Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 263

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.4.13 15:18:21

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1109252&t=1109252
Luoja varjele ihmisen lasta heppatytön sulhoksi joutumasta. Täällä niitä nyt kuitenkin on jos tahdotte onneanne kokeilla :P

Heippa valtsu!

Re: Sinkkujen topic 263

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   19.4.13 15:20:29

Moro ruoste. :D Hyvä alotus mutta mun kohalla pääs käymään just tuo pahin mahollinen skenaario.. :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.4.13 15:22:46

Moi valtsu :)
Mä kävin joskus sillon aikoinaan alkuaikoina täällä jollain nikillä jota en kuollaksenikaan muista, vähän aikaa. Mutta kyllä mä sut muistan sieltä, hienoa että menee hyvin :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.13 15:25:30

No kerro Valtsu nyt, minkälaisia ne heppatytöt on, kun sulla on ihan konkreettista kokemusta asiasta;)?

Päivämäärä:   19.4.13 15:27:02

Moi mission. Mä taisin olla mukana ekan 100 topikkia. :) Hyvin menee kyllä ja toivottavasti jatkossakin..

Päivämäärä:   19.4.13 15:28:19

Piste: Siis yleisesti kaikki vai vaan tämä nykyinen? :D

Päivämäärä:   19.4.13 15:35:50

No kerro nyt kaikki ja tämä nykyinen...

Päivämäärä:   19.4.13 15:40:26

Nämä kaikki on ollu aika avoimia ja kovia puhumaan. Räväköitä persoonia, myös nykyinen. Minä koen sen silleen että pitääkin olla koska ite en mikään moottoriturpa ole vaikka täällä saattaa vaikuttaa siltä. Vähän vaikea kertoa silleen ettei menis henkilökohtasuuksiin. :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.4.13 16:56:47

Olen jotenkin valtsu ajatellut, että siellä pohjoisessa kaikki ovat räväköitä ja kovia puhumaan. Kai siellä muunkinlaisia on. Montako heppatyttöä valtsulla on muuten ollut, jos sopii kysyä, kun puheeksi tuli?

En muuten osaa oikein laskea itseäni heppatytöksi, kun harrastus on jäissä - vaikka hevostelu on ollut iso osa elämää.

Päivämäärä:   19.4.13 16:58:49

kurnau, sama homma, en oikein tiedä mikä oon. Tai siis ei se heppatyttöys kyllä ikinä irtoa verestä, se on fakta. Mutta ei sitä oikein enää voi mainostaakaan kun ei oo ku koiria :D Mut tulee vielä! Joskus vielä... Ajattelin kyllä että vois sitä kesällä kattoa jotain lainapolleakin pitkästä aikaa. Ehkä. Jos uskallan :p

Lähettäjä: aicaramba 
Päivämäärä:   19.4.13 17:11:24

valtsu hei, oletko sinäkin Lapista? :)

Päivämäärä:   19.4.13 18:12:52

Miksei aina voi olla perjantai... Nyt ois levotonta, pitäskö mennä kotiin ja lenkille :)

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   19.4.13 20:28:07

Minähän se niitä sinkkukoreja kaipailin käyttöön joka paikkaan :) En tosin tiiä löytyiskö iteltäkään pokkaa ainakaan heti ottaa sellaista käyttöön, mut voispahan bongailla kivan näköisiä sinkkumiehiä aluksi. Ehkä sitä sitten jossain vaiheessa rohkaistuis itekki. Kaupassa käynti on muuten toisinaan aika ahistava kokemus, kun näkee onnellisia pareja ympäri kauppaa suunnittelemassa v-lopun ruokia.. Onko teillä muilla tämmösiä fiiliksiä?

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   19.4.13 20:37:43

Onpa kiva kuulla et Valtsu löysit etsimäsi. :) Onnea! Niistä alkupuolen kirjoittelijoista myös SuSah on edelleen onnellisesti parisuhteessa. :)

Mie en taida tällä hetkellä edes haluta mitään vakavaa. Sinällään tää sinkkuelämä on kivaa ja tuo ex paljastu niin urpoks et en ihan heti uskalla ottaa sitä riskiä et seuraava on yhtä idiootti.

Mut semmosen sinkkukorin kyllä nappaisin jos niitä tarjolla ois.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   19.4.13 20:42:19

Hiih! Luin jostain naistenlehdestä tuosta että sinkut bongaa toisiaan Stockalla perjantai-iltaisin. Hieman hymähdellen katselin tänään Lidlssä ympärilleni lounastauolla... urospuolisia liikkui paljon, tosin keski-ikä tuossa 80 tienoilla ;) .

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   19.4.13 20:53:49

jaa että stockalle perjantai-iltana?? pitääpä laittaa korvan taa :) jos vaikka...joo täytyy joku ilta poiketa :) tämä ilta poiketaan kotisohvalla...

Päivämäärä:   19.4.13 21:15:44

Nyt olis vähän levoton fiilis, ei tekis mieli tehdä mitään järkevää vaan jotain ihan muuta. Lähteä vaikka ryyppäämään :D

Myöhään meni töissä, ei ehi salille enää tänään. No huomenna päivä uus...

Yllättävän hiljaista täälläkin perjantaiksi!

Päivämäärä:   19.4.13 21:28:50

Ei se Stockan ruokaosasto mikään sinkkubaari ole, mutta miksei nopea pokaa kumppaneita mistä vain. Olen muuten kuullut saman urbaanilegendan jo vuosia sitten.

Missä on nuo sinkkukorit? Tahtoo sellaiseen kauppaan.

Päivämäärä:   19.4.13 21:32:24

Hellou!
Alkaa käydä rasittavaksi, kaikki kisat on siirretty herpesviruksen pelossa ja kotona hinkataan...
En ymmärrä. Jos hevoset on terveitä, varotoimet takaraivossa ja normaali kevätflunssa-aalto menossa, johon kuuluu myös herpesvirus niinkuin joka ikinen kevät aikaisemminkin, niin miksi, oi, miksi, kaikki kisat siirretään tänä keväänä??????
Kolmen viikon tauko on ok, mut että vielä toukokuukin!!!!
Ihme hysteriaa!
Kantavat tammat ja pikkuvarsat ymmärrän, et pidetään tallit kiinni eikä vieraita ravaa, enkä halua toki omianikaan ketään vierasta lääppimään, mut normi varovaisuus ja maalaisjärki päässä, kisaaminen ei tartuta ketään.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.4.13 21:43:06

Tänään on ihan paska päivä >:/

Mua on laiskottanu koko päivän enkä oo taas saanu oikein mitään aikaseks. Heppa jäi taas ratsastamatta. Koiran kanssa käytiin vaan pieni kävelylenkki. Kaikki mun vaatteet näytti ihan hirveiltä tänään mun päällä. Ai miten niin turvoksissa? Yritin opetella hiusten laittoa youtuben ohjeilla. Piti tulla tällaisia: https://www.youtube.com/user/bebexo?feature= ja https://www.youtube.com/watch?v=rA2Xoqu6EdA. No eipä tullut, vaan kauheita hapsottavia harakanpesiä >:/ Sisko hehkutti facebook-päivityksessään Barcelonan lomaansa ja sitä, että ovat olleet jo vuoden yhdessä "kultansa" kanssa. Niin sitä vaan toiset saa oman kullan ja pääsee lomalle; tai osaa edes laittaa tukkansa hyvin, tai jaksaa kuntoilla ja liikuttaa koninsa kunnolla eikä vaan lusmuilla >:/ Minä tein pitsaa. Ja söin sitä. Paljon. Liikaa. Eikä mieli parantunut yhtään :(

Päivämäärä:   19.4.13 21:48:37

piste, toi on kyllä tylsää jos on urheiluelukat kisakunnossa muttei sitten pääse. Turhauttavaa.

