Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi mies ei suostu tapaamaan julkisella part 2

Lähettäjä: Huom 
Päivämäärä:   23.1.26 19:45:24

Millä tavalla sinua ap. Pidetään kylähulluna?
Tai mistä syystä?

Re: Miksi mies ei suostu tapaamaan julkisella part 2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.26 21:18:53

Osta Ap maksullinen mies. Näitä on ainakin Helsingissä. Ottaa huomioon sen että olet neitsyt ja käyttää varmasti kortsua ja testaa itsensä säännöllisesti.

Jos otat jonkun random Tinder ukon niin mitä tahansa voi tapahtua ja voit saada myös elinikäisen kondylooman, herpeksen jne ja tulla raiskatuksi useampaankin reikään. Ihan oikeasti muuta vaikka muualle sieltä missä nyt asut ja etsi joku kiltti mies deittailun kautta mielummin kuin joku random Tinder pano.

Päivämäärä:   23.1.26 22:19:11

"Osta Ap maksullinen mies. Näitä on ainakin Helsingissä. Ottaa huomioon sen että olet neitsyt ja käyttää varmasti kortsua ja testaa itsensä säännöllisesti."

Olen etsinyt maksullista miestä jo 20 vuotta, enkä ole löytänyt. Tai yhden kerran löysin lehtihaastattelun perusteella, mutta hänet löytäessäni hän oli jo lopettanut toimintansa.

"Jos otat jonkun random Tinder ukon niin mitä tahansa voi tapahtua ja voit saada myös elinikäisen kondylooman, herpeksen jne ja tulla raiskatuksi useampaankin reikään. Ihan oikeasti muuta vaikka muualle sieltä missä nyt asut ja etsi joku kiltti mies deittailun kautta mielummin kuin joku random Tinder pano."

Kyllähän siinä riskinsä on, mutta ei kai se nyt mahdotonta ole, että kaikki menisikin suhteellisen hyvin? Eikö suurin osa nettimiehistäkin ole kuitenkin "ihan normaaleja" ihmisiä, jotka eivät raiskaa tai pahoinpitele? En pysty muuttamaan täältä muualle. Sellaista mahdollisuutta ei ole. Ja muutenkin haluan asua täällä, miten se muualla olisi yhtään sen parempaa? Mitä tuolla deittailulla tarkoitat? Miten se eroaa random Tinder panosta?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.1.26 23:01:58

Tarkoittaa varmaan, että tapailee useamman kerran ennen seksiä.

Random tinderpano = sovitaan pikaisesti seksitreffit ja siinä se.

Päivämäärä:   23.1.26 23:16:42

"Osta Ap maksullinen mies. Näitä on ainakin Helsingissä. Ottaa huomioon sen että olet neitsyt ja käyttää varmasti kortsua ja testaa itsensä säännöllisesti."

Miten voit olla varma siitä, että nuo asiat toteutuvat? Kuka tahansa voi myydä seksiä. Tuskinpa se ala on mitenkään valvottu. Joten ei ole takeita kondomeista tai taudeista tai neitsyen huomioonottamisesta.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   23.1.26 23:38:34

Ei se seksi niin kovin kummoista ole. Enimmäkseen se ei tunnu miltään, vaikka mielikuvissa se olisi kuinka mahtavaa.

Päivämäärä:   24.1.26 00:09:57

"Ei se seksi niin kovin kummoista ole. Enimmäkseen se ei tunnu miltään, vaikka mielikuvissa se olisi kuinka mahtavaa."

Harrastatko itsetyydytystä vai oletko aseksuaali? Ei minulla ole mitään sellaista harhakuvitelmaa, että seksi olisi jotenkin "mahtavaa", mutta minulla on ollut pikkutytöstä lähtien todella suuret seksihalut. Kai kykenet ymmärtämään, että ihminen haluaisi saada seksiä edes kerran elämässään? Kun äitini vahingossa hipaisi rintaani, voihkaisin silloinkin tahtomattani. Toisen ihmisen kosketus on niin paljon parempaa kuin oma kosketus.

Päivämäärä:   24.1.26 02:55:59

Jassoo, tämä olikin jonkun perverssin miehen tehtailema sairas trollaus. Puheet pikkutytön seksihaluista ja äidin kosketuksesta paljastavat sen.

Päivämäärä:   24.1.26 07:12:51

"Jassoo, tämä olikin jonkun perverssin miehen tehtailema sairas trollaus. Puheet pikkutytön seksihaluista ja äidin kosketuksesta paljastavat sen."

TÄMÄ EI OLE TROLLAUSTA!

Päivämäärä:   24.1.26 09:56:58

Jätät vastaamatta osaan kysymyksistä.

Joku kysyi tätä jo aiemmin;

Miksi sinua pidetään kylähulluna?

Päivämäärä:   24.1.26 10:45:51

Lapsella ei ole seksihaluja. Seksihalut ovat aikuisen seksuaalisuuteen liittyvä käsite jonka käyttäminen lasta kuvaillessa on lapsen seksualisointia, pedofiilista kielenkäyttöä. Kirjoittelu siitä kuinka lapsi voihkaisee kun äiti koskee hänen rintaansa (mitä rintoja pikkutytöllä edes vielä on), ei ole tervettä.

Päivämäärä:   24.1.26 11:10:57

"Jätät vastaamatta osaan kysymyksistä.
Miksi sinua pidetään kylähulluna?"

Mistä minä sen voisin tietää? Sitä pitäisi kysyä niiltä, jotka minua sellaisena pitävät.

Päivämäärä:   24.1.26 11:13:40

"Lapsella ei ole seksihaluja. Seksihalut ovat aikuisen seksuaalisuuteen liittyvä käsite jonka käyttäminen lasta kuvaillessa on lapsen seksualisointia, pedofiilista kielenkäyttöä. Kirjoittelu siitä kuinka lapsi voihkaisee kun äiti koskee hänen rintaansa (mitä rintoja pikkutytöllä edes vielä on), ei ole tervettä."

Minulla ainakin oli lapsena seksihaluja.
Aloitin itsetyydytyksen viimeistään kolmevuotiaana. 11-vuotiaana aloin unelmoida kahdenkeskisestä seksistä. Tuo rintakosketus tapahtui ollessani aikuinen. Mitään pedofiilistä kielenkäyttöä tässä ei ole. Se, että sinä epäilet trolliksi ja pedofiiliksi jokaista ihmistä, joka ei ole aseksuaali, ei ole tervettä.

Päivämäärä:   24.1.26 11:15:21

""Jätät vastaamatta osaan kysymyksistä.
Miksi sinua pidetään kylähulluna?""

"Mistä minä sen voisin tietää? Sitä pitäisi kysyä niiltä, jotka minua sellaisena pitävät."

Lisään tähän vielä sen, että sillä miksi minua pidetään kylähulluna, ei ole mitään merkitystä tässä asiassa. Siksi minun on turha vastata tuollaisiin kysymyksiin.

Päivämäärä:   24.1.26 11:29:19

"Minulla ainakin oli lapsena seksihaluja.
Aloitin itsetyydytyksen viimeistään kolmevuotiaana. 11-vuotiaana aloin unelmoida kahdenkeskisestä seksistä."

Tämä ei ole sama asia kuin seksihalut. Se on täysin väärä termi lapsen kohdalla. 11-vuotias ei myöskään vielä oikeasti ymmärrä mitä seksi on, se, että sellaiset asiat kiinnostavat ja niitä mietitään on ihan eri juttu kuin aikuisen seksin kaipuu.

Oletko ehkä kasvanut sellaisessa ympäristössä, jossa sinua on seksualisoitu lapsena? Koska sellaisesta tuo ajattelutapa voi kummuta. Tuntuu, ettet osaa miettiä itseäsi lapsena niin, että pitäisit itseäsi aidosti lapsena.

Päivämäärä:   24.1.26 12:52:16

Edellisestä ketjusta sai käsityksen, että olette miehen kanssa samalta paikkakunnalta/läheltä toisianne.

Kyllähän se vaikuttaa jos sinua pidetään "kylähulluna" ihan yleisesti niin aikapaljon siihen miksi mies ei halua tavata julkisella paikalla. Edes syrjässä.
Ei halua näyttäytyä sinun seurassa ettei kylillä aleta puhua. Yksinkertaisesti näin.

Aika tyhmä se mies olisi jos sulle suoraan sanoisi "joo kyllä mä tiedän, että sä olet tän kylän kylähullu".

Lähettäjä: redflag 
Päivämäärä:   24.1.26 13:13:34

Tää menee koko ajan vaan pahempaan suuntaan.

Aloittaa: kaikki miehet ei ole vaarallisia psykopaatteja. Mutta se mitä sinä olet tehnyt tai meinasit tehdä tämän löytämäsi miehen kanssa, oli ihan oikeasti hengenvaarallista. Sulla ei näytä olevan minkäänlaista itsesuojeluvaistoa tai kykyä erottaa vaaraa ja turvaa toisistaan. Ja jos sulla on vielä erityistarpeita niin riski joutua rikoksen uhriksi on ikävä kyllä vielä isompi.

Seksuaaliterapeutti olisi nyt ehkä se mitä tarvitaan. Saisi vähän selvyyttä siihen mik on mitäkin. Ja miten suojella itseään terveellä tavalla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.1.26 15:17:13

Mitä pahaa siinä olisi mennä neitsyenä hautaan?
Kukaan ei tiedä sitä (jos et kerro), tänä päivänä ketään ei kiinnosta ja tuskin sulta taivaanporteillakaan kysytään "oletko neitsyt vai saanut munaa?"

Seksi tuntuu olevan sinulle pakkomielle.
Sinuna kävisin juttelemassa ammattilaisen kanssa.

Lähettäjä: eje 
Päivämäärä:   24.1.26 15:39:36

Minäkin sanon, että provo. Lapsella ei ole seksihaluja. Itsetyydytys ei ole sama asia kuin seksihalut. Tämä on jonkun incel-miehen kirjoittama provo.

Mitään pahaa ei myöskään ole siinä, että menee neitsyenä hautaan. Ja takaan, että itsetyydytyksellä saat monikerroin parempaa seksiä kuin yhdenkään miehen kanssa koskaan. Ja mitä pahaa on neitsyydessä?

En muista koskaan kenenkään valittaneen siitä, että harrasti seksiä liian myöhään. Mutta todella todella monet ovat valittaneet siitä, että aloittivat seksin harrastamisen miehen kanssa liian aikaisin ja ihan väärän kumppanin kanssa.

Millä tavoin olet vammainen? Ilmeisesti muutenkin kuin mutisti. Onko sinulla siis liikuntavamma? Eli käytätkö pyörätuolia? Jos et ole kykenevä puolustamaan itseäsi fyysiesti, etkä voi edes sanallisesti ilmaista asioita, niin en hetkeäkään usko, että tämä ketju on totta ja oikeasti haluat päästä panemaan ihan kenen kanssa tahansa. Tämä on vain jonkun p3rv0n fantasiaa.

Päivämäärä:   24.1.26 15:43:21

"Minäkin sanon, että provo. Lapsella ei ole seksihaluja. Itsetyydytys ei ole sama asia kuin seksihalut. Tämä on jonkun incel-miehen kirjoittama provo."

Joko tämä, tai sitten aloittajalle on tapahtunut jotain sellaista, että hän ajattelee itsestään tuolla tavalla.

Lähettäjä: ltl 
Päivämäärä:   24.1.26 15:46:08

"Minäkin sanon, että provo. Lapsella ei ole seksihaluja. Itsetyydytys ei ole sama asia kuin seksihalut. Tämä on jonkun incel-miehen kirjoittama provo."

