Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topsu250

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:04:16

Piste ei ole, ainakaan viellä:)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1043670&t=1043670

Re: Sinkkujen Topsu250

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.4.13 20:05:11

ja @!#$, jos minä tahdon tietää, missä muna seisoo, niin minähän myös selvitän asian!

Päivämäärä:   5.4.13 20:07:05

pahoittelen tunkeutumistani väärään topikkiin :-O

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:08:24

Täh? Niin kai se pitää sitten tehdä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:09:12

:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:10:35

Mää jo kelasin, et mitä hittoa.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.4.13 20:12:12

Cdon.comissa on myytävänä Sydämen asialla kaudet :D nyt tiiän mitä ostan jos saan kesätöitä ja eka palkka napsahtaa tilille :p

Zäkä, :D

Päivämäärä:   5.4.13 20:12:31

mitäs tungit tän topikin juuri silloin näytölle, kun itse olin klikkaamassa omaa, asiallista topikkiani ;-D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:14:33

Sori Zäkä, osui just huulille.:D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.4.13 20:15:46

Täällähän oli pääsiäisen alkupuolella suunnitteilla kisa munan pystyssä pitämisestä, zäkällä olisi ollut voittajan asenne (itsellä oli täysmunaton pääsiäinen).

Ei ole happokarkkeja ja ex on juonut kaiken siman, on pakko lähteä kivijalkakauppaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.4.13 20:20:39

No hyvä ettei tamma ole kantavana:)!!!
Hirveetä luettavaa tuon tänään lopetetun kantavan tamman tuskat!!
Hyi mitä tauteja hevosetkin voivat saada!!!!
Ja rokotteita ei ole.
Kisat, noup!
Ulkomaille, ISO NOUP!!!!!!!! Ainakaan tälle kesälle. Ehkä syksymmällä.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   5.4.13 20:28:10

Tuo herpes on kyllä inhottava tauti. Meillä on mennyt yksi varsa virusaborttiin, mikä on siis herpeksen toinen muoto, oliko se nyt sitten EHV4. Syntyi vaan kuolleena kuukautta ennen aikojaan. Asuttiin silloin Ypäjällä, ja kiersin opinnäytetyötä varten kasvatustalleilla ympäri eteläistä Suomea, niin jostain se vaan luikahti mukaan. Tamma ei edes oireillut mitenkään missään vaiheessa ennen tuota.

Nuorempi tamma taas sairastui leasingissa ollessaan siihen flunssamuotoon, mutta onneksi selvisi siitä. Siinä mielessähän nuo herpekset on vittumaisia tauteja, että ne ei koskaan häviä elimistöstä, ja voivat sitten sopivan tilaisuuden tullen aktivoitua uudelleen, ihan niin kuin esim. huuliherpes ihmisillä :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:32:58

Eikös sinun Piste pitänyt valmennusreissua miettiä? Karenkoa tai Nikanderia on helkutan vaikea saada puhelimella kinni, jos kopujen kanssa tulee murheita, on parempi ajaa suoraan Vermoon.

Päivämäärä:   5.4.13 20:33:51

jäänpä sitten vielä toviksi..

niina: itse olin eilen puheissa seka ihmis- että eläinlääkäreiden kanssa, mutta osaisitko sinä kertoa suomeksi, että kun se virus jää elimistöön, niin voiko sitä tartuttaa ja jos voi, niin miten? kun eikös huuliherpeskin tartu vain rakkulavaiheessa? (itse sain lääkäriltä vastauksen, miten genitaaliherpes voikin olla huulessa ja toisinpäin, tosin syytän omaa ulosantiani enkä lekureita)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.4.13 20:51:17

Mä oon nykyään niin pihalla hevosmaailmasta etten ees oo tiennyt että tommonen vitsaus on nyt päällä,,, :/

Päivän sali vaihtui ihmisrääkkiin, puoltoista tuntia ylös alas kallioo, hölkkää, sohjon polkemista, siis oikein kunnon rääkkäämismentaliteetilla ja jumankaut et on hiki! Päälle muutama setti punnerruksia ja vatsoja. Todennäkösesti enempi muutenki sitä mitä mun kroppa tarvii, , mut rupes toi viikonloppu olee niin rauhaton et piti saada tää ilta ees vapaaks löhöämiseen. Ja nyt se on :)

Päivämäärä:   5.4.13 20:56:15

Mulla on kyllä Vermon lääkäreiden suorat numerot, joten ei ongelmaa kiinnisaamisen suhteen.
On klinikka, jossa on tämän maan parhaat lääkärit ja niistä en luovu ikinä!!!!
Ne ei aikaile ja vastaa heti tai soittaa heti, kun toimenpiteestä pääsevät, jos ovat varattuja.
Muita en käytä, mä tykkään ihan maalaisjärjellä varustetuista eläinlääkäreistä, joilla on ne paskaset saappaatkin ihan siinä kuraisella tallinpihalla aina valmiina auttamaan, jos tarve vaatii!!!!!!!
Ne on kaikki parhaita, tosin Estola on kyllä se kaikista sympaattisin ja hän kuuntelee ja kommentoi.
Jos olisi joku tykkäysnappula, VERMO:)!!!!!!!!!!!

Päivämäärä:   5.4.13 20:57:56

Herpestä voi olla ihmisellä ainakin viittä lajia, ja hevosilla tosiaan on kamala tauti.

