Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 255

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.4.13 08:07:09

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Huomenta, aamukahvi tuoksuu:)!!!
Herätys!

Re: Sinkkujen topic 255

Päivämäärä:   10.4.13 08:46:57

Mä lähden tallille.
Mukavaa, aurinkoista kevätpäivää sinkuille!
Tais muuten olla niitä viimeisiä kovien yöpakkasten öitä, siis ainakin täällä etelässä.
Jos siis säätiedoituksiin on luottamista:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.4.13 10:34:10

Aamupäiviä sinkkukinkuille.:) Hyvää tallipäivää Pisteelle ja muille heppalyyleille.:)

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   10.4.13 10:40:08

Huomenta. Kumpaa topsua täällä täytellään? Vai molempia:)

Jännää, miten haikeen olon välillä iskee mulle päälle. Tuntuu kuin ois pikkukiviä sydän täynnä...

http://www.youtube.com/watch?v=FjY1GQmbbD0

Pitää varmaan ryhdistäytyä ja lähteä ulos aurinkoon...Kauhee pakkanen taas yöllä ollut. Tänä vuonna tulee varmaankin hyvät hankiaiset kun tuo hanki ensin vähän vajuis....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.4.13 10:50:55

Moikka Pusu, jos tämä täytellään, äläkä haikaile kevät tulossa, rinta rottingille ja kohti uusia haasteita.:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.4.13 10:59:41

Huomenta :) Mä kuuntelin tuossa matkalla biisiä jonka sanat meni "And I feel invinsible, completely unethical, as I walk in to this room..." Nättiä trancea auringonpaisteessa ja tuli kyllä ihan invinsible olo :D Tosin tähän huoneeseen kun käppäilin niin kyllä se kummasti laantuu töiden äärellä :p

Laserpoint ois viikonloppuna... Ei oo kyllä rahaa moiseen :( Olis ollu aika siistiä mennä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.4.13 11:12:16

piste käyttää seuraavan kerran etsi-toimintoa... :) Topa voi pudota yön aikana kauaskin.

Haikeus ei ole paha asia, kunhan tunne ei jää päälle ja muutu suruksi. Rauha ja kauneus vetävät joskus haikeaksi, samoin muutoksen tuulet ja tulevan odotus. Tekee ihan hyvää pysähtyä nauttimaan ja pohtimaan, vaikka kohteeton kaipuu vähän ikävältä tuntuisikin.

Reippaan keväistä päivää pusulle, ja muillekin :)

Eilen tuli kokeiltua hangen kantavuutta parin tunnin metsälenkillä. Olen ilmeisen kevytkenkäinen, sillä humahdin läpi vain noin joka neljännellä askeleella, kun edellä kävellyt kävi koko ajan pohjalla. Sillä taisi olla raskas mieli :P

Päivämäärä:   10.4.13 11:19:24

Haikeus on oikeestaan ihanaa, semmonen kärsiminen oikein :D Tässä mun kaihobiisi tälle keväälle: http://www.youtube.com/watch?v=O7PzSHfNJL4
Tota kun kuuntelee autossa aamuauringossa niin hyvä ettei tuu itku... En tiedä jotain kivaa siinä lohduttomassa kaipauksessa on rypeä. Työmatkakin on niin lyhyt että just sopiva pätkä vähän kärvistellä, jotenki siitä tulee kuitenkin energiaakin, eikä se jää päälle.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.4.13 12:09:20

Ei oo aikaa hempeillä, viellä.:) Vauhtia päivään leidit ja varovasti siellä liikenteessä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   10.4.13 12:17:19

Miten jollain voi olla raskas mieli jos on päässy menninkäiskevätpörriäisruosteen kanssa ulkoilemaan... :)
Se edellämenijä on tietysti ollu joku hirvee tankkeriplösöhuohottaja TAI sitten sillä on ollu niin hirvee eväs/ herkkureppu että ei ole ollut mitään mahdollisuuksia pysyä pinnalla :D

täällä on ainakin melkosen mukavan olonen keli, vähän kun tulis vettä nii tuo valkonen paska sulais vähän nopeemmin...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   10.4.13 12:54:15

yöllinen rankkasade olis niin hyvä. sit aamulla olis kevät ja lämmin. ajatelkaas ensimmäinen paljaan jalan painautuminen lämpöseen maahan. ja ensimmäinen jäätelönuolaisu auringossa, lokit ja meren tuoksu, silmien siristys. mun vartalo lepää helteessä. ja mieli.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.4.13 13:18:36

Höh, mulla on taas semmonen olo, että pää kiehuu :o Ei kyllä tunnu kuumeelta, mutta muuten vaan kuumottaa, etenkin korvat. Ei oo kivaa. Tais taas joutua tuo prosessori liian koville, kun rupesin vähän askartelemaan, ja joutuu oikeesti miettimään, mitä tekee.

Sain myös kutsun kummipojan synttäreille ensi kuussa, ja siitäkös taas huono omatunto nosti päätään. Se täyttää jo viis, enkä ole kertaakaan päässyt sen synttäreille :( Tässä on tämä 400km välimatka ja nuo mun elukat esteenä. Ja nyt vielä sattuu samalle ajalle tuon tamman laskettu aikakin, niin saattaa olla, että jää synttärijuhlat taas väliin :/ No, kyllähän he tiesivät jo kummiksi pyytäessään, että mulla noita hevosia on, ja niiden takia en paljon pääse kotoa poistumaan. Olinhan mie sentään ristiäisissä paikalla, ehkä se riittää. Jos sitten rippijuhliin seuraavan kerran :p

Päivämäärä:   10.4.13 14:59:06

Tsiisu, mä kahlasin tuossa vänkäystopikkia, viimeöisiä lueskelin ja päivitin aina älissä ja sitte tuliki lisää maratonia, ja Minski hei, jos nyt kerkiit jossain välissä täällä käydä niin kiitokset vaan, mä nauroin ihan kippurassa, luin ja hihittelin ja luin taas vähän lisää ja tirskahtelin :D Ihan loistava :) Harmi että oon töissä, nyt ei kerinnyt kyllä omaa lusikkaa soppaan laittamaan, olis melkein tehny mieli :D

Niina, eihän sille mitään mahda, kuka on käskeny niiden asua liian kaukana :p Joskus toiste sitten :)

Josta tulikin mieleen että olis itelläkin pientä tapaamista sukulaisen merkeissä hoidettavana johonkin väliin, välimatka ei kyllä ole pitkä että sekään ei käy tekosyyksi... jos odottelisin vielä siihen että lumet sulaa :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.4.13 15:49:25

Tylsää, lähtee pilkille, kyl jäät kestää rannassa.:)

http://www.youtube.com/watch?v=shCHEFPNXas

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 15:52:34

Iltapäivää tännekin vaan. :)

Mission: Hehe, no hei en voinut vastustaa kiusausta, kun oli niin herkullinen paikka näpäyttää. :D

Ja siis trollihan ton on ihan pakko olla, koska eihän kukaan nyt oikeasti voi järkeillä asioita noin järjenvastaisesti. Oma viehätyksensä kuitenkin siinäkin, että näkee mitä älyttömyyksiä se keksii seuraavaksi. =) Sitä paitsi hyvä vänkääminenhän menee ihan hukkaan, jos ei asioita katsota tarpeeksi pitkälle, vaan ne jätetään jotenkin roikkumaan kunnes sama aloitetaan taas alusta.

Joo-o, sinänsä ajanhukkaahan toi kyllä on, kun ei tossa mitään järkevää ja kunnollista keskustelua saa koskaan aikaiseksi, mutta huvinsa kullakin ja joskus pitää harrastaa tollasiakin. Mulla on vissiin jotenkin tylsää välillä, kun en nyt seurustele ja pääse käymään tässä kotosalla mielenkiintoisia keskusteluita. :p

Päivämäärä:   10.4.13 15:53:54

Hulluja noi jäällä hengailevat ihmiset, mua ei sinne kyllä sais :D

Näköjään puuttuu näppäimiä mun näppiksestä, oisko vähä kiirettä... No kiire on hyvä, pääsee nopeemmin kotiin :p

Tänään tekis kyl mieli mässäillä jotain hyvää, en oo pikään aikaan vetäny risaseks ollenkaan. Mitähän sitä viittis...

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   10.4.13 16:32:11

Päivää tännekin!