Tämä.

Kyllä minäkin olen tyydyttänyt itseäni orgasmiin saakka jo alle kouluikäisestä. Mutta ei se silti tarkoittanut, että olisin kaivannut kenenkään (miehen) kosketusta, saati minkäänlaista seksiä, tai varsinkaan yhdyntää, kenenkään kanssa.

Todella oksettava provo.

Päivämäärä:   24.1.26 15:51:53

Olen tosi huojentunut jos tää on provo. Toivottavasti olisi.

Lähettäjä: !-! 
Päivämäärä:   24.1.26 16:17:40

Toivottavasti tämä on provo eikä kukaan ole seksin suhteen oikeasti näin epätoivoinen.

Aloittajalle: tämän ketjun perusteella kannattaa unohtaa se seksin harrastaminen. Sinulla ei ole tervettä suhtautumista seksiin.

Se, että jossain ohimenevässä tilanteessa joku hipaisee rintaa ja voihkaiset siitä kuulostaa aika oudolta. Ja ymmärsin, että tapahtunut aikuisiällä ei lapsena.

Päivämäärä:   24.1.26 17:58:36

"Tämä ei ole sama asia kuin seksihalut. Se on täysin väärä termi lapsen kohdalla. 11-vuotias ei myöskään vielä oikeasti ymmärrä mitä seksi on, se, että sellaiset asiat kiinnostavat ja niitä mietitään on ihan eri juttu kuin aikuisen seksin kaipuu."

Minulla on nyt aikuisenakin yhtä vähän seksikokemuksia kuin 11-vuotiaana. Seksuaalinen kokemattomuuteni ehkä saattaa vaikuttaa siihen, että näen seksihalut seksihaluina, olin sitten 11- tai 80-vuotias. Jos saisin munaa, alkaisin ehkä nähdä 11-vuotiaan itseni seksihalut jotenkin eri tavalla? Tosin eivät seksihaaveeni 11-vuotiaana olleet yhtä yksityiskohtaisia kuin aikuisena, ehkä siinä se ero on?

"Oletko ehkä kasvanut sellaisessa ympäristössä, jossa sinua on seksualisoitu lapsena?"

En ole.

"Kyllähän se vaikuttaa jos sinua pidetään "kylähulluna" ihan yleisesti niin aikapaljon siihen miksi mies ei halua tavata julkisella paikalla. Edes syrjässä.
Ei halua näyttäytyä sinun seurassa ettei kylillä aleta puhua. Yksinkertaisesti näin"

Mutta eikö voisi olla, että tuo "julkkiksena" oloni myös suojaisi minua? Jos miehellä on oikeasti pahoja aikeita, niin eikö hän mieluummin valitsisi tapettavakseen jonkin "tuntemattomamman"?

"Aika tyhmä se mies olisi jos sulle suoraan sanoisi "joo kyllä mä tiedän, että sä olet tän kylän kylähullu"."

Onko tosiaan noin? Miksi valehdella tuollaisesta? Olenkin ihmetellyt, kun jokainen mies, jolle olen asiasta kertonut, sanoo että ei tiedä minua.

"Sulla ei näytä olevan minkäänlaista itsesuojeluvaistoa tai kykyä erottaa vaaraa ja turvaa toisistaan"

Tästä olen kyllä eri mieltä. Jos minulla ei olisi minkäänlaista itsesuojeluvaistoa, olisin varmaan rynnännyt miehen luokse vuorokauden sisällä siitä, kun löysimme toisemme netistä. Nythän tapaamisemme on jäänyt tapahtumatta vain sen takia, että mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla, ei edes siinä pikkuhotellissa, enkä minä ole uskaltanut sen vuoksi tavata häntä.

"Mitä pahaa siinä olisi mennä neitsyenä hautaan?"

Ei siinäkään ole mitään pahaa, jos sinä teet koko elämäsi töitä orjana kaivoksessa 20 h/vrk ilman ainuttakaan vapaapäivää. Mutta etkö silti toivoisi saavasi edes yhden vapaapäivän elämäsi aikana?

"Seksi tuntuu olevan sinulle pakkomielle."

Seksi EI OLE minulle pakkomielle! Tottakai näissä ketjuissa kirjoitan vain seksistä, koska se on tässä aiheena. On muutenkin outoa väittää neitsyellä olevan pakkomielle seksiin. Sittenhän jokaisella parisuhteessa olevalla, joka harrastaa edes joskus seksiä, olisi pakkomielle seksiin.

"Tämä on jonkun incel-miehen kirjoittama provo"

TÄMÄ EI OLE PROVO! Ja olen incel-nainen, en mies.

"En muista koskaan kenenkään valittaneen siitä, että harrasti seksiä liian myöhään. Mutta todella todella monet ovat valittaneet siitä, että aloittivat seksin harrastamisen miehen kanssa liian aikaisin ja ihan väärän kumppanin kanssa."

Entä oletko koskaan kuullut kenenkään toivoneen, että olisivat mieluummin pysyneet neitsyinä koko elämänsä ajan, kuin harrastaneet seksiä liian aikaisin tai väärän kumppanin kanssa? Et tietenkään ole, koska kukaan ei valitsisi neitsyyttä.
Jos annat niille valittajaihmisille kaksi vaihtoehtoa:
a. harrastaa seksiä liian aikaisin tai väärän kumppanin kanssa
b. mennä neitsyenä hautaan
niin vähintään 99,99 % heistä valitsee vaihtoehdon a. Ei kukaan halua mennä neitsyenä hautaan.

"Onko sinulla siis liikuntavamma? Eli käytätkö pyörätuolia? Jos et ole kykenevä puolustamaan itseäsi fyysiesti, etkä voi edes sanallisesti ilmaista asioita, niin en hetkeäkään usko, että tämä ketju on totta ja oikeasti haluat päästä panemaan ihan kenen kanssa tahansa. Tämä on vain jonkun p3rv0n fantasiaa."

Ei minulla ole liikuntavamaa. Tämä ei ole pervon fantasiaa, vaan minun ihan oikeaa elämääni.

"Toivottavasti tämä on provo eikä kukaan ole seksin suhteen oikeasti näin epätoivoinen."

TÄMÄ EI OLE PROVO! Kyllä minä olen seksin suhteen epätoivoinen. Minua satuttaa, loukkaa, ärsyttää ja suututtaa suunnattomasti se, että te etuoikeutetut terveet, normaalit, seksiä saavat ihmiset tulette tänne jankuttamaan ja hokemaan minua provoksi ja trolliksi. Te ikään kuin kokonaan kiistätte olemassaoloni ja ihmisyyteni. Jos teillä ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin jankuttaa pakkomielteisesti provoa tai trollia, niin pitäkää silloin turpanne kiinni, älkääkä kirjoittako mitään. Siirtykää muihin ketjuihin.

"tämän ketjun perusteella kannattaa unohtaa se seksin harrastaminen. Sinulla ei ole tervettä suhtautumista seksiin."

Perustele, miten minulla ei muka ole tervettä suhtautumista seksiin.

"Se, että jossain ohimenevässä tilanteessa joku hipaisee rintaa ja voihkaiset siitä kuulostaa aika oudolta"

Kyllähän se voi oudolta kuulostaa, mutta ei se outoa ole. Rinnat ovat kosketusherkkää aluetta.

Päivämäärä:   24.1.26 18:15:02

Ihmisen seksuaalisuus muuttuu kun hän kasvaa aikuiseksi, ihan riippumatta siitä harrastaako hän seksiä jonkun toisen kanssa. Seksuaalisesti kokematon aikuinen ei ole kuin lapsi. On hyvin erikoista, että vertaat näitä asioita toisiinsa.

"Entä oletko koskaan kuullut kenenkään toivoneen, että olisivat mieluummin pysyneet neitsyinä koko elämänsä ajan, kuin harrastaneet seksiä liian aikaisin tai väärän kumppanin kanssa? Et tietenkään ole, koska kukaan ei valitsisi neitsyyttä."

Minäpä olen kuullut. Olen kuullut moneltakin naiselta, että he eivät ole ikinä elämässään saaneet seksistä mitään vaan se on ollut aina enemmän tai vähemmän kamalaa, ja nämä ovat juuri niitä tapauksia, jossa ympäristön paine on saanut ihmisen ajattelemaan, että seksi on joku pakko.

Ja sellaisiakin ihmisiä on, jotka aivan tietoisesti valitsevat menevänsä neitsyenä hautaan. Osa esimerkiksi uskonnollisista syistä, mutta osa siksi ettei seksi kiinnosta tai koska pitävät sen haittoja isompina kuin hyötyjä. Lisäksi on ihmisiä, jotka eivät varsinaisesti halua koko elämän seksittömyyttä, mutta ovat ennemmin ilman kuin sellaisen kumppanin kanssa joka ei tunnu sopivalta. Tämä ei tarkoita, että sinun pitäisi tehdä näin jos kerran haluat seksiä, mutta ei se nyt mitään ennenkuulumatonta ole vaikka tunnut niin luulevan.

Päivämäärä:   24.1.26 18:30:41

"Minäpä olen kuullut. Olen kuullut moneltakin naiselta, että he eivät ole ikinä elämässään saaneet seksistä mitään vaan se on ollut aina enemmän tai vähemmän kamalaa, ja nämä ovat juuri niitä tapauksia, jossa ympäristön paine on saanut ihmisen ajattelemaan, että seksi on joku pakko."

Ovatko nuo naiset koskaan harrastaneet itsetyydytystä vai ovatko he aseksuaaleja? Itse olen tyydyttänyt itseäni koko elämäni ajan, en ole aseksuaali. Seksuaalisuudeltani olen siis täysin erilainen kuin nuo naiset. Olen myös luonteeltani täysin erilainen kuin nuo naiset. Ympäristön paineet eivät vaikuta minuun. En ole koskaan tehnyt mitään asioita minkään "ympäristön paineiden" takia. Suoraan sanottuna en tajua ollenkaan naisia, jotka esim. meikkaavat vastoin tahtoaan. Minä en ole koskaan meikannut. Ei mikään ympäristön paine vaadi sitä naisilta. En tajua myöskään naisia, jotka harrastavat seksiä miehen mieliksi. Minä tahdon saada munaa, koska itse haluan sitä.

"Ja sellaisiakin ihmisiä on, jotka aivan tietoisesti valitsevat menevänsä neitsyenä hautaan. Osa esimerkiksi uskonnollisista syistä, mutta osa siksi ettei seksi kiinnosta tai koska pitävät sen haittoja isompina kuin hyötyjä."

Jos viittaat uskonnollisilla syillä nunniin, niin tiedoksesi, että he eivät ole neitsyitä. Suurimmalla osalla nunnista on lapsiakin.

"Tämä ei tarkoita, että sinun pitäisi tehdä näin jos kerran haluat seksiä, mutta ei se nyt mitään ennenkuulumatonta ole vaikka tunnut niin luulevan."

Tiedän kyllä, että on olemassa aseksuaaleja. Mutta he ovat pieni vähemmistö. Lähes kaikki naiset, jotka syyttävät seksuaalisesti akiivisempien naisten seksihaluja, ja väittävät että eivät itse halua seksiä ollenkaan, ovat kuitenkin todellisuudessa itse harrastaneet seksiä teini-ikäisestä asti, ja surisivat suuresti, jos joutuisivat olemaan neitsyitä.

