Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 258

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 08:49:49

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1079376&t=1079376
Aurinko on lomalla tämän päivän, se kerää voimia huomista varten... :)

Huåmenta!

Re: Sinkkujen topic 258

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 11:52:50

Huomenta huomenta! Koen olevani taas normaali ja pirteä :D

Ruoste, no siis se on semmonen kaappi johon ostan aina samoja, aika pahoja keksejä. Turvaudun niihin sillon kun ei kertakaikkisesti ole mitään muutakaan hyvää tarjolla. Ja eihän se tietenkään siihen yhteen jäänyt, söin kolme!

Sataa sataa ropisee, onneksi koirakaan ei pidä vesisateesta niin ei tarvi tänään mitään hirveitä lenkkejä vetää. Mut uloshan se täytyy silti tuon kanssa raahautua.

Tänään lähden myös shoppailemaan koiralle sitä rusettia, kun parin viikon päästä on juhlat joissa myös koira on vieraana! :) (aika hyvä yhdistelmä vai mitä; kurakelit, innokas tervehtijäkoira ja vieraat juhlavaatteissa.... ;) )

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.4.13 11:57:21

Uuh Ramsay laittoi variksenrintafilettä, voisipa jäädä lautaselle, mut lintu kun lintu. Liha aikalailla samanlaista, mut varista. Tosin kun miettii millaisissa oloissa esim. tehokasvatetut brolerit elävät, tekee mieli taas syksyllä lähtee jahtiin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 13:08:38

Yuh. Varis lautasella kuulostaa inhottavalta, tautiselta ja kapiselta.

Tyydyn tänään kasvissosekeittoon. Jälkkäriksi ajattelin loihtia karpalo-lakkarahkapiirakkaa. Mitäpä muutakaan sitä tekisi pyykin pyörimistä venatessaan? :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   13.4.13 14:26:11

Kyllä mä ruosteelle paljonkin käyttöä keksisin :) Tää ottaa nyt nokoset ja lähtee sitten reippaana juoksenteleen pitkin kylää päämäärättömänä... Houkuttelevaa?

Kävin tänään Asics lenkkareita testaan, siellä oli fysioterapeutti jalkoja testaamasa ja suosittelemasa malleja. Päätin ottaa yhden huippumallin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 14:56:01

Just joo, piiaksi joutuisin kuitenkin sielläkin. Vautsi vau, nettioffari pääsee huippumallia ulkoiluttamaan! :P Joo-o, kyllä ympäri kylää kirmailu kuulostaa houkuttelevalta, ainakin kun vaihtoehtona on mudassa rämpiminen, märkien heppasten kalastelu ja kuviokellunta. Vaihdetaanko?

Uunissa paistuu karpalounelma (/kaloripainajainen), slurps ja nam :P

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.4.13 15:14:52

Huomenta :) Onpa vähän ällö ilma, koira parat aamulenkillä yrittivät jokaisesta kohtaa kääntyä jossa olis kivempaa normaalisti, eli metsään tai pellolle irti. Ja happamena niitä sai raahata perässään, paska keli oli toki mun syy ja miks sillon pitää vielä asfalttia tallustaa :D Olis vissiin pitäny ihan kädestä (tassusta) pitäen käydä näyttämässä että teidän ihanilla rellestyspaikoilla on nyt järvi, ja me ei mennä sinne ennenku mulla on kuivapuku, snorkkeli ja räpylät. Ei ne kyllä tykkäis itekään, mut eihän ne dorkat tajuu että rakkaat maastot on pilalla :D

Päivämäärä:   13.4.13 15:18:05

Vaihdetaan vaan, jotain... Jotenkin vaan märkä mirri kuulustaa paremmalta, kuin märkä heppa ;)

Ei kiva! Koitin nukkua ja heräsin juuri, kun nukahdin >:( Thomann ilmoitti, että uudet diskohileet ovat tulossa ;) Piti tilata usi lamppu mun diskopallolle, mutta se 5€ summa jotenkin venähti. Kuinka kummassa?! Eikä edes sitä stroboa vieläkään hoksannu hommata! Tai no onhan se siinä yhdessä tuotteessa niinku siinä sivussa sitten :D Nimittäin peilipallo sai uuden leditykin ja se peilipallokin päivittyi uuteen. Ja ihan uutuutena onkin sitten saippuakuplakone :)

Lets party!

Päivämäärä:   13.4.13 15:35:57

Mikä ihmeen disko sulla on Nettioffari? Kotonako noi kaikki on?

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 15:46:03

Hah, Stockan hulluilta päiviltä selvitty, vieläpä ennätysajassa!

Me oltiin urhoollisia ja mentiin metsään, olihan mulla sentäs uudet kumpparit. Ja niin kivaa oli tehdä puroja ja koira järsi keppejä ja hämmästeli puron solinaa, ettei yhtään haitannut vaikka oltiin ihan märkiä takas tullesa :D Ehkä illalla kuitenkin asfalttilenkki...

Pää meinaa olla kipeä :F Onneksi sali on film townin vieressä, olen nimittäin luvannut itselleni et sieltä saan käydä hakemassa karkkia jahka olen ensin salilla käynyt. Mut jos ei salia, ei karkkia!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 15:49:20

Mi... Ruvetaanko pitämään lauantaisin limudiskoja Nettioffarin olkkarissa?

Eikös koirille ole tähän päivään mennessä pykätty sisälenkkiratoja tai muita treenitiloja? Kaupungille ehdotus, jos ei vielä ole.

Kentällä on jo paljon maata näkyvissä. Ihan kohta... :):):)

Päivämäärä:   13.4.13 16:00:48

pauke, mua ei saa hulluille päiville kirveelläkään, se on ihan totaalinen painajainen :D Tänään pitäs illalla salille, mutta 12tunnin unien jälkeen niska onkin taas ihan sökö, pitää kattoa miten napit toimii, jos sitte illalla pääsiskin vielä jalkoja ja persettä rääkkäämään... Meilläkin olis varmaan tuo itse metsä ehkä siinä kunnossa että ite tohtis kahlata ja koirat ei niin sielläkään välitä jos vähä mutasta, mutta sinne ei enää pääse, kaikki yhteydet sinne itse metsään on ihan täyttä järveä. Yks pätkä semmosta upottavaa loskaa oli viel eilen mistä pääsi, tänään ton sateen jälkeen ei toivoakaan. No, tää sade sulattanee ladut meidän hyviltä remmilenkkihiekkateiltä, siellä tykkää koiratkin lenkkeillä ja vois kuvitella etä sinne pääsis jo huomenna, automatkan päässähän se on mut ei paha:)

ruoste, hyvä idea, Nettioffari tais kyllä asua himppasen kaukana :D

Helppoahan toi oli kun oli vaan yks koira ja kävi tallilla, yökyöpelinä kävin myöhään ja koira tuli hevosen kanssa alku- ja loppulenkit, odotti vääntämisen aikana autossa, ja lopuks vedin sille omat treenit vielä maneesissa. Ja sitten myöhemmin kun oli heppa maneesittomalla tallilla, ison ravitallin vieressä, vuokrasin niitä raviratoja ja eihän ne olleet koskaan huonossa kunnossa, läpi talven ja kevään ja ihan kokoajan hemmetin hyvässä ratsastuskunnossa ja huollettiin päivittäin, samoin koira tykkäs olla mukana kaikki lenkit, ei ollu mitään järviä eikä muuta inhotusta. Mähän väänsin sillon sen heposen aina myös maastossa, koirakin sai kevyempiä ja rankempia päiviä ja hevonen treenattiin koiran treenin mukaan joko vääntöä, intervallia, reipasta maastoa :)

Päivämäärä:   13.4.13 16:24:41

Mää oon laiskotellu vaan. Harmittaa myöntää... Shame on Me! Nyt lähden ulos piitkälle lenkille, kohta siellä sataakin.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.4.13 17:09:22

Katselen Alaskan poliiseja, karhu on karhulle susi. Ja mustakarhun ampumisesta saa isomman tuomion kuin harmaakarhusta.

