Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksihalut lopahtaa aina suhteess

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.11.25 12:00:26

Alkuun haluttaa kovasti, mutta siinä vuoden päästä mies alkaa tuntua kaverilta eikä kiinnosta kuin kerran kuussa. Onko täällä muita ja oletteko vain eläneet sen kanssa vai keksineet jonkin ratkaisun? Olen nyt sinkku tämä asia aiheuttanut sitoutumiskammon. En halua sitä velvollisuusseksiäkään harrastaa enkä sitä huonoa omaatuntoa että mies ei pääse toteuttamaan halujaan...

Re: Seksihalut lopahtaa aina suhteess

Lähettäjä: wanha 
Päivämäärä:   11.11.25 12:12:39

Seksuaaliterapeutit ovat olemassa juuri tällaista varten. Kannattaa mennä juttelemaan, yksin tai parina. Jos suhde on hyvä niin sen eteen kannattaa työskennellä ja nähdä vaivaa.

Lähettäjä: wanha 
Päivämäärä:   11.11.25 12:14:30

Oletko puhunut ja kertonut tästä kuinka suoraan miehellesi? Onko seksi aina kaavamaista kerran viikossa saunan jälkeen jyystöä, vai muutakin? Oliko mies valmis kokeilemaan uusia ja erilaisia asioita? Puhutteko aiheesta, omista haluista ja kiinnostuksen kohteista kuinka paljon?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   11.11.25 12:16:45

Kun nyt olet sinkku, kuinka paljon harrastat omaa kivaa?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.11.25 12:24:40

Kerran kuussa pidän omaa kivaa itsekin vaan. Eksät aina olleet halukkaampia ja kaikkea vaihtelua on ollut tarjolla. Ei oo sytyttäny siltikään ja itseasiassa en edes tykkää mistään sirkustempuista. Kokeiltu on. Tykkään että harrastellaan tyyliin koko päivä kiireettä vaikka hotellissa, joka menee ns. Vähän sellaisena hemmottelulomana tai vaihtoehtoisesti tosi pikaisesti josbhalut vain tulee esim ovulaation aikaan, mutta ehkä sen kerran kuussa. Muut asiat vaan kiinnostaa muuten enemmän eikä ajatua ole seksissä kovin usein. Olen työstänyt tätä itseninkanssa enkä usko että terapialla tätä ratkaistaan.

Lähettäjä: jyck 
Päivämäärä:   11.11.25 12:52:59

Ota sellainen mies, jonka kanssa seksi on upeaa. Älä tyydy keskinkertaiseen seksiin.

Joskus luin tutkimuksesta, jossa oli kysytty naisilta että mikä on suurin syy siihen, etteivät halua harrastaa miespuolisonsa kanssa seksiä. 70 % vastaajista sanoi, että "mies on huono seksissä". Lopuilla 30 %:lla tämä syy oli top 3:ssa.

Eli kyse ei ole siitä, ettei ylipäätään halua seksiä vaan siitä, ettei sitä halua miehensä kanssa.

Kun seksi on hyvää, sitä haluaa, vaikka ei aina panetakaan. Kun se on hyvää niin siihen ei tarvitse tyytyä.

Ja itse vastaisin myös samalla tavalla, sillä miehet ovat pääosin todella huonoja seksissä. Heitä saa listata "huonoimmat seksikumppanini" -listalle ja tuntuu, että aina kilpailevat vain kärkisijasta...

Kun tiedän jonkun seksikumppanini olleen pitkässä suhteessa tai entisen seksikumppanini olevan nyt parisuhteessa, niin en voi olla miettimättä, että miten huonoa seksiä ne naiset saavatkaan... Hyi. Kun en itsekään ole välttämättä ollut mikään kertapano, ja nämä miehet ovat jopa panostaneet ja kuvittelevat olevansa hyviä ja melkoisia seksisonneja, ja oikeasti seksi on ihan kauheaa. Eli ei ole kyse siitä, että vain nusaisee tyhjentääkseen pallinsa. Hyi. En ikimaailmassa suostuisi tuollaisen kanssa parisuhteeseen. Tai sitten saisi käydä kädellä, kun en kestäisi olla pantavana.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   11.11.25 13:03:34

"mies alkaa tuntua kaverilta eikä kiinnosta kuin kerran kuussa"

Onko nämä siis sinusta sama asia? Eli onko ongelma seksihalujen vähenemisessä vai siinä, että mies ei enää kiinnosta, vai molemmat?

