Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 259

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 21:30:20

Ja jatkuu. :) http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1085220&t=1085220

Re: Sinkkujen topic 259

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 21:32:38

piste: Ai tilaatkos säkin pizza onlinestä? Se on kyllä näppärä, kun puhelimeenkin on oma sovellus millä voi hoitaa tilauksensa. :)

min: Hah, no sulla on kyllä aina jotain sutinaa. Että ihan kiltisti nukuitte vaan. Just just ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.4.13 21:32:52

Minski on nopea.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 21:34:48

kurnau: Heh, no riippuu tilanteesta. :D Mut siis mähän odotin tossa jonkin aikaa ja tuumasin, että no kaipa mä voisin sitten tehdä uuden. Ei tossa uuden tekemisessä mene kuin ehkä 15s. :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   14.4.13 21:37:13

Ugh!

Tuli syötyä hiton hyvää sapuskaa, ja nyt veetuttaa etten käyny alepassa ku tekis niiiiiin mieli kaikkee hyvää! Onneks pakkasessa on vielä biizeitä, sitä ainoaa oikeaa sellaista ;) Tuhona sen kohta. Ihan vaan siks että mulla on ruosteen kans täysin samat fiilarit, ja repesin ihan katketakseni sille kuvalle :D Joku idiootti kun päätti mennä aamulla vaa'alle, ja jos pari päivää sitte olin iloinen puolen kilon kehityksestä niin tänään olikin sitte kilo lisää. Ja eilen rääkkäsin salilla ihan simona itteeni, mikä vatun järki oli käydä vaa'alla? Miksi? Jotta voin hautautua itsesääliin ja syödä vähän lisää... Ärh. Kyllä mä tiedän mistä se kilo tuli mutta lannistaa se silti.

Ruoste, alotetaaks taas huomenna uudestaan? Pauke ainaki on messissä;) Mä aattelin että juhannukseen mennessä tarttis kuus kiloo huokasta pois.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   14.4.13 21:37:35

Iltoja. Päivän työt tehty, eläinystävät peitelty yöpuulle, teekuppi nenän edessä ja pikkuhetki omaa aikaa. Yh-äidin elämä on hektistä, pienistä hetkistä on otettava ilo irti. (runollista...)

Onko täällä porukoissa kirjallisuuden harrastajia? Palkitsin tänään itseni, en suinkaan herkuilla, vaan Katja Ketun Kätilö- pokkarilla. Onko kellään tuntumaa kys. teokseen? Alku vaikutti, jokseenkin sekavalta, mutta mielenkiintoiselta. Kieli oli ainakin sopivan roisia minun makuuni.

http://www.youtube.com/watch?v=3THA7HN6who

Päivämäärä:   14.4.13 21:39:21

Täällä olisi pizzapohjat ja iinekset, ei kun ainekset.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.4.13 21:39:58

Messissä ollaan ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 21:42:10

Joo joo, tytöt. Mañana, mañana.

Päivämäärä:   14.4.13 21:42:45

TUon Kätllön luin yhdeltä seisomalta, samaa rankkaa kuin Oksasen puhditus.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.4.13 21:42:53

heh, sinä aikana ku mä saan kirjoteltua tonne vanhaan topsuun, ni se tulee täyteen ja uuttakin täytetty puoleenväliin, hidas näpyttelijä :D hyvin se sinne näköjään kummiski mahtu... :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.4.13 21:45:08

Trallallaa, trallallaa. Enää puuttuu deittiseura ja hieronta, sit kaikki ois perfect! Mut menee tää nyt näinki. *hyrinää*

Mä alan valmistautumaan nukkuun koska kello soi viideltä. Hyvää yötä ja reipasta maanantaita! :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.4.13 21:46:27

No tota, kyllä me vajaat kolme tuntia nukuttiin...

Mitäs muut yleensä laittaa pitsaan? Tai millasen pitsan tilaa?

Päivämäärä:   14.4.13 21:47:53

Puhdistuskin tuli tuossa syksyllä luettua. En tykännyt. Enkä ollenkaan ymmärrä siitä kirjasta syntynyttä kohua...Toivottavasti tuo Kätilö ois parempi.

Ikänään en oo salilla käynyt. Ookoo, no kerran oon hetken siellä ajanut kuntopyörää. Mulla on tuo hyötyliikuntakuntokeskus tuossa tallilla. Aamutallilla kun oikeen rehkii, niin hyvin paita kastuu ja läski sulaa. Siihen sitten pelkkää teetä ja kiiwiä sitten viikko niin jo on helposti ylimääräiset kilot karisseet:)

http://www.youtube.com/watch?v=rBqBIDlsrwY

Päivämäärä:   14.4.13 21:48:05

Pikkis, en oikeestaan ehi lukee kun toi korkeakulttuuri eli töllötin imee mukanaan ;) Ja kun luen, luen kaikkea höpöä mieluummin, Pottereita, Twilightia, ja nytkin tuli muuten ilmotus että uusin Sookie (True Blood) on varattavissa:)

Hörhö, kyl sä oot missannu paljon kun kinkkiin vasta nyt kerinnyt ;) Sunhan pitää korjata tommonen virhe heti, ei kiinalaisen ruuan voittanutta :)

Voisitteks tytöt jakaa sitte vähä selkärankaa, tähän kuuriin lähtee just tasan huomenna täysin uus lähestymistapa. Joko laihdun tai itken ja laihdun, ihan sama mistä mä laihdun, lihaksia ei oo muutenkaan ni menköön neki. Kuhan ne vtun läskit nyt vttu lähtee vttu! Sori...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.4.13 21:49:03

Minski, kyllä mä ihan puhelimella pizzan tilasin:).
Ei täällä onlinea vielä tarvi moiseen.
Ja kaikkee ei tarvi kaikkien ymmärtää, me nyt vaan offarin kanssa ymmärrettiin toisiamme aivan kybällä;)!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 21:52:19

hörhö teki "aidot" :P

Hyvää yötä iloiselle pienelle paukkeelle.

Tajusin, että jääkaapissa on jo jotain kylmää (ja toivottavasti myös hieman mieltä rauhoittavaa), nimittäin pienenpieni cavapullo, jota olen säästellyt juuri tällaista lattean kuplatonta iltaa varten. Poks. Ja kah, kolme pientä suklaapatukkaa!
:( --> :| ! :| --> :) ?

Päivämäärä:   14.4.13 21:55:33

Mission: Potterit on kanssa tullut luettua. Justiinsa semmoinen fantasiamaailma myös kiehtoo. Dekkareita ja romanttista höttöä meikäläinen ei enää lue. Niitä tuli nuorena luettua ja tietysti kaikki ponitalli- sun muut hevoskirjat piti kahlata läpi...Mä en oikeestaan koskaan kato telkkaria. Meidän taloudessa telkku on auki vaan lastenohjelmien aikaan:)

http://www.youtube.com/watch?v=XFLK2qvIuSg

Päivämäärä:   14.4.13 21:59:39

Hörhö teki tosiaan "aidot" :D

Paukkeelle öitä :)

Telkkarissa ois nytkin ihanista ihanin Bruce, mut tää on vaa nähty niin monesti että täytyy varmaan kattoa kosto... tai olipa kerran... jos vaan lakkaan kuolaamasta Brucea ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.4.13 22:00:09

Mitkä ihmee "aidot" olenks mää muutenkin "hidas" ku pelkästään näpyttämään ku ei tajuu :D
Meitin kylällä on se kiinalainen ja kotipitsa vierekkäin... arvatkaa vaan kumpi on tullut valkattua... :)

Päivämäärä:   14.4.13 22:03:29

Mä en syö pitsaa ni jäis tommoset houkuttimet ihan unholaa, kinkistä vois toiseen suuntaan harhauttaa ehkä KFC mut sitä ei oo joten kinkki voittaa aina :p

Ei voi nyt suomentaa sitä aitoa mutta eräs toinen palstalainen tekee noita tommosia vikoja kommentteja tahallaan, jättää siis selaimen ja haluamansa ketjun auki helposti useemmaks tunniks jotta saa viimesen sanan aina sanottua...