Niina, äläs nyt, paskoja päiviä pitää välillä olla niin voi olla mukavampi ilta sitten vaikka :D Mä oon tänään ollut aika hyvällä tuulella niin voin lähettää sinnekin vähäsen. Vaa'asta on pysyttävä kaukana niin hyvä fiilis jatkuu :p

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   19.4.13 21:48:45

Mie Niina niin tiedän tuon fiiliksen. :( Tsemppiä, onneks ainoa suunta on ylös.

Miulla on ollu todella rankka viikko töissä. Veto ihan kokonaan poissa.

Kävin lenkillä nyt illalla ja koira pyydysti ja tappo myyrän... Se on sisäistäny vähän liian hyvin tuon raakaruokinnan. (Me siis asutaan ihan kerrostalo taajamassa).

Nyt herkuttelin ruisleivillä ja katon avan romanttista hömppäleffaa.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   19.4.13 21:48:57

Tytöt hei, sitten niitten sinkkukorienne kans pitäkää heppa-aiheista paitaa tai kypärää päässä, että tietää ponkata oikeaa seuraa ;) Siis niinku jos vaikka nuha sattus olemaan :P

Ruoste, mää kävin shoppaileen. Yksin. Piti päivällä sut kuhtua mukkaan, mutta firman tietoturva alkoi kettuileen väliin, niin pistin viestin poikki... Keittiöön sain pöydän tänään, tuolit saa joskus. Makso sen verran, että saavat kestääkkin seuraavat 20 vuotta. Vähintään.

Päivämäärä:   19.4.13 21:52:38

Niina onko sulla pms? Voimajaksuhali täältä :)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   19.4.13 21:54:05

Heippodei:) Mulla oli taasen kiva päivä. Monenlaista tuli turattua ja huomennakin ois vielä töitä, tosin iltavuoro ja sitten ois pari päivää putkeen vapaata. Jeeeeeee:)

Mulle tuli tänään lehmäkuume. Näin maailman ihanimman pienen lehmänpoikasen. Tahdon sen omaksi. Ja nyt mietin kuumeisesti miten sen saan...Se oli mustavalkoinen, pikkuinen ja sillä oli suuret räpsysilmät...Olen ihan rakastunut:)

http://www.youtube.com/watch?v=gA4V0ZLyytI

Heippa valtsulle:)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   19.4.13 22:02:48

Niina: noita huonoja päiviä sattuu aina välillä. Ehkä huominen on parempi? Lähdet vaan aamulla elukoiden kanssa ulos. Jos vaikka aurinko paistaisi tai ainakin ilma olis raikas?

Laitoin alkuviikosta sen kahvikutsun ja asiaan piti palata huomenna, mutta kahviseura yllätti ja pyysikin tänään kupposelle. Kauhee stressi odottamattomasta pyynnöstä ja harkkatyökin jäi kesken, mut oli kivaa. Huomenna nähdään taas isommalla porukalla lounaan merkeissä. Siitä ihmisestä tulee itselle jotenkin lämmin olo. En kyllä tiedä mitä haluan hänestä mut ihan takuulla ei sekään tiedä mitä tahtoo.

Jotenkin se mun alkuvuoden reippaus on melko lailla tiessään. Ajatus jostain vakavasta hermostuttaa. Vähän niin kuin tuossa eilisessä testissä, se kohta missä jouduttiin Siperiaan: "juoksen karkuun".

Päivämäärä:   19.4.13 22:03:52

"Lähettäjä: no.
Päivämäärä: 19.4.13 21:52:38

Niina onko sulla pms? Voimajaksuhali täältä :)"

^ no en tiedä mikä on, voihan se toki olla tuommonenkin, selittäs varmaan aika paljon. Inhoon naistenpäiviä jo muutenkin oikein sydämeni pohjasta, niin tuohan se vielä siitä puuttus... Kateutta mie itse ehkä ennemminkin epäilen syyksi tällä kertaa. Ja siitä kateudesta seuraavaa itsesääliä ja siitä seuraavaa itseinhoa. No, huomenna on päivä uus, ja suunta kohti naapuricityn suunnattomia shoppailumestoja: Agrimarket ja Tokmanni :p

Päivämäärä:   19.4.13 22:05:59

pikkis, oi, lehmä :) Mäkin voisin sitten lottovoitosta hommata pari lehmää ja lambia kans :)

Syvämiete, oliko tää nyt se joka pyysi kahville ja et menny ku luulit että tulee joku kolmas mukaan, vai olitko se sinä jolle niin kävi?

Päivämäärä:   19.4.13 22:10:22

Ei Niinalla ole pms:).
Sillä on nyt vaan kevätmasis, joka menee ohi kun saa itsensä hilattua hevosen selkään päivittäin ja lopettaa tuon itsensä mollaamisen NYT!!
Kaunis ja timmi muija, mut kun asuu niin korvessa, ettei sieltä mitään fiksua miestä löydy, niin tylsistyy yksin.
Ihmisten ilmoille, toivottavasti se duunipaikka napsahtaa, joutuu neito tälläytymään joka päivä ja alkaa ne kledjutkin näyttää päällä ihan kivoilta:)!!!

Päivämäärä:   19.4.13 22:10:44

Mistä päin Niinan siskon mies on? Kuulostaa namulta.

Ja siis uskon, että jos Niina liikkuisi ihmisten ilmoilla ja tapailisi miehiä, se oma kulta voisi löytyä hyvinkin nopeasti. Sama pätee täällä pariin muuhunkin.

Voi piste turhauttavaa, kerrankin kaikki valmiina sotaan, ja sitten noin. Yleensähän vain hevonen on lievästi ja selittämättömästi ep, ja siinä on mennyt puoli kisakautta.:/

Päivämäärä:   19.4.13 22:15:26

En ole yhtään perillä noista teidän sinkkukoreista, mutta kuulostaa aika hauskalta.

Äh, mullakaan ei ollut se paras pvä.. Aamulla nukuin pommiin ja olin jotenkin tosi väsynyt. Ei niin millään olis jaksanut nousta, varsinkin kun avasi verhot ja näki sään. Edelleen harmaata, sadetta ja märkää. Eilen illalla satoi vielä niin komiasti valkoista, puhasta lunta. Kaiken lisäksi autosta hajosi se puhallin. Mikäs se nyt on.. No kuitenkin se vipu, mistä väännetään lämpöä/viilennystä, päätti sitten kuumua ja sulaa. Olisikohan oikosulkua tai jotain, tiedä häntä.

