|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 10.3.26 20:30:21
"Ei kukaan mies halua tulla panemaan, jos vonkaat "Tuutko nssiin? Millon tuut paneen? Saanko munaa?". Miehet haluavat vähän jahdata ja tehdä sinuun vaikutuksen. Harvaa kiinnostaa käydä panemassa jotakuta, joka käytännössä käskee ja häntä ei kiinnosta kuka panee, kunhan muna käy pimpissä."
Juuri vähän aikaa sitten jossain (olikohan juuri tällä palstalla) nainen kertoi miehen olevan tulossa kylään luokseen. Nainen halusi seksiä ja kysyi, miten hän voisi ilmaista asian miehelle hienotunteisesti. Silloin kaikki vastaajat olivat täysin yksimielisiä siitä, että nainen voi kertoa halunsa suoraan. Miehet tykkäävät siitä.
Miehet ovat myös sanoneet, että jos KUKA TAHANSA NAINEN kysyy munaa kadulla vastaantulevilta miehiltä, jokainen mies on vähintään otettu kysymyksestä, vaikka ei syystä tai toisesta seksiin suostuisikaan.
Nyt sitten olette sitä mieltä, että minun pitäisi alkaa joksikin teatteripelleksi ja esittää että en halua seksiä, vaikka olen seksisivustolla? Eikö se, että kysyn munaa, tarkoita sitä että he ovat tehneet minuun vaikutuksen? Jos en puhuisi mitään seksistä, niin sehän tarkoittaisi sitä, että he eivät ole tehneet minuun vaikutusta, enkä halua heidän kanssaan seksiä. Tuo ohje vaikeasti tavoiteltavan teeskentelemisestä ja ohje antaa miesten jahdata sopii vain kauniille ja nuorille naisille, eli niille joita miehet eniten haluavat. Jos me epäsuositut naiset alamme tuolla tavalla temppuilemaan, emme saa munaa koskaan.
"Sinun kannattaisi olla myös vähän kiinnostunut seksitaudeista."
Miksi kuvittelet etten olisi? Olen varmasti miettinyt elämäni aikana seksitauteja keskiverto ht.nettiläistä enemmän. Kondomin käyttö on minulle itsestäänselvyys.
"Olin juuri tulossa sanomaan sanaa, että se miehen kiinnostus loppuu siihen kun pommitat viesteillä ja kyselet "annatko munaa?"."
Mielestäni en ole pommittanut miehiä viesteillä. Yleensä lähetän 2-3 viestiä vuorokaudessa. Aikaisemmin kerroin alkuperäisen miehen häipyvän välillä linjoilta päiväksi tai pariksi. Silloin te sanoitte minulle, että sellaiseen täytyy olla todella hyvä selitys, esim. teho-osastolle joutuminen. Jos niin hyvää selitystä ei ole, pitäisi mies laittaa estoon. Nyt sitten olette alkaneet väittää, että viestejä ei saisi lähettää päivittäin.
Suurin osa miehistä on jatkanut yhteydenpitoa, seksipuheita ja tapaamisen suunnittelua senkin jälkeen, kun olen kysynyt munan antamisesta. Kokemusteni mukaan munan kysyminen ei siis lopeta kiinnostusta.
"Joku voi huvikseen tulla kyselemään myöhemmin joko sitä olet saanut ihan mielenkiinnosta!"
Vain yksi mies on tullut kysymään. Se alkuperäinen mies, ja hän on vieläkin yhtä himokas ja innokas kuin aina, haluaisi ehdottomasti seksiä kanssani.
"Ylipaino ei karkoita miehiä päinvastoin on paljon miehiä jotka sitä nimenomaan etsivät!"
Kyllä se karkoittaa. Suuri joukko miehiä on hylännyt minut ylipainon takia. Toki on niitäkin, jotka etsivät nimenomaan ylipainoista naista.
"Ei kaikki naiset saa seksiä elämänsä aikana. Se on ihan fakta."
Tämän faktan olen tiennyt ainakin 12-vuotiaasta lähtien. Nyt sinäkin väität tietäväsi sen. Mutta suurin osa ihmisistä ei tiedä. JOKA PAIKASSA HUUDETAAN KURKKU SUORANA: KAIKKI NAISET SAAVAT SEKSIÄ, KAIKKI NAISET SAAVAT SEKSIÄ, KAIKKI NAISET SAAVAT SEKSIÄ!
