Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 252

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   7.4.13 00:58:44

Etellinen:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1052038&t=1052038

Ja uutuuttaan kiiltävä sitten :)

Re: Sinkkujen topic 252

Päivämäärä:   7.4.13 01:02:40

kurnaulle öitä :)

ruoste, äläpä muuta viserrä :D Ai säkin oot yösaunoja, mä käyn kans usein yöllä, tänääki meinasin mutta on joutunu hikoilee jo niin paljo lenkil ja salil ettei yhtään enää huvittanu...

MiksEi, joo mä osasin :D Teemavärit oli kyl hyvä :) Eikä se kyl gay ollu muutenkaan :D En tiiä miten siel teillä böndellä :p mutta täällä meilläpäin noi pahimman luokan payeritkin tykkää noista väreistä :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   7.4.13 01:10:50

Sen verran tuloksia tiedetään et joku kysta se varmaan on, mä vaan nyt maalailen piruja seinille ja ajattelen et se on tietty joku pahalaatuinen jotai ei voida poistaa kun on niin lähellä silmää :/
Tosin aika monen muun koiraihmisen mielestä toi patti vois olla merkki kyynelkanavien ongelmista eikä mistään kystasta, mene ja tiedä. Patologi kertoo kuitenkin parin viikon päästä niitä tuloksia, sitä odotellessa :F

Lähettäjä: MiksEi 
Päivämäärä:   7.4.13 01:16:00

Mission: Mä en tiiä et miten tääl pöndellä ku en oo kokeillu, täytyy kokeilla joskus ihan uteliaisuuttaan!

Pauke: Eiks kystat oo sellassia vesikertymiä imusolmukkeisiin eli ei oo pahanlaatuisia?

Päivämäärä:   7.4.13 01:16:10

Ai kato, kirjotin siis vahingossa melkee oikein, playerit piti olla mut nehän tosiaan on olleet myös payereita, pikkulinnut kerto :D

pauke, ai niin kauan? No huh, kiva odotella tuloksia... Mun mahavaivanen sai kuukaudeks lisää lääkkeitä, sappilääke jatkuu ja lisäks tuli antibioottia mahdolliseen suolistotulehdukseen. Mahdollinen kisakausi siirtyy dopingvaroaikojen takia varmaan heinäkuulle, mut sinne se nyt menis jokatapauksessa kun ei noita risoja oo päässy treenaamaan. Mut anyway, itellä on taas vaihteeks semmonen hetki että hei, noi rakit varmaa saa korjattua, mut tiiän ton tunteen kyl ku monta kertaa ton yhenki kans miettiny että kohta se pitää hitto soikoon aukasta koko otus tai lopettaa tai joku effin syöpä sil on. Odottaminen on jotenki kyl hirveintä...

Päivämäärä:   7.4.13 01:21:12

MiksEi, nii eihän sitä tiedä jos sielläpäin yhtäkkiä kaikki sällit hyökkää piirittämään :D Mä näytän vissiin ihan lepakolta ku oon aina ollu lepakkomagneetti, yks lepakkoystäväkin kiros kerran kun oltiin porukalla ulkona että ohan se nyt hitto että tavallisessa baarissa ku olis kerranki joku lepakko niin eiköhän se ole heti mun kimpussa :D No ehkä se on iän myötä vähä häipyny ku ei oo nyt vähää aikaa tullu moisia erehdyksiä enää... Nehän väittää aina että niil on erehtymätön tutka noissa asioissa, tosin voihan se olla et nää yksilöt oli jotain niiden "jehiksiä" ja käännytystyötä tekemässä :p

Päivämäärä:   7.4.13 01:22:33

Mä käyn kyl nyt viemäs noi hurtat, jos joku menee nukkuu ni öitä, tuun kattoo onks ketää enää hereil viel sitte...

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   7.4.13 01:22:51

Onneks tuo koira on ihan normaali ad/hd että ei se patti sitä tunnu ite vaivaavan.

Niin, kai ne kystat yleensä on hyvänlaatusia? Eläinlääkäri ainakin sanoi _uskovansa_ siihen että se on hyvälaatuinen, eli kai siinä on aina olemassa sekin vaihtoehto et oiski pahalaatuinen? Emmätiedä :F

Mission, on sunki koirilla kyllä ollu kaikkee O.o Toivottavasti teillä alkais tän jälkeen parempi kausi eikä tarvis ravata eläinlääkärissä koko aikaa :) Sit jos tuolla onki jotain häikkää kyynelkanavissa tai mitä jatkotutkimuksia nyt sitten tarviikaan patologin lausunnon jälkeen, niin saat antaa vinkkejä et kenelle silmäspesialisitlle tuo kannattaisi viedä. Mulla ei nyt oikein ole luottoa tuohon lääkäriin missä ollaan käyty, varsinkin kun kuulin naapurin suusta että häntä myös "konitohtoriksi" kutsutaan. Vaikka ihan pieneläinlääkäri siis kyseessä.

Jospas nyt nukkumaan, hyvää yötä :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   7.4.13 01:23:58

Ainiin ja mua myös nauratti se Minskin veikkaus :DD

Päivämäärä:   7.4.13 01:28:20

Mission: Täytyy joskus kokeilla, tiedä vaikka mulla vois olla vientiä ku sammakolla äkeen alla! Ja ei välttämättä hyvässä mielessä....
Jos pukeutuu mustaan ni näyttää lepakolta, voisko se olla syy?

Btw, näin muuten himaan tullessa niitä pesukarhuja...eiku karhukopl...eiku niitä ei haisunäätiä mut samankokoisia mitä ne nyt oli... supikoiria? Harmaa pötkö,pienet jalat ja musta tupsu hännänpäässä ja lyllertää karkuun ku näki mut ajamassa autolla

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 01:52:39

Öitä pauke, sormet ja varpaat ristissä turrikkasi puolesta :)

Joo on se kotipaikka joskus mullekin vähän hämärä. Koti on se paikka, missä ladataan sähköhammasharja ja vaihdetaan teepparit ja farkut puhtaisiin. Farkuista puheen ollen, huomenna on taas pakko lähteä shoppailemaan (nnnoooou!), sillä survoin kiireessä jalkaterän läpi uusien lempifarkkujeni polvesta. Kökömpi homma, kun on pakko löytää jotain, ei saletisti löydä yhtään mitään. Jos onnistun löytämään jotain, palkitsen itseni pizzalla ja jos en, lohdutan itseäni pizzalla. Eiköhän se siitä.

Supikoijjia :) Tosi söpöjä otuksia, mutta hemmetin pelottavia kun rääkyvät yön pimeydessä.
http://www.youtube.com/watch?v=q7Nqxs93PUw Aika viehkoa. Minä kuorsaan kuulemma joskus samaan tyyliin. Melko pelottavaa varmaan sekin.

Päivämäärä:   7.4.13 01:58:21

Tais olla supipariskunta, lieko kattelemassa kämppiä tai jotain.

Mut nyt tää lähtee nukkuu, öitä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 02:00:59

Öitä, MiksEi!

