Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 260

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 22:15:59

Ja uus. :) http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1093025&t=1093025

Re: Sinkkujen topic 260

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.4.13 22:19:39

Just olin postaamassa, onneks tarkistin :)

pauke, voi vitsi mä oon ihan kade :D Kuin usein raaskit siel pumpissa käydä? Mun pitää varmaan kyl nyt toi oman salin tarjonta tsekkaa, ainaki se kahvakuula, tosin muistan et varauslistassa siin lukee et ei ohjaajaa mut pitää varmaan soittaa ja kysyy noista. Sit oli zumba, yäk, ei käy. Jotain vatsa-reisi-pakara -juttua oli kans, varmaan salin peeteen räätälöimä ku sil ei ollu nimee. Jos kahesti viikos viittis mennä, sit lisäks hölköttelyä ja sitte varsinainen salitreeni pari kertaa ois aika jees. PAITSI, kuka lainaa mulle ehjän niskan? Tällä ku ei tee mitään :(:( Argh!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 22:20:38

pauke on tänäänkin ollut hävyttömän reipas ja iloinen, epistä! Ja sosiaalinenkin se on, pläääh! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 22:22:20

Täällä on kyllä aina nää tietyt takuujutut eli ruoka ja laihis. :D Vitsi mullakin alkaa jo maha kurnimaan, mutta ku ei tänää oikein enää sais alkaa mitään syötävää virittelemään.

Niina: No joo noita nyt varmaan tulee kaikille noissa sovelluksissa. Eihän se kuitenkaan iso vaiva oo yrittää ja kokeilla kepillä jäätä. =)

ruoste: Sä tarvit selkeesti jonkun joka piiskaa sua eteenpäin. Joku sellanen sopivan jämerä tukipilari tohon hommaan, jos sulla tollee huomiseen aina siirtyy toi. :p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.4.13 22:22:48

Mission -> no ei niitä "muita vaihtoehtoja" voi mitenkään varteenotettavina pitää, kun ne asuu kaikki niin helkkarin kaukana >:/ Mahdotonta on edetä netissä tutustumista pidemmälle, jos välimatkaa on useita satoja kilometrejä, eikä ikinä pääse livenä tapaamaan. Niin ei se silloin minusta kovin varteenotettavalta kuulosta. Mutta ei sillä, mukavia nettituttuja heistä on tullut :)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   15.4.13 22:24:38

johan on v***u kun harva se ilta yläkerrasta?? kuuluu telkka/radio mun kotiin!!! sellasta suomifilmimäistä musiikkia!!! ja tähän aikaan voi v***u että ottaa päähän.
pitäs nukkua jo mutkun voi laulaa sanoja melkein mukana kun kuuluu niin selvästi. voi elämä mitä tässä nyt voi oikein tehdä...lähden kohta ryskyttää oven taakse. arghhhhh.

missä ajassa mr pudotit tuon kymmenen kiloa? voitko kertoa salaisuutesi? miten??

mä kaipaan potkuja. kovia potkuja. suoraan perseelle.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.4.13 22:29:00

No siis enhän minä voi kertoa mistä noita löytää ku en ettiny sitte vähääkään, päin vastoin yritin pistää hanttiin minkä ehdin. :)

Minä oon laihtunu nyt kevään aikana 10kg, joista nimenomaan ne viimeiset sitkaat lähti siinä vaiheessa kun ne sukat oli rullalla koko ajan enkä todellakaan mitään muuta tehny asian eteen, herkuttelen sen minkä ennenkin. Kai se ylimääräinen kalorinkulutus tulee jossain muussa muodossa. Pelkkä hyvä mieli ja iloinen olo sai aikaan sen energiapiikin mikä kulutti tuosta suurimman osan siis jo ennen näitä sitkaita viimeisiä kiloja. Nyt alkaa olla hyvällä mallilla paino siis, 170cm ja 55kg, enempää en halua hukatakaan kun lähtee sitte varmaan jo lihaksetkin.

Päivämäärä:   15.4.13 22:31:12

Minski, ei kun nyt et ymmärrä miten tää kehä menee, takuuvarma tyttöjen mentaliteetti siis.

Päivä1: Syvällisiä, halipulaa, parisuhdespekulointia, miesten kuolaamista, telkkaribongaukset, ritarihaaveilut, levottomat jutut.

Päivä2: Masennus, herkkuja, lohturuokaa, hyvää mättöä, kotiin hautautumista, karkkia, suklaata, korvikkeita siis, namnamnam.

Päivä3: Katumus, valitus läskeistä, sopimukset paholaisen kanssa, itsesyytökset, lupaukset paremmasta, epätoivon hetket, vakuuttelut kelpoisuudesta, vain itsen takia vain pari kiloa...

Päivä4: Sanoista tekoihin, energiaa, liikuntaa, hyvää fiilistä, ruuat kurissa, nyt se alkoi!

Päivä5: Vielä on energiaa, laihtuminen näkyy selvästi, tyytyväisyys itseen, kevättä rinnassa, valmis maailmalle.

Päivä6: Romahdus, masennus, vtutus, paska päivä, stressi, kipee, tekosyyt nro 1-10.

Sykli alkaa alusta. Voi toimia myös muutaman päivän kestoisina tai viikkokierrolla.

:p

Päivämäärä:   15.4.13 22:33:39

ihana syväanalyysi mission :) kaikki syklit mahdollisia...been there..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 22:34:31

^Totta joka sana XD

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.4.13 22:35:37

Hei mä vaan koitan tsempparoida teitä myös! ;) kun tarpeeksi leuhkin niin ärsyynnytte ja a)joko ette enää välitä tai b)alatte himourheilijoiks!

Mission, tuo oli vasta toka kerta kun kävin tuola pumpissa. Tarkotit varmaan raaskimisella aikaa? Kun kuukausihintaanhan sisältyy siis kaikki jumpat tuolla.
Mulla on aina kaks kertaa viikossa aamuvuoro, jolloin oon kotona joko puoli kolmen tai kolmen aikaan. Silloin raaskin käydä illalla salilla kun olen parhaimmillaan kerennyt olla koiran kans jo 4h kotona ja lenkki tehtynä. Ilta-tai välivuorossa pääsen viimeistään viideltä, mut sillon on enää turha yrittää salille kun en hennoisi jättää tuota kakaraa, jätän suosiolla väliin ne päivät. Viikonloppuna sitten yritän käydä molempina päivinä.
Tää munki sali oli aika monta viikkoa jäähyllä kun puuttui kengätkin, mut nyt on taas innostus päällä! :) Jo toukokuussa on t-paitakelejä ja mä tahtoisin pitää ihan toppejakin ilman et kauhee röllykkä on mahan kohdalla :F

Ja tällä hetkellä on suunnitelmissa et jos pari kertaa viikossa kerkeisin käydä jossain jumpassa (bodypump tai bodycompatissa) ja sit pari kertaa salilla, niin ois tosi tosi hyvä. Mut tulee aina välillä semmosia viikkoja et onki vain yksi aamuvuoro ja silloinkin saattaa olla jotain muuta menoa, mut noista viikonlopuista koitan ainakin pitää kiinni.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   15.4.13 22:36:28

Suosittelen hankkimaan sydänsuruja, pahoja sellaisia ja kilot katoaa kuin huomaamatta. Seuraavaksi roppakaupalla stressiä, niin se on siinä. Yksi tapa päästä ihannepainoon...

