Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 257

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.4.13 23:55:39

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1074665&t=1074665

Alotanks mä uuden? No joo :)

Re: Sinkkujen topic 257

Päivämäärä:   12.4.13 00:03:36

Haha! päihitin näköjään yhellätoista sekunnilla :D

ruosteella ollut nallemaiset hymyt ohjelmassa :)

Kuka se muuten oli joka tän linkkas sinne offipalstalle? Ei pöllömpi idea ;)

Mullakin on taas inspis, toi ihan tajuton niskajumi päänsärkyineen on tässä vieny vähä motivaatiota ja pieniä lipsumisia tullut ja etenkin toi urheilu ei oo maistunut ollenkaan. Nyt heti kun muutaman napin tänään kiskonut ja ollut erilainen ilta, tossa olkapäällä ei oo koko iltaa istunut semmonen pieni piru hakkaamassa tasaseen tahtiin puukolla lihakseen, on taas ihan uudestisyntyny olo! Heti jäi noi lakut kaappiin, vien ne pois etten heikkona hetkenä syö niitä. Hirvee hinku salille! Ja liikkumaan, olispa hiekkateitä et pääsis kunnon lenkille, hölkkäilemäänkin! Siis todellakin, nää läskit on nyt saatava kuriin, pitää ottaa vähän spurttia tähän hyvin alkaneeseen mutta aika hitaaseen alotukseen. Nytkin ois hirvee nälkä, en kyl aatellu enää syödä mitään mut tajusin etten voi ottaa lääkkeitä tyhjään mahaan joten taidan tehä pikaisen yksinkertasen pikku salaatin tohon kohta ku oon koirat vieny. Ostinkin säkillisen avokadoja kun oli tarjouksessa, sen parin euron edestä tos on varmasti muutama syömäkelponenkin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 00:04:12

Eikä! Vaikka mä niin nopia yritin olla :D

Höh Mission. Ei meillä koskaan mitään hottisbeibe kenkääjiä ole käynyt. Wanhoja miehiä viiksekkäitä, ja parrakkaita, ja mukavia kaljuja korkeintaan. Kerran kävi yksi nuori kolli laittamassa irtokenkiä ja mun piti tietenkin olla paikalla avittamassa, koska uudella tammalla saattoi ehkä, kenties, mahdollisesti, todennäköisesti olla pienenpieni vetopaniikki. Joopa joo ;P

Kerran oli Kuopion kisoissa niin helevetin hyvännäköinen seppä, että annoin muiskun pomon hepalle aina kun se polki irti etukenkänsä. Se taisi tehdä sen päivän aikana nelisen kertaa. Ratsastaja manasi, että pliis pliis pliis älä enää kuopsuta sitä irti ja minä, että pliis pliis pliis irrota vielä kerran se kenkäs...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 00:06:41

Ai kamala, ai kamala mua väsyttää! Piti tehdä vielä näin yömyöhään opiskelijan arviointi ja ihan silmät ristissä tein. Mut pakkohan se oli kun illalla oli muuta ohjelmaa ja huomenna on arviointi. Nyt kun saisin vain vähän iltapalaa syötyä niin pikasesti unille.

Näin muuten tuossa pari tuntia sitten kotiin kävellessä, ihan kotinurkilla kuinka pöllö suhahti ihan läheltä ohi! Hui, oli aika siistiä :)

Ja joo, koiran tassujen tuoksu <3 mun mielestä ihan tervan hajuinen, ihana joka tapauksessa :)

Päivämäärä:   12.4.13 00:09:25

ruoste, ei toi kyseinenkään ollu mun makuun hottis, mutta objektiivisella ajattelulla kyllä, ja näky tosiaan olevan muiden makuun sitte senkin edestä :D Siis jos kenkääjä on hot niin sehän on kyllä hot myös kengittäessään, mut kenestäkään ei kyl tuu hottista vain siks että kengittää :p

Mut se on kyllä hauskaa, en hetkeäkään uskonut sen olevan kiinnostunut musta mitenkään, mutta ne huomioon tottuneet ja sen keskipisteenä olevat on heti ihan palikalla palikkaan lyötyjä jos kaikki ei sitte seuraakaan perässä kihertämässä :D

Päivämäärä:   12.4.13 00:11:35

pauke, voi hitsi, muakin pitäs väsyttää että en ois ihan puhki huomenna mutta eipä vaan väsytä, yllätys :D

No jos veis noi terva-popcornitassu -pusutytöt pihalla käymään nytte ni edistyis sekin asia pikkuhiljaa...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 00:15:15

