Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 261

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:18:54

Lisää palstatilaa. :p http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1098395&t=1098395

Re: Sinkkujen topic 261

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.4.13 00:28:05

Minski, no sus siunaa, 60 euroo ruokaan? Mul menee n. 15 euroo viikos...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:34:17

min: Heh, no niinpä. Vaikka tietty painankin varmaan vähän enemmän kuin sinä ja oon mies. Ja oli tossa mukana 600g heraakin, mitä nyt en sentään viikossa vetäse. :p Ihan puhdasta ruokaa kuitenkin koko rahalla, eikä mitään herkkuja. Mutta siis pointti oli vaan se, että tosiaan jos kunnolla treenaa, niin saa syödäkin niin paljon, että ongelmana on pikemminkin se, ettei meinaa saada semmosia määriä mahtumaan. Mut kyllähän toi rutiineja ja itsekuriakin vaatii. Sillä sitä tässä varmaan itsekin ollaan aika rapakunnossa, kun ei jaksa miksikään bodymunkiksi alkaa. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.4.13 00:39:18

No niin, toisaalt ei tää mun syömiseni ol nii järin terveellist. Nyt on taas meneillään tällänen säästökuuri ja ärsyttää kun ruuasta joutuu kans nipistämään.

Mut mä koitan nyt nukkuu ja kiitos vaan näist mielikuvist mitä bodymunkki sai aikaan... öitä...

(Vastaisku! Heartbeat, why do you miss when my baby kisses me?)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.4.13 00:41:35

Vtun sonera! Stana... Yhteydet poikki tunnin. Jumankaut ku voitan lotossa ni soneraa ei mulle tuu enää ikinä.

Olis asiaakin ollu, katotaa sainks talteen...

Minskillä oma topikkikin, fanitopikki :D

Päivämäärä:   17.4.13 00:42:49

Nii tota mä olin sanomas ennenku sonera päätti mun puolesta:

min, ei kuntoilu ookaan oikeesti mitään rakettitiedettä :D Urheileminen ja terveelliset elämäntavat, ne on ihan just tasan niin simppeliä ku miltä se kuulostaakin. Syö terveellisesti, se opetetaan jo peruskoulussakin mitä se on, jokaisella on käsitys siitä. Oikeeta ruokaa ja herkut pois. Liiku. Liiku miten liikut kunhan liikut. Opettele vaan oman liikuntalajisi tekniikka mahdollisimman hyvin. Siinä se. Kuntoilua ja terveyttä.

Erikoistuminen, kilpaurheilu, elämäntapaurheilu, ne tarvii sitte hifistelyä. Ei niistä tarvi välittää yhtään mitään jos vaan haluu elää terveellisemmin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:43:19

min: Joo niinhän se on. Etenkin hiilari on halpaa ja silläkin elää kyllä vaikkei se terveellistä olekaan niin isoissa määrissä.Haha, ai mistä ihmeen mielikuvista? :D Ja kiitos vaan sullekin tosta biisistä. Hyvää yötä. :)

Päivämäärä:   17.4.13 00:55:33

Ai kaikki meni jo. No niin mäkin sit, napit rupeski väsyttää taas. Öitä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:59:26

Jaa no en mä kyllä vielä mennyt, mutta kait sitä tästä pitäis pikku hiljaa suunnistaa kans nukkumaan. Hyvää yötä missionillekin. :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.13 07:25:55

Huomenta!
Juu, Niina, vaikka yrittäjänä aloitatkin toukokuun alusta ja osa-aikaisen työpaikan saat tässä kesän aikana ja otat sen vastaan, kun starttiraha loppuu niin ei sulta mitään starttirahoja takaisin peritä tietenkään.
Jos epäröit yrityksen suhteen, niin odottele sit vielä, vaikka löytyisi vakiduuni.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.4.13 07:40:07

Huomenta, kovin harmaalta näyttää kklandiassa. Koht täytyy men hiiriä ihmettelemään

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   17.4.13 08:46:44

Huomenta, harmaata on täälläkin...
Höh, heti kun menee ihmistenilmoille ni iskee joku tauti...
Kurkku kipee, päätä särkee, kuumettakin taitaa olla, on varmaan tehokasta työskentelyä tänään...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.4.13 09:38:50

Huomenta! Täällä paistoi ihan aamusta aurinko, mutta eipä paista enää, vaan nyt taitaa tihkuttaa taas vettä. Pojat pääsi tänään toiseen aitaukseen, etteivät tallo tuota laidunlohkoa ihan muussiksi, ja voi että ne tykkäs :) Hirveetä rallia vetivät siellä lumihangessa. Harmi, ettei taaskaan ollu kamera mukana.

Niin mitä sie min opiskelet, kun noi sun koulujutut kuulostaa aina niin mielenkiintoisilta?

Horoskoopin tekijä taitaa olla taas pois töistä, kun on edelleen samat tekstit kuin eilen. No, onneks se eilinen oli ihan hyvä.

Hörhönallelle pikaista paranemista! Tuo on kyllä totta, että kun vaihtaa maisemaa, niin flunssa iskee. Silloin edellisen kerran kaks vuotta sitten kun minä pääsin ihan pääkaupunkiin asti lomalle, niin heti iski flunssa, ja suurin osa lomasta meni sohvalla kuumeessa makoillen. Ja nyt sitten kun mun Helsingissä asuva täti kävi täällä maalla lomalla, niin siihen iski flunssa. Olis vaan parempi kaikkien pysyä kotonansa!

