|
Lähettäjä: repskopsautshahhaa
Päivämäärä: 11.2.26 12:50:37
Tässä linkki edelliseen ketjuun:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10304018&t=10304018
Piti ihan käydä katsomassa oliko aloittajan vyötärön SUORUUTTA ihmetelty vai ei. Aloittaja kirjoitti:
"Vyötärö on minulla aina ollut tikkusuora, minulla on sellainen vartalomalli. Olin ihan yhtä suora jo kun BMI oli 19-20. Rintojen ympärys 88 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 89 cm. Lihakset piirtyi keskikropassa esiin, vatsa oli litteä ja luut paistoi, mutta vyötärö oli kuin viivottimella vedetty. Eli se ei ole painonnousun syytä. Jo tuolloin ihmeteltiin kaikissa terveystarkastuksissa, että voiko vyötärönympärykseni oikeasti olla näin iso, vaikka en paljoa paina, vatsa on litteä ja BMI on normaalipainon alaosassa."
Siis nyt mää en kestä :DDD
Tukehdun!!!!
Olen kyllä tiennyt että täällä ei osata lukea mitään ja haukutaan sitten muita sen perusteella. Mutta tämä aloittaja kyllä osoitti sen täydeksi todeksi!!!
Eihän edellisen ketjun aloittaja sanonut, että kukaan terveydenhuollon ammattilainen olisi ihmetellyt hänen vyötärön SUORUUTTA vaan SUURUUTTA. Ympärysmittaa. Että voiko hänen vyötärön ympärysmitta olla oikeasti noin iso, vaikka on litteämahainen ja hoikka/kevyt.
Reps kops ei hyvänen aika sentään :DDDDD Ei hemmetti sentään. Tästä aloituksesta pitää jo oikeasti ottaa screenshotit. Ei jeesus sentään :DDD
Hävettääkö tämän ketjun aloittajaa edes?
No, laita nyt kuitenkin kuva siitä omasta kropastasi. Muista kuitenkin vielä kerrata että onko sinun vyötärönympäryksesi SUORA vai SUURI.
|