Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 256

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 01:44:47

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1069422&t=1069422
No joo joo :)

Muistakaa kurkata sängyn alle ennen valojen sammuttamista. Siellä voi olla vaikka........ utelias pörriäinen :P

Re: Sinkkujen topic 256

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 01:48:21

Ai hyvä sä teit vielä uuden, niin pääsen minäkin toivottamaan hyvää yötä. :)

En mä sängyn alle kuitenkaan kurki. Kyllä se on niin, että jos tänne joku nainen yöllä tulee, niin se on sitten nukuttava samassa sängyssä minskin kanssa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 01:56:40

Ai jaha, Minskin valtakunnassa on tiukka kuri; kainaloon tai kartanolle! Se on oikein. Hyvää yötä, pehmoisia unia :)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   11.4.13 10:06:52

Huhuu! Nukkuuks kaikki? Ylös, ulos! Aurinko paistaa ja aika lämmintäkin, ei nyt saa nukkuu...
Itteäkin ihan pikkasen aamulla torkutti enkä ollu ku puoltuntii myöhäs töist... Mut eihän noin vähää edes lasketa :)

kauheesti teiltä oli taas tullu tekstiä, onneks se luki työsopparissa että hötönetin lukemisesta saa palkkaa :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.4.13 10:28:15

Huomenta!

Ei nuku kaikki. Täällä on jo hepat hoidettu, talli siivottu, ja koiran kanssa käytiin taas se vähän pidempi lenkki :) Vois melkein sanoa, että bisnekset menee hyvin ja kuntokin on mainio =D Vaaka näytti tänäaamuna uudet pohjalukemat, että siinä lisää ilon aihetta :) Eihän tämä varmasti pitkäaikaista herkkua ole, niin pitää iloita nyt, kun voi. Mulla teki eilen aivan kamalasti mieli vohveleita kermavaahdolla ja mansikkahillolla, mutta en sitten kuitenkaan niitä paistanut; mutta joskus on aivan pakko...

Puoli aamua meni noita teidän eilisiä juttuja selatessa. Mie simahdin jo hyvissä ajoin eilen illalla. Ihan yksikseen, niinkuin aina. En tiedä, osaisinko edes nukkua jonkun muun vieressä. Koiran vieressä yritän välillä makoilla, mutta se lähtee aina hetken päästä karkuun :( Ja mietin just, että mulla ei taida tuollaista halipulaakaan olla yhtään niin usein kuin teillä. Lienee taas niitä asioita, että kun ei tiedä mistä jää paitsi, niin ei osaa sillä lailla kaivatakaan.

Nuo teidän treffi-ilmoituspohdinnat oli kyllä aika hyviä. Tunsin piston sydämessäni tämän kohdalla "tyyppi b) peräkammarinpoika, tehnyt 500 erilaista profiilia, ei ymmärrä naisista mitään, silti aivan stanan kranttu ja ainoo mikä kelpaa on vähintään kolminkertanen missi tai ainakin lontoolainen malli." Mie olisin varmasti tuosta se naisversio sitten, oikeen kranttu miehistä mitään tietämätön peräkamarityttö... :/ Joo, en taida tehdä treffi-ilmoitusta vieläkään.

Onkohan muuten Iltalehden horoskoopin tekijä sairaana, siellä on ainakin härälle edelleen samat löpinät kuin eilenkin...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 10:30:03

Aamupäiviä, Niina tossa toisessa topsussa joku kyseli pannantekijää.

Päivämäärä:   11.4.13 10:50:03

Joo, mut se halus jotain kangaspantoja. Mie teen vaan nahkasia, joten en ollut sen etsimä tyyppi!

Päivämäärä:   11.4.13 10:54:42

Puhelimella ku yrittää lukea niin katoin ton kessun viestin että haetaa pahantekijää :D
voishan se olla jos niina päästäis ittensä oikeen irti niin sieltä kuoriutuis sellanen söpö pikku ilkimys... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 10:54:49

Okke.

Päivämäärä:   11.4.13 10:56:26

niin no osaan mie kyllä ilkeekin olla, sellaisille ihmisille, joista en tykkää ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.4.13 10:59:07

Aika hyvin täällä on deittailu yöllä ruodittu. Joskus aikojen alussa ennen nettiä kysyttiin deitille livenä, mutta ihmistyypit olivat silloinkin samoja.

Kaverini kertoi suurena viisautena, että nykyään ravintolaan mennään vain juomaan, kun vastakkaista sukupuolta on nin paljon helpompi tavata netissä.

Ja nyt sinkuille porkkana: täällä kirjoittelee yksi miespuolinen, joka hieroo todella hyvin.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.4.13 11:03:07

Huomenta!
Aamun viimeset tunnit meni usvassa, puolittaisen unen läpi kirosin tota niskaa, kyllä se on varmaan alistuttava tohtorisedän pakeille...

Niina, et varmana ole naisversio siitä :D En yhtään usko että tavottelet jotain ihan mahdottomia, kuuta taivaalta ja gerardia hollywoodista. Mut siis enhän mä tietenkään noistakaan tiedä mitä ne haluu ku en oo ottanu yhteyttä, se on vaa noi isot tytöt ku en kertonu tämmöstä:p

Lunta tulee taas, no, ei tarvii vaihtaa kesärenkaita, nekin on ihan sileet ja pitäs uudet ostaa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 11:06:42

Hörhönalle :D

Kurnau, hmm minua on kehuttu hyväksi hierojaksi, veikkaisin et Minski on aika pätevä siinä hommassa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 11:07:33

Voisitko hörhö ystävällisesti ulottaa kieltosi (ei saa nukkua) pänttäämiseen ja kotitöihin? Voisin hilpaista tallille naattimaan ulkoilmasta, mutta vain jos joku antaa luvan.

Huomenta :) Huonekalutetris on vihdoin tuottanut lopputuloksen, joka miellyttää silmää. Ainakin hetken. Vielä kun saisi taulut paikoilleen ja syksystä lähtien tiellä olleet muuttolaatikot pois silmistä, alkaisi paikka näyttää kodilta, eikä väliaikaiselta vaatevarastolta. Ehkä, kenties, toivottavasti.

Nou horou tudei? Tehdään omat: "Kevätaurinko lämmittää tänään mukavasti mieltä ja kohmeisia jäseniä. Tee jotain, mitä kadut myöhemmin. Kevään ansioista voit saada paljon anteeksi, mutta tosiaalta päätöksesi voi saada myös paljon hyvää aikaan. Päivän sana on rohkeus, älä kuitenkaan sekoita sitä röyhkeyteen". Tällaista tänään jellonille ja muille kevätpörriäisille.

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   11.4.13 11:14:33

Teillä tuo juttu luistaa niin hyvin, ettei tiedä mihin väliin heittäisi mitäkin :) taustalla siis lueskelen juttuja ja varmaan aina välillä ilmoittelen itsestäni. Sen verran viime aikaisiin aiheisiin sanon, että tännekin kelpais uni- ja halikaveri :) ja olen koittanut muistutella itselleni, että elämää pitäisi muistaa elää, tarttua tilaisuuksiin eikä vain kulkea työpaikan ja kodin väliä.

Mukavaa päivää kaikile sinkuille :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 11:21:30

Zas, kiitos samoin.:) Teretulemas tähän sekopäiseen laumaan.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 11:29:30

Huomentapäivää vaan täältäkin taas. :)

ruoste: Joo mulla on tiukka kuri täällä. Minskin viereen se on tultava, jos tänne erehtyy tulemaan yöksi. Läheisyyttä ja lämpöä. :p

zas: Täällä kyllä välillä vilisee nämä ketjut eteenpäin sellaista vauhtia, että saa siinä hetken aikaa lueskella ja ihmetellä, jos meinaa pysyä mukana. Mut ihan hyvä se on pitää silmät auki tuolla ulkonakin ja rikkoa vähän omia rutiinejaan.

Mut noista deitti-ilmoituksista vielä, että jos siihen pistäisi "halikaveri" niin se olis aika varma hitti. :D Tuntuu olevan kova menekki niillä.