Lähettäjä: eje 
Päivämäärä:   24.1.26 18:33:28

"Entä oletko koskaan kuullut kenenkään toivoneen, että olisivat mieluummin pysyneet neitsyinä koko elämänsä ajan, kuin harrastaneet seksiä liian aikaisin tai väärän kumppanin kanssa? Et tietenkään ole, koska kukaan ei valitsisi neitsyyttä.
Jos annat niille valittajaihmisille kaksi vaihtoehtoa:
a. harrastaa seksiä liian aikaisin tai väärän kumppanin kanssa
b. mennä neitsyenä hautaan
niin vähintään 99,99 % heistä valitsee vaihtoehdon a. Ei kukaan halua mennä neitsyenä hautaan."

Tämä paljassti sen, että aloittaja on provo.

Tunnen ihmisiä, jotka sanovat, että olisivat ennemmin pysyneet neitsyinä koko elämänsä kuin harrastaneet seksiä niin, että saivat siitä huonon kokemuksen.

Vähintään 99,99 % heistä siis sanoisi, että ennemmin menisivät neitsyinä hautaan kuin olisivat aloittaneet seksielämän liian aikaisin tai väärän kumppanin kanssa.

"Minäpä olen kuullut. Olen kuullut moneltakin naiselta, että he eivät ole ikinä elämässään saaneet seksistä mitään vaan se on ollut aina enemmän tai vähemmän kamalaa, ja nämä ovat juuri niitä tapauksia, jossa ympäristön paine on saanut ihmisen ajattelemaan, että seksi on joku pakko."

Tämä.
Tuo on yllättävän yleistä. Mutta eihän p3rv0incel sitä ymmärrä.

Joten olet oksettava ja säälittävä provo.

Millä tavalla sinä olet vammainen? Onko ainoa vammasi siis tuo puhumattomuus?

Päivämäärä:   24.1.26 18:34:32

^ Just näin. Itsekin kuulun näihin, jotka toivoisivat, etteivät ikinä olisi toisen ihmisen kanssa seksiä harrastaneet, vaikka libidoni on korkea ja olen aina masturboinut päivittäin. Seksi miesten kanssa onkin sitten aina ollut skaalalla ääritraumaattista-parhaimmillaan neutraalia, nautinnollista saati masturbointiin verrattavaa ei ikinä (ja kumppaneita ollut yli 30, näistä 3 pidempää parisuhdetta, n. 10 tapailusuhdetta ja loput ONS/TNS).

Päivämäärä:   24.1.26 18:38:31

Kuule, en minä ole sitä mieltä, että naisella ei kuuluisi olla seksihaluja. Tulkitset kirjoituksiani nyt ihan ihmeellisellä tavalla. Minun mielestäni tässä sinun suhtautumisessasi on nyt kuitenkin kyse jostain muustakin kuin seksihalusta. Sanot, että sinulle kelpaisi kuka vain ja kokemus saisi olla kamalakin. Eikö seksin haluaminen ole sitä, että haluaisi saada nauttia seksistä? Sinulle ei kuitenkaan näytä olevan mitään väliä sillä miltä seksi tuntuisi. Se kuulostaa enemmän kuin seksin haluamiselta, siltä että koet, että sinun olisi jotenkin pakko olla seksuaalisesti kokenut.

Päivämäärä:   24.1.26 18:40:10

Ei ole oikein edes ajatella, että harrastaa seksiä sen kanssa joka vaan suostuu panemaan ennemmin kuin menee neitsyenä hautaan.
Sanoit aikaisemmin, että otat enemmin huonon kokemuksen kuin olet ilman sitä kokemusta.

Nämä on merkkejä siitä ettei sinun suhtautuminen seksiin ole tervettä.
Jos suhtautuminen olisi tervettä niin sinulla olisi ajatus, että haluat ensimmäisen kokemuksen olevan hyvä. Eikä vain "kunhan saa munaa kerran sisään". Ihan sama miltä se tuntuu.
Etkä halua sitä kokemusta vaan sen takia ettet jäisi ilman.

Miehellä voi olla monta syytä olla tapaamatta julkisesti myös ilman, että olisi hullu/haluaa raiskata/pahoinpidellä/tappaa.

No tuossa tulee ensimmäinen kompastuskivi miksi ne keskustelut ei jatku jos kerrot itse olevasi muiden mielestä "kylähullu".
Miksi haluat tätä korostaa?
Oletko miesten kanssa samalta paikkakunnalta jos heillä on kerran olisi mahdollisuus tietää sinut?

Näkyykö erilaisuutesi jotenkin ulospäin muutenkuin mutismina?

Teillä on ihan samat oikeudet harrastaa seksiä eihän kukaan väitä muuta mutta sinun teksteistä tulee niin vahvasti läpi ettet vielä ihan ymmärrä riskejä mitä tähän liittyy.

Päivämäärä:   24.1.26 18:42:51

Siis ettekö te tajua että tämä on taas palstan vakkari PILLUHIILARIN provo :DDDD

Päivämäärä:   24.1.26 18:52:29

"Ovatko nuo naiset koskaan harrastaneet itsetyydytystä vai ovatko he aseksuaaleja? Itse olen tyydyttänyt itseäni koko elämäni ajan, en ole aseksuaali. Seksuaalisuudeltani olen siis täysin erilainen kuin nuo naiset."

Ei seksittömyyttä parempana vaihtoehtona pitäviä ole vain aseksuaaleissa ja kyllä monikin nainen tyydyttää itseään vaikka ei ole ikinä kokenut hyvää seksiä miehen kanssa.

Myöskään koko elämänsä ilman seksiä elävät eivät aina ole aseksuaaleja vaan osalla vain elämä menee niin, ei tule vastaan sellaista kumppania jonka kanssa seksiä haluaisi. Mutta harva tällaista asiaa ympäriinsä huutelee, että ei ole ikinä harrastanut seksiä.

Päivämäärä:   24.1.26 19:00:33

"Kuule, en minä ole sitä mieltä, että naisella ei kuuluisi olla seksihaluja. Tulkitset kirjoituksiani nyt ihan ihmeellisellä tavalla. Minun mielestäni tässä sinun suhtautumisessasi on nyt kuitenkin kyse jostain muustakin kuin seksihalusta. Sanot, että sinulle kelpaisi kuka vain ja kokemus saisi olla kamalakin. Eikö seksin haluaminen ole sitä, että haluaisi saada nauttia seksistä? Sinulle ei kuitenkaan näytä olevan mitään väliä sillä miltä seksi tuntuisi. Se kuulostaa enemmän kuin seksin haluamiselta, siltä että koet, että sinun olisi jotenkin pakko olla seksuaalisesti kokenut."

Olet tulkinnut minut aivan väärin. Yritän vielä vääntää rautalangasta:
Olen valmis hyväksymään sellaisen seksikokemuksen, jossa esim.:
- en saa orgasmia (käsittääkseni tämä on yleistä)
- ottaa fyysisesti kipeää (käsittääkseni neitsyyden menetys saattaa olla kivuliasta)
- mies saattaa haista hieltä (eikö tämäkin ole vielä ihan normaalia)

Ja sinä siis väität, että minä en ole valmis seksiin? Joka paikassa aina toitotetaan, että naiset eivät saa välttämättä orgasmia yhdynnässä. Ja sitten sinä vaadit minua uskomaan seksiä joksikin taivaalliseksi nautinnoksi? Ja jos olen valmis tyytymään vähempään, minä en mielestäsi ole valmis seksiin?

Tottakai jos saisin valita, ottaisin seksikumppanikseni tumman ja komean nuoren miesmallin. Mutta kun en itsekään ole nuori mallikaunotar, niin eikö minun ole silloin ihan sallittua tyytyä vaatimattomamman näköiseen mieheen? Oikeastiko se, että tingin seksikumppanin ulkonäöstä, on merkki siitä että en ole valmis seksiin?

Päivämäärä:   24.1.26 19:06:21

No nythän sinä kirjoitat jo eri tavalla kuin aiemmin. Edellisistä kirjoituksistasi sai sellaisen kuvan, että olet valmis tinkimään käytännössä kaikesta etkä vain jostakin kumppanin ulkonäöstä.

Päivämäärä:   24.1.26 19:08:59

Totta h*lvetissä se ensimmäinen kokemus on hirveä jos mies ei miellytä sinua yhtään.
Se, että haluat munaa ei siinä tosipaikan tullen riitä kun sitä miestä olisi vähän katseltava siinä panemisen ohella.
Minä en ole mikään mallin näköinen tai mitoissa oleva.
Mutta en silti tyytynyt ensimmäiseen mieheen joka oli valmis kanssani sänkyyn.

Joo olen terve ja normaali mutta se ei ole se pointti. Vaan se, että sen verran täytyy jokaisella naisella olla itsekunnioitusta ettei ala kenenkään mälliämpäriksi "koska kukaan muu ei huoli"!

Lähettäjä: torr 
Päivämäärä:   24.1.26 19:31:11

Miksi aloittaja ajattelee, että "en halua seksiä miehen kanssa" tarkoittaa samaa kuin se, ettei edes masturboisi itse, saati nauttisi seksistä ikinä?

Todella moni nauttii seksistä itsensä kanssa, muttei ole mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä kenenkään toisen kanssa. Varsinkaan, jos on joskus harrastanut seksiä jonkun kanssa ja todennut, ettei saa siitä mitään tai se on huonoa.

Ihmetyttää myös, että aloittaja muka on aina kaivannut seksiä ja voihkii, kun joku edes vahingossa hipaisee, mutta sitten kuitenkin on sitä mieltä, että suostuu ihan kenen tahansa nssittavaksi ja myös kamala kokemus kelpaa. Siis mikä logiikka? Jos aloittaja voihkii mistä tahansa kosketuksesta ja kaipaa seksiä, niin lulisi, että silloin saisi uskomatonta nautintoa siitä, että joku koskee millä tavalla tahansa. Tai ettei silloin ajattelisi seksin olevan kamalaa ja kivuliasta ja tavoitteena ole ainoastaan saada muna kerran käymään sisällään, olisi se miten kamalaa tahansa.

Mitä tämä aloittaja siis on vetänyt? Ja miksi kirjoittaa mitä sattuu?

Ja ihan vain tiedoksi, tällaisen tissillisen naisen kertomana: Rinnat ei ole niin erogeeninen ja tuntoherkkä alue, että kukaan, siis KUKAAN voihkisi, kun joku vahingossa hipaisee. Mutta tuo kyllä paljasti sen, että olet joku reppana poikuli, joka ei ole elävää naista nähnytkään.

Päivämäärä:   24.1.26 19:43:24

"Miksi aloittaja ajattelee, että "en halua seksiä miehen kanssa" tarkoittaa samaa kuin se, ettei edes masturboisi itse, saati nauttisi seksistä ikinä?"

Koska yleensä se tarkoittaa samaa asiaa. Naiset, jotka paheksuvat muiden naisten seksihaluja, ja sanovat etteivät itse pidä seksistä, sanovat myös etteivät ole koskaan masturboineet.

"Todella moni nauttii seksistä itsensä kanssa, muttei ole mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä kenenkään toisen kanssa. Varsinkaan, jos on joskus harrastanut seksiä jonkun kanssa ja todennut, ettei saa siitä mitään tai se on huonoa."

Eli nuo naiset eivät ole neitsyitä. Miksi te ette suo muiden naisten harrastavan seksiä miesten kanssa? Miksi kaikkien pitäisi olla neitsyitä vain siksi, että te itse ette tykkää seksistä?