Alkaa näköjään muillakin elukoilla olla pesänrakennuspuuhat mielessä, ei pelkästään meillä kahdella jalalla kulkevilla. Kivat niille :)

LähettäjäDryad 
Päivämäärä:   7.4.13 02:07:00

Täällä ei näytä olevan enää ketään tuttuja, siitä vierähtäny tovi kun on täällä käynyt... Tai taitaapi olla ettei tämä ole enää edes sama sinkkujen topiikki, mihin tuli aikanaan kirjoiteltua. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 02:11:26

Dryad, . ja Kessu taitavat olla näistä joka päivä äänessä olijoista ainoita alusta lähtien remmissä olleita. Tämä ketju on käsittääkseni nyt toista vuotta pystyssä. Me uudet tyypitkin olemme ihan kivoja :) Ootkos sinäkin yökukkuja?

Päivämäärä:   7.4.13 02:13:28

Joo mustat kledjut saa olla syypää siihen :p

Öitä pauke ja MiksEi :)

Ah, paukkeelle kun nyt muistan niin silmiin ehdottomasti Apex ja Sari Jalomäki. Mä oon kahlannu noita yleislekureita tarpeeks että joka vaivaan kiitos oma spesialisti heti kättelyssä ja niistäkin valittava tarkasti Suomen parhaat.

ruoste, mäkin luulin pääseväni kerranki helpolla ku viimeks tosiaan ostin ne kahet farkut huntilla, mut eeei, siis molemmathan lörpsähti ihan samantien semmosiks kahta numeroo liian ison näkösiks. Ihan paska laatu. Taitavat muuten olla samaa merkkiä, mikä lie höpölöpö olikaan. Ja todellakin sovitin ne niin että pienempi koko ei enää menny jalkaan. Kyl mä nyt pikkusen oon laihtunu, ja tosiaan nimenomaan noist jaloista ja lantiosta eli varmaan kaikkialta vyötäröst alaspäin, mutta en niin paljon todellakaan! Nyt on enää yhet farkut jotka istuu ja niit en viittis kyllä uhraa töihin ollenkaan. Vitsi et ärsyttää, eikä kyllä olis varaa taas hommaa uusia vaatteita :/ Pakko se vaan vissiin on ens tilistä hakee, nii ja niit kesempiä kenkiäkin ja hitoo vaik mitä! Jos ostaisin vaa jätesäkkiä ja askartelisin niistä vaatteita :D Vois samal laihtuu lisää ku hikoilis kokoajan :p

LähettäjäDryad 
Päivämäärä:   7.4.13 02:19:20

Juu olen. =D Ei ikinä malta mennä nukkumaan... =)
Ennen sitä tuli tänne paljonkin kirjoiteltua, mutta nyt en ole ainakaan vuoteen täällä käynyt. Nyt jostain kumman syystä eksyin tänne takaisin. =)

Päivämäärä:   7.4.13 02:27:32

Kerropas meille uusillekin Dryad joku pikkuinfo kuka oot?

Nukkuminen on niiiiiin ihanaa, mutta niin on myöhään valvominenkin, niiden välillä on vaikee päättää :D

Lupasin itelleni että kolmelt on oltava, jos laittas iltapalaa, koirille siis safkaa ja mulle jugurttii, ja kattos viimekerran housen loppuun :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 02:30:28

Nykyajan "farkut" ovat kyllä ihan käsittämättömän huonolaatuisia, etenkin noiden ketjuliikkeiden. Silti syyllistyn kerta toisensa jälkeen henkkamaukkarytkyjen ostamiseen. Tämän vuoden puolella olen minäkin ostanut kahdet uudet joustavat farkut, Sisleyn ja H&M:n. Ensiksimainitut tippuvat päältä :( Koko ajan pitäisi olla pesemässä niitä, ärsyttävää. Espritillä on hyvälaatuisia pöksyjä, mutta niitä en ole viitsinyt ostaa muutamaan vuoteen. Ihan taloudellisista syistä :P VM:stä saattaa löytää vähän paremmin kuosissaan pysyviä pöksyjä, mutta sielläkin myydään nykyään lähinnä noita ohuita, pehmeitä ja supervenyviä jiinssejä. Hemmetin makkarankuorimuoti.

Ihanata, että keli lämpenee, saa käyttää hameita ja mekkoja :) Niiden venyminen ei niin haittaa, ja pikku pöhökin on helppo piilottaa. Kenkien metsästäminen on kuitenkin aina kurjaa. Siksi suosinkin saappaita. Nätit sappaat sopivat niin farkkujen kuin hameenkin kanssa.

Tänä kesänä aion tehdä muotirikoksen. Tahdon farkkuhaalarit. :D

Päivämäärä:   7.4.13 02:37:52

Farkkuhaalarit ois aika cool :) Mä haluisin farkkutakin, tyköistuvan ja tumman. Nii ja kaapis muuten on muotirikos, pitkä farkkutakki :D Ja niin aion laihtua siihen kesäks, se on siis ohutta farkkua se:)

Nykyään on kyl oikeestaan vaikee tehä ees muotirikoksia koska muodissan on ihan kaikki. Siis kaikki. Joka vuosikymmen ja kevään muoti taitaa olla nimeltään "my aunt from hell", joten uusia muotivaatteita ei ainakaan kannata ostaa :D Ennemmmin valitsee jonkun vuosikymmenen mennyttä muotia, jopa kasari käy ;) Kreppirauta vaan laulamaan :D

LähettäjäDryad 
Päivämäärä:   7.4.13 02:47:37

Mitähän osaisin itestäni kertoa... =D
Asustelen Keski-Pohojanmaalla, ikä on lähempänä viittäkymmentä kuin kahtakymmentä ja ravi-immeisiä olen. =)
Täällä tosiaan tuli "pyörittyä" vuosia, mutta ainakin vuoteen en ole täällä käynyt.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   7.4.13 02:49:29

Kaikki nukkumas jo ?
Hörhökummi päässy kotiin jo :) enpä ois taas uskonu että ristiäisissäkin pääsee melko humalaan... :)
vähän liikaa jeesus juttua mun makuun mutta se vissiin kuuluu tuollaisiin toimituksiin :D voileipäkakkua ja normikermavaahtojuttukakkua masu täys, ei voi valittaa...

LähettäjäDryad 
Päivämäärä:   7.4.13 02:50:21

Suosittelen crazy age farkkuja. Itsellä monet ja ovat kestäneet vuosia, eivätkä veny. =)

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   7.4.13 02:54:01

dryadin sukupuoli? ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 02:55:19

Niinpä, kaikki on nykyään sallittua. En kyllä itse seuraa muotia ollenkaan, vähän väliä kauhistelen kuvastojen ja muotibloggarien asukokonaisuuksia mutta that's it. Muodin ja trendien seuraaminen vaatisi hirveästi fyffeä ja satsaamista. En aio uhrata sille kumpaakaan, pukeudeun mieluusti simppelisti (=tylsästi) ja käytän samoja rytkyjä vuodesta toiseen. Olen kyllä huomannut hankkineeni kaappiini jotain sellaisia pikkujuttuja, jotka nähdessäni olen ensin suunnilleen pannut sormet ristiin ja vannonut, etten koskaan ikinä ever pue sellaista päälleni, mutta vasta noin vuoden kuluttua trendin jo mentyä. Olen aina ollut vähän hidas :P Paitsi että mulla oli kyllä vetskarilahkeelliset pillifarkut jo 10v ennen muita. Ihan törkeän rumat jo silloin. Vaatteet, joissa on vetoketju näkyvillä, aiheuttavat edelleen inhonväristyksiä. Hrrr. Joo, kasarimuotia ei tod. ole ikävä, ristus sentään.