Huomenna jos laittaisi nokan kohti Saariselkää, ja päiväkin saisi sitten olla vähän parempi kiitos! :)

Päivämäärä:   19.4.13 22:19:39

piste -> Eipä se oo semmonen duuni, mihin pitäis tälläytyä :p Siihen ei iki kuuna päivänä kuulu mitkään jakkupuvut ja korkkarit, vaan ennemminkin kurahaalarit ja kumisaappaat. Ja verta, hikeä ja ehkä kyyneleitäkin. Ja silti se olis ehkä mun unelmaduuni :) Hakemus oli ainakin menny perille. Niinkun varmaan tuhannen muunkin hakemukset... No, mulla ainakin olis tuohon duuniin hyvin soveltuva koulutus

kurnau -> no se on ihan siitä lentokentän läheltä tietysti =D

Päivämäärä:   19.4.13 22:26:08

Mulla on mieskuume, kilpahevoskuume ja nyt siis lehmäkuumekkin. Mistähän näihin tauteihin saisi saikkua? Tai parannusta? Muuten on hyvinkin onnellinen olo. Tietysti jos nuo kaikki edellä mainitut saisi itselleen niin voisi muuttua onnettomaksi...

http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjws

Kesä on tulossa. Ei tässä kannata nyt ruveta masentumaan tyttäret. Liikuntaa lisää, unta ja vitamiineja. Eiköhän se masennuksen alku niillä lannistu:)

Päivämäärä:   19.4.13 22:27:55

Lehmänpoikaset on vasikoita, suukko! Pääsinpä loistamaan:)! Vaikka en maalainen olekaan:)!
Juu, kurnau, korventaa niin pirusti!!
Hevoset liikkuu kuin unelmat; puhtaasti, rennosti, innokkaasti...eli rusetinhakumatkalla oltaisiin, mut niitä veetun kisoja perutaan kokoajan jonkun normiviruksen vuoksi!!!!!
Viruksen tarttuminen on suoraan verrannollinen järkeen; ei kosketa kuin omiin kamoihin, ei anneta hevosten haistella vieraita hevosia eikä päästetä niiden lähelle, ei anneta vieraiden ihmisten kosketella omia hevosia, ei jäädä yöksi vieraisiin talleihin vaan ajetaan kotiin vaikka yö, desinfioidaan käsiä ja kenkiä ja vaihdetaan vaatteita joka välissä....jne.
EN ymmärrä, miksi kisat perutaan!!!!!
Tosi turhauttavaa!! Kotikenttää, maneesia ja maastoja täs kai tämä kisakausi kierretään....HUOH!!!!

Päivämäärä:   19.4.13 22:34:50

Pikku suukko, tänne kelpaisi lehmän sijaan iso pehmokirahvi, näin sellaisen tänään leluosastolla. Oikea lehmä taas olisi mielenkiintoinen tuttavuus, en ole hevostelusta huolimatta ollut juuri lähietäisyydellä lehmiin.

Liikuntaa lisään vain, jos salille tulee lisää kuubalaisten miestanssijoiden ohjaamia tunteja.:)

Päivämäärä:   19.4.13 22:35:31

.:Lehmänpoikanen on itse keksimäni hellittelynimi maailman ihanimmalle ja suloisimmalle vasikkaprinsessalle, minkä tänään näin.:)

Hevosten taudit on aika herkkiä tarttumaan. Omalla tallilla oli joitain vuosia sitten pääntauti. Vaikka kuinka desinfioitiin, vaihdettiin vaatteita ja oltiin varovaisia niin silti kaikki hepat sairasti taudin vaikka talli on kolmessa eri osassa. Liian varovainen ei tautien kanssa voi olla. Eli ihan hyvä että peruvat kilpailuja. Sitten ei enää naurata kun se tauti iskee omalle kohdalle, omaan hepoon.

http://www.youtube.com/watch?v=dPM83ExiATY

Päivämäärä:   19.4.13 22:38:51

en mä siis millään pahalla sitä peeämässää :) mulla ainakin on kerran kuussa...ovulaation jälkeen alkaa rumuus-/hajamielisyys-/kömpelyyspäivät hiipiä elämään...on epäviehättävä olo kaikenkaikkiaan...kiukuttaa ja harmittaa helpommin...nuo oireet voi lievittyä tai voimistua miehen kanssa...riippuu siis kemioista...parhaassa tapauksessa miehestä saa niin paljon hyvänolonhormoneita että pms on olematon ;)mä tiedostan tän syklin niin hyvin itsessäni. sit alkaa taas uusi nousu menkkojen jälkeen...mut näin se luonto on järkännyt :)

mä aattelen niin että kun joku kerta oon kokeessa paikassa oikeeseen aikaan, joku huomaa minut ja ihastuu...joku jossain...Niina sullekin se tapahtuu, ennemmin tai myöhemmin :) usko vaan...

Päivämäärä:   19.4.13 22:51:40

Hitto, kun mäkin ehtisin joskus kiukutella ja kärsiä pms:stä!!!
Ei vaan ehdi eikä voi.
Hevosten kanssa jos kiukuttelen, ne antaa niin takas, et ei ole tosikaan!!!
Ovat kyllä opettaneet mulle ettei emäntä turhia kiukuttele, tai jos niin käy, nielen hiekkaa alta aikayksikön! Asiasta saa kiukutella, mutta ei turhasta.
Pojat valitettavasti tietävät, milloin tekevät oikein ja mä vaan kiukuissani rissaan. Lähtö tulee hiekalle, jos alan liikaa rassaamaan.
Nöyryys on molemminpuolinen edellytys, meillä ei auta kukkoilla eikä kanoilla!!!
Ei neli- eikä kaksijalkaisen.

Päivämäärä:   19.4.13 23:01:01

Hevosissa ja niiden kanssa tekemisissä on se hyvä, että maadoittavat, eikä siinä ehdi miettiä liikaa.

Mistä tuli mieleen: Mission tule pois jankutustopasta, huh sitä.

Päivämäärä:   19.4.13 23:10:52

:D kurnau, no niin varmaan pitäis, olis mulla parempaakin tekemistä :D Mutta se tais olla mun vuoro, viimeks oli Minski ;)

Päivämäärä:   19.4.13 23:14:00

Noniin, nyt on tukka "laitettu". Perinteiset letit siis, ne mie sentään osaan tehdä. Eli huomiseksi kikkurat tilattu; jos vaikka runsaamman näkösellä tukalla mielikin paranis :)

Se on kyllä totta, että nyt pitäs heppa liikutta joka päivä, kun siihen on mahdollisuus. Kohta nuo soratiet menee niin koviks, ettei niillä pysty menemään enää muuta kuin käyntiä. Eli sitten vähenee meidän ratsastelut entisestään, kun ei oo edes sitä omaa kenttää.

Ja kiitti no kannustuksesta sullekin! Kyllä vaan meinaa usko loppua jo näin kolmenkympin kynnyksellä aina ajoittain. Mutta onneks on vielä niitäkin päiviä, jolloin toivo elää. Ja sitten on vielä niitäkin päiviä jolloin nää kotona jo olevat Onni ja Toivo riittää :)

Päivämäärä:   19.4.13 23:15:51

Mission on jäänyt joo turhaa jankuttamaan, anna jo olla:)!
Kurnau, vaikka ei ihan heti uskoisi, niin kyllä noi pojat pitää mut hemmetin hyvin kurissa ja nuhteessa, niillä on toi ihme vaisto, joka sanoo niille selkeesti, et jos tuo emäntä alkaa veetuileen turhasta, lähteköön satulastaki...ja mähän tietty pyrin pysymään kyydissä, siinä on vaan kiukku nieltävä ja unohdettava kaikki muu v*tutus:).