Vitsi toi mun ystäväpiiri on kotihiiriä täynnä, tänään olis ollut kiva livemusiikkitapahtuma ja ne haluu vaan puuhailla kotona tms. Ilmanenkin vielä.

Mäkin näin tänään jäällä jonkun purjehiihtäjän, aika riskialtista...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 16:37:46

Mission: Joo kyllähän sitä vissiin joka vuosi pelastellaan jostain laatokastakin pilkkijöitä helikopterilla jäältä, kun ne on vähän liian pitkään siellä. :D

Mä pistin kahviksi ja oikasin mukavaan asentoon lepotuolille. Kunnon aterian päälle on aika mukava makoilla kaikessa rauhassa hetki ja sulatella ruokaa. :)

Syvämiete: Päivää päivää :)

Mut nähtävästi kunnon kotihiiriä. :D Jos niillä on ollu jotenkin rankka viikko.

Päivämäärä:   10.4.13 16:57:45

Minski, näköjään tarvii aivoja käyttää välillä tollein mutkitellen jonkun vähän mutkikkaamman ajatuksenjuoksua seuraten kun ei oo kotona sitä haastetta ollenkaan :D Mutta toisaalta, tulisko sitä koskaan seurusteltua kuitenkaan semmosen kanssa, joka ainakaan noin isoista asioista olis mieltä x (jota siis ei voi paljastaa) ja vänkäis niistä vaan vänkäämisen ilosta...

Syvämiete, jospa ne haluu nukkua ja mennä virkeenä töihin? Jotkut kuulemma harrastaa semmosta :D

Lähettäjä: thestumble 
Päivämäärä:   10.4.13 17:14:09

Oli kyllä hyvää tekstiä Minority_Reportilta, siinä vänkäys topikissa. Kiitokset.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 17:15:32

Mission: Haha, no joo näköjään. Onpahan ainakin haastetta. :D Mut eiks ollu ainakin ihan hyvä yritys purkaa auki toi. :)

Ja joo siis sehän olis ihan kidutusta, jos tollasta vänkäämistä vänkäämisen ilosta pitäis käydä parisuhteessa koko ajan. Tarkoitin siis tietenkin sellasia mukavia keskusteluita joissa vaihdellaan mielipiteitä asioista ja keskustellaan hyvässä hengessä. Sellasia joissa on kuitenkin sitä vähän syvällisempää otetta ja älyllistä haastetta ja jossa saa keskustella mielenkiintoisista asioista. :) Ettei aina mene vaan jostain säästä tai työpäivästä puhumiseksi.

Päivämäärä:   10.4.13 17:24:38

No olihan se aika loistava! Mun mielestä paras oli se että jos ei ole puolesta niin on vastaan, paitsi kunhan on muistanut ilmoittaa ettei ole tietenkään vastaankaan, eikä ole siis mitään mieltä, tai sitä ei kerrota, joten minkä hiton takia pitää sitten vängätä vain muiden mielipiteitä vastaan, vaikkei itse ole mitään mieltä asiasta :D Mä oikeestaan ekaa kertaa taisin tajuta että noinhan se muuten on, tavoitteena sillä taitaa enimmäkseen olla se että torpedoi alas kaikki mielipiteet -sen avaramman ja suvaitsevamman näkemyksen nimissä- vaikkei itse ole edes valmis paljastamaan omaa mielipidettään asiasta, vaikka keskustelunaiheena ovat yleensä nimenomaan mielipideasiat. Pointti on siis ihan silkassa erinomaisuuden levittämisessä, vänkäämisessä vänkäämisen halusta ja ihmisten kouluttamisessa. Vähän parempaa tarttis vaan olla sen opetusmateriaalin... ;)

Niin niitä mukavia syvällisiä parisuhteessa: "Niin, joo, niin just, niin mäki, sama täällä!" :D Loppuvat joskus ennen alkamistaan, mutta mitäpä siitä, enempi iloa niistä silti noin on... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 17:41:33

No nimenomaan, mitä logiikkaa. Tollasella ajatusmallilla olis tulevaisuutta poliitikkonakin. :D Puhuu vaan ummet ja lammet kaikkien äänestäjien asioiden puolesta ja sitten kun valitaan niin sanookin, että "minähän vaan puhuin niistä asioista ja esitin erilaisia vaihtoehtoja mitä voisin tehdä, jos minut valitaan. En ole kuitenkaan missään vaiheessa luvannut tehdä mitään näiden asioiden eteen, joten en myöskään tee." Nerokasta, eikä millään muotoa edes tahallaan harhaanjohtavaa. =)

Vai oot sä huolissas keskustelun tason puuroutumisestakin parisuhteessa. No joo, ei sitä tietysti aina jaksa, mutta joskus on kuitenkin kiva viritellä tollasiakin keskusteluita, jos joku mielenkiintoinen aihe osuu kohdalle. :)

Päivämäärä:   10.4.13 17:53:10

Joo poliitikko siitä kyllä tarttis tehdä, jos toi juttu rönsyilee noin paljon vielä puhuessakin, ja ulosanti toimii, ei kenellekään jää kyllä enää mitään käsitystä siitä että mitä se oikeastaan halusi edes sanoa, muutakuin että jonkun muun ajatukset olivat lapsellisia, typeriä ja naiiveja. Niin on kuitenkin korrektia sanoa, sillä ei syyllisty henkilökohtaiseen paskanheittoon ;)

No jos parisuhde on hyvä niin sillon ei kyllä tarvii miettiä että miksei puhuta muusta kuin säästä. Jos syvälliset keskustelut puuttuu niin ne taitaa olla vaan lomalla, koska niitä on juteltu jossain kohtaa niin paljon:p (Kuten monesti ehkä alussa tulee yöt pitkät juteltua ja parannettua maailmaa...) Mut jos on toisilleen hyvin sopivat ihmiset kimpassa niin jossain kohtaahan tuntee toisen niin hyvin että tietää mitä mieltä se on, ja osapuolet ymmärtää niin hyvin toisiaan että syvällisetkin jutut voi tulla aika nopsasti käsitellyks siinä samanmielisyydessä. Ne ehkä ilmaantuu sitte maisemiin taas niissä tilanteissa, missä ne vois ilmaantua vaikka kaverinkin kanssa. Ite ainakin toivois löytävänsä ittensä parisuhteesta, jossa voi jutella kaikesta, ja löytyis juteltavaa myös. Mutta sehän tosiaan tarvii kaks juttelijaa :)

Pitikö mun uppoutua haaveilemaan vai kenties mennä kotiin :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 18:10:54

Joo juurikin näin. Hienosti säilytit tuossa mahdollisuuden kiistää kaiken, etkä mennyt henkilökohtaisuuksiinkaan, kun et sanonut suoraan ja kiistattomasti mitään. :p

Mut totta, pääpiirteittäin olis hyvä olla samalla viivalla tärkeimmistä asioista ja sitten vielä pystyä toisen mielipidettä kunnioittaen keskustelemaan rakentavasti kaikesta muustakin. Kuulostaa hyvältä, mutta toi vaatii todellakin kaksi juttelijaa, jotka kykenee myös ilmaisemaan itseään selkeästi. Mut hei mähän oon joskus sanonut, että mä puhun ja pussaan. :D

Varmaan kannattaa raahautua kotiin sieltä. :) Mä tossa just kattelin verolappua joka tuli tänään. Jee, taas tulee palautuksia. :)

Päivämäärä:   10.4.13 18:21:48

Joo nimenomaan rakentavasti. Mun mielestä jos jossain asiassa ollaan eri mieltä niin ihan hyvä vaihtoehto on vaan lopettaa keskustelu siihenkin että hei, me vaan ollaan nyt eri mieltä niin jätetään se siihen sillä kertaa. Joitain ihmisiä se vaan jostain syystä ärsyttää ja sittenkin pitää vielä inttää asiasta... Täytyy kyllä sanoa että mun pidemmät parisuhteet ei kyl olis olleet olemassa jos joku niistä miehistä olis ollut tuppisuu joka ei oikein mistään osais kunnolla puhua.

