Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 243

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   30.3.13 20:34:36

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1012836&t=1012836

Laitetaas uus näin mainostauon kunniaks.

Re: Sinkkujen topic 243

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.3.13 20:42:27

Missi.on reipas nainen.:) Varmaan vois raahautua maate, hieman väsyttää.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.3.13 20:44:31

Hki täällä singlebrunette. Selvennyksen vuoksi vielä: täällä etelässä ei hurauteta monta sataa km noin vain suhteen perässä, ja eri kaupunginosastakin voisi harkita suhdetta vain, jos sinne pääsee raitiovaunulla tai korkeintaan yhdellä bussilla.

On ollut sama ohjelma kuin Missionilla, kauneudenhoitoilta.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   30.3.13 20:48:04

Jahas tuli tossa mieleen et kun yläkerta on "nunnista" tyhjä ja sinkut epsanjassa ohjelma ei sit startannukkaan niin pitäiskö mun yrittää järjestää täällä meilläpäin "sinkkuristeily"?

Päivämäärä:   30.3.13 20:48:06

Kessu on onnekas kun väsyttää. Itseäni harmittaa kellojen siirto, juuri kun on vaivalla saanut rukattua nukkumaanmenon oikeaan paikkaan, taas pitää yrittää tehdä unimasan kanssa uusi soppari.

Päivämäärä:   30.3.13 20:56:56

Uki, sinkkuristeily, joo :D Minkäslainen paatti olis risteilylle tarjolla?

Cry Baby loppu, mitäs nytte? Tarttis vissiin jotain taas muka tehä... Se kauneudenhoitoki jäänyt nyt kynsihuolloks, vaik tukka piti laittaa... No ehtii tässä :p

Päivämäärä:   30.3.13 20:59:52

Siis ei näin, vitonenhan on nero! Ei mainoksia leffojen väliin joten kanavaa ei ehi vaihtaa ennenku hyökkää Deppin jälkeen Law, joten nalkissa... Hmh. Tänki kyllä nähnyt mutta...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.13 21:00:05

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22M

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   30.3.13 21:00:32

Mission -> nyt tulee Holiday, Jude Law <3

Päivämäärä:   30.3.13 21:01:46

Niina, kukas sun hepat ruokkii ja laittaa nukkumaan :D

Päivämäärä:   30.3.13 21:02:57

Kävin jo ite laittamassa ne nopeutetulla aikataululla; jäi kyllä Cry Babyn loppu näkemättä, mutta Jude on nyt tärkeempi =D

Päivämäärä:   30.3.13 21:08:57

Mä taas aattelin jos laittaisin tän kohta menee digille ja lähtisin iltalenkille...

Päivämäärä:   30.3.13 21:10:57

No yrityksen tässä vaihessa "tmi:sinkkuristeilyt" alottaisi 4 metrin avoveneellä+15hv perämoottorilla joten aluksi matkustajia (sinkkunaisia) voitais ottaa 1-2 kpl.

Päivämäärä:   30.3.13 21:12:08

Uki, pitää laittaa semmonen pikaristeilysessio jossa kaikki kierrätetään pikkulenkillä vuorotellen :D

Päivämäärä:   30.3.13 21:12:32

Ukilla homma hanskassa;)!!!!!!!
HEH!!!!!

Päivämäärä:   30.3.13 21:18:23

No risteilyn pituus riippuu matkustajien "tasosta" matka saattaa kestää yli vuorokauden päätös on kapteenin:)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.3.13 21:19:41

Ukin perämoottori[/ulr] :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.3.13 21:21:14

jaahas tuli sit typo...

Ukin perämoottori

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 21:29:12

Jaaas, täällä sitä vaan perämoottoreita lyödään käyntiin. :D

Päivämäärä:   30.3.13 21:29:50

:D

Ja Jyssen myötä sinkkula siirtyy sitten k-18 myöhäisillan ohjelmistoon :p

Päivämäärä:   30.3.13 21:32:59

Perstuupparit tulille... Soutaamista ja huopaamista on jo nähty:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 21:48:09

Mitähän täällä on tänään oikein puuhasteltu, kun näin aikaseen menee jo k18 ohjelmistolle. :D

Päivämäärä:   30.3.13 21:50:21

Heh:)!
Yöanti alkakoon.....;)!!!!
Uki tainnu korkata Jyssen kaverina muutakin kuin vissypullon.....;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.3.13 21:58:26

Jaa missä k-18 matskua, mäkin haluun nähä :P

Mies on terve silloin kun leikkii :D Ei passaa vaan kovin kauaa pyöritellä lähtee pian irti :o tai sit ainakin pyörittelee välillä toiseenkin suuntaan...