Heippa hörhö, ainahan täällä on joku :) Oliko käärö kiltisti? Entäs hörhö, oliko se kiltisti? :P

Päivämäärä:   7.4.13 02:55:59

Hyvää jälleentulemista Dryad :) Tää on aikalailla kolmekymppinen varmaan keski-iältään ja muutenkin tää koostumus, mutta on seassa pikkuisia ja pikkuisen vanhempia myös :)

Pitääpä katella toi Crazy Age, oon ollu kuulevinani mut jääny unholaan...

hörhönallesta tuli kumminalle :) Tuli sitte otettua nallea? Se on oikein :D

Nyt nukkumaan, houseki loppu joten tule varmaan uniin :D Öitä sinkut :)

LähettäjäDryad 
Päivämäärä:   7.4.13 02:56:59

Aa, ajattelin automaattisesti että kaikki tietää mun olevan nainen. =D

Päivämäärä:   7.4.13 02:59:08

Ei pakko viel ruosteelle nyökytellä, juurikin näin ja sama täällä, ihan jokaiseen kohtaan :D Ja ne vetskarilahkeiset myös! :D Entäpä entisajan legginsit, hiihtarit! :D Käyn vielä pihalla ja jos joku muotihirvitys tulee tänne silläaikaa niin nyökyttelen sillekin sit viel mut muuten öitä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 03:01:32

Joku taustailija eli toivossa, mutta kyllä sen arvasi heti, että Dryad on naenen.

Kello tuli kolme ja käskykin kävi jo, kai se on mentävä nukkumaan jotta jaksaa taas huomenna pörrätä :) Onneksi ostarit avaavat ovensa vasta puoliltapäivin, ei tartte aamu-unisen pittää mittään kiirettä. Nati nati iltaihmisille ja heipä hei aamuvuorolle!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   7.4.13 03:10:09

Käärö nukku toimituksen ajan ja hörhökekkin osas olla melko kiltisti :)
Joo, nalle tuli tutuksi ja sellanen vihree sarvipääjuoma kans :) ja mun piti huomenna mennä vähän töihin... ei varmaan tartte ihan aamusta lähtee, ei mulla autookaan kyl ole ku taksibiilin kans piti kotiin tulla :)

Ja hupparithan on aina muodissa :) ja riipputaskupöksyt... ei taida vaan henkasta ja maukasta löytyy sellasia hyviä riipputaskuja... :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   7.4.13 09:11:31

Huomenta! Nukkuuko kaikki muut vielä!?! :o

Idässä on taas kamalan kylymä, -13 näytti mittari tänäaamuna, ja pakko oli taas kaivaa toppahousut kaapin perältä. Mie tahdon sen kevään tänne heti nyt!

Ai täällä on ollu farkkukeskustelua? Miehän tässä taanoin ostelin myös uusia farkkuja, mutta tuolla ne kaapissa viettää aikaa. Eivät ole päässeet pahasti venymään, kun en ole pitänyt. Ovat aivan liian siistejä kotona pidettäväksi, ja ihmisten ilmoilla en ole käynyt taas aikoihin, niin paitsi kävinhän mie siellä Joensuussa oleilemassa muutaman tunnin tällä viikolla. Mutta tahtois kyllä enemmän; tympii välillä tämä ainainen kotona nyhjääminen! Ei ehdi kavereitakaan näkemään, kun niillä on aina omat kiireensä. Onneks sentään te ootte täällä, rakkaat sinkut <3

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   7.4.13 09:21:34

Ei nuku kaikki. Ite oon jättäny farkkujen käytön jo oikeastaan kokonaan kun ei semmosia hyvälaatuisia ja istuvia enää vaan oikeasti löydy. Huonosti istuvat farkut on kamalat päällä, ei kiitos. Eikä myöskään huvita maksaa järkyttäviä summia farkuista jotka on huonot päällä ja menee muutamassa käyttökerrassa huonoiksi muutenkin.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   7.4.13 09:30:12

Huomenta. Täällä pohjoisemmassakin aika kylmää. Lähempänä kahtakymmentä näytti mittari seiskalta. Auringonpaisteinen kevätpäivä taas luvassa.

Oon tuossa oppinut viikon aikana esim. että astianpesukoneenkin voi täyttää ergonomisesti väärin (selkä voi mennä rikki) ja kahvin kaataminen kuppeihinkin on oma taitolajinsa. OMG. Työparina oli sellainen tiukkispilkunviilaajatäti-ihminen:) Heh. Voin kertoo että pienet ne voipi ongelmat olla joillakin ihmisillä...

Mä ostan farkut kirppikseltä. Kerran tuossa löyty ihka uudet 160 euron arvoiset farkut. Maksoin niistä 3 euroo. Eivät ole venyneet. Päinvastoin tuntuvat napakoituneen. No, sehän on tietysti pesukoneen vika;)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   7.4.13 10:13:13

Huomenta ja leppoisaa sunnuntaita :) missä on aurinko?? ihme tuuliainen tuolla...höh...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 10:16:52

Mikä siinä on, että ne makeimmat sekä varjellut ja vähän käytetyt vaatteet kutistuvat...? Minä syytän vaatekaappia ja käyttämättömyyttä, se saa puuvillakuidut vetäytymään. Joo niin se on, tai sitten syy on siinä pesukoneessa. Käyttäjässä ei ole vikaa, ei voi olla, sillä mahdunhan edelleen abihuppariin vuodelta -02. Tämä tuli testattua pari päivää sitten ja ai, että tuli hyvä mieli :)

Kahvi ois kiva. Huomenta tyypit :)

pikkis, ne pienet ongelmat voivat olla suuri tarve päteä pienissä asioissa. Jos se saa tädin tuntemaan itsensä hyödylliseksi ja tärkeäksi, se hänelle suotakoon :)

Päivämäärä:   7.4.13 10:27:21

mun kaapeilla on vähän sama ongelma :D siellä oottaa monta paria ihania housuloita ja vaikka mitä...no onpahan paaaaljon iloa sitten jonain kauniina päivänä.....

