Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 242

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 22:08:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1008468&t=1008468
Edellinen täyttyi vaivihkaa ja huomaamatta. Ovelaa sinkut, ovelaa.

Re: Sinkkujen topic 242

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 22:11:10

Punatukka oli paikalla.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.3.13 22:14:17

Öitä sinkkukinkut, raahautuis jo maate.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.3.13 22:17:17

Arvatenkin kerätäksesi voimia ja rohkeutta huomista varten. Viisas päätös. Rauhallisia unia Kessulle:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   29.3.13 22:24:47

Mie rupesin tässä illan kunniaksi lakkaamaan kynsiä. Tulee kyllä hienot, bling, bling; pätii näillä aamulla lähteä tallihommiin ;)

Minkä ihmeen takia muuten kaikki hyvät ohjelmat ja elokuvat tulee aina päällekkäin!?! Tänään ei tule enää mitään katsottavaa, ja huomisen ohjelmiston mukaan kaikki hyvät menee päällekkäin: Amazing Race, Holiday ja Bridget Jones :/ Onneks on tallentavat digiboksit ja ip-tv:t ynnä muut, mutta olishan se kivempaa kattoa kaikki suoraan sillon kun ne tulee.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   29.3.13 22:25:47

Öitä Kessulle ja pisteelle (joka meni vissii jo kans?) :)

Sain hepulin ja siivosin keittiön. Jos huomen siivois loput niin viel jäis kaks pääsiäispäivää nautittavaks puhtaasta kämpästä, se ois jo jotain :D

Jospa alkais iltalenkille valumaan kohta jotta vois sitten taas syödä jotain ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.3.13 22:26:41

juu..kyl ei juur tuu taas kunnon ohjelmaa piru vie..tylsääkin kamu just lähti....noo jos telkkua kuitenkin selailis sitä sun tätä..

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   29.3.13 22:31:19

iltoja, Nonii nyt olis puukasatärskyt ohi, olikohan nää sellaset triplatreffit kun paikalla oli kuusi, koivu ja mänty :) vähän ne meinas olla sellasia pölkkyjä ensalkuun... :D
On kyllä hyötyliikuntaa parhaasta päästä, hörhönallukankin äärimmäisen voimakkaassa vartalossa tuntuu että nyt on oikeesti jotain tullu tehtyä, voi olla että uni maittaa tänä yönä...

Täälläkin jotain säpinää näköjään ja herkkujakin on vissiin löytyny, ruoste vissiin söi pääsiäspyhäherkut jo eilen, malttamaton...

Päivämäärä:   29.3.13 22:33:37

Mua harmittaa se eilinen Criminal Minds, selain ei näytä sitä ruutupistefiltä vaikka muut ohjelmat näyttääkin, joku muu vinkunut siellä samaa... Ja siellä paikassa jossa arkisin käydään ja jonka nimeä ei tule mainitseman muutamaan päivään, on sama mozilla, et en voi sielläkään salaa sitä kattoo ens viikolla. Täytyy varmaan soittaa it-gurulleni et paapas ladaten toi jakso mulle... :p

On se nyt kumma jos toikin digiboksi alottaa sen temppuilun, jos voitan lotossa ni ostan viis boksia, kaikki palvelut mitä saa, tilaan jenkeistä teevonkin, ostan jonkun satelliitin itelleni jotta saan sen kautta kaikki suoraan kotiin, ja jonkun armeijan tallennusjärjestelmän vielä päälle ni johan on kumma jos ei näy ;) Sitte joku vielä puhkoo multa silmät etten sittenkään nää sarjojani ni sit vasta luovutan :D

Lähettäjä: severi 
Päivämäärä:   29.3.13 22:35:49

muy bien sevuri täs ja tipua tiirataan ,,vaan lieneekö väärä maanosa,?

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   29.3.13 22:55:02

Terveppä taas. Onko tänne uusia jäseniä ilmaantunu?

Päivämäärä:   29.3.13 23:01:22

olikohan tää ny oikea linja vapaata tussua etsiskelen ,,jo tuolta vuodelta 1894 mut eihän täs nyt hätää eikä mitää .

Päivämäärä:   29.3.13 23:18:11

olikohan tää nyt sinkkujen ropiikki vai kinkkujen fopiikki.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.3.13 23:26:26

Mission se jaksaa yölenkkeilyä. Oma iltalenkki päättyi niin, että ratikka sai tuoda kotiin. Oli nälkä ja väsy ja kylmä, kaikkea sitä jo lähtiessä. Osin oma syy, kun en laittanut kaikkein paksuinta ja kauheimman näköistä toppatakkia. No jos olisin laittanut sen, sitten joku tuttu olisi tullut vastaan.

Onpas värikästä miestarjontaa tänään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 23:28:04

Heh, onpas täällä juttuja. Mä oon jo sängyssä ja yritän nukkua, mutta kun ei vaan yllättäen väsytä vielä. Mahtaiskohan johtua siitä, että eilen taas vähän venähti nukkumaan meno. :p

Mut iltaa vaan kaikille ja tervetuloa uusille naamoille. o/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 23:35:19

kurnau: Joo missioni on kyllä aikamoinen yöeläin, kun se aina jaksaa tälleekin lenkkeillä. Mäkin tulin tänne värittämään vähän sinkkulaa. =)

Päivämäärä:   29.3.13 23:40:24

Kiva minski, että värität.