Voi ei Mission, me oltaisiin voitu kyllä jakaa jotenki puolis tä väsymys, en halua edes ajatella mitä kirjotin sinne arviointipapereihin :D Yhdessä vaiheessa olin juuri kirjottamassa yhtä lausetta kun vilkasin samalla et mitä koira tekee. No se järsi luuta. Ja samassa olin jo kirjoittamassa tekstin sekaan sanaa "luuta" :D

Miten sä Missi oletkaan noin tarkkasilmäinen noista rehveistä, emmä kyllä ois huomannu midiä? :D

Nyt kipin kapin nukkumaan, hyvää yötä! :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   12.4.13 00:16:34

Mmm... tikkari https://www.youtube.com/watch?v=M1UPqYLcKek :D

Uni ei nyt meinaa tulla... unimasa tais hypätä tän kämpän yli, ei sekään viitti mitään kunnolla tehdä :)

ruoste on varovainen ettei tule piikkejä kieleen kun lipittää sitä tikkunekkua... :D

Päivämäärä:   12.4.13 00:18:17

pauke, mä arvasin ton ihan heti kättelyssä, ennenkin jo ;) Toisaalta ruoste haistoi saman sitten tältä suunnalta ihan heti. Oisko toi ruoste joku mun kadonnut pikkusisko? :D Öitä vaan paukkeelle, toivottavasti jaksat huomenna ja arvostelutki reilassa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 00:42:30

Kyllä pahantekijä toisen tunnistaa... Mulla on tarkka vainu palaneen käryn suhteen, haistan heti jos jotain on meneillään ja näen silmäkulman pilkkeen ruudunkin läpi :P

Hörhö hei, ei se nukkumasa uskalla tulla sieltä jos läppäri höyryää ja tuubi soi. Koneet kiikkiin, pää tyykiin ja valot poikkiin. Muuten on armoton perjantaihatutus huomenna, ja siitä ei kyllä pullalla selvitä. Eikä tota tikkaria voi syödä! Se jääköön hyllyyn pölyttymään ja muistuttamaan mua siitä, kuinka kerran nuoruudessani sain ruusun :D

Masa tuli, moi moi ja hyveli yöteli :)

Päivämäärä:   12.4.13 00:59:07

Tikkareita ja ruusuja :) <3

Mä suljen kanssa yhden median ja yritän unettaa itteni napeilla ja telkkarilla, eiköhän se kohta onnistu :) Öitä!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   12.4.13 06:36:14

huomenta :) nukuin ainakin 13 tuntia...heräsin 1:44 riisumaan vaatteet...nyt on ihan sumuinen olo...nikamien mobilisointi aiheuttaa joksikin aikaa uusia vaivoja, mun niskat on niin jumissa...toivottavasti löydän hyvän OMT:n....kivaa perjantaiaamua!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 07:50:05

Harmaa on päivä, ranka kankea ja mieli ankea, mutta kahvi parantaa aamun alun. Jaxaa jaxaa :)

Huomenta!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   12.4.13 08:20:34

Huomenet.

Aika mahtavaa, neljä astetta lämmintä ja vesisade. Harmaata ja ankeeta. Pimee halli kutsuu.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 08:33:19

Huomenta. Mun kaikki tuntosaistini varoittavat että tästä päivästä tulee katastrofaalinen. Miljoona asiaa jotka pitää hoitaa ja tää kämppä on ku myrskyn jäljiltä, pakko vielä siivotakin tänään tai en kestä olla. Ja ulkona on harmaata kuin mikä.
Mut kaikille muille kuitenkin hyvää perjantaita! :)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   12.4.13 08:33:52

Tosi aurinkoista ja ihanaa aamua kaikille!! Eikäku ny meni väärin... Tylsää ja harmaata, mä en sit nukkunu oikeen koko yönä, silmät ei meinaa pysyy auki... Tahtoo kotiin :/
Pari kuppii kahvii ni jos se siitä...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.4.13 08:55:34

Huomenta. Idässä sataa räntää ja muutenkin on ankeeta ja harmaata. Ja tänään on vielä siivouspäivä >:/ Mutta eläimet saa silti aina hymyn huulille; laitoin koiralle Hurtan sadetakin päälle aamukävelylle, niin se menee niin noloksi aina kun sille jonkun koltun lykkää, ettei sitä voi vakavalla naamalla katsoa. Varmaan aika monen ohiajavan auton kuljettajankin suut kääntyi hymyyn tämän nähdessään =D

Ja tälle päivälle oli horoskoopin tekijäkin palannut hommiinsa: "Varo äkkipikaisuuttasi, saatat tussahtaa täysin syyttömälle ihmiselle kummallisella tavalla. Rakkautesi on vahvaa, joten sillä alueella ei ole onglemia, onneksi. "