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   7.4.13 10:58:59

Nyt vasta osui silmiin tällanen ketju, vaikka melkeen päivittäin tulee käytyä täällä. Uskaltautuuko tänne uudet mukaan? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 11:09:20

Ei missään nimessä zas, täällä syödään pienet nikit elävältä ja isompia purraan nilkoista, hähää ;) Tervetuloa! Kuka oot, mistä tuut ja mihin oot menossa? :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   7.4.13 11:39:17

Tervetuloa zas! Joo, laita pieni esittely itsestäsi :)

Myös mun täytyy lähteä tänään shoppailemaan, listalla on lenkkarit, kumpparit ja kaukosäädin... noista kaksi edellämainittua koira on syönyt ja joudun vain sen takia ostamaan uudet -.-

Ilma on aika lämmin, mutta kovin pilvinen. Tänään ois siis tiedossa shoppailua, kasvissosekeittoa sekä pentutapaamista! :)

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   7.4.13 12:29:01

Huomenta... oih ja voih :)
Eiks yrttien pitäis olla terveellisiä... ei ainakaan yrttijuomasta tullut kovin terveellinen olo :)
Jos vähän vääntääntyis työmaalle, kai se tästä...

Päivämäärä:   7.4.13 13:20:40

Hyvä, että uskaltautuu mukaan :) mukavalta sakiltahan te vaikutatte, ku luin pari edellistä topikkia.

Minä kirjoittelen siis pohjois-pohjanmaalta, ikää tulee kohta mittariin 35v (omg!) ja sinkkuna tullu viipotettua viime vuodet. Harrastuksiin kuuluu enimmäkseen hevoset ja liikunta. Kertokaas nyt ketä te ootta :) (en jaksa kahlata koko ketjua läpi)

Mukavan keväisen kelin kunniaksi pitää vetää lenkkarit jalkaan ja lähtä juoksemaan :)

Päivämäärä:   7.4.13 13:28:57

Minä pääsen helpolla, voin vastata melkein samoin ku ite kirjotit, sinkkuna en oo ollu ku viime vuodesta. Tosin en juokse, mutta koira liikuttaa kuitenki jonku verran. Muuten taisikin täsmätä. :)

Päivämäärä:   7.4.13 14:06:09

Haukotus :D Jos tää samanikänen just heränny tytsi nyt hönkäsis tähän jotain huomenta pääkaupunkiseudulta, eli 34 mäkin oon. Ja koirat tarvii lähtee viemään lenkille nyt, tosin eilisen salin jälkee mul on jalkojen paikalla jotku tulessa olevat pölkyt... Omia hevosia ollu aikanaan yhteensä pari, ei oo enää, lainahevosetki loppunu pari vuotta sitte. Ei oo lapsia eikä toivottavasti tuu (mistäs ne mielenhäiriöt etukäteen tietää, mut en siis edelleenkään haluais...) Olisko tossa nyt uusille infoa ja teretulemasta vaan :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.4.13 14:16:21

Hellou, sinkkulan uudet ja vanhat ihmiset :)

Nyt on ilmeisesti kaikki vaatteet saatu paikoilleen ja karsittu ne vaatteet pois joita en enää käytä. Kattelin täs et minne voisin käyd kippaamaas ton vaatevuoren mut tuli mieleen et jospa ne laittais myyntiin. Onks muil sinkuil kokemuksii esim. Torista tai huudosta? Toimiiko hyvin ja ostaako siel kukaan vaatteit?

Päivämäärä:   7.4.13 14:19:00

tervetuloa zas!

Minun esittely saattaa vaikuttaa joltain putouksen sketsihahmolta, mutta valitettavasti kaikki on ihan totta. Oon ihan kohta kolmekymppinen ikisinkku vanhapiika/peräkamarityttö Pohjois-Karjalasta. Treffi/seurustelukokemus tähän asti pyöreä nolla. Heppa-alan kouluja olen käynyt ja suurimman osan ajasta ollut sitä myöten työttömänä, pätkätöissä, työllistettynä ja työkkärin jutuissa. Itsetunto-ongelmista ja itseluottamuksen puutteesta olen kärsinyt jo pitkään, ja muiltakin osin elämä on suurimman osan aikaa ihan hukassa. Eiks kuulostanutkin kivalta!?! :p On mulla onneksi sentään hienoja hevosia =D

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   7.4.13 14:49:29

Teretulemast zas!

Itte oon vähän vajaa kolmekymppinen karvajalka itä-uudeltamaalta, hevoskokemukset rajoittuu tuohon naapurin heppojen ruokkimiseen mut tääl palstal on hauska pörrätä. Harrastuksina rakentaminen,remontointi, autot ja tyhmien ihmisten kustannuksella nauraminen(niinku real life).

Ja niina, kyllä se päivä paistaa risukasaankin siellä pohjois-arjalassa, kohta tanssilavatkin aukeaa ni sinne vaan tyrkylle. Tiedä ketä siellä käy!

Ommuute kämpille markkinoita täällä meillä päin, duunailin telkänpöntön navetan seinälle ni ei menny kauaa ku oli jo ensimmäinen asuntoesittely meneillään! Täytyy varmaan tehä rivari seuraavaksi....

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   7.4.13 14:53:16

Noniin nyt on rahat tuhlattu ja jouduin ostamaan kunnon junttisaappaat Suomileijonan kuvalla, kun vaihtoehdot oli vähän vähissä :D
Mut vihdoin mulla on myös kaukosäädin, ja lenkkarit! Jee! :)

Pauke on k-pohjanmaalta kolmisen kuukautta sitten pääkaupunkiseudulle muuttanut 25v. koiranomistaja. Hevoseni kuoli kaksi kuukautta sitten ja tällä hetkellä heppastelu on aivan olematonta. Sinkkuna olen ollut elokuusta alkaen. Joo, siinäpä se :D

Päivämäärä:   7.4.13 16:15:50

MiksEi, onko sulla joku vesistö siinä lähellä? Telkät, oi vitsit ne on kyllä niin makeita tyyppejä <3 Duunimestan entisellä sijainnilla oli iso lampi siinä vieressä, keväällä vähän noi röökitauot veny kun piti katella telkkiä :) Piti yrittää laskea niitä poikasia, eihän niitä pystyny ku ne sukelteli kokoajan :D Mut äkkiä ne myös itsenäisty, ihan parhaita ne kun alkuvaiheessa yks tai kaks jäi harharetkille ja sitte tuli kiire niin ne juoksi sitä vedenpintaa pitkin äkkiä äidin helmoihin :) Ihan lemppariotuksia:)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   7.4.13 16:53:41

Iltapäivää!

Kuulostaapa kivalta toi lintujen rivari, luulen et ne todella haluaa sellaisen.

Oon pääkaupunkiseudulta, 26-vuotias ja hevostelu on ollut ikävän epäsäännöllistä. Sinkkuna oon ollut vuoden verran.