"Eikä neitsyyden menettämisellä ole mitään Ikää milloin se pitää olla tehtynä."
Kyllä sillä näyttää olevan. Haluan seksiä, ja siksi minulle on tyrkytetty terapiaa, väitetty, että minulla on pakkomielle, kehotettu minua vain hyväksymään kohtaloni ilman seksiä. Tuskinpa parikymppiselle sanottaisiin samoin?
"Jos miehet ei sun seurassa kiinnostu susta niin ei ne tee netissäkään."
Netti on ainoa toivoni. Netistä olen saanut kymmeniä miehiä keskustelemaan. Livenä viisi, joista vain yksi aikuisena.
"Ja unohda ne maksulliset naiset koska et voi verrata niihin itseäsi."
EN TODELLAKAAN MIETI MITÄÄN MAKSULLISIA NAISIA! Mainitsin ne vain siksi, kun täällä väitettiin, että miehille ei kelpaa helposti saatava seksi.
"Eikä ne helpot naisetkaan sitä seksiä helposti tosta noin vaan saa.
Eikä nekään kirjoita miehille " milloin tuut antamaan munaa?" :'D "
Mitä ne sitten kirjoittavat/sanovat?
"Missä miehet väittävät kaikkien naisten saavan seksiä? En käsitä mistä sä luet näitä "joka paikassa niin sanotaan juttuja"! Vauva.fi ei oo kovin luotettava lähde."
KIRJAIMELLISESTI IHAN KAIKKIALLA! Mistään vauva.fistä en tiedä, minulla ei ole lapsia.
"Sulla on vääristynyt kuva tästä touhusta ylipäänsä miksi tuo terapia rupeaa kuulostamaan paremmalta paikalta kuin Keskustelupalstat."
Perustele, miten minulla on mielestäsi väärä käsitys. Oletko ammatiltasi terapeutti? Tiedätkö oikeasti terapiasta jotain, vai onko se sinulle vain sana, jonka olet kuullut jostain? Luuletko, että terapia on samanlaista kuin kaupassa käyminen, että kaikkien on pakko käydä siellä ja että kaikki otetaan sinne vastaan? Tiedät kai, että suurin osa ihmisistä ei hyödy terapiasta mitenkään? Olen aikuinen nainen, terapiaa saavat Suomessa vain lapset ja nuoret. Yksikään terapeutti ei ottaisi minua asiakkaakseen.
"Ei kenenkään pitäisi harrastaa seksiä vain sen takia, että "on noloa mennä neitsyenä hautaan"."
Sinulla on nyt täysin väärä käsitys minusta. Seksin haluaminen on minulla sisäsyntyistä. Haluan seksiä itseni vuoksi. En ole koskaan tajunnut sitä, että joku häpeäisi neitsyyttä. Itselleni häpeän tunne on täysin vieras. Olen autisti, en kykene tuntemaan häpeää.
"Näin normaalina ihmisenä kirjoituksesi saavat sinut kuulostamaan hieman hullulta ja epätoivoiselta, jotka piirteinä eivät ainakaan minua miellytä"
Miesten mielestä kuulostan korkeasti koulutetulta ja helposti lähestyttävältä. Autistimies tunnisti minut autistiksi. Toki joku on voinut pitää minua hulluna ja epätoivoisena, ja epätoivoinenhan minä olenkin, vaikka nämä viestittelyt miesten kanssa ovat hieman vähentäneet epätoivoani ainakin välillä.
"Etsi itsestäsi hyviä piirteitä ja markkinoi niitä."
Tuo on hyvä neuvo, mutta en keksi itsestäni yhtäkään sellaista piirrettä joka olisi miesten mieleen.
"Oletko itse kysellyt keskustelukumppaneilta, että haluaisiko tavata, esim käydä kahvilla jne?"
Yhdeltä olen kysynyt. Ja tehän olitte sitä mieltä, että miehen pitää tehdä aloite. Annan siis miesten hoitaa kahvittelukutsut.