Päivämäärä:   30.3.13 22:08:09

Hei.. Muutama sauna olut otettu ei muuta. Jotain pitää kehitellä kesäksi:) Peräänanto jo niin iskostunu sanonta ettei sitä enää miellä miksikään k-18 jutuksi:)

Päivämäärä:   30.3.13 22:08:50

Jaha, tää täti menee nukkumaan:)!
Öitä ja munantäytteistä pääsiäisyötä;)!!!

Päivämäärä:   30.3.13 22:09:12

Söin just kauhean määrän jäätelöä leffan seuraksi, ja sisäinen kylmyyshän siitä seurasi. Nyt olis tarvetta lämpimälle kainalolle, mutta kun sellaista ei ole tarjolla, ja koirakin lähti karkuun, niin pitää varmaan vuorautua sohvalle kolmen peiton alle. Tai neljän, jos ei kolme riitä =D Kamala väsykin iski jo tähän aikaan päivästä; saatta olla, että jää treffit Colin Firthin kanssa kuitenkin väliin tältä illalta :/ Tai katotaan nyt, miten tän Juden kanssa menee, ehkä tästä vielä virkistyy :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 22:12:40

Ukihan on ihan tulessa (ja Jysse näköjään kans) :D Meinasin jo hihkua, että jooo, sinkkuristeily, tahtoo tahtoo merelle, missä jolla ja montako mahtuu, mutta jos meinaatte tolla linjalle lähteä niin mä soitan kyllä vesitaksin... :P

Päivämäärä:   30.3.13 22:18:23

Ei ei tää ollu tarkoitus,nyt varataan matkoja kesäksi eikä välitetä Jyssen linkeistä:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 22:21:26

Onko juhannukseksi jo buukkauksia?

Päivämäärä:   30.3.13 22:21:40

Musiikkia poikien sinkkuristeilyn hengessä =D https://www.youtube.com/watch?v=qn3vwi7GjZE

Päivämäärä:   30.3.13 22:25:02

Sattumalt ruoste,jussi olis vielä vapaana:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 22:26:33

Mäkin muuten päätin sitten, että ei tätä pääsiäistä nyt ihan yksin viitti viettää ja käväsin päiväkahveella tänään. Oli pitkästä aikaa tosi mukavaa. Just semmonen sopiva pikku breikki pääkopallekin. :)

Vitsi että osaa väsyttää. Haukotuttaa jo aika makeasti nyt. Jokohan sitä tänään pääsis aikasemmin koisimaan.

Päivämäärä:   30.3.13 22:28:56

Rakit viety ja nyt rupeen paistaa broiskua tortilloja varten, nams :) Niin siis täähän on ihan normaali illallisaika jos aamiainen on syöty neljältä ;)

Kun kellojakin nyt siirretään ja yökukun tänään niin varmaan voi suoraan herätä vasta illaks ja aamulenkille lähteä porukoille syömään aamiaiseks niiden illallista :D

Päivämäärä:   30.3.13 22:34:48

Olen käynyt unimasan kanssa kiihkeää neuvottelua, ja masa vaikuttaisi nihkeän suostuvaiselta klo 23 soppariin. Mutta vielä ei ole nimiä paperissa.

Millaiset työvuorot Missionilla on?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 22:39:02

Ai, Niina on yhtä skeptinen poikien merenkulkutaitojen suhteen kuin minäkin. Reissu voi saada mielenkiintoisen päätöksen :D

Mites Uki vakuutukset, onko se puoli kunnossa ja miten kapu ajatteli viihdyttää vieraitaan?

Nu börjar filmen! Bridget kommer! Nu!!

Päivämäärä:   30.3.13 22:39:45

KURNAU! Hyi, kielletty sana!