Päivämäärä:   14.4.13 22:10:29

Bruce ois tos tasan nelkyt, on se vaan kuuma. Jeremy Irons ois tossa 47, mut kyllä siin on kans jotain outoo että vetoaa. Mä niin haluisin kattoa koston mut en saa silmiäni irti tästä Die Hardista :D

Päivämäärä:   14.4.13 22:18:59

Mission: Mulla on yhä edelleen telkku pimeänä. Enkä avaa sitä, vaikka kuinka hehkuttaisit Brucella. Vaan, onhan se ihana. Myönnettäköön:) Joskus lapsena tuli katottua Konnankoukkuja kahdelle-sarjaa ihan vesi kielellä...

Mä selaan myytäviä hevosia. Vois ostaa jonkun halvan starttarin:)

http://www.youtube.com/watch?v=f5UKLeMl9Uc

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   14.4.13 22:20:44

mä oon mukana!!! kävin tänään h&m:lla hiplaamassa punaisia kulutettuja farkkuja, jotka ostan heti kun tarakka on pienentyny!! vai pitääkö jo nyt hommata ne motivaattoreiks?? kaapissa jo lymyävien motivaattoreiden seuraks...noh. pari kuukautta aikaa ja vaikka ei ihmeitä tapahtuis niin tänäkin kesänä aion olla ilman kokovartalouimapukua auringon alla. nih. viikolla terveellistä ruokaa ja viikonloppuna sit hölläilyä maltillisesti :) nyt pitäis unille alkaa...ei nukuta...

Päivämäärä:   14.4.13 22:21:01

Ois ihanaa kuolata jotakin valkokankaan miestä, mut kun noista mikää ei iske.
Eniten Roobertti Hevoskuiskaajassa...siihenkin syynä varmaan se, et on todellisuudessakin hevosmies...:)!
Huokaus....hevosmiehille;)!

Päivämäärä:   14.4.13 22:24:36

Konnankoukkuja kahdelle <3 :)

Ei kyl hikisen ja likasen Brucen kattomista B&J:tä nautiskellen samalla voita mikään :D

piste, täh? Etsäkään sitte kato mitään telkkarista tai ees leffoja, eihän se nyt voi olla niin ettei ykskään muka yhtään sytytä :D

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   14.4.13 22:26:18

Oi hitto! Sielläkö ois ollu diehardia... Ja me täällä tyttöjen kanssa kahtotaan Shrekkiä. :) Se olis taas ensiviikko niille pyhitetty. Pitää jotain reissua alkaa suunnitteleen. Viimeksi käytiin lumilinnassa, ikealla, hailuodossa lautalla ja jäätietä takaisin, edenissä, tietomaassa ja merimiesmuseossa. Mitähän tuosta jäi pois??? No siskolla oltiin yhen yön ja kaverilla yhen ja kivvaa oli :) On se mukavaa, kun ei ole kiireitä ja yhteiskunnallisia velvoitteita muutamaan päivään, niin voi toteuttaa ihtiään niinku tahtoo.

No pitsako illan teema ois? Mä lupaan pistää korteni kekoon ja huomenna mennään porukalla pitsalle. Ihan ravinteliin, siitä tytöt tykkää :) Ensin korjataan veturista jarrut ja katsastetaan se ja sit syönnin jälkeen uimaan tai toisinpäin, kattottaan fiiliksen mukaan... Että ensviikko on ihan pikkutytöille, nyt ei ole isoille sijaa tarjolla ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.4.13 22:29:30

Ai se "aidot" oli tollanen suurenmaailmaninterneettitemppu... eihän tämmönen pieni viaton maalaispoika tuollasista mitään tiedä :)

Mulle on luvauduttu shopping guideksi ens viikolla että saadaan ne metsäilykengät, sen jälkeen ku on jalkineosasto kunnossa alkaakin sellanen metsäpolkujen tahkoominen että on se kumma jos ei pitsat ja tikkarit rupee sulamaan :D

Päivämäärä:   14.4.13 22:33:55

Vai hevosmiehet. Niistä jääpi äkkiä käteen vaan ne känsät ja kipeytyneet lihakset sekä nivelrikko ja kirkuvat mukulat. Ja loppuviimeksi tietysti se vapaus:) Hevosmiehet on tehty "kengittämään" ja laukkaamaan preerioilla vapaina:)

http://www.youtube.com/watch?v=6IhnydCct80

Löysin tänään Prismasta quinoa:a ja söin sitä. Aika namia ja ennenkaikkea hyvää.

Päivämäärä:   14.4.13 22:34:55

Ja terveellistä oli sanomani:)

Päivämäärä:   14.4.13 22:44:03

Katon Mission leffoja, mut ku noi tähdet on kuolattu jo loppuun, niin sitä omaa kuolattavaa hevosmiestä täs vaan odottelen, sen ei mieluusti tarvis näytellä, olla vaan oma itsensä:).
On niissä helmiäkin, suukko;)!

Päivämäärä:   14.4.13 22:48:35

Kyllä mäkin omaa kultaa kotona paljon mieluummin kuolaisin ku jotain tähtiä telkkarissa... Mut paremman puutteessa, Bruce <3

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.4.13 22:52:32

Iltaa...............

Päivämäärä:   14.4.13 22:54:24

En mä pienten lasten isiin sekaantuiskaan enää koskaan.
Pienet lapset ei vaan istu tähän hevoskuvioon:).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.4.13 22:58:14

Mua ärsyttää suunnattomasti nyt kyl tän hetken olotila, melkeen tekis mieli parkuu mut eipä se mitään aut. Siit tyypist jost olin kiinnostunu ei ol kuulun yhtään mitään melkeen viikkoon eli taitaa ol vaan parempi unohtaa se... mut harmittaa ja surettaa... (illan avautuminen, pahoittelut)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.4.13 23:00:13

Kiitos huolenpidosta, Minski! Varovaisuushan on toinen nimeni, joten ei syytä huoleen. Tai ehkä arkajalka olis osuvampi ilmaus. Oli mikä oli, niin lopputulos on kuitenkin sama: mitään ei kuitenkaan tule tapahtumaan yhtään kenenkään kanssa, koska on kyse minusta. Minä olen mestari pakenemaan uusia ja pelottavia asioita, välttelemään, keksimään ongelmia, syitä ja tekosyitä. Kyllä sen saa ihmeeksi laskea, jos joskus tapaan ihan oikean, elävän miehen ja vieläpä ihan oikeilla treffeillä :o

Etsitkö pikku suukko lämpöistä vai suokkiravuria? Yksi kaverin kasvatti lv on käsittääkseni myynnissä sen nykyisen omistajan muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Tuon tamman veli on pärjännyt viimeaikoina ihan kivasti...