Yöllä ollut hyvät tussukumijutut. Koitan olla tänään valppaampi. Kävin äsken selvänäkijätilaisuudessa, ja olen varmaan noihin henkipiireihin liian nenäkäs ja skeptinen, vaikka miten yritän olla henkistynyt ja pitää suuni kiinni.

Menisikö huomenna hulluille päiville hankkimaan tarpeetonta kosmetiikkaa, vai ostaisiko jonkin lahon mörskän Kirkkonummen perukoilta?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 17:24:04

Ääni laholle mörskälle Kirkkonummen perukoilta. Samalla hinnalla saat tosin ehjän talon naapurikunnasta Siuntiosta ja kaupan päälle enemmän tilaa hengittää.

Kahlailin ihmisvirrassa Turun Stockan alakerran verran keskiviikkona, se riitti. Muodon vuoksi ostin vähän namia kempparin ulkopuolelta, muuten saavat minun puolestani pitää tunkkinsa. Ei pysty, ahistaa. Paljon ihmisiä, liikaa keltaista. En piittaa hirveästi kummastakaan.

Söin torttua, mutta sokerihumalan sijaan tarttui jostain taas suru puseroon. Jospa kävisin itkemässä loppakoiven harjaan pari katkeraa kyyneltä. Ysiltä Bruce tulee taas kylään, tällä kertaa Armageddonin kyydissä (joka muuten oli silloin kultaisella 90-luvulla aika hyvä treffileffa).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.13 17:29:53

kurnau, osta se laho mörskä Kirkkonummen perukoilta:).
Tekisin saman, mut kun olen niin arkajalka, etten uskalla yksin muuttaa mihinkään korpimörskään, niin jää vaan haaveeksi:).
Niin, keväästä syksyyn korpimörskässä, talvi pitää olla maneesitallilla ja asua lähellä sitä ja duunipaikkaa.
Ei jaksa pimeinä ja kylminä kuukausina hirveesti ajella, saati et treenaaminen onnistuisi jossakin ulkokentällä täyspainoisesti. Noup, ei onnistu!

Päivämäärä:   13.4.13 17:45:41

Oma maapannukakku loppuu Tapiolan ja Munkkiniemen tienoille. Siitä alkaa syvä tuntematon länsi, paljon asfaltoitua tietä jonnekin (Turkkuseen? Ruåtsiin?), ja Kirkkonummi ja Siuntio ovat 'samaa'.

Pöydällä lojuu hullujen päivien keltainen esite, ehkä sieltä löytyisi jotakin motivoivaa.

Lähettäjä: kvx 
Päivämäärä:   13.4.13 18:00:42

Yhden päivän lukematta ja täällä ootte kirjottanu vaikka ja mitä, mutta mä en ymmärrä yhtään mitään näistä jutuista :)

Päivämäärä:   13.4.13 18:12:13

Täällä on aina välillä aika eloisaa ;)

Jos ton kelin pitää olla tommonen niin olis nyt sitte tullu sitä vettä samantien ihan kunnolla lumensurmaksi.

Päivämäärä:   13.4.13 18:13:25

En ajatellut, että kirjoittaisin vaikeita. Asun Hgissä ja katse on suunnattu vaihteeksi länteen.

Hullut päivät ovat yhden kauppaketjun myyntitapahtuma. Talon osto Kirkkonummelta on myös hulluuden aste. Keltaisen sijan kiinteistöfimat suosivat vihreää ja oranssia.

Mietin yhä Kirkkonummen ja Siuntion eroa, viimeistään seuraavan kuntaliitoksen jälkeen ne ovat sama asia.

Kinkkujen o´pic 258

Päivämäärä:   13.4.13 18:13:56

I´m back :) Nyt pähkinä maistuu. Oli pari desiä mehua mukana, niin ei ahistanu missään kohtaa. 35% fat vaan palo, enempi vauhtia :) Pitäs malttaa vetää vaan ihan hissukseen, jos vaan pystys... Tulisko joku heppatyttö ja pistäs mulle suitset, pliis? Pitäs olla jarru matkassa... Piiskan kanssa tietty ;)

Päivämäärä:   13.4.13 18:15:54

Sähän Nettioffari levottomia puhut :D Harva heppatyttö viitsii hevosten lisäksi enää valjastaa ketään muuta, oletus on että ihmiset pysyvät aisoissa ihan itsekseen ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 18:19:54

Munkin piti käydä eläinpuolella mutta totesin että sielä ei voi olla tarpeeksi hyviä tarjouksia jotta vaivautuisin sen ihmismassan läpi sinne. En ollut koskaan ennen käynyt hulluilla päivillä! Ostin lopulta sateenvarjon ja paidan.

Voi itku, oon vaihtanut netissä ehkä kaksi viestiä yhden kuvattoman henkilön kanssa ja joka nyt sitten halusi laittaa mulle oman kuvansa ja kertoa et mitä mieltä olen siitä. No, voitte arvata... nyt vain mietin että miten kohteliaasti feidaan hänet.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   13.4.13 18:20:26

Morjens. Tänään oon taas kuullut ylisanoja itsestäni, kuten esmes että oon hirrrveen vahva ja kauheeeen mukava. Outoo, en oo ite huomannu olevani. Luulin että oon heikkojavittumainenvanha-akka...Päivä siis melkein pulkassa. Oma talli kiinni ja sauna tulille niin sitten kai sitä on valmista kauraa...

http://www.youtube.com/watch?v=aUGfNR8Odko

Pienimuotoinen ylirasitusahdistusjavitutus päällä:)

Päivämäärä:   13.4.13 19:06:18

Pauke, miksi ihminen kysyy mitä mieltä on kuvasta? Ei nyt tulis mieleen semmosia kysellä... Mutta pistäkkö sää mulle sun kuvas :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.4.13 19:25:35

Ei tullu mitään huippulöytöjä tänään kaupungista, muutama pusero ja yhdet housut, joiden kokolapussa lukee 34 :o Olivat kyllä niin ison näköiset, että uskalsin kuitenkin sovittaa. Ja nehän mahtu. Taitaa Espritillä olla aika isot koot...

