Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 253

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 16:37:58

Jaa no mä teen sitten taas uuden. :)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1053875&t=1053875

Re: Sinkkujen topic 253

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 16:45:57

no.: En mä kyllä enää muuta sitten keksi kuin ton juujaa:n kuvan. Se on kyllä niin pieni ja sivusta kuvattu, että siitä on aika vaikea arvioida ikää. Niin ja olihan siellä yksi joka mainosti olevansa aito sennu, mutta se linkityshän ei toiminut.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 17:57:27

Plääh, maanantai... typerä päivä...
Hirvee visio oli käydä tänään vähän mettälenkillä, mut räntäähän siellä tuli taivaan täydeltä... ei paljon kiinnostanu :/ eikä oikeen mikään muukaan kiinnosta, maanantaimasennus...

Huomiseks luvattiin auringonpaistetta, taidan ottaa mettäkengät aamulla mukaan ja mennä suoraan töistä jonnekkin kivalle polulle :)

Ja vielä kerran, maanantai, PLÄÄH!!!
Tänään on sohvapötkötysherkkuilta NI !

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   8.4.13 17:59:46

Jiihaa!!! Jahuu!!! Jipii!!! =D Yks mun tosi pitkään välityksessä ollut satula oli mennyt kaupaksi. On sitä odotettukin; ehti olla varmaan pitkälti toista vuotta siellä. Mutta kun Passier ei oo enää muotimerkki, niin meinas jäädä käsiin. Ja kun tuo oli käytännössä uudenveroinen, eikä siis puoli-ilmainen, niin sekin jo karsi ostajakuntaa. Mutta nyt se on myyty. Nyt enää odotellaan rahoja. Pitäs välityspalkkion jälkeen jäädä vielä ihan kiva summa mullekin :)

Ja jos muuten joskus podette satulapulaa, niin miulta kannattaa kysyä ;) Nytkin pyörii nurkissa läjä meidän hepoille tarpeettomia. Enimmäkseen nuo on halvemman hintaluokan yleissatuloita, mutta tänään laitoin sitten pitkällisen harkinnan jälkeen myyntiin tuon mun rakkaan Hippos Dressagenkin, kun ei tuo tammavanhus enää satulaa tarvii ja näille nuoremmille tuo on liian kaareva :( Siinä olis jollekin koulutuupparille ihana ja hyvin pidetty penkki...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.13 18:42:25

No mä veikkaan joko sitä naista, jolla oli ne upeet, suuret pokat tai toisena vaihtoehtona sitä oliko se siivu vai joku sinnepäin?
Ykkösvaihtoehto on todennäköisempi mun mielestä....
no. kommentoikoon!!!
Itse sanoisin, et hyvin säilyneitä molemmat, jos neljäkymppiä on taulussa:)!!!!!
Täällä sama juttu, ei tarvi 30+ seurassa hävetä;)!!!
Mut on tätä facea ja kroppaa hoidettukin!!!!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.4.13 18:50:31

Huh, eka päivä elukkaa takana mut tänään oli vaan luentoja. Huomenna on sitten luentoja ja harjotustöitä muttei kuitenkaan viel käsitellä eläimiä, sian kintuilla kuitenkin saatetaan jotain tehdä... kiva...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 18:59:07

min: eiks siankintut kuulu lähinnä kypsentää ja laittaa poskeen... :)
ja syöminenhän on aina kivaa :D

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   8.4.13 19:03:23

no täähän menee hassuks :) ei oo kumpikaan noista pisteen ehdottamista...mr on kyllä tehny hyvää salapoliisityötä ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.4.13 19:05:42

Hörhö, täl kurssil keskitytään kylläkin hiiriin ja rottiin et en tiiä mitä noi siankintut siel tekee :) ehkä joku niit söiski mut oon melko kasvispainoitteisella ruokavaliolla... et joku syökööt ne mun puolestani

Päivämäärä:   8.4.13 19:14:48

No sit se vaalea nainen, josta joku mainitsi, et ainoa koko topiikissa, joka on naisen iässä.
Ikäarvaukset jotakin 35-37?
Oliko kuva viimeisessä topiikissa?
Mä en ole kaikkia ehtinyt katsoa, Niinan pongasin ja minin, tietty MR oli myös.
Kessu joku kummelikuvatus....:).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 19:37:58

no.: Heh, no jäi vaivaamaan toi sen verran, että oli pakko käydä noi läpi oikein tarkan seulan kanssa ja pyöritellä vaihdotehdot niin, että tiputtelin varmat pois ja katsoin mitä jäi jäljelle. Hyvin meni joku puolituntinen tossa, mutta löytyhän se sitten sieltä. :D Mut en varmaan aikasemmin arvannut kuitenkaan mitään siitä kuvasta, kun se oli aika vaikeaa. Vähän sieltä näkyi kuitenkin joku tähtisilmäinen simasuu kurkistelevan. ;p

piste: Joo sitä mäkin just meinasin sillä ensimmäisellä namu blondi veikkaiksellani, kun se oli 37 jonka mä arvasin oikein, enkä muistanut ihan tarkkaan no.:n ikää. Mut se ei käynyt, koska ikä ei täsmää ja no. sanoi, etten ollut arvannut ollenkaan sen ikää.

ps. Mä tossa virittelin soneran viihdepalvelun kuntoon. Yllättävän paljon kaikkia asetuksia piti laitella, kun sain taas uuden modeeminkin niiltä, johon piti laittaa kaikki wlanin asetukset ja salausavaimet kuntoon. Sit ku noilla on tonne verkkosivullekin kolmet eri tunnukset, niin aika sekavaa säätämistä. Lopulta kun sain kännykkään oikeat tunnukset aktivoitua, niin siellä lukikin, että palvelua kehitetään vielä ja ajatukset tarvii tehdä tietokoneella kuitenkin. :D Mutta selvishän ne sitten kuitenkin lopulta. Laitoin jo vähän tallennuksiakin kokeeksi tulemaan verkkoon, kun tossa on 3000h tallennustilaa. Niin ja tolla uudella modeemilla sain 5Mbit lisää nopeuttakin puristettua tosta linjasta eli täähän oli aika mukava päivitys. 30€:lla :)

Päivämäärä:   8.4.13 19:38:43

Toi juujaa oli munkin mielestä epäselvä, siitä ei saanut käsitystä kyllä kuvassa olevan iästä tai muustakaan.
Oliko se sit se?

Päivämäärä:   8.4.13 19:51:33

no se oli nyt semmonen :) ja harvat arviot on tehty vallitsevien olosuhteiden perusteella :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 20:10:18

Juuh, se oli semmonen. Kyllä siitä ny vähän näki millanen nainen siellä naputtelee. :) Illan viimeinen ehtoollinen nassuun ja mitähän sitä sitten tekis.

Päivämäärä:   8.4.13 20:16:32

No ihan hyvännäköinen nainen no. on!!!
Sanoisinko, et hevosnaiset yleensä on hyvännäköisiä aivan kaikki.
Se on muuten kumma, et niiden kohdalla menee niin lähes poikkeuksetta.
Se taas on sit toinen juttu, miten ne miesten kanssa pärjää hevosineen ja hevosharrastuksineen.....
Miehille kun ei riitä mikään....