8h pitää olla, enimmäkseen liukuva mutta joskus aamuvelvotteita.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 22:41:25

Vitsi täälläkin puhutaan taas ruoasta. Tässä alkaa meinaan itteäkin taas hiukomaan, kun meni tänään vähän noi sapuskat sekaisin. *hörppää lisää vettä* :D

Päivämäärä:   30.3.13 22:46:34

Ai anteeksi, en käytä semmoista sanaa koskaan enää.:)

Kannatan yhä sinkkumiittiä, mutta tukevasti terassille (ei Nummelassa). Ehkä sieltä löytyy lemmenlaivpareja (tai sitten ei).

Päivämäärä:   30.3.13 22:56:45

Unimasa väitti suostuvansa, jos ei nyt sitten huijaa. Öitä!

Päivämäärä:   30.3.13 22:58:43

Joo "vakuutan et hommat hoituu" Kyl mä vähän osaan tos merellä liikkua kun oon aina asunu rannas. Siis ohjelma räätälöidään matkustajan mieltymyksen mukaan. matkaan voi mahduttaa kalastusta,vierailu majakkasaarella, pursiseuran pavilijonkilla, tai Suomen suosituimassa vierasvenesatamassa. Myös "autiosaari" matkailu on mahdollinen. Kaikkiin matkoihin sisältyy haluttaessa täys ylöspitö. Itse kapteeni huolehtii kaikesta kuten ruokailusta,juomista,ohjelmasta. Yöpyminen mahdollista "laivassa" A-luokan hytissä yhdessä kapteenin kanssa (kahden hengen makuupussi). Muut toiveet otetaan mahdollisuuksien mukaan huomioon.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 23:01:43

Kevyen nasaali, kroonisesta väsymyksestä madaltunut ääni terassille. Kaipaankin epätoivoisesti hyviä syitä käyttää uusia kesäkolttujani. Vanhat ja unohdetut, hävyttömän vähälle huomiolle jääneet rätitkin ovat tuuletuksen tarpeessa, joten minun puolestani voidaan kilistää vaikka kerran joka kaupungissa.

Päivämäärä:   30.3.13 23:02:55

Mistä päin sie Uki olitkaan? Tuli vaan mieleen tuosta Suomen suosituimmasta vierasvenesatamasta, kun mun mielestä tämä mun kotikylän paikka voitti jonkun tuollaisen tittelin ihan vast'ikään jossain äänestyksessä..?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 23:05:05

Öitä kurnau, vaarattomia ja rauhallisia unia

Tirsk Uki, esititpä vastustamattoman tarjouksen :)

Päivämäärä:   30.3.13 23:08:04

Öitä kurnau :)

Bridgediä ja ruokaa. Mitä muuta tarvii? :D

Minski, ite alotit ruokatopikin, nyt sitten itkettää :D Ainiin, siihen aikaan päivästä taisit saada vielä syödäkin? :p

Päivämäärä:   30.3.13 23:09:48

Niina : Ugi:stahan mää olen. Pakkahuone valittu kolme kertaa parhaimmaksi vierasvene satamaksi.

Päivämäärä:   30.3.13 23:14:00

Mie katon vielä tään Juden loppuun ja Bridget&Darcy menee muistitikulle talteen myöhempää käyttöä varten. Kamala väsy kyllä on jo. Osaakohan tuo mun puhelin vaihtaa itse itsensä uuteen aikaan? Mun entinen puhelin ainakin vaihtoi aina itse, mutta tästä ei voi vielä tietää, kun ei ole vielä aiemmin eletty yhdessä kellojen siirtämisen aikaan. Mietin vaan, että JOS se vaihtaa itse itsensä, niin sittenhän se herättää mut huomenna jo kuudelta tätä vanhaa aikaa, kun normaalisti sais nukkua seittemään asti, eli niinkun kaheksaan uutta aikaa :/

Päivämäärä:   30.3.13 23:15:33

Uki -> okei, ihan toiselta puolelta maata olet siinä tapauksessa. Mun kotikunnassa on vuoden 2013 vierasvenesatama, piti ihan tarkistaa sen puljun nettisivuilta.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.3.13 23:18:01

Vai ei täällä oikeen arvostettu mun huolella ja hyvällä maulla valittua video pätkää :P Kuitenkin katoitte muitakin sivustolla olleita videoita ;)

Laitetaan hyvitykseksi suklaan ystäville ohje siitä miten suklaalevyn saa riittämään ikuisesti.

