Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vtuttaa olla näin läski 2

Lähettäjä: Nasty 
Päivämäärä:   11.2.26 10:56:25

Aloittajan viimeiset kommentit luettuani, kommentoin vain: käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI.

"Vyötärö on minulla aina ollut tikkusuora, minulla on sellainen vartalomalli. Olin ihan yhtä suora jo kun BMI oli 19-20. Rintojen ympärys 88 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 89 cm."

Näillä mitoilla sinulla on kiistatta ollut liki täydellinen tiimalasivartalo, enkä hetkeäkään usko, että kukaan terveydenhuollon ammattilainen olisi vyötärön SUORUUTTA ihmetellyt.

Olen suunnilleen saman kokoinen ja aikanaan mitoissa 85-68-88, joten tasan tiedän miltä tuo livenä näyttää.

Re: Vtuttaa olla näin läski 2

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   11.2.26 11:01:03

Älkää ny jestas sentään enää nostako tätä ylös.

(Enkä jaksa enää ees huvittuneena seurata, koska "käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI.")

Provo mikä provo, lihonut on mainio satutäti!

Lähettäjä: eeni 
Päivämäärä:   11.2.26 11:55:20

Siis miten noilla mitoilla olisi tiimalasi? Aivan täysin suora I-vartalo. Edellisellä aloittajalla on varmasti jonkinlainen rintakehä, rinnat ja pakarat, eikä noista mitoista saa tiimalasia millään. Omat mittani oli joskus ry 87 cm , vy 72 cm ly 91 cm ja suorempaa vyötäröä en ole kenelläkään nähnyt. Olin 162 cm 51 kg ja lääkäri sanoi painon perusteella että en saa laihtua yhtään, mutta vyötäröstäni sanoi, että pitää varoa ettei kiloja kerry yhtään. Minulla kuitenkin oli vatsalihakset näkyvillä eli ei ollut viskeraalirasvaa tai maha pullottanut. Lisäksi hoitaja mittasi joskus kolme kertaa vyötäröni ja kauhisteli, että miten tämä mitta voi olla näin iso. No enpä tiedä... Varmasti pienempi kuin hänellä itsellään.

Lähettäjä: Mee 
Päivämäärä:   11.2.26 11:59:27

Täydellinen tiimalasivartalo on noin 95-65-95 ja nuo mitat on kaukana siitä. Sanoisin ennemmin että lapsimaisen suora pötkö. Miten tuosta saa tiimalasin? Kannattaisiko tämän ketjun aloittajan vähän mittailla tiimalasivartaloisia ja pohtia, millaiset mitat ovat toisiinsa nähden? Jotta noilla mitoilla olisi täydellinen tiimalasi, saisi vyötärö olla maksimissaan 60 cm ja yli 10 cm suuntaan tai toiseen on mahanympäryksessä jo paljon.

Lähettäjä: möhkis 
Päivämäärä:   11.2.26 12:08:30

"Olen suunnilleen saman kokoinen ja aikanaan mitoissa 85-68-88, joten tasan tiedän miltä tuo livenä näyttää."

Laita kuva edestä/takaa ja sivulta. Haluan nähdä minkä kokoiset tissit ja kuinka pyöreä pylly sinulla on noilla mitoilla ollut.

Omat mittani on rintojenympärys 88 cm, vyötärö 73 cm, lantio 93 cm enkä ole tiimalasi. Laitat kuvan sitten kun sinä olet laittanut sen. Haluan nähdä, miltä näyttää kanssani lähes samoissa mitoissa oleva täydellinen tiimalasi, kun minä olen täysin muuta.

Laita sellaiset kuvat, joissa seisot suorassa, Ei niin, että olet vääntynyt korkkiruuviksi ja kuvakulma näyttää mitä sattuu.

