Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 264

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.13 18:55:58

No eikö kukaan?
Linkittäköön joku edellisen. Mä istun terassilla, kun paistaa vielä:).

Re: Sinkkujen topic 264

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.4.13 19:09:27

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1116532&t=1116532

Etellinen.

Sain kai raitisilmamyrkytyksen ku en oo tehny mitään mitä ois pitäny :D Ei se mitään, ehtii sitä riehuakin. Kohta tarvii viedä koiruudet käpsylle ja sitten salille. Häiritsee pyykinpesua joka on ainoo mitä oon viittiny tehä löhöilyn lisäks.

Päivämäärä:   20.4.13 19:10:32

No minne kaikki katosi?
Ettekai te vaan miestä lähteneet metsästämään;)?
Tai naista, onhan täällä nyt muutama miespuoleinenkin...

Päivämäärä:   20.4.13 19:14:24

Ei kai niitä tarvii metsästää :o Kyllä ne kotiovelle löytää ;)

Kauheeta ku toi ilta-aurinko paistaa sisään ja paljastaa laiskuuden jäljet :D No, jos viikolla viittis vaik siivotaki..

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 19:15:06

Mie lueskelen romanttista hömppää. Koirat nukkuu, lenkkeiltiin reilu 2h metsässä. Ei kyllä oo mitään mielenkiintoa miehen metsästykseen.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.4.13 19:21:03

Mä tein chili-soijafile-juustohampurilaisen. Ja söin sen :D nyt en kyl tiiä mitä tekis...

Päivämäärä:   20.4.13 19:23:18

No ei täälläkään:).
Jotakin ruokaa, pikana kokattua, pitää alkaa laittamaan.
Jos pastaa chilitonnikalatomaattikastikkeella...ja oliiveja kera hapankorppujen ja aurajuuston.
Juu, se on toi tänään!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.4.13 19:31:09

Mie olin leikkimässä kengittäjää. Ei menny ihan taiteen sääntöjen mukaan, mutta kyllä se nyt kiinni on http://aijaa.com/83QnVq. Kun vielä pysyiskin siihen asti, että saadaan kesäkenkään. Ihmeen siistin siitä kuitenkin sai kavion lähtötaso ja "kengittäjän" taso huomioonottaen. Kummasti tuommonen pari kilometriä ravia ja laukkaa sorapohjalla ehtii kaviota syödä...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   20.4.13 19:31:14

Söin couscousia intialaisilla, thaimaalaisilla, vietnamilaisilla ja korealaisilla (en tiedä, etelä- vai pohjois-) mausteilla.

Ainoa toivoni on, että olen vielä mummona joten kuten säilynyt, ja löydän jonkun. Äärikorealainen chilikalakastike on niin täynnä kemikaaleja, että se auttaa säilymään.

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 19:34:00

Niina, tuohan näyttää tosi siistiltä jäljeltä. Itellä niin kauan kenkäämisestä etten varmaan enää uskaltas yrittää.

Päivämäärä:   20.4.13 19:41:02

Hienoo jälkee Niina:)!!!!!!
Olet kyl kengittäjäainesta!!
kurnau, mä teen ihan tosta tonnikalafileestä, en valmiita mössöjä osta. Sen tietää, et jos niitä syö, ei lahoa edes arkussa;).
Mielenkiintoista, mun yksi kesärengas on pöllitty.
Talvehtivat nimittäin tos katoksessa, kolme löytyy, yksi puuttuu...tosi tarpeeseen varmaan viety.

Päivämäärä:   20.4.13 19:41:03

kiitti, sinkku :) Tässä vois ehkä sanoa, että moni kakku päältä kaunis... Toisen laidan sain ihan hyvin, mutta toiseen laitaan jäi kauhea rako kengän ja kavion väliin, kun en vaan uskaltanu ottaa enää mistään pois, kun sain kavion sille mallille, ettei kenkä enää heilunu. Tätä pitäs kyllä treenata paljon paljon enemmän, mutta aina se menee siihen, että sisko laittaa, kun kerta hyvin osaa, ja mie katon vaan vierestä...

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   20.4.13 19:45:05

Hei kurnauskis, ne kemikaalit auttaa säilymään kuollutta lihaa, elävän lihan ne rupsauttaa. Karua.

Päivämäärä:   20.4.13 19:47:19

Piste, ettei se renkaas ois peräkontissa vararenkaana?

Päivämäärä:   20.4.13 19:53:31

Neoffi, ei ole.
Siel on vaan vararengas omalla paikallaan...
Katoin just, kun aloin itsekin epäillä, et missä on yksi kesärengas...vai näänkö mä harhoja parin oluen jälkeen:)....
En nää, kolme niitä vaan on.

Päivämäärä:   20.4.13 19:56:09

no ohhoh, miten se rengas nyt tuolla lailla voi kadota? Oliko se siis lukittu tila? Eipä sillä, varastettiin mun siskoltakin lukittu pyörä lukitusta taloyhtiön pyörävarastosta, eikä polliisia kiinnostanu yhtään. Toivottavasti se rengas nyt vielä jostain pyörähtää esiin. Ikävä on kolmella renkaalla ajella :p Itse alkaisin ehkä tuossa tilanteessa kyttäilemään naapurien autojen renkaita, että onko jollain kolme samanlaista ja yksi erilainen...

Päivämäärä:   20.4.13 19:57:38

Offari, karua on aasiasekoitus, mutta hyvää. Katsoin koko aamupäivän Gordon Ramsayn ohjelmaa, jäi kokkivaihde päälle. Pitäisi olla lisäksi oma kasvimaa, oma tofumaa ja michelinravintola.

Miksi michelin tuo aina mielikuvan toppatakista, eikä ravintolasta? Niin ja tuo pisteen rengasasia, ei ole normaalia, jos yksi puuttuu.

Niinan kengitys näytti hyvältä, jo maneesissa räsinyt kavio on paljaaltaan kamala laittaa ruotuun.

Päivämäärä:   20.4.13 20:00:51

Niina, samaa ihmettelen itsekin!
Tästä talonyhtiöstä ei ole mitään viety luvatta.
Naapurin kanssa vaihdoin muutaman sanan ihmetellen moista. Puisteli päätään ja sanoi, et näköjään pitää alkaa kaikki laittaa lukkojen taakse.
Ei ollut siis lukitussa paikassa, kun ei täällä ole koskaan mitään viety aikaisemmin.

Päivämäärä:   20.4.13 20:14:43

Hyiii, melkein pääsi itku, kun joku oli jakanut facebookiin kuvan Iistä metsästä lumien sulettua löytyneestä kuolleesta koirasta. Jonkun rakas lemmikki varmasti. Mitä lie tapahtunut; valkoinen pikkukoira, jolla punaiset valjaat päällä ja niissä pätkä fleksiä. Kamalaa ajatella, että oma koira kokisi saman kohtalon :'(

Nyt tarvittas kyllä jotain vähän positiivisempaa ajatusta, kun on pari päivää menny taas niin ikävissä merkeissä.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   20.4.13 20:30:19

pms. tylsää. yksinäistä. alavire ja syömähimo. blah.