Mun yläkerrassa niillä on aktiivinen seksielämä, tämäkin pitää mun naapurina tietää, kun toiset tekee sen tiettäväksi. Onneksi ne on sentään nopeita. Pah.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 22:37:59

no.: Mulla on kanssa yläkerran naapurina hieman äänekäs yksilö. No ei se onneks yöllä metelöi, mutta päivällä porailee useinkin jotain, kun se on antenniasentaja ammatiltaan ja ilmeisesti pitää jonkinlaista pajaa siinä kotosallaan. Tiedä mitä se oikein siellä nikkaroi. Sit on joku uskovainen myös ja karauttaa mulle monesti sunnuntaina klo10 aamu jumalanpalveluksen. :D

Tossa vuodenvaihteen jälkeen aloin vähän tarkkailemaan syömisiäni. En mä oikeastaan siinä laihduttanut mitenkään ihmeemmin, mutta paino putos pikku hiljaa muutaman kilon. Sitten tossa joku noin kuukaus sitten kokeilin tollasta leangains pätkäpaastoa, kun se vaikutti mielenkiintoiselta. Silläkin paino putos aika hyvin ja siinä oli sitten jo ihan tarkoituksena karistella kiloja. Siinä syödään 6-8h aikana päivän kaikki kalorit ja sitten ollaan syömättä 16-18h. Että muutama kuukausi tollaseen rennompaan pudotukseen meni, eikä juuri ollenkaan mitään kunnollista liikuntaa. Ihan vaan syömisiä kontrolloimalla ja itsekurilla.

Meinaa olla nyt stressiäkin sen verran, että sikäli hyvä nyt ottaa paussia tohon. Jatkan sitten kesällä kunnon kohotustakin, kun pääsee taas pyöräilemään töihinkin. :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.4.13 22:38:07

Sujuvasti sivusta seurailen tätä sinkkulan laihdutustopiikkia...:).
Ei tarvi osallistua... oisko joku sellainen, joka on liiankin hoikka ja tarvis jotenkin saada lihaa luiden ympärille????
Mullekin vertaistukea!!!!

Päivämäärä:   15.4.13 22:38:37

Mission =D =D =D Noinhan se menee! Paitsi että mulla ne repsahdukset seuraa aina sitä hyvää oloa eikä masennusta. Jos on huonolla tuulella/morkkis päällänsä, niin silloin (yleensä) linja pitää. Mutta sitten jos paino tai mahan ympärys on vähänkin laskusuunnassa, niin siitä tulee hyvä mieli, ja silloin mulla tulee ne pahimmat sortumiset. Niinku vaikka tänään. Ja sitä seuraa sitten kauhea morkkis, jonka jälkeen muistaa taas muutaman päivän noudattaa tiukempaa linjaa. Kunnes taas tulee parempi olo, ja uusi repsahdus.

Päivämäärä:   15.4.13 22:40:13

ehkä oon sit tosta musiikista vaan hiljaa..yläkerran aktiivinen seksielämä olis jo astetta pahempi. vois kateus iskeä...
mun kiloihin ei oo sydänsurut tällä kertaa auttaneet. pitäs varmaan rakastua sydänjuuria myöten....

Päivämäärä:   15.4.13 22:41:57

piste -> voit saada nää mun läskit! Ainakin 5kg vielä joutas, ehkä jopa kymmenen. Ja voidaan tehdä sellainen pidempiaikainen luovutussopimus jatkoa ajatellen :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 22:49:43

Mission: Haha, no joo oonhan mä kyllä ton huomannut, että naisten mieli on tollee jatkuvassa liikkeessä. Sellanen pitkäaikainen ja pysyvämpi olotila on aika harvinainen ilmeisestikin. :D Tollasen varaan on kyllä aika haasteellista rakentaa mitään kunnon laihista, missä täytyis saada ne rutiinit kuntoon. Ellei sitten ole todella hyvää tuntumaa kroppaan muutenkin.

Päivämäärä:   15.4.13 22:54:18

joo joku tuolla vähän tunnelmoi...aion huomenna a) laittaa lapun b) käydä oven takana c) soittaa isännöitsijälle. vähällä epäilen että tää fiilistelijä on talon alkuperäisiä asukkaita ja aattelee voivansa elää miten tahtoo...huoh.
tuo poraus ja jumalanpalvelus ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä myöskään...

voitko mr ruveta mulle etäpersonaltreineriks? mulle on tullu reilussa vuodessa kuutisen kiloa uups. lopetin polttamisen ja hivuttautuminen alkoi...syön varmaan liian vähän fyysisen työn tarpeisiin...ehkä aineenvaihdunta vähän jumissa. ja selkäranka kateissa. vähän. uintikausi kylläkin alkaa pian, se on hyvä piristäjä muokkaaja :)
talvi on aina vähän hidasta ja sisäänpäin lämpiävää aikaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 22:55:44

piste: No ei mua toi paino haittaa ollenkaan, vaan se koostumus on hiukan vääränlainen vaan. Kyllä mä voisin ihan hyvin painaa sen päälle 90kg, jos olis vaan vähän tiukemmassa kuosissa nyt. Mut äkkiähän sitä painoa saa lisää, jos ei tolla oo niin väliä. :D

Ai niin, tuli vaan tosta ruoasta mieleen tämmönen. =)

http://pics.kuvaton.com/kuvei/perunalahetys.jpg

Päivämäärä:   15.4.13 23:02:18

Hmh, miehet on tollasii ärrrsyttäviä kun ne on niin tasasia ja pystyy tekemään asioita pitkällä tähtäimellä loppuun asti :p

Onneks mun naapurit on koiraihmisiä, yläkerrassa välillä räkyttää koira ja seinänaapurissa kans. Ei oo ainakaan kukaan vinkumassa että toinen noista haukahtaa pari kertaa postinjakajalle. Mutta mun telkkari on kyllä usein vähä turhan kovalla turhan myöhään, toivottavasti ei kuulu niille asti... Alin kerros sentään, alakertaanhan tommoset koviten kuuluu, seinänaapurille vois ehkä kuulua mut sil on kai yöduuni tai jotain, tulee usein himaan kahen aikaan yöllä et ei siel oo kukaan kärsimässä.

Päivämäärä:   15.4.13 23:03:08

Mä voin Niinan kiloja ottaa sen kymmenen vaikka heti!!!
Oiski niin helppoa!!
Mulla tämä kukkakeppimäisyys on suoraan verrannollinen liikkumiseen. Vaikka päivät istun töis, niin sit illat ja viikonloput painan täysillä ja se syö kyllä kaiken ja ylikin mitä suuhuni laitan.
Huonoin puoli lienee se, et en tykkää mistään makeista sokeriherkuista enkä rasvaisesta ruuasta.
Onneksi mun naapurit elää aika rauhallista elämää, mitä nyt joskus bileitä pitävät viikonloppuina tai joku känniääliö konttaa pihalla yöllä, sekin kyllä erittäin harvinaista äksöniä...siihenkään en heräisi, jos koirat ei kommentoisi moista menoa.
Onneksi mitään hetekan heilutusta ei ole tarvinnut kuunnella. Sitä kuunnellessa olis kyl v*tutus katossa!!!!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.4.13 23:07:34

Mun naapureina on vain mummoja ja pappoja joista ei lähde ääntä. Mukavata. Tosin oishan se joskus kiva kun niistäkin jotain irtois, niin vois sit hyvällä omalla tunnolla itsekin kuunnella joskus musiikkia vähän kovemmalla tai jotain.
Toisaalta, ne on niin vanhoja et niillä on todennäköisesti jo myös huonompi kuulo.... :D

Nyt täytyy marssia nukkumaan. Viime yönä oisin saanut kyllä ihan hyvät unet, mutta aamuyöstä heräsin siihen et eilisestä kävelymaratonista johtuen pohkeet oli ihan liekeissä ja pyörein tunnin sen takia et niitä jomotti. Great. Ehkä tänään parempi onni, hyvää yötä! :)

Päivämäärä:   15.4.13 23:09:01

Joo mission, mä luulen että yläkerrasta kuuluu :) nyt hiljeni...mut saattaa alkaa tauon jälkeen uudelleen...toivottavasti ei..se on tosi ärsyttävää kun ite yrittää nukkua ja musiikit pauhaa....no...ehkä tälle voi ainakin yrittää tehdä jotain...minäkin kuitenkin maksan asumisestani ja hiljaisuus kuuluu olla klo 22 jälkeen...juu vielä kuuluu mut vähän hiljempaa sentään...voi vee...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 23:11:28