"Ihmetyttää myös, että aloittaja muka on aina kaivannut seksiä ja voihkii, kun joku edes vahingossa hipaisee, mutta sitten kuitenkin on sitä mieltä, että suostuu ihan kenen tahansa nssittavaksi ja myös kamala kokemus kelpaa. Siis mikä logiikka? Jos aloittaja voihkii mistä tahansa kosketuksesta ja kaipaa seksiä, niin lulisi, että silloin saisi uskomatonta nautintoa siitä, että joku koskee millä tavalla tahansa. Tai ettei silloin ajattelisi seksin olevan kamalaa ja kivuliasta ja tavoitteena ole ainoastaan saada muna kerran käymään sisällään, olisi se miten kamalaa tahansa."

Sinulta tässä se logiikka puuttuu. Olen vain realistinen. Joka paikassa hoetaan, että neitsyyden menettäminen sattuu, ja että naisten on vaikeaa saada orgasmia yhdynnässä. Enkä minä todellakaan voihki mistä tahansa kosketuksesta, mistä sellaista olet saanut päähäsi?

"Ja ihan vain tiedoksi, tällaisen tissillisen naisen kertomana: Rinnat ei ole niin erogeeninen ja tuntoherkkä alue, että kukaan, siis KUKAAN voihkisi, kun joku vahingossa hipaisee. Mutta tuo kyllä paljasti sen, että olet joku reppana poikuli, joka ei ole elävää naista nähnytkään."

IHAN VAIN TIEDOKSI, OLEN TISSILLINEN NAINEN, JA OLEN VOIHKAISSUT, KUN RINTAANI VAHINGOSSA HIPAISTIIN! OLEN NAINEN, EN MIKÄÄN POIKULI! SINÄ OLET NAISIA FANAATTISESTI VIHAAVA MIES! SINULLA EI OLE MITÄÄN TISSEJÄ! SINÄ ET OLE KOSKAAN ELÄVÄÄ NAISTA NÄHNYTKÄÄN!

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   24.1.26 19:46:33

"Olet tulkinnut minut aivan väärin. Yritän vielä vääntää rautalangasta:
Olen valmis hyväksymään sellaisen seksikokemuksen, jossa esim.:
- en saa orgasmia (käsittääkseni tämä on yleistä)
- ottaa fyysisesti kipeää (käsittääkseni neitsyyden menetys saattaa olla kivuliasta)
- mies saattaa haista hieltä (eikö tämäkin ole vielä ihan normaalia)"

Tää ei ole kamala kokemus, tää on ihan perustason yhden illan juttu.
Mutta se mitä voit saada jonkun random hullun kanssa voi olla ihan oikeasti kamala kokemus. Sinua hyväksikäytetään, anaaliisi tungetaan juttuja, ei kuunnella vaikka haluaisit lopettaa. Ja tämä kaikki voi ihan hyvin olla vastassa tuon tyypin kanssa. Joten ei, älä mene tapaamaan

Päivämäärä:   24.1.26 19:46:46

"No tuossa tulee ensimmäinen kompastuskivi miksi ne keskustelut ei jatku jos kerrot itse olevasi muiden mielestä "kylähullu".
Miksi haluat tätä korostaa?"

Mitä ihmettä oikein sekoilet? En TIETENKÄÄN ole korostanut "kylähulluuttani! Mistä tuollaista olet saanut päähäsi? Olen kertonut sen aina vasta siinä vaiheessa kun se on ihan PAKKO kertoa! Eli esim. silloin kun mies pyytää kuvaa tai haluaa tavata. Kyllähän mies minut kuvasta tunnistaisi jos minut tietää. Sama tapaamisen kanssa.

Päivämäärä:   24.1.26 19:55:46

"No nythän sinä kirjoitat jo eri tavalla kuin aiemmin. Edellisistä kirjoituksistasi sai sellaisen kuvan, että olet valmis tinkimään käytännössä kaikesta etkä vain jostakin kumppanin ulkonäöstä."

Olen kokoajan kirjoittanut ihan samalla tavalla. Te vain olette tehneet jotain aivan ihmeellisiä johtopäätöksiä viesteistäni, ja alkaneet huutaa: MIKS HALUAT SEKSIÄ KENEN TAHANSA KANSSA, ET OO VALMIS SEKSIIN, MIKS ET PYSY NEITSYENÄ jne.

Päivämäärä:   24.1.26 19:58:45

Älä ap hikeenny!

No jos sanot heille olevasi "kylähullu" ennenkuin lähetät kuvan niin se riittää siihen, että kiinnostus loppuu siihen.
Lopeta tuo ensimmäisenä. Korvaa vaikka ettet ole mikään missi.

Päivämäärä:   24.1.26 20:10:51

” Ja ihan vain tiedoksi, tällaisen tissillisen naisen kertomana: Rinnat ei ole niin erogeeninen ja tuntoherkkä alue, että kukaan, siis KUKAAN voihkisi, kun joku vahingossa hipaisee. Mutta tuo kyllä paljasti sen, että olet joku reppana poikuli, joka ei ole elävää naista nähnytkään.”

Ja, että vielä oman äitinsä hipaisemisesta voihkaisee. Ihan kevyesti kieroutunutta, oli sitten tarinaa tai totta.

Päivämäärä:   24.1.26 20:22:43

"No jos sanot heille olevasi "kylähullu" ennenkuin lähetät kuvan niin se riittää siihen, että kiinnostus loppuu siihen.
Lopeta tuo ensimmäisenä. Korvaa vaikka ettet ole mikään missi."

Olen sanonut monelle, että en ole kovin kaunis. Kirjoittelu on silloin loppunut kuin seinään, paitsi tämä ketjun aiheena oleva mies on jatkanut. Hän on kannustanut ja kehunut minua paljon.

"Ja, että vielä oman äitinsä hipaisemisesta voihkaisee. Ihan kevyesti kieroutunutta, oli sitten tarinaa tai totta."

Ei ole kieroutunutta. En todellakaan himoitse äitiäni! Se oli vain puhdas fyysinen reaktio, joka yllätti ja nolostutti itsenikin. Siitäkin reaktiosta olen kuitenkin päätellyt olevani sellainen nainen, joka todennäköisesti nauttisi seksistä. Olen harmitellut sitä, että juuri minä kosketuksesta nauttivana naisena joudun olemaan neitsyt, ja sitten monet sellaiset naiset, jotka sanovat etteivät nauti seksistä eikä rinnoissakaan ole mitään tuntoa, saavat seksiä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.1.26 20:35:43

"Olen harmitellut sitä, että juuri minä kosketuksesta nauttivana naisena joudun olemaan neitsyt, ja sitten monet sellaiset naiset, jotka sanovat etteivät nauti seksistä eikä rinnoissakaan ole mitään tuntoa, saavat seksiä."

Ei sitä seksiä kukaan niin vaan saa.

Deittisovellukseen vaan uudelleen niin kyllä niitä ehdokkaita tulee. Ja useampaan.
Profiiliin rehellinen mutta järkevästi kirjoitettu teksti missä et soimaa/vähättele itseäsi. Kysy vaikka tekoälyltä apua tekstin luomisessa.
Edustava kuva. Ei epätarkka ja huonossa valossa otettu.

Lähettäjä: o5o5 
Päivämäärä:   24.1.26 21:07:33

"IHAN VAIN TIEDOKSI, OLEN TISSILLINEN NAINEN, JA OLEN VOIHKAISSUT, KUN RINTAANI VAHINGOSSA HIPAISTIIN! OLEN NAINEN, EN MIKÄÄN POIKULI! SINÄ OLET NAISIA FANAATTISESTI VIHAAVA MIES! SINULLA EI OLE MITÄÄN TISSEJÄ! SINÄ ET OLE KOSKAAN ELÄVÄÄ NAISTA NÄHNYTKÄÄN!"

Jaaha, selvä... Aloittaja onkin THE MIEKKOSNAINEN!!!!!!

No, hänhän ei täällä muuta tehnytkään kuin provoili ja istui caps lockin päällä.

Tuskinpa neitsyyden menettäminen sinua sattuu, jos kikkeliä ei survota väkisin rutikuivaan reikään ja olet jo "todella vanha". Mahdollisesti jopa penetroinut itseäsi esim. dildolla tai jollain muulla? Silloin paikkasi on jo venyneet niin, ettei miehen penis välttämättä tunnu miltään.

Eka kerta sattuu lähinnä niitä, jotka ovat todella nuoria, immenkalvo on tiukka, eivätkä ole yhtään kostuneet, vaan ajattelevat, että neitsyydestä on vain pakko päästä eroon. Mutta jos kostut ja mies ei käytä kortsua vaan hänelläkin on liukastetta omasta takaa, tai sitten (toivottavasti) käyttää kortsua ja liukkaria, niin kikkeli sujahtaa reikään niin, ettet huomaakaan mitään. Eli eipä se sitten satukaan.

Vanhoilla naisilla immenkalvo on muutenkin jo mahdollisesti kadonnut, jolloin se ei repeä tai veny, jolloin ei pitäisi kipuakaan olla. Sen sijaan jo monet kerrat nssituilla naisillakin seksi voi sattua paljonkin, jos toinen vain runnoo kuivaan reikään.

Päivämäärä:   24.1.26 21:10:12

En ymmärrä mikä aloittajan ongelma on. Sen kun menee miehen kotiin, sillähän siitä neitsyydestä pääsee ainakin jonkun mielestä.

Lähettäjä: iww 
Päivämäärä:   24.1.26 21:14:45

Jos asut pikkupaikkakunnalla ja etsit seuraa vain sieltä, niin voi olla hankalaa, jos haluat jonkun tuntemattoman. Mutta jos matkustat muualle, niin tarjokkaita olisi enemmän. Lisäksi monilla paikkakunnilla on maksullista seuraa, joka kyllä auttaa sinut eroon neitsyydestäsi, mutta joudut toki maksamaan siitä. Mutta tämä ei ilmeisesti ole sinulle kynnyskysymys, kun olet valmis maksamaan hotellin, että pääsisit kenen tahansa patjaksi.

Minulla on kuvaton profiili suomi24 treffeissä ja miehiä tulvii ovista ja ikkunoista, kun etsin vain seksiseuraa, eli "treffiseuraa". Ihan kaiken ikäisistä, ja nimenomaan ovat vain seksiä vailla, muu ei kiinnosta. Moni on varattu ja haluaa pettää kumppaniaan, moni tekee reissutyötä. Todella paljon tulee viestejä, että "oon hotellissa yön/viikonlopun, tuu tänne panemaan" tai "tuu rekkaan panemaan".

Eikä heitä kiinnosta oletko laiha vai lihava ja ruma vai kaunis. Ainoa mikä kiinnostaa on se, että sinulla on pllu ja sinua saa panna. Juuri ketään ei kiinnosta edes nähdä kuvaani ja moni ehdottaa suoraan, että "tuu tänne nssitaan" tai "missä asut tuun sinne nssiin sua". Siis jo ekassa viestissä, ei todellakaan mitään kohteliasta alkulörpöttelyä, edes kohteliasta aloitusviestiä. En minäkään ole enää mikään nuori, mutten toki eläkeiän kynnykselläkään.

Päivämäärä:   25.1.26 06:21:57

Omasta asenteesta se on enemmän kiinni saako sitä seksiä vai ei. Ja haluaako sitä.
Jokaiselle löytyy kyllä varmasti ottaja mutta ei ehkä heti tässä ja nyt. Etenkin jos on jotain kehityksellisiä haasteita voi mennä aikaa, että se kumppani löytyy.

Sun kertoman perusteella on todella iso riski, että joudut hyväksikäytetyksi.
Ja mikäli et sanallisesti pysty selkeästi kieltäytymään tai sanomaan ei niin on oikeasti todella iso riski ottaa vaan ensimmäinen mies joka suostuu panemaan.