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   8.4.13 20:32:17

No olipas se no:kin kaunis :)

Sit ois ajeltu tänään kehä3sta ees sun taas, välillä paisteessa ja välillä lumimyrskyssä :D Oikein kunnon kevätkeli ku ei tiiä yhtään mitä keliä on milläkin minuutilla tarjolla. Mutta tuli kyllä ihan hyvä fiilis, molemmat koirat käyny noista vakavemmista ongelmista nyt tarkeissa ja molemmat pitäs olla aika hyvällä mallilla toipumassa :) Yks silmäreissu olis vielä mutta näyttäs sekin olevan aika jees, tuskin siinäkään ylläreitä tulee. Olisko noi ehkä vaik hetken vähä parempionnisia? Saisko vaik pitää kesän verran eläinlääkärivapaata, ois aika jees :D

Turha toivo minnekään salille mennä, toi niska on niin kroonisesti jumissa ettei se kohta edes taivu mihinkään. Oikeestaan se on ollu jo kuukauden, koko ajan vaan pahempi ja noit hedareitaki pukkaa kokoajan. Ilmeisesti se on oikeesti ihan pakko kattoa joku hieroja täältäpäin ja mennä runnouttamaan se auki...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 20:34:58

piste: Voihan ton ajatella niinkin päin, että tavoitteellisesti hevosten kanssa toimiva nainen on kumppanina vaativa, koska se nimenomaan edellyttää melkeinpä sitä, että mies on samanlainen. Eikä tollasia miehiä niin paljoa ole. Ihan sama jos miehellä olisi joku harrastus mikä vie paljon aikaa ja rahaa, niin kyllä sekin naisia karsii ainakin jonkin verran.

Niin se vaan on, jos jollain on joku asia noin hallitseva osa elämää, niin kumppanin on melkeinpä oltava sitten samanlainen, jotta sen ymmärtää ja elämät saadaan sovitettua yhteen. Esim. bodareilla on ton takia melkein aina joku fitness tai kehonrakentaja nainen sitten, koska se näkyy niin paljon arjessa ja noiden mieltymykset kumppaninkin kropan ja ajatusten suhteen on aika tarkkoja ton elämäntyylin takia.

Mut joo kyllä tuolla kuvaketjussa oli todella paljon kauniita naisia. :)

Päivämäärä:   8.4.13 21:00:45

Niinpä...
Mut kuten sanoin, hevosnaiset ovat kauniita naisia!!!
Siitä vaan ei pääse mihinkään!!!!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 21:06:00

Saakos näin nuori kattoa harry potterii :) no mä katon kuitenkin ku ei oo kukaan vahtimassa...

Aikani kuluksi surffailin kaikenmaailman nettikauppoja ja taas tuli tilattua kaikkee tuikitarpeellista :D ja jotain mistä voi tulla jollekkin muullekkin kuin ittelle kiva fiilis ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 21:10:43

Mission: Mullaki olis tänään ollu punnertelut, mutta unohdin ihan koko jutun ku pelleilin ton viihdepaketin asetusten kanssa. Nyt ei enää viittii, ku ei voi syödäkään mitään palautumiseen. Noh, huomenna sitten taas. Ei toi nyt niin nuukaa ole. :)

piste: Jep jep, mut justhan me tossa pari päivää sitten todettiin, että se on kuitenkin sitä pintaa vaan ja se mikä sitten lopulta merkkaa on se mitä sieltä sisältä löytyy. ;)

maasturihörhö: Mäki kattelen tossa tota potteria sivusilmällä, mutta toisaalta vois kyllä kohta kattoa ton uusimman game of thronesin. Se on kuitenkin enemmän mun makuuni. :p

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 21:16:06

Ilmankos tääl on hiljasta ku näköjään tulee housekin :) ei toi potteri nyt kyllä iske, katotaan housea :)

Päivämäärä:   8.4.13 21:17:51

Jaha, hörhö lahjoo jotakuta, kerro heti! :D

Minski, mä tuun teille :D Otan koirat mukaan ja tuun sinne, koirat mahtuu toiseen niistä sun tuoleista ja mä otan toisen. Ja telkkarin. Sä oot kuitenkin vaan siinä tietsikan äärellä ni ei varmaan haittaa :p Ja sen viihdepaketin kaiken tarjonnan voit ohjata siihen telkkariruudulle sit, et sä sillä mitään kumminkaan tee :p

GoT pitää kyl viel tänään tsekkaa, menee boxille parhaillaan...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 21:25:38

mainoksii...
No eiks lahjat oo kivoja? :) enkä kerro... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 21:32:19

Mission: Haha, no joo toi on kyllä aika sohvaperunan unelmapaketti, kun tuolta pääsee suoraan katsomoonkin ja tuolla on joku tollanen ilmainen ohjelmakirjastokin mistä voi katella kaikenlaista. Noita on tosi nopea ajastaa netistä ja mä laitoin tossa hetkessä yli 50 ohjelmaa tallennukseen. Oikeastaan kaikki vähänkin kiinnostavat elokuvat huhtikuussa ja jotain sarjoja kanssa. Eihän tallennustilasta silti mennyt kuin vähän reilut 50h eli melkein kaiken mikä vaan tulee ja vähänkin kiinnostaa voi kyllä tallentaa tohon tilaan. Tosin noi ei vissiin säily kuin 90 päivää tuolla, mut eiköhän sitä tossa ajassa ehdi katsoa sen mitä katsoo.

Kaivoin myös kaapista koaksiaalikaapelin tohon, niin sain ton boksin kotiteatterini kiinni digitaalisesti. Ei taida vaan olla monikanavaista ääntä monillakaan kanavilla, mutta jotain ohjelmia on ihan kiva katella noinkin, kun on vähän paremmat kaiuttimet stereoäänen kanssa. Ihan hyvä kuvanlaatukin tossa on, mutta vähän joutuu käyttämään noita telkkarin kuvansäätöjä tossa parantelussa. Harmi kun ei tolla saa HD kanavia. Pitäis olla se kuitu, niin kuin Niinalla on. Niin ja on tossa spotifykin tosiaan, jos sitä haluaa kuunnella. Siis se premium, kun mulla on sekin.

En oo kyllä vähään aikaan pitänykään mitään kunnon leffailtaa. Täytyy varmaan pistää todo listalle sekin. :) Mut aika reiskaa kyllä, että tollee tuolit valtaat. :D

Päivämäärä:   8.4.13 21:33:46

Miks ei mulle tuu mitään ohjelmaa nyt? Tai olis tuolla kutosella auton tuunausta med West Coast Customs. Ne muuten tekee hienoja, katoin sillon aikoinaan Forssassa asuessa MTV:ltä pimp my ridea.

On nuo meidän pojat muuten aika hienoja <3 Vetivät hirveetä rallia ympäri aitausta kun olis pitäny lähteä talliin. Ne on kyllä jo tosi isoja pystyyn hyppiessään, aika vaikuttavan näköistä :o Toistaiseksi on kyllä taluttaessa pysyneet ihan kiltisti neljällä jalalla, ja toivottavasti pysyvät jatkossakin.

Päivämäärä:   8.4.13 21:34:15

Hörhö, eipäs heittäydytä salaperäiseks ;) Mut lahjat on kyl kivoja :)

Lähettäjä: Masa Savosta 
Päivämäärä:   8.4.13 21:35:53

hyvää iltaa kaikille... taas on aika vierähtänyt tänne kirjoitelusta... kyllä on taas mukavaa päästä tänne mehtään rauhan keskelle kotkan vilskeestä ja ei sieltä sattunu emäntää löytymään mukaankaan... ei oo kaupunki miun paikka

Päivämäärä:   8.4.13 21:41:52

Niina sä katot ihan vääriä ohjelmia :p

Minski, kauheeta kuunnella tommosta luxusta, mä otan kesäloman nyt ja tuun kattoo telkkarii kunnes silmät on neliöt :p No saat sä sen toisen tuolin, jos siihen asti eksyt koneelta, laitetaan kato koirat sitte nukkuu sun sänkyyn :D Onks parempi? Sähän muistaakseni just tykkäät siitä että koirat on sängyssä :p

Moi Masa, tänne vaan takasi, tääl on kaikilla aina niin mukavaa :)

Päivämäärä:   8.4.13 21:43:26

No tosta hevosnaisen sisälmyksestäkin voin sanoo, et ne jos joku ymmärtää hikeä, paskaa, pakkasta, sadetta, myrskyä, kuraa, rapaa, räntää, nälkää, kiukuttelevia elollisia, väsymystä, veetutusta...loputon lista!!!
Ja ne ei jaksa tapella enää miehen kanssa;).