Päivämäärä:   20.4.13 20:33:59

Hyi, en kyllä katsokaan moista kuvaa kuolleesta koirasta!
Se on varmaan jäänyt kiinni johonkin ja kuollut nälkään ja janoon.
Tuskin muuten valjaat ja fleksinpätkä kaulassa löytyisi.
Koiruuksissa on joskus se vika, ettei ne hauku. Vaikka ihminen kävelee vierestä ohi, eivät ääntäkään päästä.
Onneksi nuo omat kyllä haukkuvat, ei niiden tarvi kuin olla jääneenä ruokavarastoon tallilla vaningossa, niin meteli on korviahuumaava, jos ei heti joku osu paikalle ja päästä pois.
Ja sit hännät suorana mun luo, ihan kuin sanoakseen", oot turvassa, sori, vähän venähti, kun oli hiirireissu ja joku pönkkäsi oven taakse", sen näkee heti, et loukussa ollaan oltu, kun "valmentajat" puuttuu maneesin tai kentän laidalta pidemmän pätkän.
Hitto noitakin, ne päivystää joka treenin ja kisat. Ja jos pojat temppuilee, hirvee komentaminen hevosille heti:)!

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 20:37:57

Hyi kamala, en haluu nähä tuommoista kuvaa. :( Tulee pahamieli pelkästä ajatuksestakin. Koira parka. Ja omistaja parat. Vaikee edes kuvitella sitä tuskaa ja huolta kadonneesta lemmikistä. Puhumattakaan siitä että se sit löytyy kuolleena. Kun viimeiseen astihan sitä varmasti toivoo parasta.

Päivämäärä:   20.4.13 21:31:31

Josko muihin aiheisiin, kuin kuolleisiin koiriin?
Rutistelin nuo omat jo sydän sykkyrällä melkein hengettömiksi:).
No ei sentään, mut ihmeissään olivat, et mikä emännälle nyt tuli, kun halittiin ja hempeiltiin loputtomasti....en päästänyt sylistä pois, kun naapurin katti kulki pihan poikki ja sille olis pitänyt tietenkin sanoa, ettei meidän pihan läpi edelleenkään vieraat kissat, ihmiset ja koirat kulje ja et se on häätö tältä pihalta, jos erehtyy oikomaan....
Tuossa ne nyt tuijottaa, et joko tää kohtaus menis ohi ja sais jotakin murua rinnan alle, kun päivä oltu töis ja viimeksi aamulla ennen lähtöä syöty...mitä nyt taidettu vetää hevosenmunkkeja päivä tallilla:).
Ja jokunen porkkana tallin käytäviltä.

Päivämäärä:   20.4.13 22:00:31

Automiehet, mistä mä saan yhden renkaan vanteineen?
Siis kesärenkaan?
Pitääkö sen olla samanlainen kuin nuo kolme viimekesäistä?
Renkaanvaihtoliikkeistä vai mistä?
Hitto, johan nyt vaikeeksi meni!

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 22:03:43

Täällä kans koirat sai halipusuhöpsötyksen.

Sain kirjan luettua loppuun ja nyt sit ei oo mitään tekemistä. (paitsi netissä palloilu). Kaveritkin on joko ulkomailla tai sit pariutuneet ja samalla sinkkukaveri on saanu siirtyä taka-alalle.

Päivämäärä:   20.4.13 22:13:22

Mulla ois noita sinkkukaverihevosnaisia useempi, mut kun mua ei baarit kiinnosta ja mieluummin treenaan kuin poden kohmeloo seuraavan päivän, niin jää toi baareilu harvoihin kertoihin, ehkä taas kesälomalla:).
Ja nekin baareilut muilla mailla kuin täällä.
Mistähän mulle tuli totaalinen töks miehen kaipuuseen?
Yhdet treffit jätin välistä tälle illalle, kun jo jutuista haistoi, ettei hevoset ja koirat ole pidettyjä ja niistä tulisi ennen pitkää erimielisyyttä.
Ei siis mitään järkeä edes treffata.
Mä kun en noista karvakorvista luovu, vuosikertaa parhaat ever kyseessä, niin varmasti on ja pysyy!!

Päivämäärä:   20.4.13 22:34:14

Piste, ei sitä tarvi kamista potea :) Sopivasti on just hyvin. Ja jos ei, niin se on harjoittelun puutetta. Tosin tuo ei ole terveellistä ollenkaan, en suosittele kellekkään. Tehkää niinku minä sanon, ei niinku minä teen ;)

Ja ne sun renkaat... Kuules, se yksi on uponnut pakskaan siellä muiden paineen alla. Tiiäthän sää ingenjöör....

Kurnauskis älä luota mihinkään, mikä tulee idästä! Jos hyvää haluat, niin tuu tänne käymään. Saat mukaan yhden micheliinin mukaan pisteelle :)

Ainii ja jurnutusta: mulla on pikkurillivarpaista nahat vähänä. Koeajoin niitä uusia Adidaksia :( Ja nänneistä on hanka vähänä kans. Onko tää jotain naistentautia? Pitääkö alkaa teippaan tissit, ettei "tekninen" paita hierrä verille?

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 22:36:05

Mie taidan toivotella hyvät yöt ja painua koirien kanssa peiton alle. :) Mukavaa iltaa kaikille sinkuille.

Päivämäärä:   20.4.13 22:39:28

Hey, 3:sella näkyy nyt Rusty ;) Ja kajareista tulee Gösta :) Lasissa Pato Amado ja Cape brandy.

Mites muuten teijän pms-oireet menee? Onko se vaan teidän omaa masista, vai kärsiikö siitä ympäristö?

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   20.4.13 22:48:22

Pms-oireet? Ei mulla ole. Muutenkin tuolla saralla pääsee nykyään helpolla.

Eläinrakkaan ei todellakaan kannata pariutua vastakkaista mieltä olevan kanssa. Eläimet on niin iso osa arkea, että vaikeaksi menee, jos ei sitä ymmärrä.

Kuuntelen just saippuaa ja romantiikkaa youtubesta. Ei sillä, että omat fiilikset olisi sellaiset...

Päivämäärä:   20.4.13 22:55:35

No, vahinko kiertää...:).
Pihalta löytyi yksi miesten kenkä toissapäivänä ja vielä ihan laatumerkki.
Kenellä on hukas;)?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 23:03:59

Nettioffari, sun on nyt ostettava elämäsi ekat tissiliivit. Jännittävää! Ei sulla muuten hirmuisesti ekstrapainoa voi olla jos jaksat tuosta vaan vetäistä 15km lenkin. Mikä on tavoite, missin mitat vai pieni kevätkevennys?

En välittäisi nähdä fb:ssä yhtään kuvaa surkeista koirista, kissoista tai hevosista. Härötän herkästi otokset ja jutut, joissa märräillään kuolleilla tai loukkantuneilla elukoilla. Fb:ssä on muuten pyörinyt pari näppärää vinkkiä siitä, miten vanhasta autonrenkaasta askarrellaan kätevä narutuoli tai koriste puutarhaan. Liekö joku askartelija syypää pisteen renkaan katoamiseen...?

Bridget pääsi uusintakierrokselle, koska maailmaa parantamaan tullut kaveri oli hömpänpuutteessa. Minua kiinnostaa enemmän koala, jota kaveri oli kuvannut Australianmatkallaan. Se rapsuttaa takajalallaan itseään ketterästi kainalosta. Kadehdin sitä, kuten myös reissuun päässyttä ystävääni.

Lähdetään kauas pois, sinne mis on lämmin...

