Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topsu 267

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 22:55:28

Jos uusi.:)
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1134468&t=1134468

Re: Sinkkujen topsu 267

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 22:59:20

Hyi miten sokerista puhaa Vappu oikeestaan on, muutaman palan tummaasuklaata voipi mutustella ja tietty sipsipussi.:) Muuten kaikki sokeri pois.:)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   24.4.13 23:04:51

Muina päivinä voi laihduttaa, ei Vappuna... Sokeria ja rasvaa: munkkeja ja tippaleipiä sekä grilliherkkuja, hmm.. Täytynee sitten vain jollainlailla edes osa kuluttaa.

Öitä yökyöpeleille, täytyy kömpiä untenmaille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.13 23:07:53

Juu, sima on sokeria, munkit sokeroituja, tippaleivät tomusokeroituja....
On se vaan makee juhla:)!
Yäk!
No, grillaaminen pelastaa suolaisen puolelle, paitsi et muurinpohjalettuja mansikoilla ja vaniljajäätelöllä ei kyl voi vastustaa:)!
Voih!
Noita pitää päästä kyl johonkin syömään Vappuna!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 23:08:14

Aa tuutilulla, anna hien tulla, adios läskibulla. Tekipä gutaa! Menin liian lujaa kun en saanut tuntia ja varttia enempää kulumaan. Höh! Lisää rappusia seuraavalla kerralla.

Vappuna juon kahvia. Ja skumppaa tietenkin, jossain, jonkun kanssa - jos on hommia aattoiltana tai seuraavan päivänä, kippistelen täällä :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 23:10:44

Öitä Moppe.:) Lohen voisi savustaa Vappuna, suolainen kala maistuu sitten krapulapäivänäkin.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   24.4.13 23:11:21

Mulle tulee kans kotitekosta simaa, kaupan munkit kelpaa kyllä ku en montaa kumminkaan syö ja kuhan ovat tuoreita. Alkoa en varmaankaan ota ollenkaan, aattelin treenata ja olla kotona ja ulkona koirien kanssa :)

Tuli salit väännettyä. Olipa masentavaa katella fitness-mimmiä siinä vieressä, ai kamala, ois "vähä" matkaa :D Oli sitte pikkasen selkää pienellä tytöllä... Salil oli jopa kaks yökyöpeliä, olin ihan shokissa, yleensä saa yksin riehuu. Olis nälkäkin mut peilikuva ei kyllä ollu sitä mieltä, vähä jotain palautukseen mut muuten dieetti jatkuu. Rakit tarttis iltakusettaa... kohta...

Päivämäärä:   24.4.13 23:14:21

Savustettu kala on hyvää!!!!
Mä mietin jo viime kesänä, et ostan sen rautakaupan savustuslaatikon, jolla voi savustaa grillissä.
Tälle kesälle sen hankin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 23:21:33

Missillä kova treeni päällä, go go, ihmeen myöhään saliaika leidillä. Niinkun Missi joskus sano et olen läpipasko, pitää paikkansa. Voin syödä mitä vaan, ei kiloja kasannu.:)

Päivämäärä:   24.4.13 23:25:12

Epistä Kessu! :D Vaihetaaks vähäks aikaa, tähän kroppaan kyllä tarttuu :p

Toisaalta se lihaskin kyllä tarttuis sit jos sitä viittis vääntää ihan tosissaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 23:28:03

Piste juu, se on namia.:) Se pikku savustusboksi mahtuu kaasugrillin sisälle, niin no en tiedä millanen grilli sulla on, toimii kyl ihan pallogrillin päälläkin.:)

Päivämäärä:   24.4.13 23:30:42

No ei kasaannu kilot tännekään.
Sais kyllä muutama tulla, syön munkkeja Vappuna ja juon simaa, mut vaan kotitekoisia, jos vähän lihois.
Jos ei ole tarjolla, sit jää nekin syömättä.
Toi hevostelu taitaa polttaa kaiken, mitä syön.
Hevoset syö hirveesti ja silti ne ei liho. Tosin tämä täti pitää pojat liikkeessä, joten taitaa palaa kaikki sitä mukaa, mitä yrittää kertyä...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.4.13 23:33:02

Omallakin salilla on noita fitneksiä, kovatasoisia upeita. Se on epäkiiinnostavaa. Jollakin tunnilla voin käydä noiden kanssa skabaakin, kuka muistaa minkäkin sarjan askeleet.

En muuten tunne ketään, joka olisi lohella lihonut Kessu

Päivämäärä:   24.4.13 23:34:01

No kaasugrilli on ja iso.
Mä kokeilen!
Mut nyt unten maille, loma alkaa vasta perjantaina eli töihin mentävä vielä pari aamua.
Kauniita unia sinkkulaan:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 23:37:51

Jos on hoikka niin on hoikka ja jos on lihava niin on lihava, mitä väliä sillä on??? Pääasia on se, mitä siellä korvien välissä vipiltää. Jos joku on niin tyhmä että hakee suhdetta pelkän ulkonäön perusteella, sitten on tosiaan tyhmä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 23:41:11

Hyv ööt Piste.:)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   24.4.13 23:41:55

Nääh, puoli lasia Pato Amadoa jäljellä. Ois pitänyt aikaa sitten luovuttaa, mutta ku ei sitten. Alkaa väsy jo hellittään.

Onhan se vappu sellainen, että ihmisten ilmoille on päästävä :)

Mikä on illan puheen aihe? Mulla näkyy telkkarissa tissit :) Nam :)

Päivämäärä:   24.4.13 23:52:27

Kessu, sillä on väliä itelleen :p Haluan kaikkia kivoja asioita joita tulee hieman hoikemman olemuksen myötä. Kuten kivemmin istuvia sellaisia vaatteita joista tykkään. Treenin tarkoitus taas on myös nostaa rapakuntoa paremmaks, terveyden takia, on kivempi olla paremmassa kunnossa ja silloin voi hyvin.

Mut ei tässä nyt oikeesti oo ku se 5kiloa ja oon ihan tyytyväinen sitten, jos kymppi tulee jossain kohtaa miinusta ni sekin käy mut ei pakko.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 23:53:05

No ei ainakaan tissit :P Mitä kanavaa Nettioffari oikein katsoo? Etten vahingossakaan vaihtaisi sille. Subilla vilahtelee paidattomia miehiä (ai tuolta ne näyttivät?), se sopii paremmin meikäläiselle.