Voi olla ettei miehessä ole mitään vikaa ja haluaa vaan erilaisen kokemuksen.

Minäkin olen vastoin kaikkia "ohjeita" mennyt seksin harrastus mielessä suoraan miehen luo. Hengissä ollaan, aina on tahtoani kuunneltu ja miehet olleet todella mukavia.
Mutta olen myös osannut karsia sellaiset pois jotka herättänyt epäilykset.

Tuo suomi24 treffit on seksin hakuun hyvä paikka!

Tsemppiä ap seksin hakuun.

Päivämäärä:   25.1.26 08:38:52

iww Minulla on kuvaton profiili suomi24 treffeissä ja miehiä tulvii ovista ja ikkunoista, kun etsin vain seksiseuraa, eli "treffiseuraa". Ihan kaiken ikäisistä, ja nimenomaan ovat vain seksiä vailla, muu ei kiinnosta. Moni on varattu ja haluaa pettää kumppaniaan, moni tekee reissutyötä. Todella paljon tulee viestejä, että "oon hotellissa yön/viikonlopun, tuu tänne panemaan" tai "tuu rekkaan panemaan".

Tää oli myös mun kokemus kun mulla ihan vahingossa jäi profiili kuvattomaksi yhdessä palvelussa. Seksiä olisi tullut ihan milloin tahansa noin tunnin varoitusajalla. Mukaan lukien itseäni 20 vuotta nuoremmilta.

Mun mielestä tässä on hälytysmerkki myös se, jos sulla tosiaan on tarkoituksellisesti kuvaton profiili käytössä. Nettideittailu ei ole mikään peikko nykyään, sillä ei ole mitään väliä vaikka tulee tuttuja vastaan. Tinderissä tuli mulle eteen varmaan puoli kylää ja sitä kautta kuulin varmaan viidestä eri avioerosta puolituttujen välillä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä että jollain on deittiprofiili.

Asiallinen, kuvallinen, selkeä deittiprofiili vetää puoleensa asiallisia ja selkeitä miehiä. Jos sun profiili on sekoilua, niin saat myös ne sekoilevat miehet kimppuusi. Mitä paremman profiilin teet, sitä parempia miehiä tulee tarjolle. Ihan vaan vinkkinä, viimeisimmässä profiilissani nimitin itseäni kuningattareksi ja kappas vaan nyt mulla on mies joka kohtelee mua kuin kuningatarta. Sitä saa mitä tilaa. Jos ei tilaa mitään, saa ihan mitä sattuu.

Päivämäärä:   25.1.26 11:17:43

redflag puhuu asiaa nettideittailusta!

"Koska yleensä se tarkoittaa samaa asiaa. Naiset, jotka paheksuvat muiden naisten seksihaluja, ja sanovat etteivät itse pidä seksistä, sanovat myös etteivät ole koskaan masturboineet."

Ei ne tarkoita samaa asiaa. Sinä ehkä käännät nyt asiaan niin koska haluat sitä seksiä niin paljon. Hetkeksi jos unohtaisit asian ja keskittyisit johonkin muuhun niin huomaat ettei sitä seksiä välttämättä tarvita mihinkään!

Päivämäärä:   25.1.26 12:51:21

"Mutta se mitä voit saada jonkun random hullun kanssa voi olla ihan oikeasti kamala kokemus. Sinua hyväksikäytetään, anaaliisi tungetaan juttuja, ei kuunnella vaikka haluaisit lopettaa. Ja tämä kaikki voi ihan hyvin olla vastassa tuon tyypin kanssa. Joten ei, älä mene tapaamaan"

Tyypillä voi myös olla pari kaveria mukana ja sua vedetään kyselemättä samaan aikaan kuivilta kolmeen reikään.
Älä ole naiivi vaikka seksiä haluatkin.

Päivämäärä:   25.1.26 13:01:47

Käytä aikaa sen ensimmäisen seksikumppanin löytämiseen.
Niin minäkin olisin tehnyt jos en olisi nuori tyhmä silloin.
Itselle ensimmäinen kokemus oli todella huono.
Yleinen paine, että se neitsyys on menetettävä.
Rajat oli puhuttu ja sovittu, että homma loppuu heti kun minä niin sanon. No ei loppunut vaan kaveri jatkoi panemisen makuun päästyään loppuun asti vaikka pyysin lopettamaan. (Asia on yhdessä selvitetty ja sovittu jälkikäteen. Enkä kanna tälle miehelle kaunaa asiasta. Opetti hyvin ne merkit samankaltaisista miehistä.)
Meni pitkään, että opin nauttimaan seksistä eikä se jännittänyt. Mutta tähän tarvittiin mies johon pystyi luottamaan ja joka meni nainen edellä.
Jokainen uusi kumppani jännittää edelleen.

Lähettäjä: äää 
Päivämäärä:   25.1.26 16:26:03

Aloittajan ajatusmaailma on todella kummallinen. Vaikea uskoa, että on tosissaan, joten eiköhän tämä ole provo. Mutta jos ei ole provo, niin sitten aloittajan ajatusmaailma on kyllä todella kummallinen. Ja jos ainoa vammaisuus on tuo mutismi, niin... No, outo ajatusmaailma silti.

Lähettäjä: ¤ 
Päivämäärä:   25.1.26 17:17:45

Ihan sama kaikelle muulle, mutta keskitytäänpä nyt ketjun otsikkoon.

Se on iso turn off ja red flag, jos mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla eikä edes antamaan siihen mitään järkevää selitystä niin, että aloittaja joutuu täältä kysymään, että mikähän mahtaa olla syynä.

Aina pitää olla lähtökohtana se, että tavataan alkuun jopa useamman kerran julkisella paikalla. Tai ainakaan sen suhteen ei pitäisi olla mitään ongelmia, jos toinen sitä ehdottaa.

Eli vaikka aloittajalla on mitä outoja ajatuksia seksiin ja seksin harrastamiseen liittyen, niin hänen on saatava siltä mieheltä joku järkevä selitys, miksi julkisella paikalla tapaaminen ei käy. Jos selitystä ei tule, on aloittajan unohdettava kyseinen mies, hankittava vibraaattori tai dildo, ja saatava sen kanssa sellaisia kokemuksia, ettei enää edes harkitse harrastavansa seksiä yhdenkään miehen kanssa.

Koska todella moni on sitä mieltä, että seksi miehen kanssa on huonoa eikä anna mitään, joten jos heitä kiinnostaa seksiä harrastaa ja penetroida itseään, se tapahtuu yksin ja omin käsin, tai sitten lelukikkelin kanssa.

Päivämäärä:   25.1.26 17:41:12

"Ne hullut monesti tunnistaa jos viestittelyssä."

Mistä ne tunnistaa?

"Ne fiksut miehet ei aloita keskustelua "millaisesta seksistä tykkäät?" tms.
He keskustelee kaikesta mahdollisesta ensin. Toki se mitä hakusessa niin tuodaan ilmi."

Tämä mies oli kyllä seksipitoinen keskustelija heti alussa. Toki haimme nimenomaan seksiseuraa, että siinä mielessä normaalia. Mutta monet muut miehet olivat jotenkin hillitympiä. Onko tuo sitten huono merkki, että tämä ketjun aiheena oleva mies vaikutti hyvin halukkaalta? Häntä ei haittaa ylipainoni, ei vammaisuuteni, ei joukkovainon kohteena olemiseni, ei sekään että minulla olisi seksin aikana kuukautiset. Useimmat miehet ovat kyselleet tarkentavia kysymyksiä edellä mainitsemistani asioista, tai sitten lopettaneet yhteydenpidon kokonaan. Tämä mies ei ole kysynyt edes kuvaani, muut ovat.

Päivämäärä:   25.1.26 17:44:18

"Sinä ehkä käännät nyt asiaan niin koska haluat sitä seksiä niin paljon. Hetkeksi jos unohtaisit asian ja keskittyisit johonkin muuhun niin huomaat ettei sitä seksiä välttämättä tarvita mihinkään!"

MIKSI minun pitäisi unohtaa seksi? Olen koko elämäni pitänyt itsestäänselvänä sitä, että joudun menemään neitsyenä hautaan vastoin tahtoani. Nyt kun viimeinkin yritän saada seksiä, sinä käsket minua unohtamaan koko asian! MIKSI?!! MIKSI?!! MIKSI?!!!

Päivämäärä:   25.1.26 17:45:33

"Aloittajan ajatusmaailma on todella kummallinen. Vaikea uskoa, että on tosissaan, joten eiköhän tämä ole provo. Mutta jos ei ole provo, niin sitten aloittajan ajatusmaailma on kyllä todella kummallinen. Ja jos ainoa vammaisuus on tuo mutismi, niin... No, outo ajatusmaailma silti."

Millä tavalla ajatusmaailmani on kummallinen? Etkö sinä ole koskaan halunnut seksiä? Tämä ei todellakaan ole provo! Kaikki naiset eivät ole aseksuaaleja.

Päivämäärä:   25.1.26 18:10:18

"MIKSI minun pitäisi unohtaa seksi? Olen koko elämäni pitänyt itsestäänselvänä sitä, että joudun menemään neitsyenä hautaan vastoin tahtoani. Nyt kun viimeinkin yritän saada seksiä, sinä käsket minua unohtamaan koko asian! MIKSI?!! MIKSI?!! MIKSI?!!!"

Että ajattelisit ensin vähän enemmän mitä haluat ja kenen kanssa etkä vain ajattelisi pakonomaisesti, että seksiä pitää saada.

Vastaan nyt minäkin tähän aiheeseen oman kokemuksen mukaan.
Fiksu mies joka on seksin perässä keskustelee muustakin alussa kuin seksistä. Joo tuovat ilmi, että ovat seksin perässä mutta alussa sitä ei korosteta mitenkään. Jossain vaiheessa käydään läpi mistä kumpikin tykkää jne.
Mutta keskustellaan paljon muustakin.

Yleensä ne "hullut" aloittaa keskustelun "millaisesta seksistä tykkäät" "annatko nuolla pillua" "otatko suihin" jne. Ja se keskustelu pyörii seksin ympärillä, mitä he tekisivät sulle jne.
Niitä ei kiinnosta oikeastaan mikään muu.

Nämä on omia kokemuksia!

Päivämäärä:   25.1.26 18:15:06

"Yleensä ne "hullut" aloittaa keskustelun "millaisesta seksistä tykkäät" "annatko nuolla pillua" "otatko suihin" jne. Ja se keskustelu pyörii seksin ympärillä, mitä he tekisivät sulle jne. Niitä ei kiinnosta oikeastaan mikään muu. Nämä on omia kokemuksia!"

Ovatko ne "hullut" sitten tehneet sinulle jotain pahaa?

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   25.1.26 18:16:34

"Kaikki naiset eivät ole aseksuaaleja."

Eivät myöskään yhtä seksihulluja kuin sinä. Miksi ihmeessä pidät noita kahta ainoina vaihtoehtoina? Etkö näe niiden välillä mitään muuta vaihtoehtoa tai kykene ajattelemaan, että nuo ääripäät ovat vähemmistöä ja suurin osa ihmisistä on jossain noiden kahden ääripään välillä?

Millä muulla tavoin olet vammainen kuin mutismi? Tähän en ole nähnyt vastausta. Enkä ole koskaan edes ajatellut, että mutismi olisi sama asia kuin vammaisuus. Eli jos se on ainoa vammaisuutesi, ja ihan virallisesti vammaisuusdiagnoosi, niin opin uutta. Vai nimitätkö itseäsi vammaiseksi ihan huvikseen, vaikkei se sinusta vammaista teekään? Oletko siis täysin mykkä vai onko sinulla selektiivinen mutismi?