Päivämäärä:   19.4.13 23:17:07

Niina sulla on ongelma vaan toi asuinpaikka, kun oot siellä eristyksissä ilman kontakteja. Kun niitä kontakteja tuntuu olevan vaikea luoda kaupungissakin, niin kyllä siellä sitten vasta onkin! Toivo elää kyllä, ihmisten ilmoille vaan pitää vähän väliä raahata ittensä, ei siinä muu auta. Tai sitten netti. Näkyy olevan avuksi ihan kaupunkilaisillekin ;)

Päivämäärä:   19.4.13 23:17:25

Mission on jäänyt joo turhaa jankuttamaan, anna jo olla:)!
Kurnau, vaikka ei ihan heti uskoisi, niin kyllä noi pojat pitää mut hemmetin hyvin kurissa ja nuhteessa, niillä on toi ihme vaisto, joka sanoo niille selkeesti, et jos tuo emäntä alkaa veetuileen turhasta, lähteköön satulastaki...ja mähän tietty pyrin pysymään kyydissä, siinä on vaan kiukku nieltävä ja unohdettava kaikki muu v*tutus:).

Päivämäärä:   19.4.13 23:19:12

piste, vitsi kun jaksaa ärsyttää toi että jos sanoo jotain niin se pitää väkisin vääntää joksikin muuksi mitä en ole sanonut, ärh. Minski oli viimeks niin sankari siinä edellisessä vänkäyksessä viiltävällä analyysillään että oon ihan kade. Olis pitäny se vaan tallentaa johki ja lyödä se tonnekin :p

Päivämäärä:   19.4.13 23:19:17

Täällä on hirveesti yksinäisiä naisihmisiä. Pitäisköhän ryhtyä hamehomoksi? Ei vaines. Vitsi:)

http://www.youtube.com/watch?v=tE7Ou0WkO-I

Mä taidan mennä nukkumaan niin jaksan olla taas huomenna kiitollinen ja onnellinen tästä omasta elämästäni:) Öitä.

Päivämäärä:   19.4.13 23:19:30

Sori, lähti tuplana:)!

Päivämäärä:   19.4.13 23:25:47

Totta Mission, ei kaupungeissakaan automaattisesti sopivia sinkkuja tapaa, tai jos ohi kulkeekin, millään tutustu. Pitäisi olla jokin sama työ, harrastus tai kaveripiiri.

Piti syödä pari turkinpippuria, nyt on mennyt parikymmentä. Miksei pelkkää salmiakkijauhoa ole enää myynnissä?

Päivämäärä:   19.4.13 23:30:16

Niinpä, ei kaupungissakaan helposti tapaa ketään, jos on oikein avoin ihminn niin mahdollisuuksia tietysti on enemmän, mutta jos ei nyt ihan niin älyttömän spontaani ja ekstrovertti ole niin vaikeahan se on alkaa ohikulkevaan massaan tutustua tuosta vaan.

Mun herkut on kaikki kaupassa, mehukeitto on ainoa mikä menee herkusta mutta muut mätöt on kaupassa ja jääkaapissa odottaa salaatti :)

Päivämäärä:   19.4.13 23:35:54

Mission: joo, sama tapaus on kyseessä. Se arviointivirhe tuli korjattua.

Oon miettinyt tällä viikolla mihin ihmisten välinen kemia/ tykkääminen perustuu. Ihmisten välillä on jotain enemmän kuin fyysisyys tai mikään biologia. Jotain, jonka tietää ensimmäisellä sekunnilla ennenkuin tuntee toista ollenkaan. Sielunkumppani-topassa sitä selitettiin sieluilla ja sieluperheillä. Puhutaan samalla aallonpituudella olemisesta ja välillä olevasta kemiasta, siitä että "tuntuu kuin olisi tullut kotiin" ja "olemme tunteneet aina"-tunteesta. Psykologia selittää tätä erilaisilla teorioilla erilaisista ihmistyypeistä (esim. eri värityypit) ja feromoneilla ja dna:lla.

Samahan pätee ihan ystäviin, joistakin aistii heti, että tullaan toimeen ja toisia kavahtaa ennen ensimmäistä sanaa. Miten te selitätte ihmisten keskinäistä tykkäämistä?

Päivämäärä:   19.4.13 23:36:12

Wau Mission, lahjotatko vähän selkärankaa mullekin herkkujen suhteen..?

Ja uus vasen lapa tulis myös tarpeeseen, tää entinen on ihan jumissa taas ja se tuntuu inhottavalta koko ajan. Toivottavasti back on track hoitaa homman yön aikana. Hyvät yöt ja paremmat huomiset kaikille! :)

Päivämäärä:   19.4.13 23:37:24

Minskin jankutuspärjäävyyttä en osaa sanoa, kun ei noita pitkiä litanioita jaksa lukea. Mutta saa tietysti kirjoittaa, jos se jotenkin tuntuu tarpeelliselta. Viimeistä sanaa siellä ei saa kukaan, kerrankin tuli jatkotopa 10, ja väsytystaistelu vain jatkui. Satunnaiset lukijat eivät tienneet yhtään, mistä alussa oli puhuttu.

Aloitan pikkuhiljaa oman väsytystaisteluni unimasan kanssa, tänään katsotaan kauan, kuka on kuka.

Päivämäärä:   19.4.13 23:38:58

Genuine on sitä luokkaa vänkääjä ja kaiken valkoisesta mustaksi muuttava, ettei sillä kaikki harmaat aivosolut pyöri normiradalla:).
Anna vängätä yksikseen, kyllä se jo täällä tunnetaan ja ymmärretään, ettei sillä muuta elämää ole kuin jauhaa sitä samaa topiikista toiseen:).
Mikäli se helpottaa hänen psyykettä, niin hyvä!!!

Päivämäärä:   19.4.13 23:48:11

Öitä Niina :) kurnaulle tsempit masan kanssa!

piste, niinpä, toivottavasti se helpottaa. Taitaa olla kyllä todella kurja olla tuolla ihmisellä, vaikkei varmaan kyllä edes tajua. Meneehän toi nyt pari päivää tossa huvikseen, mutta tällähän on näitä vetämässä päivittäin ja tuntuu saavan kiksinsä niistä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.4.13 23:53:30

Joskus ajatteleni pienessä päässäni ripustaessani viimeisiä kosteita loimia kuivumaan varttia vaille yksitoista illalla, että elämässä on varmaan muutakin. Sitten vilkaisen nurkkakarsinaan, jossa mammutti vetää sikeitä naama heinäkasassaan. Se katsoo minua väsyneenä: "onks pakko nousta halimaan? Etsä vois rapsuttaa tota naapurin junnua?" No minähän rapsutan ja toivotan hyvät yöt naapurikarsinan orivarsalle, joka alkaa jo omasta mielestään olla liian iso poika tyttöjen halibullaksi. Valoja sammuttaessani totean, että juu, elämässä on toki muutakin, mutta tuskin mitään näin mukavaa. Huomenna on taas kiire, huoli, stressi ja ikävä, mutta hevosen selässä ei ole mitään hätää.