Aiii että lämpimän suihkun jälkeen olisi maistunut lasillinen jotain kylmää. Jäätelöpatukka ei nyt ihan riitä tyydyttämään tarpeita. Puoliksi sulanutkin se on. Höh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 23:54:52

Kessu hei, kai tiesit, ettei se syöty energia mihinkään katoa? Se, mikä ei tartu suhun, tarttuu meihin muihin, sillä läskin määrä maailmassa on vakio. Että kiitti vaan ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 00:12:08

Hmm...Missi lataa ihan tosissaan iteensä kondikseen.:) Ja sama koskee pullapylly Ruostetta, namit pois kokonaan ja iltasin teet vähintään 5 kilsan hiki kävelylenkin, kuonat lähtee kropasta pois.

Päivämäärä:   25.4.13 00:15:04

Mä näin tänään tissit livenä :p Ei ollu ees omat...

Ai ton takia me jotkut lihotaan niin herkästi, kaikki muut syö sen safkan meiän puolesta :D Törkeetä :p

Rupesin kattoo nauhalta pullukkaohjelmaa, ei täs nyt niin paljo sitä matkaa onneks oo siihen tyytyväiseen olotilaan :) Otanpa toisenkin huikan mustikkakeittoa ;)

Päivämäärä:   25.4.13 00:20:11

Kessu, ois kyllä tarkotus! Semmonen tervehenkinen elämäntyyli ja sopusuhtainen kroppa, ei tarvii liian tosissaan ottaa vaan kultainen keskitie. Siihen pyrin. Päätin että kun paino putoo tästä vielä 5kg niin myös rööki jää sit siihen. Nyt en uskalla, toi laihis on mulle tällä hetkellä tärkeempi ja kahta tommosta juttuu en viitti yhtäaikaa, menee liian rankaks ja sitten loppuu motivaatio molempiin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 00:29:17

Missi minäkin olen polttanut öö... 27 vuotta tunnustan, painoa vaan alas, sitten on kepeämpi tallustella, vaikka pössyttelee.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 00:33:29

Viis kilsaa? Eihän siinä tule edes lämmin :D Olen nyt pitänyt kaksi vapaapäivää viikossa, ratsastan neljänä päivänä viikossa vähintään pari kaakkia/pvä ja toi vaki-iltalenkki on kymmenen kilsan pituinen. Eiköhän se talven aikana kertynyt laardi lähde, kunhan mässäily saadaan kuriin. Ethän syötä ruostetta! Don't feed the pullapylly!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 00:40:50

Ruoste kaunokainen sitten syö/katkarapuja/kalaa/kanaa kera riisin. Kaikki makia pullat kielletty.:) Ehkä mulla ja Missillä on helpompaa, kun pössytellään.

Päivämäärä:   25.4.13 00:40:54

Mun pitäis noita vapaita kyllä laittaa enemmän. Joka päivä tulee kävelyä yhteensä vähintään viis kilsaa. Pari kertaa viikossa seiskan lenkki plus pari muuta, yhteensä noin kymppi sille päivälle. Salia sain viime viikolle kolme kertaa, tälle viikolle yritys saada neljä. Kotona oon tehny vatsoja ja jotain epämäärästä joinain iltoina vaihtelevasti. Tarkotus ruveta hölkkäilemään osa lenkeistä. Ens viikolla pitäs ehtii käydä salilla henkilökunta-aikana kyselemässä tarkemmin ryhmistä, eipä siellä oikein mulle tunnut olevan ku se kahvakuula eli siitä tietoa josko sen ottais sitte ohjelmaan, samoin se ilmanen pt-tunti on käyttämättä, sen vois tilata ja jos se on hyvä niin otan muutaman irtotunnin siltä. Myös salin vaihdos on suunnitelmissa mut se on pidempi projekti, haaveissa kun olis joku aerobisempi tunti, venyttely eli varmaankin jooga, ja kuntonyrkkeily. Kaikki toihan ei mahdu kyllä mun aikatauluihin mutta joku semmonen soppeli kokonaisuus pitäs saada väsättyä. Fillarin osto on harkinnassa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 00:50:03

Kiitän alokas Missi, sehän tuli ku tykinsuusta.:D Kyllä sen kropan saa kuntoon, kun tekee duunia ja luottaa itseensä.:)

Päivämäärä:   25.4.13 00:53:45

No kyl sen saa, tää on tällä kertaa päätetty ja tuloksiakin on :)

Mutta vappuna on silti loma dieetistä, pari munkkia ja simaa, nams :) Niitä odotellessa, muuten saa herkut pysyä kaupassa :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 01:00:29

ISO hali Missille.:) Vanhuksen pitää mennä jo maate.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 01:05:29

Dodi, iltapalat sulateltu ja varmistettu, ettei kaapissa, jk:ssa, hyllyssä, käsväskyssävarmasti tai takintaskussa ole mitään jälkkärin jälkkäriksi kelpaavaa. Ei ollut :) Sinkkula kiinni ja urheilijanuorukaiset nukkumaan, hopi hopi ja nati nati!

Päivämäärä:   25.4.13 01:07:30

Joo nukkumassa tarttis olla jo, kuntoilu kärsii unen puutteesta... Öitä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 07:34:20

Huomenta, kahvi valumaan ja aamupalaa nasuun, aamutoimet vapaat mutta pakolliset.:D

Päivämäärä:   25.4.13 07:47:14

Huomenta Sinkkulaan! Upea aurinkoinen aamu ja lokit pitää mekkalaa järvellä.

Kyllähän sitä jonkinverran tarvitsee kiinnittää huomoita syömisiinsä, on tuosssa vuosien varrella kilo jos toinenkin löytänyt tiensä kroppaani ja niille pitäisi antaa häätö . Muutaman olenkin saanut suostutelluksi häipymään mutta loput tuntuu olevan kapinassa ja ovat ilmeisesti sitoneet itsensä ketjuilla kiinni :D.

Lohi, hyvä idea Vappugrillattavaksi. Lohta, tuorejuustoa, mozzarellaa ja vuohenjuustoa , nam.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 08:13:05

Viikonloppuna jos on aikaa, pitää Hiidenvedelle mennä kyrmyniskoja narramaan, ahvenakin on ihan namia savustettuna.:) Mun ei pahemmin tarvii miettiä mitä syön, ei jää liikakilot kroppaan. Tulee kyl upee päivä, jos olisi laiska ja kaatais vanhan aidan pois, tuija rivistö vaan tilalle.:)

Päivämäärä:   25.4.13 08:34:40

Pitäiskö ihan tempaista ja keittää kahvia? Eiiii kyllä tule joka päiväkään juotua edes töissä, mää oon tee ihmisiä. Kahvi kun meinaa närästää :( Ja kun tee on ihan parhautta :) Mutta kun mulla on tummaa paahtoa, niin onhan se hyvää, eikä närästäkään sillain :)

Mikäs tisseissä vikana? Nehän on ihania <3 Puhunko omista tisseistä? Ne on ihan ruvella :( Tuo hieno tekninen paita, jota käytän lenkkeillessä hiertää ne puhki. Kuvittelin talvella, että olen palelluttanut ne ja ajattelin jo virkata tissiliivit itelle.. Mutta nyt huomasin tuon pitkän lenkin jälkeen, että nehän on ihan verillä. Piti alkaa teippaamaan tissit, että ne kestäs tuota rääkkiä. Miten se tyttöillä menee tissien kanssa? Kuvia?