^ Mitähän tämä nyt taas tarkoittaa!?! En minä ole äkkipikainen!!! Ja ei rakkaus-ongelmia. Vai niin, sepä hyvä.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   12.4.13 09:20:43

Jee!! Harjottelijapoika oli tuonu viimisenpäivän kunniaks täytekakkuu!
Mansikkahilloo ja kermavaahtoo... Kyllä se normi masennuspullan voittaa :)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 10:13:23

Jellona: "Ihmettelet elämäsi kulkua, joka etenee nyt aivan uudella nopeudella. Vauhti tulee kiihtymään vielä kevättä kohden, sillä olet saanut jonkin aivan uuden mahdollisuuden"
No ei se tästä voi hidastuakaan. Mahdollisuus, missä?? Mitä?? Minne???

Päivämäärä:   12.4.13 11:04:57

Huomenta. Eipä meinannu uni tulla kun tuli nukuttaua ne päikkärit, mutta ei hätää, kun otin lisää nappeja niin johan se viimein tuli ja sen vähän minkä nukuin niin nukuin sitte niin sikeästi et se vissiin korvas määrän:) Ihanan tuntusta kun pää kääntyy ja se jatkuva nakuttava kipu ei enää juili niskaa! :) Ei se vielä kerrasta ihmeparantunut, jäykkä tuo on ja jumissa, varovasti pitää liikutella, mut ainakaan ei satu enää, ja ihan ku pystyis hengittämään paljo paremmin! Saattaaki olla rintapuoli mistä toi lukko on lähteny liikkeelle, en ihmettelis kun siitä on tullu noottia ennenkin.

Unet sitte olikin taas sitä luokkaa että *sensuroitu* ja sitte sitä luokkaa että *waattöfak* että kivat vissiin sirdaludille :D No, en valita, mä tykkään unista, melkein kaikista niistä :)

Harmaata on, mut lämmintä, ei sada eikä tuule, ei siis haittaa.

Päivämäärä:   12.4.13 13:31:28

Helkkari miten vaikeeta voi olla työhakemuksen tekeminen!!!!! Ei tuu mittään >:/ Onneks on vielä monta päivää aikaa yrittää säveltää tuohon jotain järkevää.. Tekiskö joku mun puolesta semmosen kunnollisen hakemuksen, mikä huomataan, eikä vaan viskota saman tien öö-mappiin...?

Päivämäärä:   12.4.13 15:05:08

Ohjeita sinkkunaisille, bongattu toisesta topicista =D =D http://pupuleipomo.blogspot.fi/2013/04/hienon-naisen-opas-3-vinkkeja.html

Päivämäärä:   12.4.13 15:25:42

Voi vitsit, ai ton taki mä oon sinkku :D

Päivämäärä:   12.4.13 19:09:23

No jo on hiljasta...

Viikonloppu aloitettu puolentoista tunnin reippailulla metsälenkillä. Olikin viimeinen lajiaan tänä talvena, huomenna sataa vettä ja jo tänään huomattiin että kaikki yhdyslenkit on pilalla jo, uppoilin reisiä myöten ja naureskelin että mitenköhän kengät saa kaivettua mukaan :D No, jospa sateen myötä tulis hiekkatiet käyttöön, pitää niillä pärjätä kunnes pellot kuivuu ja kesällä taas metsätkin.

Pannu tulille ja ruokaa! Hirvee nälkä...

Päivämäärä:   12.4.13 19:19:14

huomenna vettä??? pöh.
onko kukaan käyny kattoo 21 tapaa pilata avioliitto? aattelin jos huomenna menis kattoo sen...tänään ei jaksa juuri mitään...ihan poikkimusolo :)

Päivämäärä:   12.4.13 19:22:33

No tossahan ne kolmosella kerto että vettä tulee myös ilosesti alkuviikosta, sunnuntai vaan olis aurinkoista...

En oo käyny, ois niin paljo semmosii mitä tarttis nähdä.

Päivämäärä:   12.4.13 19:28:46

ah no onneks sunnuntaina paistaa :) olis ankeeta jos koko viikonlopun satelis...mullakin olis noita elokuvia mitä haluisin nähdä..meidän töistä saa elokuvalippuja ostettua edullisesti ja niitä onkin muutamia hamstrattuna :) pitäis käyttää ahkerammin...mut huomenna meen. lupaan sen.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   12.4.13 19:35:36

Mä oon käyny kattoon ton 21 tapaa pilata avioliitto. Ihan katottava pätkä oli, siitä alkaa olla vaan niin kauan et muuta en muista :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 19:44:09

