hengiteltiin hiljaa ja korkeintaan mätkittin vierustoveria kämmenillä tai jalkaterillä, jos tila loppui kesken. Tapani mukaan kömpisin takanurkkaan, jossa yrittäisin parhaani mukaan suorittaa liikkeet mahdollisimman vähän muita häiriten ja ohjaajan huomiota vältellen. Se omista omin laji, ratsastus, taas on sellainen, että mielelläni otan kontaktia muihin. Porukka tosin on huomattavasti tiiviimpi, samat naamat pyörivät tallilla päivästä toiseen. Niiden kanssa on tultava toimeen, jumpassa muut ovat vain ohikulkijoita. Itse tykkäisin kyllä käydä jonkun kaverin kanssa jumpissa. Jaettu häpeä on siedettävä häpeä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 01:11:42

Kuuluu asiaan, että fb:ltä saa parhaat bj-vinkit. Nettioffari, likainen mielesi kehittelee kuitenkin tästä täysin viattomasta aiheesta aiiivan vääränlaisia mielikuvia :P

Joutsenet ovat kivoja, kunnes ovat viettäneet viikon ikkunasi alla lauleskellen. Kiekuen. Maalla tutun tien toisella puolella on rehevöitynyt pikkujärvi, jossa muuttolinnut viihtyvät, ja toisella puolella järveksi muuttunut pelto, jossa ne yhtä lailla viihtyvät. Epäilen, että ne asuvat toisessa lätäkössä ja mökkeilevät toisessa. Eräänä päivänä tuolla ajellessani kävi nääs niin, että puskan takaa autoa lähestyi kaksi lentäen kaksi valkoista läskimoosesta. Olin ihan varma, että ne läsähtävät tuulilasiin, niin matalalla ne lentelivät lammesta toiseen. Ihan metkoja otuksia, mutta pirun äänekkäitä.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 06:27:43

Huomenta....

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   26.4.13 07:20:01

Huomenta ! Meillä tossa järvellä on tuohon ihan viereen (n. 300 m) sulanut pieni lätäkkö. Siellä mekkaloi joka aamu lokkeja, joutsenia ja sorsia. Eilen oli ilmeisesti vähän tullut joutsenille sanomista, kaksi oli kylki kyljessä toisessa päässä lätäkköä mekkaloimassa ja kolmas toisessa päässä ja vinkaili sen oloisena että eikös pääsis joukkoon :) . Koira oikein pörhähti näille mekkaloijille.

Huh! Peukut pystyyn että menee auto kerralla katsastuksesta läpi, maanantaina on viimeinen katsastuspäivä ja tiukkaa tekee jos jotain pitää vielä korjailla... Olen ollut "vähän" saamaton asian suhteen.

Mitenkäs @:n aamu on lähtenyt käyntiin?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 09:13:13

Huomenta, voisikin tosiaan jo alkaa räplämään kotteroa leima kuntoon, käkkäri ei oikeen pidä, pitänee vaihtaa uudet palat taakse.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   26.4.13 09:48:38

Huomenta sinkkula :)

Niinan kannattaisi harkita myös ratsastuspilatesta. Ite oon käynyt muutamalla tunnilla ja tykkäsin tosi paljon. Jalat löysi ihan uuden paikan ja oli mahtava nähdä muutos hevosen liikkumisessa, kun ite istui oikein. Mutta cr-tunnit on varmaan yhtä hyviä :)

Mun kuntokuuri on vähän löpsistynyt. Lepopäiviä on tämän tästä.. Mitenköhän sitä saisi itteään niskasta taas kiinni. Juoksemisesta tykkään enemmän talvipakkasilla, näillä keleillä en vaan osaa pukeutua ja tulee järkyttävän kuuma. Circuitissa oon käynyt, mutta sitäkin lajia on tarjolla vain kerran viikossa. Noo, ehkä tää taas tästä :)

Päivämäärä:   26.4.13 10:27:19

Hyvää huomenta!

Lycka till Mopelle auton katsastukseen! Eikös sille saa kuukauden - tai ainakin monta viikkoa - aikaa laitella kuntoon, jos ei se mene kerralla läpi?

Päivän horo ei ole tänään niin kovin mukavaa luettavaa: "Nyt on syytä erottaa tosiasiat näppäristä valheista. Joku yrittää jymäyttää sinua oikein kunnolla. Terveytesi ei ehkä ole paras mahdollinen, muista levätä riittävästi."

En ollut edes lukenut tätä, mutta älysin jo itsekin ottaa vähän rauhallisemmin tänään. Koiran kanssa käytiin vaan pienellä kävelyllä, eikä hölkätty yhtään. Otin tänäaamuna osumaan orivarsan hammaskalustoon :/ Piti ärähtää oikein kunnolla. Reppana hyppäsi karsinan perälle karkuun; ihmettelemään, että mitä tuo hullu nyt tuossa karjuu. Sai ainakin palautteen välittömästi, ja taisi älytä, että tuli tehtyä vähän tyhmästi. Mutta kyllä oli kilttiä poikaa sen jälkeen...