Aurinkoista päivää kaikille munkin puolesta. :)

Päivämäärä:   11.4.13 11:30:20

Ruoste: ei heru lupaa, ainakaan kokopäiväks...
Nyt pänttäät klo 14.30 asti, sit leikit kodinhengetärtä klo 15.16 asti, tämän jälkeen tallille ja siinä välissä n. Klo. 16.12 varikkopysähdys you know where... :D

ihan sairaan hyvää lihamureketta täs lounasbaarissa, tuli otettua puolet liikaa, mut pakko syödä ku on nii hyvää, ja syöminen on KIVAA :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 11:37:20

Pakko se on vääntäytyä kauppaan, tuli nälkä Hörhön kommentin jälkeeen.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 11:37:29

Jos sennulaan kirjoittelee muutama sata-tuhatkin ihmistä päivittäin ja näistä vajaa kymmenys on miehiä, on melko todennäköistä, että joku näistä on ookoo hieroja. Ei se ole niin vaikeaa. Kessu hieroo, selevä. Minski ei kuulemma vaivaudu.

zas, just mitä haluaa ja mihin väliin huvittaa. Koukkaapa töistä kotiin palatessasi seuraavan kerran vaikka kaffilan kautta, siitä on hyvä aloittaa (itse kunkin). :)

Karkkia aamiaiseksi. Aijai.

Tuo peräkammarintyyppien nirsous saattaa johtua siitä, ettei yksin elämänsä möllötettyään usko voivansa sietää toisen huonoja puolia, ja etsii siksi täydellisyyttä, tai sitten nirsolla on ollut liikaa aikaa haaveilla ja mielikuva odottavasta onnesta on muodostunut liian vahvaksi. Kummasti ne vaatimukset ja ennakkoluulot kuitenkin karisevat kun huomaa, että maailma on täynnä ihastuttavia vaihtoehtoja, joista kukin on omalla tavallaan ihana.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 11:49:28

"Jos sennulaan kirjoittelee muutama sata-tuhatkin ihmistä päivittäin ja näistä vajaa kymmenys on miehiä, on melko todennäköistä, että joku näistä on ookoo hieroja. Ei se ole niin vaikeaa. Kessu hieroo, selevä. Minski ei kuulemma vaivaudu."

Tähän pitää kyllä huomauttaa, että kyllä mä vaivaudun hieromaan. Tiedän vaan etten ole siinä mitenkään erityisen hyvä, eikä se ole mun leipälaji.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 11:50:04

Lämpöö ja läheisyyttä, sillä sulaa sitkeinkin ikijää. Minski, olisit varmaan hyvä terapeutti tällaisille kylmettyneille, kroonisesta halipulasta kärsiville vanhoillepiioille. Mites se "pikkuminski joka kaupunkiin"-projekti edistyy, oletko haastatellut kuuttiehdokkaita?

Eikös hugbuddyistä ollut puhetta aikaisemmin keväällä, sekä täällä, että jossain muualla netissä? Siis että ihmiset tarvitsevat ja hommaavat sellaisiakin. Onkohan ihmisen läheisyydentarve lisääntynyt? Niin paljon on tekemistä, näkemistä ja vipinää ettei ehdi edes kumppania etsiä.

"Osa-aikaisen kainaloisen paikka avoinna." Mitähän sellainen ilmoitus oikeasti poikisi?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 12:13:43

ruoste: Heh, no oonhan mä siitä pari kertaa maininnut, että pidän kovasti läheisyydestä, joten sitä kyllä luulisi riittävän mun kanssa vaativampaankin makuun. :) En kyllä tiedä tosta pikkuminski projektista oikein. Et varmaan kuitenkaan ajatellut, että kävisin joka kaupungissa laittamassa minskin tai pari "itämään". :D

Mua on vaan yks, mutta eiköhän noita halikavereita löydy joka kaupungista. Se on vaan se löytämisen hankaluus. Niin ja ehkä kuitenkin pelkät halikaverit on harvinaisempia. Siinä kun on niitä muitakin houkutuksia yleensä sen verran, että ote alkaa helposti lipsumaan ja jos noin lähelle johkun päästää, niin todennäköisesti ei panisi pahakseen sitä kaikkea muutakaan. :)

Naisethan halailee paljon kavereitaan ja lemmikkejään lievittäen sillä halipulaansa. Olis noi halikaveritkin varmaan suosittuja, mutta käytännön toteutus on vähän hankalaa, jos ei halua sitä koko pakettia. Sun pitää jalostaa tota ideaa jotenkin ja kehitellä vaikka sellainen halikeskus, mistä voi tilata läheisyyttä ja lämpöä vaikka kylmiin syysiltoihin. :p

Päivämäärä:   11.4.13 12:33:18

Halikeskus! Laitetaas semmonen tohon läheiseen ostoskeskukseen niin voin työnantajalle ilmottaa että päivystän siellä tästä lähin, ei tarvi pikkuasioista soitella :p

Mun toisella koiralla on niin vastustamaton pää, se on semmonen just käteen sopiva, ja sitä pitää aina pussailla:) Se tulee ihan siihen viereen ja sitte pussailen sen ohimot aina ihan märäks :D Se tykkää iteki hirveesti, tulee aina hakemaan lisää :) Toinenkin on alkanut oppia, pitäähän sitäkin vähä sitte pussailla, se vaan ei jotenkin oo sitä ikinä tajunnu että se on hellyydenosoitus mutta oppii kyllä, rupee pikkuhiljaa tykkäämään jo sen verran pussailusta ettei enää lähe karkuun. Ja kyllähän noi mielellään pesee naamat muutenkin jos vaan antaa, kaikki ei ihan ymmärrä mutta onneks niil on mamma joka ymmärtää pieniä karvasia otuksiaan:)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   11.4.13 13:05:10

haleista puheenollen...eilen oli rautatieaseman ulkopuolella suloinen punatukkainen tyttö sylissään kyltti "free hugs"...mua rupes oikein hymyilyttämään ja tuli hyvä mieli :) meinasin kääntyä vielä takaisin halaamaan mut se pelkkä ajatus ilahdutti niin etten kääntyny...mietin sit sitäkin että ehkä me ollaan just niin arkoja toimimaan spontaanisti vieraiden kanssa, hymyillään vaan kivalle idealle mut pidättäydytään kuitenkin toiminnasta :) jos tänään se tyttö siellä vielä hymyineen seisoo niin varmasti halin :)

ja sitten...aamujunassa ehkä vähän ihastuin...viereisen, käytävän toisella puolella istuvan miehen käsiin...nii-in...käsiin :) ne oli komeat voimakkaat kädet. ehkä vähän vilkuilin myös jämäköitä reisiä, jotka siinä käsien alla lepäilivät....mut siis ihan vähän vaan :) ohikitävän hetken verran...se kevät...sitä se saa aikaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 13:08:50

Mistä ihmeestä sää Minski tollasen pongasit? :D Mulla mennyt ihan ohi, no ei mikään ihme.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 14:03:51

Mission: Hehe, joo sellaseen vaan päivystämään. Kato nyt ruoste, sait jo ensimmäisen päivystäjän tohon konseptiin mukaan. :D

no.: Jaahas, mitenkäs sitä nyt niin ihastuttiin. =) No joo semmosta se kevät teettää ja aika kivoja noi tollaset halailu kylttejä kantavatkin. :) Kuinka pienistä asioista sitä voi tulla ihminen hyvälle tuulelle. Mä oon aina ihmetellyt sitä, että kun olen vaikkapa ollut junalla liikenteessä ja suht vieraassa kaupungissa, niin oikeastaan aina joku tulee kysymään multa tietä. Oonko mä jotenkin sen näköinen sitten, että tiedän missä mennään vai mikä lie, mutta tota tapahtuu hämmentävän usein.