"Mut hei mähän oon joskus sanonut, että mä puhun ja pussaan. :D"
Oliks toi mainos? :D

Oon jo kotona, alle vartti autolla on ihan soppeli työmatka. Yrittivät kyllä estellä kun mopon ja traktorin perässä sai senkin matkan ajaa. Sitte pitäs luut raahata pihalle, ihan kiva ilma kylläkin mut toi niska on nyt niin vammanen että mitään ei haluis tehä ku kokoajan sattuu... Pakko varmaan huomen mennä lekuriin itkee jotain relaxantteja...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 18:32:57

Oon ihan samaa mieltä. Joka asiasta ei tarvi olla samaa mieltä ja keskustelu voidaan ihan hyvin jättää myös siihen. Ihan turha siitä on inttää, jos molemmat on perustelleet mielipiteensä selkeästi ja päätyneet vaan eri kannalle. Keskustelu voi siltikin olla mielenkiintoinen ja antoisa siinäkin mielessä, että molemmat saattaa saada siitä vaikka jotain uutta ajateltavaa ja ymmärtää paremmin miksi joku onkin asiasta eri mieltä.

"Oliks toi mainos? :D"

Hehe, no ehkä lähinnä tuon pussaamisen osalta se saattoi olla vähän sitäkin. Meinasin kuitenkin, että ehkä noista keskusteluista voisi jo päätellä, että ainakin puhun, vaikka pussaaminen jääkin vielä selviteltäväksi. ;D

Aika kiva työmatka ja toi on muuten jännä, että just silloin kun on kiire, niin tulee aina noita kaikkia hidasteita matkaan. No nyt ei tainut olla niin kiire, mutta aika usein juuri silloin tulee kaikenlaista poikkeuksellista. Mikäs sun niskassa oikein on? :/

Päivämäärä:   10.4.13 19:14:20

Opiskelijoilla ei ole aikaisia aamuja eikä siellä olis mennyt kovin myöhään. Kyllä mä nyt syytän ihan vaan lorvikatarria, joka on iskenyt mun lähipiiriin. Niin ja tietty seurustelevat haluaa olla iltaisin yhdessä, okei, mut nyt noi sinkutkin kotihiireilee. Yksikin kaveri on tiiviisti sinkku, kun ei ikinä liiku missään. Joo turhaumat paistaa varmaan läpi tästä valituksesta. Onneksi viikonlopulle on jotain pientä ohjelmaa...

Keväällä tekee jotenkin mieli liikkua ihmisten ilmoilla ja tehdä kaikkea kivaa, kun koko talven on pakoillut pakkasia.

Lueskelin läpi sen vääntötopicin. Käyhän se varmaan älyllisestä jumpasta ja viihteestä, kun väittelee.

Päivämäärä:   10.4.13 19:16:12

Vaihdoin lenkille pipon lippikseen mutta ei se kuitenkaan ollu viel sen aika, onneks oli huppu... Mut melkein, kohta, kohta :) Koirat riehunu niin sikana että lepopäivän tarviivat, tajusinkin että sellasesta on vähä turhan kauan... Viikko varmaan.

Joo nii just Minski, mun mielestä ihan hyvin voi olla eri mieltäkin ilman että siitä tarvii tapella tai ottaa nokkiinsa, mut joskus oon kyllä sivusta seurannut ja tainnu itekin nuorena muutaman kerran kokea että jotkut ei vaan pysty. Ja on mul yks kaverikin joka on aina oikeassa, onneks sekin pikkuhiljaa vähä aikuistunut ja mä olen aikojen saatossa oppinut käsittelemään sitä niin et toimii. Ihan parasta kun alkaa vänkäämään jostain ja ite vaan "niin", semmosella tietyllä äänensävyllä joka ihan suoraan tarkottaa "olen eri mieltä mut sun kanssa ei voi puhua tästä koska hermostut" :D Se joutuu sitte kihisemään ihan itekseen ;)

Jaa tyypillistä Minskiä, saattohan se olla mainos tai saatto olla olemattakin ;) Poliitikon ura ja silleen... :p Miten muuten pussaamismysteerejä voi selvitellä etänä? :D

Kiire on muuten semmonen että älä ikinä milloinkaan erehdy mitenkään näyttämään sitä millekään eläimelle :D Jos se ei riitä että mitään ei löydy, mikään ei pysy käsissä, kaikki hajoaa ja unohtuu, niin nuo kyllä järjestää vielä vähän lisää kiirettä ihan samantien kun huomaavat että ois vähä kiire... Et joo, aina kiireessä tulee kaikenmaailman esteitä...

Niskat on ollu niin pahasti jumissa koht kuukauden että hyvä jos pää kääntyy. En tiiä mikä hitto siin on, ei tunnu mikään oikein auttavan. Saliakin yritin mutta ei. Jalkoja pystyy sentään salil tekee vielä. Tosi ärsyttävä, ihan hiton kipee ihan kokoajan. Ja tekee tasaseen tappohedareita. On kai se uskottava että kohta tulee jotain vaurioo jos ei hoida, on mentävä sit lekurille vissiin... Kunnon myrkkyjä kehiin.

Päivämäärä:   10.4.13 19:19:34

"Yksikin kaveri on tiiviisti sinkku, kun ei ikinä liiku missään. "
Ihan ku meitsi :D

Ja jos ei nyt oo ihan tuore suhde ni en tajuu miten se seurusteleminen pitää kotona, ettei olis laiskuus siinäkin syynä vaan. Mukavahan se on lähtee kimpassa, tai jättää vaik se toinen himaankin jos ei sitä kiinnosta, kun harvemmin varmaan kumminki menee. Ite en kyl viikol oikein kykene iltarientoihin mihkään viihteelle enää, mut erikoistapaukset kyl menee. Ehkä niille muille ei oo tullu viel kevät?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 19:43:04

Syvämiete: Kummallisia kavereita sitten sulla, kun noin nuoriakin vielä ootte, että luulis menojalan vipattavan tossa iässä. Onneksi sitten on ainakin viikonlopulle jo jotain.

Heh, no niin no. Saahan tossa jos jonkinlaista aivojumppaa, mutta siitä älyllisyydestä en nyt niin hirveästi tiedä. :D

Mission: Meitä on moneen junaan tossa asiassa ja joo onhan toi tietysti vähän kiinni aiheestakin. On niitä sellaisiakin mielipiteitä, joita on hyvin vaikeaa ellei jopa mahdotonta kunnioittaa. Siis toki jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta jotkut mielipiteet vaan sotii liikaa omia arvoja vastaan ja ovat "vääriä". Jos nyt asian noin voi ilmaista.

Joo ajoittain tyypillistä minskiä, mutta eikös naiset pidä tollasista mysteereistä. ;) Niin ja pussailua on tietysti vähän vaikea selvitellä etänä, mutta jos nyt vaikka jotenkin eksyy minskin luokse, niin pussaamisestakin on mahdollisuus saada ilmaisia näytteitä. ;D

Sulla on varmaan kroppa aika jumissa. Sehän voi helposti aiheuttaa tollasia jumeja. Mut eiköhän se kohta sitten selvii. Mistä tulikin mieleeni, että munkin pitäis muuten venytellä tässä.

Päivämäärä:   10.4.13 19:59:56

Mission: :D Ei näytä kevät kaikille koittaneen. Eikö mikään venyttely auta tohon niskaan?

On tosiaan kummallisia kavereita. Yksi on sellainen, joka on usein valmis lähtemään kaupungille johonkin rientoon vaikka kysyis samalla viikolla tai ihan yllättäen. Enemmistö on tosiaan luokkaa "varaa aika kuukausi etukäteen ja sitten harkitaan".

No niin. Kuka lähtee Minskin luo vastaanottamaan näytteitä? ;)

Päivämäärä:   10.4.13 20:05:49

"täyttä laukkaa ratsastava metrilettivauva on luonnoton?"

http://www.youtube.com/watch?v=E1tQnwzwRzA

Tossa toisessa topicissa oli juttua tästä mainoksesta. Kattokaa nyt, aika hulvaton!

Päivämäärä:   10.4.13 20:10:55

Minski, aivan totta, mutta sepä ehkä liittyykin just siihen mistä oli tuolla aikasemminkin puhetta että ne isot linjathan pitää olla melko yhteneväiset jo parisuhteen rakennusvaiheessa. Se ainakin minimoi sitä mahdollisuutta että sellasia mielipiteitä esiintyis mitä on vaikee enää kunnioittaa, ja sitten mitään sen kummemmin kunnioitusta ei taas vaadi semmoset arkiset (siis ei arjessa, vaan mitättömät) ja pienet asiat, ne voi vaan olla ja antaakin niiden olla.

Joku nivelten naksauttaja vois olla aika bueno, ehkä toi jumitus tulee siitä kun oon ruvennu enemmän kävelee ja vähäsen hölkkäilemään, voi olla et rangassa on vinoutta jossain...

