Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 251

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 18:54:46

Uutta pukkaa: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1047931&t=1047931

Re: Sinkkujen topic 251

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 19:03:48

Heh hee, antaa mun tippua.:) Sellainen on hyväohje, rakastat naista sellaisena kun hän on, eikä lähteä yrittämään vuorenhuippuja.:) Olin saman naisen kanssa 20 vuotta ja ero, olen tähän sinkkuteen jo lutviutunut.:)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.4.13 19:09:23

Peukut Kessulle, sama pätee myös mieheen :) , sillähän sitä lunki yhteiselämä luodaan.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   6.4.13 19:18:12

Eikös Minority_Report kiinnostunut hevostelun aloittamisesta joku aika sitten kun kyseli miten miehiin suhtaudutaan talleilla? Nyt olis hyvä tilaisuus aloittaa tutustuminen hevosmaailmaan menemällä Tampereen hevosmessuille! ;) Muista kuitenkin varjella kylkiluitasi kyynärpäiltä koska sennut oli tänään hieman riehaantuneet messutarjouksista... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 19:20:48

Moppe aivan.:) Onneks kakarat on jo aikuisia, voi lähtee suunta tai toiseen.:D Osalla sinkuista sekin hupi on viellä edessä.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 19:20:59

Jaa jaa, no en mä koskaan ole tyttöystäviäni yrittänyt mitenkään muuttaa, enkä mielestäni tavoittele mitään vuorenhuippuja. Toisaalta arvostan myös itseäni sen verran, etten suostu elämään suhteessa jossa minua kohdellaan huonosti, enkä ole onnellinen. Mielummin yksin, kuin onnettomassa suhteessa. Ei mulla ole koskaan ollut ongelmana löytää mua viehättäviä naisia. Se on aina ollut se kaikki muu kuin ulkonäkö, missä ne ongelmat on olleet.

Eikä mun ajatukset hyvästä suhteesta ole oikeastaan muuttuneet mihinkään. Ainoastaan vahvistuneet, koska ehkä olen vaan käytännön kautta oppinut paremmin konkretisoimaan noita asioita ja asettamaan ne paremmin sopiviin mittasuhteisiin ja oikean parisuhteen arkeen. Mut suhteessa pitää kyllä olla aikaa sille kumppanille. Ei sellanen toimi oikein, jos kaikki jutut menee toisen ehdoilla ja toinen vaan raahataan siinä mukana. Molemmilla pitää tietysti olla ne omat juttunsa, mutta jos ei yhteistä aikaa ja tekemistä löydy juuri ollenkaan joka on molempien mieleen, niin miksi sitten edes olla yhdessä.

Varmaan jotkut voi olla niinkin, että ovat 95% ajasta omissa oloissaan ja sen 5% kumppaninsa kanssa ollen täysin onnellisia niin, mutta kyllä mä ainakin kaipaan paljon enemmän yhteistä aikaa ja tekemistä. Juuri tässä varmaan tuleekin se ongelma monille, kun on sinkkuna tottunut käyttämään 100% omasta ajasta itselleen ja sitten elämään astuukin toinen ihminen, joka haluaisi vaikkapa 50% siitä ajasta yhteiseksi. Mistä sen 50% kumppanilleen oikein lohkaisee. Mistä luopuu ja tekee ne kompromissit, jotta olisi aikaa myös suhteelle. Toiset ei enää osaa luopua, kun on oltu sinkkuna niin pitkään ja täytettyä elämä kaikilla rutiineilla jotka on jo niin kiinteä osa omaa elämää, ettei ilman niitä osaa enää olla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.13 19:23:26

Parisuhteessa juurikin se, että ollaan samalla viivalla, harrastetaan jotakin yhdessä ja jotakin erikseen, on rikkaus!!
Se, että kumpikin osaa kokata, pyykätä, siivota, olla yksinkin välillä, jopa käydä kaupassa yksin, on jo mulle niin iso juttu, etten usko koskaan, et sellaista miestä vastaan osuu!!
Vaikka koneet on kokkauksesta pyykkäämiseen ja siivoukseen olemassa.
Reissussa rähjääntyy, mut tosimies ei siitä ole milläänsäkään, kun ei ole tämä nainenkaan:).
Kotiin palataan aina, joko yhdessä tai erikseen.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.4.13 19:24:51

Minskinä en ehkä uskaltautuisi hevosmessuille, ainakaan ilman valepukua/ naamiota. Se alkaa olla täällä HT-netissä niin julkkis, että sais varoa, että heppatytöt tunnistaa ja hyökkää laumana kimppuun =D =D

En näköjään sitten käynyt ratsastamassa tänään. Huomaan makoilevani puoliunessa sohvalla, seurana American Idol.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 19:25:51

Minski pitää selvästi raahata tallille.:D Sieltä se rakkaus löytyy.:)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.4.13 19:27:28

"Minskinä en ehkä uskaltautuisi hevosmessuille, ainakaan ilman valepukua/ naamiota. Se alkaa olla täällä HT-netissä niin julkkis, että sais varoa, että heppatytöt tunnistaa ja hyökkää laumana kimppuun =D =D"

Juu en kans suosittele, joudut pian joukkoraiskatuks xD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 19:32:40

:DDD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 19:38:57

Eikös Minority_Report kiinnostunut hevostelun aloittamisesta joku aika sitten kun kyseli miten miehiin suhtaudutaan talleilla? Nyt olis hyvä tilaisuus aloittaa tutustuminen hevosmaailmaan menemällä Tampereen hevosmessuille! ;) Muista kuitenkin varjella kylkiluitasi kyynärpäiltä koska sennut oli tänään hieman riehaantuneet messutarjouksista... :D

No en mä nyt ehkä vielä ihan niin pitkälle menisi, että puhuisin hevostelun aloittamisesta. Lähinnä tossa ketjussa kyselin noita juttuja sen takia, koska mietin, että jos joskus tulee kokeiltua ratsastusta, niin millaista se vastaanotto sitten on siellä. Kyllä mua uudet kokemukset kiinnostaa, mutta en usko, että ihan harrastuksesta voisi totta yhdeydessä puhua. Tietysti ei sitä koskaan tiedä, mutta siis ainakin tässä vaiheessa noi oli vaan niitä mahdollisia kokeiluja varten.

