Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vtuttaa olla näin läski 2

Lähettäjä: Nasty 
Päivämäärä:   11.2.26 10:56:25

Aloittajan viimeiset kommentit luettuani, kommentoin vain: käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI.

"Vyötärö on minulla aina ollut tikkusuora, minulla on sellainen vartalomalli. Olin ihan yhtä suora jo kun BMI oli 19-20. Rintojen ympärys 88 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 89 cm."

Näillä mitoilla sinulla on kiistatta ollut liki täydellinen tiimalasivartalo, enkä hetkeäkään usko, että kukaan terveydenhuollon ammattilainen olisi vyötärön SUORUUTTA ihmetellyt.

Olen suunnilleen saman kokoinen ja aikanaan mitoissa 85-68-88, joten tasan tiedän miltä tuo livenä näyttää.

Re: Vtuttaa olla näin läski 2

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   11.2.26 11:01:03

Älkää ny jestas sentään enää nostako tätä ylös.

(Enkä jaksa enää ees huvittuneena seurata, koska "käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI.")

Provo mikä provo, lihonut on mainio satutäti!

Lähettäjä: eeni 
Päivämäärä:   11.2.26 11:55:20

Siis miten noilla mitoilla olisi tiimalasi? Aivan täysin suora I-vartalo. Edellisellä aloittajalla on varmasti jonkinlainen rintakehä, rinnat ja pakarat, eikä noista mitoista saa tiimalasia millään. Omat mittani oli joskus ry 87 cm , vy 72 cm ly 91 cm ja suorempaa vyötäröä en ole kenelläkään nähnyt. Olin 162 cm 51 kg ja lääkäri sanoi painon perusteella että en saa laihtua yhtään, mutta vyötäröstäni sanoi, että pitää varoa ettei kiloja kerry yhtään. Minulla kuitenkin oli vatsalihakset näkyvillä eli ei ollut viskeraalirasvaa tai maha pullottanut. Lisäksi hoitaja mittasi joskus kolme kertaa vyötäröni ja kauhisteli, että miten tämä mitta voi olla näin iso. No enpä tiedä... Varmasti pienempi kuin hänellä itsellään.

Lähettäjä: Mee 
Päivämäärä:   11.2.26 11:59:27

Täydellinen tiimalasivartalo on noin 95-65-95 ja nuo mitat on kaukana siitä. Sanoisin ennemmin että lapsimaisen suora pötkö. Miten tuosta saa tiimalasin? Kannattaisiko tämän ketjun aloittajan vähän mittailla tiimalasivartaloisia ja pohtia, millaiset mitat ovat toisiinsa nähden? Jotta noilla mitoilla olisi täydellinen tiimalasi, saisi vyötärö olla maksimissaan 60 cm ja yli 10 cm suuntaan tai toiseen on mahanympäryksessä jo paljon.

Lähettäjä: möhkis 
Päivämäärä:   11.2.26 12:08:30

"Olen suunnilleen saman kokoinen ja aikanaan mitoissa 85-68-88, joten tasan tiedän miltä tuo livenä näyttää."

Laita kuva edestä/takaa ja sivulta. Haluan nähdä minkä kokoiset tissit ja kuinka pyöreä pylly sinulla on noilla mitoilla ollut.

Omat mittani on rintojenympärys 88 cm, vyötärö 73 cm, lantio 93 cm enkä ole tiimalasi. Laitat kuvan sitten kun sinä olet laittanut sen. Haluan nähdä, miltä näyttää kanssani lähes samoissa mitoissa oleva täydellinen tiimalasi, kun minä olen täysin muuta.

Laita sellaiset kuvat, joissa seisot suorassa, Ei niin, että olet vääntynyt korkkiruuviksi ja kuvakulma näyttää mitä sattuu.

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   11.2.26 12:37:19

Minäkin haluan nähdä miten aloittaja saa 88-73-89 mitoilla olevasta täydellisen tiimalasin kun kerran tasan tietää miltä se livenä näyttää. Laita ihmeessä kuva itsestäsi.

Lähettäjä: repskopsautshahhaa 
Päivämäärä:   11.2.26 12:50:37

Tässä linkki edelliseen ketjuun:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10304018&t=10304018

Piti ihan käydä katsomassa oliko aloittajan vyötärön SUORUUTTA ihmetelty vai ei. Aloittaja kirjoitti:

"Vyötärö on minulla aina ollut tikkusuora, minulla on sellainen vartalomalli. Olin ihan yhtä suora jo kun BMI oli 19-20. Rintojen ympärys 88 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 89 cm. Lihakset piirtyi keskikropassa esiin, vatsa oli litteä ja luut paistoi, mutta vyötärö oli kuin viivottimella vedetty. Eli se ei ole painonnousun syytä. Jo tuolloin ihmeteltiin kaikissa terveystarkastuksissa, että voiko vyötärönympärykseni oikeasti olla näin iso, vaikka en paljoa paina, vatsa on litteä ja BMI on normaalipainon alaosassa."

Siis nyt mää en kestä :DDD

Tukehdun!!!!

Olen kyllä tiennyt että täällä ei osata lukea mitään ja haukutaan sitten muita sen perusteella. Mutta tämä aloittaja kyllä osoitti sen täydeksi todeksi!!!

Eihän edellisen ketjun aloittaja sanonut, että kukaan terveydenhuollon ammattilainen olisi ihmetellyt hänen vyötärön SUORUUTTA vaan SUURUUTTA. Ympärysmittaa. Että voiko hänen vyötärön ympärysmitta olla oikeasti noin iso, vaikka on litteämahainen ja hoikka/kevyt.

Reps kops ei hyvänen aika sentään :DDDDD Ei hemmetti sentään. Tästä aloituksesta pitää jo oikeasti ottaa screenshotit. Ei jeesus sentään :DDD

Hävettääkö tämän ketjun aloittajaa edes?

No, laita nyt kuitenkin kuva siitä omasta kropastasi. Muista kuitenkin vielä kerrata että onko sinun vyötärönympäryksesi SUORA vai SUURI.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.