Mitä, minkälaisten naisten kanssa sä oikein pyörit? :D Mysteereistä pitävät naiset, jaa, en tunne... Just muuten lähipiirissä loppu yks suhteen alku siihen kun nainen vihelsi pelin poikki kun kyllästy mysteeritouhuun. Ei vaan kuulemma kiinnostanut enää, meni maku pelleilyyn... Siinä sitä mysteeriä kerrakseen ;) Mut sullahan on sentään hyvät kyllä noi houkuttimet, mediakeskus, vohveleita, puhumista ja pussaamista... Varmaan melkein yhtä tehokas ku semmonen lappu ovessa että "täällä asuu sinkku" :D Veikkaan jälkimmäistä tehokkaammaks keinoks opastaa perille kuitenkin ;)

Päivämäärä:   10.4.13 20:13:44

Syvämiete, ihan friikki mainos :D En kyllä ihan ees hiffannut sitä, en kai kuulu kohderyhmään? Ensiks mieleen tuli joku vaippamainos :D

Päivämäärä:   10.4.13 20:26:32

Kotiuduttu.
Vapaapäivä ja aamusta iltaan menossa...mo, eihän sitä toki voi ihan olemiseenkaan käyttää:).
Mun motto, mä en osaa olla tekemättä mitään edes yhtä päivää.
Olen joskus hairahtanut johonkin rantalomalle ja musta tuntui, et kuolen pelkkään olemiseen!
Ehdin pari tuntia loikoa rannalla, sit meni hermot ja sanoin systerille, et nyt riitti, pitää keksiä tekemistä tai mä lennän takaisin Suomeen....
Ei ole sen jälkeen rantalomilla yhdessä käyty, toki kaupunkilomilla kyllä tai jollakin ratsastusreissuilla.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   10.4.13 20:29:25

Mitä hittoo, toi mainos?? :D

Jesh kerkesin salillekin tänään, voittajafiilis! Ja mikä parhainta, sillon ku alotti saleilun niin kotia tulin aina ihan täristen eikä jaksanu tehä siis yhtään mitään enää, hyvä että koiran jaksoi käyttää pienellä iltalenkillä. Ihan hapoilla koko akka.
Ja nyt salin jälkeen olo on kyllä semmonen et on tehny jotain, mut jaksaa vielä hyvin tehdä lenkin ja olo on pirteä! :) Ja huom, olen minä myös sitä mukaa myös tehnyt isommilla painoillakin liikkeitä, ei pitäisi siitäkään olla kiinni. Voi että :)

Veronpalautuslippulappukin tuli tänään, olipa aika vaisu summa :D Palautuksia siis kyllä saan, mutta ei ole kyllä mitään verrattuna viime vuoteen. Onneksi siihen saa laskea vielä bensakulut työmatkoilta!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 20:32:08

Syvämiete: Joo-o, ei sitten hirveen spontaaneja tapauksia, kun pitää oikein kunnon varoajat olla, vaikka ei edes ole juuri mitään menoja. :p

Joo joku poloinen joutuu uhrautumaan näytteiden vastaanottoon, jos meinaa saada jotain selkoa tosta pussauksestakin. :D

Mission: Totta, siihenhän se liittyy. Noi mitättömät jutut on sitten sellasia pieniä nyansseja vaan, joilla ei ole niin merkitystä. Ne on helppoa jättää rauhaan, vaikka oltaisiinkin eri mieltä. :)

Niin ja tietysti joku tolkku noissa mysteereissäkin pitää olla. Mutta sellasia kerroksia kuitenkin, mitä nainen pääsee sitten pikku hiljaa kuorimaan. Tossahan oli tollanen ihan reilu porkkanakin, että suutelunkin saa selville, kunhan vaan eksyy oikeaan paikkaan ja ottaa selville miltä se oikein tuntuu ja että pussaakos se puhumisen lisäksi vai ei. Eihän tollasta voi mennä lupaamaan, jotkut asiat pitää vaan kokea ja todeta itse. ;)

Ihan reilua minusta. Ja joo täällä on kyllä yritetty panostaa noihin houkuttimiin. Kaikkia ei ole tietenkään edes paljastettu, koska pitäähän sitä olla jotain yllätyksiä ja mysteerejäkin. :D

Olipas muuten tosiaan aika erikoinen mainos. Jotkut mainokset on kyllä ihan kingejä ja niille saa nauraa maha kippurassa.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   10.4.13 20:45:07

Mission, kannattaa mennä tutkituttamaan tuo jumitus. Mulla ollu kroonisesti jumit niskat pitkään, ajoittain selkävaivoja...kaikkeen tottuu vaarallisen hyvin...nyt ekaa kertaa tutkitaan syytä ja mietitään hoitoa...fysiatri löysi rangasta jumeja ja nikamavinoumia, jotka on seurausta luultavasti lantiosta ja aiheuttavat sitten lisävaivoja sinne sun tänne. Pääsen onneks työpaikan kautta omt-fyssarille. Ei kai kannata hirveesti treenailla jos sulla on se niska kipee/tulehtunut?? Mä söin selkäään sirda-buranakuuria kun se oli pahimmillaan. Nyttenkin nappaan buranaa jos tulee sellainen tulehtunut tunne...ihan paskoja vaivoja mut pahemminkin vois olla :)

Päivämäärä:   10.4.13 21:03:16

piste on kyllä meikäläisen vastakohta, mä haluisin joskus semmosen oikein kotilöhöloman että ei tarttis tehä mitään viikkoon, ei yhtään mitään :D

pauke, ällöö tommonen aktiivisuus, tänään on löhöpäivä, syön sitäpaitsi suklaatakin :p

Minski se tarjoilee virtuaaliporkkanoita, eihän siinä oo ees mitään mysteeriä, kuhan paukuttelee henkseleitä :D

no, kyllä kai sitä pitäis... Mä vaan aattelen että se nyt vaan on jumissa, kyl se siit aukee. Sali on aina ennen auttanu mut nyt ei ni ehkä täytyy sit harkita sitä vähän tutkia...

Pullukkaohjelma tulee, jeeee :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 21:31:34

"Minski se tarjoilee virtuaaliporkkanoita, eihän siinä oo ees mitään mysteeriä, kuhan paukuttelee henkseleitä :D"

Heh, no joo toistaiseksi virtuaaliporkkanoita, mutta joskus sitä pitää tarjoilla niitä oikeitakin. Enhän mä kuitenkaan henkseleitä mielestäni paukutellut. Totesin vaan, että kyllä siitä pussaus puolestakin on mahdollista saada näytteitä sitten jos sattuu tänne eksymään. Että tulee senkin asian laita todettua. :)

Mäkin pistin pullukkaohjelman pyörimään. Hiukan uppiniskainen tapaus toi kaveri. Saapa nähdä kuinka onnistuu, vaikka onhan tossa aika hyvä motivaattori toi rahasumma. Kyllä sitä tollasista rahoista ottais homman tosissaan heti alkuunsa.

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   10.4.13 21:32:07

Mission, no pakko on hehkuttaa kun enää niin harvoin on mitään hehkuttamista salin suhteen x)
Jospa sit viikonloppuna seuraavan kerran. Kyllä tää oiski niin paljon helpompaa jos asuis jonku kans eikä tarvis murehtia aina sitä et kauanko koira joutuu olemaan yksin, ja voinko lähteä tänään johonkin ilman koiraa vaikka olin töissä jo päivän, vai enkö voi.
Mut oma valinta, ei saa valittaa :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.4.13 21:34:10

Pisten pitäisi edes joskus suvaita itselleen lepopäivä, ei tallia, ei töitä, ruoka valmiina.:)

Päivämäärä:   10.4.13 21:36:29

Sori ruoste:)!
Aamukahvia odotellessa en kovin montaa sivua plarannut ja kun ei topiikkia löytynyt, rustasin uuden.
No, en silti mitään aamukahviseuraa saanut edes virtuaalisesti....:).