Sehän olisi helpompaa, jos seksihalut vähenevät mutta mies kiinnostaa parisuhdemielessä edelleen, silloin tarvitset vain sopivasti matalalibidoisen kumppanin. Jos mies kuin mies alkaa aina kyllästyttää, ongelma on muualla kuin seksihaluissa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.11.25 13:14:59

Alkaa tuntua kaverilta, eli et ole ollut rakastunut?
Kun rakastut oikeasti, haluat kyllä olla sen toisen kanssa mahdollisimman lähekkäin joka mielessä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.25 13:28:06

Kirjoitin juuri aiheesta. Et totisesti ole ainoa. Noin näyttää käyvän hyvin monille naisille.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10223840&t=10223840

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.25 13:45:25

"Seksuaaliterapeutit ovat olemassa juuri tällaista varten. Kannattaa mennä juttelemaan, yksin tai parina. Jos suhde on hyvä niin sen eteen kannattaa työskennellä ja nähdä vaivaa."

No mitäpä se seksuaaliterapeutti voisi tehdä, jos kyse on matalasta libidosta eikä mistään seksitraumasta. Eivät kaikki ole luonnostaan mitään seksipetoja. Itse kävin aloittajaa vastaavassa tilanteessa seksuaaliterapeutilla ja se käski harrastamaan seksiä, vaikka ei huvittaisi, koska kuulemma nälkä kasvaa syödessä. Valitettavasti sitkeästi noudatin terapeutin neuvoja ja onnistuinkin sen seurauksena saamaan seksitrauman. Koko silloinen miesparka alkoi lopulta ällöttämään niin paljon, että en sietänyt häneltä enää minkäänlaista läheisyyttä. Siihen tietysti kaatui se parisuhde ja seksiinkin jäi sellainen vastenmielisyys, että en pariin vuoteen halunnut harrastaa ollenkaan seksiä tai edes masturboida. Erosin tuosta miesparasta 13 vuotta sitten enkä oikeastaan koskaan ajattele häntä, mutta näin sattumalta juuri pari yötä sitten unen, jossa jouduin harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Edelleen ällöttää, kun ajattelen sitä unta.

Aloittajalle, kärsin aivan samasta asiasta kuin sinä. Normaalitilanteessa minulla on matala libido. Himottaa tasan kerran kuukaudessa ovulaation aikaan ja silloin himottaakin sitten kunnolla. Myös ihastumisen ja rakastumisen aiheuttama hormoniryöppy ilmeisesti toimii samankaltaisesti, sillä suhteen alkuhuumassa olen kuin kiimainen kissa, kunnes asioiden on ajan myötä palattava normaalitilaan.

En ole valitettavasti osannut ratkaista asiaa oikein muuten kuin pysyttelemällä kaukana vakavista parisuhteista. Se seksiin kyllästyminen on nimittäin vääjäämättä edessä oleva asia, enkä edes itsekään halua elää seksittömässä parisuhteessa, joten matalalibidoinen mieskään ei ole ratkaisu (lisäksi siinä pahimmassa hattaravaiheessa haluan itse seksiä 24/7). Pakkopullaseksi taas on jo kokeiltu erittäin huonoin tuloksin. Onneksi viihdyn mainiosti yksinkin enkä haluaisikaan esim. jakaa asuntoani tai talouttani kenenkään kanssa. Olen ollut asiasta rehellinen kaikille miehille, joiden kanssa olen ajautunut jonkinlaiseen suhteeseen. Kovin montaa heitä ei ole ollutkaan, sillä en ihastu kovin helposti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.