Mä voisin kanssa piristyä tämmösestä. :D

Kessu: Ai niin siis mitä bongasin? Nyt meni vähän ohi multakin. =)

Päivämäärä:   11.4.13 14:16:12

Katoiksä Minski kaikki parituhatta? :D Toi kundi on kyllä aika hyvin saanut kourat täyteen tissejä :p

Sepä ois sitte lekurikeikka tänään, toivottavasti saan kinuttua relaxantteja ja toi perhanan niskajumi viimien aukeis... Ois kyllä ihanaa jos pääsis kotiin, koirat äkkiä ulos, relaxanttia naamariin ja muutaman tunnin unet, vähä siistii :) Tai sitten se vaan sanoo että venyttele sitä ja syö buranaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 14:20:09

Ei Minski, en minä ihan sitä tarkoittanut, että sun pitäisi levittää geeniperimääsi joka cityyn :D Olisihan noita varmasti, kaulailua arvostavia ihmisiä, mutta pitäisi tosiaan nähdä se etsimisen vaiva. Mutku mutku.

Teetetäänkö sellaisia free hugs-pinssejä, jotka voi laittaa framille kun siltä tuntuu ja jemmata taskun pohjalle, kun epäsosiaalisuus iskee? Hali ei ehkä paranna haavoja, mutta kyllä se voi oloa helpottaa. Välillä tulee sellainen kurja ja onneton fiilis kun tajuaa olevansa ihan yksin tuhansien ihmisten keskellä. Silloin ystävällinen rutistus olisi paikallaan.

Suomenruotsalaisten kavereiden kanssa tulee halailtua tervehdykseksi ja hyvästiksi, suomenkielisten kanssa ei niinkään. Perheen kesken halailua ei ole hirveästi harrastettu, ja läheisyyteen ja hellyydenosoituksiin on ollut vähän hankala tottua. Halailuunkin on olemassa kauheasti sanomattomia sääntöjä, ketä saa ja pitää halata, miten, milloin ja miksi. Itse taidan olla senkin suhteen vähän on/off-tyyppi, huonona päivänä olen tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastani, hyvänä päivänä taas voisin roikkua koko päivän jonkun käsipuolessa tai kaulassa :P

Varsinais-Suomen halikeskus avataan sitten uuden sillan valmistuttua tohon kirjaston taakse, aitiopaikalle joenvarteen. Ei oo väliä mil puol jokkee on, hali on silloin vain muutaman askeleen päässä :)

Päivämäärä:   11.4.13 14:26:48

Kessu ei ollut minski se hyvä hieroja, vaikka varmaan olisi myös.

Mission ja ruoste kirjoittivatkin halipulasta tyhjentävästi.

Muutoin kevät vaikuttaa yllättävästi, ja täällä on kiinteistökauppaolo.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 14:27:59

Mission: Joo tietty katoin, onhan toi nyt niin hieno mies ja oon kattonu ton pari kertaa ennenkin. :D Siinä oli tosiaan kourat täynnä tissejä. Tissit on kivoja. Myös minski tykkää tisseistä. xD

Mut hyvä että pääset tänään lekuriin. Varmaan kannattaa kuitenkin perehtyä siihen aiheuttajaan sitten kanssa kunnolla, eikä vaan keskittyä hoitamaan oireita. :)

ruoste: Haha, no niin mä kanssa vähän arvelin, vaikka tolleehan se tietysti tavallaan vois jopa onnistuakin, kun olis geeniperimä puoliks multa. :D

Mäkään en kyllä muuten hirveesti halaile, mutta parisuhteessa sitten melko useesti. Siellä arjessa on niin paljon niitä hetkiä missä se vaan tuntuu sopivalta ja hyvältä. :)

Päivämäärä:   11.4.13 14:33:29

Toi miesten tissi-into on jotenkin niin hauskaa, jotenkin hellyyttävääkin tavallaan :D

Eipä toi työterveys rupee sitä hoitamaan kerralla kuntoon, sehän nyt on ihan selvä. Sinnehän tarvii marssia sata kertaa enenku mitään tapahtuu. No, katotaan kuin käy.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 14:36:28

Hui hai, alkoi melkein huimata toi tissien vilinä! Hyi Minski :P Toisaalta, ihan reilua se kai olisi antaa toisenkin toteuttaa toivomuksiaan jos itse ruinaa rutistuksia vähän väliä :)

Päivämäärä:   11.4.13 14:41:46

Hyvälle tuulelle voi tulla pienistä :) mut myös sit toisin päin, pikkuasiat joskus surettaa ja huolettaa...mut aina jostain löytyy se optimismi...

mä oon huomannu kans että usein multa kysellään tietä ja neuvoa tuolla ulkomaailmassa...kai jotkut ihmiset aistii mut helposti lähestyttävänä koska miltään kovin viisaalta tuskin näytän :) tämmönen homssulihuldahuoleton kun oon...
halituksista taas puheenollen mä kyllä olen kotioloissa semmonen halipusspuss-tyyppi...tykkään läheisyydestä ja kosketuksesta erityisen paljon :) se on ihan parasta piristystä ja onnellisuustaikaa....aah. ehkä joku päivä taas...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 15:00:02

Mission: Haha, no mutta mitäpä sitä suotta peittelemäänkään. :D

Mut hoidatahan ittes kuntoon. Eiköhän tolla ainakin pääse hyvään alkuun. :) Voi voi muuten mikä tuolla vänkäys topicissa kävi. Ketju tuli täyteen ja joku ei saanut viimeistä sanaa. Katastrofi. :p

ruoste: Heh, no mut hei feministi testi tehty. Kaikki osasivat ottaa ton huumorilla. =) Eikä tota tissi intoa ole kukaan vielä pannut pahakseen. ;) Ja hei korostan vielä sitäkin, että mä tykkään niistä haleistakin. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 15:06:11

Mission: Näköjään puhuinkin liian aikaisin. No ehkä tuo kuitenkin tältä erää riittää. :p

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   11.4.13 15:13:12

Terppa! Aivan ihanan, upean, mahtavan, herttainen ilma ulkona! Naamakin kiitettävästi imenyt väriä auringosta:) Kuinkahan pitkään tätä riemua riittää?

Huomenna pitäis käydä eläinlääkärissä pikkukoiran kanssa, ite pitäis käydä myös lääkärin tarkastuksessa, auto pitäis katsastaa eikä tuo kottero, vaikka kiva ja mukava autonen onkin, mene tietenkään sukkana niiden katsastushirmujen seulan läpi. Apua. Alkaa vähäsen jo paniikki iskemään. Autoremppaan saapi kulutettua äkkiä sievoisen summan kahisevaa...Aargh.

Mullakin pikkuruinen halipulanen. Onneksi on noita karvaisia kavereita, heppoja ja koiria, joita voipi halutessaan haliskella. No, onhan se tietysti vähän erilaista kuin ihmisen, varsinkin ihanaisen miehen haliminen, mutta käypi korvikkeena ihan hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=oJZi1tTEYDY

Päivämäärä:   11.4.13 15:13:28

Missionilla ja minskillä oli hyviä kommentteja toisaalla. Vaikkei tuollaisia ketjuja jaksa läpi lukea.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 15:40:01

kurnau: Kiitos, vaikka harmi ettei noista synny tuon parempaa keskustelua.

Äsken muuten soitteli puhelinmyyjä ja oli niin kiva naisääni, että päätin rupatella vähän aikaa sen kanssa. Vastailin kysymyksiin nettiyhteydestäni ja sieltä se sitten katseli niitä tarjouksiaan mitä minulle voisi myydä. Lopulta hänen oli kuitenkin myönnettävä, ettei keksinyt mitään järkevää mihin minun kannattaisi vaihtaa ja päätti toivottaa hyvää päivänjatkoa, johon tietysti kohteliaasti vastasin samalla mitalla. Oli vaan niin hauska puhelu ja varmaan silläkin meni työpäivästä muutama minuutti leppoisasti rupatellen. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.4.13 15:55:09

Hei sinkkula :)

Nyt on kyl huomattavast parempi päivä ku eilen vaikka nukuinki pommiin. Kävin tos viime kuus kirjottamas bilsan ja kemian uudestaan jos sais paremmat pisteet sit pääsykokeis. Nyt näyttäis alustavast siltä et mun bilsan C nousee E:hen tai jopa L:ään. Nyt voi hyvillä mielin lähtee bilettämään :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.4.13 15:57:57

Päivää taloon =)

Mitäs tänne? Samat naamat pyörii edelleen kuvioissa..?

Mä olen melkein löytänyt elämän - pikkusen on vielä pari muuttujaa auki, mutta eiköhän nekin tässä kohtapuoleen selviä...

