Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi mies ei suostu tapaamaan julkisella part 3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.1.26 17:20:34

Nyt aloittaja ihan oikeasti unohda tuo mies.

Hän on todennäköisesti huomannut viesteistäsi, ettet ole ihan "normaali".

Älä ikinä, siis ikinä tuossa vaiheessa lähden tuohon "ikävä sua" juttuun. Te ette ole tavanneet, te ette ole puhuneet puhelimessa, et ole nähnyt kuvaa miestä. Et sinä häntä ikävöi!

Mies pitää sua todella helppona kohteena toteuttaa omia fantasioitaan.
Tuo viestittely miehen puolelta on ihan klassista saada sut niin koukkuun häneen, että lopulta ihan sama mitä mies tekee niin se on sulle ok.

Ja ikävä sanoa, että sellaisen kuvan itsestäsi olet jättänyt. Olisit valmis sänkyyn ensimmäisen kanssa joka siihen suostuu. Ei näin.

Re: Miksi mies ei suostu tapaamaan julkisella part 3

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   28.1.26 17:27:51

Ainoa asia jota aloittaja haluaa on päästä neitsyydestä eroon ja se tapahtuu hänen mielestään niin, että ihan kenen tahansa muna käy kerran hänen emättimessään. Siis oikeasti. Mitä???

Aloittaja kertoo olevansa vanha. Mutta miten vanha hän on? En löytänyt tietoa.

Onko aloittaja nähnyt kuvaa tuosta miehestä? Onko tarkistanut, että ne ei ole pöllitty netistä? Eli onko hän omilla kuvillaan liikkeellä?

Jos et ole kuvaa nähnyt, niin pyydä sellainen. Ja tsekkaa esim. googlen käänteisellä kuvahaulla, että löytyykö tuota kuvaa muualta netistä.

Ja jos mies ei anna vastausta siihen, miksi ei suostu näkemään julkisella paikalla, niin unohda oikeasti koko tyyppi. Missään nimessä sinä et häntä ikävöi etkä enää kertaakaan hyväksy tuota käytöstä, että vastauksena pitää muutaman päivän mykkäkoulun ja linjoille palatessaan kysyy vain, joko on pimppiä puristeltu tai että haluaisi päästä puristelemaan pimppiäsi.

Minä en oikeasti usko, että tämä ketju on edes totta. Ei kukaan voi enää tässä vaiheessa olla ymmärtämättä, mikä mättää. On kerrottu jo moneen kertaan mikä mättää ja miksi ja aloittaja muka edelleen pyytää selittämään, että mikä tuossa muka mättää ja selittäkää, kun en mä tiedä. No vttu lue ne kaksi aiempaa ketjua. Siellähän on selitetty monet monet monet kerrat samat asiat ja vastaukset uudelleen ja uudelleen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.1.26 19:06:45

Toivon, että tämä on provo. Tai että aloittajalla on holhooja.

Päivämäärä:   28.1.26 19:32:24

Maailmaan mahtuu kaikenlaisia joten en ihmettele yhtään jos tämä on oikeasti totta.

Tuo autismi selittää paljon miksi ap ei ole itse tajunnut miehessä olevan jotain "vialla" vaan on otettu saamastaan huomiosta ja siitä, että joku haluaa häntä panna.

Ja miksi ei täällä ymmärrä kun miehestä varoitellaan. On jo ilmeisen "ihastunut" mieheen ja se pakkomielle siitä neitsyyden menettämisestä siihen päälle.

Lähettäjä: eiei 
Päivämäärä:   28.1.26 19:36:36

Autismi voi selittää sen, miksi ei itse tajunnut. Mutta se ei selitä sitä, miksi ei edelleenkään tajua, vaikka moneen kertaan on kerrottu ja selitetty.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.1.26 19:47:50

"Jos et ole kuvaa nähnyt, niin pyydä sellainen. Ja tsekkaa esim. googlen käänteisellä kuvahaulla, että löytyykö tuota kuvaa muualta netistä."

Joo ei. Tekoälyn aikakaudella et voi tietää kuvasta tai välttämättä EDES videopuhelusta, että onko henkilö sitä, mitä väittää. Nämä tämmöiset voi unohtaa suoraan - riittää että muistaa sen, että ihmiset tavataan aina ensin julkisella paikalla (ja ei edes siellä, jos yhtään on tullut epäilyttävä viba viestien kautta).

Päivämäärä:   28.1.26 20:14:30

Itseasiassa autistin voi olla vaikea ymmärtää vaikka kuinka väännetään rautalangasta asia.

Ja jos ap et kuvaa saa niin siihen ei ole mitään järkevää selitystä olemassa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.26 20:34:50

Kyllä, autistin voi todellakin oikeasti olla vaikea ymmärtää, mikä miehen käytöksessä on pielessä, vaikka sitä kuinka yrittäisi vääntää rautalangasta. Aloittaja teki oikein paljastaessaan diagnoosinsa, koska autismi on ketjun aiheen kannalta hyödyllistä tietoa.

Autistinaisilla on neurotyypillisiin naisiin verrattuna korkeampi riski kohdata seksuaalista hyväksikäyttöä tai väkivaltaa. Asiaan vaikuttanee osaltaan juuri tuo seikka, ettei epäilyttävää tai rajoja ylittävää käytöstä kyetä ajoissa tunnistamaan. Ja muistetaan tietenkin se, että autismi on laaja kirjo eikä kaikilla autisteilla välttämättä ole yhtä suuria vaikeuksia esim. lukea toisten ääneen lausumattomia motiiveja tai tunnistaa ongelmakäytöstä. Mutta osan kanssa se rautalangastakaan vääntäminen ei meinaa riittää, koska aivot eivät yksinkertaisesti taivu neurotyypilliseen ajattelutapaan.

Lähettäjä: hsw 
Päivämäärä:   29.1.26 16:28:11

Joko aloittaja unohti miehen?

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   29.1.26 16:52:53

On niin monta ketjua tästä että voiko joku tiivistää? Oliko joku vailla Miestä? Voisin ehkä auttaa...

Päivämäärä:   29.1.26 17:21:14

Kerma:

Alkuperäinen aloittaja haluaa menettää neitsyyden.
Ei enää nuori, autisti ja mutismi.
Oli jutellut netissä miehen kanssa. Mies; Ei ole laittanut kuvaa, ei halua tavata julkisella paikalla, ei anna selvää selitystä miksei. Häviää välillä päiviksi ettei vastaa. Palaa kyselemään joko p*llua on hyväilty.
Part 2 oli jotain osviittaa heidän keskusteluista.

Aloittajalle yritetty vääntää rautalangasta, että pitäisi tavata julkisella paikalla. Nähdä edes kuva miehestä.

Lähettäjä: Torbjörn Carillo 
Päivämäärä:   30.1.26 19:24:12

Tuleppas Kerma Sawon puolelle huomenna ravien jälkeen miesten saunailtaan !! :(0)

Päivämäärä:   31.1.26 09:52:51

Nytkö ap meni miehen luo kokeilemaan kun ei enää vastauksia kuulu?

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   31.1.26 12:18:49

Ehkä hän ei päätynyt neitsyenä hautaan, vaan ennenaikaisesti hautaan.

Päivämäärä:   31.1.26 12:48:52

` siis apua. Ihan oikeasti hirveä ajatus.

Päivämäärä:   31.1.26 12:56:12

Voitaisko jättää nää autismi oletukset ammattilaisille ja lopettaa nää ihme "autismi totuudet". Autismia on laajalla kirjolla, en tiedä mikä on aloittajan status - eikä sitä täällä tiedä kukaan muukaan.

Minä olen tohtorin tutkinnon lukenut autisti, joka asuu yksin ulkomailla, joten se että ihminen on autisti ei tarkoita aina etteikö hänellä olisi normaalia ymmärrystä ihmissuhteista tai etteikö hän olisi kykenevä elämään "normaalia elämää" vaikka niin tässä ketjussa jatkuvasti leimataan ja oletetaan.

Vaikka aloittaja olisi autisti niin näistä kirjoituksista ei voi mitenkään päätellä onko autismi syy miksi hän ei näe asioita samassa valossa kuin valtaosa kirjoittajista - tähän voi olla muitakin syitä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.1.26 14:10:25

Eikai kukaan epäile aloittajan kykyä elää normaalia elämää.

Lähettäjä: sjsj 
Päivämäärä:   1.2.26 18:26:15

Miten aloittajalla menee?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.2.26 22:14:56

Minäkin haluaisin kuulla miten ap on edistynyt.

Päivämäärä:   2.2.26 06:38:57

Up

Päivämäärä:   3.2.26 15:29:26

"Ainoa asia jota aloittaja haluaa on päästä neitsyydestä eroon ja se tapahtuu hänen mielestään niin, että ihan kenen tahansa muna käy kerran hänen emättimessään. Siis oikeasti. Mitä???"

No miten se sitten tapahtuu?

"Toivon, että tämä on provo. Tai että aloittajalla on holhooja."

Ei ole provo. Eikä minulla ole holhoojaa.

"Miten aloittajalla menee?"

Olen viestitellyt muutaman miehen kanssa. Kukaan ei vaikuta yhtä innokkaalta kuin tämä ketjun puheenaiheena oleva mies, mutta yhden kanssa on ollut puhetta tapaamisesta. Tämä ketjun aiheena oleva mies on myös palannut linjoille, ja kysynyt joko olen saanut seksiä. Olen joutunut vastamaan, että en ole saanut. Hän kommentoi siihen, että eikö asialle pitäisi tehdä jotakin? Ja siihen minä olen vastannut että kyllä pitäisi.