Kaikkein lähimmässä kaupassa käynti oli järjetön valinta, joka tuotteen hintaan on lisätty euro enemmän kuin Stockan herkussa, kauppias itse hymyili tyytyväisenä, mikäpä siinä Suomen kalleinta elintarvikekioskia pitäessä.

Sitä paitsi oli niin keväistä, että olisi voinut kävellä enemmänkin, miksei päivällä voi olla noin hienoa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 20:59:40

Missi, se tauti menee loppuvaihetta hevoselle päähän, ei kovin kivaa katseltavaa.:(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 21:04:41

No mun kopukka hajotti vesiautomaatin Vermossa, ku pelkäs röngteniä ja perutti päin, ei oo viellä laskua tullut.:D

Päivämäärä:   5.4.13 21:13:26

zäkä -> olen siinä uskossa, että tuo tauti leviää vain silloin kun se on "aktivoitunut". Eli normioloissa ei hätää. Mutta toki tuo tauti voi oireettomalla kantajallakin aktivoitua vaikka stressin seurauksena ja alkaa sitten levitä muillekin. Jonkun lähteen mukaan jopa puolet hevosista kantaisi tuota virusta, ja suurin osa tietenkin on siis täysin oireettomia, muutenhan tätä olisi liikkeellä ihan koko ajan :/

Päivämäärä:   5.4.13 21:15:30

Hermoherpes on kamala!!!
Hevoselta menee takapää alta ja pahimmillaan se halvaantuu ja täytyy lopettaa.
Pieni osa selviää, suurin osa menee monttuun....
Siksi mä tässä kaikki wanhat saamani viisaudet keräsin päästäni ja nyt vaan toivotaan parasta, ettei mitään oireita tule tuon taudin myötä!!!!
Tarpeeksi monta hevosta on nyt viime päivinä lopetettu, saisi jo riittää!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 21:21:09

Siiks eikai vaan se ole jo levinnyt.?

Päivämäärä:   5.4.13 21:24:11

Valitettavasti on levinnyt...;(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 21:31:20

Nyt on kyllä sellanen aihe, johon mä en osaa sanoa yhtään mitään. Kattelen siis takaa-ajettua.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 21:31:28

Tiedän miten tärkeitä koput on Pisteelle, rauhotus muori.:)

Päivämäärä:   5.4.13 21:37:14

On asiallista olla tuon taudin kanssa varovainen.

Minskistä oli ilmestynyt Pipsa-topic, sen siitä saa, kun laittaa kuvia näytille.

Päivämäärä:   5.4.13 21:39:36

Ainii oliki :D Etipäs Minski topikki sun nimellä, joku fani kimpussa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 21:40:04

kurnau: Joo mä huomasin kanssa ja ihmettelin, että mikähän toikin juttu nyt taas on. Mut tuskinpa toi nyt kuvasta sentään johtuu. Onhan tuolla kymmenillä muillakin noita kuvia näkyvissä, eikä niistä mitään ketjua oo kai sen takia tehty. Vai onks täällä jotenkin tapana ottaa ihmisiä silmätikuksi?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 21:40:27

Heh Minski, sitten ku pongaat heppanaisen itsellesi, arkipäiväsiä juttuja, tosin ei tämä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.4.13 21:40:52

Mä ihmettelin tota et miten minski on päätyny pipsatopickiin...

Päivämäärä:   5.4.13 21:43:02

No mä oon aina ihmetellyt sitä pipsa-fanaatikkoa muutenkin. Vissii vaan ihastu Minskiin toi sama tyyppi :D

Päivämäärä:   5.4.13 21:43:41

No ei sitä nyt ihan kenelle tahansa täällä omaa topiccia suoda, paitsi tietty mulle silloin joku aika sitten, ja nyt Minskille :p Yhtä tasokkaita tais olla molempien saamat topicit =D =D Se mun saama tais vaan olla aika paljon henkilökohtaisempi ja loukkaavampi.

Päivämäärä:   5.4.13 21:45:40

Tänne ilmestyy joka päivä Pipsa-topa, en tiedä, tehtaileeko niitä kyseisen blogin pitäjä itse, vai onko aihe mennyt jollekulle 'fanille' päähän. Mutta havaitakseni ensimmäistä kertaa oli kukaan ht:n nicci samalla luotilinjalla. Syytän kuvia, ja yleensä vaistoni on näissä asioissa oikeassa.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 21:51:01

Kessu: Niin noh, se pongaaminen jää nähtäväksi.

Mission: Juu huomasin mä sen tossa, mut ajattelin et varmaan viisaampaa jättää ihmettelyt sikseen, eikä kommentoida mitään. Innostuu vielä lisää. Vai mikä ihmeen fanaatikko toi oikein on?

min: Nii sanos muuta. Et oo ainoa joka ihmetteli. :D

kurnau: Oon mäkin jotain noita huomannut, mutta en edes tiedä kuka tää pipsa on. Vai oliks sillä joku blogi. Miten lie sitten mut sotkenu siihen.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.4.13 21:53:02

Mä voisin nyt men kuolaamaan James Bondia :p hei hei

Päivämäärä:   5.4.13 21:53:23

Olen ihan rauhallinen, mut en mikään MUORI:)!
Mikä se on??
Tietty ei kisoihin mennä tai mihinkään ennenkuin virus talttuu, mut kyllä se silti huolettaa, kun ei nyt ole ihan vaan kotitallissa "pötkötelty"...
Mietin, et miten selviäisin, jos jompikumpi sairastuisi ja jouduttaisiin lopettamaan....
Tuttu hevonen lopetettiin tuohon veetun virukseen viime yönä. Se halvaantui.

