Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 262

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 00:47:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1104020&t=1104020
Sana on vapaa, mutta pakollinen. Tule ja jätä jälkesi. Tehdään yhdessä historiaa - tai ainakin jotain huvittavaa :)

Re: Sinkkujen topic 262

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 00:58:03

Heh, hieno pohjustus. Sulla on toi sana hallussa. Hyvää yötä tännekin mun puolestani. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 01:01:57

Nati nati Mission! Joopa joo, siitä puhe, mistä puute - herkuista ja gerardeista :) Repesin parista kohtaa kun huomasin minkä hyllyn kohdalle olin kirjastossa tänään istahtanut: "ruokavalio, laihdutus ja seksologia". Totesin järkytyksestä toivuttani, että olen vihdoinkin löytänyt oikean sopen tuosta kolossaalisesta kirjakammiosta. Sitten katselin häpeissäni ympärilleni ja yritin kovasti olla katsomatta kirjahyllyyn :P

Hyvää yötä Minskillekin. Kiitos sinun suihkufantasiasi puolet sinkkulasta ei saa tänä yönä unta (o/) ja se toinen puolikas nukkuu todella makiasti. Senkin... :)

Viimeinen sammuttaa valot. *klik*

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   18.4.13 09:22:48

Hyvää yö ja huomentaa-aaa, tahdon sinulle toivottaa-aaa! :)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 09:33:20

Hei älä vielä luovutaa-aaa, pannussa on kuumaa kahviaa-aaa, mikään ei oo tänään mahdotontaa-aaa...! :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.4.13 09:47:47

Huomenta...

Hyi olkoon mikä olo, kuka käski eilen juoda..? Täytyis varmaan syödä jotain...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.4.13 11:04:43

Huomenta! Viiitsit että väsytti, ei ois millään kyenny nousemaan mutta pakkohan se vaan oli. Kuitenkin nyt on tosi pirtee olo, johtuu varmaan siitä että veri kiertää pitkästä aikaa taas päähän asti tuolta niskajumista. Mutta kylläpä tuli uni nopeasti, no problem!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 11:34:26

Eilisen min on ollut tämän päivän minille ilkeä. Kummankin olisi nyt syötävä kunnolla ja napattava tupla-annos vitskuja nassuun. Kyllä se siitä :)

Mullekin tuli uni yllättävän noepasti. Oikeastaan koko viikon olen saanut hyin unen päästä kiinni, mutta olen nähnyt levottomia unia. Toissayönä sain unipusujakin :P Ne eivät kuitenkaan olleet kovin hyviä suudelmia, joten tilasin seuraavaksi yöksi erilaisia unia. Ei olisi kannattanut, jouduin hammaslääkäriin.

Nyt on sellainen fiilis, että tämä päivä voi olla ihan hyvä päivä :) Johan tämä masistelu alkaakin kyllästyttää. Horo lupaili, että ihmissuhteet menevät tänään metsään, joten niitä lienee turha yrittääkään rakentaa. Keskitytään muihin juttuihin, vaikka kirjoihin ja hevosiin.

Eilinen iltalenkki lämmittää edelleen pohkeita ja mieltä. Taivas oli uskomattoman sininen auringonlaskun jälkeen, ilma tuntui suloisen lämpimältä niin iholla kuin keuhkoissakin, maailma oli täynnä ääniä ja kevään merkkejä. :) Ainoa ikävä näky oli sillan alle pesiytynyt pultsari :/

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   18.4.13 13:00:12

Kukkuu! Onpas kiire töis tänään, ei meinaa keritä surffailemaankaan yhtään, taitaa olla sopimusrikkomus työnantajan puolelta jos ei yhtään kerkiå hötönetteilemään... :D
uni on tosiaan maittanut täälläkin, aamulla heräs ku aurinko paisto silmään ja vaan vartin liian myöhään :) nyt ainakin täällä sataa vettä mut ei masenna eikä ahista kun vihdoin ja viimein tuli uusia osia tuohon offroatiautoon, raudas ei oo raha hukassa :D

Päivämäärä:   18.4.13 13:18:50

Ounou, joutu kiskoo hirveet mätöt kiinalaista lounaaks :D Sen siitä saa jos unohtaa syödä ja on hirvee nälkä vielä seuraavanakin päivänä ja sitte vielä houkutellaan paheen tielle :p

Tänään kyllä kiinnostais mennä salille, onnistuiskohan järjestämään semmoseks ohjelman...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 13:21:32

Morjensta :) Mä nukuin jotenkin viime yönä pitkästä aikaa todella hyvin ja heräsin pirteenä kuin peipponen. Tällee kun nukkuis aina. Ja hei syönti-ikkunakin aukeaa taas, niin pääsee tässä heti kohta syömään. Tänään on hyvä päivä.

ruoste: "Hyvää yötä Minskillekin. Kiitos sinun suihkufantasiasi puolet sinkkulasta ei saa tänä yönä unta (o/) ja se toinen puolikas nukkuu todella makiasti. Senkin... :)"

Haha, no toivottavasti nukuit sitten kuitenkin hyvin sen ajan mitä kerkisit. Vai mitä noista levottomista unista nyt sitten voisi unen laadusta päätellä. Eikös ne oo kuitenkin loppupeleissä niitä kivoja unia. :p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   18.4.13 13:41:55

Huomenta!

Ihanaa, urakka ohi, poikien sikolätti-tarha viimein siivottu. Kokonaan! Ja savilöllöstä selvittyäni ajattelin hieman putsata kenkiä ulkona, ennen kuin lompsin sisälle; niin taas ei ihan ajatus ja käytäntö menny käsi kädessä. Mun piti pestä niitä HIEMAN, ja vain ulkopuolelta. Mutta kuinkas kävikään, Purofortit tuli sitten pestyä myös sisäpuolelta, samoin sukat ja housunlahkeet =D =D Aina ei voi voittaa. Mistä tulikin mieleeni, että mullahan on vielä eilisen Viking Lotto tarkastamatta...

Eksyin muuten taas facebookista yhteen testiin http://player.myzef.com/a-lehdet/ajax/comparison_js.php?nid=147269, ja kuinka ollakaan, nämä tulokset taitavat kuvata mua aika hyvin. Testin nimi oli siis "Miten sinä näet maailman" ja tulos oli, että Olet realismin rakastaja.

"Kuvaus: Olet jalat tiukasti maassa -tyyppi. Tiedostat hyvin, mikä on turhanpäiväistä höpsöttelyä ja hömppää, ja pysyt niiden ulkopuolella. Olet vastaanottavainen ja kiinnostunut uusista asioista ja ihmisistä. Sinun mielipiteitäsi arvostetaan ja sinua kuunnellaan. Ristiriitatilanteissa otat usein sovittelijan roolin. Nautit myös yksin olemisesta, sillä tunnet itsesi.

Voimasanasi on tieto.

Vahvuutesi ovat: Olet rationaalinen ajattelija ja ratkaisukeskeinen ihminen. Uskallat kyseenalaistaa auktoriteetteja.

Kehitä näitä puoliasi: Vaikka realistipuolesi ei ehkä haluakaan uskoa tähän ohjeeseen, niin aina välillä sinun on hyvä astua ulos mukavuusalueeltasi ja heittäytyä kokeilemaan ja tutkailemaan myös sellaisia asioita, joihin et välttämättä usko.

Motto: ”Jokaisessa tuskallisessakin elämäntilanteessa piilee mahdollisuus kasvuun.” – Russ Harris

Kirjavinkit: Julia Cameron: Tie luovuuteen (1997) ja Jon Kabat-Zinn: Kehon ja mielen viisaus – Tietoisen läsnäolon parantava voima (Basam Books 2008)

Voimaeläin: Karhu, joka symboloi itsensä tutkiskelua, sisäänpäin kääntymistä, voimaa ja varmuutta.