Mission: Haha, no ei se nyt ihan noinkaan suoraviivaista oo. Mä oon kyllä tollanen tasainen ja rauhallinen luonteeltani, että sikäli toi kuvaa kyllä aika hyvin mua. Mut aina sitä välillä sortuu ja tosi laiskastihan mäkin oon tänä talvena harrastanu liikuntaa. Nyt on vähän sellanen nihkeempi kausi, mutta kohti parempaa kuitenkin. :)

Päivämäärä:   15.4.13 23:12:53

Ei hitsi, muistin yhen hyvä naapurijutun :D Sillon kun asuin toisaalla niin siellä naapurina oli semmonen nuori pariskunta, aika semmosta renttu/junttiporukkaa, pari lasta, en ees muist oliks niitä kaks vai kolme, ainakin yks ja kaveriporukkansa rymisteli rapussa niin et hermo meni... Äijä huus ja aina välillä ne tappeli, pennutki itki ja lisää huutoa. No joku kerta oli sit emännällä menny viimein herne nenään ja oli isännältä ottanu avaimet pois ja heittäny mäkeen. Tää sit sunnuntaina päivällä halus himaan ja potki ovea ja huusi postilaatikosta, itki kännissä, huus ja raivos ja aneli. Muun muassa sitä kiroilua tuli lopussa ihan hitosti, ja jossain kohtaa huusi että "vtun ksipää h*ora, päästä sisään, vtun riipputissi läski hu*ra! Vttu sun tissit on niin hirveet patalaput vtun mäyräkoiran korvat!" :D:D:D Ai jumankauta me kikatettiin eksän kanssa eteisen lattialla ihan hysterisenä, just oltiin menty ovisilmästä kattoo ku se meteli oli niin hullu ku potki sitä ovea et pitääks koht soittaa poliisit. No ei päässy jätkä sisälle ku noin kauniisti kyseli :D:D Sen jälkeen siinä asu sit vaa se kundi, akka oli pakannu skidit ja lähteny. Jonkun aikaa se oli ja ne skiditki välil sillä, sitte muutti se jätkäkin viimein veke.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 23:21:22

Noi on kyllä pahoja, kun kuuluu oikein kunnolla naapuriin. Täällä nyt ei oo ton antenni hepun lisäksi juuri muuta ollut. Välillä yks pariskunta vähän jyskyttelee, mutta sekin on lähinnä koomista kun siinä ite yrittää nukkua ja kuuluu kaikki tollaset pienetkin äänet. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 23:21:55

Joo, ei olisi reilua jos naapurilla jatkuvasti kävisi flaksi! Minä luulin jo edellisessä kämpässäni, että naapurissa asui siirappinen pariskunta. Kävi ilmi, että kulma-asunnossa asuikin höperö kissamummo, joka illat ja yöt leperteli ja lässytti kissoilleen. Pusuttelu kuului wanhassa puutalossa vähän turhan huvin naapurihuoneistoihin. Muuten talo oli hiljainen. Minä taisin olla se äänekkäin asukki, vaikka kiltisti olinkin. Talkkari, jonka makkari oli yläpuolellani, katsoi kyllä aina seuraavana päivänä tiukasti, jos olin kikattanut aamuun asti... Nykyisen lukaalin seinänaapuria en ole vieläkään nähnyt. Sillä on vielä oudompi vuorokausirytmi kuin meikäläisellä, tulee kotiin myöhään yöllä ja lähtee liikenteeseen aikaisin iltapäivällä. Mikä lie basisti :)

Päivämäärä:   15.4.13 23:23:52

Mulla on korvatulppia aina lääkelaukussa, tässä kämpässäkin niitä tartti edellisten naapurien aikaan, kolme kersaa yläkerrassa tarkotti kolmatta maailmansotaa klo 07-23... Nyt ei oo vuosiin tarvinnu käyttää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 23:35:55

Ei sentää ole korvatulppia vielä tarvinut, vaikka joskus aamulla olis kyllä tehny mieli nukkua pidempään, kuin mitä remppamiehet oli mieltä silloin kun putkiremonttia tekivät. :D

ruoste: Siellä ollu sitten kunnon pahviseinät, jos pusuttelukin noin hyvin kuuluu. =)

Päivämäärä:   15.4.13 23:39:24

Huh, katoin just viimesen GoT:in, auts!

Sitte tarttis rakit viedä iltaulkoilulle, eipä jaksais ku tommonen kelikin... Ei auta itku markkinoilla, menoks vaan et pääsee nukkuuki joskus.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 23:49:13

Mäki kattelin tänään uuden GoT:n ja spartacuksen kanssa. Tais vaan loppua toi spartacus. Jotenkin mä kuvittelin, että se olis vielä jatkunut pidempään, niin tuli vähän yllätyksenä toi.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   16.4.13 00:03:27

Raideer spottingia lopusta tulee kahtottua. Pitäsköhän tuo kahtua joskus kokonaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 00:04:24

Jaahas, jokohan kaikki raahautu nukkumaan, kun tuli niin hiljaista. Vois tässä pikku hiljaa kanssa mennä sänkyyn rauhottumaan kapulan kanssa. Ihan vielä ei uni tuu, niin ei auta kuin valvoa ainakin tovi vielä.

Laitetaas vaikka tähän listaa, mitä ei kannata pariutuneena sinkuille sanoa. :p

"15 vinkkiä onnellisesti pariutuneille: näin et lohduta vaan ärsytät rakkautta etsivää kaveriasi.
Vaikka tarkoittaisi hyvää, voi joskus onnistua vain olemaan raivostuttava. Brigitte.de-sivuston toimittajat kokosivat viisitoista usein kuultua fraasia, jotka sinkkuihmiselle helposti sanotaan. Montako näistä klassikoista sinä olet kuullut?

1. "En ymmärrä, miten noin upea nainen ei ole löytänyt ketään!"
2. "No, mutta äkkiä se tilanne siitä muuttuu."
3. "Nauti kuule vielä, kun olet sinkku. Ei tämä parisuhteessakaan mitään herkkua ole."
4. "Kyllä jokainen lopulta löytää oman parinsa."
5. "Niin, kun sinulla on tuo ura."
6. "Älä huoli. Rakkaus iskee, kun sitä vähiten odottaa."
7. "Mites, oletko netistä yrittänyt etsiä?"
8. "Ei sitä välttämättä tarvitse ketään. Minun tätinikin on elänyt ihan onnellisena sinkkuna kohta 60 vuotta."
9. "Kateeksi käy tuo sinkkuelämä! Itse en enää edes osaisi flirttailla."
10. "Ajattele, miten ihanaa, että sinulla on aikaa itsellesi eikä tarvitse sovittaa elämää kenenkään toisen menoihin."
11. "Pakkohan miestenkin on joku päivä ymmärtää, miten mahtava tyyppi olet."
12. "Ja sinähän olet tosi kivan näköinenkin."
13. "Millaista se on, kun on ihan yksin?"
14. "On siellä järvessä muitakin kaloja."
15. "Ehkä et ole vielä tarpeeksi puutteessa?"

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.4.13 00:20:19

"Ei sitä välttämättä tarvitse ketään. Minun tätinikin on elänyt ihan onnellisena sinkkuna kohta 60 vuotta." RAah!!
"Millaista se on, kun on ihan yksin?" Nii? Nii-i? Nii... Niisk! :/
Kyllä. Ärsyttää kuin tuollaisia kysytään. Olo on silloin kuin ötökällä suurennuslasin alla. Miettivät, että mikähän vika tuossa on kun ei kenellekään kelpaa, tai sitten sille ei kelpaa kukaan, kuka se luulee olevansa? Ärrrsyttää.