"Kirjoitat nyt todella ristiriitaisesti. Väität että vain yksi on lopettanut kirjoittamisen sen vuoksi että olet vammainen, mutta todellisuudessa et ole onnistunut tapaamaan ketään."
Vain yksi mies on lopettanut yhteydenpidon heti sen jälkeen, kun olen kertonut vammaisuudestani. Olen yllättynyt siitä, että juuri ketään miestä ei haittaa vammaisuuteni.
Esim. ylipainon takia paljon suurempi joukko miehiä on hylännyt minut. Heti kun kerron olevani ylipainoinen, moni sanoo suoraan, että he eivät halua ylipainoista naista, ja lopettavat yhteydenpidon siihen. Vielä useampi mies vain lopettaa yhteydenpidon ilman selityksiä heti kun kerron olevani ylipainoinen.
Eilenkin minulla olisi ollut tapaaminen, mutta ilmoitin ennen tapaamista, että en varmaankaan kestä taas torjutuksi tulemista, ja että naamani on turvonnut ja turpea ylipainon ja sydänlääkityksen takia. Emme sitten tavanneet.
"Sitä, mikä sitten on kellekin ollut se syy olla tapaamatta ja jatkamatta juttua, ei kannata liikaa miettiä."
Rehellisesti sanottuna en ole miettinyt tuota juuri ollenkaan. Olen vain aina siirtynyt seuraavaan ehdokkaaseen. Vain tänne teille olen yrittänyt kertoa hylkäämisen syistä.
"Sussa ei ole ihmisenä vikaa, vaikka et seksiä saisikaan.Kaikki eivät saa tässä elämässä kokea kaikkea eikä se ole heidän mittansa millään tavalla. "
Tuo ei lohduta minua ollenkaan. Seksi on ainoa asia, minkä haluaisin kokea. En ole kokenut juuri mitään muutakaan, eikä minua edes kiinnosta kokea muuta kuin seksiä.
"Ylipaino ei useinkaan haittaa, paitsi jos sitä on todella paljon."
Kyllä se ylipaino aika paljon haittaa. Olen lievästi ylipainoinen, ja suurin osa miehistä haluaa alipainoisen tai hoikan naisen. Miehet pitävät normaalipainoisiakin naisia ylipainoisina.
"On ihan eri asia olla naisellisesti pyöreä kuin sairaalloinen ylipainoinen."
En ole kumpaakaan noista vaihtoehdoista.
"Kaikki naiset eivät saa seksiä."
Hyvä, että sinäkin olet tajunnut sen. Itselleni se on ollut itsestäänselvä asia lapsesta lähtien. KAIKKIALLA SILTI HOETAAN ETTÄ JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ. Minussa herättää suurtaa vihaa, katkeruutta ja aggressiivisuutta se, että tuollaista hoetaan, eikä sitten kuitenkaan suostuta antamaan sitä munaa.
"Sinä et ole saanut. Etkä todennäköisesti tule sitä turvallisesti ja normaalilta mieheltä saamaankaan, kuten itsekin toteat."
En ole ihan noin pessimistinen. Kirjoittelumiehissä on ollut ihan turvallisilta ja normaaleilta vaikuttavia miehiä.
"Terapia ei liittynyt seksiin varsinaisesti, vaan siihen että tämä aihe aiheuttaa sulle ongelmia ja sun käytös saattaa asettaa sut vaaraan."
Oletko ammatiltasi terapeutti? Tiedätkö oikeasti terapiasta jotain, vai onko se sinulle vain sana, jonka olet kuullut jostain? Luuletko, että terapia on samanlaista kuin kaupassa käyminen, että kaikkien on pakko käydä siellä ja että kaikki otetaan sinne vastaan? Tiedät kai, että suurin osa ihmisistä ei hyödy terapiasta mitenkään? Olen aikuinen nainen, terapiaa saavat Suomessa vain lapset ja nuoret. Yksikään terapeutti ei ottaisi minua asiakkaakseen.
JOKAINEN NAINEN on vaarassa ollessaan miesten kanssa tekemisissä. Ei naisille silti suositella terapiaa, jotta heidän seksihalunsa sammuisivat, vaan naisia päinvastoin painostetaan parisuhteisiin ja synnytyskoneiksi, vaikka miehet, parisuhteet, ja synnytyskoneena oleminen ovat naisille vaarallisia ja haitallisia.