Päivämäärä:   20.4.13 23:09:31

ruoste, voihan se olla, et joku on tarvinnut renkaan askartelukäyttöön, mut ois edes jättänyt sen vanteen!! Sillä ei taida askartelukäyttöä olla...
No, uusi maanantaina ja kesärenkaat alle.
Ei tämä ihmettelemällä miksikään muutu.

Päivämäärä:   20.4.13 23:12:13

Ei mulla mitään kevennytavoitetta ole. Oon kyllä itteeni tyytyväinen, mutta että jaksaa juosta sen kokonaisen maratonin, niin kaikki ylimääräinen pitäisi karsia. Enskuussa juoksen puolikkaan ja syksylle ois tavoite kokonaiselle. Se nyt vaan on taas semmoinen asia, joka jokaisen suomalaisen miehen täytyy kerran elämässään tehdä ;)

Ja jos Ruostetta ahistaa, niin tuu kyytiin, mulla ois suunnitelmissa lähtä purjehtiin Uuteen Seelantiin. Tässä sitten joskus. Pitää vielä metästää se mun eka laivani takaisin ja sillä sitten :) Mää myyn tän nykyiseni, ostakko pois? Jooko? Ois hyvää rahanmenoa tiedossa.....

Päivämäärä:   20.4.13 23:18:39

Dodii, sit olis taas salit väännetty ja koiriakin urakalla ulkoilutettu tänään, jossain kohtaa viel iltakuselle noi mutta olis taas tätä vapaa-aikaa. Hain hesestä salaatin kun ei ollu salaattiaineksia kotona. Siellä loikki pieni suloinen rusakonpoikanen! Oi että se oli ihan älyn söpö, oisin niin halunnut nappaa sen kainaloon!

Aamulla kävin vaa'alla ja se huijiskilo joka yritti tulla takas on hävinny, mut ei tää tahti kyl silti päätä huimaa. Joku tehobuusti pitäis kyl vetää, en oikein tiedä minkä viittisin toteuttaa... Mut läskin on lähdettävä!

Hirveen kade oon tommosille juoksemisille, ite jaksan puol kilsaa ja yskin keuhkonpalasia pää punasena. Et sillee. Pitäs kai sillekin jotain tehä mut ku inhoon kaikkee aerobista. Nyt olis muuten varmasti ladut lähteny hiekkateiltä, tarvii varmaan ottaa ens viikon projektiks taas juoksuharjottelua. Tänään vaan vihotteli jo toinen jalka jotain, saa nähä kestääkö...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 23:19:09

piste, se kenkä on tietenkin sen sut ja koiruudet miltei hengiltä säikyttäneen hiipparin mono. Jospa se tyyppi nyysi renkaan ja rullasi sillä kotiinsa.

"Hey, 3:sella näkyy nyt Rusty ;) Ja kajareista tulee Gösta :) Lasissa Pato Amado ja Cape brandy."
Hetki meni, mutta sit mä tajusin. Se on se mun karannut ja kadonnut kaksoisveljeni, jolla on meistä le komimmat leukaperät. Öhö öhö :P

"Mites muuten teijän pms-oireet menee? Onko se vaan teidän omaa masista, vai kärsiikö siitä ympäristö?"
En ainakaan myönnä kitiseväni tai aiheuttavani muille harmaita hiuksia. Saatan olla hieman normaalia äkäisempi, mutta lähinnä peeämäs aiheuttaa päänvaivaa ja harmia itselle, sitä kautta ehkä välillisesti muillekin. Ne kamalat mielialanvaihtelut, ällötys ja onnettomuus... Levottomuus ja pa... Pannukakut. Grr. :Z

Päivämäärä:   20.4.13 23:28:06

Kolmosella näkyy muuten Pitti... Läääääääähhhh.... :D

Päivämäärä:   20.4.13 23:37:33

Oot nää sulone :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 23:38:10

Minen mitään osta, vaan myyn myyn myyn kaiken mikä irti lähtee. Ei mulle ole Nettioffarin paatille käyttöä, mutta Uuteen Seelaantiin voin lähteä kaveriksi. Mistä tiesitkin, että se on unelmalistani kärkikolmikossa...? <3 En tosin kovin hyvin merellä viihdy, haittaakse? :P Vai että maratoonari. Kestävyys ja pitkäjänteisyys, hienoja ominaisuuksia, täysin tuntemattomia meikäläiselle :P

Mission, en tykännyt mäkään ennen juoksemisesta, hyi yäk. Veren maku suussa, pisto kyljessä ja kitinä nivelissä, ei kiva! Välillä tulee kuitenkin sellainen fiilis, että on pakko päästä polulle päästelemään höyryjä ja siiehn hölkkääminen passaa. Mä innostun lenkkeilystä joka kesä mutta innostus laantuu aina siinä vaiheessa kun polvet tulevat kunnolla kipeiksi. Ei millään malttaisi aloittaa hissukseen kun hiki pitäisi saada kunnolla pintaan ja rajoja täytyy kokeilla. Yllättävän nopeasti se juoksukunto kuitenkin paranee jos pohjakuntoa on yhtään. Eka kilsa on se pahin (karsee!), sen jälkeen se tuntuu jo ihan hyvältä, kunnes happi loppuu. Mä juoksen pätkiä, siis satoja metrejä kerrallaan, ei kilometrejä. Talvisin lenkkeily ei maistu, tulee aina röörit kipeäksi.

Päivämäärä:   20.4.13 23:43:50

Mä tarttisin juoksuvyön johon köyttää noi koirat että sais kädet vapaaks. Olis helpompi myös opettaa niille että kun juostaan niin otetaan se oma paikka siihen viereen, helpompi hallita. Mut en haluu vetovyötä koska noiden ei tarvii vetää enkä halua että ne vetää, haluisin semmosen oman virityksen ja omat hihnasydeemit kans... Parinsadan metrin pätkillä munkin pitää alottaa, usein se kyllä jää sille samalle tasolle ku ei nappaa eikä edisty tarpeeks nopeesti :D Jos nyt tulis enempi inspistä, pitää taas yrittää.

Uusi-Seelanti ois munkin kärkipään mestoja, voisin vaikka muuttaa sinne :) Jos ensin kävis kattoo ihan livenä, sitte joskus ku on rahaa...

Päivämäärä:   21.4.13 00:16:57

Hitto ettei tällä palstalla ole moderaattoreita silloin kun tarvittaisi. Puuttuvat kyllä ihan epäreilusti epäoleelliseen, mutta sitten kun joku urpo päätää floodata koko hiton foorumin niin mitään ei tapahdu. Toivottavasti tuo "kysymyksiä" -tyyppi saa bannia ihan huolella...

Päivämäärä:   21.4.13 00:22:10

Se on mailis nuutiinen? mää lähen nukkuun. Hyvää yötä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 00:34:01

Hyviä öitä pitkänmatkan rääväsuulle :)

Mission, mulla se inspis tulee kuin itsestään kun istun pari päivää perseelläni. Siinä vaiheessa alkaa jo olla niin kamala polte kintuissa, että ne vievät ihan itsestään polulle. Kun vielä onnístuu vetämään kofeiinipaukun sopivassa välissä, ei se lenkille lähteminen tunnu ollenkaan ikävältä. Sulla on onneksi noi pari ikiliikkujaa, nehän vievät sut ulos väkisinkin. Niiden kanssa rymytessä saattaa niitä juoksupätkiä tulla ihan huomaamattakin. Se on muuten aika nasta fiilis kun huomaa tauon jälkeen, että on tehnyt jotain oikein peruskunnon suhteen, koska hölkkä sujuu. Se motivoi :) Toisaalta motivaatiota syö yksi paska lenkki väsyneenä tai puolikuntoisena. Ei mulla koskaan mitään sen kummempia tavoitteita ole liikunnan suhteen, tahdon hikoilla ja saada veren kiertämään. Aina se on kuitenkin kiva huomata, että jaksaa kiipeillä hölkän lomassa pari rappusta enemmän kuin edellisellä kerralla... :)

Päivämäärä:   21.4.13 00:42:56

Mä oon kanssa harkinnut että jos rupeisin juoksemaan rappusia. Pitäis vaan löytää semmoset missä koirat voi juosta sen sijaan rinnettä.