Juon pari kuppia teetä ja se on sitten sänky. Toivottavsti Freddy Grueger ei ole tuuraamassa unimasaa, kuten eilen kävi.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.3.13 23:42:37

voi kun maha meni kipeeks ois aikasemmin pitäny syyä ruokaa ja sit vasta namuja ja suolatikkuja.........

Päivämäärä:   29.3.13 23:43:24

Jaaha, menihän siinä taas reilu tunti ihan keposeen :) Neljän vapaa, nythän on mulla alkuilta, alle 8-vuotiaat menee nukkumaan ennen yökolmea koska isi käskee :p

Ja Minskillä taitaa vieläkin olla vähän suuruudenhullu yritys näin aikasin nukkua, mutta sillä on raukalla vaan niin nälkä ettei halua enää valvoa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 23:45:06

No aika hiljasta täällä tuntuis taas olevan, mut yritetään nyt vähän värittää jotain. :p Alkaa jo vähän hiukomaan kyllä, mut ei tässä nyt enää mitään syödä.

Ootkos sä vai oikein kunnon painajaisia nähny? Mä en oo nähny taas aikoihin mitään unia. Kumma juttu miten ne tollee aina katoo.

Päivämäärä:   29.3.13 23:47:37

juu sevuri ei tiiä kuka on mies tahi nainen mut kerronpa tässä hjyvän tarinan ,,tämä tapahtu tuossa 1950 luvulla ..eräänä päivänä taloon tuli eräs mies joka pyysi yösijaa pientä työtä vasten nooh miestä pyydettiin jäämään parik päiväks ,.no ei aikaakaan ku äijä makasi emännän kans ja seuraavana yönä lakos tytär ...eikä tämäkään riittänyt ,,siinä meni yhtenä yönä isäntä ja rengit..jotta oli mahoton panomies.

Päivämäärä:   29.3.13 23:49:45

Joo selostin niitä taaempana. Nyt koitan olla miettimättä sitä lajia yhtään.

Onko @:n maha kovinkin kipeä?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.3.13 23:50:40

Sen verran et ei tiiä mitä tekis...tuskaa olla paikallaan...mut jospa se menis ohitte.........

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.3.13 23:50:53

Mission: Heh, no pitäähän sitä ny yrittää ainakin. :p Ja ei mulla nyt mitenkään kova nälkä oo. Vähän vaan, mut ei tää paha oo ja hei, taas on paino pudonnut eli kyllä tää toimii. :) Huomenaamulla saattaa maha murista sitten vähän enemmän, kun alkaa olla 18h edellisestä ateriasta. :D

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   29.3.13 23:53:25

unista puheen ollen...heräsin just pikku väliunilta ja kyllä näin kummia unia :) kaks miestä musta "taisteli" ja lopuksi olin mutaojassa enkä päässyt sieltä ylös eikä kumpikaan urpo tullut auttamaan. vaikka toisaalta hyvä että en päässy koska tunsin olevani sen verran kännissä ettei olis ollut kovin hyvä idea ajaa moottoripyörällä kotiin.....

Päivämäärä:   29.3.13 23:54:06

Paranemisia @:lle ja vähäistä, huomaamatonta nälkää minskille.

Täällä "nukkumisen suuruudenhullu yritys" voi vaikka onnistua, joten öitä.

Päivämäärä:   29.3.13 23:54:54

@, sun pitää nyt kääntää lääkekaappi nurin ja ottaa vähä kaikkee... buranaa?

Minski, onks sul nälkä? Voi pientä. Aattelin just alkaa väsäämään salaattia, tossa on katkaravun jättipyrstöt sulanu lenkin ajan, nammmm... :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.3.13 23:59:19

Pitänee jotain ettii....heti kun liikkuu niin viel enemmän alkaa koskee..sama tunne kun umpisuoli silloin meinas puheta...........

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 00:02:13

kurnau: Kiitos ja kauniita unia. o/

Mission: Haha, et kai sä meinaa saada muakin syömään, kun tollee manaat. :D Tää on oikeastaan helpompaa näin koska tietää, että koko homman idea katoaa jos menee syömään vähänkin jotain. Mut syö sä vaan, niin mä sulattelen kesää mennessä näitä ylimääräisiä pois. =)

Päivämäärä:   30.3.13 00:03:44

@, mulla on kans ollut joskus tommosia ihme kramppimaisia tai sit pistäviä kipuja, ja kerran oli kaikki umpparin oireet iltamyöhällä kun googlasin ja aattelin vaan et oo luulotautinen, vedin buranaa ja se autto vähäsen, mut maha oli oudosti kyllä kipee kolme päivää ja lieveni pikkuhiljaa. Myöhemmin juttelin yhen sairaanhoitajan kanssa joka sano et todennäkösesti olis ollutkin umppari, lievä tulehdus joka on parantunut itekseen, että kaikki niistä ei aina mee siihen kuntoon että kuolee ilman leikkausta. Huh...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.3.13 00:05:24

Juu...mult umppari tosin leikattu...