Piste -> en mie muuta tuossa mun yritysideassa epäile kuin sitä, että riittääkö niille tuotteille ostajia? Niistä tuotteista tulee niin sikakalliita :/ Uskon, että mun tuotteet on hyviä ja kestävät kyllä vertailun merkkituotteisiinkin, ja kyllähän ihmiset tykkää noista mun tekeleistä jo nyt. Mutta että tykkääkö ne niistä niin kovin, että ovat valmiita maksamaan niistä työmäärää vastaavasti...? Siinä mielessä tuollainen osa-aikatyöhän olis ihan unelma tähän paikkaan; voisi sitten tehdä noita valjashommia siinä sivussa ja katsoa rauhassa miten ne lähtevät menemään. Jotenkin en jaksa uskoa, että mulle täältä kokoaikatyötä löytyisi, eihän sitä ole löytynyt tähänkään mennessä. Ja tuo paikka mitä nyt aion hakea, on ensimmäinen koulutusta vastaava avoin työpaikka näillä main neljään vuoteen :o Muiden alojen työpaikkoihin mulla taas ei ole koulutusta eikä työkokemusta, joten ne saa aikalailla unohtaa; ainoat, mihin olis ehkä mahkuja olis joku puhelinmyynti tai sitten se kiertävä pölynimurikauppias, mansikanpoiminta tai maatalouslomitus, ja niistä ei kyllä mikään kiinnosta :/

Päivämäärä:   17.4.13 10:41:11

Saisko viikinglottovoiton tänään kiitos :p Huonoina aamuina tulee helpoiten tuskailtua lottovoittoja... No kai tää päivä tästä käynnistyy taas. Liian kiirekin, ei hyvä.

Niina, kyl toi yrittäjähomma on varmaan aika jännää, en tiedä kestäiskö mulla hermot :D Toivottavasti onnistut :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 11:01:54

Huomenta, mä tulin nyt sitten tännekin morjenstamaan, etten ainakaan kovin pahasti tuolla toisaalla petä sinkkulaa. :D

Tsemppiä vaan Niinalle yritykseen. Toihan kuulostaa niin hyvin sulle sopivalta, että ilman muuta parempi katsoa kuin katua. Ei tossa nyt hirveitä taloudellisiakaan riskejä taida olla, kun starttirahaakin saat, joten miksipä ei. :)

Päivämäärä:   17.4.13 11:09:44

Haha Minski :D Kiva kun tulit, vaikka sulla on varmaan aikalailla täys työ ton fanitopikin kanssa :p No mut nautiskelehan siitä, muutamaa outoa huutelijaa lukuunottamatta toihan on ihan karkkia tommonen, melkein voisin olla kateellinen :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 11:17:48

No joo siellä tuli kaikenlaista kommenttia ja kysymystä. Imarteleehan tuollainen huomio tietysti, että kyllä tässä kieltämättä hymyilyttää tänään jotenkin poikkeuksellisen paljon. Kohta on hymykuopat monttuina, kun täällä virnistelen. :D

Aloin vaan tossa miettimään, että onkohan täällä sitten enemmänkin tarkkailijoita, jotka vaan hiljaa seurailee taustalla. Jotenkin olen aikaisemmin ajatellut niin, että tää sinkkula on vähän niin kuin oma ekosysteeminsä, joka on oma erillinen paikkansa muusta foorumista.

Päivämäärä:   17.4.13 12:22:05

Täällä rupatellessa tulee kyllä just tommonen fiilis, että tosiaan olis ihan irrallaan muusta... Mutta veikkaan että taustailijoita silti on roppakaupalla. Sen näkee jo pelkästään kuvien klikkailuista, jos paikalla tuntuu olevan maksimissaan kymmenkunta sinkkua niin linkitit sitten minkä tahansa niin aika äkkiä on useita kymmeniä katseluita. Ei ne kaikki tuu siitä että joku avaisikin uudestaan kuvan jostain syystä. Kaipa jotkut jaksaa sitten lukea näitäkin typeryyksiä :D

No, toivottavasti noi nyt pysyy enemmän tommosina hymyilyttävinä juttuina, äkkiähän sitä saa "väärällä" kommentilla sen kymmenkunta vainoojaakin täällä...

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   17.4.13 12:41:34

Ootte te kyl melkosia yöeläjiä :) mahoton määrä juttua tulee aina yön aikana :)

Ymmärtääkö sinkuista joku tietokoneiden päälle? Mikähän mun läppäriin on tullu ku aina välillä kesken kaiken menee näyttö pimeeksi. About puoli minuuttia saattaa olla pimeenä ja sit taas toimii.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 12:54:54

Mission: Nii kyllä varmasti, mutta ei sitä jotenkin sillee tule ajateltua. Varsinkin kun tuolla muissakin ketjuissa melko vähän yleensä mulle kommentoidaan, niin tulee joskus vähän sellainen mielikuva, että lukikohan tätä edes kukaan. Monesti tulee tapettua joku ketjukin, jos menen jotain siihen kirjoittamaan. Tänään oli kyllä hauska laskea yksi fysiikan lasku täällä. Pientä aivojumppaa ja muistin virkistystä. :p

Ja joo varmaan täällä voi helposti aiheuttaa pahennustakin. Onhan tuolla joukossa aina kyllä noitakin, jotka on sitten tulleet kritisoimaankin. Ihan hyvä kyllä, niin pysyy jalat paremmin maassa. :D

zas: Jonkin verran joo. Mahtaisikohan olla näytön kontakti emolevylle heikentynyt. Läppäreissähän kuvasignaalit menee siitä taitoskohdasta näytölle ja joskus toi yhteys alkaa reistailemaan, kun läppäriä pyöritellään ja liitos kuluu tai murtuu jotenkin.

Joskus on vähän vilkkaampi yö ja joskus sitten vähän rauhallisempi. Eilen meni kyllä vähän pidempään taas vaihteeksi. :p

Päivämäärä:   17.4.13 13:03:48

Minski, ketjun tappaminen on sitte kivaa, joskus tosiaan tappaa jonkun ketjun ihan täysin ja sit on vaan pakko yrittää nauraa itelleen että oli sitten vissiin riittävän tyhjentävä vastaus :D En edes ymmärrä miksi se yksi on puolestaan täysin fanaattinen niiden ketjujen viimesen sanan suhteen...