"Minäkin haluaisin kuulla miten ap on edistynyt."

Olen vieläkin neitsyt.

Lähettäjä: - - 
Päivämäärä:   3.2.26 16:13:49

Jos itse luotat tähän ensimmäiseen mieheen niin ota hänet käymään. Riski on olemassa mutta päätät siitä itse.

Päivämäärä:   3.2.26 18:45:16

"Jos itse luotat tähän ensimmäiseen mieheen niin ota hänet käymään. Riski on olemassa mutta päätät siitä itse."

En luota miehiin (enkä naisiinkaan). Tämä mies varsinkin hieman epäilyttää, koska hän on kieltäytynyt tapaamasta julkisella paikalla. Nämä ketjut ovat lisänneet epäilyksiäni, tehän olette olleet varsin yksimielisiä siitä, että mies on jopa hengenvaarallinen. Olen miettinyt, että jos mies nyt suostuisikin tapaamaan julkisella paikalla, en enää varmaankaan uskaltaisi tavata häntä seksin merkeissä, koska tuo alkuperäinen kieltäytyminen julkisesta paikasta huolestuttaa minua.

Mies on nyt kysynyt, milloin hän pääsee kokeilemaan kuinka märkä olen. Voisinko vastata hänelle rehellisesti, että hän hieman pelottaa minua tämän julkinen paikka-asian takia, vaikka muuten olisin kiinnostunut seksistä hänen kanssaan?

Päivämäärä:   3.2.26 20:50:15

Parasta kun lopetat ihan kokonaan viestittelyn sille pelottavalle miehelle. Et vastaa mitään, vaikka hän kuinka kyselisi perääsi.

Päivämäärä:   3.2.26 21:31:16

Hyi @!#$. Toivittavasti tapaat ja tyyppi on edes hetken pois muita ahdistelemasta.

Lähettäjä: hwhw 
Päivämäärä:   3.2.26 22:19:15

"Hän kommentoi siihen, että eikö asialle pitäisi tehdä jotakin? Ja siihen minä olen vastannut että kyllä pitäisi."

Kai sinä jotain muutakin vastasit?

Tuo "Kyllä pitäisi" on todella huono vastaus, kos se antaa kuvan, että anelisit häntä käyttämään kikkeliäsi pimpissäsi.

Olisit vastannut "Milloin tapaamme julkisella paikalla?", jolla olisit tehnyt selväksi, että et aio jatkaa viestittelyä hänen kanssaan, ellei tapaaminen julkisesti onnistu tai sille anna niin hyvää syytä, että alat itsekin olla sitä mieltä, ettet halua näyttäytyä hänen kanssaan. Mutta silloin tuskin haluaisit olla hänen kanssaan muutenkaan.

Ensi kerralla kun hän kysyy jotain, vastaa pelkästään "Tavataan paikassa X päivänä Y klo Z". Ei muuta.

"No miten se sitten tapahtuu?"

Tätähän sinä et kysy tosissasi. Ethän?

Lähettäjä: Hmm! 
Päivämäärä:   4.2.26 07:22:27

Unohda tuo mies. Estä hänet siellä missä viestittely tapahtuu. Kiusaat vain itseäsi (ja sitä miestä) kun vastailet hänelle.

"No miten se sitten tapahtuu?"
No käytännössä niin, että muna p*lluun mutta todellisuudessa siitä voi tehdä paljon parempaa kun käyttää aikaa sen kumppanin etsintään.

Muut ei ole yhtä innostuneita mutta se on hyvä merkki kun asiat etenee hitaasti.

Päivämäärä:   20.2.26 21:23:06

Olen edelleenkin neitsyt.
Nyt toinen ehdokas haluaa saada alastonkuvan ennen tapaamista.
Onko alastonkuvan lähettäminen mielestänne hyvä juttu?

Päivämäärä:   21.2.26 07:56:55

Ei ole. Hän voi levittää kuvaa ympäriinsä miten lystää, tai vaikka käyttää sitä kiristääkseen sinua.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   21.2.26 08:49:49

Miten voisi ikävöidä sellaista ihmistä jonka kanssa ei ole kokenut arkea eikä juhlaa? Haaveet ihan ok mutta ei kannata kohdistaa tuohon tyyppiin.

Päivämäärä:   7.3.26 18:56:21

Ei sitä seksiseuraa nyt tunnissa ovelle tule.

Älä pommita niitä miehiä viesteillä. Jos haet pelkkää seksiä ei ole mitään tarvetta laittaa päivittäin viestiä.
Se voi olla jonkun mielestä ahdistavaa!

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   7.3.26 19:11:34

En tapaisi tuommoisia törkeyksiä laittelevaa miestä. Onko aloittajalla ketään ystävää, jonka kanssa voisi keskustella näistä asioista?

Päivämäärä:   7.3.26 19:56:49

Ei ole törkeää pyytää alastonkuvaa.

Nämä "annatko munaa" jne on aloittajan laittamia viestejä.

Toki nyt kun olen seurannut ja lukenut ne aiemmat ketjut niin mietin, että onko ap sittenkin mies joka näitä kirjoittaa.

Eikai kukaan nainen laita miehelle "aiotko antaa mulle munaa?".
Tai pitää olla todella todella epätoivoinen.

Päivämäärä:   7.3.26 19:58:37

Eiköhän tämän topiikin aloittaja ole ylilaudan trolli. Eihän kukaan nainen tällaista kirjoittelisi.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   7.3.26 20:22:07

Oletko kokeillut löytää kaltaistasi miestä?
Mitä nyt haulla etsin aiempia ketjuja!

Tuo tosiaan voi olla aika ahdistelevaa, että pommittaa viesteillä päivittäin.
Sillä toisella kun on muutakin elämää!
Ole laittamatta viestiä jos miestä kiinnostaa niin ottaa kyllä yhteyttä.

Eikä kukaan estä sinua viestittelemästä useamman miehen kanssa yhtäaikaa jos joku tapaa sut aiemmin niin laitat muille YSTÄVÄLLISEN viestin, että seuraa löytyi.

Päivämäärä:   7.3.26 20:28:21

Varaa itsellesi se hotellihuone. Tee profiili, jossa kerrot "olen varannut huoneen hotellista __ päivämäärällä _._.__. Minua saa tulla sinne panemaan ihan vapaasti".

Sitten vain menet sinne hotellihuoneeseen odottelemaan, kuinka moni sinua tulee panemaan. Jos paikalle tulee monta miestä, niin saat sitten munaa vaikka kuinka monelta.

Päivämäärä:   7.3.26 20:32:19

Linkit aiempiin ketjuihin

Osa 1 http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10284674&t=10284674

Osa 2 http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10291485&t=10291485

Päivämäärä:   7.3.26 22:42:56

Tuolla aiemmassa ketjussa kerrot olevasi autisti?
Lähinnä sitä tarkoitin kaltaisellasi miehellä.

Ei 1-2 päivän hiljaisuus tarkoita, että kiinnostus on loppunut. Ihan normaalia kun arki rullaa ettei viestittely kiinnosta.
En minäkään (naisena) jaksa joka päiväistä viestittelyä ja sellaista jonninjoutavaa keskustelua.

Minä viestittelen miehen kanssa jonka kanssa seksisuhde niin "joskus ja jouluna". Yleensä silloin kun sovitaan tapaamisista. Välillä viestittely on aktiivista ja välillä voi mennä kuukausi ettei toisesta kuulu mitään enkä kysele perään kyllä se panemaan tulee.

Jos viestittely miesten kanssa on samalla tasolla kuin täällä sinun kirjoitukset niin en ihmettele miksi olet edelleen neitsyt.
Miesten pitää saada jahdata. Mitä ne Jahtaa jos viesteistä käy jo ilmi, että olet tyyliin sängyllä reidet auki valmiina kunhan vaan joku vähän tökkää sinnepäin, että neitsyys menee.

Sinulle sanottiin jo aikaisemmin, että tapaa se ensimmäisen mies jos edelleenkin viestittelee.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   7.3.26 23:08:10

"Sinulle sanottiin jo aikaisemmin, että tapaa se ensimmäinen mies jos edelleenkin viestittelee."

Mutta hänhän ei suostu tapaamaan aloittajaa julkisella paikalla vaan heittäytyy mykäksi ja palaa linjoille myöhemmin kyselemään, onko pllu märkänä. Ei sellaista kannata tavata. Kyllä se on ihan ykköskriteeri, että ensin tavataan julkisella paikalla, jopa useamman kerran, ennen kuin edetään pidemmälle. Ja varsinkin jos ei osaa vastata, miksi ei voi tavata julkisella paikalla, niin sellainen kannattaa unohtaa.

Onko aloittaja siis saanut siltä ensimmäisen ketjun aiheena olevalta mieheltä selityksen sille, miksi ei voi tavata julkisella paikalla, vai onko viestittelynne jo loppunut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.3.26 01:46:52

Jos tämän ajan on 11 miehen kanssa viestitellyt (tai vielä enemmän) niin kyllä joku olisi jo tavannut julkisella paikalla ja homma olisi edennyt!

Tässä on joku asia mikä vaikuttaa ja ei vain tule ilmi meille tänne

Missä väitetään naisen saavan seksiä heti?
Ehdokkaista löytyy heti useampia.

