Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 265

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 09:14:01

No tehään uus :)

Re: Sinkkujen topic 265

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 09:15:07

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1121564&t=1121564 ja edellinen

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.4.13 09:31:22

Huomenta, jos kahvetta ja sitten baanalle takasin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 09:35:18

Kato Kessu! Kiirettä pitää ja töitä piisaa? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.4.13 09:37:36

Kiire, kiire, kiire ja kaikenlaista muutakin.:)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   22.4.13 10:48:13

Kiire ja kiire, mikäs kiire täällä vielä ois? Joko ruoste sai kahvinsa kun on käynyt postilaatikollakin lenkkeileen?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   22.4.13 11:02:55

Argh! Olis maanantaiväsymasisplääh. Ulkona ei tietysti oo yhtään semmonen, siellä olis kiva olla. Toimisto sucks. Miksei kukaan tuu hakemaan mua johonkin kivempiin töihin? Vink vink, tääl olis superduunari tarjolla...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 12:02:45

Ei oo ihmislapsella mikkään kiire valmiissa maailmassa.

Supertarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla, minäkin voisin nimittäin vaihtaa a) duunia, b) maisemaa ja c) koko hela elämän suuntaa.

Tänään pitää nauttia kevätkelistä, seize the sunshine, koska huomenna on taas litsis-lätsiskeli. Mission, lintsataan :P Iskipä juuri akuutti D-vitamiininpuutos ja sisätilamyrkytys! Happi loppuu, ahistaa, päästäkää ulos!

Aamukahvi on kauan sitten kulutettu, mutta kohta onkin päiväkahvin aika. Piristysruisketta toisen perään, niillä maanantaista selvitään :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.13 12:08:55

No täällä on kiire...en ole ehtinyt edes haukottelemaan!

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   22.4.13 12:39:33

Nonii, missioni ja ruoste. Lähdetääks vaikka uuteen seelantiin lammasfarmareiks... :D
siellä olis just nyt sopivat 16 astetta lämmintä ja lentokaan eimaksais ku himpun yli 600 euroa yhteen suuntaan... Lähtö ylihuomenna niin kerkee myymään kaiken omaisuuden pois... :D

Ihme maanantai, töis ei oo kiire, ei ahista eikä masenna vaikka ei pullaakaan oletullut syötyä ties koska... Tänään vielä koeajamaan uusia töppösiä, niin tämähän voi olla ihan mukava päivä(maanantaiks) :)

jehna ku täl puhelimel on hankala korjata noita lyöntivirheitä, olkoon, kyl te varmaan ymmärrätte :)

Päivämäärä:   22.4.13 13:09:47

Joo! Karkuun, ulos aurinkoon, huomenna voi sateessa hengata tylsällä toimistolla...

Ja lammasfarmariks Uuteen-Seelantiin, KÄY! Lähetään mieluiten heti, haen vaa koirat mukaan :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 14:30:01

Ruotttalaiset lähettivät tänne ison pilven ja joku mörkö on syönyt jääkaapin tyhjäksi. :( Positiivisesti ajatteleva näkee tilanteen hyvät puolet: voin täyttää jk:n terveellisillä tuotteilla eikä lounas veny tällä kertaa iltaan asti, kun syötävää ei ole. :)

Uuteen-Seelantiin lähdetään vasta kun Suomen kesä on ohi :) Lammasfarmarin elämää voisi kyllä harjoitella siihen asti. Onko kukaan kesäpiikoja vailla? Ja kesähörhöä?

Päivämäärä:   22.4.13 14:43:44

πk/cc ???

Entinen naapurin setä on vanha eläinlääkäri ja sillä on välistä lampaita harrasteena. Pitääpä käydä siellä teellä ja kyselemässä lampaiden hoidosta. Tosin mää luulen, ettei niistä tartte huolta pitää uuvesa seelannisa, kai ne pitää itestään paremmin huolta, ku vaan syövät ja paskovat...

Päivämäärä:   22.4.13 15:13:49

Pitää harjotella toi keritseminen ennen lähtöä, ettei tuu hirveetä jännetupentulehdusta kun keritsee 400 lambia :p

Arvatkaas mitä. Jokaisella kunnon urheilijallahan on tankkauspäivä. Mul on tänään :D Ihan ku jotenkin semmosta tarttisin, mut kun en ole aikoihin juuri repsahdellut ja muutenkin yrittänyt olla tosi kiltisti ja terveellisellä ruokavaliolla niin nyt on päänupille tankkauspäivä ;) Meen töiden jälkeen ostaa ainakin patonkia ja katkarapusalaattia, söin jo yhen toffee-pusun, suklaa oli ihan pahaa mut saatan ostaa ehkä irtareita :) Nams ja mums, sitte huomenna laihdutetaan taas vappuun asti! Vappuna vedän pari munkkia kyl...

Päivämäärä:   22.4.13 15:33:08

Mitä on toffee-pusu? Jotain Lidl sheissee? saako mistään raitatoffeta enään? Mun pitäs keksiä mitä laitan pojan pinjatan sisään, kun sillä ois synttärit. Saa toteuttaa elinikäisen haaveensa :) Pam RÄKS POKS kopikopi ropiropi :D

Ja vappuna mäkin vedän Vappua :D trööt!

Lähettäjä: selema 
Päivämäärä:   22.4.13 15:42:37

Moi kaikki!
Olen vanhempi sikkunainen ja ajattelin ensin että tämä olisi kiva inside-topsu mutta tulin toisiin aatoksiin, kun luin juttujanne. Ei millään pahalla mutta tuo tiettyihin nikkeihin kohdistuva peen jauhanta on tosi kurjaa luettavaa ja vahvistaa ajatusta siitä että jotkut teistä oikeasti on vähän 'katkeria'. Ihan tulevan varalle : jos haluatte tänne oikeasti kivoja tyyppejä kirjoittamaan, jättäkää ilkeyksien kirjoittelu toisten selän takana vähemmälle.:)
Kiitos ja hei.

Päivämäärä:   22.4.13 16:33:28

No hehheijaa selema, turha sun on keskittyä yhteen tai kahteen tyyppiin kun täällä on useampikin ihminen ja moni osaa skipata moiset ihan sujuvasti jos ei kiinnosta. Lähes kaikki jutustelu liittyy kuitenkin ihan kaikkeen muuhun, parin ihmisen paria kommenttia lukuunottamatta. Toisekseen, missä ihmeen "selän takana" ? Tätä en jotenkin edes tajua kun etsi-toiminto toimii joka suuntaan ja jokainen topikki on täysin kaikkien luettavissa.