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   11.2.26 12:37:19

Minäkin haluan nähdä miten aloittaja saa 88-73-89 mitoilla olevasta täydellisen tiimalasin kun kerran tasan tietää miltä se livenä näyttää. Laita ihmeessä kuva itsestäsi.

Lähettäjä: repskopsautshahhaa 
Päivämäärä:   11.2.26 12:50:37

Tässä linkki edelliseen ketjuun:

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10304018&t=10304018

Piti ihan käydä katsomassa oliko aloittajan vyötärön SUORUUTTA ihmetelty vai ei. Aloittaja kirjoitti:

"Vyötärö on minulla aina ollut tikkusuora, minulla on sellainen vartalomalli. Olin ihan yhtä suora jo kun BMI oli 19-20. Rintojen ympärys 88 cm, vyötärö 73 cm ja lantio 89 cm. Lihakset piirtyi keskikropassa esiin, vatsa oli litteä ja luut paistoi, mutta vyötärö oli kuin viivottimella vedetty. Eli se ei ole painonnousun syytä. Jo tuolloin ihmeteltiin kaikissa terveystarkastuksissa, että voiko vyötärönympärykseni oikeasti olla näin iso, vaikka en paljoa paina, vatsa on litteä ja BMI on normaalipainon alaosassa."

Siis nyt mää en kestä :DDD

Tukehdun!!!!

Olen kyllä tiennyt että täällä ei osata lukea mitään ja haukutaan sitten muita sen perusteella. Mutta tämä aloittaja kyllä osoitti sen täydeksi todeksi!!!

Eihän edellisen ketjun aloittaja sanonut, että kukaan terveydenhuollon ammattilainen olisi ihmetellyt hänen vyötärön SUORUUTTA vaan SUURUUTTA. Ympärysmittaa. Että voiko hänen vyötärön ympärysmitta olla oikeasti noin iso, vaikka on litteämahainen ja hoikka/kevyt.

Reps kops ei hyvänen aika sentään :DDDDD Ei hemmetti sentään. Tästä aloituksesta pitää jo oikeasti ottaa screenshotit. Ei jeesus sentään :DDD

Hävettääkö tämän ketjun aloittajaa edes?

No, laita nyt kuitenkin kuva siitä omasta kropastasi. Muista kuitenkin vielä kerrata että onko sinun vyötärönympäryksesi SUORA vai SUURI.

Lähettäjä: Nasty 
Päivämäärä:   11.2.26 13:00:57

Kyllä aloittajaa nyt hieman hävettää, melkoinen ajatusvirhe tuli ihan omassa päässä siitä, miten sama mitta voi tulla syvyydestä tai leveydestä.

Kuvaa sentään hölmöläisen naamasta ei saa jakoon. Tulisi vuosisadan logiikkapalikinnolle ikuinen naama.

Lähettäjä: zassa 
Päivämäärä:   11.2.26 13:12:08

Jos Nasty ei kehtaa laittaa naamaansa tänne näkyviin, niin leikkaa kuvistasi pää pois.

Kyllä minuakin hävettäisi, jos olisin tehnyt jatkoketjun haukkuakseni edellistä aloittajaa ja tehnyt noin nolon luku- ja ajatusvirheen :)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.2.26 13:15:06

"enkä hetkeäkään usko, että kukaan terveydenhuollon ammattilainen olisi vyötärön SUORUUTTA ihmetellyt."

Niin no ne terveydenhuollon ammattilaiset ihmettelivätkin vyötärön suuruutta, ei suoruutta :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.26 13:21:22

Ei hyvänen aika.... MISSÄ EDELLISEN KETJUN ALOITTAJA???
Tule nyt äkkiä sinäkin lukemaan tämä aloitus ja nauramaan sille, kuinka joku yrittää sinua haukkua vaikkei osaa lukea!!! Eikä kehtaa laittaa edes kuvaa siitä täydellisestä tiimalasivartalostaan jollainen sinullakin kuulemma on ollut.
ÄKKIÄ NYT ENNEN KUIN TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA HÄPEÄÄ ALOITUSTAAN NIIN PALJON ETTÄ HÄRÖTTÄÄ SEN!! SINUN ON PAKKO SAADA NÄHDÄ TÄMÄ!!!