zas, et ole ainoa. Minuakin ahdistavat kauppareissut. Juuri niinä päivinä kun tunnet itsesi pieneksi, yksinäiseksi ja onnettomaksi vaikuttaa siltä, että kaikki muut maailman ihmiset ovat liikkeellä pareittain. Niinä päivinä tulee tutkailtua pakastealtaiden sisältöä erityisen tarkasti. Osin siksi, ettei halua nähdä ympärillään pyöriviä (oletettavan onnellisia) ihmisiä ja kenties myös siksi, että olettaa jostain löytyvän apua tai helpotusta omaan oloon. Jospa avain onneen onkin kätketty pakastevihannesten väliin, tai löytyisikö se sittenkin pinattikeittojen joukosta...?

kurnau (ja aicaramba), sínkkukorit löytyvät Espoosta, Ison Omenan cittarista. Yksinäisyyden (tai itsenäisyyden, miten sen nyt ottaa) julistaminen on tähän mennessä ollut vapaaehtoista. Keltainen väri erottaa sinkkushoppailijat muista korishoppailijoista.

Nettioffari, olisit vaan tullut hakemaan. Olisin mieluusti lyönyt tänään hanskat tiskiin ja sanonut pomorouvalle, että sommoro, löytyi juuri mielekkäämpää puuhaa muualta, pidä tunkkis ja kahvileipäs kans. Harkitsen uraa personal shöpping guidena. Makuni on huono, vitsini samoin, mutta osaan tehdä impulssiostoksia ja yllyttää muitakin niiden tekemiseen. Piä rusty mielessä kun seuraavan kerran lähdet keittönpöytäostoksille :)

Ikeassa oli myynnissä sylikokoisia pehmohauvoja ja -nalleja. Just sellaisia rutistettavia. Kahdesti olen jo onnistunut kävelemään niiden ohi nappaamatta yhtä kainaloon, mutta kolmatta kertaa en siinä ehkä onnistu. Haaveilen tosin vieläkin puolitoistametrisestä jääkarhusta, unelmanpehmeästä, lämpimän pörröisestä. Tekisi mieli käydä naapuritalon naistenvaateliikkeestä kysäisemässä, mistä otus oli ostettu ja mihin ihmeeseen se katosi näyteikkunasta. Taidankin käydä.

Päivämäärä:   19.4.13 23:54:18

Syvämiete, sen kun tietäis. Outoja juttuja noi. Mutta vaikka uskon rakkauteen ensisilmäyksellä, uskon myös rakkauteen harkinnan perusteella. Itse olen löytänyt yhdestä ystävästä sen saman aallonpituuden todella pitkän ajan kuluessa, vaikka alussa oltiin enemmän hyvänpäiväntuttuja. Mutta niin vaan se tietty "kemia" sinne kehittyi. Nyt vanhempana olen antanut itelleni enemmän aikaa ja muille myös, en enää luota täysin näihin "joo" "ei" salamadiagnooseihini. Paitsi jos ne ovat erityisen voimakkaat, silloin se on joku vaisto joka kertoo ja sitä pitää kuunnella.

Jotenkin ymmärrän salamarakastumisenkin helpommin kuin salamainhoontumisen. Miten ihmeessä toisesta ihmisestä voi tietää ihan heti että ei tule toimeen tai ei ymmärrä tai on täysin väärää seuraa, oli se sitten romantiikan saralla tai ammatillisessa mielessä. Ja vieläpä näistä tuntuu olevan kaikkein varmimmin oikeassa, jos joku on täysin punainen valo ja varoituskyltti ja kaikinpuolin "so not my person", se kyllä aina ihan varmasti osoittautuu sellainen olevan.

Päivämäärä:   20.4.13 00:06:03

ruoste, mä oon ihan kade, en yhtään olis halunnut kuulla tota kuvausta heppojen peittelystä nukkumaan :) Melkein haistan lämpimän hevosen ja heinän, kuulen unisen heinänrouskutuksen hiljaisuudessa kun astun ulos pimeään ja kirpeään ilmaan... Ikävä! Kyllä ton takia jo vähän kärsii alkupäivän :D Se olotila, väsynyt mutta onnellinen ja huoleton. Tulikohan eurojackpotti mulle... ostan tallillisen heposia :P

Päivämäärä:   20.4.13 00:07:14

Ihana tuo Ruosteen jääkarhu! Toivottavasti se olis vielä tallessa. :)

Mission: uskon itsekin myös rakkauteen, joka voi ilmaantua yllättäen tai tuntemisen myötä. Jotkut saa kyllä hälytyskellot soimaan ja silloin pysyn kyllä kaukana. Vaistoaan kannattaa kuunnella, uskon niin vakaasti. Se tuntuu tosiaan pätevän etenkin noihin inhokkeihin.

Päivämäärä:   20.4.13 00:17:20

Jaa minun viesti ei ole ilmestynyt.. No koitetaan uudestaan.

ruoste, ai nuita sinkkukoreja on oikeasti! Minä luulin, että ne ovat vasta suunnitteluasteella tai jotain sinne päin. Aika jännä, en ole ennen kuullutkaan :) Onkohan muualle tulossa? Tänne perähikiälle ainakin ehkä kymmenessä vuodessa, heh.

Ja ihana kuvaus ruosteelta, olen niin samaa mieltä!

Päivämäärä:   20.4.13 00:26:33

Keskiyö syö viestejä, jos on aloitettu juuri ennen kahtatoista ja postaa sen jälkeen niin viesti katoaa. Sitten vaan heti takaisinpäin selaimessa ja kopsaamaan se viesti sieltä, takaisin etusivulle avaamaan ketju uudestaan ja postaamaan uusiksi:) Yökyöpeleiden vitsaus ;)

Päivämäärä:   20.4.13 00:29:46

Kyl se Mission on aivan lyömätön tunne, kun kävelee talliin, jossa asuu parikymmentä hevosta, kaikki muut on hiljaa, mut omat hörisee jo kun ajan pihaan. Se hörinä, et "tulit, onpa kiva", alkaa itkettää....se jatkuu niin kauan, että kävelen moikkaamaan. Joka ikinen päivä. Olinpa sit millä tuulella tahansa mennessä. Lähtiessä olen aina aurinko, niin paljon hevoset mulle antaa:)!
Tähän päivään mennessä ei ole sellaista miestä löytynyt, joka ymmärtää tuon tunteen ja on sen kokenut:)!!!

Päivämäärä:   20.4.13 00:34:00

piste, onhan se. Mulla oli sellainen hevonen joka tunnisti meidän auton äänen kaukaa, nousi nukkumasta tuijottamaan ovea joka kerta, tallimestari sitä nauroi aina ja ihmetteli mistä ihmeestä se niin tarkasti tietää, ei erehdy koskaan:) Kun olin tallissa se seuraili aina katseellaan missä menen, hyvä että syödä malttoi...

Mutta joskus vielä, se oma taas:)

Päivämäärä:   20.4.13 00:38:37

Hyvät yöt kaikille havosnaisille ja -miehille;)!
Jälkimmäisiähän täällä ei liiemmin ole...:).