Nettioffari, ihan niitä oikeita pusuja, neekerinpusuja siis. Toffeenmakusia, slurps:)

En kyllä aatellu semmosia munkkeja sentään vedellä, mutta hyvä jos sulla on vappu vedeltäväks :p

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   22.4.13 16:39:32

heiheihei!!! saanko minäkin lähteä?? Uuteen seelantiin??

Päivämäärä:   22.4.13 16:41:29

Joo, sillon aikasemminhan me oltiin sitä espanjan leiriä perustamassa, nyt perustetaankin sinkkujen lammasfarmi uu-seehen :D

Aika paljon lambia pitää hommata että saadaan kaikki sinkut elätettyä... ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 16:50:53

Huvinsa ja munkkinsa kullakin :D Kovin kovakouraisesti ei kannata niitä munkkeja vedellä, se ei ole kivaa. Paitsi jos Vappu paljastuu lehmäksi, sitten siitä saattaa olla jotain hyötyäkin. Tirsk...

Toffeesuukot ovat nam :) Ja joulusuukot, ooh... :P Vitsin vitsi kun niitä ei tahdo saada mistään ostettua yksittäin, en tahtoisi koko sikspäkkiä ostaa koska syön ne kaikki kuitenkin kerralla. JOS saan tämän pahvilta maistuvan opuksen plärättyä läpi ennen pilkkua, haen kyllä kaupasta jotain hyvää. Paljonko tunnin reipas kävely-hölkkälenkki kuluttikaan energiaa, noin suurin piirtein?

Nettioffari, englantilaiset toffeet ovat hurjan hyviä ja niissä on hauskan värikkäät käärepaprut. Suosittelen myös Fazerin suklaakohvehteja, osta vaikka viittä erilasta. Brunbergin toffeet ovat myös herkullisia. Miten paljon tavaraa pinjataan pitäisi sulloa? Aika hauska idea :)

Piru sinut Mission periköön, nyt tekee kamalasti mieli pusuja! :*

Päivämäärä:   22.4.13 16:56:28

Mulle riitti noista suklaisista pusuista toi yks, tuli ihan ällötys, ja näköjään oon vierottanu itteni suklaasta! :):):) Mut patonkia vedän tänään niin että huomen on pallo mahassa ja activia tuskin jeesaa. Iso paita päälle töihin, ei se oo ku hiilaripöhö, salilla sen saa kuriin sitte ;)

Oon vissii niin kauan ollu kuurilla että pienestä se ihminen ilostuu, vapaan syömisen päivä, namnamnam :D

Joku reilu kolmisensataa kaloria menee tommoseen reippaaseen kävely-hölkkä yhdistelmälenkkiin. Aattelin iteki semmosen kyllä yömyöhällä vetästä jos maha antaa vaan periks, nimitääin huomen sataa vettä. Kaikessa ei sentään anneta periks, liikunnasta täysvapaapäivä olis vuorossa vasta huomenna. Tai ehkä tänään... Eiku huomenna!

Päivämäärä:   22.4.13 16:56:47

Ja joo, joulupusut on kans nam... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 17:06:20

Tänään lii-ku-taan, ja sitten ve-ny-tel-lään, koska huomenna ei satavarmasti huvita, jos vettä sataa. Lupaa yrittää tänään illanviettovaihtoehtoja punnitessa muistella sitä viime viikon fiilistä, kun oli jo nälkä, ja vähän väsy, mutta hirveä läskiahdistus päällä ja oli ihan pakko päästä ulos. 50m päässä kotiovelta olin jo ihan fiiliksissä ja hymy nousi korviin asti kun veri alkoi kiertää ja myöhäisestä ajankohdasta huolimatta ilma tuntui suloisen lämpimältä iholla. Come hell or high water, pullapylly lähtee tänään lyllertämään ensin polulle ja sitten mäelle! PRKL!!

Päivämäärä:   22.4.13 17:32:25

Mä oikeestaan tykkään ulkoilla sateellakin, ainakin jos ei vihmo vaakasuoraan tai tuu ihan kaatamalla. Etenkin kesäsi sade ei haittaa yhtään, sillon vasta rankastaankin kunnolla :D Joo kyl mä silti urheilen tänään, vaikka vähä tankkaan kans :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 17:38:19

Mä oon harrastanu tänään vaan kaupunkikävelyä. Mut tein simaa ja leivoin porkkanasämpylöitö :) piti viel kaiken lisäks juost uudestaan kauppaan ku leivinpaperi loppu... tai oli sitä sellanen 5 cm kaistale...

Mä voisin men perustaan lammasfarmin norjaan. Voin sit pitää uuden-seelannin kollegoihin yhteyt :)

Päivämäärä:   22.4.13 17:44:00

Hellout sinkkulaan:)!
Ei mitenkään pahalla, mut jäin mäkin ihmettelemään, et mitenhän täällä puhutaan tai siis kirjoitetaan yhtään mitään kenenkään selän takana....?
Ei oikein syytös tavoittanut, ainakaan mua.
Käsittääkseni tämä on ihan julkinen foorumi, niinkuin Mission jo mainitsikin, joka on aivan vapaasti jokaisen luettavissa, topiikista toiseen.
En ymmärtänyt, mikä oli seleman pointti...?
Ja sit niihin hyviin uutisiin....arvatkaapa mitä?
KISAKAUSI JATKUUU:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ensi kuussa startataan tähän kauteen! JES!

Päivämäärä:   22.4.13 17:47:11

Min, tuopas ne sun herkut tänne ku kuulosti liian hyvältä, simaa ja porkkanasämpylöitä :) Miks Norjaan?

piste, se taiskin olla vaan joku katkeruuskohtaus, "oisin halunnu tänne yhyy mut te ootte niin katkeria etten tuukaan" :D Kuka oli se katkera... Mutta ilmoitusluontoisena asiana toki ihan pätevä ;) (who cares)

Päivämäärä:   22.4.13 17:47:59

Nii ja hyvä et pääset piste kisoihin :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   22.4.13 18:31:29

Mä en kestä. Vielä joulukuussa me yhden entisen työkaverin kanssa, joka siis on saman ikäinen kun minäkin, ja pitkänlinjan sinkku, surkuteltiin sinkkuuttamme ja sitä ettei ole ketään ja oivoi ja syviä huokauksia ja purnauksia.