Mutta ei se mitään. Uusi, päivä, samat vanhat kujeet ja sillai. Nyt ois niinku jo huominen. Taidan painua peiton alle sulattelemaan illan herkkuja ja tod.näk. näkemään sokeripainajaisia. Voi voi :) Nati nati pullanmurut <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 00:25:06

Riippuu varmaan päivästä mikä noista kolahtaa pahiten. Mut yleensäkin tollanen utelu yhtenään alkaa jossain vaiheessa ottamaan väkisinkin päähän. Mut hyvää yötä ruoste. Enköhän mäkin tästä kohda kuukahda. Alkaa jo sen verran väsy iskemään tännekin. :)

Päivämäärä:   16.4.13 00:28:58

Jaa mä tulin tihkusateesta. Päätin viel keittää munia et ois aamuks ja koirilleki. Jos yheltä? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 00:33:43

Siellä se vaan munia räplää. :D No et kuitenkaan pahasti kastunu? Joo varmaan tossa yheltä vois olla valmis ummistamaan silmät. Puhelimen kanssa ollaan jo peiton alla odottamassa nukkumattia.

Päivämäärä:   16.4.13 00:35:03

No ei nukuta... Huomenna tropiclandiaan :) Ainakin tän hetkisen suunnitelman mukaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.4.13 00:41:24

Haha, toi 15 vinkkiä! :D

Ite kuullu ainakin 2,3,4,6,7 ja 10. Ärsyttää lähinnä se, että monesti sinkkuus mielletään joksikin villiksi flirttailuksi ja yhdenyön jutuiksi. En harrasta sellaista muutenkaan, joten en ihan oikeasti "hyödy" mitään sinkkuudesta. Toinen mikä ärsyttää on se, että tyrkytetään jotain nettiä tai baaria. Minä haluan ensin tutustua ja vasta sitten miettiä voisiko siitä tulla jotain enemmän. En toisinpäin, minusta se on vain jotenkin vaivaannuttavaa. Ja toisaalta taas se, että jos kerron haluvani miehen, se ikään kuin vähätellään vain kuittaamalla, että kyllä sä vielä jonkun saat. Juuh... Ja muutenkin liika optimistisuus, mistä ne muka voi tietää?! Hmm... joskus toki vaan ottaa asiat liikaa itseensä.

Mut tota ykköstä taas oon kuullu vähä kun lievempänä. Tai siis monesti ollaan vaan hämmästyneitä ja sillei et "Ihan oikeesti?" Ja kyl se on ihan mukava kuulla sentään. Ettei se näkyis kilometrien päähän, ettei tolla naamalla ainakaan ketään voi saada. :D Ja yks vähän tähän samaan oli kyl oikeasti aivan ihana, kun yks mies sit sano mulle jo jonkun aikaa sitten, et "noh, sun eka poikaystävä tulee sit olemaan sun aviomies" ja se sano sen niin sydämestään ja otin sen siis kohteliaisuutena. Tai en tiiä muista mutta ite ajattelen sen niinku sekin, että se kuka sit muhun tutustuu ei enää koskaan halua päästää irti vaan elää loppuelämänsä mun kaa.

Päivämäärä:   16.4.13 00:44:42

Munat on joo ihan räjähdyspisteessä, yks tais jo räjähtääki :p Päikkärit teki kyl sen ettei vielkään väsytä... Mut kohta pitää ees yrittää.

Noi Nettioffarin "lapselliset" kuviot tälle viikolle kuulostaa kyl jotenkin niin hauskoilta ja ilosilta :D Pitäsköhän iteki sittenkin harkita uudestaan niit skidejä ihan vaan et pääsis tekee kaikkee kivaa, niinku hiekkakakkuja :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 00:46:37

Nii yleensähän noiden lista hittien hokijat on niitä jotka on jatkuvasti jonkun uuden kanssa tai sitten pitkässä suhteessa. Niin tai sitten niitä jotka löytää sormia napsauttamalla uuden heti kun ei sinkkuus enää maistukaan. Ei sitä oikein osaa siinä asennoitua tohon sillee kuin pidempään tai lähes aina sinkkuna ollut osaa. Tuntuuhan se ihan erilaiselta. Mut kyllähän sitä pitäis sinkkunakin yrittää ajatella positiivisesti, vaikka se joskus onkin vaikeeta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 00:49:15

Mission: Mulla on kanssa jääny pari kertaa munat hellalle ja poksuneet rikki. :p

Mut sähän se hassuja puhut nyt, kun tähän aikaan lapsista alat haaveilemaan. Varo vaan, ettei käy vielä vahinkoa. :D

Päivämäärä:   16.4.13 00:55:30

Minski, jos nyt hetkellinen mielenhäiriö ja yks positiivinen asia tulee joskus mieleen ni ei viel lasketa haaveiluks :D Nii ja mitää vahinkoja ei kyl tuu, tai siis jos niin käy niin asia korjataan kyllä välittömästi :p

Tekemistä vois tietty harjotella ihan vaa siltä varalta jos myöhemmin haluiski...;)

Päivämäärä:   16.4.13 00:56:01

Niinpä...

Pitäähän sitä yrittää olla positiivinen ja oon viime aikoina tehnyt ison harpauksen siinä! :D Jee! Mutta silti, joskus vaan pitää saada huutaa että se on ihan pérseestä olla yksin ilman että kukaan tulee sanoo mitään vastaan! Joskus olis vaan parempi sanoo että senkus itket, kun aina sanoo et älä itke (tai olla surullinen tai ärsyyntynyt tms).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 00:57:58

Mission: Hah, no joo välillä saa toki lipsua. Ei se niin vaarallista oo, ellei sitten tossa harjoitellessa ota sitä tavaksi. :D Mut kivaa puuhaahan se tosiaankin on, että mikäs siinä on harjoitellessa, jos vaan kivan treenikaverin löytää. ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 01:05:01

Joo fiilisten mukaan niin hyvässä kuin huonossakin. Kunhan ei jää vellomaan liiaksi kumpaakaan ääripäähän ja on sellanen sopiva balanssi. Kyllähän se hyvä mieli näkyy kuitenkin ulospäin ja vetää puoleensä. Tulee semmosta hehkua, jos on oikein jalat ilmassa. :)

Päivämäärä:   16.4.13 01:11:41

Nettipentele kyykähti ja tällä kännyllä hirveesti viitti näpytellä. Meni jo yks viesti tuhkana tuuleen... Se oli siis aikamerkki, öitä vaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 01:13:08

Nyt täytyy kyllä alkaa nukkumaan. Hyvää yötä ja makoisia unia vaan kaikille. o/

Päivämäärä:   16.4.13 01:18:12

Haha, toi on kyllä niiin totta! :D Mä varsinkin oon jotenkin tosi läpinäkyvä siit et millain mieliala on. Tuntuu että ympärillä olevat ihmiset huomaa kaiken, sillon kun oon maassa tai kun lentelen ilmassa. Ihmiset kyl näkee kun oon ihastunut. Nii ja sit mun kaverit tulee kertoo sen mulle ittelleenkin. xD Ja kyl ihminen vaan on kauniinpi hymyillessään ja sit kun joku kehuu hymyä, niin hymyilee vaan entistä enemmän.

Kannattaa oikeasti kehuu ihmisii, siit vaan tulee niin hyvä fiilis. Ja sit niinku mä varmaan muistan jokaisen kehun ja aina joskus niitä sit muistelen. Tulee jo nyt niin sairaan hyvä fiilis niist.

Mitkä muuten on ihaninpii kehui mitä työ ootte kuullu teille tai teist sanottavan?

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.4.13 07:32:19

Huomenta!

Voi jee, noi 15 vinkkiä oli niin totta. Josta tulikin mieleen et parin viikon päästä on läheisen isot juhlat ja arvataaka kuka ottaa suvulta vastaan juurikin nuo 15 (tai ainakin osan niistä) vastaan? Maltan tuskin odottaa!