Tulee tota kävelyä harrastettua niin paljon ettei lenkkipolulle oo koskaan mikään hirvee vimma siks ettei olis käyny :D Sen sijaan salille tulee kyllä, sais tulla useemminkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.4.13 00:58:35

Mä nyt tulin tänne vielä morjenstamaan, vaikka johan tässä pitäis kohta mennä nukkumaankin jo. Ei sen puoleen, ei mulla oikein mitään jutun juurtakaan nyt ole, mutta elossa ollaan. :p

Päivämäärä:   21.4.13 00:59:44

No katohan, Minskikin pölähti :D Ootkos ollu viihteellä kun tähän aikaan vasta tänne, just ennen nukkumattia ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.4.13 01:03:50

Ei, en oo ollu. Tässä kotosalla vaan puuhastellu kaikenlaista sen verran, ettei ole nyt tänne ehtinyt oikein kirjotella. Sain nyt kuitenkin hommat sillee valmiiksi, että pääs tännekin pyörähtämään, vaikka suurin osa taitaa jo olla nukkumassa. Kävin vähän lukemassa tota vääntöketjuakin, mutta ei kyllä millään jaksanut lukea sitä niin hyvin, että vois siihen jotain kommentoida. Ei nyt vaan napostele ja mä sain viimekerrasta tarpeekseni taas vähäksi aikaa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 01:05:51

Mäkin odotan, että mulle tulee joskus sali-inspis. En ole oikeastaan koskaan ollut kiinnostunut kuntosaliharjoittelusta tai ryhmäliikunnasta. Metsäpolku, pöyrä ja satula ovat riittäneet. Lähiaikoina on kuitenkin ollut sellasita kummaa kutinaa selkärangassa, että josko sittenkin nyt, kun kaakki on hukattu ja uudelle hurahduksen kohteelle olisi tarvetta, vois käydä kokeilemassa. Jotenkin en vaan kehtaa mennä ummikkona, vaikka opastusta olisi saatavilla, kun se tuntuu olevan niin suosittua, että KAIKKI käyvät salilla ja tietävät just miten tehdään ja miten ei missään nimessä saa tehdä ja hömpöti pömpöti. Tekosyitä, tekosyitä :P Voisin käydä salilla salaa, vaikka keskellä yötä, kun en ole kenenkään tiellä eikä kukaan katso noobia nenänvarttaan pitkin :) Voimat ovat lähivuosina selvästi ehtyneet ja tarttis muutenkin saada vähän lihasta lihasta. Ehkä jonain kauniina kesäiltana...

Rappusten pinkominen on kyllä alkuun tosi masentavaa. Lähestyn niitä intoa puhkuen ja harpon hirveällä vauhdilla ensimmäiset kymmenen, jos sitäkään, ja sen jälkeen vauhti hiipuu hirmuisen nopeasti. Se hiiipuuu ja hii... puuu... kunnes huomaan puolessavälissä kirovani koko ajatusta, jalat painavat tonnin ja könttikintut ovat jo aivan hapoilla. Hetken happibreikin jälkeen möngin mummovauhtia ylös asti ja pyyhin hikikarpaloita otsalta. Seuraavana päivänä kuljen hissillä. Parin päivän päästä voimat ovat palanneet ja innostuksenkin palattua on ihan pakko päästä kokeilemaan, pääsenkö tänään kuolematta ja hidastelematta 21. askelmalle asti. No en pääse, mutta aina on silti pakko kokeilla!

Olisko sielläpäin hiekkakuoppia tai muita jyrkkiä mäkiä, jossa niin emäntä kuin koiratkin voisivat pinkoa turvallisesti?

Päivämäärä:   21.4.13 01:13:55

Minski, mä kans rupeen lopettelee sitä typeryyttä, alkaa olla hetkeks jo ihan tarpeeks... Eikä siellä enää ole ees asiaa, pelkkää muiden mielipiteiden vääntämistä päälaelleen että saa jostain vängätä. En kyllä aluperinkään kyennyt ymmärtämään tätä näkökulmaa jostain vatun rakkauden vuoksi rakentavasti jalkojen levittämisestä vai mites se nyt menikään, jotenkin niin sadan kilsan päähän paistaa toi etti yhtäkään oikeaa parisuhdetta ole ikinä koettu joka olis kahta viikkoa kauemmas kantanut.

Ruoste, ei täs ihan hoodeilla oo hiekkakuoppia mut tota metsäkallioohan mä meen ylös alas aina talvisin ja kesäsin, siitä tykkään vaikka kuolenkin siihen just noin miten kuvailit :D Mutta just nyt se on järven ympäröimänä joten kesää odotellessa. Jos niitä hölkkävetoja alkais ottamaan tasamaalla nyt alkuun vaan...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.4.13 01:19:22

Rappuset on joo tosi kivoja, terveisin neljänteen kerrokseen muuttanut. Hissi kyllä on mut en tykkää käyttää hissejä, terveisin puijontorniin kerran rappusia ylös mennyt (ja niit rappusia sit oli... ja ne oli ritilärappuset... ei hyvä korkeenpaikankammosel... alas kyl tulin hissillä...)

Ottaako burana, vaiko eikö ottaa?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.4.13 01:19:53

ruoste: Eihän salitreeni kaikkia innosta, eikä sinne varmaan kannata väkisin vääntäytyä. Nythän tässä kesällä on taas mahdollista harrastaa niin monia hyviä liikuntamuotoja ulkonakin, että saa niilläkin kroppa aika hyvin kyytiä. :)

Mission: Niinpä, ei sitä vaan jaksa, kun koko ajan joutuu korjailemaan ja jauhamaan itsestään selviä asioita. Hermothan sellasessa menee, kun joutuu käyttämään keskustelussa melkein kaiken energiansa tollasiin turhanpäiväisiin juttuihin. Jos tää olis joku sellainen foorumi missä olis oikeasti moderaattoreita valvomassa keskusteluiden laatua, niin bannit olis heilahtaneet trollaamisesta jo aikoja sitten.

Päivämäärä:   21.4.13 01:25:31

Juu kyllä asiattomasta käytöksestä ne huomautukset napsuis paljon aikasemmin, ja ihan jollekin muulle kuin meille "katkerille ja kaunaisille" :D

ruoste, mä muuten käyn salilla yleensä melkein öisin, aina on tyhjää täys :D Tänään pelästyin ku siel oliki joku saunassa ollu, luulin et on tyhjää ja sit alko kolisee pukkareiden suunnalla ni huh..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.4.13 01:29:19

Joo kyllä tollasille trollaamisille on aika tiukka linja foorumeilla, jossa on kunnolla porukkaa ylläpidossa ja pakko rekisteröityä, että voi kirjottaa.