Voimakappale: Paleface: Miten historiaa luetaan?

Lukuvinkki: Nokka kohti uutta (Voi hyvin 10/12, s. 76–77)"

-----

Astun kohta hetkeksi pois sieltä mukavuusalueeltani, ja laitan sen työhakemuksen menemään, hui-hui-hui :o

Päivämäärä:   18.4.13 14:02:45

Ei vitsit, mäkin tein ton, kattokaas tätä! :D

"Olet: Sarkasmin viljelijä

Kuvaus: Olet mustan huumorin ystävä ja osaat nauraa itsellesi. Et välttämättä ole ryhmän äänekkäin mutta havainnoit ympäristöäsi tarkkaan. Viihdyt itseksesi ja teet mielelläsi päätökset itsenäisesti. Välillä maailma näyttää sinusta mustalta ja saatat vaipua synkistelyyn. Jos niin käy, voit ammentaa huumorista voimaa.

Voimasanasi on vapaus.

Vahvuutesi ovat: Sarkasmi ja realismi. Kyseenalaistat itsestäänselvyydet ja yleiset uskomukset. Olet oman tien kulkija, etkä lähde mukaan joukkohysteriaan.

Kehitä näitä puolia: Varo liikaa kyynisyyttä. Muista, että kaikki eivät ole yhtä vahvoja kuin sinä. Ota herkemmät ihmiset huomioon.

Motto: ”Kun saat elämältä väkevän sitruunan, tee siitä limonadia.” – Norman Vincent Peale

Kirjavinkit: Judith Orloff: Emotionaalinen vapaus – Vapaudu kielteisistä tunteista ja muuta elämäsi (Basam Books 2009) ja Brad Warner: Hardcore zen (Basam Books 2006)

Voimaeläin: Apina, joka symboloi nopeutta, keskittymistä ja leikkisyyttä.

Voimakappale: Leonard Cohen: Come Healing

Lukuvinkki: Ajattelen, siis olen "

Aika hyvin napsahti toi :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 14:04:21

Kyllä Minskiä paijailtiin ja sen egoa hiveltiin eilen niin ahkerasti ettei ole mikään ihme, että se nukkui hyvin ja tyytyväisenä. Kivat sulle :)

Joo, levottomat unet ovat joskus kivoja ja jännittäviä, mutta viime yön seikkailut olivat lähinnä ahdistavia. Käsikirjoituksesta puuttuivat kuumat suihkukohtaukset ihan kokonaan, höh ja pöh.

Sanoiko joku "lounas"? Mikä ettei! Ruokaa, mun lempparia :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 14:09:29

Tais tosiaan napsahtaa Missionille aika osuva kuvaus, paitsi että limonadia, just joo... :P Musta tuntuu, että ne sitruunat menisivät ihan muihin juomiin, nääs pikkasen väkevämpiin :D

Päivämäärä:   18.4.13 14:12:50

Ei nyt passaa mitään suihkukohtauksia ajatella ja lietsoa tai kohta joudun viel semmoseen enkä välttis itekseen :p

On muuten meikäläisen lempparijuttuja aamusin, jatkaa unia kuumassa suihkussa :D Nyhjään siellä vaan ja lämmittelen ja jossain vaiheessa havahdun että nii joo, kai sitä tarvii töihinkin mennä ja tehä jotain. Onkohan mulla lukkopolvet niinku hevosilla, nukun seisaalleen vissiin :D

Päivämäärä:   18.4.13 14:14:11

ruoste, joo voi olla kyllä, alkoa en ookkaan hetkeen harrastanut ollenkaan ja vähä ois kutina päästä baanalle jossain kohtaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 14:30:59

Mäkin tein ton testin ja kyllähän toi jotenkin osuvalta kuulostaa. Kaiken lisäksi pidän pöllöistä ja haluaisin sellasen pienen lemmikiksi, jos se vaan olisi jotenkin mahdollista. :)

Mahtavia ja upeita eläimiä. http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM

Olet: VALON LAPSI

"Kuvaus: Suhtaudut elämään hyvin myönteisesti ja näet asioissa aina valoisan puolen. Sinun maailmaasi ei juuri mahdu ikäviä asioita. Jos kohtaat vaikeuksia, osaat kääntää ne mahdollisuuksiksi kasvaa ja kehittyä. Sinussa on paljon sisäistä valoa. Olet tasapainossa itsesi ja maailmasi kanssa.

Voimasanasi on rakkaus.

Vahvuutesi ovat: Elämänmyönteisyys, lapsenomainen aito usko ja into. Olet myös erityisen herkkä aistimaan ympäristöäsi. Säilytä lapsenomainen suhtautuminen elämään, äläkä mene kyynisyyden mukana.

Kehitä näitä puoliasi: On hienoa, että näet elämän kultareunukset, mutta osaatko kohdata myös elämän varjopuolet? Älä pelkää ikäviä asioita, ne eivät saa sinua murtumaan. Muista jakaa hyvää myös muille.

Motto: Teen tilaa luoville vaihtoehdoille.

Kirjavinkit: Ruediger Schache: Sydämen viisaus (Minerva 2012) ja Lorna Byrne: Toivon viesti enkeleiltä (Otava 2012)

Voimaeläin: Pöllö, joka symboloi viisautta, selvänäköisyyttä ja henkimaailmaa.

Voimakappale: Snatam Kaur: Long Time Sun

Lukuvinkki: Hiljaa hyvä tulee (Voi hyvin 9/11, s.78–79)"

ruoste:"Kyllä Minskiä paijailtiin ja sen egoa hiveltiin eilen niin ahkerasti ettei ole mikään ihme, että se nukkui hyvin ja tyytyväisenä. Kivat sulle :)

Joo, levottomat unet ovat joskus kivoja ja jännittäviä, mutta viime yön seikkailut olivat lähinnä ahdistavia. Käsikirjoituksesta puuttuivat kuumat suihkukohtaukset ihan kokonaan, höh ja pöh."

No niinpä, sanos muuta. Kaksi kokonaista ketjua. Saattaa hyvinkin olla, että tossa oli sen verran iso piristysruiske, et jotenkin sitä nukkui yön niin makeasti. :)

Mä en nähnyt mitään mieleen jäänneitä unia viime yönä ja yleensä mä nukuin silloin parhaiten. Jos näkee jotain unia, niin saattaa lopulta säpsähtää hereille. Varmaan siitäkin voi jo päätellä, ettei ole silloin varmaan ollut muutenkaan koko yönä kovinkaan pitkään paikoillaan. Saiskohan androidille jo sellasen sovelluksen mikä tarkkailee unen laatua. Iphonellehan oli jo joskus sellanen, mutta en ole nyt kattonut olisko androidillekin tullut joku hyvä. Vois olla ihan mielenkiintoista kattoa mitä tollanen sanoo.