Päivämäärä:   30.3.13 23:18:38

Niina: Jep niin mä olen ymmärtäny.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 23:21:48

"Bridgediä ja ruokaa. Mitä muuta tarvii? :D"
No vaikka Darcyn - tai Cleaverin, whatever rocks your boat - piipahtamaan silloin tällöin :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 23:23:15

Mäkin laitoin ton Bridgetin tohon päälle, vaikka siinä ei ookaan ääniä. Näkeepähän nyt sitten edes jotakin tosta. Hyvää yötä kurnaulle. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 23:24:40

Satatuhatta sinkkua hyökkäsi heti Jyssen linkkaamalle sivulle ja tästä syystä se ei tietenkään aukea mulle. Miten, oi miten? Kerro heti, hyvä mies, herran tähden, kerro miten saa suklaalevyn riittämään ikuisesti!!

Näinkö pidetään hullu jännityksessä? :D

Päivämäärä:   30.3.13 23:26:57

Mitähän tuolta pitäs Jysse näkyä tai klikkailla et näkyy mitä tarkotit?

ruoste, tän illan tarjonnasta mieluiten Deppi tai Law ;)

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   30.3.13 23:33:18

kertokaapa mulle, että jos tuon kotiin sinkkumiehen, niin miksi sen eksä tulee linjoja pitkin MUN kimppuun? O_o

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.3.13 23:37:25

No kerspele kyllä toi linkki mulla toimii... Hmm kokeillaas tälleen "wanhanaikaisesti"
http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/1j/0ua/sqnt/267449/1180101309.gif

Päivämäärä:   30.3.13 23:38:08

Ihanaa, vihdoin se elokuva loppu. Nyt nukkumaan, öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 23:40:51

Kyllä toi linkki ainakin mulla toimi ihan hyvin. :) Jos se vaan jumittaakin naisilla, ettei ne saa kiusallaankaan tietää tota salaisuutta. :D

pisteviiva: No mahtaisko olla hieman mustasukkainen exä. Eihän toi nyt mitenkään hirveän tavatonta oo, vaikkei se sille eksälle enää mitään kuulukaan.

Päivämäärä:   30.3.13 23:41:13

Ei mulla aukee ku tommonen sivu missä pitää klikata toi "satunnainen" ja se antaa tosiaan satunnaisen. Toki yks niistä oli aivan loistava, löytäsinköhän sen...

Öitä Niina :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.3.13 23:43:11

No jo nyt on kumma, jos tää ei toimi niin...
http://pandawhale.com/post/18480/how-to-eat-chocolate-indefinitely-gif

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   30.3.13 23:44:09

MR, on varmaankin.. mutta silti täällä ollaan hieman jännän äärellä ja piti oikein miettiä, että kaivelenko jostain jonkun ninjapuvun, että voin lähteä koiran kanssa... :D

no mutta. toivottavasti tuo tulee järkiinsä, jahka humalastaan selviää..

Päivämäärä:   30.3.13 23:47:59

pisteviiva, tosi kiva saada joku mentaalitapaus kimppuunsa :/

Jysse, nyt näkyy! Järkkyä, ja mahdotonta! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 23:48:47

Jysse, nnnoup :(

Pisteviiva: kateus, vanha suola, epäselvät/selvittämättömät kuviot. Valitse vaikka noista.

Nati nati, Niina.

Yritin katsoa hetken Holidayta mutta koska se on kaikessa hempeydessään ja herttaisuudessaan paikoin aika lohduton, vaihdon suosiolla maikkarille. Ei tämäkään kovin riemuisasti alkanut (itku meinaa päästä, kun päähenkilö kohtaa oman onnettomuutensa varhaisen keski-iän - yli 30 - kynnyksellä), mutta epätoivon hetket kestää kun muistaa, että tällä tarinalla on kaikesta kömpelyydestään ja kummallisista käänteistään huolimatta onnellinen loppu. Täydellinen hyvän olon chick flick.