No eiköhän hän sitten löytänyt alkuvuodesta sen elämänsä rakkaan ja menivät juuri kihloihinkin. Hei haloooo miten tuollaista oikeasti tapahtuu?!?!? :D Miks mä olen edelleen yksin?! Mulla ei ole enää ainoatakaan sinkkuystävää jonka kans voisin jakaa näitä fiilareita, kaikki ovat löytäneet omansa jahka ovat ensin vähän aikaa kanssani olleet samassa veneessä.

Mä taidan olla niin surullista katsottavaa et kaikille tulee kiire löytää joku, ja rimaakin lasketaan huolella :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 18:39:06

Kyllä mäkin tykkään sateesta, sateisen illan tunnelmassa on jotain todella hienoa (paitsi jos masentaa, v1tuttaa tai ahdistaa. Ehkä vähän silloinkin). Kesällä ulkoilu sateella on ihan miellyttävää ja pieni tihku keväällä ja syksylläkin on vain virkistävä. Jos kuitenkin on kylmä ja sataa, jää kyllä lenkki tekemättä :P

Norjakin on ihana :) Sielläkin on hurjan paljon kauniita maisemia, mukavia ihmisiä ja kivoja kaupunkeja ihailtavaksi, mutta se on niin pirun kallis maa, että suosin tällä kertaa ihan siitä syystä Uutta-Seelantia :P

Norjasta ja sateesta tuli mieleen tämä. Hauska sarjis muuten, ja tuo Norja on vaan niin ihku. <3

Keskittymiskyky taas huipussaan. Suukot vain mielessä.

Päivämäärä:   22.4.13 18:41:29

No jo on aikakin!
Hevoset on rokotettuja kaikkea mahdollista vastaan, varovaisia ollaan ja missään ei yövytä tai talleissa käydä, ei olla turvakkain vieraiden kanssa jne.
Desinfiointiaine on mukana, sitä myös käytetään reilusti ja kengät ja vaatteet vaihdetaan lähtiessä ja palatessa.
Tosi turhauttavaa, kun talvi treenattu, hevoset kunnossa ja näytti jo siltä, ettei aivan heti kisoja ole...mut kyllä tää tästä lähtee näköjään käyntiin:)!

Päivämäärä:   22.4.13 18:41:56

Lampaita on nättejä ja semmosia @!#$ rumia. Ihan susirumia. Semmosia oon tainnu norjassa nähdä. Ja eikös siellä ole jotain alpakoitakin tai jotain laamaa?

Kyllä tuohon pihjataan pitäs saaha aika paljon täytettä. http://www.juhlax.fi/pinjatat Ainakin pari kiloa sais toffeeta olla, mutta en kyllä tahtos sitä ihan karkeillakaan täyttää, tai saa vieraat viedä suurimman osan niistä mennessään. Pysys nuiden hampaat jollain mallilla... Ostin kyllä tuon pojan kummeille yhtenä jouluna 10kg toffeeta, semmosta oikeen sitkasta, kun ne on niin makean perään :D Ei kyllä kauaa mennyt niillä niitä tuhotessa. Heps, vois tikkareitakin sinne laittaa. Semmosia, mitkä ei mene rikki pudotessaan. Kakusta tulee Merirosvo Jake kakku. Tyttöjen kanssa leivotaan viikolla valmiiksi. Sisustaa saa ehdotella, jos hyviä löytyy :) Päälle aattelin laittaa mansikka vanilja cremeä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 18:44:30

Radiorockin fb-sivuilta poimittu :D http://www.youtube.com/watch?v=qMJKrS-WS1g&feature=youtube_gdata_player

Mission, ei ku syön kaikki yksin :p sima on toivottavast vappun valmist... ja norjaan siks ku se on kaunis maa

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 18:45:29

Pauke; I feel you, sister. Tuttu tunne!. Viime vuonna yksi vanhoista koulukavereistani erosi miehestään. Hetken jaksoi mokoma tehdä kanssani sinkkutyttöjen juttuja ja löysi sitten uuden, entistäkin ihanamman rakkauden. Nyt makselevat jo yhteistä asuntolainaa ja meikä on TAAS porukan ainut singeli. Onneksi sulla on meidät \o/

Päivämäärä:   22.4.13 18:50:45

Tulee tästä jutustelusta tää niin jotenki mieleen :)
http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/car-1288557405260.html
http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/car-1288556512470.html

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   22.4.13 18:51:41

Hyvä että täällä on sentään kohtalotovereita!

Ja mulla ei ole aikomustakaan nähdä ketään teistä livenä jotta voisimme puida sinkkuuttamme paremmin ja tehdä sinkkujuttuja, koska ei menis kuin kuukausi ja teillä kaikilla ois mies. Ja sehän ei sopis!

Välillä tuntuu ihan käsittämättömältä, että mun sielunsiskoni oli kanssani mooonta vuotta sinkku, haaveiltiin prinsseistä ja oli monta inside-juttua liittyen tuleviin prinsseihin. Ja kas kummaa, nyt hän on naimisissa, toinen lapsi tulossa ja yhteinen talolaina. Ja entäs pauke? No pauke junnaa edelleen yksin, haaveillen yksinään prinssistä :D Morjens.

Päivämäärä:   22.4.13 18:55:42

Pauke, rimaa ei kannata laskea, jos sen teet, et sitä onneas löydä;)!
Mä en laske, hevosmies tai ei mitään. Ja vielä hyvä sellainen, siis mieheksi!
Jos ei löydy, niin sit ei, olen osani valinnut ja sillä salee:)!
Mut mihinkään "hukkuva tarttuu vaikka puunoksaan" paniikinomaiseen pakkoparisuhteeseen en lähde.
Ne ei ole mua varten. Sen sijaan todellinen hevosmies on, se kunnollinen ja hyvä mies.
Miksi hitossa mua kysyy treffeille sellaiset, joille mulla ei ole oikeasti mitään annettavaa???

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   22.4.13 19:02:37

Piste, mäkään en yksinkertaisesti pystyis olemaan semmosen kans jonka kanssa ei niin natsais. Sitä mä en kiellä etteikö se vois olla joku ihan päinvastainen mitä haen, se vain kolahtaa sitten eteen jos on kolahtaakseen. Miehissä kuitenkin pysytään, niin päinvastoin tässä ei sentään voi käydä et naisen valitsen :D

Vanhaa ja rakasta mummoani lainatakseni, "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" :) Niin hän mulle aina muistuttaa jos kyselee mieskuulumisia :D (joihin muuten on aina sama vastaus- ei oleee"

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 19:10:32

Ihkuja noi Noffarin lambit :D

pauke, sullahan on selkeästi talenttia! Noista palveluksista maksaisi moni vanhapiika maltaita. Saataisko tulla käymään edes hetkeksi jos vielä kesän lopulla ollaan sinkkuja, pliiiis?