Täällä vaan vesisade jatkuu ja kaikki paikat alkaa olla ihan löllönä, sohjossa tai vaihtoehtoisesti jäätiköllä. Pieni ruskea perskärpänen liimautu mun perään heti kun tultiin kotiin, seuras mua ku hai laivaa ja tuijotti anovasti ruskeilla nappisilmillään. Pakkohan mun oli heltyä ja viedä se pienelle lenkille. Pikkusen sen into laantui siinä vaiheessa kun puin sille taas sen Hurtan huomio/sademanttelin päälle. Ja taas saimme ohi ajavien autoilijoiden päät kääntymään =D

Nyt sitten satuin illalla lukemaan täältä jotain hölkkäystopiccia ja siellä puhuttiin sykemittareista. Tuli mieleen, että onhan mullakin sellanen; taas niitä kirpparilöytöjä, makso euron. Ja pakkohan se oli sitten etsiä. Eihän se tietenkään toiminut, oletettavasti patterit loppu kun on monta vuotta vaan lojunut jossain laatikon pohjalla. Eipä vaan tullut tämäkään asia aiemmin mieleen, niin olis voinut sieltä kaupungista etsiä uudet patterit; oman kylän ääs-marketista niitä tuskin löytyy :/ Mutta ehkä seuraavalta kaupunkireissulta sitten. Jos sais vaikka siihen mennessä luettua käyttöohjeet, että osais sitten käyttää ja hyödyntää edes jollain tasolla. Oletettavasti siitä vois olla hyötyä kuntokuurilla. Ainiin, Halvan wanhan ajan lakut on muuten hyviä :p

Päivämäärä:   13.4.13 19:29:11

offarilla meno päällä:)!
Mä en jaksanut hullaantua keltaisesta...siel ei ole mitään mulle.
Yhden kerran kävin joskus aikoja sitten; hulluja ihmisiä hulluilla päivillä.
Ei vois enempää kiinnostaa!!!

Päivämäärä:   13.4.13 19:34:16

Ei ole Niina Espritillä isot koot, päinvastoin. Ja 34, harvalta se päältä putoaa.:)

Harkitse pste vielä, på söndag olisi vaikka mitä. Tai miten olisi pizza Kessun kanssa? Vai oletteko jo käyneet ja olen nukkunut tapahtuman ohi.

Päivämäärä:   13.4.13 19:44:47

Niina, "läskiys" on näköjään suhteellinen käsite. Espritin koot on yleensä tosi nafteja! Aikoinaan kun omat mitat oli 167/53, olin jo omaankin makuuni liian laiha, en saanut silti mitään 34-kokoa päälleni ikinä, mistään merkistä. Pari hassua kolmekutosta oli sentään. Tuumakokoisissa farkuissakin pienimmät oli 28, niitäkään ei montaa mennyt päälle. No nykyään on moisista ihan turha haaveilla;)

Katoin viimekertasen Criminal Mindsin ja nyt oon surullinen. Epäreilua, lohdutonta, ihmisrääkkäystä. Rajansa nyt niillä ennalta arvaamattomillakin lopuilla :( Pitäskö hankkia elämä? Liikaa telkkaria? No, napit veti niin veteläks että ei täs ole muutakaan kyennyt. Salille tarttis päästä, en kyllä tiedä miten muka kun relaksantit on vieny puhdin kokonaan. Plääh.

Päivämäärä:   13.4.13 19:46:19

Onko siellä Stockalla sillon halpaa? Eipä juuri ole tullut käytyä. Pari kertaa syönyt jätskiä ja sitten ostellut Eccoja :) Niitä kun ei oikein muualta löydy.

Mistä mä kahtelisin netistä farkkuja? Levikset ois kyllä mun makuun. Jostain jenkeistä ja sitten, että ne vielä myy tänne, eikä ois mitään kauppasopimuksia... Täällä kun ne maksaa maltaita ja siellä käpyjä.

Päivämäärä:   13.4.13 19:54:48

Nettioffari farkkuja on pakko sovittaa, miel. 15 paria kerralla, ehkä siitä löytyy yhdet.

Pari hyviä farkkuja voisi olla parempi kuin laho kirkkonummelainen (tai siuntiolainen!) mörskä. Lueskelen yhä hullujen päivien katalogia (räsymatto! bonsai!), en vilkaisekaan mitään etuovi.comia.

Päivämäärä:   13.4.13 20:01:54

Levikset nyt on ne ainoat ja oikeat!!
Huntti on vähän monta vuotta kestävistä farkuista!!
En muita ole koskaan käyttänyt enkä tule käyttämään.

Päivämäärä:   13.4.13 20:07:12

Alan epäillä, että joku on vaihtanut niihin housuihin väärän kokolapun... Ihan oikeesti kun tuossa reisien ja navan välillä löllyy ainakin se 5kg ylimääräistä vieläkin.. Mutta hienoa kyllä huomata, että painoa on nyt melkein viis kiloa vähemmän kuin edellisen vähänkään onnistuneen kuntokuurin aikaan viitisen(?) vuotta sitten :) Ja vielä kun voitaneen olettaa, että läskiä on lähtenyt enemmän ja lihasta tullut enemmän, niin tilannehan on ihan hyvällä mallilla kuitenkin; vaikkei se painon muutos tämän kuntokuurin sisällä ole ollut kuin 2-3kg. Onneks on välillä tämmösiäkin päiviä, kun yleensä tuntuu vaan siltä, ettei mitään edistystä tapahdu ja koko ajan tulee vaan takapakkia toisensa perään kun ei itsekuri pidä :/

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 20:08:23

Todellakin se laihuus on suhteellinen käsite, yläasteella olin 170cm ja painoin 50kg ja silloin menivät koko 34, nyt ei tietoakaan :D

Nettioffari, ehkä sillä tyypillä on jotenkin huono itsetunto? Emmä tiedä, eikä oikeastaan edes kiinnosta :F
Ja mun kuvani on ollut täälä kerran esillä, emminä sitä ala erikseen täälä kenellekään lähetteleen;)

Päivämäärä:   13.4.13 20:19:25

Itsellä on yksi Espritin kesämekko, ja kaukaisessa varastossa Leviksen farkut, tilanne 1-1. Tai 0-0 koska kumpiakaan en ole koskaan käyttänyt.

Tein saman kuin pääsiäisenä, pinosin talvitakit eteisen lattialle (googleta pyramidi). Mistään en prkle luovu enkä ullakolle vie, jos ulkolämpötila on alle 25 astetta.

Päivämäärä:   13.4.13 20:23:31

Ois ihanaa edes vähän saada lihaa luiden ympärille!!!
Siinä ei syöminen auta, kun se kaikki energia kuluu tallilla ja varmaan aineenvaihdunta on liian vilkas.
Ja sekin, etten yhtään tykkää mistään sokerisesta.
Syön varmasti kuin hevonen, mut en mitään muuta kuin ihan kunnon ruokaa.
Menee kaikki liha ja kala, mikään makee ei. Eikä valkoinen leipä kuin joskus patongin merkeissä.
Pastaa kyl, mikä siinä tökkii, et sekään ei auta?

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   13.4.13 20:30:22

Nettioffari, tuolta tilasin jamekset pari viikkoa sitten. Tuli muutamassa päivässä, että ainakin toimitukset pelaa ku junan vessa. <www.boozt.com>

Päivämäärä:   13.4.13 20:31:29

Piste, sun kroppatyyppi on varmasti sellanen, mutta monesti tossa on sekin että ei kertakaikkiaan osaa syödä tarpeeks. Luulee syövänsä paljonkin mutta todellisuudessa skippaa aterian jos toisenkin sieltä sun täältä, syö epäsäännöllisesti ja liian vähän esimerkiksi rasvaa. Jotkut taas syö kertakaikkiaan vaan epäteveellisesti, ilman kunnollisia ravintoaineita ja sitten aktiivisuus kuluttaa ne kalorit mutta höttöruuasta ei taas saa mitään joka jäisi kroppaan. Tietysti jos kroppa vaan on semmonen että siihen oikeesti ei tartu, sitähän pitäis osata kompensoida silti riittävällä levolla ja tarpeeks sitä ruokaa tarpeeks usein. Moni vaan ei jaksa syödä niin paljon.