Päivämäärä:   30.3.13 23:51:16

ruoste, mulla tulee holiday nauhalle mut se on niiin sairaan pitkä, ja oon nähny sen joskus ni en tiiä tuleeko katottua.. Päivällä alotettu Arn on vielä kesken ja se on oikeesti hyvä, mut ehkä tää bridgetti-hömppä menee taustametelinä :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 23:51:46

No nyt... missä pause??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 23:52:58

pisteviiva: Paha kyllä sanoa mitään sen paremmin, kun ei ole mitään omakohtaisia kokemuksia tosta. Mut alkoholillakin on varmaan monesti osuutta asiaan ja tietysti jos joku nainen on jätetty, niin se saattaa vielä haikailla miehen perään sen verran, että pitää sitä omanaan. Ota näistä nyt sitten aina selvää, mut etköhän sä pärjää, jos sulla on se mieskin siinä välikätenä. :)

Päivämäärä:   30.3.13 23:56:58

Minski, ihan sama mikä oli selitys niin mentaalikeissi tommonen ;)

Mä oon kyllä ihan selkeesti toi bridgetti, ainaki joskus, brunettena vaan :D Yhtä läskikin nykyään... :/

Lähettäjä: Ikisinkku 
Päivämäärä:   31.3.13 00:01:29

Ihan off topic pakko jakaa teidän kanssa yksi Laura Närhen biisi, osui ja upposi ainakin tähän sinkkuun (en vain tiedä osaanko linkittää, mut kokeillaan ;-):
http://www.youtube.com/watch?v=wT10MJybNJc

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   31.3.13 00:08:08

Jaahas, vaihteeksi keskiyö söi mun viestini. No en kyllä jaksa enää kirjottaa uudestaan, vaan painun maate. Hyvää yötä nyt kumminkin kaikille vielä. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 00:08:24

Minäkin olen nähnyt Holidayn jo parikin kertaa, mutta se taitaa olla niitä leffoja, jotka voin katsoa uudestaan ja uudestaan heti edellisestä kerrasta toivuttuani (patsi jos olen nähnyt jonkun toisenkin Cameron Diaz-pätkän, sitten on jo blondikiintiö täynnä vähäksi aikaa).

Molemmat naiset asuvat idyllisessä ympäristössä, mutta niin erilaisissa, ettei niiden kesken voisi mitenkään valita, ja kaipaavat silti muutosta. Se muistuttaa minua siitä, että maailma on täynnä vaihtoehtoja, mutta omaa ympäristöään pitäisi osata tarkastella uusin silmin, objektiivisesti, ennen radikaalin päätöksen tekemistä. Uudet kuviot eivät välttämättä johda nykytilanteesta parempaan. Kai tuota voisi vähemmällä ajatuksellakin seurata, mutta tässä tilanteessa huomio tarttui siihen. Kaunis elokuva, kannustava, mutta myös ahdistava. Perrkele, nuo naiset saivat irtiottonsa.

Missi, eihän B ole edes läski! Rintava joo, ja pyöreäposkinen, mutta kyllä mulla taitaa olla muhkeammat reidet vaikka olen pidempää mallia. Ihan soppeli kroppa sillä on, sopivasti pehmeyttä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 00:10:46

Hyvää yötä Minski!

Syvä huokaus ja toinen päälle. Suklaan ja punaviinin puutteessa täytyy tyytyä sitruunakakkuun ja valkkarinjämiin. Kakkukaan ei oikeastaan edes maistu, missä pirussa mättää??

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   31.3.13 00:11:19

äää.. munkin viesti hukkui.. -.-

mutta siis toivotaan parasta. mä lähden nyt jännäilemään tonne peiton alle.
yöt kaikille! (:

Päivämäärä:   31.3.13 00:13:01

Ruoste, ei ookaan, mä oon kyllä läskimpi ite. Itehän se vaan ruoskii itteään tossa niistä kiloista niin henkisellä tasolla oon yhtä "läski" ;)

Minskille öitä :)

Päivämäärä:   31.3.13 00:24:21

Vai onnellisesti... Kyllä mua lähinnä itkettäis jos vaihtoehdot ois joku täysblondi miessuttura tai tylsä ja seipäänniellyt tosikko tärkeilijä joka ei ees takkia älyy pakkasessa laittaa melkein alastoman tytön päälle... :p

Onnellisesti toi ois loppunu ku se ois löytäny jonkun itelleen sopivan :)

Päivämäärä:   31.3.13 00:26:01

ni ja pisteviivalle kans öitä, ja kaikille jotka on tipahdelleet nukkumaan jo :)