Mäkin oon aika pitkään pitäny tätä yhtä ja samaa nikkiä ja vastaillut sillä muihinkin ketjuihin, välillä, kun on ollut erityisen sarkastinen tai jopa huono päivä, niin oon miettinyt että ei oikeestaan ihan kauheen järkevää edes. Pitäs pitää tää vaan sinkkulassa ni sais olla ainakin rauhassa... Oon vaan niin laiska etten viitti vaihdella juurikaan, sitte tulee vaan tänne muuten kirjoteltua jollain "moi" nikillä :D Oon joskus vaihtanut kyllä, jos oon kommentoinut johonkin mihin en halua ääneen oikeesti julkisesti ottaa kantaa... Aikasemmin mul oliki piiiitkä jakso että nikki vaihtu joko päivän, ketjun, tai fiiliksen mukaan. Mutta tän saman pitämisessä on huonotkin puolensa, meet sitte jonnekin vähä kinastelemaan ni eikös sinne joku kaheli linkitä nämäkin tekstit ja mitälie koiratopikkeja vielä päälle. Hullujahan täällä kyllä piisaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 13:20:50

No niinpä, tossa tulee vähän semmonen olo, että mitähän mä nyt sanoin, kun aikaisemmin niin vilkas keskustelu kuoli tähän. :D Eikä siinä tosiaan sitä viimeistä sanaa haeta. Typeäähän se on usein kirjoittaa pitkä viesti, joka ei herätä mitään keskustelua.

Eipä täällä sinkkulassa kyllä mitenkään hirveän usein nää uusia naamoja. Et jotenkin tää tuntuu olevan eristyksissä, vaikka jotkut sitten kyllä lukee ilmeisesti ainakin joskus. Aika rauhassa mä oon kyllä saanut olla, vaikka tällä nimimerkillä höpöttelenkin.

Päivämäärä:   17.4.13 13:45:35

Minority_Report: Kone on vuosia vanha, joten voipi olla noin. Onneks tekee tota suht harvoin. Mut varuiksi pitää vissiin kuvat yms. ottaa talteen, jos päättää pimetä kokonaan.

Kävin tänään varaamassa pöydän (tai siis jonotan pöytää) kirpparille. Paljon turhaa rompetta ja vaatetta pyörii nurkissa. Jospa niistä pääsis eroon :) Ostetaanko kirjoja kirppareilta? Kirjat on vanhoja mutta hyväkuntoisia ehkä kerran pari luettu.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 14:40:23

Uff. +12 ja arska paistaa, kinostaa taas istua sisällä tavaamassa. Siis äsken paistoi. Minähän päätin hetki sitten pistää lounaan purkkiin ja painua piknikille rantaan, niin eiköhän se perk3le mennyt pilveen. Tuuleekin, ja raksan äänet häiritsevät. Vali vali, kiti kiti. Onneksi sentään tuoksuu keväältä ja Auroajoki virtaa villisti. Olette tänään lounasseurani. Maistuisiko jälkiruoka? Pehmis kenties?

Yritän olla ajattelematta sitä, miten moni näitä juttuja lukee ja miten jutut on ymmärretty. En ehkä saisi sanottua sanaakaan jos tietäisin minkälaista porukkaa kulloinkin lukijoina on. Jutut on lähinnä suunnattu tiedossa oleville keskustelijoille,

Hörhö, on se shoppailu rankkaa ja kuluttavaa, ei sitä treenaamatta kestä. Parane pian niin pääset leikkimään uusilla tossuillasi :)

Päivämäärä:   17.4.13 14:44:47

Kylläpä olis Minskille ottajia tuolla fani-topicissa! Mutta enpä kyllä ihmettele... Pidä kuitenkin varasi, jos ne kaikki puumat päättää hyökätä yhtä aikaa =D =D

Joo ei pitäisi olla kauheita taloudellisia riskejä tuossa mun yritysideassa. Kuitenkin mulla on jo kaikki tarvittavat välineet ja ammattiosaaminen. Materiaaleihin tietysti sais menemään vaikka miten monta tonnia, mutta voihan niitäkin tilata pienemmissä erissä. Markkinointi ja pakolliset maksut nielasee sitten tietysti oman osansa, ja ne pitää jollain maksaa, vaikkei kauppa käviskään :/ Oon mie nyt tuota kuitenkin jo niin monta vuotta hiljaa suunnitellut, että pitäähän mun nyt kokeilla, koska onnistuessaan tuolla on mahdollisuus vaikka mihin! Villeimmissä markkinointikurssilla tehdyissä suunnitelmissa noita kaupattiin ulkomaille asti ;) Ja tuohan olis suorastaan mun unelmaduuni, sen nyt haussa olevan työpaikan ohella; en osaa oikein valita, että kumpi olis ykkösunelma ja kumpi kakkonen, eli aika hyviä vaihtoehtoja olis molemmat.

Mieki oon miettiny, että pitäs vaihtaa nimimerkkiä tänne ja lopettaa se kuvien linkittäminen naamakirjasta . Etenkin jos/kun se oma firma (tai työpaikka) tulee. Ei välttämättä ole kauhean hyvää mainosta täällä pyöriminen, vaikkakin olen tähänkin asti yrittänyt pitää jutut suht asiallisina. Mutta ehkä vähän liikaa on tullut noita henkilökohtaisia juttuja täällä puitua.

Päivämäärä:   17.4.13 14:45:34

ruoste -> mulle pehmistä!!! Paljon!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 14:57:52

Vilu ajoi porsaan kotio :P

zas, hyvät kirjat menevät varmasti kaupaksi, ainakin jos hinta on kohdillaan. Käviin tänäänkin pikavisiitillä kirpparilla, rättejä en jaksanut hiplata mutta siistit kirjapinot silmäilin kyllä nopeasti läpi. Älä nyt heti alkuun kuitenkaan hyllymetreittäin luettavaa sinne vie, niin ei ketuta kamalasti jos joudut roudaamaan ne takaisin.

Jellona: "Olet henkisesti vahvempi kuin aikoihin. Tiedät täsmälleen, mitä haluat. Se, saatko sen tänään, on hieman toinen juttu. Kannattaa alkaa raivata esteitä tieltä."
Vahva? Tuskin. Turta korkeintaan. Jäätelöä. Ei tee mieli mitään muuta kuin jäätelöä. Ehkä myös vähän haliterapiaa, sekä kaakaota kermavaahdolla. Eipä juuri muuta. Uusi huppari olisi myös ihan jees.

Päivämäärä:   17.4.13 15:05:45

Jaa että sinne tuli sittenkin uudet horoskoopit: "Siirryt eräässä asiassa kohti päämäärääsi. Sinun on aika muuttaaelämääsi. Ehkäpä kysymyksessä on konkreettinen asunnonvaihto, henkisesti ainakin muualle."