Mut vaikka mä nyt oonkin tässä pari kiloa laihtunut, niin kyllä mussa vielä on ihan hyvin pehmikettä kyynerpäille. Ehkä mä menisin kuitenkin vaan johonkin vähän sivummalle ja katselisin sieltä kaikessa rauhassa "messutarjontaa". :D :D

Minskinä en ehkä uskaltautuisi hevosmessuille, ainakaan ilman valepukua/ naamiota. Se alkaa olla täällä HT-netissä niin julkkis, että sais varoa, että heppatytöt tunnistaa ja hyökkää laumana kimppuun =D =D

Haha, vai että julkkis oikein. No ehkä nyt ei ihan kuitenkaan. Hauska mielikuva kyllä. :D

Juu en kans suosittele, joudut pian joukkoraiskatuks xD

Huh, onks nää messut aina näin hurjia tapahtumia. On siellä sitten ne muutamat miehet pulassa, jotka tonne erehtyy tulemaan. =)

Päivämäärä:   6.4.13 19:39:01

Mä epäilen vahvasti, että Minskin nainen ei ole ns. hevosnainen.
Ne kun pakkaa viihtymään siinä niin järkyttävässä hevosenpaskan ja -hienhajussa, ettei sitä käsitä kuin samasta nauttiva hevosmies:)!!!!
Kyllä se vaan edelleen menee niin, että hevosnainen tarvii hevosmiehen.
Vaikka miehellä muitakin harrastuksia olisi.
Pointti on se ymmärrys hevoshulluuteen. Sitä ei todellakaan moni sälli älyä!!!!!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.4.13 19:43:12

Totta että sitä yhteistä pitää olla suhteessa, ei suhde toimi sillä periaatteella että illalla nukahdetaan yhteiseen sänkyyn, muuten kumpikin menee omia menojaan. Kummankin pitää osata tehdä kompromisseja ja jos suhteeseen vielä lapsia siunaantuu, antaa vielä enemmän periksi siitä omasta ajasta.

Kessu: älä muuta viserrä. (Itsellä se aika että lapset olisi maailmalla on sellainen kaaukainen unelma)

Päivämäärä:   6.4.13 19:43:25

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Kulunut, mutta se sinkun hevosnaisen biisi....;)....

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   6.4.13 19:47:36

"Juu en kans suosittele, joudut pian joukkoraiskatuks xD

Huh, onks nää messut aina näin hurjia tapahtumia. On siellä sitten ne muutamat miehet pulassa, jotka tonne erehtyy tulemaan. =)"

Haha, no Spessuhan on valitettavasti menossa huomenna mut sillä ei ainakaan ole tota pelkoa vaikka varmaan salaa toivois :'D Siks oliskin ollut kiva että sinne tulee joku kivakin mies.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 19:53:01

piste: Epäilemättä se on melkeinpä välttämättömyys silloin kun hevoset on todella iso osa jonkun elämää. Sanotaan nyt, että elämäntapa, mutta taas sellanen joka käy vaan välillä ratsastamassa ja se on hänelle yksi harrastus muiden joukossa ei välttämättä tarvitse hevosmiestä. Täytyyhän siinä toisen elämässä jotenkin mukana olla ja ymmärtää sitä. Sellainen lähentää tietysti parisuhdetta, koska ollaan enemmän yhdessä. Kaikilla ei kuitenkaan ole mitään niin selkeää elämäntapaa, joka sanelisi säännöllisesti aikatauluja ja ajankäyttöä, jolloin on helpompi sovitella asioita yhteen ja tehdä komromisseja.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 19:59:42

Hyvä piisi Piste.:) Ei mitään rasmia, mut tällä kylällä ei rosvot hillu, lähtee jeesaa kaveria.
http://www.youtube.com/watch?v=Xd9QsWw2Ofg

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 20:06:17

Voisko joku tul järjestelemään tän mun uuden kämpän? Ja samal vois tuod ruokaa ja viiniä. Ku mä en nyt jaksa... eka mont tuntii reissus ja sit kotiutuu tälläsen järjettömän kaaoksen keskel... ei kiva... taidan lähtee ulos syömään sit joskus myöhemmi

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 20:08:16

"Haha, no Spessuhan on valitettavasti menossa huomenna mut sillä ei ainakaan ole tota pelkoa vaikka varmaan salaa toivois :'D Siks oliskin ollut kiva että sinne tulee joku kivakin mies."

Kävin silmäilemässä tota messuketjua ja ei siellä sentään mistään joukkoraiskauksista ollut puhetta. :p Mut meinasin kyllä tulla tänä viikonloppuna käymään Tampereella muutenkin, mutta se jäi nyt sitten kuitenkin vaan ajatukseksi. Ehkäpä joskus toiste sitten joukkoraiskattavaksi. :D Mut eiköhän tuolla kivoja miehiäkin kuitenkin ole, vaikka enemmistö naisia olisikin. :)

Messujahan on monesti ihan mielenkiintoista kierrellä toki muutenkin. Katsella ja ihmettellä kaikenlaista. Jotenkin aina vaan peruuntuneet niin monet messut joihin on ollut tarkoitus mennä, kun ei kaveri sitten olekaan vaikka päässyt mukaan, eikä ole yksin vittiny mennä.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   6.4.13 20:14:43

Vai on messuilla tollasia "vaaratekijöitä". No siitä huolimatta menossa ollaan:)

Päivämäärä:   6.4.13 20:19:56

No mä jo luen Minskin tekstien rivien välistä, ettei hevosnainen ole sulle sopiva:).
Tarvit naisen, joka ehtii viettää aikaansa kanssasi ja nyhjätä kyljessä.
Toi kuvio ei onnistu hevosnaisen kanssa koskaan!!
Jos mies ei ole tallilla mukana, se nyhjääminen jää vähäksi. Ei vaan jaksa, on aivan sippi kun kotiin tulee.
Sen sijaan yhteiset ratsastuslenkit ja maneesivääntämiset ja se toisen lähelläolo silloin lujittavat suhdetta, kun ajatus on sama.
Halata, koskea ja pusutella voi ohimennen ihan jatkuvasti tallillakin.
Tallilta kotiin, ruokaa, suihkuun ja nukkumaan. Normi arki, kun vielä laittaa yöksi pyykit koneeseen ja aamulla kuivausrumpuun, niin yhtälö pelaa.
Ja tiskikone samalle yökäynnille.
Sekin säästää sitä yhteistä arki-illan aikaa.....;).