Mä kävin myös kattomassa ja suosittelen kyllä, oli tosi hyvä! :) Pelkäsin että tulee semmonen myötähäpeä suomalaista elokuvaa kohtaan (niinkin on joskus käynyt), mutta pelko oli aivan turha! Varsinkin kun satun tykkäämään Armi Toivasesta kovasti näyttelijänäkin :)

Päivämäärä:   12.4.13 20:14:21

Olipa järkevää tempasta iso lautasellinen safkaa, oli tarkotus lähteä salille tossa reilu tunnin kuluttua, saas nähdä kuin käy :D Voi olla että tulee lösähdys tähän sohvalle... :p

Päivämäärä:   12.4.13 20:20:39

Huomasitko Mission, että tuolla yhdessä topicissa kyseltiin whippettien omistajia?

Meidän pojat oli taas askarrelleet. Eilen oli hajotettu Toivon riimu ja tänään myös se varariimu >:/ Ehkei poijjaat voineet poistua katoksestaan kun satoi vettä ja räntää ja alkaa mennä paikat löllöksi, niin oli pitänyt keksiä tekemistä siellä katoksen puolella sitten.

Huomenna olis taas kaupunkipäivä :)

Päivämäärä:   12.4.13 20:27:25

Niina joo huomasin, mutta tos just äsken oli toinen ensikoiratopikki jossa oli aika paljon whippeteistä, ehkä voisin sen käydä linkittämässä kun ei jaksa noita perusjuttuja jaaritella :D Meen sitte korjailemaan kun kertovat ettei niitä voi pitää missään irti ja eivät kestä mitään kelejä ja vaativat hirveesti liikuntaa ja muuta sitkeetä legendaa :p

Mulla oli taas tytöt ollu nätisti tänään, tai ainahan tuo toinen on mutta tän yhen mattopakkomielteestä oliki välipäivä vaihteeks. Nyt ne on aika raatoja, vetivät melkosta haipakkaa tuolla loskassa ja toisella aukes jalkakin vähä tylsästi, joutuu vissiin tossuttamaan sitä jonkun aikaa. Ja just anturan vierestä, tommosii samanlaisii on joka kevät ja ne paranee tosi huonosti ja aukee herkästi uudestaan. Onneks ne nyt muuten on vaarattomia mut revittelyä joutuu vissiin vähä hillitä.

Päivämäärä:   12.4.13 20:35:45

Hello.

Kuis menee? Onks kaikilla hjuva fiilis?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.4.13 20:39:57

Ex rähisi ruudullisesta pyjamastani, sillä ei olisi saanut käydä kaupassa, vaikka päällä oli pitkä siisti tummansininen takki.

Jos joku kosii nyt, vastaan myöntävästi varmuuden vuoksi. Yhä päällä ruuutupyjama.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 21:02:45

Voi harmi Mission, taas tassuhaaveri. Osuko se johkain risukkoon, hanki on ainakin nyt tosi pehmeää?

Mun tihutyöläinen on nyt viettänyt seesteisempää kautta. Sain naapuriltani kongin lainaan ja ilmeisesti siitä on apua kun mitään ei ole tuhottu (paitsi eilen kuulakärkikynä mut se oli oma moka kun jäi sohvalle). Olin vähän skeptinen sen kongin suhteen kun ajattelin et koira jää siitä kierroksille, mut näyttää toimivan tuolle. Kokeilua kyllä takana vasta neljä päivää, mut ehkä tää oikeesti toimis!

Päivästä selvitty, eikä se nyt niin katastrofaalinen ollutkaan :) Väsytti kyllä mahdottomasti. Nyt sain jo pölytkin pyyhittyä ja imuroitua, jes!

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   12.4.13 21:50:13

Iltoja. Huomenna pitäis aikaisin raahata itsensä töihin. Millonkahan ois vapaa viikonloppu? Sillon vois lähtee vaikka elokuviin. Kuka lähtis mukaan?

http://www.youtube.com/watch?v=Brja-lsTjws

Mä voin kustantaa popparit:)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   12.4.13 22:02:53

Iltoja pusutin :* Mulla ois ne liput jo taskussa ;) Millon mennään? Mulla ois aamulla kans aikainen nousu, siinä 5 ylös ja yhteiskunnallisia velvoitteita hoitamaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 22:09:42

Jou.

Tänään oli taas sellainen eniten v1tuttaa kaikki-päivä. Onneksi se on nyt ohi, vihdoin ja viimein. Kiirettä ja päänsärkyä ja vilkkuvammaisia turisteja liikenteessä ja ruuhkaisia parkkihalleja ja kiireisiä töitä ja häiriköiviä kuukkeleita ja uusia herkkujäätelöitä ja myöhästyneitä lainakirjoja ja märkiä loimia ja rapaa joka paikassa ja hitaita ihmisiä ja kuivaa kanaa ja kippis.