Päivämäärä:   11.2.26 13:22:40

Edellisen ketjun hh on aloittaja.

Lähettäjä: § 
Päivämäärä:   11.2.26 13:31:20

Tämä aloitus on kyllä hötölän parasta antia pitkästä aikaa. Ketään ei enää kiinnosta edellisen ketjun aloittaja tai hänen plösöytensä. Nyt kaikkia naurattaa tämän ketjun aloittanut lukutaidoton Nasty, joka tulee pätemään tietävänsä miltä aloittaja on hoikempana näyttänyt muttei kehtaa laittaa kuvaa todistaakseen aukottoman tietonsa todeksi. Lisäksi haukkuu aloittajaa väittäen tämän valehtelevan, kun ei kukaan voi kauhistella hänen vyötärönsä SUORUUTTA, vaikka edellisessä ketjussa ammattilaiset oli kauhistelleet vyötärön SUURUUTTA.

Lähettäjä: ootia 
Päivämäärä:   11.2.26 13:33:15

"käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI."

Kannattaisiko sinun ihan itse ensin käydä siellä optikolla, sitten etsiä aapinen ja mennä apukouluun opettelemaan lukemista?

Lähettäjä: Nyssy 
Päivämäärä:   11.2.26 13:42:45

Nastylla on ollut niin hirveä kiire pätemään ja haukkumaan, ettei ole edes lukenut sitä tekstiä jonka perusteella haukkuu aloittajaa.

Eli nyt olemme varmaankin kaikki sitä mieltä, että Nasty nolasi itsensä ja hänen kannattaa käydä optikolla ja sitten laittaa kuvansa tänne näytille. Vaikka ilman naamaa, koska aivojakaan sinulla ei selkeästi ole. Pakkohan meidän on saada nähdä miltä näyttää täydellinen tiimalasivartalo, jonka vyötärön SUORUUTTA ei voi kukaan kauhistella ;)

Lähettäjä: lihonut 
Päivämäärä:   11.2.26 15:03:42

Kyllä minua kieltämättä vähän hihitytti tätä aloitusta lukiessa. Vaikka moneen kertaan hoin jo aloittamassani ketjussa, että ette osa lukea, niin tämän ketjun aloittanut kyllä todisti jokaisen väitteeni todeksi.

En todellakaan sanonut, että vyötäröäni mitattaessa olisi kauhisteltu "Onpa sinulla suora vyötärö. Siis voiko tämä mitta oikeasti olla näin suora? Minäpä tarkistan vielä. Siis oikeastiko vyötärösi on näin suora?". Suuri. Ei suora. Isoa ympärysmittaa kauhisteltiin ja ihmeteltiin. Siksi, että vyötäröni on niin suora, ympärysmitta on suuri.

Joten kerrotteko Nasty ja The Cowgirl vielä, miksi minun pitäisi mennä optikolle? Kai kuitenkin varasitte jo itsellenne ajan?

Kerrotteko vielä BMI:stäni ja vaakalukemastani, ja mitä minä siellä psykologilla tekisin? Ettekö te ennemmin ole niitä, joiden pitäisi vähän lukea, ajatella ja käydä vaikka juttelemassa jollekin?

No, eipä taida tähänkään ketjuun tulla vastauksia esittämiini kysymyksiin minun haukkujiltani....

Lähettäjä: Jee 
Päivämäärä:   11.2.26 16:01:52

Onpa ollut törkeä terveydenhuollon ammattilainen jos kauhistelee 70cm vyötäröä paksuksi:o on kuitenkin selvästi alle 80 sentin jota pidetään vaarallisena ylittää..

