Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 266

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.4.13 16:04:51

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1127973&t=1127973

Lammasfarmareille uusi seeeelanti kehiin.

Re: Sinkkujen topic 266

Päivämäärä:   23.4.13 16:09:53

Yks tuttava muuten kertoi juuri että otti ritolat, muuttaa kylläkin vaan Suomessa mutta muutaman sata kilsaa, lomailee koko kesän ja ettii sitte töitä, kun tilanne antaa kerran periks. Karistaa pk-seudun jaloistaan ja pääsee minne on halunnut jo pitkään. Ihan kiva kuulla ku ei yhtään kadehdituta :D Käskin sen nauttia tarpeeks sitte munkin puolesta.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.4.13 16:17:52

Ai meinaatteko te kaikki jättää mut yksin tänne Suomeen!?! Ihan tylsää :/ Me kun ei heppojen kanssa osata enkkuu, eikä tuo tamma varmaan pääsis enää lentokoneeseenkaan, kun on niin viimeisillään tiine; niin ei me voida lähtee teidän mukaan :p

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.4.13 16:21:00

Missä sitten pääsee livenä näkemään paidattomia miehiä, jos asvalttityömaat on pilattu keltaisilla liiveillä? Nyt meni mielenkiinto koko autoiluun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.13 16:33:55

Kyl niitä farmeja voi perustaa ihan tänne Suomeenkin, Niina.
Tai vaikka Eurooppaan, lähempänä ja tammasikin pääsee autokyydillä:).
Sullahan on Niina selkee työnjohtajan paikka heti kättelyssä ihan ammattisikin puolesta;)!

Päivämäärä:   23.4.13 16:39:24

Ai farmille työnjohtajaks..? Joo, no siis onhan mulla huimasti kokemusta maataloudesta; olen opiskellutkin sellaisessa koulussa, missä koulutetaan myös maajusseja =D Ja olen myös ajanut traktoria, kyntänyt peltoa, kylvänyt siemeniä ja korjannut säilörehua; ja toki hevosten heinätyöt vielä erikseen ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 16:54:48

Niina ilmoitetaan ensi kaudella Maajussille Morsian-ojelmaan, joko jussittareksi tai morsiameksi.

kurnau, uimahallissa tietenkin. Vaihtoehtoisesti sinkkulan ujot pojat (ainakin äRsy, Nettioffari ja Uki) voisivat nyt kohteliaasti näyttää mallia. Miltä se paidaton mies näyttikään...?

Kuihdun tänne kirjastoon, surkastun ja homehdun. Tarvitsen vettä, valoa ja ravintoaineita. Puhe ja laulukin kuulemma auttavat saamaan rehut kukoistamaan. Olen peruna, vielä pieni ja vihreä, miedosti myrkyllinen.

Päivämäärä:   23.4.13 17:01:17

ruoste -> ei mua voi ainakaan jussittareksi ilmoittaa, kun eihän mulla oo mitään omaa tilaa :p Ja taidan kyllä olla muutenkin ihan liian ujo mihinkään telkkariin... Yhtä kaveria olivat viime kaudella pyytäneet koekuvauksiin tuonne, ja se törppö ei lähteny! Aiemmilla kausilla on ollu tuttujakin mukana :)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   23.4.13 17:11:37

No offroadin parista ne paidattomat löytyy! tai ainaskin hörhökkeen näkee kesäisin paidattomana, kurasena, hikisenä, rasvasena.... :D kuvaa ei tähän hätään ole, tai en ainakaan myönnä :)
eli kurnau mars maasturin ostoon :)

Ruosteperuna hauduttaa ittensä ny oikeen hyväks ja valmiiks siellä kirjastossa, perunat on hyviä kaikissa muodoissa ;)

Saaks jo kohta lähtee kotiin? nälkäki olis...

Päivämäärä:   23.4.13 17:28:14

Ei saa viel lähtee, kert mäkään en saa. Ja kert on kiusattu mielikuvilla paidattomista uroista...

Tulihan se luvattu sade sieltä. Mitäs tänään viittis tehdä, uusia lenkkareita ei ainakaan voi kurastaa, salille ei taas hotsittais... Vanhojen lenkkareiden kurastus varmaan sitte. No, kuhan pääsee pois ja kattoo sit mikä se keli oikeesti on.

Päivämäärä:   23.4.13 17:28:56

Ok hörhö, pitää sitten ostaa maasturi.

Ja kiitos ruoste, en muistanutkaan uimahallia.:)

Kun viime päivinä on ollut 'ei löydy miestä' -topiceita, tuli mieleen, että pitäisikö alkaa jollekulle personal traineriksi. Eli jos parin vuoden päästä täällä on vielä ikisinkkuja, autan jotakuta ilmaiseksi seulomaan itselleen kumppanin. Mutta sitten on oltava valmis deittailemaan paljon.

Pääsee unohtumaan tuo parittamisen taito, kun sitäkään ei harjoita.

Päivämäärä:   23.4.13 17:32:10

"Mutta sitten on oltava valmis deittailemaan paljon."

Hrrrrr.... :/

Lähettäjä: aicaramba 
Päivämäärä:   23.4.13 17:33:51

Hei vain tännekkin!

Olen tapellut koko päivän tukan kanssa.. Auttakaa nyt, miten tuon helevetin takkupesän saa auki? Kannatti jättää kostea, pitkä, paksu tukka auki ja mennä nukkumaan. Sen siitä saa. Kohta pitää itkeä ja leikata jos ei muu auta. Hyvästi tähkäpää..

Tuohon teidän farmiin liittyen, minulla on ollut lammas (tai karitsa se silloin oli)! Ja voi että kun lutunen olikin. Nukkui sohvalla kainalossa ja sai suloisia virtapiikkejä ja pomppi pitkin kämppää. Niin ja hox, kyllä se lambi on kaikista pehmein ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 17:57:08

aicaramba, suihkuun mars ja hoitoainetta lutraamaan. Avaa takut sormin, ei kammalla repimällä. Operaatio vaati paljon silikonia ja kärsivällisyyttä :)

Minä buukkaan jo nyt ajan personal parittaja-kurnaulta. Toukokuun toka 2015, please. Aion kyllä harjoitella sitä odotellessakin, en ahkerasti tai pitkäjänteisesti, mutta silti.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   23.4.13 18:27:54

Höh, kirjotin tänne kauhealla vaivalla ja sitten netti olikin katkennut enkä tajunnut kopioida enkä päässyt enää selaamalla taaksepäin.

Huomaa että kevät on tullut, kun mun deittilaatikko meinaa mennä ihan tukkoon ja mukana on viestejä myös tosi kivoilta ja potentiaalisilta tyypeiltä! :)

Mäki olen ollut paljon tekemisissä lampaiden kanssa, etenkin karitsojen. Syötävän suloisia <3 Mutta minen ainakaan meidän lampaita söis, eikai muutkaan?:o eihän omia lapsia syödä!

Tää ilma suorastaan houkuttelee sohvan nurkkaan ja suklaata syömään. Suklaat on jo syöty, mut kaverin kanssa lähdetään lenkille tunnin sisällä, jee! Odotan kyllä koko ajan koska tulee soitto jossa hän peruu sateen vuoksi... eikai sentään?