On se muuten tuo sokeri kallista! Kävin kaupasta ostelemassa kaikkea herkkua ja ruokaa siinä samalla, niin 123€ meni :O No siinä oli kyllä jotain palautusjuomaa, mitä otin, kun niin sitä mainostetaan. Siinä meni lähes 20€. En kyllä ole koskaan moisia litkuja tarttenut. Pitää piruuttaan kokeilla tarttenko sittenkin ;)

Päivämäärä:   25.4.13 09:40:27

Huomenta:)!
Miten se savustuslaatikko toimii?
Tai mitä siihen pitää laittaa?
Muistelen joskus nähneeni, et jotakin puruja, sokeripaloja ja katajanmarjoja pohjalle???
Oliko sinnepäinkään oikeen?
Kauanko lohen pitää olla laatikossa ja millä lämmöllä?
Kalaa grillaan paljon, mut tuo savustettu versio on sata kertaa parempaa!!!!

Päivämäärä:   25.4.13 10:30:02

Hyvin piste muistat, juurikin noita, mutta jokaisella savustajalla on oma sekoituksensa, ellei tyydy siihen mitä kaupasta tarjotaan. Lohta pidetään laatikossa n. 15-20 min riippuen vähän fileen paksuudesta tai sitten pidempään jos kokonaista savustaa (en tiedä kun en ole kokonaista savustanut).

Päivämäärä:   25.4.13 10:49:28

Huomenta. Masentaa. Taas oli kilo hyökänny takas. Vttttttttu! En sitte pätkääkään usko että litran saan nestettä kehoon salitreenistä. Enkä usko muutenkaan että olisin tässä jotain lihasta muka tehny ja siks paino hitsaa. Höpöhöpö. Kai se vaan on uskottava, ei se lähde mitenkään terveellisesti, ihan paskapuhetta. Liikunta pois ja ruoka pois, kitudieetti. Sit voi tehä lihakset takas sen jälkeen. Varmaan sata kertaa helpompaa muutenkin. Hohhoijaa. Tulis jostain rahaa ni menisin rasvaimuun, loppus toi pelleily ton ikiläskin kanssa hlvetti....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 10:55:34

Piste, kosteeta leppäpurua laatikon pohjalle ja ihan pienellä liekillä. Mulle ainakin toi honkkarin lotju mahtuu hyvin grillin sisään.

Päivämäärä:   25.4.13 11:02:47

Kuin korkea se laatikko on?
Pitää mitata mittanauhalla ton grillin korkeus. Ja mistä se kannattaa ostaa?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.4.13 11:07:06

Mission -> sun kannattas olla tänään härkä, horoskooppi lupaili helppoa rahaa :p

"Raha tulee nyt luoksesi hienolla tavalla. Voit olla tyytyväinen tilanteeseen, se on parempi kuin olisit voinut ajatella. Rakkaus tuntuu olevan tärkeä juttu, myöskin."

Eli rahaa ja rakkautta. Tulis nyt sitten molemmat kerralla, kun oon jo näin pitkään joutunut kituuttamaan ilman kumpaakaan :/ Tuo on kyllä kumma juttu, miten se paino aina heittelee. Mulla on nyt taas ollu pari parempaa päivää tuon suhteen, mutta sitten saattaa yht'äkkiä tulla 1,5kg lisää :o Ja tää on käynyt usein. Liian usein. Ja mun sykemittari on edelleen kuollut, eli eipä ole siitäkään mitään apua. Johan mie ehdin sitä puoli päivää käyttääkin.

Eipä ole vappusuunnitelmia. Ei ole kutsuttu minnekään, joten kotona oleilen, tai ehkä käyn naapurissa synttärikakkua naukkailemassa ;)

Voi kun olis nyt se oma ratsastuskenttä. Mun on tehny niin pitkään jo mieli päästä jonnekin kentälle ratsastamaan. Pellot on sulat ja niin märät ja muhkuraiset, ettei siellä voi käyntiä kovempaa mennä. Soratietkin alkaa jo olla niin kovat, ettei sielläkään raaski mennä kuin korkeintaan pieniä pätkiä ravia ja laukkaa. Ja lisäksi eilen tuon mun toisen vakioreitin soratie oli lanattu, ja tie oli nyt siis täynnä irrallisia kivenmurikoita, joten siellä ei voinut mennä edes käyntiä. Olispa se kenttä, olispa oma kenttä. Oma kenttä tuntuis kyllä aika luksukselta. Lähin kunnollinen hoidettu ja aidattu kenttä löytyy 40km päästä, joten eipä noita täällä turhan paljoa ole kyllä muillakaan. Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun asuin Ypäjällä, ja aina oli kunnolliset ratsastuspaikat ihan äärellään :/

Onko nettioffarilla liian pieni paita, kun noin hiertää..? Pikaista paranemista sun tisseille =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 11:09:11

Mulla on 20cm korkia/ 50cm pitkä/ 30cm leviä. Honkkarista saa parilla kympillä lotjun, mikä mahtuu kaasugrillin sisälle.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 11:23:11

Päevää! Ei ole vasta-avatusta kahvipaketista keitettyä mustaa kultaa parempaa, kun pitäis saada viimeisetkin unihiekat huuhdottua silmistä. Ahh :) Tänään loraus vaniljakastiketta kupin pohjalle, ettei mene mokoma hukkaan. Päivä alkaa herkuttelulla ja jatkuu tovottavasti yhtä makiana (mutta sokerittomana!) :P Hikinen ilta tiedossa, täytyy tankata ;)

Horo on jellonan mielestä tänään vähän tympeä:
"Ehkäpä voisit ajatella hieman elämääsi, kokonaisuutena. Touhuat muidenkin mielestä hieman outoja juttuja, onkohan kaikki ihan oikeasti välttämätöntä."
Mitä vikaa on oudossa? Outo on musta just hyvä.

Päivämäärä:   25.4.13 11:24:23

"Miten se tyttöillä menee tissien kanssa? Kuvia?"