M-R: joillain miehillä on kyl semmonen "makuuhuone"ääni et sitä kuuntelee ihan mielellään - sisällöstä niin viis :D

Viikko sitten semmosen äänen kuulin puhelimessa ja vieläkin hymyilyttää ;)

Päivämäärä:   11.4.13 16:09:18

min, onneksi olkoon korotuksista ja onnea matkaan että tulevat tosiaan vaikka parempina vaihtoehtoina takas!

Vilkasin tota vänkäysjutun jatkoa, aika jännä että jollakin on enemmän tilaa kirjottaa kuin se 100 viestiä. Postaat sen sadannenyhdennen jota olet siinä pari tuntia rustannut, ja sitten palaat takaisin ja yhä pystyt vastaamaan vielä itsellesi. No heh heh. Ihan melkein olis pakko käydä mainitsemassa aiheesta...

Kävin sitte lekurissa. On se kumma että se lekurissa strippaaminen on heti jotenkin vaikeempaa jos lekurina on hyvännäköinen mies. Ja semmoset iso kädet hiplaamassa mun niskaa ja selkää... Aika perseestä :p No nyt ois douppia sitte, en tiiä pitäskö heti tähän väliin ottaa sirdaludia ja päikkärit, vai veiskö eka koirat lenkille... Sen tiiän että sammun kyllä kun tota kiskon:D

Päivämäärä:   11.4.13 16:09:40

makuuhuoneääni kelpais munkin korvaan haha :) illalla vois peiton alla kuunnella ja ehkä itekin vähän supatella...

Päivämäärä:   11.4.13 17:12:45

Jee, onpa hyvä fiilis :) aurinko meni pilveen ja vähän kylmäkin tuli, mut ei haittaa, ne on ne pienet asiat niinku joku aikasemmin kirjoitti, esim. toisen ihmisen hymy ja tieto että ei päivä ainakaan huonommaksi menny :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 17:49:15

Tervehdys Iina.:) Jos kuppikahvia ja jatkamaan lapiontia, helkuta tuntuu et muualta lumet sulaa, mut ei mun takapihalta.

Päivämäärä:   11.4.13 17:57:42

ky-ly-mä! Kävin ratsastamassa ja sitten koiran kanssa kävelyllä, ja nyt tuli kamalan kylmä. Korvia kuumottaa, mutta kaikki muut paikat on jäässä. Pakko oli etsiä lisää vaatetta päälle ja kaapata shaali hartioille. Olisin menny päiväunille kolmen peittoni alle, mutta meille pamahti vieraita, niin ei nyt ehkä ilkee :/

Mutta päivän halipula-aiheeseen palaten, yksi "nettituttu" mies kirjoitti tänään näin: "tekis kuule hyvää sullekin Niina saada miestä välillä, niin ei sun maailmankuva liikaa vääristy :p". Että niinpä niin. Ilmeisesti mun puutostila näkyy jo netinkin välityksellä...

Päivämäärä:   11.4.13 20:00:40

Hei, ei tarvii noin hiljaa olla kun mä nukun, saa täällä höpöttää sentään ;)

Pari tuntia meniki sitte tosiaan nukkuen. Kyl noi on tehokkaita noi napit, vieläki ihan pönttö himmeenä... Muttamutta, niska on heti hieman parempi, se ei enää ihan niin hulluna jomota ja vihlase jokaisella hengenvedolla. Jospa se tosta viikonlopun aikana vaikka aukeis :)

Ootteko käyny hulluilla päivillä? Mä olen käyny kerran elämässäni, joskus viistoista vuotta sitten. Se oli kirjaimellisesti maanpäällinen hlvetti. En t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n koskaan mene sinne, vältän viimeiseen asti. No tänään oli sitten tossa lekurireissulla lääkärin ja apteekin välissä stockmann beauty. Ja kun kello ei ollu ees neljää ni ei ollu mitään ruuhkaa, ite stocka on sit kauempana muutenkin. No hitto, minkä mä mahdan jos kaikki on loppu ja oli siel vaan hyviä tarjouksia:D Kassiinhan niitä purnukoita sitte uppos taas melkein huntilla... Mut ostin kuitenkin vaan mitä oikeesti tiedän, käytän ja tarviin, en kaikkee ihanaa mitä ois tehny mieli:) Mutta siinä sitte silmä osu yhtäkkiä uutuuteen jota en tienny olevan, uus hajuvesi mun käyttämään hajuvesiperheeseen! Ja se tuoksu oli taivaallinen! Voi ei, rahaa ei kertakaikkiaan ollu enää ostaa sitä ja se oli normihinnalla, mut nyt en malttas odottaa ens viikkoon ku se on saatava:p Ja heti tietysti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.4.13 20:11:10

Nö nää lumet ei sula, ei ainakaan Vapuksi. EI varmaan edes Juhannukseksi. Ja uutta alkaa tiputtaa saman tien, kun entisistä pääsee......
Aivan järkyn kylmää tähän aikaan huhtikuuta!!
Missä se hyvä mieshieroja on???
Mä tarvisin hartiahierontaa...:)!

Lähettäjä: kvx 
Päivämäärä:   11.4.13 20:16:11

Tällaisen topikin täältä bongasin, onko täällä joku sisäpiiri vai huolitaanko uusiakin mukaan? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 20:20:22

Kvx, ei oo mikään sisäpiiri, mukaan vaan.:) On kyl kevät myöhässä, pihalla melkeen metri viellä lunta.

Päivämäärä:   11.4.13 20:33:01

kvx kertoo sit tärkeimmät; sijainti, ikä ja pintaraapaisu:). Sukupuoli mukaan luettuna.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.4.13 20:37:11

Kessu: sun takapihas on puiden varjossa jos oikeen muistan, ni ei sieltä lumi ekana sula ;D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 20:40:08

Iina juu ja toi varasto viellä varjostaa, sai jo grillin kaivettua esiin.:)

Päivämäärä:   11.4.13 20:50:43

Onnittelut Iinalle irlistä. Kuten taisin kirjoittaa, sama on ollut harkinnasa.Vaikka sitten käytännössä vain katselisin enemmän Sinkkulaivaa.

kvx ei olla sisäpiiri.:)

Päivämäärä:   11.4.13 20:55:19

Kohta alkaa viidakon tähtöset, mun on ihan pakko nähdä se mikä siin mainokses on ku se Niko huutaa jollekin "mikä julkkis sää oot, mä oon nevahööd susta" :D

En kyllä tiedä kestääkö sitä muuten kattoa... No, katoin mä sitä edellistäkin, masokismi kunniaan :D

Päivämäärä:   11.4.13 20:56:56

No minäpäs sitten tukin itseni tänne mukaan :)

Eli 27, nainen, Pohjanmaalta tänne Kanta-Hämeeseen töiden perässä eksynyt. Niin ja hevosenhoitajan hommia teen ravitallilla. "Ihmisten töihinkin" olis kyllä koulutus, mutta ku tää vaan on niin kivaa :) Harrastuksena sitten yksi oma (tai oikeasti vaan puolikas) ravihevosen alku. Ketäs muita täällä on? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 21:00:20

Hevosäijä 43v Nummi-Pusula, suokkitamma on tai no oikeestan tyttären, mitä välillä lainailen, siis ratsupuolen.:)

Päivämäärä:   11.4.13 21:00:40

Moikka kvx, tervetuloa :) Näitä esittelyjä aina vähän väliä pyydetään niin aika tiivistetty versio tulee nyt taas kun yleensä ihmiset häippäsee kuitenkin parin kerran jälkeen kuin tuhka tuuleen :D

Nainen, pk-seutu, 34v, kaks koiraa, hevoset jääny vähemmälle viime aikoina...