Päivämäärä:   12.2.26 11:11:27

No onhan yli 70 cm vyötärö 160-senttiselle aika paksu. Eikä ne th-ammattilaisetkaan välttämättä tajua, että suora vyötärö yleensä on ympärysmitaltaan suurempi kuin ampiaismaisen kapea. Eihän tämänkään ketjun aloittaja tajunnut, ja teki sitä varten oikein kakkososan päästäkseen haukkumaan edellistä aloittajaa :D

Päivämäärä:   12.2.26 11:17:47

Itse asiassa ei ole suuri. Pituus vyötärönympärys suhde on alle 0.5 luvuilla 160cm ja 73cm. Yli 0.5 lukemaa pidetään riskinä.

Lähettäjä: ¤ 
Päivämäärä:   12.2.26 15:02:26

"Aloittajan viimeiset kommentit luettuani, kommentoin vain: käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI."

"(Enkä jaksa enää ees huvittuneena seurata, koska "käynti optikolla tai psykologilla voisi olla parempi apu kuin vaaka ja BMI.")"

Miksi? Aloittaja on nyt normaalipainon ylärajalla ja haluaa puuttua painon nousuun ja saada painoa alas terveellisellä tavalla. Joten mitä te noilla kommenteilla tavoittelette?

Minä en ole vielä ylipainoinen, mutta selkeästi menossa sinne. Pötkökroppainen olen itsekin ollut aina, mutten kuitenkaan todellakaan urheilullinen. Päinvastoin. Tänään ihan järkytyin siitä miten huono kunto minulla on kun kiipesin portaita pitkin kotiini kolmanteen kerrokseen. Pakko alkaa liikkua ja lähteä tänään ihan kunnolla lenkille tms.... BMI ei minulla kovin korkea vielä ole mutta vaaka kertoo että olen lihonut 7-8 kg muutamassa vuodessa. Vaatteet ei myöskään enää mahdu päälle eikä minulla ole halua tai varaa ostella uusia, joten nyt on pakko saada painoa alas sen verran että vaatteet ei enää kiristä!

Täältä siis myös tsemppiä aloittajalle.

Päivämäärä:   13.2.26 15:59:31

Mihin ne kaikki edellisen ketjun aloittajaa haukkuneet katosivat?

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   13.2.26 16:19:45

Ei mihinkään. Täällä kuitenkin edelleen seurataan mitä lihonut seuraavaksi keksii. Vai onko tarinat jo loppu?
En nyt koe varsinaisesti haukkumiseksi, jos ihmettelee, miksei mikään kelpaa ja samoja asioita veivaa kommentti kommentin jälkeen.

Lähettäjä: lihonut 
Päivämäärä:   13.2.26 18:15:40

Näköjään joku jaksaa vielä uppailla tätä... Ja ainakin cowgirl on linjoilla. Joten vastaatko tähän, kun ketjua selkeästi sueraat?

"Joten kerrotteko Nasty ja The Cowgirl vielä, miksi minun pitäisi mennä optikolle? Kai kuitenkin varasitte jo itsellenne ajan?

Kerrotteko vielä BMI:stäni ja vaakalukemastani, ja mitä minä siellä psykologilla tekisin? Ettekö te ennemmin ole niitä, joiden pitäisi vähän lukea, ajatella ja käydä vaikka juttelemassa jollekin?"

Loppuiko sinulta vastaukset, kun haukkuja kuitenkin riittää?

Lähettäjä: Lisää lisää 
Päivämäärä:   13.2.26 20:03:17

Ihana vauvalihanaisten ketju.
Listoja syömisistä, liikunnasta, energiasta, päivärytmistä, elämän haasteista, uskomuksista ja yleispätevistä ohjeista.
Ihana pieksää ja mitätöidä itseään lihavampaa ja päästä jossain pätemään, kun omassa elämässä kukaan ei jaksa kuunnella ja ketään ei kiinnosta, vaikka paino on normaali.