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 21:48:56

piste: Toihan on aivan selkeesti tuollanen offroad lista... :D
paitsi meitillä varmaan nuo autot kiukuttelee :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 21:54:58

Niina: Joo eipä sieltä tänään oikein mitään tuu. Mut mäki tossa sen takia ajastelen paljon noita ohjelmia, että vaikka en kaikkia ehdikään kattoa millään, niin on sitten tämmösissä tilanteissa ohjelmia mistä valita, kun laittaa niitä kunnolla talteen. :)

Iltaa Masallekin o/ Missäs oot ollu ja koska viimeksi kävit täällä, kun nimimerkki on ihan outo.

Mission: Heh, no joo on tässä itekin vähän hämillää ton kanssa, että näinkö sitä vaan voi naputella katseltavaa talteen. :) Hah, no koirille voidaan tehdä joku peti johonkin muualle paitsi sänkyyn. Mä ainakin meinasin nukkua sängyssä ja varmaan säkin joudut sit nukkumaan mun vieressä, jos tollasta maratoonia meinasit. :D

On mulla sitten tossa mediacentterissä muutama sata elokuvaakin mitä voit katella, niin että silmät menee neliöistä vaikka vielä kolmioiksi. =)

Päivämäärä:   8.4.13 21:59:03

mä toivon vaan että kaikki maailman parit löytävät toisensa ulkonäköön katsomatta. ennemmin tai myöhemmin....
mulla on mission kanssa niska ollu iät ja ajat jumissa niin että siihen on jo tottunu...nyt sit availtiin vähän jännityksiä ja mobilisoitiin nojalla nii tuntuu oudon kevyeltä...pieni muutosnun tuntuu...mulla nuo niskanikamien virheasennot on lähtösin lantiosta, nyt vihdoin löytyy syyt ajoittain temppuilevalle selälle...nii ja noille niskoille :)
niin...ja kiitos kauniit :)

Päivämäärä:   8.4.13 21:59:11

oisko viimeks tullu kirjoteltuu joku 3-4 viikkoa sitten.. joo en ole ihan aktiivisin kirjoittelia =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 21:59:14

Mitä ihmettä ja ihmeellistä se hörhö on intternäätin ihmeellisestä maailmasta löytänyt, uskaltaako edes olla utelias? :D

Hitto, että pitikin vilkaista "ihan pikaisesti" sennulan kuulumiset. Mun piti vain heittää laukku nurkkaan, kiskaista lenkkarit jalkaan ja lähteä liikuttamaan wobbly bitsejä. Sana "potter" hyppäs heti silmille ja sit muuten hyppäs ruoste soffalle. Damn ;)

Btw, uudet B&J core-maut ovat saapuneet lähikauppaan. Voihan... Mutta mutta mutta, kismetkin on nykyään jäätelö! Se vei (tällä kertaa) voiton noista isoista syntisatseista, superduper :)

Ei nyt pysty keksittymään. Mainostauolla sitten.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 21:59:24

piste: Heh, no joo mut eihän toi nyt sit oo taas hyvä juttu suhdetta ajatellen, jos ei noista jutuista riitä ollenkaan ymmärrystä miehelle, kun kaikki energiat on kulutettu siellä tallilla. Tostahan tulee ihan sellanen mielikuva, että sieltä talleilta tulee takaisin ihan rättiväsynyt nainen, joka haluaa vaan syödä iltapalan ja mennä suihkun kautta suoraan nukkumaan.

Päivämäärä:   8.4.13 22:01:57

Oho, täällä eräät jo (viimeinkin!) sopivat treffejä elokuva-illan muodossa :p Hyvä, hyvä =D

Tervetuloa takaisin Masa Savosta. Mie ainakin muistan tuon nimimerkin, taisi olla aika nuori tyyppi kyseessä...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 22:04:29

ruoste: Hahaha, ei vitsi mua nauratti taas noi sun jutut. Sä oot jotenkin niin hassu nainen. :D Ihan onnesta soikeena noista jätskeistä ja potterista. Voin melkein tässä sieluni silmin nähdä miten tyytyväinen hymy kasvoillas sä istuskelet siellä mukavassa asennossa sohvalla ja kattelet telkkaria. Sut olis varmaan hyvä lepytelläkin niin, et jos olis tehny jotain vähän tuhmaa, niin tois vaan mukanaan tarpeeksi B&J jäätelöä ja pyytelis anteeks. Sit ennen kuin ehtis ees kunnolla pyytää anteeks, ni yks olis jo lusikka suussa *nom nom, ai mitä, joo saat saat* =)

Päivämäärä:   8.4.13 22:05:53

"mobilisoitiin nojalla" nojatuolin nojalla? eiku nikamia...nikamia mobilisoitiin.

Päivämäärä:   8.4.13 22:09:28

joo ikää on 26

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 22:09:41

ruoste: Saahan sitä utelias olla, mutta ei se nyt varmaan auta :D sellanen toivelahja mikä osu silmään...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 22:11:09

Ooh miten herttaista, olen aina halunnut kuulla olevani "hassu nainen". :D Eikö tuo lepyttelykikka muka tepsi kaikkiin naisiin? Sellainen tyyppi, joka tajuaa tarjota herkkujäätelöä juuri oikealla hetkellä... That one's a keeper ;)

Päivämäärä:   8.4.13 22:11:41

Kummispäin kolmioiks ne silmät sitte menis? Varotuskolmioiks? :D Voi kyl olla että pari yötä Minski heräilis karvasten narttujen seasta, noi on nimittäin mestareita hiipimään sänkyyn vasta kun ihmiset on niin unessa ettei ne herää, ja mä oon mestari kattomaan leffoja toista silmää lepuuttaen ja niin että "mä vähä aikaa lepuutan silmiä ja kuuntelen vaa" :D Aamul ois muuten niskat jumissa...;)

Niina :p Onneks toi Minski on muuten helppo löytää, vohveleiden tuoksu ja mediakeskuksen loimotus, ei voi erehtyä ;)

Ruoste on kyl ihana, mä laitan sen purkkiin ja tuon tänne kotiin, ihan vaan siks että silt vois kyllä oppia semmost elämänasennetta mikä multa ainakin puuttuu :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 22:19:37

hörhö, parhaat lahjat ovat juuri sellaisia, että ne oikein kirkuvat, että saajan elämästä puuttuu juuri tällainen juttu. Niissä on sitten niin sanotusti ajatusta. Sen ajatuksen huomaa aina ja pienikin tällainen juttu voi tehdä saajan hyvin, hyvin iloiseksi. Mää arvaan ja toivon, että olet löytänyt kummilapsellesi jonkun ihkun, pörröisen nalleasun, sellainen olisi niin hieno! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 22:23:48

ruoste: No en keksinyt parempaakaan sanaa tohon. Mutta siis oon aina ihaillu tota sun elävää kirjoitustyyliäs. Jotenkin sä osaat kirjottaa niin, että siihen sun tilanteeseen on todella helppoa eläytyä ja siitä alkaa välittömästi tulvimaan mielikuvia susta. Toi on jotenkin ihan käsittämätöntä ja sitten kun sä oot vielä noin iloinen ja tollanen hassuttelija, niin noi sun jutut pistää kyllä väkisinkin hymyilyttämään ja saa hyvälle tuulelle. :) Että joo, sillee hassu sä mun mielestä oot ja ehdottomasti ottaisin ton kohteliaisuutena. Ei tohon kovin moni kykene ja oot kyllä sellanen harvinaisuus tossa asiassa. Ainakin jos mun mielikuviin on uskominen. :)

Niin ja tokihan naiselle pitää herkkuja tuoda. Mä oon vielä siitä hyvä tossa, että naiselle jää enemmän kaikkea hyvää, kun mä syön niin vähän esim. karkkia yhteisestä pussista. :D

Mission: Jaa-a, no ei ne varmaan kauaa niin olis, kun ne olis taas sellaset suuret mollukat josta sit takas neliöiks. =) Mut vai että karvaiset nartut sinne tunkis salaa mukaan. Joo sellasia ne naiset kyllä on. :D Mulla on muuten sänkykin tossa sillee hyvin, että myös sieltä voi katella telkkaria ihan sujuvasti ilman että niskat menee nurin. Mut joo tietenkin täällä on toi mediacentterin loimotus, vohveleiden tuoksu ja sit katolla on iso lippu missä lukee "Minski". :D

Mut hei toi ruoste on kyllä mun. Mä hokasin noi sen piristävät vaikutukset jo aikoja sitten. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.4.13 22:24:30

Kyl mul on ollu muuten jännä päivä. 9-16 koulua, neljästä noin seittemään opiskelua, vajaa kolme tuntii heartbeatin kattomista ja nyt siirryin sänkyyn jatkamaan lukemista... välillä tuntuu silt et tartteisin elämään vähän muutaki sisältöö ku vaan tän opiskelun... ehkä...