Kiitti vinkistä zas! Järjestetäänköhän tuommosia jossian täälläkin päin, vai onko nuo vaan etelän hienouksia? Omalta paikkakunnalta ei tule löytymään, se nyt on ihan varma; mutta vois kai sitä kerran elämässä ajaa hurauttaa vaikka Joensuuhun kokeilemaan jotain tuollasta, jos siellä olis tarjolla.

Eipä tainnut muuten tulla kutsua työhaastatteluun :( Heti maanantaina tuli sähköpostia, että hakemuksia on tullut yhteensä 17 ja tällä viikolla ilmoitetaan haastatteluun valituille. Ei ole puhelinlangat laulaneet. Harmittaa kyllä; olis ollut mun mielestä tosi mielenkiintoinen työ, ja mulla olis ollut siihen hyvin soveltuva koulutuskin, ja aika hyvin tuota työtä tukevaa kokemustakin. Just tuollasta työtä mie silloin aikoinaan mietin, kun opiskelupaikkaa mietin. Mutta ei voi mitään, jos en valitsijoiden mielestä ole sinne riittävän hyvä :/ Sitten mie rupean yrittämään sitä yrittämistä :)

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   26.4.13 10:28:30

Mikäs mies tämä nettioffari on? Minkä ikäinen ja mistäpäin? Hauskoja juttuja kirjottelee... ;)

Päivämäärä:   26.4.13 10:33:46

Huomenta :)

Joo se ois perjantai mut ei paljon lohduta kun huomenki ois sit vissii töitä... No, sillä saan sitte helatorstain jälkeisen perjantain vapaaks jos huomen viittin tulla, et kylhän se neljän päivän vapaa houkuttelis.

Tänään sais kesärenkaatki aikaseks käydä vaihtaa, vanhat melkein sakkorenkaat se on nyt laitettava ku ei oo varaa ostaa uusia. No, kesemmällä voi olla jotain halvempiakin tietty tarjolla... Koko kautta noil ei varmaan aja mut menee nyt täs alkuun viel, ja joka millihän pitää tietty käyttää eikä haaskata :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 10:55:54

Go'morron, gott folk! Öhh... Joko saa lähteä kotiin? :L

Oikeastaan päivä alkoi ihan hyvin. Vaaka väitti tänä aamuna, että väliaikatavoite on saavutettu :D Ihan sama, vaikka se johtuisi tähtien liikkeistä, täysikuusta tai parin päivän hikoilusta, piristää se silti. Koska läskin määrä on vakio, saattaa tämä aiheuttaa joillekin muille ikäviä yllätyksiä. Pahoittelen :P

Täälläkin olisi auton siivoamista, katsastusta ja renkaiden vaihtoa luvassa, mutta vasta maanantaina, eikä siinä järjestyksessä. Tänään en ehdi, ja jos joku kysyy, olen lähdössä yötä myöten (tai sitten aikaisin aamulla) ajelemaan pohjoiseen. (Vain Tampereelle asti, mutta sitä ei tarvitse kertoa. Onhan se sitä paitsi etelärannikolta katsottuna ihan Lappia.) Huomenna saan taas uuden tukan, jee jee :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 10:59:15

Onneksi on kitkat alla, ei kiirusta vaihtaa.:) Voisin oikeestaan myydä noi kesärenkaat pois, Tsw aluvanteilla 15"/195/60, kaksi uutta kummia alla ja pari vanhempaa.:) Pelkät vanteet maksaa uutena 800€, 450€ voisi olla hyvä hinta, mistä neuvotella, niin rellun alla olleet.:)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   26.4.13 11:52:19

Ruoste: saa lähtee kotiin! Määkin olen seittemästä asti tapellut tuon yhden paskahomman kanssa, ihan haistav1ttu puuhaa, hermo menee, perrrrk...
Ja huomenna varmaan jatkuu :(
Ruoste ajelee varovasti pohjosen reissun ku siellä on niitä porojakin, ei ole etelän ihminen sellasiin tottunu :D

jos syömään, hyvä ruoka, parempi mieli :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 12:01:17

Tylsään päivään tylsää poppia, ostajaa odotellessa.:)

http://www.youtube.com/watch?v=6ySdocMeBW8

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 12:34:09

Moppe kiiitos kysymäst vaik nyt vähä myöhäs vastailenkin..hyvin se lähti vaik ois kyl nukuttanu viel mut kävin vanhempieni kyyydis rajan takana ostoksilla

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 12:36:18

rajan takaa palattu ja ostoksia tehty ...jos hieman kahvia tankkais ja sit vois vaikkapa pienet torkut ottaa sohvalla

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.4.13 13:40:00

http://www.outletexpo.fi/2013/04/outletexpo-hurmaa-shoppailijat/
Ai kauhia, outletmessut. Oliko meillä shoppailukiintiö jo täynnä tältä vuodelta...?