Päivämäärä:   20.4.13 00:48:06

Mission, en tiennyt tuotakaan! Kiitos paljon infosta, nyt ei pitäisi viestit kadota :)

Mullakin samoja kokemuksia kuin teillä. Hoitoheppani tunnisti autoni, ja oli sitä ilo katsella kun pihaan kurvasi kaaralla ja tämä juoksee laitumen kokoisen tarhan toisesta päästä pillilaukkaa häntä putkella portille. Ja hörisee tietenkin korvat hörössä. Hmh, ihanat karvaturvat!

Päivämäärä:   20.4.13 00:53:09

Hyvät yöt kaikille jo nukkumaan menneille ja aikoville tasapuolisesti :)

Päivämäärä:   20.4.13 00:55:28

Öitä vaan kadonneille, tää lähtee nyt viemään rakit kuselle ja sitte varmaan joutuu viel vähä vääntää kättä tuolla yhdessä toisessa topassa ainakin joten täällä taas kohta ;)

Päivämäärä:   20.4.13 08:47:46

"Ajaudut omalaatuiseen tilanteeseen, yritä pitää asiat käsissäsi. Joudut ehkä luopumaan suurista suunnitelmistasi, mutta tilalle tulee jotakin paljon parempaa."

^ jeejee, tämähän kuulostaa mukavalta =D Luulin olevani menossa tänään Keski-Karjalan messuille, mutta meidän vanhusten suosikit Sutki&Sorjonen esiintyykin siellä vasta huomenna, eli JOS mennään, niin vasta huomenna. Siitäkin huolimatta täänään suuntana Kittee, vaikka sitten ilman niitä messuja. Heppojen rehuja on saatava tänään.

Gutten Morgon unikeot!

Päivämäärä:   20.4.13 08:52:14

aicaramba: No en ihan lapista mutta kainuusta. 6 heppaharrastajaa on ollu mut ei siitä sen enempää. :)

Niin ja huomenta kaikille.

Päivämäärä:   20.4.13 08:57:14

Huomenta :) aurinko on on. ihanata.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   20.4.13 09:03:27

Huomenta ja mukavaa lauantaita :)

Täällä sataa lunta! Mihin se kevät meni?

Päivämäärä:   20.4.13 09:03:41

Huomenta sinkuille! Oma (vähäinen) kokemukseni on että se salaperäinen keimia on oikeastaan samanlainen huumorintaju. Toisten kanssa natsaa heti paikalleen, nauretaan samoille asioille ja toisista sitten jo ennen ensimmäistäkään sanaa huomaa että kulkee ihan eri sfääreissä. Minulle semmoinen täysin tosikko on sellainen, joka nostaa niskakarvat pystyyn, en oikein osaa tulla edes toimeen tosikkojen kanssa.

Auriko paistaa, hieno päivä tulossa! :)

Päivämäärä:   20.4.13 09:24:35

Aurinkoista huomenta sinkkulandiaan:)!
Upee sää, paistaa täydeltä taivaalta, linnut livertelee ja terassilla on 20 astetta mittaris lämmintä!!
Ensimmäiset aamukahvit juotu tälle keväälle terdellä:).
Ei voi enää viikonloppu ihanammin alkaa!
Ja kuinka ollakkaan, tallille lähden tällaisena päivänä hyvissä ajoin ja ulkoilen poikien kanssa koko aurinkoisen päivän.

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 09:29:59

Huomenta! Kirjoitit ruoste ihanasti hevosistasi. Mie en oo hevostellu liki puoleentoista vuoteen. Muutaman kerran oon käyny valmennuksia pitämässä kavereille. Miun palo hevoshommiin sammui jossain vuosien 2207 ja 2008 välillä kun miun elämäni rakkaudet, kaksi upeaa ja omalaatuista tammaa lähti ikivihreille vuoden välein. Sen jälkeen heppailu oli vaan työtä ja nyt se ei oo tosiaan ollu enää sitäkään.

Kattelin et tänään vois hautautua tv:n ääreen. Ensin tulis tv5:lta kaks romanttista hömppää klo 16:30 alkaen ja sit twister subilta yheksältä. :) (eikai miulla vaan oo tylsä lauantai ilta?)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.4.13 10:32:15

Huomentapäivää! Mulla piti alkaa loma, mutta aamukampaan kasvoi yksi piikki lisää. Maanantaina on pakko mennä vielä vähän duunailemaan. Sitten lomailen. Ja keskiviikon tienoilla lähdetään reissuun. Romanssi voi edelleen oikein hyvin, ainoa vitsaus on liian vähä yhteinen aika. Reissussa otetaan kyllä vahinko takaisin korkojen kera. :D

Mitäs tänne? Muutama uusi nimi näkyy olevan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 10:35:29

Huomenta, huomenta, aurinkoista lauantaita kaikille! Kuumaa kahvia ja koivunmahlaa, sisäistä aurinkoa ulkoisen kaveriksi :) Suupielet kiipeävät hiljaa taas ylöspäin, sininen taivas ja valossa kylpevä, horroksesta heräävä luonto antavat toivoa ja puhtia. Kenttäkausi korkattu eilen (vihdoinkin) ja tänään jatketaan harjoituksia ilta-auringossa.

aicaramba, ei muuta ku vinkkiä lähimmälle kookauppiaalle, että sinkkujen rusettishoppailut olisivat aika jees juttu näin kevään korvilla. Sinkkukorisysteemi lienee tällä hetkellä vain yhden yksittäisen kauppiaan päähänpisto, tosin sitä on muuallakin aiemmin suunniteltu. Tiedä vaikka siitä tulisikin laajempi ilmiö. Toivottavasti :)

sinkku, tuohan on ihan normaali lauantai-illan setti :) Ei tylsää laisinkaan! Eipä täälläkään sen kummempia suunnitelmia ole; ehkä töihin, ehkä pariin rätti- ja monokauppaan puhkikuluneiden lempifarkkujen ja saapikkaiden seuraajia etsimään (...tu. nimim. Ihateshoeshopping!), sit ehkä tallille ja ilta ehkä sohvalla venytellen. Twisterkiintiö taitaa kuitenkin olla jo täynnä tältä vuosisadalta kiitos ht.netin, sen skippaan siis :P

Moppe, on täysin samaa mieltä kanssasi! Huumorin on käytävä toisen kanssa yhteen, ainakin jossain määrin. Muutenkin keskustelun täytyy sujua. Se, että "juttu kulkee" on vahva merkki siitä, että synkkaa ja sellaisen ihmisen kanssa on helppo olla. Sen sijaan on hirvittävän hankala olla ihmisen kanssa, joka vastaa juttuihisi vain hymähdellen tai toteamalla "ai jaa". Näistä tulee väistämättä sellainen fiilis, että tuo ihminen ei kuunnellut lainkaan mitä sanoin tai sitten sitä ei vain kiinnosta. En itsekään ole mikään papupata mutta tuppisuiden kanssa en tule toimeen. Tosikkokaan ei käy, itse revin huomaamattani huumoria vähän joka asiasta. Toisaalta se toinenkaan ääripää, pelle, joka ei pysty keskustelemaan mistään vakavasti, ei käy. Kuten sanottua, näiden ominaisuuksien tulee sopia yhteen, jotta synkkaisi. On tietenkin olemassa ihmisiä/ihmistyyppi, joka vetää jotenkin kummasti puoleensa ennen kuin edes avaa suutaan, mutta alkukipinöitä kummempia kemioita en minä ainakaan ole onnistunut tällaisten tyyppien kanssa kokemaan.