Onhan tuossa jotain aika osuvaakin tähän tilanteeseen =D Asunnonvaihtokin olis tosi jees, mutta tällä hetkellä ei mahdollista. Ehkä sitten joskus.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 15:36:54

zas: Joo tossa vaiheessa se lienee ihan fiksua, niin ei tarvitse sitten alkaa irrottelemaan koneesta kiintolevyä ja alkaa sieltä kaivelemaan tiedostoja jotka jäivät pimeän näytön vangiksi. Ja muutenkin toi on ihan hyvä tapa tehdä välillä varmuuskopioita tärkeimmistä tiedostoista. Aika useinhan toi tulee vasta sitten mieleen, kun on jo liian myöhäistä. :p

ruoste: Nimenomaan just noin mäkin oon täällä kirjotellu, että lähinnä just vakkareita ajatellen, mutta vähä tässä nyt väkisinkin hiipii mieleen, että kyllähän täällä sitten vissiin muitakin käy lueskelemassa näitä.

Niina: Mä olin kyllä aika yllättynyt tosta topasta, mutta kai se sitten kuuluu täällä protokollaan, että jos on tarpeeksi pitkään ollut vakkarina, niin saattaa päätyä johonkin ketjuunkin. Pitää varmaan joskus lähteä urheilemaan johonkin heppamessuille ja laittaa sellanen joku sinkkututka päälle. :D

Päivämäärä:   17.4.13 16:31:23

^ Heppamessut oli ja meni jo, molemmat. Mutta kesällä olis kunkkarit kalakukkolandiassa, sinne vaan sekaan! Mun mielestä sielläkin vois kyllä vaikka olla oma katsomonosa sinkuille, tai oma osasto iltajuhlissa =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 16:44:40

Ai ne meni jo. No mutta ainahan uudet on ait taas ens vuonna vaikka. Kattoo nyt sitten mitä kesän ohjelmaan kehittelee. :)

Päivämäärä:   17.4.13 18:12:25

"kumipallona luokses pompin..." -fiilis! Paitsi että ihrapallo kuvaa tämänhetkistä olotilaa vielä paremmin, ja pomppimisen sijaan etenisin todennäköisemmin pyörien >:/ Ihan niinku en ois taas koskaan ennen nähnykään ruokaa. Se oli onneks suht kevyttä ja terveellistä "kualipattoo", mutta ei sitä silti ehkä olis tarvinnu noin paljon ahmia. Muttakuseoliniihyvää!!! No, oon mie sentään tässä parina viime päivänä treenannu paskanmättöä tarhojen siivouksen merkeissä sillä intensiteetillä, että kädet on kipeet ja niissä on rakkuloita. Ja vielä jäi huomisellekin, eli treenit jatkuu ;)

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   17.4.13 18:15:50

Vieläkös tänne mahtuu vanha kirjoittelija takas? Roikuin aktiivina mukana alusta asti jonnekkin sadannen ketjun kieppeille mut sit oli parisuhteen tyngän yritystä niin jättäydyin pois. Nyt taas heilun sinkkuna ja näppien palovammat on korjautuneet...

Nimimerkit täällä on ainakin ihan uusia... :/ Onko kaikki alkupään ihmiset pariutuneet vai muuten vaan kadonneet? Ja täällä kirjottelee siis 26v nainen Itä-Suomesta. :)

Päivämäärä:   17.4.13 18:21:52

sinkku -> tottahan toki sinkkulaan mahtuu! Tervetuloa! Mistä päin itää tarkemmin ottaen olet? Miekin oon nimittäin idästä; Joensuuhun ~ tunnin matka.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 18:30:14

sinkku: Tervetuloa vaan. Kyllähän tänne aina mahtuu turisemaan. On täällä alkuperäisiäkin mukana, mutta ehkä vähän harvemmin kirjoittelevat. Jotkut on kyllä vissiin pariutuneetkin tai ainakin jotain säpinää on. Mut ei muuta kuin mukaan vaan. :)

Lähettäjä: el sueño 
Päivämäärä:   17.4.13 18:37:32

Liitympäs vihdoin ja viimein tähän keskusteluun :)

23v tyttö Etelä-Suomesta, sinkkuna on tullut oltua nyt parisen vuotta, en ole kyllä varsinaisesti täysin yksin ollut tässä viimisimmän vuoden aikana, mutta melkein.

Lähettäjäsinkku 
Päivämäärä:   17.4.13 19:00:45

M_R ja Niina: Kiitos. :) Joensuusta tarkemmin sanottuna olen.

Päivämäärä:   17.4.13 19:22:21

Juu, Niina, sinkuille oma aitio kunkkareihin;)!!!!
Se ois kyllä aivan upee veto ravijärjestäjiltä!!
Kaikki kunkkareiden sinkut samaan laariin, jopas syntyis säpinää!
Tuo pitäisi markkinoida järjestäjille, ehdottomasti!
Niina, pikkupoika kasvattaa poskia, joten täytyy venata niiden suitsien kanssa ensi kevääseen. Quarteroreille kasvaa hienot posket, jos ei ruunata liian aikaisin ja meillä näyttää nyt kasvavan hienot oriposket!
Olen niin ylpeä niistä!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 19:51:15

Iltaa jälleen

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 20:09:46

Kannatan ehdottomasti sinkkuosaston perustamista kunkkareihin sekä heppa- ja maatalousmessuille vaikka tiedän, että sinkkulätti alkuun kumisisi tyhjyyttään ja myöhemmin toimisi lihatiskinä. So what...? :P Toinen vaihtoehto olisi sinkkupaitojen tai -lippisten teettäminen em. tapahtumia varten. Pinssikin voisi toimia, jos ei muuten, niin taktisena katseen kohdistuspisteenä. Tissien tuijottaminen keskustellessa on edelleen paheksuttavaa mutta pinssien tuijottelu on täysin sallittua ;) NIIINAA, laajennapa sitä uutta bisnestäs tekstiilien puolelle, nää sinkkukamat menisivät saletisti kuin kuumille kiville. :)

Iltaa M. Kuis on kevät lähtenyt rullaamaan?