Rimoista viis, natsaa jos natsaa. Äitimuori olisi kauhuissaan jos tietäisi minkälaisia unelmavävyjä idioottitytär on passannut kun ei lempi leiskunut eikä hupakko vähempään tyytynyt. Täytyy olla sitä kemiaa...

Melkeinpä tuli kiirus, päätin just heivata opuksen hiiteen ja painua uuteen henkkamaukkaan hypistelemään jotain ihanan pehmeää :P Cityasumisen iloja - kaupat muutaman askeleen päässä :)

Päivämäärä:   22.4.13 19:10:37

Pauke, kyl mäkin miehissä pysyttelen:)!
Tosin annoin pakit viime viikonlopun treffaajaehdokkaalle ja ei se yhtään tykännyt...
En vaan nää mitään järkeä lähteä kuluttamaan aikaa, kun tiedän jo valmiiksi, ettei siitä olis ikinä mitään tullut.
Jos koirat, kissat ja hevoset kuuluu listaan vie liikaa aikaa eikä kiinnosta, niin viisainta katsella joku muu treffattava kuin mä. Mä en eläimistäni luovu.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   22.4.13 19:25:12

Älä huoli, Pauke, et ole asiasi kanssa yksin! Minua sinkumpaa ei tästä maasta löydy! Miesten kiinnostus minua kohtaan ollut tähän asti pyöreä nolla, eikä muutosta ole näkyvissä vieläkään... Joten vaikka kaikki muut löytäis jonkun, niin aika varmasti mie oon yksin hamaan loppuun saakka, voit lohduttautua sillä :p

Tänään tuli sähköpostia sieltä, mistä hain sitä työpaikkaa. Hakemuksia oli tullu yhteensä 17kpl, mikä on varmasti näillä seuduilla osa-aikaiseen työpaikkaan ihan kamala määrä. Tuskin tarvitsee haaveillakaan haastatteluun pääsemisestä :/

Kyllä maistuis toffeepusut ja piñatat täälläkin! Mutta ei pitäs. Kuntokuuri heittää härän pyllyä ja paino taitaa olla noususuunnassa. Kävin mie sentään tänä aamuna vähän hölkkäilemässä, mutta aijai, kun oli kinttu kipeä. Olin eilen naapuricityssä messuilla, ja mulla oli semmoset korolliset saappaat jalassa. Ja miehän en yleensä käytä mitään, missä on yli sentin korko. Niin otti vähän eri lihaksiin kuin lenkkareilla kävely. Sitten vielä toisesta kengästä tippui se kantalappu, ja oli yritettävä kävellä niin, ettei kuulu kauhea kopina. Se kävi taas vähän eri lihaksiin. Sellaisiin, joita en tiennyt olevan edes olemassa :o On tässä päivän aikana jo vähän paikat vertyneet, mutta aika jäykkää on meno vieläkin.

Ainiin, sain sykemittariin hankittua uudet patterit :) Mulla oli se tänään mukana kun olin ratsastamassa, mutta sitten ilmeisesti kuolin kesken matkan, kun oli koko mittari nollaantunut ja syke kadonnut... Mielettömän ihana keväinen ilma kyllä oli tänään. Parhaimmillaan mittari näytti +14 astetta. Aurinko paistoi koko päivän, ja vaikka tuulikin aika kovaa, niin se oli kuitenkin aika lämmin tuuli. Ekat leskenlehdet, sitruunaperhoset ja neitoperhoset bongattu, ja hevosten tarhatkin alkavat pikkuhiljaa kuivua :)

Päivämäärä:   22.4.13 19:49:57

Onko mulla joku "magic touch", kun ensin täällä on kauhee pälätys käynnissä, ja sitten kun mie tulen, niin kaikki häviää...? :o Hei, en kai mie nyt enää levitä pahaa energiaa, ne pms-oireet tai-mitä-ne-ny-oli meni jo, voitte tulla takasin :p

Päivämäärä:   22.4.13 19:50:07

Jo on Niina pongaillut kevään merkkejä :) Mää en ole vielä nähnyt kuin nokkosperhosia ja riemua niistäkin jo riitti :) Pitää nauttia näistä keleistä vielä kun voi. kohta on hampaanvälit täynnä jos mitä öttiäistä, jos suunsa erehtyy aukaseen :/ Huomiselle sadepäivä kelpaa mulle. Vois se kyllä jatkua tämä kivakin keli, kun huomenna on lenkkipäivä. Kunhan ei kylmenis sentäs. Niina ei selvästikkään käy miesten ilmoilla, jos ei vaan nappaa? Eräs meidän paikallinen kansanedustaja-vanhapiika oli sanonut piruilijoille, että niin homeista reikää ei olekkaan, jolle ei rassaajaa löydy :) Lestadiolainen vielä... Ei tää sitten ole mitää piruiluksi tarkoitettua, kuhan höpötännn.

Päivämäärä:   22.4.13 19:55:28

"homeinen reikä" - kiva vertaus =D =D No eipä ole rassaajaa löytynyt; ehkä minussa ei kasvakaan home, vaan kenties joku vielä pahempi juttu...? :o

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   22.4.13 20:27:37

Minä sitten hyvällä omallatunnolla skippaan vielä tuon kuntopyörän purkamisen, sinne kun on joku tenavista tiputtanut "jotain"... pitää hemmetinmoista mekkalaa kun polkee... (kiitos Ruoste aamuisesta synninpäästöstä). Haravoin aamusella 1,5 tuntia ja vaihdoin autoon kesärenkaat, se riittäköön päivän urheilusta.

Hihitän täällä tuota homeinen reikä kommenttia :D ...

Niina, kuulostaa tutulta. Minulla (tavan tasamaan tallaajalla) oli tuossa keväällä pitkästä aikaa buutsit jalassa ja pari seuraavaa päivää konkkasin kun otti niin pohkeisiin...