Alusvaatemallistosta saat kuvia mut ei tosiaan nännit hierry mikskään kun on tietysti sporttiliivit päällä :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 11:27:42

moikka moi..taas..vähä unohtu käydä täällä...

Päivämäärä:   25.4.13 11:27:55

Niina oletko nyt miettinyt ihan loppuun asti asuinpaikan valinnan. Jos ihmisiä ei näe ja ratsastuskin on heikkoa, olisiko vaihdon paikka.

En lue savustusjuttuja, etten innostu kokeilemaan tuotakin.

Niin ja vaakaa en omista lainkaan, tulisin hulluksi, jos tyhjästä materialisoitunut salakilo tulisi heti aamulla ilkeyttään masentamaan.

Päivämäärä:   25.4.13 11:36:42

kurnau -> en mie varmasti täällä olis, jos mulla ei olis noita hevosia. Niiden takia ei oikein voi muuttaa. Kuitenkin noita omia on neljä, niin ei sellaista määrää voi vieraalla pitää, eihän siihen riitä minkään maailman rahavarat :( Ja sitten taas ne kaikki on mulle niin rakkaita, ettei myyminenkään tule oikein kysymykseen. Paitsi Toivo nyt tulee myyntiin jossain vaiheessa, se on ollut tiedossa alusta asti. Mutta jää noita silti vielä kolme.

JOS joskus on niin paljon rahaa, että voi miettiä oman paikan ostamista, niin tokihan siinä vaiheessa sitten katsellaan, että olis ainakin kunnon maastot ympärillä ja mieluiten hiekkakangas vieressä, jotta saisin sen oman kentänkin tehtyä helposti ja suht. halvalla. Sitä odotellessa on tyydyttävä tähän savimutalöllöön ja kivikoviin sorateihin. Tässä asuinpaikassa on niin sanotusti hinta ja laatu aika hyvin kohdallaan; eipä ole häävit paikat, mutta eipä ole kallistakaan ;)

Päivämäärä:   25.4.13 11:44:20

Grrääh, köh, täällä on piensiivous menossa. Lasten huoneet käydään kokonaan läpi. Kyllä on löytynyt kaikkea sheissee.. Purkkaa vaikka millaisista paikoista ja karkkia ja mitä lie jäämiä :( Nyt alkaa ryhtiliike ja ylimääräiset lelut laitetaan pahvilootaan, jonka vien kirpparille myyntiin. Nyt kun sitä on joka paikassa, niin eihän tuolla pysty koskaan imuroimaankaan kunnolla. Ne kun levitetään ympäriinsä. Ehotelut kyllä, että osa vietäs äitille, sinne sitä rojua kerätään :) Mitään resua, risaa, käyttökelvotonta se ei heitä pois :) Sängyt nuilla menee nyt uusiksi ja taitaapa mennä paljon muutakin. On kaupassa sen verran vetävä myyjä ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 11:51:13

Tervehdys @, kuis kulkee? :) Oho Niinalla neljä omaa, ei mun persus kyl kestäis.:D

Päivämäärä:   25.4.13 12:05:21

Kessu, ei niistä oo liikutettavia kuin tuo yks, ja senkin kyllä antaisin mielelläni ylläpitoon jollekin osaavalle valmentautumiseen ja kisattavaksi, kun se menee ihan hukkaan täällä mulla; taantuu vaan koko ajan. Sehän oli melkein vuoden ratsukoulutuksessa mun kaverilla, ja kantakirjattiin sitten sen jakson päätteeksi. JA muutamat aluekoulukisat se kävi kanssa. Mutta en mie siltä haluais sitä myydä, kun kuitenkin toivon teettäväni sillä vielä varsoja myöhemmin, se tekee hienoja varsoja ;) Ja pojat on vasta 2-vuotiaita, ja mummeli on jo 25-v, niin ei sillä enää tehdä mitään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 12:05:23

Mitäs tässä...puun tekoa pihassa ja välil ois kyl muutakin kiva tehdä kun kotona hommia..mut ei noita löydy mitn kyl....pitäis kuntoillakkin mut yksin ei saa aikaseks...pitäis löytää personal trainer jostain joka pitäis kunnon kuntopiirejä välillä ja muuttais ruokavaliota

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 12:18:42

En omista minäkään vaakaa. Pomppisin sen päällä jatkuvasti ja kyttäisin grammoja. Käyn vaa-alla noin kerran viikossa, se riittää. Lempifarkut ovat hyvä mittari - jos ne kiristävät, olen syönyt huonosti ja silloin ärsyttää. Jos ne roikkuvat, olen syönyt ja juonut liian vähän ja silloinkin ärsyttää, koska vaatteet eivät istu. Koskaan ne eivät oikeastaan istu kunnolla, mutta ovat silti lempipöksyni (heli pyjamahousujen jälkeen). Tästä tulikin mieleeni, että eilen hame pyöri pyöri peffan ympärillä ja paita roikkui telttana hartioilta ja Missionillakin oli kevyt olo. Tänään taas ahistaa ja se, mikä eilen tuntui lihaksilta on palannut pehmeään laardimuotoonsa. Syyttäisin nyt kyllä jotain korkeampia voimia tästä, tähtien liikkeitä tai kuun vetovoimaa. Mälsää. Eivät ne kilot mihinkään kadonneet ja palanneet, vaan olivat vain piilossa :|

Jos Niina et halua muuttaa kuvioitasi olet valintasi tehnyt, ja silloin ei auta kuin asennoitua siten, että tilanne on tämä ja sen kanssa eletään ja yrittää olla murehtimatta sitä, mistä kaikesta kenties jää paitsi. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ne hepat kannattaisi hukata hetkeksi ja painua sinne, missä on ihmisiä ja elämää.

Hellurei @! Kuis pörisee?

Nettioffari yrittää sitten kovasti olla ajattelematta tissejä siellä kaupassa, ettei käy ikävästi sen ihanaisen myyjänaisen kanssa. Happy shopping ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 12:21:00

tässähän tää pörisee..kyl vähä stressii töiden takia ollu kun ei tunnu oikein löytyvän mut jospa jotain löytyis.........

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 12:23:47

@, meillähän on täällä treenirinki, liity seuraan! Päivän päätteeksi saa raportoida liikkumisensa ja syömisensä, jos on mennyt oikein hyvin tai huonosti, ja muilta jäseniltä saa sitten joko selkääntaputuksia tai ruoskaniskuja :) Pullat veks, rehuja ja protskua tilalle, siinäpä ne ruokavalion muutokset ens alkuun.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 12:26:20

:D niin toki..mut voihan sitä täällä huijata sit kertomal mitä vaan kun ei kukaan valvomas oo :D

Päivämäärä:   25.4.13 12:32:52

Pyh, mä söin lettuja lounaalla, ihan vtun sama ku ei kert mitää tapahdu.