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   6.4.13 20:21:11

Heeei, mitäs ihmettä, heti kun mä oon viettämässä real lifea niin täällä jutellaan syvällisiä :D

(Onpas mulla muuten kaunis ruusu maljakossa pöydällä :) *viheltelee*;) )

Olinpa viisas ja pakkasin mukaan salikamatkin, mistähän lie tuli kummasti energiaa ja rääkkäsin koipeliinit niin että vanhemmalla patti-äijällä meinas tippua silmät päästä :D Sen verran taitaa meikästä sitte meteliäki kumminkin lähteä ku en oikein osaa siel salilla sillein tyttöhissutellakaan :p

Nii tosta ulkonäöstä, aika samaa mieltä kyllä ku Minski, mutta itellä ainakin skaala on laaja. Niin ja seksuaalinen vetovoima ei lähde pelkästään ulkonäöstä, vaan nimenomaan kemiasta. Mutta tietenkään se ulkonäkö ei voi olla epämiellyttävä, ei siihenkään syty edes kemisti.. ;)

Tännehän on muuten eksynyt noita Minskin joukkoraiskaajia näköjään, noin se sinkkuketju täytetään kun käydään vähä mainostamassa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 20:41:55

Uki: Joo näköjään. Tää tuli mullekin aikamoisena yllätyksenä, että siellä noin hurja meininki on. Tää on ilmeisesti näitä juttuja heppatyttöjen ja -naisten salatusta maailmasta, joista ulkomaailma ei tiedä mitään. :D

piste: Niin no, paha sanoa mikä se raja tossa sitten on, mutta oot kyllä oikeassa etten varmaan osais olla sellasen naisen kanssa jonka koko elämä pyörii noin pitkälle hevosten ympärillä. Sama pätee kyllä varmaan melkein mihin tahansa muuhunkin asiaan joka hallitsee noin paljon arkea, koska se rajoittaa kuitenkin aina aika paljon suhdetta ellei ole itsekin samanlainen. Mutta kuten sanoin, niin tuskinpa sellaisen kanssa olisi tota ongelmaa, joka käy vaan aina välillä ratsastamassa jolle se on yksi harrastus muiden joukossa.

Mission: Hehe, no syvällistä ja syvällistä. Vähän tämmöstäkin keskustelua vaihteeksi. :) Nii missäs sä oikein kävitkään, kun ruusun sait? ;D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 20:48:00

Sinkuille pieni äänestys, mihin min menee syömään tänään? Vaihtoehtoina rosso, amarillo, hese, subway, foodi, intro, king's crown, golden rax (vai onkohan se buffa), kotipizza, thaikku, kiinalainen, kreetalainen vai harald?

Päivämäärä:   6.4.13 20:50:05

Mielenkiintoista, miten Helsingin hevosmessuilla oli jengiä mut asiallista ja fiksua eikä mitään ihme kyynärpäätaktiikkaa ollut alelaareillakaan. Tai mitään tallomismenoa missään!!!
Onko niin, et kun Stadista tosiaan siirrytään kehä kolmosen ulkopuolelle tai se 50 km Manseen päin, ihmiset muuttuvat junteiksi, sivistymättömiksi ja moukiksi????

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 20:51:24

Mee amarilloon, eihän sitä nyt ainakaan noihin pikaruokaloihin kannata mennä sen kerran kuin menee ulos syömään. :) Mä lueskelin tossa yks ilta pancho villan menua ja maiskuttelin mielessäni niiden hamppareilla. Täytyy kyllä mennä sinne joku päivä tässä.

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   6.4.13 20:53:10

Hmm... Tänne kelpais nyt miesseura.

Päivämäärä:   6.4.13 20:55:47

Jaa-a missähän mahdoin olla... :p Ainaki aika hurahti nopeesti :)

Jos on vaan yks hevonen niin ei se välttämättä oo ongelma. Etenkään jos toisellakin on joku intohimo johonkin, tai aikaa vievä harrastus. Ite oon saanu hyvin sovitettua, jonain päivinä käy vaan nopeesti jolloin se on matkoineen kaks tuntia, välillä on sen kolme tuntii ja kyllä siinäkin aikaa jää päivään, jonkun illan siellä tai toisen tuolla on ehkä pidempään. Päivän sinne tänne voi jättää menemättä, ja jos vielä on luottoratsastaja, kuten itellä on ollu, semmonen vapauttaa kivasti aina tarpeeseen vapaapäiviä. Ylläpidossa oleva hevonen mahdollistaa lomareissutkin ihan helposti. Siihen pitää varautua että ihan extempore ei välttämättä onnistu joka kerta kaikki asiat, niinku heti tänään ku kekkasin tämmöstä, mutta semmonen on varmasti täysin normaalia jokaisen elämässä muutenkin. Etenkin jos kuviossa on vaikkapa lapsia. Järjestelykysymyksiä nuo on, ja iso osa heppatytöistä, ja hevosen omistajistakin, on kuitenkin harrastelijoita, joilla toki on iso vastuu eläimestä tottakai, mutta asiat on helposti kuitenkin järjesteltävissä jos vaan haluaa ja viitsii.

Tavoitteelliset kilparatsastajat ja ammattilaiset jne ovat sitten niitä joiden kanssa on vaan pakko joustaa, ymmärtää, ja osata olla itsekseenkin tai osallistua roikkumaan mukana, tai jättää väliin kokonaan.

Päivämäärä:   6.4.13 20:57:26

min, ihan ehdottomasti kinkki tai thaikku!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   6.4.13 20:57:39

min, kiinalaista <3

Päivämäärä:   6.4.13 21:01:11

Minskin valinta ei ole selvästikään heppanainen:).
Ehkä satunnainen kerta viikkoon harrastelija, mutta ei muu.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   6.4.13 21:04:23

min noista valitsisin thaikun.

Kyllä vielä kahdella aikuisella onnistuu se, että toisella tai molemmillakin on niin vaativa harrastus, että vastaa ajankäytöllisesti toista työtä. Sitten jos haluaa lapsia, se ei ole enää mahdollista. Tai on ehkä mahdollista, mutta menee liian hankalaksi.

Joko Mission on päässyt moottorilajeihin? Pitäisi muuten ehkä kanssa opetella käymään salilla, ei olisi niin riippuvainen ohjattujen tuntien aikatauluista.