Tilasin muuten hesarin näytenumeron, mut ne unohti toimittaa sen. Kyselin sen perään ja sain tilalle kolmen päivän hesarit. Asiakaspalvelu siellä on kyllä aina pelannut! :)

Katoin just Hitchcockin Köyden (Rope). Oli muuten hyvä!

http://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6ysi_%28elokuva%29

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 16:56:56

Huhtikuun esittelykierros, jee!

ruoste on kesällä kolmekymppiseksi pyörähtävä sunnuntailapsi, ikuinen haaveilija ja nautiskelija. Opiskelija, konttorirotta ja heppatyttö. Oma heppa hukattu viime kesänä, lainalapsia (siis nelijalkaisia) on tällä hetkellä yksi ja lisäksi satulan alla liikkuu vaihteleva määrä vakiratsuja. Tykkään luonnosta, sateesta, lämmöstä ja musiikista, elokuvista, nauramisesta ja leppoisasta meinigistä. Haluan jossain vaihessa kasvaa aikuiseksi ja muuttaa takaisin maalle. Sitä ennen toivon saavani ruusun ja pizzaa :) Ai niin, osa-aikaturkulainen (tälläkin hetkellä Espoossa), vähän levoton sielu, city-yksiössä seinille hyppivä landepaukku, hemma från Sjundeå.

Päivämäärä:   7.4.13 17:12:02

Terveisiä päiväunilta :) Nukkuminen on sitten ihanaa <3 Mun kuntokuurilla tuntuu olevan tänään lakko; mulla on ollu koko päivän krooninen nälkä, näin jopa äsken unta siitä, että olin syömässä :o Ja kun heräsin, niin nälkä vaan jatkui. Pakko tässä on ruveta jotain syömään. Lenkkeilytkin jätin väliin, kun leikelty kinttu vihoitteli jo eilen vähäsen, niin annetaan sitten koivelle lepopäivä tänään. Ratsastamassa sentään kävin, ja hyvät alkuverkat tuli taas, kun jahtasin heppaa aitauksesta =D

Miten sie Mission tunnet kaikki nuo lintulajikkeet..? Oon ennenkin ihmetelly, kun oot jostain linnuista puhunu. Ootko harrastanu enemmänkin lintujen bongailua vai onko kaikki niin tuoreessa muistissa kouluajoilta? Mie juuri ja juuri erotan lokin ja joutsenen toisistaan, ja pikkulinnuista talitintin ja punatulkun, mutta muita en kyllä tunnista...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.13 17:21:35

Wanha, yli nelikymppinen, hevosnainen henkeen ja vereen:)!
Sijainti PK- seutu. Himoratsastaja ja hevostelija, kaksi hevosta, joilla kisataan ja treenataan kokoajan.
Sinkkuna syksystä saakka. No joo, ei se edellinenkään "suhde" kestänyt kuin puoli vuotta...karvas totuus valkeni viritykselle, kun kisareissut ja tallillaolo oli sitä mitä sanoin jo aluksi:).
Eli toivosta on jo luovuttu, tyytyminen nelijalkaisiin on todennettu...
Ja juu, on ihan omavalintaista...mieluummin kokonaan yksin kuin kaksin yksin:)!!!

Päivämäärä:   7.4.13 17:50:05

Mission ja linnut :D Niina, mä vaan oon sellanen tarkkailija :D Huomaan heti kaikki mitä ympärillä tapahtuu, bongaan enemmän elukoita kuin noi mun näöllään metsästävät torvelot. Koulussa nyt aikanaan linnut jäi helposti mieleen, ja kyllä niitä tulee aina kateltua ja kuunneltua paljon. Ärsyttää jos en tiedä mikä lintu on kyseessä kun näkee jonkun erilaisen ku normaalisti, sitte pitää googlettaa ja ettiä kirjoista. Äänet on kans mielenkiintosia. Mutta siis mä olen just semmonen että lenkillä kyykistyn tien viereen tutkimaan jotain outoa öttiäistä ja ohimenevät lenkkeilijät kattoo ihmeissään, samoin sillon ku on minä plus koirat tuijottamassa jotain puuhun lennähtänyttä palokärkeä niin hyvä ettei lenkkeilijät kaadu kun kattovat että mitä toi torvi tuijottaa :D Tänään koirat ajo kolme oravaa puuhun lenkillä, yhen bongasin ite ja usutin koirat perään :p Puussahan se oli, en mä noita usuta jos otukset on vaarassa jäädä suihin mutta pitäähän ne villielukat pitää skarppina ja koirillaki olla jotain luontaista tekemistä ;) Mun mielestä vaan jotenkin elämä menee ohi jos ei kuule ja näe mitä ympärillä tapahtuu ja pysähdy kattomaan. Ja kaikki makeet pilvet ja hienot ilmiöt aina bongaan kans, saatanpa hiljasella tiellä hiljentää autoakin vaan kattoakseni pois laukkaavaa peuraa kun se on niin komeen näkönen...Hevosen selästä on kiva kans bongailla kaikkea :) Mut siks mulla ei koskaan ole lenkilläkään mitään musiikkia mukana. Sillon oli kun yksin pimeessä sateessa lenkkeilin eikä ollu viel koiria, mut ei päivällä taas ikinä, eikä hyvällä kelillä. Nykyään ei koskaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.4.13 18:59:29

Kyl nyt on hiljast...

Mä laitoin muutaman karjalanpiirakan uuniin lämpeemään. Ostin myös lonkeron ja popparipussin. Ja aijemmi tänää ostin ensimmäisen kauden Sydämen asialla -sarjaa :D eli kohta siis, Heartbeat, why do you miss when my baby kisses me~~? <3

ps. Minskille terveisiä :p

Päivämäärä:   7.4.13 19:04:26

Tämmöset mietteet tänä iltana =D https://www.youtube.com/watch?v=agKQW1rxAtc

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   7.4.13 19:18:44

Missä min kävi illalla syömässä, sinkkulan suositukset olivat vähän kirjavia.:)

En kanssa yhtään tunne lintuja, eikä täällä Hgissä niitä pahemmin opi. Harrastan kyllä ihmisrotujen bongaamista, on ihminenkin osa luontoa.

Päivämäärä:   7.4.13 19:22:32

Voi ei, kanavasurffaillessa tuli vastaan Australian junior master chef; ja mitä muutakaan ne siellä tekee, kuin mun suurinta herkkua pavlovaa, nyt en kyllä kestä!!! Kun muutenki on tämmönen syöppöpäivä >:/

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   7.4.13 19:33:01

Siis lunta! Äääääh, täällä sataa lunta. :(

Kevät näytti niin lupaavasti olevan jo tulossa, mutta nyt... Muutenkin kurja viikonloppu. Romantiikkaa kun ei saa kaupasta niin ostin eilen ihanan boleron. Et joo, en tiedä onko tää viikonloppu sitten plussan vai miinuksen puolella.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.4.13 19:43:34

Dryad: Moi! Mä muistan sut jopa siitä ikiaikaisesta sinkkulasta, mikä nykyään vonkulana jatkaa oloaan.

Viikonloput on ihan liian lyhyitä, jos multa kysytään. Taas läks mies ajamaan kohti kotia. :(

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   7.4.13 19:46:52

Lunta tääläki, mutta grillikausi mulla aukes eilen ku oli nätti ilmaki vielä! Kanan koipipaloja tuli grillattuu ja hyviä oli. Grillikin oli talven jäljiltä säilyny siistinä :) Mitähä sitä seuraavaks grillais täs jokuehtoo, ...pohtii jo.