Oishan se hyvä etä noita vois tasapainottaa jotenkin, mä lihon jos katonki päin pähkinää. Nytki oon "läski" eli omaan makuuni vähän turhan pullukka, ja kyyl se johtuu just siitä että en vaan jaksa kytätä sitä safkaa tarpeeks. Enkä tietenkään kuluta entiseen malliin kun ei ole enää hevosia. Ilman hevosurheilua se käy kakkosduunista yrittää saada ittensä takas siihen missä viihdyn. Onhan täs nytkin joulusta tipahtanu viitisen kiloa mut on siin ollut töitäkin. Sä joutuisit piste tekee kans rankasti töitä sen eteen sitten että suhun jäis jotain kiinni. Vois laittaa fifty-sixty vaik ton suhteen, et sais molemmat vähemmällä vaivalla sitä mitä itelleen haluis ;)

Päivämäärä:   13.4.13 20:48:44

Yksi järkimies sanoi, ettette ole lihavia kukaan.

Aktiivisen ratsastajan on edes vaikea lihoa. Mutta ottakaas akat itsetunto tai peili kuvioon. Tuolla on kassajonoissa rehevillä emännillä miestä remmissä, veikkaan että kukaan ei ole täällä lihavuuden takia sinkku.

Päivämäärä:   13.4.13 20:49:53

Kaveri oli palkannut personal trainerin vuodeksi, oli siis suht pullukka aloittaessaan trainerin kanssa, nykyisin tosi tiukka mimmi:)!
Sanoi, et oli syönyt LIIAN vähän ja liian harvoin!
Nyt syö usein ja paljon. On hoikka, mut ei mitenkään kukkakeppimallia.
No en mä mikään lihakseton luukasa ole, mut vähän vois pehmeyttä saada:).
Olen liian lihasta. Ainoa naisellinen puoli on tissit ja vähän peppua. Sitä vois olla kyllä ainakin tuplasti enemmän!!!

Päivämäärä:   13.4.13 20:58:10

kurnau, sehän se onkin kun toi peilikuva ei enää imartele niinkuin joskus ennen. En mä sitä nyt inhoakaan (paitsi sovituskopissa) mutta haluan päästä siihen kuntoon takas jossa ite viihdyn hyvin. Semmonen kuutisen kiloa viel pois niin luulen peilikuva alkaa olee ihan jeesbox.

Mutta sinkkuudella tuskin on sen kanssa mitään tekemistä. En mä niin iso sentään oo että se varsinaisesti vaikuttai mun sismpään vielä millään lailla. Kuhan naisille tyypilliseen tapaan itekseni kitisen ja samalla myös muutun sanoista teoiksi ja muutan sen kitisemisen aiheen sitte. Nii et heippa, lähen lenkille ja salille :)

Päivämäärä:   13.4.13 20:59:20

...paitsi et mun sormet on vissii läskit ku ne ei osu noille näppäimille millään... :p

Päivämäärä:   13.4.13 21:09:06

No sinkkumiehet voivat tulla kertomaan, mikä on liikaa. Ja peili nyt imartele ketään. Joskus harvoin häivähdys talvista pakkaspäivää, muulloin tavallinen suomalainen nainen (joka ei ole ihan huono vaihtoehto).

Ex on 193/104, voisi kuorsata hiljempää.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.4.13 21:10:23

voi kurnau, onks se ex taas sun nurkissas..?

Päivämäärä:   13.4.13 21:12:25

Mihin se min menisi. Huomenna ostan uuden talon enkä ota sitä mukaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.4.13 21:13:51

toi on kyl äärettömän epäreilu tilanne sun kannalt... pistää iha vihaks...

Päivämäärä:   13.4.13 21:18:37

kurnau on huolehtivainen ja aivan liian kiltti, mut ton sällin sietää potkaista pihalle!!!!
Uutta kehiin!
Yhtään huonona vaihtoehtona en pidä JR:ää....;).
Paremminkin ERITTÄIN hyvänä:)!!!!!

Päivämäärä:   13.4.13 21:24:41

JR on nyt jo varmaan löytänyt kraakin eli tsilin. Toivon kivoja ihmisiä ja hyviä kohtaamisia toisilleen.

Bonsai i kruka! Tästä tulee hyvä shoppailuviikko, ja ex löytää myös kodin.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 21:33:13

Nojoo, emmäkään itseäni nyt oikeasti minään kauheana läskinä pidä, mut yläasteaikoina opettajat tarkkaili mun syömistä ja moni huolehti että onko anoreksiaa. Kuvia kun kattoo niin olin kyllä aikamonen luuviulu! Siihen en kyllä takaisin haluaisi, mutta semmonen kultainen keskitie ois hyvä.
Jos painoa tippuisi 4-5kg niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Ja saishan kroppa olla tästä miljoona kertaa timmimpikin :D

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   13.4.13 21:39:34

miinus 6-8 kiloa olis tänne tervetullut kevätpiristys :) ja ihastus. rakastuksesta nyt lähtis jo lentoon ja leijumaan...kelpais sekin...
herkkupäivän haaveiluja vaan, ei toimintasuunnitelmia...paitsi tuo miinuskilotus...

Päivämäärä:   13.4.13 21:39:38

kurnau, se nähdään....
Toisen omaa ei kukaan muu saa.
Wanha viisaus, joka ei kuole koskaan!

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   13.4.13 21:44:32

Iltoja. Taas täällä on painokeskustelu meneillään. Kestosuosikkiaihe. Voin kertoo että mulla on vähän ihraa siellä täällä, mutta silti mahdun autooni ihan hyvin, sänkyni kestää painoni ja pystyn kulkemaan ovista juuttumatta niihin kiinni. Eli en ole liian lihava. Olen oikeastaan ihan sopusuhtainen, joskin ainahan voisi parantaa asiassa kuin asiassa. Voisi olla kauniimpi, ihanampi, suloisempi, tuoksuvampi etc.

http://www.youtube.com/watch?v=rzBPcI2plnI

Tänä iltana paras paikka on oma sänky. Jeesus, että on rättipoikki-olo. Nyt ois kiva kun joku ois hieromassa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 22:05:40

Suurin osa parin viime vuoden aikana kertyneestä läskistä on ehdottomasti kertynyt korvien väliin. Tieto tästä ei kuitenkaan helpota oloa, sillä kun on tottunut olemaan tietyn kokoinen, pienikin muutos pulleampaan suuntaan ahdistaa valtavasti. Peili on epävarman pahin vihollinen. Vaaka hyvä (tai siis paha) kakkonen. Maailma voi kaatua jos ei mahdu kesään mennessä viime vuoden kesäkuteisiin. Muutamasta kilosta se on täälläkin kiinni, siis oma henkinen hyvinvointi. En tosin hyvin voinut ruipeloaikoinakaan, eikä se minäkuva laihduttamalla maagisesti positiiviseksi muutu, muuta siitä lähdetään. Tahtoisin muutenkin olla ihminen, joka pitää itsestään huolta, mutta superihmistä minusta ei saa tekemälläkään. Vuosirenkaita vastaan aion kuitenkin taistella, ja voittaa, vaikka henki menisi.