Vietän tänään etäleffailtaa räkäisen kaverin kanssa. Ihan loistava idea: ajan kanssa ei ole niin tarkkaa, saan mennä lenkille ja tulla kun huvittaa eikä leffan valinnastakaan tule riitaa, kun kumpikin valitsee itse pätkänsä, eikä kamu tartuta muhun hyppykuppaansa enkä minä häneen pikkumyyfiilistä. Huono puoli tässä järjestelyssä on tietenkin se, ettei tyyppi ole täällä jakamassa namipussia tai jäätelötörppöä (enkä siis osta sellaista, en varppina osta!) eikä tekstarin päässä oleva ihminen nyt ihan täytä funktiotaan yksinäisyyden lievittäjänä. Yritys on kuitenkin kova.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 20:13:17

Ihan mukavasti kevät alkanut saisivain lämmetä :)

Päivämäärä:   17.4.13 20:13:39

Kappas:)!
M saapui pitkästä aikaa sinkkulaan!!
Saitko pakit;)?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 20:17:22

Ai niin, heippa sinkku ja el sueño :)

Päivämäärä:   17.4.13 20:19:04

Mun mielestä kaikkiin kauppoihin pitäis tulla ne sinkkukorit :)

ruoste: paljonko on sopiva hinta kirjalle? 1€? 2€?

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   17.4.13 20:21:12

Iltaa, ja tervetuloa uusille :)

Hyi mikä itseninhon päivä on ollut! Ihan kamala päivä ja semmonen loppuunpalanut olo. Siihen ei nyt voinut kuvitella mitään saleilua, vaan menin kaupan kautta ja ostin suklaata ja jäätelöä. Vaakakaan ei ole näyttänyt yhtään kivempaa lukemaa vaikka oon ollut tositosi reipas pitemmän aikaa. Sviddu.

Aurinko sentään pilkahti vähän nyt iltasella, tosin se näky meni talteen kun söin sisällä jäätelöä. Kai sitä voisi vähän tokoilla koiran kanssa ja katsoa mitä juhlavaatteita sitä pistäisi ens viikon juhliin, vaiko käydäkö viikonloppuna kaupassa. Nythän onkin tosi hyvä sovittaa vaatteita kun on syönyt hyvin. Jaksaa sitäkin hommaa ;)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 20:21:16

en saanut pakkeja :)

Päivämäärä:   17.4.13 20:43:59

No hyvä, M:)!
Et sit ilmeisesti saanut sitäkään, mitä etsit;).....
No, sinkkulassa on hyvä olla, täältä ei ketään eikä mitään löydä, joten pariutumisvietin saa unohtaa aivan totaalisesti!
Voi olla ihan oma itsensä, toisin kuin tuolla kamalassa nettideittailumaailmassa parinhakuviesteineen, ne kun ovat ihan jotakin muuta kuin ihminen niiden takana, useinmiten....
Tai sit pelkkää vonkaamista.
Huoh!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 20:45:02

Mulla oli eilen miitingi ihmisen kanssa, joka sitten paljastui aika flunssaiseksi vielä. Eipä tota olis voinu siirtää, mutta nyt on vähän sellanen olo, että alkaa flunssan ensioireet jylläämään. Ei kiva, kun oon nyt tavallistakin enemmän jumissa. Perhana jos nyt tuun kipeeks just viikonlopulle. Murrr

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 20:52:11

Jaa miten asian ottaaa..Niin tämhän olikin sinkkula eikä treffi sivu :D
Näinpä voihan siellä joku todellinenkin tallaaja löytyä..

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   17.4.13 20:59:29

Huomasin kanssa ton Minskin oman fanitopan. Pitäis varmaan perustaa Minskille morsian-ketju jossain vaiheessa? ;)

Mulla on liian vähän tunteja tässä viikossa. Liikaa tekemistä. Ei oo kivaa. Lisäksi käänsin nukkuessani päätäni jotenkin hassusti ja heräsin viiltävään kipuun. Niska on toiselta puolelta jumissa tai krampissa tai jotain, ihan helkkarin kipeä.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   17.4.13 21:00:36

Toimittaa kai enemmän palaverihuoneen virkaa. Ei kukaan ole keksinyt vielä tarjota kampaviinereitä? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 21:06:04

Niin just piste, täällä sentään ollaan avoimesti sitoutumiskammoisia luusereita ja pihtareita, tunnevammaisia ja vittumaisiakin :P Kannattaa pysyä sinkkulassa, kauhiasti täällä kyllä vongataan ja mourutaan mutta ei tartte pelätä, että oikeasti tapahtuisi jotain :)

Tulis ny jo pimiä jotta vois lähteä ulkoiluttamaan lenkkareita ja punaisia poskia. Kevät. Sadan metrin kauppamatkalla tuli enemmän ihmisiä vastaan kuin koko talven aikana yhteensä. Kauhiasti on baareissa iloisia ihmisiä. Ehkä ihan hyvä, että se lusmuilukaveri puuttuu eikä yksin tule noissa kulmakuppiloissa piipahdettua. Taitaa olla linjoille ja kukkarolle terveellisempää pysytellä lenkkeilyssä ja täällä lässyttämisessä.

Päivämäärä:   17.4.13 21:16:06

Kiitti vinkistä ruoste! =D Niinan rätit ja lumput vois olla sivutoiminimi. Alkakaapas keksiä hyviä tekstejä niihin paitoihin! Ja toki huiveja ja jotain rannekkeita, ja vöitäkin vois olla. Ehkä omat Aino&Reino -tohvelitkin, kun kerta Suomen leijonat ja Petri Nygårdkin on saaneet omansa...

Mie en muista niminerkkiä "M" ollenkaan, mikäs tyyppi sie olet?

piste -> laitahan kuvaa sellaisista oriposkista, rupes kiinnostamaan! :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 21:23:59

M on niiin mukava mies :D

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   17.4.13 21:26:32

Älähä Ruoste ny nuin synkäksi ala. Tänään tapasin montaki potentiaalista naista ja yhtä oisin lähtenyt jututtaankin, mutta se perhana katosi! Oltiin 5 tuntia Hoplopissa. Siellä oli vain hetken aikaa jokin viehkeä lady lapsosensa(?!) kanssa. Katselin sitä jo sillä silmällä ja tämä kahteli jo takaisinkin, mutta perhana se katos silloin, kun sitä aloin etsimään... :/ snif.