Millä tavalla käytökseni asettaa minut vaaraan?
"Olisko sulla joku, kuka voisi auttaa etsimään sitä maksullista miestä?"
Minulla ei ole ketään. Eikä maksullisia miehiä ole olemassa.
"Mä olen lukenut että vammaiset käyttää maksullisia jopa siten että avustaja auttaa alkuun."
Ne vammaiset ovat miehiä. Minä olen heteronainen. Ei ole olemassa maksullisia miehiä. Aika harva avustaja muutenkaan suostu auttamaan tuollaisessa. Eikä minulla ole mitään avustajia.
"Että kyllä tähän varmaan keinot löytyisi mutta lopeta hyvä ihminen tämä sekoilu. "
Ainoa keino on löytää se mies netistä. Miksi sanot seksinetsintääni sekoiluksi? Se, että sanot sitä sekoiluksi, loukkaa minua suuresti.
"Tämä ei tule etenemään mihinkään hyvään."
Miksi ei etenisi? Miksi pidät niin mahdottomana sitä, että joku mies suostuisi antamaan minulle munaansa?
"Ja miksi se mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla? Häpeän takia. Ansaitset parempaa."
En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että kyse olisi häpeästä. Täällä oltiin lähes täysin yksimielisesti sitä mieltä, että mies on todennäköisesti vaarallinen. Olisi hyvä, jos kyse olisi vain häpeästä. Mitä tarkoitat tuolla, että ansaitsen parempaa? Sinähän sanoit, että minulla ei ole mahdollisuutta saada munaa? Eli mielestäsi ansaitsen jotain, jota minulla ei mielestäsi ole mahdollisuutta saada?
"Kuinka kauan olet keskustellut miesten kanssa?"
Joidenkin kanssa kuukausia, joidenkin kanssa keskustelu on loppunut samana päivänä kuin on alkanutkin.
"Mitä pidempään juttelee niin sitä ruusuisempi kuva toisesta tulee. Ja sitä todennäköisemmin se todellisuus on aika karu!"
Minulla ei ole tuota ongelmaa. Tiedän, että netissä voi huijata, esittää ja saada vääränkäsityksen. Tiedän myös ihmisten olevan rumia.
"Ei kaikki pääse harrastamaan seksiä elämänsä aikana ja se on vaan asia mikä pitää hyväksyä!"
Tuo on aina ollut minulle itsestäänselvä asia. Voisivatko ihmiset siis lopettaa jankutuksen: JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ!
"En nyt tietysti osaa ajatella tätä ongelmaa sun näkökulmasta tarpeeksi hyvin koska en ole tälläistä kokenut."
Sen kyllä huomaa. Koko elämänsä seksiä harrastaneet ihmiset väittävät, ettei seksi ole ollenkaan tärkeää ja että sitä ilmankin voi hyvin elää. Kuitenkin ne ihmiset eivät ole itse noudattaneet oppejaan, vaan ovat harrastaneet seksiä teini-ikäisestä lähtien.
"Mutta tiedän 50 vuotiaan naisen joka ei ole vammaisuutensa vuoksi harrastanut seksiä koskaan. Joo kyllähän hän sen haluaisi kokea mutta eihän siitä tämän kokoluokan ongelmaa tee!
On seksuaalinen ihminen, omistaa erinäisiä leluja ison kasan joilla tyydyttää itsensä. Joskus keskusteltiin maksullisesta miehestä mutta ei halunnut siihen lähteä kuitenkaan."
Millä tavalla hän on vammainen? Itseäni ei seksilelut kiinnosta, vaan haluan seksiä miehen kanssa. Avustettavasi ei halua seksiä miehen kanssa yhtä paljon kuin minä, koska minulle kelpaisi mainiosti maksullinen mies. Mutta maksullisia miehiä ei ole olemassa.
"Tuo on kyllä valitettavasti totta, että ne miehet ei häpeän takia tahdo nähdä julkisella paikalla."
Vain yksi mies on kieltäytynyt näkemästä julkisella paikalla.
|