Mä taidan kyllä pistää nyt foorumin kiinni ja hipsiä sänkyyn. Hyvää yötä kaikille. o/

Päivämäärä:   21.4.13 01:31:28

Mulla on kans viimeset minuutit edellisestä Housesta menos, piti olla nukkumas jo aikaa sitten! Ja hitto, facebookin puoli on täydessä vauhdissa vinttikoirajuttuja, joten ainoo keino päästä nukkumaan on nyt kylmästi lyödä kone kii. Huomista varten tarvii kauneusunet! Hyvää yötä vaan täältäkin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 01:36:23

Ottaa burana.

Cloverfield vai punkka?

Heippa Minski :) Kyllä se liikkuminen joskus on vähän itsensä pakottamista, ja hyödyllistähän se erilainen (nykyistä monipuolisempi) treeni ainakin perus lihaskunnon ylläpitämiseksi olisi. Luulen kyllä, että innostuisin salitreenistäkin, ainakin vähäksi aikaa, jos saisin sen aloitettua. Mukavampaahan se olisi liikkua sadepäivänä sisätiloissa kuin ulkona, ja eihän siellä salilla ole mikään pakko koko ajan käydä. Kesällä on tosiaan kaikkea muutakin kivaa, uiminen, pitkät retket, puutarhahommat ja tallityöt - tekemistä tosiaan riittää ja jos keli on kohdillaan, liikkuu valtaosan vuodesta sisätiloissa istuva ihminen mieluummin ulkosalla. Jospa sitä kävisi syssymmällä kokeilemassa! :)

Mä en ymmärrä miten te jaksatte edes ajatella tota vänkäämistä. :D Mulla menee hermo jo pelkästä ajattelusta. Mielenkiinto lopahtaa aina siinä vaiheessa kun tietyt nimimerkit liittyvät keskusteluun. Maailmassa on mukavampiakin asioita kuin ammattivänkääjiä vastaan taistelu, kuten hammaslääkärikäynnit ja kulkutaudit :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 01:41:10

Sit se väki jo häippäskin. Öitä sinkkula :)

Päivämäärä:   21.4.13 09:12:03

Huomenta:)!
Ja sää senkun parenee, tänään ei ainakaan vielä edes tuule. Ja tänäänkin aamukahvia terassilla aivan pikapuoliin.
Kävät on uhanaa aikaa!
Nostin narsissitkin terassille, näyttää ihan kesältä:)!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   21.4.13 09:39:00

Huomenta! Ajattelin tänään vihdoin hettää tuon ulkokaluston terassille ja sitten nautiskella iltapäivällä auringosta :) ! Upea aamu, aamukävelyllä kävin ennen seitsemää ja sain pitää koko upean maailman itselläni, ketään muuta ei liikkellä näkynyt.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.4.13 09:47:47

Huomenta aurinkoiseen aamuun :)

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   21.4.13 09:57:06

Huomenta. Me kömmittiin tuossa melkein kaks tuntia metsässä koirien kanssa linnunlaulua kuunnellen. Ihanaa oli. Nyt tässä harmittelen ettei aurinko paista vielä parvekkeelle. Mut josko iltapäiväkahvit sais jo juoda ulkona. :)

Päivämäärä:   21.4.13 09:58:03

Huomenta!

Kohta pääsen taas joogaan. Siinä on päivän aloitus kohdillaan.

Kauheeta vänkäämistä tuossa toisessa topassa. Mikä sitä ihmistä vaivaa?? Aina vääntämässä jostain parisuhdeasiasta, vastustaja vaan vaihtuu. Näkökulmansa on olevinaan kovin humaani ja oikea, rakkauden puolestapuhuja ensisilmäyksellä. Kuitenkin todellisuutta ne mielipiteet eivät ole nähneetkään. Ei ihmiset ole mekaanisia robotteja, joita ei toisten teot liikuttaisi. Pettäminen satuttaa usein petettyä, ei siinä pelkkä rakastaminen riitä. Rakkaus ei riitä myöskään haluamiseen, jos ei halua niin ei halua. Halua voi kyllä lähteä etsimään ja ruokkimaan, mutta kuka saa mitään irti siitä, jos toinen harrastaa seksiä välinpitämättömänä tai jopa itsensä siihen pakottaen? Siihen topaan olisin voinut vielä kommentoida, mutta en tiedä viitsinkö.

Päivämäärä:   21.4.13 10:01:20

Kyl tää nyt keväältä alkaa todella tuntua!
Takki on liikaa terassilla, mikä ihana tunne pitkästä aikaa, KUUMA!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 10:37:56

Huohmenta. Silmät eivät tahtoisi millään pysyä kunnolla auki. Lisää kahvia, paljon kahvia. Kärpäsetkin ovat heränneet :)

http://www.youtube.com/watch?v=oBIxScJ5rlY

Kiusaan itseäni taas selailemalla asuntoilmoituksia. Väärän kaupungin taloja tälläkin kertaa. Mites kurnaun projekti, onko tänään hyvä shoppailupäivä?

Päivämäärä:   21.4.13 12:29:33

Keskipäivää :)

Rakit viety, sitten äkkiä jotain sapuskaa ja eiku liikenteeseen :)

Syvämiete, aamen. Kyllä mä vähän luulen että eräällä aidolla on oikeasti aika kurja elämä jos kiksinsä repii tosta päivittäisestä räksyttämisestä. Veikkaan että livenä aika ikävä ihminen, lisäksi todennäköisesti ei uskalla aatteitaan ääneen sanoa. Mutta minkäs teet, pakkomielle kommentoida asioihin joista ei ole hajullakaan. Ja räksyttää kunnes muut kuolevat nääntyneinä. Varmaan mahtifiilis :D Raasu...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   21.4.13 12:53:53

aurinkoinen huomen :) näistä aamuista minä tykkään. pisamat ja päivetys alkaa tarttua naamaan aurinkoparvekkeella. jostain se kylmä viima vielä viuhahtelee tai sit minä vaan oon tullu vanhaks ja viluiseks :) pitäs kaivella matkalaukku vaatehuoneen uumenista...ja mennä ulos.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.4.13 16:42:12

No huh huh, nyt saa vetästä ison ruksin sinkkulan seinälle! Mä kävin reilu kahen tunnin reippaalla kävelylenkillä :D nyt täytyis viel vähän venytel et huomennaki pääsee liikenteeseen. Tiedä vaikka nyt innostuisin täst lenkkeilystä mut tällä mun kunnollani ei kyl viel pahemmin hölkkälenkkejä viel tehä. Haluuks joku tehä mul lenkkeilysuunnitelman?

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   21.4.13 17:16:41

Iltapäivää :)

Viikonlopun työt tehty ja huomenna jatkuu. Ihanan näköinen ilma :) harmi vaan, että päikkärit teki mun päästä haminan kaupungin ja tuntuu, ettei millään normalisoidu olo.. Saa nähä pääseekö tässä lenkillekään.

Viime sykysystä asti oon käynyt juoksemassa tai ehkä se on hölkkäämistä :) Noin 6-7 kilsan lenkkejä jaksan tässä vaiheessa hölkkäillä. Se on aivan loistavaa pään tuuletusta ja siihen jos mihin jää koukkuun! :) Kunto nousee pian ja aina huomaa jaksavansa juosta pitempään. Kannattaa kokeilla, alottaa tosi rauhassa ja lyhyillä pätkillä (tosin itse en näin ole tehnyt, mutta jälkiviisaana on hyvä neuvoa muita).