Päivämäärä:   17.4.13 21:30:29

Niina, laitan, kunhan posket ovat täydessä koossa:).
Mä olen ihan täpinöissä niistä, harvalle ne kasvaa tollaisiksi kuin nyt näyttäisi mun mussukalle kasvavan!
Ja taas joku kiehuu, mamman mussukat ja pumpulipallot ja ihqulaiset...
Hevosethan on vaan hevosia...jos olisin jossakin toisessa topiikissa, mut haukuttaisiin lyttyyn, kun lässytän ja inhimillistän omia kultapuppeleitani kun ne on vaan hevosia...olisin kukkahattutäti ja kaikkea mahdollista muuta, mut meillä kun on myös vääpeli, joka sanoo, miten tehdään ja miten ei ja se vääpeli olen mä:)!
Se on aivan se ja sama, onko hevonen ori, ruuna vai tamma, mua totellaan, joka asiassa.
M on tuolta lännestä, yöt usein töissä ja nyt sillä on mennyt kyl huti viimeisin viritys....luulisin:).

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 21:35:04

Olisiko noin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 21:36:11

M, tuo on yksinkertaisuudessaan aika loistava myyntilause! :) Saako lainata? Moon nimittäin myös niiin mukava likka :P Ja moon muuten niiin lähössä vielä lenkille. Ei saa kampata :)

Voi jehna, Nettioffari. Noh, nyt ainakin tiedät missä niihin ihaniin leideihin voi törmätä. Mulla on vähän sellainen kutina, että prinsessasi pääsevät toistekin sinne hoplopiin... ;)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 21:37:35

toki saa lainata...

Päivämäärä:   17.4.13 21:44:35

No niin olen mäkin, aivan ihqu!
Jos oisin intin käynyt, natsoja ois kyllä enemmän kun kessulla...;)!
Muistinko mä väärin? Eikö M ollutkaan lännestä?

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   17.4.13 21:46:57

Rusty nyt menee sinne, eikä jää koneelle notkuun. Se suurin kynnys lähteä kun on se oman kodin kynnys... Nii ja ku nuita teijän lainaamisia tuosa, niin voisin minäkin Rystya lainata :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 21:50:28

Juu lännestäpä hyvinkin

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 21:55:47

Syvämiete: Joo-o, no eipähän tarvi sitten ainakaan loppuelämänä enää kehua, kun tuli tossa jo kiintiö aika hyvin täyteen kätevästi päivässä. :D

Pitäisköhän tässä mittailla jo kuume, kun tuntuu olevan posket ja otsa vähän lämpimät.

Päivämäärä:   17.4.13 22:02:25

Satuittekos sinkku-kollegat katsomaan pullukka-ohjelmaa? Aikamoisen tuloksen vetäs tuo lady seitsemässä viikossa, -21kg :o Lähtöpaino oli 84,4 ja loppupaino 63 :o Miksei se käy meillä yhtä nopsasti!?! Onko sen (avio)miehen vaikutus todella noin huomattava...?

Päivämäärä:   17.4.13 22:02:41

No mistä M sitten olikaan?
Ei ainakaan syvästä etelästä?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 22:07:39

ei etelästä vain lännesta :)

Päivämäärä:   17.4.13 22:12:05

Ohhoh, nyt se Minskin topicci sai jo jatko-osan! Veikkaan, että aika moni sennulan nainen kuolaa nyt kotonaan noille Minskin suihkukirjoituksille... Miettisit vähän, mitä kirjottelet; kohta ne yksinäiset puumat oikeesti jonottaa sun ovella suihkuvuoroja! :p

Päivämäärä:   17.4.13 22:19:23

Noniiiiiiin, muistinpa sit oikein!
M oli lännestä ja sellainen kolmekymppinen nuorimies.
Sori Minski, mua ei hehkuttanut suihkufantasiat, olen suoran toiminnan nainen, kas kun vanhat puumat on;)......!!!!

Päivämäärä:   17.4.13 22:19:46

Hahhahhah, eikä, Minski! :D Suihkujutut oli jo vähä liikaa :p

Meillähän on ihan ikioma virtuaalihunks, showtime iltaisin klo 21 jälkeen faniketjussa :p No onneks oot saanu niin paljon Minski lämpöä ettei haittaa kun kiusanhenki tulee ja vääntää hetkeks suihkun kylmälle :D

Olipas mukava päivä, mukava lenkki, mukavaa seuraa, ja niskatkin ihan notkeet taas :) Unohtu syödä, pitäsköhän... Ehkä vois jotain syödä jos vaan jaksan tehä mitään...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.13 22:20:04

Minority, mee sinkkulaivalle :'D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.4.13 22:24:09

Iltaa, "pienet" päikkärit otettu, kuuden paikkeilla pötkölleen ja nyt jo taju tuli takasin... :) Ei se tauti nyt oikeen kunnolla tainnut vielä iskeä tai sitten se on nuo tropit kun oikeesti auttaa...
Pakko oli pieni metsälenkki tehdä kun tuo aurinkokin pilkahti, melkein omassa mettässä pyörähdetty, eli äitin luo syömään ja kierros pusikossa :) ruoste haikaili jossain välissä kallioiden perään, siinä niitä olis, ja lumetkin lähteny jo kaikki: http://aijaa.com/ibKKE5 Toiseen suuntaan kun käänty ni täys talvi: http://aijaa.com/sUx2NX Niitä uusia töppösiähän mä niinku kävin vähän testaamassa, ensivaikutelma on kyllä hyvä, vielä kenkäelvistelykuva: http://aijaa.com/snQkCd Ei varmaan kilometrinkään lenkkiä tullut mut aivan poikki, ei kipeenä sais lähtee, mut oli pakko ku aurinkoki paisto :D

Taittaa nyt olla parasta tunkee buranaa naamaan ja laittaa pää takas tyynyyn jos se taudinpoikanen olis vaikka aamulla hävinny...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 22:33:50