Mission: Hah ja mulle olit eilen tosta huomauttelemassa, vaikka siellä on selkeesti ollut ihan omat filmit pyörimässä. :D

Päivämäärä:   18.4.13 14:40:57

Pyh mitään filmejä, liveä sen olla pitää :D Mut toi kyl kuulosti nyt aivan liian rivolta joten ei pidä ottaa sitä noin tai menee valehtelemiseks. "Rivouksista" mä en kyllä kerro tänne muutenkaan mitään:p

Olipa kyllä osuvan kuulonen toi Minskille, tommonen sä mun mielestä ainakin haluut olla muttamutta, mä vähän kyllä epäilen että susta löytyy semmonen pimeäkin puoli...:)

Pöllöt on makeita, mä bongailen niitä aina ja aika uskomatonta miten kauan voin semmostakin tuijottaa niskat kenossa kun se istuu puussa tekemättä mitään :D Mut en mä lemmikiks haluis, ihan vaan siks että se vois olla aika kurja kohtalo semmoselle. Toki semmonen kesyyntyny versio ois siisti joka kävis ite vaan vierailulla sillon ku tahtoo ja tulis vaikka kurjia kelejä pakoon sisälle :) Muuten asustelis luonnossa. Sen pitäs vaan opettaa noi koirat tavoille, ne kun haluais semmosen syödä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 14:56:43

Mission: Haha, joopa joo. :D

Vai että pimeä puoli. No kai sitä kaikissa semmonenkin on, mitä se nyt sitten kenenkin kohdalla tarkoittaakaan. Mut kyllä mä tosta aika hyvin tunnistin itseni ja mielestäni oon netissäkin ihan oma itseni. Et ainakin toi valoisuus on sitten se hallitsevampi puoli mussa. :)

Niin ja joo, tosta pöllöstä oon kyllä ihan samaa mieltä. Sellasta vapaata pöllö lemmikkiä mäkin ajattelin, joka tulis aina välillä käymään ja morjenstamaan minskiä. :D Sit voisin sitä syöttää, leikittää ja katella sen puuhasteluja.

Päivämäärä:   18.4.13 15:05:00

Joo monillahan on ollu tolla konseptilla variksia ja korppeja ja oravia, käyvät vähä morjestelemassa, sääsuojassa ja ruokaa hakemassa :) Sitte ku muutan maalle... Paitsi mun metsästäjät kyllä pitää semmoset loitolla.

Mä vähä veikkaan että ton valoisuuden lisäks vois hyvin olla Minskissä esimerkiks tietynlaista itsepäisyyttä, passiivisuutta, ja semmosta "se mikä ei ole tarpeellista ei ole tarpeellista" :D Eli jos tarpeeks hyvin perustelee miks ei jotain halua tehdä niin se on sitte vaan voivoi ku toinen joutuu tehdä sen yksin jos haluaa eikä voi ees tapella ja kiukutella asiasta :D Jostain rivien välistä noita kaivelen, ei ne varmaan pidä paikkansa ehkä ollenkaan. Mut kyl mä luulen kanssa että sä taidat perusluonteeltas olla just aika valoisa, leikkisä ja lämminhenkinen, sekä rauhallinen. Mut hei, semmost ei olekaan joka olis oikeesti pelkkää happyhappyjoyjoy, ja lisäks semmoset ihmiset on ihan hiton ärsyttäviä :D

Mullahan tossa kuvauksessa tuli enemmän ilmi vaan toi puoli musta, ei ollenkaan se että oon myös enimmäkseen melko rauhallinen, kuitenkin innostuva ja joskus riehakas, läheisilleni erittäin empaattinen ja lämmin. Enkä nyt kuitenkaan sentään mikään pelkkä sarkasmipeikko :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 15:19:04

Meissä kaikissa on tietysti monia eri puolia, jotka tulee esiin eri tilanteissa. Tossa oli vaan ton testin mukaan niitä hallitsevia juttuja. Onhan noita monia muitakin tullut tehtyä, mutta hyvin samansuuntaisia tuloksia niissä tuppaa tulemaan. Yks oli jotenkin todella mielenkiintoinen. Siinä oli muistaakseni erilaisia elementtejä. Mulla oli hallitseva joku sellainen ihme intialainen sininen uskonnollinen hahmo. Vitsi kun en nyt muista sitä testiä, mutta se oli todella osuva. Myers Briggsin testistä saan INTJ:n joita on 1-4% väestöstä. Sitten oli se joku missä oli yhdeksän eri tyyppiä. Niistä kaksi oli hallitsevia mussa, mutta en kyllä kuollaksenikaan enää muista, että mitä ne oikein oli.

Päivämäärä:   18.4.13 15:27:59

Vishnu on hindujumala joka on monikätinen ja kokonaan sininen. Rakkauden ja elämän jumala.

Mikäs toi Myers Briggsi sitten on?

Osa noista testeistä menee kyllä vähän tämmösen agnostikko/puoliateisitin kategorioissa huuhaatieteen puolelle ja melkein horoskooppitasolle :P Joskus niitä on silti ihan hauska kyllä tehdä:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 15:55:15

Joo tota vishnua mä just hain, mutta en ole ihan varma oliko se se. Ainakin se muistutti sitä, joten varmaankin ja sopishan se yhteen tämänkin testin kanssa, kun kerran tästäkin toi rakkaus oli voimasana. Toi Myers Briggs on sellainen persoonallisuus kartoitus kanssa, mikä käsittää 16 erilaista yhdistelmää ja noi kirjaimet tulee sanoista:

Sensing (S) / iNtuition (N)
Thinking (T) / Feeling (F)
Judgement (J) / Perception (P)"

I, introvertti – E, ekstrovertti: asenne ympäristöön
S, tosiasiallinen – N, intuitiivinen: tapa hankkia tietoa
T, ajatteleva – F, tunteva: päätöksenteon peruste
J, harkitseva – P, spontaani: elämäntyyli

Mä olen siis introvertti, intuitiivinen, ajatteleva ja harkitseva. Allekirjoitan kyllä tonkin. :)

Niin ja tosiaan osa noista on enemmän sellaista kivaa ajanvietettä ja huuhaan puolelle menevää, mut esim. just toi Myerssin juttu edustaa tieteellisempää otetta asiaan.

Päivämäärä:   18.4.13 16:37:08

Olikohan se toi, tekasin tommosen äkkiä mut siinä ne tulokset ei kyl ollu joko tai vaan asettu sinne väleihin... Huonot kyssärit silti, mä saan tommosista joka kerta eri koska oon väliinputoaja. Vaikee päättää noin ääripäistä että kumpaakohan nyt sitte ehkä enempi olisin, eikä ees nopeesti ilman harkitaa tuu heti yhtymää et kumpaas nyt sitte muka olisin, ku en oo yleensä kumpaakaan. Jokotait on huonoja :(

"Olet rauhallinen, luova ja huomaavainen henkilö. Saatat usein vaikuttaa ujolta, varautuneelta tai viileältä. Sinulla on harvinainen kyky omistautua syvästi sekä ihmisille että asioille. Ihmistyyppisi ohjaa käyttäytymistään vahvoilla sisäisillä arvoilla, eikä niinkään logiikalla tai järkisyillä. Jos sinut pakotetaan toimimaan faktojen ja logiikan tasolla, sinusta syntyy vaikutelma toiselta planeetalta tulleesta olennosta. Sovellut ammatteihin, joissa voi ihmisten kanssa soveltaa empatiaa ja keskustelua. Kaltaisesi ihmiset ovat usein uskonnollisia, hengellisiä tai filosofisia, ja näkevätkin oman elämänsä matkana tai tehtävänä. Järkeilyyn taipuvaiset ihmiset saattavat pitää sinua mystikkona tai haihattelijana. Ihmistyyppisi elämää leimaa usein puolison, ”sielunkumppanin” etsintä. Etsit kaiken aikaa tasapainoa, koska kaipaat yhtä aikaa rauhaa ja yksityisyyttä, sekä kontaktia toisiin ihmisiin. Tästä syystä sinulla on taipumus vaipua alakuloisuuteen."

Onpa tossa tietysti jotain perääkin.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   18.4.13 16:57:20

Löydän noista kaikista kuvauksista itseni...osittain...hmm...noita voiskin tutkia lisää peiton alla...tuolla ulkona on ihan kamala ilma. hur.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   18.4.13 17:00:16

Morjens. Erehdyin tekemään tuon yllämainitun testin. Olen valon lapsi. No, siitä lapsesta nyt en tiedä mutta tuo valo on ihan totta. Nukunkin valot päällä:)

Ja nyt mulle tulee sitten Voi Hyvin lehteä vähän aikaa....Mä aina sorrun helposti tuollaisiin markkinointikikkoihin:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   18.4.13 17:00:26

Iltaa

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   18.4.13 17:10:38

"Olet: MIELENSÄ ILOITTAJA

Kuvaus: Olet hyväntahtoinen ja huomioit herkästi ympärilläsi olevat ihmiset. Näet maailmassa myös epäkohtia, mutta nouset niiden yläpuolelle. Viljelet ympärillesi positiivisuutta. Olet hyvä lohduttaja ja kuuntelija. Lähipiirisi tietää, että vastoinkäymisissä he saavat sinulta tukea ja ymmärrystä. Et sorru synkistelyyn, vaikka näet myös elämän ikävät puolet.