Ja noist jäätelöist ja lepyttelyst tuli mieleen et oon vähän turhanki helppo ihminen. Teet, suklaat ja halimist nii on taas kaikki iha hyvin :D

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   8.4.13 22:26:07

Iltaa! Ja jihuu, seitsemän päivän ankaraakin ankarampi työputki takana. Huomenna ois vapaapäivä, jee... Pitäisköhän lähteä bilettämään kylille ja vetää hirveet paavit. Kontata sitten kotiin kolkytviis kilometriä ja nukkua koko huominen päivä????...No, ookoo. En taida jaksaa, vaan tyydyn hooteenettiin. Siitä ei tule niin paha krapula:)

Päivämäärä:   8.4.13 22:27:51

Joo, palanen ruostetta myös tänne, jos täällä aletaan kerta jakoa tekemään! Vastaavasti miulta joutas eteenpäin lahjotettavaks aimo annos skeptisyyttä, varovaisuutta ja rauhallisuutta... Tilalle tarttis iloisuutta, positiivisuutta ja paljon uskallista heittäytyä, kokea ja elää! Tuli taas niin sellanen "auts, tuo sattu" -olo, kun Cheek laulaa, että "kaikki kuolee, mutta kaikki ei muista elää". Niin tottahan tuo on, ja mie oon tähän asti kuulunut tuohon jälkimmäiseen kategoriaan. Jollain tarttis päästä nyt elämässä eteenpäin. Tuommonen ruosteen elämänasenne ja huumorintaju auttas siinä varmasti paljon :) Mutta B&J on ehkä parempi yrittää jättää väliin, tai kohta ei pääse enää lenkilläkään eteenpäin, paitsi pyörien :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 22:29:16

Kyllähän tollanen saksalainen supermalli osaa karvaisia narttuja arvostaa, ei se Minski varppina olis yhtään pahoillaan jos heräisi kolme pimua kainalossa :P

Hei, mäkin olen kyllä oikeasti sellainen naamaa mutristeleva mörkö ja äkäinen pikku myy, ainakin välillä, mutta tällaiset pienet asiat, kuten leffat, jäätelö ja ööö karvaiset matot saavat mut pursuamaan vaaleanpunaista hattaraa ja vaahtokarkkeja ja auringonsäteitä ja huonoja vitsejä. Happy little elf :P

Päivämäärä:   8.4.13 22:34:51

Minski, mä oon kyl jo aikoja sitte kehottanu ruostetta rupeemaan joksku kirjailijaks kun sil on noin hyvät lahjat siihen. Nii ja nyt Niinakin tunkee osingoille :D Pitäiskö se jotenkin jakaa? Majotetaan se sinkkujen kesken aina pari päivää kerrallaan jakamaan oppejansa maailmankatsomukseensa :D

Mun mielestä Niina noi ei kyllä ole sun luonteenpiirteitä ollenkaan. Sä oot semmonen tosi lämmin, hirveen kiltti ja empaattinen, rauhallinen mut jalat maassa -tyyppi. Oon ihan varma että viel kun joku mies tajuaa sut kaivaa sielt kiven alta itselleen niin noi sun itsetuntopaholaisen rippeetkin on pyyhkästy samantien jonnekin hornan tuuttiin, ja parempaa naista saa ettiä. Siin on yks semmonen nainen ihan varmasti jolla riittää niin paljo rakkautta ja semmosta seesteistä iloisuutta että kukaan ei kykene tappelemaan sun kanssa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 22:38:54

min: Oho, no sähän oot ollu ahkera sitten. Varmaan aika rankkaa, mut luulis tolla menossa sitten ainakin valmistuvan ihan ajallaan ja nopeammin tienaamaan. Että lopussa se kiitos sitten seisoo. :) Mikäs susta muuten sitten isona tulee? :D

pikku suukko: Haha, no joo tossa skenaariossa toteutuis ainakin aika hyvin se sanonta, että "raskas työ vaatii raskaat huvit". :D Hauskoja mielikuvia kyllä, mut ehkä tohon nollaamiseen joku vähän kevyempikin versio riittää.

Niina: Jaa säkin haluat osingoille ruosteesta. :D No en kyllä voi moittia sua, on se jotenkin niin pirteä aina. :)

ruoste: No juu en kyllä olis lainkaan pahoillani tosta. :D Olishan siinä varmaan mukavan lämmin nukkua ja mä tykkään kyllä nukkumisesta ja loikoilusta. Ihan lemppareita, varsinkin kun on masu täys jotain hyvää.

Mut tietty kaikilla on joskus niitä huonojakin päiviä. Susta vaan tulee useesti noita positiivisia viboja ja sä oot jotenkin tollanen iloinen hassuttelija mitä tossa kuvailin. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 22:43:04

Mission: Joo ruosteella on selkeesti talenttia. Mut toihan olikin loistava idea, että pistetään ruoste sinkkujen tourille ja se käy vuorollaan piristämässä jokaista ja levittää hyvää mieltä. :D

Päivämäärä:   8.4.13 22:43:43

min, äläpä kitise siellä, täst ei oo montaa viikkoa kun tyttö senkun ramppas bilettämässä joka toinen päivä monta viikkoo :D Tarvii sitä sitte välil "vähä" opiskellakin :p

Minski, noi karvaset potkii :D Ei oo yhtään hauskaa kun on selkä ja joskus reidet ja jopa rinnasta on löytyny raapaleita, mä en oo ees heränny :D Yleensä oon kuitenkin semmonen että jos joku muu nukkuu levottomasti vieressä ni heräilen ja väistelen pyörimistä mutta sit en kyl ite herää yhtään siihen että koirat vähä runnoo ;) Ja noil on muuten aika hitonmoiset reisilihakset, Minski saattas löytää ittensä aamulla lattialta :p

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 22:44:25

Ruosteesta tulee nää mieleen: http://simpsonswiki.net/wiki/The_Happy_Little_Elves

Ettekä te kerkiä ruostetta saamaan kun asutte NIIN kaukana, mulla on purkki jo valmiina mihin sen nappaan ja hyllyssä katottuna paikka valmiiks :D
Sieltä voi maanantaisin sit raottaa hattaroita ja auringonpaistetta ittellekkin :D

Päivämäärä:   8.4.13 22:45:01

Mission, ei tuommosia saa sanoo, mutta tulee melkein tippa linssiin ku oli niin nätisti sanottu :'(

Mulla on taas ranne kipeytyny jostain, ja tietenkin se on just se hiirikäsi/naskalikäsi/kaukosäädinkäsi/puhelinkäsi. Pitänee näyttää sille jotain linimenttiä yöksi. Ootteko niskajumit muuten kokeilleet niitä back on trackeja? Tai jotain lämpötyynyjä/ viljapusseja?