Tänään ois vähän koulutusta, kiinnostaa...

Päivämäärä:   16.4.13 08:49:08

Mission, täälläkin on munat räjähyspisteessä :D

Päivämäärä:   16.4.13 09:19:03

Onhan tuolla pihalla taas sellainen enkeli, siis en keli, että ei mikään huvita. Mitä sitä sitte huvittas? Motivaatiota/ideaa kellään? Ei huvittas reissatakkaan, mutta toisaalta taas ois kiva :/

Päivämäärä:   16.4.13 10:07:59

Huomenta! Päivän horo: "Elät hetkessä, olet ansainnut jotakin parempaa. Ehdit vielä löytää unelmasi, mutta sitä ennen on aika tehdä toisenlaisia juttuja. Yritä pitää pinnasi erään kanssa. "

^ joo, olen ansainnut parempaa. Onneks lakuja on vielä jäljellä, ja juusto-kinkkusarvia ja pullaa :p

Mun pitäs nyt kyllä saada se työhakemus tehtyä ja lähetettyä, ettei unohdu. Hakuaika loppuu perjantaina. Muuten on melkein valmista, mutta cv pitäs päivittää, ja hakemukseen pitäisi keksiä palkkatoive. Mutta mistä mie nyt sellaisen repäisen!?! Kyseessä on tuntipalkkainen osa-aikatyö 60-80h/kk. En haluais ylihinnoitella itseäni, ettei sen takia jätetä heti hakemusta huomioimatta, ja toisaalta en haluaisi myöskään "myydä" itseäni liian halvalla...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.4.13 10:49:10

"Ihmettelet itsekin tilannetta, johon olet ajautunut. Joudut tekemään päätöksiä, joihin et ole valmis. Rakkaus kolkuttelee ovella, ota siitä tiukasti kiinni"
Ei ei ei ei EI yhtään päätöksiä tehtäväksi, kiitos. Kaivaudun muuten vielä syvemmälle maan alle. Pitäiskö nyt siis jäädä passiin kotiin koko päiväksi, jos joku vaikka erehtyisi kolkuttelemaan ovea? Summerikin on keksitty.

En osaa neuvoa Nettioffaria kun en tunne seutua, en siis yhtään. Yksi sadepäivän ilo on askartelu. Vie typykät askarteluliikkeeseen, kangaskauppaan, Tiimariin jne ja tehkää yhdessä jotain värikästä ja ihkua. Huonekalujen tuunaaminen on myös kivaa. Käykää vaikka hakemassa kirpparilta lapsille oma pöytä tuoleineen tai kevyt ulkokalustesetti ja sit mars maalikauppaan kivoja värejä hakemaan. :)

Spontaanit kehut piristävät, totta. Aidot kommentit haistaa kyllä, joten turha yrittää muodon vuoksi kehua :P Tallikaverini, keski-ikäinen perheenisä joka ikisinkkua vararatsastajaansa piristääkseen jakelee silloin tällöin hauskoja neuvoja miehen hankintaan, sanoi joskus, että miehen saa parilla kehulla. Ei kuulemma tarvitse kuin kehua jotain miehen ominaisuutta ja lausua pari hyvin valittua sanaa oikeassa tilanteessa, niin saa miehen egon kasvamaan ja tyyppi on sitä myöten ihan myyty - mitenköhän hyvin tämä pitää paikkansa? ;D Olen tyypilliseen suomalaiseen tapaan huono antamaan kehuja ja vielä huonompi vastaanottamaan niitä, joten peli taitaa olla menetetty :P

Ai niin: huomentapäivää, tehokasta tiistaita kaikille :)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   16.4.13 11:54:41

Nettioffari: kuraleikit toimii aina :) kurahousut ja kumpparit jalkaan ja litsläts... Vielä ku samalla maastoautoilee jonnekkin, tekee tulet ja paistele nuotiomakkaraa juo pillimehua ja syö vaikka vähän pullaa... Toimii isoilla ja pienillä ja kelihän on mitä parhain kuraleikkeihin :D

Tänään olis isocity päivä, shopping, shopping... :)
Toivottavasti cityguide pitää maalaispojasta hyvää huolta ettei vallan mene pää pyörälle :D

Päivämäärä:   16.4.13 12:56:43

Duunit maistuu taas ihan kybällä, so not. Kyl se ois vaihtoaika käsillä, liian kauan samaa, ei vaan enää motivoi yhtään.

Niina se on jännän äärellä, jotakin muutosta normaaliin vois olla luvassa, toivottavasti jompikumpi natsaa :)

Hörhö, mä veikkaan että cityguide on huolehtivainen eikä eksytä sua suureen kaupunkiin :)

Päivämäärä:   16.4.13 13:43:25

Täällä syötiin lättyjä aamupalaksi ja sitten oltiin taiteellisia. Vanhempi hiero ensin mun selkää ja sitten nuorempi piirteli tussilla sinne :) Pyysin sitten vielä rasvaamaan mun selän. Taka-ajatus oli, että ne tussit lähtis vielä pesemällä pois... Viimeksi, ku käytiin Edenissä, niin hieman meinas nolottaa nuitten piirustukset siellä. Oli angrybirdsiä ja vaikka mitä suttua. Ei ollut niin hyviä, kuin joskus ollut...

Kuraleikittiin pihallakin, haettiin ne pitsat ja nyt kahtellan ice agea :) Piti taas laajentaa nuitten makuelämyksiä ja otin siihen majoneesin. Väärin meni, ei kelpaa.

Päivämäärä:   16.4.13 17:14:58

Noniin, työkkärin täti soitti. Nyt olis sitten sitä starttirahaa tarjolla. Eli jos ei tuon työpaikan kanssa käy flaksi, niin sitten minusta taitaa tulla yrittäjä, hui :o

Päivämäärä:   16.4.13 17:16:24

Onneks olkoon Niina! :) Wautsi vau, ainakin tuo natsaa, tosi hyvä juttu.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   16.4.13 17:19:27

Onnea Niinalle! :)

Kohta pitäisi lähteä ratsastamaan, mutta kroppa on niin kipeä ja kankea eilisestä treenistä, et saa nähä pääseekö edes selkään :D

Päivämäärä:   16.4.13 20:14:56

Wau Niina!! hienoa :) onnea!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   16.4.13 20:49:53

Hieno juttu Niina, onnea! :)

Pöhkö päivä. Pöhkö päivä. Väsyttääki! Tänään on ollu ihan kunnon laiskottelupäivä ja jospa yrittäisin aikaisin nukkumaankin. Aurinko, missä sinä oleeeet?

Päivämäärä:   16.4.13 21:28:26

Hienoo Niina!
Tosin, jos toi palkkaduuni on vaan osa-aikainen, ota vastaan jos tarjotaan.
Voit perustaa yrityksen siihen rinnalle.
Hyvä alku olla osapalkkatöis ja samalla aloittaa yritystoimintaa.
Pysyy talous balanssissa käynnistysvaiheen yli!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   16.4.13 21:34:58

Onnea Niina!

Päivämäärä:   16.4.13 21:42:04

Kiitokset! Kyllä mie sitä työpaikkaa ainakin haen, se on sitten eri asia, että saanko mie sen. Tuskin, kun varmaan aika paljon on muitakin hakijoita, ja aina siinä on tainnu olla enempi "ravi-ihminen". Mutta olishan se toki hienoa, tuo olis niin mielenkiintoinen työ kyllä. Tuota mie ajattelin itsekin, että JOS sattuis tuon työn saamaan, niin vois sitten kuitenkin perustaa sen firman ja tehdä osa-aikaisena, mikä olis varmasti kaikin puolin parempi vaihtoehto, koska veikkaan, että tuollaisella firmalla tulisi olemaan se leipä tositosi tiukassa. Sitten jäis toki starttirahat saamatta, kun sitä ei saa kuin ainoastaan kokopäiväiseen yrittäjyyteen. Mutta katotaan nyt miten käy.