Voimasanasi on lähimmäinen.

Vahvuutesi ovat: Optimismi. Olet iloinen ja hymyilet paljon. Sinulla on kyky olla aidosti läsnä.

Kehitä näitä puoliasi: Varo olemasta liian kiltti. Jotkut voivat käyttää hyväntahtoisuuttasi hyväkseen. Älä pelkää yksinoloa, se tuo sinulle rauhaa ja antaa aikaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

Motto: ”Rakasta tietäsi, ilman sitä missään ei ole mitään mieltä.”– Paolo Coelho

Kirjavinkit: Russ Harris: Onnellisuusansa – Elinvoimaa hyväksymisen ja omistautumisen avulla (Duodecim 2012) ja Eckhart Tolle: Läsnäolon voima – Tie henkiseen heräämiseen (Basam Books 2002)

Voimaeläin: Leijona, joka symboloi rohkeutta, sydämellisyyttä ja johtajuutta.

Voimakappale: Jukka Poika: Potentiaali"

Että silleen, voi pitää paikkansa. Kiva Niina kun laitoit ton, hauska testi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.4.13 17:35:41

Niina, mitä meidän horoskoopissa tänään kerrottiin?
En ehtinyt katsomaan, tosi kiire töis!!

Päivämäärä:   18.4.13 18:00:05

Onpa kyllä osuvia nuo teidänkin saamat tulokset, siis sillä perusteella, minkälainen mielikuva teistä on tämän palstan kautta jäänyt :) Pitääpäs vielä googlettaa tuo toinen testi huvin vuoksi ja urheilun kannalta.

piste -> siellä oli jotain semmosta soopaa, kuin että rakkaasi pitää sinusta huolta ja niin edelleen. Niin varmaan joo, oliskin semmonen rakas...

Mie valjastin tänään uljaan ratsuni pitkästä aikaa kärryjen eteen. Oli kivaa :)

Päivämäärä:   18.4.13 18:10:17

"Olet oma yksilösi, uskollinen ja herkkä. Olet herkkä ja ujo, etkä pidä asioita itsestään selvinä. Tunnet itsesi olevan hyödyksi vain silloin, kun voit olla avuksi toisille. Toiset ihmiset helposti luottavat kaltaisesi ihmisen apuun, joskus jopa niin paljon että he kehittävät itselleen vastuuttoman läheisriippuvuuden sinuun. Ihmistyyppisi uhrautuu helposti, ja vaarana onkin ajautua marttyyriksi. Saatat joutua kamppailemaan sisäisten epäilyksiesi ja pelkojesi kanssa, ennen kuin uskallat ilmaista henkilökohtaiset halusi ja tarpeesi. Olet konservatiivi, jolle työ on elämä. Teet töitä ahkerasti niin työpaikalla kuin kotonasi. Tarjoat apuasi anteliaasti, ja usein kulissien takana. Uudet ideat, muutokset ja epävarmuus ärsyttävät sinua. Haluat muuttumattoman, hyvin järjestetyn ja aikataulutetun elämän, vaikka se tarkoittaisi sitä että joku toinen tekee aikataulusi ja ohjaa elämääsi. Sovellut parhaiten ammatteihin, joissa voit auttaa ihmisiä: palvelutyö, opetus, vapaaehtoistyö, hoitotyö. Olet onnellisimmillasi kun voit käsitellä yksityiskohtia ja suorittaa rutiineja, varsinkin jos voit tehdä niitä ihmisten parissa."

Päivämäärä:   18.4.13 19:11:08

Sä kuukkeloit selkeesti Niina ton saman minkä mäkin, mutta tajusin sitte ettei toi oo se mitä Minski tarkoitti. Löysin siitäkin nettiversion englanniks mutta se oli vähintäänkin omitiunen, ja sitä seittemänsivusta lopputulemaa en todellakaan jaksanu tsiigailla läpi alkuvilkasun jälkeen, oli jotain ihan irrelevanttia löpinää. Nää hömpät on melkein kivempia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 19:59:49

Mission: Hehe, no mut mähän sanoin, että se on tollanen tieteellisempi ja aika tunnettukin testi. Vitsi kun löytäis sen yhen. Törmäsin siihen joskus ihan sattumalta ja se oli mun mielestä tosi hyvä, vaikka se taiskin olla vähän enemmän tollanen hömppään kallellaan.

Päivämäärä:   18.4.13 20:04:38

Mun mielestä se oli hankala kun piti sijotella niitä palluroita asioiden välillä, asioiden, jotka ei liittyny mitenkään toisiinsa... Mut joo, etenkin se analyysi meni liian tieteelliseks, kahlasin vaan ja etin yhteenvetoa jota ei kyllä näkyny :D Semmonen virallinen versio mikä pitää ostaa, vois olla ehkä parempi. Ja vähä ehkä aikaa vois käyttää siihen.

Mun pitää nähtävästi duunaa omat testit kun kaikissa on jotain vikaa :D

Salipakko, pakkopakkopakkopakko... Onks pakko jos...sohva? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 20:23:12

Noita testejä tohonkin on aika monessa paikkaa. En nyt muista missä mä tein ton, mut ihan mielenkiintoinen toikin. :)

Jaa että salille meinasit mennä. Vai joko se meni? :D

Päivämäärä:   18.4.13 20:25:43

Ehän mä nyt vielä :D Jos tos ysin jälkeen... Tuli syötyä reilu puol tuntii sitte ni pitää vähä antaa sulaa ekaks :p

Jalkapäivä, perse tuleen ja sillee. Ei uskalla tota yläkroppaa rääkätä viel, vähä verrytellen vaan.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   18.4.13 20:37:45

Moro kaikille pitkästä aikaa!

Tein ittekin ton testin, hauskoja noi noi tollaset jossei nyt NIIN vakavasti ota. Mut kuitenkin sain saman ku Minority-Report eli tääl on toinen pöllö palstalla! =)
Toi voimakappale ei vaan päde, se olis ennemminkin jotain vanhaa Metallicaa tai Offspringiä.

"Vahvuutesi ovat: Elämänmyönteisyys, lapsenomainen aito usko ja into. Olet myös erityisen herkkä aistimaan ympäristöäsi. Säilytä lapsenomainen suhtautuminen elämään, äläkä mene kyynisyyden mukana".
Tää pitää kyl paikkansa, tää erityisen herkkä aistimaan ympäristöä. Ihmisistä nimittäin näkee hyvin helposti et mitä mieltä ne on jostain koska suurin osa tekee tiedostamattaan eleitä mikä kertoo et mitä mieltä ne on jostain asiasta

Päivämäärä:   18.4.13 20:58:46

Moi MiksEi :)

Ai meil on oikein pöllötarha :D

Mä muuten ton oman sarkasmiapinani linkkasin duunikaverille, joka siis on hyvä frendi muutenkin, sano että osu hyvin kyllä. Sitte myöhemmin ku se tuli käymään niin rupattelin siinä et teen just yhtä toista testiä kans tommost persoonallisuusjuttua, se tokas vaan että "mitä sä nyt enää niitä teet, sähän teit jo sen yhen ja tulos oli että oot apina, eiköhän se ollu siinä" :D Vähänkö repesin :p

Toi on totta että ihmisiä lukee aika helposti, mutta toisaalta niitä lukee joskus helposti myös väärin. Ite saatan muuten olla vähä semmonen koska välttämättä en ehkä ole jostain asiasta esimerkiks mitään mieltä, mutta lähetän ristiriitasta dataa joka saatetaan tulkita äkkiseltään väärin. Sitte hetken hämmästynkin johtopäätöksestä mutta tajuan kyllä että joo, varmaankin oon käyttäytynyt niin että siitä on tullut semmonen kuva. Jotkut ihmiset on ihan naurettavan helppoja lukea, niissä on semmonen neonkyltti päällä että mitä ne ajattelee millonkin. Vähän syvällisemmät on vaikeempia, semmoset joiden päässä risteilee paljon asiaa yhtäaikaa ja ajattelevat ehkä vähän tavanomiasen ulkopuolelta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 21:06:09

Mission: Se on kohta sitten jalkatreenin paikka. =) Mulle riitti tänäänkin noi punnertelut. Ei nyt jaksa sen erikoisempia tässä vääntää.