Itse en välitä noin ylipäätään messuista, liikaa ihmisiä ja kaikki koittavat edistää bisneksiään. Mutta miehet toki pois netistä ja sinne ihmisten ilmoille. Ja minski ei nyt fantasioi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 21:10:16

Mission: Joo tota mä kanssa meinasin, että varmaan kuitenkin suurin osa pystyy tonkin sovittamaan ihan hyvin suhteeseen niin ettei miehen tarvitse olla koko ajan siellä talleilla mukana, jos mielii edes joskus nähdä ja viettää aikaa yhdessä muuten kuin illalla, kun mennään nukkumaan. :)

Niin ja kukas se nyt muuttui mystery missioniksi. :D

"Hmm... Tänne kelpais nyt miesseura."

No tässä ketjussa on ainakin juttuseuraa noin alkuun. Tervetuloa mukaan vaan. :)

kurnau: "Ja minski ei nyt fantasioi."

Ai mitä mitä. Mitä mä nyt oon fantasioinu? :D

Päivämäärä:   6.4.13 21:10:55

kurnau, ei oo viel moottorilajien aika, keväämmällä...

Mä taas haluisin meidän salille ohjattuja tunteja, zumba ei kiinnosta, kahvakuula ehkä, sitä vois kokeilla, mutta lupailtua kuntonyrkkeilyä, johon haluaisin, ei oo kyllä näkyny eikä kuulunu. Mutta salilla näköjään tutustuu ihmisiin, nytkin olis ollut tarjolla tommosta jotain nelivitosta ainakin jutteluseuraks jos ois kiinnostanu enemmän jutustella :D Pitäs vaa mennä useemmin ihmisten aikaan sinne ;)

Lähettäjä: api 
Päivämäärä:   6.4.13 21:12:27

"Mielenkiintoista, miten Helsingin hevosmessuilla oli jengiä mut asiallista ja fiksua eikä mitään ihme kyynärpäätaktiikkaa ollut alelaareillakaan. Tai mitään tallomismenoa missään!!!
Onko niin, et kun Stadista tosiaan siirrytään kehä kolmosen ulkopuolelle tai se 50 km Manseen päin, ihmiset muuttuvat junteiksi, sivistymättömiksi ja moukiksi????"

No varmaan siksi että Tampereen messuilla oli porukkaa tuhottomasti enemmän kuin Helsingin. Tampereellahan saatiin tänään yhdessä päivässä täyteen se kävijämäärä mihin ennen on mennyt kolme päivää.

Päivämäärä:   6.4.13 21:19:26

Minority_Report: Kiitos. :-)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   6.4.13 21:22:41

oottekos sinkut lataillu itteänne tuohon kuva/ikä-topikkiin?

Päivämäärä:   6.4.13 21:24:13

Mitenniin mysteeristä Minski, eikös toi nyt ihan selkeetä ole :D Oikein mukavalta mieheltä sain ruusun niin missähän mahdoin olla :p

Päivän toiset treffit sitte taiski peruuntua, eli frendin näkeminen. Höh. No, onpa ainaki ilta aikaa itelle, ohjelmassa enää koirien ulkoilutus niin ehkä tähän väliin sitte on tehtävä sapuskaa :)

Päivämäärä:   6.4.13 21:25:35

Mission kävin kokeilemassa kuntonyrkkeilyä, kun salilla oli koetunti. Se on paljon raskaampaa kuin zumba. Ensi viikolla omille zumbatunneille tulee muuten taas tuuraamaan kuubalainen miestanssija, jou!

Piste arvioisin, että meno on Mansessa jopa jäykempää kuin Stadissa.

Päivämäärä:   6.4.13 21:33:31

no -> oli siellä ainakin pari täältä tuttua, eiku ainaski kolme, unohdin jo yhden.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 21:34:35

Mäkin otin kyllä noi messumeiningit ihan huumorilla. Ei kait siellä sentään oikeasti noin aggressiivista porukkaa ole, että kyynerpäätä tulee oikeelta ja vasemmalta yms. Vai mistäs mä tiedän, kun en ole koskaan heppamessuilla käynyt. :D

p: Laita jotain pientä esittelyä ittestäs, jos meinaat tänne jäädä turisemaan. Se on vähän niin kuin ollut tapana täällä. :)

no.: On täällä muutamat laittaneet. Ihan kiva ketju. :)

Mission: Haha, no joo tietenkin, mutta yksityiskohtia yksityiskohtia. Etkös sä tossa aikasemmin ruosteellekin sanonut sitä, että tietenkin vuodatetaan kaikki. :D

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   6.4.13 21:39:15

Hyvä Mission, ruusu päivässä pitää pirteänä. :)

Minä taistelen tuulimyllyjä vastaan ja yritän olla ihastumatta ihan älyttömästi. ei näytä onnistuvan. Vaan pitää yrittää, en vaan suostu uskomaan että tuo mies ei ole samanlainen ku kaikki muutki että uskaltaisin heittäytyä ihan täysillä. Kerta kerralta se kyllä vakuuttaa enemmän...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 21:39:44

Nonih, nyt on naamaan sudittu vähän meikkiä, harjattu hiukset ja pirskoteltu vähän hajuvettä eli eiku baanalle :) hejdå

Päivämäärä:   6.4.13 21:48:39

Niina, kolme? Näin yhden :) en kyllä selannut koko ketjua...

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   6.4.13 22:01:40

Morjens. Ei oo tullutkaan vähään aikaan tänne mitään nakuteltua. Eikä oo kyllä sitten minkäänlaista sutinaa ollut miesasioissa. Työt on vaan vieneet ennestäänkin vähäisen vapaa-aikani ihan minimiin:( Sinänsä harmi kun täällähän olisi niiin kiva notkua jatkuvasti:)

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=v0Tj3XntwD4

Päivämäärä:   6.4.13 22:05:17

Niin...toi hevostelu on paljolti kiinni siitä, onko se harrastus vai enemmän...
Jos se on tavoitteellista, on kyse kilparatsastajasta, ei harrastelijasta. Jos vähemmän, tallilta voi selvitä parilla, kolmella tunnilla per ilta, jos on siis oma hevonen.
Ratsastustunnilla menee ehkä matkoineen se pari tuntia kerta viikkoon.
Kaikki eivät halua edetä harrastuksessaan sen pidemmälle.
Tosin mä en ymmärrä, miksi siitä kannattaa maksaa, jos ei ole mitään tavoitetta...