Päivämäärä:   10.4.13 21:45:05

Minski, sä siis ajattelit ruveta maajussiks ja toimittaa porkkanoita perille asti? :D Voi muuten olla aika vaikee mitään porkkanoita kelleen tarjoilla jos se on pelkän eksymisen varassa ;) Varmaan kannattaa alkaa markkinoimaan ihan ovelta ovelle niitä tuotteita :p

pauke, no aamen. Vtun koirat, kuka ne tänne roudas? :D No ei vaan, itepä ostin, ei kai se kaikki voi olla pelkkää kivaa niiden kanssa... En vaihtas kyllä poiskaan vaikka niistä on vaivaakin. Ainakin töiden jälkeen on niiiiiin ihana tulla kotiin, on niin ilosta karvakorvaa vastassa että on todella vaikee olla pahalla tuulella :)

Kyl toi pullukka saleen saa ne fyffet, jos se edellinenkin kitisijä sai niin kyl tääki...

Päivämäärä:   10.4.13 21:53:22

No jos joku mies hemmottelis lomalla tai viikonloppuisin, niin istuisin enemmän kuin mielelläni valmiiseen ruokapöytään viinin kera, kysyisin luottoratsastajan ratsastamaan ja voisin vaan olla:)!!!
Ero tuohon lomailuun systerin kanssa olisi se, et kun on omasta miehestä kysymys, fiilis on aivan erilainen;)....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 21:53:48

Mission: Haha, no ei sentään. Kyllä mä porkkanat ostan jatkossakin kaupasta, enkä luota pelkkään eksymiseen. Kyllä mä sitten panostan markkinointiin kun taas tuntuu siltä, että aika on oikea ja pystyy markkinoimaan jotain todellistakin. :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   10.4.13 21:56:09

Noh, kotiin on joo kiva tulla, mutta aina hyyyyvin epäilevästi ja varovasti ovea avaten, että miltäs kämppä näyttää ;) Mut nyt on taas vähän seesteisempi jakso menossa ja nyt pariin päivään ei ole tuhottu _yhtään_ mitään! :)
Rankkaa välillä tosiaan, mutta pois en minäkään vaihtaisi kyllä millään, en sitten millään!

Päivämäärä:   10.4.13 21:59:52

Eksä Minski alottanu jo? Sullahan oli jo sitä (päivä)kahviseuraakin tos yhes vaiheessa, eiks se saanu tuote-esittelyä ollenkaan? :D (Siis lähinnä siitä pakettiratkaisusta, ei kai kukaan enää myy mitään yksittäisiä tuotteita vaan kokonaisvaltainen palvelu on nykyisin valttia;)) Mä kuvittelin et sunkin kevät ois jo alotettu pikkuhiljaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 22:09:52

Mission: En aloittanut. Se oli vaan tollanen yksittäinen juttu arjen keskelle. Että sikäli tilanne ei ole vielä muuttunut miksikään. Mut kyllä mä ihan noita kokonaisvaltaisia paketteja pyrin tarjoamaan aina kun vaan mahdollista. Ne on munkin mielestä niitä parhaita. :)

Päivämäärä:   10.4.13 22:15:58

Aaaai, fwb, mäki haluun semmosen :D

Tai en haluukaan. Sen tyyppiset ratkasut tais jäädä tonne jonnekin millenniumin vaihteen paikkeille...

Mut oispa kyllä siistii ku ois joku tääl kotona hieromassa hartioita ja syöttämäsä suklaata :D Hmh.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.4.13 22:19:07

Piste teen kyl tosi hyvää ruokaa, mut länkkärin vauhti satulassa taitaa olla mulle liikaa, olen muutenkin huono ratsastaja.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 22:24:04

Mission: No ihan vaan kahviteltiin siis ja juteltiin. Mähän sanoin, että tykkään jutella ja tuntu tylsältä nyhjöttää vaan yksin koko pääsiäinen, joten kaipasin seuraa. On se joskus kiva olla vähän sosiaalinenkin. :)

Mullekin kelpais kyllä semmonen hyvä hieroja nyt ja vaikka unikaveri. :>

Päivämäärä:   10.4.13 22:33:37

Hyvä kokkikin sopii oikeen hyvin!
Mulla on luottoratsastajat, nou problem:)!
Ja kyl ne osaa hitaastikin kulkea;)!
Nauttivat, kun ei tarvi aina mennä kaasu pohjassa!

Päivämäärä:   10.4.13 22:35:31

Sosiaalisuus on pop, se on täälläkin nouseva trendi ;)

Unikaveri vasta oiskin kliffa, tosin tän niskan kanssa ei pystyis käpertymään kainaloon nukkumaan joka ois kyl ihan syvältä...

Hierojaks pitää kyl vissiin ettiä joku ihan ammattilainen ja rahalla, aukeiskohan tää niska siitä viimein. Ärsyttävä kun se alkaa taas juilimaan, ei varmaan tarvi funtsia mitään pitkiä yöunia taaskaan :/

Päivämäärä:   10.4.13 22:39:02

Paluu arkeen huomen, joten sinkkulaan kauniita unia:)!!!!
Mä meen nukkumaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 22:49:19

Mission: Joo-o, ihan hyvä niin, ettei ihan pääse sammaloitumaan. :) Sullahan taiskin olla jo vähän enempi sellanen kevääseen herääminen kyseessä. :>

Unikaveri olis mukava. Mä oon niitä ihmisiä jotka tykkää nukkua vieressä ja hyvin siinä nukunkin. Ei tule kuuma ja siinä on mukava köllötellä ennen kuin nukahtaa. Mut tosiaan mullakin on noi hieromispalvelut vähän niin ja näin. Se oli se mun huono puoleni, vaikka välillä yritänkin.

Huomasin just, että tuolla oli vähän lisää lueskeltavaa. Hiukan siellä tais olla kaikenlaisia hatusta vedettyjä tulkintoja taas, joita nyt en varmaan ehkä kuitenkaan ryhdy oikomaan. Tais ne kysymyksetkin olla liian pahoja, kun ei mitään vastausta kuulunut. Niihin kun ei oikein olisi voinut vastata sanomatta mielipidettään asiaan. Ihan karmeetahan se olisikin ollut. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 22:53:27

Hyvää yötä pisteelle o/

Päivämäärä:   10.4.13 22:59:12

Minski, ei täs nyt muuten oo mitenkään erityiselle linjalle lähetty ku et kuhan ainaki nappaa kiinni kaikista tilaisuuksista olla sosiaalisempi :) Ihmisten ilmoille ja silleen :D Tuskin siis ihan heti laitan mitään netti-ilmotusta mihinkään, ei tässä nyt tarvi koko persoonaa sentään kääntää ympäri :D Mutta selaillahan aina vois....;)

Miehillä yleensä riittää tohon hieromiseen se että viitsii sen kerran yrittää kun on tosi kyseessä, ite en ainakaan viitti enää kiusata hirveesti sillä et "oispa ihanaa jos joku hierois". Miehillä on kuitenkin sen verran enemmän tota voimaa että vähäinenkin yritys auttaa aika paljon, pikku jumi aukee aika helpollakin.

Oho, oli niin käsittämättömän pitkä romaani siel, oisko enkka? Et en ees jaksanu lukea, varmaan tarvii huomenna lukee työpäivän aikana ;) Tohon tarvii aina tietynlaisen fiiliksen tai sit tylsyyden että jaksaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 23:11:44

Mission: Jaa jaa, no mutta hyvähän se on tosiaan olla sosiaalinenkin. :) Mä kattelin tossa taas yks päivä noita ilmotuksia ja sieltä on kyllä oikeasti tosi vaikea löytää sellaisia jotka sopis mulle. Jos löytyykin joku lupaavan oloinen, niin ei siellä profiin vapaamuotoisessa osiossa lue mitään. Tai sitten on vaan joku "kysy lisää" tms. turhake.

Millä perusteella semmosesta voi kiinnostua, kun ei kerrota mitään. Tai no onhan siinä se kuva, mutta pitäisi niin kuin vaan rustata sellanen kunnollinen lähestyminen ihan sokkona ihmiselle, josta ei ole edes varma onko se yhtään sun tyylinen nainen tai oonko mä sen tyylinen mies. Sitten se ei välttämättä edes vastaa mitään, joten hukkaan meni sekin. Jos olettaa muiden näkevän vaivaa kunnolliseen lähestymiseen, niin mun mielestä pitäis silloin itsekin nähdä vaivaa kunnolliseen deitti-ilmoitukseen.

Ja joo tiedän kyllä ton, että lyhyempikin hierominen tekee hyvää ja auttaa. Sellasiin mäkin pyrin, mutta jotkut on tosiaan sellasia, että niitä sais hieroa joka päivä. Seksikin on sellaista, että ensin pitäisi antaa joku kunnon kokovartalohieronta ja sitten vielä hoitaa hommat. Juu ei, vaikka en mitenkään itsekäs näissä asioissa olekaan.