Päivämäärä:   8.4.13 22:46:23

Hörhö, noi on kyl ihan ruoste :D Mut sulle tarvii kyllä antaa ne maanantait, se on ihan selkee juttu :D Mä otan kyllä tiistait koska mä oon laiskimmillani aina sillon, se on mun viikon huonoin päivä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 22:48:28

Mission: No luuletko etten ole jo varannut seinän puoleista paikkaa itelleni ja siis toi sänkyhän on sitten 160cm leveä johon mahtuu kyllä ja se peittää kokonaan ton alkovin. Otin myös oman peiton joka on kiinni mun puolella sänkyä, joten sitäkään ei voida varastaa. Oon kuin sellanen perhosen toukka kotilossaan siellä, turvassa potkuilta ja lämpimässä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 22:50:40

Voi kiitti Minski <3 ja kittii te muut. Ette tiedäkään, miten pieneksi olen itseni lähiaikoina tuntenut ja miten iloiseksi pari ystävällistä sanaa mut tekevät. Siis vielä iloisemmaksi :)

Niina, minä kärsin päivittäin ihan samoista fiiliksistä, siis siitä, että elämä menee ohi ja kaikki muut ovat saaneet siitä kiinni. Niihin tuntemuksiin ei saa jäädä vellomaan. Täytyy muistuttaa itseään siitä mitä osaa (sulla vaikka kädentaidot), mistä nauttii (hevosesi) ja mitä kaikkea hyvää tuleva VOI tuoda tullessaan sen sijaan, että märehtii huonoja lähtökohtia ja omaa onnettomuuttaan. Sulle suosittelen edelleen pientä irtiottoa, sillä varovaisuudesta pääsee vain tekemällä. Vähän kerrassaan, pieniä asioita, kaikkea kivaa... Niihin isompiin juttuihin joutuu joskus totuttelemaan laastaritekniikalla - kertarepäisyllä. Kirpaisee hitosti aikansa, mutta olo helpottaa kyllä kun homma alkaa sujua :) Estot lähtevät elämällä!! T. toinen arkajalka, jänöjussi ja ujopiimä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.4.13 22:52:23

Minski, en ny tiiä kuinka äkkii onnistun valmistumaan... mut toivottavasti sitten joskus :) kun nyt vaan jaksais pitää ittensä kasassa ja sais kursseja suoritettuu... ja isona must tulee varmaanki jonku kunnan ympäristövastaava, ei vielä tiiä :) ja jos pääsen helsinkiin niin sitten tää mun pakkani vast sekasin onki :D

Missi, kyllä kitisen! Vaikka ihan sit vaan periaatteen vuoks :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   8.4.13 22:58:21

Mä olen kyllä jetsulleen samaa mieltä Missionin kanssa, miten Niinaa kuvailit :)

Ruosteesta vois tulla semmonen lohikäärme, minkä muumipeikko purkitti ja otti lemmikiks! :) Tosin muumimamma ja Nuuskamuikkunenhan selitti että lohikäärmeet kuuluu luontoon, eikä siitä sit mitään tullu. Mut siis, me kaikki kohdeltais Ruostetta hyvin ja tarjoiltais beniä ja jerryy, ja kaikki ois hyvin! :)

No. on tosi kaunis!

Päivämäärä:   8.4.13 23:01:09

täällä ainakin vaikkei paljoa kirjoittele lueskelee vaan niin tulee kyllä aina hyvälle tuulelle =)

Päivämäärä:   8.4.13 23:01:11

Minski :D Mä nauran ääneen sille kapaloidulle toukkakäärölle paketissaan seinän vieressä :D Mutta ei hätiä mitiä, meitin toinen suippokuono selvittää semmosen kapaloinnin alta aika yksikön kun haluaa peiton alle viereen, se vaan tökkii tolla nenällään niin kauan sinne väliin että on lopulta sukeltanut sinne koko koira :D Hyvin koulutettu ;)

Mulla on kyllä nyt keväällä tullu joku semmonen herääminen monivuotisesta horroksesta että pikkuaskelin eteenpäin. Asenteenmuutosta se vaatii. Mutta ihmisten ilmoille oisin tuskin minäkään mörköluolasta ihan omin avuin uskaltanut, on se ihan hitsin hyvä että joku houkutteli :D Ite en kyl ois mitään laastareita repiny, varsinkin kun oon jotenki laastaroinu itteäni ihan muumioks tässä muutaman vuoden aikana vähän niinku huomaamattani...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 23:01:29

ruoste: No kiva että piristi ja en tiedä miksi en ole tota aikasemmin sanonut. Kai mä oon jotenkin typerästi ajatellut, että kyllähän sä varmaan ton tiedät ja oot tottunut tollasta kuulemaan jatkuvasti. Mut jotenkin toi on sellanen sun perusluonne ja sellanen iloisuus susta välittyy hyvin tännekin asti. :) Toi on kyllä hieno asenne elämään.

min: Jooh, sellastahan se on. Kai tossa pitää hakea se oma sopiva balanssi. Ettei kuitenkaan polta itteään ihan loppuun ja paina niin että pää hajoo. Kuulostaa kyllä hienolta. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 23:02:20

Voi jehna, en mä taida uskaltaa enää lähteä ton hörhön kanssa mihinkään... Onks siellä purkissa pörrömatot ja kylpyamme? Sit en pistä hirveästi vastaan jos lähestyt törppö kädessä. Purkissa olisi oikeastaan aika turvallista ja rauhallista. Mikäs siellä köllötellessä :)

Mä taidankin irtisanoa tän läävän sopparin ja muutan teille, siis jokaisen luo, jooko? Oon muutenkin liikkuvasta sorttia, kyl tää kuvio hei saadaan onnistumaan :) Perjantai on MUN huonoin päivä joten saanko sen vapaaksi?

pikku suukko, kyllä me sulle saadaan morkkis aikaan ilman alkomaholiakin, jos tuulettua haluat. Siinä mielessä ilta hötölässä voi olla ihan yhtä huono idea kuin ilta kylilläkin, mutta rasittaa maksaa vähemmän ja taksirahatkin säästyvät. Tykkäätsä viuhahdella? Ehdotan, että räpäiset itsestäsi alastonkuvan, tuikkaat sen tonne "arvioi ikäni"-topaan ja sit yrität juosta karkuun. Katsotaan miten pitkälle pääset :) Eikös vinkkupäissään yleensä saada jotain tällaisia ideoita?

Päivämäärä:   8.4.13 23:05:47

Juu, Minski, ei jaksa illalla muuta kuin kömpiä kullan kainaloon...
Hyvinkin hörhömäiset on tän hevosnaisen harrastukset;)!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 23:08:19

Mission: No mitä, eiks muka ollu hyvä plääni suojautumiseen. :D Laitan vielä munarit päälle, niin ei potkutkaan tee yhtään kipeetä ja lihotan ainaki 20kg, niin ei tota kääreen mahtiakaan murreta ihan noin vaan kuonoa työntelemällä. =)

Mut se on kyllä hyvä, että horros alkaa katoomaan. Niinhän se tähän vuodenaikaan kuuluukin olla. :)

Päivämäärä:   8.4.13 23:09:44

Voi noita teidän juttuja =D

Mun kipeytynyt käsi yrittää mennä nyt nukkumaan. Hyvää yötä Päivän Piristykselle, laastaroituneelle muumiolle, toukalle kotelossaan, sekä kaikille muille, joita ei nyt tässä erikseen nimeltä mainittu! Huomenna palataan!

Päivämäärä:   8.4.13 23:09:46

tai sitten perjantaisin kukin vuorollaan piristää ruostetta

Päivämäärä:   8.4.13 23:10:30

kiitos pauke. ihan tavallinen kotihiiri minä olen :)
Ben ja jerry on kyllä sellainen valjakko, jolla murheet ja harmitukset häipyy....kaipa kelpuuttaisin lepyttelyyn itsekin...tosin muutkin keinot on ihan sallittuja...ah, mun ylänaapurilla on taas jotkut televisiobileet...kiva yrittää nukkua...