Ruoste, noin myöhään ajankohtaan vasta tilaat parituksen? O.o

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.4.13 18:30:51

Mul on nyt toi sima ollu päivän huoneenlämmös mut uskallanko jättää pullottamisen huomisel? Lähteeks toi ämpäri sisältöineen käveleen jos sen jättää yön ajaks viel tohon pöydäl..? :D

Päivämäärä:   23.4.13 18:36:04

En tiiä simasta mitään... Paitsi että se on aika hyvää ja veikkaan että yks työkaveri tuo mulle taas vapuksi omatekemää :)

pauke, mikä ihmeen deittilaatikko? Pitäsköhän mun laittaa semmonen oveen... :p

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   23.4.13 18:38:25

Mission :DD No nettideittilaatikko!

Päivämäärä:   23.4.13 18:40:35

Mie voisin tarvita kurnaun palveluksia jo aiemmin. Kohta kääntyy mittari uudelle kymmenluvulle, joten ei tässä nyt kauhiasti olis enää vuosia hukattavaksi; biologinen kello tikittää ja niin edelleen. Voiskohan siitäkin ottaa patterit pois; laittas sitten ne takasin, kun olis sen sopivan miehen löytäny..? Jos sitä siis koskaan edes löytyy. Muussa tapauksessahan tuo tarkoittas ikuista elämää :p

Päivämäärä:   23.4.13 18:46:43

Nii siis joku tämmönen suoli24 tai vastaava? Mihin vanha ei taivu? :p

Niina, mul ei oo ollukaan biologista kelloo, ei oo asennettu, lälläslää :D

... paitsi et herään 47-v siihen että yhyy, oisin sittenki halunnu, tulee jälkiasennuksena... :D:D

Päivämäärä:   23.4.13 19:05:44

Mission -> ehkä tääki on mulla vaan semmonen juttu, että kun tietää, ettei se oman perheen saaminen ole nykytilanteessa mahdollista, niin siksi sitä niin kovin sitten kaipaa. Vähän niinkun se oma heppatilakin. Semmosenkin haluaisin, mutta en tiedä olisko se sitten kuitenkaan niin hehkeetä, kun olis korvia myöten veloissa, katto vuotais ja olis muutenkin kaikki paikat rempallaan :/ Nyt voi vaan sanoa, että tahdon, tahdon, tahdon; kun ei ole sitä pelkoa, että joutuis joskus siihen tilanteeseen, että tuo olis edes jollain tasolla mahdollista, jolloin joutuis miettimään, että tahdonko oikeasti...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   23.4.13 19:47:46

hii :)
Vastaus takkutukan rukouksiin: tangle teezer ja hoitsikka.
paidattomien kaipaajalle: stadikka...uimarannat...hallit myös...:) Kesä ja virittyneet aistit :)

Päivämäärä:   23.4.13 20:46:28

Mission, mulla ei ole toi biologinen kello tikittänyt koskaan, eikä tikitä.
Ainoastaan ehkä sen suhteen, et ehdin kisata vielä ja olla hevosten kanssa, ennenkuin olen liian vanha siihen.
Ehkä noita treffailuehdotuksia tulee sen vuoksi, kun jälkikasvua ei ole eikä siis lapsirajoitteita suhteen puolesta.
Se vaan menee niin, et en mä silti ketään ehdi passaamaan, kun aika menee tallilla.
Ja sitähän ei hevosmiehet ei ymmärrä ollenkaan.
Joten luovuin miesajatuksesta kun ei hevosmiestä löytynyt ja ei valittamista:)!

Päivämäärä:   23.4.13 21:08:01

Nautitaan vielä kaikki vähän aikaa sinkkuudesta, kun vielä voidaan. Mutta kyllä tuolla deittimarkkinoilla jonkinlainen tuki ja tsemppaus olisi itsellekin paikallaan, ja tapailemisen vaiva vain on pakko nähdä.

Se aviolitto, jonka aikanaan paritin, kestää vieläkin. Ja siis uskon kyllä nettiin parhaana mahdollisena tutustumisen paikkana, vaikkei ihmisten ilmoilla livenä keikkumisestakaan harmia ole.

Kävin äsken vanhempainillassa ja zumbassa, ei tuollaisissa ainakaan tapaa ikinä ketään. Eikä ollut kuubalaisia miestanssijoita ohjaajan sijaisena.

Päivämäärä:   23.4.13 21:19:56

kesällä tulee jotain sutinaa...mulla on semmonen tunne :) silloin tulee oltua ulkona ja ihmisten ilmoilla enemmän....

Päivämäärä:   23.4.13 21:30:21

ruoste, näin se täytyy :) Hoitoainetta menee varmaan koko putelo, mutta mieluummin niin kuin saksimalla tukkaa pois. Selvityssuihkettakin ostin ja kyllä se osittain näkyy vaikuttavan.

no., tangle teezeristä pitikin kysyä! Tuntuu vain hullulta, että joku erilainen harja vaikuttaisi. Mutta eikun ostoksille ja kokeilemaan!

Ja sää on mitä parhain.. Ei paljon ulkona huvita liikkua. Kaiken lisäksi nokka samaan aikaan vuotaa ja on tukossa. Toivottavasti tässä ei sairastu. Oletteko muuten olleet kipeinä?

Päivämäärä:   23.4.13 21:42:43

Kyllä se teezer toimii :) on hellempi ja hiuksia ei irtoo niin paljon. mä aina suihkussa levitän hoitsikan sillä, ei oo niin hirveetä selvittelyä sit jälkeenpäin...yhden kerran kampaaja selvitti mun hiukset sellaisella pesun jälkeen ja vaikutti niin helpolta, että oitis ostin itselleni semmoisen. ja tyytyväinen oon ollu :)

oi oi nyt rupee relaksantti vaikuttaa, pitääpä kömpiä peiton alle....

Päivämäärä:   23.4.13 22:03:06

Tulipas huitastua puoltoista tuntia hikeä pintaan koirien kanssa, ja kyllä sitä näköjään oli mistä luopua :D Huhhuh. Hölkkäilyt jäi vähiin, korkattiin kepu ja sehän ei ollu kondiksessa, oli sohjoa ja peilijäätä ja kunnon lunta ja kuraa... Olipa ainaki rankkaa :p

Sit oli jotain ilostakin yllätystä, oon tossa ihmetelly et mikä on ku vaaka on niin nihkee ja vyötärönympäryskään ei pienene milliäkään, enks mä tosiaan enää osaa? Vai mikä hitto tässä nyt maksaa ku ei mitään tapahdu. Menin sitte farkkupinolle jota en oo vilkassu aikoihin, vetäsin siitä ne jotka ei oo tosiaan koko talvena menny, holahti ihan kepeesti jalkaan! Aattelin kiusata itteeni ja kokeilla seuraaviakin, vähä tiukempia, nekin meni ihan hyvin! Pikkasen kiristi vyötärö ni ne saa odottaa viel pari viikkoo. No sit seuraavana siin on kahet täysin käyttämättömät, yhä tiukemmat, aattelin että katotaa paljonko ois matkaa niihin vai meneeköhän enää ikinä. No eipä ollu paha rasti, päällehän ne nitkutettiin ja meni kiinni nekin! Niissä oli jo vyötärö niin kiree että ikävästi runno mun mahaläskit, mutta siis kesällä ei näköjään tarvi ainakaan farkkuja ostaa :):):) Oi vitsi, vähän siistii :) Mittasin vyötärön, ei tosiaan milliäkään. Reidet ja perse pienenee. Tai oikeestaan perse on ollu kyl niin tulessa salilla että se ei varsinaisesti pienene vaan muuttaa olomuotoaan. No, toivottavasti toi vyötärönseutu tekee saman jossain kohtaa, nyt kun se pitää kiinni ihrasta niin ehkä se sitten jossain kohtaa on sen vuoro ja lähteekin vauhdilla. Toivottavasti.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   23.4.13 22:08:18

Mikä ihmeen tangle teezer? Mullakin on pitkät hiukset ja melkosen takkutukan saa aikaan sillä kun menee nukkumaan hiukset märkinä/kosteina. Selvityssuihketta on kaapissa ja se kyl toimii. Vahingosta oon viisastunu sen verran, et harvon meen kosteilla hiuksilla nukkumaan.