MiksEi: Ai sielläkin on pöllö. :P Ihan hauskoja testejä, vaikka noi on kyllä niin monitulkintaisiakin monissa asioissa, että aika hyvinhän noi saa soviteltua just siihen omaan persoonaan, kunhan käyttää vähän mielikuvitusta. Mäkin muuten pidän erityisesti metallicasta. :) Ainakin siitä niiden vanhemmasta tuotannosta.

Päivämäärä:   18.4.13 21:12:18

Jalkatreeni vai sohva... Rääh... Säälittää noi rakit ku ollu tylsä sadepäivä kotona niil. Mutta ne kyllä ansaitsis silti lepoa, ja mä rääkkiä. Jos kohta, puolelt vois varmaan nostaa persuksensa sohvalta ;)

Metallica menettelee, Offsprigilläkin hyviä biisejä. Mun voimabiisi ois kyllä Foo Fightersia :) Vaikka koko tuotanto :D

Päivämäärä:   18.4.13 21:18:11

No mä en uskalla mitään testejä tehdä, ne varmaan menee punaiselle:)!
Mut voih ja oih, mun mussukat on saaneet mut aivan nirvanaan:)!!
Onko hevoshulluudella mitään rajaa?????
Mä olen selkeesti kyllä niin vahvassa kavioliitossa, ettei eroa tule. Ja vielä kahden kanssa....voi sissus!!!!
Ja molemmat ovat aivan yhtä ihania!
Mä jätin nyt kaksilahkeiset ja niiden oikut taakse, lopullisesti!!!!
Älysin viimein, että mulla on mahtava nelijalkaisten jengi ja muuta en tarvi:)!
Toki ystävät ja kaverit elämässä aina, mut mitään ehtoja asettavaa miestä, nou thanks!

Päivämäärä:   18.4.13 21:20:54

Piste :D Eipä taida hevoshulluudella rajoja olla ;) Eipä sillä, pakenin itekin tallille paskasta suhteesta aikoinaan ainakin vuoden ajan, ku ei viittiny kotonakaan olla. Koni ku lähti ni loppu se suhdekin sitte. Tallilla oli ainakin karvanen nelijalkanen poitsu joka välitti ja jonka niskaan sai halia kaikki maailman murheet :)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   18.4.13 21:24:04

Tuli pöllöistä mieleen ku olin vuosia sittte korkeasaaressa kattelemassa elukoita ni tultiin varpuspöllön häkille ja aloin kattelee ylänurkista et missä pöllö luuraa ja ku ei löytyny ni se napottiki sitte ihan siinä silmien korkeudella mut se oli niin pieni, vähän varpusta isompi ni eihän sitä meinannu nähdä! =) Varmaan siks sen lajin nimi onki varmaan varpuspöllö.....

M_R: Parhaat levyt on just master of puppets ja kill 'em all. Blackilläkin on vielä useampi hyvä biisi, itseasiassa black onki ollu autossa soittimessa varmaan puol vuotta ku ei muista ottaa himasta levyjä ni kuuntelee sitte sitä mikä on. Mut ehdottomasti paras levy ikinä on The Offspringin Smash. Täyttä tykitystä alusta loppuun!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   18.4.13 21:26:24

No pöllö määki oon :) Tää päivä on ollut loistava. Sopivassa vesisateessa oli kivas juosta ja tais kamppeet kastua enempi alta, ku päältä. Oli sentäs vielä 2 kalsarit päällekkäin. Ei taida olla enään niin talvi... Just saunasta selvinneenä puhtoisena joutas kohta jo nukkuun. Huomenna aikainen nousu taas velvollisuuksien pariin. Kävin veneelläkin katsastamassa paikkoja pitkän talven jälkeen. Alles klar :) Itseasiassa ex työkaverin kanssa piti käydä, kun se tahtos ostaa sen. Kai se joutas, kun ei oo oikein kaveria sellaiseen touhuun. Jos sitä sitten joskus lähtis sinne Uuteen seelantiin sitten reissaan, kun ois SE matkaseura kohillaan ;)

Kuvaus: Suhtaudut elämään hyvin myönteisesti ja näet asioissa aina valoisan puolen. Sinun maailmaasi ei juuri mahdu ikäviä asioita. Jos kohtaat vaikeuksia, osaat kääntää ne mahdollisuuksiksi kasvaa ja kehittyä. Sinussa on paljon sisäistä valoa. Olet tasapainossa itsesi ja maailmasi kanssa.

Voimasanasi on rakkaus.

Vahvuutesi ovat: Elämänmyönteisyys, lapsenomainen aito usko ja into. Olet myös erityisen herkkä aistimaan ympäristöäsi. Säilytä lapsenomainen suhtautuminen elämään, äläkä mene kyynisyyden mukana.

Kehitä näitä puoliasi: On hienoa, että näet elämän kultareunukset, mutta osaatko kohdata myös elämän varjopuolet? Älä pelkää ikäviä asioita, ne eivät saa sinua murtumaan. Muista jakaa hyvää myös muille.

Motto: Teen tilaa luoville vaihtoehdoille.

Kirjavinkit: Ruediger Schache: Sydämen viisaus (Minerva 2012) ja Lorna Byrne: Toivon viesti enkeleiltä (Otava 2012)

Voimaeläin: Pöllö, joka symboloi viisautta, selvänäköisyyttä ja henkimaailmaa.

Voimakappale: Snatam Kaur: Long Time Sun

Lukuvinkki: Hiljaa hyvä tulee (Voi hyvin 9/11, s.78–79)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   18.4.13 21:29:11

Kaikki karvajalat täällä on ihan pöllöjä!! =)

Päivämäärä:   18.4.13 21:30:18

Juu, mulla on sellainen olo, että toi miesten perään haihattelu jäi. Iäksi.
Voin aivan hemmetin paljon paremmin ilman mitään veetun ehtoja ja säätöä, kun ei ole ketään vaatimassa mitään ylimääräistä.
En vanno, kun tiedän, että vannomatta paras, mut täytyy kyllä jonkuverran supermies olla ja lisäksi umpihevosmies, ennenkuin edes vilkaisen:)!

Päivämäärä:   18.4.13 21:34:56

Miehet vaan luulee olevansa niin valoisia ja valovoimaisia, pöh, huijaatte kaikki :D Terveisin sarkasmiapina ;)

Mä lähen apinoimaan salille, viel ehtii.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.4.13 21:51:57

Tunteet ovat ristiriitaisia, siksi ihmiset ovat ristiriitaisia ja juuri sen ominaisuuden takia kiinnostavia. Liika tasaisuus on tylsää.