Päivämäärä:   5.4.13 21:55:53

No se pipsa on nätisti sanottuna semmonen aika isokokonen tyttö joka pitää blogia elämästään. Joku sitä aina linkittää tänne, on ihan jotenkin fakkiintunu siihen. Sitten aina haukkuu millon sen vaatteita, ruokia, sisustusta, tai mistä se nyt millonkin jotain päivittää. Blogi löytyy googlesta muistaakseni "värikäs pipsa" haulla ainakin. Ei mitään hajua mitkä sen motiivit on joka noita tekee. Joskus se muuten hirnu jotain kokoajan siitä sen miehestä että se on oikeesti laiha ja sitte tuli jotain että pipsa ja mies eronnut, oisko toi vaan joku huomiojuttu että liitti siihen tällä kertaa komeen miehen jotta kaikki tulis taivastelemaan sen juttuja.

Päivämäärä:   5.4.13 21:57:51

Olen kyllä (jo ajat sitten) vilkaissut mielenkiinnosta Pipsan blogia. Värikäs Pipsa on porilainen bloggari ja reilumman kokoinen xl-malli. Joo tiedän, ruokin nyt trollia.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.4.13 22:01:39

Juu juu et ole. Hitto no lähellä jo, voi pasha.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 22:03:09

Ai niin se oli toi. Oonhan mä tonne sen blogiin joskus kurkannut, en vaan heti osannut yhdistää. Aika suositulta blogilta näyttää kyllä. Kai se on toikin jonkinlainen tapa saada porukkaa käymään siellä. Kaikkea täälläkin näkee. :D

Päivämäärä:   5.4.13 22:13:25

Onneksi se ei meidän tallissa ollut!
Tiedän vaan hevosen ihan sen kisahistoriasta, ei westernhevonen kyllä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.4.13 22:15:48

"Vai onks täällä jotenkin tapana ottaa ihmisiä silmätikuksi?"
Ai onko? Onko kukaan pannut merkille tällaista ilmiötä sennulassa? Onko? :D Ota se Minski kunnianosoituksena, olet päässyt sennulan håll of feimiin! Tavallaan...

Joku hemmetin kestohymy huulilla tänään, en ole jaksanut edes kiukutella. Samperi :)

Päivämäärä:   5.4.13 22:17:19

On noita piste vuosien saatossa samaan tautiin mennyt. Ja läheltä liippaa, kun sattuu menemään oma. Vaikka siihen lähtökohtaisesti pitäisi osata varautua, että hevosen tai koiran elämä on lyhyempi.

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   5.4.13 22:18:45

Perjantai ylex parastaennen auto remppaa asennus sarjaa ja kohta saunaan:P
Jotain vaan uupuu ?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.4.13 22:22:03

Mikä puuttuu? Pirskeet? Pilsneri? Perjantaipizza vaiko kenties -pipari? :P

Päivämäärä:   5.4.13 22:22:26

Mikäs ruostetta niin hymyilyttää? Jotain mitä et oo kertonu meille? :p (Tännehän kerrotaan kaikki heti prkl :D)

KunnanMies, tosta yhtälöstä puuttuu ihan selkeesti hyvä ruoka :) Vai mikä muu vois muka olla :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 22:24:06

ruoste: Heh, no en oo seurannut varmaan sitten tarpeeksi tarkkaan tai pitkään näitä ketjuja täällä, kun en ole tollasta tapaa huomannut. Aika vähän noissa otsikoissa nimimerkkejä heiluu, paitsi nyt tietysti se yksi jonka nimeä ei tule turhaan lausua ääneen. :D Mut se onkin ihan oma lukunsa.

Mua väsyttää ihan pirusti taas. Ihme krooninen väsymys nyt päällä. Pitäis vissiin oikeasti järjevöittää tota nukkumaan menemistä, jos se vaikka auttais. Mä oon kyllä aina ollut aamu-uninen. Mut kiva kuulla, että sulla on ollut hymy herkässä tänään. :) Mistähän se voisi johtua? Ettei vaan oo jotain namua sielläkin kiikarissa, niin kuin vissiin missionilla ja ilmeisesti kurnaullakin. ;)

Päivämäärä:   5.4.13 22:28:12

Mä en kurnau omiani anna kun pakolla;)!!!
Täähän taistelee omien ihmisten ja -eläinten puolesta viimeiseen saakka!!!!
Ja mun omat EI lähde ennen aikojaan, jos ikinä voin jotakin asialle tehdä:)!!!

Päivämäärä:   5.4.13 22:30:25

Täällä ei ole muita namuja kuin uudet ruåtsalaiset happåkarkit ryöstöhintaisesta kivijalkakaupasta, en ole vielä avannut pussia. Avaan kåhta.

Niin ja unimasa tulee 00.00-00.45, jos sekin ei tee ohareita.

Missionilla ja ruosteella paremmat namut kiikarissa?

Päivämäärä:   5.4.13 22:31:24

Miiiitä mitä namuja, mä oon laihiksella eikä oo kiikareitakaan :D Mutta ihan ku vähä jänskättäis :p

Minski ootsä huomannu yhtään minkä kanssa toi sun väsymys on kulkenu käsi kädessä? Mä nimittäin laitoin sen heti merkille, sulta rupes tulee noita väsymyspäivityksiä ihan samantien ku alotit sen paaston. Pitäskö sun kokeilla vähä höllentää sitä aikalimittiä tai pitää pari päivää vapaata?