Päivämäärä:   8.3.26 09:18:50

Miksi eilen kirjoittamani viestit tästä ketjusta on poistettu?

Päivämäärä:   8.3.26 09:35:49

"Tuolla aiemmassa ketjussa kerrot olevasi autisti?
Lähinnä sitä tarkoitin kaltaisellasi miehellä."

Miksi autisti suostuisi antamaan minulle munaa sen helpommin kuin muutkaan miehet? Ja eikö kaikenlainen kanssakäyminen ole vain entistä vaikeampaa, jos molemmat osapuolet ovat autisteja? Yksi kirjoittelumiehistä on autisti, eikä hän ole ottanut seksiä puheeksi ollenkaan, vaikka olemme kirjoitelleet jo kauan. Nuorempana kävin autistikerhon kokoontumisissa, olin monesti ainoa nainen siellä, mutta ei kukaan miehistä osoittanut mitään kiinnostusta minua kohtaan, vaikka haaveilivatkin naisista.

"Jos viestittely miesten kanssa on samalla tasolla kuin täällä sinun kirjoitukset niin en ihmettele miksi olet edelleen neitsyt."

Voisitko vääntää rautalangasta, sillä en tajua mikä kirjoituksissani on vikana.

"Miesten pitää saada jahdata. Mitä ne Jahtaa jos viesteistä käy jo ilmi, että olet tyyliin sängyllä reidet auki valmiina kunhan vaan joku vähän tökkää sinnepäin, että neitsyys menee."

Tuota ohjetta voivat noudattaa vain kauniit ja suositut naiset. Jos minä jään odottamaan miesten jahtaavan minua, niin kuolemaani asti saan turhaan odottaa. Maksulliset naisetkin mainostavat palvelujaan, ja he odottavat miestä sängyllä reidet auki. Silti miehet jopa maksavat heille seksistä. En siis usko, että vika voisi olla siinä, että olisin liian aloitteellinen.

Suurimmassa osassa viestimiehiä olen odottanut miehen ottavan ensin seksin tai siihen liittyvät asiat puheeksi. Tuloksena on se, että eräänkin miehen kanssa olen kirjoitellut kohta kaksi kuukautta, eikä hän ole maininnut seksistä sanaakaan. Toisen miehen kanssa kirjoittelin kaksi kuukautta, eikä hänkään kertaakaan maininnut mitään seksistä, tapaamisesta tai mistään muustakaan. Sitten hän vain lopetti viesteihini vastaamisen. Se harmittaa minua, sillä hän vaikutti muuten hyvältä ehdokkaalta. Olen miettinyt, että minun olisi varmaankin pitänyt ottaa hänen kanssaan seksi puheeksi, ehkä asia olisi silloin edennyt?

"Missä väitetään naisen saavan seksiä heti?"
Ihan kaikkialla noin väitetään.

Päivämäärä:   8.3.26 10:55:28

Ensimmäisenä jos samanlaisella kielenkäytöllä keskustelet kuten täällä niin se on jo ensimmäinen red flag sellaisella kunnon miehelle. "Hullut" ja peräkammarin pojat saa vaan lisää vettä myllyyn mutta nämä ei tule sua koskaan tapaamaan!

Ja nimenomaan sellaiseen normaaliin tutustumiseen kuuluu se, että viestitellään rauhassa.
Voit hienovaraisesti vihjata "mitä etsit/haet? Parisuhdetta vai seksiseuraa?" Tai "haluaisitko tavata?".

Ei niin, että lyöt tiskiin "annatko munaa?".

Et voi verrata itseäsi maksulliseen naiseen.
He tekee työtä josta heille maksetaan. Ja miehet maksaa siitä helposta seksistä jonka tietävät olevan sitä mitä he haluavat.

Mutta kun he harrastavat seksiä "yksityishenkilön" kanssa niin homma ei olekaan niin helppoa.
Mitä jos toinen tulkitsee jonkun asian väärin?
Mitä jos nainen tulee katumapäälle seksin jälkeen ja tekee rikosilmoituksen?
Nykyään kaikki on mahdollista. (Siis se rikosilmoituksen teko)

Ikävä sanoa, että sinun taustoilla ja millainen kuva sinusta kirjoituksien perusteella jää miehet joutuvat miettimään kaksi kertaa kannattaako ottaa sitä riskiä, että tulee jotain jälkipyykkiä.

Päivämäärä:   8.3.26 12:34:25

"Ensimmäisenä jos samanlaisella kielenkäytöllä keskustelet kuten täällä niin se on jo ensimmäinen red flag sellaisella kunnon miehelle. "Hullut" ja peräkammarin pojat saa vaan lisää vettä myllyyn mutta nämä ei tule sua koskaan tapaamaan!"

Tarkoitatko kielenkäytölläni "anna munaa" vai mitä ihmettä? Ihan normaalistihan minä kirjoitan. Ovatko nämä miehet, joiden kanssa on ollut puhetta tapaamisesta, nyt sitten kaikki hulluja tai peräkammarin poikia? Mitä tarkoitat sillä, että he saavat vettä myllyynsä, jos he eivät kuitenkaan suostu tapaamaan?

Aina sanotaan miesten tykkäävän suorasta puheesta. Nytkö sekään ei sitten pidä paikkaansa?

"Ja nimenomaan sellaiseen normaaliin tutustumiseen kuuluu se, että viestitellään rauhassa. Voit hienovaraisesti vihjata "mitä etsit/haet? Parisuhdetta vai seksiseuraa?" Tai "haluaisitko tavata?"."

Tuo paikka, jossa lähetän viestejä, on nimenomaan seksiseuran hakuun. Sinä ehdotat hienovaraista vihjaamista, mutta AINA JOKA PAIKASSA hoetaan sitä, että miehet eivät ymmärrä mitään hienovaraisia vihjeitä! Ja kun ollaan viestitelty jo monta viikkoa, niin eikö siinä vaiheessa voi jo kysyä munaa suoraan? Varsinkin kun jo siinä alussa ollaan puhuttu seksistä. Mies on jo viestien alussa kysynyt, minne kaikkialle haluan saada spermaa, millainen peppu ja rinnat minulla on jne. Ja sittenkö minä en viikkojen viestittelyjen jälkeen saisi kysyä saanko munaa?

Olen vastannut miesten kysymyksiin ihan rehellisesti. Pitäisikö minun siis alkaa väittää haluavani heidän kanssaan avioliittoon, vaikka haluan seksiä?

Päivämäärä:   8.3.26 12:42:58

"Et voi verrata itseäsi maksulliseen naiseen.
He tekee työtä josta heille maksetaan. Ja miehet maksaa siitä helposta seksistä jonka tietävät olevan sitä mitä he haluavat.
Mutta kun he harrastavat seksiä "yksityishenkilön" kanssa niin homma ei olekaan niin helppoa.
Mitä jos toinen tulkitsee jonkun asian väärin?
Mitä jos nainen tulee katumapäälle seksin jälkeen ja tekee rikosilmoituksen?
Nykyään kaikki on mahdollista. (Siis se rikosilmoituksen teko)"

MIKSI sitten aina väitetään "helppojen" naisten saavan helposti seksiä? Sinun mukaasihan miehet kieltäytyvät seksistä heidän kanssaan? Ja enköhän minä itse ole tässä paljon suuremmassa vaarassa joutua rikosilmoituksen kohteeksi.

"Ikävä sanoa, että sinun taustoilla ja millainen kuva sinusta kirjoituksien perusteella jää miehet joutuvat miettimään kaksi kertaa kannattaako ottaa sitä riskiä, että tulee jotain jälkipyykkiä."

Tarkoitako taustoillani "autismia" vai mitä? Millaisen kuvan saat minusta kirjoitusteni perusteella? Miehet ovat arvioineet minut korkeasti koulutetuksi ja helposti lähestyttäväksi. Ja aina sanotaan, että miehille kelpaa pillu kuin pillu, miehet ottavat riskejä eivätkä mieti mitään jälkipyykkejä.

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   8.3.26 15:05:58

""Missä väitetään naisen saavan seksiä heti?"
Ihan kaikkialla noin väitetään."

Ei sillä tarkoiteta, että nainen saa seksiä juuri sillä sekunnilla, vaan että saa helposti sovittua seksitreffit esim. illalle, huomiselle, ensi viikolle.

Ei kaikilla miehillä ole koko ajan vapaa-aikaa eikä he ole jatkuvasti metrin etäisyydellä, jolloin seksiä saisi heti.

Ymmärrät ehkä liian konkreettisesti tuon "seksiä saa HETI".

Tee joku uusi profiili eri tiedoilla, kerro olevasi kaunis ja hoikka, ja laita yhteyttä ottaville miehille viesti "Tavataan vartin päästä paikassa X", niin huomaat saavasi vastaukseksi "En mä ihan vartissa paikalle pääse, mutta huomenna/viikonloppuna/ensi viikolla onnistuu klo X".

Sitä tarkoitetaan sillä, että "nainen saa seksiä heti".

Mutta edelleen kiinnostaa, mitä tapahtui sille tämän ketjusarjan miehelle? Onko hän vieläkään antanut selitystä sille, miksi ei suostu tapaamaan julkisella paikalla, vai kirjoitteletteko enää ollenkaan?

Ei ole kovin fiksua kadota linjoilta kun kysyt, miksi ette voi tavata julkisella paikalla ja palata myöhemmin kyselemään, onko pllu märkänä.