Lähettäjäseveri 
Päivämäärä:   12.4.13 22:10:05

onko täällä tussua tarjolla ,,sevuri syntyny 1813 mut kohtuullisevn vioereä ,,siinä 30-50 naissia.

Päivämäärä:   12.4.13 22:12:19

Voi sua :) Mulla on ollu ihan kivaaa, tasapaino on siis vieläkin kunnossa ;) Kävin kaverin vauvaa kahtoon ja vein sille 10 kiloa kuteita. Ompahan, meinas laittaa ne samman tien takas, kun on muutki jo käyny kylässä... :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.13 22:14:27

Helou sinkkulaan:)!
Mietin, et pitäiskö korkata leski vai mennä nukkumaan...väsyttää kyllä aivan julmetusti!
Jos hetken keikkuisi hereillä ja suosiolla antais nukkumasalle;).
Siis periksi...

Päivämäärä:   12.4.13 22:15:15

Mulla ois pihalla vaunussa toinen kumi tussuna...

Päivämäärä:   12.4.13 22:16:16

No, perskele! Pitipä sattua. Ihan liputkin jo taskussa. No, ei mulla oo niitä vapaita viikonloppuja tiedossa. Kiitos vaan:)

Mullakin viideltä kello herättämässä. Monenlaista hoitamista luvassa...

http://www.youtube.com/watch?v=0xbwfzI3pII

Lähettäjäseveri 
Päivämäärä:   12.4.13 22:19:01

pieleen meni mut mitäs tuosta haukea paistan.

Päivämäärä:   12.4.13 22:23:26

On ihanaa ja jännittävää olla sinkku, ja hyvä jos siis edes unimasa kosii. Varsinkin kun on pakko uskoa, että pyjamani on ruma.

Päivämäärä:   12.4.13 22:23:57

Eipä mullakaan ole, ei se haittaa :) Voi sitä viikollakin käydä. Vielä huominen ja sunnuntaina koittaakin vapaus pitemmäksi aikaa. Aattelin lähtä jonnekkin reissuun. Lasketteleen? Vielä ehtis :)

Rusty, pannaria poskeen, niin olo paranee ;)

Päivämäärä:   12.4.13 22:24:47

Severi menee tonne Nettioffarin vaunuun...
Mä en tosin tiedä, minkä ikäinen värkki lienee.

Päivämäärä:   12.4.13 22:27:15

Se on -98, mutta kumen ikä jos lasketaan niinku koirille tms, nii menee negrofilian puolelle ;) Itestään antautunu talvena aikana.

Päivämäärä:   12.4.13 22:29:37

Niinpä, eihän se oo viikonpäivästä kiinni. Kiire on jo kuitenkin jos laskettelemaan haluaa. Vaan en tiiä sitten pohjoista ihan. Siellä on varmaan vielä metrinen hanki:)

http://www.youtube.com/watch?v=ZnaQ0SZehFQ

Severi panee vaan...haukea poskeen;)

Päivämäärä:   12.4.13 22:31:35

Aina on vaara, ettei kumit kestä seisottamista kovin kauaa.

Päivämäärä:   12.4.13 22:38:29

Pisteet siitä :D Näin voip olla, opin sen jo nuorena miehenä juhannuksena ;) Päässyt ilmeisesti unohtuun.

Päivämäärä:   12.4.13 22:40:15

Pyjamani on yhä ruudullinen. Puhu nyt tai vaikene ikuisesti.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 22:40:31

Nettioffari pistää hyvän kiertämään, hieno homma. On se kumma jos eivät kuteet kelpaa. Luulis olevan pienen lapsen kanssa ihan nastaa, jos vaatteita olis kaapissa niin paljon ettei pestä tarvitse :P

Tasapaino on ihan preseestä, ei ole reilua, että mulla on pitää olla kökkö päivä ja teillä on nastaa. Perjantait ovat melkein aina tällaisia. Luulisi, että siihen pikkuhiljaa tottuisi.

kurnaun on lähdettävä huomenna shoppailemaan, jos ruutu ei tuota onnea. Unimasa isketään vaaleanpunaisella nallepyjamalla. Joku toinen masa ehkä pitsiunelmalla, mutta aloitetaan siitä unimasasta. Se on häilyväisyydestään huolimatta varma nakki jos malttaa odottaa vuoroaan. Pyjama on muuten ihan sallittu cityasu. Ei kotitossujakaan tarvitse hävetä, eikä siistiä aamutakkia. Olisin huolissani vasta, kun kauppareissut suoritettaisiin kaikkiin em. kotikuteisiin sonnustautuneena.