Päivämäärä:   26.4.13 14:06:34

Ruoste, on :p Ainakin väentungoskiintiö on täynnä, pyöree nolla niitä siis kiitos :D

Vitsi, tulipa hyviä uutisia kun kävin vaihtaa renkaat, niillä kuulemma ajelee vielä :) Ei tartte ostaa uusia tänä kesänä, yes! Eikä nastarenkaitakaan oo hätä vielä ostaa, vähä siistii! No se on kyllä totuus että molemmat lähtee vikalle kaudelle sitte, mut voipa vuoden lykätä sitäkin rahareikää...

Päivämäärä:   26.4.13 14:32:36

Eihän nyt tähän aikaan vuodesta voi olla shoppailukiintiö täynnä vielä!?! Nythän on vasta huhtikuu :o Nuo olis kyllä mun näköiset messut; onneksi olen liian kaukana. KUN meet ruoste tuonne, niin tee hyviä löytöjä minunkin puolesta ;)

Käytiin hepan kanssa metsäretkellä. Se hamusi siellä kaikkia mahdollisia oksia, risuja ja ruohoja, mihin vain suinkin ylti, ja vähän hankalahan niitä on kuolaimet suussa syödä, niin sitten niitä risuja törrötti sen suusta miten sattuu, ja kohta oli heppa sen näköinen kuin olis huulipunat vedetty naamalle lähtiessä, kun oranssinpunaista kuolaa valui joka puolelta =D

Ja päivä ei kun vaan paranee; puhelinlangat laulo sittenkin, eli peli unelmatyöpaikasta ei ole vielä sittenkään menetetty, jännittävää =D =D

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   26.4.13 14:45:32

Mä luin ensin että olutexpo... Ja jee! Mennään vaan :) mut se olikin joku shoppingshopping... :)
Mut ei siinä mitään kyllähän rahaakin on kiva laittaa menemään :)

Niinalle peukut pystyyn :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   26.4.13 15:17:36

Peukkuja niinalle täältäki....

Päivämäärä:   26.4.13 15:32:13

Vitsit, pääsitkö Niina haastikseen? Jännää, pidän sormet ja varpaat ristissä :)

Päivämäärä:   26.4.13 15:34:51

Vitsit, tänään taitaa olla tosi hyvä päivä; toivottavasti muillakin, eikä vaan mulla =D Äsken tuli postissa se lahjakortti, minkä voitin messuilta. Se on kahdelle hengelle, 1vrk, sisältäen majoituksen 2hh, aamiaisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön jossain vapaavalintaisessa Holiday Club -kylpylässä. Ja se on voimassa vuoden loppuun asti, eli tässä on vielä hyvin aikaa etsiä sitä rantakuntoa - tai tässä tapauksessa kylpyläkuntoa - itsellekin. Ja jos ei löydy, niin tuon voi sitten antaa vaikka lahjaksi jollekin :)

Taidan vielä käydä tekemässä Eurojackpotin tälle päivälle, kun nyt rupesi niin hyvin menemään =D

Päivämäärä:   26.4.13 15:35:31

Joo pääsin, Mission =D Ens viikolla on sitten tosi kyseessä, hui :o

Päivämäärä:   26.4.13 15:38:50

Oho, no jopa on nyt sitä hyvää päivää tarjolla Niinallekin :) Korvaukseks varmaan parin edellisen päivän huonommasta fiiliksestä;)

Oma lottovoittoni tälle päivälle oli toi ettei tarvi viel ostaa uusia renkaita, oisko se itelläkin paikallaan laittaa eurojackpottia rivi vetämään:)

Päivämäärä:   26.4.13 16:03:29

Onnea haastatteluun Niina, mukava lukea hyviä uutisia.

Minullakin on ollut oikein hyvä päivä, auto meni liput liehuen katsastuksesta läpi ja kesärenkaatkin on jo alla kun ne maanantaina itse vaihdoin. Rempassa pidetään vkonlopputauko kun noiden pikkuisten "auttaminen" ei ehkä kuitenkaan edistä remppaa kummoisestikaan, eli luvassa vapaata, jee!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   26.4.13 16:11:15

Iltapäivää! Hyvin muuttui ilma sateisesta aurinkoon iltapäivänokosten aikana. Pitäis taas lähteä katsomaan miten yhteistyö tänään sujuu jalon ratsuni kanssa. Saako muuten viinakaupassa käydä ratsastus varusteissa?