Todella moni nimittää itseään vammaiseksi, vaikkei oikeasti olekaan vammainen.

Lähettäjä: § 
Päivämäärä:   25.1.26 18:19:38

"Ovatko ne "hullut" sitten tehneet sinulle jotain pahaa?"

Oma kokemukseni, vaikken olekaan tuo kommentoija jolta kysyt.

Tuollaisten kirjoittelijoiden kanssa viestittely loppuu lyhyeen, yleensä tasan tuohon, eli heille ei anneta mitään mahdollisuutta jatkaa keskustelua, saati tavata, eikä varsinkaan tehdä toiselle yhtään mitään. Heille ei vastata ollenkaan, laitetaan esto, poistetaan mätch, jne.

Päivämäärä:   25.1.26 18:41:24

"Että ajattelisit ensin vähän enemmän mitä haluat ja kenen kanssa etkä vain ajattelisi pakonomaisesti, että seksiä pitää saada."

En tietenkään ajattele seksiä pakonomaisesti! MISTÄ olet saanut tuollaista päähäsi?Totuus on se, että jos aion joskus sitä munaa saada, täytyy sitä seksiä silloin miettiä.

"Eivät myöskään yhtä seksihulluja kuin sinä."
Ihan oikeasti, miksi väität minua seksihulluksi? Olen iäkäs neitsyt! Jos olisin seksihullu, niin silloin olisin varmasti aloittanut seksinharrastamisen jo teini-iässä. Veikkaan sinunkin saaneen munaa jo nuoruudessa, ja nyt kun joku muukin haluaa munaa, sinä alat väittää häntä seksihulluksi!

"Tuollaisten kirjoittelijoiden kanssa viestittely loppuu lyhyeen, yleensä tasan tuohon, eli heille ei anneta mitään mahdollisuutta jatkaa keskustelua, saati tavata, eikä varsinkaan tehdä toiselle yhtään mitään. Heille ei vastata ollenkaan, laitetaan esto, poistetaan mätch, jne."

Eli ei siis ole mitään todistetta siitä, että seksistä kirjoittavat miehet olisivat yhtään sen vaarallisempia kuin muutkaan.

Päivämäärä:   25.1.26 18:44:22

"Ovatko ne "hullut" sitten tehneet sinulle jotain pahaa?"

Yhden tälläisen tapasin silloin heti nettideittailuni alussa.
Keskustelu pyöri lähinnä seksin ympärillä. Ei laittanut kuvaa itsestään.
Mies oli ihan muuta mitä oli kertonut. Piti oli ~ 30 vuotias vaalea hiuksinen urheilullinen mies.
No oli sellainen lähempänä 40 oleva kalju kaljamaha.
Tavattiin julkisella paikalla. Sellaisella pienellä syrjäkylän "huoltamolla".
Ja se jäi siihen onneksi. Koska sitten soi jo parikymppisen päässäkin, että hetkinen tämä ei ole ihan rehti kaveri!

Sittemmin olen toiminut kuten § kirjoitti.

Lähettäjä: riiwe 
Päivämäärä:   25.1.26 18:50:33

"Eli ei siis ole mitään todistetta siitä, että seksistä kirjoittavat miehet olisivat yhtään sen vaarallisempia kuin muutkaan."

Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.
Provo.

Päivämäärä:   25.1.26 19:19:43

"En tietenkään ajattele seksiä pakonomaisesti! MISTÄ olet saanut tuollaista päähäsi?Totuus on se, että jos aion joskus sitä munaa saada, täytyy sitä seksiä silloin miettiä"

Jos olet valmis tinkimään oikeastaan kaikesta niin kyllä sinulla pakkomielle seksiin!
Eikä todellakaan tervettä suhtautumista asiaan.

Mene sen miehen luo. Ei kukaan sinua voi estää jos niin epätoivoisesti sitä munaa haluat, että ensimmäinen joka tarjoaa niin kelpaa!

Eihän siinä ole kuin 50/50 mahdollisuus olla joko hyvä tai huono.
Sitten pääset neitsyydestä eikä tarvitse täällä itkeä ja valittaa kun sinulle kerrotaan tosiasioita! :)

Alan itsekin kallistua provon puolelle. Mitä enemmän sohaisee johonkin niin vastaukset muuttuu.

Päivämäärä:   25.1.26 19:21:15

"Ei sitä seksiä kukaan niin vaan saa."

MIKSI sitten joka paikassa kaikki hokevat JOKAISEN NAISEN saavan seksiä aina kun haluaa?

Päivämäärä:   25.1.26 19:26:04

Koska ne saa.

Päivämäärä:   25.1.26 19:29:40

"Jos olet valmis tinkimään oikeastaan kaikesta niin kyllä sinulla pakkomielle seksiin!
Eikä todellakaan tervettä suhtautumista asiaan."

En todellakaan ole valmis tinkimään kaikesta. Olen vain realistinen. Haluan seksiä, silloin joudun tyytymään mieheen, joka ei ole tumma ja komea nuori malli.

"Mene sen miehen luo. Ei kukaan sinua voi estää jos niin epätoivoisesti sitä munaa haluat, että ensimmäinen joka tarjoaa niin kelpaa!"

En edes usko saavani häneltä munaa. En ole tähänkään asti saanut, joten miksi nyt olisi toisin?

"Sitten pääset neitsyydestä eikä tarvitse täällä itkeä ja valittaa kun sinulle kerrotaan tosiasioita! :)"

Minun on vaikea uskoa pääseväni neitsyydestä.

"Alan itsekin kallistua provon puolelle. Mitä enemmän sohaisee johonkin niin vastaukset muuttuu."

MIKÄ PAKKOMIELLE TEILLÄ ON HOKEA TUOTA PROVOA? MENKÄÄ HOITOON! Kerro, millä tavalla vastaukseni ovat muuttuneet?

Lähettäjä: Hmm! 
Päivämäärä:   25.1.26 22:01:59

Vastaan nyt miehenä.

Lue viimeinen viestisi uudelleen ja mieti sen jälkeen mikset saa seksiä! :)

Naiselle löytyy seuraa mutta ei sitä ihan sormia napsauttamalla ole tarjolla.
Asenne ratkaisee.
Kyllä ne miehetkin valitsee enemmin naisen joka sen verran luottaa itseensä, että saa seksiä.

Päivämäärä:   25.1.26 22:25:48

"Vastaan nyt miehenä."

Hyvä, että saadaan miehenkin mielipide mukaan!
Mitä mieltä olet itse aiheesta? Luitko ensimmäisen ketjuni? Mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla, ei edes kolmen huoneen pikkuhotellissa, jossa ehkä vain hotellin omistaja näkisi meidät. Täällä naiset varsin yksimielisesti ovat sitä mieltä, että mies on vaarallinen. Oletko samaa mieltä?

"Lue viimeinen viestisi uudelleen ja mieti sen jälkeen mikset saa seksiä! :)"
Mielestäni asia on mennyt toisinpäin. Ensin pojat ja miehet ovat yökötelleet minulle, siitä olen ymmärtänyt olevani epähaluttava, ja tajunnut joutuvani neitsyenä hautaan.

"Naiselle löytyy seuraa mutta ei sitä ihan sormia napsauttamalla ole tarjolla.
Asenne ratkaisee. Kyllä ne miehetkin valitsee enemmin naisen joka sen verran luottaa itseensä, että saa seksiä."

Kyllä tämä ketjun aiheena oleva mies tuntuisi aika helposti olevan tarjolla. Hän on vakuuttanut minulle useaan otteeseen, että minä kyllä kelpaan hänelle, ja että minun pitäisi uskoa itseeni. Muut nettimiehet ovat empineet enemmän ja olleet maltillisempia.

Päivämäärä:   25.1.26 22:29:41

""Eli ei siis ole mitään todistetta siitä, että seksistä kirjoittavat miehet olisivat yhtään sen vaarallisempia kuin muutkaan.""

"Provo."

Ei ole provo. En ihan oikeasti tajua, miten seksistä kirjoittavat miehet olisivat sen vaarallisempia kuin muutkaan. Olen seksuaalisesti kokematon autisti, vaikuttaako se siihen, että tässä asiassa on nyt jotain mitä en näe?

Lähettäjä: kdnn 
Päivämäärä:   25.1.26 23:29:00

"Olen autisti, vaikuttaako se siihen, että tässä asiassa on nyt jotain mitä en näe?"

Todennäköisemmin syynä on se, ettet edes halua ymmärtää, kun vänkäät kaikessa vastaan. Ja nyt keksit piiloitua vielä diagnoosin taakse...

Päivämäärä:   26.1.26 00:10:05

"Todennäköisemmin syynä on se, ettet edes halua ymmärtää, kun vänkäät kaikessa vastaan. Ja nyt keksit piiloitua vielä diagnoosin taakse..."

Kyllä minä haluaisin ymmärtää. Voisitko vääntää rautalangasta, ja mahdollisimman yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi selittää asian? En todellakaan yritä piiloutua diagnoosin taakse! Minähän päinvastoin olen vältellyt kertomasta diagnoosiani. Sitä on täällä kysytty, mutta en ole halunnut kertoa.

Päivämäärä:   26.1.26 00:20:32

"Olen seksuaalisesti kokematon autisti, vaikuttaako se siihen, että tässä asiassa on nyt jotain mitä en näe?"

Itse asiassa kyllä se voi vaikuttaa. Autistit ovat neurotyypillisiä alttiimpia joutumaan seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Syitä tälle voi olla monia, mutta ehkä yksi on se, että autistit eivät välttämättä lue sosiaalisia vihjeitä yhtä hyvin kuin neurotyypilliset, joten heillä voi tämän vuoksi olla taipumus ajautua uhkaaviin tilanteisiin.

Jos osaat englantia, tässä linkki ja linkistä kopioitu tekstinpätkä:

https://autism.org/sexual-victimization-

Sexual victimization of autistic youth is of particular concern. Current research on the prevalence of sexual victimization clearly shows that autistic individuals, especially those with profound disabilities, are at greater risk for unwanted sexual contact, violence, and victimization (Brown et al., 2017). Autistic youth are three to four times more likely than non-autistic youth to experience sexual victimization, and between 40% and 50% of autistic adults report experiences of sexual abuse during childhood (Thrundle et al., 2022; Gibbs et al., 2021; Gotby et al., 2018; Weiss & Fardella, 2018). Similarly, autistic adults report a higher prevalence of sexual harassment and abuse than the neurotypical population (Gibbs et al., 2021). A 2022 investigation into violence experienced by autistic adults found that 75.4% of participants (N=110) reported sexual harassment, and almost 60% reported experiences of sexual violence compared to 56.4% and 28.2% reported by non-autistic participants (Gibbs et al.). Like the general population, female-presenting autistic individuals are at higher risk for experiencing sexual victimization and violence (Dike et al., 2022). An online survey found that as many as nine autistic women out of every ten have experienced sexual violence, where 75% of study participants (N=225) reported that their first experience occurred during childhood or adolescence (Cazalis et al., 2022).

Lähettäjä: kdnn 
Päivämäärä:   26.1.26 00:23:27

Tässä on nyt kaksi ketjua väännetty sinulle rautalangasta. Samoja asioita toisteltu uudelleen ja uudelleen. Lue ketjut alusta loppuun pari kertaa. Jos et ymmärrä, niin ei se toistamalla parane.