Päivämäärä:   30.3.13 00:08:45

yöt kurnaulle :)

Minski, en mä yritä saada sua syömään, kuhan kiusin vähä ku oot noin ärsyttävän selkärankainen ;)

Mut täs ois siihen juhannukseen viel kolme kuukautta, kyllä mul on suuri usko et pääsen noista pahimmista ylimääräsistä siihen mennessä. Katellaan pääsiäisen jälkeen sit asiaa...

Pitäsköhän mennä huomen hakee gigantista uus vaaka, parilkympil sais tavallisen, mut viidelkympil sais semmosen joka mittaa myös kehonkoostumusta, en kyllä tiedä oikein onko ne ihan täyttä huuhaata semmoset...

Päivämäärä:   30.3.13 00:11:48

@, voihan se olla muukin suolistotulehdus. Tai sit söit vaa liikaa herkkuja ;) Burana auttaa kyl yleensä mahaankin aika hyvin, paitsi sit sillon jos on kyse hapoista että vetäisin kyllä päälle närästyslääkkeet...

Mitäs ne jenkeissä aina vetää mahaongelmiin niitä purnukoita joissa on jotain rakeita ja niitä mis jotain maitomaista lääkettä, pitäs semmosii olla.

Ei tullu se mulle luvattu lumisade sit pääsiäiseks, höh.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 00:18:33

Mission: Hehe, no täytyyhän se yrittää olla. Ei tästä muuten tuu mitään. :p Mun pitäis itseasiassa pitää cheattipäivä varmaan jossain välissä ja mättää vähän kunnolla kaikkea hyvää. Mut saa nyt nähdä koska ja millainen. En mun oikeastaan tee edes mieli. :) Mut kyllä tää uus rytmi vaatii totuttelua.

Ehtii tässä vielä sulatella hyvin. Varsinkin jos alkaa pääsiäisen jälkeen ja pysyy ruodussa. Mulla on muuten sellanen kehonkoostumus vaaka. Kyllähän se painon mukana muuttuu, mutta en kyllä tiedä miten luotettavia ne lukemat sitten on.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.3.13 00:23:59

JEP..sänkyy mentävä jospa se menis ohi öitä kaikille

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 00:28:34

@:lle pikaista helpotusta ja levollista yötä.

Mulle tulee aina masu törkeän kipeäksi jos paastoan pitkään ja syön tyhjään vatsaan jotain epäterveellisestä ja huonosti sulavaa. Levolla sikiöasennossa se menee ohi, muuta ei oikein siinä tilanteessa voi tehdäkään, kun hengittäminen ja käveleminenkin sattuu niin, että itku tulee.

http://www.youtube.com/watch?v=TGv0t-141e0 Voi jestas, että tuo pätkä oli tälläkin kertaa hempeä ja ihastuttava. Ei vastalauseita, pliis ;) Huomenna Bridget Jones, jei!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 00:35:19

ruoste: Varmaan jos jotain makeaa söis niin sitten. Mut roskaruokaa vois kyllä ihan hyvin syödä. Sitä mä vähän mietinkin, et jos jotain semmosta, kun ne on enemmän mun juttu kuin noi makeat herkut. Mulla olis kyllä vielä niitä vohveleitakin pakkasessa.

Jaa se tulee taas. Mä en oo koskaan kattonu sitä kokonaan. En kyllä kato varmaan huomennakaan. Vähän tyttöjen leffa. :P

Päivämäärä:   30.3.13 00:48:13

Ainii toi oli toi leffa... Joo oon kyl nähny, ihan hyvä, en muistanutkaan et se oli toi, ois voinu melkein uudestaanki kattoo. Bridget, sen oon nähny kerran kokonaan ja niin mont kertaa pätkiä et en tiiä viittinkö... Montako niit on? Tokasta oon nähny vaan osan mut jos niit on enemmän ni en oo sit muita nähny.

Piti kattoo unelmien poikamies ruudusta kun unohdin senki tänään. Ja sekin on sillä vtun flowplayerillä, ei näy! Prkele, alkaa mennä hermo!

Joo ehtii tos hyvin laihtuu ennen jussia ku ei vissiin tarvii mitään sarjoja seurata.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 00:53:30

Jaahas, se taitaa olla kuutin aika mönkiä pesäänsä tutimaan. Hyvää yötä ja munaisia unia kaikille. No tytöille ainaki. :D

Päivämäärä:   30.3.13 01:02:22

Öitä Minski :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 01:03:28

Bridgetejä on kaksi, kolmas tietääkseni tekeillä. Kiesus. Kaksi ekaa olivat ainakin hyviä.

Mä olen jollain ihmekonstilla onnistunut vieroittautumaan kaikista telkkarisarjoista. Mitään ei ole enää pakko katsoa, onneksi. En ymmärrä itsekään miten tässä näin kävi. Iltaisin tulee töllön tuijottamisen sijaan kuunneltua musiikkia ja jauhettua niitä näitä internetin ihmeellisessä maailmassa. Housen katson jos olen kotona ja tajuan sen tulevan, mutta siihenkään en enää jaksa keskittyä.