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 21:04:59

Haloo sinkkulaan! Taas oo kerinny pariin päivään tännekään ni mitään käryä mikä on ollu puheenaihe viime yöt mut toi halikeskus kuulostais kyllä kivalta! Voisin ittekin osallistua talkoisiin ja lähteä jakamaan hyvää mieltä kanssa ihmisille. =)
Ja mä sainkin vajaa viikko sitten mukavan halauksen, oli sellanen lämmin pehmeä, just sellanen ku kunnon hali oikeesti on! =)

Btw, ootteko huomannu et nyt on loput pääsiäismunat puoleen hintaan! Heti kaikki hamstraamaan!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.4.13 21:05:40

kurnau: kiitos, mutta en mä tiä kuulenko mä siitä miehestä enää mitään, kun sehän saattoi vaikka pelästyä mua :D

Joopajoo - heippa taas kaikille ja mä meen jatkamaan live-elämän etsintää. Ei paljon enää puutu et alkais kaikki oleen kohdillaan seuraavia muutoksia varten =)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.4.13 21:07:28

No jos mää kans...
offroadmiäs, varsinais-suomi, 35 vee, tuntee myös nimen hörhönalle ja sen johdannaiset... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.4.13 21:13:11

Toivotaan et natsaa Iina.;)

Päivämäärä:   11.4.13 21:22:14

Moi MiksEi :)
Kuulostipas hyvältä toi hali, mistäs semmosia saa... Pehmusteet kohdillaan :D

Mitäs täällä, tuskin mitään ihan hirveen älyllistä ainakaan :D Tai kyllä tossa vissiin aina sillon tällön tulee jotain puolisyvällisiä juttujakin. Joillain on vissiin elämää netin ulkopuolellakin, oon kuullu :p

Pääsiäismunat on pannassa, ei semmosii... Vaikka en kyllä päässyt tänään kaupassa porvoon lakujen ohi, nyt on ihan ällö olo. Pitää varmaan viedä noi loput hairahdusnamit duuniin huomenna, siellä ne ei kauaa homehdu.

Päivämäärä:   11.4.13 21:28:35

Oih ja voih, nyt mie tein niitä vohveleita. Enhän mie itelle, mutta niille vieraille... No, jos totta puhutaan, niin saatoin itsekin syödä pari :p

Huomenna olis tiedossa hevosten varusteiden korjausta; pojat oli pistäny yhdet päitset palasiks >:/ Onneks ei tarvii lähteä tämänkään asian takia merta edemmäksi kalaan.

Tänään tuli myös kutsu valjas- ja satulaseppien vuosikokoukseen, ja sattuisi vielä samalle viikonlopulle kuin ne kummipojan synttärit; ja täältä hornankuusesta katsoen olisivat vielä melkein samalla suunnallakin, ei olis enää kuin ~ 100km lisää matkaa majapaikasta... Että saiskohan jotenkin ihmeen kaupalla reissun kuitenkin järjestymään...? Olis kyllä kivaa päästä välillä pois kotoa pidemmäksi aikaa kuin muutamaksi tunniksi :/

Päivämäärä:   11.4.13 21:32:28

Wanha eli tähän yli 40v. kastiin lukeutuva hevosellinen nainen. Erittäin tavoitteellinen ratsastaja, tosin koskaan ei voi tietää, mitä saavuttaa tolla saralla, kisakalusto kun on elävää sorttia:)!
Päivätyö aivan toisaalla, mut pakollista, et hepat saa heinä.
Miestä katseltu sillä silmällä, hevosettomia on tarjolla rajattomasti, hevosmiehiä ei juurikaan, joten olen luopunut ainakin Toivosta.

Päivämäärä:   11.4.13 21:35:06

Käynkö täällä liian harvoin, juuri äsken oli esittelykierros.

Joku tumma, pitkä, komea 40+ saisi myös käydä esittäytymässä. Älyä pitäisi olla, ja mielellään sen lisäksi vanhasta kulttuurisuvusta perittyä rahaa. Geeniperimä voisi olla osin ei-suomalainen.

Työ voisi olla, tai jos yritystoimintaa, ei niin että ulosottomies on koko ajan oven takana. Veneilyharrastus (varsinkaan jos sille pyhitetty koko elämä) ei ole välttämätön.

Hevosia saa olla tai olla olematta. Asuinpaikka voisi olla sellainen, että sinne pääsee kolmosen ratikalla, myös bussi 14, 17 ja 18 käyvät.

Ulkonäkövaatimuksista voin tinkiä, ja raitiovaunun vaihto onnistuu hätätilassa. Mitään veneen tapaistakaan en hyväksy.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 21:35:13

Mission: Joskus sattuu saamaan kunnon halin, mutsilta sai pienenä sellassia pullantuoksuisia, nekin oli kivoja! Nyt se vaan paistaa pannaria, se ei oo niin hyvää.

Noista pääsiäismunista, mä en oo törmänny missään niihin mignon-muniin. En oo kyl hirveästi ees ettiny mut ei oo vaan osunu silmiin. Ne on kyl parhaimpia, mä vedän ne aina kuorineen ja se "pohjaroppu" on kyl ihan törkeen hyvää. Täytyyki mennä huomenna oikeen ettimään jos niitä vielä olis jossain ja vielä puoleen hintaan!! =)

Päivämäärä:   11.4.13 21:35:21

Niina, nyt kyllä järkkäät sen viikonlopun reissua varten :) Kopukat hoitoon, saatko niille hoitajan? Pitäähän sun mennä kun on vielä tommonen että useampi kärpänen yhellä iskulla :) Tiedä kuule vaikka tapaisit jonkun miehenkin siellä, eli ulos vaan!

Päivämäärä:   11.4.13 21:42:26

MiksEi, mun mutsi leipo aina leipää, siks oon varmaan vieläki semmonen että en syö ku tuoretta leipää tai tuoreena pakastettu kelpaa vielä. Oppinu jo kakarana siihen että leipä on hyvääää:) Mut semmosen pehmohalinhan saattaa saada toistekin, pitää vaan olla oikeessa paikassa oikeeseen aikaan :D

Mignon munathan vissiin kertaalleen vedettiin kaupasta kun niihin oli eksyny laktoosia kai vai mitenköhän se meni. Ne kai merkittiin sit vaan uudelleen. Eikös ne oo jossain kylmähyllyssä, kun sulavat aika herkästi. En mä niitä kuoria kyllä söis :D Se pohjajuttuhan taitaa olla pelkkää sokeria, se kyl oli herkkua sillon kakarana. En oo pitkään aikaan ostanu semmosta, ihan liikaa jo suklaata mun makuun ja ehkä tällein keväällä on aina menossa joku eroon läskeistä -ikuisuusprojekti niin on just pääsiäiseks jo vierotettu suklaasta kohtuuhyvin :p

Päivämäärä:   11.4.13 21:44:39

Kai se on pakko luovuttaa ja lähteä nukkumatin maille, että jaksaa aamusta lähteä ruokkimaan karvajalkoja ja illaksi kuskaamaan niitä raveihin. Mitenkäs sen perjantai-illan paremminkaan voisi viettää ;)

Päivämäärä:   11.4.13 21:44:46

Mission -> no mie jo laitoin siskolle viestiä, että lainaisko se bemariaan mulle, kyllähän mie nyt kesäkelissä uskaltaisin silläkin ajaa; talvella on ilmeisesti vähän turhan kevytperäinen... Kummilapsen isovanhemmat asuu tuossa naapuri"kylässä" niin niiden kyydissä pääsisin tod.näk. sinne etelään melkein perille saakka. Ja sitten JOS sais sen auton lainaks, niin pääsis vielä sinne kokoukseenkin ja Tammelaan ja Forssaan vanhoja muistoja verestämään =D Oi, mulla tulee jo ikävä Forssan kirpputoreja, ne on kyllä Suomen parhaat, sieltä mie tein aina vaikka mitä löytöjä! Kyllä mun vanhukset varmasti vois hevosia hoitaa sen ajan, edellyttäen, ettei se tamma ala varsomaan just sillon, kun sillähän sattuu laskettu aika just tuohon samaan aikaan :/ Mutta se on kyllä aina ennenkin kantanut ihan reilusti yli, että aika hyvällä todennäköisyydellä voitaneen olettaa sen tekevän niin myös nyt; etenkin kun kevät on muutenkin niin myöhässä...