Lammasfarmille ilmottaudun ehdottomasti mukaan :) maalta kun oon kotosin niin onnistuu jos vaikka minkälainen homma. Tai on ainakin onnistunu ;)

Ratsastus kulki tänään hyvin ja hevonen oli <3

Päivämäärä:   23.4.13 22:10:46

Oi kävispä mulle samoin kuin missionille farkkukaapilla :) mun selkäranka ei oo kunnossa...hmm mietin monetko kivat farkut kaapissa olis oottamassa....ainakin kaheksat. paranee alkaa tekemään jotain...(vetelee napaa sisään ja heiluttelee jalkoja peiton alla)....onkohan stadikalta sulanu jo jää....:S

Päivämäärä:   23.4.13 22:18:50

Wau, Mission! =D Kiva, että jollain sujuu. Mulla oli vielä tänäänkin toinen etureisi niin kipeenä siitä kantalaputtomalla korollisella saappaalla kävelemisestä, että hölkkäilyt jäi; tänään vaan käveltiin, ja vaan yks kylän lenkki. Heppakin jäi ratsastamatta, kun meni puoli päivää satularemontissa, ja sitten rupeskin sopivasti satamaan vettä..

En kyllä tiiä, että mikä ihmeen alakulo minuun on taas pesiytyny. Tarttis saada joku positiivisuus-piikki ja intoa kuntokuurin jatkamiseen, ennen kuin ne vähäisetkin menetetyt grammat on lihottu takaisin :/

Päivämäärä:   23.4.13 22:20:28

Hienoo Mission!!
Toi tsemppaa jatkamaan!
No mihin ja millon se lammasfarmi perustetaan?
Oisko Toscana mitään? Siel on aina lämmin, yleensä kuuma....
Siel vois kasvattaa viiniäkin siinä sivussa....

Päivämäärä:   23.4.13 22:29:06

Pakko oli vähän mittailla, reisi olis taas sentin tiukempi, käsivarsi melkein kaks senttii, lantio neljä! Ja vyötärö on ja pysyy :D:D Paino oli pudonnu tänää aamul puoli kiloa. Pitää ottaa tos toukokuun alussa ihan kunnon mitat, otan neki mieluummin aamulla kun alkumitat ottanu aamulla, nestejakauma on sit ainaki sama. Toi vyötärö kyl ärsyttää ku siit ei lähe, kauhee pallomaha :p Mut kyllä tosiaan noikin tulokset kannustaa jatkamaan.

Aattelin vähä et ostaisin semmosen fitness-vanteen, rupeen sitä pyörittelemään ni jos noi vartaloläskit vähä lähtis pikkuhiljaa möyhentymään. Onhan toi ihan normaalia omppuvartalolle että eka lähtee raajoista, mut nyt toi kroppajumi sais alkaa sulaa kans. Jos ei se hulahula muuta tee niin kyl se ainaki kaloreita polttaa ja lisää liikkuvuutta ja kehittää vatsalihaksia. Ei taida olla ees kallis et jos piipahtais vaik huomen budgetissa kattoo onks niillä... Tai Jumbon urheiluliikkeis vois olla kans.

Mut joo, pitää olla ilonen että jotain tapahtuu ja kyl tosiaan intoa on :) Kiitti onnitteluista!

Niina, noita tulee ja menee, älä ota stressiä! Stressi on se viimenen joka kyllä jumiuttaa joka suupalan heti rasvaks. Odottele vaan, kyllä se pirteys tulee, kato koht paistaa taas aurinkoki eikä oo näin harmaata :) Sun täytyy tehä jotain kivaa, mee shoppailee jotain uutta kivaa vaikka, se aina piristää. Tiedän, oiski ylimäärästä rahaa... Mut löytöjä voi aina ilmestyä halvalla.

piste, toscana kuulostais kyl aika buenolta, viinistä en ymmärrä mitään kun en oo oppinu juomaan mutta eipä kai se estä viinitilasta nauttimasta muuten :)

Päivämäärä:   23.4.13 22:32:35

Kyl hyvä vinkku on huippu:)!
Varsinkin sellainen kesähelteellä johonkin hiilihapolliseen lantattuna! Jäillä.
Voi kesä, tuu jo;)!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   23.4.13 22:34:47

Jee, hyvä Mission! Mä en mahdu vieläkään tavoitefarkkuihini :F vaaka näyttää silti 4kg pienempää lukemaa mitä tammikuussa. Jotain sentään.

Takana parin tunnin reippailut hyvässä seurassa! Koiralle on tullut huono kuulo eikä usko enää mitään, ai että meinaa lähteä järki. Ihana uhma :D

Päivämäärä:   23.4.13 22:43:03

Noni, hyvä pauke! Kyllähän neljä kiloo on tosi hyvä :) Mulla olis pikkasen vajaa viis joulusta, juhannukseks olisin halunnu vielä viis pois mutta katotaan... Siihen olis kyllä sen verran aikaa että saattas tuo onnistua. Jos ois ylimäärästä rahaa ni menisin muuten siihen hypoxia-hoitoon mitä ne käytti siinä jutan ohjelmassa. Sehän on semmosta alipainehoitoa "läskipuvussa", just ongelma-alueiden sulattamiseen. No, eipä oo rahaa ni sitte perinteisin menetelmin, verta, hikeä ja tuskaa kehiin rangaistukseks että on päästäny ittensä tämmöseks :D

Meni vähä laihis-aiheiseks ilta, sori nyt vaan ;)

Päivämäärä:   23.4.13 22:48:17

Hyvät yöt, tää menee unten maille, mistähän sitä uneksisi:)?
Uudesta satulasta....;)!

Päivämäärä:   23.4.13 23:08:51

Mission ja pauke, peukut teille! Hyvin olette ahertaneet :)

Pisteelle unirikasta yötä!

zas, tangle teezer on takkuharja, joka tekee hyvää tukalle ja päänahalle. Selvittää takut kivuttomammin ja on hellävaraisempi kuin tavalliset harjat.
http://www.tangleteezersuomi.com/
Joo ei missään nimessä kostean tukan kanssa nukkumaan. Tämän tukan kanssa saa nyt yhden yön takia taistella vielä varmasti tunnin tai toisen..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 23:33:48

Olin menossa lenkille, mutta jämähdin katsomaan nelosen leffaa. Ei olisi kannattanut. Ihan ihana, mutta kamala "always a bridesmaid, never a bride"-tarina. Ja jumalnauta, sit se nainen pääsi naimisiin. Niisk. Onneksi ei ahista, sillä jk:ssa oli hillopurkki ja vaniljakastiketta. (Ei ole enää) :P

Jepa jee Mission, oot kutistunut :) Ja pauke, hianoo! Mulle samat lääkkeet!