Päivämäärä:   22.4.13 20:37:05

Höhö, hörhölle masispullaa: http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2013042216933854_hu.shtml Minä pyöräilin tänään ensimmäistä kertaa sitten viime kesän. Jesus, kun otti reisille! Tuntu että vetää heti hapoille. Pittää varmaan hakea se salikortti... Nii no ei se mun pyörä ihan mummiska ole vaan semmonen recumbend trike...

Päivämäärä:   22.4.13 20:37:42

Nam, tuore patonki on sitte hyvää! Eikä katkarapumössö kyytipoikana yhtään pöllömpää, ja kismet-jätskikin oli hyvää :) Juoskaa te, mä lepään ja syön! Tänään on vapaapäivä ;) Tajusinkin että semmosta ei ookaan hetkeen tainnu olla. Ei pidä urheileman sentään joka päivä, ei ihme että polvet paukkuu ja pohkeet reistaa. Oi ihanat tekosyyt, vapaata tarvii ja tankkausta, lomaa dieetistä ja ahkeruudesta, vielä voisin kaivella muutaman tekosyyn lisää ni vois viettää vaikka viikon näin :p

Päivämäärä:   22.4.13 20:39:11

Se on Missi mennyt ylikunnon puolelle ja semmonen rasitustila vaatiikin ainakin sen viikon huilin ;)

Päivämäärä:   22.4.13 20:43:23

Ai vitsit! No niinpä toki onkin, kato jos on tosiaan erehtyny vähä kävelee reippaammin ja vähä hömpöttää salilla ni kyllähän se muuten ylikunto vaanii moisesta rasituksesta! Tietenkin:) Kiitti vinkistä :D

Mut ei, ruotuun palaaminen käypi jälleen huomenna. Kyl täs silti aivot lepää kun saa vaan olla, kävellä pellolle ja päästää koirat huolehtimaan keskenään omasta kunnostaan, ja syödä ja kattoo töllöä, siistii :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   22.4.13 20:48:36

Perusmaanantai täällä. Elämä potkas taas vaihteeksi päin naamaa. Itteäni saan syyttää, kun en ottanut selvää ajoissa ja tarkastanut kaikkea. Multa puuttuu yksi opintopiste kandin tutkinnosta, muuten se olis ihan valmis. Piti jättää tänään todistuspyyntö, mut en sitten jättänyt. Kuun loppuun asti olis vielä aikaa, jos ton vaan ehtis järjestää.

Joo ei niitä prinssejä ole täälläkään näkynyt. Mun pää on ollut sekaisin ja levoton jo pari viikkoa eikä loppua näy. :/

Onneksi sentään mitään kamalaa ei ole tapahtunut. Ton opintopistehässäkän jälkeen ostin muuten vaahtokarkkeja ja suklaata. Vaahtiksia on jo naposteltu, otti niin päähän et ajattelin lohduttautua sokerilla.

Päivämäärä:   22.4.13 20:49:03

Mäkin olen ylikunnossa, en ole nukkunut kunnon yöunia pariin viikkoon...tosin se voi olla tuo valoisuus aamuisin, mikä ajaa ylös:).
Hevoset alkaa olla kanssa ylikunnossa, veetu sieltä taas lähtee kun ohjus!
Kisat sais jo alkaa, nuo ei pysy enää nahoissaan ja kotinurkkien kiertäminen alkaa maistua selvästi jo puulle. Tylsistyvät kun maastotkin on nyt niin huonos kunnossa, ettei viitti lähtee katkoon niiden jalkoja routakuoppiin.
Pellot liejuna, ainoo mikä toimii, on nyt maneesi.
Kenttä sula, mut liian märkä vielä.

Päivämäärä:   22.4.13 21:00:23

Kertokaas mulle mitä nuo pari topickia on? Vonkula ja miehiä & naisia? Kuulostaa ihan kilpailevalta topicilta. Mutta on teillä täällä ja tuolla vinkeet jutut :D

Päivämäärä:   22.4.13 21:09:06

No semmosii ne just on, miehiä ja naisia on aika hiljanen, siel oli pitkään kolme jäsentä... Vonkula on varmaan kaikkein vanhin sinkkulähtönen inside. En oo pitkiin aikoihin käyny kyllä vilkasemassa mutta ajattelisin että ne on oikeesti enemmän inside, täällä meillähän tota porukkaa välillä vähän pölähtelee puskista esillekin kadotakseen taas :D

Päivämäärä:   22.4.13 21:20:02

Vonkulaa en ole seurannut aikoihin, naisia ja miehiä vierailut loppui siihen yhteen järkyttävään hyökkäykseen mun kimppuun tänne, toisen vakinikin hyökkäys siis, naisen. Ja ilman mitään järjellistä syytä.
Molemmat miespuoliset ovat hyviä tyyppejä. Hevosmiehiä. Kuinkas muuten....

Päivämäärä:   22.4.13 21:51:45

Mä meen suihkuun ja nukkuun, kauniita unia ja umimasan kuvia sinkuille;)!!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   22.4.13 22:12:42

jee, pieni happihyppely metsäily nii taas jaksaa :) aika hienon näköstä ku kallioilta valuu monta sellasta pientä puroa, bye,bye lumipaska :D

Mää valkkasin meille jo farminkin :) tuollanen naurettava pikkasen reilu tuhanne hehtaaria jos oikein ymmärsin... :) hintahan on varmaan neuvottelukysymys, eikä se paljon tee per nuppi...
http://www.nzfarms.co.nz/1992897

Late on kyl lampaista ihan ykkönen, oiskos tää sinkkulaan sopiva :)
https://www.youtube.com/watch?v=ko-uLiPGbes

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 22:18:12

Iltateetä, saattaa kyl ol iso iso iso iso virhe... Voitte ottaa nyt aikaa kuinka kauan kestää et mä simahdan, varautukaa neljään tuntiin...

Mä oon kans ihmetelly pitemmän aikaan vonkulaa. Nimi on ainaki hyvin mielenkiintonen, mist lie tullut..?