Päivämäärä:   5.4.13 22:31:51

Piste se voi olla tilanne, ettei tosiaan mitään voi tehdä.

Päivämäärä:   5.4.13 22:34:05

Ai kaikilla on jotain namuja vaan kiikarissa? Missäs mun namut viipyy, vähän jotain sellastahan se horoskooppi yritti tänään taas lupailla..?

Kamala väsy kyllä. Kaks lenkkiä koran kanssa, poikien kärryttelyt, ja vielä kävin Pullaakin kahluuttamassa pellolla, eli ulkoilmapäivä, se kai se osaltaan selittää. Yritän katsoa täällä elokuvaa, mutta tuntuu siltä, että taidan uupua kesken kaiken :/ Se ei kyllä välttämättä olis yhtään huono vaihtoehto, on toi nukkuminen kuitenkin keskimäärin aika mukavaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 22:37:19

ruoste: Hahaha, sä oot ainakin niin perjantaifiiliksissä, kun jo pipareista puhut. :D

kurnau: No mä nyt ajattelin vaan, kun teillä kaikilla tuntuu olevan tutkat jotenkin jumissa, että siihen on varmaan joku selkee syykin. :D Muistin tosta sun viestistä, että vitsi mä ostin karkkipussinkin vaihteeksi, mut enhän mä saa nyt syödä niitä, kun on fasting taas menossa. Noh, josko huomenna sitten pari.

Mission: Hah, no eikös sullakin pari pään sekottajaa ollu. Kyllä mä selkeesti ihan jäljillä oon. :D

Mut siis kyllä mä oon ollu aina vähän tämmönen, et mua välillä väsyttää aika lahjakkaasti. Ei toi paastoaminen siihen mun mielestä mitenkään liity. Oon vaan valvonu vähän liikaa viimeaikoina. Pitäis toi unirytmi korjata. Kyllä mä tänään vedin vohveleita ja jäätelöä. Pidin vähän semmosen herkkupäivän tässä. :)

Päivämäärä:   5.4.13 22:49:18

Minski, ei nyt sentään niin että niitä olis pareittain oikein :D Vaikka sehän nyt olis tyypillistä että ensin olis noin sata vuotta sinkkuna ja sit ois yhtäkkiä kymmenen kerralla joista valitsis yheksän kertaa väärin :D Ihan kaikesta ei voi kuitenkaan täällä jutella niin avoimesti, edes minä, pikkasen pitää ajatella että jos mut tunnistetaan ja kuka vois näitä lukea. Lähinnä niiden muiden ihmisten takia siis. Päätä ja tutkaa sekoittivat siis ehkä enemmänkin tapaukset ja tilanteet, ei kuitenkaan mitkään päällekkäiset namusedät sentään :D Katellaa ne ihan yks kerrallaan ;)

Kyllä mullakin on noita väsymyskausia välillä, vaikka nukkuskin, usein ne hyökkää keväällä.

Hitonmoinen hedari taas iskemässä, kroonisesti toi niska ihan jumissa ollu jonkin aikaa, eikä mikään tunnu avaavan sitä... Buranaa kehiin...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.4.13 22:50:28

Mä ainakin olen viittä vaille simahtamaisillani, mutta tod.näk. keikun täällä kuitenkin taas aamuun asti kunhan pahimmasta väsymyksestä pääsen yli (sokerin avulla, kuinkas muutenkaan). Todella lyhyt ja huonosti nukuttu yö takana, se on omiaan aiheuttamaan turhaa kikattelua ja hölmöä hymyilyä. Sit jotain pieniä kivoja juttuja ja se on siinä, päivä menee virnuillessa :) Niin, ja tämmöset herkut mulla on tällä hetkellä mielessä ja kiikarissa. Slurps ;)

Ai hitto, ai hemmetti, että voi ihminen olla le-vo-ton. Tämä kevät, pitkät päivät ja aurinkoenergia saavat sukat pyörimään jaloissa, hyvä kun olen farkuissani pysynyt. Aijai. Aijaijai. Miten tämän hyrrän saa pysähtymään? Ei viinillä ainakaan, sen totesin juuri 8]

Päivämäärä:   5.4.13 22:51:04

kurnau, voi olla, mutta en kyllä lähde sitä tilannetta nyt hakemaankaan.
Me pysytään ihan kotona ja pyritään välttämään kaikin tavoin moiset:)!
Mä luotan tuohon wanhaan ohjeeseen...se on aivan sataa nyt mukana!!!
Muut tallilaiset saa hymyillä vinosti ja veetuilla...
Tämä täti ainakin yrittää kaikkensa!
Jos ei auta, niin sit ei.
Vaihtoehtoja on TOSI vähän....

Päivämäärä:   5.4.13 22:55:53

Viimeiseksi ei taida nauraa pipsa, niin on suloisia meidän neidot tänään.

Piste, really been there...