Päivämäärä:   21.4.13 18:10:38

Min:in lenkkisuunnitelma:
su: tasavauhtia kevyt 60 min
ti: tasavauhtia hieman kovempaa 30 min
to: tasavauhtia kevyt 45 min

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   21.4.13 18:19:13

Kävin hakemassa pyörän talvivarastosta noin kymmenen kilometrin päästä ja päätin, että jos huomenna pääsen sängystä ylös niin alan pyöräilemään töihin. :) Kunto miulla on olosuhteisiin nähden hyvä ja palautuminen nopeaa mut pariin kertaan meinas loppuu usko kotimatkalla.

Päivämäärä:   21.4.13 18:24:34

Mulla olis niin hyvä työmatka juosta ees taas, kuus kilsaa. Nii jos kykenis juoksemaan :D Fillaria ei oo mut sillä toi on melkein "turha", liian lyhyt matka ja hyöty aika vähäistä. Jos olis hiekkatietä tonne töihin ni olis motivaatiota treenaa sitä juoksua, kun saan koirat kuitenkin ottaa töihin mukaan jos vaan haluan. Sillon vois pari kertaa viikossa hyvin juosta duuniin ja himaan, samalla olis koko lopuilta aikaa itelle ja koirat vois vaikka hylätä himaan muutamaks tunniks. Mutta asfaltilla en viitti niitä ravuuttaa tommosta matkaa. Juosten sit yksin ees taas ja päälle vielä koirien lenkitys, no, ehkä sit ku musta on tullu joku tajuton urheiluhullu :D

Ja pitäski ihan just lähtee lenkille ja salille...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   21.4.13 19:18:22

Sunnuntaita ^^ Ilma on vallan hurmaava, tehtiin jo neitsymatka pyörän kanssa, huomattavasti lujempaa pääsi paikasta A paikkaan B, mitä kävellen :D
Salille en tänään yksinkertaisesti jaksa. Eilen kuitenkin olin.

Mission, mikset ottaisi sessuja töihin mukaan, sittenhän ne eivät vaatisi sitä sun läsnäoloa kotona ihan niin paljon, eli voisin keretä useammin salillekin jos haluaisit?
Tärkeintähän on kuitenkin että mamma on siinä lähellä, koti on sitten taas jo niin tuttu paikka että menee muutama tunti ilmankin äiskää? :)

Voi vitsi kun voisi itsekin ottaa koiruuden mukaan töihin!

Päivämäärä:   21.4.13 19:37:29

Mäkin voisin ottaa koiruudet töihin mukaan, mut ei nuo viihtyneet.
Ennemmin lepäilevät kotona, kun tietävät, et tallille lähdetään iltaisin ja siellä ollaan tuntikausia.
Mulla ei ole tuota lenkittämisen tarvetta ollut koskaan.
Sikäli pääsen helpolla, et aamulla pikkulenkki ja iltapäivästä iltaan ryyheltävät sata lasissa talllilla ja kotiin tultua ruokaa ja tosiiiii sikeetä unta:).
Ne ei jaksa mitään muuta. Viikonlopun jälkeen alkuviikko ollaan maneesissa seuraamassa treenejä maaten loimen päällä ja vähän kierrellään tallialuetta, josko joku hiiri sattuis kohdalle tai vielä parempaa, rotta, niin saadaan kunnon äksöniä kehiin....rottia vaan ei oikein tahdo löytyä, jos joskus sattuu metsässä kohdille, niin "partio" kyllä riehaantuu aivan totaalisesti ja se rottariepu kyllä heittää henkensä ton parivaljakon kynsissä alta aikayksikön:).

Päivämäärä:   21.4.13 19:55:33

Tänne Mission 6 km kuulostaisi sopivalta pyörämatkalta. Ja tietysti riippuu työstä, mutten haluaisi olla jo matkan takia puhki.

Tänään oli muuta, ruoste ei ole edistynyt muuttoprojekti.

Päivämäärä:   21.4.13 21:07:20

En mäkään viitsi niitä järjestäen pitää töissä mukana, ei ne viihdy. Saishan ne toki totutettua ja tosiaan jos olis parempi reitti niin sen juoksun kannalta sitte totuttaisin enemmänkin. Paremmin ne silti kotona lepää, mutta tietysti jos ovat mukana ja noi lenkit päälle ni saishan ne illan ja yön levätä. Kävellen ollaan joskus käyty, hyvää sekin tekis itelle tietty mutta se asfaltilla yhteensä 12km saa kyllä pysyä satunnaisena noilla, jumiutuvat vaan siitä. Eikä viitti liian paljo pitää silti, kateushan se käy muilla osastoilla kuitenkin ja alkavat vikisemään niin se loppuu sitte siihen. Nyt on kuitenki hyvä että semmoset päivät otan mukaan ku on jotain eläinlääkärikäyntiä keskellä päivää tai suoraan töistä lähtö jonnekin tai vastaavaa. Ylitöissä viikonloppusin jos oon ni sillon ovat mukana, hyvällä kelillä just ees taas sitte kävellen.

Tunti lenkkeiltiin ja olis tehny mieli juosta, vaan jotain rasitusta on jaloissa. En sitte uskaltanut. Salille tarvis kyllä lähteä, leffapopparit pitää polttaa pois! Ja kuri jatkuu sitten taas, ei herkkuja enää...

Päivämäärä:   21.4.13 21:33:11

Mission, mä muistan Nippusipulin hyvin, oli monta monituista vuotta täällä.
Siksi paloi taulu, kun joku kehtasi provota hänen nimimerkillään.
Täällä pidempään kirjoitelleet kyllä muistavat Nippiksen, tuonkin ketjun aloittaja aivan varmasti, mielestäni on törkeetä kirjoitella tänne tuolla nimimerkillä, kun se nyt ei varmasti tule kenelläkään mieleen ihan noin vaan.
Edesmenneille kuuluu kunnioitus, Nippis nyt lähti aivan liian nuorena.

Päivämäärä:   21.4.13 21:37:26

Mun mielestä aloittaja kuulosti vilpittömältä ja vaihtoi jo nimimerkkiä. Muilla taisi mennä vähän mässäilyksi siinä ketjussa. Mutta joo, varmaan ihan aiheellista ettei kirjoita samalla. Mä luulen että oon ite varmaan pyörinyt ihan muissa topikeissa kun en varsinaisesti muista, mutta eikai kaikkia voi muistaa jos ei ite paljoa juttele just niiden kanssa.

Nyt ois kyllä mentävä sinne salille, tai sitten se on edessä huomenna maanantain kunniaks ni mieluummin kyl nytte... Yrittäisk jaksaa...

Päivämäärä:   21.4.13 21:39:13

RIP nippusipulillle, tosin ketään yksittäistä kirjoittajaa en ole juuri seurannut.

Vaikken taikauskoinen olekaan, kuolleen nimmarilla en tekstiä laatisi.