Kaikkia (muita) kositaan vasemmalta ja oikealta tai kosimisesta ainakin puhutaan, olenko missannut jotain?

Nyt ei irtoa edes hymiöitä. Lainaisiko joku...?

Päivämäärä:   12.4.13 22:41:07

Mie en nyt yhtään pääse kärryille noihin teidän juttuihin. Taidan mennä jo nukkumaan. Öitä! Onhan kaikilla muuten Eurojackpotit vetämässä; elämä voiiiiiii muuttuaaaa ;)

Päivämäärä:   12.4.13 22:41:34

Nii ja ku tarpeeksi seisottaa, niin laukiaahan se :)

Päivämäärä:   12.4.13 22:46:58

Kurnauskis, toi ei toimi! Se pitää olla pilkullinen ;) Ja kai mä voisin varmuuven vuoksi vaikka kosasta, jos tietäsin kuorsaatko sinä..?? Valitan ,sitä meijän liitto ei kestäisi :( Mä en sais nukuttua koskaan sun kainalossas ja jos yrittäisin, niin vuodessa vanhenisin 10 vuotta, kun ei sais nukuttua... Että 5 vuodessa oisit jo leski :(

Päivämäärä:   12.4.13 22:47:34

No ei tullu salille mentyä. Tartti löhöillan. Dumppasin koneenkin kauas pois pariks tunniks. Aivan ryde :D En oo tottunu syömään kaikkee paskaa ja nyt tuli mässäiltyä sitte, oli karkkipäivä. Hyi yök mikä fiilis, enpä taida ruveta tämmöseen enää ikinä :p Sokerikrapula... ja morkkis...

Enkä tajuu mitään näistä jutuista täällä, en oo yhtään käryillä :D

Telkkari on paras kaveri:) Siel on kultsipuppelikin, vaikka se onki vähä vanha mutta silti, Bruce vaan on niin Äijä!

Päivämäärä:   12.4.13 22:48:13

kurnau, ruuduissa ei ole mitään vikaa. Ex on täysin trenditiedoton, jos ei sitä ymmärrä!!
Niinpä, offari, siinä käy just niin, lasahtaahan se, jos saa liian vähän liikutusta. Ei mikään kumi pitkään seisomista kestä;)!!!

Päivämäärä:   12.4.13 22:51:23

Kokeiles vaan sitä pilikullista :)

Päivämäärä:   12.4.13 22:55:08

Täällähän levottomat jutut. Kun tarpeeks seisottaa niin alkaa paikat puutumaan ja suonta vetämään. Mistä, niin siitä meikäläinen ei tiiä yhtään mitään:)

http://www.youtube.com/watch?v=3iBLK2TWC6s

Öitä. Meikällä ja Unijukalla saletisti natsaa peiton alla:)

Päivämäärä:   12.4.13 22:57:47

Aivan, pyjaman kuluu ollla pilkullinen.

Sitten asunto2 oli remontissa ja ísoa muutostatulossa.

On ihana olla arkkitehti,

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 22:57:48

Punainen lanka on kateissa meiltä muiltakin.

Kuorsaajan vieressä on ikävä nukkua. Tulee hirmu kiirus nukahtaa ensin ja herätä ei passaa. Haittaako tuhina ja satunnainen kurnutus? Viisikin vuotta riittäisi :P

Bruce on meilläkin. Sillä on vielä tässä vaiheessa vähän turhan paljon vaatteita päällä. Eiköhän tämä homma tästä pikkuhiljaa etene. Baby steps.

Päivämäärä:   12.4.13 22:58:52

kurnau, pilikullinen vois olla tosiaan vetävämpi;)!

Lähettäjäseveri 
Päivämäärä:   12.4.13 23:02:30

sevuri söi seitsemän kilon hauen ja nyt nussittais ,,olisko tiukkaa peppua tahi roikku tussua.

Päivämäärä:   12.4.13 23:03:27

Piste ja Niina ainakin meni nukkumaan, öitä :)

Mä en kuorsaa, enkä kyllä kestäkään yhtään kuorsaamista, hermo menee about puolessa sekunnissa.

Mut just nyt kelpais vaikka kuorsaajakin tänne, kunhan siltä sais pari tuntia lämpöä ja läheisyyttä... :P

Voi olla että Bruce vaihtuu kyllä rästissä olevin criminalmindseihin, oon nähny ton leffan aikasemminki ja brucea ihan liian vähän siinä...

Päivämäärä:   12.4.13 23:08:12

severi on nyt eksynyt väärään topiikkiin, täällä ei taida olla kumpaakaan sortimenttia tarjolla...
Vonkaa lisää haukia.