Syvämiete: "Jotain, jonka tietää ensimmäisellä sekunnilla ennenkuin tuntee toista ollenkaan. Sielunkumppani-topassa sitä selitettiin sieluilla ja sieluperheillä. Puhutaan samalla aallonpituudella olemisesta ja välillä olevasta kemiasta"
Minä luulen, että kyse on ainakin osittain herkkyydestä - kun on samalla "aaltopituudella" jonkun kanssa, hän ymmärtää luonnostaan sinun elleesi, ilmeesi ja sanasi ja sinä ymmärrät hänen reaktionsa ja tunteensa. Tällaisen ihmisen kanssa on helppo olla, kun osa epävarmuudesta poistuu.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.4.13 11:48:29

Huomenta sinkkulaan :)

Mä kävin eilen rokotettavana ja nyt ei vasen käsi enää toimi kunnolla ku särkee pahuksen paljon. Ja oon hyvin varma et sil sairaanhoitajal on jotain mua vastaan... kattelin et millasel neulal se mua pistää ja juteltiin niist neuloista, kuulemma tykkää käyttää hoikilla tytöillä pienempää neulaa... täytynee varmaanki alkaa laihduttaa...

Tirli, ihana kuulla et siel menee hyvin :) mihin lähette reissuun?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.4.13 11:53:13

min: etelän lämpöön mennään.

Lähettäjä: M75 
Päivämäärä:   20.4.13 12:02:02

Olisko Kylmälän lähettyviltä ketään naista kahvia vailla?:) Talleja täälläpäin näyttää olevan vähän jokanurkalla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 12:15:33

M75, meinasitko korpikuusen juurella sen kahvin tarjota, vai täytyykö ne kaffet keittää siellä tallin taukotuvassa? :) Kahviloita tuolla seudulla ei ainakaan liikaa ole :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 13:39:19

No ei sit, olisin voinut tuoda kahvileipääkin. :P

Päivämäärä:   20.4.13 13:50:57

Oijoijoijoi... Nyt jäi B&J kakkoseksi; mun uusi suosikki on Aino suklaa- ja vaniljakermajäätelöä, toffeepaloja ja mintturakeita. NAM. Miten mie en oo aiemmin tuota maistanu. Tai ehkä onneks en..

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 13:53:56

Eijeijei, älkää kiltit puhuko herkuista. :D Miun elämäntaparemontti on kestäny nyt reilun kk. Kiloja on lähteny ihan kiva määrä mut tää herkkujen tuska on edelleen jäätävä. Tän viikonlopun pienestä suklalevystä (tumminta mitä kaupasta löytyy) on jäljellä vielä pari riviä (itsehillinnän huippu siis).

Mut josko mie sit lämmitän linssikeittoa. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 14:06:49

Niina, on se niistä kahdesta kuitenkin pienempi paha, B&J on paljon tujumpaa. Mun lempi-Ainoni on niistä pikkupurkeista se suklaa-lakuhässäkkä ja isoista törpöistä ehdottomasti maitosuklaa. Mmm, ihan täällä kuola valuu :P

sinkku, sitrushedelmätkin ovat hyviä! Ja purukumi! Ja pahvi! :D Ei herkuttomuudesta tarvitse kärsiä, mutta perinteisten herkkujen sijaan täytyy opetella nauttimaan jostain terveellisemmistä herkkuloista. Itseään täytyy huijata vähän ja asennoitua siten, että joku sallittu herkku, esim. parin desin jogurtti, on tooosi hyvää ja korvaa litran jäätelöä vallan maniosti, niin vieroitusoireet helpottavat vähän. Ehkä ;P Mulle se suurin houkutus ja koetinkivi on ollut juuri tuo herkkujädeallas. En pysty kulkemaan sen ohi hypistelmättä tai ainakin tuijottamatta niitä kaloripainajaisia.

I <3 U B&J D:

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   20.4.13 14:12:22

ruoste: Mie oon saanu jo sen suolaisten herkkujen himon selätettyä ruisleivällä, jossa on pestoa ja reilusti kasviksia päällä. Mutta makealle en oo keksiny korvaajaa. Sallin itelleni tuon yhen suklaalevyn (85g) viikossa. Toki hedelmät on hyviä ja niitä syön, samoin marjoja mut aivot on vielä ainakin niin hiilarikoukussa että itsehillintä on koetuksella. :D Kiitos kannustuksesta!!

Päivämäärä:   20.4.13 14:33:28

Huomentaaaaa tai siis kaunista iltapäivää :)

Voi luoja etä tuli vietettyä upee tunti ulkona, NYT on mun makuun kevät!!
Koirien lempparipelto oli sulanu, ja erittäin iso osa rinteestä myös kuiva, oli lääniä missä rellestää:) Olivat kyllä niin käsittämättömän onnellisia ja ottivat riemun irti ihan täysin rinnoin. Syksyllä lakastunut heinikko näytti auringossa kylpevältä kuivuneelta savannilta, aurinko lämmitti muttei liikaa, tuuli viilensi muttei jäätänyt, peipot piti raivokasta konserttia, kaikki oli kertakaikkiaan täydellisesti:) Tunnin imin itteeni hyvää fiilistä ja tällä energialla varmaan rullaan viikon ainakin ihan kevyesti. Koirat on totaalisen lötköjä, eivät jaksa edes ruokaa odottaa hereillä :D

Nyt tarvii kyllä silti jotain syödäkin...

Tirli, onnea onnesta :) Ihana kuulla että kaikki menee hyvin, sitä välimatkaa ja yhteisen ajan puutetta lukuunottamatta siis :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   20.4.13 16:05:44

Hyvää päivää.

Mites menee sinkkulassa? Säpinää, sutinaa tai ihan vaan tavallista? :D

Päivämäärä:   20.4.13 16:25:52

Moi R, no tietenkin sutinaa, säpinää ja sitä tavallista :D

Naapurismieskin tuli rupattelemaan tohon aidalle, oisko kevättä rinnassa ;)

Tarttis menä shoppailee kevättakki mutten jaksais. Nääh, ehtii sen ens viikollakin, jos jotain vanhaa kaivais vaan kaapista. Pitäis siivotaki, jos kohta viittis tota partsiosastoa vaikka, ku on niin hyvä ilma :)

Päivämäärä:   20.4.13 16:57:25

Aurinko tuolla paistoi kuin pyrstötähti muumilaaksossa (henkisesti vietän jotakin helmikuuta), kävelin hakikseen aasiakauppojen alueelle ja ostin järjettömät määrät järjettömän kalliita mausteita. No eivät ne heti pilaannu. Mutta ison osan olisi saanut k-kaupasta ja jopa edullisemmin. Rakas iso-roban k-kauppias, olin harhateillä, ota minut takaisin.