Nettioffari sai ilmeisesti huippumallilta hyvät kyydit. Kivat sulle :)

kurnau, Siuntiossa on vähemmän ihmisiä ja enemmän tilaa. Kaunista, vehreää ja rauhallista. Maa ja talot halvempia, palvelut tietenkin huonommat. Jos suuntaa kuitenkin töiden ja muun elämän takia kohti maailman napaa, Helsinkiä, ei niillä oman kunnan palveluilla ole niin väliä. Harrastusmahdollisuuksia löytyy kuitenkin, niin aikuisille kuin jälkikasvullekin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 22:12:03

Valehtelin. Ei se henkinen hyvinvointi ole niistä muutamasta kilosta kiinni. Sen juuret ovat syvemmällä ja joulukiloja sitkeämmät, mutta olon parantaminen alkaa kuitenkin sieltä, missä muutos on helpoiten toteutettavissa, eli vyötäröltä. Se, ettei oma pelikuva okseta, on kai ihan hyvä alku. Jatketaan siitä sitten taistelua.

Psst... Sänkyni hajosi pari viikkoa takaperin. Painoni alla tai muuten vaan, en kysynyt siltä mikä sai sen levähtämään. On tässä toki hyvä puolikin. Jalattoman sängyn alle ei mahdu kummituksia eikä villakoiria :)

Päivämäärä:   13.4.13 22:17:23

Tahtoo Kirkkonummelle tai Siuntioon. Tai klaukkalaan, tai Sipooseen.

Ei ole vyötäröläski, vaan varaava uuni. Tulee kerettiläinen ajatus, ex rakastaa enemmän.'

Päivämäärä:   13.4.13 22:42:23

kurnau, toi Klaukkala vois olla hyvä paikka.
Ainakin maalaiskylä ja turvallinen paikka lapsille.
Ja lähellä Helsinkiä.

Päivämäärä:   13.4.13 23:04:45

Öitä sinkkulaan!
Wanha menee taas masan viereen:).

Päivämäärä:   13.4.13 23:19:06

Tehokas parituntinen suoritettu :) Alkulämmöt reippaalla kävelylenkillä, sitte salille. Jalkoja ei säälitty, perse sai vielä enempi rääkkiä. Yläkroppaan kevyttä veryttelyä niskajumin aukeamisen toivossa, varovasti... paitsi ojentajia kyl ihan pikkasen joutu rankasee ;) Humpuukitärinää uskomushoidon muodossa pari minuuttia, sitte vartti hierovassa tuolissa. Jos väsäis salaatin iltapalaks ja sittehän saa vähä syödä kai B&Jtäkin.... ;)

Kaikkein ärsyttävintä tässä vaan on se että toi mun rantapallo ja taikinakädet ei sit lähe mihkään, tekee vaan tikkujalkoja ja lattapersettä mun laihdutus :D No, sitä vastaan taistellaan ja huomen lähen kyllä tsekkaa oisko hiekkatiet juoksun alottamiskunnossa jo. Sitte muuten saa kyytiä noi läskitkin. Pitää vissiin värvää joku frendi soittamaan mulle tiettyyn kellonaikaan joka päivä että vtun läski nyt ylös ja ulos :D Joku vois haukkua vähän, kauhistella miten hirvee porsas oon ja ei kehtaa kyllä missään liikkua jos ei toi raskausmaha lähe pois :p Ainoo vaan että mul on ehkä vähä liian hyväs kunnos toi päänuppi, jos ei siltikään huvittais niin sanoisin vaan et aha, kinosti ;)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 23:22:14

Mission, ai säki suosit tärinää ;) mulle kyllä sanottiin ohjaajan toimesta että se _oikeesti_ poistaa selluliittia. Ja sitä minä en meinaakaan lähteä epäilemään ;)

Kävin itse tänään puolentunnin bodypumpissa, huhhuh mitä rääkkiä! Olin ajatellut et koska se on vain puoli tuntia niin jatkan siitä sit salille, mut oli kyllä niin hapoilla pumpin jälkeen et sali jäi. Sielä tehtiin kyllä sit ihan täydellä raivolla sen puolentunnin ajan :D Tykkäsin ihan sikana, täytyy mennä uudestaankin.

Päivämäärä:   13.4.13 23:25:50

Ruoste, mä jätin sen sinne... Ei saanu huippumallilta kyytiä ei. Jospa sitä kesällä sitten tai pittää kahtua :)

Ihana kurnauskis, varaava uuni :) Kaipaa lämpöä ;)

Päivämäärä:   13.4.13 23:28:35

Ihan oikeesti? No lukeehan siinä ohjeessa kyllä niin mutta oon vähä skeptinen uskomaan ;) Se mitä se tekee kyllä onnistuneesti se tärinä niin rentouttaa ihan kivasti jalkoja jalkatreenin päälle. Kaipa siinä vois kokeiluluontosesti enemmänkin hengaa tollein öisin, en yhtään haluis leimautua niihin salilla käyviin tätsyihin jotka on polkevinaan pyörää, lukevat lehtiä ja hengaavat siinä tärinäjutussa puol tuntii :p

Meil on ihan tyhmiä ryhmäliikuntoja tuol, mut oon kyl harkinnu meneväni silti ehkä joskus, jos ikinä vaan ehtisin... ainaki kahvakuula vois olla jees.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 23:38:34

Meillä ne ohjelmat kestää siinä tärinässä sen 10min, se aika siinä tuleekin sit notkuttua. Mut en mäkään osaa hakee mitään lehtee ja mennä kuntopyörällä sit verkkasesti polkemaan samalla ku lukee :D Tosin mulla on tuon rakin takia aina niin kiire et koska joka tapauksessa kävelen 10min salille niin se saa olla mun alkuverkka +5min sotken pyörällä siihen alkuun, sit hommiin :D

Bodypump oli mulle ihan uus juttu enkä oikein tiennyt mitä sielä tehdään, mut sielähän heiluttiin painojen kanssa (siis semmosen tangon kans mihin laitetaan painoja) ja treenattiin ihan tosissaan koko kroppa!

Ai vitsi että voileipäkeksit voi olla hyviä<3

Päivämäärä:   13.4.13 23:43:47

En mä aina viitti verrytellä ollenkaan, verkkaan suoraan sarjoissa, teen kolmen sijaan viis joista pari ekaa kevyillä painoilla ja useemmilla toistoilla, veri kiertämään. Ja välissä kevyttä venyttelyä. Sitten ne varsinaiset sarjat. Mullakin kuitenki aina koiralenkki alla, tästä ajaa 5min salille ni ei tosiaan ihan kylmänä tuu kumminkaan mentyä. Joskus viitsin 5minuuttia jollain crosstrainerilla sätkiä ;) Bodypumpin oon kyl kuullu olevan tehokasta. Mul on niin huono kunot etten kehtaa mennä ryhmäliikuntoihin :P No kehtaisin kai, mut ne on niin aikasin alkuillasta etten oikein ehi millään...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 23:47:51

No kehtaa kehtaa jos mäkin kehtasin! :) Ja kerroin ohjaajalle et oon ekaa kertaa mukana, hän neuvoi mulle sit pienimmät painot. Kaikilla muilla oli ihan hullun painavat tangot :D
Mut tosi on että ne on aina liian alkuillasta. Lauantaisin onneksi kerkee sit käymään sielä.