Päivämäärä:   12.4.13 23:11:01

Siis Pikkis meni eikä piste... Jessus että väsyttää, vai Bruceko se pään sekottaa:p

severillä on kyllä niin kuumat naisenkäsittelytaidot että johan kohta sähköposti laulaa...

Kooomaaa... Ei kai tänään tarvi enää aivoja?

Päivämäärä:   12.4.13 23:14:46

Mitä ihmettä tääl on meneillään? Ei saa kyl enää mitään selvää, onks kaikilla ajatukset hajallaan? Vai pelkästään lukijalla? :O

Päivämäärä:   12.4.13 23:18:03

Ärsy, älä kysy, en mä ainakaan tiiä :D

Lähettäjäseveri 
Päivämäärä:   12.4.13 23:18:12

oli muuten hyvä hauki kuus oltta piti juoda jotta alas mäni ,,

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 23:18:46

Pliiplaabluu, siinä on mun perjantai-illan selvät ajatukset.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 23:20:21

M, ei.

R, o. Siis se eka vaihtoehto.

Ei jälkkäriä :( <- hymiöilläkin on naama nurinpäin. Mnjäh.

Päivämäärä:   12.4.13 23:21:38

Pauke :D Kuulostaa tutulta, mulla soi sama virsi :p Nii se tassujuttu, tuleehan noita ku juoksee täysii ja jarruttaa kovaa. Taitaa olla vähä rakenteesta ku paukkuu samasta kohtaa aina ja toisella ei koskaan... Hyvä muuten et teil kongi jeesaa tohon puuhailuun:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 23:22:12

Selvät ajatukset ilmeisen vähissä ja ne vähäisetkin kateissa. Kokeillaan siis päihtyneitä, jos niistä sais jonkun tolkun.

Päivämäärä:   12.4.13 23:23:41

Mä en ees uskalla ottaa mitään ku pitää kiskoo niit kolmiolääkkeitä... Ehkä mä oon kännissä vielä eilisistäkin napeista :D

Päivämäärä:   12.4.13 23:23:55

Mistäs Severi hauen nakkas tälleen keskellä talavee?

Päivämäärä:   12.4.13 23:24:07

No tussuista kumeista täs vaan offarin kanssa vähän ja pilikullisista.
Ei sen ihmeempää.
Ihan normeja, kevääseen kuuluvia asioita.
Näihin em. ongelmiin vaan törmää aina keväisin.....

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 23:28:32

Miten voiki olla näin sekopäinen ja aivoton olotila... jos tähän vielä jotain alkoholipitoista niin mä joko simahtaisin, tai sit läpändeerus ois jotain maailman nolointa ja huonointa :D

Lähettäjäseveri 
Päivämäärä:   12.4.13 23:32:52

hauen saa koukuilla mut tiput aina mänöö siimat poikki vaan jospa leningraattista hakisi laittas siivoamaan ja ite makhoisin ja oltta .

Päivämäärä:   12.4.13 23:34:46

Hei onko tonne ilmatilaan päästetty jotain dorkaa kaasua kun kaikki on yhtäaikaa ihan pihalla? :D Oon mä noita kolmiottomia särkkäreitä kiskonu mut ei kai niistä nyt pönttö himmene...

En nyt oikein tiiä mitä pitäs tehä, katoo töllöö vai viedä koirat ja mennä nukkuu, mitään en kyl jaksais, edes sitä nukkumaanmenoa... Koirat saa varmaan pikakusetuksen vaa illalla...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 23:35:10

Ja tämähän tästä puuttui että alko vielä tämäkin laulu soimaan päässä; http://www.youtube.com/watch?v=WqgXrHKkDDg

En kestä!!

Päivämäärä:   12.4.13 23:36:04

Mä antaudun unimasalle!

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   12.4.13 23:37:27

Piste, älä viiti olla liian helppo. Se ukko kierrättää kaikki.

Päivämäärä:   12.4.13 23:38:55

Severin kantsii käydä nykyisessä leningradissa bongailemassa tipuja, rahalla sie niitä sieltä saat.. mut ei varmaan tuu siivoomaan :D

Mut perjantaihan on maailman paras päivä, eiks niin? Voi ottaa vaikka pienet kännit ilman paheksuntaa... ei heti tuomita spurguksi :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.4.13 23:39:13

Mission, "illalla"...? Onko teillä nyt vasta iltapäivä? :P

Freaky Friday. Koko sennula taitaa olla aikalailla sekaisin, päivät ekat kikatukset irtosivat hetki sitten jotain randomtopaa silmäillessä. Pakko kohta raahautua nassupyykille, heti aamusta pitäisi käydä pari loppakoipea rynkyttämässä. Kentällä on jo maata näkyvissä. Jippii, kohta päästään hallista ulos... :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.4.13 23:40:47