Päivämäärä:   6.4.13 22:15:12

Minski, mitä ihmeen yksityiskohtia, show me yours and I'll show mine :D

En kyl muistanu kysyä onko se joku valtionsalaisuus mutta luulen ettei, ja osa on arvannutkin, käytiin siis MiksEi:n kanssa kahvittelemassa:) Parituntinen meni ajassa jonka oisin veikannut puoleks tunniks. Herra kertoo itse muuta jos haluaa:D

min taas lähti bailaamaan vai, kyllä nuoret jaksaa :D

Mä oon vähän salaa tyytyväinen että sain tän loppuillan sittenkin vapaaks, tosin joudun varmaan käyttää siitä osan sitte puhelinpalaveeratessa frendin kans, mut laitoin handsfreen lataukseen jos sais yhdistettyä sitä tohon iltalenkkiin vähä:)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   6.4.13 22:21:59

Iltoja pitkästä aikaa :) Kuis täällä on menny?

Meikäläisen viime viikko vierähti mailla vierahilla, kone lähti tiistai aamuna kohti Itävaltaa, josta matka jatkui vuokra-autolla kohti St. Valentinia. Maisemat tuolla on kyllä paikka paikoin todella hienot ja pistää kyllä tällaisen suomipojan hiljaiseksi, siitäkin huolimatta että oltiin kohtuu "kaukana" Alpeista. Jostain jos saa/pitää marista niin sää ei kyllä suosinut, torstai oli ainut päivä, kun aurinko kävi näyttäytymässä, niin ja hotelli oli "väärässä" kylässä :D Muuten ihmeen kliffa reissu noin niin kuin työmatkaks...

Päivämäärä:   6.4.13 22:22:55

Iiiiiihanaaaaaaaa Mission:)!!!
Oisko tää nyt se sinkkulan suuri love story;)????

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 22:23:29

Mission: Hehe, no kunhan vähän kiusoittelen. Ei tarvi kertoilla jos et halua. Tuli vaan tosta hyvin mieleen ne mystery jutut, kun olit niin salaperäinen ton ruusun kanssa. :)

Hauskaa iltaa minille ja morjensta pikku suukolle pitkästä aikaa. :)

Ai niin ja piste. Onhan se ihan luonnollista, että joka harrastuksessa on myös niitä joille se ei ole kuitenkaan niin iso juttu. Oikeastaan niitä on suurin osa ja sitten pienelle osalle se on niin keskeinen juttu elämää, että kaikki pyörii sen ympärillä.

Päivämäärä:   6.4.13 22:31:16

Minski, JOS on tavotteita ratsastuksessa, niin koko hemmetin perhe pyörii sen mukana!!!!
Niin mies kuin lapsetkin, jos niitä on.
Ja monilla on molemmat. Eikä ne kyllä eroa ikinä!
En tiedä yhtään heteroa hevosmiestä vapaalla jalalla, siis vanhempaa.
Ne on onnellisesti aviossa ja ratsastaa kimpassa.

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   6.4.13 22:32:47

Kolme tuntia päivässä on melko pitkä aika jos sen käyttää yhden hevosen kanssa. Mulla menee vajaan kymmenen hevosen kanssa päivässä noin 1,5 tuntia:) Mutta mä vaan ruokin, tarhaan ja siivoan tallin. No, saishan niiden kanssa turattua ihan loputtomasti jos haluais. Haluistahan se vaan taitaa olla kiinni niinkuin moni muukin asia...

http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI

Päivämäärä:   6.4.13 22:35:50

WAU, Mission!!! =D

Ja Jysselle tervetuloa takasin, täällä vasta joku sua kyselikin! Kivat maisemat ollu sulla!

no -> kato, ku Minski oli ainut, joka oli "omalla" nimellä. Mie laitoin hepan nimellä, kun joitakin ärsyttää niin suunnattomasti mun omalla nimellä laitetut. Ei menny arvaukset kyllä ihan kohdilleen, useammatkin veikkas mut puolenkymmentä vuotta vanhemmaks, ja jonkun mielestä mie näytin meidän koiralta. Mutta ei siinä mitään, mun mielestä meidän koira on kaunis :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 22:38:17

piste: Joo kyllä varmaan, mutta edelleen noi on kuitenkin varmaan se vähemmistö ja suurin osa viettää vähemmän aikaa hevostensa kanssa. Sitä mä vaan meinasin, että noiden kanssa en epäile etteikö sitä aikaa saataisi muutenkin toisillemme kuin elämällä ja asumalla siellä talleilla.

Päivämäärä:   6.4.13 22:41:22

Niin piste, onhan sellaisiakin perheitä, joissa kaikki perheenjäsenet ratsastavat tavoitteellisesti. Mutta minski on kyllä sikäli oikeassa, että jokaista tavotteellista ratsastajaa kohti on iso määrä tuntiratsastajia, ex-ravurillaan puskailevia, ikuisia seurakisojen kiertäjiä ja muuten vain hevospiireissä viihtyviä.

Hevosmiehille on yleensä niin paljon naistarjontaa, että pääsevät vaihtamaan lennossa, eli eivät ne sinkkuina roiku (ehkä ne eivät tiedä sinkkuuden hyviä puolia).

H:n jutusta tuli oikein myötäpelko: uusi suhde, josta ei oikein tiedä vielä, ja kuitenkin sellaiseen pitäisi heittäytyä. Miten tuota hermot kestää?

Päivämäärä:   6.4.13 22:47:21

Niina :) näytit koiralta? Haha. no eihän se ole ilkeää ollenkaan :) aika monet ihmiset muistuttavat koiriaan...tai toisinpäin...ja siis todellakin hyvässä mielessä :) musta on ihana bongailla sellaisia koira-ihmispareja...jotkut niistä on suorastaan hämmästyttäviä!
Ja kuva on aina kuva, se voi muuttaa suuntaan tai toiseen ja katsojastakin riippuu mihin hän vertaa :)
Minskin mä löysin tuolta juu...mäkin latasin ylläri mutten omalla pylläri :)

Päivämäärä:   6.4.13 22:53:02

Uudessa Marie Clairessa (brittiversio) oli juuri iso kuvareportaasi, miten omistajat ja koirat ovat samannäköisiä.

Aika usein ihmispariskunnissakin on samaa näköä. Jos näen pariskunnan ja siitä puuttuu se jokin yhtäläisyys, melko varmasti erouutinen on tulossa.