Kyllä se kesä sieltä tulee. Uusi lumi vanhan surma, sanoo vanhakansa. Eipä ole kiire autonrenkait vaihtaan viä :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.13 20:12:12

kurnau, sä et ole liiemmin kertonut mitään itsestäsi.
Tosin mulla on aika hyvä visio, mut muilla tuskin...
Valota vähän:)?

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   7.4.13 20:45:31

Taas täällä, välillä käyty reenaa osumatarkkuutta ja salilla tuli laitettua donitseja tankoon ja kohennettua itsetuntoa.

Mission: Tossa on viiden kilsan päässä järvi, omassa pihassa on vaan lampi minkä pari kesää sit kaivoin. Hah, ilmankos ne lepakot sua jahtaaki ku tiirailet vaan tipuja! =)

Täytyy varmaan se rivari rakentaa, se on oikeasti todella hauska kuunnella tsirpitystä aamusin ku lähtee töihin ja sitte kattella ku alkaa pientä nokka punkeemaan pöntöstä pihalle =)

Päivämäärä:   7.4.13 21:29:41

kurnau, Helsingissä Helsingissä! Tuomarinkylässähän mä oon aikoinaan hevosen selässä noit bongaillut paljonkin. Nykyään taas lenkkeilen tosi paljon tossa keskuspuistossa lumettomaan aikaan niin siellähän niitä on ihan älyttömästi. Joo eihän niitä toki keskustassa oo ku noi varpuset ja lokit varmaan isoimpana massana... Ja cityhuuhkaja :) Myös meilläpäin asuu yks huuhkaja, ja noi vinttikoiran pennut on aika erehdyttävästi rusakon näkösiä, värisiä, ja liikkuukin samoin, toinen koira ollu vaarassakin pentuna kerran...

Nyt meni sitte tankkauspäiväks tänään, sen verran hyvät sapuskat joutu vetää taas tossa porukoilla että en tiiä miten lyllerrän noi koirat iltalenkille... Ihana tommonen takatavli kylläkin, hienon näköstä kun puissa lunta:) Kyllähän toi uutukainen sulaa huomenna varmaan puoleen päivään mennessä veke, mut onpa yks ilta taas vähä nätimmän näköstä :)

MiksEi, tosiaan jospa se johtuukin siitä että tiput osuu hyvin mun omaan silmään :D Tai sitte siitä että täällä on tosi paljon lepakoita (siis niitä pieniä ja lentäviä), kesällä kunhan muista hämärän aikaan nostaa nenänsä ylös niin bongaus on taattu, usein ihan tossa kerrostalon parvekkeellakin.

Päivämäärä:   7.4.13 21:37:58

Katsoin taas Sinkkulaivan. Näemmä mihin sarjaan tahansa voi koukuttua.

Laadin piste oikein osuvan mainospuheen sitten, jos täällä markkinat alkavat vetää.:) Ei olemattomille 40+-ikäisille sinkkumiehille viitsi kertoa sen enempää hyvistä kuin huonoista puolista. Ja vakionikithän ovat jo perillä synkistä salaisuuksistani muutenkin.

Homoparikin on lopettanut zumban ja stretchingin, joten irl miestarjonta on totaalinolla.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   7.4.13 22:14:39

Nyt kun täällä on näin paljon ollut esittelyjä, laitampa tähän omanikin. Tasan 40 v naisihminen länsi-Uudeltamaalta. Hevoset ja ratsastus pitkällä tauolla kroonisesta aika- ja rahapulasta johtuen. Elämä täyttyy kolmesta lapsesta ja koirasta , joten en tiedä voiko ihan sinkuksikaan kutsua, kun mehän olemme ennemminkin nelikko. Vapailla markkinoilla syskystä lähtien, mutta ei niinkään etsimässä muuta kuin mielenkiitoisia keskusteluita, joita useinmiten taustalla seurailen.

Päivämäärä:   7.4.13 23:19:07

Missä kaikki luuraa, kun täällä on niin hiljasta? Notting Hillissä...?

Päivämäärä:   7.4.13 23:23:24

Ihmettelin samaa.

Päivämäärä:   7.4.13 23:24:29

Se on se kevät. <3 *takaisin faceen*

Päivämäärä:   7.4.13 23:24:49

Taitaa olla niin, että kun Minski loistaa poissaolollaan, niin ei muiltakaan irtoa jutun juurta..? :/

Päivämäärä:   7.4.13 23:30:51

Luulisi, että vkl:n jälkeen olisi vaikka mitä kerrottavaa (itsellä ei ole, mutta muilla!).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 23:31:31

Variksen erotan harakasta (koska meillä joskus oli variksenpoika vierihoidossa), mutta siihen se sitten jääkin. Tipurivari kuulostaa idylliseltä. Mitenköhän paljon omaa tilaa tiput vaativat, vieri vieressä tuskin suostuvat pesimään?

Kaipaan lokkien laulua (kakofoniaa) kaupungissa. Turussa se ei kuulosta viehättävältä, Lauttasaaressa ääni sen sijaan on kotoinen ja sopii merellisen rauhalliseen kaupunkiympäristöön kuin nenä päähän.

Moniko teistä tuntee kaulushaikaran? Friikki ääni sillä ainakin on, pelkäsin sitä ihan älyttömästi pentuna. Yhtenä pimeänä kevätiltana alkoi kuulua lähijärveltä kummaa, matalaa ääntä, ihan kuin joku puhaltaisi pulloon tai putkeen. Taisin katsoa jotan jännäriä tai kauhupätkää huoneeni pikkutöllöstä tuolloin. Tuli kiire äitimuorin tykö kun ääni ei kadonnutkaan kun töllö sammui. Piti sitten Helsingin herran (lintubongari) tulla meille maalaisille kertomaan, että ei, se ei ole alien, ei kummitus eikä tuuli putkistossa, vaan rehevöityneen järven uusi asukki, kaulushaikara. Ehdin pelätä sitä parin vuoden ajan, ennen kuin totuus paljastui. Hiton kurkku-huutelija.

Shoppailureissu ei mennyt ihan suunnitelman mukaisesti, mutta harvoinpa se meneekään. Elokuun lapsilla oli selvät sävelet: kesäkolttuja, kengät, farkut. Mut sit oli sporttiliikkeen loppuunmyynti, ja toisessa lafkassa urheilu-osaston ale, ja kolmannessa ulkoiluvaatteiden mallikappaleet poistohinnoin ja sitä rataa... Onhan tässä toki hyväkin puolensa, kaapissa on pian pelkästään ulkoiluvaatteita. Jos vaatteet tekevät miehen, tekevätkö ne sohvaperunaksi nahistuneesta naisenalustakin sporttisen...? Brunssikin muuttui pizzaksi ja kahvi jäätelöksi, mutta siitä en valita :)

Mites muiden päivä? Sutisiko kaislikossa tänään?