Hyviä öitä Minski :) Pikku sika raahautuu kohta myös sikolättiinsä röhkimään.

Päivämäärä:   30.3.13 01:13:47

Kaikkiko ne karkaa :D No, mä kattelen telkkaria sitte, öitä pikkupossullekin :)

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   30.3.13 02:27:57

onkohan mitään sanoa mitään tähän väliin... hyvää huomenta ja pääsiäistä, tai jotain.. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.3.13 05:51:29

Huomenta, Nummi-Pusula -9 puolipilvistä.:) Tuleekin kiirus päivä, pitää Heinolaan lähteä köröttelemään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.3.13 08:18:12

Sinkut HERÄTYS, aamutoimet vapaat, mutta pakolliset.:D Pitää tien päälle lähteä, jos samalla kävis katsomassa pikku karvapalloa.:)
http://www.youtube.com/watch?v=OSwlozB-zyE

Päivämäärä:   30.3.13 09:53:02

Voi ei, tänäänhän menee vielä lisää ohjelmia telkkarissa päällekkäin :o Just huomasin, että myös Cry Baby tulee tänään. Ja tietenkin yhtä aikaa American Idolin ja nolojen vartaloiden kanssa :o Ja sitten myöhemmin menee päällekkäin Amazing Race, Holiday ja Bridget Jones >:/ Ei, en minä ole tv:n orja, enenenenen...

Täällä olis tarjolla nyt yks seurankipeä nuori setteriherra. Se tuli herättämään mut taas puoli seitsemältä, ja nyt se kerjää mua leikkimään kanssaan. Käytiin jo aamulenkillä kylällä, ja sai kaupan pihalla tervehtiä ihmisiä, mutta eihän se riittänyt. Kotimatkalla olis pitäny pysähtyä leikkimään kepillä, omalla pihalla olis pitäny jäädä sen kanssa syömään luuta ulos, nyt sisällä se myllää tyynyjä ja peittoja, kantelee lelujaan ja pallojaan. Ja kun mie en nyt innostunu leikkimään sen kanssa, niin nyt se tuijottaa mua sellaisella "senkin petturi" -ilmeellä :/

Tänään pitäs ehdottomasti harrastaa taas extreme-urheilua tuon nuoremman tamman kanssa, kun en eilen saanut aikaiseksi lähteä ratsastamaan. Tänään oli kyllä aamulla paljon energisempi olo kuin eilen kertaakaan koko päivänä eilen; varmaan se oli se jäätelö =D Täytyykin ehkä jatkaa tänään, jos sitten riittäs energiaa huomisellekin ;) Niin ja huomenta aamuvirkuille!

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   30.3.13 09:58:54

Tuuliharjaan sitten kahveelle, mää tarjoon.:D Niina on kyl aina niin iloinen ja vapautunut heppaleidi.:)))

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.3.13 10:05:22

Huomenta!

Päivämäärä:   30.3.13 10:07:25

Iloinen ja vapautunut!?! Salli mun nauraa =D =D =D Eipä olis nuo termit tulleet ihan ensimmäisenä mulle mieleen :p

Päivämäärä:   30.3.13 10:09:59

No ainakin olemukseltasi olet.:) Pitää jatkaa matkaa.:)

Päivämäärä:   30.3.13 10:54:25

Heinola hei hei.:) sinkkukinkut vois ottaa mallia näistä leideistä.:)http://www.youtube.com/watch?v=7NYB4hIK8dw Ja yllätys mulla on yksiö Heinolassa, tulee sekin sitten toteen kerrottua.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 11:02:25

"Pääni haluaisi mutta lihani ei ei tottele"-fiilis. Valun kohta velttona lattialle. Pitäisi kuulemma tänään pääsiäiskakku leipoa. Kai se on tarpeeksi hyvä syy nousta ylös ja aloittaa päivän hommat, joita onneksi on kovin vähän. Salakavalasti kalenteriin ilmestyi ylimääräinen iltatallivuoro, joten tänäänkään ei tarvitse miettiä ihmisten ilmoille lähtemistä. Onneksi, onhan eläminen nyt ihan pirun mälsää jos tunkiolla mönkimiseen verrataan.

Hyvää huomenta, kahvia ja iloista mieltä kaikille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.3.13 13:06:51

Hah, ei oo vieläkään yhtään nälkä. Alkaa näköjään kroppakin jo tajuamaan, ettei ruokaa tulekaan enää aamulla. :D Mut ei muuta kuin suihkuun, syömään ja pihalle. Aurinkoista lauantaita sinkkulaan. o/

Päivämäärä:   30.3.13 13:42:03

Kessu, eikös se oo joo sun mutta tyttös asuu siinä? Semmosia oot mun mielestä rupatellut joskus.