Päivämäärä:   8.4.13 23:11:04

Ruoste: "Voi jehna, en mä taida uskaltaa enää lähteä ton hörhön kanssa mihinkään... " enää? Mmm-hym, vai niin ;)

Perjantai on mun hyvä päivä, mä oon joko energinen tai sitte väsyneen onnellinen, voit tulla ruoste tänne sillon, saat olla rauhassa tai tartutan suhun jomman kumman, energian tai löhöämisen :D

Hei tyypit, mä en oo lainkaan vailla mitään itsetuntobuustausta tai kehujen kerjuuta, mutta ois mielenkiintosta tietää minkälaisena te "näette" mut? Ei tarvi romaania mut parilla sanalla? Tosi vaikee jotenkin miettiä että mimmonen kuva itestä tulee netissä muille...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 23:11:32

Ai sullakin on Mission kulunut Salvequickiä ja Hansaplastia lähivuosina. Mä taidan olla jo ihan kokovartalokipsissä ja kevään kunniaksi ostin vielä tollasia sööttejä Hello Kitty-laastareita koristeeksi. Joku tota kuorta vähän yrittää nakutella rikki mutta saas nähdä, miten rapisee :P Kirpasee kyllä niin muikeasti, kun laastari tarttuu herkän hipiän ihokarvoihin, ettei hirveästi huvittais yrittääkään irrotella. Eikä sua loppujen lopuks tainnut olla ollenkaan hankala houkutella ulos sieltä mörköluolastasi? :) Kandee rakentaa sellainen miniluola vaikka sängyn viereen. Sinne voi kömpiä hetkeksi jos mörötyttää, mutta pidempiä aikoja siellä ei sovi kökkiä.

Kevät, mikä ihana tekosyy, sekä tietenkin poj... pajunkissat :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.4.13 23:12:33

Mä muuten tykkään sinkkulast tän positiivisen asenteen takia :) ihanaa lukea miten muut kannustaa ja kehuu toisiaan. Toisten kehuminen on muuten hieno taito :) (terveisin joku ihme tunnevammainen ihminen joka ei osaa kehua tai sättiä muita ihmisiä)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 23:14:22

Se on ruoste toi keltanen purkki mikä odottaa :) http://aijaa.com/bCDHhw kun sinnehän on tuollanen ruosteen oloinen kevätpörriäinen jo kiipeemässä :D
Tottakai purnukassa on kokolattia karvamatto, kylpyamme vaaleenpunasella kylpyvaahdolla ja ben&jerrys tulee suoraan hanasta...

Päivämäärä:   8.4.13 23:17:45

Minski, kyllä siihen muuten keinot keksitään jos nyt noilta karvasemmilta keinot loppuu ;)

Öitä Niina!

Min, sä oot niin pieni vielä, ala harjottelemaan :) Se on se sunikästen ympäristö, vähä pahasti kilpailuviettistä eikä niin kovasti kannustamista, kyl se sieltä tulee iän myötä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 23:22:37

Hyvää yötä Niinalle o/ :)

piste: No toi oman kullan kainaloon kömpiminen ei ole lainkaan huono harrastus. Päinvastoin, joten pisteet nyt ainakin siitä. ;)

no.: Kunhan saan ton pakastimen sulateltua, niin mun pitää varmaan varata tota B&J jädeä kunnon varastot pakkaseen, kun kaikki naiset selkeesti himoitsee sitä. Vaikka kyllä mäkin tiedän muutamia muitakin aika takuuvarmoja piristyskeinoja. =)

min: Totta, täällä on kyllä hyvä ilmapiiri. :) Mä tykkään myös katella välillä motivaatiovalasta. Sen sijaan lannistajakuha on pannassa. :D

Mission: Nyt pistit kyllä aika paha tällee lonkalta. Pitää hakee lasi vettä ja yrittää vähän tuumailla.

Päivämäärä:   8.4.13 23:27:12

Ruoste, laastarit ja pojunkollit :D Joo ei se sit sillee vaikeeta kai ollu, tekosyyt on lopussa :D Nii ja mörölle tietysti hyvä kun se on palkitsevaa ni ei mee heti takas luolaan mököttämään :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 23:29:49

Nati nati Niina!

Samoin min, näiden ikiketjujen vire pysyy aika hyvin positiivisena, ja siksi täällä jaksaakin roikkua päivästä toiseen. Hahmot tulevat nopeasti tutuiksi ja kukapa sitä viitsisi tutulle, kivoille tyypeille veetuilla? Paitsi välillä... :P Puskanikit eivät myöskään kovin helposti tule näihin huutelemaan vaikka mieli varmasti tekisi, kiitos siitä :)

Mission on jännä tapaus :) Olet välillä aika kova suustasi ja lausut reippaasti (ja ihastuttavan värikkäästi) mielipiteesi asiasta kuin asiasta, mutta silti onnistut olemaan aina miellyttävä ja hauska. Olet selkeästi itsevarma tyyppi, muttet röyhkeä, vaan sopivan nöyrä mutta silti vahva. Kadehdittavaa :) Tiedät tasan mitä teet ja haluat ja tartut myös tomerasti tuumasta toimeen saavuttaaksesi haluamasi. Huolehdit pienistä karvaisista lapsistasi todella hyvin, on aina kiva kuulla niiden toilailuista, ja ikävä kuulla niitä koskevia huonoja uutisia :/

Luulen, että jos joskus eksyisin vaikakpa viihteelle Missionin kanssa, tulisimme alkuun loistavasti toimeen, mutta putoaisin melko pian hengästyneenä kelkasta :D Mission muuten pukeutuu pääasiassa mustaan, sylkee mainstream-musaa päin ja kiroaa radiokanavien hittilistat alimpaan helvettiin, mutta tykkää salaa Adam Lambertista ja ehkäpä jopa P!nkin uusimmasta... :P Härski muija vaahtokarkkisydämellä. Loistotyyppi!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 23:37:02

Mission: Susta tulee ekana mieleen oikeudenmukaisuus. Oot varmaan sellanen ihminen, jonka kanssa on helppoa olla, jos sua kohtelee hyvin. Sit taas jos ei, niin sä annat heti sen näkyä ja kuulua. Sä oot ehkä vähän neutraalimpi tossa tyylissäs, mut sulla on kanssa monesti tollasia koomisia ruostemaisia huurimopläjäyksiä mille saa nauraa. Et varmaan oot aika huumorintajuinen ja positiivinen ihminen, kunhan seurakin on sen mukaista, että se tuo sussa ton puolen esiin. Niin ja eihän sun eläinrakkauttakaan voi vähätellä, kun niin niitä koirias hoivaat ja sinnittelet ite, jotta niillä olis kaikki hyvin. Kaipaat myös varmaan läheisyyttä aika paljon, koska muistan kun sanoit, että se loppuu aina miehiltä alkuinnostuksen jälkeen. Niin ja tietenkin toi, että oot sellanen yökyöpeli ja aamu-uninen, jonka kanssa olis hyvä olla edes suunnilleen samassa ryhmissä.

No siinä nyt jotain havaintoja ja mielikuva sen pohjalta millaista mielikuvaa oon muodostanut. :)

ps. Ai niin sä oot kyllä aika söpö kanssa, kun uhkailet tollee niin kuin nytkin, että siellä on piilossa jotain konsteja joilla mission saa kyllä lopulta tahtonsa läpi. ;D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 23:40:44

Ruosteella on kyllä toi sana hallussa :) sehän vois meistä kaikista tehdä tuollasen "profiilin" :)

Tämä kiteyttää missionin aika hyvin mun mielestä "Härski muija vaahtokarkkisydämellä. Loistotyyppi!"