Päivämäärä:   14.4.13 23:01:25

http://www.youtube.com/watch?v=36lqtq-L1Lk
:D

Päivämäärä:   14.4.13 23:10:09

Nettioffari: Ihana Maija Mehiläinen:)

Niina: No, lämpöistä olen etsimässä. Ois kiva päästä ite taas ajamaan kilpaa tai ainakin kilpailuttamaan. Kriteereinä olisi halpa hinta, hyväajoisuus, voitontahtoisuus ja hyväravisuus:) Heh. Eli ei paljoa vaadittu... Mielellään tamma. Ja jos ois hyvä suku niin sekin olisi bonusta:)

http://www.youtube.com/watch?v=apXkg4W4-ms

Päivämäärä:   14.4.13 23:12:01

Maija Mehiläinen tykkää hunajasta;).
Hyvästä sellaisesta...mikä tahansa marketin purkki ei käy, sen pitää olla aitoo ja ihan itse tehtyä!

Päivämäärä:   14.4.13 23:12:55

Pikku suukko, miten olis tällainen orhi :) Hyväajoinen, voitontahtoinen ja pian hyväravinenkin ;)

Päivämäärä:   14.4.13 23:15:09

Aikoinaan saatiin tuoretta hunajaa kun melkein naapurissa kaverin isä piti mehiläisiä:) Se oli ihan älyttömän hyvää, ihan karkkia! Eipä oo hunaja sen jälkeen koskaan ollut ihan yhtä hyvää, en oo niin välittänyt...

Päivämäärä:   14.4.13 23:18:54

pikku suukko -> tuola Heppa-tietokannasta kun ei saa linkitettyä, niin kato sieltä sellainen kuin Stara Dunnock. Kaveri ei ainakaan ole sanonut, että olisi vielä löytynyt uutta omistajaa tammalle.

Päivämäärä:   14.4.13 23:19:54

Jos pitsasta on kyse ja sitä itelle haen, niin vastaus tulee kohta. Tällä on myös toinen töistä tullut inside juttu, joka pistää toisinaan huulet korviin :D
http://www.youtube.com/watch?v=1D-DnZhlsQ4

Päivämäärä:   14.4.13 23:21:54

Maija Mehiläisen aito hunaja on aivan parasta;)!!!
Sitä vaan moni ei älyä, kun marketeis on tarjolla sitä tehotuotettua, ainakin täällä Stadis.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 23:31:07

Vähän nyt sanainen arkku jumissa. Kai se on mentävä jo nukkumaan. Hyvää yötä kaikille ja aurinkoista alkavaa viikkoa. o/ :)

Päivämäärä:   14.4.13 23:39:28

Niina, kyllähän tuommoinenkin hepo kiinnostaisi. Varsinkin jos hinta ois sopiva. Pitäis jäädä alle tonniin, mielellään reilusti:) Voisit sitä kysellä niin alettaisiin oikeesti sitten vääntämään kauppaa:) Halpaa oisin etsimässä jos sellainen kohdalle sattuis. Hyvä ja halpa. Mutta yhtä vaikeeta sellaisen löytäminen on kuin miehenkin. Vaikka mieshän ei voi koskaan olla halpa. Vai voiko?

Nettioffari: Oreissa on se hyvä puoli että ne voi ruunata. Eivät murise tammoille sitten niin paljon ja ovat muutenkin kuuliaisempia. Keskittyvät työn tekemiseenkin paremmin;)

http://www.youtube.com/watch?v=tE7Ou0WkO-I

Päivämäärä:   14.4.13 23:41:49

Hahhah, taito se on tuokin hiljentää miehet vain saapumalla paikalle ;) Öitä vaan Minskille.

Iteki ihan puhki jotenkin, liikaa nappeja vissiin. Piti käydä vähä pitempi iltalenkki mut en kyllä enää jaksa, jos äkkiä piipahtais koirat viemässä hädilleen niin pääsisköhän sit jo nukkumaan. Voihan sitä kokeilla :p

Päivämäärä:   14.4.13 23:49:15

pikku suukko -> no en kyllä usko hetkeäkään, että alle tonnilla lähtee, joten enkä on parempi katsella muualta :/ Parikin tonnia olisi tuosta tammasta ihan pilkkahinta, se on luonteeltaankin niin kiva ja helppo; kaverin kanssa opetettiin se ajolle kahdestaan. Ja tosiaan, kun sen veli on nyt alkanut pärjäämään, niin luulisi sen nostavan tämänkin odotusarvoa. Tuon veli on startannut tänä vuonna 8 kertaa, joista 3 voittoa, 2 kakkosta ja 2 kolmosta. Juoksi seiskavitosissakin joku viikko sitten, Pilvenmäki Specialin finaalissa, mutta jäi harmittavasti pussiin.

Mie luovutan nyt tältä illalta. Öitä kaikille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 23:50:10

Nettioffarille yks tillinkeri, mulle edelleen se francescana, please. Nollakola kyytipojaksi ja pari huonoa vitsiä pöytäpuheiksi. N.offarille viihdyttävää ja mukavaa viikkoa pikkukikattajien kanssa :)

Meillä syödään oman kylän hunajaa. Muu ei kelpaa. Kaverilla oli hemiläisiä, en viihtynyt niillä ulkona vaikka piha oli täynnä runsaita marjapuskia ja herkuista notkuvia omppupuita. Nyt on rauha maassa, hunajantuotanto on loppu ja meikäläisellä kulkee taas henki. Huh.

Toivottavasti hörhön shoppailuguide osaa shoppailla muutakin kun kumppareita ja citylenkkareita, muuten käypi varpaillesi köpelösti. Metsäpolkulenkkien jälkeen ei sitten saa syödä lisää sitä pizzaa... Saat valita sen sijaan sen kiinalaisen.

Kuntokuurista ja selkärangasta. Mission, joo, ne lähtee ny, vttu ne lähtee NY. Raporttia kehiin väh. joka toinen ilta? Sit ois niinQ pakko liikkua, muuten ei ole sinkkulaan asiaa.

Päivämäärä:   14.4.13 23:50:31

No tuskin kukaan hyvää juoksijaa ihan satasilla myy??????
Lienee suoraan verrannollista hyvän ratsusukuisen hevosen myyntiin.
Mun pojista ei kumpikaan lähde alle kympin, nuoremman hinta onkin sit jo kertaa toi summa useammasti...

Päivämäärä:   14.4.13 23:57:18

No, jaa. Kyllä hyvänkin voi saada halvalla. Seiskaviisvoittajankin sai tuossa joitain vuosia sitten alle viidellä satasella. Ja myynti hetkellä ei ollut tienannut euroakaan. Juos reilusti yli kymppitonnin.

Ratsuilla hinnat on jotain yber-tähtitieteellistä. Kuka niistä kehänkiertäjistä viitsii semmoisia maksaa...En jymmärrä. Mutta minä oonkin kaukana ratsuihmisestä:)

http://www.youtube.com/watch?v=WfzYXN_MuwI

Päivämäärä:   14.4.13 23:58:59

Öitä sinkkulaan:)!
Suukko, halvalla ei hyvää hevosta saa, se pätee nyt ja aina:)!!!!!

Päivämäärä:   15.4.13 00:02:21

Jeps ruoste, raportointia kehiin vaan, ei tu muuten mitään. Tosin eipä sekään hetkauta sikäli, pitäs olla joku auktoriteetti joka käskis :p Peili on kyllä toki hyvä käskyttäjä... Pitää varmaan ottaa itestään joku läskikuva ja vuorata niillä kämppä.