Päivämäärä:   6.4.13 22:53:17

Kyllä hepat pystyy tarvittaessa hoitamaan nopsastikin, mutta toki aikaa saa menemään vaikka miten paljon. Kesäaika on aika helppoa, jos on niin paljon laitumia, että voi pitää yötä päivää ulkona. Talvella on työläämpää, kun pitää talli ja tarhat siivota. Mutta ei tarhojakaan ole pakko joka päivä siivota; toiset ei siivoa koskaan. Ruokinnat ja tarhauksetkin menee tarvittaessa hyvinkin nopsaan. Aina tulee kuitenkin sellaisia hommia, mitkä on pakko tehdä joskus; minkä taakseen jättää, sen edestään löytää -tyylisiä juttua, joihin sitten menee välillä paljonkin aikaa, jos ei niitä tee pienemmissä erissä vähitellen.

Aika moni asia on järjestetyävissä tarpeen mukaan ainakin mun heppojen kanssa. Mulla ei ole kilpailullisia tavoitteita, niin ei tarvitse treenata minkään tietyn ohjelman mukaisesti, vaan ratsastan silloin kun siltä tuntuu ja kun aikatauluun sopii. Mutta aina näissä on kuitenkin sillä tavalla kiinni, ettei kotoa voi lähteä pois muutamaa tuntia pidemmäksi ajaksi, ellei joku jää ruokkimaan hevosia. Kyllä mulla on useinkin sellaisia päiviä, ettei tallilla mene kuin pari tuntia yhteensä, jos sitäkään. Mutta siellä saa kyllä menemään vaikka koko päivän, jos ei ole muuta parempaa tekemistä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 22:55:47

Ai kato Jysseäkin näkee, morjensta. :) Tällä luurilla noita viestejä jotenkin tupsahtelee tonne väliin. Just tossa eilen vai toissapäivänäkö se nyt oli siitä miten kauniit maisemat sveitsissä on. Siellä vois kyllä olla kiva asua, jos sieltä löytäis hyvän duunin. Mä yritin joskus hakea cerniin, mutta ei irronnut harjoittelupaikkaa. Harmi, tiedä missä sitä olis jos olisivat ottaneet.

no.: Hmmm, hetkinen. Et kai sä ollut se namu blondi siellä jonka iän mä arvasin just eikä melkein oikein. ;)

Päivämäärä:   6.4.13 22:58:09

pikku suukko tuskin siis on tavoitteellinen kilparatsastaja?
Paremminkin tallityöntekijä?
Aivan eri asoita, joita ei edes voi verrata toisiinsa.
Mä en tee tallitöitä, ihan vaan omia palkkatöitä ja sen rinnalla sit hevosjutut.
Joten asetelma ei ole sama.

Päivämäärä:   6.4.13 22:59:23

juu ihmispariskunnat on kiva tarkkailukohde myös :) mä ja mun ex oltiin jopa "pelottavan samannäköisiä"...mut kai aika useista ihmisistä löytyy samoja piirteitä ja kai sitä viehättyy samansuuntaisesta kuin itsekin on...että on jotain tuttua jollain tapaa...eikös tästä ole jotain tieteellistäkin?

Päivämäärä:   6.4.13 23:02:21

No Jysse pitkästä aikaa, ootpas sä ollut upeissa maisemissa, ihan kateeks käy :)

Tääl on joku lauantai-illan kuhina vissiin, me katotaan selkeestikin ruosteen kanssa bridgettiä :D

Päivämäärä:   6.4.13 23:04:32

Minski on sit ryöminyt aliravittuna jossakin Naantalin pelloilla, kertoo uutiset:).
Koita ny syödä ja ruoste asuu Turuus, älä mee Naantaliinpäin;)!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.4.13 23:11:55

yy kaa koo nee viisi itsensäpaljastajaa, ihan hyvin.

Lyhyestä virsi kaunis, mainostauko loppui just. Jysse, kade. Oisit ottanut mut mukaan. Mission, myös kade. Ruusu <3, mulle kans. :P

Bridget calling. Lättytaikinakin odottaa paistajaansa, ja sauna kylpijäänsä. Ensin kuitenkin leffa, lasillinen jotan kylmää, ja jossain välissä kinkkulan kuulumiset.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 23:12:13

piste: Häh, nyt meni kyllä ihan ohi. Siis mitäh. :D Mä ryömin missä ja kyllä mä sen muistan et ruoste asuu turkusessa. :)

Päivämäärä:   6.4.13 23:12:34

haha mr :) et oo arvannu...en oo se namu :) taisi olla pikkusen nuorempi mua jos puhutaan samasta...jos muistan oikein....
mä katsoin yhden gb-leffan ja juu...kyllä :) saattasin suudella...

Päivämäärä:   6.4.13 23:16:50

Must toi uutinen kuulosti ihan siltä että joku näkiintyny kuutti löytyny jostain? :/

Mäkään en millää pääse lenkille täst ku bridget... :D

Ruosteen asuminen on vähä hämärää, se kun hengailee tääl pk-seudullakin, justhan se oli sinkkukoreineen espoon cittarissakin:D

Päivämäärä:   6.4.13 23:23:09

Eikö Minski ollut kuutti....?
Mä meen nyt höyheniin.
Kuuttikin on nyt jo saanut murua rinnan alle ja päässyt lämpimään paikkaan nukkumaan...
Öitä!!

Päivämäärä:   6.4.13 23:28:56

öitä, piste! Mie luovutan kanssa tältä illalta. Nyt. Bridgetti on jo kovalevyllä tallessa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 23:28:57

no.: Aijaa, no sä oot sitten joku tosi nuorekas, jos oot vielä vanhempi kuin se. Ei tuolla mun muistaakseni ollut kuin sen lisäksi yksi tai kaksi vähän päälle 30v naisia, mut ei ketään toista noin nelikymppistä naista.

piste: No niin no joo, öitä. o/

Päivämäärä:   6.4.13 23:43:07

pisteelle ja Niinalle öitä :)

Minski, really? Oliks toi reilu arvaus muka sun mielestä tuol sun toisessa lempparitopassa? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 23:47:42

Mission: Ai häh, siis en mä tunnistanut tota no.:ta tuolta.