Eilen iski rättikaupassa niin tajuton läskiahdistus (ja niin pienestä!), että tämä päivä meni taas hupparin ja rönttäfarkkujen taakse piiloutuessa. Ja silti ahdisti. Lievää premonsterisyndroomaa taas havaittavissa. Eikö me voitaisi kaikki kärsiä tästä samaan aikaan niin saatais kuukauden vitutusvibat sullottua yhteen topaan? #¤%/(.

Mun biologinen kelloni on vähän on/off, selkeästi epäkunnossa, ruosteessa ja jätättää sikana. Tikitys pitää silloin tällöin mua öisin valveilla ja aiheuttaa myös päiväsaikaan rytmihäiriötä, mutta rääkyvät kääröt ja räkivät teinit saavat sen yleensä hiljaiseksi.

Päivämäärä:   23.4.13 23:50:22

Ah, sauna... Enpä muistanutkaan miten mukavaa siellä on makoilla, kohta uudestaan :)

Mä sorruin syömään ton eilisen patongin jämän ku en raaskinu heittää roskiin, heti turvottaa. Muuten oli kyl vaan terveellisiä aineksia sitte.. Nyt jää pullamössö ja turhat höttöhiilarit taas tauolle, poikkeukseks kelpaa vain vappu, sitten jatkuu taas. Toivottavasti ryhtiliike pitää juhannukseen asti :)

Mul ei kyllä tietääkseni tuu tommosia premonstereita, joskus oon yrittäny seurata jos on ärtymystä tai masennusta tai jotain sillein toistuvasti mut ei ne kyllä osu kiertoon mitenkään säännöllisesti. Ei mulla tuu ku fyysisiä oireita, joskus toki ne itessään saa vähä huonolle tuulelle, etenkin hedarit. Muuten kai mua sit vtuttaa aiheesta ja sillein, taidan olla melko tasanen kuitenkin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 00:02:55

http://aijaa.com/8SCQ8O
Tämän viikon fiiliksiä :P

Laitetaanko sinkkula kiinni puoliltaöin vai jaksaako joku vielä viihdyttää mörköjä ja monstereita?

Päivämäärä:   24.4.13 00:05:46

Hyvä kuva! Peili ei tosiaan vieläkään oo ystävä... Salin peili on vieläpä suunnattu miehille, nimittäin on vähän eri näkymät siinä vapaiden painojen peilissä ku jumppasalin peilissä :D Miksköhän...

Joo laitetaan kii, täs pitäs viel hetki puuhata ja päästä nukkuuki aikasemmin, taas näköjään turhan myöhään venyy muutenkin. Öitä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 00:10:28

Öitä meille hoikille, kauniille ja ikinuorille :D

Huono peili on kyllä pahana päivänä naisen pahin vihollinen. Huono valo toiseksi pahin... Näiden kahden yhdistelmä sietämätön kombinaatio. Grrr!!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   24.4.13 00:25:05

Kauniita unia :) Mä en malta vielä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 00:55:14

Huijasiiin... Söin liikaa sokeria (ihan vahingossa!), ei pysty vielä laskeutumaan.

Ollankos siellä ahkeria? Working hardly / hardly working?

Päivämäärä:   24.4.13 02:26:19

Hehe, U bet :D

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   24.4.13 08:57:34

aicaramba, nonii tuo on sit seuraavaksi ostoslistalla :)

Huomenta sinkkulaan :) vapaapäivät edessä niin ei malta nukkua kovin pitkään :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.4.13 09:14:45

Onnittelut teille laihtuneille tai lihasta kasvattaneille!

Kävin pitkästä aikaa circuitissa eilen, yllättäen lihakset ei ookaan kovin kipeet. Muutenkin oon huomannut et on mullekin tullut lisää voimaa. Jos innostuis ihan salilla käymään sais varmaan mukavat lihakset, mutta nää muut jumpat tuntuu enemmän mun jutulta.

Mikä biologinen kello? Ei oo näkynyt lasten osalta, mutta vielähän tässä ehtii. Tiedän et kuulostaa typerältä, mutta mua vaivaa sama ikäkriisi mikä oli tuossa aiemmassa topassa jollain nimimerkillä. Kaikki ystävät vaan paukahtelee naimisiin ja saa lapsia ja itse vaan sinkkuna elelee.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 10:06:39

Syvämiete, näin se homma menee: http://aijaa.com/LQi8Sn Meikän vanhoista (kouluaikaisista) kaikki ovat vakituisessa parisuhteessa, naimisissa tai eronneet ja toisella kierroksella. Puolella porukasta on jo lapsia ja se toinen puolikas muodostuu sellaisista uraohjuksista, jotka eivät taida lapsia hankkiakaan. And then there's me, luottosinkku :D Mä voisin muuten olla elävä todiste siitä, että yksinkin voi olla ihan hyvä olla, ellen olisi (salaa) aina tilanteeseen niin tyytymätön. :P Mitäpä siitä ressiä repimään, voi sitä myöhemminkin rakastua. Mulla ei koskaan ole onneksi ollut kovin vakavia lapsihaaveita. Eipä mulla ole kummoisia geenejäkään jaettavaksi. Omia ei siis ainakaan tällä hetkellä tunnu olevan pakko saada (tilanne voisi olla erilainen jos olisin nyt parisuhteessa, kun tuo kolmekymppiä kolkuttelee ovella), toisen lapset eivät kuitenkaan ole mikään este suhteelle (paitsi ehkä teini-ikäiset hormonihirviöt :P). Turha tilanteesta on mitään kriisiä kehittää, kaikki muut eivät oikeasti ole vielä onneansa löytäneet. Kukin aikanaan, toivottavasti ainakin :)

Huomentapäivää! Venytellen, vanutellen ja muikeasti hymyillen lähtee tämäkin ihanan aurinkoinen päivä käyntiin :) Mitä kivaa tänään tehdään? Kaivetaanko kesäkuteet esiin? Syödäänkö jäätelöt ulkona auringossa, käydäänkö hypistelemässä kesämekkoja? Suunnitellaanko lomareissuja? Kuka lähtee mun kanssa kesä-/heinä-/elokuussa kiertelemään kotomaan kauneimpia kolkkia?

Päivämäärä:   24.4.13 10:09:36

Hyvää huomenta Suomi!

Montako sammakkoa on pussattava, että se oikea rinsessa/rinssi sieltä löytyy? Kysyn vaan!
http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/car-1288558637524.html

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 10:15:00

Nettioffari etsii ihan väärästä paikasta jos joutuu sammakoita pussailemaan, tai sitten se ei näe, että sen kurkkunaamion taakse on oikeasti piiloutunut ihanainen rinsessa. Kroak!

Päivämäärä:   24.4.13 10:30:24

Oih, kotomaata kiertelenkin aina :) Pitäis päästä ulkomaille mopoileen, mutta kun nuo jälikasvut on ja niistä kun joutuu olemaan niin paljon erossa. Ei ole viihtinyt sitten ottaa vaan ja lähteä. Oiskohan ensi kesänä sitten se hetki, että huvittas ottaa aikaa itselleen ja vääntää kahvaaaa.