Ai kun alkaa väsyttämään. Missäs porukka on?

Päivämäärä:   14.4.13 00:08:46

Noi tommoset aerobisemmat ois kyllä hyvästä, olispa enemmän aikaa...

Enpä tiiä missä kaikki, eilenki tuntu olevan vähä katoa, yleensä viikonloppuillat ollu niitä vilkkaimpia... Joku kevään aikaansaama elämä?

Katkaravut valmistuu, salaattia kohta naamariin, nammmmm :)

Päivämäärä:   14.4.13 00:14:19

Unimasa oli täällä pari tuntia panttivankina. Pakeni unihiekkapussia vastaan. Menisinkö huomenna heittelemään unihiekkaa Stockalle, vai istuttaisinko hiekkaan veret seisauttavan bonzain?

Joo ja nettioffari opin vaikka itse takkamuurariksi.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.4.13 00:25:45

Bonzaipuu ois niin siisti, semmonen mulla vielä joskus on! :)

Nyt minäkin taivun ja menen nukkumaan, hyvää yötä :)

Päivämäärä:   14.4.13 00:46:27

No kaikkihan ne vissiin pakeni sitte. Jospa iteki koneen sulkis ja keskittyis supernaturalia kattoo :)

Öitä!

Päivämäärä:   14.4.13 02:58:08

Öitä ja yötöitä ;)

Päivämäärä:   14.4.13 07:44:48

Mun pitäs kans taas ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa kuntoilla. Kotiseudulla asuessa oli hyvä ku sisko aina potki liikkeelle, käytiin paljon spinningissä, uimassa ja juoksemassa. Nyt uudella paikkakunnalla ku ei oo lenkkikaveria niin on kovin helppo jämähtää sohvalle :) Olishan tuolla Forssassa tai Loimaalla varmasti spinning jos jaksais selvittää ja uimahallit ainakin molemmissa. Juoksemista jo alottelinkin mutta sitten iski flunssa :(

Päivämäärä:   14.4.13 09:42:09

Ai sie oot kvx jostain sieltä päin!?! Jos en asuis täällä kotiseudulla idässä, niin toinen suunta, missä haluaisin asua olisi juurikin Tammela/Forssa/Jokioinen/Ypäjä :) Sielläkin suunnalla kuitenkin tuli reilu 5 vuotta vietettyä opiskelujen ja töiden merkeissä. Miusta Forssa on ihan huippukaupunki, vaikka niin monet sitä aina haukkuu. Mutta minä viihdyin erinomaisesti :) Ei liian iso, mutta kuitenkin kaikki tarvittava. Ja sieltä oli lyhyt matka joka paikkaan; paitsi tietty kotiin oli se 500km :/ Mutta eipä siinäkään muuta ollu kun hyppäs vaan autoon ja lähti ajamaan.

Niin ja huomenta kaikille!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.4.13 10:11:03

Huomenta, ei se aurinko ainakaan täällä paista vaikka ruoste lupas että se on vaan eilisen lomalla... :)
Tänään vois tehdä jotain kivaa mut enemmän pötkötyttää, täytyy noi simpsonit varmaan ensin katella jos sitten keksis jotain...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.4.13 11:31:17

Ai ai Ruoste, mitä menit lupaamaan? Tsot tsot.

Tästä päivästä tulee niiiin superliikunnallinen! Olin just kerennyt sopia kaverin kanssa lenkkeilystä kun toinen kaveri pisti viestiä ja kysyi myös lenkille. Ja koska minähän en koskaan kieltäydy lenkkeilystä niin kohta lähden tän ekan kaverin kans ja iltapäivällä tän tokan kaverin kans, ja sit vielä illalla aion mennä salille! Jess.

Kivaa päivää kaikille! ^^

Päivämäärä:   14.4.13 12:35:30

Mikään kiva päivä. Siuntio ja Inkoon mummonmökit menevät samaan sarjaan Stockan ruukkubonsain ja Kaivarin Kanuunaan feikkichanelin kanssa. Ei huvita olla sinkku, tehdä yksin isoja ostopäätöksiä, ei edes pieniä.

Haluaisin parisuhteen joka olisi vankempi kun kallio. Mikään nettideittailu tai avoimin mielin tapaileminen ei voisi vähempää kiinnosta.

Päivämäärä:   14.4.13 12:37:38

Joo Niina, majailen Ypäjällä :) Kotiin Pohjanmaalle on mullakin matkaa mutta menee sinnekin tie :) En kyllä koskaan ollut ajatellut tänne muuttaa mutta voi kai sitä täälläkin asua.

Hevosenomistajakin päätti tukea mun kuntoilua ja toi nipun liikuntaseteleitä, nyt on varmaan pakko ne käyttää :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.4.13 13:06:18

Päivää tupaan..mitäs tänne....ankeet ilmat kyl vaik ei tänään sadakkaan..sais hieman ilmat alkaa muuttuu kun reissu tiedossa torstaina niin ois kunnon ulkoilu ilmat sit ainakin......

Päivämäärä:   14.4.13 13:35:31

Täällä jatkuu heikon naisen teema. En halua olla Niskavuoren Loviisa saati Heta. En tahdo lukea mörskien kuntokartoituksia. En välitä edes katsella autosivuja, semmoiseen puuhaan voisi rehellisesti olla mies.

En halua olla kaikkitietävä, yksineuvoinen, itseriíttoinen sinkku. Jos joku nyt ees niin luuli.

Päivämäärä:   14.4.13 14:30:31

Huomenta :) Ei oo aurinkoa näkynyt. Kyllä ne sitä lupaili ihan säätiedotuksissa ainakin eilen päivällä vielä... eipä noihin kannata uskoa, melkein yhtä luotettavia kuin horoskoopit :p

kurnau, aina välillä jaan noi sun fiilikset kyllä ihan kybällä. Ei sillä ettenkö ihan takuulla osaisi tehdä päätöksiä ja elellä yksinkin, mutta on se välillä rankkaa. Olishan se aika kivaa kun vois joskus neuvotella asiat jonkun kanssa, tehä ratkaisuja ja päätöksiä yhdessä, ehkä joskus jopa antaa toisen vaan päättää jotakin jos sillä tuntuu olevan siihen mielekiintoa ja itsellä ei.

Vaan eip auta itku markkinoilla, nyt päätän tehdä aamiaista ja sitten päätän katella telkkaria pari tuntia :p

Päivämäärä:   14.4.13 15:19:30

Yksin on ihminen, yksin. Tein sen kardinaalivrheen, että kerroin exälle naapurinmiehen vongannneen viime sysksynä läheisempää suhdetta. Helppo oli ilmoittaa hänelle ei, ihan mukava ihminen, mutta enemmän olisi ollut todella paljon enemmän.