Päivämäärä:   21.4.13 21:42:31

Vaihtoi nimimerkkiä, kun älysi, et jengi suuttui.
Olisin häröttänyt, jos ois vielä jatkanut yhdenkään viestin verran ja hommannut bannit saman tien.
Joku järki pitää ihmisen päässä olla, vaikka täällä provoaakin!
Sentään kuolleille rauha!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.4.13 21:56:15

Jo on ollu kultturelli ilta, eka kuuntelemassa sellokonserttia ja nyt bingossa :D

Nettioffari, aika lyhkäsilt ajoilt kuullostaa ja vaan kolmena päivän?

Päivämäärä:   21.4.13 21:57:17

Ei tulisi mullekaan mieleen edesmenneen nimimerkillä kirjoitella mitään, en mäkään ole taikauskoinen, mutta ei ikinä tulisi edes mieleen moista mokaa!!!
Erityisesti Nippusipulin elämänvaiheita täällä seuraten, en tuomitse häntä mistään.
Aina ei voi jaksaa, ei ainakaan siinä helvetissä, mitä joutui kokemaan.

Lähettäjä: hä 
Päivämäärä:   21.4.13 22:00:45

Nyt pakko kysyä.. Nippusipulin muistan, mutta mitä hälle käynyt?? Ja mikä tämä topikki mistä puhutaan ja ollaan vihaisia?

Päivämäärä:   21.4.13 22:18:21

Kysele jostakin muualta, täällä ei tiedä asiasta kukaan mitään.

Päivämäärä:   21.4.13 22:31:10

Min, se onkin alkuun ja jos ei ole juossut, niin ei saa rasittaa liikaa. Muutama viikko tuolla ja sitten pidentää aikaa. Palautumiseen pitää olla välipäiviä tai kunto menee vaan alas. Ja ne jalat totutella siihen jouksuun, ettei riko niitä heti alkuunsa :) Kaikki kävely ja muu liikkuminen siinä välissä on hyödyksi. Tuolle tiistaille vois samalla ottaa lihaskunnosta huolehtimisen, eli punttia.

Pikkuhiljaa aikaa vasten ja sitten pitemmän päälle sitä matkaa. Siis jos on jotain tavoitteita lenkkien suhteen, niinku mulla ois. Toivottavasti tämä jää nyt elämäntavaksi, eikä hetken hurahdukseksi... Kun on sen tavoitteen saavuttanut, niin sais uutta tavoitetta putkeen ja homma jatkus.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 22:33:07

Pitääkö aloittelevalla olla lenkkeilysuunnitelma? Eikö voisi mennä vain niin pitkään ja kovaa kuin huvittaa ja niin usein kuin huvittaa? Tai siis vähän useammin kuin oikeasti huvittaisi, mutta silti. Venyttelysuunnitelma olisi lenkkeilysuunnitelmaakin tärkeämpi.

Kyllä se huvitus kannattaa kaivaa esiin vaikka kiven alta, tai käy näin.

Mission, mikä leffa? Mama? Hyppäsitkö syliin? Tekikö mieli? ;)

Mikä päivä, oikein :) <3 :) <3 :)! Huputiti hummani hei. Nyt tekisi mieli käpertyä sohvalle jonkun ison jonkun kanssa. Vaikka törpön tai tynnyrin. Onneksi ei ole tällä hetkellä mitään paheita tai hetken mielitekoja saatavilla, kurinalainen päivä päättyköön saman kaavan mukaan. Ehkä ihan vähän marjoja ja kermavaahtoa :P

Päivämäärä:   21.4.13 22:46:38

Avanto ajaa saman asian venyttelyn kanssa ;) Mää oon huono venytteleen. Oonki notkea kuin rautakanki. Pitäs sitä ja pitäs tätä... Nyt rusty tuli ja heräsi, mun ois varmaan aika mennä nukkuun :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 23:06:04

Avanto?!? Hyi hui hemmetti :O Hyiseen veteen ei mua saisi kirveelläkään, niin viluinen olen. Hrrr, pelkkä ajatus saa ihon kananlihalle. Mä olen myös mallia rautakanki, venyttelen joskus ja jouluna. Täytyy pysyä liikkeessä koko ajan, niin paikat eivät ehdi jäykistyä. :)

No just joo, ei taida yökyöpeleillä olla toivoa kun normimiähet menevät nukkumaan siinä vaiheessa kun meikäläiset vasta aktivoituvat. Hiisi vieköön. Nettioffarilla taas herätys ennen kukonlaulua? Ei käy kateeksi. Aijaijai, kyllä ne aamuyön unet ovat niitä makeimpia. Meikkis kääntää kylkeä raukeana vielä moonta kertaa siinä vaiheessa kun aamuvuorolaiset raahautuvat kahvin voimin maanantain hommiin. Lälläslää ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   21.4.13 23:16:30

Ei saa ruoste lällätellä :D Maanantaihan on NIIN ihana...
mä taidan valvoo vähän pidempään, kun tänään on jostain kumman syystä tullut lähinnä pötköteltyä... :)

Päivämäärä:   21.4.13 23:16:32

Tsadaa! Oon vahva, oon niin vahva! Peilistä mulkoili kyllä joku läski jonka keskivartalo on korvattu rantapallolla :p Menin salille vähä plääh-fiiliksellä mutta jumankautsi että rauta taipui, jalat oli kovemmat ;) Painoa sai lisätä niin paljon et jännä nähä pääseekö huomen ylös sängystä :D Onneks toi kyl auttaa aika hyvin että oon yhä kipulääke-lihasrelaxantti -kuurilla... Toi perhanan vararengas vaan ei meinaa kadota sitte millään, ärsyttää.. Nii ja polvi kiukuttelee, just joo.

Ruoste, Die Hard oli ohjelmistossa tällä kertaa, eivät mokomat halunneen mamaa näyttää missään niin aikasin ku aikataulut anto periks. Brucen olivat vanhentaneet, ei se noin vanha oo, ei oo :D Mut se hoiti noi hyppimiset ihan hyvin, ei tarvinnu katsomossa sentään hyppiä, hirmusia hyppyjä niil kyl olikin että en semmosii uskaltais ees :p Tais stuntit hypellä eniten...

Päivämäärä:   21.4.13 23:18:04

Ai niin, yks rautakanki ilmottautuu täälläkin! Olis pakko mennä johki joogaan tai pilatekseen tai viiskymppisenä en kyl taivu enää ees istumaan... Nytki tarttis venytellä kintut jotka raskaan työn tänää tehny, en jaksa, lösähdin jo :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.4.13 23:55:41

Koskahan se Brucen hahmo oikeasti kualee ja mitenköhän kovaa se tulee kuolemaan? Mä kävin alkutalvesta pilateksen alkeiskurssin ja tarkoitus oli jatkaa harjoittelua tänä vuonna, kurssimaksunkin maksoin, mut sit... Tiedät kyllä miten homma menee :P Joogaakin olen kokeillut, melkein jopa hurahdin siihen ja tein liikkeitä joka ilta, mut sit... Pakollinen läsnäolo tunneilla sakon uhalla olisi pop :)

Jos tota hölkkää meinaa jatkaa koko kesän olisi kyllä pakko opetella venyttelemään kinttuja. Koko kroppa on niin kiero ja tää tyyppi niin kireä, että kintut kipeytyvät turhan helposti. Mutta kun se on niin tylsää! Nettailen mieluummin. Löytyisiköhän juutuubista venyttelyvideoita? Siinä muodossa se varmaan maistuisi ja oppi uppoaisi.