Päivämäärä:   8.3.26 17:29:19

Ei sun kanssa kannata vääntää tästä aiheesta yhtään enempää koska et selkeästi halua edes yrittää ymmärtää mitä sulle sanotaan!

Ei en tarkoita koska olet autisti vaan sitä, että olet iäkkäämpi neitsyt, jolla on selkeä "pakkomielle" siitä neitsyydestä päästä eroon.

Toivottavasti löydät seksiseuraa!

Päivämäärä:   8.3.26 17:57:43

"Ei en tarkoita koska olet autisti vaan sitä, että olet iäkkäämpi neitsyt, jolla on selkeä "pakkomielle" siitä neitsyydestä päästä eroon."

Tuossa olet kyllä väärässä. Minulla ei ole pakkomiellettä neitsyydestä. On täysin normaalia haluta munaa, se on eri asia kuin pakkomielle. Minulla on elämäni aikana kyllä joskus ollut pakkomielle, mutta sillä ei ollut mitään tekemistä tämän asian kanssa. Tiedän kyllä, milloin minulla on pakkomielle ja milloin ei.
Jos minulla olisi pakkomielle neitsyydestä, silloin olisin harrastanut seksiä 12-vuotiaana.

Lähettäjä: Hmm! 
Päivämäärä:   8.3.26 23:05:31

! On kyllä paljon hyviä pointteja viesteissään!

Asiat ei ole ihan niin yksiselitteisiä kuin sinä ajattelet niiden olevan.

Kyllä miehet haluaa seksiä mutta itseään kunnioittava mies ei harrasta sitä kenen kanssa tahansa. Se on merkki epätoivoisuudesta jos näin tekee.

Ei baaristakaan lähde ensimmäinen vastaantulija kotiin mukaan pantavaksi. Vaan naisen täytyy viehättää jollain tavalla, että se seksi ylipäänsä onnistuu!

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.3.26 01:52:28

Mitä vikaa kirjoituksissa? Annat itsestäsi kuvan, että olet liian helppo. Aloitteellinen saa olla ja puhua suoraan seksistä, mutta harva haluaa tulla viemään neitsyyden naiselta, joka sitä pyytää.

Mielikuvat, jotka siitä nousevat, ovat hyvin ikäviä. Siitä tulee mieleen että, mikähän on vikana kun ei ole muille kelvannut. Toisekseen, seksi neitsyen kanssa on harvoin hyvää. Et osaa lainkaan hommaa, johon itseäsi nyt tarjoat, eikä sua auta lainkaan se, että ajattelet että miehet haluavat jatkuvasti ja ihan kaikkia naisia. Niinhän asia ei tietenkään ole.

Ne tyypit, jotka tuohon lähtisivät, eivät ole normaaleja vaan niissä on jotain vikaa. Kukaan terveellä itsetunnolla, tunneälyllä ja empatialla varustettu mies ei tuohon lähde. Näin se vain on.

Suurin osa naisista ei edes vastaisi kysymyksiin, joita sulle on esitetty. Miehet tietävät tämän ja ajattelelevat että olet joko huijari, hullu tai vammainen. Kaikki ikäviä vaihtoehtoja. Kun tähän lisätään se, ettei sulla ole ollut muita vaihtoehtoja, niin mielikuva on myös (anteeksi) rumasta. Kuka sellaista haluaisi painaa? Ei kukaan normaali.

Jos haluat vain neitsyydestäsi eroon ja tehdä sen turvallisesti, hanki maksullinen mies. Ehdottomasti parempi vaihtoehto olisi kuitenkin hakeutua terapiaan miettimään, miksi se on niin tärkeää. Mihin luulet sen toimivan porttina? Ei se, että joku sua kerran painaa, ole mikään tae siitä että joku jatkossa haluaisi sun kanssa suhteen. Pelkkä seksin kokeminen on tietenkin ihan riittävä syy, mutta muista ettei kokemus ole lähellekään sitä taivasta, mitä se on, kun kyse on kahdesta toisiinsa aidosti hullaantuneesta ihmisestä. Toi on vähän sama, kuin haluaisi kokea ulkomailla asumisen, mutta kävisi todellisuudessa vain Tallinnan lautalla tai oikeastaan vaan satamassa. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään vaikka aiheet kaukaisesti toisiaan liippaakin.

Päivämäärä:   9.3.26 06:11:20

Aamen A!
Joku sentään osaa kirjoittaa niin, että toivottavasti aloittajakin ymmärtää!

Mä en voisi naisena kuvitella, että harrastaisin seksiä asenteella "kunhan joku vaan panee". Oksettava ajatus.
Seksiin täytyy olla vetoa siihen kumppaniin joku asia mikä viehättää ja mistä kiihottuu!
Ja varmasti näin on myös miesten puolella.
Ei ne miehet ole koneita jotka toimii aina kun joku reikä on tarjolla.

Päivämäärä:   9.3.26 13:12:33

Ei kukaan mies halua tulla panemaan, jos vonkaat "Tuutko nssiin? Millon tuut paneen? Saanko munaa?". Miehet haluavat vähän jahdata ja tehdä sinuun vaikutuksen. Harvaa kiinnostaa käydä panemassa jotakuta, joka käytännössä käskee ja häntä ei kiinnosta kuka panee, kunhan muna käy pimpissä.

Sinun kannattaisi olla myös vähän kiinnostunut seksitaudeista. Miehiä ei kiinnosta taudit, joten ke levittävät niitä kuin palosammutin.

Seksitautitartunnat ovat Suomessa räjähtäneet viime vuosina. Minulla on profiili eräässä seuranhakupalvelussa ja kysyn jokaiselta, milloin on testauttanut seksitaudit ja juuri kukaan ei ole testauttanut niitä joko ikinä, tai sitten vuosiin. Väittävät vain "ei mulla mitään oo" ja "tämä on luottamuskysymys, pitää olla luottamusta molemmin puolin". Jaa. Mitenköhän minä voisin luottaa sellaiseen ihmiseen, joka panee ketä sattuu, ei käy testeissä, ei käytä kumia ja sanoo, että minun pitää vain luottaa häneen. Yöööök.

Päivämäärä:   9.3.26 14:16:43

Olin juuri tulossa sanomaan sanaa, että se miehen kiinnostus loppuu siihen kun pommitat viesteillä ja kyselet "annatko munaa?".

Joku voi huvikseen tulla kyselemään myöhemmin joko sitä olet saanut ihan mielenkiinnosta!

Päivämäärä:   9.3.26 14:27:53

"Asiat ei ole ihan niin yksiselitteisiä kuin sinä ajattelet niiden olevan. Kyllä miehet haluaa seksiä mutta itseään kunnioittava mies ei harrasta sitä kenen kanssa tahansa. Se on merkki epätoivoisuudesta jos näin tekee. Ei baaristakaan lähde ensimmäinen vastaantulija kotiin mukaan pantavaksi. Vaan naisen täytyy viehättää jollain tavalla, että se seksi ylipäänsä onnistuu!"

Luettelemasi asiat ovat aina olleet minulle täysin itsestäänselviä. En minä ole koskaan kuvitellut miesten suostuvan seksiin kenen tahansa kanssa! Tiedän tämän asian varmasti paremmin kuin kukaan muu, olenhan iäkäs neitsyt. Te miehet ITSE JANKUTATTE AINA ETTÄ "JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ!" Olen uskaltautunut lähestymään miehiä VAIN JA AINOASTAAN TEIDÄN MIESTEN JATKUVAN HOKEMAN PERUSTEELLA "JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ", JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ"! Ei minulle olisi koskaan tullut mieleenkään lähestyä miehiä, jos miehet eivät itse väittäisi kaikkien naisten saavan seksiä.

"Annat itsestäsi kuvan, että olet liian helppo. Aloitteellinen saa olla ja puhua suoraan seksistä, mutta harva haluaa tulla viemään neitsyyden naiselta, joka sitä pyytää."

TUOHON ET USKO ITSEKÄÄN! Ihan yleistä tietoa on, että ns. helpot naiset saavat paljon seksiä. Ja en ole ollut aloitteellinen. Kuten aiemmin tässä ketjussa kerroin, olen viestitellyt miesten kanssa kuukausia, enkä ole kirjoittanut sanaakaan seksistä, enkä ole kertonut olevani neitsyt. Sitten miehet ovat lopettaneet kirjoittamisen. Miksi en saisi pyytää viemään neitsyyteni? Pitäisikö minun siis väittää, että en halua seksiä?

"Siitä tulee mieleen että, mikähän on vikana kun ei ole muille kelvannut. Toisekseen, seksi neitsyen kanssa on harvoin hyvää. Et osaa lainkaan hommaa, johon itseäsi nyt tarjoat, eikä sua auta lainkaan se, että ajattelet että miehet haluavat jatkuvasti ja ihan kaikkia naisia. Niinhän asia ei tietenkään ole."

Olen kertonut miehille täysin rehellisesti vioistani. Itsestäänselvää on, että seksi neitsyen kanssa ei ole hyvää. Silti monet miehet ovat pitäneet neitsyyttäni hyvänä asiana. Vain yksi on kieltäytynyt, kun olen kertonut olevani neitsyt. En todellakaan ajattele miesten haluavan jatkuvasti kaikkia naisia! MIEHET ITSE VÄITTÄVÄT NIIN!

"Ne tyypit, jotka tuohon lähtisivät, eivät ole normaaleja vaan niissä on jotain vikaa. Kukaan terveellä itsetunnolla, tunneälyllä ja empatialla varustettu mies ei tuohon lähde. Näin se vain on."