Mää varmastikkin olen ehtinyt väärästä paikasta, enkä tunnista sitä hyvää. Mää varmaankaan ole nähnyt sitä oikeaa... On kyllä ollut niin hyvää ihmistä, mutta jos se ei vaan ala tuntumaan oikealta, niin mikä se silloin on? Yksi ois voinut olla, mutta kun pitäisi vielä ymmärtää toisten juttuja. Siitä en tingi. Joskus tuo ajatuksen juoksu vaan on aika lennokasta ja silloin ois kiva olla kanssaihmettelijä :)

Päivämäärä:   24.4.13 10:52:15

Hyvää huomenta! Nyt on yritettävä väkisin etsiä sitä positiivisuutta. Idässä on ihan harmaata ja vettä sataa. Hevoset uppoaa mutaan. Mutta eipähän pääse kaviot kuivumaan liiaksi =D

Meidän koira on ihana <3 Luin aamulla tällaisen: http://tinyurl.com/cqcxad6 ja olen sitten halaillut ja pussaillut tuota koiraa, kun ei täällä muitakaan ole. Se lähti taas karkuun. Mutta on se silti ihana, täytyy vaan kipittää perästä ja halia lisää ;)

Päivän horo lupailee taas suuria: "Nyt kannattaa tehdä suuria päätöksiä, olet ollut liian pitkään paikallasi. Jokin asia ajaa sinua eteenpäin, kuuntele omia tunteitasi. Muut hyväksyvät ne kyllä." Nyt kun vielä tietäisi, että mikä se eteenpäin ajava asia on, mitä tunteita pitää kuunnella ja mitä suuria päätöksiä tehdä. Minä olen ihan ulalla :o

Tänään oli ilmeisesti vähemmän turvottava aamu, kun vaaka näytti melkein kivoja lukemia, ja mittanauhankin mukaan edistystä on tapahtunut edes vähäsen :)

Mie rupean nyt selättämään tuota yhtä satulaa. Sain taas vaihdossa uuden (käytetyn) penkin, ja sehän piti heti avata ja katsoa, mitä se on syönyt. Paljon paakkuista villaa. Joten uudet villat tilalle, ja vaihdoin samalla myös uudet vastinhihnat. Nyt pitäis vielä ommella tuo kiinni, niin pääsis sovittamaan. Jos ei sovi uljaalle ratsulle, niin menee myyntiin.

Lopuksi vielä lisää mielen nostatusta =D =D =D Jos hymyilee väkisin, niin muuttuuko se joskus oikeaksi hymyksi...? Ehkä joku nauruterapia olis nyt paikallaan, hehhehhehhehheee, hohhohhohhohhoooo, niinku Karjalan kunnailla -yhdessä jaksossa oli... höh, ei taida toimia :/

Päivämäärä:   24.4.13 11:05:51

Huomenta :) Olin yön aikana laihtunu ehkä 20kg, tai ainaki semmonen olo oli, en viittiny vaakaa häiritä ;) Mut ne eilen löydetyt farkut sujahti vieläkin helpommin, oisko ollu ku eilen hemmottelin itteeni ja saunoin ja kuorin ja rasvasin ja puunasin ja sillee :D

Mä oon sillon joskus alta parikymppisenä vannonu että en ikinä tuu haluamaan lapsia, vihaan niitä. Ajan myötä se on asenne kuitenkin muuttunut vähäsen, ihan kaikki skidit ei oo ihan hirveitä, jotkut on ihan hauskoja. Ja jossain kohtaa tajusin että en mä voi päättää tolleen asioita, enhän mä voi tietää kuka mä oikeestaan olen nelikymppisenä sillon kakskymppisenä. No, edelleen tän hetken tilenne on se et en haluu (no hei kamoon, täs pitäs nyt ensin alkaa seurustelemaan about nyt ja en tosiaan vääntäis niitä mukuloita ihan vuoden tai kahen päästä...) enkä usko että välttämättä haluun ikinä. Toivon etten haluu ikinä koska aika nihkeetä ois tajuta sitte viiskymppisenä et haluunpas :D

Muiden lapset sitte... No, pakkohan se on asennoitua siihen että tän ikäsillä niitä lapsia on. Tapauskohtasta sit kattoa että kuinka sais elämän sovitettua sellasen kanssa jolla lapsi tai lapsia on. Tällä hetkellä kyllä valitettavasti edelleen yksinhuoltajat on täysin ehdoton ei. En kertakaikkiaan pysty hyppäämään johonkin suhteeseen joka on suoraan pelkästään lapsiperhe-elämää. Yhteishuoltajuus on sitte eri asia, sitä kahestaan oloa kun on oltava siinä suhteen alkuaikoina ihan pakosti ja tossa vaihtoehdossa sitä kuitenkin on.

Mutta, never say never, koskaan ei tiedä mihin elämä kuljettaa niin ehkä vähän turha kauheen jyrkästi olla päättävinään mitään etukäteen :) Jos se unelmien prinssi hakee valkosella ratsulla tosta ovelta, ni ehken ees huomaa että sillä on kärryssä mukana lauma kirkuvia riiviöitä ;)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   24.4.13 11:18:48

Jäde kelpais ainakin tänne... Kesämekon hypistelyn jätän väliin :)
Taidan "iltavuoron" sijaan mennä sinne jätskikiskalle :)
Töis olis kyl kiirekiirekiire, mut mikäs tässä, valmiissa maailmassa...
Jotain ulkoilmajuttuukin pitäis varmaan harrastaa kun kelitkin näköjään suosii... Onhan se jädekioskikin tietysti ulkona... :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.4.13 11:25:36

Huomenta

Mä olin eilen baarissa laulamassa karaokea. Tuli siin sit kans pari lonkeroa juotuu. Nyt oottelen et koska pääsen täält sängyst ylös...

Jäätelöä mul kans, kiitos

Päivämäärä:   24.4.13 11:26:30

Uskon, että kumppaniehdokasta pitääkin rauhallisesti ja vähin odotuksin vähän katsella ja kuulostella. Ennen kuuluin nopean klikkauksen ja palavan ihastumisen koulukuntaan. Sitten jos sitä klik-ääntä ei ollenkaan kuulu, liikaa ei kyllä kannata yrittää.

Varmaan nettioffari ja muutamat muut ovatkin tavanneet paljon hyviä tyyppejä, mutta aika ei vain ole ollut oikea. Pahimmillaan aika olisi oikea itselle, muttei sille toiselle.

Ja mielestäni on jonkin lajin luureiutta jäädä puolivillaiseen suhteeseen vain siksi, että olisi joku. Nuorena se on erityisen järjetöntä, kun olisi vaihtoehtoja katsella ympärilleen.

Tästä on ennekin ollut juttua täällä. Mutta on tuolla arkielämässä mahdollista ja helppoa myös olla kohtaamatta ketään edes potentiaalisesti kiinnostavaa, jos tunnollisesti hiihtää omia latujaan.

Päivämäärä:   24.4.13 11:52:58

Pitää vielä lisätä Missionille ja muille, ettei se mikään itsestäänselvyys ole, että sopisi uusperheeseen. Useimmille se on vaikea paikka, vaikka omia lapsiakin olisi. Tutkimuksia olen aiheesta lukenut, kaikki eivät edes opi ikinä rakastamaan uuden kumppanin lapsia.

Joten vaikka muuten on valmis uuteen, on hyvä miettiä jo etukäteen, mihin omat rahkeet ja motiivit riittävät uusperheasioissa. Ja kun etäsuhde on niissä varteenotettava vaihtoehto, sekin pitäisi tietää, onko valmis siihen, vai jatkaako mieluummin hakua.

On ehkä helpointa kasvattaa lapset isoksi ja aloittaa sitten vasta mitään. Se on vain p*run pitkä aika.