Päivämäärä:   15.4.13 00:04:30

.:Halvalla voi saada hyvän, se pätee nyt ja aina. Mulla on todistusaineistookin siitä:)

http://www.youtube.com/watch?v=M8Bdw2USpPk

Ettei totuus unohtuisi:)

Päivämäärä:   15.4.13 00:07:20

Suukko, täs meidän lajissa tuolla maailmalla noi palkinnot on jotakin aivan muuta kuin tonni voitetusta lähdöstä....).
Ja alkaa olla täälläkin jo useita tonneja, esim. Messarin kisat maaliskuussa.
Ajele vaan, mä ratsastelen:)!

Päivämäärä:   15.4.13 00:09:03

Suukko, täs meidän lajissa tuolla maailmalla noi palkinnot on jotakin aivan muuta kuin tonni voitetusta lähdöstä....).
Ja alkaa olla täälläkin jo useita tonneja, esim. Messarin kisat maaliskuussa.
Ajele vaan, mä ratsastelen:)!

Päivämäärä:   15.4.13 00:10:16

Öitä pisteelle:)

Päivämäärä:   15.4.13 00:11:39

Näköjään puoliyön kirous, eka meni hylkyyn ja toinen lähti, molemmat saavutti:).
Öitä!

Päivämäärä:   15.4.13 00:18:01

Hörhö kun aina tarttee siitä maanantain masennuspullaa niin mä tarttisin sunnuntain masennuspullaa. Sen virkaa on toimittaneet B&J sekä hapankorppu meetvurstilla. Mitähän vielä söis? Tänään on tankkauspäivä :D Ikään ku semmosella jotain tekisin mutta kaikilla varteenotettavillahan on, sillähän se huomenna alkava bodyfitness alotetaan sitte tänään ;) Siis sori, täähän lipes nyt jo uuden viikon puolelle mutta ei kai se haittaa, mun vuorokausi vaihtuu vasta ku nukahdan :p Jos kattois viel olipa kerran, napit on jo naamarissa ni kai se uni hyökkää ennen yhtä...

Päivämäärä:   15.4.13 00:18:58

Jaiks! Parempi peräytyä ajoissa yöpuulle pikkusia pusuja piiloon.... :/

Lähettäjäpikku suukko 
Päivämäärä:   15.4.13 00:22:35

No, kertaus on opintojen äiti, sanovat viisaat. Mutta saa sitä useamman kerran lähteä satulaa kuluttamaan että meikäläisen tallin hevosten voittosumman ohittaa. Vaikkei se ihan tähtitieteellinen olekkaan:) Mutta harrasteluahan se onkin vain...

Ihme juttu. Oon tänään syönyt neljä kiiwiä ja sitä quinoaa. Raatanut kuin villi-ihminen ja juonut teetä kuin autiomaan asukki. Niin silti on ihan äärimmäisen virkeä olo. Huomenna ois työpäivä, tosin iltavuoro. Eka vapaa on sitten sunnuntaina. Eli pitäis kai sitä väkisin kangeta itsensä petiin. Ehkä:)

http://www.youtube.com/watch?v=gIdlJevW5Iw

Päivämäärä:   15.4.13 00:28:46

Mun edellinen ridattava oli vähän aikaa samassa tallissa jossa Etain Royal oli vähän aikaa eläkkeellä ollessaan. Mitään en ravureista tiedä mutta nimikyltti helisteli jotain alitajunnan kelloa ja piti kuukkeloida. Jos ei muuten oo miljoonia meikäläisellä näkyny niin ainakin oon päässy lääppimään semmosia :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 00:30:54

Joo Mission, läskikuva ainakin jääkaapin ja vaatekaapin oveen, tai sitten täytyy zoomata sitä mahtiahteria joka kulmasta aina peilin ohi kulkiessa. Ilman housuja. Kummasti alkaa tehdä mieli lähteä lenkille (tai sitten pakastimelle lohtujäätelöä kahmimaan...). :P Piirrettiinkö teilläkin pentuna viiva ovenkarmiin oman pituuden kohdalle? Pitäiskö vetää lyijärillä peban ääriviivat kylppärin oveen? Kuukauden välein voisi tarkastaa, onko huijannut itseään vai onko läskihävikkiä oikeasti tapahtunut. Jos ei vuoteen ole tapahtunut minkäänlaista muutosta mittasuhteissa, on uhrattava matkakassa rasvaimuun :D

Huomenna se taas alkaa: karkiton viikko nyt ainakin, ja jädetön (Kingistä ei lasketa). Liikuntaa sopivasti, hölkkää sen minkä kinttu kestää. Se ei aina ole paljon, mutta parempi se vähäkin kuin sohvalla makoilu.

Akkujen lataaminen alkaa nyt. Öitä ihmeiset.

PS. Halvalla voi saada hyvää ja kalliilla skeidaa. Täytyy olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, tuntea oikeat ihmiset ja olla itse sille kaakille oikea ihminen. Tämän lisäksi täytyy tietenkin tunnistaa se helmi ja osata kuoria se paskakasan alta. Pusulle onnea hevoskaupoille. Sitähän siinä eniten tarvitaan :)

Päivämäärä:   15.4.13 00:36:59

Etana onkin hieno hevonen. Vaikken sitä livenä ookkaan päässy kohtaamaan. Ravi-ihmiselle huippuravuri on kuin pyhimys:) En tiedä päteekö ratsumaailmassa sama laki. Täällä on kohta hirvee kina ravi- vastaan ratsuihmiset....;)

Väitän että perus- ratsukilpailussa saa palkinnoksi vain villasukkia. Eli ratsujen pito on kannattamattomampaa kuin ravureiden. Niillä on sentään aina rahapalkinnot. Ainakin melkein. Ratsastuskoulun tuntihepo on melkein ainut ratsu, mikä tienaa leipänsä ja vähän enemmänkin. Mutta joutuu tekemään töitä useamman ravurin edestä. Mutta en ratsuista mitään oikeastaan tiedä. Enkä tiedä haluankokaan. No, haluan tietysti:) Kaikki tieto otetaan vastaan...

Mutta nyt kömmin petiin. Öitä:) Suukkosia.

http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.4.13 06:40:12

huohmenta, tääl ei oikeestaan nukuttu ollenkaan, pelkkää sängyssä pyörimistä, niska jumissa, päätäkin särkee :/ tänään taitaa olla todella paska päivä... I hate mondays...
Nyt sorvin ääreen ni pääsee joskus kotiinkin, ja hauskaa maanantaita kaikille jotka siitä sattuvat tykkäämään :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.4.13 07:29:09

Huoment, tääl on samanlainen fiilis ku hörhöllä mut kai tää täst. Ei vaan oikeen innosta tämmönen et heti päästyään sängyst ylös täytyy alkaa teippailemaan itteään kinesioteipillä... mut koht kouluun, tänään pitäis muistaakseni ol elukoitten käsittelyy iltapäiväl

Päivämäärä:   15.4.13 10:09:31

Huomenta!

Tuo hevosten (ja etenkin varsojen!) hinta-asia on sellainen aihe, mistä mulla nousee helposti karvat pystyyn >:/ Ehkä parempi, että jätän mölyt mahaani tässä asiassa.