Itse olen ollut täälä viikolla niin henkisiissä pohjamudissa, että vaihtoehtona on ainoastaan musta ratsastaja tai tie ylös/eteen (viimeinen termi Cajukselta). Toivon vain, että jos kuolema on tullakseen, se ei huvittaakseen kiduuttaisi lisää. Tai jos pitäisi tajuta jokin uusi suunta, se ymmärtäisi vetää puoleensa, eikä arvuuttelisi.

Päivämäärä:   18.4.13 21:55:41

kurnau: " Liika tasaisuus on tylsää." Tää on ehkä se mun suosion salaisuus :p

Vitsi miten hienoja tukanlaittovideoita joku oli linkittäny tuonne pitkähiuksisten omaan topicciin :o Näihin mun kutreihinkin sais laitettua monenlaista, kun vaan osais. Pitää ehkä joskus kokeilla noitten videoitten avulle. Vai haluaisko joku muu tulla tekemään, niin mie voisin vaan nautiskella lopputuloksesta...?

Nythän tuossa pisteen tapauksessa käy varmasti niin, että kun lakkaa etsimästä, niin löytää ;)

Päivämäärä:   18.4.13 22:02:14

Noup Niina:)!
Se etsikkoaika meni jo:).
Mä keskityn nyt nelijalkaisiin ja kaksijalkaiset miespuoliset saa jäädä.
Kurnau, tarviit lesken lohtua:).
Millon murehditaan? Oot niin lähellä, et nappaan lesken kainaloon ja tuut kaveriksi tyhjentämään sen vaikka kaivariin?
Kunhan nyt vähän kuivuis ensin, et pystyy istumaan johonkin....

Päivämäärä:   18.4.13 22:03:22

Niina ei ole tylsä, ja pisteelle sopisi joku hevosiin hurahtanut ell. Mutta jos sellaisia ei ole vapaana, mitenkä Kessun pizza?

Itse mietin juuri, etten yhtään oikein tiedä, mikä on oma tyyppi tai oikea valinta. Jos mikään edes koskaan kiinnostaa, ei juuri tänään.

Tuuliajolla.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.4.13 22:21:39

Pitihän se ittensä testata :) tuollasta tuli

Kuvaus: Olet jalat tiukasti maassa -tyyppi. Tiedostat hyvin, mikä on turhanpäiväistä höpsöttelyä ja hömppää, ja pysyt niiden ulkopuolella. Olet vastaanottavainen ja kiinnostunut uusista asioista ja ihmisistä. Sinun mielipiteitäsi arvostetaan ja sinua kuunnellaan. Ristiriitatilanteissa otat usein sovittelijan roolin. Nautit myös yksin olemisesta, sillä tunnet itsesi.

Voimasanasi on tieto.

Vahvuutesi ovat: Olet rationaalinen ajattelija ja ratkaisukeskeinen ihminen. Uskallat kyseenalaistaa auktoriteetteja.

Kehitä näitä puoliasi: Vaikka realistipuolesi ei ehkä haluakaan uskoa tähän ohjeeseen, niin aina välillä sinun on hyvä astua ulos mukavuusalueeltasi ja heittäytyä kokeilemaan ja tutkailemaan myös sellaisia asioita, joihin et välttämättä usko.

Motto: ”Jokaisessa tuskallisessakin elämäntilanteessa piilee mahdollisuus kasvuun.” – Russ Harris

Kirjavinkit: Julia Cameron: Tie luovuuteen (1997) ja Jon Kabat-Zinn: Kehon ja mielen viisaus – Tietoisen läsnäolon parantava voima (Basam Books 2008)

Voimaeläin: Karhu, joka symboloi itsensä tutkiskelua, sisäänpäin kääntymistä, voimaa ja varmuutta.

Voimakappale: Paleface: Miten historiaa luetaan?

Nojoo, ehkä jotain tonnepäin :) ja tietysti voimaelukka on nalle mikäs muukaan :D

Päivämäärä:   18.4.13 22:26:21

kurnau, j ja r ei ole ainoa elämän suola, on niitä muitakin.
Sit kun siltä taas tuntuu:).
Mä kieltäydyin viikonlopun treffikutsusta, en ehdi eikä kiinnosta, paluuviesti oli, et olen kuulemma niin hevosiin ja koiriin ehdollistunut nainen, et mun elämään ei normaalia miestä mahdu kun elän hevosten ehdoilla....
No joo, en viitsinyt korjata, et tosi hevosmies voisi sopia, kun sekin elää ihan samoilla ehdoilla kun mäkin.
Se on mielenkiintoisinta, ettei nää metsää puilta...
Mä tiedän aivan varmasti, ettei montaa mua parempaa naista ole, kun on kyse miehestä, joka oikeasti on hevosmies, eikä mikään veetun KSNK- mulkku!

Päivämäärä:   18.4.13 22:30:47

Tie luovuuteen on luettu ja viihtyy yhä ullakolla. Voi kun olisikin Hyvä Tie ja Helppo Guru, mutta yhä ristiriitaisemmaksi menee.

Päivämäärä:   18.4.13 22:37:09

Piste pitäisi saada niin itseään kasaan, että saisi jonkin uuden suunnan. J & r:ssä ei ollut koskaan mitään vikaa, ei ole nyt vain kenellekään annettavaa.

Mutta on noita hevosmiehiä muutama, muttei monta, eikä vapaata. Mutten ole varma, sopivatko edes kaksi tosista hevosihmistä yhteen, parempi että toinen olisi vain rento ja samanmielinen.

Päivämäärä:   18.4.13 22:45:47

Niinpä, kurnau, samanmielinenkin olisi riittänyt.
Mut kun ei, niin ei.
Ja nautin elämästä:)!
Ei tää elämä sen paremmaksi muutu jos ei todella kolahda.
Tie luovuuteen jäi lukematta...sitä löytyy ihan ilmankin, myös sinulta:)!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   18.4.13 22:51:49

piste: mikä on KSNK... ? en mä silleen mikään utelias ole... :)
Ei varmaan tarkota mitään ylistysjuttuja :)

Päivämäärä:   18.4.13 22:59:13

KOKKAA, SIIVOO, NAI, ole KOTONA.
Tää on jo kulunut fraasi, mut näyttää edelleen pätevän!
Kokemusta on, tänään tyrmäsin moisen sällin treffiehdotuksen viikonlopulle, kun noi oli ne puheestaan päällimäisenä silmille hyppivät sanat.....
Noup!
Ei mun hevosmies!

Lähettäjä: aicaramba 
Päivämäärä:   18.4.13 23:07:17

Anteeksi tunkeilu, näin sivusta seuranneena pakko kysyä, eikö Minority_Reportista ole tullut kolmatta topiikkia? Ihme ja kumma! Minä kun odotin sen hullunmyllyn jatkuvan..

Päivämäärä:   18.4.13 23:09:47

Mä meen nukkumaan, huomen uusi päivä ja tätä päivää parempi;)!
Hepat ja koirat odottaa iltapäivällä ja aion olla tallilla huomennakin asenteella "ihanat mieheni";)!
Öitä!!!

Päivämäärä:   18.4.13 23:10:30

Jos kokkaa, siivoaa ja nai, en sen enempää tarvitse olla kotona. Ja ulkoistettu kokki saa kokata, ja siivoojakin siivota. Seksistä ei tingitä.

Tie luovuuteen on retuperällä, kolahtamiinen taas vaikeampaa, kun itse jotenkin tunnoton. Eikä siinä yksi kevät kesää tee.