Niina, ihanaa että joku muukin on telkkarin orja :D Pitäs olla semmonen digiboksi vissiin joka tallentais rajattomasti yhtäaikaa ;)

Hyvää lauantaita vaan kaikille, mut herätettiin varovasti tiedustelemalla ja kun en murissut takas vaan reagoin ilosena niin sain palkkioks aamupesun sänkyyn kera hillittömän hepulin :D On noi hauskoja, ei niiden kanssa vaan voi olla pahalla tuulella :) Nyt siis lenkille.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 14:15:51

Kovin kaltaistani suunnitella pääsiäiskakun leipomista mutta olla varmistamatta, että kaapista löytyy siihen tarvittavat ainekset. Oh well, toivotaan, että herkkusuut eivät ole tyhjentäneet lähismarkettia kookoshiutaleista ja tomusokerista :)

Mihin puolet tästä päivästä jo hurahti??

Päivämäärä:   30.3.13 15:08:49

Missi likka asuu Lohjalla.:) Hitto mää vasta yöllä himassa ja pitäs Pistekkin hakea, ei tää nyt oikeen onnistu.

Päivämäärä:   30.3.13 15:12:06

Ai Lohjalla... Mitä, meinasit oharit tehdä? No eihän se Kessu oo uutta :D

Ruoste, mitenniin, nythän on aamu? Tai siis mä ainakin just tulin aamulenkiltä ja laitan aamiaista, aamuhan se sillon on oltava :D

Päivämäärä:   30.3.13 15:19:07

Höh, varmasti menen Pistettä tapaamaan, ei se nyt päivästä ole kiinni kai.

Päivämäärä:   30.3.13 16:28:26

Helou! Heppa ratsastettu, koira lenkitetty toiseen kertaan, tarhoja siivottu, sapuskaa tehty, tukka pesty. Kohta täytyy varmaan alkaa jo valmistautumaan illan sarjadeittailuun. Ensin vuorossa Johnny Depp, sitten Jude Law ja illan päätteeksi vielä Colin Firth =D

Päivän horo: "Anna asioiden kulkea omia polkujaan, keskity sinä vain olennaiseen. Nauti pääsiäiseen liittyvistä traditioista, mutta suklaamunien nieleminen solkenaan ei ole viisasta."

^ tähän täytyy kyllä sanoa, että mulla ei vieläkään ole täällä yhtä ainutta suklaamunaa, eikä ole tietoakaan mistään muistakaan pääsiäisherkuista tai -traditioista. Pitää varmaan yrittää syödä pashan sijaan vaikka sitä suklaanougat-jätskiä. Vai onko se vähän liian rahvaanomaista tuommosille treffeille noinkin nimekkäiden deittien kanssa...? :p

Päivämäärä:   30.3.13 16:43:43

KESSU! Vaikka tapaaminen venyisi yöhön, ja Nummela sightseeing jäisi ohjelmasta pois, ET TEE OHAREITA.

Päivämäärä:   30.3.13 16:45:43

Niina, miltäs kanavilta tommonen putki on luvassa? Aika pahan pistit, mulla olis illalla salivuoro... Ja sitä ennen siivous ja kampaamokäynti itäsiivessä ja vaikka mitä... Koirat ja mä ollaan kaikki ihan lötkistälöö sohvalla, ei jaksais mitään :D

Katon Arn-Pohjoinen valtakunta, ja itkuhan tässäkin pääsi.. Hevosen takia :( Mikä siinä oikein on että aina tarvii vapaapäivinä itkeä kaikenmaailman elukoiden kohtaloa ruudun takaa :p

Päivämäärä:   30.3.13 16:52:16

Mission -> ensin tulee tv5:llä se Cry Baby klo 19.15, sitten samalla kanavalla klo 21.00 Holiday ja olikohan se kolmosella sitten se Bridget Jones...? Ja jossain välissä pitäs ehtiä hepatkin hoitaa :/ Nyt olis käyttöä omalle tallipojalle ;)

Päivämäärä:   30.3.13 16:52:49

Kurnau, ai et menen keskellä yötä kolkuttelemaan Pisteen ovelle? Joku roti sentään asioissa pitää olla, olen Pisteseen hieman ihastunut, pitää tunnustaa.:) Mut en minäkään aina jokapaikkaan kerkeä.

Päivämäärä:   30.3.13 16:55:56

KESSU -> Jos ei pysty eikä kykene, niin sitten EI PIDÄ LUVATA!!!!! >:/ Ketuttaa jo pisteen puoleta, jos taas teet sille oharit! Ei noin kohdella naista, etenkin jos olet siihen vielä ihastunutkin!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 16:55:58

Mission, vitoselta tulee noi Cry Baby ja Holiday, sitten myöhäisillassa se Birdgetti. Ihan liikaa miesnamia, en ala, lähden tallille karkuun!