Päivämäärä:   22.4.13 22:22:11

Ei vitsit! Nyt laitto hörhö oikein illan piristykset, ihan mieletön toi sinkkulan uus farmi, ja meinas tulla tippa linssiin ku ton toisen linkin lambi meinas jäädä ilman tyttöä :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   22.4.13 22:22:26

Öitä piste :)

Mä kävin hommaan semmoset asusteet vappupirskeisiin että ei tuntis oma äitikään. Itse asiassa, yrittäisivät varmaan viimeiseen asti olla oven edessä esteenä etten lähtis semmosilla kuteilla liikenteeseen ;) Mutta minähän menen, jei! Repäsen kerrankin, tsih.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 22:33:02

Melko makee kyllä toi farmi :D Haluuks hörhö ettii mul norjasta paikan?

pauke, kuvia vappuasusteista! mä oon "tylsä" ja meen römyämään haalareissa pisin kaupunkii

Päivämäärä:   22.4.13 22:35:33

Hih, tyttöillä on tuo Late Lampaan dvd :) On katottu ja monesti :)

Hyvä Hörhö, kun muistutit nuista puroista, pitääpä käydä Hepokönkäällä tässä nyt, kun siellä ois kovin kohina! Pittääpä pakata tytöt vaunuun ja lähtä retkelle :) Tai sitten ottaa joku mökki ja sinne, nyt kun ei ois sesonkikaan, niin halvalla pääsee... Cheap is just good!

Päivämäärä:   22.4.13 22:36:36

Mä en kyllä rupee vappuna mikskään, harkitsen jos menisin töihin, vaihtaisin vapun vapaan heltorstain jälkeisen perjantain vapaaks... Pitää vähä kuulostella kuin paha tilanne siel kehkeytyy, voi olla melkein pakkokin mennä töihin sillon. No katotaan sitte lähempänä.

Päivämäärä:   22.4.13 22:41:11

Töitä ois vappuna, mutta taidampa suunnitella jotain muuta. Jos sitä kävis ihan aikuisten ihimisten ilmoilla. Silleen pitkän kaavan mukaan :) Ja Ruoste laittaa sitä kuvaa, tai muuten...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   22.4.13 22:43:16

Emmä kyllä ehkä tohi ottaa kuvia, tai siis laittaa tänne!

Mä menin lupautumaan et lähden kavereiden kanssa, vaikka vappufiilistä ei oikeastaan ole ollutkaan. Mut kyllä se nyt lähipäivinä on alkanut sieltä nousemaan, varsinkin kun sovitteli niitä vaatteita päälleen!
Ja Mission, kun mähän oon niin nuori vielä ;)

Päivämäärä:   22.4.13 22:49:03

Mä en vaan jotenkin noiden tiettyjen juhlapyhien perään oo nykyään enää jaksanut vouhottaa, tai siisettä ne ei biletytä yhtään sen kummemmin kuin mikään muukaan. Vapun jälkeisenä perjantaina sit taas saattaski olla jotain mukavaa äksöniä tiedossa, aika isolla porukalla. Saattais jopa innostaa :)

Lähettäjä: provosointia 
Päivämäärä:   22.4.13 22:54:10

pauke, Kyl tän kehtaa, mäki laitoin pårnoasukuvan joku aika sitte :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 22:54:55

no oho hups :D jos takasin tähän oikeeseen nimeen....

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   22.4.13 23:14:45

siinä olis minille norski farmi :) https://www.youtube.com/watch?v=rJHC6C8I7Ww

Siellähän voi olla vaikka tämmönen odottamassa: https://www.youtube.com/watch?v=PRjNjF8wLVs :D

ny pikkuhiljaa maaten et jaksaa taas huomenna, hyvää yötä pehmeet ja pörröset :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   22.4.13 23:34:26

En mä min edes kiinnittänyt mitään huomiota et olit väärällä :D

Nyt tämäkin lähtee unten maille haaveilemaan true prinssistä, kun se real prinssi on vielä kateissa.
Hyvää yötä! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 23:35:33

Tai muuten mitä? :D Missä radiopimennossa Nettioffari oli silloin kun sinkkulassa vietettiin itsensäpaljastajaisia noin kuukausi sitten? Aijajai, synd för dig! :P

Late Lammas, voi pientä, rutistusta kaipaa hän! Ihana <3 Meinas mullekin tulla tippa linssiin mutta onneksi tälläkin tarinalla oli onnellinen loppu. Niisk!

Vappu on vähän hankala "juhla", vaarallinenkin, kun bilekuntoa ei harjoituksen puutteesta johtuen ole. Täpötäydet kuppilat eivät kiinnosta ja toistaalta pussikaljoittelukaan ei nappaa, kun olen niin kamala pissaliisa. Haalariakaan en omista. Viime vuonna kävin katsastamassa auton ja taisin sen jälkeen mennä suburbiakotibileiden sijaan tallille. Siellä oli sentään skumppatarjoilu :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 23:47:53

Kiva toi norskilainen farmi ja ylisöpö pikkulammas :D tuol näyttäis olevan sen verran noit rakennuksii et voisin varmaan ottaa muutaman vuoniksen ittelleni kans :) (ja sit viel joku aito norski mulle, kiitos)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 23:49:40

Hyvää yötä ja leppoisia unia, pauke ja hörhö. Rinssejä ja rinsessoja ja kaikkea kivaa :)

Päivämäärä:   22.4.13 23:51:39

Mä lähden kans prinssinmetsästysunille :) Öitä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.4.13 00:04:12

Jäänkö mä nyt yksin tän höpisemään? no höh mut hyvää yötä unikeoille :)

http://gardsbruk.no/annonse/lilleseter-gard Tässä ois jo potentiaalia mun farmiks

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 00:06:24

Härregyyd, kaik katoavat ennen puoltayötä! :O Nati nati vaan :)

Minä jämähdin myös tuubiin ihkuja farmipätkiä katselemaan. Tahtoo maalle.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.4.13 00:14:14

ruoste, mä tahon kans maalle. Nyt kun kattoo ikkunasta ulos niin kirkkainten hohtaa Siwan kyltti... ei hyvä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.4.13 00:33:50

Nyt täytyy kyl kömpiä sänkyyn nukkumaan, öitä :)

Päivämäärä:   23.4.13 05:51:46

Ja tulevat takaisin ennen puolta päivää... :P Eli huomenta :)

Päivämäärä:   23.4.13 08:25:14

Kahviikahviikahviikahvii!!!!!
Huomenta, mitään vettä sada vaikka piti...
Uuden seelannin whangareissä olis 20.2 lämmintä... Bäää :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.4.13 08:34:59

Huomenta, joo missä se vesisade on, tääl paistaa aurinko. Pitäsköhän ihan hulluksi heittäytyä ja käydä kävellen kaupassa, ku kerrankin on aikaa.:)

Päivämäärä:   23.4.13 09:16:40

Huomenta:)!
Täältä löytyis sinkkulan lammasfarmareille paimentava hevonen;).
Vähän isommallekin maapläntille.
Mut ei ihan Uuteenseelantiin saakka....
Juu, ois aivan ihanaa muuttaa kesäksi maalle!
Unelmia pitää olla....