Päivämäärä:   26.1.26 06:20:22

"Hyvä, että saadaan miehenkin mielipide mukaan!
Mitä mieltä olet itse aiheesta? Luitko ensimmäisen ketjuni? Mies ei suostu tapaamaan julkisella paikalla, ei edes kolmen huoneen pikkuhotellissa, jossa ehkä vain hotellin omistaja näkisi meidät. Täällä naiset varsin yksimielisesti ovat sitä mieltä, että mies on vaarallinen. Oletko samaa mieltä?"

Kyllä luin edellisen myös!

Ei välttämättä ole vaarallinen mutta ikävä kyllä todennäköisesti vain kokeilunhaluinen.

Mutta jos mies ei lähetä kuvaa eikä suostu tapaamaan julkisesti niin silloin pitää hälytys kellojen soida.
Jommankumman tai mielellään molempien pitää toteutua jotta voit ajatella miehen olevan turvallinen ja luotettava!

Diagnoosisi heittää tähän keskusteluun oman twistin.
Et halua nähdä täällä kirjoitetuista viesteistä totuutta. Sinulle on yritetty vääntää tätä rautalangasta asiaa jo.
Asiallinen ja fiksu mies kyllä tarjoaa mahdollisuuden nähdä julkisella paikalla. Koska miksi ei?
Ja lähettää kuvansa.
Jos kotona on vaimo niin mennään paikkaan missä riski tuttujen kohtaamiseen pieni. Tai tavataan "ohimennen" jossain mutta julkisesti.
Varattujen tapauksessa se kuvan lähettäminen on vähän niin ja näin. Osa suojelee yksityisyyttään ja osa ei. Ja tässä tapauksessa on erityisen tärkeää, että tarjoavat mahdollisuuden tavata julkisella paikalla.

Sinulla on ikävä kyllä suurempi riski tulla miesten keskuudessa hyväksikäytetyksi.
Ja ne aika äkkiä huomaavat kuka on ns. helppo kohde. Jolle vähän lepertelee ja buustaa itsetuntoa niin lankeaa helposti. Etenkin jos vielä kerrot olevasi kokematon.

Itsevarmuutta lisää. Ja älä deittimaailmassa mieti sitä, että haluat menettää sen neitsyyden. Se tapahtuu sittenkun se tapahtuu jos on tapahtuakseen.
Epävarmuuden, erilaisuuden ja kokemattomuuden liiallinen korostaminen ja itsensä soimaaminen saa miehet helposti perääntymään.
Sitten on se ryhmä joka käyttää tätä hyväkseen ja se saa heidät "innostumaan" kun kohde on helppo!
Jolloin sinulla tulee hälytyskellojen soida. Ei välttämättä vaarallinen mutta suhtauduttava suurella varauksella.

Päivämäärä:   26.1.26 06:23:10

Enkä nyt tarkoita, että unohda se neitsyyden menetys vaan älä ajattele sitä. Äläkä korosta sitä.
Se tieto oletko neitsyt ei ole niin tärkeää.

Se lisää riskiä siihen, että kohdalle osuus mies jonka aikeet eivät ole hyvät.

Päivämäärä:   26.1.26 06:39:16

Hmm! KIITOS. Mulla tuli toi sama mieleem, että hyväksikäytöstä kiinnostuneet miehet saattavat innostua aloittajasta, jos hän toimii deittimaailmassa niinkuin toimii.

Aloittajan kuvaamista viesteistä tulee mieleen sana groomaus. Että mies groomaa uhriaan hyväksikäyttöä varten.

"Asiallinen ja fiksu mies kyllä tarjoaa mahdollisuuden nähdä julkisella paikalla. Koska miksi ei?"

Tämä. Tää on ihan minimi. Parit videopuhelut ennen treffejä ja sitten tapaaminen julkisella paikalla. Tästä ei voi tinkiä.

Aloittajalle vielä: normaali seksiviestittely alkaa niin, että mies kysyy luvan, että sopiiko jutella seksistä. Sen jälkeen kerrotaan asiaan liittyviä juttuja molemmin puolin, tsekataan esim tautitestaustilanne, puhutaan ehkäisystä, puhutaan rajoista ja mieltymyksistä. Yleensä ne vaaralliset pervot tunnistaa just siitä, että tulee todella graafisia kysymyksiä saman tien, just jotain että "tykkäätkö ottaa kakkoseen? nieletkö?" eli se ihminen ei oikeasti keskustele vaan kerää itselleen runkkumateriaalia. Sellaisen ihmisen kanssa ei pidä harrastaa seksiä, joka ei osaa keskustella seksistä asiallisesti.

Tässä koko jutussa on jotain ihan helkkarin pahasti pielessä. Kiinnostaisi tietää mitä niissä profiileissa on sisältönä tai millaisia ovat ekat viestit miehille, jos löytyy vain yksi seksistä kiinnostunut mies ja hänenkin jutut kuulostaa groomaukselta.

Päivämäärä:   26.1.26 07:15:48

redflag:
No groomaus tuli itsellekin mieleen mutta yritin ilmaista asian vähän pehmeämmin.

Päivämäärä:   26.1.26 19:42:46

Kysyin mieheltä, onko hän varattu tai suunnitteleeko tekevän minulle jotain pahaa.
Hän vastasi jotain liioista dekkareista ja mielikuvituksesta.
Kysymykseeni siitä, miksi hän välttelee julkista tapaamista, en oikein saanut kunnon vastausta. Vastasi vain, että minun ehdottamani paikka ei ole oikeanlainen.

Lähettäjä: keiea 
Päivämäärä:   26.1.26 19:52:13

"Vastasi vain, että minun ehdottamani paikka ei ole oikeanlainen."

Mitä hän vastasi kun kysyit, että millainen paikka on oikeanlainen?

Jos ainoat vaihtoehdot on mun koti, sun koti ja autoajelu, niin ei hyvä.

Päivämäärä:   26.1.26 19:58:34

Ei keneltäkään kannata tietenkään kysyä, että suunnitteleeko hän tekevänsä sinulle pahaa. 99% ihmisistä valehtelee tuossa tilanteessa, vaikka oikeasti suunnittelisi paloittelumurhaa.

Päivämäärä:   26.1.26 20:11:39

"Kysyin mieheltä, onko hän varattu tai suunnitteleeko tekevän minulle jotain pahaa.
Hän vastasi jotain liioista dekkareista ja mielikuvituksesta.
Kysymykseeni siitä, miksi hän välttelee julkista tapaamista, en oikein saanut kunnon vastausta. Vastasi vain, että minun ehdottamani paikka ei ole oikeanlainen."

Nyt toivottavasti viimeistään ymmärrät ja unohdat tämän miehen! Seuraavaa vaan etsimään.

Päivämäärä:   27.1.26 14:38:08

Saitko ap tarkempaa vastausta miksi valitsemasi hotelli ei kelvannut?

Päivämäärä:   27.1.26 18:56:17

"Saitko ap tarkempaa vastausta miksi valitsemasi hotelli ei kelvannut?"
En saanut.

Lyhennettynä ja tiivistettynä keskustelumme tapaamispaikoista on ollut suunnilleen tällainen:

Minä: Kysyn, sopisiko hotelli tapaamispaikaksemme?

Mies: kaikki vaihtoehdot ovat vielä avoinna

Minä: Etsin paikkakunnan halvimman hotellin, esittelen sen miehelle ja kysyn sopisiko se?

Mies: "Mun puolesta sopii kumman luona vaan"

Minä: Kysyn, eikö tuo hotelli siis käy?

Mies poistuu linjoilta päiväksi, pariksi, vaikka olemme siihen asti lähettäneet monta viestiä päivittäin. Lähetän useamman viestin ja kerron ikävöiväni.

Mies: kyllä mä vieläkin haluaisin hyväillä sun vartaloa ja p*llua.

Minä: Ehdotan julkista tapaamista kirjastossa ja seksipaikaksi ehdotan kerrostaloni saunaosastoa.

Mies poistuu linjoilta muutamaksi päiväksi. Minä huhuilen perään, kiitän miestä kannustuksesta ja ajasta jonka hän soi minulle.

Mies: kysyy, olenko jo päässyt kokeilemaan, miltä tuntuu kun p*lluani hyväillään.

Minä: Ehdotan taas kirjastoa ja saunaosastoa.

Mies: Ilmoittaa olevansa valmis tulemaan saunaosastolle vaikka heti.

Minä: Kerron, että siellä on saunavuorot nyt meneillään. Ehdotan päivämäärää kirjastossa tapaamisellemme.

Mies: "Ois kuuma hakea sut vaikka autoajelulle."

Minä: Totean, että auto ei ole julkinen paikka.

Emme vaihda viestejä yli viikkoon

Minä: Ilmoitan ikävöiväni miestä.

Mies: Kysyy haluanko edetä.

Minä: Totean miehen välttelevän julkisen paikan tapaamistamme. Kysyn, onko hän varattu tai suunnitteleeko hän tekevänsä minulle jotain pahaa.

Mies: Sanoo jotain liioista dekkareista ja mielikuvituksesta. Epäilee koko seuranhakuni olevan vedätystä.

Minä: Kysyn, miksi mies välttelee julkista tapaamista.

Mies: Sanoo, ettei minulle ole koskaan sopineet hänen tapaamisehdotuksensa.

Minä: Myönnän, että mies on kyllä ehdottanut tapaamista, mutta hänen ehdotuksensa ovat olleet kotimme tai autonsa, eivätkä ne ole julkisia paikkoja.

Mies: "Niin, paikkahan se ratkaisee kaiken kun ei pääse tai halua nähdä". Sanoo, että kirjastossa ei todellakaan onnistu tällainen näkeminen. Mies epäilee minun valehdelleen saunavuoroista.

Minä: Sanon, että mies ei vastannut kysymykseeni, miksi hän ei suostu tapaamaan minua julkisella paikalla. Sanon ihmetteleväni miehen julkisella paikalla tapaamishaluttomuutta, kun hän muuten tuntuu niin innokkaasti haluavan seksiä kanssani, mutta ei kuitenkaan suostu lyhyeen tapaamiseen julkisella? Kysyn, miksi kirjastossa ei onnistuisi? Kerron, että siellä on kahvilakin, ja kahvilassahan ihmiset tavallisesti tapaavat toisiaan.

Mies ei vastaa. Noin 19 tunnin hiljaisuuden jälkeen minä lähetän viestin:

Minä: Pyydän taas miestä kirjoittamaan minusta ja p*llustani. Kerron haluavani lähettää miehelle kuvan p*llustani, jos keskustelualustamme sallisi sellaisen.

Mies: Ilmoittaa olevansa kiinnostunut vartalostani ja p*llustani, haluaisi pitää niitä hyvänä ja saada minut nauttimaan.

Minä: Kiitän ja sanon miestä ihanaksi.

Mies: kysyy kiihottaako minua näyttää

Minä: Sanon, että vielä parempi olisi päästä tositoimiin.

Mies: Todellakin.

(Olikohan ihan järkevää laittaa tuota loppuosaa tänne hevostalli.nettiin, onko se edes sallittua?)

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   27.1.26 19:00:13

Voi luoja!

Päivämäärä:   27.1.26 19:02:49

"Voi luoja!"

Onko viestittelyssämme jotain vikaa?

Lähettäjä: eie 
Päivämäärä:   27.1.26 19:33:53

Eihän tämä aloittaja voi olla tosissaan. Eihän?

Ihan oikeasti.

En keksi ainuttakaan syytä, miksi aloittajan olisi kannattanut jatkaa miehen kanssa viestittelyä sen jälkeen, kun hotelliehdotukseen mies vastasi "kumman luona tahansa käy".