Normaali paino on asia erikseen, mutta se veltto hiilaripöhö ei trendaa sekään ikinä, sori.

Päivämäärä:   13.2.26 22:28:01

Täällä aina haukutaan "Miksi päästit itsesi noin läskiksi" kun joku valittaa BMI 30++++ -liikakiloistaan. Nyt kun aloittaja on herännyt kilojen kertymiseen normaalipainon ylärajalla, häntä haukutaan että pitäisi mennä nuppitohtorille kun on niin päästään vialla.

Niin mikä oli se oikea hetki havahtua painonnousuun ja puuttua siihen?

Päivämäärä:   13.2.26 23:23:40

Eli 180 cm pitkällä 85 cm vyötärön ympärys on vielä normaali, jos pitää suhdeluvun olla alle 0,5.

Päivämäärä:   13.2.26 23:26:36

Itse asiassa silloin suhdeluku on tasan 0.5 joka lasketaan jo riskiksi.

Päivämäärä:   13.2.26 23:32:42

Eikä kun nyt hyppi numerot silmissä, siis tietenkin suhdeluku on alle 0.5 jolloin se 85cm ympärys on ihan ok..väsyneenä aivoni jotenkin väänsi pisteen ehdottoman pituuden 170cm eikä 180cm :)

Lähettäjä: jenna 
Päivämäärä:   25.2.26 09:48:48

Nostan ketjua kun kiinnostaa että miksi edellisen aloittajan pitäisi mennä nuppitohtorille ja optikolle? Tähän ei haukkujat saaneet vastattua vaikka tällä foorumilla pyörivät.

Lähettäjä: XD 
Päivämäärä:   25.2.26 09:54:47

^ No nyt on kyllä jo asialle omistautumista (tai elämän sisällön puutetta), että tulee varta vasten jatkamaan tähän koomiseen topaan ja jankkaamista melkein parin viikon päästä keskustelun tyrehtymisestä :Dd Ei sillä, nämä topat on kyllä viihdyttäviä, varsinkin se eka osa!

Lähettäjä: jenna 
Päivämäärä:   25.2.26 10:01:49

"LähettäjäXD
Päivämäärä25.2.26 09:54:47
^ No nyt on kyllä jo asialle omistautumista (tai elämän sisällön puutetta), että tulee varta vasten jatkamaan tähän koomiseen topaan ja jankkaamista melkein parin viikon päästä keskustelun tyrehtymisestä :Dd Ei sillä, nämä topat on kyllä viihdyttäviä, varsinkin se eka osa!"

Tarkennatko vähän?
Minulla oli jäänyt tämä ketju auki tabletin välilehteen ja päätin upata sitä kun ei siihen näköjään ollut tullut vastauksia siihen, mihin nämä aloittajaa haukkuvat perustavat kommenttinsa. Et näköjään osannut vastata sinäkään vaan sen sijaan tulit haukkumaan minua.

Aika jännä että haukut minua elämän sisällön puutteesta, kun yhtä lailla sinäkin täällä näytät roikkuvan ja kirjoittavan tähän ketjuun vaikka kommenttisi ei mitään lisäarvoa ketjulle tuokaan. Eli se oletkin sinä jolla ei elämässään mitään sisältöä todistettavasti ole :)

Lähettäjä: yök 
Päivämäärä:   5.3.26 09:56:34

UP!!!

Joko aloittajaa haukkuneet kävivät optikolla ja psykologilla?

Päivämäärä:   25.7.26 19:32:00

Up

Lähettäjä: Ldd 
Päivämäärä:   26.7.26 13:34:19

Nyt on kyllä pakko kysyä että mikä vttu tämä aloitus on :D

Noilla mitoilla on aivan suora pötkö ja tiimalasin vastakohta :D

Aika monen tosiaan oitää käydä optikolla ja pällilääkärillä mutta edellisen ketjun aloittaja ei heihin kuulu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.