Tällaiseen videoon törmäsin facebookissa. Tuli ihan ikävä tuota paikkaa <3 http://www.youtube.com/watch?v=i-zCHWp38xY&feature=youtu.be

Päivämäärä:   16.4.13 21:56:04

Otat starttirahan vastaan nyt ja jos duunin saat, ei sitä starttirahaa sulta viedä, vaikka olisi osa-aikainen duunikin sen myöntämisen jälkeen.
Mut hae se starttiraha nyt heti.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.4.13 21:59:32

Niina ensin kannattaa ottaa starttiraha, sitten perustaa yritys, jasen jälkeen voit ottaa lisäksi työn. Tietysti olisi hyvä, jos starttirana saadessa olisi työ sovittuna, en tiedä, mitä satulaseppänä tienaa.

Täällä ei ole yhtään kevättä rinnassa, vaikka zumbassa oli taas musta miestanssija ohjaajana (eri kuin viime viikolla).

Missionin syväanalyysi oli kyllä osuva.

Olen kuullut kaikki nuo Brigitte-lehden kootut sinkkuusselitykset. Niitten perusteella rakkaus iskisi nyt, koska ei ole tosiaan mitään odotuksia. Eikä edes voimia mihinkään suhteentapaiseen.

Valtaosa naapureista näyttää siltä, että niiden seksielämä on toteunut ennen sota-aikoja. Pitäisikö muuttaa aktiivisempaan ympäristöön, ehkä oma elämäkin saisi uutta potkua.

Päivämäärä:   16.4.13 22:00:18

Siis se on myönnetty jo se starttiraha. Mutta nehän tilitetään jälkikäteen, ja samaan aikaan ei saa olla tuloja muualta. Joten kyllä mie nyt odottelen miten tuon työpaikan kanssa käy, ennen kuin päätän firman "kohtalosta".

Päivämäärä:   16.4.13 22:11:47

Ei kai sitä starttirahaa karhuta takaisin, jos työtä ei ole yritystä perustettaessa.

Pitipä avata vielä happokarkkipussi.

Piste ei pysty lihomaan, jos liikkuu paljon ja makea/rasvamättö ei mene alas. Ei ole mitään ihmekeinoa, jos lonkero, pizza ja sipsitkään eivät kelpaa.

Päivämäärä:   16.4.13 22:17:03

Ollaanpas täällä oltu melkosen hissunkissun, heti hiljenee kun Minski se vaan "pettää" tuolla toisissa topikeissa :D

Kotiuduin vasta. Tavallaan. Meni vähän myöhään kun tartti käydä vähä shoppaillee:p Ei olis oikeesti ollu varaa, mut hei, en mä oo koskaan joutunu rengasratsiaan et jos vaihan vaa ne vanhat paskat enkä ostakaan uusia :D Joutu ostaa taas farkut koska molemmat edelliset lörähti + laihduin niistä. Nyt ostin tommoset melko stretsit joita saa jo ihan pukemalla pukea päälle ja läskit soi niissä tosi ilkeesti :D En tiiä tuliko liioteltua nyt toiseen suuntaan mutta kun ne aina venähtää kuitenkin. Ainakin ne menee kohta sitte... Pari paitaa ja kengätki tarttu, mut niissä sentään oli alea onneks.

Koirat joutu kyllä vähä paitsioon, tuli huono omatunto kun joutuivat niin kauan odottaa vessaan pääsyä :( Ei yleensä ole tapana, se maks 9h on limitti, nyt meni jotain 10 ja puol. Toki ne viikonloppusin nukkuu 12h ihan tyytyväisenä, ei ne nyt kuole mutta ei silti osaa ajatella että noin saa tehdä. No korvaukseks sitte vähä lenkkeiltiin, melkein 2h. Nyt on meikällä jalat ihan soseena ja rakit on aivan puhki. Tais jäädä siivoomiset tältä illalta, vaik olin suunnitellu semmosta. Reilu tunti telkkarii, pikapissatus ja nukkumaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 22:26:07

Heh, ai miten niin pettää. :D Ei tää ny mun syy voi mitenkään olla. Ei vaan oikein tullu nyt mieleen mitään sanottavaa. No okei, yks juttu tuli nyt mieleen. Ihmettelin tossa kun ei eräästä naikkosesta ollut kuulunut mitään pitkään aikaan ja sitten pistin sille viestiä ja kyselin, että mihinkäs oot kadonnu. Niin tää vastaa, että "testasin kuinka kauan sulla menee, että pistät viestiä." Että niin kuin noin sitä vaan odotellaan kuukaus ja testaillaan. :D Mut siis ihan kavereita ollaan.

Täällä olis kyllä hyvä, kun ei olis mitään viestirajotuksia ketjuissa, niin vois samat aiheet tunkea yhteen ketjuun. Laihiksestakin on jatkuvasti uusia juttuja. Ihmettelen tota miten pihalla jotkut voi olla, kun ihan perusasiat on jo täysin hukassa ja kokeillaan sit jotain ihme kikka kolmosia vaan. Nettihän on täynnä tietoa, jos vaan vähän jaksaa googletella ja lukea. Luulis nyt, että jos oikeasti laihtuminen kiinnostaa, niin alottais tosta, eikä siitä että kyselee perusteitakin keskustelupalstoilta.

Päivämäärä:   16.4.13 22:33:37

No on se pettämistä kun sinkut jää tänne oman onnensa nojaan :p Mekin ollaan hei lattaperseitä, ei saa unohtaa sinkkujen kinkkuja :D

Tää vaan elää niin paljon tää että noi kerkii sitten painua unholaan kuitenkin, piikithän taitaa kumminkin tulla laihiksissa tossa tammikuussa ja sitte huhtikuun paniikki on toinen. Ja vappuna vielä sit niitä "miten äkkiä pois 5kiloo kuukaudessa".

Mäkin ihmettelen että täältä kysytään semmosia että "mä haluun laihtuu, mitä pitää tehdä?" Luulis että alottais kuukkelilla ja lukis ihan oikeita artikkeleita asiasta, jos kaikki on tosiaan alkujaankin hukassa. Sitten joku kyllästynyt sanoo että ala karppaamaan tai vedä juttadieetti, ja tää sitte että okei joo, miten, laita ohjeet. Huoh... Mutta itekin kyllä luen paljo noita, joskus tulee ihan mielenkiintosiakin juttuja joita lähtee sitte ite itelleen tsekkaa että jaa, olisko noin.

Päivämäärä:   16.4.13 22:38:18

Nii ja toihan nyt on ihan tuttua, tota tuntuu tekevän miehet ja naiset että ei viitti laittaa mitään viestiä jos ite laittaa aina ja toinen ei ikinä. Mä en noita yleensä laske mutta jos nyt ihan oikeesti aina saa olla ite se joka ottaa yhteyttä ni sitte voisin jo melkein todeta että jaa, ottakoon se toinen jos kiinnostaa, ettei joudu raukka pelkästään kohteliaisuudesta vastailemaan :D

Päivämäärä:   16.4.13 22:39:50

Puhu vaan Mission omasta puolestas, mun takapuoli ei oo lattapersettä nähnytkään :p Siinä olis kyllä massaa ja muhkeutta muillekin jakaa =D =D

Päivämäärä:   16.4.13 22:41:45

Ehkä happokarkkien ja salmiakkien vetämistä olisi voinut vähän hillitä.

No miksi minski siis odotti kuukauden, eikä laittanut naiselle mitään viestiä???