Päivämäärä:   22.4.13 00:03:42

Kun viittis tehä sitä venyttelyä ees vähäsen, sekin auttais... Pakotetaan toisiamme? Aina kun tulee hehkutus urheilusta niin heti naputtamaan että "venyttelithän?, venytäpäs nyt 5min isoimmat lihakset, mars" :p

Toivottavasti Bruce ei kuole, tai siis se hahmo, ehkä se jatko-osissa vielä saadaan ainakin langanpäähän vanhainkodista, sitten kun ei enää jaksa rollaattorillakaan hakata ketään ja pyörätuolilla jahdata jengiä. Jotenkin alkaa kyl jo sattumaan sen hakkaamisena oleminen, se kun tuppaa saamaan aikalailla turpaan noissa... Ehkä ne vanainkodissa sitten vaan huitasee sitä tyynyllä ;)

Oliko muuten pilates vai jooga venyttävämpää, tai tuntuko jommastakummasta olevan enemmän hyötyä millään saralla?

Hah, yritti tehä taas keskiyöt, senkin heppitallinet...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 01:04:48

Joo, ja jos ei tule hehkutusta täytyy huutaa "nyt se läskiperse ylös penkistä stna!", mut sillai ystävällisesti ja hyväntahtoisesti :) Alkaa kyllä tuntua siltä, että personal perseellepotkijalle on tarvetta. Se sama tyyppi sais patistaa paitsi hikoilemaan, myös venyttelemään, siivoamaan, kokkaamaan, lukemaan ja lähtemään ulos...

Tirsk, Bruce rollaattorilla, still hot ;D

Jooga on venyttävämpää. Pilates on nopeatempoisempaa ja siinä tulee hiki :) Molemmista on hyötyä, mutta pilateksen kautta löytyy niin paljon lihaksia, joiden olemassaolosta en tiennytkään, että siitä riittää varmasti hupia pitkäksi aikaa. Sitä ajattelin siis jatkaa.

Päivämäärä:   22.4.13 01:13:25

Bruce on aina hot, ei sen tavi ku vähä vilauttaa the hymyä ja sulan nopeemmin ku jäätelö auringossa...

Meidän pitäs muuttaa sinkkujen omalle bootcampille, joku noista uroksista vois tulla vetämään semmosta kunnon armeijakurin leiriä :D

Höh, molempi parempi siis... muistaakseni meidän salil olis kai jooga, se olis kyllä mulle oikeasti järkevämpi kun kuitenkin yritän sitä punttiakin vääntää, eli venytystä oikeesti tarttis... Mut pilates kuulostaa mielenkiintosemmalta. No, pitääpä kattoa, tarviiko tässä alkaa salia vaihtamaan viel kesän aikana jos ei tonne nyt tuu yhtään niistä mitä tarviin. Työntäköön sen zumban hitsiin sieltä, tilalle jotain kivempaa :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 01:33:02

Ai että mä haaveilen sellaisesta kuntoleiristä :) Raitista ilmaa, puhdasta vettä, terveellistä ruokaa, reipasta seuraa ja monenlaista liikuntaa aamusta iltaan! Urokset hei, naarailla on tarpeita... :P

Meni taas yliajaksi vaikka yhdeltä piti olla pedissä. Täältäkin saisi joku aina potkia pellolle. Hyvää yötä :)

Päivämäärä:   22.4.13 01:37:17

Veit jalat suustani! Ikäänkuin ne sinne mitenkään taipuis... :D

Piti totisesti olla yheltä nukkumassa, ja unohdin ottaa noi lääkkeetkin jotka unettaa kivasti. Eikä väsytä yhtään. Kuri pitäis tähänkin hommaan saada, uni olis tärkeetä... No, ihan hetken katon Kostoa viel boxilta, sit pitäs nappienki nukuttaa ettei mee pyörimiseks. Koneen sammutan kans jo. Öitä :)

Päivämäärä:   22.4.13 06:26:20

Vieläkö täällä nukutaan? Ei mulla töihin kiirettä ole, väsytti vaan illalla, niin menin nukkuun :) Ottaako joku kahvia?

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   22.4.13 07:10:16

No ei tietenkään nukuta, töissä oltu jo vartin verran :)
Kyllä se tästä taas lähtee ku saa parikuppia sumppia...
Siellä on heti aamusta tosi hieno keli, taitaa tulla ihan hieno päivä :)

Päivämäärä:   22.4.13 07:29:03

Huomenta:)!
Töihin on lähdettävä tällekin maanantaille...väsyttäisi kyllä, mut ei se nyt auta...haukotus!

Päivämäärä:   22.4.13 08:32:25

Pilates on kehonhuoltoa, parannetaan liikkuvuutta, ryhtiä jne. Tavallinen jooga (hatha yms.) on lähinnä venyttävää, mutta joitakin voimaa lisääviä liikkeitä löytyy. Suosittelen astangajoogaa. Se on parasta! Se on rankin noista eri joogamuodoista, se kehittää venyvyyttä ja voimaa. Alussa edistyminen on nopeaa.

Meillä on tuossa salilla ihan venyttelytuntejakin, mutta en yleensä käy niissä, kun niissä tulee niin paljon liikkeitä, joita ei kaipaa juuri sillä hetkellä. Kotona voi keskittyä niihin ongelmakohtiin. Munkin pitäis venytellä enemmän, mutta astangan aloittamisen jälkeen harvemmin on pakottavaa tarvetta.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   22.4.13 08:32:48

Huomenta! Ihana aamu jälleen ja aurinko paistaa :) .

Teitä liikkujia kun täällä on, niin neuvokaapa kuinka pitkään flunssan jälkeen pitäisi olla vielä vähemmällä liikunnalla? Olen tuon kuntopyörän kanssa vetänyt 5x viikossa hikijumpan (40-45 min) ja lisäksi n. 10-15 min vatsalihasohjelman, mutta nyt n. viikon verran olen flunssan kourissa käpristellyt. Kovasti jo haluaisi palailla päiväjärjestykseen, mutta pitäisikö aloitella rauhallisemmin vai vielä odotella että viimeisetkin tuhinat lähtee nenusta?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.4.13 09:11:42

Huomenta, saisko teen sänkyyn?

Ihana tuo rantapallo :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.4.13 09:12:51

Mmmmaanantaihuomenta :) Auringon lämpö vie ihan kohta voiton keväisen maan kylmästä hohkasta, pian voi riisua villasukat ja kirpistellä alastomia varpaita ja venytellä kohmeisia raajoja ulkona aamu-auringossa. Tämä päivä voisi olla vaikka hyvien juttujen päivä. Sen toteuttamiseen tarvitaan kuitenkin hirmuisesti hyvää kahvia. Aloitan siis siitä. Samalal pohdin hyviä ajatuksia. Ei maanantaimasista tänään, ei ehdi, ei huvita, ei kannata!

Viikonloppu hurahti ohi ihan puolessa hetkessä. Lenkkarit saivat levätä ja terdekalusteetkin jäivät vaille huomiota. Kevätsiivous jää ehkä kesäkuulle :P Rantapallona luokses pompin... Tänäänkin tehdään pieniä päätöksiä, EI osteta kingistä kummempia herkkujäätelöitä, voidaan hyvin ja hikoillaan, eikö? :)

Moppena en huhkisi ennen räkärallin loppumista ja voimien palaamista. Tekisin korkeintaan kevyitä happihyppelyitä, jotta veri lähtee kiertämään. Malttia, malttia, levätäkin täytyy :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.