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 21:51:16

Mission: Mä taas tykkään leipoo sämpylöitä, mikään ei oo niin hyvää ku tuore sämpylä jossa päällä juustoa ja kylmää maitoa. Tuli maidosta mieleen et se on taas loppu, täytyy ostaa kohta oma lehmä ku laskin et meillä menee joku 12 litraa maitoa viikossa! Mut meneehän sitä ku keitän välil puurot maitoon ja muroja ku syö mut kahvissa pitää olla punasta maitoa! Ja kahviloissa kermaa! Siitä ei tingitä!

Ja joulu ja pääsiäinen on just parhaimpia juttuja ku saa syödä suklaata oikeen urakalla. Mut mä oon kyl tällänen läpipaska et mikään ei tartu vaikka kuinka paljon syö et siinä mielessä oon onnellisessa asemassa. Mut joskus varmasti saa alkaa kattoo et mitä syö mut siihen asti mä syön! =) Jotain vois kyl syödä....

Päivämäärä:   11.4.13 21:57:27

MiksEi -> no täällä olis vielä vohveleita. Ovat kyllä jo aika lötsähtäneitä, kun on tuossa pinossa olleet :/ Mutta tarpeeks vaan hilloo ja kermaa päälle, niin hyvin menee =D

Oi, tuoreet sämpylät olis ihania. Mie leivoin niitä ennen. Usein. Nyt on ollu pakko luopua, kun niissä on niitä höttöhiilareita, joita pitää yrittää vähentää. Ihan typerä juttu. Ja tuorepastakin on pannassa >:/ Ja niin moni muu ihana juttu. Tää on niin väärin. Miekin haluan olla läpipasko!!

Päivämäärä:   11.4.13 21:59:08

Olen helposti ylipuhuttavissa, nyt alkoi Niina tehdä mieli forssalaiselle kirpputorille. Mikä aarteiden paljous siellä saattaa odottaa, nyt silmissä kiiluu Forssa the Eldorado.

MiksEi tänne kelpaisi kana, ex murustelee leipää.

Päivämäärä:   11.4.13 22:02:51

Niina, hyvä homma, menoks vaan :) Ja eiköhän se tammuska tee kuitenkin samat kuin ennenkin niin tuskin siitä tarvii huolehtia :)

MiksEi, tuoreet sämpylätkin on kyllä hyviä :) Onneks mä en leivo, jumankautsi mä oisin iso :D Maitoo oon opetellu juomaan uudestaan pitkästä aikaa, tota eilaa, ei maha kestä muuta. Mut kaappiinhan noita tuppaa jäämään sillon ku ei käy salilla. Salin päälle sentään tulee vedettyä palkkarit maitoon.

Mut mul on vähä heikkoutena toi roskaruoka, sitte ku saa ittensä vierotettua karkeista niin se kyllä nostaa vähän päätään välillä, kebabhimo, friteerattua kiinalaista, subin patonkeja, mäkkiruokaa... Nyt kyl on toi ruokavalio niin muuttunu että pitkästä aikaa kun maanantaina duunikaverin kans käytiin mäkissä ni ei se ollu ees hyvää. Kyllä sitä nyt söi mut myöhemmin tuli semmonen rasvaällötys että ei ois kyl tarvinnu...

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 22:10:25

Niina: Ne vohvelit taitaa lötsähtää viel enempi ennenku kerkeisin sinne! ;)

Kurnau: Ei oo nyt kanaa jääkaapissa, lohta löytyy ku meinasin paistaa huomenna ja tietysti tehä vielä pottumuussia sen kanssa! Nam!

Mission: Mä rakastan yli kaiken pizzaa, kunnon hampurilaisia ja makkaraperunoita! Mut ei raaski joka päivä syödä, mieluummin käy syömässä kunnon puffassa ni saa rahujakin popsittua. Tänään kävin haagassa syömässä jossain vanhustentalon yhteydessä olevassa ruokalassa, ruoka oli ihan hyvää mut se jono ei vaan meinannu edetä ku oli neljä rollaattoria edessä ku menin sinne! =)

Päivämäärä:   11.4.13 22:10:25

Iltoja. Meikäläinen ei leivo mitään, no ehkä tarpeen tullen pahiksia turpaan, ja yritän välttää ostamasta yleensäkkään minkäänlaisia herkkuja. Tee on ollut jo pitkään se ainoa intohimo, vihreä tee ja paljon maitoa siihen, kiitos. Sillä pärjää jo aika pitkälle ja ilman sitä ei yksinkertaisesti pärjää.

Toinen intohimo on sitten nuo kirpparit. Melkein kaikki vaatteet ja tavarat on sieltä kotoisin.

http://www.youtube.com/watch?v=jKZclDm5fv4

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 22:15:16

Pikku suukko: Sama, kirppareita tulee kierrettyä ainakin kerran pari viikkoon. Mulla on ollu pöytävaraus jo pari kuukautta tohon paikalliseen erittäin suosittuun kirppariin mut taitaa siellä olla jotain pöytävuokran venyttäjiä mitkä kauppaa vanhoja paskojaan mitkä ei kelpaa kellekään! Kirjoja tulee hankittua kirppareilta ja sit naperolle vaatteita ja leluja ja sen sellasta

Päivämäärä:   11.4.13 22:17:48

MiksEi -> saattaa kyllä olla, että siinä vaiheessa kun ehtisit tänne, niin ei olis enää yhtäkään vohvelia jäljellä. Että ehkei sun kannata sittenkään tulla :p

Mie voisin leipoa vaikka jopa päivä, jos ne mun syömät kalorit sitten kerryttäis jonkun muun vyötärön seutua, mahaa ja takapuolta... Sämpylöitä, pullaa, pitsaa, mokkapaloja, suklaakakkua, omenapiirakkaa, pavlovaa.... Ihmetellä täytyy, etten ole tämän pulleampi :o Nyt on kuitenkin yritettävä pysyä kaidalla tiellä noiden leipomusten suhteen :/ Kerran yksi puolituttu ehdotti mulle ammatiksi kondiittoria. Mutta hyvänen aika, jos mie tekisin (ja siis söisin) päivät pitkät kaikkia herkkuja, niin en varmaan mahtuis enää mistään ovista :o

Päivämäärä:   11.4.13 22:20:40

Mmmm, meidän duunin vieressä saa ihan kelvollista kebabia, mutta ne makkaraperunat siellä on ihan taivas! Ne on aina kerran, pari, kuukaudessa käytävä vetäsee, slurps :)

Tommoset rollaattorit ruokajonossa ois ihan painajainen :D Nälkäsenä siinä odottelet että pääsis syömään, sillon ärsyttää jo muutenkin jos joku kupeksii siinä edessä.

Jääkaapis ois broiskujauhelihaa, mut aattelin olla syömättä enää tänään mitään kun tuli noita lakuja syötyä :/ Ei meinaa toi selkäranka taas olla yhteistyössä, prkl...

Pikkis, kirpparikeskustelu on vissiin käyty ennenkin mut must toi on jotenkin niin hauskaa kun toisen intohimo on toisen painajainen :D Kierän aina ne kaukaa... Oikeestaan pitäs muuttaa asennetta ja käydä, voishan siellä tosiaan olla ihan uuttakin ja hyvää tavaraa halvalla. Jos tänä kesänä vaik harjottelis vähä ;)

Päivämäärä:   11.4.13 22:22:31

"Lähikylässä" on pari ihan mahtavaa kirppistä, joissa hinnat on pysyneet inhimillisellä tasolla. Sieltä on tullut tehtyä montakin kivaa löytöä itselle ja tietysti lapsille. Jotkut kirppismyyjät hinnoittelee tuotteensa ihan pilviin. Se jos mikä ärsyttää että käytetyistä vaatteista yritetään kiskoa kauhu hintoja. Meikäläinen maksaa farkuista korkeintaan vitosen ja takista kympin...

http://www.youtube.com/watch?v=pLD6qrAwNP8

Kirpputoreja suosimalla säästää ison tukun rahaa:)

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 22:29:23

Niina: joo jos mä passaan tällä kertaa ne vohvelit. Mut mitä on toi pavlovaa? Ikinä kuullukkaan.... Mä meinasin leipoo tiikerikakun huomenna ku mennään lauantaina kaverille kahville ni olis jotain viemistäki. Viimeks leivoin tikrukakun kaverin mökille mentäessä ni ne katto mua ku hullua ja kysy et onko mulla jotain kerrottavaa? =) Uskals ne tulla sentään samaan aikaan saunaan et ei kai ne tosissaan ollu, eihän....