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 22:43:31

No joo kyllähän palstoillakin ihan hyvää juttua saadaan aikaan. Varsinkin jos puhutaan jostain tarkemmasta yksittäisestä asiasta, jossa noi kysymykset on vielä ihan perusteltujakin. Mut toi että kun tuntuu, ettei ole mitään hajua ruokien ravintosisällöstä tai mikä on makrojakauma yms. Aletaan vaan vemputtamaan jotain ja syömään jotain minkä joku kaveri jossain heitti ja luotetaan siihen, että tää toimii. Ihan pirusti turhaa työtä ja sitten ihmetellään kun ei saada tuloksia. Jotenkin ihan käsittämätön asenne, kun kuitenkin varmaan niitä tuloksiakin halutaan, niin miksi ei malteta edes muutamaa päivää oikeasti lukea ja selvittää asioita. Pelkkä tieto ei tietysti anna tuloksia, jos ei motivaatio tai itsekuri riitä, mutta olis se hyvä olla tietopuolikin jotenkin hanskassa, vaikka jatkuvasti jotain uuttaa oppiikin.

Tarkottiks toi muuten sitä, että mun pitäis alkaa treenauttamaan sinkkujen perseitä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.4.13 22:47:42

No hei, tyypit etsivät tietenkin sitä salaista kikkaa, jonka vain viisaimmat ja timmeimmät tietävät ja jonka toteuttamalla pääsee eroon kaikesta ylimääräisestä lihrasta viikossa ja vieläpä näkemättä nälkää tai vaivaa! Jokainen kysyjä tietää kyllä, että läski lähtee hikoilemalla ja syömällä, mutta silti toivotaan, että helpommallakin pääsisi. Lisäksi olisi tosi fantsua, jos joku fiksu tyyppi suunnittelisi täydellisen ruokavalion ja liikunta-aikataulun netissä saatavilla olevan tiedon määrästä ahdistuvalle. Sopis mullekin :)

Olin tänään vahva! Jätin roskaruokalassa skeidan syömättä. Siirryin suoraan jälkiruokaan. :D Sitten kävin laskemassa samppalinnan rappusia. Sekosin laskuissa siinä vaiheessa kun happi loppui. Totesin olevani heikko. :P

Onnea Niinalle! Ensimmäinen askel kohti yrittäjyyttä otettu. Toivottavasti onni jatkuu pitkin kevättä yhtä hyvänä :)

Päivämäärä:   16.4.13 22:52:28

Niina, ei peritä, kun sulla ei ole duunia.
Aloitat nyt ja nostat starttirahan.
Jos saat duunin, teet sitä ja pyörität yritystä siinä ohessa starttirahalla.
Älä jää odottelemaan päivääkään!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 22:53:31

Mission: Heh, no joo näköjään jotkut harrastaa noita ihme testejä. Mä oon siis ollu melkeinpä aina se joka pistää viestiä ja avaa keskustelua ja sillä ihmettelin tota sen testausta.

kurnau: Siksi koska ollaan ihan vaan kavereita ja höpistään joskus niitä näitä ihan huvikseen. Ei nyt ollut ihmeemmin asiaa ja vähän muuta vaan mielessä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 22:56:19

ruoste: No joo selvästikin, mutta kukapa tollasen ilmatteeksi vääntäisi, kun toiset vetää ihan hyvin rahaakin tollasista ja asikkaita riittää. :p Eipä noihin kyllä ole mitenkään kovin palkitsevaa edes vastailla, kun tosiaan asenne on vähän sellanen, että halutaan valmis personoitu paketti muiden avulla ja mitään keskustelua ei oikein synny.

Päivämäärä:   16.4.13 23:01:39

Jepulis, sinkkujen oma perseen treenaaja :D Ei mullakaan kyl mikään lattapeppu oo mut kyl täst saa semmosen. Nyt on vissii pakko linkittää ku oon seuraillu ton yhen mimmin blogia, joka nyttemmin on valitettavasti suljettu, mutta bloggaa toisaalla ja sielläkin kyllä löytyy pebasta kuva, aika pähee...
http://www.sportlife.fi/wordpress/kiristyvaa-suunnitelmallisuutta/
uusimmissa posteissa on kans paljo kuvia, mut ne ei ollu must yhtä hyviä, sen vanhassa blogissa oli pari semmosta aika hyvää suht neutraalilla ryhdillä otettua, ilman noita poseja ja ankka-asentoja. On saanu kyytiä.

ruoste, mä sorruin tänään, söin marsjätskipatukan! Hyi hyi hyi, rangaistukseks vedin sit tosiaan semmosen lenkin että shoppailukävelyn päälle jalkaterät huutaa tällä hetkellä rasitusvammaa:p

Päivämäärä:   16.4.13 23:03:34

piste -> toukokuun alkuun mie tuon starttirahan hain. Mun mielestä noilla yrittäjyyskursseilla on sanottu, ettei starttirahaa makseta, jos saa samaan aikaan tuloja muualta, ja mollin sivujen kautta löytyikin sitten tällainen: http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/01_esitteet/starttiraha.pdf josta poimittuna: "Starttiraha ei voida maksaa, jos yrittäjäksi ryhtyvän toimeentulo on turvattu muulla tavoin, kuten palkkatulolla, erilaisilla tuilla tai etuuksilla."

Niin kyllä mie nyt odotan ensin, että miten sen työpaikan kanssa käy. Koska sitten jos en sitä paikkaa saa, niin sitten joutuu tosissaan panostamaan tuohon firmaan, ja siinä vaiheessa olis aika epämukavaa huomata käyttäneensä jo osan starttirahoista johonkin "ei-niin-olennaiseen", sitä kun ei nykyään saakaan enää kuin sen puoli vuotta, ja EHKÄ lisähakemuksella toisen puolivuotta alennettuna :/

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   16.4.13 23:09:45

Huoh, shoppailu uupumus :) olipas isossa maailmassa jänskää, kauppoja hirveesti, eikä rahaakaan palanu kovin montaa sataa... mut nyt olis olis metsäilykengät :)
Vielä kun sade loppuis että pääsis tositoimissa kokeilemaan.

Ja shoppingcityguide piti pienestä maalaistollosta hyvää huolta :) ei eksyttänyt valtaisaan ostoskeskukseen eikä syönyt roskaruokalassa ihan kaikkia mun ranskalaisia :) yritys oli kova saada hörhökkeestä hip ja cool, mut ei tainnu onnistua :D :D

Hyvä,hyvä Niina ! ja onnea , siitä se lähtee :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 23:13:36

Mission: Haha, no joo toi vois kyllä olla hyvä duuni. Siinä vaan kattelis kaikista mahdollisista kuvakulmista, että kyykyt menee pohjaan asti ja sjmv:ssä pysyy selkä suorana. :D Mut olipahan upee kroppa tolla. Hyvä todiste siitä, että kyllä se treeni tuottaa tulosta suomalaisillakin geeneillä, vaikkei sellasia latino muotoja synnyinlahjana saisikaan.

Päivämäärä:   16.4.13 23:20:24

Höröhö, käytiin maastonki puolella, nyt pitää viedä auto pesulle. Ja älä ny vihti nokitella muutaman prosentin vetopainoeroilla, ex mönkkärissä ne oliki 17600. Sillon maalla asuessa oli isompaa kalustoa ja hieman enempi ;)

Onko täällä kuulolla ketään pohojosjospohojammaan naisia? Emmää tiiä tahonko miten paljon nyt mitään vakaavaa tai mittää, mutta vois ny porista ainaki. KAhtoo ja kuulostelee, mittää katiskaa en huoli.