Iltoja......mitäs tänne

Päivämäärä:   12.4.13 23:42:15

En kyl yhtään tiiä mikä aika vuorokaudesta olis nytte... illalla on tietty sit ku meen nukkuu, voi se olla joskus aamullakin:p

Katon tän brucen kyl loppuun, jos sit veis koirat, ja sit jos piristyn ni katon lisää töllöö, joo:)

Päivämäärä:   12.4.13 23:44:12

@, ei mitään tolokkua ota.. sekoilua.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.4.13 23:46:47

:D vai sillee...noo ite rauhallisesti kotona tänään huomisest en tiiä ja en meee vannooo

Päivämäärä:   12.4.13 23:57:27

Kyl se täytyy olla tää kevät mikä pistää kaikki ihan sekaisin, titityyt ja semmoset :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.4.13 00:04:59

Kevät hulluutta...mut eikun öitä kaikille

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 00:07:22

Seuraavaksi minä aion syödä yhden keksin. Ja nyt te varmaan sielä kotikatsomoissa ihmettelette että miksi lihava tyttö tahtoo syödä yöllä keksin. No siks kun mä haluun ja tekee mieli! :)

Päivämäärä:   13.4.13 00:19:22

Mä oon syöny tänään lakuja ja suklaata... Mutta vien nyt noi rakit, sehän voi olla et sen jälkeen uppoo viel biidzein mansikkajuustokakkujädee. Jos kert pitkästä aikaa mässää ni kaikki sitte kerralla. Luotan siihen että osa kaloreista menee huti ja tulee vaan läpi koska on niin paha ylitarjonta.

Päivämäärä:   13.4.13 00:22:34

Nyt mie en ainakaan tiedä mitä pitäis sanoo.. mie oon niinkuin klapil päähen lyöty..

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   13.4.13 00:27:17

Mää kopautan nyt pään tyynyyn ja herään aamulla virkeenä ja hyväntuulisena! Hyvää yötä! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.4.13 00:39:42

pauke mitä ihmettä, onko sulla sellainen kaappi, jossa keksit tosiaan säilyvät? "Yksi keksi"? Saletisti huijaat, eihän tollasta lukua olekaan!

On tossa Mission joku logiikka. Mäkin olen syönyt tällä viikolla lähinnä pizzaa ja karkkia ja paino sen kun tippuu. Jatketaan ehdottomasti samaa rataa :)

Kiäh, nyt kun on jo siirrytty seuraavan päivän puolelle saan taas nauraa. Kaikki kikatuttaa, ootte ihanii, nukkuminen on nastaa ja naatiskelu ihkua. Taidankin mönkiä syvemmälle peittojen uumeniin ja nauraa itseni uneen. Öitä tytöt ja pojat :)

Päivämäärä:   13.4.13 01:05:17

Ai sammu ne jo kaikki, mä vasta koirat vein ja kyl toi B&J tarvii vielä tähän sokeroverdoseen mahduttaa... Mutta öitä vaan :)

Päivämäärä:   13.4.13 05:51:09

Pirteenä ja hyväntuulisena toivotan huomenta :)
Päivän hyvää työtä jo tehdäänkin. Miten pikku suukolla?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.4.13 07:04:46

Huomenta ja voi vihtu vettä sataa, se siitä päivästä, no tippuupa lumet nopeammin.

Päivämäärä:   13.4.13 08:06:02

joo lotinaherätys täälläkin :) että huomenta vaan...mitäs sadepäivänä? siivousta..hiusten sävytystä...vesijuoksua??? iltasella elokuviin ainakin...nyt on vähän ankee näkymä ikkunasta mut pitää muistaa että se aurinkokin sieltä kyllä saapuu vielä :)

Päivämäärä:   13.4.13 08:42:06

Hyvää huomenta idästä! Vedän vielä paremmaksi; täällä sataa räntää semmosina jalkarätin kokosina hiutaleina >:/

Päivän horoskooppi oli selvästi taas aikaansa edellä: "Rakkautesi on vahvaa, ihmettelet itsekin tunteitasi. Olet ollut jo asiassa kahden vaiheilla, nyt kuitenkin tunteet vievät järjestä voiton. Se on hyvä juttu."

Kohta nokka kohti Joensuuta :)

Päivämäärä:   13.4.13 08:46:22

Huomenta.
Surkee sää, vettä sataa solkenaan!
Se positiivinen puoli siinä toki on, et lumet lähtee kohinalla, aurinko tota määrää ei yksin sulata tälle kesälle millään!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.