Päivämäärä:   26.4.13 17:29:13

Helou!
Uki saa käydä, mäkin olen käynyt, useastikin, kun on tuos tallimatkan varrella:).
Kävin tänäänkin ja korkkasinkin just!
Loma alkoi, joten on aihetta juhlaan;)!!!!
No, tää nyt on vaan viikon talviloma, mut kuitenkin ja olen loman tarpeessa. Töis ollu hemmetin hektistä!!!!

Päivämäärä:   26.4.13 17:42:31

Niina, hienoo:)!!!
Mä olen aivan 100% varma, et saat sen duunin!
Kun ne lisätenttaa, ole cool ja tee selväksi, ettei sua parempaa siihen paikkaan yksinkertaisesti ole:)!! Kehu itseäsi, kerro osaamisestasi, koska sähän osaat ja tiedät!!
Mene haastatteluun itsevarmana, osoita ammattitaitosi, ole huoliteltu(ripsarit ja meikit ja tukka tötterölle naturellisti ja ole rauhallinen, vaikka olisi miljoona perhosta vatsassa!
Siel on useempi pöydän takana tenttaamassa, joten ota asenteeksi se, et "olen paras tähän duuniin, nih!, mua parempaa te ette saa". Ja ole oma välitön ja avoin itsesi!!!
Epävarma et saa olla!
Nyt preppaus, ne kutsuu sut haastatteluun ja siihen mennessä sä olet tehnyt itsellesi selväksi, et paikka on sun:). Se on silloin sun!
Tsemppiii:)!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 18:43:08

Huh, "nappikauppa" käynnyt tänään hyvin, ostajia mennyt ja tullut. Jos olusen korkkaisi jo.:)

Päivämäärä:   26.4.13 18:52:06

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_A

No tässä vähän kisafiilistä, mehän ei luovuteta;)!!!!
Vai mitä, KESSU;)?

Päivämäärä:   26.4.13 19:03:42

http://www.youtube.com/watch?v=4TEhliSh_

Tämä ei saatesanoja tarvinne....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 19:14:11

Oo Jeah Piste.:) Eikös tänään ala foksilta se Montanan poliisit, se on pakko töllätä.:) Jos ehtaa Suomalaista.:)

http://www.youtube.com/watch?v=Ti-KXlXk5O8

Päivämäärä:   26.4.13 19:35:13

http://www.youtube.com/watch?v=Z3Pb3EJY5

Täs on heppoja enemmän kuin yksi kauralla kulkeva;).....

Päivämäärä:   26.4.13 19:36:51

Ah..perjantai-illan toivekonsertti :) . Täytyy kohta keskittyä VoF:iin ja laittaa netti hetkeksi kiinni.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   26.4.13 20:33:23

Tsemppiä Niinalle haastatteluun! :) Pisteelle hyvää lomaa! :)

Fiilis on hyvä, kun kävin hölkkäilemässä pitkästä aikaa ja sehän kulki hyvin. Nyt kunnon yöunet ja huomenna virkeenä duuniin :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   26.4.13 21:07:27

Hello.

Kaikilla aurinkoinen päivä? Vai onks synkkää ja myrskyä? :D

Päivämäärä:   26.4.13 21:15:39

Kiitokset kaikille tsemppauksista! :)

Tänään on aurinko paistanut ja onni potkinut melkein kirjaimellisesti; paitsi, että se oli mun uljas ratsu eikä suinkaan pikkuveljensä Onni, joka survaisi mua hokkikengällä reiteen, kun kaivelin sen tissien välistä töhniä pois. Ei onneksi sattunut ollenkaan.

Ja täällä olis lettuja tarjolla! (Mitä minä sanoin; kontrolli pettää heti, kun menee hyvin). Mutta tänään olen lettuni ansainnut, ainakin melkein :p

Päivämäärä:   26.4.13 21:18:31

Harmaata ja varmaan kohta sataa.. Ollut liki koko päivän. Keikkuen kevät tulevi, ihan kiva että sai hyvän tekosyyn pysytellä sisätiloissa ;)

Päivämäärä:   26.4.13 21:21:43

Niina, olet aivan varmasti lettusi ansainnut:)!!!!
Ei muuta kuin uusia tuulia päin!
Sitähän se horo lupas eilen;).
Rahaa yllättävässä muodossa!!
Ja muista, et cool- asenne sinne haastatteluun, sä olet paras, mitä ne koskaan voivat saada:)!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.4.13 21:45:09

Ei ainakaan Saukkolassa viellä vettä ripottele, voipi huoleti käydä takapihalla kessulla, bokserit jalassa.:)

Re: Sinkkujen topsu 269

Päivämäärä:   26.4.13 21:46:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Jatketaan:)!
Haluun savustettua kalaa Vappuna:)!!!
KESSU????

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.