Päivän horoskooppi lupailee vauhtia elämään: "Älä ällisty enää mistään, sillä sinulle tapahtuu paljon ja nopeasti. Joudut vääntämään kättä kaksin käsin, jos haluat saada omasi pois. Anna ajatuksillesi enemmän tilaa. "

Tuo voi hyvinkin pitää paikkansa, koska nyt eletään jännittäviä aikoja. Huomenna pitäisi tulla päätös siitä starttirahasta, ja tällä viikolla loppuu myös hakuaika siihen yhteen työpaikkaan. Niin todennäköisesti jotain elämänmuutosta on tulossa, hui!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 10:46:22

Lits läts, lits läts... Ei edes v1tuta, että sataa vettä ja on ankean kankea maanantai. Asenne on muuttunut ahdistuneen alakuloisesta coolin välinpitämättömäksi. @!#$ happens. Shovel it. Elämä on - kunnes se loppuu. Silloin pysähdytään hetkeksi ja sitten jatketaan matkaa sillä porukalla, joka vielä on kasassa.

"Roikut kahden jutun välitilassa. Nyt sinun kannattaisi miettiä kahteen kertaan, ennen kuin alat toimia. Joudut ehkä luopumaan jostakin, mutta haittaako? Unelmasi täyttyvät."
Pähkäilen tällä hetkellä lähtisinkö viemään myöhästynyttä kirjaa 150 km päähän vai maksaisinko suosiolla viikon myöhästymismaksut. Mietin jo ainakin kahdesti, valitsen sakot :P Unelmani täyttyminen liittyy toivottavasti opintojen etenemiseen tai sitten unelmien työtilaisuus tupsahtaa yllättäen nokan eteen. Kiva työ ois kiva, mutta en taida pidätellä henkeäni sitä odotellessa. Muita unelmia en tähän hätään keksi. Noh, terveys ja hyvinvointi joo, olisi mukava voida hyvin ja nauttia kevyestä olosta, mutta sitä olotilaa ei ihan itsestään saavuteta, joten turha haaveilla. Tassua toisen eteen, än nyy tee NYT!

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   15.4.13 11:01:05

Typerä maanantai, mikään ei onnistu ja päähän sattuu :(
Kotiin ku pääsee ni hautaudun peiton alle enkä tuu ennen huomisaamua pois...
Jos edes söis, hyvä ruoka, parempi mieli :)

Päivämäärä:   15.4.13 11:16:39

Hehhehhee, maailman hauskin idea ottaa sirdaludia töissä :p Menee ainakin ihan koomassa tää päivä, just hyvä... Toivottavasti oon sentään ajokunnossa illalla kun on kotiinlähdön aika :D

Muuten kinostaa sit taas ihan sikana. Iso pläääääääh maanantaille. Ja oikeestaan melkein kaikelle, mikään ei oikein oo nyt hyvin.

Päivämäärä:   15.4.13 13:56:03

Mission, tuo on hyvä :) Kerran otin yötuurissa... ;) Päivä mennyt autoa rapatessa katsastuskuntoon. Jarruputket piti uusia. Ois niillä vielä leimaa voinut saada, mutta ei vihti muitten henkiä vaarataa...

Mainospuhetta heppatytöt: mulla on Pajero, sillä saa vetää 3165 kg ;)

Kauhee nälkä, kunhan ruoka kypsyy, niin katsastus aseman kautta uimaan. Sitten ollaankin vallan puhtoisia taas :)

Päivämäärä:   15.4.13 14:04:35

Oli sit muuten viimenen kerta tätä viisasta ideaa, tömähti huppuun niin että töissä on Missionin sijasta haukotteleva nuudeli :D Meni yks puoltuntinen tossa niin käsittämättömässä väsymyksessä että harkitsin jo ihan kylmästi vetää kippuraan tonne yhen kaapin taakse ja nukkumaan tunniks :p No, kyl tää tästä taas. En kyl tiiä kumman ottasin mieluummin, sen niskakivun vai ton väsymyksen... Niskakipu pitää kyllä hereillä. Varmaan tarvii käydä jollain toisella lekurilla ja hakea ihan saikkua kohta.

Päivämäärä:   15.4.13 14:28:34

Niina, mulla on vähän samanlainen ajatus tuosta hevosten hinnoittelusta...
Viisaampi, et mäkin pidän mielipiteeni ihan vaan ajatuksen tasolla, enkä sen enempää asiasta kirjoittele...
Tosin en kyllä ravihevosista tai niiden hinnoista mitään tiedä, joten senkin suhteen olen hiljaa. Mulle aivan vieras hevosmaailma tuo raviurheilu.

Päivämäärä:   15.4.13 14:46:30

Ravipuolella sen nyt jotenkin vielä ymmärtää, että myydään halvalla niitä varsoja, koska siellä on sitten mahdollisuus saada "jotain takaisin" kasvattajarahoina, jos varsa sattuu myöhemmin radoilla pärjäämään. Mutta siitäkin huolimatta minun mielestäni yhtäkään varsaa ei pitäisi myydä alle tekokulujen. Ja kyllä ne tekokulut tuppaa nykypäivänä olemaan vähintään se pari tonnia, jos tamma tiinehtyy kerrasta ja kaikki menee hyvin. Ja jos laskee mukaan vielä sen siitostamman ylläpidon (niinkuin se kuuluisi laskea!), niin summa pompsahtikin jo kolmeen neljään tonniin...

Minusta on vain hyvä, että nykyään nuo puoli-ilmaiset alle tekokulujen myytävät varsat alkavat olla vähemmistöä. Vähentää huomattavasti niiden joutumista "vääriin käsiin". Minä lähtisin siitä, että varsasta kuin varsasta tulisi saada ne tekokulut pois. Sitten jos on keskivertoa parempi varsa tai odotusarvoltaan hyvä varsa, niin siitä maksetaan sitten enemmän, ja huippulupauksesta vielä lisää. Näyttelytulosten, koulutuksen ja kilpailunäyttöjen toivoisin myös nostavan hintaa. Mutta toki tiedostan sen, ettei minkään hevosen hinta voi loputtomiin nousta. Siinä vaiheessa, kun se huippulupaus ei sitten lunastakaan siihen asetettuja odotuksia, niin tottakai sen hinta putoaa, ja niin pitääkin. Tai jos tavisvarsasta kasvaa täysin kouluttamaton ja opettamaton pihankoriste, niin ei siitä silloin kovin hyvää hintaa voi saada, vaikka olisi miten hienoja nimiä sukutaulu pullollaan. Hinta hevosen mukaan, mutta silti minusta niitä 500 euron lämpöisiä ei pitäisi olla kaupan ollenkaan. Hitto, nyt loppuu aika kesken, olis ollut vielä vaikka miten paljon sanottavaa sittenkin... Pitää jatkaa myöhemmin, ehkä!

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   15.4.13 14:52:09

Nettioffari meinaa vissiin jotain kevytperävaunua hinata kun öon noin pienet painot... :Dö
mul onkii toijota ja sillä saa vetää 3500, lälläslää :)
Ja niitä on kaks...

Kohta pääsee kotiin, jee!!!
Tarpeeks buranaa nii ei päänuppiakaan pakota enään, muuten on sellanen fiilis että nalle ryömii koloonsa eikä yritä mitään, ehkä kuonoa joskus työntää ulos, ja haistelee onko maailmasta tullu parempi paikka...