Tuokin on ollut minulle täysin itsestäänselvä asia jo teini-ikäisenä. Silti haluaisin seksiä. Minkä ikäisenä ihmisen on mielestäsi viimeistään menetettävä neitsyytensä?Minkä ikäisenä neitsyt ei enää saa haaveilla seksistä? Jokainen ihminen on alunperin kokematon.

"Suurin osa naisista ei edes vastaisi kysymyksiin, joita sulle on esitetty. Miehet tietävät tämän ja ajattelelevat että olet joko huijari, hullu tai vammainen."

Olen vammainen, ja olen kertonut sen miehille rehellisesti. Vammaisuuteni näkyy kuitenkin tavatessa, joten miksi salailisin sitä? Kymmenistä miehistä vain yksi on lopettanut yhteydenpidon vammaisuuteni takia, muita se ei ole haitannut. Ylipaino karkottaa miehiä paljon tehokkaammin kuin vammaisuus.

"Kun tähän lisätään se, ettei sulla ole ollut muita vaihtoehtoja, niin mielikuva on myös (anteeksi) rumasta. Kuka sellaista haluaisi painaa? Ei kukaan normaali."

Olen kertonut miehille olevani ruma, eikä se ole heitä haitannut. Mitä tarkoitat normaalilla? En voi vaatia miehiltä normaaliutta. Enhän ole itsekään normaali.

"Jos haluat vain neitsyydestäsi eroon ja tehdä sen turvallisesti, hanki maksullinen mies."

Olen etsinyt maksullista miestä vuosikymmenet, mutta en ole löytänyt. Siksi joudun lähestymään ilmaisia miehiä. Miksi väität maksullisen miehen olevan turvallisempi kuin ilmaisen miehen? Kuka tahansa voi myydä seksiä. Maksullisia miehiä ei valvo kukaan. Ei maksullisilta miehiltä vaadita mitään koulutusta tai psykologisia testejä. Tällä palstalla oli juuri muutama päivä sitten keskustelua maksullisista miehistä. Joku kertoi maksullisen miehen olleen seko. Kun olen kertonut maksullisen miehen etsinnästäni, moni mies on puheen tasolla lupautunut ja sanonut "mulle voit maksaa jos haluat", mutta miten se, että mies ottaa minulta rahaa seksistä, tekisi hänestä turvallisemman?

"Ehdottomasti parempi vaihtoehto olisi kuitenkin hakeutua terapiaan miettimään, miksi se on niin tärkeää. Mihin luulet sen toimivan porttina? Ei se, että joku sua kerran painaa, ole mikään tae siitä että joku jatkossa haluaisi sun kanssa suhteen. Pelkkä seksin kokeminen on tietenkin ihan riittävä syy, mutta muista ettei kokemus ole lähellekään sitä taivasta, mitä se on, kun kyse on kahdesta toisiinsa aidosti hullaantuneesta ihmisestä. Toi on vähän sama, kuin haluaisi kokea ulkomailla asumisen, mutta kävisi todellisuudessa vain Tallinnan lautalla tai oikeastaan vaan satamassa."

ET VOI OLLA TOSISSASI! Siis sinun mielestäsi jokaisen ihmisen pitäisi mennä terapiaan ennen seksin harrastamista! Oletko itse noudattanut tuota ohjetta? En todellakaan kuvittele seksin toimivan porttina mihinkään. MISTÄ IHMEESTÄ olet saanut tuollaista päähäsi? Oletko sinä itse koskaan harrastanut seksiä? Käsitykseni seksistä taitaa olla realistisempi kuin sinulla. En liitä seksiä ja taivasta toisiinsa millään tavalla. En ole koskaan käynyt ulkomailla, mutta jos haluaisin mennä ulkomaille, niin tottakai valitsisin mieluummin Tallinnan risteilyn tai edes sataman, kuin kodin seinien sisäpuolella elämisen.

Päivämäärä:   9.3.26 15:17:49

Ylipaino ei karkoita miehiä päinvastoin on paljon miehiä jotka sitä nimenomaan etsivät!

Ei kaikki naiset saa seksiä elämänsä aikana. Se on ihan fakta.
Eikä neitsyyden menettämisellä ole mitään Ikää milloin se pitää olla tehtynä.

Jos miehet ei sun seurassa kiinnostu susta niin ei ne tee netissäkään.
Ja unohda ne maksulliset naiset koska et voi verrata niihin itseäsi.
Se on helppoa seksiä mutta sitä ei voi verrata yksityishenkilön tarjoamaan helppoon seksiin!

Eikä ne helpot naisetkaan sitä seksiä helposti tosta noin vaan saa.
Eikä nekään kirjoita miehille " milloin tuut antamaan munaa?" :'D
Missä miehet väittävät kaikkien naisten saavan seksiä?
En käsitä mistä sä luet näitä "joka paikassa niin sanotaan juttuja"! Vauva.fi ei oo kovin luotettava lähde.

Sulla on vääristynyt kuva tästä touhusta ylipäänsä miksi tuo terapia rupeaa kuulostamaan paremmalta paikalta kuin Keskustelupalstat.

Ei kenenkään pitäisi harrastaa seksiä vain sen takia, että "on noloa mennä neitsyenä hautaan".
Seksistä on tarkoitus nauttia.

Lähettäjä: Fisu 
Päivämäärä:   9.3.26 15:22:09

Vaikea sanoa oikeaa syytä miksi miesrintamalla ei tärppää.
Syitä voi olla tyylisi keskustella heidän kanssaan. Näin normaalina ihmisenä kirjoituksesi saavat sinut kuulostamaan hieman hullulta ja epätoivoiselta, jotka piirteinä eivät ainakaan minua miellytä. Vammaisuus on varmasti myös markkinoita alentava tekijä, kerta jos se sinusta näkyy päällepäin.

Vaikket olisikaan kedon kaunein kukka, ei ehkä kannata haukkua itseäsi näille keskustelukumppaneille. Tällöin korostat huonouttasi, eikä se todellakaan kiihota... enemmän tulee kaverillinen sääli, joka voi olla syynä miksi kuukausien keskustelut eivät etene toivomallasi tavalla. Keskusteluissa voi laittaa tietenkin kuvan itsestäsi (älä alastonkuvia lähetä). Se mitä voisit tehdä, niin lakkaa haukkumasta itseäsi muille. Etsi itsestäsi hyviä piirteitä ja markkinoi niitä. Kumppanin etsiminen on hieman kuin myymistä. Ostaisitko sinä tuotteen, jonka myyjä kertoo pelkästään sen viat?

Oletko itse kysellyt keskustelukumppaneilta, että haluaisiko tavata, esim käydä kahvilla jne?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   9.3.26 19:27:55

Kirjoitat nyt todella ristiriitaisesti. Väität että vain yksi on lopettanut kirjoittamisen sen vuoksi että olet vammainen, mutta todellisuudessa et ole onnistunut tapaamaan ketään.

Deittipalveluissa ei etsitä kirjekavereita. Siellä tavoitteena on tavata.

Sitä, mikä sitten on kellekin ollut se syy olla tapaamatta ja jatkamatta juttua, ei kannata liikaa miettiä. Sussa ei ole ihmisenä vikaa, vaikka et seksiä saisikaan. Kaikki eivät saa tässä elämässä kokea kaikkea eikä se ole heidän mittansa millään tavalla.

Ylipaino ei useinkaan haittaa, paitsi jos sitä on todella paljon. On ihan eri asia olla naisellisesti pyöreä kuin sairaalloinen ylipainoinen.

Kaikki naiset eivät saa seksiä. Sinä et ole saanut. Etkä todennäköisesti tule sitä turvallisesti ja normaalilta mieheltä saamaankaan, kuten itsekin toteat.

Terapia ei liittynyt seksiin varsinaisesti, vaan siihen että tämä aihe aiheuttaa sulle ongelmia ja sun käytös saattaa asettaa sut vaaraan. Olisko sulla joku, kuka voisi auttaa etsimään sitä maksullista miestä? Annat tämän henkilön olla mukana valitsemassa sopivaa henkilöä, varaatte hotellihuoneen ja tämä toinen henkilö on vaikka mukana siellä aulassa odottamassa. Mä olen lukenut että vammaiset käyttää maksullisia jopa siten että avustaja auttaa alkuun. Että kyllä tähän varmaan keinot löytyisi mutta lopeta hyvä ihminen tämä sekoilu. Tämä ei tule etenemään mihinkään hyvään.

Ja miksi se mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla? Häpeän takia. Ansaitset parempaa.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   10.3.26 06:43:13

Kuinka kauan olet keskustellut miesten kanssa?

Kyllä yleensä kuukaudessa pitäisi jo olla tapaaminen sovittu ja toteutettu ihan sama etsiikö seksiä vai parisuhdetta.

Mitä pidempään juttelee niin sitä ruusuisempi kuva toisesta tulee. Ja sitä todennäköisemmin se todellisuus on aika karu!

Ei kaikki pääse harrastamaan seksiä elämänsä aikana ja se on vaan asia mikä pitää hyväksyä!

En nyt tietysti osaa ajatella tätä ongelmaa sun näkökulmasta tarpeeksi hyvin koska en ole tälläistä kokenut.
Mutta tiedän 50 vuotiaan naisen joka ei ole vammaisuutensa vuoksi harrastanut seksiä koskaan. Joo kyllähän hän sen haluaisi kokea mutta eihän siitä tämän kokoluokan ongelmaa tee!
On seksuaalinen ihminen, omistaa erinäisiä leluja ison kasan joilla tyydyttää itsensä. (Toimin henkilökohtaisena avustajana hänelle)
Joskus keskusteltiin maksullisesta miehestä mutta ei halunnut siihen lähteä kuitenkaan.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.3.26 13:19:06

Millainen sun ilmoitus siellä sivustolla on?