Kunhan olen ensin mättänyt naamani täyteen pääsiäiskakkua. HUahuahua! Mullahan ei tunnetusti kestä kärsivällisyys hyydytettävien eikä jäädytettävien paakelsien tekemiseen. Ei pysy, pakkosaadaheti. Nyt ei meinaa edes hermorakenne riittää jäähdymisen odotteluun, jotta sais kuorrutuksen lätkittyä kaakun pintaan. Tekisi niin mieli kaivaa keskeltä kauhallinen tuota höyryävää sitruunaunelmaa. Millähän sen reiän peittäis? :P

Päivämäärä:   30.3.13 17:01:12

Niina, mula menikin sen risan digiboksin myötä sinne tallennettu Cry Baby, oon kyllä aikaa sitten nähnyt sen mut pitäsköhän toi nyt sit ainakin... Jude Lawkin sitten vielä, voi hitsit. Eihän sulla vois mitään komeeta tallipoikaa olla, kattelisit sitten sitä vaan ja jäis hollywoodin komistukset kattomatta :D

Sanoinkos mä muuten eilen jotain noista Kessun kootuista selityksistä jotka alkaa jo päivällä... ;)

Ihan vaan vinkkinä Kessu, teepä toiset oharit tänään niin se kyllä on päivästä kiinni, piste ei sulle enää mahista anna joten kannattaa nyt miettiä haluatko todella heittää hyvästit sitten. Mä en ainakaan kattelis enää tokan kerran jälkeen yhtään lupausta enää, ja piste on paljon kipakampi kuin minä joten vähän epäilen että vastaako sulle enää ikinä puhelimeen sitte. Luuletko sä todella että se syö sut? Vähä nyt hei sitä rohkeutta aikuinen mies...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.3.13 17:02:00

Oijoi, oi voi voi... piste toivottavasti Kessun metkut jo tuntien ei laskenut sen varaan, että jätkä on tosissaan. Koijari mikä koijari. Taisit tahallasi hankkia tekemistä tälle päivälle, senkin tylsimys.

Lupaukset lunastetaan siinä järjestyksessä missä annetaankin, ettäs tiedät :)

Päivämäärä:   30.3.13 17:02:26

Mää mitään ohareita ole tehnyt, olen himassa puolilta öin ja tapaan Pisteen mielusti siellä tallilla, kera hevosten, poitsujen.:)

Päivämäärä:   30.3.13 17:08:28

No tapaisit varmaan jos piste sulle meinaa noita mahiksia jaella vielä tän päivän jälkeen. Ite veikkaisin että ei, ja sillä veikkauksella sais muuten helpommin miljoonan ku lotosta.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   30.3.13 17:10:05

Mission :D

Ei vaan tottahan tuo on, ei ois asiaa tännekään suuntaan tuommosten jälkeen, enkä minä oo ees kovin kipakka, pisteestä taas on hyvinkin sellainen kuva.

Päivämäärä:   30.3.13 17:21:57

Kessu on nyt unohtanut, että vielä eilen kutsuskeli koko sennusinkkuporukkaa sinne suunnalle, eikä menoista ollut siinä vaiheessa tietoakaan. Onko Kessu lupautunut jollekulle aina valmiiksi juoppokuskiksi, vai kuka noin napsauttaa sormiaan, vakipanoko?

Piste sen itse päättää, mihin aikaan siellä voi vierailla.

Päivämäärä:   30.3.13 17:33:56

Tuskinpa kukaan päättä minun tai Pisteen puolesta, ollaan jo aikuisia immeisiä.:) Kuopion abc:lle kahville?

Päivämäärä:   30.3.13 17:40:03

Ehkä piste puhtaasta tieteellisestä mielenkiinnosta antaa Kessulle kolmannenkin tilaisuuden nähdäkseen, sanooko kolmas kerta toden.:)

Tein myös jo toisen peräkkäisen turhan reissun Kanuunaan tänään.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   30.3.13 17:40:52

Lenkki done. Aurakana ja rahkapiirakka undone.
Pitäisköhän sitä alkaa kokkaamaan vai siirtää ne huomiselle ja lähteä elokuviin...nyt on vähän päättämätön olo mut onneks asioita voi tehdä just niinkuin tuntuu :) ja onneks on tuo lisääntynyt valo ja lupaus kesästä... sydänsurutkin haalenee päivä päivältä...

Päivämäärä:   30.3.13 17:45:39

Voi luoja, nyt tuli sellainen tarjous tuon AYI:n kautta, että tämä on pakko jakaa muillekin, jos vaikka joku haluaisi käyttää tilaisuuden hyväkseen; itse ajattelin kuitenkin jättää väliin...

"Olen kiinnostunut tapaamaan sinut jos olet sinkku. soita 417527439 tai laita tohon myös viestiä eli tapsa.sahrk@hotmail.com mulla on hyvä varustus housussa 20cm todella iso ja paksu ota selvää.. Olen 183cm ja 100kg sano milloin haluut nähdä ja saada elämäsi kyydit niin että vaikee on kävellä yms.. Ole myös vlmis seurustelemaan jos sille näyttää. Jos et pysty vastaan nii tosa yhteystietoja eli tapsa.sahrk@hotmail/mese/skype ja numeroni 041-7527439"

Tätäkö se edellisten päivien horoskooppi lupaili...!?! =D =D =D

Niin ja tää oli AYI:n mukaan Kuopiosta, jos et Kessu löydä muuta kahviseuraa sinne Kuopion ABC:lle, niin kysäiseppä tätä!