Päivämäärä:   18.4.13 23:14:24

Noni, persus sytytetty tuleen ja näköjään takareidetkin. Vähä tein kyl selkääkin... katotaa kuin sen käy sitte :p Sit tarttis lenkille lähtee, ees pienelle, ei sadakaan enää. Onneks huomen on perjantai ni saa väsyttää, ei haittaa ;)

Voivoi, Minskinnälkäiset on ihan vailla Minskiä :D Tee ite "aicaramba" se kolmas ja houkuttele sitä jollain, kyl se tulee ;)

"release yorself, it's a big sky" raikas täysillä autossa, untzuntzuntzuntz... Pitäsköhän uskoa semmosta ohjenuoraa... Päiväni on kyllä ollu täytetty enimmäkseen positiivisella, wonder why :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 23:26:02

aicaramba: "Anteeksi tunkeilu, näin sivusta seuranneena pakko kysyä, eikö Minority_Reportista ole tullut kolmatta topiikkia? Ihme ja kumma! Minä kun odotin sen hullunmyllyn jatkuvan.."

Ei ilmeisesti ja jotenkin mä luulen, että noissa kahdessa taisi jo olla enemmän kuin tarpeeksi. Kuinka paljon sitä nyt ylipäätään voi juttua pyöritellä jonkun yksittäisen ihmisen ympärillä. Eipä sillä, olin kyllä kovin otettu tuostakin huomiosta. :)

Mission: Nonni, sähän vedit sitten oikein kunnon treenin. Niin sitä pitää. :)

"Voivoi, Minskinnälkäiset on ihan vailla Minskiä :D Tee ite "aicaramba" se kolmas ja houkuttele sitä jollain, kyl se tulee ;)"

Haha, sähän puhut ihan niin kuin mä olisin joku lemmikki, jota voi houkutella ja kouluttaa makupaloilla. :D

Päivämäärä:   18.4.13 23:29:16

No joo sähän olit Minski pöllö? Milläs semmonen houkutellaan... elävällä riistalla? :D Kannattaa Minskin houkuttelijoiden varoa etteivät tule nielaistuksi kokonaan :p

Meinas palaa jo käämi tossa "vaimon velvollisuus" -topikissa. Argh... Parempi vissiin lenkkeillä tähän väliin pikku hetki ja kiehua sitte, aidolla on taas asiaa varmasti...

Päivämäärä:   18.4.13 23:32:38

Heh, no en nyt niin hulluksi viitsi ruveta ;) Olisin vain kysynyt, että oliko se tämä Minority_Report siinä yhdessä kuvassa, joka oli otettu jossain hotellilla.. Siinä seisoi tummahiuksinen mies selkä kameraan päin, ja taispa olla ihan alastikin. En edes muista missä topikissa se kuva oli. Jäänyt vain jostain syystä mieleen, ja kun porukka patisti tätä laittamaan uudestaan kuvaa itsestään..

Joo no myönnetään, on vähän utelias olo :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 23:33:47

Niinhän sinä Minski oletkin, sinkkujen lempilapsi ja maskotti *raps raps*

Typerä testi väitti minuakin realistiksi.

Hyvät hopiloikkatreenit takana. Ei juuri muuta sanottavaa.

Päivämäärä:   18.4.13 23:35:35

Kuutti se on :) Raps raps. Noni kengät jo jalas, nyt jos veis noi :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 23:39:29

aicaramba: Ei se sitten minun kuvani ollut, koska tuolla puhuttiin niistä parista kasvokuvasta, mitkä laitoin tonne ketjuun missä arvioitiin kuvista ikää. En mä nyt sentään mitään alastonkuvia ala tänne tai muuallekaan nettiin pistämään. :p

ruoste: Haha, no niinpä tietenkin. Kylläpä tuli miehinen olo tästä. =)

Mission: Hyvät lenkit o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 23:42:02

Eikös se kuvan peffamies ollut vaalea? Miksi minä edes muistan tällaista? Jäi sellainen mielikuva, että kuvassa olisi komeillut nimim. Mies. Ihmettelin, kuka piru sen kuvan oli ottanut.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 23:46:37

Ei se miehisyyttä vähennä, että antautuu silloin tällöin naisten ja tyttöjen rapsuteltavaksi. Minskinä olisin huolissani vasta siinä vaiheessa, kun joku alkaisi sitoa silkkirusettia kaulan ympärille ja sukia turkkia pinkillä glittersualla :)

Päivämäärä:   18.4.13 23:46:48

Ai minä luulin, että täällä vongattiin sitä kuvaa :) Mietin, että täällä on jotkut aiemmatkin "orgiat" olleet! Voi olla että mies oli vaaleakin.. Kädet sillä ainakin oli niskan takana, vai muistanko sen(kin) väärin?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 23:52:49

aicaramba, sitä ei muistikuvani kerro. Kyseessä taisi siis olla "näytetään sennuille p3rsettä"-topa ("Ht.netin paras peba" tms.), jossa joku mies/Mies vilautti alastonsuomi.fi-sivustoltakin löytyvää kuvaansa (muistaakseni). Ei muuten riitä meikäläisellä ymmärrys sen sivuston suhteen. Ihan hirveetä skeidaa ja kammottavia kuvia, en käsitä ihmisten motiiveja....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 23:54:50

ruoste: Heh, no joo totta turiset, kuten aina. Mut tota rapsuttelua on kyllä nyt tullut jo vähäksi aikaa tässä. Ainakin musta tuntuu jostain kumman syystä siltä. =)

aicaramba: Ei sentään, ne mun kuvat oli ihan kilttejä kasvokuvia. Toi oli varmaan sitten jossain siellä ht.net paras perse ketjussa, jos tollasia alastonkuvia muistelet. Enkä tosiaan ollut minä siinä. :)

Päivämäärä:   19.4.13 00:20:30

No niinhän se olikin, aivan. Täällä on turistu kiltistä ja siveellisestä Minority_Reportista, niin johan oli pakko kysyä ja ihmetellä :) Ai kauhea kun tuli jotenkin pervo olo, kun piti ihan saada tietää!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.4.13 00:23:12

aicaramba:"No niinhän se olikin, aivan. Täällä on turistu kiltistä ja siveellisestä Minority_Reportista, niin johan oli pakko kysyä ja ihmetellä :) Ai kauhea kun tuli jotenkin pervo olo, kun piti ihan saada tietää!"

Aijaa, mä kun luulin, että ainakin osa sai jonkinlaisen hepulin niistä suihku jutuista. :D Ei se mun mielestä kyllä mitenkään paha ollut. :)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.4.13 00:27:19

Onhan se hyvä tietää että niin järkevän ja kiltin oloinen mies osaa myös puhua tuhmia

Re: Sinkkujen topic 262 /M_R vol. 3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.4.13 00:33:02

*, just niin, tasapaino olla pitää, ei kukaan voi olla läpeensä kiltti (jos on, on se vähän boooring...). Pitää olla pikkasen tuhma ;)

Hyvää yötä pervot ja pöllöt :)

Päivämäärä:   19.4.13 00:35:46

Nälkä! sietäisin olla kyllä syömättä, samperin syöttöporsas, mut laitoin nyt kananmunia taas kiehumaan ja jos yhen söis...

Tänään menee vissiin myöhään :D En vaan malta olla avaamatta sanaista arkkuani jos puhutaan seksistä :p Paitsi en kyllä tiedä mitä jotkut tietyt tyypit edes saavat irti koko aiheesta, joskus tuntuu siltä että kokemus puuttuu mutta kommenttia riittää... Ärh.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.4.13 00:38:20

"Onhan se hyvä tietää että niin järkevän ja kiltin oloinen mies osaa myös puhua tuhmia"

Tokihan sitä tarvittaessa noikin sujuu, mutta niille on tietysti oma paikka ja aika sitten. Ei täällä nyt ihan kaikkia puolia ja juttuja voi itsestään jakaa, vaikkei niissä sinänsä mitään hävettävää olisikaan. :) Kuuluuhan vilkas seksielämä aika moneen parisuhteeseen, vaikkei siitä ehkä muualla niin paljoa puhutakaan. :p

ruoste: Nimenomaan, tasapaino se pitää tässäkin olla. Mut hyvää yötä. :)

Mua ei vielä väsytä, kun on tässä hommiakin tekemättä tälle päivää.