Ex syyttää kaikesta tilanteeseen littyvästä. Että kannatti ottaa tuokin puheeksi.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   14.4.13 15:37:53

missä aurinko???
ei huvittais lähteä tonne kolean kosteaan harmauteen ollenkaan!! mutta mun takapuoli homehtuu kiinni sohvaan jos en lähe. voi että just tänään ja vähän eilenkin vihaan olla sinkku. kaipais ihmiskaveria...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.4.13 16:44:08

Huomenta

Mä tein sämpylöitä ja nyt ne on uunii vail valmiit mut parempi vaan antaa kohot rauhas. Täytyis varmaan tentteihin lukee. Väsyttää...

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   14.4.13 16:46:34

Täälläkin on vähän ollut ilmassa tuota sinkkuuden vihaamista tänään.. Ja olishan se muutenkin mukavampi tehdä ne isot ja pienet päätökset yhdessä jonkun kanssa.

Painokeskusteluun sen verran, et aineenvaihdunnasta muuten huomaa, että on tullut ylitettyä 30v. Eipä ole edes parin kolmen kilon tiputtaminen mitenkään kauhean helppoa, toki lisähaastetta antaa kilpparin vajaatoiminta. Salikorttia olen miettinyt, että hankkisinko. Ehottomasti valitsisin salin missä on eri jumppiaki, mut ne on kaikki pitemmän matkan päässä (n. 10km), et enpä tiiä tulisko siellä sit käytyä. Onneks hyviin lenkkimaastoihin pääsee omalta kotiovelta :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   14.4.13 16:54:56

Mä voisin potkasta itteeni jalkaan. Se tyyppi josta olin kiinnostunut pyysi tänään kahville ja oisin halunnut mennä, mutta käsitin et mukaan tulee kolmaskin tyyppi, sellainen pimu, joten kieltäydyin. No, eihän se neitonen ollut tulossa, vaan käsitin sen homman ihan väärin.

Mä en oo ikinä ollut näin sekaisin, tuntuu etten oikein tiedä itsekään mitä haluan ja tuosta tyypistä ottaa vielä vähemmän selkoa. Olin aiemmin jo ihan varma ettei sitä kiinnosta.

Päivämäärä:   14.4.13 16:56:41

Miten ihmeessä sä oot syvämiete onnistunu tommosta käsittämään? :D Se on nyt sit sun vuoro vissiin tehdä asialle jotain...

Päivämäärä:   14.4.13 17:20:53

No kun oltiin kaikki kolmestaan siinä, niin jotenkin luulin et se pimukin oli tulossa, mutta ei se ollut. Joo, joku siirto mun pitää tähän kehittää. En vaan tiedä mitä tekisin.

Mutta kattokaapas mitä päivän horoskooppi lupaa:
"Ahmit elämää kaksin käsin. Rakkautesi on vahvaa. Tunteet ovat myös molemminpuoliset. Elämäsi suunta on nyt sangen selvä ja oikea, nyt vain annat mennä täyttä höyryä eteenpäin."

Hah hah! No niin, voinkin sit syyttää horoskooppia, kun tulee taas lunta tupaan ja elämä kolhii.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 19:36:32

Ahistaa piste fi.

Ei mulla muuta.

Syvämiete, auts. Kyllä sää nyt tiedät, mitä sun pitää tehdä.

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   14.4.13 20:04:16

Ehtoota sinkkulaa. Ompas mukavaa olla töissä näin sunnuntaina ei tule vapaa-ajan ongelmia kun sitä ei ole :D
Joku vois käydä näppään mun maastokulkineen leimaus kuntoon kun ei itse kerkeä, vapaa ehtoisia?
Mahdollisista korvauksista voidaan keskustellä ;)

Päivämäärä:   14.4.13 20:16:38

Ehtoota. Koko vkl:n suurin saavutus onkin sitten ollut, että on kirjoittanut niitä näitä hooteehen, vieläpä ulosantikin on ollut jälkikäteen arvioiden aika heikkoa. Sen siitä saa, kun yrittää sanoa paljon lyhyesti ja ytimekkäästi (olisi taitolaji).

Isot asiat ahdistavat, epämääräiset masentavat, enkä osaa tehdä tuolle talvitakkipyramidillekään mitään. Multa on mennyt viimeinen vuosi elämästä ihan harakoille, sellaiseen lapsenomaiseen uskoon, että asiat kääntyvät itsestään hyviksi.

Ajolähtö on homman nimi, jos en aio istua jälleen seuraavaa vuotta huolellisesti omalla mukavuusalueella.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 20:26:35

Hyvää iltaa :)

Onpas täällä ollut kummallisia juttuja. Jos nyt asian vois noin tiivistää, vaikka en kaikkea jaksanutkaan lukea. Tai no vähän kai levotontakin, mutta jotenkin korkelentoista tajunnanvirtaa verrattuna normaaliin meininkiin. :D Ilmeisesti kevät tullut ihan virallisestikin sinkkulaan. =)

Mulla oli tänään herkkupäivä. Tilasin herkullisen pizzan ja huomenna vielä putki jatkuu tolla sisäänleivotulla pizzalla. Pari kunnon tankkauspäivää siis, nam. :p Ruosteella on toi klassikko. Repeilin kanssa joskus tolle kuvalle. Onko pisteellä lähtenyt homma vai vähän räpylästä? :D

Päivämäärä:   14.4.13 20:35:48

Puhutaan vaan pizza-asiaa ja muuta järkevää, eikä tungeta joka pieneen lauseeseen isoa maailmantuskaa.

Joko piste ja Kessu kävivät pizzalla? Entä tsili ja JR? Saiko Syvämiete kahvia? Onko minski yhä deittilakossa? Tuliko MiksEin virityksistä mitään? Kuka siellä baarissa kävi?

Tahtoo olla ajan hermolla. Tahtoo juoruta.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.4.13 20:47:09

Taddadadaaaaaaaaaa! Mä olen lenkkeillyt tänään yhteensä 4h ja käynyt vielä salillakin, TADDADADAAAA!

Olo on tosi jees!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 20:57:57

Kummasti samanlainen fiilis kuin kurnaulla, paitsi että takkivuorta ei ole (sen korvaa kirjavuori) ja hukattuja vuosia on takana vähintään kaksi. Kymmenen, jos oikein itseään pitää kiusata.

Isä sanoi joskus, että laps on kuin Ellun kana, jolla tuulen huuhtoma perse. Väärässä oli, sillä huoli on välillä suunnaton.

Onneksi tänään ei enää tarvitse tehdä yhtään väärää päätöstä tai huonoa valintaa. Korkeintaan sen suhteen, käppäilisikö vielä lähisiwaan lohdutusta hakemaan vai antaisiko peffan jo kasvaa kiinni sohvaan, olisi tehtävä päätös ennen illan illan leffojen alkamista.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 20:59:46

Sori. Lisäsin epähuomiossa ketjuun palasen maailmantuskaa.