En tiedä, saattoi olla enkkakin melkein. Kovasti se sitä kyllä mietti, kun vasta nyt sai vastattua vaikka mä kirjoitin jo ennen kolmea sen omani. :D Mut varaudu varsinaiseen lukuelämykseen. =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.4.13 23:14:01

Iltaa sinkkulaan

Kamala päivä... huomenna toivottavasti parempi ja koulun jälkeen ois bileet tiedossa. Päätäki vähän särkee, nyt ois kyl kiva jos joku ois hartioit ja selkää hieromas

Päivämäärä:   10.4.13 23:19:39

Sä oot Minski liian hankala, pitää kato vaan tolleen niinku sopia miitti, toiset tekee sen aika reippahasti ilman mitään kuvia ja kovinkaan kummosia ennakkotietoja ;)

"Seksikin on sellaista, että ensin pitäisi antaa joku kunnon kokovartalohieronta ja sitten vielä hoitaa hommat. Juu ei, vaikka en mitenkään itsekäs näissä asioissa olekaan." :D:D:D Wtf, ai ei onnistu? No aika booring ;P

Aaai sä et tiiä isogeen aikatauluja. Joo ei se ole paikalla alkuillasta. Aamulla hetken, joskus työpäivän aikana, joskus siinä viiden korvilla, mut sit se palaa vasta aikasintaan kympiltä takas. Mä olen kyllä näitä vääntöjä kuule käynyt :D Veikkaan että sillä joku duunintapanen tai kouluntapanen on ehkä, ja sitte iltamenoa, joko kakkosduunissa tai ehkä oikeesti siellä tallilla jopa. Mut ainoastaan viikonloppuna se saattaa olla alkuillasta paikalla, ei muuten.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 23:20:20

min: Hyvää iltaa :) Sieltähän se sydämenlyöntikin tupsahti. :p

Mikäs sun päivässä nyt niin kamalaa oli? No sentään bileet tiedossa, kyllähän ne ketutukset siellä unohtuu. Yllättävää kyllä, että sielläkin oltais hierontaa vailla. :D Mullaki on niska jotenkin jännittyneenä. Täytyy varmaan ite yrittää hieroa sitä vähän tolla putkirullalla. Suosittelen muillekin tota. Toi on hyvä erityisesti selälle.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.4.13 23:31:01

Unikaveri? Yes please! Saattaa tosin vaatia harjoittelua. Totesin juuri viime pyhänä, etten osaa nukkua edes kissa kainalossa. Ärsyttävän lämmin tuhisija, koko ajan kyljessä kinni vaikka itse siirtyisi alta pois. Grr. Mun sänky, mun tila, mun happi. Mökkiytymisen merkkejä?

Tällä hetkellä tyytyisin siihen, että joku tsekkaisi, ettei komerossa, kylppärissä eikä sohvan takana ole örkkimörkkejä tai räyhähenkiä. Holy f--- Holy f... Hhholy mother of fff........"What's under the bed??!?" "Mama!" Olipa muuten pikkasen jännä leffa, olin useamman tovin polvet suussa ja saatoinpa kirkaistakin. Enkä muuten ollut ainoa O.O

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.4.13 23:34:26

Minski, kunhan nyt elämä vähän potkii päähän. Ja mä en tykkää täst keväästä... on pölyä, kuraa ja kengät ja housujen lahkeet kastuu vaik koittaa välttää isoimpii lätäköit. Ja autoist lähtee järjetön mökä ku on viel nastarenkaat... ja ton pölyn takia on vaikee hengittää, siitepölykautta odottelen tosi innolla....

Mä muute katoin Heartbeatia tänään :) jotain hyvää täytyy tässäkin päiväs ol

Päivämäärä:   10.4.13 23:34:45

moikka min :)

ruoste! Voi Mama! Mäkin haluuuuun... Kukaan ei lähe kattoo sitä mun kaa :( Nössökavereita... :/

Päivämäärä:   10.4.13 23:36:02

min, sullahan on aivan sama rakkaus tähän kevääseen ku mulla :D Ihana rakas pöly ja kura ja paska ja sepeli... Yöööök... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 23:36:58

Mission: Heh, no joo eihän siinä silloin mitään jos on livenä sattunut tutustumaan ja tietää, että kaikki pitää suunnilleen paikkansa. Netissä oon kuitenkin oppinut etenkin sen viimevuotisen tapauksen takia olemaan varovaivaisempi, vaikka en sitä ennenkään uskonut ihan mitä vaan ja pidin korvat höröllä. En mä nyt ihan huvikseenkaan viitsi kenen tahansa kanssa alkaa sopimaan treffejä sillä mielialalla, että "katsotaan nyt kuinka käy". En siis erityisemmin nauti treffailusta. Se on enemmänkin sellanen pakollinen juttu tossa alussa mulle, jotta juttu saadaan liikkeelle ja mieluummin siirtyisin suoraan hieman pidemmälle oikeanlaisen naisen kanssa. :)

":D:D:D Wtf, ai ei onnistu? No aika booring ;P"

Haha, no joo kyllä se menee vähän yli jo, jos tollasia hemmotteluja ihan säännöllisesti aletaan yksipuolisesti odottamaan. Varsinkin kuin tällä iloisella tapahtumalla on sitä kestoa sitten muutenkin sen verran, että menee aikamoiseksi urakoinniksi jo. ;)

Ai sillä on ihan tollaset aikataulutkin. No joo ehkä se sitten selittää vähän. Mut nyt kiitti mulle riitti toi pelleily taas. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.4.13 23:40:16

Mul kans unikaveri kiitos, tosin täytyy ol sellane ettei häiriinny siit et oon levoton nukkuessa ja liikun ja höpisen :D

Hei missi ja ruoste, huomasitteko siit aijemmast topicist et ei tarvii sit lattial nukkuu ku mul on vuodesohva? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 23:45:31

ruoste: No hyvää iltaa sullekin. :)

Joo nimenomaan tollasia ongelmia se joillekin aiheuttaa. Tosin voihan sitä hetken olla siinä vähän läheisemmissä tunnelmissa ja sitten ottaa vähän etäisyyttä niin ettei tuu kuuma, vaikka siinä lähellä tuhiseekin. :) Minkäs leffan sä oikein kävit kattomassa?

min: Nonni, on noi unikaverit vaan ihmeen suosittuja. :D Et kai sä oo niitä karate naisia, jotka potkii unissaan. =)

Päivämäärä:   10.4.13 23:50:58

"En siis erityisemmin nauti treffailusta. Se on enemmänkin sellanen pakollinen juttu tossa alussa mulle, jotta juttu saadaan liikkeelle ja mieluummin siirtyisin suoraan hieman pidemmälle oikeanlaisen naisen kanssa. :)"

Word. Paitsi että onpa sekin vaihtelua, mun elämässä ei juuri ole treffejä ollut, melkein ikinä :D No parit kerrat pentuna oli... Muuten asiat on tapahtuneet itsekseen ja ihan muulla tavalla kuin varsinaisilla treffeillä.

min, hienoo, vuodesohva :) Koirat hoitoon tollon ja sitte ryhmä rämä kunkkuihin turisteiksi :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   10.4.13 23:51:33

Emmää potki tai huido mut mä pyörin ja kääntyilen :) mut tietääkseni en enää kävele unissani. Mut unikaveri ois jees, sais samalla ol halikaveri... ehkä "lievä" halipula täl hetkel

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.4.13 23:58:03

Mission: Joo eihän niissä sillee mitään, jos tietäis etukäteen sen, että niille tulee mukava nainen jonka kanssa on kiva turista ja tutustua. :) Mut ei mullakaan paljoa ole noita treffejä ollut. En siis tosiaankaan ole mikään sarjadeittailija.

min: Jaa no eipä tota siinä unissaan huomaa. Ei mua ainakaan toi häiritse. Mä nukahdankin niin nopeasti yleensä. Halipulaa tossa vois kyllä lievittää todella tehokkaasti. Siitä mäkin siinä tykkään. :)

Päivämäärä:   11.4.13 00:13:49

Hmh, kyllä sen halipulasyndrooman saa äkkiä kaivettua esiin kun rupeette siitä pölisemään :D Jos sen hetkeks saa työnnettyä syrjään niin ei se kyllä mihinkään karkaa, viheliäinen pikkupiru...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:18:34