Öitä Niinalle o/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 23:48:04

Ja taas kotiuduttu, ei sitä nyt kovin kauaa jaksanu istuskella baarissa enkä ollu niin sosiaalisel pääl et oisin jääny jutteleen muil. Vähän haukotuttais jo...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   6.4.13 23:48:23

Ja Jysselle tervetuloa takasin, täällä vasta joku sua kyselikin!...

Joo niin mä kattelin et joku oli ihmetelly, et mis meen, en vaan kyl tunnista nimimerkkiä...

Just tossa eilen vai toissapäivänäkö se nyt oli siitä miten kauniit maisemat sveitsissä on. Siellä vois kyllä olla kiva asua, jos sieltä löytäis hyvän duunin.

Joo tonne Sveitsiinkin olis kiva päästä pyörähtämään, duunin kautta sinne ei tosin vaan ole tiedossa reissuja eli joutus ihan itte kustantaan liput sun muut :P Tonne jos haluis muuttaa niin joutus kyl opettelemaan Saksan kielen tai ainakin tuol Itävallassa todella harva puhui Lontoota. Siinä hotellissa missä olin niin siel tasan kaks puhu jonkinlaista Enklantia ja loput bamlas vaan sitä Saksaa, niin ja sit kaikki tv-ohjelmat on tietenkin dubattu :D

Jysse, kade. Oisit ottanut mut mukaan.

Ai saaplari ei tullu edes mieleen pyytää ketään völjyyn... Jos ihan totta puhutaan niin itse asiassa jopa iloitsin siitä, että sain lähteä ihan yksin reissuun tai siis ilman duunikavereita. Duuniporukalla kun lähtee niin joutuu kyselemään muidenkin mielipiteitä siitä mihin mennään ja mennäänkö ollenkaan, nyt sai mennä ihan oman mielensä mukaan. Pikkasen kyllä pistää harmittamaan, se et toi kurssipaikka on niin kaukana Alpeista. Ei sinne viitsi eikä tosin kyl kerkeiskään lähteä ajamaan päivän päätteeksi, mutta sen sijaan tänne ajattelin karauttaa viel joku kerta, nyt tie sinne vaan oli viel kiinni kaiketi...

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   6.4.13 23:50:54

Iltaa porukoille. Oonks mä vähän myöhässä? Vähän meni pitkäks kaverin kaa saunoessa ja piti viel kaveri heittää kuunteelee jarkko aholaa paikalliseen.

Mission: kiva et kelpas ruusu, sopi teemaan etkä sä ees istunu sen päälle vaikka mä veikkasin niin! =) Ja tosiaan meni pari tuntii äkkiä.....

Päivämäärä:   6.4.13 23:52:34

Takaisin täällä, muutaman viinilasillisen jälkeen. ;) Minority pyysi esittelyä, no täältä pesee: parikymppinen hevosia harrastava (ylläri) neitinen. Mitähän muuta sitten vielä.

Päivämäärä:   6.4.13 23:53:51

Minski :D:D Can't believe it... Miehet :D Tarkotin tota sun viimesintä veikkausta...

Jysse, oon käyny Berliinissä turistimatkalla viikon, mut toi dubbaus oli kyl jotain ihan järkkyy :D Pakko oli tilata leffoja hotellissa illal kun ei telkkarii pystyny kattoo...

Mut tosi kiva reissu ihan varmaa tommonen :)

Päivämäärä:   6.4.13 23:58:58

en oo nyt ihan varma puhutaanko samasta "namusta"...mut mä en ole paljastanut siellä ikääni kun niitä arvauksiakaan ei hirveesti tullu :) jospa joku vielä arvuuttelis niin sais keskiarvon sit :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 23:59:41

min: No se oli pikanen. Kumma kyllä mua väsytti tossa tunti sitten, mutta nyt piristyin taas. Pitäisköhän sitä kuitenkin mennä kohta sänkyyn kokeilemaan onneaan.

p: Ei täällä muuta ole oikeastaan kuin ikä ja asuinpaikka laitettu. Sit ehkä jotain pientä. Ihan oman maun mukaan. :) Vai ollaan siellä vähän rohkasua otettu. =)

MiksEi: Iltaa vaan :) Kyllä tänne varmaan vielä ehtii mukaan, kun on viikonloppukin. Aina täällä jotain yökyöpeleitä on.

Mission: Niih, no arvaushan sekin vaan oli. Aika vaikea noita on niin tarkkaan sanoa, mut ajattelin heittää jotain sillekin. Monet käy vaan kattomassa noita kuvia, eikä sano mitään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.4.13 00:02:17

no.: En mäkään ihan varma ole, mutta ihmettelen kyllä nyt, kun se oli mun mielestä selvästi vanhin tuolla, eikä kuitenkaan ihan nelikymppinen edes. Et kuka ihme sä sitten voit olla. Et oonko missannu sun kuvan vai näytätkö sä joltain kaksvitoselta. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.4.13 00:04:37

Minski, jep ja aattelin et koitan nukkuu koht puoliin. Ärsyttää vaan ku joku pahuksen halipula iski pääl mut eiköhän tää täst...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 00:05:25

Vesa ei tajuu... :D Tai sit se huijaa.

Pino lettuja naaman edessä, oho. Ihan vahingossa väsätty taikina, munia mun piti paistaa :P Old habits ja sillai... Taas meni mainostauot vips vaan, täytynee aamun puolella vasta lukea ajatuksella läpi aiemmat pohdinnat.

Päivämäärä:   7.4.13 00:05:51

Minski, se sun arvaus oli prikulleen oikein, mä vaan nauran sulle kun oot niin mies :D Siis se arvaus siitä hyvänkokoisesta kuvasta jonka arvasit 29:ks. Tota... Avaas nyt kertalleen se kuva ajatuksen kanssa, ja lue myös se postaus kertaalleen vielä. Ring any bells?