Alotan jonku hiton haistapaskadieetin sitte, katotaan pysynkö tajuissani semmosen kans. Kai sitä saikkuu saa jos heikottaa.

Ärh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.4.13 12:36:22

@ Ketä sinä siinä huijaat, paitsi itseäsi? :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 12:47:39

:D no sitäpä sitä..itsekuri kai uupuuu tällä hetkel..............

Päivämäärä:   25.4.13 13:13:36

Auts, nyt osuit ruoste arkaan paikkaan. Aina, kun joku ehdottaa mulle hevosista luopumista, niin ensimmäinen reaktio on, että EIEIEIEIEI!!!!! Ja seuraavaks nousee kyyneleet silmiin, koska tiedän itsekin, että se olis varmasti ihan järkevä teko. Sitten voisin muuttaa jonnekin kaupungin lähiöön vuokrayksiöön ja ruveta siivoojaksi tai Siwan kassaksi ja elää sitä omaa elämää... Mutta eieieiei, ne on mun kultamussukoita, ei niitä voi myydä, ja tammavanhuksellehan se tarkoittaisi automaattisesti tappotuomiota; ei tuon ikäisiä enää myydä eteenpäin :(

En tiedä tajuaako kukaan, miten tärkeitä nuo elukat oikeasti on mulle. Ei mulla oo koskaan ollut mitään kaverilaumaa, jonka kanssa viettää aikaa, tai joiden kanssa puhua asioista; mie oon kaikille nykyisillekin kavereille vähän kuin sellainen "viimeinen vaihtoehto", että jos ei kukaan muu ehdi/jaksa/halua, niin siinä vaiheessa minut muistetaan. Mie sitten höpötän hevosille. Mie halaan niitä. Mie pussaan niitä. Mie olen aika outo ihmiseksi, ja nuo hevoset on mulle kuin terapiaa, vaikka niistä paljon vaivaa ja huolta onkin. Jotenkin luulen, että mun elämä olis tosi tyhjää ja tylsää ilman niitä. Ja mulle on tärkeitä juuri nämä hevoset. Tuo vanhus on mun eka oma hevonen ja kolme muuta on kaikki omia kasvatteja; vähän kuin omia lapsia.

Mua on ennenkin sanottu ahneeksi, mutta minä haluaisin mun elämään SEKÄ nuo hevoset, että sitä muuta elämää. Toiveissa olis siis sellainen win-win -tilanne. Mutta jos se ei ole mahdollista, niin valitsen mieluummin hevoset ilman muuta elämää, kuin muun elämän ilman hevosia. Ainakin tässä vaiheessa. Ja silti jatkan haaveilua sellaisesta tilanteesta, jossa mulla olisi nuo molemmat. Tulee nyt taas huono omatunto, kun olen taas ollut niin alla päin ja valittanut teille turhautumistani. Joten anteeksi. Yritän taas nousta ylös täältä suosta. Yritän. Yritän. Yritän.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 13:16:40

Tsemppiä niina:lle..kyl se siitä...vähä tässä itsekukin rypee suossa mut jokainen omien asioiden takia...mut jospa se siitä joskus aurinko paistais risukasaankin...toivon mukaan ainakin...ei sitä koskaan tiiä milloinka sitä jotain tapahtuu...ja elämä etenee...mut pitäis kai niina sunkin sit vähä avata portteja elämääs et sinne joku vois saaha sit jopa jalankin väliin......tai sit vaan olla omis olois ja hevosten kans touhuta.................

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 13:25:14

Kauhia pirttihirmu toi Ruoste, het tulee ruoskaa, jos vähänkin on erimieltä asioista. Karkuun ja kovaa.:D

Päivämäärä:   25.4.13 13:42:13

Tyhmälle suomennosta; mikä on honkkari?
Ja missä?
Niina, mulla sama juttu, en tule luopumaan hevosista, en millään enkä minkään vuoksi.
Jos ei hevosmiestä löydy, olen ilman.
Katselemisenkin jo lopetin. Olkoot!
Mieti, Niina, kuinka paljon hevoset antavat ja mitä antaa huono suhde, niitä hyviä suhteita kun on hemmetin vähän koskaan tarjolla kenellekään!
Eroon ne päätyvät suurimmaksi osaksi.
Sen sijaan hevoset ja koirat eivät petä, koskaan:)!.
Kukpi painaa vaa`assa enemmän?
Ei tulisi mieleenkään luopua hevosista miehen vuoksi. Jos ei miehen ego hevoshulluutta kestä, se ei ole hevosmies eikä ajattele hevosista samalla tavalla kuin mä. Ja silloin se mies ei ole mua varten. So simple! Mulle on selvää, et voin erittäin hyvin myös olla ilman miestä. Mieluummin yksin kuin huonosti kaksin:9).
Pitääköhän sitä tänään lotata? Toi horoskooppi lupaa kyllä nyt taas mahdottomia...et paljon ylimääräistä rahaa...mistähän sitä nyt tulee...;)?

Päivämäärä:   25.4.13 14:35:21

Kyllä uskon, että mies löytyy Niinan suunnallekin. Sitä vain mietin, että jos ratsastaminen on tärkeää, siinä voi jäädä junnaamaan paikallleen, jos ei ole kenttää eikä valmennusmahdollisuuksia. Ja se on sellainen rauta, että kannattaa takoa kun nuoruutta, terveyttä ja intoa vielä on. Eikä puhettakaan, että yksiöön ja siwan kassalle, vaan hyvien hevosmiesten ja -naisten oppiin maailmalle, mahdollista lähteä, kun mies ja lapset ei sido.

Mutta siis ymmärrän senkin, jos tavoitteellinen hevostelu ei ole tärkeää. Ja vielä kerran: mies me löydetään Niinalle sinnekin.

Se on piste hong kong tuo honkkari. Sellainen sekalaisen tarjonnan kauppa, missä menee helposti 100 euroa ilman, että on oikein ostanut mitään.