Mun pitää varmaan valvoa kellojen siirtoon asti koska olis aamulla nauhotuksia boksilla ja nehän sekoo sitte siirrossa... Viimeks ainaki sekos.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 00:38:11

Älyshän se! Kyllä mä osaisin arvostaa tollasta jäyhän veemäistä tyyppiä, älykästä ja ylimielistä mutta silti oikealla hetkellä herkkää ja ymmärtäväistä. Pikkasen nörtti ja vähän mulkero, piikikäs ja pirun ärsyttävä, just ihana :) Sen sijaan Daniel Cleaverin kaltaisiin naistennaurattajiin en koskisi pitkällä tikullakaan.

Päivämäärä:   31.3.13 00:44:14

Joo ei kyl yök tommosta naistennaurattajaa, hyyyyyi.... Mut ei toi Darcykaan ois mun juttu, kyllä tarttis ite ilosemman ja huumorintajusemman, toi ei tainnut hymyillä kertaakaan tossa :D

Käänsin neloselle, tää on nähty, aika hyvä mut raaka. Jospa kattos sitä toista hömppää sit vähä aikaa boksilta :)

Voi rypeä itsesäälissä ja riutua onnettomassa rakkaudessa eläytyneenä... Mut siinki tais olla kyl onnellinen loppu.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 00:58:57

Hei, miehenalku nelosella on toitoitoi Ruiskukka. Pitkät kihlajaiset, nyyh ja kyynel. Päivän hömppäkiintiö täynnä. Saving Grace.

http://www.youtube.com/watch?v=Vxu21fYnKMw

Päivämäärä:   31.3.13 01:01:04

Pitkät kihlajaiset meni myös edellisen boksin mukana... ja kaikkea muutakin kivaa :/

Vieläköhän viittis alkaa värjäämään tukkaa ;)

Päivämäärä:   31.3.13 01:04:50

Menkääs ny petiin. Aamulla kello on vaik mitä kun herätään..

Päivämäärä:   31.3.13 01:07:47

Uki ei varmaan mennä :D

ruoste, subil ois http://tinyurl.com/c6edhh8
Ei vaan pysty kattoo kun en oo seurannu ja tarkotus ois joskus ottaa projektiks...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:08:11

Uki, pakota :P

"Aamulla"? Tosikyöpelit nukkuvat iltapäivään. Ainakin jos joku joku ryökäle ryövää aamuyöstä kokonaisen tunnin.

Päivämäärä:   31.3.13 01:09:56

Mä nukun iltaan... Tai sit laitan kellon soimaan ja nukun lyhyemmän yön ja herään puolilta päivin, jos seuraavana yönä menis jo puolilta öin :p Niin varmaan ;)

Päivämäärä:   31.3.13 01:11:22

Kyl koht tartee panna maate ku aamul pitää mennä metsään..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:11:40

Mission. En kykene katsomaan kun prätkähiirten seassa heiluu Peggy Bundy. :P

Päivämäärä:   31.3.13 01:15:45

Hah! Peggy Bundysta tuli mieleen mun idolit top 3. Al Bundy, Homer Simpson, ja Wagner:)

Päivämäärä:   31.3.13 01:17:14

Joo se on kyl paha :D Mut siel on kaikkii muitakin, villipohjolan adam, sit toi pimeyden sydämen alkuperänen muija, Henry Rollins, jonka oon nähny livenäkin... http://www.youtube.com/watch?v=fxrd_jZJxkg

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:17:16

Uki, ajattelen sinua lämmöllä kun käännä kylkeä aamulla. :D Jonkun on sekin homma tehtävä, eivät ne puut itsekseen alas tule. Tai siis tulevathan ne, mutta silloin ei naurata.

Päivämäärä:   31.3.13 01:20:46

Ruoste:Niinpä ja mä muistelen sua LÄMMÖLLÄ kun istun saunassa joka on lämmitetty Tänään kaadetuilla puilla:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:22:03

On siinä miehellä esikuvat :P Jotain ovat nekin äijät tehneet oikein, kun kaikilla vaimot ovat pysyneet kuvioissa. Sitkeitä mimmejä, täytyy myöntää.