Ei tee mieli ostaa mitään (ruoan ostaminen ei ole mitään oikeaa shoppailua), olisi hauskempaa heittää jotakin roskiin.

Tirli en välittäisikään auringosta.:/ Enkä syö muuten pihlajanmarjojakaan.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.4.13 17:02:59

Päästäkää mut pois täältä!! *potkii ja hakkaa konttorin ovea*

äRsy, kel vipinää on, se siitä vaietkoon. We don't kiss and tell! :P Mitäs sulle?

Päivämäärä:   20.4.13 17:11:45

ruoste :D You prude... ;) Missä pussaillaan? Hei pussailemaan, joo, mäki haluun :p

Josta tulikin mieleeni että voi hyvänen aika taas mitä unta näin viimeyönä! Oumaigaaaad, mistä ihmeestä noita oikein tulee... Mulla oli siinä unessa siis mies, johon olin täysin lätkässä, pääsin muuten pussailemaankin :p Se uni oli jotenkin ihan tajuttoman pitkä ja täynnä lämpöä, ei mitään rivoja juttuja kuitenkaan. Tää mies oli muuten sitten jonnin verran nuorempi... wonder why... :D No mutta hei, parempi unissaan ees. Ei ihme että en halunnu herätä ;)

Päivämäärä:   20.4.13 17:15:07

Voi V***U, täällä taas ärräpäät lentelee! Hyvä päivä kääntyi taas huonoksi >:/ Kävin ratsastamassa, ja kun olin takaisin tallilla, niin huomasin, että heppa on tiputtanut toisen etukenkänsä lenkin aikana. Ja mie en huomannu mitään :o Siellä vaan naama messingillä ravailin ja laukkailin. Soratiellä. Ja nyt se kaviokin on sitten sen näköinen, että sillä on menty soratiellä ilman kenkää. Voi @!#$ hitto @!#$ @!#$ ja kaikki muut mahdolliset maailman kirosanat!!!!

Joten ratsastuksen jälkeen harrastettiin pyöräilyä samaa reittiä pitkin ja etsittiin pudonnutta kenkää puolen suvun voimin. Onneks oli taas apujoukkoja, koko päivähän tuossa olis muuten mennyt. Vaan löytyhän se lopulta. Siinä se nökötti nätisti tien poskessa kepin juuressa. Onneks ei ollu lentäny minnekään pöpelikköön, sieltä sitä ei olis löytäny erkkikään. Nyt se pitäs vielä saada takaisin kavioon, ja se voikin olla helpommin sanottu kuin tehty. Kengitysexpertti lomailee Barcelonassa joten siitä ei nyt ole apua edes puhelimen välityksellä. Eli omin neuvoin on nyt pärjättävä. Saa nähdä mitä tästäkin tulee :/

Päivämäärä:   20.4.13 17:16:16

Mission, olen katellinen... mulla ei flaxi käy edes unessa ;)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   20.4.13 17:37:47

Mä oon Missionille tupla kade, mää en saanut ees kunnolla nukuttua :/

Mutta kävin minä polttamassa tuossa 300g läskiä. 15 km lenkin heitin ja hyvältä tuntui. Se pitäs vaan jaksaa löntystää, että menis rasvan poltolla... Nyt keskisyke oli siellä 150 kieppeillä. Kun laihdutteletta, niin se yhden läskikilon polttamiseen joutuu juokseen ripeästi kaksi viikkoa, jos tekee tunnin lenkin päivässä. Rasvassa kun on se 9000 kaloria, niin se vaatii hommaa. Niin helppo kun se on salakavalasti hommata herkuttelemalla... Yhden keppanan päivässä ylimääräistä nauttimalla saa vuodessa 8 kiloa läskiä seurakseen. Tänään minä nautiin useamman. Aloitin jo, tulen sitten illalla häiriköimään teitä :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   20.4.13 17:40:31

Iltaa

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.4.13 17:53:52

Mä kaipaisin nyt jotain säpinää tälle illalle mut kattotaan nyt. Mun koulukirjat tarvittis kyl kans huomioo... blah, jääkööt huomisel tai maanantail, nyt tekis mieli lähtee viihteelle ja vaikka syömään ulos :)

Päivämäärä:   20.4.13 17:54:15

Nettioffarin jutun jälkeen alkaa tuntua, että nyt sinkkulassa on luettu liikaa bridget jonesia, ja täällä käy laihdutuksella boostailu, oli tarvetta tai ei.

Mission täälläkin on toistuvasti noita romanttisia unia. Koskaan ei ole tapahtunut niin, että samoja ihmistä olisi tavannut oikeassa elämässä. Ja ruoste täällä unimasa on kanssa leikkinyt vaikeasti tavoiteltavaa, tosin myöhäisaamun puolella paransi yhteistyötä kuin sika juoksuaan. Voi kun joku opettaisi unimasalle edes kellon.

Päivämäärä:   20.4.13 17:59:11

Ihanaa alkuiltaa sinkkulaan:)!
Tallilta palattu, auringosta nautittu koko poppoo ja ulkoiltu oikeen urakalla!
Mä olen sippi, mut erittäin positiivisella tavalla:).
Korkkasin kylmän oluen ja buutsit nostin terassin pöydälle...kuraiset, saviset ja hevosen pashalle haisevat...omapa on pöytä, ja niin on tuolikin, jossa hevosenkarvaisilla kamoilla istuen oluen juon, varmaan toisenkin....
Oi miksi kaikki kisat on siirretty/peruttu tältä kuulta!
Mä en enää osallistu muuten kuin lukemalla noihin teidän miesaiheisiin, olen päättänyt, et mun sillä silmällä katselu on loppu ja vietän sinkkuelämää tästä ikuisuuteen:).
Vielä kun pääsis maalle omaan paikkaan, niin alkais olla täydellistä elämää!

Päivämäärä:   20.4.13 18:05:53

min ei ruokapaikoissa ole säpinää, mene baariin.

piste mitä ihmeen miesjuttuja, jos ei lasketa em. romanttisia unia, joita katala unimasa tarjoilee hyvitykseksi. Aika vähän tulee luettavaa esim. täältä.

Tuli äskeisestä ikävä ratsastuksen jälkeistä rennon energistä fiilistä ja hevosisia vaatteita.

Päivämäärä:   20.4.13 18:09:29

Niin ja iltoja M:)!
Kuis huiskii länsirannikolla lauantai-iltana?

Päivämäärä:   20.4.13 18:19:43

kurnau, se fiilis on aivan uskomattoman hieno hevostelupäivän jälkeen:)!
Palaudun hetken, alan kokata ja vietän aurinkoista lauantai-iltaa vaan ollen.
Huomen nukun kyllä niin pitkään kuin nukuttaa ja taas tallille rentoutumaan!
Oih ja voi, nautin!
Vielä kun viikon jaksaa töissä, niin alkaa pidempi loma:)!
Talviloma ja ylityöpäivät päälle eli Vapun ja Helatorstain myötä sitä sit kertyy kaksi viikkoa.
Ja seuraavaksi odotellaan kesälomaa, kun tuosta pariviikkoisesta selvitään;).

LähettäjäM 
Päivämäärä:   20.4.13 18:27:08

Aurinko paistaa ja lotto arvontaa odotellen :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.