Tuo on kyllä valitettavasti totta, että ne miehet ei häpeän takia tahdo nähdä julkisella paikalla.
Jos ei juttu etene niin siirry seuraavaan!

Lähettäjä: uww 
Päivämäärä:   10.3.26 17:37:40

"Millainen sun ilmoitus siellä sivustolla on?"

Tämän minäkin haluaisin tietää.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   10.3.26 17:55:09

Mulle tulee tästä mieleen sellainen, että alkuperäinen aloittaja on ns jaarittelija. Tosi moni ihminen menettää mielenkiintonsa jos viestittely polkee paikallaan ja on sellaista tyhjän jauhamista. Jos ei ole mitään yhteistä alunperin eli vaikkapa harrastusta mistä puhua, niin sellainen sieluton tyhjän jauhaminen tylsistyttää ihan jokaisen.

Eikä sekään auta yhtään että alleviivaa sitä että olen vammainen ja ruma. Tottakai on hyvä että sanoo heti sen että ei ole ns normaali, mutta se jossain rumuudessa piehtarointi karkottaa ihan kaikki.

Päivämäärä:   10.3.26 20:30:21

"Ei kukaan mies halua tulla panemaan, jos vonkaat "Tuutko nssiin? Millon tuut paneen? Saanko munaa?". Miehet haluavat vähän jahdata ja tehdä sinuun vaikutuksen. Harvaa kiinnostaa käydä panemassa jotakuta, joka käytännössä käskee ja häntä ei kiinnosta kuka panee, kunhan muna käy pimpissä."

Juuri vähän aikaa sitten jossain (olikohan juuri tällä palstalla) nainen kertoi miehen olevan tulossa kylään luokseen. Nainen halusi seksiä ja kysyi, miten hän voisi ilmaista asian miehelle hienotunteisesti. Silloin kaikki vastaajat olivat täysin yksimielisiä siitä, että nainen voi kertoa halunsa suoraan. Miehet tykkäävät siitä.

Miehet ovat myös sanoneet, että jos KUKA TAHANSA NAINEN kysyy munaa kadulla vastaantulevilta miehiltä, jokainen mies on vähintään otettu kysymyksestä, vaikka ei syystä tai toisesta seksiin suostuisikaan.

Nyt sitten olette sitä mieltä, että minun pitäisi alkaa joksikin teatteripelleksi ja esittää että en halua seksiä, vaikka olen seksisivustolla? Eikö se, että kysyn munaa, tarkoita sitä että he ovat tehneet minuun vaikutuksen? Jos en puhuisi mitään seksistä, niin sehän tarkoittaisi sitä, että he eivät ole tehneet minuun vaikutusta, enkä halua heidän kanssaan seksiä. Tuo ohje vaikeasti tavoiteltavan teeskentelemisestä ja ohje antaa miesten jahdata sopii vain kauniille ja nuorille naisille, eli niille joita miehet eniten haluavat. Jos me epäsuositut naiset alamme tuolla tavalla temppuilemaan, emme saa munaa koskaan.

"Sinun kannattaisi olla myös vähän kiinnostunut seksitaudeista."

Miksi kuvittelet etten olisi? Olen varmasti miettinyt elämäni aikana seksitauteja keskiverto ht.nettiläistä enemmän. Kondomin käyttö on minulle itsestäänselvyys.

"Olin juuri tulossa sanomaan sanaa, että se miehen kiinnostus loppuu siihen kun pommitat viesteillä ja kyselet "annatko munaa?"."

Mielestäni en ole pommittanut miehiä viesteillä. Yleensä lähetän 2-3 viestiä vuorokaudessa. Aikaisemmin kerroin alkuperäisen miehen häipyvän välillä linjoilta päiväksi tai pariksi. Silloin te sanoitte minulle, että sellaiseen täytyy olla todella hyvä selitys, esim. teho-osastolle joutuminen. Jos niin hyvää selitystä ei ole, pitäisi mies laittaa estoon. Nyt sitten olette alkaneet väittää, että viestejä ei saisi lähettää päivittäin.

Suurin osa miehistä on jatkanut yhteydenpitoa, seksipuheita ja tapaamisen suunnittelua senkin jälkeen, kun olen kysynyt munan antamisesta. Kokemusteni mukaan munan kysyminen ei siis lopeta kiinnostusta.

"Joku voi huvikseen tulla kyselemään myöhemmin joko sitä olet saanut ihan mielenkiinnosta!"

Vain yksi mies on tullut kysymään. Se alkuperäinen mies, ja hän on vieläkin yhtä himokas ja innokas kuin aina, haluaisi ehdottomasti seksiä kanssani.

"Ylipaino ei karkoita miehiä päinvastoin on paljon miehiä jotka sitä nimenomaan etsivät!"

Kyllä se karkoittaa. Suuri joukko miehiä on hylännyt minut ylipainon takia. Toki on niitäkin, jotka etsivät nimenomaan ylipainoista naista.

"Ei kaikki naiset saa seksiä elämänsä aikana. Se on ihan fakta."

Tämän faktan olen tiennyt ainakin 12-vuotiaasta lähtien. Nyt sinäkin väität tietäväsi sen. Mutta suurin osa ihmisistä ei tiedä. JOKA PAIKASSA HUUDETAAN KURKKU SUORANA: KAIKKI NAISET SAAVAT SEKSIÄ, KAIKKI NAISET SAAVAT SEKSIÄ, KAIKKI NAISET SAAVAT SEKSIÄ!

"Eikä neitsyyden menettämisellä ole mitään Ikää milloin se pitää olla tehtynä."

Kyllä sillä näyttää olevan. Haluan seksiä, ja siksi minulle on tyrkytetty terapiaa, väitetty, että minulla on pakkomielle, kehotettu minua vain hyväksymään kohtaloni ilman seksiä. Tuskinpa parikymppiselle sanottaisiin samoin?

"Jos miehet ei sun seurassa kiinnostu susta niin ei ne tee netissäkään."

Netti on ainoa toivoni. Netistä olen saanut kymmeniä miehiä keskustelemaan. Livenä viisi, joista vain yksi aikuisena.

"Ja unohda ne maksulliset naiset koska et voi verrata niihin itseäsi."
EN TODELLAKAAN MIETI MITÄÄN MAKSULLISIA NAISIA! Mainitsin ne vain siksi, kun täällä väitettiin, että miehille ei kelpaa helposti saatava seksi.

"Eikä ne helpot naisetkaan sitä seksiä helposti tosta noin vaan saa.
Eikä nekään kirjoita miehille " milloin tuut antamaan munaa?" :'D "

Mitä ne sitten kirjoittavat/sanovat?

"Missä miehet väittävät kaikkien naisten saavan seksiä? En käsitä mistä sä luet näitä "joka paikassa niin sanotaan juttuja"! Vauva.fi ei oo kovin luotettava lähde."

KIRJAIMELLISESTI IHAN KAIKKIALLA! Mistään vauva.fistä en tiedä, minulla ei ole lapsia.

"Sulla on vääristynyt kuva tästä touhusta ylipäänsä miksi tuo terapia rupeaa kuulostamaan paremmalta paikalta kuin Keskustelupalstat."

Perustele, miten minulla on mielestäsi väärä käsitys. Oletko ammatiltasi terapeutti? Tiedätkö oikeasti terapiasta jotain, vai onko se sinulle vain sana, jonka olet kuullut jostain? Luuletko, että terapia on samanlaista kuin kaupassa käyminen, että kaikkien on pakko käydä siellä ja että kaikki otetaan sinne vastaan? Tiedät kai, että suurin osa ihmisistä ei hyödy terapiasta mitenkään? Olen aikuinen nainen, terapiaa saavat Suomessa vain lapset ja nuoret. Yksikään terapeutti ei ottaisi minua asiakkaakseen.

"Ei kenenkään pitäisi harrastaa seksiä vain sen takia, että "on noloa mennä neitsyenä hautaan"."

Sinulla on nyt täysin väärä käsitys minusta. Seksin haluaminen on minulla sisäsyntyistä. Haluan seksiä itseni vuoksi. En ole koskaan tajunnut sitä, että joku häpeäisi neitsyyttä. Itselleni häpeän tunne on täysin vieras. Olen autisti, en kykene tuntemaan häpeää.

"Näin normaalina ihmisenä kirjoituksesi saavat sinut kuulostamaan hieman hullulta ja epätoivoiselta, jotka piirteinä eivät ainakaan minua miellytä"

Miesten mielestä kuulostan korkeasti koulutetulta ja helposti lähestyttävältä. Autistimies tunnisti minut autistiksi. Toki joku on voinut pitää minua hulluna ja epätoivoisena, ja epätoivoinenhan minä olenkin, vaikka nämä viestittelyt miesten kanssa ovat hieman vähentäneet epätoivoani ainakin välillä.

"Etsi itsestäsi hyviä piirteitä ja markkinoi niitä."

Tuo on hyvä neuvo, mutta en keksi itsestäni yhtäkään sellaista piirrettä joka olisi miesten mieleen.