Päivämäärä:   25.4.13 14:45:10

En mie oo ikinä ollu mitään kilpailija-tyyppiä. Mie tykkään eniten ihan vaan hevosten hoitamisesta. Miusta on kivempi kattoa, kun joku muu menee mun hepoilla. JA jos tästä vielä oikein rohkaistun, niin voishan sitä joskus kesällä käydä jollain tunnillakin tuon oman uljaan ratsun kanssa, niin oppis itekkin jotain. Mie oon nyt semmosta puskapelle-tasoa. Kerran lähemmäs 10v sitten ilmoittauduin yksiin pienen pieniin kisoihin helpoimpaan mahdolliseen koululuokkaan, mutta pupu meni pöksyyn, enkä uskaltanu mennä sinnekään... Matkaratsastuskisoihin osallistuin kyllä kerran mummotammalla, ja päästiin maaliin ihan ihanneajan puitteissa :)

piste -> en mie tiedä, mitä huono suhde antaa, kun en oo semmosessakaan koskaan ollu :p Mutta hevoset kyllä antaa hyvänä päivänä PALJON =D Just äsken vietin laatuaikaa mummotammaa furminoiden. Nyt riittää karvoja ja hilsettä syljeskeltäväks vielä pitkäks aikaa; ja tummanruunikosta tuli kimo; värinvaihtohevonen, eipä ole monella semmosia, mutta mullapa on :p

Päivämäärä:   25.4.13 14:50:31

Niinpä, kurnaun sanoin, Niina!
Jos ratsastus tavoitteellisesti kiinnostaa, maailmalle hevosen kanssa!
Hyvien ammattilaisten oppiin, se ei mene koskaan hukkaan!
Vie se lahjakas kouluhevosesi isolle tallille, jossa pääset kunnon pohjalle treenaamaan.
Vaihda hoito vaikka osin tallitöihin, jos rahasta on tiukkaa.
Niin mäkin tein opiskeluaikoina.
Olet varmasti lahjakas ratsastaja, mut tarvit kunnon ympäristön ja hyvän valmentajan.
Se mies saapastelee vastaan siellä tallikuvioissa aivan varmasti!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 16:27:22

Pitäisiköhän minun ratsupuolen hevosmiehenä sanoa tähän jotain vai olla vaan ihan hiljaa.? :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   25.4.13 16:31:10

Ollaan KESSU vaan ihan hissukseen. Se on varmaan viisainta tässä porukassa;)

Päivämäärä:   25.4.13 16:36:47

Täällä on netti toiminut tänään huonosti, paitsi että hootee pelittää kyllä normaalitapaan. No hyvä että ainakaan yksi asia ei homehdu käytön puutteessa.

On piste mennyt loppukin usko, että irl ketään saapasteli noin vain vastaan, hyvä jos tapailut edes netin kautta onnistuvat.

Monenko naisen kanssa olet Kessu muuten näinä sinkkuvuosina tehnyt livenä aloitetta?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 16:37:39

Uki siinä olet ihan oikeassa.:D

Päivämäärä:   25.4.13 16:49:37

No on siinä meillä hevosmiehet, Uki ja KESSU!
Miksi pitää olla hissukseen?
Ei kai me nyt NIIN kamalia olla???

Päivämäärä:   25.4.13 16:56:50

Joo heikoissa kantimissa on tämän topicin "hevosmiehet".

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 16:58:32

Kurnau, tunnetusti olen mukava mies. Tulen kaikkien kanssa toimeen, no ehkä joskus baaris on tullut tehtyä live aloitus, likaisia yksityiskohtia en kerro.:D Oikeestaan ei minun tarvii aloitusta tehdä, naiset on tehnyt sen.:)

Päivämäärä:   25.4.13 16:58:37

Mitä sä Uki tarkoitat?

Päivämäärä:   25.4.13 17:03:27

Tarkoitin siis lähinnä itseäni. KESSUa en paremmin tunne.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 17:06:41

Uki tarkoittaa, et on aika niukasti tarjontaa.:) Mun piti Pisteelle päräyttää, mut menee varmaan näinkin, ku leidi on koneella.:) Millos kesällä on Karkkilassa kisat.?

Päivämäärä:   25.4.13 17:09:25

Piste se taisi olla niin, että Kessu on täällä ainoa varsinainen hevosmies.

Juu, ja likaisia yksityiskohtia ei tarvitakaan, mutta noin se on, lähinnä suomalainen mies uskaltaa tulla juttelemaan vieraalle baarissa, ja meillä naisilla ei ole noinkaan paljon rohkeutta. Netti on pop.

Päivämäärä:   25.4.13 17:20:58

Voihan sitä miehen löytymistä nopeuttaa vaikka nettideittailemalla, niin miekin tein tuossa kymmenen vuotta sitten kolmekymppisenä. Sieltähän se elämä löytyi, mies ja lapset sitten aikanaan, mutta kyllä minulla ainakin hevoset ovat liki kokonaan jääneet koska rahat ja aika ei riitä. Niin ja vaikka sekuntiakaan tuosta kymmenestä vuodesta en kadu niin onhan se mieskin jo entinen.... Siihen uskon kuitenkin että silloin siihen toimeen ryhtyy kun on oikea aika.

Kessu: ihanko tosissaan meinaat jäälle uskaltaa ahvenia narraamaan? Lohjanjärvi ainakin näyttää tosi vetiseltä jo....

Minä vielä flunssaa parantelen tuossa liikuntasaralla, päivittäinen remonttihomma seinien maalaamisen parissa ja pihan siivous saa riittää... ja va'alle en aio edes vilkaista.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 17:45:09

Moppe on toi väänteenjoki jo sula, no en jäälle enää mene.:) Hups leidi olikin viellä duunissa, kun soitin. Kurnau äläs nyt, jokapäivä oppii hevosista lisää ja lisää, kukaan ei voi sanoa, että olisi täysin oppinut hevosmies.:) Hevoset on ystäviä kavereita ja oma persoona, välillä on hyvä päivä, välillä huono. ja mulla on muisto huonosta päivästä jalassa.

Lähettäjä: aicaramba 
Päivämäärä:   25.4.13 19:02:12

Liikkujia tulin muistuttamaan, muistakaahan venytellä! ;) Eilen kokeilin itekin ja voivoi kun oli kankeaa. Täytyy alkaa päivittäin vähän sinkumaan, että kolmekymppisenä saa itelleen housut jalkaan.

Kessu., minkälainen muisto? :) Mullakin on pikkuvarpaassa; kaakkimus astu päälle ja sen jälkeen se ei ole oikeastaan liikkunut.. Ei toimi niin kuin pitäisi, mutta olkoot. Kuhan menossa pysyy mukana.