Päivämäärä:   19.4.13 00:42:13

Hah, mitäs mä eilen ennustin ;) Sinkkulan väki lisääntyy... Hey dudes, or gals, tääl on ollut tapana esittäytyä, ainakin jos tulee jäädäkseen :) Ikä, sukupuoli, suurinpiirteinen asuinsuunta, hevos- ja lapsistatus on usein mainittu vaikkei vaadita.

F*uck who am I kidding, buumi lopahtaa kumminkin ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.4.13 00:47:57

Mission: Taas siellä räplätään munien kanssa. :p Onhan seksikin mielenkiintoinen aihe, vaikka teoria ei tietenkään korvaa kokemusta. Oot kyllä ihan oikeassa tossa. =)

Vähän nyt joo ehkä meni sivuraiteille juttu täälläkin. Ei tehdä tästä sitä kolmatta osaa, vaikka täälläkin tietysti puhutaan jonkin verran keskustelijoihin liittyvistä asioista.

Päivämäärä:   19.4.13 00:52:58

Tuhmuutta tietenkin saa ja pitääkin olla, en kiellä! Oikeilla langoilla olette.

Mission, jos minua meinaat niin tulin tänne vain kyselläkseni tuon kuvan perään :) Voin toki jäädä jutustelemaankin, jos soppaan sopii.

Päivämäärä:   19.4.13 00:59:21

ruosteelle yöt :)

Toki tänne mahtuu, ei tän ole tarkoitus olla mikään pienen piirin pyöritys mutta usein se vähän jää semmoiseksi kun moni piipahtaa vaan hetken ja katoaa. Sinkkula on tietenkin tarkoitettu kaikille sinkuille :)

Tosin mikäs mä oon sanomaan kun en oo mikään perustajajäsen :D

Mutta valitan, toi nikki lyhenee heti, mun näppiksellä, voin kirjottaa romaanin helposti mutta pitkät nikit... niissä menee raja :p Sä oot sitte Karkki :)

Päivämäärä:   19.4.13 01:01:53

Minski, miten mä voisin pitää näppini erossa munista! En mitenkään, räplätä pitää :p

Joo joku kokemuspohja ois tossakin jees, palvelualttiuden vuoksi kai jollekin on saatettu ehdottaa myös maailman vanhinta ammattia, siis että hänellä olisi sellainen ammattinaan ;)

Päivämäärä:   19.4.13 01:12:46

Joo no ei täällä kyllä kovin montaa nikkiä pyöri, mitä silmäilin. Mutta soppa kuin soppa ;)

Vai että Karkki :) No mikäs siinä! Ja pistetään nyt pieni sepustus. 22-vuotias naisenalku pohjoisesta päin. Ei lapsia, tallityöntekijänä/hevosenhoitajana tällä hetkellä. Heppojen ja muitten elukoitten kanssa puuhaillut penskasta asti.

Päivämäärä:   19.4.13 01:16:11

Aaa, junnuosastoa :p Tervetuloa vaan rupattelemaan. Vähänhän tää tältä päivältä alkaa hyytyä pikkuhiljaa, vielä hetken henki pihisee kuitenkin ;)

Päivämäärä:   19.4.13 01:21:54

Kiitos kiitos. Mietin kyllä vähän, että olenkohan tänne pörinöihin vielä liian nuori.. Mutta ette te kai niin ikäloppuja ole, että ero olisi aivan valtava ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.4.13 01:26:19

Joo-o, kyllä tänne uusia naamoja aina mahtuu. Tervetuloa vaan. :) Vähän vanhempaa porukkaahan täällä tuppaa olemaan, mutta on sitten kyllä nuorempiakin. Miehiä on kuitenkin foorumin sukupuolijakauman huomioon ottaen yllättäen vähemistönä, mutta ihan hyvin täällä on kuitenkin pärjätty. :p

Ehkä mä nyt tästä kuitenkin pistän jo pikku hiljaa foorumia tältä illalta kiinni ja toivottelen hyvää yötä kaikille. o/

Päivämäärä:   19.4.13 01:37:09

Mäkin vetäsin tossa taas annoksen urheilukoirajuttuja ja sosiaalisuus loppu ja uni tulee just. Öitä vaan :)

Päivämäärä:   19.4.13 01:38:46

Kiitos sullekkin. :) Olenkohan sitten nuorin tässä topikissa? En tiedä yhtään ketä täällä hengailee, mutta eiköhän se tule tässä ajan kanssa selväksi.

Hyvät yöt Minority_Report, kuten myös ruoste!

Päivämäärä:   19.4.13 01:42:13

Ja yöt Missionillekkin!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.4.13 10:32:09

Kukkuu, kukkuu, kaikki väki nukkuu? Yök, mikä yö. Tänään en hiilareita ennen nukkumaanmenoa syö.

Huomenta maailma, onpa kiva ilma. Tuulee, tuulee, myrskyää. Onneksi on sentään lämmin sää :)

Päivämäärä:   19.4.13 10:51:57

Tänään alkaa viikonloppu :) Ihan liian lyhyt vaan, pitäis mahduttaa siivoamista, urheilua, löhöilyä, shoppailua, koiria, ja jotain mukavaa sosiaalista ohjelmaa kans. Viikonlopun tarttis kyllä ole kolmepäivänen! Vähän väsyttää mutta hyvä fiilis, toistaiseks :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.4.13 11:06:19

Mulle kans kiitos shoppailua ja jotain mukavaa sosiaalista ohjelmaa, siivoaminenkin kelpaisi. Vaihdossa voin tarjota hummajumppaa ja pänttäämistä. F***ing Friday. Perinteisesti viikon pisin ja hikisin päivä.

Ratsastus onneksi sujuu, muttei innosta. Lukeminen ei suju, eikä tod. innosta. Epäsosiaalinen viikko takana, iloisia ihmisiä olisi kiva nähdä. Tätiratsastajien ja uhmaikäisten junnujen naamat eivät nyt riitä.

Oliko se zas joka kaipasi kaikkiin kauppoihin sinkkukoreja? Kunpa ne otettaisiin rohkeasti käyttöön, ehkä tällainen ujopiimäkin uskaltaisi sitten sellaista yksin heilutella. Kolmen koplassa se sujui mallikkaasti, mutta toiste en ole rohjennut kokeilla. Viime viikolla mietin pitkään, ottaisinko punaisen vai keltaisen korin. Meni pupu pöksyyn, painuin Prismaan. Ei pysty... :P

Päivämäärä:   19.4.13 14:34:19

Jaha, se olis viikko pulkassa ja lähtö viikonlopun viettoon:).

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   19.4.13 14:47:25

Päivää mitäs tänne kuuluu pitkästä aikaa? Pakko tulla utelemaan ku en ole käynyt edes lukemassa näitä aikoihin. Taitaa olla niin paljo porukka vaihtunut ettei kukaan tunnista mua.

Päivämäärä:   19.4.13 14:58:50

Kuis Valtsulla pyyhkii?
Rakkaus roihuaa ja silleen.....?

Päivämäärä:   19.4.13 15:06:35

piste:Kyllähän tuo roihuaa ja tuntuu että kovemmin aina vaan. Työt loppu taas vaihteeksi niin olen taas opiskelija. Ei kehtaa toimettomaksi jäädä. Sählyä pelailen parhailaan 6 kertaa viikossa 1,5h kerralla.

Päivämäärä:   19.4.13 15:08:15

Huh!
Sä olet sit nykyisin varjo entisistä kiloista:)....

Päivämäärä:   19.4.13 15:12:45

En nyt ihan tuossa omakotitalo hommissa tuli tuota lihasmassaa lisää mutta alle 100kg:n on menty ja siellä pysytty. Tänäänki pelaan ja huomenna on välipäivä. Pakko hillitä välillä kun paikat ei tahdo kestää.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.