"Oletko itse kysellyt keskustelukumppaneilta, että haluaisiko tavata, esim käydä kahvilla jne?"

Yhdeltä olen kysynyt. Ja tehän olitte sitä mieltä, että miehen pitää tehdä aloite. Annan siis miesten hoitaa kahvittelukutsut.

"Kirjoitat nyt todella ristiriitaisesti. Väität että vain yksi on lopettanut kirjoittamisen sen vuoksi että olet vammainen, mutta todellisuudessa et ole onnistunut tapaamaan ketään."

Vain yksi mies on lopettanut yhteydenpidon heti sen jälkeen, kun olen kertonut vammaisuudestani. Olen yllättynyt siitä, että juuri ketään miestä ei haittaa vammaisuuteni.

Esim. ylipainon takia paljon suurempi joukko miehiä on hylännyt minut. Heti kun kerron olevani ylipainoinen, moni sanoo suoraan, että he eivät halua ylipainoista naista, ja lopettavat yhteydenpidon siihen. Vielä useampi mies vain lopettaa yhteydenpidon ilman selityksiä heti kun kerron olevani ylipainoinen.

Eilenkin minulla olisi ollut tapaaminen, mutta ilmoitin ennen tapaamista, että en varmaankaan kestä taas torjutuksi tulemista, ja että naamani on turvonnut ja turpea ylipainon ja sydänlääkityksen takia. Emme sitten tavanneet.

"Sitä, mikä sitten on kellekin ollut se syy olla tapaamatta ja jatkamatta juttua, ei kannata liikaa miettiä."

Rehellisesti sanottuna en ole miettinyt tuota juuri ollenkaan. Olen vain aina siirtynyt seuraavaan ehdokkaaseen. Vain tänne teille olen yrittänyt kertoa hylkäämisen syistä.

"Sussa ei ole ihmisenä vikaa, vaikka et seksiä saisikaan.Kaikki eivät saa tässä elämässä kokea kaikkea eikä se ole heidän mittansa millään tavalla. "

Tuo ei lohduta minua ollenkaan. Seksi on ainoa asia, minkä haluaisin kokea. En ole kokenut juuri mitään muutakaan, eikä minua edes kiinnosta kokea muuta kuin seksiä.

"Ylipaino ei useinkaan haittaa, paitsi jos sitä on todella paljon."

Kyllä se ylipaino aika paljon haittaa. Olen lievästi ylipainoinen, ja suurin osa miehistä haluaa alipainoisen tai hoikan naisen. Miehet pitävät normaalipainoisiakin naisia ylipainoisina.

"On ihan eri asia olla naisellisesti pyöreä kuin sairaalloinen ylipainoinen."

En ole kumpaakaan noista vaihtoehdoista.

"Kaikki naiset eivät saa seksiä."

Hyvä, että sinäkin olet tajunnut sen. Itselleni se on ollut itsestäänselvä asia lapsesta lähtien. KAIKKIALLA SILTI HOETAAN ETTÄ JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ. Minussa herättää suurtaa vihaa, katkeruutta ja aggressiivisuutta se, että tuollaista hoetaan, eikä sitten kuitenkaan suostuta antamaan sitä munaa.

"Sinä et ole saanut. Etkä todennäköisesti tule sitä turvallisesti ja normaalilta mieheltä saamaankaan, kuten itsekin toteat."

En ole ihan noin pessimistinen. Kirjoittelumiehissä on ollut ihan turvallisilta ja normaaleilta vaikuttavia miehiä.

"Terapia ei liittynyt seksiin varsinaisesti, vaan siihen että tämä aihe aiheuttaa sulle ongelmia ja sun käytös saattaa asettaa sut vaaraan."

Oletko ammatiltasi terapeutti? Tiedätkö oikeasti terapiasta jotain, vai onko se sinulle vain sana, jonka olet kuullut jostain? Luuletko, että terapia on samanlaista kuin kaupassa käyminen, että kaikkien on pakko käydä siellä ja että kaikki otetaan sinne vastaan? Tiedät kai, että suurin osa ihmisistä ei hyödy terapiasta mitenkään? Olen aikuinen nainen, terapiaa saavat Suomessa vain lapset ja nuoret. Yksikään terapeutti ei ottaisi minua asiakkaakseen.

JOKAINEN NAINEN on vaarassa ollessaan miesten kanssa tekemisissä. Ei naisille silti suositella terapiaa, jotta heidän seksihalunsa sammuisivat, vaan naisia päinvastoin painostetaan parisuhteisiin ja synnytyskoneiksi, vaikka miehet, parisuhteet, ja synnytyskoneena oleminen ovat naisille vaarallisia ja haitallisia.

Millä tavalla käytökseni asettaa minut vaaraan?

"Olisko sulla joku, kuka voisi auttaa etsimään sitä maksullista miestä?"

Minulla ei ole ketään. Eikä maksullisia miehiä ole olemassa.

"Mä olen lukenut että vammaiset käyttää maksullisia jopa siten että avustaja auttaa alkuun."

Ne vammaiset ovat miehiä. Minä olen heteronainen. Ei ole olemassa maksullisia miehiä. Aika harva avustaja muutenkaan suostu auttamaan tuollaisessa. Eikä minulla ole mitään avustajia.

"Että kyllä tähän varmaan keinot löytyisi mutta lopeta hyvä ihminen tämä sekoilu. "

Ainoa keino on löytää se mies netistä. Miksi sanot seksinetsintääni sekoiluksi? Se, että sanot sitä sekoiluksi, loukkaa minua suuresti.

"Tämä ei tule etenemään mihinkään hyvään."

Miksi ei etenisi? Miksi pidät niin mahdottomana sitä, että joku mies suostuisi antamaan minulle munaansa?

"Ja miksi se mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla? Häpeän takia. Ansaitset parempaa."

En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että kyse olisi häpeästä. Täällä oltiin lähes täysin yksimielisesti sitä mieltä, että mies on todennäköisesti vaarallinen. Olisi hyvä, jos kyse olisi vain häpeästä. Mitä tarkoitat tuolla, että ansaitsen parempaa? Sinähän sanoit, että minulla ei ole mahdollisuutta saada munaa? Eli mielestäsi ansaitsen jotain, jota minulla ei mielestäsi ole mahdollisuutta saada?

"Kuinka kauan olet keskustellut miesten kanssa?"

Joidenkin kanssa kuukausia, joidenkin kanssa keskustelu on loppunut samana päivänä kuin on alkanutkin.

"Mitä pidempään juttelee niin sitä ruusuisempi kuva toisesta tulee. Ja sitä todennäköisemmin se todellisuus on aika karu!"

Minulla ei ole tuota ongelmaa. Tiedän, että netissä voi huijata, esittää ja saada vääränkäsityksen. Tiedän myös ihmisten olevan rumia.

"Ei kaikki pääse harrastamaan seksiä elämänsä aikana ja se on vaan asia mikä pitää hyväksyä!"

Tuo on aina ollut minulle itsestäänselvä asia. Voisivatko ihmiset siis lopettaa jankutuksen: JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ!

"En nyt tietysti osaa ajatella tätä ongelmaa sun näkökulmasta tarpeeksi hyvin koska en ole tälläistä kokenut."

Sen kyllä huomaa. Koko elämänsä seksiä harrastaneet ihmiset väittävät, ettei seksi ole ollenkaan tärkeää ja että sitä ilmankin voi hyvin elää. Kuitenkin ne ihmiset eivät ole itse noudattaneet oppejaan, vaan ovat harrastaneet seksiä teini-ikäisestä lähtien.

"Mutta tiedän 50 vuotiaan naisen joka ei ole vammaisuutensa vuoksi harrastanut seksiä koskaan. Joo kyllähän hän sen haluaisi kokea mutta eihän siitä tämän kokoluokan ongelmaa tee!
On seksuaalinen ihminen, omistaa erinäisiä leluja ison kasan joilla tyydyttää itsensä. Joskus keskusteltiin maksullisesta miehestä mutta ei halunnut siihen lähteä kuitenkaan."

Millä tavalla hän on vammainen? Itseäni ei seksilelut kiinnosta, vaan haluan seksiä miehen kanssa. Avustettavasi ei halua seksiä miehen kanssa yhtä paljon kuin minä, koska minulle kelpaisi mainiosti maksullinen mies. Mutta maksullisia miehiä ei ole olemassa.

"Tuo on kyllä valitettavasti totta, että ne miehet ei häpeän takia tahdo nähdä julkisella paikalla."

Vain yksi mies on kieltäytynyt näkemästä julkisella paikalla.

Lähettäjä: yrr 
Päivämäärä:   10.3.26 20:57:42

"Miehet ovat myös sanoneet, että jos KUKA TAHANSA NAINEN kysyy munaa kadulla vastaantulevilta miehiltä, jokainen mies on vähintään otettu kysymyksestä, vaikka ei syystä tai toisesta seksiin suostuisikaan."

Johtuu siitä, että miesten on hyvin vaikea saada sinkkuna seksiä, joten jos joku vastaantulija kysyy "Mennäänkö paneen", se on todella harvinaista.

"Nyt sitten olette sitä mieltä, että minun pitäisi alkaa joksikin teatteripelleksi ja esittää että en halua seksiä, vaikka olen seksisivustolla?"

Esitätkö tyhmää, vai onko tämä oikeasti sinulle noin vaikeaa ymmärtää?

"Kondomin käyttö on minulle itsestäänselvyys."