Päivämäärä:   15.4.13 14:56:06

Niin, noita lämpöisiä myydään kyllä ratsuiksi muutamalla satasella.
Mun mielestä niiden paikka on kuopassa, jos eivät kärryjen edessä kulje ja omistajansa ei halua pitää niitä itsellään.
Sen tietää, et kun hevosen saa lähes ilmaiseksi, sen kohtelu on myös sen mukaista hyvin usein. Ajatellaan, et kun ei se mitään maksanutkaan, niin ei sen niin väliä, miten se voi tai hoidetaan tai missä pidetään.
Noita esimerkkejä on pilvin pimein!

Lähettäjä: kvx 
Päivämäärä:   15.4.13 18:42:27

Surullista ku ei noista teurashevosistakaan saa kun jonkun hassun satasen. Moni sitten mieluummin myy niitä vaikka parilla sadalla, "kun saa enemmän"... Vaikka eihän se niin saisi mennä.

Ei muuten tule masennusta maanantaisin että tarvii mennä töihin kun on töissä joka päivä ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.4.13 18:55:11

Saisi edes niitä teurashevosia johonkin menemään, mutta meiltä kotikonnuiltakin joutuisi matkustamaan 300km lähimmälle teurastamolle... että siitä voi vain miettiä miten homma kannattaa.

Mistäs toi sade tuli? No, sulaapahan maa!
Mun jalkani ovat olleen lyijynraskaat tänään, ja pohkeet on ihan liekeissä koko ajan. Aion silti mennä bodypumppiin ja sieltä sit saunaan, ja hierontatuoliin :) Töistäkin pääsin jo kolmen jälkeen, ei oo niin huono omatunto.
En kyllä jaksanut käydä tänään pitkällä lenkillä koiruuden kanssa, mutta uskon että vapari tekee sillekin hyvää kun eilen riehuttiin aika lailla. Treenattiin kuitenkin parkkipaikalla vähän tokoa :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   15.4.13 18:57:31

Psst.. miulla kans lukee 3500kg rek.otteessa.

Ainiin mut koukku ja puskuri on tuolla jossain hangessa, tinaan kyl paikalleen jos tarvetta löytyy ;D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 19:06:11

Morjensta :)

Mullakin on kyllä kaikenlaista korttia. Löytyy ABECE ja muistaakseni sellasta 40-60 tonnista ja reilu 20m pitkää saa noilla pyöritellä. Tosin menopeli puuttuu, kun ei tollasella ole kovin kannattavaa ajella vaan töihin ja takas. Ja voi kyllä olla, että kun en ole moniin vuosiin tuollaista ajellut, niin vähän sais tota kulmaankin peruutusta yms. hakea taas. Mut onpahan luvat ainakin. :D

Ihmeen hiljaista täällä kyllä. Mä oon vähän ollu kipeenä tässä tai ollu semmonen heikko olo. Silmiä polttelee sen verran, ettei oo hirveesti viittiny tietokoneellakaan istuskella. Kattelen tossa die hardia "nauhalta".

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 20:06:07

Istuin melkein pilkkuun asti Suomen suosituimmassa eli vilkkaimmassa kirjastossa. Siinä on kuulkaas keskittymiskyky koetuksella. Kai olen jonkun palkinnon ansainnut? Kyttäsin vähän väliä ikkunasta lätäköitä sillä silmällä, että joko se stna loppuu kohta but no, sataa sataa lotisee aina vaan. Se lenkki, onks ihan pakko? Olen koko päivän halunnut heivata kirjat hemmettiin ja lähteä testaamaan sulaneita lenkkipolkuja mutta tällä hetkellä haluaisin vain sytyttää pari kynttilää ja käpertyä sohvan pohjalle pöntön kanssa. Siis jäätelöpöntön. "Sadepäivän ilo", kai se on jostain repäistävä. Nyt tuntuu siltä, että minua ei saada ylös ja ulos edes sillä tojootalla ja 3,5 tonnin koukulla. Kauppaan korkeintaan.

Päivämäärä:   15.4.13 20:23:03

Jos oli mulla tässä parina päivänä hyvä olo ja pömppömaha kateissa, niin eiköhän se tilanne tästä pian normalisoidu: tänään on mennyt normisyömisten lisäksi jätskiä, lakuja, tuoreita juustosarvia, ja vielä ajattelin pullaakin syödä, kunhan joutuvat uunista. Tänään olis tarvittu sitä itsekuria, mutta eipähän näkynyt >:/

Ja lisäksi olen TAAS kateudesta vihreä; sisko lähti TAAS lentoperämiehensä kanssa lomalle. Dubaihin olivat ensin menossa, mutta se vaihtuikin sitten Barcelonaan. Vasta syksyllä kävivät molemmissa noissa paikoissa viimeksi; en kyllä muista, että oliko se ennen vai jälkeen kahden viikon New Yorkin ja Floridan reissun *pientä sarkasmia*. En minä vaas vaihtaisi näitä Suomen loskakelejä mihinkään +30 asteen helteiseen Espanjaan, enenenenenen. Onhan se nyt paljon mukavampi kävellä tuolla pihalla nilkkoja myöten paskassa, nenä jäässä ja tukka sateesta märkänä >:/ Ei oo taas menny nallekarkit ihan tasan. Taidanpa ottaa lisää juustosarvia, lakuja ja pullaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 20:27:31

Nou hätä, olemme herkkumme ansainneet.

Päivämäärä:   15.4.13 20:28:40

Onneks en menny kauppaan, olis varmasti tarttunu maanantaibluesiin sitä, tätä ja tota. Nyt ei oo sit mitään semmosii kotona :) Krooninen vilu ollu koko päivän, livistin vähä aikasemmin kotiin töistä ja vetäsin tunnin päikkärit (koirat toki äkkiä pissalle ensin). Sitte lähin tunnin lenkille, vilu sai kyytiä. Yks asfalttitien pätkä pesty, ois tehny mieli vähä juosta. Kokeilinkin kerran mutta tää meidän jopijalkapuoli arko sen verran ettei halunnu reippaammin mennä, kävelyvauhti passas sille. No, pikkuhiljaa, se sentään on nyt puhdasliikkeinen niin eipä pidä kaivaa verta nenästä. Ens kerralla ku tulee juoksuhimo ni otetaan pelkkä riiviö sitte mukaan :) Nyt ruokaa, hirvee nälkä!

Tänään ei kyl tullu superkuurin alotus, tuli vaan taviskuuri, laskin että kaloreiks tulee about 1800 ja reipas kävelylenkki, ei herkkuja. On se hyvä tämmöselle päivälle. Huomenna tapan itteni sit nälkään :p

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.4.13 20:36:15

Mmm.. bacon ja cheddar naksuja, kinuski muru suklaata...
verhot kiinni, valot pois, sohvalle rakennettu hörhönpesä, ei olis montaa tuntia maanantaita jäljellä :) enkä varmaan tuu kolosta pois, pesässä on kaikkee mitä höhöke tarttee, mahtuis tänne koloon tietysti toinenkin masentunu, ja on toi naksupussikin aika iso... :D

Tämäkin on varmaan hörhönallen sukua, just tollanen olo ollu koko päivän :D
https://www.youtube.com/watch?v=A5c0X4MW_zE

Päivämäärä:   15.4.13 20:42:53

Täällä ollut kurja olo. Nousisi tuo kuume kunnon lukemiin, eikä sahaisi edestakaisin. Lisäksi kaikki merkityksettömätkin pikkuasia tuntuvat ylivoimaisilta. Eivätkä herkutkaan maistu.