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   5.4.13 22:56:23

Saunan väli jäähy :)
eikös tuo asennussarja=laatikko-olutta lasketa ruuaksi :D no ehkei kuitenkaan
taitaa se pipari mennä lähimmäs mutta sekään ei ihan nappiin ihan yksin joutuu saunassa olemaan kun tuo kissa ei sauno. on kokeiltu ei tykänny. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 22:58:29

Mission: Hehe, no kunhan kiusoittelen vähän. Kiva että on löytynyt sutinaa. Sitä se kevät teettää. :) Ai niin muuten, toi paasto aiheutti mullekin alussa vähän hedareita, mut muita oireita en kyllä huomannut. Nyt nekin on jo kaikonneet ja nälkäkin on taltuteltu aika hyvin noina aikoina missä en enää syö. Että kyllä sitä vaan tottuu tohonkin, vaikka toi onkin aika erilainen rytmi mitä normaalisti mulla on ollut.

ruoste: Ihan mahtavaa, ruoste siellä pienessä sievässä meinaa lähteä lentoon. :D Jutut varmaan sen kun vaan paranee, kun ilta menee pidemmälle. =)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   5.4.13 23:08:37

Helou.

Onks kaikilla kivaa?

Päivämäärä:   5.4.13 23:09:18

kurnau, meillä ei ole hätää nyt:).
Nukun yöni ja huomenna on uusi päivä.
Tätä päivää paljon parempi:)!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.4.13 23:15:32

R, kivaa on :) Mitäs sulle, maistuuko arki? Entäs viikonloppu?

Päivämäärä:   5.4.13 23:25:38

Mun pää heilahtaa untuviin, ihania öitä sinkuille;)!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.4.13 23:29:41

Joo mäkin meen kyllä nyt nukkumaan. Väsyttää niin pirusti, että kyllä se taitaa nyt olla viisainta. Kuutti tarvii selkeesti kunnon kauneusunet. Hyvää yötä ja viikonloppua kaikille. o/

Päivämäärä:   5.4.13 23:44:07

No johan kato käy :D Kyllä muakin väsyttää niin paljon että tänään meen ajoissa nukkuu. Varmaan tunnin päästä... Onnistunu viikolla hommaamaan ihan liikaa univelkaa. Pisteelle ja Minskille öitä:) Muillekin karanneille myös:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.4.13 23:58:46

http://www.youtube.com/watch?v=I5raMzavYgE
Tää tutisee kylmästä ja väsymyksestä mutta sinnittelee vielä hetken (puolen lasillisen ajan) Amos Leen ja sen kamujen kanssa fiilistellen. Kauneusunia kaipaa itse kukin, reiluja sellaisia, mutta pakkohan jonkun on yövuorossa valvoa...?

Päivämäärä:   6.4.13 00:07:01

Nii, jonku pitää uhrautua :D Viel pitäs hoitaa noi pyykit kuivumaan... pläääh...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 00:37:51

Joko on kaikki sinkut nukkumassa..? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.4.13 00:40:33

o/ Justkohta lähdössä lentoon tai nukkumaan, parhaimmassa tapauksessa molempia yhtä aikaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 00:48:41

Jaha, kuulostaa mun normiyöltä :D oon harkinnu et koitan uutta kikkaa, aattelin et sidon itteni sänkyyn kiin... ei kai siin voi sillo mitään muut ku ottaa lunkisti ja jos sitte vaiks nukahtaiski viel...?

James bond on kyllä muuten kiva :D mä voisin haluta sellasen pahvisen bondin asuntooni, vois nukkuu yöt turvallisest :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.4.13 01:12:55

Kokeilemisen arvoinen konsti. Parhaiten uni tulee minusta kuitenkin silloin, kun antaa makkarin lämpötilan laskea reilusti alle 20 asteen ja hautautuu paksun vällyvuoren alle. Ei tee mieli liikahtaakaan ja rento fiilis löytyy taatusti, kunhan lakkaa hytisemästä kylmästä. Taidankin lähteä heti kokeilemaan, öitä :)

Ps. Bondista viis, minä tahdon ehdottomasti sellaisen iso teddybjörnin tai jääkarhun. Hyljekin käy, tai koijja, kunhan se on iso, karvainen ja pehmeä. Ei pelota eikä sureta kun pehmoista Bamsea rutistaa. Enkä ensi jouluna... :P

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   6.4.13 03:35:10

Jaaha, siinä kävi kylässä noita hurjia... menee tunti jos toinenkin vanhoja muistellessa. Ohhoh!

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   6.4.13 06:46:39

Kukas sen Jyssen on napannut kun ei enää täällä näy?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.4.13 07:27:29

Onko tämän topan sakista kukaan löytäny seuraa? Sama millon tätä lukee niin samat tyypit pyörii.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 09:08:44

Huomenta, ? no sitten uusia virileitä tyyppejä kehiin.:)

Päivämäärä:   6.4.13 09:58:57

Huomenta:)!
Ihana sää!!!
Ei muuta kuin tallikamat päälle ja menoksi, kun saa kahvit juotua ja herättyä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 10:16:49

Hyvää tallipäivää Pisteelle, toivottavasti poitsut on kondiksessa.:) Raahautua koht kauppaan.

Päivämäärä:   6.4.13 10:39:10

Kiitos, KESSU:)!
Meillä ollaan toistaiseksi terveitä.
Ja toivottavasti pysytäänkin!