Päivämäärä:   24.4.13 12:41:25

Hahaa, täyttelin siellä messuilla kaikenlaisia arpalipukkeita, niin joku soitti mulle just äsken, että olen voittanut 1vrk:n lahjakortin jonnekin Holiday Clubiin :o Eikös ne ole kylpylöitä!?! Se Ruotsin risteliyhän mun piti tuolta osastolta voittaa, eikä mitään kylpyläkäyntiä >:/ Toivottavasti tuo ei ole mikään henkilökohtainen lahjakortti, koska menee muuten hukkaan. Minähän en ole vielä(kään) siinä kunnossa, että ilkeäisin uimapuvussa näyttäytyä yhtään missään; enkä ole uimassa käynyt sitten vuoden -98. Ja sitä paitsi, missä täällä edes on lähin Holiday Club, Vuokatissa...?

Päivämäärä:   24.4.13 12:56:16

kurnau, erityisesti silloin, kun ei ole kodinhengetär- tyyppiä ja kotonaoloaikaa ei ole juurikaan, on mahdoton yhtälö mies pienten lasten kanssa.
Reissut sinne ja tänne on tehtävä yksin, se ei ole mun ajatuksissa tarkoitus, vaan se, että saan miehen mukaan maailmalle ja lyhyelläkin varoitusajalla.
En halua olla suhteessa yksin kaksin.

Päivämäärä:   24.4.13 14:00:36

No vähän tota mäkin oon ajatellu että pitää itekin odotella vähän aikaa niin samanikäisten miesten skidit on sitte niin isoja ettei ne enää ees asu kotona :D

Niina, toihan on kiva juttu! Ota joku kaveri mukaan ja meet, tottakai! Jos se voitto on vaan yhdelle niin maksakaa puoliks kaverin reissu. Ja höpöhöpö niiden uimapukujen kanssa, muistaakseni mahduit johonkin ihan naurettavan pieneen farkkukokoonkin just äsken... Mitä sä luulet siellä kylpylässä hengaavan, jonku missikisakatraan vai? :D Sounot, siellä on niitä kolme kertaa sun kokosia mammoja ja muita, kukaan kato jotain onnetonta nahkaryppyä jossain kohtaa jos on muka ylimäärästä :P

Päivämäärä:   24.4.13 14:28:54

Niin juuri, jos käyttää lasten farkkuja, ei tarvitse uimapukuja häpeillä, ja kyllä noissa vesipaikoissa näkee aivan kaikkea. Eipä edes ole tullut naisia siellä tuijotella. Ehkä jos näkee jonkun luonnottoman hyväkroppaisen, siihen katse hetkeksi pysähtyy.

Eilen muuten zumbassa joku mittasi sykemittarillaan, että olisi kuluttanut 768 kaloria. Väitin, ettei voi olla mahdollista, koska tunti on tyypiltään kevyttä dancea, eli siellä ei tehdä mitään hyppyjä tai spurtteja.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 15:11:17

Mullekin soittelivat kylpylälafkasta kun olin erehtynyt johonkin arvontaan osallistumaan. Kutsuivat tutustumiskäynnille. Olisin voinut lähteäkin, ellen olisi ärsyyntynyt siitä, että tarjosivat käyntiä nimenomaan minulle ja puolisolleni... Sinkkusyrjintää prkl :D

Vedessä kaikki ovat kevyitä, halliin ei mennä tuijottelemaan muiden pakaroita. Siellä on hyvä aloittaa uintiharjoittelu.

Päätin aamulla, että tänään on hamepäivä. Tein radikaalin liikkeen ja vedin päälle farkkuminarin. Tuli alaston olo; vielä ei ole minihameiden aika, ei edes sukkisten kanssa. Farkkujen, neulemekon, ruutuhameen ja kärmesfarkkujen jälkeen päädyin villahameeseen, säädyllisen pitkään ja sopivan lämpimään. Vielä ei ole kesä, mutta paljas maa käskee näyttämään paljasta pintaa. Vilautan sille vähän polvea, leggareihin verhottua, mutta se saa kelvata. Horo uhkaili vanhan rakakuden palaamisella, aion kipittää sitä karkuun naistenvaateliikkeisiin ja kirjakauppoihin. Tänään hankin itselleni jotain kaunista, luen jotain lupaavaa, ahmin suukkoja ja teen jotain ihmeellistä. Ensin auon kuitenki pari koukeroa ja kidutan itseäni vielä hetken sivistyksen kehdossa.

Päivämäärä:   24.4.13 16:57:57

Tekis niiiiin mieli jotain hyvää! Voi rähmä :D Täytyy tehdä kotona joku tosi hyvä salaatti ja syödä sitä paaaljon, jospa loppuis moiset herkkujen haihattelut... :p Ei voi nyt pilata dieettiä kun on kerran hyvään malliin jo matkalla. Tosin kyllä pelkään että sitten joskus kun pääsen kotiin ja oon vieny koirat lenkille niin on jo sortumavaara....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 17:06:33

Yks pikku jäde, parisataa kcal... Ei se mitään dieettiä kaada ja siitä voi tulla hurjan hyvä mieli :) Laitat sit kato vähän vähemmän dressingiä siihen salaattiin niin marsjäde mahtuu päivän syömisiin. Näin mä ainakin aion tehdä, tosin jäde ei riitä, vaan haluan suukkoja. Suu makiaks niin päivä muuttuu paremmaks ;)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.4.13 17:41:27

Hah, kiitti Ruoste! Nyt tiedän mitä multa puuttuu. Hevonen! Olis varmaan kannattavinta kerrytellä rahoja ja ostaa muutaman vuoden päästä nätti kopukka. Voin sit pistää kaikki rahani ja aikani siihen.

Päivämäärä:   24.4.13 17:48:12

Höpsis ruoste, tollein ku ajattelin ni musta tuli läski ;) Nyt on kärsittävä seuraukset, ei mitään jädejä :p Oon kyllä kesäsin aika jätskinmussuttaja, ei talvella juurikaan tuu syötyä. Tän kesä ei nyt kuitenkaan ala ennenku vyötäröltä hävii muutama sentti;) Ostin muuten jotain salaattikastiketta mis oli vaan 90kaloria satasessa, koko pullollinen paino 280g että kyllä sitä saapi vähän laittaa :) Ei tuu muutenkaan juuri läträttyä noiden kans, vähäsen vaan mauks.

Tartutinko sen pusutaudin sitte vai? :D Yks riitti mulle sillon toissapäivänä, kyl ei tarvi hetkeen. Ruokalassa huuteli ihanat leivokset vitriinissä, näytin niille keskisormea.