Päivämäärä:   23.4.13 11:05:30

Huomenta. Kostohan se hyökkäs eilisen mässyttelyn jälkeen, tuli maha kipeeks... No, oppiipahan pieni ihminen siitäkin.

Työkyllästyminen pahimmillaan. Eipä muuta.

Lähettäjä: Vierailija 
Päivämäärä:   23.4.13 11:25:10

Joku jossain vaiheessa ihmetteli, että mahtaako täällä olla paljon piilolukijoita. On täällä ainakin yksi eli minä.

Kiva seurata mukavaa rupatteluanne silloin kun koneelle ehtii, itsekin sinkku, mutta aika niin tiukalla että tulee seurailtua vain kausiluontoisesti keskusteluja. Nyt on sen verran ollut hiljaista, että ehtinyt viikon verran lukemaan ht-netin keskusteluja tarkemmin ja täytyy sanoa, että hyvän ajan valitsin! täällähän on sattunut kaikkea hulvatonta kuten tuo Minority_Reportista ollut ihkutuskeskustelu.

Mihin herra muuten katosi? Pelästyi saamaansa huomiota vai nappasi sieltä jonkun ja on nyt muuta puuhaa?

Jos maisemanvaihdos toteutuu tuonne lammasfarmille, niin pääseekö mukaan?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 11:48:54

Heippa Vierailija! Totta kai pääsee mukaan :) Sinkkulan lambifarmilla on kokoa ja näköä, kyllä sinne mahtuu ja tarvitaankin porukkaa. Minski taitaa aina välillä keskittyä elävään elämään ja saattaa kiireiden takia jättää meidät muutamaksi päiväksi leikkimään keskenämme. Eiköhän se sieltä taas tupsahda tupaan jossain vaiheeessa. Toivottavasti ainakin.

Saahan täällä vain piipahtaa, mikään pakko ei ole jäädä juoruilemaan. Silloin joskus harvoin kun täällä keskustellaan jostain järkevästä aiheesta, oli se mikä tahansa, on ihan sallittua (jopa toivottua) tuoda oma lisänsä keskusteluun, vaikka olisi "vain" taustailija. Kunhan ei riitaa haasta :)

Päevää kaikille muillekin! Unissani seikkailin taas asuntonäytöissä. Tälläkin kertaa kysessä oli upeassa kartanomiljöössä sijaitseva pytinki (viimeksi taisi olla wanha arvotalo), mutta itse asunto oli kuppainen hellahuone. Ikkunasta avautuva näkymä oli tietenkin henkeäsalpaava, mutta rappioromantiikkakaan ei pelastanut asuntiloja. Keittiötilat olisivat sijainneet hylätyn koulun (tms.) alakerrassa ja kylppäri ilmeisesti eri rakennuksessa. Siellä olisin ollut kahden kummitusten kanssa, juu nou thänks. Mutta voi juma, miten söötti kundi sitä läävää sattui samalla katsomaan! Oikein (meitsin) unelmien poikamies, hymyileväinen pitkätukka. Sen perässä olisin muuttanut vaikka, ööh... Järvenpäähän.

Olisko toinen skarppi päivä tänään? Joo :) Reipasta tiistaita ihanaisille sinkkuloisille!

Päivämäärä:   23.4.13 12:12:03

No ny niillä on farmille jo paimentava hevonenkin, ja mä en osaa ratsastaa saati paimentaa...
Mun kohtaloks jää sitten varmaan pystyttää jotain aidantolppia... Hirveessä helteessä, ilman paitaa, lihaksikas yläruumis aurinkorasvalla öljyttynä... :D

Päivämäärä:   23.4.13 12:35:38

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013042216932180_ul.shtml
Kelit siellä on ollut kohdillaan, kohta ruoho kasvaa :) Nimim. "lampaiden ystävä" :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.4.13 12:51:31

Jee, täältä löytyis myös paimentava koira sekä lampaita rakastava tyttö sinne sekaan, joukkoon iloiseen! ^^ kohta on farmi pystysä. Mutta kuka haluaa olla emäntä joka taikoo herkkuruoat?

Päivämäärä:   23.4.13 13:07:39

"Mutta kuka haluaa olla emäntä joka taikoo herkkuruoat?"

Minski tietenkin, sehän kokkaa ;)

Toi hörhön maalailema kuva kyllä kuulostaa aika hyvältä, kyllä se vissiin tarvii kuitenkin joku nainen sinne keittöön laittaa sillä kaikki farmille tulevat miehet saisivat kyllä tehdä juurikin tota hörhön kuvailemaa :D

Mut onhan siellä lambia, syödään sitä pihalla ni ei kenenkään tartte homehtua kyökissä :p

ruoste, kuulostipa makoisalta unelta :) Mul on yks naapuri, semmonen aika älyttömän iso (ei tod läski) joka on tossa kevään kunniaks rupatellu niitä näitä välillä kun törmänny siihen... Se tuli mun uniin viime yönä :D Livenä toi on vähä tommonen "mörkö" mutta unessa oli taas tosi hyvä tyyppi, oisko enneuni? :p

Lähettäjä: tsupp 
Päivämäärä:   23.4.13 13:18:06

huh en viitsi tehdä omaa topaa aiheelle, koska uskon että täältä löytyy hyviä neuvoja. tai ainakin voin randomisti tähän väliin oksentaa asiani.

mutta niin. tosiaan pohjustuksena, et oon tässä pyörinyt sinkkuna jo liian kauan ja mua vähän jo ahistaa se vähitellen, kun tuntuu että kaikki muut tän ikäset vähintään jo seurustelee ja osa on jo kihloissa ja miettii talon ostamista. oon siis 20. no mulla ei ole ollut pitkään aikaan mitään sutinaakaan tässä, mutta viime viikolla mut kaverien toimesta "paritettiin" yhdelle miehelle, koska oltais kuulemma hyvä pari jne. (toi tuntu siis vähän läpältäkin jopa aluks, mutta salaa mielessäni olin silleen noh katsellaan) no sen jutun kanssa kävi niin et päädyin sen luo yöks kivan illan jälkeen ja sen luona oli hauskaa ja lähdinkin seuraavana päivänä joskus 15 aikaan vasta kotiin. no sillon lähtiessä mä sanoin, et toivottavasti nähtäis ens viikonloppuna ja se oli silleen, et joo kyllä mut sillä on vaan aika tiukka rahatilanne niin ei oo varmaa.

noh sitten lähdettyäni mä tajusin etten tajunnu ite pyytää numeroa eikä sekään pyytäny. no mietin et lisäisin sen facebookissa, mut sit mä aloin sen empimisen.... pitäiskö mun oottaa et jos nähtäiskin nyt tällä viikolla ja kattoo et mitenkä. vai oonko hurja ja vaan lisään sen. kun nyt mulle tulee vähän mieleen, et jos toi vaan jäikin tommoseks yhden illan jutuks. mitä mä en kyllä oikeestaan haluais. mutta en mä tiiä olinko mä sille vaan semmonen.

voi apua oon niin huono tämmösissä:D ja monelle tää ois varmaan ihan peruskauraa ja miks et vaan toimi nainen. enhän mä periaattees menettäs mitään mut silti. tsempatkaa nyt tai jotaki voi että.