Päivämäärä:   30.3.13 17:45:49

Mää nyt valitettavasti joudun hieman reisaamaan, tarkoitukseni ei ole loukata ketään.:) Hieman alkaa tie jäätymään.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   30.3.13 17:47:39

Hyvää lankalauantaita meiltäkinpäin! Mission: aika turha kohtalo chamsiinilla:( oletko nähnyt ekan osan Arn- temppeliritari? Noi leffat on mun mielestä yhdet parhaimmista kautta aikain... Niissä näkee mitä on tosi rakkaus:) KESSU jos olisit mun tuttukaveri niin sanoisin et haista P...a mut kun et ole niin en sano koska en ole mikään riidanhaastaja.

Päivämäärä:   30.3.13 17:52:40

Niina, ei vitsit, helmi! :D Et kai vaan aatellut nirsoilla? :p

Kessulla tutiseeee puntit, eipä se uskalla ei ;)

Uki, mä olin ihan että, eei, älä jätä sitä yksin siihen, se on vaarassa! :(
Joo oon nähnyt sen ekan osan, oli tosi hyvä :) Onko näitä lisää? En oo canalilta bongannut vielä kun nää kaks.

Päivämäärä:   30.3.13 17:55:52

Mission ei ole muita. Mulla molemmat blu-ray dvd:nä useamman kerran katottu tytön kanssa ne. Arnin tarina on alunperin kirjasarjana et jos lukeminen kiinnostaa niin suosittelen.

Päivämäärä:   30.3.13 17:57:21

Haistakaa jo huilu sinkut.:D Mää olen sentäs jo puhunut öhelimessä Pisteen kanssa, helkuta on liukasta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.13 18:01:14

Noniin, se on sitten upee klinikkapäivä hevostellen ohitse:).
Upeeta, mahtavaa, kivaa ja opettavaista!!
Hevosten kanssa ei koskaan ole täysinoppinut, vaikka kuinka niin kuvittelisi!
Aina vaan oppii jotakin uutta:)!
Hemmetti, mä en saa noista nelijalkaisista tarpeekseni koskaan!
Ja joka kerta, hyvässä ja pahassa, niistä tulee aina vaan tärkeämpiä ajatuksella niitä ilman en voisi elää. Ei ole upeampaa eläintä enää olemassa!!!! Hevonen on jotakin käsittämättömän hienoa ja jaloa, sitä upeutta ihailen joka ikinen päivä
ja myös kunnioitan, samoin kuin hevoseni mua.
Toivottavasti kukaan sinkkulan kinkku ei tuudittautunut siihen uskoon, että KESSU on kuskina kaikille tämän illan ja ensi yön...
Mä en ainakaan, joten nou hätä;)!!
Jos vakipano on ykkössijalla, niin se sit on, se ei ole mun ongelma;).
Asiat pitää priorisoida, kukin tekee tavallaan.....
Se, miten ne priorisoi, on aivan jokaisen oma asia, mutta ne ovat toki valintoja, joita voi joskus jopa katua....;).

Päivämäärä:   30.3.13 18:10:56

Uki, alko kyllä kiinnostamaan heti, mutta näkyy olevan hankala löytää ainakaan suomeksi... oisko englanniksi käännetty niitä, pitää vielä googleilla lisää.

Piste, ei kyllä tullut pieneen mieleenkään että niin ois oikeesti tullut tapahtumaan (Kessu siis) :D
Hepat on kyllä upeita otuksia. Vielä mäkin joskus semmosen ostan. Hitto kun tää elämä on aina kiinni rahasta, ja ajasta, ja etenkin rahasta... No, joskus vielä ;)

Päivämäärä:   30.3.13 18:13:53

Mää alan Piste olla aika naatti ajamiseen, Millos treenit on? Voisin sinun kiusaksi käydä tallilla.:) Jos himaan asti viellä...

Päivämäärä:   30.3.13 18:18:54

Mission: kyllä mä lainasin noi Jan Guillonin kirjat (muistaakseni neljä) ihan suomenkielisenä kirjastoautosta (joka pysähtyy mun pihalle:).

Päivämäärä:   30.3.13 18:21:14

Uki joo neljä niitä on, oisin toivonu että bookplussalla ois ollu joku halpa pokkaripaketti niistä tarjolla, ois voinu ne ostaakin. Täälläkin kyllä käy kirjastoauto, pitänee ens lenkillä käydä kattoo sen aikataulu..:)

Päivämäärä:   30.3.13 18:38:59

Mission: Joo tuskin niitä siellä autossa on mutta sieltä ne on helppo varata ja hakea enskerralla. Kirjat muistaakseni alkaa siitä mistä leffakin ja päättyvät jonnekin Arnin pojan pojan edesottamuksiin kun ruotsinvaltio syntyi. Toi tuli myöd TV sarjana muutama vuosi sitten muistaakseni fst5:ta ja siin oli paljon kohtauksia jotka leffoista on poistettu.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   30.3.13 19:22:23

plääh, tänään ollut sellanen älä tee mitään päivä :)
Tai kävin mä porukoilla syömässä ja pienen mettälenkin tepsuttelemassa, hieno keli olla tekemättä mitään :)
Nyt taitaa ohjelmassa olla löhöömistä ja merkkareitten mussuttamista ja telkkuu...