Mission: No nii, kyllähän se muistuttaa siitä olotilasta herkästi. Mulla toi tehostuu kun tässä makoilen jo sängyssä ja tossa toi viereinen paikka ammottaa tyhjyyttään. :(

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.4.13 00:18:56

Mä voisin nyt koittaa nukahtaa, hyvää yötä ja haleja :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:21:00

Hyvää yötä min ja haleja sinnekin. :)

Päivämäärä:   11.4.13 00:22:01

Yöt ja halit minillekin :)

Mulla on sentään noita rutistettavia, jotka tykkää potkia mua öisin :D

Mä voin tulla Minski siihen sun tuoliin katto telkkarii yöks, auttaaks se? :D Hihittelen siinä leffoille koko yön ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:25:03

Haha, no en mä kyllä nyt ihan heti keksi miten toi mun halipulaa ja uniseura ongelmaa ratkasis. :D Olis toi ehkä muutenkin vähän outo ja unia häiritsevä asetelma. =)

Päivämäärä:   11.4.13 00:27:30

No mä aattelin että se olis melkein seuraa häiritsemättä sun munkkiluostarikautta ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:30:42

Hahaha, vai niin. No ei mulla kyll mikään munkkiluostari kausi ole meneillään, vaikka viime kerrasta kieltämättä onkin ehtinyt vierähtää jonkin aikaa. :p Sitä paitsi ihan kiltistihän siinä tietenkin vaan nukuttaisi. ;)

Päivämäärä:   11.4.13 00:33:07

No tietysti, mä en nyt yhtään ymmärrä mistä sä oikeen puhut :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 00:33:28

Minski, Maman kävin katsomassa, ellei se jo tullut tarpeeksi selvästi ilmaistua :) Tuon viereisen tyhjän paikan ongelman olen muuten yrittänyt ratkaista nukkumalla poikittain, keskellä, vaateläjän vieressä ja tyynymeren keskellä. Niin ja hankkimalla pienemmän sängyn :P

Minäkään en ole juuri päässyt nuorempanakaan treffailusta "nauttimaan", vaan jutut ovat kehittyneet itsekseen ja luonnostaan, niin kuin niiden pitääkin. Joskus on muodon vuoksi käyty ulkona mutta... Mutta... Vähän väkinäistä se on ollut, ja tylsää. Nyt, piiitkän erakkokausen jälkeen se on ollut ihan nastaa, siis kun alkujärkytyksestä ja hermoilusta pääsin yli. Uuden ihmisen tapaaminen ensimmäistä kertaa on aina kamalan jännittävää, jumlt ihan raastavaa, mutta joskushan sekin on tehtävä...?

Täydellisen treffi-ilmoituksen laatiminen on muuten ihan äärimmäisen haastavaa. Liikaa ei itsestään passaa kertoa, eikä liian vähän, hauska täytyy olla muttei mikään pelle, itseään täytyy osata myydä vaikuttamatta kuitenkaan epätoivoiselta, koppavalta, konkarilta tai ummikolta. Pitää olla kiinnostava, muttei liian avoin, ettei karkota potentiaalisia ehdokkaita sellaisilla pikkujutuilla, jotka eivät normaalisti ajan kanssa paljastuttuaan välttämättä haittaisi. Miten sanoa asiat, jotta varmasti tulisi oikein ymmärretyksi ja mitä jättää sanomatta? Ilmoitusten lukeminenkin on oma taiteenlajinsa. Kun selailee läpi useampia, alkaa helposti lukea rivien välistä sellaista, mitä siellä ei ole - sen mukaan, miten joko epäilee tai toivoo asioiden olevan. Nettideittalijoita (ja ilmoitusten selailijoita) on tietenkin montaa sorttia, mutta mulle tuli nyt mieleen lähinnä kaksi ihmistyyppiä: nirsoilija ja innostuja.

Innostuja näkee ilmoituksissa ne hyvät puolet (mikä sinänsä on hyvä asia) ja innostuu helposti tyypistä kuin tyypistä, ottaa myös yhteyttä ja tahtoo tavatakin. Hieno hommahan se on, että ihmiset ovat aktiivisia ja käyvät rohkeasti katsastamassa useammankin deittiehdokkaan, mutta eikö innostus laannu jos yhdeksän kymmenestä tyypistä tuottaakin livenä pettymyksen? Meneekö usko neittideittailuun jos sen toisen ihmisen luonne ja persoona paljastuvat koko komeudessaan vasta tavatessa eivätkä ne ole ollenkaan sitä, mitä deittailija etsii? Nirsoilija taas taitaa olla pessimisti, joka tulkitsee vähän turhankin kriittisesti ilmoituksen sisältöä, muotoa ja sanavalintoja. Nirsoilija yrittää jo alkumetreillä profiloida ilmoituksen laatijan ja rankkaa armotta kaikki sellaiset ehdokkaat veks, joilla epäilee olevan luonteenpiirteitä, jotka eivät ole ihan hänen makunsa mukaisia. Nirsoilija etsii toisin sanoen täydellistä deittiehdokasta. Miten laatia ilmoitus, joka ei poikisi kymmeniä turhia yhdeydenottoja eikä myöskään karsisi pois varteenotettavia ehdokkaita? Kamalaa tasapainottelua kiehtovan mysteerin ja avoimen kirjan välillä, en ala.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:37:30

Mission: No en mäkään mistä sä, kun mun munkkiluostari meiningistä oot jotenkin niin huolissas. :D

Oho, ruoste pisti romaanin. Ei kun lukemaan. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 00:38:18

Ai niin, toi pikku halipula on kyllä pikku nälkääkin ärsyttävämpi tyyppi. Veemäinen vieras eikä lähde vaikka mitä tekis tai söis.

Päivämäärä:   11.4.13 00:44:35

Jaa se ruoste onkin siis käyny treffeillä, pitäny toikin lukea vaan rivien välistä ;) Ja jotenkin luulen että mun epäilykset on pakosti oikeessa vaikkette myönnäkään;)

Deitti-ilmotuksen laatiminen omalta osalta olis kyllä haasteellista, semmosen äänensävy olis täysin herran haltuun sen kanssa millä tuulella satun olemaan :D
Mutta sen mitä oon ite selaillu niin kyllä niihin tulee sokeus ja ennakkoluulot. "Pitää matkustelusta" on semmonen joka kokoajan vinkuu reissuun eikä viihdy kotona, jolla on vissiin rahaa reissatakin kokoajan, ja joka ei todellakaan kykene olemaan elukkaihmisen kanssa. "Pitää huolta itsestään" on urheilunatsi joka tarvii rinnalleen semmosen 158/43 pikkuruisen söpön avaimenperän jolla on oltava ehdottomasti pitkät hiukset, aivoista viis. "Viihtyy luonnossa" on sitte tää eräporukka, joskus voi näkyä vilaus jostain etäisesti miestä muistuttavasta sellaisen kävelevän risukasan lomasta joka käy dumppaamassa eteiseen kasan haisevaa pyykkiä (polta ne) ja pakenee takas metsään noin kymmenessä minuutissa. "Musiikki merkitsee paljon" takuulla pidempi tukka kuin mulla, ihan varmati en voi koskaan valita musiikkia, päällä olevat latex- ja nahkavermeet pitää uittaa lipeässä kerran kuussa jos saa ne varastettua putsattavaksi, hymyä on mustan meikin takaa vaikea löytää ikinä, musiikki on vakava juttu ja kuulokkeetkin on kasvanut päähän.

Valkkaa niistä sitte ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:45:57

ruoste: Ei sano toi leffan nimi mitään mulle. Pitää vissiin huomenna yrittää muistaa ihmetellä.

Hyvää pohdintaa sulla tossa noista deitti-ilmoista. Semmonen sopiva tasapaino pitäis onnistua löytämään. Mä en mielestäni odota mitään ihmeellisyyksiä, vaan sellaisia ihan perusjuttuja. Oikeasti todella monella naisella ei lue käytännössä mitään siinä vapaamuotoisessa kohdassa. Ei sellaisesta saa oikein mitään tarttumapintaa javaikka kuvassa olisi kuinka kaunis nainen, niin en myöskään sellaisille vastaisi mitään.