Aikainen ja yhteistyöhaluinen unimasa olisi arvossaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 20:58:23

Mission: Jaa sä haet pikku hiljaa vaa jonkinlaista ryhtiliikettä laihikseen. No ei sitä kannata liian kovaa heti repästä. Vielähän tässä on aikaa juhannukseenkin vaikka kuinka. :p Just oli muuten lehdessäkin jotain juttua siitä, että miksi suklaa on sopivina annoksina terveellistä. Vaikka siinä kyllä sitten sanottiin myös, että noi tutkimukset on vaan lyhytaikaisista vaikutuksista, että vähän niin kuin näitä nollatutkimuksia taas. =)

Mä pistin jo ikkunankin kesäasentoon, joten ei täällä ainakaan mistään vilusta ole enää tietoakaan. Katolta kyllä rytisee sellasia lumimassoja, että täytyy olla aika varuillaan tossa kun lähtee kotoa. Ei varmaan tunnu kovin kivalta, jos sellanen rysähtää niskaan, kun noi ikkunalaudatkin ottaa välillä kunnolla osumaa. Kaverin talossa oli menny yks ikkunakin rikki putoavan lumen takia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 21:11:42

Heh, täällä on kyllä aina kunnon herkkusuu meininki. Ei kukaan hehkuta tehneensä vaikka jotain ruokaisaa salaattia tms. vaan jäätelöpönttöjä ja kaikkea nannaa. :D No tässä on kyllä itelläkin menny nyt pari päivää roskaruoalla, että varmaan sitten huomenna kaupasta taas jotain vähän terveellisempää evästä. Kääntyy vielä muuten homma takaisin sinne mistä lähdettiin. :p

Ja taasko sieltä joku potteri tulee. Monta noita oikein on. :D

kurnau: Mäkin mietin tossa viikonvaihteessa, että näinköhän sitä tulee vaihteeksi kipeeksi, mutta onneks mulla meni ohi toi kun nukuin vaan kunnon yöunet. Sellanen pieni väsymys on kyllä vähän päällä silti, mutta kai sekin tästä talttuu. Ainakin toi älyttömän valvomisen vähentäminen on tuntunu yllättäen auttavan tohon. =)

Päivämäärä:   15.4.13 21:26:21

Minski, eilenhän mä tonne kirosin aika monta kirosanaa lihomisesta ja nälkäkuurista. Ainii mut sähän lähit heti menee ku mä tulin :p

Ei vaan, ei tää nyt oikein kulje niinku haluisin, ja etenkin tänään vtuttaa eilen hommattu hiilaripöhö. Siis syönhän mä hiilareita normaalistikin mut hei, purkillinen Ben&Jerrysiä, juu huhhuijaa, oon taas viidennellä kuulla raskaana :D Mut se olikin vaan kiukkuahmiminen ku ei mee putkeen. Nyt tarvii tehä jotain radikaalimpaa, vtut jostain terveellisestä laihduttamisesta, kuka semmosta jaksaa :D Vetäsen koht jonku lentoemännän dieetin tai muun vastaavan, hermo menee. Nii, ja tääl ei oo herkun herkkua syöty ku niin oli puhe!

Vaikkakin hörhön linkkaama nalle oli kyl niin älyn söpö että jo sen kunniaks ois melkein voinu jotain syödä :p

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   15.4.13 21:32:25

Iltaa sinkkulaan.

Kuka tunnustaa käyneensä eilen vakoilemassa meikäläistä. Postilaatikolle oli ilmestynyt kavion jälkiä.

Kevään ensimmäiset västäräkit nähty, että eiköhän se kesä sieltä ole pikkuhiljaa tulossa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 21:33:24

Mission: Heh, no ei se nyt ollu mitenkään susta johtuvaa sentään. :D Oli vaan vähän heikko olo ja yritän muutenkin nyt vältellä hirveen myöhään valvomista. Ei oikein meinaa duunissakaan jaksaa, jos säännöllisesti ja yhtenään jää unet niin selkeesti vajaaksi. Kyll se on tänäänkin tossa kahentoista kippeillä suunnistettava sänkyyn.

Vähän semmonen pöhö olo mullakin nyt, kun olen tota roskaruokaa taas mättänyt. Pysyttelin kyllä sillee ihan kohtuudessa sen kanssa, ettei varmaan mitään ihan hirveetä määrää plussakaloreita ainakaan tullu. Mut tää nyt on jo sillee hyvä, kun kymmenen kiloa sain pois. En mä varmaan tästä nyt ainakaan hetkeen pudottele sen kummemmin. Jäätelöä olis kyllä mullakin pakkasessa ja pitäis se syödä pois, kun tarvis saada pakastin sulatukseen.

Niin ja voihan noita pikadieettejäkin lyhytaikaisesti harrastaa, mut on ne vaan aika kidutusta ja lihaksiakin lähtee sitten kiitettävästi.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   15.4.13 21:33:29

No mä voin hehkuttaa ihanaa kanasalaattia, jota söin viikonloppuna, oli tosi hyvää. Nyt kun alkaa olemaan lämpimämpää, niin salaatti menee lounaanakin paremmin. Talvella on kiva syödä aina jotain lämmintä. Jätin muuten herkut kauppaan, oon syönyt niitä taas liikaa. Oon nyt aikalailla täydellisessä painossa, niin en halua hilata sitä taas ylös.

Muutenkin maanantai oli täällä ihan ok. Opinnot pyörähti nätisti eteenpäin hyvin arvosanoin, tästä on kiva jatkaa. Ja joogakin sujui oikein hyvin tänään, kroppa on alkanut antaa todella kivasti periksi. Seuraava askel on löytää keskivartaloon voimaa ja hallintaa, jotta hidas hyppy käsien varaan ja siitä istumaan onnistuu.

Jottei liian kivaksi menisi niin kämppä on aivan sekaisin ja siivousta vailla, pari projektia raastaa hermoja ja kerään vielä rohkeutta laittaa yhden pienen viestin yhdelle tietylle...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 21:34:21

No hehkutetaan nyt sitten: lounaaksi papu-fetasalaattia ja illalliseksi jauheliha-kaalissoppaa. Aamiaiseksi viiliä ja ananasta. Että ei ihan non-stop herkuttelua sentään :)

Väsymystä ja ikävää nipistelyä selkärangassa täälläkin, huokailua ja haukottelua epätavallisen paljon. Liika huhkiminen sateessa olisi varmasti sairastuttanut. Hyvä ruoka, Potter ja Peanut Butter Me Up, parempi mieli.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 21:40:27

Syvämiete: Nonnih, täällähän on selkeesti kuitenkin positiivisempi vire tänään, kun sullakin oli tossa noin paljon kaikkia hyviä juttuja. :) Näissä ruokakeskusteluissa on vaan se ikävä puoli, että jotenkin alkaa maha kurnimaan entistä enemmän, kun tulee mieleen kaikkia hyviä ruokia ja miten hyvältä ne maistuukaan. Taidan huomenna ostaa kanaa ja tehdä ainakin tortilloja ja varmaan jonkun kanasalaatinkin vois vääntää.

ruoste: Heh, no joo kyllähän sullakin joku balanssi tossa on oltava, kun kuitenkin niin sutjakassa kunnossa olet. Ei sellasia linjoja ihan vaan kaikkea herkkua jatkuvasti mässyttelemällä ylläpidetä. :p Mullakin pyörii tossa toi potteri, mut en mä jotenkin jaksa innostua noista. Jotenkin tossa on vähän sellanen lapsellinen ja jäykkä meininki. Tulee jotenkin mieleen köyhän miehen lord of the rings. :D

Päivämäärä:   15.4.13 21:43:18

Minski, lainaan omaa fiilistäni eiliseltä: "Joko laihdun tai itken ja laihdun, ihan sama mistä mä laihdun, lihaksia ei oo muutenkaan ni menköön neki. Kuhan ne *piip* läskit nyt *piip* lähtee *piip*! " Eli mitkä lihakset? Ihan sama, menköön viemäriin kuhan niiden mukana menee läskiä kans :D

Mut ei mulla silti taida olla luonnetta semmoseen kitudieettiin, kuhan nyt sitte nipistän tätä vaan rankemmaks ni kai se siitä. Ärsyttää.