Mitenköhän pääsisin kaupasta kotiin niin että ostasin vaan sen taikaruiksen, pitääkö skippaa koko kauppareissu?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 18:12:56

Jos ei ole pakko mennä kauppaan, älä mene. Älä ainakaan nälkäsenä mene. Mä käyn nykyään lähiässässä illalla viime tingassa, jos jotain puuttuu, ja kipitän lappu kourassa vain sallittujen osastojen läpi. Ei tule tehtyä heräteostoksia :) Mun kaappeihini ei enää "vierasvaraa" tai "jotain pientä pahan päivän varalle" tule! Nou vei, nou hau, en osaa kuitenkaan pitää niistä näppejäni erossa. (Näin sanon nyt...) Ei ole ongelma käydä vaikka joka päivä kaupassa kun se sijaitsee naapurikorttelissa. Tuleepahan nähtyä muitakin kuin kirjastontätien naamoja. Täytyy keksiä nassuttamisen tilalle jotain muita paheita :P

Saa niitä karvaisia ongelmia Syvämiete ilmaiseksikin. Ota joku reppana raato kuntoutettavaksi jos sulla on tällä hetkellä vahva hoivavietti. Sitten sulla on yhtä pätevä syy kieltäytyä yhteisistä menoista kamujen kanssa kuin niillä lapsellisillakin: en mä voi, kun mammasta riippuvaisella Pirjo-Patukalla on kavio paketissa/masu pinkeenä/silmä poskella/kuviokelluntareenit huomenna... Mihin tarvitaan "elämää" kun on eläimiä? Ei mihinkään, eikä sellaiseen olisi aikaa, rahaa eikä energiaakaan :)

Päivämäärä:   24.4.13 20:11:35

No vähempi eläimistä on töitä kuin lapsista.
Hevoset asuvat tallilla, jossa omistajat käyvät kerran vuorokaudessa. Toki normi töissäkäyvät käyvät sitten töiden jälkeen ja tietty ilta menee tallilla ja yleensä aika myöhään.
Viikonloppuisin tietty aamupäivät tai iltapäivät vierähtävät hevosen luona, mut edelleen hevoset asuvat tallilla.
Kisat tietty lisäksi, siihen menee koko päivä tai koko viikonloppu.
Silti meidän tallilla on pariskuntia, jotka molemmat harrastavat ratsastusta ihan tavoitteellisesti ja käyvät yhdessä tallilla.
Tosin lapsia niillä harvoilla on. Hevosia kyllä. Ja koiria.
Et suinkaan hevoset eivät tarkoita välttämättä parittomuutta, mut varmasti vakan on vaikeempaa löytää sopiva kansi, jos kiinnostuksen kohde ei ole sama.

Päivämäärä:   24.4.13 20:26:51

Jes, olin kiltisti kauppareissulla :) Maitoa, leipää, ei ollu sirkushuveja. Kassajonossa fazerina-tuutti huuteli mukaan, samoin siinä kassalla tyrkyllä olleet alessa olevat ällösöpöt pääsiäistipusuklaapallerot. Kylmästi jätin ne sinne. Tein äsken ihan järjettömän superhyvää salaattia! Kahta salaattia, kirsikkatomaatteja, avokadoa, herkkusieniä, oliiveja, tonnikalaa ja jättikatkaravunpyrstöjä. Aivan supermegahyvää! Nyt ei kyllä tee yhtään mieli ees mitään ällöä rasvasta sokerimössöä, tota olis pitäny tehä enempikin, varmaan illalla väännettävä viel uus setti :)

Jaksaiskohan sitä vel salille tunnin päästä, aamul on aikanen herätys...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 20:33:59

Onneksi on tullut mukulat tehtyä jo ajoissa, yö valvomiset ja paskavaippojen vaihto on jo historiaa, ainakin minun osalta, onneksi.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 21:02:34

Mission, jaksaa tietenkin! :) Mä odotan täällä varpaat napsuen iltahämärää, jolloin aikaisintaan kehtaan lähteä naama punaisena läähättämään lenkkipolulle. Suukot jäivät metsästämättä, joten kovin kova pusutauti ei tainnut olla. Suukkojen sijaan mulla on kuitenkin patukka kylmälokerossa odottamassa paluutani :P

Päivämäärä:   24.4.13 21:04:49

Vannomatta paras, KESSU;)!
Olet sit hoitamassa lapsenlapsia, et vanhemmat pääsevät välillä ulos ja saat verestellä vanhoja muistoja....:).
Mä kun en mitään lapsista ymmärrä, niin mua ei ole koskaan pyydetty lapsenvahdiksi kun korkeintaan muutamaksi tunniksi.
Kummityttökin vaihtoi vaippansa itse, kun en tiennyt, miten ne vaippahousut riisutaan ja uudet puetaan päälle.
Yritin kyl pukea uudet, mut skidi sanoi, et "ite" kun ne meni väärin päin.
Onneksi se tiesi, mitenpäin ne pitää laittaa...

Päivämäärä:   24.4.13 21:10:30

Katos, Kessukin tuli vierailemaan pitkästä aikaa, mitä kuuluu?

ruoste, joo kyllä se on vaan mentävä, ei ihan vielä... kohta... :p

piste, mä en kyllä uskaltais vaippaikästä varmaan ees yksin hoitaa, eikös ne mee rikki?:D:D

Päivämäärä:   24.4.13 21:18:31

Eipä tuo vaippojen vaihto ollut mitenkään kurjempaa kuin kissan laatikon siivous. Ja ei siis ole vaikeaa kumpikaan, kun seuraavaksi joku kuitenkin kysyy sitä.

Nukkumattomuus on se sijaan paha, mutta jos Kessulla on yksi lapsi, ei kai tilanne ollut paha (huom. useampi lapsi ei välttämättä valvo tai nuku jokainen samaan aikaan, seuraavaksi kysytään tätä).

Lapsi ei myös yleensäkään nuku päiväunia, kun äiti tahtoisi liikuttaa hevosta. Taaperon kanssa ei voi tehdä tallilla mitään, useamman kanssa ei edes kannata mennä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 21:20:41

No oli pakko olla ajoissa himassa, kun tein hieman "nappikauppaa".:) Voi kiesus Piste:D Eli osaan paremmin vauvanhoidon, kun yksikään sinkku täällä.:) En mää sentäs viellä vaari ole, jokunen vuosi voipi viellä mennä siihen ylennykseen.:)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   24.4.13 21:23:06

Moro! Kyllä sitä tuli joskus valvottua koliikin takia monet yöt eikä sitä tosiaankaan kaipaa mut välillä tulee haikeat fiilikset kun huomaa et tytöstä on tulossa teini ja "lapsuus" alkaa olla takana päin. Meinaan et taaksepäin katsottuna aika on kulunu vähän liiankin nopeesti.

Päivämäärä:   24.4.13 21:24:06

Lapsia, yäk, allergia iski;)

Mitä tehdään ennen salille menoa? No katotaan netistä liikkeitä :D Pakko ehtii kattoo veil pari. Miksei kukaan oo kertonu mulle että yläsoutu on ihan paskaa? Hyvä että sattu silmään, ei tarvi alkaa rikkoo itteensä... Missä Minski on ku tarvitaan :D Sekin lusmunnu monta päivää eikä oo tullu sinkkuja ruoskimaan ollenkaan, hmh.

ruoste, alkaa hämärtää jo, kohta mennään :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.4.13 21:26:48

Heippa Uki! Voi kuule, teini-ikäisen takia joudut myös valvomaan :) Lapsuus menee ohi silmänräpäyksessä. Eilen vaippaikäinen serkun tyttö on yht'äkkiä rippikouluikäinen ja hetki sitten barbeilla leikkineet pimut ovat hujauksessa siinä kamalassa sammakonpussausiässä. Yrittäkää kestää :)

Mission, NYT lähdetään!!!

Päivämäärä:   24.4.13 21:28:03

Aika menee Uki, yhden ystävän lapsi on jo armeijassa.

Mutta vannomatta tosiaan paras.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 21:30:35

Moro Uki, olihan täällä muitakin isukkeja.:) Meillä ei onneksi kolikkia ollut, iltaputelin jälkeen vaan kunnon röyhtäsyt perään ja nyytti pinnasänkyyn.:) Tosiaan se aika on mennyt nopeesti.