LähettäjäMiksEi 
Päivämäärä:   6.4.13 13:15:07

Moro sinkkulaan! Mahtava päivä ollu touhuta pihalla ku aurinko paistaa ja suht lämmin, tuli kanniskeltua pääsiäisenä kaadetut kuusipöllit pois metsästä eli hyötyliikuntaa siis. Nyt täytyy vääntäytyä suihkuun ku soijaa pukkaa!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.4.13 13:47:28

Harmittaa, etten mennyt ensimmäisen joukossa petiin, vaikka selkeästi väsytti ihan pirusti. Harmittaa, että taas meni kahteen ja aamulla paiskasin vekkarin jonnekin. Heräsin puoliltapäivin, ja olo on kaikkea muuta kuin levännyt. Huijausta!

Kahvia, lisää kahvia ja ihan vähän kaakkiloita. Tänään ois selkeesti maastopäivä. Jees. Tätä vauhtia ulkokenttäkin on ihan pian käyttökunnossa. TOSIJEES. :)

?. Sennulassa on kyllä sinkkuja enemmänkin, mutta vain osa jaksaa jauhaa päivästä toiseen pitääkseen ketjun hengissä. Harvalla taitaa oikeasti olla tositarkoituksella haku päällä. Loput ovat liukkaampaa sorttia. Jos näistä meinaa yhden napata, saa tosissaan jahdata ja napata niskasta kiinni. :P Taustalla on todistetusti ollut/on jotain sutinaa, mutta kuten aiemminkin on päivitelty, sinkkulan suurta romanssia ei ole vielä syntynyt.

Päivämäärä:   6.4.13 13:50:13

Jep, aika makee keli :) Luulin ensin että siel tuulee mutta mitä vielä, kuuma tuli lenkillä. Törkeen makee keli ja koirat jahtas oravia pitkin metsää :D Ja suihkuunhan se on matka. Piti tänäänkin vetää vähän kalliorääkkiä ja hölkänkölkkää, nyt on niin kuuma ja hiki että ei tarvi sauna ainakaan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 14:12:41

Morjensta vaan :)

Nyt on minski vaihteeksi virkeänä ja tuli nukuttua mukavat kymmenen tunnin unet. Kellokin on jo taas kaks, joten tässä voi alkaa jo syömään "aamupalaakin" eli päivän ensimmäistä ateriaa.

Mitä tulee tohon pariutumiseen, eipä täällä hirveesti ole pareja vissiin syntynyt. Enemmän tämä on sellanen sinkkujen jutustelupaikka, missä on kuitenkin potentiaali tutustuakin samalla muihin sinkkuihin. Se on joillekin mukavampi tapa tutustua netissä, kuin tehdä joku deitti-ilmoitus jossa seuranhaku on itsetarkoitus.

Täytynee kyllä ton kuvaketjunkin perusteella sanoa, että täällä liikuskelee ihmeen paljon kauniita naisia vapaalla jalalla. Onko se sitten jotenkin tuo ratsastus, mikä miehet karkottaa, kun ei ole siippaa löytynyt. Paha sanoa kun en ole koskaan itse kokeillut millaista sen sovittelu parisuhteen arkeen tarkoittaa, mutta jotenkin tuollainen epäillys hiipii vähän mieleen.

Päivämäärä:   6.4.13 14:29:49

Piti vaihtaa telkkari hetkeks nettisurffailuun koska töllössä oli vaan itkettäviä koirakohtaloita ja mä en nyt haluu itkusilmiä :D

Joo eihän tääl oo sinkkuketjun sisällä mun aikana ainakaan myönnetty mitään rakkaustarinoita, mutta onhan tossa sinkkuihmisillä ollut semmosia irl.

Sama tuli mieleen ku tolla kyssärillä että mihis Jysse on hävinnyt? Onkohan sillä joku lovestoory :)

Minski, ei kai se kummallista tai yllättävää oo, eihän se sinkkuus oo kuitenkaan mikään ulkonäköjuttu. Kaipa erityisen kauniit löytää seuraa ehkä useammin, mutta eipä niitä yhteensopivuuksia kuitenkaan taida ilmaantua yhtään sen useammin, arpapeliähän se kaikki on. En mäkään mikään kaunotar ole mutta en hetkeäkään usko sinkkuden olevan kiinni mistään muusta kuin siitä että en pyöri missään tutustumassa ihmisiin ja olen vieläpä aika kranttu. Sitten kun pariudun niin eipä ne erot oo koskaan johtunut siitä että olisin niin v-mäinen kumppani tai siitä ettei saa sovitettua elukoita kuvioon, kaikissa on ollut aina ihan muut syyt.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 14:47:32

Juu totta, eihän sinkkuus tietysti ulkonäöstä pelkästään ole kiinni, mutta just tota mäkin vaan meinasin, että kauniit löytää kuitenkin seuraa ehkä useammin ja helpommin. Ulkonäkö on kuitenkin monissa tilanteissa se mistä kiinnostus herää jolloin mennään iskemään, jos vaikka muutenkin natsaisi. Tietysti makuasioita nämäkin, mutta ainakin mun silmääni täällä on viehättäviä naisia paljon.

Päivämäärä:   6.4.13 14:56:27

Noni, hauskaa lauantaita, mä lähen liikenteeseen ja tuun ehkä yöllä sitte piipahtaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 15:00:58

Hauskaa ja aurinkoista lauantaita sullekin mission. o/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 15:14:11

Matkalla kohti kalakukkolandiaa :) perillä otan kyllä taksin... liikaa kamaa taas mukana ja kädet tärrää niin etten meinaa saad teet juotuu... huomenna sitten shoppailemaan vähän sitä sun tätä, mm jatkojohtoja, lamppu...