Päivämäärä:   16.4.13 23:21:13

Voi Niina, kun sulla ei ole sitä duunipaikkaa nyt, sulla ei ole mitään palkkatulojakaan.
Jätätkö yrityksen siis perustamatta, jos saat osa-aikaisen työpaikan?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.4.13 23:21:39

Niinalle onnittelut :) ja ihana tuo video

Päivämäärä:   16.4.13 23:23:34

Joo mä oon digannu lukee tota blogia, tai siis niitä edellisiä seurasin kokoajan, vaikken yleensä lue mitään blogeja. Toi mimmi on jotenkin niin inhimillinen ja rehellinen. Mutta ihan tajuttomia juttujahan noilla on, toi elämäntapa, on se jotenkin sairastakin. Ton kropan eteen on kyllä vuosia tehty duuniakin, käsittääkseni ihan päivätyöksikin urheillut. Kisannut kans jotain. Että voihan sitä aina haaveilla :D Itellä ei oo mitään mielenkiintoa siirtyä tommoseen elämäntapaan koskaan, vaikka aikoinaan hetkeks vähä hurahdinkin ja meinasin ruveta. Mulle riittää ihan se jos saan semmosen itteäni miellyttävän kropan joskus viel aikaseks, ton Anun peba nyt on sit jotain sellasta että ei semmosii ihan tosta noin vaan parina iltana salilla väännetä :D

Päivämäärä:   16.4.13 23:25:12

Ja sitten toisaalla lueskelen urheilukoiran liikkumisesta, lihaksistosta ja lihashuollosta, päivällä taas urheilukoiran ravitsemuksesta, ite riehuin lenkillä, joten urheilu tulee kyl kohta korvista ulos :D

Päivämäärä:   16.4.13 23:29:49

piste -> varmaan aloittaisin sen firman sitten tosi pienimuotoisena siinä sivussa. Oikeestiko oot sitä mieltä, että olis mahdollista saada yhtä aikaa sekä palkkaa että starttirahaa? Olishan se toki hienoa, jos noin on, mutta jotenkin kyllä epäilyttää. Pitää varmaan kysyä asiaa työkkäristä uudemman kerran. Ja hei, todennäköisesti en edes saa sitä työpaikkaa, joten tässä taas murehdin ja märehdin asioita etukäteen ja ihan turhaan. Öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 23:33:29

Mission: Hehe, no mut jos sillee normaalin ihmisen näkökulmasta puhutaan, niin jos jaksais pari vuotta treenata ja syödä kunnolla, niin sais jo tosi tiukan fysiikan. Sen jälkeen kehitys hidastuu sen verran jo, että välttämättä ne lisä treenivuodet ei enää tuo kovinkaan suurta muutosta, vaikka sen toki kilpailuissa näkeekin. Tossa parissa vuodessa saa kuitenkin jo sellasen normaalille ihmiselle aika ihanne fysiikan, jos tollasta timmiä kroppaa havittelee. Eikä oo tietty alussa mitenkään hirveesti normaalista poikkeava.

Päivämäärä:   16.4.13 23:43:10

No joo, mutta en mä jaksa noita laskettuja ja aikataulutettuja syömisiä ynnä muita. Edes puoliks. Se riittää mulle minkä saan aikaseks vaan syömällä tyyllin lautasmallin mukaan ja reenailemalla minkä satun kerkiimään. Ja viitsimään. Oikeestaan se oma "kunto" minkä haluisin olis vaan lähinnä se että sais vähän oikeeta kuntoa, tän läskipuvun pois, ja vähäsen voimaa sekä pikkasen tasapainotettua heikkoja kohtia. Siinä olis ihan täydellinen oman kropan ihanne.

Noilla muuten on monesti ihan paska peruskunto. Luin just semmosen artikkelin sohvaperunasta ja kilpaurheilijasta, vaik sil kilpaurheilijalla olikin kaikki osa-alueet vähän paremmassa kunnossa ku sohvaperunalla, niin molemmilla oli paska peruskunto ja heikot keskivartalon lihakset. Ite haluaisin oikeestaan sitä kuntoa, ja sitähän mä nytte taas teen, kun koirat alkaa olla kuosissa. Sen jälkeen voi funtsaaki ehkä vähä sitä että mihin suuntaan muuten haluisin kehittyä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 23:51:06

Jep, no ei tollasiin kohtuullisiin ja ihan näkyviin parannuksiin ihan hirveetä panostusta tarvitse. Mullakin on jo paikoitellen vähän sitä ongelmaa, että pitäis oikeasti jaksaa panostaa, jos haluais edistyä. "Ilmaiset" kohennukset on jo aikalailla otettu. :p Niin ja tosta kunnosta sen verran, että ne jotka rakentaa kunnolla fysiikkaansa ei heitä mitään ihan hirveitä lenkkejä, koska se polttaa vaan lihaksia ja jarruttaa kehitystä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.4.13 23:55:50

Miten on mahollist saad kuntoilu kuulostamaan noin rakettitieteeltä...

(Nuijanukutuksel ois muute tarvet)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.4.13 23:58:14

min: Ai kuinka niin? Eikös tässä ihan jotain perusjuttuja vaan oo höpisty. :D

Päivämäärä:   16.4.13 23:58:36

Minski, se on totta, ei pysty treenaamaan kestävyyttä ja voimaa kovin paljon yhtä aikaa. Mutta jossain kohtaahan niillä on se tilanne että ei ole mitään kuntoa. En oikein tiedä että onko se omasta mielestä edes mielekästä, se lihasmassa ei kuitenkaan edistä terveyttä varsinaisesti. Vaikka monesti kuvittelevatkin olevansa ihan älyttömän "terveellisiä", mutta eiväthän ne ole. Ei pelkkä voima vaan ole sitä mitä nykypäivän lääketiede käsittää terveelliseks.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:07:09

Mission: Joo niinhän se on ja eihän kehonrakennuksessa terveyden kannalta oikein järkeä ole. Moni rikkoo siinä vaan paikkansa ja on siinä kroppa muutenkin kovilla. Niin ja tosiaan aika iso osa elämästäkin pyörii sitten vaan sen ympärillä, jos haluaa menestyä lajissaan. Pitäis olla sellanen hyvä ja järkevä balanssi peruskunnon ja lihaskunnon kehityksen ja ylläpidon välillä, jos puhutaan normaalimmista ja fiksuista tavoitteista, mitkä tähtää pitkäikäisyyteen ja jaksamiseen yms.

Laitoin tän tonne toiseenkin ketjuun, mut tässä on neljä vuotta tavoitteellisesti tahkonnut aika kovat tulokset tossa ajassa. Vasta parikymppinen kaveri.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.4.13 00:09:31

Minski, no joo mut kuulostaa kamalan stressaavalt ainaki mun korviin tollane et täytyy miettii tarkkaan et miten ja kuinka paljon liikkuu. Ja sit mitä täytyy syödä ja kuinka paljon mitäkin... mut toisaalt oon niin stressivattanen ihminen et mun tapaukses en tiiä pystyisinks ees elämään tolleen. Nyt jo pelkkä ajatus saa aikaan sellasen olon et pitäis piiloutuu peiton al tai men soittaan pianoo. ...ehkä mun täytyis koittaa tehä jtn täl stressaamisel...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:15:07

min: No jaa, eipä toi nyt mitenkään ihmeellistä ole, jos ei ala hifistelemään ja tavoitteellisesti puuhastelemaan. Tosi hyviä ruokiahan tota tukemaan saa ja itse asiassa monilla on ongelmana se, ettei ne meinaa jaksaa syödä tarpeeksi. Että jos ruokaa rakastaa, niin tossa saa tosiaankin syödä ja paljon. Eikä sitä ehkä niin vakavasti kannata ottaa, jos ei ole mihinkään kilpailuihin menossa. Mut kyllähän se vähän niin on, että sellasella sinnepäin ajatuksella saa touhuta aika paljon pidempään, jos haluaa edistyä. Ei toi läheskään kaikilta onnistu ja sen takia täälläkin varmaan niin paljon tosta kysellään ja yritetään löytää kaikki mahdolliset kikat joilla tota sais helpotettua.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.4.13 00:18:00

Niin ja rahaahan tossa tietysti menee kanssa. Mullakin meni tänään 60e noin viikon ruokiin, enkä edes bulkkaa. Ruoka on kyllä aika kallista nykyään, jos yrittää syödä vähänkin terveellisesti ja monipuolisesti.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.