Päivämäärä:   8.4.13 23:42:28

Oho ruoste, aika cool :D Kyllä toi vähän kuulostaa meikäläiseltä :) Tosin siitä kyllä puuttuu se että tiedän vaan joistakin asioista tasan tarkkaan mitä haluan, sitten osa on aika pimennossa... Nii ja et olen myös jonkin verran laiska, ja totaalinen haaveilija vaikka oonkin aika tasapainoinen. Nii ja mähän osaan olla viihteellä ihan sujuvasti myös rauhallisesti naureskellen maailman menolle, aina ei tarvii riehua :D Ehkä pahin patouma kyllä pitää olla otettu irti saman puolen vuoden sisällä, muuten menee liian kovaa kun päästetään irti pitkästä aikaa :p Mut kyllä mä ilmeisesti oon onnistunut aika omana itteneäni juttelemaan vaikka ihanihan kaikkea ei viittikään aina kertoa. Kiitti! Nyt täytyy tosiaan huolehtia pienistä karvasista ja käyttää ne pikaisella iltapissalla, palaan viel...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.4.13 23:42:48

Minski, meribiologiaa kun tykkäisin opiskella niin toi motivaatiovalas oli kyllä aika nappi linkitys :D

Missi, toivotaan et tää tästä iän myöt helpottuu :) oon kyl muutenki niin arka näyttämään tunteitani ja puhumaan "henkisistä" jutuista et muistutan sosiaalisilt taidoiltani pikemminki jotain alkukantasta tohvelieläintä... mut jos joku haluu keskustella vaikka kasviplanktonista ja ilmastonmuutoksesta niin must saa juttukaverin :D (jos en satu käyttämään kännykkää kuten nyt, menee kamalan kauan tähän näpyttämiseen...)

Ruoste, tän oli kyl melko pelottavaa aluks tul mukaan ku näytti olevan niin tiivis porukka juttelees :) mut eipä kukaan ol viel tullu pureskelemaan tai potkimaan pihalle :D ja näit on hirmu kiva lukea justiinsa ton takia et ketjuissa on muutaki ku toisten haukkumista, ittensä ylistämistä ja muiden mielipiteiden lättäämistä, tää o tämne hyvän mielen topicki :)

Päivämäärä:   8.4.13 23:50:59

Tällä kun taas kävi lueskelemassa niin pääsee hyvillämielin nukkumaan... hyvää yötä

Päivämäärä:   8.4.13 23:51:47

No ehän mä viel voinutkaan mennä, kärsiköön koirat, kärsiköön! :p
Kyllä toi Minskin kuvaus oli kans aika täsmällisen kuulonen, siistii! No ihan älyttömän temperamenttinen en ole edes oikeudenmukaisuudessa, jos kohtelee pahasti huonosti niin joo, se näkyy ja kuuluu tai sit kuuluu vaan narskahdus kun nostan kytkintä jos kohtelu on perinnejalkineluokkaa. Mutta sitä ei tarvi kaivaa esiin pikkuasioista, joka varmaan on sanomattakin selvää... Pienet epäoikeudenmukaisuudet saavat sitten samankokoisen vastineen, suhteellisuudentajua pitää olla ;) Joo kyllä läheisyys on supertärkeetä, en mä mikään iilimato ole ja rasittava vinkuja joka ei ikinä saa tarpeeks, mutta sillon ku ollaan oikeesti yhdessä niin on ihan turha kuvitella että asunnon voi jakaa kämppiksinä. Edes satunnaisesti seksiä harrastavina kämppiksinä. Mut toi oikeudenmukaisuus oli kyl aika osuva, sitä mä ainakin kuvittelen olevani :)

Kiitti hörhöllekin :)

Ja pakko jakaa nyt oikeutta eläimille myös, kohta kurkin ootteko hereillä mut kiitti analyyseistä, hyvä että vaikutan muillekin enimmäkseen itteltäni :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 23:57:09

min: Nonni, kuinkas sattuikaan sitten osumaan linkitys kohdalleen. :) Sä oot kyllä fiksu nainen, kun tollasiakin asioita oot tuumaillu.

Kuulostaa myös siltä, että sä kaipaat semmosia luottoihmisiä, joille pääset avautumaan tunteistas ja puhumaan kunnolla vähän syvällisempiäkin juttuja. Tai siis yksikin riittää ja ne on kyllä kivoja keskusteluita tai sillee niistä tulee hyvä mieli, koska sen näkee hyvin kuinka siinä voi helpottaa toisen oloa ihan vaan kuuntelemalla. Ei tarvi välttämättä olla edes mitään fiksua sanottavaa niihin, kunhan on luotettava ja kuuntelee mitä toisella on mielenpäällä. Toi on yks semmonen juttu mitä oon opetellu naisista, että ne haluu et niitä kuunnellaan ja että se myös välittyy selkeesti, että välitetään oikeasti siitä mitä niillä on sanottavaa.

Mut kiva että et säikähtänyt ja jäit tänne hengailemaan. :)

ps. Öitä Masallekin o/

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   8.4.13 23:57:56

"jokaisena päivän tuntina maailma on avoinna ja se odottaa"
https://www.youtube.com/watch?v=OFscfZd4k9w
Ny täällä sammuu telkkari, läppäkone, valot ja hörhöke :)
öitä valvojille

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.4.13 00:02:57

Mission: Mä yritin pysytellä selkeimmissä jutuissa ja jättää arpomiset vähemmälle. Kai tässä sitten jotain mielikuvaa on saanut ihan oikeastikin muodostettua. :) Mä taidan hiipiä tonne sänkyyn tässä välissä. Jos vielä hetken tolla puhelimella naputtelis.

Joo se alkaa olla taas se aika. Öitä maasturihörhöllekin. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.4.13 00:14:32

Öitä nukkamaanmenijöille :)

Minski, ehkäpä ja onhan se jokaiselle hyvä että on joku joka kuuntelee :) sittenku viel osais puhua niist omist tunteistaan ja ajatuksistaan.

Mä oon muuten pitemmän aikaa jo ihmetelly miten syvällisiä ihmiset tääl puhuu. Onhan niit kiva lukee mut mä en ikinä uskaltais netissä "avautua" kovin syvällisistä asioista. Must tuntuu turvallisemmalt vaan höpöttää turhanpäiväsist asioist... koska... hm... ei päästä tuntemattomia netti-ihmisiä liian lähelle henkistä itteään... jotain tollast, on kyl harvinaise tökerö selitys...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.4.13 00:24:53

min: Joo onhan se tietysti hyvä olla jokaisella sellanen. Mut tarkotin et säki varmaan avautuisit paremmin, kun uskaltaisit luottaa ainakin nyt johonkin ihmiseen kunnolla. Yleensä se pelko siitä, että kun kertoo jotain intiimiä ja sit jos sitä käytetäänkin jotenkin sua vastaan estää avautumasta. Mut jos on joku johon tietää voivansa luottaa, niin sen kanssa on hyvä keventää sydäntä. :)

Toi taas sitten missä toi raja noissa jutuissa menee on ihan yksilöllinen. Toiset höpisee helpommin enemmän kuin toiset. Joillekin noilla ei vaan ole niin väliä ja jotkut kai vaan uskaltaa luottaa helpommin hyvien kokemusten takia.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.4.13 00:32:05

Nyt täytyy kyl koittaa nukkuu, öit

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.4.13 00:35:09

Hyvää yötä min :) Kait se pitäis tästä itsekin pikku hiljaa vetää peitto korville ja alkaa vetämään unta palloon. Hyvää yötä munkin puolestani. o/

Päivämäärä:   9.4.13 00:43:54

Mä oon ainakin ihan lärppä :D Se on meidän perheessä käytetty sana tämmösistä jotka kertoo kaikki asiansa kaikille ;) No ei nyt ihan kaikkia, mut oli se sitte kokemuspohjasta tai jotain maailmankatsomusta niin mä avaudun kyllä tavallaan aika helposti syvällisistäkin asioista, en koe että mua tavallaan pystyy niillä edes haavottamaan millään lailla. Onneks osaan sentään olla hiljaa muiden asioista ja pitää salaisuudet kuitenkin.