Niina: Haha, no vähän iski piru vaan. Ihan kiltti pikku pätkähän toi vaan oli. :D Eipä tota nyt kannata niin vakavasti ottaa, mut en mä täällä tosiaan ihan kaikkea ole itsestäni paljastanut. =)

piste: Vai niin, no mut hei täällä voi pyöriä junnujakin, niin ihan vaan tollasta kiltimpää mielikuvaa tossa aloin maalailemaan. Enhän mäkään mikään one trick pony ole. :D

Mission: Ai meni jo vähän yli. No ite alottivat. Mähän vaan annoin vähän takaisin. =) Ihmettelen kyllä tota, että miten toi nyt toiseen ketjuun meni, vaikka olihan siellä kyllä muutakin juttua. Mut joo nyt on kyllä tullut huomiota ja rapsua minskin turkille sen verran, että kyllähän tällä menee jo aika pitkälle. :p

Mulla meni jo päivän eväät aikoja sitten, eikä tässä taas ole kuin vettä ryystettävänä. Toisaalta eipä ole nälkäkään. :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 22:36:39

juu vähän reilu kolmekymppinen, mutta vajaa neljäkymppinen. Ja nuori tietenkin :)

Päivämäärä:   17.4.13 22:45:12

Tän sosiaalisuus tais mennä tänään jonnekin muualle...

Mut hei, kesä tulee! Kuultiin tossa peippojen suurkonsertti viimeinkin, ja töissä näin västäräkin :)

Kuka tekis mulle ruokaa...

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   17.4.13 22:48:57

Iltoja! Työn raskaan raataja on palannut kotio:) Ei kyllä väsytä tippaakaan, vaan kohta ois pakko painua petiin kun viideltä pitäis pinkaista takaisin sorvin ääreen.

Huomiseksi lupasin töitten jälkeen vielä mennä pesemään naapurin navetan ikkunat. Onkohan minusta tulossa hyvää vauhtia työnarkomaanikko...

MR on kyllä jo ihan legenda täällä. Omat topsut ja kaikki:)

Maasturihörhö laitellut hienoja kuvia kanssa. Ja muutkin olleet kovin aktiivisia. Meikäläinen vaan mätäntynyt töissä. Sunnuntaina ois sitten vapaata.

http://www.youtube.com/watch?v=NkvSzLA7_Hw

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 22:55:03

M: Toi on kyllä mun lemppari fingerporeja. Ihan mahtava. :D

Mission: Ai nytkö alkaa sitten ruoasta puhuminen, kun mä oon täällä taas syöny jo evääni. Aika reilua. =) Jospa sitä teetä jois tässä itekin vielä, kun ei kuitenkaan ihan niin myöhä oo.

pikku suukko: No joo nyt on kyllä tänään tullu sen verran tota huomioo, ettei nyt ihan heti pääse unohtumaan noi jutut tuolta. :) Mistä lie toikin lähti.

Nyt se teevesi kyllä kiehumaan.

Päivämäärä:   17.4.13 22:57:55

Ai?
Minskistä löytyy potkuakin;)....?
No, M. Toi noin vähän yli kolkyt on nuorelle miehelle hyvä ikä:)!
Tosin mä tarviin kyllä reilu 10v. vanhemman...

Päivämäärä:   17.4.13 22:59:25

Joo ruuasta puhuminen ja sanoista tekoihin, kananmunat lähti nyt paistoon:) Nälkä, mut oon ollu täs hetken ihan ameeba. Mistäs oon niin papupata, loppu vissiin toi sanavarasto ja aivojen raksuttaminen :D

Hörhöllä muuten näytti olevan vissiin ihan kunnon popot, useemmanki saturaisen varmaa ovh?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.4.13 23:00:55

Kului kunnioitettavasti aikaa, kun lukaisin sinkkukeskustelut ja minski-topan (ja olisi jo uusi!).

Onneksi itselle ei ole tapahtunut tänään mitään jännittävää, joten ei tarvitse raportoida. Vatsalihas kramppasi venyttelyssä, ajattelin, että poksahtiko maksa. Lihas se kumminkin oli, hetken teki kyllä mieli syöksyä zumbasta hooteehen kyselemään, missä maksa sijaitsee.

Ei ole ruokakaan erityisesti maistunut, stressiä, mutten kyllä laihdu yhtään. Olen kai liiankin hyvä rehunkäyttäjä (päivän kateuskortti läpip*skoille).

Vai on tänne tullut paluumuuttajia parisuhderintamalta. Ei sinänsä rohkaisevaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 23:01:49

piste: No joo tietty, mutta se taitaa olla niitä asioita joiden toteaminen ei tee siitä yhtään vakuuttavampaa. Se pitää vaan kokea. :D

Mission: Mäkin oon taas alkanut syömään enempi kananmunia. On ne kyllä vaan niin hyviä lisukkeitakin moneen asiaan. :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.4.13 23:02:05

ahaa

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   17.4.13 23:05:55

On hyviä päiviä ja huonoja päiviä. Tänään oli jotenkin hirveen hyvä ja mukava päivä. Itellä oli harvinaisen onnellinen ja meikäläiselle kovin epätyypillisen seesteinen olo. Töissäkin kaikki meni putkeen.

Katuja on täällä päin jo pikkuhiljaa putsailtu. Aika nautinnollista oli illasta tallustella puhdasta asfalttia pitkin. Illan hämy ja lintujen hiljentyvä sirkuttelu ympärillä. Ihana kevät:) Pienestä se meikäläisen onnellisuus lähtee...

http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

Päivämäärä:   17.4.13 23:05:58

Joo mä ostan nykyään aina suoraan kun on taas saatavilla niin ton 24egun setin, kestää ehkä viikon :D

Jessus että tosiaan on vähäsananen tytsi, taidan syödä ja ehkä jopa sen jälkeen sammua...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 23:10:04

Jabadabaduu! Nyt saa taas hyvillä mielin syödä :) Rustyn kintut eivät tykkää yhtään siitä, että lenkkipolut ovat taas käyttökunnossa, mutta kyllä ne rappurääkillä saadaan aina hetkeksi hiljenemään. Mä voisin kyllä tulla jonkun reppuselässä noi ikävät alamäet ja vastavuoroisesti vaikka kiskoa kaverin sinne ylös.

Mihis Nettioffari meinas meikää lainata ja koskas palautat? Myöhästysmissakko on aika suolainen ja aiheutetut damaget on korvattava korkoineen. Lupaatko käsitellä silkkihansikkain ja pitää kuin kukkaa kämmenellä?