Mission: Joo meinas mennä tosissaan hermo ruokajonossa, aamu viideltä nousin, mitään ollu syöny ja sitte haistelet ruokaa jonossa ku ei vaan etene! Teki mieli tehä possujuna ja työntää mäkeen kaikki kerralla mut onneks oli hyvää ruokaa ni korvas ton odottamisen, ainakin osaks... Ja kyllä, myöskin itte ootan aina et ku menee tiettyyn paikka töihin et pääsee grillille syömään just makkaraperunoita yms. Ja jos Mission alkais harjottelee kirppareil käymistä, aluks voisit mennä vaik ovelle vähän nuuhkii et hyi ku tääl haiseekin ummehtuneelta ja vanhalta!! =)

Päivämäärä:   11.4.13 22:30:57

Niina, bemari alle ja keula kohti etelää:)!
Hevoset pärjää useamman päivän muiden hoidossa!
Olen omatkin jättänyt reissujen ajaksi luottoratsastajille ja tallinpitäjälle valvottaviksi ja hoidettaviksi, hyvin ovat pärjänneet:).
No, mulla on tietty ollut kamala ikävä, mut pojista en ole niin varma, onko niillä mua;)!
Tainneet salaa nautiskella siitä, etten ole jatkuvasti niitä hinkkaamassa....:).
Mut kyllä ne palatessa ovat olleet sitä mieltä, et kiva kun tulit takas, hörinän määrällä ei mitään rajaa, kun kajautan jo kaukaa, et ollu ikävä, missä mun mussukat!!!!
Ja tarhan/laitumen portille kiitolaukkaa vastaan:)!
Upea tunne!!!!!!!!

Päivämäärä:   11.4.13 22:33:20

Mission: Kyllä minä muistan että se olit sinä jota sinne kirppikselle ei saa kirveelläkään:) Itelle taas mun kirppislöydöt on ihan aarteita. Pidän varmaan parin euron paitaa isommassa arvossa kuin sen kalliimpaa sisarta. Ehkä se juontaa juurensa minun vähäosaisiin kohdistuvasta hoivavietistäni, ilmeisesti sama pätee myös vaatteisiin ja tavaroihin." Mitä surkeempi, sen rakkaampi."

http://www.youtube.com/watch?v=PwxzWkKl8Sk

Ja onhan kirppikset ekologisia paikkoja. Kierrätys kunniaan ja silleesti:)

Päivämäärä:   11.4.13 22:41:31

MiksEi :D Kodin hengetär oikein, oliks pinkkiä viel sillon päällä? Sano niille kavereilles että tie naisten sydämeen käy vatsan kautta, kantsis niidenki vähä treenata ;)

Noni, toi kirpparitreeni onki vissiin vaikeempaa ku kuvittelinkaan, heti tuli mielikuva tosta hajusta ja kehitän itelleni aikuisiällä paniikkihäiriön :D:D Paljon mieluummin haistelisin hevostallia, siinä tuoksussa on sentään jotain... Tällä hetkellä tuoksuttelussa on koiran tassuhiki, yks maailman parhaista tuoksuista :)

piste, toi on kyl siistii, sekin on kun on semmosen vaisun ja ilmeettömän heposen sydämeen päässyt, joka ei kyllä alistu hirnuskelemaan mutta vuosien jälkeen viimein luottaa suhun 100% eikä ole vain semmonen ilmeetön möllö, se kun painaa pään syliin ja huokasee syvään... Kyyneleet tulee silmiin :) Vielä joskus mä oman hommaan, se on ihan varma. Jokunen vuosi siihen varmaan menee ellei veikkaus heitä yllätysavustusta, mut silti, vielä semmosen hommaan :)

Päivämäärä:   11.4.13 22:44:49

Pikkis, toi on ihan totta muttakun muttakun... Mut vissiin pilattiin nuorena ku eräs tonttu aina raahasi sinne ja sitte se ite osti just sitä ihan hirveetä vanhaa paskaa, oikeen semmosta hiton jätettä ja sit ite yritin siinä vihjailla et hei, vaik se oiskin vaan euron ni tajuuksä et tota paitaa on pidetty jo 30 vuotta, ei se kestä enää yhtään pesua edes :D Yyyhhh... No, köyhä kun oon ni järkevää olis toki treenata vähän totakin.

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 22:47:20

Mission: Ei ollu sillon, tais olla joku erotiikan maailma t-paita! Sekin aiheutti tiettyä hilpeyttä! Jaa, vai vatsan kautta pääsee naisten sydämmiin? Tarkoittaako se et mun pitää ottaa paita pois ja kuljeskella sixpäkki tiukkana pitkin kyliä? Mä en kyllä millään viitti, käy sama efekti ku uimahallin uimataidottomien altaalla, meen istumaan reunalle ni kaikki häipyy yleensä saman tien.. Lie vissii osuutensa asiaan ku on toi selkäki tatuoitu täyteen... Vaik mä oon tällänen lepposa, leipova kaveri! =)

Päivämäärä:   11.4.13 22:54:03

Mitä!?! Eikö kaikki vielä tiedä, mitä on pavlova!?! :o Oho, se on mun suurinta herkkua, paksu marenkipohja, mikä on päältä rapea ja keskellä on vielä sitä vaahtoa. Päälle paksusti kermaa ja marjoja ja hedelmiä. Se on taivaallista, ja voisin syödä sitä niin paljon, että maha halkeaa. Tässä on aika hyvä kuva: http://tinyurl.com/dynm3f2

Mission -> ai siekin tykkäät koirien tassuista? =D Mukava huomata, etten ole ainoa. Ne tuoksuu niin hyvälle :)

Mie oon ihan kirpparifriikki, käyn aina kun on tilaisuus. Ehkä paras löytö on edelleen se viime syksynä Forssasta (yllätys, yllätys, juuri sieltä!) löytynyt Peak Performancen gore tex takki recco-systeemillä. Oli vielä ihana valkea, ja ruskeaa siinä taitaa myös olla. Hintaa 2e ja sitten seuraavana päivänä löysin takin taskusta 40e ;) Täytyy muistaa, että on kirppareita ja on kirppareita. Toiset on niitä, missä on hyvää tavaraa ja jotkut on niitä, missä on mummojen vanhat koinsyömät ja ehkä vähän homehtuneet vermeet vuosikymmenten takaa, ja ne paikat kyllä stinks; niistä en tykkää itsekään.

Päivämäärä:   11.4.13 22:55:59

"Tie naisen sydämeen käy vatsan kautta." No, ei ainakaan mun sydämeen. Meikäläinen haluais löytää miehen joka osais ajatella ekologisesti ja ottaa toisetkin ihmiset huomioon. Terveet elämäntavat ja erähenkisyys ois plussaa myös. Ja se että jaksais istua meikäläisen vierellä pilkillä myrskyssäkin tuntitolkulla valittamatta. Ruokaa vois osata tehdä, mutta pullaa ei tarttis leipoa. Pullamössö kun ei ole terveellistä. Yöks...

http://www.youtube.com/watch?v=54LT8vGzaxI

Päivämäärä:   11.4.13 22:56:07

MiksEi, luulis että sillä paidalla ei tulis niitä ihmettelyjä :D Kieltämättä ehkä hilpee ilmestys tommonen erotiikan maailma- tiikerikakku -yhtälö :D

Joo, eiks toi oo se perinteinen "vatsan kautta sydämiin", biitsille paita pois ja sixpäkki esiin :p Nii tai ainahan voi rullaluistella pelkissä sortseissa ja pysähtyä johonkin kävelykadulle ostamaan juomaa kiskalta, sitä voi sitte siinä kuumuudessa kaataa vähän päähänkin ja ravistella hivellä itteensä sillä ja kiristellä lihaksia ja huokailla vähä ku niin rankkaa urheilua :D