Päivämäärä:   24.4.13 21:30:53

ruoste, mä oon vähä myöhässä mut alan vaihtaa vaatteita ja sit menoks :)

Päivämäärä:   24.4.13 21:36:17

No en kyllä osaa sanoa, kun helposti ne menee rikki:).
Ei kai kovin, kun mäkin olen uskaltanut kavereiden skidejä hetken kaitsea. Tosin kaikki mitä pitää tehdä, on kerrottu yksityiskohtaisesti...:).
Myös se, ettei videoita saa katsoa enää kello sen ja sen jälkeen ja jos ei uni maistu, se ei ole syy tulla sängystä pois. Eli en saanut luvata tulla sohvalle katsomaan mun kanssa leffaa enää toisella lapsenvahtikerralla.
Ekalla katottiin yhdessä ku junnua ei nukuttanut ja halusi mun kanssa sohvalle katsomaan leffaa. Vanhemmat tuli kotiin puolenyön jälkeen, oltiin nukahdettu molemmat sohvalle kesken leffan.

Päivämäärä:   24.4.13 21:37:10

Ja siiirrytään vain saliasioihin. Itsellä meni ke-zumba paremmin kuin aikoihin, siellä oli ovi auki ja vähän happeakin.

Kaikki miettivät vain vappua, ei se voi olla edes pian, vielä tuossa on talvivaatteetkin roikkumassa. Hamstraavat kuohuviiniä (voi kun olisikin, en varastoisi).

Tietääkö joku, mitä juo vappuna?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   24.4.13 21:38:26

Pakko piruuttankin jutella vauvoista:) Meillä KESSU ei pysyny maitokaan kunnolla sisällä,ei aito,ei korvike aina kun röyhtäytti niin maito lensi kaaressa ulos (vieläkin on tahrat imeytyneenä takan kylkeen). Mut onneksi tuota ei kestäny montaa kuukautta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 21:38:31

Kurnau, no likka on jo 19v, ei se enää vaippoja tarvii, mitä nyt välillä rahaa vinkuu.:) Ei kyllä enää yhtään pentua, korkeitaan se Huskyn pentu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 21:43:06

Harvemmin meillä yrjöt lensi, mää pidin likkaa rinnalla ja hissukseen käveltiin ympäri kämpää hyssyttäen. Korva kyllä kaiku, kun se röyhtäsy tuli.:)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   24.4.13 21:45:17

Kyllä se taitaa minula Kessu olla parhaiten hanskassa tuo vaippojen vaihtelu, kolme tenavaa ja viimeisin jätti vaipat vasta jouluna. Odottelen innolla aikaa kun voin haikeana muistella vaipanvaihtoa :) .

o/ minä tiedän, vappujuoma on SIMA!

Päivämäärä:   24.4.13 21:54:59

Meillä vain yksi on valvottanut, ei nyt ihan koliikkia mutta pitkät iltaitkut ja joskus öisin vähän kitinää...

Mutta annetaan helpotusta tosisinkuille ;) , jätän omalta osalta nämä vauva-asiat vähemmälle, ettei säikytä niitä joilla se biologinen kello kilkattelee.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   24.4.13 21:55:16

Täällä ollaan vaihdettu myös kohta n.miljoona vaippaa työn puolesta ;) välillä ihan liukuhihnatyötä ja lapsoset istuu potalla vieri vieressä, itse vaippojen kanssa valmiina hommiin :D Voi miten epävarmaa se oli aluksi, olin _täysin_ paniikissa pienten kanssa. Noh, nyt se on ihan rutiinia..

Päivämäärä:   24.4.13 21:55:35

kurnau, mä kyl taidan tyytyä jääkylmään leskeen...
Toki sopii joku muu samansuuntainen wappujuoma.
En edes tiedä, mitä tekis ja mihin menis.
Treenejäkään ei wappupäivänä ole, joten voin huoletta vaikka nukkua päivän...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 21:56:05

Moppe okke, luovutan.:D Jaa pitäsköhän huomenna laittaa Vappukiljut käymään, pitäs kyl Vappunakin olla selvinpäin, mut voihan sitä juottaa muille.:)

Päivämäärä:   24.4.13 22:08:25

Onneksi mulla ei toi kello ole kilkattanut koskaan eikä kilkata:)!
Omia valintoja.
Mitä te teette Vappuna?
Miten mä en jaksa mitenkään revetä riemusta muuten kuin siksi, et on vapaapäivä ja vielä palkallinen;).

Päivämäärä:   24.4.13 22:14:06

En juo enää yhtään simaa, k-kaupan sokerijuomaa meni koko armas pääsiäinen.

Ja jos illan teema on p*ska, siitä on tasan kaksi ajatusta: siivonnut valtavan määrän bokseja elämäni aikana, en sano että miljoona, mutta monta. Ja täällä Hgin keskustassa ottavat päähän ja ällöttävät ne koiranomistajat, jotka eivät viitsi siivota jätöksiä, sama melkein kuin ihmiset kävisivät kadulla (pian vappuna käyvätkin).

Lähtisikö vapuksi joogaretriitille?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 22:17:48

Jos mun ei tarvii olla ajokunnossa Vappuna, ei ole montaa vaihtoehtoa.:) Yksi eteen ja kaksi taakse ja aamulla halailla vessanpönttöä.:D

Päivämäärä:   24.4.13 22:26:42

Toi jooga kuullostaa hyvälle!
Mulla ei ole aikomustakaan nukkua vessassa tai olla pytyn paras kaveri edes Vappuna:).
Hyi kammotus pelkkää ajatustakin!
Grillata pitää, se on fakta ja tietty jotakin wappujuomaa skoolata.
Helsinkiin en haluu katsomaan sitä örvellystä ja jokapaikkaan kuseskelua, joten taidan tyytyä kavereiden ja koirien seuraan....jos ei mitää parempaa ole siihen mennessä tarjolla;).

Päivämäärä:   24.4.13 22:32:40

Pauke, luovutan suosiolla mestarin tittelin sinulle :) .

Perinteistä vappua: Simaa, munkkeja , vappuhuiskia ja toivottavasti grillikauden avaus. Ja talviturkki pitää heittää vappuna, toivottavasti on meri avoinna.

Päivämäärä:   24.4.13 22:34:48

Ideatasolla jooga on aina hyvä.

Iso-roban k-kauppiaalle ihan tiedoksi, että pääsiäissima oli todella pahaa, ja jos vastaavia tuotteita tekee vielä mieli myyskennellä, voi hyvinkin kadottaa alapalle tai alkolle hyvän ja uskollisen asiakkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.4.13 22:44:47

Mun polvella ei pahemmin joogailla, hyvä et satulaan pääsee. Teen kyllä sellasta Vappusimaa, pari mukia, kyl laulattaa ja tulee vipinää virsuihin.:) Hrr Moppe, tulee väristyksiä kun ajattelee kylmää merivettä.

Päivämäärä:   24.4.13 22:45:50

Toivottavasti kauppias lukaisee tän kurnaun viestin:)!
Onneksi mä en mitään kauppojen simoja osta, joku tekee aina itse ja olen saanut joka Vappu viinipullollisen, kun itse vien pullon ja korkin tekijälle:).
Hyvä diili!
Oikee sima on hyvää!
Itse vaan en ehdi sen kanssa läträämään, ois kyllä ihan kiva joskus tehdä itsekin, mut pitäis olla pullottaja kotona;).

Päivämäärä:   24.4.13 22:52:32

Munkkeja juu!
Sekin niin työlästä ja aikaavievää, ettei mitään saumaa ehtiä!
Kaupan en syö, pitää olla itse tehtyjä. Jos ei ole, sit olen ilman.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.