Päivämäärä:   7.4.13 00:09:21

haha. enpä tiiä :) pitää varmaan kahlata ketjua ja pähkäillä :) varmaan oot missannu vaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.4.13 00:16:43

min: Joo mäkin menin jo sänkyyn. Unikaveri kelpais kanssa kyllä, mut ehkä tää menee näinkin.

ruoste: Nonni, siellä on taas kunnon iltapalat. Mä just tulin keittiöstä houkutusten ääreltä, ku en voinu muuta kuin juoda lasin vettä. Ois niin tehny mieli syödä jotain. :p

Mission: En mä kyllä nyt tajuu. Älkää kiusatko väsyynyttä kuuttia tollasilla arvotuksilla. :o

no. Jaah, no enpä osaa kyllä sanoa. Pitää ehkä huomenna kurkata paremmin. Ei tällä puhelimella enää viitti.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.4.13 00:19:01

Mä koitan nyt saad tajun veks jotta huomen jaksaa seikkailla ikeassa :) öitä sinkkula

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   7.4.13 00:20:05

Minski, hyvin sä vedät :)

Päivämäärä:   7.4.13 00:22:17

miun kiellot soittaa ja soitti jo heti kun luin sitä tekstiä mitä tässä nyt tapetoidaan...mut numeroita en muista, enkä kasvojakaan tarkkaan mut se kirjoitus...hmm...

Päivämäärä:   7.4.13 00:23:22

ruoste, Vesa ei tajuu :D Tää oli muistaakseni viel semmonen tarkkanäkönen kaveri olevinaan tai jotain :p

Minski, älä välitä, sattuu sitä paremmissakin piireissä :P Vähän pitää kiusata ku toi oli niin hauska vaan. Mutta sähän voit vaikka huomenna vilkasta sitä kuvaa ja tekstiä tuoreemmilla silmillä uudelleen ja arvuutella kuka se mahtais olla :D

öitä minille, tuu sit kohta taas ku et saa unta :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.4.13 00:27:39

No joku tuttuhan se nyt varmaan on, mut enhän mä ny kaikkia voi tietää. Sitäpaitsi se oli niin läheltäkin otettu ja mustavalkonen.

Öitä minille. o/

Päivämäärä:   7.4.13 00:35:19

Tekosyitä Minski :p Kirjotuskin paljastaa jo heti ;) Hyvä toi betamaxinki naureskelu muuten tuol välissä :D

MiksEi, toi sun kuva on niin tuima :D Mä tiiän yhen mikä on ehkä vähä enemmän näkönen mut ootkohan siinä nuorempi...

Päivämäärä:   7.4.13 00:37:25

Päivän kateuskortti Jysselle.

Bridget oli unettava, nukahdin välillä. Tuo on niin tyypillistä unimasaa, tulee juuri silloin kun ei pitäisi. Muulloin tekee ohareita.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.4.13 00:39:12

Äh, mä meen kans nukkuu ku kiusitte vaan uuvahtanutta kuuttia. :( Nii ja hei mä tihrustin tota kuva puhelimella. Niih, öitä.

Päivämäärä:   7.4.13 00:41:49

Älä ny Minski leikistä suutu :p Ja lisää tekosyitä ;) No mut öitä vaan sinne :)

Hitto, pitäs noi koirat viedä iltapissalle mut ei millään viittis.. mis mun omakotitalo oikein on, veikkaus hei, onks tää nyt reilua :D

Lähettäjä: MiksEi 
Päivämäärä:   7.4.13 00:45:37

Mission: vitutti sillon olla työreissulla systerin kuvatessa ni ilme kertoo kaiken... Mikä mikä, mä en tiiäkään mitä sä meinaat? Ja ei se veikkaus vaan anna rahaa, tänään koitin oikeen RAYltä mut ei...

Päivämäärä:   7.4.13 00:49:14

MiksEi, no muistaksä kun kysyit että enkö oo tehny jotain? Sehän oli siis täysi kehoitus tehdä niin :D Autto sekin tunnistamisessa, tosin ei ois voinu kyl olla tunnistamattakaan ku oli niin hyvät kuvailut :)

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   7.4.13 00:51:43

Kyllä mä luokittelen itseni hevosihmiseksi, varsinkin silloin kun oli vielä oma heppa. Kävin päivittäin sen luona päivätöiden jälkeen, joskus pääsi paljon nopeammin kun en ratsastanut, mutta myös niinä päivinä kun liikutin ja hoidin perusteellisesti niin olin viimeistään seitsemältä kotona. Kyllä siinä olisi ihan hyvin jäänyt parisuhteellekin aikaa. Silloin olin tosin etäsuhteessa joten eipä heppailu niin häirinnyt.
Sehän riippuu ihan siitä mitä tavotteita hevosen kanssa on, niinkuin täällä on jo mainittukin. Mutta ei se tee hevosihmisestä ei-hevosihmistä, jos ei aktiivisesti kisaa ja kuluta tallilla yli 3h per päivä. Kyllä siinä ei-hevosmiehenkin kanssa pärjää :)

Ruosteen paikkakunta on kyllä vähän hämärä, kun se pörrää milloin missäkin :D

Mäki kattoin Bridgetiä (: yritin eka kattoo sitä Menetetty maa-leffaa, mut aivan liian jännittävä mun hermorakenteelle yksin katottavaks.

Lähettäjä: MiksEi 
Päivämäärä:   7.4.13 00:52:52

Mission: Ai niin joo, osaat siis käyttää googgelii! Mut hei ei se teemaväri ollutkaan niin gei ku bongailin koko ajan et tuoltako,ei,tuoltako,ei,tuolta joo! Et oli niitä muitakin teemaväriin pukeutuneita!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.4.13 00:53:44

Saatoin syyllistyä samaan :P

On se nyt %&t#ü jos ei kihlattuaan... Mun täytyy sulatella tätä järkytystä hetki saunan lauteilla. Älkäähän kaikki karatko sillä välin nukkumaan, nyt on hei lauantai :)

Öitä kuitenkin Minskille ja muille karkulaisille.

Päivämäärä:   7.4.13 00:55:57

pauke, onks tullu tulokset siitä koirasta jo?

En kyllä tiiä onko semmosta leffaa tehtykään jota en vois kattoo ku liian jännä :D Sehän on vaan siistiä jos joku leffa onnistuu oikeesti pelottamaan joskus. Tosin kovin järkevää ei oo mennä pilkkopimeeseen metsään koirien kans lenkille sen jälkeen, tulee jo vähän turhan jänniä säväreitä, koiratki tommosia onnettomia rottia jotka ei kyllä varsinaisesti suojele :p

Päivämäärä:   7.4.13 00:58:31

Unimasa on varmaan lukenut jonkin parisuhdeoppaan, kun siitä on tullut noin aktiivinen ja aloitekykyinen. Vetäydyn sänkyyn, etten vain masenna sitä, kun se on toiminut kerrankin oikein. Öitä jo karanneille ja lauantai-illan huumaa muille.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.