Päivämäärä:   31.3.13 01:23:48

ruoste: Aivan mä olin ehkä liian kiltti:(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:26:24

Malttamaton. Eikös se puu ansaitsisi levähtää liiterissä hetken? Toisaalta, tuntuuhan se löyly hyvältä vaikka pajunvitsoilla lämmittäisi, kun omin käsin katkottu ja kasattu risu loimuaa kiukaan alla. Minä luotan talvella sähkösaunaan, oman käden jälki näkyy nopeammin. Naps! :D

Päivämäärä:   31.3.13 01:29:09

Hah! Kuka on malttamaton? Ens talvena saunotaan "näillä puilla" Ja ehkä muistan sinutkin viel ens talvena:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:30:00

Elä elä hyvä mies ota pahoja miehiä esikuvaksesi. Parempi karannut kuin katkera. Kiltti on hyvä. Kiltille miehelle täytyy löytyä se kiltti nainen :) Mutta ei liian kiltti! Pitää se sika kurissa pitää.. :P

Päivämäärä:   31.3.13 01:31:42

Miten niin pahoja miehiä??? Kaikkihan nuo loppupeleissä rakastaa naistaan.

Päivämäärä:   31.3.13 01:33:27

Leikkasin jo, harkitsen kessun verran lyönkö purkin vielä tänään päähän. Kampauksela menossa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:43:04

Ajattelinkin jo, että suoraan metsästäkö se Uki meinaa ne tulisijaan raahata... Ensi talvena on toivottavasti muutakin kivaa ajateltavaa. En tosin pistäisi pahakseni jos minuakin joku lämmöllä ajattelisi, mutta eiköhän pitkän ja hikisen päivän päätteeksi löylyssä istuessa ole muuta mielessä, kuin sinkkulan hassut nunnat. Kuten pukkarin puolella odottava kylmä olut, keittiön pöydällä lojuvat mikrottamista vaille valmiit pizzanjämät ja vielä kuluttamatta oleva pitkän viikonlopun jälkimmäinen puolikas.

Ei se rakkaus riitä. Itsehän melkein väitit, etteivät kilttejä ainakaan ole kun naiset rinnallaan pysyvät. Aika tuhmia ovat, minen tommosta homersimpsonia, röhtäilevää sohvaperunaa, kattelisi. Jos laiskan haisulin haluaisin, ottaisin ison kuolaavan koiran.

Mission, aamulla (siis iltapäivällä) näet paremmin. Mañana.

Päivämäärä:   31.3.13 01:54:00

Jees! Oikeassahan olet ruoste muuten mut mä en mikrottele ruokiani:) Ny sitten petiin... Morjens.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 01:59:43

Ei löydy mikroa munkaan keittiöstäni. Eipä siellä kovin ahkerasti kokkailla muutenkaan :P Öitä Uki :)

Päivämäärä:   31.3.13 02:03:02

Öitä Uki :)

Myöhästä, stage one completed ja väri on päässä. Ja korvissa, niskassa, käsivarsissa jne ;) Pienempi rakki kattoo mua just sen näkösenää että et oo tosissas, ei päästä ikinä nukkumaan :D Se on hauska, etenkin pentuna se meni aika aikasin illasta sänkyyn ja alko sieltä vinkumaan ja komentamaan nukkumaan jossain kohtaa :D Nyt se on jo alistunut kohtaloonsa yökypelin kotona...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.3.13 02:27:32

Voi pientä, pennun katse toimii, mutta vain aikansa... Meillä isomölli (koira) ja pikkumölli (se toinen elukka) käyttivät "mä meen nyt sun sänkyyn, ja nukun sit tällä puolella *rojahtaa pitkin pituuttaan keskelle sänkyä*. Millä puolella sä ajattelit koisia? Tuu nyt tai saat nukkua jommassakummassa päädyssä, mä alan nimittäin kuorsata viiden sekunnin kuluttua ja sen jälkeen mua ei siirrä erkkikään. Yy, kaa, koo..."-taktiikkaa. Toimi yleensä, koijja ainakin oli sellainen hurmuri ja päivänsäde ettei sen katsetta voinut vastustaa. Kun turre meni tutimaan oli muidenkin aika päättää päivänsä, niin sanotusti.

Tuleeko susta taas tummanrusakko vai vaaleneeko letti?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.