Päivämäärä:   25.4.13 19:09:49

Miten mä en ole virittäytynyt tohon nettideittailuun?
Joskus on sitäkin kokeiltu, mut "saldo" oli muutama kuva seisovasta kullista ja kysymys, et haluaisinko...?
Voi hyvää päivää!!!!!
Ei ainakaan silloin mitään ns. helmiä kyllä kohdalle sattunut, paremminkin ihan ehtoja sikoja:)!
Yksi kyseli, et josko voisin lähettää kuvan tisseistäni...voi sissus!
Ja yhden miehen vaimo oli lukenut ukkonsa mulle lähettämän viestin, ja ilmoitti, että mies on naimisissa ja heillä on kolme alle kouluikäistä lasta ja nuorin puolivuotias...et tosi hyvät kokemukset on tuosta nettideittailusta silloin joskus jääneet!
Aika villiä touhua!
Baareista nyt ei mukaansa mitään muuta saa kuin känniääliön tai muuten vaan "pientä pintaremppaa ja piristystä" hakevan yhdenyön suhteen.
Kaikki hevosmiehet on joko varattuja ja onnellisesti naimisissa tai sit hinttejä. Siis puhun ratsupuolen hevosmiehistä.
Ravipuolta en tunne eikä kiinnosta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 19:10:51

Kaverin oripoika astu etusella jalkapöydän päälle, ku hain herraa laitumelta. Muutama murtuma ja jänteet hieman poikki ja sekasin, no ei se tahtia haittaa.:)

Päivämäärä:   25.4.13 19:12:54

Kävin ratsastusterapiassa Pullaseni kanssa. Kun ei kerta voinut tien päälle lähteä, niin käveltiin metsikön poikki rantaan ja "jumpattiin" omassa pihassa. Oli kivaa, ja jossain vaiheessa hymy nousi väkisinkin naamalle, kun heppa toimi niin kivasti. Se meni varmaan ihan hämilleen, kun yleensä vaan talsitaan eteenpäin, ja nyt pääasiassa pyörittiin vaan ympyrää, semmosia ihan pienenpieniä ympyröitä vuoronperään oikealle ja vasemmalle. Ja välillä jotain väistöjä, ettei nyt ihan pyörryksiin mennyt. Se ei muistanut edes kenkkuilla yhtään :o Ja pojat veti rallia ja painivat omassa aitauksessaan; ne on kyllä aika komeita poikia jo :)

Ja piste, ei tuo mun ratsu mikään ulkomaille-vietävän-tasoinen ole. Peruskiva suokki, jolla taitava ratsastaja varmasti pääsis aluekisoihin. Ja JOS sille sattuis joskus saamaan hyväksytyn tuloksen jostain kansallisesta kisasta, niin mummo-hevosen jälkeläispalkintoluokka nousis ykköseen..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 19:14:07

Mihis Minski on hävinnyt.? Tosin en itsekkään pahemmin ole ollut hötönetissä.

Päivämäärä:   25.4.13 19:37:04

Niina, et sä saa heppaa etenemään, jos et mene sen kanssa valmennuksiin ja kisaamaan:)!
Kisoja ei kannata ottaa kuin kokemuksen kannalta, aivan sama, miten ne menee, joka kisoista oppii sekä kuski et hevonen! Ei se sijoitus ole tärkein, oppiminen on!
Sit, kun alkaa olla kokemusta ja taitoa molemmilla, voi alkaa asettaa tavoitteita.
Mä olen asettanut tän kisakauden tavoitteeksi, et sijoituksia täytyy tulla, ihanteellisinta jos rusetti joka luokasta, mihin osallistuu;).
Mut me ollaankin tahkottu jo vuosia kovaa treeniä sen eteen. Tavoitteita pitää jo olla, jos meinaa pärjätä.
Eihän kaikki halua kisata eikä tarvikaan, mä vaan ajattelen niin, et kalliit koulutetut hevoset menee hukkaan, jos niillä ei ole mitään tavoitteita.
Eikä mulla olisi tuollaisia hevosia, jos haluaisin pelkästään "puskailla". Siihen lajiin on sitten ihan eri hevoset...ja ne eivät ole mua varten.

Päivämäärä:   25.4.13 20:09:52

Kurnauskis. Sää sanoit sen taas niin hyvin. Mää menin sinne kauppaan sille naiselle flirttaan ja ei vaan saa mitää suustaan sanotuksi. Ainakaan mitään järkevää ja tarkoituksenmukaista... Siinä vaan hikoillaan ja punastellaan. Sen verran kyllä ennen sitä heippaa ehti katsoa tarkemmin, että ei tainnut olla sormuksia, kuin etu tai keskisormessa... Voi pers€, tais tulla kalliiksi. Mitähän mun pitäs tänne vielä uusiakkaan... hmmm... Ei siellä lamppujakaan myydä...

Muuten sitten te sinkkulan tytöt. Mää kävin stalkkaan tuon ihtensäpaljastus topicin. Jos ei sitä sopivaa miestä ole löytynyt, niin sitten taitaa olla luonteessa vikkaa. No sen mitä mää teijän juttuja oon seurannu, niin ei kyllä siinäkkään. No sitten te viettättä aikaa liikaa jossain piilossa tai sitten ootta vaan niin ronkeleita, ettei vaan mikään adonis kelpaakkaan. Ja niitä M_R:iäkin on vaan yksi.

Sitte omaa purnauskista: ollaan tässä oltu maratonkoulussa jo pitkään. Tänään sitten opetettiin, kuinka kengän nauhat sidotaan. Just, ja mulla kun on nyt 4 rakkolaastarit koivissa! stna. Aattelin vaan, että uudet kengät tai voihan se ollakkin, kun ei tuommoisia matkoja ole ennen kerralla vetänytkään...

Päivämäärä:   25.4.13 20:20:15

Hui, uskaltaiskohan sitä oikeesti joskus mennä johonkin valmennustunnille....? En mie oo ollu ratsastustunnilla sitten vuoden 2004..? Muistaakseni. Joku centered riding olis varmasti mulle tosi hyvä, kun huomaan itsekin istuvani ihan vinossa siellä hepan selässä. Mulla on toinen jalka aikoinaan murtunut ja leikattu neljästi, niin jotenkin siitä sitten on jäänyt tuollainen virheasento. Niin tuo vois auttaa siihen. Minuun vaan iskee aina kauhea nuukuus, kun olis mahdollista tehdä jotain tuollasta "itselle kivaa". Tulee sellanen olo, että en mie ole sellaista ansainnut, ja rahaa pitää säästää tärkeämpiin tai välttämättömiin juttuihin. Mutta jos sitä kerrankin repäsis...