Puhutaan vaan pizzasta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 21:02:56

kurnau: Hehe, joo minskille morsian projekti on yhä jäissä. :D Noista muista en sitten tiedäkään mitään, mutta kun asiat tohon tollee niputit, niin täällähän on selvästi säpinää ilmassa. :)

pauke: Oho, minkäs maratonin sä oikein heitit, vai lasketaanko tossa nyt jotain shoppaamiseen kulunutta aikaa. :D

ruoste: Kerros nyt minskille mikä noin kovasti painaa mieltä, kun lähisiwaa jo harkitset? :o

Päivämäärä:   14.4.13 21:06:11

Kieltämättä tänään oli sellainen fiilis että kunnon halaus tai iso annos herkkuja olis paikallaan. Halauksia ei ollut jaossa kuin pieninä, joten söin sitten sorbettia ja juustokakkua. Mitään kahvia ole tänään saanut, sehän se ongelma olikin. :/

Tänään on tosiaan ollut liikkeellä levotonta ahdistusta, alkuperää vaan on vaikeampi paikantaa. Ehkä se johtuu juurikin liian hitaasti etenevistä sekä paikallaan junnaavista asioista.

Mahtava tuo lintukuva!!

Toiset on olleet aktiivisia ja toiset vähemmän. Kertokaa nyt joku jotain kivaa. Vaikka siitä pizzasta.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   14.4.13 21:07:24

Miten kaikki on nyt noin alakuloisia? Voi sentään :/

Minski, eiku ihan oikeaa lenkkeilyä, lenkkarit jalassa :D Kävin ensin aamupäivällä kaverin kans parin tunnin lenkin ja sit iltapäivällä toisen kaverin kans parin tunnin lenkin.

Nyt kyllä lievästi väsyttää.

Päivämäärä:   14.4.13 21:12:36

kurnau, ei ole ehditty käydä pizzalla vielä.
Josko täs jossakin vaiheessa.
Minski, niin mikä lähtenyt räpylästä:)?
Paitsi et kaikki kisat siirretty hevosherpeksen vuoksi toistaiseksi.
Joten me vaan trenaillaan kotona tää kuukausi ainakin.

Päivämäärä:   14.4.13 21:19:39

Ei vaan mulla oo ollu mitään suunnatonta alakuloa tänään :) Aamulla käytiin koiran kanssa hölkkäilemässä tihkusateessa. Sitten katsoin yhden aiemmin tallentamani elokuvan; ei kyllä ollu kovin häävi, meni ihan hukkaan se aika, mutta kiva oli vaan pötkötellä lämpimässä kolmen peittoni alla. Iltapäivällä uusi lenkki koiran kanssa, ja hepalla ratsastin tänään pellolla. Sieltä on lumi sulanut sen verran, että pääsee jo raviakin menemään. Eli seuraavat päivät tehdään varmaan hankitreeniä ennen kuin hanget loppuu. Ja joka välissä oli tietysti ohjelmassa vähän syömistä. Siitä minä tykkään =D

Ja kuinka ollakaan, en tiedä mistä ihmeestä näitä nyt tällä lailla tupsahtelee, mutta netissä olis seuraa tarjolla myös minulle :o Ihan olis useampikin vaihtoehto "tyrkyllä", mutta kaikki on tietenkin jostain hornan tuutista asti, joten mitään oikeaa niistä tuskin koskaan seuraa :/ Jos jo ilman deitti-ilmoitusta löytyy näin monta "tarjokasta", niin miten kova menekki olis sitten, jos vielä ilmoituksenkin laittais!?! Tai, että seuraisko näistä jostakin jotain ihan oikeaa, jos sattuisivat asumaan sellaisen matkan päässä, että olis joskus ihan oikeasti mahdollisuus tavata!?! Aijai, mulla nousee taas kohta kusi päähän :p Hyvä olo näköjään näkyy netinkin läpi =D Tää on jo ainakin toinen päivä peräkkäin, kun mulla on hyvä olo, en tiedä mitä mun mahalle on tapahtunut, kun se ei normaaliin tapaansa pömpötä kauhean pahasti :o Enkä ole edes nauttinut hyvää oloa, tää johtuu nyt jostain muusta...

Ja tais tulla taas semmosta tekstiä, että olis voinu jättää osan kirjoittamatta, tai ainakin miettiä vähän, että miten kirjottaa. Mutta nyt ei ehi miettiä, pitää joutua saunaan!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 21:22:57

pauke: Mä mietin tässä ihan samaa, että onpas täällä apaattinen tunnelma. Mä oon kyllä yks maailman surkeimpia verbaalisia lohduttajia. Varsinkin jos en tunne kovin hyvin. Täällä on vaan vähän vaikea turvautua yleensä aina toimivaan halaamiseen, joten istun täällä nyt vähän peukku persuksissa ja mietin, että mitäs nyt.

Ihan kunnon kävelylenkkejä sulla kyllä. Mulle riitti tunti tänään. :)

zas: Niin ja sulle sen verran, että aineenvaihdunta hidastuu iän myötä aika vähän. Ihan vaan 100-200 kcal jos vertaa vaikka 20v ja 50v aikaväliä, joten ei se hirveästi vaikuta. Kropan paino ja lihasmassa tohon lähinnä vaikuttaa. Ehkä joillekin tapahtuu äkillinen turpoaminen kasvuiän jälkeen, kun ei enää normaaliin kasvuun mene energiaa ja kauhoo kuitenkin ruokaa entiseen malliin.

Päivämäärä:   14.4.13 21:24:44

Kurnau ei ole houkuteltavissa karkeilla, se on totuus tai tehtävä.

Laskin, että minua on kosittu 14 kertaa. Pari tapausta olen lisäksi kääntänyt vitsiks. Tämä liittyi sielunkumppanitopaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.4.13 21:25:38

Just niin Syvämiete, rutistus olisi ollut paikallaan. Täytyy tyytyä siihen toiseen. Lämmön puutteessa jotain kylmää, Siwa on kiwa.

Pari harmaata päivää ja kansan valtaa ranteet auki-mentaliteetti. Voi jee.

Päivämäärä:   14.4.13 21:26:37

No niin, nyt on pizzaa ja olutta:)!!
Tilasin ja just tuotiin. Tykkään tuosta kotiinkuljetuspalvelusta! Se kun ei maksa yhtään mitään:).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.4.13 21:26:48

piste: No kattelin vaan, että melko levotonta läpyskää tullut yhdeltä jos toiselta. :p Sitten jotenkin muuten ajatukset on sinkoilleet vähän sinne sun tänne niin ettei niiden ajatusta pysty seuraamaan niin kuin yleensä. :D

Niina: Nonni, siitä se lähtee. :) Muista kuitenkin suhtautua niihin tyyppeihin terveellä varauksella, koska netissä on aika helppoa esittää ja tekeytyä joksikin ihan muuksi kuin sitten oikeasti on.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.4.13 21:27:05

Sämpylät onnistu todella hyvin mut kyl pitsa ois kans hyvää :)

Kurnau, mä olin eilen viihteel mut en nyt tiiä onks tos oikeen mitään juoruumisen aihet. Paitti et oli mul kyl unikaveri

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.4.13 21:37:13

Heips kaikki, no eipä ollut täälläkään mikään maailman ihmeellisin trallallaaihquu päivä :)
Päivän isoin saavutus tais olla että sai ittensä sohvalta ylös ja frendin kanssa kiinalaiseen syömään, ikinä ollu kiinalaisessa käyny , niin eihän siellä uskaltanu tilata ku jotain friteerattuja possupalleroita, hyviä olivat, ehkä ens kerralla rohkeemmin :D

Mut hei! huomenna olis taas se kaikkien kaipaama ihana maanantai !!!!
Miten sitä malttaa yön nukkua kun huomenna olis sitä mahtavaa työnantajalle kaikkensa antamista :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.