Päivämäärä:   17.4.13 23:21:40

Meen masan viereen....
Öitä kaikille ja kauniita unia:)!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 23:30:38

Mission: Mulla ei ihan noin paljoa mene noita, mutta yleensä muna tai pari päivässä. Riippuu vähän mitä muuten sattuu olemaan. Tolla saa hyvin vähän ruokaisamman pienemmästäkin ateriasta. Proteiineja nyt ei muutenkaan oo koskaan liikaa mun ruokavaliossa. :)

ruoste: Mä en tykkää juosta, mutta uudella fillarilla on kyllä makee painattaa menemään, kun se rullaa niin pehmeästi eteenpäin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 23:31:01

ps. Hyvää yötä pisteelle o/

Päivämäärä:   17.4.13 23:41:06

Yöt pisteelle:)

Minski, puolet kuitenkin mun eguista syö koirat... Että karkeesti voi arvioida että noin normikenno viikossa, joskus vähemmän.

Kylläpä väsyttää, näköjään koiriakin. Jos pullukan kattois nauhalta loppuun ja menis sitte. Pitää muistaa napit nappasta vielä naamariin, vaikka niskat onkin muuten ihan törkeen hyvässä kunnossa nytte :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.4.13 23:43:45

Minski, mä tykkäsin ennen fillaroida. Landella se on nasta harrastus, etenkin kesäisin. Siellä maisema vaihtuu hitaasti ja pyöräillessä voi välillä käydä vaikka kiipeilemässä ja pysähtyä ihastelemaan hienoimpia paikkoja. Cityssä on liikaa liikennettä :/ Täällä on sitäpaitsi niin paljon nähtävää ihan parin kilsan säteellä päämajasta, ettei voi liikkua nopeasti, tai kaikki hieno menee ohi. Jalan liikkuen on myös jotenkin turvallisempi tiirailla hienoja taloja ja puistopätkiä, ei mene niin helposti nurin. Pyöräily on kyllä tehokasta liikuntaa, kivaakin, ja ehdottomasti nivelille parempi liikuntamuoto, mutku mutku. Lenkkarit kulkevat helposti aina mukana :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 23:51:14

Mission: Joo niin mä muistan kun tosta mainitsit. Mut todella hyvä ja halpa proteiinin lähde, jota kyllä ehdottomasti hyödynnän jatkossakin ruokavaliossani. :)

ruoste: Mäki yritän mennä vähän sivummalle, kun valoissa on tympeää odotella ja pysähdellä koko ajan. Töihin on aika sopivat 10km matkaa, niin siinä saa aika hyvin liikuntaa kesäisin. :) Niin paljoa en kyllä tosta tykkää, että sateeseen lähtisin polkemaan, mutta jos vaan on hyvä ilma niin pyrin menemään pyörällä töihin aina kun jaksan ja ei ole niin kiire.

Päivämäärä:   18.4.13 00:09:24

Unimasa prkle. Vietin jo tunnin sängyssä kyttäämässä sitä. Se tietää, että huomenna on herätys ennen viittä.

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   18.4.13 00:12:48

No nyt on Minoritylle ottajia! Sieltä sitten vaan nappaamaan kiinnostavimmat koeajolle ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 00:14:34

kurnau: Auts, sulla on sitten unet hiukan vähissä. :p Mut otat sitten ens yönä vahingon takaisin. :)

sinkku: No joo aika levotonta juttua lähtee kyllä tuolla. Tiedä oikein enää miten noihin pitäis suhtautua, kun on mopo karannut käsistä jo aikoja sitten. :D

Päivämäärä:   18.4.13 00:15:10

Minskitopa 2:n kommenteista tuli illan reps, mikä ei olisi ollut tarpeen juuri nyt.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 00:23:02

kurnau: Ihan päätöntä menoa kyllä. Varsinkin toi rekkalastillinen lapsia jotka kierii ulos lintsille täydestä rekasta. Tai toi siitosori. :D

Päivämäärä:   18.4.13 00:26:29

Miten mä jotenkin veikkaan että kohta pitää perustaa uus sinkkula salanimellä kun Minskin perässä tulee tänne liuta uusia sinkkuja ;)

Ainiin, enpäs sanokaan mitään :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 00:36:04

Viimeistään tässä vaiheessa nuoriherra Minoritylle valkeni, minkälaista sakkia sennulassa oikeasti pyörii. Nälkäisiä, hävyttömiä, suorastaan riettaita naisihmisiä. :) Näin siinä käy kun paiskataan nuori karju akkalauman keskelle - se revitään kappaleiksi :P

Oijoijoi, itsekkäästi toivon, ettei Minski etsi morsianta vielä piiitkään aikaan. Mitäs me sitten teemme kun haaremin herra jättää meidät jonkun hurmaavan unelmanaisen takia?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 00:38:06

Mission: Eiköhän toi tosta pikku hiljaa rauhotu. :) Aika levotonta juttua kyllä, mutta onhan se hauska välillä noinkin. Ehkä saatoin kyllä hieman ruokkiakin tota, mutta en suostu ottamaan yksin syytä niskoilleni. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.4.13 00:42:48

Saatoit ehkä "hieman ruokkia tota"? Saatoit ehkä syötää sille kofeiinitabletteja ja kilon sokeria suoraan pienestä herkullisesta kätösestäsi!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.4.13 00:44:35

ruoste: Haha, no ihan vähän vaan hei. :D Ite ne alotti, mä vaan vähän jatkoin, ehkä. =)

Päivämäärä:   18.4.13 00:44:50

Ai aattelit sen rauhottuvan kun saksalaisena mallina pyörit siellä virnuilemassa :D

Hauskaahan toi on, nauti sä siitä :)

Ruoste, sitten tehään samaa ku nyttekin, jutellaan gerardeista, syömisestä, laihiksesta (no progress as usual) reenistä ja karvakorvista. Kyl me osataan keskenäänkin :D Linkataan tää sitte seuraavaks jonnekin miesten runopalstalle niin saadaan lisää runoilijoita tänne ;)

Mä lähen nyt nukkuu, öitä vaan :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.