Minski on selkeesti semmonen että siinä on hirveesti kerroksia, tonne avaudutaan noin paljon ja tuolle piirille tuon verran ja lähemmlle enemmän ja sitten vasta aivan täysin sisäpiirille melkein kaikki, ja ihan jotku viimeset asiat vaan itelleen ;) Mul ois muutakin jääny mieleen mutta epäilen että kaikki on menneet nukkumaan ja osa nukahtaneet kapula kourassa :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.4.13 00:49:53

Johan täällä taas puhutaan henkeviä. Minä jämähdin juutuupiin Peltopellejäihastelemaan. Missä ihmeen tynnyrissä olen elänyt kun en näitä ole ennen nähnyt...? Tämänkin bongasin sala-Saluunasta. Voi Valto... :D

Kaikki eivät tykkää puhua henkilökohtaisista asioistaan, edes kasvokkain, eikä kaikkien tarvitsekaan. On silti hyvä, että on edes se yksi ihminen, jolle voi avautua jos ja kun siltä tuntuu.

En näe mitään syytä, miksi täälläkin voisi puhua syvällisesti ja avoimesti aroistakin asioista. En pelkää sitä, että joku tajuaa minun olevan herkkä ja vähän heikko. Ei se aseeksi riitä. Pyrin puhumaan asioista yleisellä tasolla paljastamatta yksityiskohtia ja turhia henkilökohtaisia asioita. Tunteet ja mieltymykset ovat kuitenkin sellainen puheenaihe, että niitä joutuukin kuvailemaan hyvin tarkasti ja aidosti, jotta viesti välittyy. Ei siinä mitään salaisuuksia kuitenkaan paljastu. Meitä on niin monenlaisia. Jotkut tyytyvät juttelemaan niitä näitä, toiset taas haluavat tutustua keskustelukumppanin persoonaan syvemmällä tasolla ja näyttää vähän sitä omaakin. Täytyy tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, kukaan ei pakota astumaan oman mukavuusalueen ulkopuolelle :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.4.13 00:51:33

Sinne menivät. Mennään mekin niin ei aamulla ketuta. Öitä :)

Päivämäärä:   9.4.13 01:00:38

Ruoste, aina joskus vois melkein vaan sanoa johonkin juttuun että "mä oon tästä sitä mieltä että sano sä ruoste mitä mieltä me ollaan ku sanot paremmin sen saman" :D Ei nyt ihan kaikkiin mutta aina välillä :D

Joo nukkumaan se on mentävä, taaaas liian myöhään mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) Öitä :)

Päivämäärä:   9.4.13 06:10:29

Vaaleanpunainen aamu pääkaupungissa. ihanaa huomenta kaikille :) olispa ihana katsella tuota aamutaivasta meren rannalla....

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   9.4.13 08:28:22

Huomenta sinkkulaan:)
Kuka on laittanut minulle sähköä silmiin :/ saa hakea pois ihan ilmaiseksi tai saa siitä maksaakkin jos tahtoo :D.
Mutta joo pitää kai tässä koittaa töitäkin tehdä...

Päivämäärä:   9.4.13 08:36:27

Salasaluunasta on anniskelu loppu, kaktusviinaa ja viskiä ei saa enää edes tiskin alta, niinkuin Saluunan aikoihin;)....
Huomenta sinkkulaan!

Päivämäärä:   9.4.13 10:07:56

Huomenta huomenta!

Hienoja analyysejä te kyllä osaatte tehdä, mie täällä lueskelin noita ihan monttu auki :o Aika osuvan kuuloista tekstiä. En mie olis osannu kuvailla läheskään yhtä hyvin. Mie tulkitsen ehkä(?) paremmin kuvia kuin tekstiä...?

Tulipa muuten pitkästä aikaa mukavankuuloinen horoskooppi: "Iloiset asiat täyttävät päiväsi, sinun on helppo olla ja toimia mielesi mukaan. Jokin taloudellinen asia ajaa muiden juttujen edelle, sekin on varsin kiva homma." Mii laik! =D

Päivämäärä:   9.4.13 10:33:00

Huomenta! Yrittääköhän tänään olla erilainen tiistai? Vaikken tosiaan saanut tarpeeks nukkua niin heräsin ihan yllättävän reippaasti, jollain kummallisella fiiliksellä että nyt ylös ja heti, yleensä on vaa semmonen "eieieieieionkspakkoenhaluu" aina aamusin. Jospa tulis hyvä tiistai:) Ainakin jammasin täysiä autossa nupit kaakossa, teki mieli ajaa ohi kun oli vaan niiiiin hyvä biisi että jos karauttais sen myötä jonnekin kivempaan paikkaan joka vastais fiilistä:)

Ihan outoa, joku kummallinen "elämä voittaa" fiilis on hyökänny kimppuun :p Pitäsköhän toi mörkökaapu jo laittaa vaikka uffiin kun ens talveks joutuu kumminkin ostamaan uuden koska toi vanha on liian iso :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.4.13 12:00:22

PÄIVÄÄ! Paistaa se päivä betonikasaankin, vaikka verhot on vedetty tiukasti näkö- ja valoesteeksi ikkunan eteen. Hiisi! Pakko hakea paksummat verhot :P

., jos ei tuokaan salakapakka pysy hengissä, täytyy varmaan vkl perustaa "Lauantai-illan tiedätte-kyllä-mikä" ja keksiä joku salakoodi, joka ei saa sennulan alkometriä värähtämään. "Kaktus kurkussani", "viskibasso", "pieni ja pippurinen" ja sitä rataa.

Joo Mission, tänään ON erilainen tiistai. Kävin yöllä puhaltelemassa hyvää henkeä sun tuuletusikkunasta :P Mörkörievut mäkeen ja vähän säärtä näkyviin, siitä se kesä lähtee käyntiin :)

Päiväsaikaan ei irtoa analyyseja, katsotaan illalla uudestaan, mikäli joku vielä haluaa tulla sörkityksi.

"Pidä asiat tiukasti käsissäsi, sillä joku yrittää käyttää sinua hyväkseen. Loppuviikosta voi tulla yllättävä, ehkä hieman erilaisella tavalla kuin kuvittelit."
Jaa. Onpahan jotain mitä odottaa :)

Päivämäärä:   9.4.13 13:50:01

mulla tuli aamun kirpakassa mieleen juhannus. tuliko muille :)?
mietin et olis ihana olla jossain mökkilaiturilla oman rakkaan kanssa...saunoa ja uida yöllä...poltella nuotioo...viime juhannukset oon viettänyt kaupungissa ja ne on kyllä ollut parhaat juhannukset vuosiin...aamu-uinti stadikalla... juhannuskukkien keräystä...hyvää ruokaa...yöllinen kaupunkikävely...rauhallista oleilua...viime juhannus pihlajasaaressa oli uusi mukava kokemus...mukana viinipullo ja villapaita...ehkä tänä vuonna uusiksi...ellei sitten tule uusia tuulia elämään...veneellä olis mahtavaa...tai teltassa saaressa...mitenkäs mä nyt näin kesäisissä tunnelmissa jo oon :0

Päivämäärä:   9.4.13 15:39:52

Plääh, en mä mitään juhannusta vielä kaipaa sentään, vaikka mörkökaavun heitinkin niin vuodenajat ei menettäneet hohtoaan, syksyä siis odotellessa :p Toivoisin että tää mun inhokkikevätosio vaihtuis siihen miellyttävämpään versioon keväästä, eli kun lumi on kutakuinkin pois ja pellot ja metsät tarpees kuivat että voi koirien kanssa käydä säikkymässä ensimmäisiä pörriäisiä. Niin ja jostain pitäs saada rahaa uusiin kesävaatteisiinkin....

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.