Miten mulla tuli semmonen oikein halvalla tehty vissymainos mieleen :D

Päivämäärä:   11.4.13 22:59:51

Niina, koirien tassut haisee ihan popcornille :D Ihana tuoksu, siihen on aamullakin ihana herätä kun löytyy tassut naamasta :D

Pikkis, mulle sopis parhaiten joku kokki joka on erikoistunut terveelliseen ruokaan ja ois vähä liikuntafriikki, sitte se pitäis huolta munkin ruokavaliosta ja patistais liikkeelle :D Ainoo mutta on kyllä siinä että ei kyl oikein natsais, mä en olis semmosta varten eikä semmonen kylläkään mua varten :D

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 23:04:24

Mission: Niin tuli mullekin vissymainos mieleen, kaataa vissyä hikiseen päähän ja bikinibeibien kattellessa ja huokaillessa metrin päässä! =)

Päivämäärä:   11.4.13 23:08:12

Mun koirat menee lantalaa ristiin rastiin eli ei hirveesti innosta mennä niiden tassuja inhaloimaan. Mutta muistan joskus lapsena haistelleeni koiran polkuanturoita. On niissä oma hajunsa. Se ei vaan iskenyt minuun, semmoinen ummehtunut ukinkammarihaju:)

Miesten vatsathan on ihania. Tosin mitä laihempi mies sen parempi. Pömppömahaisuus kertoo yleensä oluen suurkulutuksesta:)

http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI

Päivämäärä:   11.4.13 23:17:50

Sixpäkit on yliarvostettuja, ne on liian kovia tyynyjä :p

Pakko kertoa tommonen vissymainosjuttu... Olipa kerran tallilla hiton hyvännäköinen kengittäjä kesäkuumalla. Ja akkalauma kihertämässä tietysti kimpussa. Ihan oikeesti ikään katsomatta varmaan joka ämmä oli ihan "hihihihi" sen ympärillä. No ite siinä sitte mietin että oonkohan vaan tullu niin myöhään ettei oo lämpöhalvausta tai ehkä nää kaikki muut asuu niin skutsissa ettei ne koskaan näe missään yhtään miestä. Ei nyt oikeen säväyttänyt eikä suuremmin kiinnostanut. Hoitelin ja ridailin siinä hevosen, putsailin kamat enkä totisesti välittänyt sukia itteäni jonkun vuoksi. Tällä loppu urakka niin meni sitte vähä huuhtasee siihen vesipisteelle, olin laittelemassa konille ruokia vieressä. Sitte lähti paitaa pois, letkulla vettä päähän ja niin edelleen. Ilmeisesti en tajunnut huokailla ihastuksesta kun tämä joutui vielä toistamaan näitä eleitä siinä suurieleisesti ja ähisten sillein miehekkäästi :D Tein sapuskat jä kävelin pois, ennen sitä pyyhesessiota joka todennäköisesti oli vielä suurieleisempi. Jossain kohtaa kun olin ulkona, tää tuli sinne patsastelemaan, ilman paitaa. Meni hoitamaan asioita, ja myöhemmin toiselle puolelle tallia ja sieltä ulos, tää tuli sinnekin, oli kyllä saanu jo paidan päällensä. Sitte se alko siinä jotain lämpimikseen lässyttää, vastailin kohteliaasti ja lähdin toimittamaan omia asioitani. Ai jumankauta että sitä otti kupoliin, ihan valehtelematta se pörräs tossa ympärillä koko ajan ja ihan tasan tarkkaan vaan siks kun tallissa oliki yks joka ei ollu vaikuttunut yhtään :D Ei vissiin kyennyt ymmärtämään millään et häh, eiks kaikki tosiaan kuolaakaan häntä vaik hän on sentään niiiiin sexy :p

Päivämäärä:   11.4.13 23:30:10

Ne tunareimmat kengittäjät joutuu esittelemään sulojaan naiskatsojille että voisivat sillä hämätä ja peittää sen taidottomuutensa. Vaan suurin osa kengitysasiakkaista ei varmaan ymmärrä sen kengitysjäljen päälle yhtään mitään. Pääasia että kengittäjä on kuuma ja komea:) Ei haittaa vaikka kaviot ois kuinka vinossa ja kengät sisässä...

http://www.youtube.com/watch?v=f5UKLeMl9Uc

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.4.13 23:31:00

"Sixpäkit on yliarvostettuja" No nyt puhuu missioni asiaa :)
Kyllä sellanen pehmonen nallemasu on paljon parempi, ja nallemasuhan ei ole sellanen ällö kaljamaha :D

Mä ole puoltoistatuntia jo yrittäny nukkumaanmenoa mut hiukka jumittaa tonne youtuben puolelle :)

vanhaa hyvää:
https://www.youtube.com/watch?v=TVQZVuowjbU
mä meen takasi tuubiin...

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   11.4.13 23:34:54

Jep, mut nyt tää poistuu linjoilta et pääsee aamulla näyttämään väsyneeltä töihin.
Öitä!

Päivämäärä:   11.4.13 23:42:50

Joo no ainoo maha mikä on ällö on semmonen iso kaljamaha, yhtään ei haittaa jos on vähä ylimäärästä mutta semmonen raskaana olevan näkönen mies alkaa vähä jo sit olla epäviehättävä ;) Ja vaikka raskaana oleminen nyt pukee naisia ehkä paremmin niin tarvii tässä iteki yrittää tehä jotain enneku joku luulee että oon paksuna :D

MiksEille hyvää yötä :)

Koht tarttis iteki raahaa rakit iltapissalle, noi parin tunnin päikkärit ei kyllä ajoissa päästä mua nukkumaan mutta jos sit ottas taas vähä relaxanttia ja uni tulis ees johonkin älylliseen aikaan ehkä :D No, huomen perjantai ni ei oo niin tarkkaa jos vähä väsyttää :p

Päivämäärä:   11.4.13 23:48:31

Mission, kyl siinä itku tulee...
Aivan sama tilanne, jos koirat eivät ole mukana.
Se jälleennäkemisen riemu on rajaton!!!
Mistähän sellaisen miehen löytäisi, joka niin aidosti rakastaisi kuin hevoset ja koirat...:)?????

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 23:50:03

Sanoiko joku pizzaa???

Rrruokaa ruokaa tuokaa... Lihon pelkästä teitin juttujen lukemisesta! Joku sais täälläkin välillä hoitaa ton leipomispuolen, niin tulis vähän vaihtelua tarjontaan. mun tekee nykyisin lähinnä mieli lättyjä ja sitruunatorttuja, ja pannaria tietenkin. Omppuaikaan syntyy sitten tietenkin omenaleipomuksia ja kesällä marjapiiraita. Oih, kesä, tuoreet marjat ja kermavaahto... Tule, tule jo!!

Valehtelis jos väittäisin, että kiinnittäisin huomiota miehen paitaan (tai mihinkään muuhunkaan) jos minua kakun kanssa lähestyttäisiin. Saattaisin ehkä torden tuhottuani miettiä hetken, että wait a minute, näinkö juuri jotain erikoista, kenties jopa siveetöntä vai sokeriko vain saa pääni sekaisin...?

Hyvä päivä :) Hymy kantoi pitkälle iltaan. Suomineidon selässä iski taas inspis. Se liittyy tavallaan keskusteluun pötseistä ja sikspäkeistä. Tajusin, että rantakauden alkuun on oikeasti enää yksi hujaus. Tähän mennessä se on lähinnä aiheuttanut ketutusta, mutta tällä kertaa tuli hyvä fiilis. Jumalnauta, tänä pyhänä hiki virtaa ja läski tirisee. Lihasta lihasta perrrrkele ja lehmälle ei muuta kuin rehuja tarjoilla! Ensin täytyy kuitenkin syödä pois nuo tikkarit... :)

Päivämäärä:   11.4.13 23:51:18

Piste, nii aattele kun tulis kotiin ja mies olis vastassa ihan täpinöissä ja pyris ja tunkis vasten ja nuolis naamaa :D Siinä sitten rauhottelisit että "noniin, hyvä poika, rauhotus vähän" :D

No ei vaan, on niitäkin, oon kuullut legendaa ja kotoota on aika hyvä malli kyllä olemassa, pakko niitä on olla enemmänkin jossain jemmassa :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.