Niin ja hei mulla on nyt sekä nälkä, että halipula. Pilaiskohan se tunnelman, jos mun maha murisis koko ajan. :D

Päivämäärä:   11.4.13 00:50:36

Ainiin, unohtu viel nää "kokeillaan nyt täältäkin" tyyppi a) ei vttu, onks pakko myöntyä tänne, mä oon niiiiiin paljon parempi ku muut. tyyppi b) peräkammarinpoika, tehnyt 500 erilaista profiilia, ei ymmärrä naisista mitään, silti aivan stanan kranttu ja ainoo mikä kelpaa on vähintään kolminkertanen missi tai ainakin lontoolainen malli.

Nii ja sit pervot päälle.

"Pilaiskohan se tunnelman, jos mun maha murisis koko ajan. :D"
Ei, sille vois kikattaa ja silitellä masuparkaa :)

Enkä mä oo huolissani vohvelimunkkiluostarista, eiköhän omat huolet riitä, yritän lakasta nunnaluostarin rippeitä pikkuhiljaa pihalle ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:53:15

Mission: Heh, joo mä mietin ihan samaa, että treffeillähän se on ollu, eikä oo puhunu vaan mitään. :D

Mut on toi jännä juttu, että kun miestarjonta kuulostaa noin huonolta, niin miten sieltä joukosta on sitten kuitenkin niin vaikeaa erottua edukseen. Luulisi, että jokainen mies joka onnistuu vaikuttamaan vähänkin normaalilta otetaan riemusta kiljuen vastaan, kun vaihtoehdot ovat tuollaiset. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 00:58:00

Mission: Oi kuinka suloista lohtua masulle. :D Kyllä tässä vaan nyt alkaa olla aika kova nälkä, että kunnon murinaa olis luvassa. :p

Jaa että siellä nunnaluostarin rippeitä lakaistaan pois. Mitäs se oikein niin kuin käytännössä tarkoittaa? Ettei nyt vaan olis missionikin saanut, kun on enää rippee jäljellä. ;)

Päivämäärä:   11.4.13 01:06:09

Niin no mä en noita kyllä ihan niin paljoa kahlaa ettäkö tulis bongailtua hirveesti mitään "normaaleja" profiileja, tai on siellä niitäkin muttei semmosia jotka kuulostais itelle sopivalta. Loppuviimeseks kynnys alkaa ottaa yhteyttä on iso, ja olikohan toi suoliki nykyään semmonen ettei se ees onnistu ilman että ite rekisteröityy sinne... Sitä on ainaki ihan booring nykysin selata ku ei nää mitään niistä.

Saanut? No nyt täytyy kyllä sanoa että ihan kaikkea mäkään en sentään tänne viitti päivittää, mut se nyt on kyllä aivan varma että kenenkään kanssa ei oo aikomustakaan hypätä sänkyyn ihan tosta noin vaan eikä heti alkutekijöiksi :D Kyllä ne semmoset ajat on jossain dinosaurusten aikakaudella, ei oo ees ikävä:D Olkoonkin että siinä on tietyt "puutteensa" semmosessa ajattelussa mutta se sänkyyn räpiköiminen tosta noin vaan ei kyl oikeen oo mitään mitä ois ikävä... Tai ehkä jotkut saa semmosesta enemmän irti, mä en.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 01:11:42

Mission: Haha, no kun kerran luostarin rippeitä lakaistaan, niin jotain repäseväähän siellä on täytynyt tapahtua. :p Mut joo ehkä se on ihan hyvä, ettei kaikkea tule tännekään kerrottua. :p

Päivämäärä:   11.4.13 01:19:00

Ei kun kyl se tarkottaa tota yleistä asennetta, että vois vähän vaikka pitkästä aikaa harkita olevansa jollain lailla tekemisissä ton vastakkaisen sukupuolen kanssa, eikä vaan juosta karkuun ja vetää mörköpukua päälle ja mökkiytyä kotiin :) Jos nyt alottas ihan niillä baby stepseillä kummiski, ei täs varmaan järkyttävä kiire oo polttaa näppejänsä heti kättelyssä ja mennä sen jälkeen sängyn alle piiloon ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 01:19:43

Enkä puhu vieläkään :P

Hihihii, voi noita Missionin ennakkoluuloja :D Tosin jos sulla on noin korkealla odotukset (matonreunan korkeudella), tulet saletisti yllättymään positiviisesti, siis jos joskus kokeilisit nettideittailua, siis eihän me sellaista, mutta jos... Tavallisia ihmisiä sielläkin on, ei pelkästään friikkejä ja pervoja. Edukseen erottuminen tosiaan voi olla vähän hankalaa.

Sanavalmis erottuu joukosta. Minua ainakin viehättävät sellaiset tyypit, jotka saavat hymyilemään jo ekassa kappaleessa ja nauramaan toisessa. Siis enhän minä noita selaile, mutta jos... Tulipahan muuten mieleen, että ne, joiden profiilissa ei lue juuri mitään taitavat olla sellaisia tyyppejä, jotka ovat luoneet profiilin vain pystyäkseen selaamaan muiden profiileja. Näin minäkin varmasti aluksi tekisin, siis jos...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 01:22:00

Baby steps on hyvä, step by step uu beibi beibi... Paljon pieniä askelia, se on hienoo (ja kivaa!) :) :)

Päivämäärä:   11.4.13 01:25:03

ruoste, niin no, onhan tässä tietysti yks yhteys jo avattu netin avustuksella, vaikkei ollutkaan deittisivuston kautta... Se nettiennakkoluulo voi ehkä joskus vaikka vähän karista ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 01:26:00

Mission: Juu noin se varmaan kannattaa aloittaa. Vaikkei nyt tietenkään liian arkajalaksikaan kannata alkaa. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä mihin noi johtaa. Jos vaikuttaa hyvältä, niin parempi se on katsoa kuin katua. :)

ruoste: Joo kyllä siellä noita normaalejakin on. Osa tekee vaan profiilin muiden selaamiseen, osa katsoo millaisia vastauksia saa ja pönkittää itsetuntoaan ja osa vaan tykkää nauraa muiden viesteille. Noita kun saisi karsittua pois, niin helpottais varmaan toikin. Eipä sillä, en ole itsekään kokeillut kuin kerran parin kuukauden ajan. Ihan mukavia naisia sieltä kuitenkin löytyi kunhan vaan näki vaivaa siihen etsimiseen.

Päivämäärä:   11.4.13 01:26:20

ruoste, niin taitaa olla, ja vissiin aika nokista myös? :p

Päivämäärä:   11.4.13 01:30:23

Minski, niinpä, mut mä aattelin kuitenkin hetken katella silti niitä silmiä ensin kuitenki :D Nojoo et sä varmaan tota tarkottanu mutta aikasempien juttujen jatkumona toi kuulosti ihan joltain testiajokehtoukselta :D:D

Taidan olla vähä väsyny :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.4.13 01:35:27

Heh, no joo. Ei se ihan sentään testiajo kehotus ollu. Lähinnä kuitenkin meinasin sitä tutustumista ja silmiin katsomista kaikessa rauhassa. :)

Päivämäärä:   11.4.13 01:41:38

No joo niin mä nyt aattelinkin että tarkotit, kuhan hymähdin kun se jotenkin tuli noista "saamisista" mieleen :D

Mut joo kyllä tällä iällä ja kokemuksella paljon mieluummin ensin tutkitaan ja sitte huhkitaan. Eiku miten se meni...:p

Pakko mennä nukkuu, Minski on kapulalla ja mä en enää jaksa joten vikaks tänään iltarientoihin saapunut duunaa uuden eiks nii, ku on kert saanu katella hyvän leffanki ja kaikkee...:p

Öitä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.4.13 01:42:21

Miss: Nokista on, savuista, lumista, suolaista ja makiaa :P Nii ja sit saattaa päästä ison auton kyytiin (heinäpaalilla tai ilman).

Parempi katsoa kuin katua? Ehei, tähän mennessä minusta on ollut parempi katsoa katua... Mutta tylsää toisaalta vain törmäillä ihmisiin sen sijaan, että törmäisi ihmisiin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Nettiennakkoluulot ovat täälläkin karisseet, vaikka huonompiakin kokemuksia on varmasti vielä luvassa. Ei niitä kannata etukäteen pelätä. Mitä enemmän vietän täällä aikaa, sitä uteliaammaksi tulen sen suhteen, minkälaisia tyyppejä nimimerkkien takaa oikeasti löytyy. Tahtoisin olla kärpäsenä jokaisen katossa. Ehkä käynkin kesällä tirkistelemässä ihmisten postiluukuista. ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.