Päivämäärä:   7.4.13 23:43:40

ruoste -> taitaa muilla sutista vieläkin, kun eivät ole tänne ennättäneet :p

Mie luovutan jo tältä illalta, josko vaikka saisi raahauduttua huomenna aamutallin jälkeen taas koiran kanssa lenkille. Ainiin, mutta tännehän lupasi huomiseksi sitä lumisadetta. No, pitää katsoa, mikä on tilanne aamulla, mihinkään lumimyrskyyn en kyllä lähde. Öitä; myös niille kadonneille sieluille!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.4.13 23:44:12

Kurnau, kävin kurkkaamassa et mahtuisko introon syömään ja kerranki pääs ilman pöytävarausta :D hassua miten muut ihmiset on yleensä ain samaan aikaan liikentees mun kans mut pääsinpähän syömään :) huomasiks sä muuten pari topickii sit yhen kuvan must..? Siin oli mun pukeutumiseni niihin yksiin bileisiin :p

Päivämäärä:   7.4.13 23:49:55

min en tullut sitten enää etsineeksi sitä kuvatopaa, kun se oli tippunut. Kai se vielä ylös pompahtaa.

Oliko intro hyvä?

Öitä Niinalle ja muille sammuneille.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 23:51:40

Nati nati Niina, ja reipasta viikonaloitusta.

Maanantaista ja räntäsateesta huolimatta tää ois ihan kesäfiiliksissä, tai ainakin kesänodotustunnelmissa.
http://www.youtube.com/watch?v=k3pltmw6cmI

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.4.13 23:54:25

Ei ku ihan täällä sinkkujen kesken pornåilin :D intro oli tosi kiva, söin halloumijuustohampurilaisen ja oli just hyvän kokonen annos kun ei tullu huonoa oloa syömisen jälkeen :) annokseen kuulu myös sipulirenkaita, nami! Täytyy kyllä mennä toistekin :)

Öitä niina :)

Päivämäärä:   8.4.13 00:19:21

Öitä kaikille! Huomenna on uusi päivä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 00:26:25

Valitettavasti. Minun puolestani sunnuntai voisi jatkua ikuisesti. Maanantait ovat keljuja päiviä.

Öitä ihmiset.

Päivämäärä:   8.4.13 06:17:46

huimenii kirpeään maanantaihin :) ei ollu sutinaa kaislikossa... koko viikonloppu meni ihan unessa ja eilinen ilta todellakin infrasaunan jälkeen sammuneena peiton alla...että silleen reippaasti alkaa tää viikko :) tahtois takas peiton alle...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 09:05:06

Minä myös. Unessani nukuin työaamuna puoli kolmeen iltapäivällä. Vekkarin soidessa ketutti ihan pikkasen, mutta samalla olin iloinen siitä, etten ollut vielä myöhässä mistään. Aurinkoista huomenta kaikille! :)

Päivämäärä:   8.4.13 09:27:43

Ei näkynyt lumisadetta idässä, joten koira lenkitetty! Tehtiin taas vähän normaalia pidempi lenkki, ja ilmeisesti eilinen vapaapäivä teki mun kintuille hyvää, kun nyt kärsi ja jaksoi hölkötellä taas paremmin :)

Miekin näin ihan outoja unia viime yönä. Olin menossa leikkaukseen, koska mulla oli sellainen rakenteellinen vika, että mun kieli oli irti. Aina kun nielaisin, se teki ringin pään ympäri ja meni takaisin omalle paikalleen :o Leikkaussaliin mentiin hissillä suoraan jonkun Citymarketin ruokaosastolta (yllätys, että mun uniin liittyy ruoka...), vaikka musta kyllä tuntuu, että ne esivalmistelut tehtiin jo jossain muualla, koska olin tuossa vaiheessa jo paareilla/sairaalan pedillä. Ja sain taas maskin kautta nukutuksen, sen muistan selvästi. Sen jälkeen varmaan heräsin ja hihittelin vaan itsekseni, koska oli taas niin utopistinen koko uni =D

Päivämäärä:   8.4.13 09:47:37

Niina vau mitkä unet :) vois omiaankin joskus jakaa...niin hulluja juttuja joskus sattuu näkemään...kyllähän niissä monesti joku logiikka on...mä ainakin usein saan vastauksia mun päässä myllertäneisiin ajatuksiin...tai tajuan jonkun oman jutun merkityksen..mut tuo sun uni...haha hassu :)

Päivämäärä:   8.4.13 09:50:18

Huomenta, upea keli taas, koiran kanssa aamulenkkeiltiin jäällä pari tuntia auringonpaisteessa, kyllä tästä viikko hyvin lähtee käyntiin. :)

Täällä kaislikot suhisee siihen malliin että taisi tästä mun visiitistä sinkkulaan tulla aika lyhyt, käyn kuitenki vakoilemassa teidän höpinöitä silti. Pitäkäähän silmät auki keväisillä kaduilla, koskaan ei näköjään tiedä minkä kulman takana mitäkin piileksii. :)

Päivämäärä:   8.4.13 10:18:01

Niinalla ollu hurjat unet :)

Tänään pitäisi lähtä katsomaan työelämää kahden ja puolen viikon lomailun jälkeen. :)

Päivämäärä:   8.4.13 10:25:07

No mun unissa ei kyllä useinkaan ole mitään logiikkaa. Joskus ne taitaa kyllä olla jonkinasteisia enneunia; toivottavasti tää ei ollut sellainen (cittarin ruokaosastoa lukuunottamatta) :/ Mutta silloin kun meillä edellisen kerran vietettiin varsavalvojaisia, niin miehän näin unta, että toiselle tammalle syntyi punainen virtahepo :o Ja sille sitten syntyi kuin syntyikin punainen varsa, vaikka vanhempien värit huomioon ottaen tuohon väriin oli kaikista pienin todennäköisyys, ja juuri tämän sävyinen punainen oli mun inhokkilistalla ykkösenä. Virtahepoa se varsa ei sentään onneksi muistuttanut, vaan oli ihan tavallisen varsan näköinen =D

Millonkahan alan nähdä unia tästä tulevasta varsasta..? Kuukauden päästä aletaan jo odotella toimitusta, vaikka saattaa siinä tuon tamman vauhdin tietäen mennä muutama viikko pidempäänkin.

Päivämäärä:   8.4.13 11:08:50

Huomenta :) Mulla meni eilisilta sitten tosiaan lenkillä ja sen jälkeen puhelimessa kaverin kanssa juoruten. Kello kun läheni puoltayötä niin pistin netin kiinni ja rupesin lopettelee puhelua pikkuhiljaa, aattelin että aikasinhan tässä pääsee nukkumaan. Mun unenlahjat on tosi hyvät, ihan äärimmäisessä stressissä tai liian aikasin jos meen niin tulee pyörimistä, mutta toi su-ma yö on kyllä takuuvarma pyörittäjä... Joten takas ylös ja telkkaa kattomaan, nyt sitte väsyttää taas ihan urakalla :p Ja muutenkin vähän veetuttaa ettei tullu kunnon unia koska meinasin tänää kerkii salille eläinlääkärireissun jälkeen, mut varmaan jaksan mihinkään ku väsyttää :/ Pakko silti yrittää...