Ei riitä. Miehen pitää olla käynyt testauttamassa seksitaudit, jos on paneskellut muitakin ennen sinua. Vaikka olisikin käyttänyt kondomia.

"Aikaisemmin kerroin alkuperäisen miehen häipyvän välillä linjoilta päiväksi tai pariksi. Silloin te sanoitte minulle, että sellaiseen täytyy olla todella hyvä selitys, esim. teho-osastolle joutuminen. Jos niin hyvää selitystä ei ole, pitäisi mies laittaa estoon."

Älä nyt noin tyhmää esitä. Noin sinulle vastattiin silloin, kun mies kieltäytyi tapaamasta sinua julkisella paikalla eikä suostunut vastaamaan, miksi ei halua tavata julkisella paikalla vaan vastaamisen sijaan katoaa linjoilta muutamaksi päiväksi ja palaa vain kyselläkseen, onko pllusi märkä.

"Se alkuperäinen mies, ja hän on vieläkin yhtä himokas ja innokas kuin aina, haluaisi ehdottomasti seksiä kanssani."

No miksi hän ei suostu tapaamaan sinua julkisella paikalla? Oletko vieläkään saanut siihen vastausta?

"Olen autisti, en kykene tuntemaan häpeää."

Tämä oli minulle uusi tieto. Tunnen monia autisteja, jotka kokevat jatkuvaa häpeää. Taidatkin siis olla joku feikki jaarittelija.

Millä tavalla sinä siis olet vammainen? Jotenkin muutenkin kuin puhumaton autisti? Vai käytätkö pyörätuolia/rollaattoria, niin että sinulla on ihan näkyvä vamma?

"ylipainon takia paljon suurempi joukko miehiä on hylännyt minut. Heti kun kerron olevani ylipainoinen, moni sanoo suoraan, että he eivät halua ylipainoista naista"
"Olen lievästi ylipainoinen"
"En ole kumpaakaan noista vaihtoehdoista." (naisellisesti pyöreä tai sairaalloisen ylipainoinen)

No mikä siinä sinun painossasi sitten mättää? Tai kropassasi? Minkä muotoinen sitten olet, jos et ole naisellinen?

"Eilenkin minulla olisi ollut tapaaminen, mutta ilmoitin ennen tapaamista, että en varmaankaan kestä taas torjutuksi tulemista, ja että naamani on turvonnut ja turpea ylipainon ja sydänlääkityksen takia. Emme sitten tavanneet."

Eli sinä ihan itse sanoit ennen tapaamistanne, ettet haluakaan tavata miestä. Et antanut hänelle edes mahdollisuutta päättää itse, haluaako tavata sinua tai jatkaa tapaamistanne pidemmälle, saati tavata vielä uudelleen.

"KAIKKIALLA SILTI HOETAAN ETTÄ JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ, JOKAINEN NAINEN SAA SEKSIÄ. Minussa herättää suurtaa vihaa, katkeruutta ja aggressiivisuutta se, että tuollaista hoetaan, eikä sitten kuitenkaan suostuta antamaan sitä munaa."

Ehkäpä ne kaikki muut eivät käyttäydy kuin sinä? Antavat miehelle mahdollisuuden tavata, eivätkä torppaa treffejä. Keskustelevat järkevästi, eivätkä vain kysy "Annatko munaa". Puhuvat asioista yleisesti eivätkä vain halveksi itseään.

"Tiedät kai, että suurin osa ihmisistä ei hyödy terapiasta mitenkään?"

Siitä ei hyödy kukaan, joka ei halua hyötyä siitä. On ihan itsestä kiinni mitä terapiasta saa irti, toki terapeutillakin on vaikutusta. Mutta jotta terapiasta on hyötyä, pitää siihen itse asennoitua niin, että on rehellinen ja ajattelee asioita, eikä vain höpise "juu juu, on mulla kivaa, juu".

"Eikä maksullisia miehiä ole olemassa."

Todellakin on :D

Oletko ikinä masturboinut niin, että penetroit itseäsi? Tilaa vaikka netistä joku d1ld0 ja liukkaria.

Päivämäärä:   10.3.26 22:03:38

"Vain yksi mies on kieltäytynyt näkemästä julkisella paikalla"
No eihän ne muutkaan miehet ole sinua tavanneet missään!

Terapiaan kyllä pääsee Suomessa aikuinen ihminen. Olen käynyt joten tiedän kokemuksesta. Ja voin sitä aloittajallekin lämpimästi suositella.

Olen tavannut elämäni aikana useammankin miehen pelkästään seksin takia ja kaikki he ovat suostuneet tapaamaan julkisella paikalla ensin.
Yleensä ehdottavat sitä itse.

Sinun tyylissä kirjoittaa on joku mikä saa miehet varautumaan!

Päivämäärä:   11.3.26 06:08:55

Joka paikassa ei toitoteta, että kaikki naiset saavat seksiä.

Toiset saa seksiä helpommin kuin toiset.

Normaalille, terveelle ihmiselle seksi ei ole mikään iso asia. Oli sitä harrastanut tai sitten ei.
Sinä käännät nämä asiat ihan päälaelleen!

Jos haukut ja vähättelet itseäsi miehet menettää mielenkiintonsa. Ne haluaa itsevarman naisen joka kantaa ja hyväksyy omat vikansa!

Päivämäärä:   11.3.26 06:11:35

"Minussa herättää suurtaa vihaa, katkeruutta ja aggressiivisuutta se, että tuollaista hoetaan, eikä sitten kuitenkaan suostuta antamaan sitä munaa."

Ei kaikki miehet niin tyhmiä ole, että työntävät munansa jokaiseen reikään mikä tarjolle tulee!

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   11.3.26 08:36:40

"Ei kaikki miehet niin tyhmiä ole, että työntävät munansa jokaiseen reikään mikä tarjolle tulee!"

--
tämä

Lähettäjä: ueu 
Päivämäärä:   11.3.26 15:22:51

Mitä mies saa siitä, että käy tuuppaamassa munansa reikääsi, kun sinä vain makaat jalat levällään huutaen, että käytä muna mun sisällä.

Kannattaa vähän miettiä miehenkin kannalta näitä asioita. Jos sovitte tapaamisesta ja sanot suoraan, ettet kestä torjutuksi tulemista, niin sinähän sanot sille miehelle silloin ihan suoraan, ettei sinua kannata tavata ja tuolloin perut treffit ihan itse.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.3.26 18:14:00

Tuosta voisi jo miehenä saada kuvan, että nainen joo haluaa seksiä ja kun sitä saa niin sitten tekee rikosilmoituksen kun hänet on raiskattu.

jos yhtään viba, että seksikumppani on päästänsä vialla ei kukaan täysipäinen mies sellaista lähde panemaan!

"Ei kaikki miehet niin tyhmiä ole, että työntävät munansa jokaiseen reikään mikä tarjolle tulee!"

Tämä on niin paikkaansa pitävä lause!

Päivämäärä:   12.3.26 06:13:36

..

Päivämäärä:   13.3.26 12:51:11

Kuinka pihalla voi olla.

Torjut itse treffikutsuja ja valitat kun kukaan ei suostu tapaamaan ja antamaan munaa?

Pointti nro 1; yleensä jos heti päädytään harrastamaan seksiä niin molemmilla on oltava tosi varma fiilis toisesta! Joo ei ole tavatonta ja tehnyt tätä itsekin.

Pointti nro 2; pilaat itse omat mahdollisuutesi miesten kanssa. Vähättelet itseäsi, perut treffejä jne.
Se torjutuksi tuleminen kuuluu tähän peliin. Jos sitä ei kestä niin kannattaa unohtaa!

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   14.3.26 14:54:17

Olisi helpompaa, jos aloittaja käyttäisi sellaista nimimerkkiä jota ei käytä myös 27 muuta keskustelijaa. Olisi helpompi selata keskusteluista hänen kommenttinsa. Ihan vaikka "aloittaja".

Päivämäärä:   14.3.26 18:39:08

Tai aloittaja voisi mainita viestin alussa tai lopussa "aloittaja tässä"!
Toki ne viestit tunnistaa kyllä.

Mitä tuohon neitsyyden viemisen mainitsemiseen tulee itse sanoisin ehkä enemmin olevani kokematon ja jos tulee jatkokysymys niin "viime kerrasta on aikaa" tai "olen ollut vain yhden miehen kanssa muutaman kerran".
Jos on yhtään itsetyydyttänyt penetroiden jotain sisäänsä kukaan ei todennäköisesti tiedä, että olet neitsyt.

Vaikka olet sivustolla jossa haetaan seksiseuraa niin ei silti tarvitse olla niin "hyökkäävä" viesteissä.

Voisin 96% prosentin varmuudella sanoa, että jos heität keskusteluun kysymyksen "annatko munaa?" Niin ei ne miehet tule sua panemaan.

Miehet haluaa valloittaa naisen (myös siihen yhden yön juttuun tai yhden kerran panoon) ja se ei tapahdu niin, että nainen kysyy panemaan. Se vaihe tulee myöhemmin kun se on "ok"! :)
Enkä tarkoita mitään ravintolailtaa tai kukkia ja suklaata vaan sellaista henkistä valloittamista jolloin he ajattelevat vietelleensä sinut kun pääsevät sänkyyn kanssasi.
Näin mahdollisimman yksinkertaistaisesti selitettynä!

Ja jos sinulla on tapaaminen sovittuna ja itse perut sen sanoen ettet halua tulla torjutuksi niin turha sitten on valittaa ettei kukaan tule tapaamaan sinua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.