Lähettäjä: singlebrunette 
Päivämäärä:   30.3.13 19:31:50

tämmöseen palstaan törmäsin sattumalta, saakos liittyä mukaan? :)

Päivämäärä:   30.3.13 19:35:33

Mullakin piti olla salipäivä tänään mut ei täs jotenki nyt jaksa eikä ehi :p Tuli tossa päivällä kuitenkin hikeen ittensä vedettyä et ei tää pelkkää sohvaa kumminkaan oo, ni kai sinne salille ehtii toistekin... Vielähän tänää lenkille kuitenkin mennään uudestaan.

Cry Babysta jäi alusta 10min, mut nyt kuitenki jumahdin kattoo... Tää on hyvä :)

Päivämäärä:   30.3.13 19:36:16

Tottahan toki tänne saa liittyä mukaan, tervetuloa! Laitahan samalla joku pieni esittely itsestäsi, ikä, ja sijainti; tarkkaa sijaintia ei tarvitse kertoa jos ei halua, mutta suuntaa-antava sijainti kuitenkin.

Päivämäärä:   30.3.13 19:38:26

http://www.youtube.com/watch?gl=GB&v=mqF

Päivämäärä:   30.3.13 19:39:51

Teretulemast singlebrunette.

Pisteeltä osuva biisi ;)

Päivämäärä:   30.3.13 19:52:49

Okei, esittelyä siis kaipaatte, joten tässäpäs jotain infoa..

Pohjois-Suomessa asun ja opiskelen, tällä hetkellä olen hevoseton (ja huoleton..) ja lähes kaiken ylimääräisen ajan töiden ja koulun jälkeen liikkumiseen/liikuntaan käyttävä parikymppinen naisenalku. Tällä hetkellä tosin sairaslomalla, mut mahdollisimman pian yritän olla back in business, tämmönen "seku vain" -oleminen ja toipuminen ei oo yhtään mun juttu.. Säännöllisen epäsäännöllisesti käyn kaupunkien yöelämää katselemassa, mutta mikään alkkis en oo, eikä musta semmosta tekemälläkään saa.. Tykkään sisustaa kotia ja istua iltaa kavereiden kans, myös ruoanlaitto on lähellä sydäntä ja usein illanistujaisissa nautitaankin hyvästä ruoasta ja juomasta :) Olen rento ja sosiaalinen ja monien mielestä liiankin positiivinen, mutta en anna sen häiritä, pääasia että osaa nauttia elämästä ;)

Tässäpä tärkeimmät faktat, saa toki kysellä lisääkin jos kiinnostaa :)

Päivämäärä:   30.3.13 19:53:58

Sori Piste, en kyl tänään enää tule käymään.:http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc)

Päivämäärä:   30.3.13 19:57:00

Noni, sieltäpä tärähti reipas esittely :) Mukaan vaan juttuihin, ne on älyvapaita mutta osallistua saa ;)

Kessuuu, aijaijai, vähänkö oot ennalta arvattava :p

Päivämäärä:   30.3.13 20:00:36

Jeps, tarvii ehkä jonku aikaa seurata sivusta missä mennään.. Ei ihan heti avaudu tää keskustelu ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   30.3.13 20:10:26

singlebrunette. Täällähän pärjää aika pitkälle kun ymmärtää herkkujen päälle :) ja tietysti miten niistä herkkujen aiheuttamista kiloista pääsee eroon... vaikka eihän täällä olevilla neitosilla tietenkään sitä ylimääräistä ole, mutta silleen yleisellä tasolla... :)

KESSU aika noloa hehkuttaa täällä että kaikki bilettämään ja noudetaan ja viedään mutta tosipaikan tullen on aika selittämisen maku... en mää ainakaan kehtais... mutta eipä toisten tekemiset mulle kuulu...

Päivämäärä:   30.3.13 20:11:43

http://www.youtube.com/watch?v=iZRA-Dwv8

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.3.13 20:12:48

Jos äijä voi olla väsynyt, niin mää olen ja oikeen kunnolla. Soitan Pisteelle huomenna.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.3.13 20:22:50

Piste hyvä video, aja itte 1000kilsaa ja sen jälkeen katellaan, miten ristissä silmät on.:D

Päivämäärä:   30.3.13 20:29:02

Haha, hauska kun piste ja Kessu juttelee biiseillä :p

Mitäs lähdit Kessu ajelemaan jos tiesit että on muuta luvattua menoa ;) Mutta mähän sanoin että selittely alkaa aamupäivästä, oi vitsit jos nää sais veikkauksen pitkävetoon ni oisin rikas :D

Maasturihörhö, mitämitä herkkuja muka, ei me sellasii syödä :D (Vitsit että oli hyvää kinderin suklaapupu, parempaa ku niiden suklaamuna koska oli paksummin sitä valkosta suklaata, nam)

Päivämäärä:   30.3.13 20:29:48

Oon laiska enkä millään jaksais selata näit keskusteluja takasipäin, nii missäköhän päin Suomea te muut vaikutatte? Mie voisin jo vähän arvailla et oon ainut pohjoisen ihminen.. :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.