Ja sitten vielä houkuteltiin lounaalle mäkkiin, enpä oo sataan vuoteen käyny ni kai se on mentävä, vissiin tänää pitää kyttää sit ruuan laadun sijasta kaloreita ja syödä illalla vaan pelkkiä rehuja, saleile niillä sitte :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 11:38:17

Hoolle ihanaa kevään jatkoa, onnenpotku läksiäisiksi ja rivakat vilkutukset päälle. Olen onnellinen puolestasi :)

Kattokaa ny, paistaa se arska risukasaankin vaikka välillä tuntuukin siltä, että koko hemmetin pato romahtaa niskaan. Pitäis kyllä allekirjoittaneenkin opetella kävelemään leuka pystyssä ja nostaa katse maasta. Aurinkolasien takaa on hyvä harjoitella sitä ihmisten vilkuilua. Teinä tänään (taas) päätöksen jättää erakkominä nukkumaan loputtomia kauneusuniaan ja pistää itse vähän vipinää hippuloihin. Täällä mökissä tosin kökin edelleen... Jospa laittas julmasti ja radikaalisti läpyskän kiinni, kaappais kassin kainaloon ja painuis kaupunkia kohti. Joo. :)

Päivämäärä:   8.4.13 13:06:54

ruoste, niin ne kaikki möröt ja erakot alkaa mönkiä koloistaan kevään tullen :)

Olis sitte semmosta mystisempää horo tarjolla :
"Pieni asia muuttuu päivän aikana suureksi. Ymmärrät, mistä on kyse, mutta silti olet epäileväinen. Luota kuitenkin, että elämä kantaa ja ilo tarttuu."
Jaa...

Päivämäärä:   8.4.13 13:33:29

Aika tulkinnanvarainen oli minunkin horo: "Viivyt omissa ajatuksissasi liiankin hyvin. Havahdu todellisuuteen, nyt olisi hyvä aika suunnitella eteenpäin. Rakasta sitä, mikä on sinulle tärkeintä elämässäsi. " :o

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 14:46:20

No hyvää päivää sinkkulaan. :)

Onpas täällä ollut eilen taas vaihteeksi hiljaista. Mäkin katselin illalla vaan elokuvan ja painuin hyvissä ajoin ennen puoltayötä jo nukkumaan. Kylläpä teki hyvää nukkua vaihteeksi kunnolla. :)

Minulla horoskooppi lupailee näköjään tämmösiä: "Yritä kunnioittaa toisia, sillä he tekevät yhtä tärkeää työtä kuin sinäkin. Sinun pitää nöyrtyä asioihin, joista et pidä. Älä sure, tilanne muuttuu ajan kanssa."

Ei kyllä oikein avaudu toi, mutta ehkä sitten aikanaan selviää mitä tollakin tarkotettiin. :D

Päivämäärä:   8.4.13 14:48:47

Moi Minski:) Äääh, tosi reilua hehkuttaa hyvillä yöunilla, mä oon vaan haukotellu koko päivän :p

Joko sä oot kekkassu sen kihlattus kuvan viimein? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.4.13 14:50:00

"Yritä katsoa asioita toisen näkökulmasta, ehkä vaikeaa, mutta peilaa jutut itsesi kautta. Rakkaus antaisi sinulle voimaa, yritä perehtyä kultasi
sielunelämään."
Just joo.

"Kultaseni, mitä mietit?"

...

...

...

Niin just.

Päivämäärä:   8.4.13 14:50:56

ruoste :D:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 14:57:06

Mission: Hah, no mitäs et mennyt ajoissa nukkumaan, vaikka olisit ihan hyvin voinu. Nyt ei ainakaan voi kukaan mua syyttää valvottamisesta. :D Lohdutetaan nyt sen verran, että mäkin heräsin 45min ennen kellonsoittoa, koska yläkerran naapuri alkoi poraamaan. Murrr =)

No jooh, kyllähän mä sitä sitten seuraavana päivänä tuoreilla silmillä funtsin ja ruostehan se taisi siinä olla. *nolo* Mut hei olin oikeesti väsyny silloin, enkä tullut tommosia ajatelleeksi. Kun ruoste ei käyttänyt omaa nimimerkkiäänkään. Ei oikeastaan kukaan sinkkuketjulaisista tainut käyttää omaa nimimerkkiään.

Sitä no.:n kuvaa mä jäin kuitenkin vielä ihmettelemään. Kävin ne kaikki läpi ja siellä oli kyllä pari semmosta vähän vanhemman puoleista naista tai siis sellasia jotka ei selvästikään olleet kuin alimmillaan hieman alle 30v. Mutta jos no. on kerran 40v, niin on kyllä tosi nuorekkaan näköinen sitten. :) En nyt kuitenkaan viitti tähän laittaa sitä kuvaa mitä mä veikkasin no.:si. Mut veikkasin siitä, että vähän päälle 30v ja korkeintaan 35v.

Päivämäärä:   8.4.13 15:27:07

haha :) mä oon kyllä vähän vanhemman puoleinen ja 40 :) ja kyllä se kuva siellä on...sitä en oo nähny ootko oikeeta kuvaa veikannu.....pitääpä tsekata...aurinko on on <3

Päivämäärä:   8.4.13 15:29:06

Ei kyllä mua valvotti ihan toi normaali su-ma -yö joka on jotenki semmonen levoton aina, syytän siitä vaikkapa työnantajaa tai sitä veikkausta :p

Mut hei hyvä että viimein tunnistit, muutaman pikku vihjeen avustamana :p Miehet on vaa tommosia, ethän sä sille mitään voi :D

Ois loman tarpeessa, tuntuu ettei mitään kerkii tekemään ikinä. Joka kuukaudessa pitäs olla viikko palkallista lomaa. Pitäs varmaan tehdä lakialoite siitä ;)

Päivämäärä:   8.4.13 15:45:55

kannatan viikon pakollista palkallista joka kuuhun :) parin viikon päästä olis pikkuloma, pikkutalviloma...

et oo mr veikannu/kommentoinu mun kuvaa ollenkaan :) en huomannut ainakaan....

Päivämäärä:   8.4.13 15:51:00

Hö, mäki haluun nähä no:n kuvan, kerro millä sivulla se on?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 15:52:54

Mission: No jooh, kyllähän toi sen verran jäi vaivaamaan, että oli se tunnistettava. :D

no.: Nii en mä sitä kuvaa ollu veikannukaan, kun se oli siellä alkupäässä ja mä tulin vasta kolmannessa ketjussa mukaan tohon. Mutta siis arvioin sitä tässä nyt ja siis sitä sängyllä istuskelevaa naista veikkasin, jolla on joku drinksu kädessä.

Päivämäärä:   8.4.13 16:17:26

juuei :) mäkin luikahdin mukaan myöhäisemmässä vaiheessa...en oo drinksunainen siis :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.4.13 16:19:56

no. No perhana, mä sitä ajattelinkin, ettei toi kyllä nelikymppiseltä näytä, mutta kun en keksinyt muutakaan noista. Tää pitää kyllä selvittää jotenkin. :D Täytyypä siis käydä uudestaan katsomassa noita. =)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.