Vaikka on tässä nyt kyllä mietitty muutakin repäsevää. Kaveri on houkutellut mua mukaan johonkin maaseutunuorten kokoontumiseen, mutta sitä varten pitäis liittyä MTK:n jäseneksi, ja en ole ihan varma, että olisko se ihan mun juttu, kun eihän mulla sitä maatilaakaan ole. Mutta mietitään; positiivisella mielellä ;)

Nettioffari -> onko jossain ollu joku uus itsensäpaljastelutopicci, vai puhutaanko nyt siitä "ikivanhasta"? Niin ja miten ne kengännauhat sitten pitää oikeaoppisesti sitoa? Mulla kanssa hankas nuo uudet lenkkarit aluksi, mutta nyt ne on jo niin hyvin sisäänajettu, että ei hankaa enää :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 20:22:55

Kyl meni paikat kipeeks puu hommista...ilmeisesti päässy kunto laskee sit talven aikana...jos lepäilis telkun ja teidn seurana illan

Päivämäärä:   25.4.13 20:37:16

Olipa reipas lenkki, salaattia päälle, ja eilisen salitreenin tulos jomottaa ympäri kroppaa :D Siitä fiiliksestä innostuneena uudestaan kuri kouraan ja tarkotus mennä taas salille ja antaa perseelle kyytiä. Kyllä kai ne läskit sit joskus lähtee... Dieetin kiristystä vissiin vaan kehiin.

Meikä ainakin poisti kuvansa sieltä että paljastamiset ei jää päälle, voin vedota siihen että peikko mikä peikko, minkäs teet :p

Minski on kyllä kadonnut näköjään kokonaan, käy varmaan läpi sen oman fanitopikkinsa saldoa ja treffailee :D Tai jo löytänyt oman hanin eikä tuu enää. Jysse muuten on kans kadonnut ihan totaalisesti, ei näy ei kuulu.

Melkein uhkaa jäädä tyttöjen heppa-läski-halipula-treeni-angstinpoisto-topikiks ;) Onneks Kessu tullu pitää jöötä ja Uki ja @kin viuhahtelee, ja maratoonioffari nii ja hörhöki välil:)

Päivämäärä:   25.4.13 20:40:56

Niina, ei se nyt ikivanha ka iole, jos se on alle kvartaali? Niissä lenkkareissa on siellä takana ainakin toisetkin reijät nauhoille. Niillä pitää tehdä sellainen lenkki siellä ja jättää löysä kiekura. Sitten vetää toiselle puolelle. Sitten ne tuodaan takaisin ja vedetään sen lenkin alta ja kiristää. Se kiristää sen takalipareen sillain, että se ei pääse nouseen. Mun Adidaksissa on kyllä siellä 4 reikää, että millastahan lenkkiä niille on suunniteltukkaan??? Pitänee käydä siellä myyjäliikkeessä tenttaan. Hitto kun eivät opastaneet tuotteensa käyttöä >:( Nii ja niin kireällä ne pitää olla, että ei pääse hiertään, mutta veri pääsee kiertään. Kait.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 20:42:47

:D no välil tulee ite kans täällä pyörittyy taas..aikas paljon ollu menoa ja meininkii niin jääny vähemmälle

Päivämäärä:   25.4.13 20:43:08

Niin Mission, kyllä sun persees täälläkin kyytiä sais ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 20:46:23

Olisin niin toivonut Missistä ja Minskistä paria, mut ei heitetä kirvestä viellä kaivoon.:)

Päivämäärä:   25.4.13 20:52:57

Olit sä Niina jostain Kuopion läheltä?
Tuun pitään sulle intensiivikurssin centered ridingistä, jos asut kunkkarikaupunkia lähellä....;).

Päivämäärä:   25.4.13 20:53:33

Nettioffari :D Taitaa olla sun kyydit vähä turhan kaukana :p

Kessu, jos sulla on vaan mielikuva noista nimimerkeistä kun ne on melkein kuin Mikki ja Minni tai jotain :D Toi Minski on kato semmonen ronkeli ja joillain on liikaa vikalistaa ni aina ei kaikkee saa vaik kuin toivois ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   25.4.13 20:54:27

Rääkkyläs tais niina pieni asustella :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 20:59:37

Missi okke.:) Mää olen ihan hiljaa.

Päivämäärä:   25.4.13 21:04:01

piste -> JOOOOOO!!! =D =D Reilu 160km tosin tulee vielä kunkkariloista matkaa meille. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuu viimeistään sitten parin vuoden päästä, kun pilleet on Joensuussa; sinne ei oo kuin 60km.

En kyllä ymmärtäny nettioffarin kengännauhojensitomisohjeista yhtään mitään, joten taidan sitoa nauhani niinkuin aina ennenkin ;)

Päivämäärä:   25.4.13 21:05:53

Kyllä täällä on odoteltu pisteestä ja Kessustakin paria.

Joo ja Offari harvinaista on, että päiväsaikaan tulisi normaali suomalainen mies missään juttelemaan. Korkeintaan turkkilainen tai muu ählämisählämi (voi toki olla työtätekevä suomen mallikansalainen sekin), tai kirjastoon pesiytynyt väärällä lääkityksellä käyvä.

En tosin itse ole sen aloitekykyisempi.

Päivämäärä:   25.4.13 21:21:41

Ois oikeestaan aika hauska kun olis iso sinkkumiitti joskus jossa näkis ihan kaikki naamat livenä :) Sitähän ei tiedä jos sillon vaikka syntyis pareja, tai vaikkei syntyiskään niin hauska olis silti nähdä :)

Salille pitäis alkaa vääntäytyä, huhhuijaa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.4.13 21:29:03

Se on oikeen Missi, joku muu saa aloittaa seuraavan.:)

Päivämäärä:   25.4.13 21:33:26

Mä olen myös vähän samoilla linjoilla kuin Mission, Minskihän on virheetön ja sen toisen puoliskon pitäisi olla myös....
Se vaan on tosi, ettei täydellistä ihmistä ole, ei miehessä eikä naisessa.
Sitä varten se toinen puolisko on, et tasapainottaa ja vähän hillitsee itse kunkin tahtia...
Kyllä mäkin tarvitsisin miehen sanomaan, monistakin asioista, esim. liiasta työnteosta, epäterveellisestä syömisestä, tupakoinnista, ylimääräisestä tallilla nysväämisestä, kun ei muuta ole, rahankäytöstä sellaiseen, mitä ei ihan oikeasti tarvi, heikkona hetkenä tulee tehtyä hetken mielijohteesta turhia ostoksia jne....
Aina ei jaksa olla hyväntuulinen eikä meikata viimeisen päälle tai laittaa hiuksia tiptop eikä tehdä oikeestaan yhtään mitään muuta kuin olla, jos sen olemisen ajan voi olla kainalos sohvalla tai sängyssä, aina parempi!!!!! ja ilman kitinää.
Ku en mäkään valita enkä kitise, paitsi jos änkyräkännin vetää joka viikonloppu,
mä haluan miehen viereen enkä vessaan...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.