Päivämäärä:   6.4.13 15:32:55

Kalakukkolandiassa sitä vois olla nyt itse kukin... Mutta kun ei mahtunu siihen kyytiin :( Puhelimen kuulokkeetkin hajos toissapäivänä, niin olis pitäny päästä Matkukseen ostamaan uudet, sieltä ostin nuo edellisetkin. Ärsyttävää, kun ei kuulu kuin toisesta kuulokkeesta; eihän sitä melkein osaa lenkkeilläkään toispuoleisella musiikilla :o

Tänään ei kyllä tarvii punttikselle lähteä; niinku mie ikinä semmosissa paikoissa kävisin muutenkaan :p Poikien tarhan siivous osa 1 tältä keväältä suoritettu. Luojan kiitos oli tuo isin traktori apuna, mutta oli sitä mättämistä siltikin; ja tietenkään tuolla ei kevyemmän kaliiperin härvelillä tee mitään, vaan rautalapio on oltava. Nyt tarttis vielä käydä koiran kanssa lenkki numero 2 ja sitten vois ehkä vaan olla löllöttää loppupäivän. Vai pitäskö vielä olla reipas ja käydä ratsastamassa..? En kyllä tiedä jaksaako, mutta tekishän se hyvää :/

Minun mielestä täällä sinkkulassa pyörii niin viihdyttävää ja hauskaa porukkaa, että minä ainakin pyörin täällä vaikka vaan niiden juttujen takia, vaikka olishan se toki hienoa, jos tätä kautta (tai jotain muuta kautta!) jotain muutakin löytyisi. Mutta minä en ainakaan mitenkään aktiivisesti ole seuraa täältä hakemassa, vaikka aika usein seurattomuutta valitankin ja seuralaisesta haaveilen. JOS saan joskus tämän pääkoppani kuntoon ja elämän muuten järjestykseen, niin ehkä sitten alkaa myös se aktiivisempi "metsästys". Siihen asti vaan odottelen ihmettä tapahtuvaksi... Mie olen nyt vasta siinä vaiheessa, että yritän päästä sinuiksi itseni kanssa ja oppia olemaan onnellinen yksinkin.

Päivämäärä:   6.4.13 17:48:36

Vielä saatetaan sinkkularomanssi saadakin, jos pisteelle ja Kessulle vain iskisi samaan aikaan pizzan nälkä.

Hyväksi kehumani kirpputori Kaivarin Kanuuna on ollut viime aikoina pettymys. Kolme edellistä reissua ovat olleet turhia, ja tänäänkin löysin vain yhden hiuslenkin. Sinne on pesiytynyt liikaa myyjiä, jotka luulevat saavansa vanhoista rievuistansa lähes uuden hinnan, ja kaupittelevat samoja tavaroita viikosta toiseen.

Ulkonäkökeskustelusta: kaikennäköiset ihmiset näyttävät onnistuvan pariutumaan, joten tuskin täälläkään sinkkuus kenelläkään johtuu pelkistä ulkonäköongelmista. Sinkkukausina tosin helposti muuttuu itsensä suhteen krittisemmäksi, ja pienistä vioista tuntuu tulevan suurempia.

En ole muuten koko keväänä jaksanut edes avata suomi24:ä.:/ Olenko laiska?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 17:55:43

Vajaa tunti jäljellä junailua.

Mä ostin eilen kirpparilta verhot ja kassin :) kenkiä oon ostanu ties kuinka paljon ja muutaman kivan mekon. Ja viinipullotelineen :D kirpparit on kivoja jos ne on riittävän avaria ja siistei :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 17:57:22

Huh, pikkubroidi himassa, ennenku Koreassa rytisee, jos rytisee. Niina, ainakin uusia kavereita on tullut.:)

Päivämäärä:   6.4.13 17:58:06

Minä luulin montamontamonta vuotta, että mie en kelpaa kenellekään ulkonäköni takia. Tunsin itseni tosi rumaksi, ja se sitten varmasti näkyi naamastakin ja söi entisestään huonoa itsetuntoa. Oikeastaan vasta tänä vuonna olen herännyt huomaamaan, että en mie niin ruma olekaan kuin olen luullut :o Ja että mun sinkkuus taitaa johtua sittenkin enemmän minusta itsestäni kuin muista :/ Tarttis niiiiin paljon lisää itseluottamusta ja uskoa itseen, että uskaltais kohdata ihmisiä pää pystyssä ja ryhti suorassa, eikä aina sillä "anteeks kun olen olemassa" -asenteella...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 18:03:41

Sie Niina mikään ruma ole??? Olen nähnyt kuvas naamakirjasta.:) Mää kuolaisin perääsi, jos olisin nuorempi.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 18:09:22

Ihme käsitys yleensä, et rakkaus ja toisesta välittäminen tulee ihmisen ulkopinnasta. Jos paremminkin voisi katsella sinne ihmisen sisimpään.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   6.4.13 18:12:23

Toi on muuten jännää et ain luulee olevansa ruma. Tuskin kukaan nyt koko aikaa hehkeimmillään on mut harvoin näkee todella rumia ihmisiä, ja se kauneus&rumuus on katsojasta kiinni. Mä en pidä itteäni mitenkään kauniina ihmisenä, pikemminkin ehkä vähän erikoisen näkösenä :D aijemmin aattelin et oon ruma mut minkä ihmeen takia itteään pitäis mollat...? Aika paljo olo parani sen jälkeen ku päätti et tällänen mä vaan oon, deal with it :) (mut no joo, oon mä nykyään kauniimpi ku en ol enää sairaalloisen alipainonen)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 18:28:49