Kauheen kiva lukee teiän "täydellisistä painoista" :D No ei kai, hyvä jos muilla ees sujuu :)

Ruoste, anteeks nyt mut mikä siel on taas sylissä matkalla massuun? Hyyyyihyyyi :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.4.13 21:51:01

Ei siihen täydelliseen painoon mitään kitudieettejä tarvi, itse yritin laihduttaa tuloksetta viime vuonna vaikka kuinka rääkeillä. Nyt ku löyty taas ihania juttuja elämään niin humps vaan ollaan täydellisessä painossa, eikä mistään tarvinu tinkiä. Kai se energia mikä itsestä nyt kumpuaa kuluttaa jotain. :) Eli ettikää joku joka saa sukat pyörimään jaloissa sen sijaan että kärvistelette ilman herkkuja, neuvoo tämä täti.

Päivämäärä:   15.4.13 21:58:13

No mä voisin tollaisen "hinurin" ottaa, vetää sit trailerin kun trailerin ja saa lykätä norsun kyytiin...:)!
Mahtaa ne olla melkoisia monsteriautoja:)!
Hevosherpeksen vuoksi on siirretty sit kaikki tämän kuun kisat ainakin meidän osalta.
Tosin en mä kyllä omiani mihinkään vie, ennenkuin tietää, onko noi kaikki sairastuneet herpesviruksen kourissa vaiko jonkun muun.
Kaksi-kolme varmaa tartuntaa on todettu, Ypäjällä vaan varsoissa varsakuume eli "lastentauti", vielä kun tietäisi, mitä virusta ne muut sairastuneet kantaa, normi flunssaa vai mitä.....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.4.13 21:58:58

Mission: Hehe, no en mä nyt ainakaan missään täydellisessä painossa ole, mutta on tää kuitenkin ihan jees, kun vertaa tohon viime jouluun. Sellanen sopiva kevennys ja oikeastaan sellanen ylläpitokin tekee kropalle ihan hyvää vaan. Kattoo sitten vaikka kesällä, jos vielä pari kilia tiristelis pois, ni alkais olla aika hyvä kuosi.

H: Joo ihan ittestään se putoo, jos vaan on sellaset fiksut säännölliset rytmit joissa pysyy. Ne viimeiset kilot on kuitenkin vaikeimpia saada pois, vaikka eipä niitä normaali ihminen yleensä edes yritäkään pudottaa. Ihan iisisti mäkin oon tässä ottanu ja syöny kaikenlaista normaalia kotiruokaa ihan reilusti. Mitä nyt huvikseen kokeilin tota pätkäpaastoa tossa vähän. Mä oon sellanen, että tykkään kokeilla uusia juttuja aina välillä ja toi tuntu sopivan hyvin ainakin mulle. :) Niin ja stressihän haittaa kyllä laihduttamistakin jonkin verran, että ei toi sikäli mitenkään mutua ole, että laihtuu silloin paremmin kun on hyvä fiilis muutenkin.

Päivämäärä:   15.4.13 22:02:21

H -> niin no mistä semmonen "joku" etsitään ja ennenkaikkea löydetään...?

Hyi olkoon, että tuli taas ällöttävä ja likainen olo, kun joku 5-kymppinen ukko oli laittanut mulle viestiä AYI:ssa. Kyseli kanssaan metsään marjastamaan kesällä, voisimme pitää toisiamme kädestä ja ehkä jotain muutakin, tiedäthän... *HYI OLKOON!!!!* Hän kertoi myös, että hänen toimeentulonsa on turvattu sairaseläkkeen ansiosta. Viesti näytti aika pitkältä, mutta mua alkoi ällöttää niin kovin, että oli pakko poistaa se, ennen kuin olin lukenut loppuun asti. *YÄK, YÄK, YÄK, YÄK* Jos ei joku vielä ole ymmärtänyt, niin minä en pidä siitä, että vanhat ukot juoksee itseänsä puolta nuorempien perässä, tuokin olis voinut ikänsä perusteella olla mun isä :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.4.13 22:06:07

Mission, siis mähän sanoin eilen, et "mañana mañana" eli huomenna huomenna, siis ylihuomenna, eli huomenna! Huomenna alkaa dietti ja kuntoilu :D Ja enköhän mä tossa yllä keksinyt pari muutakin hyvää (teko)syytä. Ikävää tässä on oikeastaan vain se, ettei mulla edelleenkään ole pakastinta, jossa säilöä loppupurkkia, eikä yölläkään ole partsilla tarpeeksi kylmä, eli arvaahan sen, mitä sille toiselle puolikkaalle käy, kun olen tuon ekan puolikkaan syönyt. Niin. Noh, huomenna lenkkariostoksille :)

Hoo, totta turiset. Hyvä olo virkistää ja virkeässä olotilassa elimistö kai kuluttaa enemmän. Mä olen tainnut olla koko talven ihan apaattinen ja passiivinen, voimia ei ole ollut mihinkään ja olo on ollut tukkoinen ja pöhnäinen. Ei siis mikään ihme, että rasvakerros on paksuuntunut. Hyi yäk. Nyt kevään tullen kroppa taas uhkuu energiaa ja askel on kevyt. Siis hyvänä päivänä :P

Päivämäärä:   15.4.13 22:10:38

Vai sellasta, sukkiin propellit niin johan läskit lähtee :p

Kyl täs nyt tietty taas on vähä erinäistä stressiä että kaipa sekin vaikuttaa... Mut tekosyitä, nyt se on vaa saatava itestään irti joku tolkku. Hitto kun sulais noi tiet että pääsis juoksemaan -anteeks, lyllertämään- kyllä toi aerobinen kuitenki läskintappaja on. Vaikka salilla taas saa lihaksia säilytettyä mut en mä ikinä sinne kerkii tarpeeks muutenkaan. Tukihoidoks liikuntarääkkiä ja ruuaks sahanpuruja :D

Niina, älä nyt, kuitenki tykkäät :D Mut eiks sul ollu niitä varteenotettavia vaihtoehtoja jotain muuta kautta jo?

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   15.4.13 22:14:44

Bodypumppi takana ja ai että musta tuntuu etten voi kylliksi hehkuttaa asiaa täällä ;) Ja sit rahkaa nassuun, ja sit vähän leipää jossa päällä kurkkuu ja juustoo. Kauhhhheeee nälkä!

Päivä on ollut aika kiva. Vettä sataa, elikä siis lumet sulaa :) Mahtavaa. Mä olen löytänyt täältä uudesta paikasta aivan ihania uusia tyyppejä (yllättäen kyllä kaikki naispuolisia :D) ja melkein joka päivä joku tahtoo lenkkeileen kanssani, ihanaa! Ihanaa! Ihanaa! Mä olen onnistunut luomaan verkoston ^^

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.