Tuo, että katoaa linjoilta päiväkausiksi, on jo varoitusmerkki, ellei selitys tule automaattisesti "jouduin teholle ja olin koomassa, niin en siksi voinut viestitellä".

Ja sen jälkeen kyselee, että joko pllua on hyvälty ja sanoo, että haluaisi kyllä hyväillä aloittajan pllua on niin selvä merkki siitä, ettei hän ole selväjärkinen eikä hänellä ole hyvät aikeet mielessä.

Jos olet liikuntakykyinen, niin juokse karkuun.

Kukaan, edes autisti tai millään tavalla vammainen ei oikeasti ole niin tyhmä, etteikö muka tajuaisi mikä tuossa mättää.

Tämän on pakko olla provo, kuten jo ekasta ketjusta lähtien toisteltu.

Jos aloittaja edelleen jankuttaa, ettei tämä ole provo, niin silloin aloittaja on oikeasti älyllisesti aika pahastikin kehitysvammainen holhouksen alainen ja häneltä pitäisi poistaa netti ihan välittömästi.

Kannattaa lukea instasta esim. seuraavia tilejä:
@viestejamiehilta
@tinderinparhaat
@tinderonpaskapeli
@deittailuviidakossa

Osaako joku luetella vielä muita?

Päivämäärä:   27.1.26 19:35:48

"Eihän tämä aloittaja voi olla tosissaan. Eihän?"

Kyllä minä aivan tosissani olen. Olen tosiaan kokematon, en tiedä, millainen viestittely on normaalia. Mutta kyllä te aika yksimielisesti näytätte olevan sitä mieltä, että mies on vaarallinen.

Päivämäärä:   27.1.26 19:48:14

"Kukaan, edes autisti tai millään tavalla vammainen ei oikeasti ole niin tyhmä, etteikö muka tajuaisi mikä tuossa mättää."

No mikä tuossa mättää? Mies on tosiaan puhunut lähinnä vain seksistä, mutta seksiähän meidän oli tarkoitus harrastaa, ei aloittaa parisuhdetta. Miehen linjoilta katoaminen viittaa mielestäni ehkä siihen, että hänellä saattaa olla taipumusta mykkäkoulun pitoon, mutta ei se tee ihmisestä vaarallista. Ainoa hieman arveluttava asia on tuo julkisesta tapaamisesta kieltäytyminen, ja sekin voi johtua "kylähulluudestani". Enkä ole provo, vaikka te sitä pakkomielteisesti jankutatte.

Päivämäärä:   27.1.26 22:15:05

Eikö vieläkään käy mielessä unohtaa tuo mies?

Tuollainen keskustelu ja "katoaminen" ei kerro muustakuin siitä, että tarkoitus on todellakin päästä vain kokeilemaan kaltaistasi.

Valoja päälle nyt ap. Tuossa keskustelussa ei ole järjen häivää.

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   27.1.26 22:19:09

Eikö aloittajaa vaivaa edes miehen keskustelutaidottomuus? Ei vastaa siihen mitä kysyt ja katoaa päiväkausiksi. Ja kun palaa linjoille, kysyy vain että onko pillua möyhitty ja haluaisi päästä pillulle. Miten ihmeessä sinulla voi olla häntä ikävä kun ette ole koskaan tavanneet ja keskustelunnekin on miehen puolelta todella oksettavaa.

Lähettäjä: 277 
Päivämäärä:   27.1.26 22:43:35

Piti ihan katsoa instasta mitä nuo tilit on.

@viestejamiehilta -tiliä ei ilmeisesti enää ole, mutta googlettamalla tilin nimen löytyy jotain.

https://yle.fi/a/3-12047115

https://www.instagram.com/tinderinparhaat/

@tinderonpaskapeli ei myöskään löytynyt, onko sekin poistettu? Sen sijaan tällainen löytyi

https://www.instagram.com/paskattindertyypit/

@deittailuviidakossa löytyi.
https://www.instagram.com/deittailuviidakossa/

Tästä julkaisusta tuli jopa mieleen tuo aloittajan mies. Vaihtoehtoina jomman kumman koti tai sitten auto. Hyh...

https://www.instagram.com/deittailuviidakossa/p/DLpMKaiIFC2/

Päivämäärä:   27.1.26 22:59:53

"Eikö vieläkään käy mielessä unohtaa tuo mies?"

Kyllä on käynyt mielessä, kävi jo silloin kun alkoi näyttää siltä, että hän ei suostu julkiselle paikalle. Ja nyt pelottaa vielä enemmän, koska monet teistä pitävät miestä vaarallisena. Hän on kuitenkin ensimmäinen mies, johon sain yhteyden, ja on vaikeaa hyväksyä, että hän onkin näin arvelluttava ja kenties vaarallinen henkilö.

"Tuollainen keskustelu ja "katoaminen" ei kerro muustakuin siitä, että tarkoitus on todellakin päästä vain kokeilemaan kaltaistasi."

Mitähän tarkoitat "kaltaisellani"? Mies oli innokas alusta asti, ei hän silloin vielä edes tiennyt mitään poikkeavuudestani. Eikä hän taida vieläkään tietää autismistani, en ole sitä hänelle kertonut. Eikä minua haittaa, vaikka mies haluaisi vain kokeilla kaltaistani. Pelkkää seksiä minäkin haen.

"Valoja päälle nyt ap. Tuossa keskustelussa ei ole järjen häivää."

Tuossa oli siis vain lyhyt tiivistelmä lähinnä noista tapaamisasioista.

"Eikö aloittajaa vaivaa edes miehen keskustelutaidottomuus? Ei vastaa siihen mitä kysyt ja katoaa päiväkausiksi. Ja kun palaa linjoille, kysyy vain että onko pillua möyhitty ja haluaisi päästä pillulle. Miten ihmeessä sinulla voi olla häntä ikävä kun ette ole koskaan tavanneet ja keskustelunnekin on miehen puolelta todella oksettavaa."

En itsekään ole hyvä keskustelija, ja ajattelisin, ettei seksissä välttämättä tarvita hyvää keskustelutaitoa. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista miestä, tämä nettimies on ensimmäiseni ja silläkin tavalla merkittävä, vaikka onkin valikoitunut täysin sokkona ja sattumalta.

Laitoin tuohon vain pienen osan keskustelustamme, lähinnä noita tapaamisasioita.

Mies on kannustanut ja kehunut minua enemmän kuin yksikään muu näistä seksiehdokkaistani. Olen kertonut epäviehättävyydestäni, ylipainostani yms. ja se on saanut monet miehet perääntymään, mutta tämä mies on kehunut ja kannustanut minua, ja kehottanut minua uskomaan itseeni.

Hän on ottanut puheeksi ehkäisyn, kysynyt haluanko seksiä vain kerran vai useamman kerran, sanonut ettei meidän tarvitse ensimmäisellä kerralla edetä yhdyntään asti, jos se jännittää minua, kysynyt haluanko tehdä seksissä sitä tai tätä asiaa, ja kun olen siihen vastannut, että se kai kuuluu seksissä asiaan, hän vastasi, ettei seksissä ole mitään mitä on pakko tehdä, vaan saan tutustua hänen vartaloonsa omaan tahtiin. Mies on moneen kertaan vakuuttanut, että hän on kiinnostunut minun nautinnostani ja tyydyttämisestäni. Mieleni on tehnyt kysyä häneltä, että kun hän kerran on kiinnostunut nautinnostani, voisiko hän olla myös kiinnostunut tekemään minulle turvallisemman olon tapaamalla julkisella paikalla.

Mies on ollut niin innokas ja halukas, että siksi koen ajatuksen seksistä hänen kanssaan helpommaksi, kun nuo muut miehet eivät vaikuta niin halukkailta, ja olen niin epäviehättävä, että tuntuisi nolommalta noiden miesten kanssa, jotka eivät vakuuttele halukkuuttaan.

Päivämäärä:   27.1.26 23:34:31

Minä kyllä uskon, että aloittaja ei välttämättä provoile, vaan voi oikeasti olla autisti. Autismikin on varsin laaja kirjo. Joillekin autisteille voi olla vaikea ymmärtää, miksi tuollainen suora seksipuhe on huono juttu, kun kummatkin etsivät seksiä eikä parisuhdetta.

Kaikkein suurin hälytysmerkki tuossa on tosiaan se, että mies selvästi välttelee julkisella paikalla tapaamista eikä edes kerro syytä. Kyllä vähän tyhmemmänkin miehen pitäisi ymmärtää, miksi nainen haluaa ensin tavata julkisella paikalla. Jos ei tähän suostu, niin jotain on kyllä pielessä.

Emmehän me tietenkään voi 100 % varmuudella sanoa, että mies on vaarallinen. Voihan hän olla vaan outo pervo hiippari, joka on kuitenkin sinällään suht harmiton. Mutta kyllä tuossa on kuitenkin erittäin vakavia varoitusmerkkejä näkyvissä. En itse uskaltaisi tavata tuollaista miestä, vaikka olisin millaisessa puutteessa. Seksin takia ei kannata riskeerata omaa terveyttä tai turvallisuutta, ja tuo mies on riski.

Päivämäärä:   28.1.26 06:07:08

"Tuossa oli siis vain lyhyt tiivistelmä lähinnä noista tapaamisasioista."

Joo ja se lyhyt tiivistelmä riittää järkevälle ihmiselle kertomaan, että kaikki ei ole ok.
Ei edes seksiä haettaessa keskustelu etene noin.

Mies on huomannut, että olisit helppo kohde etenkin kun kerrot ikävöiväsi tuntematonta ihmistä.

Se halukkuuden vakuuttelu ei välttämättä kerro mistään muusta kuin siitä, että mies haluaa pitää sut "koukussa".
Vakuuttelee, kehuu, buustaa itsetuntoa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.1.26 06:16:53

Hyi @!#$ noi linkit!

Lähettäjä: 45 
Päivämäärä:   28.1.26 07:40:44

Mieshän selkeästi rankaisee aloittajaa jättämällä vastaamatta heti kun aloittaja vetää rajoja näkemisen suhteen. Massiivinen varoitusmerkki!

Lähettäjä: - - 
Päivämäärä:   28.1.26 08:18:22

45 No älä muuta sano ja toinen sitten anelee huomiota noilla "ikävä sinua" tai "voisitko kertoa miten hyväilisit minua?" Viesteillä. hyi s@@tana.

Aloittaja Hmm! Puhuu asia, että mies (vaaraton tai ei) haluaa vaan kokeilla sinun kaltaista. Usko kun mies sanoo, että kannattaa tämä ketjun kohde jättää väliin.

Viesteistäsi käy kyllä ilmi, että et ole "normaali".
Ja se mitä olet kertonut hänelle itsestäsi vaan lisää sitä "helppouden tunnetta".
Koska "normaali" nainen olisi lopettanut keskustelun viimeistään tuossa ajelu ehdotuksen kohdalla.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.1.26 11:35:45

Mies on joku sekopää Mika Moring-wannabe, joka saa iloa rääkkämällä heikossa asemassa olevia. Se, että pyrkii kyykyttämään selkeästi vammaista on sairasta.

Päivämäärä:   28.1.26 16:35:55

"Mies poistuu linjoilta päiväksi, pariksi"

Jokainen järkevä olisi lopettanut tuollaisen kanssa tekemisissä olemisen tuohon ja laittanut estot eli blokannut välittömästi.

"Lähetän useamman viestin ja kerron ikävöiväni."

Yksikään täysjärkinen ei ikävöi tuollaista. Ei yksikään.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.