Totta kai ulkonäkö on vaan yksi osa meitä ja ihminen on tietysti paljon muutakin. Mut kyllä se ulkonäkökin vaan pariutumisessa merkkaa. Sitä on ihan turha kiistää ja fyysinen vetovoima perustuu hyvin pitkälti ulkonäköön. Vaikka joku olisi kuinka mukava ja ihana ihminen, niin jos ei tota fyysistä vetovoimaa synny, niin ei synny myöskään parisuhdetta. Ystävyyttä ehkä. Toisaalta eipä pelkkä ulkonäkökään pitkälle kanna, joten noi kulkee vähän niin kuin käsi kädessä, jolloin parisuhteessakin tarvitaan niin sisäistä kuin ulkoistakin kauneutta.

Se vaihtelee myös paljonkin miten paljon ulkonäkö kenellekin sitten lopulta merkkaa ja yleensä ihmisen sisimpään tutustuessa ulkonäön merkitys myös vähenee jonkin verran, mutta on sillä jokaiselle sen verran merkitystä, ettei sitäkään voida ihan kokonaan sivuuttaa. Eikä se ole mitenkään pinnallista, koska ihmiset on myös fyysisiä olentoja ja meillä on olemassa erilaisia viettejä. Se on pinnallista, jos se merkkaa niin paljon, ettei osaa arvostaa muita asioita ihmisissä.

Puhuin siis vaan yhdestä osa-alueesta, mikä ei ole kaikki kaikessa, mutta silläkin on oma merkityksensä kuitenkin.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.4.13 18:32:55

:) Olen huomannut että mitä enemmän ikää tulee niin sitä nätimpi naama katsoo peilistä. Nyt nelikymppisenä olen jo ihan siedettävän näköinen naisihminen. Ehkäpä se itsekriittisyys karsiutuu sitä mukaan kun alkaa olla onnellinen siitä ettei ole vielä yhtään ryppyä ilmaantunut naamavärkkiin.

Päivämäärä:   6.4.13 18:34:47

Mä olen myös sitä mieltä, että se kaikista rakkain löytyy miehestä, joka ei ole kukkona tunkiolla koreine höyhenineen vaan sen kanan kanssa kuoputtaa ihan samaa pihanurmen multaa...:).
Sitäpaitsi kaikki ihmiset ovat tavallansa kauniita; osa enemmän sisältä ja osa enemmän päältä. Mut pointti on se, et vaikka olisi kuinka päältä kaunis, se ei koskaan korvaa ihmisen sisäistä kauneutta!!!
Olen tavannut tähän mennessä enemmän noita ulkoisesti kauniita, sisäisesti pelkkää skeidaa olevia miehiä.
Tällä iällä osaa jo katsoa, kuka mikäkin on...
Ja se rima nousee...Ylitykseen täytyy löytyä sellainen, jolle parisuhteella on oikeasti merkitystä ja jonka itsekkyys ei ole luokkaa "oot aina tallilla, kuka kokkaa, siivoo ja pyykkää ja en ainakaan lähde mihinkään viikonlopun kisareissulle hevosenpaskaa haisteleen, oot sä taas viikonlopun pois, mitä mä teen yksin, haluan nukkua viikonloppuina pitkään...jne. aivan loputon lista!!
Voitte vaan arvata, minkälaisen stressin tuollainen aiheuttaa...mä en jaksa tollasta enää.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.4.13 18:37:02

Hmm... Minski, voisin vahuuden kokemuksella lohkasta tohon jotain, mut enpä viitti, jotkut asiat pitää oppia kantapään kautta.:)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   6.4.13 18:42:04

mr...tuo on ihan totta mitä puhut ulkonäöstä. ja jokainen näkee kauneutta/koméutta omalla tavallaan joten meillä kaikilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kohdata se oma pari...olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan :) ja mulla ainakin usein käy niin, että ajan kanssa, kun ihmiseen tutustuu ja alkaa ihastumaan, se muuttuu omaan silmääni oikein oikein söpöksi ja komeaksi ja ihanaksi <3 vaikka alussa oliskin ollut jotenkin "vähemmän viehättävä"...mut siis jokin viehätys ulkonäössä ja olemuksessa pitää alusta asti olla, eihän kukaan jollain tavalla itselle vastenmielisen ihmisen kanssa halua edes ajatella suutelemista ja jos ei ihastuessaan ajattele suutelua niin mikäs ihastus se sitte on.....lähdenpä tästä vähän ulos silmät apposen auki :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   6.4.13 18:42:32

Pisteen kansa kyllä samoilla linjoilla tuossa että mitä vanhemmaksi tulee sitä krantummaksi myös. Ja ei ehkä jaksaisi enää sellaista alkusuhteen kompromissienrakentelua missä toinen aina antaa enemmän periksi kuin toinen. Toisaalta onkohan ihan utopiaa löytää sellainen tasapainoinen ihmissuhde, jossa kumpikin kunnioittaa toista ja toisen harrastuksia tasapuolisesti.....vai onko meidät ihmiset aina tuomittuja jollainlailla hakemaan joko dominanssia asemaa tai alistuvaa asemaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.4.13 18:44:56

Kessu: No lohkaise vaan, jos sulla kerran on joku hieno elämänviisaus antaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.