Lähettäjä: Vierailija 
Päivämäärä:   23.4.13 13:22:03

ole vaan hurja!

Tosin voit myös varautua siihen, ettei se vahingossa unohtanut pyytää numeroa. Pidän kuitenkin peukut pystyssä :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.4.13 13:42:57

Tervetuloa uusille. Itsekin olen ollut täällä pari viimeistä päivää pikavierailija.

tsuppin kannattaa ehkä tuon kaverin kanssa katsella yhä rauhassa, mikä ettei laittaa fb-kaveriksi. Lähinnä ajattelisin, ettei yhdessä illassa tutustu niin perusteellisesti, että voisi tehdä seurustelun suhteen päätöksiä suuntaan tai toiseen. Mutta jos pojalle tekee tiukkaa päästä toiselle paikkakunnalle, ei sen kanssa ehkä muutamaan vuoteen pääse taloa rakentamaan. Eivätkä siis kaikki kaksikymppiset vakiinnu, jos tämä oli jollekulle epäselvää.:)

Uuden-Seelannin maaseutu, jaa-a. Pitäisi olla todella hyvää seuraa.

Päivämäärä:   23.4.13 13:52:45

Hei kurnauskisu, onhan siellä jos sinäkin tuut ;) Onko tuo fb jotain sellaista kuin friends with benefits jutskaa? @!#$ buddy?

Lähettäjä: tsupp 
Päivämäärä:   23.4.13 14:06:32

niin, siis en mä nyt tästä välttämättä mitään ihmeellistä odotakkaan ja talon rakentamiset sun muut parisuhteilut voi kyllä oottaa, enkä edes halua ajatella noin epäajankohtasia asioita, mutta itselle kun jäi ihan mukava fiilis kys. miehestä niin kai asialle silloin kannattaisi tehdä jotain.

ja kun oon tosiaan aina ollut semmonen, etten ole uskaltanu lähteä tekemään mitään radikaalia suuntaan taikka toiseen jos joku on mua kiinnostanut vähääkään, niin ehkä ois jo aika. tai no tosi radikaalia pyytää facebookissa kaveriksi, mut no on kai sekin nyt jotakin:D

Päivämäärä:   23.4.13 14:16:52

Ai vitsi, ihania noi ihastumiset tommoset "hui, apua" :D
Tietysti laitat sille facen kautta jotakin, mitä voisit menettääkään? Sillähän enemmän menetät jos et tee mitään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 14:52:53

tsupp on niin söötti :) Älä ressaa, kaikki parikymppiseksi kääntyneet eivät todellakaan ole vielä perheenperustamisvaiheessa. Ikäisesi ehtivät erota ja karata vielä monesti ennen elämän asettumista urilleen. Laita sille miehenalulle pieni viesti fb:n kautta. Vastauksen sävystä voit sitten yrittää päätellä, kannattaako pyytää fb-kamuksi tai selvittää kundin puhelinnumero jostain. On ihan normaalia jännittää hirmuisesti, etenkin, jos on tuollaiseen tottumaton. Tsemppiä :)

Hörhöltä ja muilta hartiakkailta eivät hommat ihan heti lopu, aitaa farmilla tarvitaan nääs muumama metri ja vähän päälle... Työasuun ei tietenkään kuulu paitaa ja öljyn käyttökin on sallittua :P Joku näppäriä vois duunata sinne kunnollisen ulkokeittiön. Sellaisessa mä viihtyisin ja voin siinä tapauksessa olla kokki :)

Voi jeeeesus, miten voi 9 tuntia nukkunut naenen olla näin väsyneen oloinen ja näköinen?? Tämä harmaa kelikään ei piristä, eikä kaunista... Pakko kai vaan kiskaista kofeiinia huiviin, lätkäistä vähän aurinkopuuteria naamaan ja painua takaisin hommiin, vaikka oikeasti haluaisin vain kääriytyä vilttiin ja nysvätä vikisten sohvan nurkassa kunnes arska palaa taivaalle. Tämä päivä kaipaa selkeästi jotain pientä piristystä. EI karkkia :P

Päivämäärä:   23.4.13 15:12:33

Nonni, paimentava koira ja paimentava hevonen, aidantekijät, kokit ja työläiset kasas, eiku farmia kyseleen...

Päivämäärä:   23.4.13 15:26:55

No vitsit, tommonen ku perustettais oikeesti niin mä myös lähtisin sinne ihan oikeesti. Oispa siistiä... Pääsehän sieltä sitte pois jos alkaa tympimään :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 15:30:05

Kuinkas sattuikaan: <https://www.facebook.com/kilroyfinland?#!/kilroyfinland/app_123390584515571>
Meitsi aikoo voittaa tonnin avustuksen matkaa varten, mites te muut? :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.4.13 15:33:47

Höh.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.4.13 15:37:30

Itselle ei uuden seelannin maaseudusta nouse vieläkään mitään romanttista, tulee vain mieleen sikäiläiset viljelijät osoittamassa mieltään, kun lampaan lihan hinta on liian alhainen. More rights for farmers (tämä koskee pian myös sinkkufarmia)!

Ei kunnolla muista, miltä paidaton mies näyttää. Olisikohan missään asvalttityömaita, että voisi käydä kertaamassa?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.4.13 15:51:30

Kurnau: asfalttityömailla olevat paidattomat miehet on nykyään urbaanilegendaa. Niillä on kaikilla sellainen keltainen liivi. Sitä paitsi useimmat näyttävät muutenkin siltä, ettei niiden edes toivo ottavan liiviään pois.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.